خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید خردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید خردکن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

خرید خردکن مناسب می تواند به شما در صرفه جویی زمان و انرژی در آشپزخانه کمک کند. اما با تنوع مدل ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب خردکن مناسب می تواند دشوار باشد.

انواع خردکن

  • خردکن دستی: خردکن دستی یکی از انواع خردکن است که نیازی به برق ندارد و شما باید دستگیره‌ای را به صورت دایره‌ای بچرخانید تا تیغ موجود درون ظرف حرکت کند و مواد غذایی خرد شود.
  • خردکن برقی: یکی دیگر از انواع خردکن موجود در بازار، خردکن برقی است که از یک موتور استفاده می‌کند و از برق شهری نیرو می‌گیرد. این دسته از خردکن‌ها به نسبت خردکن‌های دستی قیمت بالاتری دارند ولی توان بسیار بیشتر آن‌ها باعث می‌شود شما بتوانید حتی مواد غذایی سخت مانند مغزیجات را نیز خرد کنید.

نکات مهم هنگام خرید خردکن

نیازهای خود را مشخص کنید

  • مشخص کنید چقدر از خردکن استفاده خواهید کرد؟
  • به چه نوع مواد غذایی می خواهید با خردکن کار کنید؟
  • چه کارایی هایی برای شما مهم است؟

به مشخصات فنی خردکن دقت کنید

  • توان موتور بر حسب وات اندازه گیری می شود و نشان دهنده قدرت خردکن است، بنابراین هر چه توان بالاتر قدرت بیشتر.
  • ظرفیت خردکن بر حسب لیتر اندازه گیری می شود و نشان دهنده مقدار مواد غذایی است که می تواند به طور همزمان در آن خرد شود.
  • تیغه های خردکن از جنس استیل ضد زنگ، سرامیک یا پلاستیک هستند. تیغه های استیل ضد زنگ بادوام ترین هستند، اما تیغه های سرامیکی تیزتر هستند.
  • خردکن باید دارای قفل ایمنی باشد تا زمانی که ظرف به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد، روشن نشود.

بهترین برند و قیمت خرید خردکن

  • برخی از برندهای محبوب خردکن عبارتند از فیلیپس، بوش، کنوود، براون و مولینکس.
  • قیمت خردکن ها از مدل های ارزان قیمت تا گران در بازار وجود دارد. اما توصیه می شود با صرف کمی هزینه بیشتر محصولی باکیفیت تر خریداری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید خردکن گفته شد، می توانید خردکن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه خردکن ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز خردکن بوش مدل MMR08A1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن بوش مدل MMR08A1 محصولی 400 واتی بوده که می‌تواند سرعت آشپزی و پخت و پز شما را افزایش دهد. خردکن‌ها به دلیل جمع و جور بودنشان شست و شوی آسانی دارند و روی میز کار فضای کمی را اشغال می‌کنند. از مزیت‌های دیگر خردکن‌ها می‌توان به قیمت‌های نه چندان بالا اشاره نمود. با توجه به این محاسن، خردکن‌ها یکی از کار راه‌اندازترین لوازم کوچک آشپزخانه محسوب می‌شوند. این مدل مخزنی 800 میلی لیتری دارد و تمامی قسمت‌های آن از پلاستیک باکیفیت تهیه شده‌اند. خردکن بوش مدل MMR08A1 بدنه پلاستیکی داشته و سبک است، عملکرد ساده ای داشته و پس از مصرف قطعات غیر برقی آن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد.  حتی می توان مخزن را داخل مایکروویو نیز گذاشت البته بدون تیغه فلزی. در این مدل سیم برق دور دستگاه پیچیده می شود تا جایی اشغال نکند. بوش تولید کننده لوازم خانگی برقی در سراسر جهان به ارائه محصولات با کیفیت معروف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن کالوات مدل HA210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه آشپزی علاوه بر نیاز به یک تفریح دوست‌داشتی هم تبدیل شده است. آشپزی در دنیا علاقه‌مندان بسیاری دارد. برای لذت بردن از آشپزی‌کردن نیاز به یک آشپزخانه با امکانات و تجهیزات مناسب است. هنگام آشپزی کردن وسایل بسیار زیادی نیاز می‌شود که بتوان یک آشپزی راحت و بدون دردسر را انجام داد. شاید یکی از سخت‌ترین قسمت‌های آشپزی کردن، خردکردن مواد غذایی باشد؛ از این رو دستگاه خردکن ازجمله وسایل بسیار پر استفاده در آشپزخانه است که باعث می‌شود تمامی مراحل آشپزی با سرعت زیادی انجام شود. یکی از آن تجهیزات مورد نیاز هر آشپزخانه دستگاه خرد کن است. دستگاه‌های خردکن متنوعی در بازار است. یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد توسط برند کالوات طراحی و رانه بازار شده است. مدل HA210 با یک تیغه 4پر با قدرت بالا می‌تواند انواع سبزیجات و میوه را به میزان دلخواه خرد کند. این محصول با توان 500 واتی قابلیت خردکردن در دو سرعت را می‌تواند برای شما فراهم کند. این مدل یک ظرف شیشه‌ای با گنجایش 1.2 لیتر دارد. اگر به دنبال یک محصول مقرون‌بصرفه با کیفیت هستید، خردکن کالوات مدل HA210 می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای آشپزخانه شما باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن هیلداکس مدل HD-6016CH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاهی فوق العاده با کیفیت و بسیار پر قدرت می‌باشد. این خرد کن 1300 وات توان دارد از این خردکن برای خرد کردن و پوره کردن انواع موا غذایی و سبزیجات، آجیل، گوشت و… می‌توان استفاده کرد. بدنه خردکن هیلداکس HILDAX مدل HD-6016CH از شیشه با کیفیت ساخته شده و ظاهر زیبایی دارد. ظرفیت این خردکن معادل 5 لیتر است. تیغه‌های به کار رفته در این خردکن 4 عدد از جنس استیل ضد زنگ یخ شکن اره ای و 6 عدد تیغه تیتانیومی طلایی ساخته شده‌اند. کاربری این دستگاه نیز بسیار ساده می‌باشد و از طریق دکمه فشاری تعبیه شده روی آن کار می‌کند همچنین می‌توان قطعات این خردکن به غیر از قسمتی که موتور و قطعات الکتریکی در آن قرار دارد را در ماشین ظرف شویی قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن سوناشی مدل SMC-14 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن ها از ابزار های معمول آشپزخانه هستند که به راحتیِ آشپزی، کمک بزرگی می‌کنن. با خردکن سوناشی می‌توانید گوشت، مرغ، سبزیجات، پیاز و میوه ها را به آسانی خرد کنید. از این خردکن ها به عنوان چرخ گوشت نیز استفاده می‌شود. این خردکن، تیغه‌ی 4 پره ساخته شده از استیل ضدزنگ و موتور 350 وات این خردکن عملکرد تک سرعته دارد و مجهز به سیستم محافظت از گرمای بیش از حد و قفل ایمنی می‌باشد. برای جمع بندی خردکن SMC-14 سوناشی با کیفیت مطلوب، ارزش خرید خوبی دارد و دستیار خوبی برای آشپزخانه ی شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن ساپر مدل SFP-150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن ها یکی از وسایل بسیار کاربردی درهر آشپزخانه ای هستند. خردکن ساپر مدل SFP-150 با ظاهری زیبا و قدرت بالا می تواند بسیاری از موادغذایی را به راحتی خرد کند. توان این دستگاه 700 وات است و جنس بدنه آن از پلاستیک است. با فشار قسمت بالایی دستگاه، خردکن شروع به کار می کند. ظرفیت دستگاه 35 میلی لیر است و تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که در برابر رطوبت دچار آسیب دیدگی و خوردگی نمی شود. پایه های ضد لغزش این محصول باعث می شود که هنگام کار با آن دستگاه دچار لرزش و حرکت نشود. کابل برق را نیز می توان در قسمت مخصوص جمع آوری کرد. شایان ذکر است ساپر یکی از عرضه کنندگان لوازم خانگی است که محصولات خوب و با کیفیتی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن دونالکس مدل DN-206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن Donalex با توان 400 وات از نوع فشاری است و یکی از خردکن های پرقدرت بوده که توانایی خرد کردن انواع موادغذایی مثل میوه، خشکبار، سبزیجات و حتی گوشت را دارد و در مدت زمان کوتاه آنها را خرد کرده و آماده می‌کند. این خردکن داری یک عدد تیغه 4 پره بوده و قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت متفاوت را دارد و میتوانید با توجه به نوع خوراکی و برحسب نیاز خود آنها را ریز و خرد کنید. با توجه به توان بالایی که دارد در مصرف برق و انرژی نیز صرفه جویی می‌کند. خردکن دونالکس «Donalex» ظرفی از جنس شیشه و استیل ضد زنگ دارد که ظرف شیشه آن بسیار محکم و نشکن و از مقاومت بالایی برخوردار است. درب این خردکن که از استیل بوده و خاصیت ضد زنگ را دارد که به همراه تیغه های استیل برنده و تیزی که دارد هرگونه مواد غذایی را بسرعت ریز می‌کند که ضدزنگ بوده و چرخش همزمان این تیغه ها باعث خرد شدن بهتر مواد غذایی شده و به راحتی از دستگاه جدا شده و قابل شستشو است. خردکن 206 برند دونالکس دارای ظرفی به گنجایش 1 لیتر می‌باشد که مقدار زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و آنها را در سریع ترین زمان ممکن خرد می‌کند. بدنه خردکن دونالکس از پیرکس مقاوم و فلز می‌باشد که از هرگونه آسیبی در مقابل ضربه در امان است. وزنی سبک دارد و کفه‌ی آن از پلاستیک است که مانع از تکان خوردن و لغزش دستگاه در حین کارکردن می‌شود. همچنین دارای سیستم خنک کننده بوده که مانع از داغ شدن بیش از حد موتور می‌شود که این عملکرد طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن مدل black+cooker خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بلک کوکر یکی از تولید کننده های مطرح لوازم خانگی برقی در دنیا می باشد که این برند آلمانی می باشد این محصول خردکن یکی از قوی ترین و بزرگترین خرد کن های حال حاضر بازار می باشد این خردکن با مخزن 8 لیتر تمام استیل از جنس 18.10 می باشد این خرد کن با قدرت موتور 4200وات قویترین موتور برای یک خردکن می باشد و از دیگر خصوصیات این محصول شفت فلزی ان می باشد که با شفت تیغه فلزی آن که درگیر می شوند باعث مقاوم بودن و خرده نشدن دنده نیز می باشد این محصول دارای 4 تیغه از استیل 18.10 به شدت برنده و ضد زنگ تولید شده حتی چرخ دنده های محصول داخل موتور کاملا فلزی سیم پیچی مسی می باشد این محصول را در رستورانها و هتل با توجه به صنعتی بودن و قوی بودن می توان استفاده کرد و در اخر از این محصول می توان برای پوره کردن گوشت سبزیجات میوه جات و غیره استفاده کرد و اینکه این محصول دارای تیغه یدک اضلفی نیز می باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن آ ا گ مدل AG-7005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از جدیدترین و قوی ترین خردکن های موجود در بازار که به تعداد تیغ بالا و قدرت زیاد برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد. این خرد کن دارای شش تیغ بسیار تیز همراه با قدرت 1000 وات و محفظه بزرگ 3 لیتری می باشد که برای خرد کردن گوشت و میکس کردن غذا بسیار عالی عمل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن نیکووا مدل NFC-99 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک خردکن قدرتمند و با کیفیت هستید، خردکن نیکووا مدل NFC-99 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این خردکن با توان 1200 وات، می‌تواند انواع مواد غذایی را به راحتی خرد کند و بافت دلخواه شما را ایجاد کند. گنجایش ظرف خردکن این محصول 4 لیتر بوده و از جنس پیرکس است که مقاوم در برابر حرارت و شکستگی است و به راحتی قابل شستشو است. این خردکن دارای 4 عدد تیغه استیل ضدزنگ است که با دقت بالا طراحی شده‌اند و عملکرد بسیار خوبی دارند. همچنین، خردکن دارای دو تنظیم سرعت است که شما می‌توانید بسته به نوع ماده غذایی، سرعت مناسب را انتخاب کنید. خردکن نیکووا مدل NFC-99 در آشپزخانه شما کاربردهای مختلفی دارد و در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن وینینگ استار مدل ST-5560 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن وینینگ استار مدل ST-5560 با توان مصرفی 1000 وات یک انتخاب عالی برای آشپزخانه شما است که به وسیله آن می توانید سبزیجات، میوه ها، گوشت یا آجیل را چرخ، خرد یا آسیاب کنید ظرف این محصول با ظرفیت 6 لیتر فضای کافی برای خرد کردن مواد غذایی رافراهم می‌کند بدنه این خردکن از جنس استیل ضدزنگ است که باعث می‌شود این محصول بسیار مقاوم و با دوام باشد. این خردکن دارای 4 تیغه است که می‌تواند به طور یکنواخت مواد غذایی را خرد کند. این محصول دو سرعته است که به شما امکان می‌دهد بسته به نوع ماده غذایی، سرعت خرد کردن را تنظیم کنید. همچنین، قطعات این خردکن را به راحتی می توانید جدا کنید و شستشو دهید.خردکن وینینگ استار مدل ST-5560 می تواند به شما در تهیه غذاهای خوشمزه در کمترین زمان کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن میگل مدل GCH 490 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرد کن میگل مدل GCH 490 دستگاهی کوچک و کاربردی است که از بدنه پلاستیکی با کیفیتساخته شده و از موتوری با توان 550 وات به خوبی محافظت می کند. خردکن از جمله وسایل ضروری است که امروزه جهت تسریع در امر آشپزی و ایجاد تنوع بیشتر در تهیه مواد اولیه، در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مخزن بکار رفته در این مدل 2000 میلی لیتر می باشد که امکان میکس و خرد کردن انواع مواد غذایی سرد و گرم را بدون نگرانی میسر می سازد. تیغه برنده‌ی استیل خرد کن میگل مدل GCH 490 ، با فشردن درب شروع به چرخش می کند، بطوریکه ظرف مدت مدت کوتاهی مواد خرد شده را در اختیار ما قرار می دهد. همچنین در زیر خرد کن میگل مدل GCH 490 کفی پلاستیکی ضد لغزش قرار گرفته تا مانع از افتادن خردکن در حین کار گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن مولینکس مدل DPA1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن مدل «DPA1» از محصولات شرکت «مولینکس» (Moulinex)، با طراحی زیبا و کاربردی تولید و عرضه ‌شده است. خردکن‌های برقی ازجمله لوازم برقی کارآمد هر آشپزخانه‌ به شمار می‌روند و نه‌تنها در سرعت و سهولت آماده‌سازی غذا بسیار موثرند، بلکه می‌توانند کیفیت غذای موردنظر را بهبود ببخشند. استفاده از دستگاه بسیار ساده است. با توجه به برخورداری از مکانیسم 1-2-3، کافی است ظرف اصلی را به سمت پایین فشار دهید تا مواد به میزان مناسبی خرد شوند. ظرف شفاف این امکان را میسر می‌سازد تا مواد و میزان خردشدگی آن‌ها را مشاهده کنید و زمانی‌که از میزان خردشدن موردنظر خود اطمینان حاصل کردید، آن را باز و مواد را خارج کنید. درمجموع این دستگاه یکی از خردکن‌های کارآمد به شمار می‌رود که لذت تهیه‌ی انواع سس را هم برای شما به ارمغان می‌آورد. برای مثال می‌توان ادویه و مغزهای متنوع را در این دستگاه ریز کرده و به مایه‌ی سس اضافه کرد. پایه‌های این دستگاه مانع از لرزش و سرخوردن و بروز هر خطری خواهند شد. مکانیسم 1-2-3 ایمنی مضاعفی ایجاد می‌کند؛ چراکه تا زمان بازبودن درِ دستگاه، موتور فعال نمی‌شود. قطعات و ظرف این خردکن به‌راحتی از بدنه‌ی موتور جدا و شسته می‌شوند. مولینکس تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ای بنام در زمینه‌ی لوازم خانگی برقی است که با ارائه‌ی محصولات کاربردی و باکیفیت به‌خوبی در سراسر جهان شناخته شده است.

معرفی خردکن مولینکس مدل DPA1

دستگاه مدل DPA1 طراحی ساده‌ای دارد و از دو قسمت اصلی پایه و ظرف خردکن تشکیل شده است. پایه و ظرف خردکن هر دو از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده‌اند و ظرف خردکن شفاف است. این ظرف گنجایش 330 گرمی دارد.

عملکرد خردکن به صورت فشاری بوده و کار با آن بسیار راحت است. این مدل فاقد قابلیت تنظیم سرعت است. به همین دلیل هم روی پایه هیچ دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد. برای راه‌اندازی دستگاه کافی است، بعد از ریختن مواد در ظرف و اطمینان از اتصال و قفل‌بودن پایه به درپوش خردکن، با کف دست قسمت بالای دستگاه را به سمت پایین بفشارید تا موتور خردکن با قدرت شروع به کار کند. هرچه مدت‌زمان خردکردن موادغذایی را با این دستگاه بیشتر کنید، ترکیبی ریزتر را تحویل می‌گیرید. خردکردن پیاز، سیر، میوه‌جات، مغز دانه‌ها، سبزیجات، گوشت، درست‌کردن ادویه‌جات و... از کاربردهای دستگاه خردکن است.

    گفتنی است توان موتور در این مدل 1000 وات است. عملکرد این مدل به صورت پالسی است و تا زمانی که دستتان را روی دستگاه بفشارید، به کارکرد خود ادامه می‌دهد. تیغه‌ی برنده‌ی خردکن دارای دو پره بوده و از جنس استیل ساخته شده و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. با توجه به سیم نسبتا کوتاه یک‌متری دستگاه، این خردکن باید هنگام استفاده در نزدیکی پریز برق باشد یا از سه‌راهی برق استفاده کنید. گفتنی است وجود پایه‌های لاستیکی زیر ظرف خردکن از لغزش و حرکت آن در حین کار جلوگیری کرده و به تعادل بهتر آن کمک می‌کنند.    

جمع‌بندی

خردکن مولینکس مدل DPA1 محصولی کارآمد با کیفیت ساخت خوب است که توسط این شرکت فرانسوی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول با موتور پرقدرت و تیغه‌ی برنده‌ی فلزی انتخابی مناسب برای خردکردن انواع مواد خشک و تر در زمانی کوتاه و با کمترین زحمت محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سالادساز «فیلیپس» سری «Viva Collection» مدل «HR1388» دستگاهی با طراحی نوآورانه برای هدفی خاص است. با این محصول می‌توان سالادهای متنوع تهیه کرد و از صرف یک وعده‌ی غذایی سالم بهره برد. مدت نسبتا کوتاهی است که در ویترین فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و در میان تبلیغات رنگارنگ شرکت‌ها با محصولی جدید با عنوان سالادساز روبه‌رو می‌شویم. شنیدن نام سالادساز برای اولین بار، جذابیت‌های خاص خود را دارد؛ اما اولین سؤالی که بعد از شنیدن این نام در ذهن ایجاد می‌شود، طرز کار این وسیله است. با نگاهی سطحی به این رده از محصولات متوجه این موضوع می‌شویم که سالادسازها را می‌توان برادران کوچک‌تر غذاسازها دانست. درواقع می‌توان گفت سالادساز نوعی غذاساز با امکانات محدودتر است. به طور ساده‌تر می‌توان گفت سالادسازها غذاسازهایی کوچک، جمع‌وجور و البته با قیمتی به‌مراتب پایین‌تر هستند که درعین‌حال می‌توانند بسیار کارراه‌انداز باشند. کمپانی مطرح فیلیپس اولین برندی است که از لفظ سالادساز برای محصول خود استفاده کرد. مدل HR1388 این شرکت را می‌توان یکی از اولین سالادسازهای تولیدشده دانست. کافی است قطعه‌ی مربوط به نوع برش را داخل دیسک دستگاه قرار دهید و در آن را ببندید. حالا با روشن‌کردن دستگاه که در یک سرعت کار می‌کند، سبزیجات متنوع برای تهیه‌ی سالاد وارد دستگاه شده و پس از برش از سمت دیگر خارج و وارد ظرف می‌شوند. پایه‌های ضدلغزش زیر دستگاه هم مانع از هرگونه لرزش و جابه‌جایی خواهند شد. کار با دستگاه بسیار ساده است و تهیه‌ی سالاد در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد. خواندن نقد و بررسی این کالا خالی از لطف نیست و مشتری را بیشتر با دستگاه آشنا می‌کند.

دریافت کاتالوگ سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388

برای دریافت کاتالوگ سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388 اینجا کلیک کنید

این دستگاه چه کار می‌کند؟

سالاساز فیلیپس HR1388 محصولی بسیار جمع و جور است که از طراحی بسیار مناسب و زیبایی بهره‌مند است. البته از شرکت فیلیپس نمی‌توان انتظاری غیر از این دانست، زیرا طراحی محصولاتش به ویژه در لوازم آشپزخانه جزو بهترین‌ها در میان برندهای گوناگون ارزیابی می‌شود. این وسیله از طراحی سرراستی برخوردار است و در نگاه اول سؤالی را در رابطه با اجزای آن و طرز کارش در ذهن متبادر نمی‌سازد. در قسمت بالایی دهانه نسبتاً بزرگ برای ورود راحت مواد غذایی گوناگون در نظر گرفته شده است. هرچند سایز این دهانه قابل قبول است اما نمی‌توان انتظار این را داشت که به عنوان مثال یک سیب زمینی با سایز بزرگ قبل از نصف شدن از دهانه آن عبور کند. قسمت قابل بررسی بعدی در مورد این محصول دهانه خروجی سالاد ساز است که محل قرارگیری و زاویه‌اش را می‌توان منطقی‌ترین حالت ممکن برای طراحی دانست. زاویه این دهانه به گونه ای است که بتوان از انواع ظروف با سایزهای مختلف برای جمع آوری مواد زیر دستگاه استفاده کرد. یکی دیگر از سه المان قابل بررسی در مورد این محصول کلید انتخاب‌گر چرخان است که باز هم نمی‌توان از محل قرارگیری و یا طراحی‌اش ایرادی گرفت. این کلید چرخشی دارای دو حالت صفر و یک است که به وضوح نشان دهنده سادگی کار با این دستگاه است. این دستگاه تک سرعته است و بنابراین برای روشن نمودن آن باید کلید انتخاب‌گر چرخان را در حالت یک قرار داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آب سردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

5 کاره به علاوه یک!

شرکت هلندی فیلیپس برای این سالاد ساز 5 دیسک مختلف در نظر گرفته است که روی صفحه پلاستیکی مخصوص سوار می‌شوند. از این بین دو دیسک برش دهنده با سایزهای 1.2 و 2.4 میلی متر برای برش دادن مواد غذایی گوناگون از انواع صیفی‌جات گرفته تا سوسیس در نظر گرفته شده است که می‌توان با توجه به سلیقه و برای ایجاد برش‌های نازک و کلفت آن‌ها را انتخاب نمود. دو دیسک بعدی قرار گرفته در بسته بندی این محصول دیسک‌های رنده هستند که دارای سایزهای 1 و 2 میلی متری می‌باشند. همانند دیسک‌های برش دهنده از این دیسک‌ها هم می‌توان برای رنده نمودن مواد غذایی گوناگون با دو سایز ریز و درشت با توجه به سلیقه استفاده نمود. پنجمین دیسک قرار گرفته در این مجموعه یک دیسک 2.8 میلی‌متری است که جهت خلال کردن مواد غذایی گوناگون قابل استفاده است. علاوه بر این پنج دیسک که روی صفحه پلاستیکی قرمز رنگ قرار می‌گیرند یک دیسک ویژه هم جهت خرد کردن سیب زمینی برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده به همراه این محصول عرضه می‌شود که در نوع خود بسیار جذاب است. با کمک این دیسک می‌توان در مدت زمانی کوتاه مقدار زیادی سیب زمینی خرد شده در ابعادی یکسان جهت سرخ کردن را تهیه نمود. تمامی این دیسک‌ها از استیل ضد زنگ تهیه شده‌اند و در ترکیب با موتور 200 واتی دستگاه به راحتی می‌توانند از پس خرد و رنده کردن انواع و اقسام مواد غذایی برآیند. برای شستشوی این دیسک‌ها و همچنین اجزای دیگر به غیر از بدنه اصلی می‌توان از ماشین ظرف شویی استفاده کرد و این قطعات مشکلی از بابت قرار گرفتن در سبد ماشین ظرف شویی ندارند.

آیا باید سالادساز خرید؟

سالاد ساز فیلیپس HR1388 محصولی بسیار کاربردی برای تهیه انواع سالادها و حتی غذاها است که با در نظر گرفتن قیمت آن می‌توان بیشتر به ارزش آن پی برد.  به طور کلی با این دستگاه می‌توان انواع سبزیجات، صیفی‌جات و میوه‌جات و حتی مواد غذایی همچون سوسیس را رنده، خلال، ورقه و یا برش داد. استفاده از این دستگاه آسان است و ابعاد و همچنین لوازم جانبی آن که شامل شش دیسک مختلف هستند در آشپزخانه دست و پاگیر نیستند. وجود دیسک مخصوص سیب زمینی سرخ کرده یکی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه است که جذابیت‌های آن را چند برابر کرده است. به طور کلی لزوم وجود همچنین وسیله ای در آشپزخانه شما باید کاملاً با توجه به سبک زندگی و یا بهتر بگوییم برنامه غذایی و نوع غذاهایی که شما مصرف می‌کنید تعیین گردد. اگر شما با شنیدن کلمه سالاد ساز ذهنتان به سمت تهیه سالاد شیرازی می‌رود باید با قاطعیت بگوییم این وسیله نمی‌تواند وسیله مناسبی برای شما باشد، اما اگر گیاهان و سبزیجات نقش پررنگی در رژیم غذایی شما دارند و به تهیه سالادهای گوناگون علاقه دارید این وسیله را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته همان‌طور که در ابتدا ذکر کردیم این وسیله قبل از اینکه سالاد ساز باشد نوعی غذا ساز محسوب می‌شود. پس می‌توان علاوه بر تهیه سالاد در تهیه بسیاری از غذاها و پیش غذاها از این دستگاه استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن مولینکس مدل A32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن مولینکس مدل A320R1 با توان مصرفی 700 واتى جزو قویترین خردکن های 123 بازار به شمار میرود این برند فرانسوی که از ابتدا به توان و دوام بالا موتور مشهور بوده برای این دستگاه نیز از یکی از باکیفیت ترین موتور های خود استفاده کرده است. نوع عملکرد خردکن که از نوع دکمه فشاری بوده که به وسیله دو دکمه کنار بدنه دستگاه تعبیه شده که با فشار دادن درب به روی پایین خردکن شروع به کار کردن می کند. از توانایی های خردکن مولینکس A320 میتوان به قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی از قبیل سیزیجات ، سیر ، سیب زمینی ، پیاز ، انواع خشکبار مثل گردو و بادام ، گوشت نرم و سفت ، ادویه جات و حتی نان خشک را دارا می باشد همچنین با گذاشتن پارچ به آبمیوه گیر تبدیل میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن پینلو مدل YM-B05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در یک روز گرم تابستان، می‌توانید بستنی میوه‌ای، بستنی آووکادو، نوشیدنی‌های تازه و کیک تهیه کنید اما برای اعضای خانواده‌تان چرب نباشد. می توان غذا را برای کودکان پوره کرد، غذای جامد را برای نوزادان خورد کرد و مواد لازم را برای کودکان اضافه کرد.با اندازه بسیار فشرده 108x108x350 میلی متر، مخلوط کن Pinlo باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای قرار دادن در هر موقعیتی در خانه شما جای زیادی نمی گیرد. اندازه دستگاه حتی از یک بطری کولا 2 لیتری کوچکتر است، می توانید آن را در آشپزخانه، روی میز ناهار خوریو یا میز قهوه بچینید.ویژگی خاص آبمیوه گیری چند کاره پینلو این است که یک فنجان مخلوط کن مناسب و دوکاره تا ضخامت 3 میلی متر است. سازنده هنگام طراحی دهانه فنجان پهن بسیار ظریف عمل کرده است تا تمیز کردن فنجان را آسان تر کند. پینلو به درب پلاستیکی BPA با کیفیت بالا نیز مجهز شده است که ایمنی مطلق را در هنگام استفاده تضمین می کند. پس از اتمام خوردکردن، می توانید درب را مستقیماً روی آن قرار دهید. علاوه بر این، با انعطاف پذیری، می توانید فنجان مخلوط کن دستگاه را در کوله پشتی خود قرار دهید و در هر زمان و هر مکان از آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن متئو مدل MFP71 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرد کن متئو مدل MFP 71 وسیله ای کاربردی همراه با عملکردی آسان است که توسط شرکت متئو تولید شده. این دستگاه از جنس شیشه و پلاستیک مقاوم ساخته شده است. این خردکن، در کنار بهره گیری از بدنه زیبا و چشمگیر، از توان موتور 300 وات و ظرفیت 800 میلی لیتر نیز بهره می برد که قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی را امکانپذیر می سازد. تیغه برنده‌ی خردکن Matheo MFP-71، دارای دو پره از جنس فلز مستحکم می باشد که در برابر زنگ‌ زدگی مقاوم خواهد بود و همچنین موجب افزایش عملکرد و کارایی دستگاه می گردد. خردکن 71 متئو به صورت تک سرعته طراحی شده که با استفاده از دکمه فشاری که بر روی درب دستگاه تعبیه شده، می توان عملیات خرد کردن را آغاز نمود. همچنین این دستگاه به پایه‌های پلاستیکی ضد لغزش مجهز شده که از افتادن و سرخوردن آن در حین کار جلوگیری می‌کنند. فلر یک شرکت پیشتاز آلمانی در زمینه ارائه انواع لوازم خانگی که شامل ( مایکروویو ، پلوپز ، آرام پز ، آون برقی و ... ) می باشد و از همان ابتدا ، تاکنون با عرضه محصولات با کیفیت و طبق استانداردهها و تکنولوژی های نوین ، جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن پارس خزر مدل Omega خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر تابه‌حال از خردکن‌ها برای آماده‌سازی مواد غذایی برای پخت غذاها استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر یکی از دستگاه‌های پرکاربرد را تهیه کنید. استفاده از خردکن‌ها نه‌تنها سخت نیست، بلکه سرعت آشپزی شمارا افزایش می‌دهد. از مزایای خردکن‌ها نسبت به غذاسازها می‌توان به کوچک بودن و سهولت در نظافت اشاره کرد. مدل امگا یکی از جدیدترین محصولات شرکت پارس خزر است که روی کاغذ به نظر می‌رسد محصولی فوق‌العاده قدرتمند باشد. توان این دستگاه 780 واتی است که رقمی فوق‌العاده مناسب ارزیابی می‌شود. همچنین شرکت پارس خزر عنوان کرده که با این دستگاه می‌توانید انواع مواد غذایی از سبزیجات و خشکبار گرفته تا گوشت را خرد نمایید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن وینینگ استار مدل ST-5561-L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک خردکن قدرتمند و کارآمد هستید، خردکن وینینگ استار مدل ST-5561-L می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این خردکن با توان مصرفی 1000 وات، قادر است انواع مواد غذایی، سبزیجات و گوشت را به راحتی خرد کند و برای تهیه غذاهای مختلف کمک شایانی به شما کند. این خردکن دارای یک کاسه خردکن با گنجایش 6 لیتر است که از جنس استیل ضدزنگ201 ساخته شده است و مقاوم در برابر خط و خش، زنگ زدگی و تغییر رنگ است. قسمت های پلاستیکی این خردکن نیز از جنس پلاستیک مقاوم ABS هستند که در برابر شکستگی و رطوبت مقاومت دارند. سر خردکن این دستگاه نیز از جنس استیل ضدزنگ است و دارای 4 تیغه مقاوم از جنس استیل304 است که با سرعت بالا و دقت عالی مواد را خرد می‌کنند. خردکن وینینگ استار مدل ST-5561-L یک دستگاه کاربردی، با کیفیت و با دوام است که در زمان و تلاش شما در هنگام آشپزی صرفه جویی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خرد کن میگل مدل GCH 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن‌های برقی ازجمله لوازم برقی کارآمد هر آشپزخانه‌ به شمار می‌روند و نه‌تنها به اندازه‌ی زیادی در سرعت و سهولت آماده‌سازی غذا موثرند؛ بلکه می‌توانند به کیفیت غذای موردنظر اضافه کنند. خردکن میگل مدل GCH 100 از محصولات برقی کوچک و کاربردی موجود در بازار است. پایه و مخزن خردکن از پلاستیک مستحکم و باکیفیت ساخته شده است. ظرف خردکن با ظرفیت 800 میلی لیتر طراحی شده است. گفتنی است تیغه‌ی دوپره‌ی خردکن از جنس استیل ساخته شده و علاوه‌بر استحکام زیاد، دارای خاصیت ضدزنگ است. موتور دستگاه با قدرت 1000 وات کار می‌کند و در قسمت بالای خردکن واقع شده است. این دستگاه کاربری آسانی دارد و محصولی سبک و کاربردی در آشپزخانه است. برای این مدل از موتور AC استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به میکروسوییچ ایمنی اشاره کرد. ولتاژ ورودی این محصول 220 – 240 ولت است. پارچ خردکن میگل مدل GCH 100 شفاف است. این مدل تنها یک سرعت داشته و نحوه عملکرد آن فشاری است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آیفون تصویری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن مدل A 320 R1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خردکن مولینکس دارای قدرت 700 وات بود که تبدیل به یکی از خردکن های پر قدرت مولینکس کرده است. این محصول دارای یک سرعت است که با فشار آرام دست بصورت لحظه ای اجرا می شود. کار با این محصول بسیار آسان بوده و قابلیت جدا شدن تیغه، شستشوی آن را بسیار آسان کرده است. جنس و طراحی تیغه های این خردکن مولینکس به شکلی است که تمامی مواد غذایی را به شکلی مناسب خرد می نماید. در کاربرد خردکن مولینکس شما می توانید تمامی مواد مربوط به غذاهایی مانند کتلت، کباب تابه ای، کوفته و ... را درون خردکن ریخته و پس از خرد شدن آنها را مخلوط نمایید و می بینید که تهیه انواع غذا تا چه میزان نسبت به گذشته ساده تر شده است. داشتن پارچ طلقی باعث میشود این خردکن به یک مخلوط کن دوکاره کارامد تبدیل و بتواند در کنار خرد کردن انواع مواد غذایی انواع مایعات را مخلوط کند. در کل در یک جمله میتوان این محصول دوکاره راتوصیف کرد:قدیمی پرطرفدار! این محصول قطعات و موتور آن فرانسوی میباشد و در ایران منتاژ میشود توسط شرکت تعمیرخونه .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن تیتومکث مدل TM103 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن تیتو مکس یکی از محصولات معروف و با کیفیت در دسته خردکن‌های آشپزخانه است. این خردکن با نام تجاری تیتو مکس شناخته می‌شود و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی است از جمله خرد کن سبزی و صیفی جات و همچنین رنده کردن و آسیاب مواد غذایی و ورقه کردن سیب زمینی و انواع میوه. کیفیت بالا: خردکن تیتو مکس با کیفیت فوق العاده‌ای تولید شده است . این خردکن با استفاده از موتور قدرتمند و گیربکس مطمئن، قادر به انجام کارهای سنگین و پرتعداد است. ظرفیت بالا: خردکن تیتو مکس دارای کاسه شیشه‌ای با ظرفیت 1.5 لیتر است. این ظرفیت بالا به شما امکان می‌دهد تا مقدار بیشتری از مواد را در یک بار خرد کنید و زمان بیشتری را صرف تهیه غذا نکنید. چندکاره: خردکن تیتو مکس یک خردکن چندکاره است. با این خردکن می‌توانید علاوه بر خرد کردن مواد، سبزیجات و گوشت را هم بپزید و همچنین تیغه استیل آن به شما امکان می‌دهد تا مواد را به صورت یکنواخت خرد کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن مدل BM-7028 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگام آشپزی کردن وسایل بسیار زیادی نیاز می‌شود که بتوان یک آشپزی راحت و بدون دردسر را انجام داد. شاید یکی از سخت‌ترین قسمت‌های آشپزی کردن، خردکردن مواد غذایی باشد؛ از این رو دستگاه خردکن ازجمله وسایل بسیار پر استفاده در آشپزخانه است که باعث می‌شود تمامی مراحل آشپزی با سرعت زیادی انجام شود. خردکن «بی ام72» مدل BM-7028 یک دستگاه بسیار قدرتمند با توان 1500 وات است که قابلیت تنظیم قدرت موتور را در سه سرعت دارد. با این توان قدرتی، دستگاه شما از پس تمامی کارهای برخواهد آمد. گفتنی است که جنس ظرف این خردکن از استیل با ظرفیت 6 لیتر است. تیغه‌های تعبیه شده در این دستگاه دو تیغه دوپر که در مجموع چهار پر و از نوع استیل است که به خوبی مواد را خرد و یک دست می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این مدل قدرت بالای موتور این دستگاه است که قادرید به هر میزان مواد غذایی را داخل آن خرد و ریز کنید ، همچنین طول سیم مدل BM-7028 اندازه 0.6 متر می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن تفال مدل DPA 130 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن مدل «DPA130» از محصولات باکیفیت شرکت «تفال» (Tefal)فرانسه می باشد و با طراحی زیبا و کاربردی تولید و عرضه ‌شده است. خردکن‌های برقی ازجمله لوازم برقی کارآمد هر آشپزخانه‌ به شمار می‌روند و نه‌تنها در سرعت و سهولت آماده‌سازی غذا بسیار موثرند، بلکه می‌توانند کیفیت غذای موردنظر را بهبود ببخشند. استفاده از دستگاه بسیار ساده است. با توجه به برخورداری از مکانیسم 1-2-3، کافی است ظرف اصلی را به سمت پایین فشار دهید تا مواد به میزان مناسبی خرد شوند. ظرف شفاف این امکان را میسر می‌سازد تا مواد و میزان خردشدگی آن‌ها را مشاهده کنید و زمانی‌که از میزان خردشدن موردنظر خود اطمینان حاصل کردید، آن را باز و مواد را خارج کنید. درمجموع این دستگاه یکی از خردکن‌های کارآمد به شمار می‌رود که لذت تهیه‌ی انواع سس را هم برای شما به ارمغان می‌آورد. برای مثال می‌توان ادویه و مغزهای متنوع را در این دستگاه ریز کرده و به مایه‌ی سس اضافه کرد. پایه‌های این دستگاه مانع از لرزش و سرخوردن و بروز هر خطری خواهند شد. مکانیسم 1-2-3 ایمنی مضاعفی ایجاد می‌کند؛ چراکه تا زمان بازبودن درِ دستگاه، موتور فعال نمی‌شود. قطعات و ظرف این خردکن به‌راحتی از بدنه‌ی موتور جدا و شسته می‌شوند. تفال تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ای بنام در زمینه‌ی لوازم خانگی برقی است که با ارائه‌ی محصولات کاربردی و باکیفیت به‌خوبی در سراسر جهان شناخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن ناسا الکتریک مدل NS-1932 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خردکن برقی ناسا الکتریک مدل NS-1932 یکی از خردکن‌های با کیفیتی است، که به جرات می‌توان لقب بهترین خردکن را به آن نسبت داد. این خردکن برقی قابلیت خردکردن، مخلوط کردن و هم زدن تخم مرغ و درست کردن انواع سس را دارد، دو میله‌ی مخصوص که همراه این خردکن عرضه می‌شود به عنوان همزن و پوست کن سیر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از میله ها نقش همزن را دارد و برای هم زدن تخم مرغ و هم زدن مواد مختلف به کار می‌رود. کاسه‌ی خردکن برقی حجم زیادی دارد و 2 لیتری بودنش امکان استفاده از آن برای جمع‌ها و گروه‌های متوسط تا زیاد را فراهم آورده است. جنس کاسه از پلاستیک شفاف ABS بوده و کیفیت بالایی دارد، به گونه‌ای که در سریع‌ترین حالت هم و در صورت برخورد شدید مواد غذایی اولیه با کاسه، صدمه‌ای به کاسه وارد نمی‌شود. تیغه‌های این خردکن برقی 3لایه بوده و از نوع دو پره و از جنس استیل ضد زنگ می‌باشند. ضد زنگ بودن تیغه‌ها امکان برش دادن مواد اولیه و میکس کردن مواد مختلف با هم را فراهم آورده است. قسمت اصلی دستگاه که بر بالای کاسه قرار می‌گیرد، از جنس استیل و پلاستیک ABS است و کیفیت و استحکام بالایی دارد. بر روی بدنه‌ی اصلی یک کلید با عملکرد فشاری تعبیه شده است، که شروع به کار خردکن نیازمند آوردن فشار مناسب به این کلید می‌باشد. موتور خردکن برقی NS-1932 دارای حداکثر توان مصرفی 400 وات می‌باشد و سرعت و قدرت لازم را به دستگاه بخشیده است. خردکن برقی NS-1932 یک خردکن حرفه‌ای است، که علاوه بر کیفیت بالا از طراحی و ساختاری زیبا بهره می‌برد. بدنه‌ی اصلی یعنی همان قسمت که موتور دستگاه داخل آن نهفته است، از جنس پلاستیک و استیل ضد زنگ بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. این بدنه در مقابل انواع ضربه و خط و خراش برداشتن مقاوم است، مخصوصاً قسمت استیل آن. بهتر است هنگام کار کردن از برخورد چاقو و کارد به بدنه خودداری کنید، تا اثر ضربه‌ بر روی بدنه باقی نماند. کلیدی که بر روی بدنه قرار گرفته و کمی برجسته‌‌تر از سطح بدنه است، کنترل خردکن را به عهده دارد. با فشار دادن این کلید، تیغه‌های خردکن به چرخش درمی‌آیند و کار خرد کردن مواد را شروع خواهند کرد. با این اوصاف پر بی راه نیست که عملکرد و کارکرد خردکن NS-1932 را ساده و آسان دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن جنرال اینترنشنال مدل GI-831 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خُردکن جنرال اینترنشنال مدل GI-831 دستگاهی چندمنظوره است و با توجّه به مجهّزبودن به 2 تیغه‌ی استیل ضدّزنگ، به راحتی می‌تواند به‌عنوان مخلوط‌کن، همزن، ریزکن و پوره‌کن مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه همچنین دارای یک عدد تیغه پلاستیکی می‌باشد که می‌توان از آن جهت هم‌زدن و تهیه‌ی مایعاتی مانند سُس استفاده کرد. حجم پارچ یا مخزن این دستگاه 1.5 لیتر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خردکن مک استایلر مدل MC-889 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه لوازم برقی بخش مهمی از هر آشپزخانه مدرنی هستند و با قابلیت‌ها و آپشن‌هایی که دارند به تدریج نقش مهمی در زندگی همه ما یافته‌اند. در میان پرشمار برندهای فعال در این حوزه، شاید از نظرگاهی خاص، برند مک استایلر یکی از بهترین ها می باشد. یکی از بهترین مدل خردکن مک استایلر، خردکن دوقلو 800وات 3لیتری مک استایلر M.A.C Styler مدل MAC-889 است که با قابلیت‌ های بسیار پرشمار و قابل توجهی در میان خردکن ها میان رده، قیمتی مناسب دارد. این مدل از محصولات مک استایلر با طراحی و فناوری جدید، توان 350 وات، دارای ظرفیت 3 لیتری، تیغه از جنس استیل و ضد زنگ، بدنه مستحکم، ظرف شیشه ای قابل شستشودر ماشین و بسیاری امکانات دیگر، شایسته لقب یکی از بهترین خردکن مک استایلر است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا