خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفگیر و ملاقه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر قصد خرید دارید و می خواهید بهترین مارک کفگیر و ملاقه را خریداری کنید، توصیه می کنم تا انتهای این نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه همراه ما باشید.

انواع سرویس کفگیر و ملاقه

  • جنس استیل: بهترین و کاربردی ترین جنس در ساخت این سرویس‌ها جنس استیل است، زیرا در بین خانم‌های خانه‌دار طرفداران زیادی دارد. دوام و ماندگاری این جنس نسبت به سایر جنس‌هایی که در بازار موجود هستند، بالاتر است. چون جنس استیل در واقع همان فولاد ضد زنگ می‌باشد که در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی خواهد داشت. پس عزیزان سعی کنید که سرویس کفگیر و ملاقه‌ی انتخابی شما سبک و مرغوب باشد.
  • جنس چوبی: قدمت این جنس نسبت به استیل بیشتر است و در گذشته مردم بیشتر از این مدل کفگیر و ملاقه‌ها بهره می‌برده‌اند. اگر با نظافت و تمیز کردن سرویس کفگیر و ملاقه چوبی مشکلی ندارید، خرید این جنس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در غیر این صورت به سراغ خرید کفگیر و ملاقه چوبی نروید.
  • جنس مسی: سرویس کفگیر و ملاقه‌ی مسی جزو وسایل آشپزخانه‌ای هستند که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. البته این نکته را هم‌ فراموش نکنید که فلز مس برای سلامتی انسان و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود. پس اگر با قیمت ابن جنس مشکلی ندارید، می‌توانید به فکر خرید این مدل باشید.
  • جنس پلاستیکی: ست کفگیر و ملاقه‌ی پلاستیکی اگر از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده باشد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌های خانه‌دار باشد. کفگیر و ملاقه‌ی انتخابی شما عزیزان باید در برابر حرارت و گرما از خود واکنش نشان ندهد و بو و طعم بدی را از خود ساطع نکند.
  • جنس سیلیکونی: این جنس به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد و هم‌چنین عدم آسیب رساندن به ظرف‌های چدنی و تفلون، جز اولین انتخاب‌های خانم‌های خانه‌دار و آشپزها می‌باشد. پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر به قابلمه و ظرف‌هایتان علاقه دارید! می‌توانید به سراغ خرید ست کفگیر و ملاقه سیلیکونی بروید.

نکات مهم هنگام خرید سرویس کفگیر و ملاقه

جنس سرویس کفگیر و ملاقه

اولین نکته در خصوص خرید ست کفگیر و ملاقه توجه به جنس آن است. برای تولید این قبیل از سرویس های آشپزخانه ای می توان از چوب، استیل، پلاستیک و حتی به صورت ترکیبی از آن‌ها، استفاده نمود. اینکه کفگیر و ملاقه شما از چه جنسی باشد، موضوعی است که بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد اما اینکه از آن‌ها برای چه ظرف و قابلمه ای استفاده کنید، دیگر وارد فاز بهداشتی و استانداردی می شود که حتماً باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

پایه و نوع کفگیر و ملاقه

مورد دوم برای انتخاب ست کفگیر و ملاقه مربوط به پایه محصول و هم‌چنین نوع آن می شود. اینکه ست شما دارای پایه باشد و یا نه موضوعی است که باز انتخاب آن به اختیار خودتان است. اما اگر مدل ست انتخابی‌تان از نوع پایه دار بود، یادتان باشد که حتما می بایست به رومیزی بودن و یا دیواری بودن آن توجه لازم را داشته باشید.

تعداد و زمینه های کاربردی قطعات سرویس کفگیر و ملاقه

از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید این مدل از تجهیزات آشپزخانه‌ای نیز می توان به تعداد و زمینه های مصرفی هر یک از اجزای تشکیل دهنده سرویس اشاره داشت. همان‌طور که می دانید این مدل از محصولات، از سه پارچه به بالا شروع می شوند و به همین منظور توجه به زمینه های کاربری هر یک از کفگیرها و ملاقه های موجود در آن بایستی برای شما خریداران حائز اهمیت باشد. توصیه می‌کنیم در صورتی که به تازگی آشپزی را شروع کرده اید به دنبال خرید ست های گرانقیمت و پر از کفگیر و ملاقه های جورواجور نباشید و کار خود را با سرویس های ساده‌تر آغاز نمایید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه

اندازه و وزن کفگیر و ملاقه

در هنگام خریدتان حتما به اندازه و وزن محصولاتی که در داخل ست کفگیر و ملاقه قرار گرفته اند نیز توجه کنید. به اندازه سری و طرح دسته و هم‌چنین وزن آنان حتما بها بدهید. یادتان باشد کار با این وسایل آشپزخانه‌ای به صورت دستی بوده و به همین منظور بایستی از سبکی و راحتی کار با آنان اطمینان حاصل نمایید.

قابلیت شستشو کفگیر و ملاقه

برخی از سرویس های کفگیر و ملاقه از قابلیت شستشو با ماشین های ظرفشویی نیز برخوردارند. خرید این محصولات می تواند برای تمام خانم های خانه داری که خیلی عادت به شستن ظرف ها به صورت دستی ندارند، یک مزیت بزرگ به حساب آید. از طرفی هم فراموش نکنید که شستشوی کامل این وسایل در بهداشت غذایی شما بسیار موثر است.

قیمت سرویس کفگیر و ملاقه

قیمت ست کفگیر و ملاقه در بازار کشورمان کاملا متنوع و مختلف است. قیمت این قبیل از تجهیزات آشپزی بیشتر با توجه به جنس و کیفیت ساخت آنان تعیین می شود. با این حال یادتان باشد شما بایستی با هر میزان پولی که در اختیار دارید موفق به خرید بهترین ها برای خودتان شوید. پس بهتر است کمی از عجله خود در فرآیند خریدتان کاسته و به جای آن بر روی تشخیص کیفیت محصول مورد نظرتان دقت نمایید.

نحوه نگهداری و شست و شو کفگیر و ملاقه

پس از خرید مهم ترین موضوع در رابطه با کفگیر و ملاقه نگهداری و شست و شوی آن ها میباشد. اگر میخواهیم این وسایل ماندگاری بالاتری داشته باشند باید نکات بهداشتی را در مورد آن ها رعایت کنیم. اگر در هنگام شستن چربی یا مواد غذایی روی آن ها بماند و به خوبی شسته نشوند دچار خوردگی می شوند و کیفیت خود را از دست میدهند و البته باعث رشد میکروب و ورود آنها به غذا میشود که میتواند سلامتی ما را به خطر بیندازد. به طور کلی نگهداری درست این وسایل برای سلامتی بسیار اهمیت دارد. برای مثال در مورد ملاقه و کفگیر چوبی مواد غذایی و آلودگی ها به سرعت به شکاف چوب نفوذ میکنند بنابراین از وسایل و کفگیر و ملاقه ترک خورده ی چوبی نباید استفاده کرد چون آلودگی های غذایی روی آن ها وارد غذا شده و برای سلامتی خطرناک است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه گفته شد، می توانید کفگیر و ملاقه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفگیر و ملاقه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس استند و ابزار آشپزی جوزف جوزف مدل 5 قطعه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کدبانوی خانه می‌خواهد سوپ را هم بزند، آن را برای سرو داخل ظرف بریزد، می‌خواهد ماکارونی را از آب جوش بیرون آورده و داخل آبکش بریزد، می‌خواهد مواد داخل تابه که در حال سرخ شدن هستند را هم بزند، می‌خواهد خوراک لوبیا را بدون این‌که آب اضافه‌اش داخل ظرف بریزد داخل ظرف سرو بریزد. آیا برای هرکدام از این‌ها باید یک قاشق جداگانه خرید؟ هرکدام از این قاشق‌ها چه فضایی را اشغال می‌کنند؟ ست کردن‌شان با هم سخت نیست؟ به جز خرید تک تک قاشق‌ها، یک راه حل دیگر هم وجود دارد. برای این‌ که تمام این قاشق‌ها را داشته باشید می‌توانید این ست را تهیه کنید. این ست دارای یک قاشق مخصوص سرو ماکارونی، یک قاشق مخصوص تفت دادن مواد داخل تاوه، یک قاشق برای کشیدن غذای‌هایی مانند خوراک لوبیا و خوراک مرغ، یک قاشق برای ریختن سوپ داخل ظرف سرو و یک قاشق برای هم زدن آن است. اگر از آن دسته افراد باشید که برای شستشوی ظروف از ماشین ظرف‌شویی استفاده می‌کنید هم نیاز نیست نگران باشید. چرا که تمام این قاشق‌ها را می‌توان با استفاده از ماشین ظرف‌شویی شست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه کاراجا مدل New collection کد 378790 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس های دستیار آشپزی با ظاهر زیبا و کیفیت و طول عمر بالا برازنده آشپزخانه شماست. توصیه ما این سرویس 7 عددی کاراجا با جنس فولاد ضد زنگ و با دوام است. این ست به راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شست و شو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه شنگیا مدل سیلیکون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست سرویس کفگیر و ملاقه تمام سلیکون عروس 12 پارچه ست کاملی است از برند با دوام و نسوز برند شنگیا نیاز هر خانه ایی را تا سالیان دراز تامین میکند- قابل استفاده در ظروف تفلون بدون ایجاد خش - مقاوم دربرابر گرما تا 240 - قابل شستشو در ماشین ظرف شویی - عاری از هرگونه ماده مضر یا سمی مانند سرب، کادمیوم یا پلاستیک بازیافتی - دارای روکش تفلون برای مقاومت بیش تر و ضرر کمتر - طراحی زیبا و ارگونومی - سبک و مقاوم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 19 پارچه کیچن ست کد 59 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 19 پارچه برند کیچن ست شامل سرویس کفگیر و ملاقه که 11 عدد میباشد و شامل سرویس چاقو و قیچی آشپزخانه و تخته برش است به همراه دو استند جفتی که قابلیت جدا شدن دارد بهترین محصول برای جهیزیه و آشپزخانه که در بازار وجود دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه مدل بلوط کد YP-LT-06 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست 6 پارچه کفگیر و ملاقه مدل بلوط یک ابزار آشپزی ضروری برای آشپزخانه است. این محصول از جنس چوب راش بسیار با کیفیت ساخته شده است و یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه شماست. این ست شامل 5 عدد کفگیر با قابلیت های مختلف و یک پایه نگهدارنده از ترکیب جنس چوب و استیل با کیفیت است. ست 6 پارچه کفگیر و ملاقه مدل بلوط توسط یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی کشور با استانداردهای اروپایی تولید شده است . لذت آشپزی آسان و حرفه‌ای را میهمان بلوط باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن‌ وار ست مدل سیلیکونی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‎سرویس کفگیر ملاقه Kitchenware Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد.در این سرویس جهت اتصال قسمت سیلیکونی با دسته بامبو از یک متصل کننده فلزی میانی استفاده شده که امکان جدا شدن ان ها در استفاده بلند مدت را به صفر رسانده. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه متنوع که شامل انواع کفگیر ملاقه فرچه لیسک انبر میباشد در برابر درجه حرارت سرما تا -40و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و باعث میشود اشپزی لذت بخش تر شود . این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و 1 عدد ظرف نگهداره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 14پارچه پرنس مدل 1100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر آشپزخانه نیازمند ابزار با کیفیت مثل یک کفگیر ملاقه و ابزار سبک و کاربردی می‌باشد، سرویس کفگیرملاقه7پارچه پرنس شامل یک عدد کفگیر برنج، یک عدد کفگیر قاشقی، یک عدد کفگیر قاشقی شیار دار، یک عدد چنگال اسپاگتی، یک عدد کفگیر شیار دار، یک عدد کاردک شیار دار و یک عدد پایه نگه دارنده می باشد، این سرویس ساخته شده است. پایه نگهدارنده این سرویس باعث سهولت در استفاده و نگه داری محصول شده است. طراحی منحصر بفرد این محصول متناسب با هر سبک آشپزخانه ای می باشد و به آشپزخانه شما روحی تازه می بخشد. سرویس گفگیرملاقه پرنس مقاوم در برابر حرارت تا دمای 220 درجه است. لازم به ذکر است که این محصول به کف سرویس پخت و پز شما آسیبی نمی‌رساند به علاوه در وسط هر کفگیر و یا ملاقه یک پایه طراحی شده است تا در صورت قرار دادن کفگیر بر روی میز و یا محیط آشپزخانه، کفه آن با سطح محیط تماس نداشته باشد تا کفگیر ملاقه تمیز و بهداشتی بماند. سرویس ابزار رنگی 8 پارچه پرنس،یکی از وسایل مهم در هر خانه است زیرا علاوه بر کاربرد‌های متفاوت نمای زیبایی به آشپزخانه‌ی شما می‌دهد. بنابراین ما استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل سیر له کن، گردو شکن ، پوست کن ، قوطی درب بازکن ،قاشق اسکوپ بستنی و درب باز کن برای انجام کا‌رهای مختلف شما در آشپزخانه است. جنس بدنه ی این ابزار از استیل ضد خش است.این محصول همراه با پایه بوده به همین دلیل استفاده از آن به عنوان یک سرویس کامل مفید و ضروری مناسب به نظر می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 11 پارچه مدل 10001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کفگیر و ملاقه سیلیکونی از بهترین مواد با کیفیت بالا انتخاب شده و سیلیکون بدون BPA( این ماده شیمیایی باعث مشکلات قلبی عروقی، از جمله بیماری عروق کرونر قلب، آنژین، حمله قلبی، فشار خون بالا و بیماری عروق محیطی میشود که این سرویس این ماده را در ترکیب خود ندارد).با استفاده از مواد درجه بندی شده، مجموعه ظروف ما وزن تعادل کاملی را فراهم می کند، به راحتی در دست است و برای پخت و پز بسیار کاربردی است.سیلیکون مواد غذایی یکی از سازگارترین مواد با محیط زیست است. غیر سمی، بی بو و بسیار شفاف است.ست ظروف آشپزخانه سیلیکونی در برابر گرما و سرما از 40 درجه تا 230 درجه مقاومت بیشتری دارد.این ماده سیلیکونی خاص انعطاف پذیری بالایی دارد، سطح نرم آن از خراشیدگی، خراشیدگی یا آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری می کند و گرانین ها را لکه نمی کند، تمیز کردن و ماندگاری ظروف را آسان می کند.همچنین در هنگام پخت و پز از سر و صدای کمتری برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 11 پارچه مدل 10005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کفگیر و ملاقه سیلیکونی از بهترین مواد با کیفیت بالا انتخاب شده و با بالاترین استاندارد مورد تایید FDA و سیلیکون بدون BPA( این ماده شیمیایی باعث مشکلات قلبی عروقی، از جمله بیماری عروق کرونر قلب، آنژین، حمله قلبی، فشار خون بالا و بیماری عروق محیطی میشود که این سرویس این ماده را در ترکیب خود ندارد).با استفاده از مواد درجه بندی شده، مجموعه ظروف ما وزن تعادل کاملی را فراهم می کند، به راحتی در دست است و برای پخت و پز بسیار کاربردی است.سیلیکون مواد غذایی یکی از سازگارترین مواد با محیط زیست است. غیر سمی، بی بو و بسیار شفاف است.ست ظروف آشپزخانه سیلیکونی در برابر گرما و سرما از 30 درجه تا 230 درجه مقاومت بیشتری دارد.این ماده سیلیکونی خاص انعطاف پذیری بالایی دارد، سطح نرم آن از خراشیدگی، خراشیدگی یا آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری می کند و گرانین ها را لکه نمی کند، تمیز کردن و ماندگاری ظروف را آسان می کند.همچنین در هنگام پخت و پز از سر و صدای کمتری برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه مدل 10021B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کفگیر و ملاقه سیلیکونی از بهترین مواد با کیفیت بالا انتخاب شده و با بالاترین استاندارد مورد تایید FDA و سیلیکون بدون BPA( این ماده شیمیایی باعث مشکلات قلبی عروقی، از جمله بیماری عروق کرونر قلب، آنژین، حمله قلبی، فشار خون بالا و بیماری عروق محیطی میشود که این سرویس این ماده را در ترکیب خود ندارد).با استفاده از مواد درجه بندی شده، مجموعه ظروف ما وزن تعادل کاملی را فراهم می کند، به راحتی در دست است و برای پخت و پز بسیار کاربردی است.سیلیکون مواد غذایی یکی از سازگارترین مواد با محیط زیست است. غیر سمی، بی بو و بسیار شفاف است.ست ظروف آشپزخانه سیلیکونی در برابر گرما و سرما از 40 درجه تا 230 درجه مقاومت بیشتری دارد.این ماده سیلیکونی خاص انعطاف پذیری بالایی دارد، سطح نرم آن از خراشیدگی، خراشیدگی یا آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری می کند و گرانین ها را لکه نمی کند، تمیز کردن و ماندگاری ظروف را آسان می کند.همچنین در هنگام پخت و پز از سر و صدای کمتری برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه کیچن ست مدل Si55 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های ساخته شده از بامبو و با روکش سیلیکون و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و یک عدد استند قاشق و درب قابلمه و یک عدد ظرف نگهداره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه کیچن ست مدل UNT46 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و یک عدد استند قاشق و درب قابلمه و یک عدد ظرف نگهداره می باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه کیچن ست مدل STEEL494 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چرخ گوشت به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

سرویس کفگیر Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های ساخته شده از استیل و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و یک عدد استند قاشق و درب قابلمه و یک عدد ظرف نگهداره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل دونا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهمترین ابزار سرو و پذیرایی ، در مجالس و مهمانی هایی که در آن غذا سرو می شود ، کفگیر و ملاقه استیل است.سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل دونا ساخته شده از استیل 18/10 ، آهنربا نگیر ضد زنگ است.محصول فوق شامل یک عدد کفگیر + یک عدد ملاقه سایز بزرگ و یک عدد ملاقه سایز کوچک است.محصول فوق به دلیل طراحی مناسب ، استیل مرغوب آهنربا نگیر ،کارکرد و دوام طولانی،قابلیت استفاده در مراسم سرو و پذیرایی خانگی ، رستورانی و هتلی را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 4 پارچه فرتاپیچ مدل چوبی کد 018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم‌ترین ابزار آشپزی، سرویس کفگیر و ملاقه مخصوص آشپزی محسوب می‌شوند. از انواع قاشق‌های چوبی، پلاستیکی و فلزی می‌توان برای پخت و پز استفاده کرد. اما بهترین گزینه برای آشپزی، استفاده از سرویس کفگیر و ملاقه چوبی است. کفگیر و ملاقه های چوبی فرتاپیچ علاوه بر اینکه ظاهری زیبا و جذاب دارند، سطوح نچسب قابلمه و تابه را نیز نمی‌تراشند و همچنین در درجه حرارت بالا ذوب نخواهند شد. نکته‌ی دیگری که ما را به استفاده از کفگیر و ملاقه های چوبی سوق میدهد، رسانا نبودن آن است. همانطور که احتمالاً می‌دانید، چوب عایق گرما است. بنابراین برای هم زدن غذا روی شعله، استفاده از کفگیر و ملاقه های چوبی فرتاپیچ بهترین گزینه است. چرا که حرارت را از سطح قابلمه به دسته قاشق انتقال نمی‌دهد. پس می‌توان گفت که استفاده از کفگیر و ملاقه های چوبی، یک آشپزی ایمن را به شما هدیه می‌دهند. شما می‌توانید ساعت‌ها از کفگیر و ملاقه های چوبی فرتاپیچ برای هم زدن غذای خود استفاده کنید، بدون اینکه دستتان از حرارت آسیبی ببیند. یکی دیگر از مزایای استفاده از کفگیر و ملاقه های‌ چوبی، استحکام بالای آن‌ است. این کفگیر و ملاقه های همچنین در برابر گرما نیز مقاوم هستند. بنابراین در هنگام هم زدن غذا و یا قرار گرفتن در مجاورت قابلمه و تابه، ذوب نمی‌شوند. کفگیر و ملاقه های آشپزی چوبی فر‌تا‌پیچ مدل چوبی با طول 30 سانتی متر با بهره گیری از خلاقیت و ذوق هنرمندان خبره و ماهر طراحی و با رنگ های زیبا تزیین شده است. این کفگیر و ملاقه ها زینت بخش خانه های مدرن امروزی است که در عین حال حس نوستالژی زندگی در خانه های باصفا و رنگارنگ قدیمی را برای همه ایرانی‌ها به ارمغان می آورد. این کفگیر و ملاقه ها ضد آب ضد خش و بسیار محکم است که قابلیت استفاده در منزل یا محل کار به عنوان کفگیر و ملاقه های آشپزی و یا برای تزئین را دارد که با رنگ های بسیار زیبا جلوه ی بسیار زیبایی برای شما ایجاد می کند. این محصول با افتخار تولید هنرمندان ایران می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 4 پارچه وودلندزون مدل کدبانو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز ساخته شده از چوب دارای قاشق و کفگیر و ساتور و انبر است که برای یک آشپز حرفه ای نیاز است. داشتن این سرویس بسیاری از مشکلات آشپزی را آسان میکند. جنس به کار رفته چوب بسیار با کیفیت و مستحکم است. برای نگهداری این سرویس بهتر است آنرا با دستمال نمدار تمیز کنید و کمتر با آب بشویید. این سرویس برای پخت و پز سرخ کردنی و کوکو وکتلت و .. مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه کد 0748 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابزارسه تیکه کفگیر باکیفیت مناسب ایرانی ولبه های تمیز بدون بو بوده وطراحی کاربردی داردتک رنگ مشکی وباتوجه به قیمت مناسب برای امورروزمره آشپزی بسیار مناسب میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه مدل کیچن ست خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه زیبا مدل دنا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود یک ست کفگیر و ملاقه در هر آشپزخانه ای یک امر ضروری است. این مدل ست کفگیر و ملاقه ساخت شرکت زیبا بوده و 6 عدد از کاربردی ترین ابزار های مورد نیاز در آشپزی را دارد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مدل از جنس نسوز بوده و از تماس مستقیم با شعله و حرارت دچار مشکلی نمی شود و دچار تغییر شکل و دفرمه شدن نمی شود. استند و یا همان پایه قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا برای برداشتن هر کدام یک از ابزار های مورد نیاز تنها کافی است پایه را چرخانده و دسترسی لازم را داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کفگیر و ملاقه و ابزاری آشپزی 14 پارچه پرنس مدل P2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر آشپزخانه نیازمند ابزار با کیفیت مثل یک کفگیر ملاقه و ابزار سبک و کاربردی می‌باشد، سرویس کفگیرملاقه7پارچه پرنس شامل یک عدد کفگیر برنج، یک عدد کفگیر قاشقی، یک عدد کفگیر قاشقی شیار دار، یک عدد چنگال اسپاگتی، یک عدد کفگیر شیار دار، یک عدد کاردک شیار دار و یک عدد پایه نگه دارنده می باشد، این سرویس ساخته شده است. پایه نگهدارنده این سرویس باعث سهولت در استفاده و نگه داری محصول شده است. طراحی منحصر بفرد این محصول متناسب با هر سبک آشپزخانه ای می باشد و به آشپزخانه شما روحی تازه می بخشد. سرویس گفگیرملاقه پرنس مقاوم در برابر حرارت تا دمای 220 درجه است. لازم به ذکر است که این محصول به کف سرویس پخت و پز شما آسیبی نمی‌رساند به علاوه در وسط هر کفگیر و یا ملاقه یک پایه طراحی شده است تا در صورت قرار دادن کفگیر بر روی میز و یا محیط آشپزخانه، کفه آن با سطح محیط تماس نداشته باشد تا کفگیر ملاقه تمیز و بهداشتی بماند. سرویس ابزار رنگی 8 پارچه پرنس،یکی از وسایل مهم در هر خانه است زیرا علاوه بر کاربرد‌های متفاوت نمای زیبایی به آشپزخانه‌ی شما می‌دهد. بنابراین ما استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل سیر له کن، گردو شکن ، پوست کن ، قوطی درب بازکن ،قاشق اسکوپ بستنی و درب باز کن برای انجام کا‌رهای مختلف شما در آشپزخانه است. جنس بدنه ی این ابزار از استیل ضد خش است.این محصول همراه با پایه بوده به همین دلیل استفاده از آن به عنوان یک سرویس کامل مفید و ضروری مناسب به نظر می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کفگیر و ملاقه ایکیا کد 358 مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ست سه تیکه کفگیر و ملاقه برند ایکیا بادوام، سبک وزن و همه کاره است که با استفاده صولانی مدت و در طی زمان رنگ ان تغییر نمیکند و همچنین مورد استفاده برای قابلمه ها و تابه ها ملایم با پوشش نچسب میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر 3 پارچه مدل 456 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول ، سه ابزار کفگیر ، قاشق و چنگال را شامل می شود که از جنس چوب راش با کیفیت تولید شده اند . قاشق چوبی دارای دو لبه منحنی شکل و صاف با زاویه 90 درجه می باشد که امکان استفاده از آن را برای ظروف مختلف اعم از گرد و مستطیل شکل را فراهم می کند . کفگیر نیز دارای صفحه صاف با لبه باریک شده می باشد که علاوه بر کارکرد معمول ، امکان بهره برداری از آن را برای سرخ کردن مواد غذایی در کنار چنگال فراهم می کند . نگهداری از لوازم آشپزخانه چوبی مستلزم رعایت برخی از نکات مهم می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است : پس از هر بار استفاده و قبل از اینکه مواد غذایی بر روی سطح چوب خشک شوند ، آن را با آب گرم و مایع ظرفشویی بشویید . (از خیساندن ابزار چوبی برای مدت طولانی بپرهیزید تا دوام آنها بیشتر شود ) برای جلوگیری از خشک شدن سطح چوب در صورت استفاده مداوم ، روغن زدن سطح آنها به صورت هفتگی الزامی است . این عمل مقاومت محصول را بالا برده و عمر طولانی آن را تضمین می کند . ترکیب موم طبیعی و یک نوع روغن خوراکی نظیر روغن زیتون ، محصول مناسبی برای چرب کردن چوب می باشد ، اما آغشته کردن سطح چوب با روغن خوراکی نیز کافی است . در زمان روغن زدن مطمئن شوید که وسیله چوبی شما کاملاً تمیز و خشک باشد . (برای جذب روغن در چوب یک شب زمان کافیست)

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آرام پز و زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن‌ وار ست کد B-2055 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر و ملاقه کیتچن وار ست ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و ابزار 1 عدد ظرف نگهدارنده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه پرنس هوم مدل KITCHEN SET خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر پرنس هوم مدل Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و 1 عدد ظرف نگهداره می باشد. این محصول دارای رنگ بندی متنوع است که در آمازون یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم آشپزخانه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفگیر مدل wood بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای آشپزی آسان با لوازم حساس آشپزی بهتر است از قاشق و کفگیر چوبی استفاده کنیم. این کفگیر از بهترین و سختترین چوب ساخته شده است و دارای کیفیت مناسبی است. همچنین چون چوب است دست را حین آشپزی نمیسوزاند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن ست مدل UNT45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و 1 عدد ظرف نگهداره می باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل wood خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای آشپزی با ظروف حساس بهتر است از قاشق و چنگال و کفگیر چوبی استفاده کنیم. این ست با بهترین و با کیفیتترین چوب ساخته شده و با روغن ارگانیک جذبی پوشش خورده است. این ست بهترین گزینه برای آشپزی روزمره است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفگیر چوبلمه مدل 07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفگیر چوبی گرد سوراخ دار ، نمونه ای جدید از خانواده کفگیرهای چوبی با طراحی ظاهری زیبا و کیفیت تولیدی بسیار بالا می باشد . این کفگیر دسته بلند تولید شده از جنس چوب مرغوب همراه با استحکام و مقاومت بوده که از آن می توان برای طبخ و یا حتی سرو غذا استفاده کنید . سطح یکدست و سیقلی کفگیر امکان استفاده مداوم از آن را فراهم آورده . سوراخ های تعبیه شده بر روی کفی کفگیر امکان جداسازی مواد غذایی از مایع همراه آنها را به سادگی برای کاربر فراهم آورده . از جمله مزیت های کفگیر چوبی را می توان امکان استفاده از آن برای ظروفی با سطح داخلی حساس نظیر تفلون عنوان نمود ، پس با کمترین محدودیت ممکن استفاده ، شست و شو و در نهایت نگهداری کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن ست مدل سیلیکونی کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر Kitchen Set ساخته شده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون با استاندارد FDA و بدون BPM ، دسته های چوبی از جنس بامبو و یک ظرف نگهدارنده از جنس پلاستیک میباشد. این سرویس از وزن متعادل و دیزاین منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود در دست گرفتن آن آسان و پخت و پز را راحت می کند. سیلیکون به کار رفته در این محصول ساخته شده از مواد غیر سمی ، بی بو و سازگار با محیط زیست است. این مجموعه وسایل آشپز خانه در برابر درجه حرارت سرما تا 30- و گرما 230+ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. انعطاف پذیری ، رویه های نرم از خراشیدن و آسیب رساندن به ظروف شما جلوگیری میکند و همچنین باعث کاهش سر و صدا هنگام آشپزی می شود. این مجموعه متشکل از 11 عدد کفگیر ملاقه و 1 عدد ظرف نگهداره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 5 پارچه مدل Akut خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست 5 تیکه آشپزخانه شامل کفگیر کیک، قاشق سالاد، چنگال سالاد، قاشق پخت‌و‌پز، انبر از جنس پلی آمید و نچسب یک ست کامل مناسب یک آشپزی لذت بخش در خانه و طبیعت بدون آسیب رساندن به ظروف تفلون است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه ای تی سی مدل A127 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر و ملاقه ATC در سه رنگ - جنس بدنه پلی کربنات که تا 220 درجه حرارت مستقیم مقاوم است و در حرارتهای بالا و در طول زمان تغییر رنگ و حالت نمیدهد - استفاده شده از مرغوبترین مواد اولیه که سلامت - عطر - طعم و کیفیت پخت غذای شما تضمین شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 6 پارچه مدل کوتاه هندی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفگیر و ملاقه استیل دسته کوتاه هندی ساخت کشور هندوستان از استیل ضد زنگ و نگیر به اهنربا و ضخیم میباشد . بسته شامل 3عددکفگیر و3عددملاقه کوتاه میباشدطول کلی 22 سانتیمتر وطول دسته 12 سانتیمتروقطر سر تقریبا 9 سانتیمتر میباشد بسیار زیبا و براق و محکم میباشد که یک محصول پر کار برد و پر طرفدار در اشپزخانه میباشدمانند ملاقه سوپ وماست یا کفگیر سرو برنج. به دلیل دسته های کوتاه انها فضای کمی اشغال میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه مدل هندی کد KMM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس کفگیر و ملاقه استیل دسته کوتاه هندی ساخت کشور هندوستان از استیل ضد زنگ و نگیر به اهنربا و ضخیم میباشد . بسته شامل 1عددکفگیر و1عددملاقه کوتاه ویک کفگیر ماکارونی میباشدطول کلی کفگیر وملاقه22 سانتیمتر وطول دسته 12 سانتیمتروقطر سر تقریبا 9 سانتیمتر میباشد بسیار زیبا و براق و محکم میباشد که یک محصول پر کار برد و پر طرفدار در اشپزخانه میباشدمانند ملاقه سوپ وماست یا کفگیر سرو برنج.و کفگیر ماکارونی به دلیل دسته های کوتاه انها فضای کمی اشغال میکند

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا