زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید شامپو بدن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شامپو بدن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

هر بار که وارد حمام می‌شویم، می‌خواهیم به تمیزترین شکل ممکن خارج شویم. برخی‌ها برای رسیدن به این هدف، از صابون و برخی دیگر از شامپو بدن استفاده می‌کنند. هر کدام از آن‌ها نیز مزایا و معایب خودشان را دارند. اما اینکه چه شامپو بدنی بهتر است که بخریم مستلزم دانستن نکات مهمی است که در ادامه ی این راهنمای خرید شامپو بدن می توانید این نکات را بخوانید.

تفاوت شامپو بدن با صابون چیست؟

معمولا تفاوت های زیادی بین صابون ها و شامپو بدن ها وجود دارد که صابون ها معمولا فاقد گلیسیرین هستند اما شامپو بدن ها حاوی گلیسیرین هستند و بالانس PH آنها بخاطر اینکه حالت خنثی دارند بسیار ساده و کم هزینه تر می شوند. اما ممکن است که هیچ کدام از این گزینه ها برای پوست شما مناسب نباشد و یا برعکس باشد که این موضوع بستگی به نوع و جنس پوست شما دارد معمولا صابون ها تمامی چربی پوست بدن را از بین میبرند و باعث خشکی پوست شما می شوند اما در شامپو بدن ها این اتفاق نمی افتد.

شامپو بدن ها بیشتر به PH پوست نزدیک هستند و حاوی رطوبت رسانی و نرم کنندگی دارند اما در ساختار صابون از این مواد استفاده نمیشود در عوض در ساختار صابون ها از نمک های سدیم استفاده میشود. وقتی که از صابون استفاده میکنید مولکول های چربی پوست و آلودگی ها را احاطه می کند ، این ملکول ها با یکدیگر تشکیل توده ای چرب را میدهند که توسط آب به راحتی از بین میرود.

نکات مهم هنگام خرید شامپو بدن

مطمئن نیستید که چگونه از شوینده بدن استفاده کنید یا کدام یک را خریداری کنید؟ جای نگرانی نیست. به سه نکته کلیدی زیر پایبند باشید و هرگز اشتباه نخواهید کرد.

شامپو بدن آمالفی

بیایید جلوی این نام غلط را بگیریم که آمالفی فقط برای دختران است. درست مانند فرآیند امولسیون سازی یک محصول مو، استفاده از آمالفی به فعال کردن شستشوی بدن کمک می‌کند و کف را فراهم می‌کند که در واقع پوست شما را لایه برداری و پاک می‌کند. آن‌ها همچنین به از بین بردن کثیفی و سلول های مرده پوست بسیار بهتر از استفاده از دست‌ها کمک می‌کنند. ناگفته نماند که در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. زیرا باید از شستشوی بدن بسیار کمتر استفاده کنید. یک شامپو بدن آمالفی بردارید و کار را انجام دهید.

مواد سالم

فاکتور کلیدی برای هر شستشوی عالی بدن این است که چیزی را پیدا کنید که پوست شما را تمیز، شاد و مرطوب نگه دارد. مانند بسیاری از چیزها، همه چیز در مورد مواد تشکیل دهنده است. تمرکز زیادی روی قرار دادن مواد سالم در بدن شما می‌شود، همان تمرکز را روی آنچه روی بدن شما نیز می‌گذارد، قرار دهید. در اینجا چند ماده وجود دارد که باید هنگام جستجو برای شامپو شستشو دهنده بدن با کیفیت بالا مراقب آن‌ها باشید.

  • کربن فعال: زغال فعال جزء اصلی محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا است. این نه تنها به طور موثر پوست را تمیز می‌کند، بلکه منافذ را باز می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. اما سموم، فلزات سنگین، مواد شیمیایی و سایر سموم به مولکول‌های زغال چوب جذب می‌شوند و سپس شسته می‌شوند.
  • عصاره پوست بید: عصاره پوست بید لایه برداری ملایمی را برای درخشندگی بیشتر پوست ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند به کاهش آکنه، چربی اضافی، علائم پیری و ظاهر چین و چروک کمک کند. منافذ را پاک می‌کند و اندازه منافذ را کاهش می‌دهد و ظاهری صاف و تمیز به پوست شما می‌دهد. این به ریختن سلول های مرده پوست کمک می‌کند و می‌تواند تشکیل سلول‌های جدید را تحریک کند. حتی می تواند شرایطی مانند پسوریازیس، اگزما و روزاسه را کاهش دهد.
  • عصاره چای سبز: عصاره چای سبز تحریک را آرام می‌کند و تغییر رنگ را یکنواخت می‌کند. ظاهر سلولیت را کاهش می‌دهد و آسیب‌های پوستی را ترمیم می‌کند. می‌تواند بروز جوش های سر سیاه را کاهش دهد، پوست مرده، کثیفی، باکتری‌ها و آکنه را از بین ببرد. حتی محافظت طبیعی در برابر اشعه های مضر UV است.
  • عصاره انار: عصاره انار باعث تولید کلاژن، پروتئین ساختاری اصلی موجود در پوست و بافت‌های همبند می‌شود. برای داشتن ظاهری درخشان و جوان برای پوست شما حیاتی است.
  • عصاره رزماری: عصاره رزماری به کاهش تورم و پف کردگی کمک می‌کند. همچنین دارای خواص دارویی است که آن را به یک درمان‌شامپو قدرتمند برای بیماری‌های مزمن پوستی مانند درماتیت، اگزما و پسوریازیس تبدیل می‌کند.

عصاره برگ مریم گلی، میوه خیار، عصاره دم اسب، دانه گریپ فروت، جینسینگ، عصاره لیمو، برگ جینکو و عصاره جلبک همه مواد شگفت انگیزی هستند که دارای فواید سلامتی متنوعی هستند.

شامپو بدن رایحه می‌سازد

احتمالاً بهترین چیز در مورد شوینده‌های بدن این است که بوی فوق‌العاده‌ای دارند… خوب برخی از آن‌ها بوی خوبی دارند. با انتخاب‌های بسیار بیشتری نسبت به صابون، شستشوی بدن امضا شده شما بسیار شبیه به یک ادکلن عمل می‌کند و رایحه‌ای خاص به شما می‌دهد که به شما این امکان را می دهد از همه چیز متمایز شوید… بدون اینکه زیاده روی کنید.

در اینجا به تجزیه و تحلیل شوینده های بدن خودمان می‌پردازیم که بوی فوق العاده‌ای دارند و سرشار از بسیاری از مواد شگفت انگیز بالا هستند… بدون پارابن و الکل نیز ذکر نشده است.

  • شامپو بدن طلایی Gold :Gold Body Wash رایحه‌ای مردانه با رایحه‌ای از چرم است. ثابت شده است که چرم یک رایحه ضروری برای جذب زنان می‌باشد. مردان مجرد توجه داشته باشید.
  • شامپو بدن نقره‌ای Silver :Silver Body Wash نه تنها رنگ متالیک فوق‌العاده سردی دارد، بلکه دارای رایحه‌ی دیوانه‌کننده آب خنک است. اگر می‌خواهید بوی تازه‌ای مانند شبنم صبحگاهی داشته باشید، این مورد مناسب برای شماست.
  • شامپو بدن برنزی Bronze :Bronze Body Wash یک رایحه مردانه شیرین فلفل سیاه با طعم دارچین است، برای تعارف آماده شوید.
  • شامپو بدن نعناع نیروبخش: شستشو دهنده بدن نعنای نیروبخش انفجاری از جنون نعناع است. حواس شما را تقویت می‌کند. نعناع همچنین برای رفع گرفتگی بینی، گلو و ریه‌ها مفید است.
  • شامپو بدن دسپرادو Desperado Body Wash: مردانه‌ترین عطر ما برای پسران است. ترکیبی عالی از بشکه رم و نت تنباکو. مردانه تر از این نمی‌شود.

نحوه استفاده صحیح از شامپو بدن

  • هیچ وقت از شامپو بدن بزرگسالان برای کودکان استفاده نکنید.
  • سعی کنید شامپو بدنی که انتخاب میکنید خاصیت آبرسانی داشته باشد.
  • مقدار زیادی از شامپو بدن استفاده نکنید چرا باعث بروز مشکلات می شود پس بهتر است مقدار مناسب استفاده کنید.
  • با استفاده از لیف شامپو بدن را روی پوستتان بکشید.
  • از شامپو بدن برای صورت استفاده نکنید همانطور که از نامش پیداس چرا که شامپو بدن برای بدن شماست نه صورت.
  • با آب داغ آبکشی نکنید و از آب ولرم و کمی خنک استفاده کنید تا علاوه بر تمیزی پوست شما را زنده و شاداب کند.
  • بعد از استحمام بدن را با لوسیون ها ، گلیسیرین ، وازلین ، روغن نارگیل و روغن آرگان مرطوب کنید.
  • شامپو های آنتی باکتریال همه آلودگی ها ، میکروب ها و چربی اضافه را از روی پوست پاک میکند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید چتر گفته شد، می توانید شامپو بدن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شامپو بدن با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن بایفس مدل روشن کننده حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن روشن، سفید، شفاف و درخشان کننده پوست بایفس غنی از ترکیبات طبیعی، کنسانتره گل مونویی، پروتئین شیر، پروتئین ابریشم مایع، کره آربوتین، روی، زینک، عسل، پرو ویتامین B5 و آلوئه ورا پاک کننده عمیق و ملایم حاوی سوپر لیپیدهای دو قطبی سوسپانسیونی میسلار فراوری شده در آن با کاهش وزن و حجم ملکولی و نفوذ به عمق لایه‌های پوستی و منافذ پوستی و همچنین تسریع در روند جذب دارای 3 ویژگی منحصر به فرد آب‌گریزی، آب‌دوستی و جاذب چربی باعث شده تا همچون آهنربایی هرگونه مواد اضافی، چربی و آلودگی را از اعماق پوست تجذیه و پاکسازی نمایند. از بین برنده خشکی، ترک‌های پوستی، التهاب، حساسیت، سیاهی، لکهای پوستی، نواقص پوستی، کدری، بی روح و رنگ رفتگی پوست بوده فاقد ترکیبات سنگین و چربی بوده، روی پوست ایجاد چربی و سنگینی نکرده، بسیار سبک بوده، جذب بالا و سریعی داشته، تسکین دهنده و ترمیم کننده بوده و لطافتی ابریشمی روی پوست ایجاد می‌نماید. فرمولاسیون ویژه آن عمیقا لکه ها و نواقص پوستی، سیاهی، کک و مک، جای جوش و زخم، اثار بخیه، لک و کدری را ترمیم و بازسازی کرده و با پاکسازی و تجذیه سلولهای پیر و فرسوده شرایط را برای بازسازی سلولهای سالم محیا می‌سازد. سپس انواع پروتئین و ترکیبات تغذیه کننده نواقص، سلول های مرده، آثار زخم، جای جوش و سوختگی و ... پوست و حتی لایه های زیر پوستی ترمیم و بازسازی کرده تا علاوه بر داشتن پوستی نرم، لطیف و صاف حالت ارتجاعی و الاستیکی پوست را افزایش داده و پوستی سفید، روشن و شفاف داشته باشید. همچنین کنسانتره نارگیل، پرو ویتامین B2 و B5، ویتامین‌های شاخه E، کلاژن و آرژنین نیز با نفوذ به لایه های پوست به عمیقترین شکل ممکن به آبراسانی و هیدراتاسوین کامل پوست پرداخته، ضد التهاب بوده تا پوستی شاداب، جوان، نرم و با کیفیت ایجاد نماید و با نفوذ به لایه درم با ایجاد محافظت عمیق پوستی مانع از تغییر رنگ پوست، تیرگی، سوختگی و کدر شدن پوست شده تا پوستی نرم، روشن، سفید و شفاف حاصل داشته باشد. رتینول، ویتامین C و کوکامید ضد چروک و افتادگی بوده و مانع از شل شدن پوست میشود. با تغذیه و ترمیم پوست به بازسازی پوست، آبرسانی، شفاف، روشن، سفید، درخشان، نرم، محکم، لطیف، صاف، مخملی، محافظت و تنظیم Ph پوست می‌پردازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن بایفس مدل آبرسان حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن مرطوب کننده و آبرسان عمیق پوست بایفس غنی از ترکیبات آبرسان، آرگان، پروتئین شیر، کره مورینگا، روی، زینک، امولسیون شکوفه شقایق دریایی، پرو ویتامین B5 و آلوئه ورا پاک کننده عمیق و ملایم حاوی سوپر لیپیدهای دو قطبی سوسپانسیونی میسلار فراوری شده در آن با کاهش وزن و حجم ملکولی با نفوذ به عمق لایه‌های پوستی و منافذ پوستی و همچنین تسریع در روند جذب دارای 3 ویژگی منحصر به فرد آب‌گریزی، آب‌دوستی و جاذب چربی باعث شده تا همچون آهنربایی هرگونه مواد اضافی، چربی و آلودگی را از اعماق پوست تجذیه و جذب نمایند. از بین برنده خشکی، ترک‌های پوستی، خطوط پوستی، التهاب، حساسیت، سیاهی، لک، شکستگی، نواقص پوستی، کدری، بی روح و رنگ رفتگی پوست بوده فاقد ترکیبات سنگین و چربی بوده، روی پوست ایجاد چربی و سنگینی نکرده، بسیار سبک بوده، جذب بالا و سریعی داشته، تسکین دهنده و ترمیم کننده بوده و لطافتی ابریشمی روی پوست ایجاد می‌نماید. ترکیبات طبیعی، آرگان میکرو اکتیو، آنتی اکسیدان، انواع پروتئین اصلی تشکیل دهنده ساختمان پوست و پروتئین شیر عمیقا به ترمیم و بازسازی نواقص لکه‌های پوستی، سیاهی، خشکی، ترک، افتادگی، شل شدگی و اثار زخم پرداخته و شرایط را برای بازسازی سلولهای سالم محیا می‌سازد. انواع پروتئین، آمینو اسید و ترکیبات تغذیه کننده نواقص پوستی، سوختگی ترک و خشکی را عمیقا تسکین و ترمیم کرده تا علاوه بر داشتن پوستی نرم و صاف، حالت ارتجاعی و الاستیکی پوست را افزایش داده و پوستی عاری از نواقص و خشکی داشته باشید. همچنین کنسانتره نارگیل، پرو ویتامین B2 و B5، ویتامین‌های شاخه E، کلاژن و آرژنین نیز با نفوذ به لایه های پوست به عمیقترین شکل ممکن به آبراسانی و هیدراتاسوین کامل پوست پرداخته، ضد التهاب بوده تا پوستی شاداب، جوان، نرم و با کیفیت ایجاد نماید و با نفوذ به لایه درم با ایجاد محافظت عمیق پوستی مانع از تغییر رنگ پوست، سوختگی و کدر شدن پوست شده تا پوستی نرم، روشن و شفاف حاصل داشته باشد. رتینول، ویتامین C و کوکامید ضد چروک و افتادگی بوده و مانع از شل شدن پوست میشود. فرمولاسیون این محصول با تغذیه و ترمیم لایه‌های پوستی به بازسازی پوست، آبرسانی، رطوبت رسانی، شفاف، روشن، درخشان، محکم، لطیف، نرم، صاف و مخملی می‌پردازد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن صحت مدل گوار و گلیسرین حجم 4000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپوهای بدن حاوی گلسیرین بیشتری هستند و در نهایت با استفاده از آنها پوست نرم و شادابی خواهید داشت. شامپوهای بدن برای بدن مشکلی ایجاد نخواهند کرد و با توجه به نتایجی که افراد مختلف شاهد آنها هستند شامپو بدن یا صابون مایع برای پوست بهتر است . همان طور که می دانید در زمان خرید شامپوی بدن و البته سر باید رایحه و میزان تندی آن را حتما چک کنید تا به اسانسی حساسیت نداشته باشید و دچار مشکلی نشوید. نوع ترکیبات صابون و شوینده های مایع با یکدیگر متفاوت اند و به طور کلی افرادی که پوست هایی لطیف دارند بهتر است از انواع شوینده های شامپویی استفاده کنند که PH پوست نزدیک تر هستند. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که برای خرید آن باید حسابی تحقیق کرده و دقت کنید شامپو سر و البته بدن است. شامپو بدن نوع جدید صابون های جامد است که در انواع مختلف تولید شده است. با توجه به نوع پوست تان می‌توانید شامپو بدن مناسبی را انتخاب کنید. شامپو بدن صحت مدل گوار و گلیسرین حجم 4000 میلی لیتر یکی از بهترین محصولات است .

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera مقدار 400 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هوای پر از دود، دی‌اکسید کربن، آلوده و خشک امروزی باید به مقاومت و رطوبت پوست بدن اهمیت بیشتری داد. این کار را می‌توان با شامپو بدن‌هایی انجام داد که دارای مواد تقویت و محافظت کننده هستند. از مهمترین ویتامین‌هایی که در این کار نقش دارند می‌توان ویتامین E و B را یاد کرد. شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera مقدار 400 گرم که در مقدار 400 گرم به‌دست ما می‌رسد یکی از پیشنهاد‌های خوب دربین شامپوها است. این شامپو هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است و دارای خنک‌کننده پوست بدن است. این شامپو حاوی ویتامین B5 بوده و قشر نازک هیدرولیپیدی پوست را مقاوم می‌کند. از ویژگی‌های اصلی این شامپو جلوگیری از خشکی پوست است که با رطوبت‌رسانی به پوست این کار را انجام می‌دهد. به‌دلیل وجود مواد خنک‌کننده در این شامپو، در روزهای گرم و تابستانی و حتی بعد از ورزش می‌تواند بسیار مفید باشد و بتواند حس بسیار خوبی به‌شما دهد. این شامپو ساخت ایران بوده و در وزن 400 گرم عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پن مایع پسوریازیس دئودراگ مدل Pso tar 0650 حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پن لیکوئید (مایع) پسوریازیس محصولی با ترکیبات موثر جهت مراقبت و کنترل علائم بالینی پسوریازیس است که باعث اثردهی بیشتر و کاهش طول دوره درمان خواهد گردید. در این محصول  کل تار 1% (بصورت پودری با بوی مهار شده) جهت کنترل تقسیم سلولی و اثر ضد التهابی فرموله شده است. (در حال حاضر کل تار به عنوان ترکیب موثر در کنترل و بهبود علائم بالینی پسوریازیس شناخته شده است و این ترکیب فاقد رایحه تند شامپوهای کل تار می باشد. که باعث افزایش شانس موفقیت به درمان می گردد) همچنین سالیسیلیک اسید 3% علاوه بر اثر ضد التهابی، باعث کنترل خارش و پوسته ریزی می شود. از طرفی جهت کنترل تراکم میکروبی پوست و کاهش هر چه بیشتر التهاب روغن درخت چای 3% و عصاره گل ختمی به کار رفته شده است. از دیگر ترکیبات به کار رفته در این پن می توان به ویتامین E، A، D، هیالورونیک اسید، لاکتیک اسید، شی باتر، آلوئه ورا، گلیسیرین و ... اشاره کرد که ترکیب این مواد سبب آبرسانی، نرمی و مرطوب نگه داشتن پوست شده. از طرفی با تنظیم سیستم ایمنی پوست باعث ترمیم هر چه بیشتر آن شده و از پوست در بهترین حالت محافظت می کند. PH این محصول برابر 4.8 است که PH کاملآ مراقبتی و درمانی است. نا گفته نماند این محصول برای صورت و بدن قابل استفاده است و  می تواند در کنار درمان های دیگر پوست قرار گیرد و باعث تسریع روند بهبود شود. روش مصرف: کف محصول 1 دقیقه روی صورت و 3 دقیقه روی بدن باقی بماند و سپس آبکشی نمایید(هفته ای 3 الی 4 مرتبه توصیه می گردد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن اکتیو سری Mineral مدل Red مقدار 400 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن اکتیو سری Mineral مدل Red که در مقدار 400 گرم به‌دست ما می‌رسد یکی از پیشنهاد‌های خوب دربین شامپوها است. این شامپو هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است و دارای خنک‌کننده پوست بدن است. این شامپو حاوی ویتامین B5 بوده و قشر نازک هیدرولیپیدی پوست را مقاوم می‌کند. از ویژگی‌های اصلی این شامپو جلوگیری از خشکی پوست است که با رطوبت‌رسانی به پوست این کار را انجام می‌دهد. به‌دلیل وجود مواد خنک‌کننده در این شامپو، در روزهای گرم و تابستانی و حتی بعد از ورزش می‌تواند بسیار مفید باشد و بتواند حس بسیار خوبی به‌شما دهد. این شامپو ساخت ایران بوده و در وزن 400 گرم عرضه می‌شود. در هوای پر از دود، دی‌اکسید کربن، آلوده و خشک امروزی باید به مقاومت و رطوبت پوست بدن اهمیت بیشتری داد. این کار را می‌توان با شامپو بدن‌هایی انجام داد که دارای مواد تقویت و محافظت کننده هستند. از مهمترین ویتامین‌هایی که در این کار نقش دارند می‌توان ویتامین E و B را یاد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن نیوتیس مدل آووکادو میلک حجم 400 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن کرمی نیوتیس مدل آووکادو میلک حاوی پروتئین شیرو رایحه استوایی اوکادو با ملایمت پوست شما راپاکیزه می کند و عطری دلنشین به جای می گذارد فرملاسیون کرمی این محصول به جلوگیری از خشکی پوست شما کمک می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن اس تی.ایوز مدل Pink lemon & Mandarin Orange حجم 650 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن سنت ایوز حاوی لیمو صورتی و پرتقال ماندارین بوده که به رفع تیرگی پوست کمک کرده و موجب روشن تر شدن پوست میشود. ترکیبات ویژه این محصول به گونه ای است که شفاف کننده و درخشان کننده پوست است و از خشکی و پوسته پوسته شدن نیز جلوگیری میکند. یک لایه بردار ملایم با عصاره های طبیعی است و رایحه ای بسیار دلپذیر دارد. تست شده توسط متخصصین بدون تست حیوانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن شون مدل Green Tea And Mint حجم 420 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر فردی دوست دارد زمانی که به حمام می‌رود از یک شوینده‌ی خوشبو و مفید برای پوست استفاده کند. برای این منظور انتخاب یک محصول با رایحه‌ی دلنشین و خواص درمانی مفید می‌تواند حتی روحیه‌ی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. شامپو بدن «رفرشینگ» (Refreshing)«شون» (Schon) با عصاره‌ی چای سبز و نعناع یکی از همان انتخاب‌های خوب است. این محصول در بطری پلاستیکی به حجم 420 میلی لیتر عرضه شده است. شامپو «رفرشینگ» (Refreshing) شون دارای خواص ترکیبی عصاره‌های چای سبز و نعناع است. وجود این دو به این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی قوی داده است. این محصول به شفافیت پوست کمک کرده و آن‌را شاداب می‌کند. استفاده از این شامپو بدن برای انواع پوست مناسب است. از خشکی پوست جلوگیری کرده و پوست را خنک می‌کند. برند شون در اصل برندی آلمانی به معنای زیبایی است. محصولات این برند توسط لابراتوار کریس اند کارل آلمان و در ترکیه تولید می‌شود. محصولات شون هم‌اکنون در ایران تحت لیسانس همین لابراتوار تولید و عرضه می‌شود. برای ساخت محصولات شون، در این لابراتوار از موثرترین عصاره‌های گیاهان و همینطور انواع میوه‌ها استفاده می‌شود. خواص مفید گیاهان و میوه‌ها در طی مراحلی در فرمولاسیون مختلف این محصولات ترکیب شده تا اثرات درمانی خود را بگذارند. محصولات شون بسیار مناسب افرادی است که دوست‌دار طبیعت و محصولاتی با ترکیبات طبیعی هستند. با خرید این شامپو بدن می‌توانید از محصولی با کیفیت مطلوب و با خواص جینسینگ بهره‌مند شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن ایروکس کد 0401008 حجم 200 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن کرمی ایروکس با استفاده از ترکیبات گیاهی گزینۀ بسیار مناسبی برای افرادی می‌باشد که پوست بدن آن‌ها خشک و حساس است. شامپو بدن کرمی ایروکس مرطوب‌کننده و نرم‌کننده می‌باشد و باعث نرمی و لطافت پوست شده و همچنین خاصیت ضد التهاب و التیام‌بخش نیز دارد. شامپو بدن کرمی ایروکس تمامی آلودگی‌ها و میکروب‌ها را از سطح پوست پاک کرده و با ایجاد یک لایه نازک کرم روی پوست از خشکی آن جلوگیری می‌نماید. شامپو بدن کرمی ایروکس با استفاده از عصاره آلوئه‌ورا در ترکیب خود در درمان ترک‌های پوستی و خشکی پوست به‌خصوص اگزمای پوست بسیار حساس مناسب است. آلوئه‌ورا برای پوست‌های خشک مناسب بوده و سبب نرم و براق شدن پوست می‌شود. آلوئه‌ورا سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و سلول‌های جوان را جایگزین ساخته و پوست را براق می‌کند. این گیاه مانع از پیری پوست و چروک آن می‌شود. گلیسیرین موجود در ترکیب شامپو بدن کرمی ایروکس به‌دلیل خاصیت جذب رطوبت بهترین عامل طبیعی مرطوب‌کننده پوست می‌باشد. همچنین گلیسیرین به‌عنوان رنگ بر طبیعی نیز شناخته شده که باعث شفاف شدن پوست می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیبایی و سلامت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن تاپ شاپ مدل روغن آرگان حجم 500 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن از مواد شوینده موثر و روشی عالی برای تمیز کردن بدن در حمام است که علاوه بر حفظ سلامت پوست به دلیل بافت نرم ابریشمی باعث ایجاد احساس خوب روی پوست خواهد شد. در حمام بهتر است بجای صابون ها از شامپو بدن استفاده کنید زیرا شامپو بدن همانند صابون ها چربی های طبیعی پوست را در خود زیاد از حد حل نکرده و باعث خشکی پوست نمی شود. صابون از ترکیبات صابونی و ترکیبات حلال در چربی استفاده می شود. اما در ترکیب شامپو بدن تاپ شاپ حاوی روغن آرگان از مواد غیر صابونی استفاده می‌شود که به PH پوست نزدیک تر است. شامپو بدن پوست را تمیز کرده و به مرور زمان سلامت آن را بهبود می بخشد. شامپو بدن تاپ شاپ حاوی روغن آرگان و ماکادمیا و ویتامین E که پوست بدن را مرطوب کرده و برخلاف صابون باعث خشکی پوست بدن نخواهد شد.از سوی دیگر این محصول بدلیل روغن هایی که دارد نسبت به صابون کمتر ساینده بوده و خطر بروز قرمزی و تحریکات پوستی در افرادی که پوست های خشک یا حساس دارند را کاهش می دهد. استفاده از شامپو بدن تاپ شاپ حاوی روغن آرگان به آبرسانی و افزودن روغن های ضروری به پوست کمک کرده که بخصوص در هوای سرد از پوست محافظت می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژل شستشو نوکس مدل Prodigieux Floral حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ژل دوش با رایحه گل Prodigiaux غنی شده است. و عطر آن حاوی نت های گریپ فروت ، ماگنولیا و مشک سفید است ، ژل دوش با روغن بادام شیرین غنی شده است. این ماده پوست را تغذیه و نرم می کند. پوست به روشی ملایم پاک می شود. پوست احساس نرم و انعطاف پذیر خواهد کرد. این محصول حاوی 96 ٪ مواد طبیعی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو مو و بدن لوتو مدل نمک دریایی حجم 798 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو سر و بدن لوتو حاوی مقادیر فرآوان مواد معدنی و نمک های دریایی پاک کننده عمیق بدون ایجاد خشکی و آسیب و سم زدایی عمیق بوده که به خوبی انواع آلودگی را از عمیق ترین منافذ پوست پاکسازی و به سم زدای و تسکین بافت پوست میپردازد. ترکیبات ارگانیک به کار رفته در آن شامل چند نمونه نمک دریایی میکرو تصفیه شده ریز کریستال با نفوذ به لایه های پوستی، پوست را از عمیقترین لایه های ممکن سم زدایی نموده و انواع آلودگی و مواد غیر ضروری را تجذیه و حذف مینمایند. با پاکسازی آلودگی ها، سلول های مرده، چربی اضافه، مواد شیمیایی و ترکیبات تعریق بدن در لایه های پوست و حتی زیر پوستی، به جمع کردن منافذ باز پوست پرداخته تا پوستی صاف، نرم، مخملی، یک دست، بدون نقص و هموار داشته باشید. کلسیم و منیزیم معدنی دریایی به متابولیسم سلولی کمک نموده تا منجر به تولید سلولهای بنیادی تشکیل دهنده بافت پوست انسان شود. این تغذیه همراه با ترکیباتی که به اسکراب سطحی و بسیار ملایم پوست می پردازند نیز باعث خواهد شد تا پوست با سرعت و کیفیت بیشتری ترمیم و بازسازی شده و نواقص، آسیب، آکنه، اسکار، خطوط چاقی و لاغری، قرمزی، التهاب، جای زخم و ترک های پوستی ترمیم و به احیای پوستی بپردازد تا هرچه بیشتر پوستی سالم، بی نقص، صاف، روشن و شفاف داشته باشید. پس از پاکسازی کامل منافذ و سطح پوست، گوگرد میکرو تصفیه شده معدنی دریایی نیز با نفوذ به لایه های زیر پوستی به غدد ترشح چربی نفوذ کرده تا به تنظیم ترشح چربی و کنترل غدد تعریق بپردازد. این فرایند در نهایت باعث خواهد شد تا چربی و تعریق کنترل و تنظیم شده و با توجه به اسکراب سطحی و لایه برداری ملایمی که صورت گرفته و همچنین ترکیبات آبرسان عمیق پوستی و مرطوب کننده کامل پوست برای طولانی مدت، مانع از چربی و بوی نامطبوع بدن خواهد شد. آنزیم های دریایی نزیر کلاژن و آرژنین با نفوذ به لایح هیپودرم پوست، استرس را از سطح پوست تجذیه کرده و از پیری زودرس، فرسودگی، خشکی پوست جلوگیری کرده و به ساختمان پوست انرژی و نشاط می بخشد. ترکیباتی نظیر روی، آهن و پتاسیم معدنی تکمیل کننده تغذیه پوست بوده تا تمام مواد مورد نیاز ساختمان پوست به بهترین شکل ممکن تامین و به تغذیه، ترمیم، بازسازی و احیا پوست بپردازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن شون مدل Pomegranate حجم 420 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همه‌ی افراد دوست دارند که پس از یک استحمام خوب و لذت‌بخش با رایحه‌ای دلپذیر از حمام خارج شوند. برای این منظور، انتخاب یک شوینده‌ی بدن مناسب با رایحه‌ای مطبوع می‌تواند بسیار مناسب بوده و همه را راضی کند. برند «شون» (Schon) برای افراد علاقه‌مند به استفاده از شامپوی بدن، این محصول را با عصاره‌ی انار در حجم 420 میلی‌لیتر تولید و عرضه کرده است. این محصول با وجود عصاره‌ی انار در ترکیبات خود، دارای خواص آنتی اکسیدان است. ترکیبات مفید آن تاثیر بسیار خوبی در بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست دارد و این امر به بروز دیرتر چین‌ها و افتادگی پوست کمک می‌کند. می‌توان این شامپو را یک جوان‌کننده‌ی پوست دانست که مناسب انواع پوست نیز است. این محصول دارای رایحه‌ای بسیار مطبوع و لذت‌بخش است که هنگام استفاده از آن کف بسیار خوبی هم تولید می‌کند. برند شون در اصل برندی آلمانی به معنای زیبایی است. محصولات این برند توسط لابراتوار «کریس اند کارل» آلمان و در ترکیه تولید می‌شود. محصولات شون هم‌اکنون در ایران تحت لیسانس همین لابراتوار تولید و عرضه می‌شود. برای ساخت محصولات شون، در این لابراتوار از موثرترین عصاره‌های گیاهان و همین‌طور انواع میوه‌ها استفاده می‌شود. خواص مفید گیاهان و میوه‌ها در طی مراحلی در فرمولاسیون مختلف این محصولات ترکیب شده تا اثرات درمانی خود را بگذارند. محصولات شون بسیار مناسب افرادی است که دوستدار طبیعت و محصولاتی با ترکیبات طبیعی هستند. با خرید این شامپو بدن می‌توانید از محصولی با کیفیت مطلوب و خواص میوه‌ی انار بهره‌مند شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن آمالفی مدل روشن کننده حجم 750 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو سفید و روشن کننده بدن آمالفی غنی از ترکیبات آبرسان، پروتئین وانیل وحشی، روی، منیزیوم، پروتئین شیر، پاپایا، پرو ویتامین B5، فیلر لیمو، آلوئه ورا، جوجوبا، آربوتین و نارگیل از بین برنده تیرگی، لک، خطوط پوستی، نواقص پوستی، سیاهی، کدر شدن، بی روح و رنگ رفتگی پوست می باشد. در شرایط مختلفی نظیر بالا رفتن سن، شرایط آب و هوایی، تماس با مواد شیمیایی، ژنتیک، تعریق و به ویژه تابش پرتوهای مضر خورشید پوست دچار تیرگی، سوختگی، سیاهی، لک، خشکی، کدر و بی روح شده و کیفیت خود را از دست می‌دهد و در صورت عدم رسیدگی مناسب دچار خشکی، چروک، پیری زودرس، انواع نواقص، ترک های پوستی و فرسودگی شده که درمان آن عمریست هزینه بر، طولانی و اغلب غیر ممکن. ترکیبات طبیعی فرموله شده در این محصول ابتدا به پاکسازی و جمع کردن منافذ باز پوست می‌ رپدازد. انواع آنتی اکسیدان، پروتئین وانیل، شیر، روی و منیزیوم عمیقا لکه ها و نواقص پوستی، سیاهی، و کک و مک، جای جوش و زخم، اثار لک و کدری را ترمیم و بازسازی کرده تا پوست بی نقص و روشن حاصل داشته باشد. انواع پروتئین و ترکیبات تغذیه کننده نواقص، سلول های مرده، آثار زخم، جای جوش و سوختگی و ... پوستی و حتی لایه های زیر پوستی ترمیم و بازسازی کرده تا علاوه بر داشتن پوستی نرم و صاف، پوستی عاری از نواقص و آثار پیری داشته باشید. وجود ترکیبات آنتی اکسیدان، انواع پرو ویتامین، B2 و B5 ، ویتامین‌های شاخه E ، کلاژن و آرژنین نیز با نفوذ به لایه های پوست عمیقا به آبراسانی و هیدراتاسوین پوست پرداخته تا پوستی شاداب، جوان، نرم و با کیفیت ایجاد نماید. ترکیبات لیمو، آربوتین و نارگیل نیز با نفوذ به لایه درم و ایجاد محافظت عمیق پوستی مانع از تغییر رنگ پوست، سوختگی و کدر شدن پوست شده تا پوستی روشن و سفید داشته باشید. ترکیبات طبیعی این محصول باعث شده تا قدرت تغذیه کنندگی آن پوست را نه تنها ترمیم و آبرسانی نموده بلکه تغذیه نیز نماید. فرمولاسیون غنی از ترکیبات تغذیه کننده و آبرسان شامپو روشن کننده و سفید کننده بدن آمالفی پوستی روشن، سفید، شفاف، درخشان، صاف، مخملی، ابریشمی، نرم و با لطافت را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن شون مدل Strawberry And Milk حجم 300 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوست بدن اولین لباسی است که ما بر تن داریم. محافظت و رسیدگی به همراه پاکیزگی از مهمترین وظایف ما در برابر این لباس همیشه همراه است. در علم پزشکی پوست آمده است که حداکثر هر دو روز یک بار باید پوست بدن خود را بشوییم تا از باکتری ها، دودها و اثرات باقی مانده از تعرق بدن وخیلی چیزهای دیگر پاک شود. برای این منظور امروزه استفاده از شامپو های بدن بسیار باب شده و بسیار مهربان تر از صابون هستند. صابون ها چربی مفیدی را که روی پوست است حل می کنند و از بین می برند ولی شامپو های بدن اینگونه رفتار نمی کنند. برای انتخاب یک شامپوی بدن مناسب ما باید به برند آن توجه خیلی خاصی داشته باشیم. شامپو بدن شون مدل Strawberry And Milk حجم 300 میلی لیتر میتواند یکی از بهترین انتخاب های برای سلامتی و پاکیزگی پوست بدن ما باشد. این شامپو بدن دارای ویتامین B و خواص آنتی اکسیدان های فعال است که برای طراوت و شادابی و جوانی پوست بسیار مهم و حیاتی هستند. این شامپو بدن دارای عصاره توت فرنگی و شیر است که باعث مرطوب و لطیف شدن پوست می شود. این محصول با شماره مجوز 1788944741247279 از سوی سازمان غذا و دارو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژل شستشو بدن سیوند مدل تی تری ضد جوش حجم 150 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تری کلوکربان (TCC) یک ترکیب آنتی باکتریال بوده که برای کنترل، پیشگیری و رفع جوش های صورت بسیار مناسب میباشد. فرآورده پن با کنترل چربی پوست مانع تجمع چربی و بسته شدن منافذ پوست می گردد. از طرف دیگر پن حاوی ترکیبات شوینده غیر صابونی است که pH نرمال پوست را بر هم نزده و در نتیجه اسیدیته پوست حفظ می گردد. اسیدیته پوست تاثیر باکتری های مولد آکنه را خنثی کرده و شرایط را برای رشد و تکثیر باکتریها نامساعد میکند. به علاوه ترکیب آنتی باکتریال TCC رشد و تکثیر باکتری ها را مهار میکند بنابراین از طریق دو مسیر رشد باکتری ها متوقف شده ، های موجود کنترل و درمان گردیده و از بروز آکنه جدید پیشگیری میکند. بنابر این پن تی-سی-سی اژه فرآورده موثری جهت کنترل چربی وآکنه پوستی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ریمل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن آمالفی مدل آرگان حجم 750 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن آرگان آمالفی حاوی مقادیر فراوان پروتئین آرگان شکسته مراکشی با خلوص بالا، سرشار از ویتامین E ، پرو ویتامین B و B2 و B5 ، روی و منیزیوم علاوه بر آن که به شست و شوی عمیق پوست می پردازد، جوان کننده، نشاط دهنده و انرزی دهنده قوی ساختمان پوست بدن می باشد. بیش از 12 نوع آنتی اکسیدان فرموله شده در این محصول باعث شده تا اصلی ترین عوامل حفظ سلامت، جوانی، نشاط و کیفیت مورد نیاز ساختمان پوست در اختیار پوست قرار بگیرد. پروتئین آرگان مراکشی با خلوص بالا موجود در این محصول طی فرآیندی طولانی شکسته شده تا به واسطه کاهش اندازه ترکیبات ارگان بتواند به سطح بیشتری از ساختمان پوست نفوذ نماید. این پروتئین علاوه بر خواص بی شمار آرگان برای بدن باعث خواهد شد تا با تامین پروتئین مورد نیاز جهت بازسازی ساختمان پوست، به بازسازی پوستی سالم، جوان، درخشان، محکم و با کیفیت بپردازد. غنی سازی ترکیبات این محصول با انواع مولیتی ویتامین نظیر ویتامین E و پرو ویتامین های شاخه B با قدرت بالایی به ابرسانی، هیدراته و مرطوب سازی ساختمان پوست می پردازد. وجود ترکیبات مختلف از مواد مورد نیاز پوستی نیز در نهایت منجر شده تا پوست کاملا تغذیه شده و پوستی با نشاط، شفاف، درخشان، با نشاط، سر زنده و جوان داشته باشید. آرگان موجود در این محصول به ویژه با ایجاد یک لایه محافظتی روی سطح پوست، مانع از دی هیدراته شدن و از دست رفتن رطوبت پوست شده، از پوست در برابر ترک، خشکی و پیری محافظت کرده و پوست را در برابر عواملی نظیر رادیکال های آزاد، پرتوهای مضر خورشید، اشعه UV کلر موجود در آب و ... محافظت می نماید. فرمولاسیون حاوی روغن غیر جاذب ارگان این شامپو را ایده آل برای پوست های خشک، حساس، سوخته و دچار پیری زودرس ساخته است اما در این حال باعث چرب و یا تعریق پوست نخواهد شد. همچنین ترکیبات هیدروژنه آن با ایجاد گردش خون در مویرگهای زیر پوستی به افزایش اکسیژن رسانی حداکثری در پوست شده تا علاوه بر افزایش رساندن مواد مورد نیاز به پوست به بهترین شکل ممکن منجر به افزایش نشاط، شادابی، سر زندگی، درخشان، شفاف، جوان و سلامت پوست شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن دیپ سنس مدل گلاب حجم 400 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپوهای بدن را می توان جایگزین صابون ها کرد چون که شرایط بهداشتی آن ها بهتر از صابون ها است و کمترین آسیب را به پوست وارد می کنند. شامپوهای بدن PH مناسبی دارند و حاوی ترکیبات نرم کننده هستند، بنابراین بعد از استفاده مثل صابون پوست را خشک نکرده و احساس کشیدگی و خارش در پوست ایجاد نمی کنند.شامپو بدن دیپ سنس مخصوص انواع پوست به ویژه پوست ھای حساس شوینده و پاک کننده ای غیرصابونی است و دارای PH سازگار با پوستتان می باشد که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و کف مناسب، با خاصیت ضد التهابی، نرم کنندگی و رطوبت رسانی به پوست، منجر به افزایش نشاط و آرامش نیز می گردد. این شوینده بدن حاوی عصاره های گلاب، عصاره رز فرانسوی و روغن گل محمدی می باشد که همراه با رایحه فوق العاده، به افزایش طراوت و لطافت پوستتان کمک زیادی می کند.این شامپو بدن را همه افراد با هر نوع پوستی که دارند می توانند استفاده کنند، مخصوصا برای افرادی که پوست حساسی دارند و می خواهند از یک شوینده ملایم برای شستن بدنشان استفاده کنند یک انتخاب فوق العاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن آمالفی مدل شیر شکلات حجم 750 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو بدن پروتئین شیر شکلات آمالفی نرم کننده قوی پوست ، روشن کننده، مرطوب کننده عیمق، حجم دهنده پوست بوده و با ایجاد ساکراب یا لایه برداری لطیف سلول های مرده را پاکسازی و به ترمیم سطح پوست می پردازد. خواص منحصر به فرد پروتئین شیر و شکلات به همراه آنتی اکسیدان، ویتامین E ، پرو ویتامین B ، روی، منیزیوم و دیگر ترکیبات فرموله شده در این محصول منجر به آن شده تا آن را محصولی فراتر از یک شستشو دهنده بدن با خواص فراوان درمانی بدانیم. ترکیبات ارگانیک شیر و شکلات طبیعی با لطافت و به خوبی به پاکسازی و شست و شوی پوست می پردازد. سموم را از بدن خارج نموده، سلول های مرده یا پیر پوست را لایه برداری کرده، آلودگی و استرس را از سطح پوست پاکسازی و حذف مینماید. پس از پاکسازی و لایه برداری سطحی پوست ترکیبات پروتئین شیر شکلات و دیگر ترکیبات موجود در آن به تغذیه ساختمان پوست می پردازد. آبرسانی عمیق ساختمان پوست توسط پروتئین شیر و آنتی اکسیدان های موجود در شکلات باعث ایجاد نرمی بی بدیلی در سطح پوست میشود که پوستی همچون مخمل و ابریشم را حاصل خواهد داشت. شکلات به واسطه قدرت روشن کننده خود باعث روشن، شفاف و درخشان شدن پوشت خواهد شد. در برابر پرتوهای فرا‌بنفش، اشعه UV، رادیکال های آزاد و عوامل تحدید کننده محافظت می کند. پروتئین شیر نیز با نفوذ به لایه های پوستی به واسطه خواص آرامش بخش آنزیم های استرسی را تجذیه کرده و از فرسودگی پوست جلوگیری به عمل می آورد. همچنین ویتامینD، کلسیوم و کلاژن موجود پروتئین شیر در لایه های پوستی با ایجاد هیدراتاسیون ضمن جلوگیری از پیری به آبرسانی عمیق این نواحی پرداخته، حجم دهنده زیر پوستی بوده که باعث خواهد شد تا چین و چروک های پوستی برطرف شده، به پوست حجم داده تا چروک، ترک و خطوط پوست صاف و ترمیم شوند. فرمولاسیون غنی این محصول فراوری شده تا پوستی نرم، روشن، صاف با الاستیسیته و ارتجاع بالا همچون پوست یک کودک داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن اوه مدل دریا وزن 400 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عصاره فوم دریا با بهره گیری از عناصر کمیاب موجود در آب دریا در تصحیح عملکرد سلول ها موثر است و منیزیوم موجود در آن استرس سلول های پوست را کاهش داده و به تسهیل عملکرد آنها کمک می کند. شامپو صورت و بدن حاوی عصاره کف دریا تسکین دهنده و درخشان کننده انواع پوست می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن اوه مدل گل ارکیده وزن 400 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپو صورت و بدن حاوی عصاره گل ارکیده خواص آنتی­اکسیدانی و ضد التهابی دارد که از مضرات اشعه UV و رادیکالهای آزاد می کاهد. عصاره گل ارکید همچنین ایمنی پوست را تقویت کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. شامپو بدن حاوی عصاره ارکیده اوه با ویژگی تکسین پوست، به حفظ لطافت و شادابی آن کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Vanilla And Honey مقدار 400 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هوای پر از دود، دی‌اکسید کربن، آلوده و خشک امروزی باید به مقاومت و رطوبت پوست بدن اهمیت بیشتری داد. این کار را می‌توان با شامپو بدن‌هایی انجام داد که دارای مواد تقویت‌کننده و محافظت کننده هستند. از مهمترین ویتامین‌هایی که در این کار نقش دارند می‌توان ویتامین E و B را یاد کرد. شامپو بدن کرمی شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Vanilla And Honey که در مقدار ۴۰۰ گرم به‌دست ما می‌رسد یکی از پیشنهاد‌های خوب دربین شامپوها است. این شامپو هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است و نرم‌کننده پوست بدن است. این شامپو حاوی ویتامین B5 بوده و قشر نازک هیدرولیپیدی پوست را مقاوم می‌کند. از ویژگی‌های اصلی این شامپو جلوگیری از خشکی پوست است که با رطوبت‌رسانی به پوست این کار را انجام می‌دهد. به‌دلیل وجود مواد خنک‌کننده در این شامپو، در روزهای گرم و تابستانی و حتی بعد از ورزش می‌تواند بسیار مفید باشد و بتواند حس بسیار خوبی به‌شما دهد. این شامپو ساخت ایران بوده و در وزن 400 گرم عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن دیپ سنس مدل تروپیکال حجم 400 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپوهای بدن فرمولاسیون ملایم تری دارد و بعد از استفاده مثل صابون پوستتان را خشک نمی کند و موجب کشیدگی و خارش پوست نمی شود، بنابراین بهتر است شامپو بدن را جایگزین صابون کنید.شامپو بدن دیپ سنس مخصوص پوست های خشک و معمولی شوینده و پاک کننده ای غیرصابونی است و دارای PH سازگار با پوستتان می باشد که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و کف مناسب، باعث آبرسانی به پوست بدن و مانع از ایجاد حس خشکی و التهاب می شود. این شوینده بدن حاوی عصاره های میوه های استوایی، دانه کتان، روغن آملا و هیالورونیک اسید می باشد که همراه با رایحه لذت بخش، به افزایش طراوت، نرمی، لطافت و شادابی پوستتان کمک زیادی می کند. .شامپو بدن دیپ سنس مخصوص پوست های خشک و معمولی برای چه کسانی مناسب می باشد؟ اگر پوستتان خشک و نرمال است و یک شوینده خوب برای شستن بدنتان می خواهید، شامپو بدن دیپ سنس مخصوص پوست های خشک و معمولی برایتان بهترین انتخاب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شامپو بدن دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو حجم 400 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شامپوهای بدن را می توان جایگزین صابون ها کرد چون که شرایط بهداشتی آن ها بهتر از صابون ها است و کمترین آسیب را به پوست وارد می کنند. شامپوهای بدن PH مناسبی دارند و حاوی ترکیبات نرم کننده هستند، بنابراین بعد از استفاده مثل صابون پوست را خشک نکرده و احساس کشیدگی و خارش در پوست ایجاد نمی کنند.شامپو بدن دیپ سنس مخصوص پوست های چرب شوینده و پاک کننده ای غیرصابونی است و دارای PH سازگار با پوستتان می باشد که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و کف مناسب، متعادل کننده چربی پوست و بهبود آکنه پوست بدنتان می شود. این شوینده بدن حاوی عصاره های درخت چای، بامبو و روغن آملا، هیالورونیک اسید و سالیسیلیک اسید می باشد که همراه با رایحه لذت بخش، به افزایش طراوت، نرمی، لطافت و شادابی پوستتان کمک زیادی می کند. .این شامپو بدن برای افراد با پوست های چرب که می خواهند از یک شوینده مناسب برای شستن بدنشان استفاده کنند یک انتخاب فوق العاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا