ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چتر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چتر واقعا وسیله قشنگ و شاعرانه‌ای است که اغلب‌مان بارها تجربه خریدش را داشته‌ایم، چون یا چتر قبلی‌مان خراب می‌شود یا گمش می‌کنیم و مجبور می‌شویم دوباره بخریم. اگر می‌خواهید این بار انتخاب هوشمندانه‌تری در خرید چتر داشته باشید با این نکات مهم و راهنمای خرید چتر در نکته خرید همراهمان باشید.

انواع چتر

چتر قابل جمع شدن یا تاشو: این مدل از چترها بعد از هر بار بسته شدن به راحتی در کیف دستی‌تان جای می‌گیرند. پس هر زمان که قصد بیرون رفتن از منزل را داشته باشید، اما نمی‌دانید که باران یا برف در راه است، می‌توانید این وسیله‌ی کوچک را در کیفتان قرار دهید. چتری که کاملا جمع می‌شود، بعد از باز شدن دقیقا شبیه به چترهای معمولی است، منتهی حمل آن بسیار راحت‌تر خواهد بود. تنها ایراد این دسته از چترها دوام کم آنها می‌باشد.
چتر غیر قابل جمع شدن یا عصایی: این دسته از چترها قابلیت جمع شدن کامل را ندارند و بعد از بسته شدن فقط سایه‌بان به دسته می‌چسبد و توسط یک بند کوچک به دور آن محکم می‌شود. حمل این مدل مقداری سخت‌تر است. در نتیجه در چتر غیر قابل جمع شدن فقط سایه بان به سمت پایین سقوط می‌کند و جمع می‌شود و در کوتاهی یا بلندی دسته تفاوتی ایجاد نخواهد شد. عزیزان اگر با حمل این مدل مشکلی ندارید و به فکر دوام و طول عمر چتر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید این نوع از چتر می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید چتر

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید چتر توجه به نوع آن است که برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید و از میان دو نوع کلی چترها؛ یعنی محصولات کلاسیک (عصایی) و تاشو یکی را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است بسیاری از افراد به دنبال چترهای آفتابی نیز می باشند که می توان گفت آن ها نیز نوع دیگری از این قبیل محصولات هستند و برای این منظور نیز بهتر است به سراغ چترهایی با سایبان های بزرگ و با رنگ هایی غیر از تیره و شیشه ای بروید.

جنس فریم محصول: دومین نکته در خصوص انتخاب چتر توجه به جنس به کار رفته در ساختار بدنه یا همان فریم محصول است. امروزه اغلب چترهای تولید و عرضه شده در بازار با فریم های استیل و یا آلومینیومی ساخته و پرداخته شده اند که هر دو فلز هم در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند، هم سبک می باشند و هم ضد زنگ هستند. توجه داشته باشید جهت جلوگیری از پارگی و جدا شدن فریم از سایبان چتر، بهتر است حتی المقدور از چترهایی استفاده کنید که فاقد میله تلسکوپی می باشند.

دسته چتر: از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص خرید چترها توجه به دسته آنان است. از آن جایی که استفاده از این نوع محصولات برای ساعات متمادی ممکن است پیش بیاید، کمپانی های تولید کننده چترها برای ساخت محصولات خود از دسته هایی سبک با طراحی هایی مناسب جهت هرچه بهتر گرفتن آن از سوی دستان شما استفاده می کنند تا در استفاده های طولانی مدت شما از چتر مورد نظرتان، کمترین فشار و خستگی متوجه دست هایتان شود.

کاملا ضد آب: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید یک چتر مناسب و باکیفیت توجه به خاصیت ۱۰۰ درصدی ضد آب بودن محصول است. پیشنهاد می کنیم برای اطمینان خاطر خود از قابلیت تمام و کمال چتر انتخابی تان در برابر ریزش باران و برف حتما به سراغ محصولاتی بروید که مجهز به رویه ای از جنس نایلون و یا پلی استر بر روی سایبان خود باشند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید چتر

اندازه قطر سایبان: فرقی نمی کند به دنبال خرید چتری برای محافظت از خود در برابر باد و باران و برف باشید و یا بخواهید از آن برای ایجاد سایه در زیر نور پر قدرت خورشید استفاده کنید؛ مهم این است که به دنبال محصولی با سایبانی بزرگ برای قرار گرفتن در زیر آن باشید. چنانچه قصد دارید در کنار دوست و یا همسرتان از چتر خود استفاده کنید و به قدم زدن در زیر هوای آفتابی و یا ابری بپردازید، باید سایبان چترتان از قطر بزرگی برخوردار باشد.

نحوه باز و بسته شدن محصول: همان‌طور که گفتیم تمامی چترهای تولید شده در دنیا به دو صورت ضامنی و یا دکمه ای باز و بسته می شوند که از مدل اول بیشتر برای چترهای کلاسیک یا همان عصایی و از مدل دوم بیشتر برای چترهای تاشو استفاده می شود. فراموش نکنید در هر ۲ حالت، ضامن و دکمه باز و بسته کردن چتر شما باید از ساختاری نرم و انعطاف پذیر برخوردار باشد.

قیمت چتر: تمامی موارد گفته شده به انضمام نام و برند تولید کننده بر روی قیمت چتر تاثیر گذار هستند. با این حال فراموش نکنید که وظیفه اول و آخر یک چتر محافظت از شما در برابر خیس شدن تحت اثر بارش نرولات آسمانی و یا دفع اشعه های مضر خورشیدی است که برای این منظور شما باید با هر میزان پولی که در اختیار دارید به دنبال بهترین و کیفی‌ترین محصول ممکنه برای خود باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید چتر گفته شد، می توانید چتر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چتر با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اسکوتر برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز چتر شیائومی مدل ZDS01XM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی اصلی چتر شیائومی طراحی تاشو و اتوماتیک آن است که به راحتی می توانید آن را به طور خودکار باز و بسته کنید؛ که این باعث می شود چتر فقط با یک دست و به راحتی باز و بسته شود. چتر شیائومی از مواد نایلونی ای ساخته شده که مانع نفوذ باران می شود و یک پوشش دوم در بالای این لایه است که از ورود اشعه های ماورای بنفش محافظت می کند. در نتیجه چتر شیائومی می تواند در فصل بارانی و در روزهای آفتابی استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل زنانه ساحل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر زنانه طرح ساحل طلایی، ظاهری شیک دارد که استایل شما را به بهترین شکل کامل می کند . دارای اسکلت بندی بسیار با دوام و دارای 16 فنر محکم و مقاوم فلزی می باشد . دسته از پلاستیک مقاوم و مدل عصایی و متناسب و راحت برای در دست گرفتن و آویزان کردن می باشد . پارچه‌ی استفاده‌شده برای این چتر هم از جنس پلی‌استر است و مقاومت خوبی دربرابر نفوذ آب دارد. چتر با توجه به طراحی‌ رنگی که دارد ، گزینه‌ی بسیار خوبی برای به همراه داشتن در فصول بارانی و برفی است و کمک می‌کند در چنین شرایطی از بیرون‌ بودن لذت بیشتری ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر ایکیا مدل KNALLA -00534286 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با چتر ایکیا سری KNALLA اجازه ندهید باران غافلگیر کننده روز شما را خراب کند. این چتر تاشو به راحتی در کیف شما حمل می شود، همچنین به اندازه کافی محکم است که از شما در برابر باران شدید محافظت می کند.زمینه چتر سفید هست اندازه چتر زمان بسته شدن: 25x5x5 سانتی متر - حداقل ارتفاع چتر: 24 سانتی متر - حداکثر ارتفاع چتر: 57 سانتی متر وقطر چتر 95 سانتیمتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل 3702 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چتر مدل با دسته عصایی(نیمه عصایی) یک چتر که با دکمه بازشوی دو حالته است با اولین فشار چتر به صورت اتوماتیک باز شده و با فشار مجدد دکمه، چتر بسته می‌شود و این مزیت شما را از بستن پر دردسر چترها نجات میدهد. این چتر در حالت جمع شده حجم کمی را می‌گیرد و همچنین چتر دارای کاور می‌باشد. بنابراین در روزهای بارانی و برفی جای زیادی را همراه شما اشغال نمی‌کند و به راحتی می‌توانید آن را در کیف‌تان جای دهید. طراحی چتر به گونه ای است که برای تیپ های کلاسیک و رسمی مناسب بوده و رنگ‌ آن مناسب خانم ها و آقایان است. در ساخت بدنه از فلز و همچنین فنر های قوی استفاده شده است . بدنه و اسکلت چتر از جنس فلز و فنرهای قوی است و اتصالات بسیار مناسبی با رویه پانجی چتر دارد. یکی از مزایای دیگر این چتر مقاومت بالای آن دربرابر باد است به طوری که فلز بکار رفته در آن در مواقع وزش بادهای شدید نمی‌شکند و به همین دلیل به این چتر، چتر ضد باد نیز گفته می‌شود. نکته مهمی که در نحوه‌ی استفاده از چترهای دوحالته باید مد نظر قرار گیرد این است که نباید این چترها به صورت دستی جمع شوند و باید حتماً ابتدا یک بار دکمه را فشار دهید تا چتر به صورت اتوماتیک جمع شده و سپس آن را فشار دهید تا جمع شود. نتیجه اینکه اگر به دنبال یک چتر با کیفیت هستید که حجم کمی را اشغال کند و همچنین دارای امکان جمع شدن اتوماتیک و ضدباد باشد، این چتر در کنار این ویژگی‌ها با ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل PJ-110648 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر تمام اتوماتیک 12 فنر ویند پروف Windproof (ضد باد) ، این چتر از معدود چترهای است که از 12 فنر مستحکم فایبرگلاس ضد باد برخوردار است همچنین هر کدام از این فنرها با یک فنر 12 سانتی کوچک تقویت شده اند این خاصیت باعث میشود که چتر در مقابل شدیدترین وزش بادها ایستادگی کند و نشکند ، پارچه چتر از جنش شمعی 100درصد آب گریز است که به هیچ عنوان خیس نمیشود ، چتر دارای کاور مخصوص است و در حالت بسته تنها 32.5 سانتی متر طول دارد که حمل آن را بسیار راحت و اسان میکند ، جنس دسته از پلاستیک باکیفیت با روکش ضد لغزش است و دارای بند مخصوص کشی میباشد ، چتر حالت فول 3تاشو دارد و با یک دکمه باز و بسته میشود و فقط تاکردن ان بصورت دستی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل اتوماتیک JIE HUI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر فول اتوماتیک 8 فنر ویند پروف Windproof (ضد باد) ، این چتر از معدود چترهای است که از 8 فنر مستحکم فایبرگلاس ضد باد برخوردار است همچنین هر کدام از این فنرها با یک فنر 6 سانتی کوچک تقویت شده اند این خاصیت باعث میشود که چتر در مقابل شدیدترین وزش بادها ایستادگی کند و نشکند ، پارچه چتر از جنش شمعی 100درصد آب گریز است که به هیچ عنوان خیس نمیشود ، چتر دارای کاور مخصوص است و در حالت بسته تنها 28 سانتی متر طول دارد که حمل آن را بسیار راحت و اسان میکند ، جنس دسته از پلاستیک باکیفیت با روکش ضد لغزش است و دارای بند مخصوص کشی میباشد ، چتر حالت 3تاشو دارد و با یک دکمه باز و بسته میشود و فقط تاکردن ان بصورت دستی میباشد. جنس دسته غیر فایبرگلاس بوده که کثیف نمیشود و طراحی ارگونومیک دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر بچگانه مدل پایه دار طرح حیوانات باغ وحش کد 106 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر بچگانه پایه‌دار طرح حیوانات فانتزی چتری بسیار سبک و مقاوم با رنگ‌های متنوع است که از امکانات آن می‌توان به کاور ضدآب و ضدضربه، پایه نگهدارنده، کاور پلاستیکی جمع شونده و سوت هشدار برای کودکان اشاره کرد. این چتر با لایه محافظ هم برای روزهای بارانی و هم برای روزهای آفتابی قابلیت استفاده دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل PJ-107534 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر کد PJ-107534 ، ظاهری شیک دارد که استایل شما را به بهترین شکل کامل می کند . دارای کاور جهت جمع شدن کامل چتر و بند جهت آویزان کردن و همچنین دارای اسکلت بندی بسیار با دوام و محکم می باشد . دسته از پلاستیک مقاوم و متناسب برای در دست گرفتن می باشد .این چتر به صورت فول باز و بسته می‌شود.پارچه‌ی استفاده‌شده برای این چتر هم از جنس پلی‌استر است و مقاومت خوبی دربرابر نفوذ آب دارد. چتر با توجه به طراحی‌ رنگی که دارد ، گزینه‌ی خوبی برای به همراه داشتن در فصول بارانی و برفی است و کمک می‌کند در چنین شرایطی از بیرون‌بودن لذت بیشتری ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل 101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر تاشو بزرگسال ضد آب و ضد باد میباشد و مناسب فصول بارانی سال است. دارای میله های فنری که به هیچ عنوان خم نمی شود و حالت فنری باعث میشود پره ها نشکند. کیف همراه چتر برای حمل و نگه داری آسان آن بسیار مناسب است. و سایز بسته چتر تنها 25 سانتی متر است که به راحتی در کیف جا میشود.پارچه چتر دو رو بوده داخل چتر نقره ای و بیرون آن مشکی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل نامبروان کد 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر فول اتومات 10 فنر نامبروان windproof (ضد باد) این چتر از معدود چترهای است که از 10 فنر مستحکم فایبرگلاس ضد باد برخوردار است همچنین هر کدام از این فنرها با یک فنر6 سانتی کوچک تقویت شده اند این خاصیت باعث میشود که چتر در مقابل شدیدترین وزش بادها ایستادگی کند و نشکند پارچه چتر از جنس شمعی 100 آب گریز است چتر دارای کاور مخصوص می باشد در حالت بسته تنها 33 سانتی متر طول دارد که حمل آن را بسیار راحت وآسان میکند جنس دسته از پلاستیک سخت با کیفیت می باشد و با قوسی که بر روی آن دیده شده است دست به راحتی بر روی آن فیکس شده و باعث آسان نگه داشتن چتر در دست میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر تاشو مدل باران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر مدل (( باران ))با طراحی باکیفیت و تاشو، گزینه‌ی خوبی برای داشتن یک چتر با اندازه‌ی مناسب است. این چتر به‌صورت ضامن‌دار باز و بسته می‌شود که یکی از ویژگی‌های مهم این محصول است. شما هنگام بازکردن چتر باید دکمه‌ی تعبیه‌شده روی دسته را فشار دهید تا چتر باز شود؛ همچنین بستن آن نیز با کشیدن پره‌ها به سمت پایین صورت می‌گیرد.علاوه‌براین‌ها این محصول حالت تاشو و ابعادی دارد که می‌تواند برای قرارگیری در داخل کیف شما، گزینه‌ی خوبی باشد. همچنین برای کسانی که به چتری کوچک ولی مناسب نیاز دارند، چتر به‌آسانی داخل کوله‌پشتی یا کیف جای می‌گیرد یا می‌توان آن را در دست گرفت و حمل کرد.نگهداری از چتر، کاوری پارچه‌ای در نظر گرفته شده که هم حمل آن را راحت‌تر کرده است و هم نگهداری آن را به‌سهولت امکان‌پذیر می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر کد 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در روزهای آفتابی به احتمال زیاد دوست دارید عینک آفتابی بزنید تا چشمانتان را در مقابل پرتوهای زیان بار آفتاب محافظت کنید. حتما شما هم مانند خیلی از افراد دوست دارید که در یک هوای بارانی و یا برفی نه چندان سرد پاییزی و زمستانی قدم بزنید و از هوای پاک لذت ببرید. روزهای بارانی هم برای جلوگیری از خیس شدن موها و به هم ریختن فرمشان، شاید از یک کلاه استفاده کنید. مخصوصاً افرادی که در شهرهایی با آلودگی زیاد مانند تهران علاقه زیادی دارند تا از هوای پاک بارانی لذت ببرند. اما همه ما می دانیم که چتر گزینه بهتری به شمار می رود، چراکه از عهده هردوی این وظایف برمی آید. چتر عمدتاً یکی از ابزارهای محبوب بین همه اقشار از کودک گرفته تا بزرگسال و زن و مرد محسوب می شود. این محصول یک شرکت ایرانی است که با قیمت واقعا مناسب نسبت به برندهای خارجی به هموطنان عرضه شده است. ویژگی خاصی که این چتر دارد وزن بسیار سبک و بدنه فلزی با یک دسته عصایی که زیبایی خاصی به چتر می‌دهد. جنس پارچه چتر از الیاف پلی استر سبک می‌باشد که در برابر نفوذ آب مقاومت مناسبی دارد. اندازه چتر در حالت باز شده دایره‌ای به قطر 96 سانتیمتر را پوشش می‌دهد که مناسب برای دو نفر است. فریم زیر پارجه از فلز با رنگ مشکی است که به دلیل طراحی مناسب‌اش در برابر باد مقاومت خوبی دارد. چتر در حالت بسته بسیار کم حجم بوده و به دلیل وزن کمش و دسته عصایی‌اش آن را از جوب لباسی و هر جای دیگر آویزان کرد. بطورکلی چتر تا حدودی نیز شبیه عینک آفتابی است. در تابستان هم، چترهای سفید و رنگی برای جلوگیری از آفتاب استفاده می شوند و با پوشاندن بخشی از صورت شما، باعث خلق سبکی رمزآلود در ظاهر و چهره شما می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر تاشو مدل UV محصول مناسبی جهت استفاده در روزهای ابری و بارانی و برفی میباشد. این محصول از بیرون به رنگ مشکی و از داخل رنگ نقره ای می باشد. دسته آن تاشو است و به راحتی در کیف جا می شود. وزن مناسبی دارد و طولانی مدت دست را خسته نمی کند. مناسب تمامی سنین می باشد. آقایان و بانوان به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر اتوماتیک مدل 8FR-AT100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چتر یک چتر تمام اتوماتیک می باشد. تمام اتوماتیک به این معنی می باشد که با فشردن دکمه، چتر باز شده و با فشردن مجدد دکمه، چتر بسته می شود. این چتر ضد باد بوده و دارای 8 فنر می باشد. مفصل تمامی این فنر ها منعطف بوده و در طوفان و باد شدید نمی شکند. جنس پارچه رویه ی این چتر پلی استر می باشد که علاوه بر ممانعت از نفوذ آب، در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشد و تغییر رنگ نمی دهد. این چتر در حالت بسته 29 سانتیمتر طول دارد. وزن چتر 330 گرم میباشد. ابعاد و وزن چتر سبب میشود به راحتی آن را در کیف خود جای دهید. قطر چتر در حالت باز 100 سانتیمتر و ارتفاع دسته 55 سانتیمتر میباشد و دو نفر به صورت همزمان میتوانند از آن استفاده نمایند. ستون اصلی چتر بسیار مستحکم بوده و به صورت تلسکوپی و بسیار روان باز و بسته میشود. بند چسبی چتر کمک میکند به راحتی آن را بسته و در کاور مخصوصی که دارد قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا