زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید بادی اسپلش به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید بادی اسپلش باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

بادی اسپلش یه محصول خوشبو کننده بدن است که علاوه بر ایجاد رایحه دلنشین، میتواند فواید دیگری هم برای پوست شما داشته باشد. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید بادی اسپلش در نکته خرید همراه من باشید تا موارد مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید بادی اسپلش

  • نوع پوست: اول از همه باید نوع پوست خودتان را بشناسید. بادی اسپلش های مختلف برای پوست های خشک، چرب و معمولی تولید میشوند.
  • رایحه: رایحه بادی اسپلش خیلی مهم است. سعی کنید رایحه ای را انتخاب کنید که دوستش دارید و با سلیقه شما مطابقت دارد.
  • مواد تشکیل دهنده: بهتره بادی اسپلشی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی و ارگانیک باشد و از مواد شیمیایی مضر به دور باشد.
  • ماندگاری: ماندگاری بادی اسپلش ها متفاوت است. اگه دنبال یک محصول با ماندگاری بالا هستید، باید به دنبال بادی اسپلشی باشید که غلظت بالایی از عطر داشته باشد.
  • بهترین برند بادی اسپلش: نیوا، رکسونا، هوگو باس، دیور، شانل و …
  • قیمت خرید بادی اسپلش: قیمت بادی اسپلش ها با هم متفاوت است. قبل از خرید، یه بودجه مشخص برای خود تعیین کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای بادی اسپلش گفته شد، می توانید بادی اسپلش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بادی اسپلش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل اونتوس و باربری حجم 210 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش کرید اونتوس مردانه دکتر تافی -Creed Aventus حجم 210 میلی لیتر بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادکلن اونتوسAVENTUS جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. اونتوسaventus بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است. به محض اسپری کردن اونتوس Creed Aventusدر ابتدا نسخه ی اولیه که رایحه کلاسیک و چرمی مانند داشت تلفیقی از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه ای و آروماتیک بود که در حد بین یک ترکیب شیپغ و کولونهای کلاسیک قرار میگرفت. ترکیبی که با یک آکورد مرکباتی برجسته شروع میکرد. لیمو، پرتقال و لیموترش، و از اونجا به فضای آروماتیک و تِرپنیکِ کاج میرسید که خودش راه رو برای بازی پچولی قدرتمند و رایحه تلخ چرمی باز میکرد. از فعل ماضی استفاده میکنم به این دلیل که پس از تغییر فرمول، این عطر دیگه اون ترکیب ساختارشکن و نوآورانه نیست، بلکه با اتکا به اسم و رسمی که نسخه ی اولیه به هم زد داره رایحه ای همه پسند و بدون ریسک رو میفروشه. همچین ترکیبی بی نظیره. بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل باربری Burberry Her هر حجم 210 میلی لیتر برای زنانی ساخته شده است که در قلبشان احساس می‌کنند لندنی هستند. با اسپری کردن مقدار کمی از باربری هر زنانه BURBERRY HER روی گردن، پشت گوش یا نواحی نبض‌دار پوست‌تان، شروعی شیرین و قدرتمند از ترکیب رایحه توت فرنگی، تمشک، توتهای وحشی و مشک دارد که شروع دلپذیری را برای عطر ایجاد میکنند. با گذر زمان از شیرینی و رایحه میوه ای کاسته شده و همزمان عطر حسی وانیلی مانند و کمی چوبی پیدا میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، وانیلی، کمی پودری، بصورت جزئی تلخ و چوبی و در عین حال نیمه شاداب و میوه ای است که ترکیبی زنانه و بسیار جذاب را ایجاد میکنند. باربری هر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف روزانه در فصلهای پاییز و زمستان و روزهای خنک بهاری میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش مردانه دکتر تافی مدل اونتوس و هوگو باس حجم 210 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش کرید اونتوس مردانه دکتر تافی -Creed Aventus حجم 210 میلی لیتر بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادکلن اونتوسAVENTUS جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. اونتوسaventus بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است. به محض اسپری کردن اونتوس Creed Aventusدر ابتدا نسخه ی اولیه که رایحه کلاسیک و چرمی مانند داشت تلفیقی از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه ای و آروماتیک بود که در حد بین یک ترکیب شیپغ و کولونهای کلاسیک قرار میگرفت. ترکیبی که با یک آکورد مرکباتی برجسته شروع میکرد. لیمو، پرتقال و لیموترش، و از اونجا به فضای آروماتیک و تِرپنیکِ کاج میرسید که خودش راه رو برای بازی پچولی قدرتمند و رایحه تلخ چرمی باز میکرد. از فعل ماضی استفاده میکنم به این دلیل که پس از تغییر فرمول، این عطر دیگه اون ترکیب ساختارشکن و نوآورانه نیست، بلکه با اتکا به اسم و رسمی که نسخه ی اولیه به هم زد داره رایحه ای همه پسند و بدون ریسک رو میفروشه. همچین ترکیبی بی نظیره. بادی اسپلش مردانه دکتر تافی مدل باس باتلد ادو پرفیوم Hugo Bossدر حجم 210 میلی لیتر با پخش بوی فوق‌العاده‌اش باعث می شود تا فقط با یک بار استفاده از آن،‌ هیچ‌گاه فراموشش نکنید. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش باس باتلد ادو پرفیوم مردانه HUGO BOSS، عطری خنک از خانواده چوبی تند است و از طبع رایحه‌ای معتدل و طعمی تند بهره می‌برد. به‌محض اسپری‌کردن این ادو پرفیوم روی نواحی گرم پوستتان یعنی مناطقی که نبض دارند، نت‌های اولیه ترنج، فلفل و سیب احساس مطبوع همدمتان می‌کند. با گذشت زمان، نت ابتدایی جای خود را به نت میانی می‌دهد. هل، دارچین و شاه بلوط با شما همراه می‌شوند تا با استشمامشان نشاطی غیرقابل‌وصف بیابید. پس از آن نت پایانی این عطر از خس‌خس و مشک را حس می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل گود گرل و باربری حجم 210 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل باربری Burberry Her هر حجم 210 میلی لیتر برای زنانی ساخته شده است که در قلبشان احساس می‌کنند لندنی هستند. با اسپری کردن مقدار کمی از باربری هر زنانه BURBERRY HER روی گردن، پشت گوش یا نواحی نبض‌دار پوست‌تان، شروعی شیرین و قدرتمند از ترکیب رایحه توت فرنگی، تمشک، توتهای وحشی و مشک دارد که شروع دلپذیری را برای عطر ایجاد میکنند. با گذر زمان از شیرینی و رایحه میوه ای کاسته شده و همزمان عطر حسی وانیلی مانند و کمی چوبی پیدا میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، وانیلی، کمی پودری، بصورت جزئی تلخ و چوبی و در عین حال نیمه شاداب و میوه ای است که ترکیبی زنانه و بسیار جذاب را ایجاد میکنند. باربری هر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف روزانه در فصلهای پاییز و زمستان و روزهای خنک بهاری میباشد. بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل گود گرل GOOD GIRL در حجم 210 میلی لیتر از خوشبوترین بادی اسپلش های زنانه است. این عطر ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی دارد؛ به‌طوری که حتی ساعت‌ها پس از اسپری آن، روح و جسمتان را از مکان و زمان رها می‌کند. همچنین مزیت‌هایی هم از نظر سهولت استفاده و حمل نسبت به عطرها و ادکلن ها را دارند. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش گود گرل روی نبض دست و یا پوست بدن خود بوی بادام و قهوه در فضای اطراف پخش می‌شود. این ترکیب انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل مریم و یاسمین ساخته ‌شده‌اند. بوی این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه شاهد جابه‌جایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. این نت‌های پایانی از دانه‌ی تونکا و کاکائو تشکیل می‌شوند. بوی شیرین این ترکیب دوگانه شادی و نشاط شما را بیشتر می‌کند. این بادی اسپلش دکتر تافی Good Girl با خط بوی خوب خود شیرین خود در قلبها رخنه می‌کند. Good Girl برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود . طرز استفاده از بادی اسپلش گود گرل good girl اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید . بادی اسپلش ها علاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل باربری هر و هوگو باس حجم 210 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش مردانه دکتر تافی مدل باس باتلد ادو پرفیوم Hugo Bossدر حجم 210 میلی لیتر با پخش بوی فوق‌العاده‌اش باعث می شود تا فقط با یک بار استفاده از آن،‌ هیچ‌گاه فراموشش نکنید. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش باس باتلد ادو پرفیوم مردانه HUGO BOSS، عطری خنک از خانواده چوبی تند است و از طبع رایحه‌ای معتدل و طعمی تند بهره می‌برد. به‌محض اسپری‌کردن این ادو پرفیوم روی نواحی گرم پوستتان یعنی مناطقی که نبض دارند، نت‌های اولیه ترنج، فلفل و سیب احساس مطبوع همدمتان می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
با گذشت زمان، نت ابتدایی جای خود را به نت میانی می‌دهد. هل، دارچین و شاه بلوط با شما همراه می‌شوند تا با استشمامشان نشاطی غیرقابل‌وصف بیابید. پس از آن نت پایانی این عطر از خس‌خس و مشک را حس می‌کنید. بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل باربری Burberry Her هر حجم 210 میلی لیتر برای زنانی ساخته شده است که در قلبشان احساس می‌کنند لندنی هستند. با اسپری کردن مقدار کمی از باربری هر زنانه BURBERRY HER روی گردن، پشت گوش یا نواحی نبض‌دار پوست‌تان، شروعی شیرین و قدرتمند از ترکیب رایحه توت فرنگی، تمشک، توتهای وحشی و مشک دارد که شروع دلپذیری را برای عطر ایجاد میکنند. با گذر زمان از شیرینی و رایحه میوه ای کاسته شده و همزمان عطر حسی وانیلی مانند و کمی چوبی پیدا میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، وانیلی، کمی پودری، بصورت جزئی تلخ و چوبی و در عین حال نیمه شاداب و میوه ای است که ترکیبی زنانه و بسیار جذاب را ایجاد میکنند. باربری هر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف روزانه در فصلهای پاییز و زمستان و روزهای خنک بهاری میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل اونتوس و گود گرل حجم 210 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل گود گرل GOOD GIRL در حجم 210 میلی لیتر از خوشبوترین بادی اسپلش های زنانه است. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش گود گرل روی نبض دست و یا پوست بدن خود بوی بادام و قهوه در فضای اطراف پخش می‌شود. این ترکیب انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل مریم و یاسمین ساخته ‌شده‌اند. بوی این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه شاهد جابه‌جایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. این نت‌های پایانی از دانه‌ی تونکا و کاکائو تشکیل می‌شوند. بوی شیرین این ترکیب دوگانه شادی و نشاط شما را بیشتر می‌کند. بادی اسپلش کرید اونتوس مردانه دکتر تافی -Creed Aventus حجم 210 میلی لیتر بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادکلن اونتوسAVENTUS جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. اونتوسaventus بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است. به محض اسپری کردن اونتوس Creed Aventusدر ابتدا نسخه ی اولیه که رایحه کلاسیک و چرمی مانند داشت تلفیقی از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه ای و آروماتیک بود که در حد بین یک ترکیب شیپغ و کولونهای کلاسیک قرار میگرفت. ترکیبی که با یک آکورد مرکباتی برجسته شروع میکرد. لیمو، پرتقال و لیموترش، و از اونجا به فضای آروماتیک و تِرپنیکِ کاج میرسید که خودش راه رو برای بازی پچولی قدرتمند و رایحه تلخ چرمی باز میکرد. از فعل ماضی استفاده میکنم به این دلیل که پس از تغییر فرمول، این عطر دیگه اون ترکیب ساختارشکن و نوآورانه نیست، بلکه با اتکا به اسم و رسمی که نسخه ی اولیه به هم زد داره رایحه ای همه پسند و بدون ریسک رو میفروشه. همچین ترکیبی بی نظیره.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش مردانه هدوی استوری مدل اونتوس ساواج اینوکتوس وان میلیون حجم 260 میلی لیتر مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش نوعی مایع خوشبوکننده است که برای استفاده مستقیم بر روی پوست بدن طراحی شده است. بادی اسپلش غلظت عطر را ندارد و به علت داشتن رایحه طبیعی ملایم، همانند بوی طبیعی بدن شماست و رایحه‌ای جذاب و منحصر به خودتان را از شما ساطع می‌کند. همچنین، رایحه بادی اسپلش بسیار لطیف و دلنشین بوده، به طوریکه هیچ گاه شما را دچار سردرد نمی‌کند و حسی بسیار طبیعی از خود به جای می‌گذارد. علاوه بر این، بادی اسپلش‌های برند هدوی به دلیل داشتن مواد آبرسان و مرطوب کننده، پوست بدن شما را آبرسانی و شاداب نیز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری بدن زنانه دکتر تافی مدل مدل لامور له امور ادو حجم 210 میلی لیتر مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه دکتر تافی DR.TAFFI مدل لامور Lalique L amour در حجم 210 میلی لیتر از فرهنگ و هنر کشور ژاپن الهام گرفته شده است و شیرینی آن غلظت زیادی ندارد. رایحه این عطر، در واقع کمی به ترشی می‌زند و روح انسان را نوازش می‌کند. کسانی که از رایحه این عطر استفاده می‌کنند، احساس سربلندی ابدی را در شخصیت وجودی خود بیش از سایرین لمس می‌کنند. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش ادوپرفیوم لالیک لامور Lalique L`amour خنکی و شیرینی ملایم عطر لامور لالیک از نت‌های گلی بهارنارنج، رز و نت گیاهی ترنج سرچشمه می‌گیرد. نت‌های میانی این ادوپرفیوم نیز، براساس رایحه‌های گلی پایه‌گذاری شده است. گل‌های خوش عطری که رایحه آن‌ها تشکیل دهنده نت‌های میانی این عطر هستند، شامل یاسمن سفید، مریم و گاردنیا می‌شوند. نت‌های پایانی عطر لامور، بیشترین رایحه چوبی را شامل می‌شود. این نت‌ها دارای مشک، چوب سدر و چوب صندل هستند و جایگزین انرژی مثبت نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی ارزشمندی را در وجود انسان بیدار می‌کنند. طرز استفاده از بادی اسپلش لامور له امور ادو پرفیوم زنانه L amour Eau de Parfum for Women اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید . بادی اسپلش ها BODY SPLASH علاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل منیفستو ایو سن لرن حجم 210 میلی لیتر مجموعه سه عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه دکتر تافی DR.TAFFI مدل زنانه منیفستو ایو سن لرن زنانه Yves Saint Laurent Manifesto در حجم 210 میلی لیتر از خوشبوترین بادی اسپلش های زنانه است. بادی اسپلش منیفستو ایو یک بادی اسپلش زنانه و کاملا دوست داشتی و اغوا کننده که از استشمام رایحه دلچسب آن اصلا سیر نمی شوید. عطرMANIFESTO منیفستو رایحه ی گرم و شیرین دارد و برای خانم هایی که به عطر هایی با رایحه ی گلی و شرقی علاقه دارند بسیار مناسب است. ادکلن منیفستو از برند معتبر ایو سن لورن یک عطر زنانه، با طراوت، شیک و جذاب که از استشمام رایحه دلچسب آن هیچ گاه سیر نخواهید شد. همچنین مزیت‌هایی هم از نظر سهولت استفاده و حمل نسبت به عطرها و ادکلن ها را دارند. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش Yves Saint Laurent Manifesto روحیه جوانی و سرزندگی و تازگی را کاملا ملموس تجربه خواهید کرد. اسپری ایو سن لوران مدل Manifesto بوی شیرین و گرمی دارد. رایحه ی شیرین مرکبات و شیرینی وانیلی که بسیار هنرمندانه در این عطر استفاده شده است باعث شده که بعضی طرفداران آن را به بیسکوییت وانیلی تشبیه کنند. رایحه ی این بادی اسپلش Manifesto بیشترین ملایمت و احساس را در وجود انسان بیدار می کند که حس شادی و نشاط باور نکردنی را با خود به همراه داشته و همین موضوع باعث شده این عطر Manifesto به عطر سال تبدیل شود. طرز استفاده از بادی اسپلش هالوین من اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید . بادی اسپلش ها BODY SPLASH علاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری بدن مردانه دکتر تافی مدل باس حجم 210 میلی لیتر 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش مردانه دکتر تافی مدل باس باتلد ادو پرفیوم Hugo Bossدر حجم 210 میلی لیتر با پخش بوی فوق‌العاده‌اش باعث می شود تا فقط با یک بار استفاده از آن،‌ هیچ‌گاه فراموشش نکنید. به‌محض اولین اسپری بادی اسپلش باس باتلد ادو پرفیوم مردانه HUGO BOSS عطری خنک از خانواده چوبی تند است و از طبع رایحه‌ای معتدل و طعمی تند بهره می‌برد. به‌محض اسپری‌کردن این ادو پرفیوم روی نواحی گرم پوستتان یعنی مناطقی که نبض دارند، نت‌های اولیه ترنج، فلفل و سیب احساس مطبوع همدمتان می‌کند. با گذشت زمان، نت ابتدایی جای خود را به نت میانی می‌دهد. هل، دارچین و شاه بلوط با شما همراه می‌شوند تا با استشمامشان نشاطی غیرقابل‌وصف بیابید. پس از آن نت پایانی این عطر از خس‌خس و مشک را حس می‌کنید. طرز استفاده از بادی اسپلش دکتر تافی باس hugo boss اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید. بادی اسپلش ها BODY SPLASH علاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری بدن مردانه دکتر تافی مدل بد بوی حجم 210 میلی لیتر مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپری مردانه دکتر تافی مدل بد بوی bad boy در حجم 210 میلی لیتر در واقع نقاط چندگانه مردانگی معاصر را در عطرهای مدرن و پیچیده معنا بخشیده است. به‌محض اولین اسپری Bad Boy Carollina Herrera نت ابتدایی این عطر تلخ و معتدل، از ترکیب دانه فلفل و ترنج شکل گرفته است. با گذر زمان و در نت میانی، رایحه فلفلی تا حد زیادی آرام می‌گیرد و جای خود را به رایحه چوبی و گیاهی چوب سدر و گیاه مریم گلی می‌دهد و احساس اعتماد به نفس و جذابیت را در آقایان افزایش می‌دهد. در نت پایانی این عطر شیک، ترکیب رایحه‌ای گرمِ تشکیل شده از دانه تونکا، پوست میوه کاکائو و عنبر درختی منتشر می‌شود و حسی جدی، مردانه و در عین حال گرم، گیرا، جذاب و شیرین ایجاد می‌کند. طرز استفاده از اسپری بد بوی BAD BOY اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید. بادی اسپلش ها BODY SPLASHعلاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر و ادکلن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل ویکتور بون بون حجم 210 میلی لیتر مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه دکتر تافی مدل بون بون ادو پرفیوم زنانه Bonbon Eau de Parfum For Women حجم 210 میلی لیتر را می‌توان یک عطر شیک و سنگین برای مجالس و میهمانی‌های رسمی و همینطور یک ترکیب اسپورت و روزمره برای مصرف همیشگی یا جمع‌های دوستانه و خودمانی دانست. با اسپری کردن مقدار کی از ادوپرفیوم Viktor & Rolf Bonbon روی گردن، پشت گوش یا نواحی نبض‌دار پوست‌تان، ترکیبی میوه‌ای و مرکباتی از نت‌های هوس‌انگیز پرتقال، نارنگی ماندارین و هلو را استشمام می‌کنید. بوی ترش و شیریم این نت‌ها از همان اولین لحظات، احساسات و عواطف درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و احساس شادی و هیجان فراوانی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی در قلب این ادوپرفیوم زنانه، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل‌دار شکوفه پرتقال و گل یاسمن سفید در کنار نت نافذ و گیرای کارامل تشکیل شده است که ترکیبی نرم و مخملی دارند. رایحه خوشمزه کارامل ، اصلی‌ترین ترکیبی است که پایه و اساس عطر را می‌سازد و حسی سرشار از آرامش و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان را در وجود شما زنده می‌کند. و اما در آخرین لحظات، نت‌های میانی ناپدید شده و نت‌های پایانی خیلی آرام به جای آن‌ها پدیدار می‌شوند. نت‌های پایانی این عطر زنانه برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چوبی؛ شامل چوب گایاک، چوب در و چوب صندل در کنار رایحه ملموس کهربا تشکیل شده است. تلفیق تقریبا تند و گرم‌تر این عناصر در لحظات آخر به‌وجود آورده و با استشمام رایحه آن‌ها حسی سرشار از اراده، استقلال و اعتماد به‌نفس فراوان به شما منتقل می‌شود. طرز استفاده از بادی اسپلش بون بون BONBON اینگونه است که باید بادی اسپلش را روی بدن اسپری کنید. بادی اسپلش ها BODY SPLASH علاوه بر خوشبو ساختن بدن، آن را رطوبت رسانی می کنند. همچنین پس از آب رساندن به پوست از عرق کردن بیش از حد پوست پیشگیری می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری بدن زنانه دکتر تافی مدل ویکتوریا سکرت بامب شل حجم 210 میلی لیتر مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت بامب شل VICTORIA SECRET Bombshell محصولی شیک و جذاب که در سال 2010 میلادی عرضه شده است. Bombshellعطربامب شل توسط برندی مطرح به نام ویکتوریا سکرت secret به بازار عرضه شد و رایحه آن خنک می باشد . عطر ویکتوریا آن مارک کنیتکوسکی، آدریانا مدیانا می باشد و در دسته عطر های گلی میوه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در بادی اسپلش Bombshell می توان به پرتقال، گریپ فروت ، توت فرنگی ، آناناس ، میوه گل ساعت ، یاس، گل برف ، گل صدتومانی، ارکیده ، دانه‌های قرمز ، مشک ، خزه درخت بلوط ، روایح چوبی اشاره کرد.body splash Victoria s secret bombshellدر واقع برای جذاب بودن یک خانم، “ادکلن بامب شل” بادی اسپلش BOMBSHELL محصولی مخصوص بانوانی است که با رفتار خود توجه همگان را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و جذاب می باشند. فقط کافیست در یک مهمانی کسی از victoria اغواگر استفاده کرده باشد. خودتان خواهید دید که همه به صورت ناخداگاه جذب او می شوند و خواهان همنشینی با او هستند. بادی اسپلش (Victoria s secret bombshell) با رایحه گلها و میوه های نفیس و مخصوص زنانی است که در روابط اجتماعی شان به دنبال جذابیتی منحصر به فرد هستند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن زنانه لاماسو مدل اکلت بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل اکلت لانوین و بادی اسپلش 275 میل اکلت لانوین و کرم آبرسان 250 میل اکلت لانوین می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه سلوکس مدل دوفاز باکارات حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش دوفاز زنانه باکارات با فرمولاسیون منحصر به فرد که متشکل از دوفاز است، خواصی بیش از یک بادی اسپلش معمولی بر روی پوست بدن خواهد داشت. یکی از ویژگی های این بادی اسپلش این است که، پوست را درخشان و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و موجب کاهش چروک های روی پوست بدن می گردد. ترکیب دوفاز با یکدیگر با ایجاد یک لایه محافظ و درخشان بر روی پوست علاوه بر حفظ رطوبت و آبرسانی پوست، باعث ماندگاری طولانی مدت رایحه بر روی بدن می شود. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده بدن نخواهید داشت. متشکل از اسانس اولیه: تمشک، لیمو ترش، بهار نارنج؛ اسانس میانی: شکوفه پرتقال، یاس، گاردنیای یاسمنی و اسانس پایه: عسل، کهربا و نعناع هندی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش مردانه سلوکس مدل کرید اونتوس حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش دوفاز مردانه کرید اونتوس با فرمولاسیون منحصر به فرد که متشکل از دوفاز است، خواصی بیش از یک بادی اسپلش معمولی بر روی پوست بدن خواهد داشت. یکی از ویژگی های این بادی اسپلش این است که، پوست را درخشان و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و موجب کاهش چروک های روی پوست بدن می گردد. ترکیب دوفاز با یکدیگر با ایجاد یک لایه محافظ و درخشان بر روی پوست علاوه بر حفظ رطوبت و آبرسانی پوست، باعث ماندگاری طولانی مدت رایحه بر روی بدن می شود. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده بدن نخواهید داشت. متشکل از اسانس اولیه: ترنج، اسطوخودوس، سیب، نارنگی، ماندارین؛ اسانس میانی: بنفشه، شمعدانی، یاس و اسانس پایه: وانیل، فلفل، هل، چوب، صندل سفیدُ، چوب، گایاک و نعناع هندی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه النترا مدل Delight حجم 250 میلی لیتر مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

النترا دی‌لایت سفری نامحدود به دنیای جذابیت و قدرت است. ترکیب رایحه‌ی بی‌نظیر گلی‌ میوه‌ای به همراه چوب ماهون، احساسی شبیه به رهایی و آزادی را ایجاد کرده و با عطر و بوی سرخوشانه‌اش همه چیز را برای تحقق یک رویا فراهم می‌کند. وجود رایحه شکوفه انار در ابتدا که در میانه راه بوی گل‌های ارکیده و لاله مردابی را از خود ساطع می‌کند ، حسن ختام این رایحه دلنشین است.پاییز و زمستان فصول مناسبی برای مصرف این رایحه میباشند. بهترین گزینه برای تیپ پوششی این رایحه کژوال میباشد که میتوانید در قرار های دوستانه از آن استفاده کنید. رایحه ای محبوب که هر طیف سنی مشتاق به استفاده از آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه  خوشبو کننده بدن لاماسو مدل کوکو مادمازل بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل و بادی اسپلش 275 میل و کرم آبرسان 250 میل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن زنانه لاماسو مدل لاویستیبل بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید خط چشم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل لانکوم و بادی اسپلش 275 میل مدل لانکوم و کرم آبرسان 250 میل مدل لانکوم می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبوکننده بدن زنانه لاماسو مدل الین بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل الین و بادی اسپلش 275 میل مدل هالووین و کرم آبرسان 250 میل مدل الین می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن زنانه لاماسو مدل چنل چنس بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل چنس و بادی اسپلش 275 میل مدل چنس و کرم آبرسان 250 میل مدل چنس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن زنانه لاماسو مدل کرید اونتوس بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل اونتوس و بادی اسپلش 275 میل مدل اونتوس و کرم آبرسان 250 میل مدل اونتوس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن زنانه لاماسو مدل اینوکتوس بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل اینوکتوس و بادی اسپلش 275 میل مدل اینوکتوس و کرم آبرسان 250 میل مدل اینوکتوس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن مردانه لاماسو مدل سی اچ بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل سی اچ و بادی اسپلش 275 میل مدل سی اچ و کرم آبرسان 250 میل مدل سی اچ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه خوشبو کننده بدن مردانه لاماسو مدل بلو چنل بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جذاب و زیبا شامل محصولات لاماسو میباشد که محتوای آن کرم مرطوب کننده و بادی اسپلش و اسپری خوشبو کننده بدن لاماسو است که با بسته بندی فوق العاده شیک تجربه ای عالی و ماندگار را برای شما به ارمغان می آورد. این گیفت ست حاوی اسپری 250 میل مدل بلو چنل و بادی اسپلش 275 میل مدل بلو چنل و کرم آبرسان 250 میل مدل بلو چنل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه هدوی استوری مدل میس دیور و کوکو شنل و ویکتوریا سکرت آکواکیس و Seduction حجم 260 میلی لیتر مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش نوعی مایع خوشبوکننده است که برای استفاده مستقیم بر روی پوست بدن طراحی شده است. بادی اسپلش غلظت عطر را ندارد و به علت داشتن رایحه طبیعی ملایم، همانند بوی طبیعی بدن شماست و رایحه‌ای جذاب و منحصر به خودتان را از شما ساطع می‌کند. همچنین، رایحه بادی اسپلش بسیار لطیف و دلنشین بوده، به طوریکه هیچ گاه شما را دچار سردرد نمی‌کند و حسی بسیار طبیعی از خود به جای می‌گذارد. علاوه بر این، بادی اسپلش‌های برند هدوی به دلیل داشتن مواد آبرسان و مرطوب کننده، پوست بدن شما را آبرسانی و شاداب نیز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه هدوی استوری مدل لانکوم میدنایت رز و کوکو شنل و ویکتوریا سکرت نارگیل و Seduction حجم 260 میلی لیتر مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش نوعی مایع خوشبوکننده است که برای استفاده مستقیم بر روی پوست بدن طراحی شده است. بادی اسپلش غلظت عطر را ندارد و به علت داشتن رایحه طبیعی ملایم، همانند بوی طبیعی بدن شماست و رایحه‌ای جذاب و منحصر به خودتان را از شما ساطع می‌کند. همچنین، رایحه بادی اسپلش بسیار لطیف و دلنشین بوده، به طوریکه هیچ گاه شما را دچار سردرد نمی‌کند و حسی بسیار طبیعی از خود به جای می‌گذارد. علاوه بر این، بادی اسپلش‌های برند هدوی به دلیل داشتن مواد آبرسان و مرطوب کننده، پوست بدن شما را آبرسانی و شاداب نیز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش هدوی استوری مدل اونتوس کوکو شنل اینوکتوس و ویکتوریا سکرت Seduction حجم 260 میلی لیتر مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش نوعی مایع خوشبوکننده است که برای استفاده مستقیم بر روی پوست بدن طراحی شده است. بادی اسپلش غلظت عطر را ندارد و به علت داشتن رایحه طبیعی ملایم، همانند بوی طبیعی بدن شماست و رایحه‌ای جذاب و منحصر به خودتان را از شما ساطع می‌کند. همچنین، رایحه بادی اسپلش بسیار لطیف و دلنشین بوده، به طوریکه هیچ گاه شما را دچار سردرد نمی‌کند و حسی بسیار طبیعی از خود به جای می‌گذارد. علاوه بر این، بادی اسپلش‌های برند هدوی به دلیل داشتن مواد آبرسان و مرطوب کننده، پوست بدن شما را آبرسانی و شاداب نیز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش هدوی استوری مدل اونتوس اینوکتوس ویکتوریا سکرت نارگیل و Seduction حجم 260 میلی لیتر مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش نوعی مایع خوشبوکننده است که برای استفاده مستقیم بر روی پوست بدن طراحی شده است. بادی اسپلش غلظت عطر را ندارد و به علت داشتن رایحه طبیعی ملایم، همانند بوی طبیعی بدن شماست و رایحه‌ای جذاب و منحصر به خودتان را از شما ساطع می‌کند. همچنین، رایحه بادی اسپلش بسیار لطیف و دلنشین بوده، به طوریکه هیچ گاه شما را دچار سردرد نمی‌کند و حسی بسیار طبیعی از خود به جای می‌گذارد. علاوه بر این، بادی اسپلش‌های برند هدوی به دلیل داشتن مواد آبرسان و مرطوب کننده، پوست بدن شما را آبرسانی و شاداب نیز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه وودلایک مدل Efhoriya Celvan klin حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش زنانه ایفرویا Euphoria تولید شرکت وودلایک، برگرفته از عطر جذاب ایفوریا از برند کالوین کلین است. این خوش بو کننده بدن دارای رایحه گرم و شیرین است و گزینه مناسبی برای فصول سرد سال محسوب می‌شود. بادی اسپلش وودلایک Woodlike همچنین دارای خاصیت آبرسانی به پوست است و هیچ گونه لکه‌ای روی لباس ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش زنانه دوشین مدل lancome حجم 300 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بادی اسپلش دو شین به هیچ عنوان بوی الکل نمی دهد و حاوی نرم کننده آلوورا و روغن زیتون می باشد این بادی اسپلش دارای صدف های ریز که به صورت افشانه به پوست جلوه زیبایی برای مهمانی های خصوصی میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی اسپلش کودک چیکو مدل C10251 حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپری خوشبوکننده بدن کودک چیکو Chicco حجم 100 میل با حجم مناسبش شما را تا مدتی طولانی از خرید عطر جدید برای کودکتان بی‌نیاز می‌کند. همه عطرها و اسپری های کودک به شکلی تولید می‌شوند که کمترین آسیب و حساسیت را در پوست کودکان ایجاد کنند. این اسپری ها الکل ندارند و بیشتر مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن آب میباشد. یکی از خوش قیمت‌ترین و خوشبوترین عطرهای کودک توسط برند «چیکو» (Chicco) تولید می‌شود. این اسپری بوی شیرینی دارد و به کودک شما شادی و نشاط را هدیه می‌کند و بوی خوشی همواره همراه کودک خواهد بود. در بستهِ بندی با طرح جذاب و رنگ سفیدش جلوه‌ی خاصی به طرح کلی این اسپری بخشیده است. این محصول در حجمی معادل 100 میل و در کشور ایتالیا تولید و عرضه شدهِ میشود. اسپری چیکو بوی شیرینی دارد و به کودکان دلبند شما نشاط و شادی را هدیه می دهد. طرح و رنگ این محصول خاص میباشد و جلوه ای خاص به آن می بخشد.با رایحه ی دلپذیر و ملایمی که دارد می تواند لحظه های خوشی را از در آغوش کشیدن فرزند ذلبندتان در خاطره ها ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا