خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید یخچال و فریزر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید یخچال و فریزر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری در هر خانه ای خرید یخچال و فریزر خوب می باشد. بدون داشتن یخچال و فریزر زندگی برای انسان امکان پذیر نیست. در زمان های گذشته هم، یخچال وجود داشته است اما نه به شکل امروزی. بلکه چاه هایی داخل هر حیاط کنده می شد، این چاه ها برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده استفاده، و سبدهایی داخل آن ها قرار داشت که مواد غذایی به وسیله آن به درون چاه فرستاده می شد، این سبد نقش یخچال را ایفا می کرد.

فریزر وسیله ای جدید می باشد، که در گذشته تقریبا به شکل امروزی وجود نداشته است. در زمان قدیم در دامنه و ارتفاعات کوه های برف گیر چاه هایی عمیق حفر می کردند، در زمستان به وسیله برف پر می شد. لایه عظیمی از برف روی هم انباشته شده داخل این‌چاه ها وجود داشت. که برف و یخ داخل آن در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گرفت که به آن چال برف یا چاه برف گفته می شد. برف را با عسل طبیعی مخلوط می کردند و بستنی می ساختند.

بنابراین یخچال و فریزر به عنوان یک وسیله برای نگهداری و انجماد مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که با گذشت سال ها از یک جعبه خنک کننده به یک وسیله پیچیده تبدیل شده است که باید توجه ویژه‌ای به ابعاد محصول و عادات خرید که مهمترین ویژگی هنگام خرید یخچال فریزر کاربردی می باشد توجه فراوان نمود.

مهم ترین ویژگی یخچال فریزر در هنگام خرید

ابعاد یخچال فریزر

نکته مهم اول تشخیص فضای موجود برای قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه است. زیرا یخچال فریزرها تک سایز نبوده و شما به راحتی می توانید سایز مناسب را خریداری نمائید. نکته های بعدی فضای در دسترس برای باز شدن درب و اندازه ورودی آشپزخانه برای قرار دادن یخچال فریزر در جای خود می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عادات خرید و آشپزی

سبک زندگی شما در انتخاب یخچال فریزر نقش مهمی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به ذخیره مواد غذایی دارند یخچال فریزر با ظرفیت بیشتری مورد نیازتان می باشد، در غیر اینصورت یخچال فریزر با ظرفیت کمتر علاوه بر اینکه نیازهای شما را برآورده کرده در مصرف برق صرفه جویی و جای کمتری اشغال می کند.

ظرفیت یخچال فریزر

اندازه یخچال فریزرها بر حسب فوت تعیین می‌شود. هر فوت برابر با28/3168 لیتر می‌باشد. هر لیتر فضایی به اندازه یک مکعب ۱۰ * ۱۰ * ۱۰ را اشغال می‌کند. در نهایت هر فوت برابر است با ۲۸ تا مگعب 10*10*10.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

یخچال فریزر مناسب برای انواع خانواده ها

همانطور که در بالا ذکر شد یخچال فریزرها در ابعاد و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشند که نسبت به اعضای خانواده و عادات خرید مواد غذایی سایز مناسب را خریداری می کنید. خانواده ای که تعداد اعضای آنها 5 نفر یا بیشتر هستند و جزء خانواده های پرجمعیت محسوب می شوند در این صورت هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد به مواد غذایی بیشتری احتیاج دارند.

زوج های جوانی که تازه خانواده تشکیل می‌دهند از همان ابتدا باید یک یخچال فریزر مناسب تهیه نمایند تا در چند سال آینده نیاز به تعویض آن نباشد.

دانشجوها که عموما برایشان قیمت مهم بوده و فوت و اندازه برایشان در اولویت اول نیست یک یخچال ۷ فوت برای مصرفشان  کافی به نظر می رسد.

نکات فنی یخچال فریزر

یخچال فریزرها از 4 قسمت مختلف تشکیل شده اند که شامل compressor، evaporator، condenser، termostat تشکیل شده که طرز کار پیچیده ای دارند. این 4 قسمت طی یک فرایند گاز فریون را خنک کرده و در لوله های یخچال به حرکت در می آورند. گاز فریون گرمای مواد غذایی را جذب کرده و با کمک compressor و condenser خنک می کند.

کمپرسور (compressor)

کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر در واقع قلب یخچال است که وظیفه آن به حرکت در آوردن گاز فریون در لوله‌های یخچال می باشد. این گاز هرچه با سرعت و قدرت بیشتری به گردش در آید، بهتر است. قدرت و میزان سر و صدای یخچال فریزر با کمپرسور ارتباط مستقیمی دارد.کمپرورها در دو نوع خطی و پیستونی می باشند.

کمپرسور پیستونی یا معمولی

این کمپرسورها بر اساس حرکت یک پیستون در سیلندر انجام می‌شود که سر و صدای زیادی داشته و برق بیشتری مصرف می‌کنند. در یخچال های قدیمی از این کمپرسورها استفاده می‌شده است.

کمپرسور خطی یا compressor linear

این نوع کمپرسور در یخچال فریزرهای LG اولین بار به کار گرفته شده است. این کمپرسورها میزان صدا و مصرف برق کمی دارند. امروزه در اکثر یخچال های جدید از این نوع کمپرسور مورد استفاده می شود.

اواپراتور (evaporator): اواپراتور قطعه ای برای سرما سازی در یخچال فریزر می باشد.

کندانسور (condenser): کندانسور وظیفه خنک کردن گاز مبرد یخچال را به عهده دارد. این گاز در یخچال های قدیمی تر فریون بوده که به دلیل سمی بودن و تأثیر منفی بر لایه اوزون در یخچال های جدید از گاز مبرد استفاده می شود.

ترموستات (termostat): ترموستات یخچال مرکز فرماندهی و تنظیمات یخچال می‌باشد. تنظیم نمودن ترموستات بستگی به فصول سال دارد. دمای معمولی یخچال باید بین 2 تا 5 سانتی گراد باشد. این دما موادغذایی درون یخچال را تازه تر نگه می دارد. در فصول سرد باید دمای یخچال را یک درجه پایین و در فصول گرم دو درجه بالاتر ببریم که هم برای طولانی شدن عمر یخچال و هم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی درون آن مناسب می باشد.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

ویژگی های کاربردی و مهم در یخچال فریزها

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر از موارد مهمی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کرد. برچسب مصرف انرژی از A تا G رتبه بعدی می شود. هرچه میزان مصرف بهینه نزدیک‌تر به A باشد، یعنی میزان انرژی مصرفی کمتر است. رده مصرف انرژی A  را هم در محصولات داخلی و هم در مدل های وارداتی می توان مشاهده کرد. به یاد داشته باشید یخچال های ساید بای ساید انرژی بیشتری نسبت به یخچال های معمولی مصرف می‌کنند. با توجه به اینکه یخچال فریزر یک کالای بادوام محسوب  می شود تا سال‌ها می‌توانید اثر این برچسب را بر روی قبض های برق خود مشاهده نمائید.

اهمیت منطقه جغرافیایی در خرید یخچال فریزر

اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید که هوا در تابستان بسیار گرم است، باید یخچال فریزری که موتور قدرتمندی دارد را خریداری نمائید. اما اگر در مناطق سردسیر هستید به دلیل سردی هوا فشار زیادی روی موتور نمی‌آید و نیازی به موتور قدرتمند نیست.

متوسط عمر یخچال فریزر

این وسیله کاربردی عموما بین ۲ تا ۱۴ سال میتواند کار کند که طول عمر آن به دو عامل مهم بدنه و موتور بستگی دارد. بدنه یخچال هایی که رده بالایی دارند از استیل ضد زنگ و مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شوند. اما یخچال فریزرهای هم هستند که با پوشش‌های شبیه استیل ساخته می‌شود. بدنه اکثر یخچال ها در آب و هوای مرطوب بیشتر فرسوده و پوسیده می‌شود و راهی برای جلوگیری از آن نمی‌باشد. از بدنه که بگذریم به موتور یخچال می‌رسیم که هرچه از آن مراقبت بیشتری داشته باشید احتمال آسیب دیدن آن کمتر می‌شود. اما این قسمت از یخچال فریزر حتی در صورتی خرابی هم قابل تعمیر و یا تعویض است.

فیلتر بهداشتی یخچال فریزر

اغلب یخچال ها دارای فیلترهای بهداشتی برای تصفیه هوای در گردش داخل یخچال از هر گونه باکتری و قارچ ها یا بوی بد می باشند. این فیلترها در ماندگاری و تازه تر ماندن مواد غذایی نقش بسیار موثری ایفا می‌کنند.

نفراست یا بدون برفک بودن یخچال فریزر

معمولاً همه یخچال فریزر های جدید سیستم کنترل برفک زدایی و تصفیه هوا دارند. این قابلیت به طول عمر دستگاه کمک کرده و هوای جریان یافته در یخچال را خنک تر می کند. با داشتن این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن هر از گاهی یخچال فریزر و ذوب شدن یخ ها نمی باشد.

تعداد طبقات و کشوهای یخچال فریزر

باید بدانید که کشوهای درون یخچال و طبقاتی که بر روی درب تعبیه شده اند، دسترسی به مواد غذایی را راحت تر می‌کنند. اغلب امکان جابجایی و تغییر اندازه در طبقات و کشوها امکان پذیر می باشد. شما به میزان دلخواه تان می توانید آنها را تغییر دهید.

نمایشگر LED و LCD بر روی یخچال فریزر

وجود این نمایشگرها علاوه بر نشان دادن وضعیت و وجود ایراد در خنک کنندگی به خود دستگاه هم جلوه زیباتری می دهد که بسیار کاربردی می باشد.

انواع یخچال فریزرها

حال که با نکات ریز و مهم یخچال فریزرها آشنا شده اید در این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر به انواع یخچال ها می پردازیم.

یخچال های مینی

این یخچال ها با نام‌های مختلف مانند کامپکت، هتلی یا همان مینی شناخته می‌شوند. که مناسب دفاتر اداری، خوابگاه ها و یا اتاق خواب می باشند. این یخچال ها قیمت کمی داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. در ساخت این یخچال ها معمولاً از هیچ فناوری جدید و خاصی استفاده نمی‌شود. اکثر یخچال های مینی مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند. در قسمت بالایی یخدان وجود دارد که برای انجماد و یا فریز کردن مواد غذایی و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. انجماد این یخچال ها در دماهای نزدیک به صفر درجه صورت می‌گیرد که برای انجماد طولانی مدت مناسب نیست. از معایب اصلی این یخچال ها برفک زدن می باشد. اما در گروه کامپکت دستگاه‌های فریزر به صورت جداگانه تولید می‌شوند که فضای داخل آن با کشورهای کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود.

یخچال فریزر بالا-پایین یا کمبی

این نوع از یخچال فریزر ها رایج ترین نوع این محصول می باشند. فضای بین یخچال و فریزر توسط یک خط افقی از هم جدا می شود که جزء کلاسیک ترین نوع یخچال ها می باشند. این محصول برای خانواده هایی که فضای کمی داشته و می خواهند حداکثر استفاده را داشته باشند، مناسب می باشد. این یخچال فریزر ها در دو نوع یخچال بالای فریزر و یخچال پایین فریزر در بازار موجود می باشند. در نوع فریز بالا، یخچال بزرگتر از قسمت فریزر بوده و برای افرادی که وقت زیادی برای آشپزی نداشته و از غذای منجمد استفاده می‌کنند فریزر در دسترس می‌باشد. در مدل فریزر پایین اندازه یخچال و فریزر یکسان می باشد. اگر معمولا از غذاهای تازه مصرف می کنید یخچال بالا فریزر پایین برای شما مناسب تر می باشد.

یخچال فریزر دوقلو

اگر اعضای خانواده زیادی دارید و یا عادت به خرید مواد غذایی در حجم زیاد را دارید بهترین راه حل خرید یخچال فریزر دوقلو می باشد. این یخچال ها نمونه حجیم ساید بای ساید بوده که دارای دو درب مستقل هستند. هنگام حمل و نقل به دلیل ابعاد کوچکتر از ساید بای ساید روند ساده‌ تری خواهد داشت. طراحی‌های مدرن آشپزخانه ها اندازه استاندارد ساید بای ساید مدنظر است و به همین دلیل امکان استفاده از انواع دوقلو موجود نمی باشد.

یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نمونه‌های بزرگی می باشند که توسط یک خط عمودی نصف شده و یخچال فریز در کنار یکدیگر قرار می گیرد. این یخچال ها  در بین عموم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یخچال های ساید بای ساید مخاطبانی هم دارند که نمی‌خواهند دیدشان را به سری جدیداین محصول تغییر دهند. گنجایش در مدل های جدید بسیار زیاد است ولی به دلیل طراحی عمقی این دستگاه‌ها در نگاه اول به نظر نمی‌رسد. این مخالفان دیدگاه منفی و اشتباه دیگری که گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در فریزر و یخچال سخت است را اضافه می‌کنند، ولی تجربه کاربرانی که این محصول را مورد استفاده قرار داده اند خلاف آن را نشان می‌دهد. اساساً کسانی که از ساید بای سایدبا استفاده می‌کنند، سبک زندگی مختص خودشان را دارند. این افراد غذاهای کم حجم و متنوع مصرف کرده و نوشیدنی های مختلفی را در یخچال نگهداری و استفاده می‌کنند.

یخچال های درب فرانسوی یا French door

این نمونه از یخچال ها جادارترین اما در عین حال گرانقیمت ترین نمونه از این محصول می باشند. یخچال فریزرهای فرانسوی معمولاً دو درب در بالا و یک یا دو درب کشویی در پایین دارند که از لحاظ جا داری در رتبه ی بالایی بوده و جلوه شیک و مدرنی به آشپزخانه می دهند.

یخچال و فریزر هوشمند

در حال حاضر یخچال های هوشمند به سطحی از  پیشرفت در فناوری رسیده‌ اند که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این یخچال ها دارای قابلیت‌های کارآمدی نظیر دوربین، دستیار صوتی، اینترنت، سرگرمی، سیستم‌عامل، اطلاع از محتویات داخل و … می باشد. یخچال های هوشمند برای نسل جوان که تمکن مالی خوبی دارند، نمونه ای بسیار جذاب خواهند بود.

سردکننده های ستونی و پیشخوانی

ازنمونه های دیگر سرد کننده ها می توان به عنوان پیش خوانی یا ستونی اشاره کرد که تمام فریزر یا تمام یخچال هستند. در این مدل ها امکان ترکیب و سفارشی سازی  امکان پذیر می باشد. با این حال تنوع این دسته از محصولات سرد کننده در بازار اندک می‌باشد.

تفاوت یخچال دوقلو و ساید بای ساید

یخچال فریزرهای دوقلو و سایدبای ساید هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر آنها را توضیح می دهیم.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

  • جابجایی آسان
  • حجم داخلی بزرگ
  • دو موتور مجزا
  • طراحی عریض
  • حمل و نقل آسان

معایب یخچال فریزر دوقلو

  • مصرف برق بیش تر
  • طراحی قدیمی

مزایای یخچال های ساید بای ساید

  • مصرف برق کمتر
  • امکانات بیشتر
  • ظاهر زیباتر

معایب یخچال های ساید بای ساید

  • قیمت بالاتر
  • دارای یک موتور
  • حمل و نقل سخت

یخچال فریزر ایرانی یا خارجی بخریم؟

به عنوان یک ایرانی باید با خرید محصولات ایرانی با کیفیت به چرخه صنعت کشورمان کمک کنیم. جای تعجب است که بین مردم ما باور بر این است که محصولات خارجی بهتر از نوع ایرانی هستند. اگر در مواردی این موضوع صدق می‌کند در موارد بسیار زیادی هم اینگونه نیست. برندهای ایرانی مانند امرسان، الکترواستیل، اسنوا و پارس از نمونه‌ برندهایی هستند که امروزه در بازار ایرانحرفی برای گفتن دارند و می‌شود برای استفاده روی این محصولات حساب ویژه‌ای باز کرد.

قابلیت های مازاد یخچال فریزر های مدرن

از مهم ترین این قابلیت ها به موتور اینورتر خطی و بدنه اصلی می باشد که از نورپردازی داخلی، محفظه روی درب، قفسه های قابل تنظیم، یخ ساز، آبریز و پرکردن خودکار اشاره کرد. هر کدام از این ویژگی ها کارایی را بهتر و آسان تر می کند.

رنگ مناسب برای یخچال فریزر

رنگ یخچال ها یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. سپاس گزاریم که تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر را با بردباری مطالعه نموده اید.

سفید: بهترین و مناسب ترین رنگ برای یخچال رنگ سفید می باشد. زیرا معمولاً ارزان تر از رنگ های مشکی و نقره ای بوده و در مواقعی حتی اگر خط و خش روی آن بیفتد کمتر دیده می‌شود و به راحتی با هر رنگی ست میشود.

نقره‌ای یا سیلور: این رنگ جلوه بسیار مدرن و شیکی به آشپزخانه می دهد. رنگ سیلور جزء رنگ های خنثی می باشد و با ست کردن رنگ مشکی بسیار شیک و مدرن تر به نظر می آید.

مشکی: اگر رنگ مشکی با وسایل دیگر درست ست شود جلوه مدرن تری نسبت به رنگ سیلور به آشپزخانه می دهند. اما کوچک ترین ایرادی اگر در بدنه باشد، خیلی زود به چشم می‌آید. رد دست با کوچکترین تماسی با یخچال بر روی بدنه باقی می ماند که خیلی از خانم ها بر روی این قضیه حساس هستند.

فانتزی: ست کردن لوازم دیگر آشپزخانه با این رنگ ها بسیار دشوار بوده و بعد از مدتی از چشم می افتند. اگر در هر حال به رنگ های فانتزی علاقه دارید ترجیحا از رنگهای ملایم و شاد را مد نظر داشته باشید. زیرا رنگ های جیغ به مرور زمان بر روی  اعصاب تاثیر گذاشته و عصبیتان می کند.

 DID چیست؟

طراحی جدید و مدرنی است که روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر قرار می‌گیرد. داخل درب دوم می توانید بطری انواع نوشیدنی را قرار دهید تا هر زمانی که تمایل به نوشیدن داشتید به جای اینکه درب بزرگ را باز کنید، درب کوچک را باز کنید و نوشیدنیتان را بردارید و میل نمائید. این کار باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی می شود. این طرح بیشتر در یخچال های سایدبای ساید و فرانسوی به کار گرفته شده است.

نکات مهم دیگر هنگام خرید یخچال فریزر

  • یخچال فریزر باید دارای چرخ در زیر یخچال باشد تا جابجایی را آسان کند.
  • یخچال فریزر باید خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کنند.
  • بهتر است یخچال دارای محفظه قفل‌دار نگهداری دارو باشد تا دارو به راحتی در دسترس کودکان قرار نگیرد.
  • هنگام تمیز کردن کشوها و سایر محفظه ها به راحتی از جای خود خارج شوند.

نکات مهم نگهداری پس از خرید یخچال فریزر

  • هر چند وقت یکبار گرد و غبار را از روی کویل ها پاک نمائید.
  • نوارهای دور درب را به خوبی تمیز کنید.
  • فیلتر تصفیه آب و هوا را مرتب تعویض نمائید.

هزینه خرید یخچال و فریزر

در نهایت که با تمام ویژگی و انواع یخچال فریزر آشنا شده اید، باید با توجه به میزان هزینه که در توانتان برای خرید می باشد بهترین گزینه را انتخاب نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخچال‌و فریزر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از یخچال‌ و فریزر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 2919 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 2919 یکی از محصولات برتر این برند معتبر است که با استفاده از تکنولوژی روز و مصرف انرژی پایین، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. این برند با سابقه طولانی در تولید لوازم خانگی، توانسته است محصولاتی با کیفیت و دوام بالا را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 2919، امکان نگهداری مواد غذایی در حجم‌های بالا را فراهم می‌کند. این یخچال برای استفاده در هتل‌ها طراحی‌شده‌است، اما به راحتی می‌توان در خانه‌ها و ادارات نیز از آن استفاده کرد. این یخچال با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته، مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های برق می‌شود. یخچال 9 فوت ایستکول مدل tm 638 150 با اینکه ابعادی کمی بزرگتر از ابعاد یخچال 7 فوت ایستکول درد ولی گنجایش نسبت به مدل 7 فوت دارد. سیستم دیفراست این یخچال، یخ را به‌طور خودکار ذوب می‌کند و از ایجاد یخ در داخل یخچال جلوگیری می‌کند. این یخچال با طراحی مناسب برای استفاده در هتل ها، ظاهری شیک و جذاب دارد که به زیبایی محیط اضافه می‌کند. این محصول از سری یخچال‌های Eastcool است که با کیفیت بالا و عمل‌کرد فوق العاده مشهور است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622S با رویکردی همه جانبه سعی بر راضی نگه‌داشتن خانواده‌هایی با جمعیت متوسط دارد. طراحی ساده اما زیبا با هماهنگی بالا با دکوراسیون داخلی و کیفیت ساخت بالا با ورق فولادی، شرایط نگهداری از این محصول را در هر شرایط آب و هوایی به کاری آسان تبدیل کرده است. ظرفیت کلی 472 لیتر با طراحی چهار طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب و دو کشو در بخش یخچال دیده می‌شود. فضای داخلی فریزر شامل چهار طبقه، یک طبقه روی درب و دو کشو است. نمایشگر و کنترل لمسی در کنار دستگیره‌های عمودی مخفی با وسعت عملکردی از جذابیت‌های بخش طراحی این ساید بای ساید جی پلاس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختاری این محصول می‌توان به آبسردکن با فیلتر تصفیه آب قابل تعویض، یخساز اتوماتیک، امکان سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر اشاره کرد. همچنین محفظه مخصوص تازه نگه داشتن مواد غذایی، سیستم جریان هوای چندگانه، حالت مصرف انرژی بهینه و سیستم بدون برفک از دیگر موارد قابل ذکر است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622S

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622Sمحصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه‌بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. این محصول منحصربه‌فرد با ویژگی‌ها و مشخصات خود توانسته است جزو بهترین یخچال‌های ایرانی قرار گیرد و به راحتی با دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما هماهنگ و سازگار می‌شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این یخچال بیشتر آشنا خواهیم شد. گفتنی است این مدل یخچال دارای ابعادی نظیر عمق 90 سانتی‌متر، 177 سانتی‌متر ارتفاع و 67 سانتی‌متر پهنا است. همچنین کل گنجایش یخچال 28 فوت است که برای خانواده‌های پر جمعیت و 4 نفره به بالا بسیار مناسب و ایده‌آل است. کل گنجایش خالص یخچال 472 لیتر است که نشان از ظرفیت بالا و بزرگ آن دارد.

طراحی داخلی یخچال و فریزر GSS-M7622S

بخش یخچال دارای 4 طبقه، 2 کشو و 4 طبقه در قسمت درب یخچال است. می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف را در درب یخچال به راحتی قرار دهید. از قسمت یخچال که بگذریم، بخش فریزر این مدل دارای 4 طبقه، 2 کشو و 1 طبقه در قسمت درب است. در این مدل درب یخچال از سمت راست و درب فریزر برخلاف آن یعنی به سمت چپ باز می‌شود. همچنین گقتنی است که دستگیره مخفی درب بر جذابیت و زیبایی این محصول افزوده است. به علاوه، این یخچال دارای نمایشگر LED لمسی و مدرن است. می‌توانید با استفاده از نمایشگر تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید. بی‌شک یخچالی که سروصدای کمتری تولید کند ارزش آن را چند برابر می‌کند. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس با بهره‌مندی از کمپرسور هوشمند اینورتر توانسته است سروصدای بیشتری را تولید نکند. همین عامل به ارزش، کارایی و کاهش مصرف انرژی آن افزوده است. علاوه‌بر مشخصاتی که در بالا ذکر شد یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622S دارای آبسردکن و یخساز قدرتمند است. هر زمان که بخواهید می‌توانید آبی سرد و گوارا را نوش‌جان کنید. قابلیت اتصال به آب شهری از دیگر ویژگی‌های این مدل یخچال جی پلاس است. وجود سیستم گردش هوای چندگانه سبب شده است تا موادغذایی مختلف نظیر سبزیجات، مواد پروتئینی، میوه و غیره تازگی خود را حفظ کنند و از بوی نامطبوع جلوگیری شود. به هنگان باز کردن درب یخچال حس تازگی و هوای تازه آن را نظاره‌گر خواهید بود. سیستم سرمایش سریع، سیستم فناوری انجماد، کاهش مصرف در زمان از دیگر ویژگی‌های خوب و منحصربه‌فرد این مدل محصول به شمار می‌رود.

سخن آخر

به دلیل طراحی فوق‌العاده زیبا و چشمگیر یخچال و فریزر مدل GSS-M7622S توانسته است رضایت مصرف‌کنندگان بسیاری را به سمت و سوی خود جلب کند. شما می‌توانید با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان یک یخچال منحصربه‌فرد با تمام ویژگی‌های ذکر شده دریافت کنید و سالیان سال از ویژگی‌ها و کیفیت خوب آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7625 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند جی پلاس با تولید محصولات برتر خود، همواره تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد. یکی از این محصولات برتر، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-M7625 است که با ویژگی‌های برجسته و استثنایی خود، به یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند تبدیل‌شده‌است. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس با ظرفیت 28 فوت، فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی شما فراهم می‌کند. این محصول با داشتن دو قسمت جداگانه، امکان استفاده همزمان از یخچال و فریزر را برای شما فراهم می‌آورد. فریزر این محصول با استفاده از فناوری نوفراست، بدون ایجاد یخ روی مواد غذایی، باعث حفظ تازگی و طعم آن‌ها می‌شود. همچنین، با داشتن یخساز اتوماتیک، همیشه می‌توانید از یخ تازه برای نوشیدنی‌های خود استفاده کنید. جی پلاس در طراحی این محصول، به کاهش مصرف انرژی نیز توجه کرده است. بنابراین، با خرید این یخچال و فریزر، می‌توانید از کیفیت بالا بهره مند شوید در حالی که هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید. با توجه به مشخصات فوق، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-M7625 از برند جی پلاس، یک انتخاب بسیار مناسب برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که به دنبال یخچال و فریزر با ظرفیت بالا هستند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7625

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625، تولید شرکت گلدیران است که یکی از بهترین برندهای تولیدکننده در حوزه لوازم‌خانگی است. این محصول علاوه بر کیفیت بالا، طراحی کاربردی، و زیبایی چشم‌نواز، تنوع رنگی قابل‌توجهی هم دارد. رده مصرف انرژی A+، مقاومت در برابر برفک و گنجایش قابل قبول آن باعث شده که یکی از بهترین گزینه‌ها در میان محصولات تولید داخل باشد. همچنین تکنولوژی‌های به کار رفته در این وسیله مانند گردش هوای چندگانه و سیستم سرمایش سریع، آن را در رده بهترین محصولات خانگی در سطح جهان قرار داده است. در این مقاله به معرفی کامل این محصول می‌پردازیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری یخچال‌ و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 تنوع رنگی آن است. این کالا در ۵ رنگ تیتانیومی، متالیک، نقره‌ای، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.  تنوع رنگی این محصول باعث شده که سلیقه‌های مختلف را به سمت خود جلب کند و برای همه سبک‌های دکوراسیون مناسب باشد. همچنین طراحی این یخچال فریزر ساید بای ساید، به شدت چشم‌نواز و متفاوت است. به نحوی که تضاد رنگی دسته‌های مخفی و تفاوت رنگ قسمت آب‌سردکن با باقی بدنه، ظاهر آن را بسیار منحصربه‌فرد کرده است.

موتور قدرتمند و پیشرفته

مهم‌ترین نکته در خصوص یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625، تکنولوژی پیشرفته و موتور قدرتمند آن است. این یخچال فریزر به کمپرسور اینورتر مجهز است که علاوه بر کاهش مصرف انرژی مانع از خاموش و روشن شدن‌های مداوم دستگاه می‌شود. در واقع فعالیت موتور با توجه به میزان خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به طور خودکار تنظیم می‌شود. در نتیجه این وسیله عمر طولانی‌تری دارد و میزان صدای آن بسیار اندک است.

مشخصات فنی

ظرفیت یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 در مجموع 472 لیتر است که برای خانواده‌هایی با تعداد متوسط کاملاً مناسب است. حجم یخچال ۳۳۲ لیتر بوده و گنجایش فریزر به ۱۴۰ لیتر می‌رسد. این یخچال ۲۸ فوتی ۱۷۷ سانتی‌متر ارتفاع دارد و عمق هر کابین آن ۶۷ سانتی‌متر است. وزن آن نیز به ۱۰۰ کیلوگرم می‌رسد. عرض ۹۰ سانتی‌متری این دستگاه باعث شده که برای خانه‌های آپارتمانی و کوچک کاملاً مناسب باشد. کابین یخچال، ۴ طبقه شیشه‌ای مقاوم و دو کشوی نشکن دارد که در برابر سرما یا گرما بسیار مستحکم هستند. قسمت فریزر نیز چهار طبقه و دو کشوی شیشه‌ای دارد که به خوبی وزن سنگین مواد غذایی یخ‌زده را تحمل می‌کنند. داخل یخچال و فریزر با چراغ‌های LED روشن می‌شود و با کمک این لامپ‌ها می‌توانید به راحتی درون آن را مشاهده کنید. شرکت گلدیران با تولید یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 گام بزرگی در کاهش مصرف انرژی برداشته است. این دستگاه کمترین میزان مصرف برق را دارد. از این رو می‌توان گفت این محصول کاملاً دوستدار محیط‌زیست است و استفاده از آن مشکلی برای اکوسیستم ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این، با کاهش مصرف انرژی هزینه فرق مصرفی خانوارها نیز به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند.

سیستم گردش هوای چندگانه یا Multi Air Flow

استفاده از این تکنولوژی باعث شده که همه طبقات و قسمت‌های یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 دمای یکسانی داشته باشند. دمای یکنواخت و پایدار در تمام فضای یخچال و فریزر باعث می‌شود تا مواد غذایی تازگی خود را حفظ کنند. این ویژگی به کاهش مصرف برق نیز کمک می‌کند.

سیستم سرمایش سریع یا SUPER COOLING/FREEZING

یکی از بی‌نظیرترین تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625، سیستم سرمایش سریع است. در واقع عملکرد عالی این سیستم نیز مدیون موتور قدرتمند این یخچال است. استفاده از این فناوری باعث شده مواد غذایی در قسمت فریزر با سرعتی باورنکردنی منجمد شوند. از این رو کیفیت و تازگی مواد یخ‌زده در این دستگاه نسبت به سایر یخچال‌های میان‌رده که به این فناوری مجهز نیستند، بهتر حفظ می‌شود.

مقاومت در برابر برفک

استفاده از سیستم بدون برفک یا نوفراست باعث شده که دوام و ماندگاری یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. از سوی دیگر این ویژگی منجر می‌شود مواد غذایی فسادپذیر مدت‌زمان بیشتری دوام بیاورند و گوشت و سبزیجات نگهداری شده در قسمت فریزر تازه‌تر بمانند. ضدبرفک بودن یخچال فریزرهای جدید این امکان را فراهم آورده است که این دستگاه‌ها کارکرد بهتری نیز داشته باشند و میزان مصرف برق آن‌ها نیز به شدت کاهش پیدا کند. همچنین دیگر نیازی به برفک‌زدایی از مواد غذایی یا شستشوی مداوم یخچال‌ها نیست.

یخ‌ساز و آب‌سردکن اتوماتیک

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 یخ‌ساز و آب‌سردکن اتوماتیک است که به آب شهری متصل می‌شود. همچنین استفاده از فیلتر تصفیه آب باعث شده که در همه حال به آب سالم و خنک دسترسی داشته باشید. در این یخچال فریزر دیگر از پر کردن محفظه‌های آب خبری نیست.

امکانات جانبی و جمع‌بندی

از امکانات جانبی یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 می‌توان به اخطار بازماندن درب، قفل کودک، نمایشگر دما و تنظیمات دیجیتالی اشاره کرد. در قسمت یخچال نیز یک محفظه فرش باکس (Fresh Box) برای تازه ماندن مواد غذایی همچون سبزیجات و میوه‌های تازه قرار داده شده است.  یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت گلدیران است. این محصول به سیستم‌های مدرنی همچون فناوری سرمایش سریع و گردش هوای چندگانه مجهز است. این فناوری‌ها به حفظ تازگی و کیفیت مواد غذایی و نوشیدنی‌های نگهداری شده درون دستگاه کمک می‌کنند. همچنین ویژگی بارز این محصول موتور قدرتمند آن است که با وجود صدای بسیار کم، بازدهی و عملکرد شگفت‌انگیزی دارد. استفاده از لوازم باکیفیت و قدرتمند باعث شده میزان مصرف انرژی این محصول در رده A+ قرار بگیرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های خاص این دستگاه می‌توان به رنگ‌بندی متنوع و طراحی بسیار زیبای آن اشاره کرد. تنوع رنگی این محصول، آن را یک سروگردن از سایر محصولات مشابه بالاتر قرار داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت یورو استار مدل ENR1760W-ENF1760W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر یورواستار در گروه یخچال و فریزرهای دوقلو قرار می‌گیرد. گنجایش کلی این محصول 617 لیتر است که از این میزان340 لیتر به یخچال و 277 لیتر به فریزر اختصاص دارد. این ظرفیت بالا امکان سرد کردن و فریز کردن مقدار زیادی مواد غذایی را فراهم می‌کند. یخچال در این مدل دارای 6 طبقه است و دو کشو در پایین‌ترین قسمت آن در نظر گرفته شده است. فریزر دو طبقه‌ و هفت کشو دارد. شرکت یورواستاربرای این مدل از یخچال و فریزر از آب‌سردکن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر یورواستار می‌توان به قفل کودک اشاره کرد. این محصول دارای نمایشگرهایی روی درب است که وضعیت یخچال را به‌خوبی برای کاربر نمایش می‌دهند. طراحی مدرن این یخچال و فریزر دیگر ویِژگی است که باید به آن اشاره کرد. گفتنی است شرکت یورواستار از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم برقی به‌ویژه یخچال در ایران است که محصولاتی باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند,از ویژگی های دیگر این محصول بوگیر و گند زدایی اتومات میباشد که باعث شده مواد غذایی دیرتر فاسد شوند و بوی نامطبوع داخل یخچال به وجود نیاید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس مدل GRF-M5319W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-M5319W یکی دیگر از یخچالهای کمبی برند جی پلاس هست که با موتور اینورتر و طراحی زیبا می تواند گزینه خوبی برای خریداران باشد ظرفیت خالص این محصول 521 لیتر بوده و از ویژگیهای آن میتوان به فناوری سرمایش سریع- Super Cooling ،فناوری انجماد سریع- Super freezing و محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی اشاره کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل 15D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلو امرسان مدل 15D در گروه یخچال و فریزرهای دوقلو این شرکت قرار می‌گیرد. گنجایش کلی این محصول 529 لیتر است که از این میزان 350 لیتر به یخچال و 179 لیتر به فریزر اختصاص دارد. این ظرفیت برای فریزر امکان سرد کردن و فریز کردن مقدار تقریبا متوسطی از مواد غذایی را فراهم می‌کند. یخچال در این مدل دارای 4 طبقه است و یک کشو برای آن در نظر گرفته شده است. فریزر این یخچال 7 طبقه‌ و هفت کشو دارد. شرکت امرسان برای این مدل از یخچال و فریزر، از آب‌سردکن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو امرسان مدل 15D می‌توان به قفل کودک اشاره کرد. این محصول امرسان دارای نمایشگرهایی روی در آن است که وضعیت یخچال و فریزر را به‌خوبی برای کاربر نمایش می‌دهند. گفتنی است شرکت امرسان از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم برقی به‌ویژه یخچال در ایران است که محصولاتی باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند.

امرسان، دست از رویاهات برندار

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

این دوقلوها خیلی شبیه همند

یخچال فریزرهای دوقلو، همان‌طور که از نامش هم پیداست، از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده که ممکن است به هم چسبیده یا جدا باشند. به این ترتیب فضای زیادی برای جا دادن و نگهداری از مواد غذایی تازه یا منجمد خواهید داشت، اما باید حجم بزرگ و فضای زیادی که این نوع یخچال و فریزرها اشغال می‌کنند را هم در نظر داشته باشید. از این‌ها گذشته این نوع یخچال و فریزر قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.  امرسان این یخچال و فریزر دوقلو را با طراحی ساده و قیمت مناسبی به بازار عرضه کرده است. دو قسمت یخچال و فریزر در تطابق کامل با هم هستند و از نظر طراحی و عملکرد هماهنگی دارند. ظرفیت کل دستگاه به 30 فوت می‌رسد که طبیعتا در قسمت یخچال فضای بزرگ‌تری دارد. از ظرفیت کل دستگاه 350 لیتر به فضای یخچال و 179 لیتر به فریزر آن اختصاص داده شده است. ظرفیت زیاد این دستگاه دست شما را در نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی باز گذاشته است و و در صورتی که خانواده‌ی پرجمعیتی ندارید، بعید است در کار با این دستگاه با مشکل کمبود جا مواجه شوید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

جا برای همه چی هست

      این مدل فاقد یخ‌ساز خودکار است و برای تهیه‌ی یخ باید از سینی‌های یخ معمول استفاده کنید. فضای داخل فریزر با چند کشوی بزرگ تقسیم‌بندی شده است. طراحی شفاف کشوها اجازه داده به راحتی مواد داخلی را ببینید و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، دسترسی به اقلام انتهایی فریزر به دلیل ساختار کشویی آن آسان‌تر از طبقات غیرکشویی است. با وجود هفت کشوی بزرگ می‌توانید بدون نگرانی از مشکل کمبود فضا انواع میوه و سبزیجات، گوشت، مرغ و ماهی را منجمد کنید.

    قسمت داخلی یخچال با طبقات متعددی تقسیم‌بندی شده است که امکان تغییر ارتفاع آن‌ها وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید یخچال را با توجه به اقلام داخلی به بهترین شکل درآورید. با وجود هفت طبقه از جنس شیشه‌ی مقاوم و نشکن به راحتی انواع مواد غذایی را نگهداری کنید؛ همچنین یک کشوی شفاف در قسمت پایینی فضای ایدئالی را برای نگهداری میوه و سبزیجات با حفظ تازگی آن‌ها فراهم کرده است. موارد کوچک‌تری مثل بطری نوشیدنی، ظرف سس، تخم‌مرغ، شیشه‌ی مربا و قوطی‌های کوچک را در قفسه‌های روی در ذخیره کنید. به علاوه در قسمت بالایی طبقات داخلی یخچال یک ردیف فلزی نازک موج‌دار به چشم می‌خورد. این قسمت برای نگه‌داری از انواع بطری‌ها طراحی شده و می‌توان برای دسترسی راحت‌تر آن‌ها را در این قسمت قرار داد.

عملکرد، سریع یخ کن!

    قابلیت انجماد سریع برای این محصول در نظر گرفته شده است. با فعال‌سازی این ویژگی دستگاه سرمای زیادی را در مدت کم داخل فریزر ایجاد می‌کند و به این ترتیب مواد غذایی را در کمترین زمان به دمای انجماد می‌رساند. به کمک حالت انجماد سریع از افزایش دمای داخلی فریزر بر اثر ورود مواد گرم‌تر جلوگیری شده و مواد تازه خریداری شده به سرعت خنک می‌شوند. امرسان با قراردادن پنل در بالاترین قسمت دستگاه، آن را از دسترس کودکان دور نگه داشته است و برای اطمینان بیشتر آن‌ها را به سیستم قفل کودک هم مجهز کرده است. دو پنل تنظیمات روی هر دو قسمت یخچال و فریزر قرار گرفته که طراحی مشابهی دارند و با صفحه‌نمایش دیجیتال همراه شده‌اند که کارکرد لمسی دارد.  

مصرف انرژی برای امرسان مهمه

    یخچال یکی از وسایل معدودی است که تمام مدت روشن و مشغول به کار است. این موضوع باعث شده میزان مصرف انرژی یکی المان حیاتی در انتخاب این محصول باشد. یخچال و فریزر FN15D-RH15D در زمینه‌ی مصرف انرژی امتیاز متوسطی می‌گیرد. این محصول با رتبه‌ی مصرف انرژی A تولید شده است و مصرف یخچال آن به 180.6 و فریزر 306.6 کیلووات ساعت در سال می‌رسد. به علاوه با قراردادن یخچال در وضعیت کاهش‌دهنده‌ی مصرف انرژی، می‌توان این میزان را به حداقل رساند.

آبریز بیرونی

  خیلی از یخچال‌های مدرن امروزی به سیستم‌های آب ریز روی در محصول مجهز هستند. دیگر لازم نیست برای برداشتن آب خنک یا یخ از یخچال، مدام در آن را باز و بسته کنید، و این یعنی مصرف بهینه‌تر انرژی. آب‌ریزها معمولا شامل آب سرد کن و یخ‌ساز می‌شود. در یخ‌سازهای اتوماتیک می‌توانید مستقیما آن را به سیستم آب شهری متصل کنید و همیشه آب سرد و یخ آماده داشته باشید. وجود آبریز بیرونی یکی از ویژگی‌های پرطرفدار و کاربردی در یخچال‌های امروزی است. وجود آبریز روی دستگاه نیاز به باز و بسته‌کردن درِ یخچال را برطرف کرده و در نهایت به حفظ سرمای درونی دستگاه کمک می‌کند. این قابلیت تقریبا در تمام یخچال‌های پیشرفته و گران‌قیمت سایدبای‌ساید و درفرانسوی به چشم می‌خورد؛ اما به دلیل استقبال زیادی که از آن شده حتی در برخی از مدل‌های کمبی و دوقلو هم با آن مواجه می‌شویم. یخچال FN15D-RH15D هم با برخورداری از آبریز دسترسی به آب سرد را به راحتی ممکن کرده است. گفتنی است مخزن آبریز باید به صورت دستی پر شود و به این منظور یک مخزن کوچک داخل درِ یخچال تعبیه شده است.

یخچال و فریزر FN15D-RH15D در یک نگاه

یخچال و فریزر FN15D-RH15D یکی از محصولات باکیفیت امرسان است که تفاوت اصلی آن با مدل FN15DEL-RH15DEL از همین شرکت، برخورداری از آبریز بیرونی است. این محصول با فضای جادار، رده‌ی مصرف انرژی A و عملکرد کم‌صدا به بازار عرضه شده و با توجه به امکانات سطح متوسط خود قیمت به صرفه‌ای هم دارد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 16 فوت امرسان مدل FN16D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم سرمایش فریزر 16 فوت امرسان با قدرت بالای خود، هوای محفظه‌ی داخلی را به صورت مداوم خنک نگه‌ می‌دارد. این سیستم از فناوری نوفراست (NoFrost) بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 10 فوت امرسان مدل F1060T/M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر امرسان مدل F1060T/M به دلیل ابعاد کوچک و کم مصرف بودن برای هتل‌ها، ادارات و افرادی که قصد تهیه فریزر کوچک دارند مناسب است. این مدل با گنجایش 205 لیتر و در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. این فریزر 52 کیلوگرم است. فریزر امرسان مدل F1060T/M با نمودار مصرف انرژی A در رده محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد. به طور کلی این نوع فریزر مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها است.محفظه‌ی این مدل 6 کشوی سبد پلاستیکی دارد که می‌توان مواد غذایی را به صورت مجزا و تفکیک شده در هرکدام از این کشوها قرار داد. فریزر امرسان مجهز به ولوم ترموستات قابل تنظیم است که درون فریزر تعبیه شده و بسته به نیاز خود می‌توانید میزان دمای دلخواه خود را تنظیم نمایید. اگر قصد تهیه فریزر با کیفیت دارید که فضای زیادی را اشغال نکند. فریزر امرسان مدل F1060T/M یکی از گزینه‌هایتان است. از دیگر ویژگی‌های این مدل پایه های قابل تنظیم و چرخ‌دار است.

فریزر 10 فوت امرسان مدل F1060T/M

یخچال و فریزرها همیشه نباید ابعادی بزرگ داشته باشند. گاه لازم است تا در کنار یخچال و فریزی که دارید، یک مدل جمع‌و‌جور دیگر را خریداری کنید. برای ادارات، هتل‌ها، محل کار یا حتی خانه مدلی مانند فریزر 10 فوت امرسان مدل F1060T/M بسیار جذاب و کاربردی است. این فریزر با توجه به ابعادی که دارد، چنان کاربردی است که نباید در زمان انتخاب آن را نادیده گرفت. در این بررسی به مشخصات و قابلیت‌های فریزر 10 فوت امرسان می‌پردازیم.

گنجایش و طراحی مینیمال

پس از انتخابی صحیح بر اساس سبک زندگی و محل قرارگیری، این گنجایش کلی است که عنوان اول برای خرید را به خود اختصاص می‌دهد. فریزر F1060T/M امرسان با ابعادی همچون ارتفاع 133.5 سانتی‌متر، عمق 68.5 سانتی‌متر و پهنای 60 سانتی‌متر، گنجایش عالی 205 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی در تصاویر این مدل هم مشخص است که با یک مدل بسیار جمع‌و‌جور روبرو هستیم اما اینکه چطور گنجایش کلی 205 لیتر در چنین ابعادی به دست آمده، بخشی از شگفتی‌های F1060T/M است. با این ابعاد و گنجایش به نظر می‌رسد این مدل انتخاب اول کاربرانی است که ظرفیت یخچال و فریزر که دارند کافی نیست و به دنبال خرید فریزری دیگر هستند. در مجموع تعداد شش کشو در این فریزر میزبان مواد غذایی و خوراکی‌هایی است که نیاز به انجماد دارند. این کشوها با ابعاد مناسب از شیشه نشکن ساخته شده‌اند و مقاوت بالایی در برابر صدمات دارند. تفکیک‌پذیری بالا با توجه به تعداد مناسب کشوها و عدم تداخل طعم‌ها و بوها از دیگر ویژگی‌های این ساختار است. همانطور که مشخص است، در این مدل از نمایشگر و کنترل دیجیتالی خبری نیست. همین موضوع نشان می‌دهد که برای تغییر دما به ترموستات دستی که داخل کابین قرار گرفته باید رجوع کنید. ولوم تنظیم ترموستات قابلیت تغییر دمای جالبی داشته که بر اساس نیاز و نوع مواد غذایی می‌توان شدت دما را با آن تنظیم کرد.

بدنه ای مستحکم و مصرف‌انرژی خوب

با اینکه طراحی خارجی این مدل ساده و به دور از حجم‌های اغراق‌آمیز است اما با ظاهری دوست داشتنی و هماهنگ با هر دکوراسیونی همراه هستیم. امرسان در بخش بدنه تمام تلاش خود را کرده تا F1060T/M از هر لحاظ مستحکم باشد. بدنه‌ای ساخته شده از ورق فولاد ضد زنگ، که نگه‌داری از این مدل را حتی در شرایط آب و هوایی خاص هم به کاری آسان تبدیل می‌کند. همچنین عایق بندی عالی از دیگر مزیت‌های قابل ذکر این مدل است. با توجه به اینکه فریزر دمای بسیار کمی را همیشه در اختیار قرار می‌دهد، توجه به مصرف انرژی آن بخشی از مهمترین عوامل خرید است. فریزر 10 فوت امرسان با کمپرسور کم مصرف و توانمندی که دارد مصرف انرژی در رده A را ارائه می‌کند. رده مصرفی که مزیت‌های آن را در هزینه انرژی باید دنبال کرد.

سخن آخر

اگر به دنبال خرید فریزری با ابعاد جمع‌و‌جور و عملکردی بی نقص هستید، فریزر 10 فوت امرسان مدل F1060T/M گزینه مناسب شما است. این فریزر با داشتن امکانات قابل قبول همچون گنجایش کلی 205 لیتر، تعداد مناسب کشوها با عمق زیاد، ساختار مستحکم و موتور کم مصرف با رده انرژی A یک گزینه بسیار ایده‌آل است. با توجه به ابعاد و ساختار این مدل و البته قیمت مناسبی که دارد، در زمان انتخاب فریزر نباید از F1060T/M چشم پوشی کرد.

فریزر امرسان مدل F1060T/M در یک نگاه

فریزر امرسان مدل F1060T/M یکی از فریزرهای میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، کشوهای پلاستیکی و قابلیت ست شدن با یخچال مشابه این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B ایده آل برای خانواده‌ای کم جمعیت است. این محصول با گنجایش کامل 470 لیتر (مقدار 333 لیتر آن مربوط به یخچال و 147 لیتر آن مربوط به فریزر) قابلیت تنظیم قفسه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این قابلیت قراردادن ظروف بزرگ در بین طبقات را امکان پذیر می‌کند. کارکرد بدون برفک این یخچال و فریزر به همراه بوگیر با کربن فعال و البته گردش هوای چندگانه، باعث حفظ کیفیت مواد غذایی و طعم ها می‌شود. در صورت پر بودن یخچال و فریزر، با استفاده از قابلیت توربو، به سرعت به دمای ایده آل می‌رسید. مدیریت دما و کنترل ویژگی‎‌ها با نمایشگری مجهز به پنل لمسی امکان پذیر است. در زمان سفر با فعال‌سازی قابلیت اکو از مصرف انرژی بهینه این یخچال و فریزر بهره‌مند شوید. یکی از مهمترین ویژگی‌های طراحی این محصول درب مخفی یا هومبار آن است که دسترسی آسان به محتویات داخل یخچال را بدون باز کردن درب اصلی فراهم می‌سازد. از مزیت‌ این طراحی باید به کاهش هزینه‎‌های نگهداری و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B  یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت امرسان است. شرکت امرسان که با شعار زیبا، پیشرو، مطمئن در بین خانواده‌های ایرانی جا باز کرده است با تولید یخچال فریزرهای متنوع توانسته سلیقه و نظر هر ایرانی را به خود جلب کند. یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B از نوع یخچال فریزرهای بالا و پایین است که یخچال در بخش بالایی و فریزر در زیر آن تعبیه شده‌است. رده مصرف انرژی این محصول گرید A است که به معنای مصرف بهینه انرژی در آن است.

طراحی ظاهری یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

ظاهری مدرن و امروزی این محصول زیبایی آشپرخانه شما را دوچندان می‌کند. بر روی بدنه این یخچال هوم بار قرار دارد که دسترسی شما به انواع نوشیدنی، بطری و شیشه‌هایی مانند شیشه مربا و ترشی را آسان‌تر می‌کند. وجود هوم بار باعث می‌شود شما دیرتر درب اصلی یخچال را باز کنید و مانع از هدرفت مصرف انرژی شوید. در بالای هوم‌بار یک نمایشگر دیجیتال وجود دارد که اطلاعاتی نظیر درجه دما در آن قابل مشاهده‌است. طراحی دستگیره‌های ارگونومیک بخشی از ویژگی این محصول به شمار می‌رود. دستگیره‌هایی باریک و مقاوم که باز و بسته کردن درب یخچال و فریزر را برای شما آسان می‌کند و از چنان مقاومتی برخوردار است که به مرور زمان خراب نمی‌شود و عمر طولانی دارد. بدنه یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B از ابتدای بخش فریزر تا انتهای یخچال در دو طرف دارای شیار باریکی است که ظاهر این محصول را از یکنواختی در می‌آورد. پایه‌های چرخ‌دار موجود در این محصول جابه جایی این یخچال فریزر را آسان کرده و از تماس مستقیم آن با کف آشپرخانه و پوسیدگی آن جلوگیری می‌کند.

طراحی داخلی یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

زمانی که درب یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B را باز می‌کنید با فضایی وسیع و بسیار جادار مواجه می‌شوید. طبقات این یخچال فریزر از شیشه شفاف و نشکن ساخته شده و با وجود لامپ ال‌ای‌دی درون آن، فضای داخلی به راحتی قابل رویت است. 3 طبقه یک سره و پهن همراه با یک کشوی بزرگ جهت قرار دادن انواع میوه و سبزی با خاصیت تنظیم دما و رطوبت در بخش یخچال و 3 کشو بزرگ همراه با یک طبقه متوسط در بخش فریزر وجود دارد که فضای مناسبی را برای جاساز کردن انواع مواد غذایی منجمد در اختیار شما قرار می‌دهد. بر روی درب یخچال نیز سه شلف یا قفسه برای جانمایی انواع شیشه و بطری و همچنین جا تخم مرغی طراحی شده‌است. همانطور که می‌بینید امرسان از تمامی فضاهای موجود در این یخچال فریزر به طور کاملا بهینه استفاده کرده تا شما را با یک محصول جادار و کاربردی آشنا کند.

ابعاد و گنجایش یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B دارای طول 81 سانتی‌متر، عمق 71 سانتی‌متر و ارتفاع 180 سانتی‌متر و وزنی حدود 111 کیلوگرم است. این یخچال با وجود ظرفیت 470 لیتری خود بسیار جمع‌و‌جور است و در هر فضایی شما می‌توانید آن را قرار دهید و به عبارتی فضای زیادی اشغال نمی‌کند. این یخچال 24 فوتی می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای یک خانواده کم جمعیت باشد.

آشنایی با مشخصات فنی یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. زیرا از فناوری نوفراست NoFrost بهره‌مند است. در این یخچال کانال سردکننده که مسئول سرد کردن هوای درون یخچال است در بیرون محفظه آن قرار دارد و بر روی آن یک هیتر یا همان گرمکن تعبیه شده. در فواصل زمانی مشخص این هیتر روشن می‌شود و برفک‌های تشکیل شده بر روی کانال سردکننده را آب می‌کند. در واقع در یخچال و فریزر 24 فوت امرسان برفک‌ها به صورت خودکار آب می‌شوند و نیازی نیست شما این کار را دستی انجام دهید. وجود هوم بار در این محصول دسترسی شما را به انواع مواد غذایی و بططری و شیشه‌های مربا آسان می‌کند. بدون اینکه درب یخچال را باز کنید می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر محتویات داخل یخچال فریزر را جابه جا کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که بوی نامطبوع از فضای داخلی یخچال فریزر به مشامتان می‌خورد. این بو ممکن است ناشی از خراب شدن و فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد. یخچال فریزر امرسان مدل w75b مجهز به بوگیر مواد غذایی با کربن فعال شده است و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. به کمک سیستم عیب‌یابی هوشمند می‌توانید از بروز حوادث ناگوار برای یخچال فریزر خود جلوگیری کنید به این صورت که در صورت بروز هر گونه اشکال در روند عملکرد یخچال فریزر،  آلارمی به صورت هشدار شما را از وجود آن آگاه می‌کند تا هر چه سریع‌تر مشکل را حل کنید. یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B مجهز به سیستم انجماد سریع مواد غذایی است . سیستم Supper Freezing/Cooling مواد غذایی را به سرعت سرد و منجمد می‌کند و همزمان با کاهش مدت زمان انجماد، کیفیت و تازگی موادغذایی حفظ می‌کند. این ویژگی علاوه بر تازگی مواد غذایی منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد. هوای موجود در یخچال فریزر به امرسان مدل W75B به صورت کاملا یکپارچه درون فضای یخچال و فریزر پخش می‌شود و این پخش مساوی دما و رطوبت باعث تازه ماندن مواد غذایی و جلوگیری از خشک شدن آنها می‌شود.  

جمع‌بندی

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B یکی از محصولات کاربردی و بسیار جادار امرسان است که نیاز خانواده‌های متوسط را تامین می‌کند و ظاهری مدرن و شیک دارد. این یخچال فریزر دارای هوم بار برای دسترسی آسان‌تر به مواد غذایی، سیستم بدون برفک، سیستم انجماد سریع و گردش هوای چند منظوره است. مصرف انرژی در این دستگاه کاملا بهینه بوده و در سطح A را به خود اختصاص داده‌است. شما می‌توانید این محصول را در دو رنگ سیلور و سفید خریداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیپوینت برند ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت شانه به شانه کالاهای مشابه کره ای می زند.یخچال و فریزر دوقلو explore با ظرفیت 450 لیتر برای یخچال و 340 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می توان اینگونه بیان کرد که explore محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند. explore دارای دو دستگاه کاملا جداست اما این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل میکنند و یک محصول را تشکیل می دهند.از مشخصه های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود:1- به هیچ وجه برفک نمیزند. (NO FROST)2- مجهز به آبریز بیرونی و یخساز اتوماتیک می باشد:که باعث کاهش نیاز به باز و بسته کردن درب و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود.3- دارای حالت انجماد سریع4-دارای محفظه نگهداری مرغ ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی5- دارای 3 سنسور کنترل دما6- سیستم روشنایی LED کم مصرف

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore

اکسپلور دیپوینت به عنوان یک یخچال و فریزر دو قلو چنان کاربردی و خوش ساخت است که کمتر می‌توان آن را به عنوان یک مدل همه‌جانبه نادیده گرفت. طراحی ساده و مینیمال این مدل به گونه‌ای انجام شده که به سختی می‌توان آن را از یک ساید‌بای‌ساید متمایز دانست. دیپوینت در این مدت ثابت کرده که تولیدکننده‌ای توانمند در زمینه ساخت محصولات برودتی خانگی است. 

گنجایش عالی، طراحی خیره‌کننده

شاید یکی از مهمترین دلایل خرید این مدل، طراحی بسیار زیبا در کنار مینیمال بودن آن است. استفاده از متودهای طراحی روز در این یخچال و فریزر دو‌قلو باعث شده تا از نظر ساختاری و ظاهری، بسیار شبیه به ساید‌بای‌سایدها باشد. البته با نگاهی به پایه‌ها می‌توان به سرعت متوجه دوقلو بودن این مدل شد. ابعاد هر قل اکسپلور برابر با ارتفاع 180 سانتی‌متر، عمق 78 سانتی‌متر و پهنای 60 سانتی‌متر است. با این وجود در کنار فضایی که برای خنک سازی کمپرسور باید در نظر بگیرید، به حداقل 130 سانتی‌متر فضا نیاز دارید. البته کاربرانی که به دنبال خرید یخچال و فریزرهای دوقلو هستن، بر اساس نیاز به گنجایش بالا از این موضوع آگاه هستند. طراحی فضای داخلی، گنجایش کلی خیره‌کننده 790 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. از این گنجایش 450 لیتر در اختیار یخچال و 340 لیتر در اختیار فریزر است. جدا بودن این دوقلوها بسیار کاربردی است اما طراحی آنها را یکپارچه نشان می‌دهد که کارکرد این مدل را با تجربه کاربری عالی همراه ساخته است. باید اعتراف کرد یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore یک مدل دو درب نیست، بلکه سه درب در این مدل گنجانده شده است. طراحی یخچال به نوعی انجام شده که دو درب در اختیار شما قرار داشته باشد. یک درب اصلی و یک درب هوم‌بار که تمام فضای درب اصلی را در برمی‌گیرد. این هوم‌بار چنان بزرگ است که نمی‌توان در نگاه اول آن را پیدا کرد. دسترسی راحت به قفسه‌ها و طراحی عالی از مزیت‌های این هوم‌بار بزرگ است.

دیپوینت یخچال را به چهار طبقه، دو کشو و پنج طبقه روی درب مجهز کرده تا نگرانی از ذخیره موادغذایی نداشته باشید. کشوها با حفظ رطوبت، به تازه ماندن موادغذایی، میوه‌ها و سبزیجات کمک کرده و هدفی جز این ندارند. شاید باورش سخت باشد اما نمایشگر و پنل مدیریت یخچال، پشت هوم‌بار مخفی شده. این طراحی بسیار جذاب است اما اینکه برای هر تنظیمی باید درب هوم‌بار باز شود، کمی چالش برانگیز است. فضای داخلی فریزر شامل یک طبقه، ششس کشو با ابعاد مختلف و پنج طبقه روی درب است. قطعاً با چنین گنجایشی نباید نگران قرارگیری موادغذایی بود. آبسردکن و یخساز اتوماتیک با اتصال به منبع آب‌شهری در این درب قرارگرفته و پنل دیجیتال با مدیریت لمسی قابلیت‌ها و دما هم در بالای آن قرار دارد.

بدون برفک و گردش هوای چندگانه

دیپوینت این دو‌قلوی دوست‌داشتنی را به فناوری نوفراست مجهز کرده تا برای همیشه از شر برفک رها شوید. این قابلیت نه تنها طول عمر محصول را افزایش داده بلکه کیفیت محصولات غذایی را حفظ کرده و از آسیب‌پذیری به محتوای داخل یخچال جلوگیری می‌کند. البته در این رده از محصولات، نوفراست بودن یک امر طبیعی است اما زمانی قدر آن را می‌دانید که خاطره‌ای از پاک‌کردن برفک در یخچال و فریزرهای قدیمی داشته باشید. فناوری سیستم گردش‌هوای چندگانه، کم کردن بار‌کاری موتور و یکنواخت شدن دمای تمام بخش‌های کابین را تضمین می‌کند. این سیستم معمولاً به وسیله یک فن گردش هوای داخلی را ایجاد می‌کند. با این موضوع دیگر نیاز نیست موتور فشار کاری بالایی را تحمل کند. تنها با وجود یک سیستم گردش هوا، به راحتی دمای ایده‌آل به بخش‌های مختلف کابین رسیده تا همه مواد‌غذایی به طور یکنواخت، دمای صحیح را تجربه کنند. البته در این مدل سامانه گردش هوای چندگانه در کنار سامانه، حذف باکتری‌ها و بوی نامطبوع را هدف قرار داده تا طعم و کیفیت موادغذایی را حفظ کند. استفاده از فناوری سرمایش سریع و انجماد سریع در یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore نه تنها موادغذایی جدید را در کمترین زمان به دمای ایده آل می رساند بلکه مانع از رسیدن گرمای مواد غذایی تازه به موادغذایی موجود در یخچال یا فریزر می شود. با اینکه این فناوری ها بار کاری کمپرسور را افزایش داده و مصرف انرژی را بالا می برند، دیپوینت اکسپلور با پیمایش هوشمند، پس از مدتی این قابلیت را غیر فعال کرده تا یخچال یا فریزر به کارکرد استاندارد خود بازگردد.

دیگر ویژگی‌ها و جمع‌بندی

کمپرسور کم مصرف با بازدهی بالا، دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore را با مصرف انرژی در رده A به دست مشتری می رساند. کمپرسور کم مصرف، پر توان و کم صدا در کنار قابلیت‌های گفته شده از این محصول، یک گزینه تمام عیار ساخته است. البته در این‌میان باید به دیگر مشخصات همچون محفظه Cool Select Zone با قابلیت تنظیم سرمایش و یخ‌زدایی، سیستم روشنایی LED، صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling، ویژگی Cool Pack جهت حفظ سرمایش داخل کابین و عملکرد کم مصرف یا ECO اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 15 فوت امرسان مدل 1416 RH15D-350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 21 فوت هیوندای مدل 7071 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر دوقلوی «هیوندای» مدل «7071» ترکیبی از دو دستگاه مستقل و در عین حال هماهنگ است. این مجموعه با ظرفیت 330 لیتر برای یخچال و 325 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. به طور کلی یخچال فریزرهای دوقلو برای کسانی مناسب هستند که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند. طبقات فریزر عمدتا حالت کشویی دارند وبه این ترتیب دسترسی به مناطق انتهای طبقات آسان شده است. به علاوه یک محفظه‌ی مخصوص برای یخ‌ساز تمام اتوماتیک فریزر در نظر گرفته شده است. این محصول جدید شرکت هیوندای مجهز به یخساز اتوماتیک و موتور اینورتر کم مصرف میباشد . کارکرد یخ‌ساز به صورت اتوماتیک است و برای کار با آن باید به شیر آب شهری متصل کنید. گفتنی است این یخچال مجهز به آبریز بیرونی است که نیاز به باز و بسته‌کردن درِ یخچال را بسیار کمتر می‌کند. مخزن آبریز داخل درِ یخچال قرار گرفته و به صورت دستی پر می‌شود. طبقه‌ی مخصوصی با طراحی موج‌دار در قسمت بالای یخچال تعبیه شده که برای نگهداری ظروف نوشیدنی ایدئال است. این دستگاه از قابلیت انجماد سریع بهره‌‎مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن سپرد. برای روشنایی داخلی دستگاه از چراغ‌های LED استفاده شده است. این چراغ‌ها هم کم‌مصرف هستند و هم گرمای بسیار ناچیزی تولید می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس مدل GRF-P5319W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس از برندهایی است که در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار فعال ظاهر شده است. یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-P5319W یکی دیگر از یخچال‌های کمبی برند جی پلاس بوده که با موتور اینورتر و طراحی زیبا می‌تواند گزینه خوبی برای خریداران باشد. نمودار مصرف انرژی این یخچال A++ است. ظرفیت خالص این محصول 521 لیتر بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به فناوری سرمایش سریع (Super Cooling) ،فناوری انجماد سریع ( Super freezing) و محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی اشاره کرد. علاوه بر آن این یخچال دارای سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Air Flow) است. کنجایش یخچال این کالا 407 لیتر و گنجایش فریزر آن 115 لیتر خواهد بود. تعداد طبقاتی که برا فریزر این یخچال در نظر گرفته شده است دو عدد بوده، و تعداد طبقات یخچال 4 عدد است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر10 فوت  امرسان مدل HRI1060  از سری یخچال‌های هتلی محسوب می‌شود. بطور کلی این نوع یخچال‌ها مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها و .. است. قسمت بالایی این دستگاه فریزر کوچکی قرار داده شده است که از آن می‌توان به عنوان یخدان استفاده کرد اگر چه این فریزر داخلی بدون برفک نیست ولی مقدار برفک‌گیری آن در طول زمان بسیار کم و قابل مقایسه با فریزرهای قدیمی نیست. در قسمت پایینی یخچال یک عدد کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد که جنس آن از نوع پلاستیک مقاوم است. طبقات داخلی یخچال می‌توانند جا به جا شوند و کاربر برای قرار دادن موادغذایی حجیم و یا ظروف بزرگ در یخچال دچار مشکل نخواهد شد. در قسمت درب نیز می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، تخم مرغ، کره و پنیر و ... را جا داد. تمامی اتصالات طبقات درب یخچال از جنس پلاستیک مقاوم بوده که در طول زمان کمتر فرسوده و شکسته خواهد شد. در مجموع بسته به نیاز کاربر این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین کیفیت این دستگاه توسط نام دیر آشنای امرسان تضمین شده است.

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، هیچی رو زمین نمی‌مونه!

یخچال  «امرسان» Emersun)) مدل «HRI1060» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم یخچال محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد.

طبقات، به همه‌چی فکر شده است

  این محصول امرسان دارای یک طبقه‌ی داخلی است و این طبقه قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، در سه حالت تنظیم کرد. یک صندوق ساخته شده از پلاستیک شفاف هم در قسمت پایینی یخچال در نظر گرفته ‌شده که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یک کشو ساخته شده از پلاستیک شفاف نیز در زیر قسمت یخدان قرار دارد و می‌توان برخی مواغذایی مانندکره و پنیر را در این قسمت قرار داد.  یخچال ایستکول مدل TM-919 دارای پنج محفظه روی در است که می‌توان از آن‌ها برای نگه‌داری بطری‌ها و بسته‌های کوچک استفاده کرد؛ البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

فریزر-یخدان

شاید بعضی به قسمت بالایی این یخچال که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در یخچال‌های این‌چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. گذاشتن ظروف مخصوص برای تهیه‌ی یخ قالبی ابتدایی‌ترین کار آن است؛ ولی در ابعاد و حجم کم می‌توان برای نگه‌داری گوشت و مرغ یا موادی که نیاز به انجماد دارند نیز از آن استفاده کرد. باید دقت داشت که انجماد مواد غذایی با توجه به توان دستگاه مدت بیشتری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر طول می‌کشد و در دمای پایین‌تری عملکرد فریز انجام می‌شود. البته دمای یخدان به‌وسیله درجه‌ای که در بین طبقات قرار گرفته، قابل تنظیم است.

رده مصرف انرژی، همه‌ی آنچه به دنبالش هستید

 ممصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، ولی در کل رده مصرف انرژی دریخچال‌های کوچک هتلی کمی متفاوت است؛ با این حال رده انرژی این محصول A است و در بین محصولات گروه خود کم‌مصرف محسوب می‌شود.

یخچال امرسان مدل HRI1060 در یک نگاه

یخچال امرسان مدل HRI1060 دستگاهی ساده و زیباست که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. صدای دستگاه کمی زیاد است و برای داخل اتاق‌خواب توصیه نمی‌شود. در فواصل زمانی کوتاه قسمت فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی مانند دانشجوها و... که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه می‌توانند بهره‌مند شوند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 11 فوت امرسان مدل TF11T220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر امرسان مدل TF11T220از یخچال های 11 فوتی عرضه شده توسط این شرکت است که کیفیت مطلوبی دارد. این دستگاه در رده یخچال فریزیر‌های بالا – پایین یا کمبی دسته بندی می‌شود و فریزر در قسمت بالایی و یخچال در قسمت پایینی در نظر گرفته شده است. درِ هر قسمت توسط دستگیره ساده و ثابت به سمت راست باز می‌شود و فضای داخلی در دسترس قرار می‌گیرد. فریزر در بالا، دارای دو طبقه است که برای نگهداری مواد غذایی و منجمد کردن آن‌ها فضای مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یخچال دارای سه طبقه است. این طبقات را می‌توان در فواصل از پیش تعیین شده‌ای قرار داد تا ظروف و مواد حجیم هم در دستگاه جای گیرند. یک کشو هم در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده تا میوه و سبزیجات در آن قرار گیرد. در سمت داخلی درِ یخچال سه طبقه در نظر گرفته شده تا بطری‌ها و قوطی‌های نوشیدنی و تخم مرغ‌ها در آن‌ها قرار گیرند. امرسان از تولیدکنندگان مطرح و شناخته شده لوازم خانگی برقی است که مشتریان و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال سینجر مدل 1100، محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است. این یخچال با گنجایش 100 لیتر و نمودار مصرف انرژی A ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 2 طبقه در داخل، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. سینجر، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایران در صنعت یخچال‌سازی است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک و بزرگ، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 36 فوت دوو مدل DS-3640MW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3640MW جز یخچال 35 فوت شرکت دوو می باشد این یخچال ساید دوو (Daewoo) جز یخچال های ساید 3 درب، طرح 4 درب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 20 فوت مدل DT-2720 از برند دوو که با ارائه یک سری از ویژگی‌های منحصر به فرد، از کیفیت بالا برخوردار است، به شرح زیر است: این محصول با داشتن قابلیت‌های بارزی همچون کم مصرف بودن و بدون برفک بودن، به یکی از محبوب‌ترین یخچال و فریزرهای بازار تبدیل‌ شده‌است. سیستم نوفراست این یخچال فریزر باعث می‌شود تا برفک یخ درون آن تشکیل نشود و به دلیل کم مصرف بودن، در نمودار مصرف انرژی A+ قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های بارز این یخچال و فریزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: گنجایش یخچال 400 لیتر و گنجایش فریز 171 لیتر که فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی را فراهم می‌کند. ارتفاع 1800 سانتی‌متر و عمق 755 سانتی‌متر که باعث می‌شود به راحتی در فضای آشپزخانه جای بگیرد. دارای آبسردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب و یخ ساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب که بسیار کاربردی است. طبقات شیشه‌ای بدون قاب این یخچال و فریزر امکان دسترسی آسان به مواد غذایی را فراهم می‌کند و همچنین محفظه نگهداری میوه و سبزیجات باعث حفظ تازگی و طراوت این مواد می‌شود. این یخچال و فریزر با داشتن جالبنیاتی در درب، امکان نگهداری مواد غذایی کوچکتر را به راحتی فراهم می‌کند. در نهایت، این یخچال و فریزر از برند دوو با توجه به قیمت مناسب و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد، انتخاب مناسبی برای هر خانواده‌ای است که به دنبال کیفیت، اقتصادی بودن و طراحی مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آرام پز و زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 یکی از محصولات کاربردی و پرفروش برند دوو است. این محصول از لحاظ ظاهری طراحی ساده‌ای دارد. عدم وجود دستگیره و به عبارتی دستگیره پنهان ظاهر این محصول را مینیمال کرده است. وجود یک آبریز در وسط بدنه و نمایشگر دیجیتال بر روی درب فریزر در بخش بالایی بدنه این یخچال فریزر ظاهر آن را از یکنواختی خارج کرده‌است. این یخچال در رنگ‌های سفید ساده، سفید چرمی و سیلور (استیل) به فروش می‌رسد. بنابراین لازم است شما متناسب با دکوراسیون داخلی خانه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. زمانی‌که درب یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 را باز می‌کنید با حجم و گنجایش قابل توجهی رو به رو می‌شوید. در بخش فریزر که در بالای این محصول قرار دارد دو طبقه بزرگ با قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات رو به رو می‌شوید. که در گوشه‌ای از آن مخزن آب جهت استفاده در آب سردکن نیمه اتوماتیک یخچال قرار دارد. بر روی درب فریزر نیز فضایی برای قرار دادن مواد غذایی منجمد با ابعاد کوچکتر تعبیه ‌شده است. در بخش پایینی که فضای یخچال است، شاهد 4 طبقه همراه با 2 کشویFresh Box   جهت نگه‌داری میوه و سبزی‌جات تازه هستیم. بر روی درب یخچال نیز 3 شلف یک سره جهت قرار دادن انواع بطری و شیشه وجود دارد. بنابراین یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 بسیار جادار بوده و به شما این امکان را می‌دهد که یخچال خود را هر آن‌گونه که می‌پسندید بچینید بدون آن‌که محدودیتی داشته باشید.

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720دارای ارتفاع 180 سانتی‌متر، عمق 75.5 سانتی‌متر و پهنای 86 سانتی‌متر است. گنجایش 571 لیتری این محصول که 171 لیتر آن برای فریزر و 400 لیتر آن ویژه یخچال است استفاده از این محصول را برای خانواده‌های کم جمعیت بسیار کاربردی کرده‌است.

ویژگی‌های فنی یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است.در اینورترها، سرعت کمپرسور به طور پویا تنظیم می‌شود، به این معنی که می‌توانند با سرعت‌های مختلف کار کنند، از حالت تنظیم سرعت پایین تا حالت سرعت بالا. مزایای اصلی کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال عبارتند از:

• صرفه‌جویی در انرژی: یکی از بزرگ‌ترین مزایای کمپرسور اینورتر دیجیتال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. این کمپرسورها به طور خودکار سرعت خود را تنظیم می‌کنند تا فقط انرژی مورد نیاز برای حفظ دمای مطلوب را تولید کنند.

• کاهش نویز: کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به طور عمده کمتر از کمپرسورهای سنتی نویز تولید می‌کنند. این موضوع به خصوص در محیط‌های آرامش‌طلبی مانند خانه‌ها یا اتاق‌های خواب مهم است.

• حفظ دما: با تنظیم دقیق سرعت کمپرسور، دمای داخل یخچال به طور مداوم و پایدار تر نگه داشته می‌شود.

• عمر طولانی‌تر: کمپرسورهای اینورتر دیجیتال عموماً به دلیل کاهش استرس و سایکل‌های تشغیل و خاموشی کمتر، می‌توانند عمر طولانی‌تری داشته باشند.

• تطابق با بار: اینورترها به طور خودکار به نیازهای سرمایشی تطبیق پیدا می‌کنند. به عبارت دیگر، در صورتی که بار سرمایشی کم باشد، سرعت کمپرسور کاهش می‌یابد و برعکس.

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720برفک نمی‌زند و شما را از تمیز کردن دانه‌های سفید برفک آسوده می‌کند. هوای گرم بدست آمده از مواد غذایی داخل یخچال فریزر، از طریق لوله های انتقال هوای گرم، به پشت یخچال هدایت می‌شوند تا به کانال خنک‌کننده برسند. بر روی کانال خنک‌کننده یک هیتر برقی تعبیه شده که برفک ایجاد شده بر روی کانال را تبخیر می‌کند. به کمک این تکنولوژی یخچال شما هیچ‌گاه برفک نخواهد زد.

تاثیری که یخچال فریزر ها بر روی قبض برق دارند را در کمتر وسیله برقی دیگری می‌توان یافت‌کرد. اما نگران این موضوع نباشید. یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720در جدول میزان مصرف انرژی، رتبه  + Aرا به خود اختصاص داده و این رتبه شما را از نگرانی‌های حاصل از مواجه شدن با قیمت سرسام آور قبض برق آسوده می‌کند.

سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام سفر نگران مصرف انرژی یخچال فریزر خود هستید،  یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 مجهز به سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است و به شما این امکان را می‌دهد تا با فعال کردن وضعیت سفر، یخچال فریزر خود را در حالت نیمه خاموش نگه دارید بدون اینکه مواد غذایی داخل آن خراب شود و بو بگیرد و از طرفی با این کار مصرف انرژی را کاهش می‌دهید.

فیلتر تصفیه هوای داخلی:Powerful Nano deodorize

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 به کمک فیلتر تصفیه هوای داخلی خود مانع از بوگرفتن محتویات داخل یخچال می‌شود. علاوه بر آن این یخچال به کمک گردش هوای سه بعدی این اجازه را می‌دهد تا دمای تمامی طبقات یخچال به یک دمای استاندارد برسد.

جمع بندی

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 یک یخچال فریزر بالا پایین همراه با آبسردکن نیمه اتوماتیک، مجهز به سیستم خنک کننده دوگانه، نوفراست و کمپرسورهای ویژه است. این یخچال فریزر با توجه به ابعاد و گنجایشی که دارد برای خانواده‌های 2 تا 4 نفره انتخاب مناسبی است. 3 رنگ سفید و نقره‌ای و سفید چرمی این یخچال فریزر دست شما را برای هماهنگی و ست کردن با سایر ملزومات آشپزخانه باز نگه می‌دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DT-2720LW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW یکی از بهترین یخچال فریزرهای باکیفیت و بصرفه دوو است که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. یخچال فریزر بالا دوو با رتبه مصرف انرژی +A جزو یخچال فریزرهای کم مصرف شرکت دوو است که کمپرسور آن از نوع کمپرسورهای اینورتر دیجیتال می باشد. یخچال بالا فریزر دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) است که مواد غذایی را بدون برفک تازه و خنک نگه می دارد. این محصول مجهز به آبسردکن مخزنی است که توسط مخزن داخل یخچال آب را خنک می کند و دردسر لوله کشی آب را از بین می برد و همچنین مجهز به یخساز مکانیکی پورتابل (دستی) است. وجود سیستم سرمایش Metal Cooling در یخچال دوو مدل DT-2720LW با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری ‌های محفظه دسترسی سریع شده و مهم تر از همه سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود. کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود روی این محصول امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم می آورد. از دیگر امکانات ویژه یخچال دوو مدل DT-2720LW سرمایش سریع یخچال و فریزر، فیلتر هوای داخلی نانوکربن، گردش هوای سه بعدی و کشوی Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060T-CLA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال کلاسیک امرسان 10 فوت مدل HRI1060T-CLAB به دلیل مصرف انرژی کم با رده‌بندی انرژی A+ و فضای زیاد داخلی یخچال فریزر، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شودیخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060T از سری یخچال های هتلی محسوب می شود. بطور کلی این نوع یخچال ها مناسب برای استفاده در هتل ها، ادارات، مغازه ها و .. است. یخچال 10 فوت امرسان مجهز به ولوم ترموستات قابل تنظیم می باشد که درون یخچال تعبیه شده و بسته به نیاز خود می توانید میزان دمای دلخواه خود را تنظیم نمایید.قسمت یخدان دارای 2 طبقه و قسمت یخچال دارای 3 طبقه با امکان جابجایی طبقات با توجه به حجم و اندازه مواد غذایی بوده و در قسمت پایین یخچال نیز یک محفظه کشویی جهت نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد. در ضمن قسمت داخلی درب یخچال شامل 4 شلف در اندازه های کاربردی جهت قرار دادن مواد غذایی بسته بندی شده و بطری های نوشیدنی با دسترسی آسان می باشد. با توجه به اهمیت شرکت امرسان به حفاظت از محیط‌زیست، گاز تبریدی و مواد مورد استفاده برای عایق‌بندی، کاملا دوستدار محیط‌زیست است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T یکی از یخچال‌ و فریزرهای بالا و پایین است که طراحی ساده و زیبایی دارد و برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و زوج‌هایی که نیازی به فضا و امکانات زیاد برای یخچال‌های پیشرفته ندارند، مناسب است. گنجایش مفید کل یخچال فریزر 14 فوت امرسان 293 لیتر است که مدلی مناسب برای خانواده‌های کم‌ جمیعت است. به‌دلیل کیفیت بالا و مصرف برق پایینی که دارد به یکی از پرطرفدارترین یخچال فریزرها جهت استفاده در منازل، اداره‌جات و هتل‌ها تبدیل شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است و انتخابی کاملا مناسب و منطقی به‌شمار می‌رود. همچنین یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14Tبا داشتن کشویی با تنظیم دما و رطوبت می‌تواند برای مدت طولانی‌تری محصولات را درون یخچال تازه نگه دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه و انرژی جهت جایگزین کردن محصولات فاسد ‌شود. در نتیجه کشوی رطوبتی یکی از باارزش‌ترین قطعاتی است که هنگام خرید یخچال باید به آن توجه داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد سیستم انجماد سریع فریزر در یخچال 14 فوت امرسان مدل TFH14Tاست که باعث شده این مدل از مدل‌های دیگر متمایز شود. همانطور که همه ما می‌دانیم بهترین روش برای منجمد کردن محصولات غذایی برای اینکه کیفیت خود را از دست ندهند این‌است‌که محصولات غذایی در مدت کمتر از دو ساعت، از دمای صفر درجه سانتی‌گراد به دمای منفی 5 درجه سانتی‌گراد برسد و در ادامه حداقل تا دمای منفی 18 درجه سانتی‌گراد، سرد شود که در یخچال فریزرهایی با سیستم انجماد سریع فریزر Fast Freezing یا Quick Freezing این امکان فراهم است.

امرسان، رویاهات را به واقعیت تبدیل کن

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

مناسب خانواده‌ها‌ی کم‌جمعیت

یخچال  « امرسان » مدل «TFH14T» دستگاهی ساده و شکیل است. این محصول در دو رنگ سفید و خاکستری و رنگ سفید در دو طرح ساده و چرمی تولید می‌شود. محفظه فریزر در قسمت بالا قرار دارد، گنجایش یخچال چیزی در حدود دو برابر گنجایش فریزر است و مناسب برای شرکت‌ها یا خانواده‌های کم‌جمعیت است. در این مدل یخچال و فریزر ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد یا برعکس. فریزرهایی که در پایین قرار دارند نسبت به فریزرهای بالا، ظرفیت بیشتری دارند. دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. معمولا این نوع فریزرها به شکل کشو طراحی می‌شوند. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود.

طبقات، هیچی بیرون یخچال نمی‌ماند

این محصول امرسان دارای چهار طبقه‌ی داخلی است و همه طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. یک صندوق پلاستیکی نیز در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن‌ها قرار داد. یخچال مدل TFH14T دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر، تخم‌مرغ و ... استفاده کرد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود. با توجه به ارتفاع 162.5 سانتی‌متری، پهنای 60 سانتی‌متر و عمق 67.5 سانتی‌متری، باید گنجایشی نزدیک به 300 لیتر را از یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T انتظار داشت. ظرفیت کلی دقیق 293 لیتر که 223 لیتر آن در اختیار یخچال و 70 لیتر آن در اختیار فریزر قرار دارد، دست شما را برای قرار دادن مواد‌غذایی مورد نیاز باز می‌گذارد. در بخش طراحی داخلی شاهد چهار طبقه یخچال، چهار طبقه درب و یک کشو هستیم که فضای مفیدی ارزیابی می‌شود. در بخش فریزر دو طبقه اصلی میزبان مواد‌غذایی است که نیاز به انجماد و سرمایش بیشتر دارند. قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها یا حذف آنها، این امکان را به شما می‌دهد که حتی ظروف بزرگی مانند بطری و قابلمه را بین قفسه‎‌ها قرار دهید.

فریزر، فضای زیادی در اختیار ندارید

در بخش طراحی شاهد دو درب بالا و پایین هستیم که دستگیره‌های عمودی با انحنایی جذاب روی آن نقش بسته است. در این بخش خبری از نمایشگر و پنل دیجیتال نیست پس تنظیم ترموستات به صورت دستی از داخل کابین انجام می‌شود. با باز کردن درب یخچال تنها کشوی قرار گرفته، فناوری تازه نگه داشتن میوه‌ها و سبزیجات را ارائه می‌کند. این کشو با نگهداری رطوبت مورد نیاز و تنظیم دما، یک کابین مجزا تلقی می‌شود تا همیشه حفظ طعم و کیفیت مواد غذایی را هدف اصلی خود قرار دهد. فریزر این دستگاه دارای دو طبقه داخلی است که فضای زیادی در اختیار شما قرار نمی‌دهد ولی حداقل جای ممکن برای محصولات فریزری در اختیار شما است. اگر به فضای بیشتری برای فریزر احتیاج دارید می‌توانید از یک فریزر جدا نیز استفاده کنید. 

رده مصرف انرژی، رضایت شما در اولویت قرار دارد

 مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌ها است. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، رده انرژی این محصول A است و در بین محصولات گروه خود کم‌مصرف محسوب می‌شود. مصرف انرژی کم این محصول در کنار بازدهی بالا، تجربه‌ای شیرین را در طولانی مدت به جا می‌گذارد. البته باید عنوان کرد که این نوع مزیت‌ها پس از مدتی استفاده خود را نشان می‌دهند. در این مورد با کم بودن هزینه انرژی، چاره‌ای جز لبخند رضایت ندارید.

امرسان سریع سرد می‌کند

 انجماد سریع راهکاری است که در زمان محدود و یا استفاده از مواد غذایی خاص به کار می‌آید. با فعال شدن این فناوری در کمترین زمان محیط فریزر به دمای ایده‌آل نزدیک می‌شود. قطعاً این فناوری با بار کاری کمپرسور همراه است و کابین فریزر به دلیل ایجاد سرمای بیشتر، مستعد گرفتن برفک است. در این مرحله است که فناوری نوفراست TFH14T به کمک شما می آید. این فناوری شما را از شر برفک رها کرده و دیگر با چالش یخچال و فریزرهای قدیمی، زحمتی را بر دوش کاربر قرار نمی‌دهد.

یخچال امرسان مدل TFH14T در یک نگاه

یخچال امرسان مدل TFH14Tدستگاهی ساده و کاربردی است که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. طراحی این یخچال اگرچه قدیمی به نظر می‌رسد ولی نسبت به ابعادش گنجایش خوبی دارد و دسترسی به موادغذایی راحت است. باید توجه داشت که در طول زمان در محفظه فریزر برفک جمع می‌شود و باید به‌صورت دوره‌ای این محفظه را تمیز کرد. در مجموع با توجه به قیمت محصول و بسته به نوع استفاده کاربر، این دستگاه گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر 18 فوت مدل «TFN18D» یکی از یخچال‌های ساده، به‌صرفه و کم‌مصرف از سری یخچال‌های بالاپایین شرکت امرسان (Emersun) است که به دلیل فضای مناسب داخل یخچال، یکی از پرطرفدارترین مدل یخچال‌ و فریزر‌های ایرانی است. شرکت صنایع امرسان یکی از پیشروهای صنعت در حفاظت از محیط زیست است از این سو امرسان در تولید محصولات لوازم خانگی ایرانی از تمام توان خود جهت تولید محصولات دوست‌دار محیط زیست استفاده می‌کند، از این رو گاز تبریدی و مواد مورد استفاده برای عایق‌بندی این محصول کاملا دوست‌دار محیط‌ زیست هستند. گنجایش کلی این محصول 380 لیتر است که سهم یخچال 270 لیتر و سهم فریزر 86 لیتر است که فضای نسبتا کمی برای سردکردن و فریز کردن مواد غذایی محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم گردش هوای اجباری و سیستم انجماد سریع اشاره کرد.

امرسان، از رویاهات دست نکش

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، قدیمی ولی کاربردی

یخچال و فریزر مدل TFN18Dیک دستگاه کاربردی از امرسان است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می‌گیرد. در این مدل یخچال و فریزر ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد یا برعکس. فریزرهایی که در پایین قرار دارند نسبت به فریزرهای بالا، ظرفیت بیشتری دارند. دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. معمولا این نوع فریزرها به شکل کشو طراحی می‌شوند. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود. طراحی کمبی یا بالا و پایین از گذشته یکی از سبک‌های پرطرفدار برای طراحی یخچال و فریزرها بوده است و ویژگی اصلی آن ابعاد کوچک و جمع‌وجور آن است. به این ترتیب دستگاه شما اندازه‌ی نه چندان بزرگی دارد و در بیشتر خانه‌ها و به خصوص آشپزخانه‌های کوچک که ممکن است مشکل کمبود فضا داشته باشند، قابل استفاده هستند.

فضای داخلی، خیلی نگران کمبود جا نباش

    پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال 34 فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور 9 فوتی ببینید. با توجه به ابعاد کوچک یخچال و فریزر امرسان، طبیعتا نمی‌توان انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشت. این یخچال 18 فوت در مجموع ظرفیت 380 لیتر را برای سرمایش و انجماد مواد غذایی فراهم کرده است و از این ظرفیت 270 لیتر آن به یخچال و 86 لیتر آن به فریزر اختصاص داده شده است.

        در یخچال و فریزرهایی که فریزر در قسمت بالا قرار گرفته معمولا فضای کمتری به فریزر اختصاص داده می‌شود و برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است. دو طبقه‌ی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که به کمک آن‌ها حتی به مواد انتهای فریزر هم دسترسی راحتی خواهید داشت. گفتنی است از ویژگی‌های فریزر می‌توان به سیستم نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی اشاره کرد.

عملکرد، برطرف کردن نیاز شما اولویت ماست

      تنظیمات یخچال و فریزر مدل TFN18D از طریق پنل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل روی بدنه انجام می‌شود. این پنل در ارتفاع بالا قرار گرفته و از دسترس کودکان خارج است.  سیستم عیب‌یابی هوشمند از ویژگی‌های دیگر این یخچال است. با کمک این سیستم می‌توان ایراد دستگاه را متوجه شد و در صورتی که امکان رفع آن توسط شما وجود داشته باشد، قادر به انجام این کار خواهید بود در غیر این صورت به متخصصان جهت یافتن عامل مشکل ساز کمک می‌کند.

سریع‌تر از آنچه بخواهید سرد می‌شود

      قابلیت انجماد سریع برای این محصول در نظر گرفته شده است. با فعال‌سازی این ویژگی دستگاه سرمای زیادی را در مدت کم داخل فریزر ایجاد می‌کند و به این ترتیب مواد غذایی را در کمترین زمان به دمای انجماد می‌رساند. به کمک حالت انجماد سریع از افزایش دمای داخلی فریزر بر اثر ورود مواد گرم‌تر جلوگیری شده و مواد تازه خریداری شده به سرعت خنک می‌شوند.

مصرف انرژی، نیاز شما برای امرسان مهم است

      میزان مصرف انرژی المان بسیار مهمی برای دستگاه‌های برقی است. این موضوع به خصوص در مورد دستگاه پرکاربردی مثل یخچال و فریزر مهم است که در طول شبانه‌روز و هفت روز هفته به طور مداوم روشن است. روشن‌بودن مداوم یخچال در طول شبانه‌روز باعث‌شده مصرف انرژی این دستگاه تاثیر زیادی روی هزینه‌های برق خانه داشته باشد. دستگاه مدل TFN18D دارای رده‌ی مصرف انرژی A و از این لحاظ امتیاز متوسطی می‌گیرد.

یخچال مدل TFN18D در یک نگاه

دستگاه مدل TFN18D یکی از یخچال و فریزرهای کمبی میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم گردش هوای اجباری و سیستم انجماد سریع این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 11 فوت امرسان مدل TF11220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر امرسان مدل TF11220از یخچال های 11 فوتی عرضه شده توسط این شرکت است که کیفیت مطلوبی دارد. این ستگاه در رده یخچال فریزیر‌های بالا – پایین یا کمبی دسته بندی می‌شود و فریزر در قسمت بالایی و یخچال در قسمت پایینی در نظر گرفته شده است. درِ هر قسمت توسط دستگیره ساده و ثابت به سمت راست باز می‌شود و فضای داخلی در دسترس قرار می‌گیرد. فریزر در بالا، دارای دو طبقه است که برای نگهداری مواد غذایی  و منجمد کردن آن‌ها فضای مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یخچال دارای سه طبقه است. این طبقات را می‌توان در فواصل از پیش تعیین شده‌ای قرار داد تا ظروف و مواد حجیم هم در دستگاه جای گیرند. یک کشو هم در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده تا میوه و سبزیجات در آن قرار گیرد. در سمت داخلی درِ یخچال سه طبقه در نظر گرفته شده تا بطری‌ها و قوطی‌های نوشیدنی و تخم مرغ‌ها در آن‌ها قرار گیرند. امرسان از تولیدکنندگان مطرح و شناخته شده لوازم خانگی برقی است که مشتریان و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، هیچی رو زمین نمی‌مونه!

یخچال و فریزر  « امرسان » مدل «TF11220» دستگاهی ساده و شکیل است. این محصول به رنگ سفید تولید می‌شود. محفظه فریزر در قسمت بالا قرار دارد، گنجایش یخچال چیزی در حدود دو برابر گنجایش فریزر است و مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا شرکت‌ها است. در کل این دستگاه یک محصول ساده است و طراحی آن یادآورمحصولات قدیمی در این گروه کالایی است. در زیر دستگاه پایه‌های قابل تنظیم وجود دارد که استفاده از این دستگاه را در سطوح شیب‌دار نیز ممکن می‌کند.

      این محصول امرسان دارای دو طبقه‌ی داخلی است و همه طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. یک صندوق پلاستیکی نیز در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن‌ها قرار داد. یخچال مدل TF11220 دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر، تخم‌مرغ و ... استفاده کرد. این محفظه‌ها از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و تحمل بار را در طول زمان دارند، البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود. تنظیمات برودتی را نیزتوسط درجه‌ای که داخل یخچال وجود دارد می‌توان انجام داد.    

یخچال و فریزر امرسان مدل TF11220 در یک نگاه

یخچال و فریزر امرسان مدل  TF11220 دستگاه ساده و کاربردی است که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. طراحی این یخچال اگرچه قدیمی به نظر می‌رسد ولی نسبت به ابعادش گنجایش خوبی دارد و دسترسی به موادغذایی راحت است. باید توجه داشت که در طول زمان در محفظه فریزر برفک جمع می‌شود و باید به‌صورت دوره‌ای این محفظه را تمیز کرد. در مجموع با توجه به قیمت محصول و بسته به نوع استفاده کاربر، این دستگاه گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 9 فوت ایستکول مدل 5کشوی 999 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر 9 فوت ایستکول فریزر ۹ فوت ایستکول مدل ۵کشویی ۹۹ با طراحی منحصر به فرد و کارایی بالا، انتخاب مناسبی برای هر خانه و یا کسب و کار است. ظرفیت بزرگ این فریزر به شما اجازه می‌دهد تا مقدار زیادی از مواد غذایی خود را در آن نگهداری کنید، بدون اینکه نگران فضای کم‌شده‌یا به مشکل برخورد کنید. همچنین، با استفاده از این فریزر می‌توانید مواد غذایی خود را به مدت طولانی‌تری نگهداری کنید و از اتلاف آن‌ها جلوگیری کنید. اگر به دنبال یک فریزر با عمل‌کرد بالا و قابلیت نگهداری مواد غذایی به بهترین شکل ممکن هستید، فریزر ۹ فوت ایستکول مدل ۵کشویی ۹۹ یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. فریزر ایستکول ساخت کدام کشور است؟ فریزر ایستکول یک محصول تولید‌ شده‌ در کشور ایستکول است. این کشور با داشتن فناوری پیشرفته و استانداردهای بالا، فریزرهای با کیفیت و با قابلیت‌های متنوع تولید می‌کند. خدمات پس از فروش این محصول هم به دلیل تعهد و توجه شرکت سازنده به مشتریان، بسیار عالی و قابل اعتماد است. از جمله خدمات پس از فروش آن می‌توان به خدمات تعمیر و نگهداری، تضمین کیفیت و ارائه قطعات یدکی اصلی اشاره کرد. معرفی فریزر 9 فوت ایستکول مدل 5 کشوی 999 فریزر ۹ فوت ایستکول مدل ۵کشویی ۹۹ یک فریزر بسیار کارآمد و عملکرد بالاست. این فریزر دارای ویژگی بدون برفک بوده و با ابعاد کوچک و ظرفیت بالای ۹ فوت، یک گزینه عالی برای نگهداری انواع مواد غذایی در شرایط بهینه است. این فریزر با ویژگی بدون برفک، نگهداری مواد غذایی را بسیار آسان و موثر کرده و از بروز برف در داخل آن جلوگیری می‌کند. ابعاد فریزر 9 فوت ایستکول این فریزر ابعاد کوچک و مناسب دارد که به راحتی در هر آشپزخانه‌ای قرار گرفته و جا نمی‌گیرد. با ظرفیت بالای ۹ فوت و ۵ کشو، این فریزر مناسب برای استفاده در منازل و فضاهای کوچک است. این ویژگی‌ها این فریزر را برای استفاده در محیط‌های محدود عالی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا انواع مواد غذایی را به راحتی در آن نگهداری کنند. عمل‌کرد فریزر ایستکول کوچک فریزر ۹ فوت ایستکول مدل ۵کشویی ۹۹ یک گزینه عالی برای نگهداری انواع مواد غذایی در شرایط بهینه است. این فریزر با اندازه کوچک، قابلیت نگهداری مواد غذایی را به خوبی دارا بوده و با توجه به اینکه برفک ندارد، بهترین شرایط نگهداری را برای مواد غذایی فراهم می‌کند. همچنین، اندازه کوچک این مدل ایستکول، امکان قرارگیری در فضاهای محدود را به کاربر می‌دهد. فریزر ایستکول دیجی کالا از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این فریزر می‌توان به سیستم خنک‌کننده قوی و موثر آن اشاره کرد که باعث می‌شود تا مواد غذایی شما در شرایط ایده آل نگهداری شوند. همچنین طراحی بسیار زیبا و مناسب آن باعث می‌شود که به راحتی در هر نقطه از منزل قرار داده شود و جلوه زیبایی به آن ببخشد همچنین این فریزر دارای سیستم‌های مختلفی برای کنترل دما و رطوبت محیط است. امکانات و ویژگی‌های برجسته فریزر ایستکول ۹ فوت فریزر ۹ فوت ایستکول مدل ۵کشویی ۹۹ با داشتن سیستم یخساز، به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از ایجاد یخ و برف اضافی، مواد غذایی خود را به راحتی و به شرایط بهینه نگهداری کنید. قفل ایمنی یک ویژگی حیاتی است که از جمله امکانات برجسته این فریزر است. این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند که مواد غذایی شما در امان باشند و از دسترسی کودکان یا حیوانات خانگی جلوگیری می‌کند. نتیجه گیری با توجه به بررسی‌ها و نقدهای مثبت مشتریان، می‌توان نتیجه گرفت که فریزر ۹ فوت ایستکول مدل ۵کشویی ۹۹ یک گزینه عالی برای نگهداری انواع مواد غذایی در شرایط بهینه است. این فریزر با ابعاد کوچک، ظرفیت بالا و ویژگی بدون برفک، امکان نگهداری مواد غذایی را با کیفیت و تازگی بالا فراهم می‌کند. همچنین، سیستم یخساز آن به شما این امکان را می‌دهد که دمای مخازن را بر اساس نوع مواد غذایی تنظیم کنید و از حفظ کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835 یکی از محصولات برند ایستکول است که با ارائه محصولاتی با کیفیت، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه یخچال‌ها با انواع مختلف مدل‌ها است. این بار با ارائه مدل یخچال 5 فوت بدون برفک 1835، بار دیگر توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835، با داشتن حجم کم و ابعاد کوچک، گزینه‌ای مناسب برای مصرف کنندگانی است که به دنبال یک یخچال کوچک و کارآمد هستند. همچنین این محصول با داشتن سیستم دیفراست، امکان یخ زدگی را به حداقل می‌رساند و کمک می‌کند تا محیط داخلی یخچال بیشتر برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. این یخچال با ابعاد کوچک و حجم کم، گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک و محدود است. با توجه به طراحی خاص و فناوری مدرن،یخچال مینی بار ایستکول بسیار کم مصرف است و می‌تواند کمک کند تا هزینه‌های انرژی شما را کاهش دهد. با داشتن سه طبقه، این محصول امکان دسترسی آسان و تفکیک مواد غذایی را فراهم می‌کند. در نهایت، یخچال 5 فوت مدل مینی بار 1835 از برند eastcool در مقایسه با یخچال ایستکول 5 فوت سیلور، با داشتن تمامی این ویژگی ها، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک یخچال کوچک، کارآمد و کم مصرف هستند.

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835

ایستکول یکی از برندهای تجاری شرکت تولیدی صنعتی تکران مبرد است که سال‌ها در زمینه تولید محصولات برودتی فعال است. یخچال مینی‌بار 1835 با ابعاد کوچک و رنگ بندی‌های متنوع، محصولی است که می‌توان از آن در هر موقعیت مکانی مانند هتل، آزمایشگاه، بیمارستان، ادارات، منزل و دیگر مکان‌ها استفاده کرد. ابعاد کوچک این یخچال محدودیتی برای شما ایجاد نکرده و فضای زیادی را آشغال نمی‌کند.

ابعاد جمع‌و‎جور

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835 با ابعادی شامل ارتفاع 80 سانتی‌متر، عمق 53 سانتی‌متر و پهنای 44 سانتی‌متر، گنجایش کلی 89 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نوع از یخچال‌ها به دلیل طراحی کوچکی که دارند، در هر مکانی مثل هتل‌ها، ادارات، مراکز‌خرید و تجاری، منزل و دیگر مکان‌ها قابل استفاده هستند. البته به این نکته باید توجه کنید که از میان حجم کلی 89 لیتر، 71 لیتر در اختیار یخچال و 9 لیتر در اختیار فریزر کوچک این مدل قرار دارد. در واقع چندان نباید روی گنجایش فریزر این مدل حساب باز کرد اما با توجه به هدف ساختار، این موضوع قابل قبول است. طراحی داخلی یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835 شامل سه طبقه یخچال، دو طبقه روی درب، یک کشو و یک طبقه فریزر است. با اینکه با فضای داخلی کوچکی روبرو هستیم اما ایستکول با قراردادن ریل‌های مختلف، قابلیت تغییر ارتفاع طبقات را در اختیار شما قرارداده تا در صورت نیاز شخصی‌سازی طبقات را بر‌عهده گیرید. تک کشوی موجود با حفظ رطوبت به تازه ماندن میوه‌ها و سبزیجات کمک می‌کند. با توجه به اینکه از نمایشگر و کنترل دیجیتالی خبری نیست، برای تغییر دما به ترموستات دستی که داخل کابین قرار گرفته باید رجوع کرد. ولوم تنظیم ترموستات قابلیت تغییر دمای جالبی داشته که بر اساس نیاز و نوع مواد غذایی می‌توان شدت دما را با آن تنظیم کرد. در بخش بیرونی طراحی دستگیره مخفی باعث هماهنگی و جذابیت بصری بیشتر این محصول شده است. از مزیت دستگیره‌های مخفی باید به افزایش طول عمر درب به دلیل نبود برجستگی و آسیب‌پذیر نبودن این بخش اشاره کرد.

کم صدا با مصرف انرژی خوب

موتور پر‌بازده و کم مصرف یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835 میزان نویز یا صدای تولیدی کمی را ارائه می‌کند. با اینکه با یک یخچال جمع و جور و کم مصرف طرف هستیم اما رده انرژی A آن قابل چشم پوشی نیست. کم مصرف بودن این مدل، زمانی خود را نشان می‌دهد که پس از استفاده طولانی مدت به هزینه‌های انرژی آن توجه کنید، آنجا‌است که لبخند رضایت روی لب شما نقش می‌بندد. اگر به دنبال خرید یخچالی با ابعاد کوچک و کاربردی هستید، یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835 گزینه مناسب شما است. این یخچال با داشتن امکانات قابل قبول همچون گنجایش کلی 89 لیتر، تعداد مناسب طبقات با عمق کاربردی، ساختار مستحکم و موتور کم مصرف با رده انرژی A یک انتخاب منطقی است. همچنین در بخش امکانات قابلیت تنظیم شیب به لطف پایه‌های قابل تنظیم را نباید در این مدل از یاد برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل X267 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ال جی X267 یکی از یخچال‌های جذاب شرکت ال جی است که در کنار ظاهری زیبا امکانات درخوری را به استفاده کنندگان ارائه می‌دهد. این یخچال از جدیدترین تکنولوژی ال جی یعنی درب InstaView Door-in-Door برخوردار است که امکان دیدن داخل یخچال را تنها با دو ضربه بدون باز کردن درب فراهم می‌کند. از دیگر امکانات این یخچال فریزر ال جی می‌توان: کمپرسور اینورترخطی، امکان اتصال به وای‌فای، سیستم جریان هوای چندگانه، ظرفیت 674 لیتر، صفحه نمایش لمسی، سیستم جریان هوای چندگانه و فیلتر بهداشتی ‎HygieneFRESH+‎ را نام برد. در سه رنگ سفید، نقره‌ای و دودی می‌باشد که رنگ سفید و نقره‌ای قادراند سه حالت یخ اعم از یخ مکعبی، یخ خرد و یخ گرد را تولید کننند این در حالی ست که رنگ دودی دارای دو حالت یخ است. xxxx ( تحویل درب منزل ) xxxx

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 15 فوت مدل ای پی 16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی خانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، یخچال‌فریزرهای کمبی یا بالا و پایینی هستند. این یخچال‌ها با دو طراحی یخچال بالا یا یخچال پایین از پرفروش‌ترین محصولات این گروه در بازار هستند. یخچال و فریزر « ای پی » مدل «ps16» دستگاهی ساده و شکیل است. این محصول به رنگ سفید و سیلور تولید می‌شود. محفظه فریزر در قسمت بالا قرار دارد، گنجایش یخچال چیزی در حدود دو برابر گنجایش فریزر است و مناسب برای شرکت‌ها یا خانواده‌های کم‌جمعیت است. در کل این دستگاه یک محصول ساده از این گروه کالایی محسوب می‌شود و طراحی آن یادآور محصولات قدیمی است. تنظیمات برودتی را توسط درجه‌ای که داخل یخچال وجود دارد می‌توان انجام داد. این محصول پارس شوا دارای سه طبقه‌ی داخلی است و این طبقات از همه طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. دو صندوق پلاستیکی نیز در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن‌ها قرار داد. یخچال مدل ps16 دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر، تخم‌مرغ و ... استفاده کرد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. در نگاه به داخل این دستگاه، یخچال دارای 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه است، بخش فریزر هم 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد. مدل GSS-L7515 از یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. در مجموع می‌توان یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل GSS-L7515 یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌ها دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033SS از گروه یخچال‌ و فریزرهای سایدبای‌ساید بسیار محبوب شرکت «دوو» (Daewoo) است. شرکت دوو در این مدل از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است. کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکردی بهینه و قابلیت کارکرد در پنح سطح کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. فعالیت این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل می رساند. از قابلیت های دیگر اینساید بای ساید مدل D2S-1033SS مجهز بودن آن به نمایشگری لمسی برای نمایش وضعیت سرمایش یخچال و همچنین پنل لمسی برای انجام تنظیمات مختلف است. گفتنی است از مزایای ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033SS میتوان به قرارگیری این محصول در دسته محصولات کم مصرف اشاره کرد. این یخچال دارای رده ی مصرف انرژی +A می باشد که تا حد زیادی از هزینه های آن صرفه جویی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال‌ و فریزر دوقلوی «سامسونگ» مدل «RR20PN-RZ20PN» مجموعه‌ای کامل و کارآمد به‌شمار می‌رود‍. این مجموعه شامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار گرفته‌اند و نیازهای یک خانواده‌ی متوسط تا بزرگ را مرتفع می‌سازند؛ البته می‌توان هریک از این دو را به‌تنهایی نیز استفاده کرد و لزومی به کنار هم قرارگرفتن آن‌ها نیست. فریزر این مدل دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند. در قسمت یخچال علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ی Fresh Zone هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است و اصلا شنیده نمی‌شود. نمایشگر و دکمه‌های کنترلی روی در نصب شده‌اند. دستگیره‌ها ساده و به صورت لوله‌ای طراحی شده‌اند. مصرف انرژی این دستگاه‌ها کم بوده و آن‌ها را در رده‌ی مصرف انرژی A+ قرار داده است. روی در یخچال هم یک آبریز بیرونی نصب شده است و به شرط پرکردن منبع آب داخلی توسط کاربر، می‌توان بدون بازکردن در به آب خنک دسترسی داشت. سامسونگ از برندهای شناخته‌شده‌ی محصولات و لوازم خانگی برقی است که با ارائه‌ی دستگاه‌های باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، رضایت مشتریان را جلب کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXP450WB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر SXP450 ال‌جی که با نام P-Bentlee شناخته می‌شود دارای کمپرسور اینورتر خطی می‌باشد، این کمپرسور کمک زیادی به کاهش مصرف انرژی و گرما و لرزش حاصل از کارکرد موتور کرده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب ‌یخچال فریزر حائز اهمیت است وجود فیلتریست که بو و باکتری‌های داخل‌ یخچال را از بین ببرد، وجود فیلتر بهداشتی هایجن فرش پلاس در‌یخچال فریزرهای ال‌جی این مشکل را برطرف کرده است. یخ ساز باریک داخل درب باعث شده است که فضای بیشتری داخل فریزر برای کاربر قابل استفاده باشد. یکی دیگر از تجهیزاتی که در این دستگاه وجود دارد، استفاده از لامپ‌های ال ای دی در‌ یخچال فریزر است که باعث کاهش گرمای تولید شده و کاهش مصرف انرژی شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال امرسان مدل IR5T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر 5 فوت امرسان مدل IR5T با حجم کم و ابعاد کوچکش از سری یخچال‌های هتلی محسوب می‌شود. بطور کلی این نوع یخچال‌ها مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها و ... است. قسمت بالایی این دستگاه فریزر کوچکی قرار داده شده است که از آن می‌توان به عنوان یخدان استفاده کرد اگر چه این فریزر داخلی بدون برفک نیست ولی مقدار برفک گیری آن در طول زمان بسیار کم است همچنین یک عدد سینی در زیر فریزر وجود دارد که از چکیدن آب روی مواد غذایی داخل یخچال جلوگیری می‌کند. در قسمت پایینی یخچال یک عدد کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد که جنس آن از نوع پلاستیک مقاوم است. طبقات داخلی یخچال بصورت میله‌ای و از جنس فلز هستند و قابلیت جابه‌جایی دارند و کاربر برای قرار دادن مواد غذایی حجیم و یا ظروف بزرگ در یخچال دچار مشکل نخواهد شد. در قسمت درب نیز می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، تخم مرغ، کره و پنیر و ... را جا داد. تمامی اتصالات طبقات درب یخچال از جنس پلاستیک مقاوم است که در طول زمان کمتر فرسوده و شکسته خواهد شد. در مجموع بسته به نیاز کاربر این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد همچنین کیفیت این دستگاه توسط نام دیر آشنای امرسان تضمین شده است.

امرسان، از رویاهات دست نکش

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

ساختار و بدنه

یخچال  «امرسان» Emersun)) مدل «IR5T» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم یخچال محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد. در زیر دستگاه پایه‌های قابل تنظیم وجود دارد و طراحی دستگیره به‌صورت مخفی است.

طبقات یخچال

  این محصول امرسان دارای دو طبقه‌ی داخلی است و این طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. طبقات از میله‌های فلزی ساخته شده‌اند و یک صندوق ساخته شده از پلاستیک هم در قسمت پایینی یخچال در نظر گرفته ‌شده که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یخچال امرسان مدل IR5T دارای چهار محفظه روی در است و در محفظه‌ها می‌توان انواع بطری‌های کوچک، کره، پنیر و ... را جای داد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

فریزر-یخدان

شاید بعضی به قسمت بالایی این یخچال که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در یخچال‌های این‌چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. گذاشتن ظروف مخصوص برای تهیه‌ی یخ قالبی ابتدایی‌ترین کار آن است؛ ولی در ابعاد و حجم کم می‌توان برای نگه‌داری گوشت و مرغ یا موادی که نیاز به انجماد دارند نیز از آن استفاده کرد. باید دقت داشت که انجماد مواد غذایی با توجه به توان دستگاه مدت بیشتری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر طول می‌کشد و در دمای پایین‌تری عملکرد فریز انجام می‌شود. البته دمای یخدان به‌وسیله درجه‌ای که در بین طبقات قرار گرفته، قابل تنظیم است.

رده مصرف انرژی

   مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، ولی در کل رده مصرف انرژی دریخچال‌های کوچک هتلی کمی متفاوت است؛ با این حال رده انرژی این محصول B است و در بین محصولات گروه خود در رنج نرمال قرار می‌گیرد.

یخچال امرسان مدل IR5T در یک نگاه

یخچال امرسان مدل IR5T دستگاهی ساده و زیباست که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. صدای دستگاه کمی زیاد است و برای داخل اتاق‌خواب توصیه نمی‌شود. در فواصل زمانی کوتاه قسمت فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی مانند دانشجوها و... که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه می‌توانند بهره‌مند شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر بدون برفک «امرسان» مدل « BFN22D-M/TP»، با نمودار مصرف انرژی A، یکی از انواع یخچال‌های پربازده است. این یخچال 345 لیتر گنجایش دارد که از این میزان 248 لیتر ، گنجایش یخچال و مابقی ظرفیت فریزر است. تعداد طبقات موجود در محفظه‌ی این یخچال، چهار است و تعداد طبقات درب، به چهار عدد می‌رسد. جنس طبقات محفظه از شیشه‌ی نشکن است. سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم کاهش‌دهنده‌ی مصرف انرژی در یخچال، یک امتیاز ویژه است که این مدل از آن بهره می‌برد. مدل BFN22D-M/TP، با سیستم کمپرسور کار می‌کند و گاز خنک‌کننده‌ی  R134a در آن جریان دارد.  یک ویژگی مطلوب این یخچال، حالت تعطیلات( اقتصادی) است. کارکرد مجزای فریزر و قابلیت فریز کنندگی سریع فریزر یک قابلیت منحصربه‌فرد دیگر این یخچال است. ظرفیت انجماد فریزر این مدل ، در طی24  ساعت به 4.5 کیلوگرم می‌رسد. سیستم کنترل در این یخچال الکترونیکی است و پنل کنترل LED بر روی بدنه‌ی آن نمایان است. کلاس آب و هوایی مدل  BFN22D-M/TPمعتدل است و در آن گردش هوای چندگانه اتفاق می‌افتد. این یخچال، حداکثر 43 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. با داشتن آب‌سردکن، جاتخم‌مرغی و جالبنیاتی و مجهز بودن به قفل کودک، این یخچال چیزی کم ندارد! این یخچال گواهی‌نامه‌ی  ISO 9001-2008 دارد.

امرسان، وقتشه خونه جون بگیره

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، ترکیبی از زیبایی و سادگی

یخچال و فریزر مدل BFN22D-M/TP یک دستگاه کاربردی از امرسان است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می‌گیرد. در این مدل یخچال و فریزر ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد یا برعکس. فریزرهایی که در پایین قرار دارند نسبت به فریزرهای بالا، ظرفیت بیشتری دارند. دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. معمولا این نوع فریزرها به شکل کشو طراحی می‌شوند. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود. طراحی کمبی یا بالا و پایین از گذشته یکی از سبک‌های پرطرفدار برای طراحی یخچال و فریزرها بوده است و ویژگی اصلی آن ابعاد کوچک و جمع‌وجور آن است. به این ترتیب دستگاه شما اندازه‌ی نه چندان بزرگی دارد و در بیشتر خانه‌ها و به خصوص آشپزخانه‌های کوچک که ممکن است مشکل کمبود فضا داشته باشند، قابل استفاده هستند.

فضای داخلی، به نیازت توجه کن

  پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال 34 فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور 9 فوتی ببینید. با توجه به ابعاد کوچک یخچال و فریزر امرسان، طبیعتا نمی‌توان انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشت. این یخچال 22 فوت در مجموع ظرفیت 345 لیتر را برای سرمایش و انجماد مواد غذایی فراهم کرده است و از این ظرفیت 248 لیتر آن به یخچال و 89 لیتر آن به فریزر اختصاص داده شده است.

    قسمت داخلی یخچال دارای چهار طبقه است و از قفسه‌های شیشه‌ی نشکن و مقاوم تشکیل شده است و در قسمت پایینی آن دو کشوی شفاف به چشم می‌خورد که نسبتا کوچک هستند. این دو کشو برای نگه‌داری مواد حساس به رطوبت مثل میوه‌ و سبزی‌های تازه ایدئال هستند. به این ترتیب رطوبت کمتر و سرمای بیشتر کمک می‌کند تازگی میوه و سبزی تا مدت طولانی‌تر حفظ شود. علاوه‌بر این بر روی درِ یخچال چهار طبقه تعبیه شده است که برای قرارگیری موادی مثل تخم‌مرغ، ظرف سس، قوطی و مواد کوچک‌تر مناسب هستند. دو طبقه‌ی بلندی که در قسمت میانی قرار گرفته‌اند برای نگهداری بطری‌های نوشیدنی مناسب هستند و البته هر کدام فقط برای یک بطری جا دارند.

عملکرد، دسترسی سریع و آسان به همه‌ی آنچه نیاز دارید

تنظیمات یخچال و فریزر BFN22D از طریق پنل LED پهن روی بدنه انجام می‌شود. این پنل در ارتفاع بالا قرار گرفته و از دسترس کودکان خارج است و علاوه بر این، مجهز به قفل کودک است.  روی در یخچال یک آبسردکن پدالی به چشم می‌خورد که به کمک آن می‌توانید بدون بازکردن در یخچال و هدررفت انرژی، دسترسی سریع و آسان به آب خنک داشته باشید. طراحی باریک آبریز باعث‌شده فضای زیادی از یخچال برای این بخش اشغال نشود. لازم به ذکر است این دستگاه به شیر آب متصل نمی‌شود و برای استفاده از آبریز لازم است محفظه‌ی مخصوص داخل یخچال را به صورت دستی پر کنید.

سریع‌تر از آنچه بخواهید سرد می‌شود

      قابلیت SuperFreeze یا انجماد سریع امکانی کاربردی است که به خصوص در مواقعی که می‌خواهید خریدهای جدید را که داخل فریزر گذاشته‌اید به سرعت سرد کنید، به کار می‌آید. این عملکرد با سرمایش سریع و شدید محفظه‌ی فریزر مواد تازه اضافه شده را خنک می‌کند و در عین حال به سایر مواد غذایی آسیبی نمی‌زند. قابلیت SuperFreeze در یخچال و فریزر مدل BFN22D-M/TP پس از گذر زمان لازم به طور خودکار غیرفعال می‌شود و دستگاه به حالت کارکرد عادی برمی‌گردد.

مصرف انرژی، نیاز شما برای امرسان مهم است

    میزان مصرف انرژی المان بسیار مهمی برای دستگاه‌های برقی است. این موضوع به خصوص در مورد دستگاه پرکاربردی مثل یخچال و فریزر مهم است که در طول شبانه‌روز و هفت روز هفته به طور مداوم روشن است. روشن‌بودن مداوم یخچال در طول شبانه‌روز باعث‌شده مصرف انرژی این دستگاه تاثیر زیادی روی هزینه‌های برق خانه داشته باشد. دستگاه مدل BFN22D-M/TP دارای رده‌ی مصرف انرژی A و از این لحاظ امتیاز متوسطی می‌گیرد. البته با تنظیم دستگاه در حالت تعطیلات یا Eco می‌توانید در مواقعی که استفاده‌ی محدودی از یخچال و فریزر دارید یا خانه نیستید به کاهش مصرف انرژی آن کمک کنید.

یخچال مدل BFN22D-M/TP در یک نگاه

دستگاه مدل BFN22D-M/TP یکی از یخچال و فریزرهای کمبی میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل آبریز بیرونی، حالت کاهش مصرف انرژی و سیستم انجماد سریع این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر بست مدل BRB240 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر مدل BRB240 از محصولات جدیدترین برند گروه صنعتی انتخاب می باشد. این برند با هدف تولید محصولات باکیفیت و اقتصادی تأسیس شده است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای کمبی می باشد که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است . یخچال و فریزرهای کامبی این مزیت را دارند که نسبت به مدل‌های سایدبای‌ساید فضای کمتری را اشغال می‌کنند.این محصول با حجم مفید کل 420 لیتر و گنجایش 24 فوت برای خانواده ها با جمعیت متوسط تعبیه شده است این یخچال و فریزر دارای سیستم روشنایی LEDمی باشد که لامپ های LED 10 برابر مصرف کمتر و۲۰ برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معمولی دارند و به علت تولید گرمای فوق العاده پائین تر از لامپ های معمولی، سرمای داخل یخچال را حفظ می کنند. همچنین سیستم سرمایشی فریزر 100 درصد بدون برفک (NO – FROST) می باشد. گفتنی است سیستم سرمایشی دوگانه «SYSTEM COOLING TWIN –» یخچال فریز بست دارای دو سامانه سرمایش مجزا در فریزر و یخچال می باشد و بنابراین دارای قدرت خنک کنندگی برتر بدون امکان تداخل بو می باشد و به هیچ عنوان بوی مواد غذایی از فریزر به یخچال وبالعکس انتقال پیدا نمی کند. این محصول مجهز به نسل جدید کمپرسورها (HE) پرقدرت با بازدهی بالا و سیستم کم صدا، مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی می باشد.. همچنین این دستگاه دارای آبسرد کن مجهز به مخزن بزرگ داخلی، ۳ کشوی بزرگ ویک محفظه بزرگ درب دار درون فریزر و نوار دور درب ۱۰۰ %قابل شستشو و به راحتی قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7517W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7517W محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل M7620 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد.تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، یخساز اتومات (متصل به آب شهری ) و سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف اشاره کرد. یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو مک تک مدل تسلا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند مک تک یک کالای ایرانی و سطح گسترده برای فروش در کشور به همرا خدمات پس از فروش در سراسر استان ها ایفای خدمات می نماید و در طیف سبد خود محصولاتی مانند یخچال و فریزر و آون توستر و در آینده ای نزدیک تولید جاروبرقی و پنکه ولباسشویی و ظرفشویی را خواهد گنجاند و با ایجاد فناوری نوین در سطح تولید محصولاتی که ارایه می گردد سبک زندگی مدرنیته را به مردم عزیز کشورمان القا می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD یکی از محصولات باکیفیت ساخت شرکت ایکس ویژن است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای سایدبای‌ساید قرار می‌گیرد و قیمت آن به نسبت کارایی و ویژگی‌هایی که دارد مناسب در نظر گرفته شده است. این محصول دارای یک در مجزا برای فریزر و در دیگری برای یخچال است. طبقات و کشوهای قرار گرفته در این یخچال و فریزر امکان قرار دادن ظروف و مواد غذایی به صورت مرتب و قابل دسترسی را برای شما فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های بارز و کاربردی این مدل وجود آبسردکن است که علاوه‌بر سهولت و سرعت‌بخشی به دسترسی به آب خنک، با جلوگیری از لزوم بازکردن در یخچال، به حفظ سرمای داخلی دستگاه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. از طریق نمایشگر که در مجاورت خروجی آبسردکن قرار دارد امکان آگاهی از عملکرد و میزان دمای یخچال و فریزر فراهم شده است. سیستم گردش هوای چندگانه از دیگر خصوصیات این یخچال است که خنک‌سازی یکنواخت و سراسری قفسه‌های یخچال را موجب می‌شود. این مدل از یخچال‌های ایکس ویژن از کلاس مصرف انرژی A بهره می‌برد.

هم یخچال هم فریزر در کنار هم

شما چه مجرد باشید چه متأهلی؛ برای تازه نگه‌داشتن مواد غذایی خود به یک یخچال و فریزر نیاز پیدا می‌کنید. ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD دارای طراحی ساده اما دوست‌داشتی است که تمام مواد غذایی و خرت و پرت خانه شما را تازه و سالم نگه می‌دارد. مدل TS550-AWD/ASD ساید بای ساید بوده که یک یخچال جادار را در کنار یک فریزر  کنار هم قرار داده است.

یخچال‌های ساید بای ساید یک تحول عظیم در صنعت یخچال و فریزر بوده که دغدغه کمبود جا را در آشپزخانه برای خانوارهای بسیاری رفع کرده است. در حقیقت یخچال‌های ساید بای ساید حجم درونی دستگاه را کم کرده اما این دو مورد را کنار هم قرار داده است که جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نکند.

ساده بدون زرق‌وبرق

طراحی یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD بسیار ساده است و نباید از آن چندان انتظار ظاهری زیبا و خاص را داشته باشید. این وسیله صرفاً یک یخچال در کنار یک فریزر است که مواد غذایی شما را خنک و تازه نگه می‌دارد و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما نمی‌دهد. پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که شخصیت بیشتر از ظاهر برایتان اهمیت دارد؛ این مدل کاملاً انتخاب شما است.

مدل TS550-AWD/ASD دارای ارتفاع 176 سانتی‌متر است که از نظر هم طراز بودن در رده یخچال‌های ساید بای ‌ساید، کمی کوتاه‌تر است. همچنین روی درب یخچال آن یک آب‌سردکن نیمه اتوماتیک وجود دارد که مخزن آب در قسمت داخلی یخچال قرار گرفته و یک یخ‌ساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب در قسمت فریزر تعبیه شده است.

جادار و مطمئن

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های یخچال عمق و گنجایش آن است که بتوان مواد غذایی زیادی را درون آن جای داد. این مدل از سری ساید بای‌ سایدهای ایکس ویژن دارای عمق 630 میلی متر است. به طور کلی این مدل پنج طبقه به اضافه دو کشوی در هر دو طرف و چهار قفسه در دو درب چپ و راست دارد.  فاصله طبقات به اندازه کافی است که شما بتوانید یک بطری آب1 لیتری را به راحتی داخل آن قرار داد.

مصرف انرژی A+

مصرف انرژی این روزها به یک مسئله بسیار مهم در وسایل برقی تبدیل شده است و تمامی شرکت‌ها سعی دارند تا وسایل خود را به رده‌های انرژی A نزدیک کنند. مصرف انرژی A در مسائلی مانند صرفه‌جویی در مصرف برق و آب بسیار بهینه عمل می‌کند و کمترین میزان مصرف را دارد. ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD دارای رده مصرف انرژی A+ است که از این جهت خیال شما بابت مصرف انرژی راحت است.

نتیجه‌گیری

ایکس ویژن از برندهای تازه‌نفس ایرانی است که با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت وسایل برقی خانگی مانند تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی و مانیتور می‌کند. احداث کارخانه‌های مدرن و به کارگیری نیروهای بسیار مهارت دیده سبب شده تا محصولات ایکس ویژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و مصرف‌کنندگان ایرانی بتواند از این محصولات با خیالی راحت استفاده کند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD یک یخچال ساده اما بسیار با کیفیت است. این مدل شاید ازنظر زیبایی، از ظاهری منحصربه‌فردی برخوردار نباشد اما کارایی و کیفیت آن شما را راضی می‌کند. این محصول برای خانوارهای کم جمعیت یا آشپزخانه‌های کوچک بسیار ایده آل است. اما اگر عادت به ذخیره‌سازی هر نوع موادی را در داخل یخچال دارید مدل TS550-AWD/ASD برای شما مناسب نخواهد بود زیرا عمق و عرض این ساید بای‌ ساید زیاد نیست و خرت‌وپرت زیادی داخل آن جای نمی‌گیرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077TI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077TI با طراحی لوکس و کلاسیکی که دارد یکی از یخچال و فریزرهای مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف، با قابلیت کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی است. این یخچال و فریزر دوو مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است، این سیستم باعث جدایی جریان مستقل سرمایش یخچال از فریزر شده و در نتیجه غذای موجود در هر محفظه در بالاترین کیفیت و تازگی نگهداری می‌شود. همچنین وجود سامانه سرمایش دوگانه مانع از انتشار بوی غیرمنتظره از فریزر به یخچال و بالعکس می‌شود.این محصول دارای سامانه‌ی مدیریت مصرف هنگام سفر است. یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077TI طراحی ساده و در عین حال شیک و جذابی دارد. دوو برای روشنایی داخلی این سری، از لامپ‌های LED استفاده کرده است. این دستگاه مثل سایر تولیدات کمپرسورهای کم‌مصرف HE مجهز بوده و به دلیل وجود این کمپرسور در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت مدل D5i خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیپوینت برند نام آشنای ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت شانه به شانه کالاهای مشابه کره ای رقابت می کند . یخچال و فریزر دیپوینت دوقلو D5i با موتور اینورتر خطی کم مصرف با ظرفیت 330 لیتر برای یخچال و 277 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می توان اینگونه بیان کرد که D5i محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند.این محصول دارای دو دستگاه کاملا جداست اما این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل میکنند و یک محصول را تشکیل می دهند.از مشخصه های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود:1- به هیچ وجه برفک نمیزند. NO FROST - مجهز به یخساز اتوماتیک می باشد - مجهز به آبریز بیرونی می باشد:که باعث کاهش نیاز به باز و بسته کردن درب و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود.- دارای حالت انجماد سریع - دارای محفظه نگهداری مرغ ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی - دارای 3 سنسور کنترل دما6- سیستم روشنایی LED کم مصرف - این محصول دارای 30 + 12 ماه خدمات پس از فروش می باشد . جهت افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات نصب و گارانتی شماره تلفن 3141-023 در نظر گرفته شده است و همکاران ما پاسخگوی هرگونه نیاز مشتریان می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر سامسونگ مدل G26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال‌فریزر مدل «G26» از محصولات «سامسونگ»است که طراحی زیبا و کیفیت بالایی دارد و به رنگ سفید تولید و عرضه شده است. این یخچال‌فریزر که در ردیف یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید قرار می‌گیرد، از فناوری Twin Cooling Plus یا سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه بهره می‌برد که ضمن برخورداری از سیستم خنک‌کننده، با رطوبت مناسب و تنظیمات مجزا برای هریک از بخش‌های یخچال و فریزر باعث ماندگاری بیشتر موادغذایی می‌شود؛ همچنین ضمن کنترل رطوبت فریزر، نگرانی‌های حاصل از نگهداری برخی موادغذایی نظیر ماهی و نان سیر را که ممکن است طعم و کیفیت دیگر مواد را نیز تحت تأثیر قرار دهند، رفع می‌کند. بهره‌مندی از کمپرسور اینورتر هم مزایای قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر دارد که عبارت است از کاهش قابل‌توجه مصرف برق، کاهش استهلاک و افزایش طول عمر دستگاه، کاهش صدای تولیدی و افزایش ماندگاری مواد غذایی. یخچال‌فریزر سامسونگ G26 از آبسردکن و یخ‌ساز خودکار بیرونی نیز بهره می‌برد که به کارایی و جذابیت این محصول می‌افزاید. محفظه‌ی میوه و سبزیجات با انتخاب رطوبت خودکار (Moist Fresh Zone) از دیگر مشخصات بارز این مدل است که برای نگهداری مواد غذایی با ماندگاری بیشتر تعبیه شده است. جریان برودتی یکنواخت در طبقات نیز دیگر ویژگی G26 است که باز هم نشان از کیفیت عملکرد دستگاه دارد. در طراحی بدنه‌ی این مدل هم از فناوری Space Max استفاده شده است تا بیشترین فضای داخلی برای مصرف‌کننده فراهم گردد. نمایشگر LED تعبیه‌شده روی درِ این یخچال‌فریزر هم از دیگر مشخصاتی است که ظاهر آن را زیباتر می‌سازد. محفظه‌ی بار نیز برای این یخچال طراحی‌ شده است که علاوه‌بر سهولت دسترسی به نوشیدنی‌های پرمصرف، تأثیر زیادی هم در جلوگیری از اتلاف انرژی دارد. بهره‌مندی از لایه‌ی ضدباکتری Silver Nano، طبقات شیشه‌ای مقاوم و ضدسرریز، فیلتر آب و بوگیر قوی از دیگر مشخصات این دستگاه محسوب می‌گردند که آن را برای بسیاری از مصرف‌کنندگان که قصد خرید یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید دارند، به گزینه‌ای مطلوب تبدیل می‌سازد.

انواع یخچال و فریزر

دستگاه‌های یخچال و فریزر به‌طور عمده به چند دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند. یخچال‌فریزرهای معمولی بالا و پایین، سایدبای‌سایدها، در فرانسوی، دوقلو، چهار در و مینی. هرکدام از این یخچال و فریزرها طراحی و امکانات به‌خصوصی دارند و برای افراد خاصی مناسب‌اند. در ادامه به معرفی برخی از این مدل‌ها می‌پردازیم:

    یخچال و فریزر‌های بالا و پایین همان یخچال‌های معمولی هستند که همه‌ی ما با آن‌ها آشناییم. این دستگاه‌ها از دو در، یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر تشکیل شده‌اند که معمولا بخش یخچال گنجایش بیشتری دارد و ممکن است گنجایش کم فریزر آن‌ها برایتان اذیت‌کننده باشد؛ اما از طرف دیگر این نوع یخچال‌فریزرها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند.

        سایدبای‌سایدها یکی از مدل‌های بسیار محبوب یخچال‌فریزر هستند. این مدل‌ها طراحی زیبا و جذابی دارند و یخچال و فریزر آن‌ها در دو سمت دستگاه و به‌صورت سرتاسری از بالا تا پایین قرار دارند.

      یخچال‌فریزرهای در فرانسوی از طراحی متفاوتی برخوردارند و دارای دو در، در قسمت بالا و یک یا بیش از یک کشو در قسمت پایین هستند. این مدل از یخچال‌فریزرها به صورتی طراحی شده‌اند که دسترسی آسان به کشوی میوه‌ و سبزیجات و بخش فریزر و مواد منجمد وجود داشته باشد.

        یخچال‌فریزرهای دوقلو درواقع از یک یخچال و یک فریزر جداگانه تشکیل شده‌اند و برای کسانی مناسب‌اند که به فضای زیادی برای مواد منجمد احتیاج دارند.

معرفی یخچال و فریزر سامسونگ مدل G26

یخچال و فریزر «سامسونگ» مدل «G26» از دسته‌ی یخچال‌های سایدبای‌ساید این شرکت است که با در اختیار گذاشتن فضای 414 لیتر در قسمت یخچال و 223 لیتر در بخش فریزر، دستگاهی ایدئال برای ذخیره‌ی مواد غذایی محسوب می‌شود. طراحی زیبا و ساده‌ی یخچال به‌راحتی با هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود.

فضای جادار و بهینه

    در طراحی هوشمندانه‌ی این دستگاه به بهترین نحو از فضای یخچال و فریزر استفاده شده است و با درنظرگرفتن کشو و طبقات شیشه‌ای متعدد نگهداری و نظم‌بخشی به موادغذایی مختلف، از میوه‌ و سبزیجات گرفته تا بطری‌های کوچک و بزرگ، به‌آسانی امکان‌پذیر شده است. وجود محفظه‌ی مخصوص با قابلیت میزان سرمایش نیز از دیگر مزایای این مدل است که انعطاف زیادی برای نگهداری انواع موادغذایی به کاربر داده است.

یخ‌ساز و آبسردکن

    وجود آبسردکن بیرونی یکی از ویژگی‌های جذاب و کاربردی مدل G26 است که نه‌تنها موجب دسترسی آسان و سریع به آب و یخ می‌شود، که از هدررفت انرژی بر اثر باز و بسته ‌کردن درِ یخچال جلوگیری می‌کند.

روشنایی به سبک LED

      لامپ‌های LED دارای روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ‌های معمولی هستند. این لامپ‌ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی موادغذایی می‌شوند؛ همچنین با حذف لامپ‌های متداول فضای بیشتری داخل یخچال ایجاد شده است.

جمع‌بندی

یخچال‌‌فریزر G26 دستگاهی قدرتمند و جادار است که با برخورداری از محفظه‌های گوناکون نگهداری از انواع غذا، میوه، بطری و سایر ظروف را آسان کرده است و با گنجایش 637 لیتر برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط مناسب است. این دستگاه با برخورداری از امکانات مختلف و کارکرد رضایت‌بخش، به‌خوبی می‌تواند توقعات کاربر را برآورده کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا