خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید گل مصنوعی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

گل‌های مصنوعی از لوازم دکوری محبوبی هستند که به زیبایی خانه‌ها و سایر مکان‌های اداری و تجاری کمک می‌کنند. البته گل و گیاه مصنوعی تقریبا توسط افرادی خریداری می‌شود که امکان نگهداری از گل‌های طبیعی آپارتمانی را ندارند. درست است که گل‌های مصنوعی برای زیباتر شدن محیط خریداری می‌شوند اما اگر ناآگاهانه اقدام به خرید گل مصنوعی کنید حتی باعث به هم ریختگی در دکوراسیون داخلی نیز می‌شود. به همین دلیل مطالعه راهنمای خرید گل یک نیاز اساسی برای افرادی است که با انواع گل مصنوعی آشنایی ندارند یا نمی‌دانند چه گلی برای چه محیطی مناسب خواهد بود. اگر تجربه کافی در شناخت گیاهان مصنوعی ندارید نگران نباشید، چون در ادامه این مقاله نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی را مطالعه خواهید کرد.

امروزه اغلب دیزاینرها و طراحان دکوراسیون‌های داخلی در کنار تمام اِلمان‌های طراحی خود از تعدادی گل البته از نوع مصنوعی نیز برای زیباسازی هرچه بیشتر فضای مدنظرشان استفاده می کنند.

این کار با استقبال فوق‌العاده بالایی از سوی عموم کارفرمایان همراه بوده به گونه‌ای که می‌توان ادعا کرد در حال حاضر در هر خانه ایرانی چند نوع از این محصولات؛ یعنی گل مصنوعی در رنگ‌ها و اندازه‌های جورواجور و متنوع قابل مشاهده هستتد.

نکات مهم هنگام خرید گل مصنوعی

اندازه: نخستین نکته ای که هنگام خرید گل مصنوعی باید به ان توجه داشته باشید، اندازه این نوع از محصولات دکوری و تزئینی است که در وهله اول بایستی در تناسب کافی با اندازه نوع طبیعی خود باشد و در وهله دوم نیز با ابعاد گلدانی که قرار است در آن قرار بگیرد، اندازه آن همخوانی داشته باشد. لازم به ذکر است امروزه گل های مصنوعی به حدی شبیه به گل های طبیعی طراحی و تولید می شوند که شما تنها کافی است با کمی دقت بیشتر به انتخاب مناسب ترین مدل برای تزئین خانه و یا محل کار خود بپردازید.

جنس محصول: مورد دوم در خصوص انتخاب و خرید گل مصنوعی مربوط به جنس آن می شود که در این خصوص نیز خوشبختانه تاکنون شرکت های متعددی موفق به ساخت گل هایی با متریال های مختلف پارچه ای، پلاستیکی، فلزی، شیشه ای و غیره شده اند که شما می توانید بسته به سلیقه و میل خود اقدام به خرید یک کدام از آن ها نمایید. البته ناگفته نماند که انتخاب جنس گل مصنوعی بایستی با در نظر گرفتن نوع آن نیز صورت پذیرد؛ مثلا بهتر است بجای خرید کاکتوس پارچه ای که کاملا هویدا است که مصنوعی می باشد از کاکتوس های پلاستیکی با درجه کیفیت بالا استفاده نمایید که بیشتر شبیه به یک کاکتوس واقعی است!

جنس ساقه گل: نکته بعدی مربوط به جنس ساقه گل مصنوعی است که هم می تواند از پلاستیک ساخته شده باشد و هم از جنس رشته های فلزی در نظر گرفته شود. بهتر است چنانچه به دنبال طبیعی تر جلوه کردن گل های مصنوعی خود هستید، از محصولاتی استافده کنید که دارای ساقه های فلزی هستند تا بتوانید هر از چندگاهی با کوتاه و یا بلند کردن آن ها به طبیعی جلوه کردنشان بیشتر بپردازید.

رنگ مناسب: با اینکه همیشه گفتیم انتخاب فاکتور رنگ بسته به تمایل و میل شخصی خریداران دارد، اما در خصوص خرید گل مصنوعی توجه به رنگ مناسب آن از دو دیدگاه کاملا حائز اهمیت است: در نگاه اول رنگ گل شما باید مشابه مدل زنده و طبیعی آن باشد و در نگاه دوم سبب ایجاد یک هارمونی رنگی میان وسایل دکوری و تزئینات داخلی خانه شما گردد. ناگفته نماند ایجاد تضاد رنگی میان گل با گلدان همیشه نکته ای بوده است که بر روی فاکتورهای زیبایی آن بسیار تاثیر گذار است.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی

ظاهر طبیعی: از دیگر موارد مهم در خرید و انتخاب گل مصنوعی توجه به فاکتورهای ظاهری آن است که بایستی بسیار به نمونه های طبیعی آن گل شباهت داشته باشد و این شباهت باید در تمامی قسمت های گل، گلبرگ، ساقه و همچنین برگ و حتی ریشه آن بوجود آمده باشد. ناگفته نماند محصولاتی که دارای قطرات آب و شبنم بر روی خود هستند، اصولا گزینه جالبی برای استفاده در خانه و محل کارتان بحساب نمی آیند؛ زیرا به راحتی می شود به مصنوعی بودن آن ها پی برد.

قیمت گل مصنوعی: قیمت گل مصنوعی با توجه به موارد مختلفی که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با مهمترین آنان آشنا نماییم، تعیین می شود و می تواند این قیمت بصورت شاخه ای یا دسته ای برای گل ها در نظر گرفته شود. با این حال فراموش نکنید که معمولا گل های مصنوعی از قیمت های پایینی برخوردار هستند و به همین خاطر بهتر است بجای تمرکز بر روی هزینه آن ها، بیشتر به دنبال محصولات تزیینی دلخواهتان باشید.

نحوه نگهداری از گل مصنوعی

قرار دادن گل‌های زیبا و خوش رنگ می‌تواند فضایی شاد و آرامش‌بخش برای محیط خانه ایجاد کند. اما گل‌های تازه به سرعت خشک و پژمرده می‌شوند. خوشبختانه می توان زیبایی طبیعت را به طور نامحدود با گل ها و گیاهان مصنوعی حفظ کرد. گل مصنوعی متنوع و ماندگار است، در تمامی فصل‌ها می‌توانید آن را داشته باشید و هیچگونه واکنش حساسیت‌زایی ایجاد نمی‌کند. گل‌های مصنوعی از مواد مختلفی از جمله پلاستیک و پلی استر ساخته می‌شوند، اما متداول ترین ماده برای این نوع گل‌ها ابریشم است.

هیچ نوع محدودیتی برای انتخاب رنگ و نوع گل مصنوعی وجود ندارد چرا که تنوع این وسیله تزئینی بسیار زیاد است. درست است که گل‌ها مصنوعی به مراقبت زیادی احتیاج ندارند اما گرد و غبار موجود در محیط می‌تواند به آن‌ها آسیب جدی وارد کند. به همین دلیل نیز لازم است که به طور مداوم گردگیری شوند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اتو بخار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی گفته شد، می توانید گل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گل مصنوعی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز استند گلدان مدل زد مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری گل و گیاه طبیعی در منزل علاوه بر ایجاد حس طراوت و شادابی ، زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه یا محل کار می دهد در صورتیکه که با نظم و چیدمان اصولی نگهداری شود. بدین منظور انواع استند و پایه های گلدان فلزی و چوبی در سایزهای بزرگ و کوچک و مدل های کلاسیک و مدرن طراحی و ساخته می شود. از این اکسسوری ها می توان در آپارتمان ، حیاط ، ویلا ، باغ ، پشت بام بالکن ، تراس ، ، اداره ، هتل ، مغازه ، رستوران و غذاخوری ، گلخانه و... برای زیباسازی و محوطه سازی آن مکان بهره برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان دکوری مدل KLOTTRIG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلدان KLOTTRIG برای گل های لاله و سایر گل های ساقه کوتاه مناسب است. یا به تنهایی بعنوان دکوری استفاده میشود. شیشه بسیار قوی و مقاوم در برابر ضربه است که در برخی موارد می توان آن را مستقیماً از فریزر به فر و بدون ترک خوردن برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان دکوری ناخمن مدل minerva 32 CM کد 2604 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلدان ناخمن مدل Nachtmann minerva 32 CM ساخته در کشور آلمان از جنس کریستال بدون سرب که مقاوم در برابر خط و خش است و جلوه زیبایی به منزل شما می دهد . طراحی خاص و فوق لاکچری آن با خط های صاف کشیده مناسب با هر سلیقه ای می باشد . ارتفاع این گلدان 32 سانتی متر و وزن آن 5200 گرم می باشد که نشان از خلوص کریستال آن است .گلدان ناخمن مدل Nachtmann minerva 32 CM ساخته در کشور آلمان از جنس کریستال بدون سرب که مقاوم در برابر خط و خش است و جلوه زیبایی به منزل شما می دهد . طراحی خاص و فوق لاکچری آن با خط های صاف کشیده مناسب با هر سلیقه ای می باشد . ارتفاع این گلدان 32 سانتی متر و وزن آن 5200 گرم می باشد که نشان از خلوص کریستال آن است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند گلدان نسبت طلایی مدل ارکیده خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استند گلدان نسبت طلایی طرح ارکیده 9 عددی مونتاژی با متریال پروفیل های صنعتی و سبک و در عین حال مقاوم ساخته شده و به منظور تضمین مقاومت اتصالات از جوش CO2 استفاده گردیده که موجب استحکام بالای محصول شده است تا بتواند وزن گلدانهای مختلف را به راحتی تحمل کند. طراحی این پایه گلدان فلزی با الهام از ترکیب شکل برج و درختان انجام گرفته و استفاده از آن در دکوراسیون های منزل و محل کار و همچنین محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد و جلوه فوق العاده شیک و منحصر به فردی به فضا می دهد. رنگ آمیزی به صورت کوره ای الکترواستاتیک با بهترین پودرهای موجود انجام گرفته است که کیفیت قابل اتکایی داشته و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی ایجاد می کند. جاگلدانی ارکیده 9 عددی به گونه ای طراحی شده که تمامی گلدان های روی آن بتوانند از نور طبیعی خورشید نهایت استفاده را ببرند. این استند گلدان به صورت مونتاژی ساخته شده که بسیار سریع و آسان و بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری در عرض چند دقیقه و توسط هر فردی قابل مونتاژ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان به همراه گل مصنوعی طرح گل مرداب مدل 300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گل مرداب شامل یک گلدان پلاستیکی است و تعدادی گل و شاخ و برگ مصنوعی از آن خارج شده است.این گل یک زیبایی بی نظیری دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند و محال است با نداشتن اطلاع قبلی به مصنوعی بودن آن پی ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند گلدان مدل C-105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این استند از پروفیل صنعتی سبک و بسیار مقاوم ساخته شده که رنگ الکترواستاتیک آن مانع خش پذیری آسان و زنگ زدگی می شود. صفحه های این استند از جنس چوب طبیعی است که در برابر نفوذ آب مقاوم است و ترکیب آن با فلز باعث می شود که از استحکام کافی برای نگهداشتن گلدانهای سنگین برخوردار باشد و همینطور جلوه ای زیبا به فضای مورد نظرتان ببخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان دکوری مدل فایبرگلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

گلدان فایبر گلاس با قاب و فریم استیل و طلایی بسیار سبک زیر گلدانی فلزی فورتیک و رنگ ثابت مناسب برای انواع گل وگیاه و درختچه قطر دهانه 30 و ارتفاع 35 است در هشت رنگ جذاب سفید، مشکی، کرم، سورمه ای،طوسی، نخودی، آبی فیروزه ای، سبز پسته ای

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند گلدان مدل دم طاووسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این استند گلدان با متریال پروفیل های صنعتی و سبک و در عین حال مقاوم ساخته شده و به منظور تضمین مقاومت اتصالات از جوش CO2 استفاده گردیده که موجب استحکام بالای محصول شده است تا بتواند وزن گلدانهای مختلف را به راحتی تحمل کند. طراحی این پایه گلدان با الهام از دم طاووس انجام گرفته و استفاده از آن در دکوراسیون های منزل و محیط کار انتخاب بسیار مناسبی می باشد و جلوه فوق العاده شیک و منحصر به فردی به فضا می دهد. رنگ آمیزی به صورت کوره ای الکترواستاتیک با پودرهای باکیفیت انجام گرفته است که کیفیت بالایی دارد و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی ایجاد می کند. از این استند می توان در طراحی دکوراسیون منزل و محیطهای کاری استفاده نمود. این استند به صورت مونتاژی و به گونه ای طراحی شده تا بسیار سریع و آسان و بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری در عرض چند دقیقه و توسط هر فردی قابل مونتاژ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل شاخه گل رز کد DE-NZ329 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاخه گل چند رنگ رز شاخه گلی بسیار زیبا و شکیل که جلوه خاصی را به گلدان های شما میدهد و میتوانید این شاخه گل را در داخل گلدان قرار داده و از آن برای روی میز ناهار خوری و میز نشیمن و میز پذیرایی از آن استفاده کنید و همچنین کادوی بسیار زیبا برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل شمشاد آویز گل دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شمشاد آویز گل دار با مقدار حدودی 9 شاخه بلند 60 سانتی یکی از ابزارهای خوب برای ایجاد فضای سبز در داخل و خارج از خانه یا تراس و بالکن هستند که به آسانی نصب شده، قابل فرم دهی به شکل دلخواه و همچنین قابل شستشو هستند. همچنین برای پوشش جاهایی که دلخواه ما نیست مانند لوله های گاز، در و نرده های آکاردئونی و ... مناسب می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل ریسه پتوس کد 3030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریسه برگ پتوس دارای طول 240 سانتیمتر و دارای حدود 36 عدد برگ میباشد یکی از ابزارهای خوب برای ایجاد فضای سبز در داخل خانه یا تراس و بالکن، ریسه های برگ هستند که به آسانی نصب شده و قابل فرم دهی به شکل دلخواه هستند. همچنین برای پوشش جاهایی که دلخواه ما نیست مانند لوله های گاز و ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل بوته برگ طرح شمشاد TSG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شمشاد جنگلی یک گیاه تزیینی بسیار پرکاربرد است و به دلیل ظاهر جذاب و برگ های مستحکم خود، انتخاب مناسبی برای فضای باز است. نوع طبیعی این گیاه بوی خاصی دارد و در تابستان شکوفه های زرد رنگی میزند که در پاییز به میوه های کوچک تبدیل می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلبرگ گل مصنوعی شیک و تک مدل DSH 104 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرخ کن به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

گلبرگ گل مصنوعی مناسب افرادی است که دوست دارند یک تزیین عالی برای جشنی که در پیش دارند داشته باشند و یا برای استفاده در کنار سایر لوازم تزیینی می تواند مناسب باشد. بزرگترین مزیت گلبرگ های مصنوعی این است که مانند گل های طبیعی بعد از گذشت مدت زمانی مشخص پلاسیده نمی شوند و قادر خواهید بود آن ها را برای مدت طولانی نگهداری کنید. در ادامه به مثال هایی اشاره می کنیم که کاربرد گلبرگ های مصنوعی را بیشتر درک کنید.از جمله کاربردهای گلبرگ مصنوعی می توان به شادباش ورود عروس و داماد به تالار پذیرایی اشاره کرد که معمولاً برای خوشامدگویی گل های پرپر شده را روی سر آنها می ریزند. می توانید برای این کار از گلبرگ های مصنوعی استفاده کنید بدون اینکه نگران کثیف شدن فضای سالن باشید.اگر به تزیین فضای منزل با شمع علاقه مند باشید می توانید داخل سینی شمع را با مقداری گلبرگ بپوشانید تا لطافت بیشتری به دکوراسیون شما ببخشد.اگر صاحب یک آتلیه عکاسی هستید این گلبرگ ها برای دیزاین فضای داخلی شما بسیار عالی خواهد بود.کاربرد گلبرگ های مصنوعی بسیار زیاد است و مطمئنا شما با بکار بستن ذوق و قریحه خود می توانید نمونه های بیشمار کاربرد آن را در اطراف خود بیابید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل ارتانزیا طرح ماکروفیلا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معنی این گل کوتاه اما تاثیرگذار است. ارتانزیا نماد تشکر، رحمت و زیبایی است. با توجه به تعداد زیاد گلهایی که در یک ساقه ادریسی وجود دارند، به نمادی برای صمیمیت و ثروت هم تبدیل شده است. ارتانزیا گلی بی­نظیر برای هدیه دادن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل ریسه پتوس کد 3030 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ریسه برگ پتوس دارای طول 230 سانتیمتر و دارای حدود 36 عدد برگ میباشد یکی از ابزارهای خوب برای ایجاد فضای سبز در داخل خانه یا تراس و بالکن، ریسه های برگ هستند که به آسانی نصب شده و قابل فرم دهی به شکل دلخواه هستند. همچنین برای پوشش جاهایی که دلخواه ما نیست مانند لوله های گاز، در و نرده های آکاردئونی و ... . در هر بسته 2 عدد ریسه موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان به همراه گل مصنوعی مدل آلوکازیا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلدان مشکی به همراه گل مصنوعی مدل آلوکازیا دارای برگهای لمسی که داخل گلدان با سنگهای مصنوعی تزئین شده است.گزینه بسیار مناسب برای آپارتمان و همچنین اتاق پذیرایی ونشیمن میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز حلقه گل مصنوعی دکوفلاورز مدل wr120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این حلقه گل ترکیبی از گلهای خشک و مصنوعی میباشد ,علاوه‌ بر استفاده از این محصول به صورت حلقه دیواری و روی دری به صورت جای شمعی نیز قابل استفاده میباشد. گلهای خشک این محصول به روش جدید خشک شده اند که در مقابل عوامل فیزیکی مقاومت بالایی داشته که ریزش و تغییر رنگ نخواهند داشت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز حلقه گل مصنوعی دکوفلاورز مدل Wr800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این حلقه گل ترکیبی از گلهای خشک و مصنوعی میباشد ,علاوه‌ بر استفاده از این محصول به صورت حلقه دیواری و روی دری به صورت جای شمعی نیز قابل استفاده میباشد. گلهای خشک این محصول به روش جدید خشک شده اند که در مقابل عوامل فیزیکی مقاومت بالایی داشته که ریزش و تغییر رنگ نخواهند داشت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلدان به همراه گل مصنوعی مدل آلوکازیا کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گل مصنوعی مدل آلوکازیا با گلدان مشکی و برگهای لمسی یک محصول وارداتی بسیار باکیفیت میباشد.داخل گلدان با سنگ تزئین شده و برگهای آن قابل شستشو است.ارتفاع گلدان از سطح حدودا 50 سانتی متر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گل مصنوعی مدل ریسه برگ پارچه ای کد 126 طول 10 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای ساخت انواع تاج و همچنین تزئینات میتوانید از ریسه برگ استفاده کنید این محصول دربسنه های 10 متری ارسال میشود و میتوان از آن برای تزیین لباس بانوان و دختران استفاده کرد جنس آن ساتن است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا