ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماگ و قمقمه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از انواع لوازم مورد نیاز دختران و پسران، ماگ‌ها و قمقمه‌ها هستند. این ابزار به فرزندان شما کمک می‌کنند تا برای حمل و نقل مایعات مختلف و نوشیدن آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند. اما خرید این لوازم نیز مانند سایر انواع خریدها از جمله خرید کتاب، کیف، خرید مداد رنگی و … نیازمند به کار گیری اندکی دقت و توجه است. بنابراین در ادامه با راهنمای خرید ماگ و قمقمه همراه شوید تا نکات مهمی در مورد خرید اینگونه محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید ماگ

جنس محصول

اولین نکته به هنگام خرید ماگ سفری توجه به جنس آن می باشد. اگر شما قصد استفاده از ماگ را در محیط های اداری و یا خانگی خود دارید، بهتر است از نوع سرامیکی و یا شیشه ای استفاده کرده و اگر هم به دنبال خرید یک محصول مناسب برای سفر هستید، جنس استیل آن را خریداری نمائید.

اندازه و میزان گنجایش

اندازه و میزان گنجایش یک لیوان بسته به میزان مصرف شما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پیوسته عاشق چای و قهوه و دیگر نوشیدنی های گرمید به دنبال لیوان های بزرگ و اگر نه خیلی طرفدار نوشیدن مایعات گرم نیستید، به سراغ اندازه های کوچک این قبیل محصولات بروید.

دسته دار بودن

هنگام خرید ماگ دقت کنید که محصول مورد نظرتان دسته دار باشد، تا بتوانید با راحتی بیشتر آن را در دسته گرفته و یا جابجا نمائید.

دَردار بودن

با اینکه اصولا در ساخت ماگ ها توجه به گرم نگه داشتن دمای مایعات درونی آنان لااقل برای یک مدت زمان کوتان نیز لحاظ می شود، اما بهتر است شما به دنبال خرید لیوان هایی باشید که دَردار هستند تا هم برای مدت زمان بیشتری گرمای نوشیدنی شما را حفظ کنند و هم در صورت افتادن لیوان، سبب پخش نشدن نوشیدنی در محیط مورد نظرتان شوند.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری ماگ یکی دیگر از نکات هنگام خرید است. اصولا ماگ های سرامیکی در این زمینه از طرح ها و شکل های فراوانی برخوردارند و ماگ های شیشه ای و استیل دارای تنوع ظاهری و رنگی کمتری می باشند.

شستشوی آسان

اینکه محصول انتخابی شما از قابلیت شستشوی آسانی برخوردار باشد، یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا میزان تمیزی و بهداشتی بودن یک لیوان در ارتباط کاملاً مستقیمی با سطح سلامت بدن شما می باشد.

قیمت ماگ

قیمت ماگ در بازار می تواند از چند ده هزار تومان شروع و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. از جمله مواردی که باعث ارزان و یا گران قیمت بودن این نوع از محصولات می شود، باید به: جنس محصول، اندازه آن، برند تولید کننده، شکل ظاهری، مسائل ایمنی لیوان و غیره اشاره داشت. بنابراین هنگام خرید ماگ سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود بهترین نمونه موجود را انتخاب و خریداری نمائید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماگ و قمقمه

نکات مهم هنگام خرید قمقمه

توجه به سرپوش قمقمه

برای این دسته از محصولات انواع مختلفی از سرپوش‌ها وجود دارند. بعضی از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه دارای یک در هستند که بر روی یک حلقه پلاستیکی پیچ می‌شوند و برخی دیگر به نحوی ساخته شده‌اند که به بطری متصل هستند و می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. از طریق این سرپوش‌ها این امکان به وجود می‌آید که فرزند شما بتواند از کلاهک قمقمه، آب و مایعات مورد نظرش را بنوشد.

توجه به مواد سازنده قمقمه

بسیاری از قمقمه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند. این نوع از وسائل، مناسب نگهداری مایعات گرم نیستند و از طرف دیگر می‌توانند طعم آب را نیز تغییر دهد. اما سبک و قابل حمل هستند.

برخی دیگر از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه از فلز به وجود آمده‌اند که در هوای گرم، گرم می‌شوند و عایق خوبی را ایجاد نمی‌کنند.

بعضی دیگر از انواع این محصولات، شیشه‌ای هستند. این محصولات، کیفیت مناسبی دارند و برای سلامتی فرزند شما نیز مشکلی را ایجاد نمی‌کنند. اما شکستنی هستند و برای دختران و پسران کوچک‌تر مناسب نیستند.

توجه به سایز قمقمه

بهتر است برای فرزندان خود به ویژه فرزندانی که در سنین پایین واقع شده‌اند قمقمه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که سایز و ابعاد کوچکی داشته باشد تا آن‌ها بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و به سادگی در کیف خود جای دهند. بنابراین در هنگام خرید این محصول شرایط سنی کودک خود و هم‌چنین جنس او را نیز در نظر بگیرید.

توجه به ضد چکه بودن قمقمه

این عامل باعث می‌شود تا کودکان کوچکی، که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را پیدا نکرده‌اند مایعات درون آن را به اطراف نریزند.

توجه به نحوه ساخت قمقمه

قمقمه مناسب برای دختران و پسران باید به نحوی ساخته شده باشد که کودک بتواند به راحتی آن را در دستان خود بگیرد و سر نخورد. نکته‌ای که لازم است در نظر بگیرید این است که برای فرزندانی که در سنین پایین‌تر قرار گرفته‌اند قمقمه دسته‌دار، انتخاب مناسب‌تری است.

لوازم جانبی قمقمه

بعضی از انواع این محصولات، دارای لوازم جانبی از قبیل لیوان و بند هستند. داشتن این لوازم می‌تواند استفاده از قمقمه را راحت‌تر کند. بنابراین در هنگام خرید این محصول به نوع نیاز کودک خود توجه کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ماگ و قمقمه گفته شد، می توانید ماگ و یا قمقمه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ و قمقمه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل ۰۱ گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذای استنلی CLASSIC FOOD JAR 700ml فلاسک غذای 700 میلی لیتر کلاسیک استنلی STANLEY CLASSIC LEGENDARY FOOD JAR 700ml یک فلاسک غذای حرفه ای با ظرفیت 700 میلی لیتر بوده و جزء سری CLASSIC کمپانی Stanley میباشد.ساختار بدنه این فلاسک از استیل ضد زنگ استفاده شده که سبب مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه شده است. علاوه بر این قسمت دیواره های داخلی آن به صورت دوجداره و دوبل ساخته شده و قادر است تا مواد غذایی سرد را تا 18 ساعت و مواد غذایی گرم را تا 15 ساعت درون خود نگهداری نماید. فلاسک غذای 700 میلی لیتر کلاسیک استنلی STANLEY CLASSIC LEGENDARY FOOD JAR 700ml فاقد هرگونه مواد سمی و سرطان زای BPA یا بیسفنول اِی بوده و بدون کوچکترین تغییر در ماهیت مواد غذایی ساعت ها میتواند غذا را درون خود نگهداری نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک میلتون مدل Flip Lid دربدار ترمواستیل گنجایش 0.75 لیتر به همراه کاور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک و کاور میلتون ساخت شرکت میلتون است .این شرکت استرالیایی که همانند سایر برندها کارخانه آن در چین می باشد در سال 1972 تاسیس گردیده و دارای بیش از 55000 خرده فروشی و واحد تولیدی فعال در سراسر دنیا می باشد. این فلاسک ساخته شده از استیل ضد زنگ و عایق‌بندی وکیومی خلاء است که نوشیدنی شما اعم از آب ُ چای و قهوه را تا 24 ساعت گرم یا سرد نگه می‌دارد. این فلاسک دارای درب با طراحی خاصی برای باز و بسته شدن می باشد و قابلیت استفاده از لیوان برای نوشیدن مایع جات است که ضد چکه کردن و نشت مایعجات می باشد. نوشیدنی‌های خنکتان را برای مدت‌های طولانی خنک نگهدارید. این فلاسک از جنس استیل ضد زنگ، مقاوم، کاربردی و قابلیت استفاده آسان را داراست.و به طور کامل آب را تمیز نگه داشته و همچنین تا 24 ساعت درجه حرارت را حفظ می‌کند. بنابراین این فلاسک، نه تنها برای حمل آب بلکه برای نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز ایده‌آل است. بنابراین، می‌توانید نوشیدنی گرم مورد علاقه خود را در طول سفر یک روزه در فصل زمستان و آب سرد یا آبمیوه را در فصل تابستان برای خود به هماره داشته باشید و در حین سفر از آن لذت ببرید. فولاد ضد زنگ به دلیل دوام بالا یکی از ایمن ترین مواد مورد استفاده در آشپزخانه ها است. بنابراین این فلاسک در نگهداری نوشیدنی ها برای مدت زمان طولانی تری ایمن، محکم و کارآمد است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک سیگ مدل Gemstone کد F2022 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، قایق رانی... مهم نیست که چه باشد، بطری ترمو دو جداره استیل ضد زنگ مجموعه Gemstone همراه مطمئن شما خواهد بود. به دلیل عایق بودن خلاء، نوشیدنی شما را ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد. از کلاهک می توان به عنوان فنجان نیز استفاده کرد که نوشیدن را آسان تر می کند. فلاسک سیگ 0.5 لیتری مانند سنگ مقاوم و بادوام است و مانند نگینی جاودانه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل Classic Legendary ظرفیت 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک‌های مسافرتی و مخصوص سفرهای ماجراجویانه معمولا باید از قابلیت حفظ دمای بالایی برخوردار باشند و حداقل بتوان تا چند ساعت به حفظ دمای آن‌ها اطمینان‌خاطر داشت. فلاسک «The Legendary Classic» با ظرفیت داخلی یک لیتر وسیله‌ای مناسب برای افرادی است که قصد دارند به سفرهای چندروزه بروند و نیاز دارند برای مدت طولانی آب داغ همراه خود داشته باشند. این فلاسک دارای قابلیت حفظ دمای مایعات گرم به مدت 24 ساعت بوده و در مورد مایعات سرد هم از همین میزان قابلیت حفظ دما برخوردار است و به کمک آن می‌توان به مدت 120 ساعت یخ با خود حمل کرد. این محصول بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ با ساختاری دولایه دارد و برای حمل، یک دسته‌ی پلاستیک تاشو در کنار آن تعبیه شده است. ارتفاع این فلاسک 36 سانتی‌متر است و در حالت خالی، 816 گرم وزن دارد؛ همچنین برای حفظ دما از یک در پلاستیکی داخلی بهره می‌برد که با واشر ضدنشت در برابر برقراری جریان هوا بین محیط بیرونی و داخل فلاسک مقاوم شده است. روی این فلاسک یک در بزرگ‌تر قرار دارد که می‌توان از آن به‌عنوان لیوان جهت نوشیدن چای و مایعات استفاده کرد. این محصول ساخت شرکت «استنلی» است. استنلی شرکت آمریکایی تولیدکننده‌ی فلاسک، قمقمه و ظروف سفری است که از سال 1913 میلادی فعالیت خود را در این زمینه‌ آغاز کرد. تولیدات این شرکت از نظر کیفیت در سراسر جهان شناخته‌شده‌اند. فلاسک The Legendary Classic با طراحی کلاسیک و گنجایش یک لیتر، وسیله‌ای مناسب برای حمل مایعات سرد و گرم در سفرهاست؛ زیرا به مدت 24 ساعت توان حفظ دما دارد و از در آن می‌توان به‌عنوان لیوان استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک غذا یادل مدل Business گنجایش 2.4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حجم این فلاسک غذا 2.4 لیتر و سایز آن 15.5 x15.5 x25 سانتیمتر است. سه ظرف جداگانه بدون نشتی درون کیس اصلی قرار دارد. این ظرف ها بدنه بیرونی پلاستیکی و بدنه داخل استیل دارند. کیس حمل چند لایه است و تماما استیل می باشد. کاملا عایق بوده و از عبور هوا جلوگیری می کند. بند بلند قابل تنظیم همراه قاشق و چاپ استیک در قسمت بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل CLASSIC LEGENDARY کد F2022 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بطری با ظاهری کلاسیک و اصیل Mossy Oak® که عناصری از طبیعت، چوب‌های سخت، پایه‌های درختی و الوار را در بر می‌گیرد، خاطرات اولین صید بزرگ یا زمانی را که با خانواده و دوستانتان در اطراف آتش سپری کرده‌اید را تداعی می‌کند. چه در بازی و چه در محل کار، به لطف عایق خلاء دوجداره استنلی، نوشیدنی های شما ساعت ها گرم یا سرد می مانند. درب عایق دستی مانند یک فنجان به علاوه یک دسته جمع شونده برای بسته بندی و حمل آسان وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک غذا نیچرهایک مدل NH20SJ041 500 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذا از Naturehike برای نگهداری غذا و نوشیدنی و حفظ دمای داخل آن (گرم یا سرد) بسیار با کیفیت عالی ساخته شده. این فلاسک مجهز به 1 فنجان و 1 قاشق تاشو فولادی ضد زنگ می باشد. فلاسک غذا برای استفاده در گردشگری و فعالیت های فضای بازبا ظرفیت 500 میلی لیتر به شما این امکان را می دهد محتویات داخل فلاسک (نوشیدنی یا غذای) را در دمای مشخصی برای مدت طولانی با حفظ طعم آن نگه دارید. وقتی سفرو طبیعت گردی می روید با این فلاسک غذا می توان به راحتی غذا و نوشدنی خود را به همرا داشت. درساخت این فلاسک ازدو لایه با استفاده از فولاد با کیفیت بالا به کار رفته که باعث مقاومت و محافظت از زنگ زدگی آن می شود. این فلاسک نوشیدنی را به مدت هشت ساعت گرم نگه می دارد. اگر داخل آن آب جوش بریزید (حدود 95 درجه)، پس از 6 ساعت دما در سطح 70 درجه سانتیگراد خواهد بود و پس از 8 ساعت به 65 درجه کاهش می یابد. برای نگهداری فلاسک غذا کیفی از جنس پنبه تهیه شده است. ضخامت دیواره کیس 8 میلی متر است. همچنین یک بند مخصوص برای حمل آسان وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل Adventure To-Go گنجایش 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن را به محل کار خود ببرید، آن را به تعطیلات ببرید، تا مکان مخفی گشت و گذار خود، هر کجا که می روید آن را ببرید. بطری Adventure To-Go برای سرو نوشیدنی های گرم یا سرد مورد علاقه شما عالی است و آنها را ساعت ها در دمای ایده آل نگه می دارد. بسته بندی یا حمل آسان به دلیل طراحی ساده و مدرن آن، ضد نشت است و با توجه به عملکرد افسانه ای استنلی به راحتی قابل اعتماد است. درب عایق نیز فنجانی است که به راحتی جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه می شود و درپوش ریزش یک ریزش صاف را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک غذا مدل سه طبقه گنجایش 2.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذا استیل دوجداره 220 میل XILEKANG قابلیت استفاده برای غذاهای سرد و داغ را دارد. با توجه جنس فلاسک، طعم غذا داخل آن تغییر نمی کند و گرما و سرمای محتویات داخل خود را تا ساعتهای طولانی از دست نمی دهد. از ویژگی های خوب این فلاسک این هست که ظرفی که با غذا در تماس است استیل بوده و هیچ ضرری برای سلامتی ندارد. درب ظروف داخلی و بیرون کامل بسته می شود و به هیچ عنوان نشتی پس نمی دهد.مناسب برای غذای مدرسه و سر کار و سفر است همچنین دستگیره جهت حمل آسان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل The Legendary Classic Bottle کد F 2021 گنجایش 1.4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک 1.4 لیتری استنلی مدل The Legendary Classic Bottle، از دیگر محصولات کمپانی استنلی می باشد که با طراحی کلاسیک و منحصر به فرد، مورد توجه طرفداران این برند قرار گرفته است. از آن جا که کمپانی استنلی در ابتدا محصولات خود را جهت ارائه به نیروهای دریایی و هوایی تولید کرد، تمرکز و هدف اصلی خود را در راستای افزایش طول عمر آن ها قرار داد. به طوری که این محصولات در ماجراجویی ها و سخت ترین شرایط مانند دمای 70- درجه سانتی گراد، طوفان های شدید، افتادن از ارتفاع 1200 متری و حتی اصابت گلوله مقاوم می باشند. در کمپینگ، سفر، کوهنوردی و ... زمانی که در حال استراحت هستید، جهت رفع خستگی خوردن یک نوشیدنی خنک، یک چای گرم و یا قهوه می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. در این صورت همراه داشتن یک فلاسک مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد نیاز شما خواهد بود. فلاسک 1.4 لیتری استنلی می تواند یک گزینه ی مناسب و ایده آل برای شما در هر مکانی که هستید باشد. فلاسک 1.4 لیتری استنلی، دارای بدنه ای مقاوم و دو جداره بوده که دیواره بیرونی آن از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. لازم است بدانید در تهیه و ساخت این محصول BPA (نوعی ماده سمی) به کار نرفته و می توانید با خیالی آسوده نوشیدنی های خود را در آن نگهداری کنید. طراحی این فلاسک به گونه ای است که بر روی بدنه آن دسته ای متحرک تعبیه شده که زمان قرار گرفتن در کوله یا کیف، دسته ی آن جمع می شود و جای زیادی را اشغال نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک ترموس مدل Venice ظرفیت 2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن حس خوب هنگام انجام هر فعالیتی نه تنها می تواند لذت انجام آن را افزایش دهد، بلکه سبب بهبود کارایی نیز می شود. این حس خوب را می توان بسیار ساده تر از چیزی که در ذهن ماست بدست آورد. مثلاً نوشیدن یک فنجان چایی داغ در یک هوای سرد یا حتی آشامیدن یک لیوان آب میوه تازه و خنک در یک ظهر داغ تابستانی. فلاسک های خلاء ترموس با سابقه ای طولانی در میان محصولات عایق حرارتی و استفاده از استیل سبک و ضد زنگ و بهره گیری از تکنولوژی Thermax برای سرد یا گرم نگه داشتن، انتخاب مناسبی برای کاربردهای گوناگون است. برند ترموس در سال 1904 در آلمان تجاری سازی شد و در سال 1907 مالکیت آن به سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا فروخته شد. جالب است بدانید فلاسک ترموس همراه برادران رایت در هواپیمای آن‌ها پرواز کرد. فلاسک مدل ونیز به دلیل طراحی کاربردی و کیفیت بالا، در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار بوده و طیف وسیعی از مصارف را در بر می گیرد که از میان آن می توان به مواردی همچون سفر، پیکنیک و مصارف خانگی اشاره کرد. فلاسک مدل ونیز ترموس با توجه به وزن مناسب و ظرفیت دو لیتری آن برای استفاده خانوادگی در خانه و یا طبیعت گردی نیز انتخاب صحیحی به شمار می آید. استاپر فلاسک ونیز کاملاً ضد نشت، قابل شستشو و از نوع کلیدی بوده که برای استفاده نیازی به باز کردن کامل آن نیست و این امر باعث کاربرد بسیار سریع و آسان این محصول شده است. دستگیره این فلاسک بسیار مقاوم بوده و حمل و استفاده از آن را نیز بسیار ساده می کند. طراحی در هم به گونه ای است که دکمه استاپر دقیقاً مقابل دستگیره قرار گرفته که سادگی استفاده از آن را به همراه دارد. نقطه ضعف فلاسک های خلاء، آسیب پذیر بودن آن ها در برابر ضربه شدید بوده که در اثر آن عایق بودن خود را از دست می دهند. به یاد داشته باشید جهت استفاده مناسب حتما اطلاعات درج شده در کاتالوگ محصول را مطالعه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماگ استنلی سری کلاسیک مدل ONE HAND خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماگ کلاسیک وان هند 0.35 لیتر استنلی، یک ماگ دوجداره و عایق است که از استینلس استیل 18/8 (SS 304) ساخته شده و از دمای مواد داخل خود تا 5 ساعت داغ و 8 ساعت سرد نگهداری می کند همچنین قالبهای یخ تا 20 ساعت درون آن حفظ می شوند. همانطور که از اسم این محصول مشخص است شما می توانید با استفاده از یک دست نوشیدنی خود را تنها با فشردن یک دکمه نوش جان کنید.و زمانی که دکمه را رها می کنید دوباره درب ماگ بسته شده و کاملا عایق می شود. این ماگ در انواع کاپ هولدرهای ماشین قرار می گیرد و کاملا هم بدون نشتی است بنابراین شما می توانید با خیال راحت هر کجا که می روید این ماگ را همراه داشته باشید. این محصول همانند دیگر محصولات فاقد هر گونه مواد مضر در ساختار خود می باشد (BPA Free) بنابراین استفاده از مواد داغ در داخل آن هیچ منعی نداشته و به سلامتی شما آسیب نمی رساند. درب این ماگ قابلیت جداسازی را داشته تا راحت تر نظافت و تمیزی داخل آن مهیا شود. در پایان هر بار که از آن استفاده می کنید این رو به خاطر بیاورید که شما لایق بهترین چیزها هستید

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه کتابی کد a345 گنجایش 0.36 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه مدل کتابی وسیله ای بسیار کاربردی است و برای دانش آموزان و کوهنوردان لازم و ضروری است و مفید به نظر می رسد . این قمقمه به دلیل نوع طراحی بسیار زیبا بوده و فضای کمی را اشغال میکند . دارای 50 گرم وزن و قابلیت 380 میلی لیتر حجم را دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماگ سفری مدل S4 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد دارید برای سفر یا کوهنوردی یک لیوان یا فلاسک یا ماگ مناسب خریداری کنید، این ماگ سفری دو جداره با طراحی خاص خود و 4 رنگ جذاب، پیشنهادی عالی برای شماست که علاوه بر دارا بودن یک درپوش پیچی، دیواره دو جداره و ضد تعریق دارای یک صافی برای دم کردن چای و دمنوش نیز است، عایق این ماگ از جنس با عالی و با کیفیت استیل است و قابلیت حفظ دمای نوشیدنی‌های گرم تا 8 ساعت و نوشیدنی های خنک تا 10 ساعت را دارد؛ به‌این‌ترتیب بعد از آماده کردن مایعات دلخواهتان و ریختن آن داخل ماگ، درپوش را به‌خوبی ببندید تا برای مدت طولانی دمای نوشیدنی حفظ شود. درپوش نیز به خوبی روی بدنه چفت می‌شود تا هنگام حرکت کردن، مایعات به بیرون نشت نکنند. استیل به‌کاررفته در ماگ با لایه‌ی نسبتا ضخیم پلاستیکی نیز پوشانده شده است. دسته‌ی تعبیه شده در کنار بدنه نیز پلاستیکی است تا دمای مایعات داخل ماگ به‌خصوص نوشیدنی‌های داغ به انگشتان دست آسیب نزند و از نظر کیفیت در سطح عالی قرار دارد و در کوهنوردی و کمپینگ می‌تواند جایگزینی خوب برای فلاسک‌های بزرگ و حجیم باشد و برای مصارفی مانند نگهداری قهوه، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد و گرم گزینه مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر برقی مدل Juice Blender ظرفیت 0.38 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیکر برقی مدل Juice Blender Portable ظرفیت 0.38 لیتر ، کاربرد خیلی خوبی هم برای منزل و هم باشگاه دارد، از این شیکر می توان برای مخلوط سازی انواع مکمل های ورزشی ، تهیه اسموتی میوه و نیز به عنوان غذا ساز کودک استفاده کرد. شیکر برقی جویس بلندر مدل Portable ظرفیت 0.38 لیتر ، دارای چندین قابلیت جالب از جمله تیغه استیل ضد زنگ می باشد. تیغه های فلزی این میکسر از نوع 4 تیغع است و توان خرد کردن یخ و انواع میوه ها را دارد و قابلیت حمل این شیکر تجربه خوبی برای شما به ارمغان خواهد داشت. استفاده آسان و شست و شوی بسیار راحت با یک طراحی خاص و منحصر به فرد که هم به صورت یک بطری برای مخلوط کردن و هم به عنوان یک بطری جهت نوشیدن می توانید از آن استفاده کنید، از ویژگی های این مخلوط کن تک نفره است. به علت وجود درب مخصوص بر روی این بطری به راحتی می توانید نوشیدنی خود را همراهتان ببرید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر پاورید کد PR3C گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیکر بدنسازی از مهمترین ملزومات ورزشی رشته‌ ورزشی بدنسازی به شمار می‌رود. از شیکرهای بدنسازی به منظور مخلوط سازی مکمل‌های ورزشی مانند پروتئین وی و گینر استفاده می‌شوند.شیکرهای ورزشی معمولا از جنس بدنه پلاستیک فشرده غیر سمی(BPA FREE) یا استیل هستند. شیکرهای ورزشی اغلب دارای ظرفیت 0.4 تا 1 لیتر هستند. علاوه بر الزامی بون این وسیله برای بدنسازان، شیکرهای ورزشی، مناسب تمامی ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی است که از مکمل های ورزشی استفاده میکنند تا علاوه بر آسون کردن شیک کردن کامل مکمل، بتوان بارها و بارها از آنها استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مانیا مدل یو گنجایش 0.875 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بطری مانیا مدل یو به همراه مخزن جایخی می باشد.شما می توانید مخزن را پر از آب نموده و داخل فریزر گذاشته و پس از آن که منجمد گردید، به داخل بطری برگردانید.بدنه ی این بطری کاملا نشکن می باشد و حجم آن نیز 875 میلی لیتر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل کوالیتی گنجایش 2.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مصرف آب کافی در هنگام تمرینات ورزشی و رشته های قدرتی مانند بدنسازی اهمیت فراونی دارد، به همین منظور بهتر است ورزشکاران و و بدنسازان همواره مقدار کافی آب برای مصرف در تمرین باخود همراه داشته باشند. قمقمه ورزشی یا جاگ واتر ، محصولی خاص و کاربردی است که مصرف آب را آسان میکند و امروزه از تجهیزات محبوب بدنسازی در بین بدنسازان به شمار می‌آید. طراحی زیبای این محصول باعث کاربری راحت آن شده است. اگر به دنبال خرید یک قمقمه ورزشی با کیفیت و ظرفیت بالا هستید ما به شما جاگ واتر مات QUALITY SOURCEظرفیت 2.2 لیتر را معرفی می‌کنیم. ظرفیت بالای این جاگ واتر به شما اطمینان می‌دهد تا میزان کافی آب مورد نیاز خود در طول روز را مصرف کنید. همچنین از این جک واتر می‌توانید برای مصرف مکمل های ورزشی در حین تمرین مانند BCAA و همچنین مکمل های بعد از تمرین مانند پروتئین وی و گینر استفاده کنید. درب این محصول از جنس پلاستیک و به صورت ضامنی بوده و به راحتی قابل استفاده می‌شود و همچنین به دلیل وجود واشر درون درب، به شما اطمینان می‌دهد که هیچگونه نشتی در حین حمل درون ساک ورزشی نخواهد داشت. جنس بدنه این جاگ واتر 2.2 لیتری از پلاستیک فشرده با کیفیت بوده و عاری از هر گونه مواد سمی است و BPA FREE می‌باشند پس باید از سلامت آن اطمینان کامل داشته باشید. با داشتن این قمقمه پرظرفیت، دیگر نیازی نیست هنگام تمرین در باشگاه، بطری‌های آب خود را چند مرتبه پر کنید و نیاز بدن خود برای مصرف آب در حین و بعد از ورزش را برطرف سازید. از جاگ واتر می‌توان در سایر ورزش‌ها مانند کوهنوردی و دوچرخه سواری نیز استفاده نمایید. یک دسته ارگونومیک بر روی این جاگ واتر تعبیه شده است تا حمل آن برای شما آسان تر شود. چاپ لوگوی زیبایQUALITY SOURCE بر روی شیکر کاملا بادوام و باکیفیت بوده و در اثر شست شو پاک نشده و از بین نخواهد رفت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل جک واتر کد 1547 گنجایش 2.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جک واتر چیست؟ آیا تا به حال نام قمقمه جک واتر را شنیده‌اید؟! حتما در مورد تاثیر مصرف آب در هنگام ورزش کردن و در طول انجام فعالیت های بدنی شنیده‌اید… مصرف آب میتواند به شما کمک کند تا تاثیر چندین برابری در هنگام ورزش را تجربه کنید و به عضلات خود در ساخته شدن کمک شایانی نمایید. خب مصرف آب و سایر مایعات از قبیل مکمل‌های حلال در باشگاه‌ها و در حین تمرین کردن می‌تواند یک دغدغه محسوب شود!!! حتما از محصولات مشابه زیادی استفاده کرده‌اید که یا آب از آن ها چکه می‌کرده یا ظرفیت و گنجایش مد نظر را نداشته و یا اینکه از جنس مرغوبی بهره مند نبوده است و یا هر علت دیگر اما این بار قصد داریم تا یک محصول متفاوت را به شما معرفی کنیم. درست است جک واتر… جک واتر به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در حین تمرین آب و مایعات و مکمل‌های خود را مصرف نمایید بدون اینکه قطره‌ای آب از آن چکه کند. جنس قمقمه جک واتر quality source از پلاستیک قابل بازیافت بدون مواد شیمیایی و افزودنی مضر بوده و سازگار با محیط زیست با مقاومت بسیار بالا است. در ضمن نوع دهانه این محصول نیز پیچی می‌باشد و به راحتی قابل استفاده است. این محصول بسیار باکیفیت‌تر از محصولات مشابه بوده و بسیار کاربردی است از همه مهمتر شما می توانید به راحتی آن را هر جایی که دوست دارید ببرید. شما می توانید انواع قمقمه و شیکر را به راحتی و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. تمام دغدغه و نگرانی ما این است که شما یک خرید راحت و یک محصول خریداری شده باکیفیت داشته باشید. مشخصات محصول: نام محصول: قمقمه جک واتر quality source جنس: پلاستیک مقاوم و قابل بازیافت بدون مواد شیمیایی و مضر رنگ: مشکی با طرح برجسته ظرفیت: 2.2 لیتر نوع دهانه: پیچی قابل شستشو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل professional گنجایش 2.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه ظرفیت 2 لیتری ، قمقمه‌ای بزرگ با ظرفیت 2200 سی سی(گنجایش ظرفیت 2200 سی سی را دارد) همه‌ی نیاز شما به آب را در حین ورزش تأمین می‌کند.مواد اولیه بکار رفته در ساخت این جاگ واتر از جنس پلی استر شفاف با کیفیت بسیار بالا و عاری از هرگونه مواد مضر BPA که برای سلامتی شما زیان آور میباشد بوده و درب آن از نوع فشاری ضد نشت است.دسته‌ی ارگونومیک و خوش‌دست این شیکر، آن را برای دست گرفتن و حمل و جابه‌جایی مناسب کرده است.جاگ واتر برای ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، کراس فیت، کوهنوردی و فیتنس نیز بسیار کاربردی است.چاپ لوگوی با کیفیت و زیبای Under Armour بر روی شیکر کاملا بادوام و باکیفیت بوده و در اثر شست شو پاک نشده و از بین نخواهد رفت.همچنین جاگ واتر معرفی شده ساخته چین میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل THE QUICK FLIP گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماگ کوهنوردی استنلی مدل QUICK FLIP 700 ml یک ماگ بسیار کاربردی و مناسب جهت استفاده در کوهنوردی ، کمپینگ ، طبیعت گردی و سفر بوده که توسط کمپانی STANLEY ارائه شده است.ماگ استنلی مدل QUICK FLIP 700 ml ، از بدنه ای با ساختار استیل ضد زنگ و مقاوم 18/8 و دیواره های دوجداره تشکیل شده و قادر است تا 12 ساعت نوشیدنی های سرد ، 8 ساعت نوشیدنی های گرم و 40 ساعت قطعات یخ را در خود نگهداری نماید. از ویژگی حائظ اهمیت در این ماگ استفاده از سیستم حرفه ای و پر طرفدار QUICK-FLIP میباشد ، این سیستم به کاربر این امکان را میدهد تا با فشار دادن دکمه و بدون باز نمودن درب اصلی بتواند از نوشیدنی داخل ماگ استفاده نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه اسکول فنس کد FA9290 گنجایش 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه نشکن « اسکول فنس » کد FA9290 یک قمقمه زیبا و منحصر بفرد که مناسب ورزشکاران و همراه همیشگی در سفر است. این شیکر تولید شده از پلاستیک مقاوم و مستحکم می باشد که عاری از مواد( BPA ) است.این قمقمه مناسب انواع نوشیدنی بخصوص مکمل ها می باشد به صورتی که فنر داخل آن باعث حل شده و هم خوردن مواد داخل آن می شود. این محصول با ابعاد مناسب بهترین همراه در سفر و هنگام ورزش می باشد. درب این قمقمه بصورت نی و یا لیوانی می باشد. در زیر قمقمه دارای لاستیک ترمز جهت جلوگیری از سرخوردن قمقمه و فیکس شدن بر روی میز میباشد. گنجایش قمقمه شیکر اسکول فنس 750 میلی لیتر و ابعاد آن 9 × 21 سانتی می باشد و در رنگ های آبی ، سبز ، بنفش ، دودی نیز تولید و عرضه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک واکاکو مدل PIPAMOKA zn2023 گنجایش 0.3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دم کردن و نوشیدن از یک دستگاه واحد با قهوه ساز همه کاره ی قابل حمل Pipamoka. دم کننده ی تحت فشارِ ساده، قدرتمند و درخشان، فوق العاده آسان و سریع میشود تا نیروی روزانه یتان را تجدید کنید و ساعت ها از قهوه ی گرم و تازه دم در طول مسیر های رفت و آمد، ساعات کار یا ماجراجویی ها لذت ببرید. طراحی و مهندسی شده توسط Wacaco، پیپاموکا همه ی ابزاری که شما برای تهیه و لذت بردن از یک قهوه ی تمام عیار و متعادل نیاز دارید را شامل می شود. تجربه ی جدیدی که مستقیماً درون فنجان شما چکیده می شود، هر زمان، هر کجا. توانایی عصاره گیری یک فنجان قهوه در هر زمان و تکنیک های دم آوری پیپا موکا آن را از سایر دستگاه ها متمایز می کند. ساختار به ثبت رسیده ی آن، که با مکانیزم پیچش نوآورانه ی آن جور شده است، فشار خلاء درون لیوان ایجاد میکند. این فشار منفی یک نیروی مکش ایجاد کرده که آب جوش را از میان پودر قهوه به طرف پایین می کشاند. قهوه بعد از دم کشیدن مستقیماً درون لیوان عایق حرارتی است جایی که برای ساعت ها گرم خواهد ماند. شیوه ی جدید تهیه ی قهوه ی پیپاموکا یک فنجان قهوه ی زلال و خوش طعم را در حدود دو دقیقه درست می کند. Pipamoka از یک میکرو-فیلتر توری دائمی استفاده می کند (نیازی به فیلتر کاغذی نیست بنابراین مقداری پول پس انداز می کنید و هدر روی پولتان را محدود می کنید) تا اجازه دهد روغن های طبیعیِ گرانبها ی موجود در دانه های قهوه به داخل فنجان منتقل شوند و به عطر و طعم های غنی تر کمک کند. نسبت دم آوری شبیه به استاندارد روش های دریپ (چکه ای) یا پورینگ (ریزشی) است، نزدیک به 1:15 (1 گرم پودر قهوه برای 15 میلی لیتر آب). ما استفاده از درجه آسیاب مدیوم (متوسط) تا مدیوم-کُرس (متوسط-درشت) را برای عملکرد بهینه ی دم آوری پیشنهاد می کنیم. توجه: Pipamoka آب را گرم نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه ایون مدل E-7 گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخلاف تصور اکثر مردم نوشیدن مایعات حین ورزش بسیار مهم و ضروری است. هنگام ورزش در اثر تعریق میزان مایعات بدن کم شده در نتیجه باعث غلظت خون و افزایش گرانروی می‌شود که متعاقب آن خون رسانی به قلب دشوار شده و قلب تحت فشار قرار می‌گیرد. در نتیجه سرعت و ضربان قلب بالا می‌رود. تعریق زیاد حین ورزش موجب کم آبی و گرمازدگی ورزشکار می‌شود و در پی تمام این موارد کاهش کیفیت فعالیت و آسیب به ورزشکار وارد می‌شود. این اتفاقات در مواردی مانند ورزش‌های بالای 30 دقیقه و طولانی مدت، ورزش‌های شدید، کوهنوردی،پیاده‌روی، دوچرخه سواری، کمپینگ و... اتفاق می‌افتد. در این هنگام داشتن یک بطری مناسب مایعات بسیار ضروری است. قمقمه ایون مدل EY-7 با ابعاد 24x10 سانتی‌مترو گنجایش 700 میلی‌لیتر بسیار مناسب برای تامین مایعات در حین فعالیت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک سفری مدل simple style گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ماگ با جنس استیل ضد زنگ با طراحی زیبا جهت استفاده در باشگاه یا محل کار و همچنین استفاده به عنوان تراول ماگ و سفر قابلیت استفاده برای انواع نوشیدنی گرم ماند چای و قهوه و انواع کافی و نوشیدنی های سرد با توان نگهداری دما مایعات بین 0 درجه تا 100 درجه سانتی گراد همچنین قابلیت نگهداری دمای مایعات یخ و مایعات داغ به مدت زمان 3 ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک مدل KL 2015 B گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک دو لایه وکیوم مدل KL 2015 گزینه ای بسیار مناسب برای حمل نوشیدنی های خود به سر کلاس و یا محل کار است که دارای قابلیت سر و گرم را داراست و از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره برده و دمای نوشیدنی را به خوبی حفظ میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل Princess Kitchen گنجایش 0.750 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه آب شیشه ای Princess Kitchen ، بطری آب با گنجایش 750 میلی لیتری میباشد . قمقمه Princess Kitchen نشتی ندارد و بو نمی دهد. قابل استفاده در خانه، دفتر، تعطیلات، مسافرت، ماشین میباشد. این قمقمه دارای دسته حمل است. با ساختار گره دار خود در قسمت میانی چسبندگی آسانی را فراهم می کند. قطر فلاسک: 8 سانتی متر طول فلاسک: 27 سانتی متر با رنگی که به زندگی شما حیات می بخشد . طراحی ارگونومیک برای پر کردن و نوشیدن آسان، راهی عالی برای لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه شما است. درپوشی که می توانید با یک دست باز و بسته کنید، این قمقمه پلاستیک نیست، شیشه است. از شیشه ضخیم ساخته شده است، بنابراین در هنگام استفاده نگران شکستن آن نباشید. شیشه اساس زندگی ارگانیک را تشکیل می دهد. جنس شیشه بدون BPA، بدون سرب و کادمیوم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل NIK-0001 گنجایش 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی ارگونومیک این قمقمه به گونه ای است که شما فقط نیاز به فشردن یک دکمه برای نوشیدن در هر زمان دارید. این محصول دارای یک بند دستی جهت حمل آسان است. دهانه این قمقمه کوهنوردی بزرگ است که همین امر تمیز کردن آن را آسان می کند. جنس ساخت این محصول از مواد درجه یک Tritan Co-Polyester ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه کالنجی مدل TC282 گنجایش 0.250 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه پلاستیک نرم مدل شفاف بدنه‌ای از جنس فیلم 100% پلی اورتان ترموپلاستیک سیستم باز/بستن 50% پلی اتیلن، 50% دهانه پلی پروپیلن 100% سیلیکون که هیچگونه ضرری به بدن نمی‌رساند. این قمقمه با طراحی خاصی که دارد، در برابر نشت مایعات کاملا مقاوم است. این فلاسک با نرمی خود راحتی در هنگام حمل و نقل را ارائه می دهد. حلقه الاستیک برای حمل آسان در حین دویدن بسیار کاربردی می باشد. همچنان این قمقمه طوری طراحی شده است که صدای آب که تکان می خورد دیگر اذیت نمی شوید و دارای ظرفیت 250 میلی لیترمی باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا