زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید ماشین اصلاح به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین اصلاح باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تا مدت های زیادی تیغ تنها ابزار برای اصلاح سر و صورت آقایان محسوب می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت در علم و تکنولوژی، ریش تراش های برقی برای داشتن ظاهری آراسته و مناسب طراحی و تولید شدند. این محصول به راحتی توانست جای تیغ ها را در بازار از آن خود کند. زیرا تیغ هر چقدر هم که با کیفیت باشد، باز هم به بخشی از سلول های زنده ی پوست آسیب خواهند رساند. به این ترتیب ماشین‌های ریش تراش با پوشش محافظ توری یا فویلی و چرخشی بهترین گزینه برای اصلاح می باشند. این محصول در انواع متنوعی در بازار موجود می باشد که برای انتخاب بهترین گزینه باید اطلاعات اولیه ای دانست. به همین منظور با ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین اصلاح همراهمان باشید.

ماشین اصلاح چیست؟

این وسیله یک ابزار تخصصی برای کوتاه کردن موهای سر و صورت می باشد. در ماشین‌های اصلاح از یک جفت تیغه شانه مانند برای کوتاه کردن موها استفاده شده است. به این نحو که موها بین دو تیغه در حال لغزش گیر کرده و کوتاه می شوند. می توان این فرآیند را تا زمانی که به نتیجه مورد نیاز رسید، ادامه داد.

انواع ماشین اصلاح

ماشین اصلاح با موتور چرخشی DC: اغلب دستگاه های موجود فعلی در این دسته قرار گرفته و  معمولا در دو نوع برقی و شارژی می باشند. همچنین می توان آنها را به دو دسته کلیپر و تریمر تقسیم بندی کرد.

ماشین اصلاح با موتور چرخشی AC: این گروه از دستگاه های اصلاح مو دارای وزن زیادی می باشند. به همین علت در حال حاظر مورد استفاده قرار نمی گیرند. این گروه محصول فقط با برق کار می کنند.

ماشین اصلاح با موتور بوبینی AC: (موتور خطی با حرکت به چپ و راست): این گروه از محصولات با توجه به سابقه طولانی در بازار، در اغلب آرایشگاه ها استفاده می گردند. این محصول فقط در نوع برقی موجود می باشد و نمی توان آنها را در نوع شارژی مشاهده کرد.

نمونه ای حرفه ای دیگری هم در بازار موجود است که با باتری قلمی کار می کند. از این محصول در برخی آرایشگاه ها برای سفید کردن پشت گردن یا خط انداختن به کار گرفته می شود.

نکات مهم هنگام خرید ماشین اصلاح

اگر به دنبال راهنمای خرید ماشین‌اصلاح صورت و سر هستید و می‌خواهید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشید، در ادامه بخوانید:

قیمت ماشین اصلاح

قیمت یکی از موارد مهم در زمان خرید هر وسیله است. ابتدا مشخص کنید که قصد دارید در چه رنج قیمتی ماشین اصلاح خریداری کنید چون با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید باید ببینید می‌توانید یک ماشین ریش تراش گران قیمت با کیفیت فوق العاده عالی بخرید یا یک ماشین اصلاح ارزان با کیفیت متوسط. پس بودجه خود را مشخص کنید تا بدانید سراغ کدام دسته بروید.

برق یا باتری

قبل از این که اقدام به خرید ماشین‌اصلاح صورت و سر کنید، مشخص کنید که می‌خواهید ریش تراش باتری دار بخرید یا یک ریش تراش که با قدرت برق کار می‌کند؟
نکته‌ای که در مورد ماشین‌های اصلاح باتری دار وجود دارد این است که این ابزار قابل حمل بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را با خودتان حمل کنید. علاوه بر این اغلب این ماشین‌ها ضدآب بوده و برای اصلاح زیر دوش هم کاربرد دارند. اما از لحاظ قدرت اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگوییم که قدرت ریش تراش‌های باتری دار خیلی کمتر از ریش تراش‌های سیمی است و برای اصلاح موهای بسیار بلند کارایی ندارند.

در کل این ریش تراش‌های باتری دار و شارژی عمرشان نسبت به ریش تراش‌های سیمی که با برق مستقیم کار می‌کنند، کمتر است.

داشتن شانه

حتما دقت کنید ماشین اصلاحی که می‌خرید، شانه مخصوص با درجه‌های قابل تنظیم داشته باشد. چون با استفاده از این شانه‌ها می‌توانید هر اندازه دلخواهتان بود، ریش یا موها را کوتاه کنید. هر شانه برای یک قد طراحی شده است. پس برای قد و اندازه دلخواه به راحتی می‌توانید شانه ماشین اصلاح خود را تعویض کنید.

ضدآب بودن

دستگاه‌های الکتریکی یک نشان با عبارتIPXY دارند که میزان مقاومت دستگاه در رطوبت و گرد و غبار را نشان می‌دهد.

  • عبارت(IP) میزان مقاومت در برابر آب و عوامل خارجی مانند گرد و غبار را نشان می‌دهد.
  • حرف X بیانگر مقاومت در برابر گرد و غبار بوده و عددی بین ۰ تا ۶ می‌باشد.
  • حرف Y مقاومت دستگاه در مقابل آب را نشان می‌دهد و عددش بین ۰ تا ۸ است.
  • مقاومت در برابر رطوبت یا همان ضدآب بودن دستگاه برای کسانی که عادت به اصلاح مرطوب دارند گزینه بهتری خواهد بود.
  • اگر دوست دارید که اصلاح خود را در حمام انجام دهید هم حتما این نکته را مد نظر داشته باشید.

داشتن نوار سرد

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت دقت کنید نوار سرد هم داشته باشد چون با وجود این مزیت در دستگاه می‌توانید از بروز جوش یا آلرژی روی پوست جلوگیری کنید. همچنین نوار سرد به شادابی و شفافیت پوست کمک شایانی خواهد کرد.

نشان دهنده میزان شارژ

دقت کنید در زمان خرید ماشین‌اصلاح، دستگاهی را انتخاب کنید که نمایشگر نشان دهنده میزان شارژ داشته باشد. برخی دستگاه‌ها، یک لامپ سبز دارند که به معنای شارژ کامل است و یک لامپ قرمز که به معنای اتمام شارژ می‌باشد. در هر صورت این نشان دهنده شارژ، مورد مهمی بوده تا به وسیله آن از شارژ داشتن یا نداشتن دستگاه مطلع شوید.

قابلیت شارژ سریع

داشتن قابلیت شارژ سریع یک ویژگی بسیار خوب برای دستگاه شما خواهد بود. مثلا اگر دوش شما در حمام ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، در صورتی که ماشین قابلیت شارژ سریع داشته باشد، می‌توانید در همان فاصله ریش‌ها را اصلاح کنید.

اصلاح خط ریش با خط زن یا تریمر

دقت کنید دستگاهی که می‌خرید، قابلیت اصلاح خط ریش داشته باشد. با قابلیت امکان اصلاح خط ریش می‌توان موهای جلوی گوش و یا دیگر موهای بلند را اصلاح نمود. طول تیغه اصلاح خط ریش بهتر است در حد متوسط باشد، چون تیغ کوتاه نمی‌تواند به راحتی خط ریش را اصلاح کند و تیغ بلند دقت و ظرافت ندارد.

سهولت تمیز کردن

ماشین‌های اصلاح یا ریش تراش چون موها را کوتاه می‌کنند بعد از مدتی کثیف شده و نیاز به نظافت دارند. برخی ماشین‌های اصلاح در جعبه خود برس کوچکی برای تمیزکاری دارند و برخی دیگر دستگاه‌ها به سیستم نظافت کننده خودکار مجهز هستند.

در کل هنگام خرید ماشین‌اصلاح دقت کنید تمیز کردن دستگاه ساده باشد و ابزار تمیزکاری به همراه داشته باشد.

راحتی ارگونومیک

قابلیت ارگونومیک یک ویژگی بسیار خوب برای دستگاه‌های برقی است که به شما کمک می‌کند در صورت استفاده طولانی از دستگاه، دچار خستگی در دستانتان نشوید و به راحتی با دستگاه کار کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ماشین اصلاح گفته شد، می توانید ماشین اصلاح مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین اصلاح ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر پریتک مدل RSM- 1771 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ماشین اصلاح از برند پریتک ساخت چین می‌باشد که مدل آن RSM- 1771 می‌باشد. این دستگاه مخصوص اصلاح موهای سر افراد کچل می‌باشد. شکلی که این کالا دارد و نزدیک بودن تیغه‌های این کالا به پوست سر، این کالا را بهترین گزینه برای اصلاح موی سر افراد کچل می‌کند. بعد از شارژ کامل می‌توانید 90 دقیقه به صورت بی‌سیم از این کالا استفاده کنید. این ماشین اصلاح دارای صفحه‌ی نمایشگر می‌باشد و شستشوی تیغه‌های آن به شدت راحت می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل 08464-1316 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر وال مدل TAPER 2000 محصولی بسیار کاربردی و قدرتمند جهت انجام فرایند اصلاح موهای سروصورت بوده که انتخابی مناسب هم به‌صورت استفاده شخصی و هم در سالن‌های آرایشگاهی خواهد بود. نقطه قوت این ماشین اصلاح برخورداری از موتور حرفه‌ای و قدرتمند الکترومغناطیسی ویبراتور V5000، با حداکثر سرعت چرخش موتور 6000 دور در دقیقه بوده که قادر است فرایند اصلاح را برای دستیابی به بهترین عملکرد ممکن همراه کند. ماشین اصلاح سر وال مدل TAPER 2000 با برخورداری از تکنولوژی Clipper مختص کوتاه‌کردن حجم موهای سر به روش عملکرد برش خطی است. سری این دستگاه دارای تعداد اجزای اصلاح از دو تیغه تعبیه شده بر روی یکدیگر بوده که با دو ردیف به ارتفاع‌های کوتاه و بلند نسبت به هم تشکیل شده است. عرض تیغه سری 40 میلی‌متر بوده که با استفاده از دکمه چرخشی قرار گرفته در قسمت کناری بدنه ماشین اصلاح، قابلیت اصلاح 1 تا 3.5 میلی‌متری را خواهد داشت. جنس تیغه‌های سری دستگاه از استیل ضدزنگ با روکش کروم است که این امر دوام و ماندگاری تیغه‌ها در استفاده طولانی‌مدت را تضمین می‌کند. وجود 4 سری شانه، طیف عملکرد ماشین اصلاح سر وال مدل TAPER 2000 را ارتقاء می‌بخشد؛ سری شانه 3 میلی‌متری، سری شانه 6 میلی‌متری، سری شانه 10 میلی‌متری و سری شانه 13 میلی‌متری اجزای قابل پیوست به این ماشین اصلاح هستند. نکته قابل‌توجه این دستگاه توانمندی اصلاح موهای خیس علاوه بر موهای خشک است. طراحی ارگونومیک دستگاه در کنار بهره‌گیری از وزنی تنها حدود 600 گرم، سبب شده تجربه‌ای بدون زحمت و لذت‌بخش را از استفاده و انجام فرایند با ماشین اصلاح سر وال مدل TAPER 2000 در اختیار شما قرار بگیرد. کابل برق 2.4 متری دستگاه قدرت مانور بالایی از حرکت را در حین استفاده از دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین وجود قلاب در قسمت اتصال سیم به دستگاه امکان قرار دهی آسان ماشین اصلاح به‌صورت آویز را مهیا کرده است. سیستم ایمنی محافظ موتور، در صورت بروز گرمای بیش از حد درون دستگاه عملکرد ماشین اصلاح را متوقف و آن را خاموش می‌کند. گفتنی است دیگر اجزای جانبی تعبیه شده در داخل جعبه ماشین اصلاح سر وال مدل TAPER 2000 را برس نظافت تیغه‌ها، روغن و محافظ پلاستیکی تیغه تشکیل می‌دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وال پروفشنال مدل Wahl Taper Clipper 2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر و صورت حجم زن وال تیپر Wahl Taper 2000 Clipper با تمام لوازم جانبی مورد نیاز یک انتخاب ایده آل برای اصلاح سر و صورت آقایان است. قدرت فوق العاده موتور وال، تیغه تیز با طول عمر بالا و دقت و سرعت در برش انواع ضخامت مو با طراحی ارگونومیک و مخروطی شکل بهترین تجربه یک اصلاح  را برای شما فراهم می کند. |ماشین اصلاح وال Taper یکی از معروف ترین و پرفروش ترین محصولات در زمینه اصلاح مو می باشد که اغلب آقایان از آن راضی هستندو با داشتن 4 شانه راهنما می توانید چند طول مختلف برش در موهای خود داشته باشید و به بهترین مل های ممکن موهای خود را اصلاح نمایید.  تیغه طراحی شده برای کلیپر وال عرض 40 میلی متر دارد  و با استفاده از تکنولوژی برش مستقیم اصلاحی تمیز را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-006 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حجم زن پرقدرت وی جی آر با تیغه برنده و طراحی خاص به همراه صفحه نمایشگر و چند حالت سرعت گزینه عالی برای مصرف شخصی و سالنی میباشد.این مدل با ظرفیت 2600 میلی امپری باتری لیتیومی خود لذت استفاده از یک حجم زن حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شامپو بدن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت نیکای مدل 1982G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر (حجم زن) ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح نیکای NK-1982G با داشتن موتور فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد.جنس بدنه این ماشین اصلاح فلزی و به رنگ نقره ای است که کار کردن با آن حس خوشایند کار با یک محصول با کیفیت را به شما می دهد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2000 میلی آمپری بهره می برد. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از وضعیت کارکردی دستگاه شامل میزان شارژ باقیمانده، دور موتور، نیاز به شارژ و روغن کاری بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 8 عدد شانه‌ی اصلاح ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم ولی روغن‌کاری نشده‌اند و ممکن است پس از کمی کار کردن متوقف شود، و چراغ هشدار روغن روشن شود، اصلا نگران نباشید صرفا با روغن کاری دستگاه، مشکل برطرف خواهد شد. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. هوشمندی دستگاه در خصوص هشدار و توقف در زمان خشکی به این دلیل است که نبود روغن موجب اصطکاک بیشتر و گرم شدن دستگاه و همچنین فشار به موتور و بورد الکترونیکی می شود که تبعات هزینه باری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر وال مدل COLOUR PRO CORDLESS Clipper خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح وال مدل Color Pro دارای اهرم تنظیم طول اصلاح و 10 عدد شانه‌ی رنگی با راهنمای انتخاب است. یکی از مشکلاتی که آرایشگران ممکن است با آن مواجه باشند، انتخاب شانه‌ی اصلاح موردنظر از میان تعداد زیادی شانه به رنگ مشکی است. اما خوشبختانه شرکت نام‌آشنای وال این مشکل را حل کرده است و شانه‌های اصلاح مدل Color Pro را در رنگ‌های مختلف تولید کرده است. روی بدنه‌ی ماشین اصلاح راهنمای انتخاب شانه بر اساس رنگ دیده می‌شود که البته پس از مدت کوتاهی دیگر نیازی به کمک گرفتن از این راهنما نیست. این قابلیت ساده اما درعین‌حال جالب به بالا رفتن سرعت کار در آرایشگاه می‌افزاید. تیغه‌ی ماشین اصلاح از استیل ضدزنگ ساخته شده است و طول اصلاح آن در کمترین حالت 0.8 میلی‌متر است. برای اینکه بتوان موهای صورت را در اندازه‌هایی بلندتر از این مقدار کوتاه کرد، می‌توان به کمک اهرم تنظیم ارتفاع برش، طول اصلاح را تا 25 میلی‌متر زیاد کرد. مانند سایر ماشین‌های اصلاح، این افزایش طول برش محدودیت دارد و برای اینکه بتوان موهای سر را در اندازه‌های دلخواه کوتاه کرد 10 عدد شانه‌ی اصلاح همراه ماشین اصلاح ارائه شده است. این شانه‌ها طول اصلاحی از 3 تا 25 میلی‌متر دارند. علاوه بر این‌ها سه عدد شانه برای اصلاح موهای دور گوش نیز ارائه شده است. کلیه‌ی شانه‌ها به شکل ثابت روی تیغه قفل می‌شوند و قابل حرکت نیستند. طول اصلاح هر شانه را می‌توان به کمک اهرم تنظیم ارتفاع برش تغییر داد. بنابراین می‌توان گفت به کمک این ماشین اصلاح می‌توان موهای سر و صورت را در محدوده‌ی 1 تا 25 میلی‌متر کوتاه کرد. در میان شانه‌ها یک قطعه‌ی پلاستیکی نیز دیده می‌شود که مانند شانه روی تیغه نصب می‌شود و در هنگام جابجایی از تیغه محافظت می‌کند. علاوه بر این‌ها یک قیچی و دو عدد شانه‌ی آرایشگری نیز وجود دارد تا مجموعه‌ای از لوازم اصلاح در اختیار شخص قرار داشته باشد. به طور خلاصه ماشین اصلاح Wahl Color Pro دارای تیغه‌ی از جنس استیل ضدزنگ با طول اصلاح 1 میلی‌متر، اهرم تنظیم طول اصلاح از 1 تا 3 میلی‌متر، 10 عدد شانه‌ی اصلاح رنگی از 3 تا 25 میلی‌متر، قیچی، شانه‌ی آرایشگری، برس، روغن و کیف نگه‌داری بوده و برای اصلاح حرفه‌ای موهای سر و صورت در منزل و آرایشگاه مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت دینگ لینگ مدل Rf-695 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از جدیدترین مدل های شرکت معروف دینگ لینگ موجود در بازار می باشد. باتری فوق العاده و کیفیت بی نظیر این مدل همانند سایر مدل های دیگر این شرکت حرف اول را میزند. بسته بندی پلمپ میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر کیمی مدل KM-119 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه آرایشگر باشید چه نباشید،اگر دنبال خرید یک ماشین اصلاح خوب و صد البته 100% حرفه ای می گردید حتما این دستگاه را انتخاب کنید ‏.‏کیمی km-119 یکی از ماشین های پرفروش شرکت کیمی می باشد که با داشتن باتری شارژی لیتیوم می تواند بصورت حرفه ای و آزادی عمل دستیاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای شما باشد که با 5 ساعت شارژ فول شارژ شده و 4 ساعت شارژ را نگه میدارد. ماشین اصلاح کوردلس ساخت شرکت «کیمی» ، سری برش مستقیم دارد که به کوتاه و مرتب کردن موهای صورت و سر با مرزبندی مشخص و کارهای حرفه ای مانند سایه زنی به شما کمک می‌کند‏.‏تیغه های ماشین کیمی کوردلس، با فلز کروم پوشش داده شده و در مقابل زنگ زدگی مقاوم می باشد‏.‏ همانطور که می دانید امروزه حدود 85 درصد مصرف کروم دنیا برای ساخت فولاد ضدزنگ استفاده می شود‏ و شرکت معروف کیمی نیز با بهره گیری از تیغه کروم انقلابی در ماشین های خود ایجاد کرده است عرض تیغه ماشین کیمی کوردلس 40میلی‌متر است و با استفاده از آن می‌توان موها را در اندازه‌ی 0.5 تا 13میلی‌متر کوتاه کرد‏.‏ در کنار دستگاه اهرم تنظیم طول برش قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد‏.‏ به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد‏. دستگاه کیمی km-119 دارای نمایشگر LCD است که زمان شارژ را به صورت عددی نمایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل 1233 Primat خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تهیه‌کردن یک ماشین اصلاح با قیمت مناسب و استحکام زیاد، مورد نظر بسیاری از افراد است. برخی از برندها همانند «موزر» (Moser)، ماشین اصلاح‌هایی را تولید می‌کنند که در کنار امکانات مناسب، قیمتی بسیار به‌صرفه هم دارند. ماشین اصلاح«Primat» با توجه به امکاناتی که دارد، قیمت مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این ماشین اصلاح دارای سری‌ «برش مستقیم» است که به کوتاه‌کردن موهای سر و صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. این دستگاه تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارد که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزاید و باز کردن آسان تیغ دستگاه تنها با فشار دادن یک شاسی و تمیز کردن داخل تیغه به عمر و قدرت دستگاه اضافه می کند با استفاده از سری آن می‌توان موهای صورت را در اندازه‌ی بسیار کوتاه (ته‌ریش) اصلاح کرد، یعنی در اندازه‌ی 0.7 تا 3 میلی‌متر. اندازه‌های اصلاح با استفاده از اهرم کنار آن در 6 حالت انجام می‌شود. روشن‌کردن این دستگاه تنها از طریق برق خانگی امکان‌پذیر است. حداکثر توان مصرفی این دستگاه 15 وات است که در مقایسه با دستگاه های دیگر از قدرت بسیار بالاتری برخوردار است. ولتاژ مورد نیاز این دستگاه نیز 220 تا 240 ولت است. از اقلام همراه این دستگاه می‌توان به 2 شانه‌ی آن اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توان موهای سر و صورت را در 2 اندازه‌ی 4.5 و 9 میلی‌متر کوتاه کرد. علاوه بر این‌ها برس تمیزکننده و روغن نیز داخل جعبه قرار دارد. حرکت تیغه‌ها روی یکدیگر می‌تواند باعث کند شدنشان شود، بنابراین برای حفظ کارایی ماشین اصلاح، لازم است بعد از چند بار استفاده، تیغه‌ها را تمیز کرده و سپس روغن‌کاری شوند. این کار در مرتبه‌ی اول و قبل از اینکه کالا به دست شما برسد، توسط کارخانه انجام می‌شود و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. ماشین اصلاح Primat دارای تکنولوژی اصلاح مستقیم، تیغه‌ی از جنس استیل ضد زنگ، اندازه‌ی اصلاح 0.7 تا 3 میلی‌متر، سری قابل تنظیم در 6 اندازه، تمیز کردن داخل تیغ ، سرعت موتور 3000 دور در دقیقه، حداکثر ولتاژ مورد نیاز 240 ولت، حداکثر توان مصرفی 15 وات و منبع تغذیه‌ی برق خانگی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-PG1927 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح کیمی دارای قدرت بسیار بالا در عین حال قیمت بسیار مناسب میباشد که علیرغم ظاهر کوچک آن قابلیت اصلاح سر و صورت و بدن را دارا می باشد. این ماشین ریش تراش حتی میتواند برای اصلاح موی کودکان هم مورد استفاده قرار گیرد چون هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکند. بسیار کم صدا و درای یک عدد شانه است که روی شانه درجه بندی دارد و در 4 سایز مختلف 3 و 6 و 9 و 12 میلی متر است که در حالت بدون شانه بصورت شماره صفر اصلاح را انجام میدهد. دارای تیغه فلزی مقاوم وضدزنگ و موتور قوی با عمر طولانی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت شوک مدل SK8017 کد 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ماشین های اصلاح برای شیو موها یک راه حل مناسب و راحت برای از بین بردن موهای صورت و اصلاح موهای سر است. سرعت کار و یکدست شدن موها بدون نگرانی بابت آسیب زدن به پوست از دیگر مزایای موزر هاست. ماشین اصلاح موی شوک مدل SK8017 کد 2 یکی از این ماشین های اصلاح فوق العاده برای شیو و اصلاح موهاست. جنس بدنه این محصول از فلز تیتانیوم است که فلزی بسیار مقاوم است که هرگز فرسوده نمی شود و جنس تیغه ماشین اصلاح موی سر و صورت شوک مدل SK8017 کد 2 نیز از استیل ضد زنگ ژاپنی است. تیغه این مدل بسیار دقیق و تیز است و برای خط انداختن در هر جایی از صورت و سر مناسب است. از ماشین اصلاح موی شوک مدل SK8017 کد 2 هم به صورت وایرلس و هم با سیم میتوان استفاده کرد و داشتن کابل یو اس بی امکان شارژ شدن راحت تر را برای شما فراهم می آورد. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این مدل 3 الی 4 ساعت و مدت زمان استفاده بی وقفه پس از شارژ 90 الی 120 دقیقه می باشد. دقت داشته باشید که در اولین شارژ ماشین اصلاح موی شوک مدل SK8017 کد 2 تقریبا 6 الی 8 ساعت این وسیله شارژ بگیرد. کابل یو اس بی، برس تمیز کننده، بطری روغن، درپوش حفاظتی تیغه و چهار عدد شانه تنظیم کننده در سایز های 1.5، 2، 3 و 4 از اقلام همراه ماشین اصلاح موی شوک مدل SK8017 کد 2 می باشند. وجود این ویژگی های برجسته در این محصول و جنس تیتانیومی و طراحی ظاهری فوق العاده این مدل را به وسیله ایی لاکچری برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید خط چشم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وال پروفشنال مدل DETAILER 1919 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح وال مدل دیتایلیر 1919 ساخت کشور است که با اخرین تکنلوژی روز ساخته شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح از استیل پیشرفته و به شکل تی (T) می‌باشد.ماشین اصلاح دارای اهرم تنظیم سایز است که با شانه‌های اصلاح از سایز 0.1. تا 12 می‌تواند اصلاح کند که برای سایه‌زنی مناسب است.پک ده تکه است که شامل ماشین اصلاح، چهار عدد شانه اصلاح با شایز‌های 3-6-9-12 میلی‌متری، ادابتور، یو‌اس‌بی شارژ، درپوش‌محافظ، برس تمیزکننده و روغن روان‌کننده می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت نیو نایس مدل NW-713 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح موی سر نیونایس مدل NW-713 یکی دیگر از محصولات پیرایشی شرکت نیونایس می باشد . این ماشین اصلاح موی سر ( ریش تراش ) دارای تیغه سرامیکی اکیوبلید اصلاح بهتر و سریعتر می باشد . از مشخصات کلی این ریش تراش می توان به موتور یونیورسال آن اشاره کرد. همچنین این ریش تراش دارای صفحه دیجیتال با نمایش درصد شارژ باتری می باشد . تکنولوژی اکیوبلید چیست ؟ تیغه ای که دارای زاویه های خاص جهت برش بهتر ، سریعتر و راحت تر و بسیار دقیق می باشد . همچنین نوع باطری این ماشین اصلاح سر لیتیومی می باشد که از ویژگی های باطری لیتیمومی میتوان کارایی بسیار بالاتر و مدت زمان شارژ کمتر اشاره کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت مک استایلر مدل MC-061 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی یکی از خصوصیاتی است که دغدغه‌ی اکثر افراد جامعه است. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، از فرم چهره و طراوت پوست گرفته تا سبک لباس پوشیدن. نظافت و آراسته نگاه داشتن صورت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر فردی چه بانوان و چه آقایان انجام می‌دهند. اکثریت آقایان برای داشتن صورتی مرتب و ریش‌های آراسته به صورت روزانه از ریش تراش استفاده می‌کنند. ماشین اصلاح موی سر و صورت مک استایلر مدل MC-061 یک دستگاه همه کاره است که شما با استفاده از آن می‌توانید هم موهای صورت خود و هم موهای سر خود را اصلاح کنید. باتری لیتیوم بعد از 90 دقیقه شارژ می‌تواند به مدت 240 دقیقه برای شما کار انجام دهد. از ویژگی‌های این دستگاه باید به قابلیت تنظیم طول تیغه به ترتیب 1 میلی‌متر 1.3، میلی‌متر 1.6، میلی‌متر و 1.9 میلی‌متر اشاره کرد. همچنین جنس تیغه‌های این ماشین اصلاح از نوع سرامیکی بوده که همراه آن یک روغن روانساز و برس جهت تمیز کردن ارائه می‌شود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت پرومارون مدل RL-724 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجتماع و موقعیت شغلی ایجاب می‌کند که نه تنها بانوان بلکه آقایان با ظاهری آراسته و مرتب در جامعه حضور داشته باشند و یکی از مهم‌ترین آراستگی‌ها برای آقایان پیرایش موهای سروصورت است؛ بنابراین داشتن یک ماشین اصلاح که بتواند موهای سروصورت را در اندازه و فرم دلخواه کوتاه کند، وسیله‌ای بسیار کاربردی برای آقایان است که در این راستا شرکت پرومارون ماشین اصلاح سروصورت RL-724 را برای مشتریان خود روانه بازار کرده است. این ماشین اصلاح علاوه بر تیغه‌های جداشدنی خاصیت ضد زنگ بودن را دارد که می‌تواند در برابر فرسایش و رطوبت مقاومت کند. همچنین از ابلیت‌های دیگر آن قابل استفاده هم با برق و هم با باتری است. یعنی می‌توان هنگامی‌که به برق وصل است از آن استفاده کرد و مواقعی که دسترسی به برق امکان‌پذیر نیست از قبل آن را شارژ کرد به‌راحتی بدون اتصال به پریز برق از آن استفاده کرد که زمان شارژ اولیه‌ آن 8 ساعت است و برای دفعات بعدی 3 ساعت زمان برای شارژ نیاز دارد که در این صورت می‌توان 45 دقیقه بدون سیم از آن استفاده کرد همچنین به کمک 4 شانه اصلاح مجزای ارائه شده می‌توانید موها را به میزان دلخواه و مناسب کوتاه نمایید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت پروویو مدل PW-1109 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ProWave یکی از نام‌های تولید‌کننده‌ی ماشین‌های اصلاح است که محصولاتش از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردارند.  ماشین‌های خط‌زن یا تریمرها گروهی از محصولات این برند به شمار می‌روند که در کنار طراحی مدرن از کارایی بالایی نیز برخوردارند. تریمر ProWave مدل PW-1109 یک خط زن مدرن با بدنه‌ای ارگونومیک است که با ۴ شانه‌ی خارجی همراه عرضه شده در اندازه‌های متفاوتی مو را کوتاه کند. کلید Turbo که در پایین کلید پاور این ماشین اصلاح قرار گرفته سرعت موتور را دو برابر کرده و اصلاحی سریع‌تر را باعث می‌شود. بر خلاف اکثر تریمرها که با استفاده از بازویی مکانیکی تغییر اندازه می‌دهند، شانه‌ی این تریمر با استفاده از یک کلید روی بدنه به حرکت در می‌آید. شانه‌ی اصلی این تریمر بین اندازه‌های ۱ تا ۱.۹ میلی‌متر قابل تنظیم است و بر خلاف اکثر تریمرها، این دندانه‌ی داخلی است که با تنظیم اندازه حرکت می‌کند.این ماشین اصلاح  مجهز به باتری قابل شارژ است که برای شارژ روی یک پایه قرار می‌گیرد و به دو ساعت زمان برای یک شارژ کامل احتیاج دارد و تا همین میزان به صورت مفید کار می‌کند. یک صفحه‌ی نمایشگر روی بدنه تعبیه شده که زمان باقی‌مانده تا اتمام شارژ را به کاربر نمایش می‌دهد. این ماشین اصلاح دارای طراحی ارگونومیک است و طراحی خاص آن در دست گرفتن و استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. به همراه این ماشین اصلاح یک کیف حمل، یک شانه اصلاح، بطری کوچک روغن و یک برس تمیز کننده نیز ارائه شده تا نگهداری آن را برای کاربر ساده‌تر کند. در جعبه‌ی این ماشین اصلاح یک آداپتور نیز قرار داده شده که برای شارژ این دستگاه استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی تریمر ها از دستگاه‌هایی صرفا مکانیکی به وسایلی برقی تغییر ماهیت دادند و طی چند سال گذشته، تریمرهای برقی بی‌سیم جای خود را در بازار وسایل آرایشی برقی محکم کرده‌اند. تریمر‌ها دستگاه‌های خط‌زنی هستند که با شانه‌ای قابل تنظیم و یا با اضافه کردن شانه‌های خارجی مو را در اندازه‌ی دلخواه قطع می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت مک استایلر مدل MC-5812 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح یکی از لوازم برقی پرمصرف برای اصلاح سر و صورت آقایان و داشتن چهره ای مرتب می باشد. ماشین اصلاح مک استایلر مدل MC-5812 از جمله محصولات با کیفیت می باشد که با دارا بودن قدرت بالا، عملکرد خوبی در اصلاح از خود به جای می گذارد. ماشین اصلاح مدل MC-5812 دارای تیغه ای از جنس استیل با روکش تیتانیوم می باشد که دارای عملکرد و دوام بالایی می باشد. تیغه های این ماشین اصلاح دارای قابلیت تنظیم درجه برای استفاده در حالت های مختلف را دارا می باشد. به این ترتیب امکان اصلاح بدون شانه با کلید در 4 اندازه 1، 1.3، 1.6 و 1.9 فراهم گردیده که بسیار مناسب جهت فیدهای مرسوم روی سر و صورت آقایان است. این ماشین اصلاح دارای پایه شارژری نیز می باشد که با 3 ساعت شارژ شدن , قابلیت استفاده 4 ساعته بدون نیاز به برق را فراهم می کند. همچنین سیستم شارژ سریع در این مدل به کار رفته و وضعیت شارژ روی دستگاه نمایش داده میشود. با قابلیت توربو ی به کار رفته در این محصول میتوان مناطقی که دارای تراکم موی بیشتری می باشد را با قدرت بالایی اصلاح کرد. در کل وضعیت سرعت تیغه ها در حین اصلاح قابل تنظیم است که از مزایای این مدل محسوب میشود. برای این ماشین اصلاح یک صفحه نمایش LCD نیز در نظر گرفته شده که قابلیت نمایش وضعیت دستگاه را ممکن می سازد. نمایشگر دیجیتال میزان شارژ دستگاه،اتصال شارژر و نیاز به روغن کاری را هشدار میدهد. علاوه بر امکان تنظیم سایز شانه روی دستگاه، دارای 4 شانه برای اصلاح در اندازه های 4-12، 12-20، 20-26، 26-30 میلی متر میباشد. به طور خلاصه MC-5812 امکان یک اصلاح بی نظیر و فید حرفه ای را برای شما فراهم می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر بابیلیس مدل E973E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند فرانسوی بابیلیس سالهاست به محصولات بی نظیر و بادوام معروف است. سری محصولات Babyliss MEN تمامی نیازهای اصلاح دقیق سر و صورت را پشتیبانی میکند که محصول E973E با کیفیت ساخت بسیار بالا ، بسیار سبک ، نمایشگر LED شارژ ، تیغه های بادوام استیل ، 26 حالت مختلف برای ارتفاع برش مو (از نیم میلیمتر تا 25 میلیمتر) ، قابلیت شستشوی کامل ، ..... از امکانات این محصول می باشد. این تریمر برای انتخاب اندازه برش، از یک Wheel چرخشی فوق العاده زیبا استفاده می نماید که با چرخش، اندازه مورد نظر را میتوان تنظیم نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وال پروفشنال مدل DETAILER8184 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط‌زن وال مدل دیتایلر8184 ساخت کشور امریکا می‌باشد که با استفاده از جدید‌ترین تکنولوژی روز جهان ساخته شده است که تیغه‌های ماشین از استیل پیشرفته و به شکل تی(T) است و به طول 38 میلی‌متر می‌باشدکه کاملا موی سر و صورت را صفر می‌زند.خط‌زن 130 گرم است که در بین خط‌زن‌ها یکی از سبک‌ترین ماشین‌ها محسوب می‌شود در عین سبکی قدرت فوق‌العاده دارد که یک اصلاح بدون نقص و اسان را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌اورد.خط زن دوسرعت است یعنی سرعت می‌توان با شستی‌تعبیه شده ماشین را از حالت خاموش به سرعت نرمال و یا تربو انتقال داد. پک هفت تکه است که شامل ماشین اصلاح، سه عدد شانه اصلاح در سایز‌های 0.5-1-1.5، ادابتور برای شارژ و استفاده مستقیم از برق ، برس تمیز کننده و روغن روان کننده می‌باشد. چراغ ال‌ای‌دی برای نشان دادن شارژ شده و یا کامل شدن شارژ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 069 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح V-069 ساخت شرکت «وی.جی.آر» با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را کوتاه کرد. در روی دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم بچرخد فشار، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2000 میلی آمپری بهره می برد که با 180دقیقه شارژ میتوان به مدت 300 دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از میزان شارژ باقیمانده و زمان لزوم روغن کاری تیغه ، بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 1.5 تا 6 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت وی.جی.آر که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت رزونال مدل Quick clip خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح رزونال مدل Quick clipیک ماشین اصلاح کاملا حرفه ای با دقت خط زنی بسیار بالا می باشد. این ماشین اصلاح دارای تیغه های بسیار تیز از جنس استیل ضد زنگ است. تیغه های این ماشین اصلاح به حالت T شکل با قابلیت صفر زنی طراحی شده است. از نکات مثبت این محصول می توان به طراحی ظریف و زیبا و همچنین قابلیت استفاده به دو حالت شارژ و یا برق مستقیم اشاره کرد. جنس بدنه این ماشین اصلاح از استیل ضد زنگ است. باطری این محصول از نوع لیتیومی می باشد که از طول عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار است. همراه این محصول 3 عدد شانه تنظیم ارتفاع برش در سایزهای مختلف به همراه روغن مخصوص، فرچه تمیز کاری و آداپتور شارژ در یک بسته بندی زیبا دریافت خواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت دینگ لینگ مدل RF-609c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح «دینگ لینگ» (Dingling) مدل «RF-609C» برای اصلاح موهای سروصورت طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای باتری قابل شارژ است. سر ماشین اصلاح به شکل تریمر است و از دو تیغه‌ی فلزی لغزان تشکیل شده است. برای تنظیم بلندی مو یک اهرم چرخان در پشت تیغه کار گذاشته شده است که با حرکت آن، طول اصلاح از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر تغییر می‌کند. این ماشین اصلاح برای اصلاح موهای سر هم کاربرد دارد. به همین دلیل شرکت دینگ لینگ 5 شانه‌ را همراه با دستگاه به بازار عرضه کرده است که کاربرد بسیار زیادی دارند. طول اصلاح شانه‌ها به ترتیب 4، 8، 12، 16 و 20 میلی‌متر است. این محصول انرژی خود را از یک باتری قابل شارژ داخلی تأمین می‌کند. علاوه براین، یک استند شارژ برای این محصول در نظر گرفته شده است که با قرار دادن RF-609C روی آن، دستگاه شارژ می‌شود. سرعت موتور دستگاه را توسط دکمه‌ی روی بدنه می‌توان در دو حالت تنظیم کرد. سرعت متوسط برای موهای صورت با مصرف انرژی کم و سرعت زیاد برای اصلاح موهای سر با مصرف انرژی زیاد مناسب است. این محصول کاربردی برای استفاده سروصورت بسیار کاربردی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح چند کاره دی اس پی مدل 90210 محصولی کاملاً حرفه ای با طراحی زیباست که به تنهایی قادر به رفع تمام نیازهای اصلاح سر و صورت و گوش و بینی و بدن است. دستگاه دارای 5 سری متفاوت است. سری T شکل اصلی با وجود شانه قابل تنظیم در 5 اندازه مناسب جهت اصلاح موهای سر و صورت می باشد.سری شیور به دلیل برخورداری از تیغه های فوق العاده تیز و برنده و در عین حال انعطاف پذیر، ریزترین و ضخیم ترین موهای صورت و گردن را اصلاح میکند و از پوست شما در برابر خراش و بریدگی محافظت میکند.سری سایه زن جهت اصلاح های دقیق و سایه زنی کاربرد دارد. سری دیزاینر این محصول به اصلاح بخش های جزئی و حساس و طراحی بر روی سر و صورت کمک خواهد کرد. با استفاده از سری موزن، موهای گوش و بینی را به تمیزی اصلاح می کند. همچنین به همراه این محصول یک استند جهت قرارگیری ماشین اصلاح و سری ها ارائه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر جیمی مدل 6680 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول ساخت شرکت جیمی و مناسب اصلاح موی سر و صورت و بدن می باشد .این محصول دارای 4 عدد سری شانه 3،6،10،13میلی متری به همراه دو عدد شانه 1.5،4.5برای اصلاح موی بدن یا صورت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9932 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ماشین های اصلاح مو شارژی به علت استفاده ساده و راحت و در دسترس بودن  علاوه بر آراستگی همیشگی مزایای زیاد دیگری را برای آقایان به ارمغان آورده است از جمله جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی مانند ایجاد اگزما و خشکی پوست در اثر استفاده مداوم از تیغ، ژیلت  و سایر روش های قدیمی اصلاح مو که پیش زمینه انواع مشکلات بهداشتی و بیماری های پوستی دیگر است. ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9932  یکی از این ماشین هاست که در کمترین زمان موهای سر و صورت شما را با نهایت دقت اصلاح می کند. داشتن کابل یو اس بی در این مدل امکان شارژ راحت را برای شما فراهم میکند که در صورت 90 دقیقه شارژ گرفتن می توانید 100 دقیقه از آن استفاده کنید. ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9932 دارای نمایشگر LED می باشد. تیغه ی استیل ضد زنگ این محصول با نهایت دقت و قدرت موهای شما را اصلاح نموده بدون اینکه کمترین آسیبی به پوست سر و یا صورت شما بزند. اقلام همراه ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9932 شامل : کابل یو اس بی، روغن، برس تمیز کننده، درپوش حفاظتی تیغه و 5 عدد شانه در سایز های 1 تا 5  میلی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-6687 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خط‌زن جیمی 6687 دارای تیغه‌های از جنس استیل پیشرفته و به شکل تی (T) است که با جدید‌ترین تکنولوژی روز ساخته شده است. دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت عادی و توربو است. جیمی 6687 دارای 140 گرم وزن است که در بین خط‌زن‌ها یکی از سبک‌ترین خط‌زن‌ها محسوب می‌شود در عین سبکی قدرت سرعت و ظاهر زیبا دارد که همه ویژگی‌های خوب یک خط‌زن را در جیمی 6687 می‌توان یافت. جیمی 6687 دارای صفحه نمایش LED و باتری لیتیومی 600 میلی امپر است. پک 8 تکه است که شامل خط‌زن، 3 عدد شانه اصلاح با شماره‌های 1-2-3میلی‌متری، کابل USB شارژ، برس‌ تمیزکننده، درپوش محافظ و روغن روان‌کننده است. پس با استفاده از شانه‌ها می‌توان از سایز صفر تا 3 میلی‌متری اصلاح کرد که برای سایه‌زنی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-652 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال ماشین اصلاح سر با قابلیت نگهداری شارژ زیاد, صفحه نمایشگر , طراحی جذاب و قاب از جنس متال برای استفاده حرفه ای داخل سالن یا مصرف شخصی هستید دستگاه vgr مدل v-652 گزینه مناسبی برای شما که سخت پسند هستید می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-236 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح کیمی دارای قدرت بسیار بالا در عین حال قیمت بسیار مناسب میباشد دارای کلید توربو می باشد که علیرغم ظاهر کوچک آن قابلیت اصلاح سر و صورت و بدن را دارا می باشد.تعداد 4عدد شانه مجزا که بصورت جداگانه روی تیغه بصورت کشویی نصب می شوند به شما این امکان را می دهند که اصلاحی یکدست و متناسب با اندازه شانه انتخاب شده را تجربه کنید.برای آقایانی که به آراستگی خود اهمیت می دهند ، وجود یک ماشین اصلاح خوب در منزل ضروری است.این مدل ماشین اصلاح پرقدرت دارای تیغه های چنان پرقدرت میباشد که حتی با دست هم نمیتوان آنرا کنترل کرد و لرزشی بسیار سریع ایجاد میکند.این ماشین ریش تراش حتی میتواند برای اصلاح موی کودکان هم مورد استفاده قرار گیرد چون هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکند.بسیار کم صدا و درای 4 عدد شانه برای نمره های 3 و 6 و 9 و 12 که در حالت بدون شانه بصورت شماره صفر اصلاح را انجام میدهد.تیغه فلزی مقاوم وضدزنگ.موتور قوی با عمر طولانی و کلید توربو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل 882 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح جیمی مدل 882 قابلیت استفاده برای مو سر - صورت و بدن را دارا است این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال و همچنین توربو برای افزایش سرعت دستگاه جهت اصلاح قوی و پر قدرت . یکی دیگر از قابیلیت های این دستگاه این است که اگر در حین کار تیغه ها نیاز به روغن داشته باشند دستگاه الارم میزند . باطری این دستگاه لیتیوم یون ( سریع شارژ) و با 4 ساعت شارژ کردن 200 دقیقه کار میکند و از دیگر ویژگی های این دستگاه شارژ و برق بودن آن میباشد . تیغه های این دستگاه قابل تغییر و از سایز های 0.8 تا 2 اصلاح میکند و شانه های این دستگاه دارای سایز های 3 - 5 -7 و 9 میلی متر میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9940 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9940 محصولی از شرکت کنورث (Kenworth) است که برای اصلاح موهای سر و صورت و استفاده ارایشگران طراحی شده است. این مدل دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است که دقت بسیار بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی پوستی صاف و بدون مو را بدون ایجاد هر گونه حساسیت و سوزش به شما هدیه می‌دهد. ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9940 مانند دیگر محصولات این برند دارای نمایشگر LCD اشت که درصد شارژ را نشان می‌دهد و با کابل USB آن دیگر نگرانی بابت اتمام شارژ آن ندارید و در هر مکانی می‌توانید آن را شارژ کنید. اقلام همراه ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9940 شامل برس تمیز کننده، بطری روغن، کابل یو اس بی و سه شانه تنظیم کننده کاتر در سایز های نیم، یک و دو است. مدت زمان لازم برای شارژ کامل ماشین اصلاح موی سر و صورت کنورث مدل KW9940 نود دقیقه است که پس از ان 120 دقیقه بی وقفه کار می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت روزیا مدل HQ237 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال خرید ماشین اصلاحی هستند که دارای استحکام و ماندگاری بالایی باشد، بدون شک ماشین اصلاح حرفه‌ای روزیا HQ237 یکی از همین گزینه هاست زیرا دستگاه‌های تولیدی شرکت روزیا استحکام، ماندگاری و قدرت موتور بسیار بالایی دارند. این ماشین اصلاح دارای سری‌ «برش مستقیم» است که به کوتاه‌کردن موهای سر و صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. این دستگاه تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزاید. با استفاده از سری آن می‌توان موهای صورت را در اندازه‌ی بسیار کوتاه (ته‌ریش) اصلاح کرد؛ یعنی در اندازه‌ی 0.1 تا 3 میلی‌متر. یکی از نکات مهم این دستگاه، سرعت موتور آن است که 6000 دور در دقیقه می‌چرخد. این ویژگی موجب سریع‌تر کوتاه‌کردن موهای صورت می‌شود. از اقلام همراه این دستگاه می‌توان به چهار شانه‌ی آن اشاره کرد. خصوصیات کلی: ماشین اصلاحی مناسب آرایشگرهای حرفه ای مناسب کار و استفاده متوالی، بدنه زیبا ، شکیل و خوش رنگ بی سیم و قابلیت حمل آسان تغذیه از باتری قابل شارژ و باقابلیت شارژ دهی خوب.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شانه 8 عددی ماشین اصلاح موزر کد 0016 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای اصلاح باتمامی ماشین اصلاح های موزر ودینگ لینگ 8عدد شانه باشماره های.18.25. 2.4.6.9.12.16 رالازم داریم که شرکت موزر باتوجه به نیاز جامعه این 8 عددشانه راازجنس مرغوب ساخته ودراختیار مصرف کنندگان محترم قرار داده.میتوان گفت این بسته کاملترین بسته شانه برای اصلاح ماشین موزر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا