زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید رنگ مو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید رنگ مو باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در بین انواع مختلفی از روتین‌های زیبایی، تغییر رنگ مو یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. درواقع، با رنگ کردن موها می‌توانید ظاهری جدید و سبکی نو برای خود ایجاد کنید. اما، بسته به ظاهری که دنبال آن هستید، رنگ کردن مو همیشه فرآیندی ساده به حساب نمی‌آید. تصمیم‌گیری در مورد اینکه دقیقا چه رنگی را انتخاب کنید، یا اینکه ترجیح می‌دهید برای رنگ کردن موها به آرایشگاه بروید یا در خانه این کار را انجام دهید، یا انتخاب بین برندهای رنگ مو می‌تواند گیج‌کننده باشد. چراکه با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، اعم خارجی و ایرانی، انتخاب کیت رنگ مناسب نیاز به دانش کافی دارد. پس در این نکته خرید با راهنمای خرید رنگ مو نیز همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی در این زمینه نیز بدست آورید.

رنگ موی دائم چیست؟

رنگ موی دائمی از آمونیاک برای تغییر دائمی ملانین – یا همان رنگدانه – در رنگ طبیعی مو استفاده می‌کند. این رنگ با اکسیدان ترکیب شده تا کوتیکول‌های سطح مو را باز کند، هنگامی که کوتیکول‌های مو دوباره بسته شوند، رنگ مو در تارهای مو شما باقی خواهد ماند.

رنگ موی موقت چیست؟

رنگ مو موقت موهای شما را با لایه نازکی پوشانده و به صورت موقت رنگ ظاهر کنونی موهای شما را تغییر می‌دهد. این رنگ مو کم دوام حاوی آمونیاک موجود در رنگ موهای دائم نیست بنابراین وارد ساقه مو نشده و به صورت فیزیکی رنگ تارهای مو شما را تغییر نمی‌دهد. این نوع رنگ مو از آنجایی که روی سطح مو باقی می‌ماند، بعد از چند بار شامپو کردن مو شسته می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید رنگ مو

ضد حساسیت بودن رنگ مو: اولین موردی که برای خرید رنگ‌مو باید در نظر گرفت، خرید رنگ‌مویی است که حساسیت ایجاد نکند. مصرف کنندگان رنگ مو می توانند محلولی را که از ترکیب رنگ مو و اکسیدان تهیه شده است را پشت گوش یا در قسمت داخلی بازو برای 48 تا 72 ساعت بمالند . اگر هیچ حساسیتی مانند خارش و سوزش یا دانه های قرمز در طول این زمان ایجاد نشد به این معنی است که نتیجه تست منفی است و فرد می تواند بدون هیچ خطری از رنگ مو استفاده کند. اگر دانه های قرمز به اندازه مشخص بر طبق اندازه جایی که امتحان شده به وجود آمد ، نشانه ای از حساسیت است .

رنگ مناسب: مهم ترین عامل در انتخاب رنگ مو، انتخاب رنگمایه ای است که با رنگ موی طبیعی هماهنگی داشته باشد. رنگ موی طبیعی که در گروه رنگ های گرم شامل رنگ های قهوه ای تیره با های لایت های قرمز یا طلایی، قرمز توت فرنگی، بلوند و خاکستری است که ته رنگ زرد دارد . رنگ موی طبیعی که در گروه سرد قرار می گیرد شامل آبی – سیاه، قهوه ای به رنگ قهوه، قهوه ای، خاکستری متوسط، بلوند پلاتینی و خاکستری با رنگمایه نمکی یا فلفی رنگ است . رنگ موهایی که در گروه خنثی قرار می گیرند، قهوه ای کاراملی، بلوندهای ملایم و رنگ های خاکستری گل آلود هستند.

تناژ رنگ پوست: رنگ موی خود را متناسب با رنگ پوست چهره خود انتخاب کنید چرا که موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ نا متناسب می تواند چهره شما را پیرتر یا رنگ پریده نمایان سازد، ولی انتخاب یک رنگ مناسب میتواند در عین ایجاد زیبایی صورت شما را طبیعی تر نشان دهد . از رنگ موهایی که خیلی زیاد خاکستری هستند و با رنگ پوست شما تناسبی ندارند، استفاده نکنید . رنگ موهای طلایی نیز برای هر چهره ای مناسب نیستند و باید در مورد استفاده از آنها نیز دقت کنید.

اهمیت ضخامت موها: طبیعی است اگر اذعان کنیم که موهایی با ضخامت بیشتر زمان بیشتری را برای جذب رنگ و پوشش موها لازم دارند. در حالی که موهایی با تارهای نازک، سریع‌تر رنگ می‌گیرند. بنابراین در زمان انتخاب رنگ مو حتما این فاکتور را در نظر بگیرید.

توجه به سن و سلامت موها: با افزایش سن بهتر است که رنگ‌های تیره‌تری را برای موهای خود انتخاب کنید، چراکه استفاده از رنگ‌های روشن، چین و چروک‌های صورت را برجسته می‌کند. همچنین به جای رنگ‌های تند و برجسته، رنگ‌های ملایم را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که اگر موهای آسیب دیده و ضعیفی دارید (به دلیل استفاده بیش از حد از دستگاه‌های حرارتی یا شستن بیش از حد موها)، رنگ کردن موها فرآیندی سخت‌تر و زمان‌بر خواهد بود.

قیمت رنگ مو: رنگ موهای موجود در بازار در برندهای مختلف داخلی و خارجی با قیمت های مختلف موجود است. به طوری که می توانید از ده هزار تومان تا چند صد هزار تومان رنگ مو تهیه کنید. صحبت از خرید رنگ‌موهای بسیار گران و چند صد هزار تومانی نیست بلکه توجه به این نکته در راهنمای خرید رنگ‌موی مناسب برای خانم ها است که تنها برای مبلغی کم و زیاد سلامت موهای خود را به خطر نیاندازید و حتما از رنگ موهای مناسب و با کیفیت استفاده کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید رنگ مو گفته شد، می توانید رنگ مو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رنگ مو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز رنگ مو اچ اس لاین شماره 6.01 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند تیره طبیعی خاکستری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرم رنگ مو دایم حرفه ای و فاقد آمونیاک حاوی کراتین هیدرولیز شده ریز ملکولی فعال، روغن آرگان میکرو تصفیه شده، پروتئین دانه کتان و پروتیین ابریشم فرمول ویژه این رنگ مو باعث شده تا این محصول به عنوان 3 برند بهترین رنگ موهای جهان شناخته شود به طوری که طی پنج سال متوالی به عنوان بهترین ترکیب، کم ضرر ترین فرمولاسیون و بالاترین کیفیت ممکن بین تمام محصولات مشابه موجود در دنیا شناخته شود.برند اچ اس لاین به عنوان یکی از پیشرفته ترین و به روز ترین شرکت های آرایشی و بهداشتی جهان فرمولاسیون محرمانه SELIAR را برای این سری از رنگ موهای خود ابداع کرده که با نفوذ و تغذیه تا سطح سرامید وحتی فولیکول مو، ریزدانه های طبیعی رنگی خود را در این لایه ها وارد کرده تا یک پوشش یکنواخت و کامل از رنگ را روی مو ایجاد کند که این رنگدانه ها در لایه کیتوکول مو به ایجاد ملکول های رنگی پرداخته تا ضمن حفظ رنگدانه های مو برای مدت بسیار طولانی تر روی مو از تغییر رنگ و یا تحدید انواع آسیب مصون نگه دارد. ترکیبات کاملا طبیعی فرموله شده در این سری از رنگ موهای اچ اس لاین به عنوان یکی از بهترین رنگ موهای موجود در جهان علاوه بر آن که رنگ مویی فوق العاده با کیفیت و حرفه ای روی موها ایجاد میکند که چشم هر کسی را محسور شما خواهد کرد، هیچگونه عوارضی را برای بافت مو و ریشه مو در پی نخواهد داشت. ترکیبات فاقد آمونیاک، سولفات، سیلیکون، پارابن و دیگر مواد مضر موجود در آن ضد پیری مو بوده و باعث فرسودگی، سوختگی، خشکی، پیری زودرس، ضعف و آسیب به موها نشده تا این رنگ مو را برای موهای کراتینه شده، ضعیف، حساس و حتی افراد باردار نیز ایده آل کرده باشد. کراتین هیدرولیز شده ریز ملکولی با جذب سریع با نفوذ به عمیق ترین لایه های ساختمان مو به تامین اصلی ترین پروتئین تشکیل دهنده بافت مو جهت ترمیم، بازسازیو احیای ساختمان مو خواهد شد، آرگان میکرو تصفیه شده و پروتئین کتان فرموله شده در آن نیز به نرم، صاف، درخشان، شفاف، خوش حالت سازی مو می پردازد. پروتئین ابریشم نیز با آبرسانی عمیق ساختمان مو، ضمن محافظت طولانی مدت از مو، موهارا حجیم، لطیف، لخت، جوان، آبشاری و تغذیه میکند. وجود مقادیر فرآوان ویتامین، پروتئین، ریز ملکول های کریستال، فیبر کاسترو و اسید آمینه پوششی فوق العاده، پیگمنت بی نظیر، قدرت باز کردن رنگ مو تا 5 پایه را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو آلترگو مدل TECHNO شماره 10.3 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند طلایی روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو تکنو آلترگو محصولی حاوی سیستم مراقبت از رنگ مو بوده و از خشکی موها جلوگیری می‌کند. رنگ مو تکنو آلترگو حاوی مقادیر زیادی گارسینیا مانگوستین میوه استوایی است که خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد. گارسینیا مانگوستین موجود در رنگ مو تکنو آلترگو بر دوام و ماندگاری رنگ مو تاثیر بسیاری دارد  خرید رنگ مو باکیفیت و کاربرد آن نه تنها رنگ مو دلخواه را به شما می‌دهد، بلکه موها را تقویت کرده و مانع از آسیب دیدن موها می‌گردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مسواک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو ورد کالر شماره 6 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو ورد کالر با فرمولاسیون جدید با پوشش فوق العاده حاوی عصاره گیاه آلوئه ورا و هسته انگور با درصد امونیاک پایین که به دلیل دارا بودن پرو ویتامین B5 باعث نرمی و حالت دهنگی مو گردیده که پس از رنگ شدن از شفافیت و حالت طبیعی و فوق العاده ای برخوردار گردیده و از خشکی و شکنندگی مو جلو گیری می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 7.3 حجم 48 میلی لیتر رنگ بلوند فندوقی روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت رنگ موی اکسلانس لورآل حاوی مواد غنی شده، موهای شما را در سه مرحله محافظت می کند: قبل رنگ کردن، حین رنگ کردن و بعد از رنگ کردن! Loreal یکی از بهترین رنگ مو های دنیا است که به دلیل داشتن کراتین موهای شما را احیا کرده و سبب یکدست شدن آن ها می شود. اگر به زیبایی رنگ موهایتان اهمیت زیادی قائل هستید پیشنهاد ما به شما رنگ موی اکسلانس Loreal است. کیت رنگ موی لورآل از ساقه مو محافظت نموده و با تقویت کلاژن موها، موهای شما را پرتر می کند. سرم محافظت کننده داخل این کیت که حاوی یونین جی است با حفاظت از فیبر موها، وظیفه آماده سازی و استحکام بخشیدن موهایتان قبل از رنگ کردن را به عهده دارد. رنگ مو ی پروکراتینه موجود داخل این کیت با پوشش کامل موهای سفید حین رنگ کردن، باعث شادابی و تقویت موها می شود. نهایتا با استفاده از نرم کننده داخل کیت که حاوی سرامید و پروتئین است موهایتان نرم و درخشان خواهد شد. سرم و ماسک موجود در کیت این محصول، باعث می شود که موها تا مدت 2 ماه محافظت شده و کاملا نرم باقی بمانند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو دوشس شماره Mf1 حجم 125 میلی لیتر رنگ مشکی طبیعی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ موی دوشس، یک رنگ موی دائمی است که قادر است رنگ موجود موها را تغییر داده، تیره تر یا روشن تر نماید. قدرت پوشش رنگ موی دوشس برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. به سبب دارا بودن غلظت و تراکم بالای رنگدانه قادر است تارهای سفید و خاکستری مو را پوشش دهد و رنگی با جلوه کاملا طبیعی و زیبا بیافریند. پیگمنت ها یا رنگدانه های موجود به سبب خلوص بالا و کوچک بودن ذرات آن با کمی باز شدن کوتیکول به راحتی به داخل مو به صورت عمیق نفوذ میکند و با اتصال قوی آن به درون تارهای مو محبوس میگردد و علاوه بر ایجاد رنگ های یکنواخت و پوشش 50% تا 100% باعث طولانی تر شدن دوام رنگ مو میگردد. (پایین بودن میزان آمونیاک رنگ مو ضمن عملکرد سریع به ساختار مو آسیب نمیرساند و بنابر این از موخوره خشکی و شکنندگی تارهای مو جلوگیری میکند). به سبب دارا بودن روغن زیتون و ویتامین E، امگا 6، امگا 3 و اسید های چرب موجود در روغن گیاهی و توانایی جذب آن در ساختار مو و تغذیه آن، علاوه بر براقیت و نرمی موها استحکام تارهای مو را تقویت می سازد. با استفاده از نرم کننده و ترکیبات سیلیکونی و ویتامین C در این رنگ مو ضمن سالم نگه داشتن مو و ایجاد حالت ابریشمی در نهایت رنگی براق و درخشان ایجاد میشود که ترکیبی است از انعکاس نور و شکست نور از روی ملانین طبیعی روشن نشده و پیگمنت های وارد شده به ساختار مو می باشد. روش انجام تست حساسیت: این تست باید 48 ساعت قبل از رنگ مو انجام شود؛ مقدار کمی از رنگ مو و اکسیدان را مخلوط کنید. سر بطری و تیوب را مجددا محکم ببندید. مخلوط را روی یک سانتی متر مربع پوست دست در بالای آرنج خود بمالید، 30 دقیقه مکث نمایید و سپس شستشو دهید. ناحیه تست شده را 48 ساعت بعد بررسی کنید. اگر پوست شما نسبت به رنگ مو واکنشی نشان نداده است می توانید موهای خود را رنگ کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو بیول سری NATURAL شماره 6.0 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند تیره طبیعی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ موی بیول یکی از تولیدات ملی موفق و با کیفیت است، رنگ موی بیول با فرمولاسیون آلمانی خود توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. رنگ موی بیول حاوی عصاره گیاهان و روغن‌های حیات‌بخش است. این رنگ مو حاوی ویتامین C، B5 و E، روغن بادام، کنجد، فندق، سبوس برنج و کراتین است که هرکدام از این مواد، در سلامت موها و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن موثر است. روغن بادام موجود در این رنگ مو با خلوص بالا، مستحکم‌ترین تارهای مو را به شما هدیه می‌دهد، این استحکام نتیجه وجود عناصر معدنی، کلسیم، فسفر و منیزیم در روغن بادام می‌باشد. وجود روغن فندق در ترکیبات این رنگ مو را می‌توان یکی از موارد ارجحیت این رنگ نسبت به دیگر رنگ موها دانست، بالاترین درجه نرمی را پس از رنگ نمودن با رنگ بیول بر روی مو‌های خود احساس نمائید. این روغن به علت دارا بودن اسید چرب همخوان با متابولیسم بدن، کاملا جذب تارهای مو گردیده و نتیجه‌ای جز براقیتی چشم نواز و نرمی ابریشمی گون برای شما به ارمغان نخواهد آورد. این رنگ حاوی عصاره سبوس برنج بوده که با تقویت مو، با اتکا به ویتامین‌های B5 و E موجود در این روغن، از تاثیرات وجود این روغن می‌باشد، وجود عصاره این غله در رنگ موی بیول خاطر شما را بابت تقویت تارهای مو آسوده می‌نماید. روغن کنجد سرشار از امگا 3 و امگا 6 می‌باشد که هر دو از چربی‌های غیر اشباع مفید برای بدن انسان می‌باشند و مو را در مقابل رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌نماید. وجود ویتامین C به میزان کافی در این رنگ مو، باعث رشد سلولی و ترمیم سلول‌های آسیب دیده مو می‌گردد. پروتئین موجود در این رنگ مو، ترمیم کورتکس موی شما در هنگام رنگ‌پذیری به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال شماره 12.56 حجم 100 میلی لیتر رنگ مرواریدی استرالیایی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال یک رنگ موی مرغوب با چند ویژگی منحصر به فرد است ؛ ایجاد شفافیت و درخشندگی، قابلیت پوشانندگی کامل، پایداری بیشتر، سازگاری با پوست، ایجاد رنگ طبیعی و نرمی در مو از ویژگی های آن است. علائه بر این ویژگی ها سپرو با ترکیب 7 روغن غنی کننده در ترکیب مواد اولیه خود باعث شده تا پس از رنگ کردن و حتی تا مدت ها بعد از آن لطافت خارق العاده ای درموهای احساس کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال شماره 12.59 حجم 100 میلی لیتر رنگ شامپاینی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال یک رنگ موی مرغوب با چند ویژگی منحصر به فرد است ؛ ایجاد شفافیت و درخشندگی، قابلیت پوشانندگی کامل، پایداری بیشتر، سازگاری با پوست، ایجاد رنگ طبیعی و نرمی در مو از ویژگی های آن است. علائه بر این ویژگی ها سپرو با ترکیب 7 روغن غنی کننده در ترکیب مواد اولیه خود باعث شده تا پس از رنگ کردن و حتی تا مدت ها بعد از آن لطافت خارق العاده ای درموهای احساس کنید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شامپو بدن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال سری زیتونی مدل بلوند زیتونی تیره شماره 6.3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال سری طبیعی مدل بلوند روشن اکسترا شماره 8.00 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال سری طبیعی مدلبلوند تیره اکسترا شماره 6.00 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی خیلی خیلی روشن شماره 12.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال سری طبیعی مدل مشکی قهوه ای شماره 2.0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت رنگ موی مردانه مارال مدل Black حجم 100 میلی لیتر بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت رنگ موی مردانه مارال فاقد آمونیاک است حاوی روغن زیتون روغن بادام روغن کنجد روغن نارگیل است و همچنین غنی شده با کراتین و ویتامین C است به همین دلیل در کنار رنگ آمیزی طبیعی و دلنشین موها را تغذیه و آبرسانی میکند که موجب طراوت و جلوه دو چندان موها میگردد . نرم کننده و حالت دهنده موجود در این رنگ مو باعث درخشش و شفافیت مو میگردد و همچنین از شکنندگی مو و وز شدن و گره خوردن ساقه مو جلوگیری میکند .  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال سری طبیعی مدل قهوه ای تیره شماره 3.0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو مارال مدل Fusion شماره 6.699 حجم 100 میلی لیتر رنگ قرمز ولوت به همراه اکسیدان مارال مدل 30vol نه درصدی حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ موی بدون آمونیاک مارال طبیعی که ضمن پوشانندگی کامل موها آسیب ناشی از مواد شیمیایی مثل خارش، سوزش و قرمزی پوست را نداشته ، همچنین چربی و رطوبت مو را حفظ می کند. فرمول منحصر به فرد این محصول امکان رنگ گرفتن کامل مو را برای تمامی موهای معمولی و خاکستری با همان استفاده در نوبت اول فراهم ساخته است. روغن های گیاهی موجود در این محصول اعم از روغن آرگان، روغن هسته انگور و روغن بادام از شکنندگی موها جلوگیری کرده ، مو را صاف و نرم می کند و حات طبیعی مو را حفظ می کند. این روغن ها با نفوذ به داخل فیبرهای مو باعث می شوند مو حالت براق خود را حفظ کرده و موهایی مستحکم، درخشان و ابریشمی برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو بیول شماره 8.1 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند دودی روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ موی بیول یکی از تولیدات ملی موفق و با کیفیت است، رنگ موی بیول با فرمولاسیون آلمانی خود توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. رنگ موی بیول حاوی عصاره گیاهان و روغن‌های حیات‌بخش است. این رنگ مو حاوی ویتامین C، B5 و E، روغن بادام، کنجد، فندق، سبوس برنج و کراتین است که هرکدام از این مواد، در سلامت موها و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن موثر است. روغن بادام موجود در این رنگ مو با خلوص بالا، مستحکم‌ترین تارهای مو را به شما هدیه می‌دهد، این استحکام نتیجه وجود عناصر معدنی، کلسیم، فسفر و منیزیم در روغن بادام می‌باشد. وجود روغن فندق در ترکیبات این رنگ مو را می‌توان یکی از موارد ارجحیت این رنگ نسبت به دیگر رنگ موها دانست، بالاترین درجه نرمی را پس از رنگ نمودن با رنگ بیول بر روی مو‌های خود احساس نمائید. این روغن به علت دارا بودن اسید چرب همخوان با متابولیسم بدن، کاملا جذب تارهای مو گردیده و نتیجه‌ای جز براقیتی چشم نواز و نرمی ابریشمی گون برای شما به ارمغان نخواهد آورد. این رنگ حاوی عصاره سبوس برنج بوده که با تقویت مو، با اتکا به ویتامین‌های B5 و E موجود در این روغن، از تاثیرات وجود این روغن می‌باشد، وجود عصاره این غله در رنگ موی بیول خاطر شما را بابت تقویت تارهای مو آسوده می‌نماید. روغن کنجد سرشار از امگا 3 و امگا 6 می‌باشد که هر دو از چربی‌های غیر اشباع مفید برای بدن انسان می‌باشند و مو را در مقابل رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌نماید. وجود ویتامین C به میزان کافی در این رنگ مو، باعث رشد سلولی و ترمیم سلول‌های آسیب دیده مو می‌گردد. پروتئین موجود در این رنگ مو، ترمیم کورتکس موی شما در هنگام رنگ‌پذیری به همراه دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پن شستشو به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو کاسپین مدل CA شماره 8.3 حجم 100 میلی لیتر رنگ طلایی روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو کاسپین مدل CA شماره 8.3 حجم 100 میلی لیتر رنگ طلایی روشن حاوی روغن آرگان ، کراتین و ویتامین C بوده و از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است. مشخصه رنگ این محصول طلایی روشن می باشد. نحوه انتخاب کرم اکسیدان بدین صورت است که، 20 حجمی، (6%) یک تا 2 پایه روشن تر، 30 حجمی، (9%) 2 تا 3 پایه روشن تر، 40 حجمی، (12%) بیشتر از 4 پایه روشن تر باید باشد. برای آماده سازی آن، 100 میلی لیتر از کرم رنگ مو را در کاسه ای ریخته و 150 میلی لیتر از اکسیدان مناسب ( 20 ، 30 یا 40 حجمی ) را به رنگ مو اضافه کرده و تا رسیدن به ترکیبی یکنواخت مخلوط نمایید. این رنگ مو موهای سفید را به طور 100% پوشش می دهد. ساختار طبیعی مو را بازسازی کرده و دارای بیشترین میزان ماندگاری است. این محصول با بهترین مواد اولیه فرموله شده و رنگی جذاب به موهای شما می دهد و در برابر آسیب مواد شیمیایی از موها محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو سون تایم شماره C.9 سری خاکستری طبیعی حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند خاکستری طبیعی خیلی روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

"مدیران و متخصصین شرکت سون تایم همواره با استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و همکاری شرکتهای معتبر و معروف اروپایی و با کاربرد مواد اولیه مرغوب و استاندارد و بر اساس نیازهای مشتریان تلاشی وافر در تولید محصولات مرغوب با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی را داشته اند. سون تایم با هدفی فراتر از انتظار نگاهی ژرف به روح زیبا پسندانه بانوان داشته و خط جدیدی در ارائه طیف های جدید در بین رنگ موها ایجاد نموده است طیف هایی که با وجود شما عجین میباشد و کافی است یکبار بر روی خط زیبایی سون تایم قدم بگذارید تا شاهد شخصیتی جدید دوست داشتنی تر و جذابتر شوید و در این انتخاب نظر کارشناسی چندین روانشناس نقاش و گریمور بزرگ لحاظ گردیده است "

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو کاسپین مدل CA شماره 5.12 حجم 100 میلی لیتر رنگ دودی بژ تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو کاسپین مدل CA شماره 5.12 حجم 100 میلی لیتر رنگ دودی بژ تیره حاوی روغن آرگان ، کراتین و ویتامین C بوده و از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است. مشخصه رنگ این محصول دودی بژ تیره می باشد. نحوه انتخاب کرم اکسیدان بدین صورت است که، 20 حجمی، (6%) یک تا 2 پایه روشن تر، 30 حجمی، (9%) 2 تا 3 پایه روشن تر، 40 حجمی، (12%) بیشتر از 4 پایه روشن تر باید باشد. برای آماده سازی آن، 100 میلی لیتر از کرم رنگ مو را در کاسه ای ریخته و 150 میلی لیتر از اکسیدان مناسب ( 20 ، 30 یا 40 حجمی ) را به رنگ مو اضافه کرده و تا رسیدن به ترکیبی یکنواخت مخلوط نمایید. این رنگ مو موهای سفید را به طور 100% پوشش می دهد. ساختار طبیعی مو را بازسازی کرده و دارای بیشترین میزان ماندگاری است. این محصول با بهترین مواد اولیه فرموله شده و رنگی جذاب به موهای شما می دهد و در برابر آسیب مواد شیمیایی از موها محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو کاسپین مدل CA شماره 7.2 حجم 100 میلی لیتر رنگ بژ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ مو کاسپین مدل CA شماره 7.2 حجم 100 میلی لیتر رنگ بژ حاوی روغن آرگان ، کراتین و ویتامین C بوده و از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است. مشخصه رنگ این محصول بژ می باشد. نحوه انتخاب کرم اکسیدان بدین صورت است که، 20 حجمی، (6%) یک تا 2 پایه روشن تر، 30 حجمی، (9%) 2 تا 3 پایه روشن تر، 40 حجمی، (12%) بیشتر از 4 پایه روشن تر باید باشد. برای آماده سازی آن، 100 میلی لیتر از کرم رنگ مو را در کاسه ای ریخته و 150 میلی لیتر از اکسیدان مناسب ( 20 ، 30 یا 40 حجمی ) را به رنگ مو اضافه کرده و تا رسیدن به ترکیبی یکنواخت مخلوط نمایید. این رنگ مو موهای سفید را به طور 100% پوشش می دهد. ساختار طبیعی مو را بازسازی کرده و دارای بیشترین میزان ماندگاری است. این محصول با بهترین مواد اولیه فرموله شده و رنگی جذاب به موهای شما می دهد و در برابر آسیب مواد شیمیایی از موها محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ مو گانسا شماره N3 حجم 120 میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تقریبا همه خانوم ها تجربه رنگ کردن مو را دارند و حداقل یک بار استفاده کرده اند رنگ موهای نامرغوب می توانند جنس موهای شما را خراب کنند و آسیب های جبران ناپذیری به موهای شما وارد کنند رنگ کردن خیلی در ریزش مو تاثیری ندارد اما زیاده روی در آن به مرور زمان طراوت و شادابی موها را از بین برده و جنس مو را کاملاً خراب می کند.رنگ کردن موها را خشک کرده و حالتی مرده پیدا می کنند بنابراین احتمال به وجود آمدن موخوره در موهایی که به دفعات رنگ می شوند زیاد است. در شرایطی این اتفاقات برای موهای شما رخ نمی دهد که از رنگ مویی استفاده کنید که حاوی پروتئین جوانه گندم باشد. پروتئین جوانه گندم تنها ماده ای است که می تواند رطوبت طبیعی موهایتان را حفظ کند و از خشکی تارهای مو جلوگیری کند که رنگ موی گانساحاوی این نوع خاص از پروتئین است. بعد از استفاده از رنگ موی گانسا موهای شما نه تنها خشک نمی شود بلکه حالت ابریشمی و براق پیدا می کند. رنگ موی گانسا حاوی روغن زیتون-آلوئه ورا -جوانه گندم و روغن کنجد میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا