خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید بخاری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با آغاز فصل پاییز و زمستان که هوا سرد شده و بارش باران و برف شروع می شود، استفاده از بخاری استاندارد و مناسب محیط ضروری می شود. هنگام خرید بخاری علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن باید به ویژگی های کاربردی و ساختاری این محصول دقت فراوان کرد. به طور حتم کارایی و ایمنی در بخاری از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در درجه اول این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه مقاله راهنمای خرید بخاری گازی به کارایی و نکات مهم در خرید این محصول می پردازیم.

اگر چه سیستم های حرارت مرکزی در اغلب ساختمان ها در حال گسترش بوده، اما استفاده از بخاری های گازی و برقی هنوز از رایج ترین وسایل گرمایشی محسوب می شوند. البته دارای مزایا و معایبی می باشند.

انواع بخاری

  • بخاری گازی
  • بخاری برقی
  • بخاری پاسیو
  • بخاری هوشمند

بخاری گازی

بخاری های گازی با گاز طبیعی کار کرده و از رایج ترین انواع بخاری‌ها می باشند، که در دو نوع زمینی و دیواری تولید می‌شوند. در هنگام نصب بخاری گازی باید به نکات ایمنی توجه کرد. در غیر این صورت حوادث ناگواری رخ خواهد داد. بخاری های دیواری نسبت به نوع زمینی جای کمتری اشغال کرده اما گرمای کمتری تولید می کنند. یکی از معایب بزرگ این گونه بخاری ها چفت شدن به دیوار و ایجاد دردسر هنگام جابجایی آن ها می باشد. بخاری زمینی هنگام جابجایی مشکلی ایجاد نکرده، اما مقداری از فضای منزل را اشغال می کند. بخاری های گازی زمینی برای خانواده‌هایی که دارای فرزند خردسال می باشند، خطرآفرین است.

بخاری برقی

همانطور که از نام این محصول پیداست با استفاده از انرژی برق کار می کند. این محصولات برای فضاهای بزرگ مناسب نبوده و قابلیت حمل و نقل با بازدهی بالایی دارند. بخاری های برقی دد دو نوع فن دار و تابشی تولید و به بازار عرضه می شود.

بخاری پاسیو

بخاری پاسیو یا همان نوع عامیانه چتری یک وسیله گرمایشی برای تامین گرما در فضاهای باز می باشد. در بالای این بخاری‌ها مشعلی تعبیه شده که گاز مایع را مشتعل می کند. شعله حاصل از احتراق به سمت ورقه فلزی دارای سوراخ منتقل می شود. در نهایت گرمای تولید شده از سطح این ورقه که دورتادور بخاری را فراگرفته به محیط تابیده می شود. این بخاری ها در ویلاها، کافی شاپ ها، رستوران ه،ا آلاچیق و مکان های روباز کاربرد دارند. از مهمترین ویژگی بخاری‌های پاسیو ضریب حرارتی بالا می باشد. زیرا هیچ پرت حرارتی در این محصول صورت نمی‌گیرد.

بخاری هوشمند

این بخاری ها نمونه جدیدی از این محصول پر کاربرد می باشد، که امکانات و اختیارات گوناگونی مانند برنامه زمانبندی کارکرد بخاری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. نحوه کارایی در این بخاری ها نسبت به نوع قدیمی افزایش یافته و امکانات ویژه ای را برای مصرف کننده مهیا می کنند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید بخاری گازی

نکات مهم در خرید بخاری گازی

متراژ خانه

یکی از مهمترین نکات انتخاب بخاری متراژ محل استفاده از این وسیله می باشد. خرید بخاری نسبت به ابعاد منزل علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، تناسب ظاهری با فضا خواهد داشت.

رده انرژی

سازمان بهینه سازی سوخت مرتباً از خط تولید محصولاتی که مصرف انرژی دارند، نمونه برداری می کند، تا میزان مصرف و درصد بهینه و بازدهی آن ها را به روز کند. اگر با محصولی مواجه شده اید که دارای رده انرژی نیست، به طور حتم آن محصول استاندارد نبوده و به هیچ وجه ارزش خرید را ندارد. در رده انرژی بهترین رده‌ A و B می باشد. اما به دلیل عدم دسترسی باید به رده‌های C و D بسنده کرد.

دودکش

تمامی شرکت‌های تولیدکننده بخاری های بدون دودکش با اینکه ادعایی مبنی بر عدم نیاز این نوع بخاری های به دودکش دارند، اما روی این نکته مهم که همه جا نمی توان از بخاری های بدون دودکش استفاده کرد، پافشاری می کنند. استفاده از این بخاری‌ها در محیط‌های بسته که جریان هوا وجود ندارد، ممنوع می باشد. مانند اتاق خواب، انباری، حمام و مکان های مشابه.

سیستم ODS

وجود این سیستم در بخاری های بدون دودکش ضروری می باشد. این سیستم با بررسی خودکار میزان اکسیژن موجود در هوا در صورتی که از حد معینی کمتر باشد، جریان گاز را اتوماتیک قطع می کند.

قدرت تولید حرارت

مقدار گرمایی است که یک بخاری از خود تولید می کند، که با واحد کیلو کالری شناسایی می‌شود، که بر اساس نوع بخاری 7000 الی 12000 و بالاتر تقسیم می‌شود. به این نکته مهم دقت داشته باشید که اندازه یک واحد بخاری گازی ممکن است مشخص کننده توان حرارتی آن محصول نباشد. بلکه بخاری کوچک ممکن است توان حرارتی بالاتری نسبت به یک بخاری بزرگ داشته باشد و بالعکس. این مسئله به دلایل مختلفی مانند جنس بدنه، نوع طراحی فضاهای خالی و … بستگی دارد. بنابراین فریب ظاهر را نخورده و توان حرارتی محصول را محاسبه کنید.

ترموکوپل

یکی از مهمترین قطعه در بخاری گازی ترموکوپل می‌باشد. وجود این قطعه در محصولات گرمایشی گازی تاثیر عمده ای در کاهش خطرات ناشی از گاز دارد. اهمیت ترموکوپل زمانی دیده می‌شود که به طور سهوی خاموش شود.در اثر خاموش شدن سنسور ترموکوپل سرد شده و جریان گاز قطع می شود. این عمل از پخش شدن گاز و خطرات جدی بعدی جلوگیری می‌کند. هنگام خرید بخاری حتماً به این نکته و به بی عیب و نقص بودن این قطعه توجه کنید.

نوع گاز مصرفی

ما به طور کلی دارای دو نوع گاز مصرفی می‌باشیم. گاز NG شهری و گاز LPG مایع که باید بخاری را بر اساس نوع گاز مصرفی در محل زندگی خود انتخاب و خریداری نمائید.

بهترین برند بخاری

برند های زیادی از بخاری های گازی در بازار موجود می باشد، که از میان آنها می توان به لورچ، پلار، آبسال، آدونیس، آزمایش، جهان کار و مشهد دوام اشاره کرد. از میان تمامی این برندها پلار محصول مشترک ایران و کره جنوبی است، که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. برندهایی مانند لورچ و آزمایش جزو برند های قدیمی و با کیفیت در بازار ایران می باشند. هنگام خرید بخاری از برندهای ناشناخته و نامعتبر دوری کنید. زیرا گارانتی و خدمات پس از فروش برندهای به نام و معتبر به مراتب بهتر می باشند. اگر چه برندهای معتبر قیمت بالاتری داشته اما با توجه به کیفیت بالاتر و تکنولوژی برتر از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می کنید. و با کاهش هزینه گاز مصرفی هزینه بالاتر خرید را جبران کرده اید.

خدمات پس از فروش بخاری

بخاری هم مانند تمام وسایل دیگر باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. بخاری حتما توسط سرویس کاران مجرب و مجاز نصب و راه اندازی شود. نصب استاندارد بخاری نقش مهمی در افزایش ایمنی دارد. با ادامه مقاله راهنمای خرید بخاری گازی همراهمان باشید.

قیمت خرید بخاری

در روزهای سرد زمستانی که سردی تنتان به گرمی بخاری خوش است، سعی کنید بهترین نوع بخاری را از لحاظ قیمت خریداری نمائید. قیمت نهایی در بخاری طبق چند اصل تعیین می‌شود که اصلی ترین آن سایز می باشد. هر چه سایز بخاری بزرگتر باشد، مواد مصرفی برای تولید بیشتر مصرف شده که در نتیجه قیمت را افزایش می دهد.

مزایا و معایب استفاده از بخاری گازی

استفاده از هر محصولی دارای مزایا و معایبی می باشد، که نسبت به نوع نیاز محصولی که دارای کمترین معایب می باشد را باید انتخاب و خریداری نمائید.

مزایای استفاده از بخاری

  • به دلیل نوع سوخ مقرون به صرفه می باشد.
  • در هر قسمتی از منزل به راحتی جابجا می شود.
  • حس لذتبخش گرما را به خوبی احساس می کنید.

معایب استفاده از بخاری

  • احتمال خطر در این نوع بخاری به دلیل نشت گاز بالا می باش.
  • برای کودکان خردسال می تواند خطرآفرین باشد.

نکات عمومی گرمایش با بخاری گازی

  • آسایش حرارتی استاندارد برای منازل 18 الی 21 درجه سانتیگراد می باشد، سعی کنید دمای فضای منزل را در این حدود نگه دارید.
  • در فصول سرد سال در منزل از لباس گرم استفاده کنید.
  • شعله بخاری را نسبت به فضای موجود تنظیم نمائید.
  • اتصالات دودکش، کلاهک و … را هنگام نصب چک کنید
  • در فصول سرد از پرده‌های ضخیم استفاده کنید.
  • در فضای غیر قابل استفاده بخاری را خاموش کنید.

ما در مقاله راهنمای خرید بخاری گازی توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده تان تمامی نکات را به خوبی و بادقت هرچه بیشتر انجام دهید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از بخاری

  • جهت تامین هوای مورد نیاز احتراق، از درزبندی تمام منافذ جداً خودداری کنید.
  • نصب دودکش مناسب و استاندارد برای بخاری های دودکش دار الزامی می باشد.
  • بخاری خریداری کنید که به سیستم ODS مجهز باشد.
  • استفاده از بخاری گازسوز بدون دودکش در اتاق خواب، حمام، توالت و انباری مجاز نمی باشد.
  • قبل از اتصال بخاری از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل نمائید.
  • انتهای خروجی دودکش باید حداقل یک متر از سطح پشت‌بام بالاتر باشد.
  • استفاده از کلاهک H برای بخاری‌های دودکش دار الزامی می باشد.
  • اولین علائم مسمومیت با گازهای سمی ناشی از کارکرد وسایل گاز سوز را بشناسید.

نحوه نگهداری از بخاری

بعد از اتمام فصل سرما گرد و غبار بخاری را با دستمال زدوده و درون نایلون یا پارچه بپیچید و به انباری منتقل کنید. هیچگاه بخاری را با آب نشوید، زیرا تمامی قطعات بخاری از فلز تشکیل شده که امکان زنگ زدگی با شستن افزایش پیدا می‌کند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید بخاری گفته شد، می توانید بخاری مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بخاری با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی نیک کالا مدل صبا MN6A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گاز سوزنیک کالا 6000 صبا مدل MN6A با توان حرارتی بسیار بالا تمام محیط را در روزهای سرد زمستانی گرم می کند. این بخاری مجهز به سنسور اکسی پیلوت (کنترل اکسیژن) می باشد که سلامتی افراد را تضمین و از بروز هرگونه خطری جلو گیری می کند. بخاری گاز سوز نیک کالا 6000 صبا مدل MN6A با روکش لعاب نسوز طراحی شده که زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط خانه و یا محل کار می بخشد. این بخاری با گاز شهری تنظیم شده است و چنانچه الزاما تصمیم به استفاده از گاز مایع (کپسول) داشته باشید باید تغییراتی در سیستم سوخت بخاری (پیلوت، اوریفس، ...) به عمل آید که این امر باید حتما توسط سرویس کاران آموزش دیده (مجاز) نیک کالا انجام شود.کیفیت بخاری های گازی نیک کالا امروزه فقط به ظاهر آراسته و طراحی صنعتی آن نیست . در این بخاری ها با ارتقاء بازدهی حرارتی حدود 20 درصد مصرف گاز کاهش یافته و با صرفه جویی مبلغی را که برای خرید بخاری پرداخت شده است از طریق صرفه جویی به شما باز می گردد . طراحی بخاری زیبا بوده و استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE و TSE کیفیت محصول را تایید کرده اند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی نیرو تهویه البرز مدل 50 هزار گازی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جت هیتر گازی البرز مدل ME-50 از سری مینی هیترهای البرز می‌باشد که با سوخت گاز کار می‌کند. میزان گاز مصرفی در هر ساعت 6مترمکعب، با توان حرارتی 50 هزار کیلوکالری می‌باشد. دستگاه فوق در فضاهایی مانند مرغداری‌ها، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی قابل استفاده می‌باشد. تجهیز دستگاه به ترموستات محیطی تنظیم گرمای محیط را با توجه به نیاز مشتری فراهم کرده است. الکتروفن دستگاه هدایت هوای گرم را تا فاصله 10 متری میسر می‌سازد که با این وجود گرما در محیط به صورت یکنواخت توزیع می‌شود. در صورت عدم نیاز به گرمایش می توان از فن به تنهایی استفاده کرد که برای تهویه محیط مورد نظر کاربرد دارد. حجم هوادهی دستگاه حدودا 2300 مترمکعب بر ساعت بوده که قابلیت گرمایش فضا به ابعاد 2000-500 متر مکعب را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی مروارید سوز طرح گرافیکی مدل 9000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمامی بدنه و دیگ بخاری گازی مروارید سوز طرح گرافیکی مدل 9000 از ورق فولادی ساخته و لعاب شده است که هنگام روشن شدن بخاری تولید بوی بد نمیکند. این دستگاه دارای کنترل گاز ولومی می باشد که به وسیله آن به راحتی می توان شعله را تنظیم (کم یا زیاد) نمود. این بخاری زیبا مجهز به سیستم فندک پیزوالکتریک، ترموکوپل و ODS و گاورنر و مشعل اصلی آن از جنس استیل ضدزنگ می باشد. در صورتی که شعله پیلوت به هر دلیلی خاموش شود سیستم ایمنی (ترموکوپل) به صورت خودکار جریان گاز را قطع خواهد نمود. توان اسمی بخاری گازی مروارید سوز طرح گرافیکی مدل 9000، 5500 کیلوکالری بر ساعت می باشد که آن را برای مصارف خانگی بسیار مناسب می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 FLORENCE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 در اندازه بزرگ و با گرمادهی مطلوب، تولید شده توسط کمپانی هیوندای انتخابی مناسب برای فصول سرد سال است که می تواند فضای زندگی و محل کار شما را گرم و مطبوع نماید. حداکثر قدرت حرارتی شومینه گازی هیوندای 7500 و حداقل میزان آن 3500 کیلوکالری بر ساعت است. طراحی شومینه گازی هیوندای به صورتی انجام شده که برای خروج دود و گازهای مضر در آن دودکش تعبیه شده است، قطر دودکش آن 100 میلی‌متر می‌باشد. به کمک ولوم پیلوت که زیر درپوش محافظ در قسمت پایین این شومینه قرار دارد می توانید به راحتی شومینه را روشن نموده و میزان شعله را به دلخواه خود کم یا زیاد نمایید. ویژگی های شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 این بخاری با بیش از 75% بازده حرارتی دارای طراحی کلاسیک با نمایی از تکه های چوب همچون شومینه های قدیمی بوده که زیبایی جذاب و خیره کننده ای به ظاهر آن بخشیده است. رده انرژی دستگاه در سطح E بوده و بدنه فلزی آن به رنگ مشکی سمباده ای می باشد. شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 مجهز به سیستم ایمنی ODS بوده و شیر کنترل آن ضمانت 5 ساله دارد تا بتوانید با اطمینان از آن استفاده نمایید. این شومینه قابل اتصال به گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز ورودی دستگاه 178 میلی متر ستون آب می باشد. حداکثر قدرت حرارتی این بخاری 7500 کیلوکالری بر ساعت می باشد و به صورت دودکش دار است که قطر دودکش آن 100 میلی متر می باشد. به کمک ولوم پیلوت که زیر درپوش محافظ در قسمت پایین بدنه تعبیه شده می توانید به راحتی شومینه را روشن نموده و میزان شعله را به دلخواه خود تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هیتر گازی مدل 11000 سرامیکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیترسرامیکی شرکت پادمان صنعت الهام معمولا جهت گرمایش فضای باز یا نیمه باز تراس ویلاها، رستورانها، کافی شاپ ها، بالکن ها، روف گاردن ها، محوطه استخرها و در کنار سایه بان‌های چتری مورد استفاده قرار می گیرد. در فصول سرد، اگر گرمایش فضاهای باز تامین شود، استفاده از این فضاها بسیار دلپذیر است ، یکی از گزینه های موثر دیگر برای گرمایش این گونه فضاها استفاده از هیتر تابشی سرامیکی است که حرارت بالایی داشته و به راحتی قابل نصب بوده و در میان سایر روشهای گرمایش فضای باز از حداکثر راندمان برخوردارست.مواج مادون قرمز که از سطح سرامیکهای گداخته ساطع می شود، گرما را به صورت تابش به افراد و اجسام تحت پوشش انتقال داده و همانند گرمایی است که نور آفتاب ایجاد می کند. احساس بی نظیر جذب گرما در هوای سرد، احساس آسایش دمایی خاصی را به ارمغان می آورد. ابعاد کوچک و قابلیت نصب آسان دستگاه روی دیوار و توان حرارتی بالا، بیصدا بودن و زیبایی بصری این هیتر و راحتی روشن و خاموش کردن، در حال حاضر هیتر سرامیکی را به بهترین انتخاب جهت گرمایش فضاهای باز مسقف تبدیل کرده است. با اتصال برق به دستگاه جرقه زنی به صورت اتوماتیک، هیتر سرامیکی روشن شده و در مدت زمان کوتاهی ( حدود 5 دقیقه) گرمای .حاصل از دستگاه به خوبی قابل احساس است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هیتر گازی انرژی مدل GR0100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیتر تابشی GR0100 انرژی، دارای گواهینامه CE به شماره 1984CR0312، یک از بهترین راه‌کارهای گرمایشی جهت نصب در سوله، کارخانه، تعمیرگاه، انبار، سالن‌های بارگیری، خشک‌کن صنعتی و ایستگاه آتش‌نشانی است. به‌طور کلی در فضاهایی که اتلاف حرارتی بالایی دارند، عملا استفاده از تجهیزاتی که بر پایه هوای گرم عمل می‌کنند به هیج‌وجه به‌صرفه و کارآمد نیست. از طرفی در کاربری‌هایی که فقط قسمتی از فضا بنا است گرم شود، گرمایش موضعی و گرم شدن کل فضا مدنظر نیست، تنها راه استفاده از تجهیزات گرمایشی تابشی است. هیتر تابشی GR0100 انرژی می‌تواند به‌صورت آویز از سقف، توسط زنجیر یا پروفیل یا دیواری نصب شود. زوایای نصب می‌تواند به‌صورت افقی یا حداکثر با زاویه 30 درجه باشد. این هیتر می‌تواند به‌صورت موضعی و در کمتر از 30 ثانیه، با دستیابی به حداکثر دمای کارکرد، احساس گرما در مساحت حدود 110 متر مربع را در کمتر از 2 دقیقه ایجاد کند. هم‌چنین از منظر مصرف انرژی با توجه به راندمان احتراق 98%، هزینه نصب و نگهداری بسیار پایین، مصرف برق ناچیز، ابعاد کوچک و وزن کم، هیتر تابشی سرامیکی انرژی قابل رقابت با هر راهکار گرمایشی دیگری است. راندمان بالای این محصول باعث 30 درصد صرفه‌جویی در مصرف سوخت سالیانه می‌شود. استفاده از شیر گاز SIT ایتالیا و قابلیت اتصال به ترموستات محیطی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است. البته باید توجه شود که هیتر تابشی GR0100 باید حداقل در ارتفاع 4 متر از سطح زمین نصب شود و 50 سانتی‌متر هم با سقف فاصله داشته باشد. رعایت فاصله این هیتر از مواد قابل اشتعال حتما باید رعایت شود و نصب در فضاهای حاوی گازهای خورنده و قابل‌اشتعال هم ممنوع است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری هیزمی مدل گرد دوطبقه فردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری هیزمی گرد ارتفاع98 وقطر49 سانتی متر/بار بسیار تمیز و با کیفیت / ورق ضخیم/بار سنگین/دارای خروجی دودکش15/قابل جابجای برای استفاده در کمپ/مناسب خانه.مغازه.ویلا.کافه و رستوران و ...این بخاری به راحتی گرما را منتقل میکند و در طی کمترین زمان محیط را گرم میکند. دودکش تعبیه شده در بالای این بخاری استاندارد است و دود ناشی از سوختن چوب و یا هرچیز دیگر را به بیرون از محیط منتقل میکند. امکان ویژه که این بخاری از آن برخوردار هست دریچه تعبیه شده در بالای آن است که با استفاده از آن میتوانید میزان آتش ناشی از سوختن را کنترل کرده و آن را تنظیم کنید و یا زمانی که شعله آتش تمام شد مانع از بیرون رفت حرارت شوید. این بخاری دارای کشو در پایین هست که به راحتی میتوانید خاکریز های سوخته را خارج کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی شرکت آران گاز طوس مدل AR1400 PLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم گرمایشی بخاری گازی توربوهیتر AR1400 Plus پیشرفته ترین و کارامدترین وسیله گرمایشی برای هر مکان می باشد که با استفاده از گردش هوای اجباری در کمترین زمان و با حداقل مصرف سوخت بهترین مقدار گرمای مورد نیاز را تامین می کند. نتیجه آن صرفه جویی فوق العاده در مصرف سوخت تا 50% و کاهش هزینه های سبد خانواده می باشد. کنترل هوشمند و خودکار، نصب و استفاده آسان ، حداکثر ایمنی و راندمان 85% تضمینی برای آرامش مشتری است. تکنولوژی جدیدی که با کنترل هوشمندانه دما و سوخت ، مبدل حرارتی خلاقانه ، دمنده های چند سرعته برای گردش هوا و تخلیه محصولات احتراق فناوری جدید و ابداعی نو در صنعت لوازم گرمایشی را ارائه میدهد. سیستم هوشمند AR1400 Plus بر اساس تنظیم دمای مورد نیاز مشتری ، میزان گاز و سرعت دمنده ها را تنظیم میکند ، دمنده پیشرفته داخلی سیستم با مکش هوای داخل اتاق و عبور از مدل راندمان بالای سیستم هوای گرم و مطبوع را به شما ارائه می کند. دمنده دودکش آن می تواند با قدرت گازهای حاصل از سوخت تا 4 متر ( لوله افقی / عمودی ) را به خارج محیط هدایت نماید. سنسورهای خاص آن، تمام مراحل سوخت را جهت ایمنی بیشتر همواره کنترل می کنند. AR1400 Plus با همه فناوری خود به طور شگفت انگیزی به سادگی قابل استفاده برای مشتریان می باشد و دفترچه راهنمای آن به شما امکان میدهد تا در بهترین و ساده ترین حالت از سیستم استفاده کنید. این محصول دارای ثبت اختراع به شماره 105254 در مکز مالکیت معنوی و اداره ثبت اختراعات می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی مهساران مدل 140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مهساران مدل 140 محصولی با کیفیت و در عین حال شیک از شرکت مهساران است ، که محیط خانه و محل کار شما را در فصول سرد سال، گرم و دلپذیر خواهد نمود. بخاری گازی مهساران مدل 140 قابل استفاده با گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز دستگاه در حالت اتصال به گاز شهری 178 میلی متر ستون آب بوده و قطر نازل گاز (اوریفیس) دستگاه 2.5 میلی متر است. قدرت حرارتی یا همان توان بخاری 3.5 تا 7.2 کیلوکالری بر ساعت می باشد. توجه داشته باشید حداقل فاصله بخاری از دیوار 30 سانتی متر و از مواد قابل اشتعال 150 سانتی متر باشد. در ضمن این بخاری مجهز به سیستم ایمنی ODS جهت کنترل میزان اکسیژن محیط بوده و با کاهش یافتن از یک میزان معین و ایجاد خطر دستگاه را خاموش می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی ایران شرق مدل 90 شقایق طرح گلبرگ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل SH 90 ( شقایق ) ایران شرق از سری بخاری های با سایز متوسط تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی جنرال دلون مدل توان 14000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی جنرال دلون مدل 14000 محصولی با کیفیت و در عین حال دستگاه شیک از شرکت جنرال است، که محیط خانه و محل کار شما را در فصول سرد سال گرم و دلپذیر خواهد نمود. بخاری گازی جنرال دلون مدل 14000 قابل استفاده با گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز در حالت اتصال به گاز شهری 178 میلی متر ستون آب بوده و قطر نازل گاز اوریفیس) دستگاه 2.5 میلی متر است. قدرت حرارتی یا همان توان بخاری 3800 تا 8100 کیلوکالری بر ساعت می باشد. توجه داشته باشید حداقل فاصله بخاری از دیوار 30 سانتی متر و از مواد ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی راین مدل Ra -7500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری های بدون دودکش یکی از انواع پر مصرف بخاری می باشد که در مکان های مختلف از جمله خانه ها ، مغازه ها و فروشگاه ها و ... قابل استفاده هستند. اما باید توجه داشت که در انتخاب این نوع باخاری امنیت و کیفیت اهمیت بسزایی دارد. بخاری راین مدل 7500 از جمله محصولات بسیار با کیفیت تولید ایران است که با گاز شهری کار می کند. این بخاری زیبا و کوچک در ابعاد 40x18 در ارتفاع 63 سانتی متر میتواند یک اتاق 30 متری را به خوبی گرم کند. البته باید توجه داشت همه انواع بخاری های بدون دودکش نباید در محیط های کاملا بسته مورد استفاده قرار بگیرند با این حال این بخاری مجهز به سیستم ایمنی (ODS) یا همان Oxygen Detection Safety-pilot با حساسیت بالا در تشخیص کمبود اکسیژن است یعنی در صورتی که اکسیژن محیط کمتر از 18 درصد شود بلافاصله بخاری را خاموش می کند. همچنین یک محافظ استیل نیز از تماس بدن با قسمت های مشتعل در بخاری جلو گیری می کند. علاوه بر اینها بخاری مجهز به سیستم جرقه زن است که کار روشن کردن بخاری را بسیار آسان می کند. از دیگر امکانات این محصول باید به وجود گاورنر تثبیت کننده فشار گاز ورودی همچنین امکان کنترل حرارت از کم تا زیاد اشاره کرد. این بخاری را می توانید هم به صورت زمینی و هم به صورت دیواری مورد استفاده قرار دهید.این بخاری دارای تاییدیه انرژی و بازدهی کل 85.4 درصد خالص است که با حداکثر توان خروجی 3.95 کیلو وات جزو یکی از بهترین محصولاتی است که در این بازه قیمتی می توانید خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری نفتی مدل old camp خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل با بدنه فلزی بسیار مقاوم و محکم جهت گرم کردن سالن هایی با مساحت 35 تا 70 متر مربع استفاده می شود. منافذ روی بدنه موجب انتشار بهتر گرم در فضای اطراف می گردد. نوع سوخت بخاری نفت سفید می باشد، بنابراین می توان در مناطقی که دسترسی به گاز امکان پذیر نمی باشد جهت گرم کردن مکان ها و فضاهای بزرگ از این بخاری استفاده نمود. قدرت حرارتی دستگاه 13000 کیلو کالری در ساعت بوده و ظرفیت مخزن سوخت بخاری 4 لیتر می باشد. بر روی بدنه مخزن نفت قرار گرفته است. در کنار مخزن اهرم تنظیم شعله تعبیه شده است که با چرخش آن می توان شعله بخاری را کم و زیاد کرد. با استفاده از میله روشن کننده می توان کوره را روشن کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی پلار مدل INVENT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی پلار مدل INVENT مجهز به سیستم ایمنی قطع گاز در اثر کاهش اکسیژن محیط می باشد مکانیزم عملکرد دستگاه بر اساس ترکیب گاز با اکسیژن موجود در هوا می باشد و تولید دی اکسید کربن و بخار آب به اضافه آزاد شدن مقدار بسیاری گرما می باشد. محاسبه دقیق نسبت اکسیژن و گاز برای انجام واکنش مطلوب بسیار اهمیت دارد. بخاری پلار مدل INVENT دارای یک کلاهک تعدیل جریان تنوره است که به صورت یک شیر دوطرفه عمل می کند؛ از یک طرف مواد حاصل از احتراق را به طرف دودکش هدایت می کند و از طرف دیگر مانع از پس زدگی ورود باد از دودکش به داخل محفظه احتراق می شود. هم چنین این بخاری دارای سیستم پیلوت ایمنی (ODS) است که در صورت مسدود شدن دودکش و پس زدگی محصولات احتراق که باعث کاهش میزان اکسیژن می شود.(این سیستم ایمنی باعث قطع گاز ورودی می شود). بخاری گازی پلار مدل INVENT مجهز به گاورنر تنظیم فشار گاز می باشد و همچنین قابل نصب بر روی دیوار و زمین می باشد. این بخاری حجم کمی دارد و مناسب مکان هایی است که محدودیت فضا دارند. از دیگر ویژگی های آن می توان به مشعل استیل ضدزنگش اشاره کرد که مانع از زنگ زدگی ناشی از بخارهای حاصل از احتراق می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری هیزمی مدل سناتور کد 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرم شدن کنار بخاری هیزمی با گرمای مطبوع و صدای آرامش بخش سوختن چوب" اگر به دنبال تجربه این حس هستید و هزینه ی زیادی نمیخواهید انجام دهید، بخاری هیزمی کلاسیک بهترین انتخاب است. این بخاری که از مواد اولیه مرغوب توسط سازنده‌هایی با تجربه 100 ساله تولید شده است، مناسب باغ‌ها، ویلا ها و حتی کمپینگ می‌باشد. علاوه بر گرم شده، برای پخت و پز نیز این بخاری قابل استفاده است. دریچه هوا و همچنین دریچه تنظیم کننده دودکش قابلیت‌هایی است که به شما این اجازه را می‌دهد تا میزان آتش بخاری را به نسبت سردی محیط تنظیم کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری هیزمی مدل 2070 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری ها هیزمی علاوه بر جنبه کاربردی جنبه دکوراتیو نیز دارند.شاید برخی تعجب کنند که با وجود اینکه بخاری های برقی و گازی در دسترس هستند اما باز هم برخی از افراد تمایل به داشتن بخاری های هیزمی دارند. در مناطق روستایی که دارای آب و هوای سرد هستند داشتن بخاری چوبی میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای بخاری های نفتی باشند زیرا بسیار مرقوم به صرفه تر خواهند بود. همچنین چوب علاوه براینکه بسیار ارزان تر از نفت هست دسترسی به آن نیز بسیار آسان میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی جنرال مدل 7000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی وسیله ای است که برای گرم کردن فضای محیط استفاده می شود و گاز طبیعی یا گاز مایع مصرف می کند همچنین گرمای مطبوعی را با سرعت بالا برای محیط ایجاد می نمایند. یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل در فصل زمستان می ‌باشد. بخاری گازی امکاناتی جهت ایمنی و جلوگیری از بروز هر حادثه دارد. بخاری گازی جنرال طرح 7000 یکی از محصولات شرکت جنرال میباشد که با طراحی زیبا و منحصر به فرد میتوان از آن برای اماکن مختلف و کم متراژ همانند اتاق های منازل، اتاق های کودکان ، دفاتر و ادارات مورد استفاده قرار بگیرد و فضای بسیار کمی را اشغال کند . حجم این بخاری کوچک بوده و ضمن اینکه دارای گرمادهی مطلوبی میباشد براحتی قابل حمل است . این بخاری از گاز طبیعی(شهری) استفاده می کند و فشار گاز ورودی آن 180 میلی متر بوده و حداقل و حداکثر توان گرمایشی آن 1500 و 5000 کیلوکالری بر ساعت است و بازده حرارتی 75 درصد دارد . این محصول به دلیل طراحی زیبا ، کیفیت و راندمان بالایی که دارد در مصرف گاز بسیار صرفه جویی می شود و مطابق استاندارد های روز جهان می باشد. کیفیت بسیار مرغوبی دارد و برای جلوگیری از اتلاف انرژی و بازده حرارتی بالا در کاهش مصرف هزینه های خانوار بسیار مؤثر است که تقریبا تمام سوخت مصرفی بخاری به گرما تبدیل می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی آذر درخشان مدل 22000 طرح TV220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری گازی آذر درخشان از مدل نسل جدید سیستم گرما دهی کوره ای برخوردار است با طرح کلبه ای. طراحی زیبا و شیشه اروپا / ژاپنی و مقاوم در برابر شوک حرارتی تا 750 درجه سانتیگراد ، یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE و TSE می باشد . بخاری TV220 به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد ، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود 20 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد . از ویژگیهای بارز بخاری گازسوز طرح شومینه TV220 میتوان به سیستم OSD آن اشاره نمود.همچنین بخاری گازسوز TV220 مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز بصورت اتوماتیک قطع می گردد .از دیگر ویژگی‌‌های این محصول می‌توان به ظرفیت حرارتی 8075- 1730 کیلو کالری بر ساعت و همراه با هیزم سرامیکی 8 تکه مخصوص ( هیزم های سرامیکی حرارت مضاعف و مطبوع تولید میکند ) اشاره نمود . این شرکت یکی از بزرگترین و مجهزترین تولید کننده انواع بخاری، اجاق گاز و شومینه گازسوز می باشد که بعنوان یک برند مطرح در عرضه محصولات متنوع، موفق به دریافت تندیس‌ها و لوح های تقدیر مختلف و استانداردهای ملی ایران گردیده است و اکنون توانسته مجوز ورود محصولات خود را به اروپا به عنوان اولین تولید کننده بخاری گازسوز دودکشدار در خاورمیانه دریافت نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی جنرال شرق مدل 14000 گرافیکی هوشمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل 14000گرافیکی هوشمند محصولی با کیفیت و در عین حال شیک که محیط خانه و محل کار شما را در فصول سرد سال، گرم و دلپذیر خواهد نمود. بخاری گازی مدل رویال کد 14000N قابل استفاده با گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز دستگاه در حالت اتصال به گاز شهری 178 میلی متر ستون آب بوده و قطر نازل گاز (اوریفیس) دستگاه 2.5 میلی متر است. قدرت حرارتی یا همان توان بخاری 3800 تا 8100 کیلوکالری بر ساعت می باشد. توجه داشته باشید حداقل فاصله بخاری از دیوار 30 سانتی متر و از مواد قابل اشتعال 150 سانتی متر باشد. در ضمن این بخاری مجهز به سیستم ایمنی ODS جهت کنترل میزان اکسیژن محیط بوده و با کاهش یافتن از یک میزان معین و ایجاد خطر دستگاه را خاموش می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس 30000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی بهکاران مدل پرنس 30000 با بدنه تمام لعاب مقاوم و سفال دار و شیشه های حرارت دیده نشکن ، یکی از مدل های با کیفیت تولید شده توسط شرکت سپهر پویا می باشد. این محصول به صورت شومینه ای طراحی شده و ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد. اما ویژگی های این بخاری تنها به مشخصات ظاهری آن محدود نشده و مشخصات فنی آن نیز بسیار قابل قبول است. بخاری پرنس 30000 بهکاران طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. همچنین. یکی از نگرانی های افرادی که از بخاری استفاده می کنند ، نشت گاز بر اثر مسدود بودن مسیر دود کش می باشد اما با قابلیت ترموسوییچ در صورت مسدود بودن دود کش ، سیستم گازی بخاری به طور اتوماتیک قطع می شود. سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODC) : چنانچه به هر دلیلی خروج گاز مونو اکسیدکربن از بخاری با مشکل مواجه شود و اکسیژن موجود در محیط به کمتر از حدّ استاندارد برسد ، این سنسور مانند بخاری نیک کالا، بخاری ایران شرق ، بخاری جهان شرق، بخاری مروارید سوز و... بخاری را به صورت اتوماتیک خاموش خواهد کرد. گاورنر (Governor): وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و از خاموش شدن دستگاه در زمان تغییر فشار گاز جلوگیری می کند . همچنین بخاری گاز سوز پرنس 30000 بهکاران مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی بهکاران مدل شومینه گارد دار طرح پرنس کد T-28000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی بهکاران مدل پرنس 28000 با بدنه تمام لعاب و سفال دار و شیشه های حرارت دیده نشکن یکی از مدل های با کیفیت تولید شده توسط شرکت سپهر پویا میباشد . اما ویژگی های این بخاری تنها با مشخصات ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد . اما ویژگی های این بخاری تنها به مشخصات ظاهری آن محدود نشده و مشخصات فنی آن نیز قابل قبول است . بهاری پرنس 28000 بهکاران طبق استاندارد ملی ایران استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. همچنین این مدل دارای تنوع رنگی (سفید طلایی ، مشکی طلایی ، تمام سفید و تمام مشکی ) است بنابر این میتوانید متناسب با سلیقه خود دکوراسیون منزلتان را با یکی از این رنگ بندی ها ست و چیدمان کنید . یکی از نگرانی های افرادی که بخاری استفاده می کنند ، نشت گاز بر اثر مسدود بودن مسیر دودکش ، سیستم گازی بخاری به طور اتوماتیک قطع می شود . سیستم اکسیژن محیط (ODS): چنانچه به هر دلیلی خروج گاز مونو اکسیدکربن از بخاری با مشکل مواجه شود و اکسیژن موجود در محیط به کمتر از حد استاندارد برسد ، این سنسور مانند بخاری نیک کالا ، بخاری ایران شرق ، بخاری جهان شرق ، بخاری مروارید سوز ، و.‌.. بخاری را به صورت اتوماتیک خاموش خواهد کرد . گاورنر (Governor) : وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد و از خاموش شدن دستگاه در زمان تغییر فشار گاز جلوگیری می کند. همچنین بخاری گاز سوز پرنس 28000 بهکاران مجهز به سیستم ایمنی ترمکوبل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می گردد . دارای استاندارد iso9001 .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس غذاخوری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی ایران شرق مدل FR 170 G&M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل FR 170 G&M ایران شرق از سری بخاری های با سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی ایران شرق مدل F 170 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل 170 فروزان ایران شرق از سری بخاری های با سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی نیک کالا مدل AB7 هوشمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت نبک کالا یکی از اولین تولید کننده های بخاری در ایران می باشد که محصولات خود را به اقصا نقاط جهان صادر می کند و دارای استاندارد های ملی ایران و جهانی می باشد این محصول مدل ab هوشمند 7 دارای دودکش می باشد و در فضا های بسیار کوچک قابل استفاده بوده و دارای عرض و باریکی خیلی کمی می باشد این محصول قابلیت نصب دیواری را نیز دارد و به راحتی در دیوار و زمین وصل می شود این محصول دارای سیستم قطع کننده ods اسپانیا می باشد که در صورت کم بودن اکسیزن فضا خاموش می شود و بسیار ایمن می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی مهیاسان مدل MGS 450 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری کارگاهی گازی مهیاسان سری MGS نوعی بخاری با انتقال حرارت جابجایی طبیعی و مشعل اتمسفریک ظرفیت بالاست که جهت مصارف صنعتی طراحی گردیده و گزینه ی بسیار مناسب و به صرفه ای جهت فضاهای کارگاهی ، صنعتی و همچنین ساختمانهای نیمه کاره می باشد . شکل استوانه ای این بخاری موجب انتقال حرارت در یک محیط 360 درجه شده که این قابلیت ، سهولت در استفاده از آن و مدیریت بهتر فضا را به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی ایران شرق مدل 7500 آذین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری 7500 ایران شرق مدل آذین قابلیت گرمادهی تا حجم 4200 کیلو کالری در ساعت را دارد که میتواند برای فضای بین 12 تا 18 متر مربع مناسب باشد . این مدل بخاری دارای سنسور ایمنی ODS میباشد که درصورت افت اکسیژن به زیر 18 درصد به طور خودکار بخاری را خاموش میکند . بخاری مجهز به گاورنر برای کنترل فشار ورودی گاز و ترموکوپل برای قطع جریان گاز می باشد . شیر کنترل بخاری ولومی است و قابلیت استفاده به عنوان جرقه زن شمعک بخاری را دارد . شمعک بخاری ثابت است . جنس برنر بخاری از استیل ضد زنگ و دیگ بخاری از فولاد می باشد . در رنگ این بخاری از پودر الکترواستاتیک که با کیفیت ترین رنگ در برابر گرما می باشد استفاده شده . این مدل بخاری نیاز به دودکش استاندارد دارد و در صورت عدم استفاده از دودکش سنسور ایمنی بخاری جریان گاز را قطع خواهد کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شومینه گازی ایران شرق مدل 150 آذران طرح شمیم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری ـ شومینه 15000 ایران شرق مدل آذران از سری شومینه های گاز سوز طرح کلبه ای (هود دار) ایران شرق می باشد که بیش از 50 سال سابقه تولید انواع وسایل گازسوز را در کارنامه خود دارد . شومینه 15000 آذران از سری بخاری های با سایز متوسط است که قابلیت گرم کردن اتاق و حال پذیرایی در ابعاد متوسط را دارد . این بخاری مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط ( ODS ) است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط اقدام به قطع خودکار بخاری خواهد کرد . همچنین بخاری برای کنترل فشار گاز ورودی مجهز به دستگاه گاورنر می باشد .شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد . در تزئینات این بخاری از قطعات برنجی براق و گرافیک روی هود استفاده شده که باعث ایجاد جلوه زیبا در محصول شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی ایران شرق مدل 7500 کودک طرح کیتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری 7500 ایران شرق طرح کودک قابلیت گرمادهی تا حجم 4200 کیلو کالری در ساعت را دارد که میتواند برای فضای بین 12 تا 18 متر مربع مناسب باشد . این مدل بخاری دارای سنسور ایمنی ODS میباشد که درصورت افت اکسیژن به زیر 18 درصد به طور خودکار بخاری را خاموش میکند . بخاری مجهز به گاورنر برای کنترل فشار ورودی گاز و ترموکوپل برای قطع جریان گاز می باشد . شیر کنترل بخاری ولومی است و قابلیت استفاده به عنوان جرقه زن شمعک بخاری را دارد . شمعک بخاری ثابت است . جنس برنر بخاری از استیل ضد زنگ و دیگ بخاری از فولاد می باشد . در رنگ این بخاری از پودر الکترواستاتیک که با کیفیت ترین رنگ در برابر گرما می باشد استفاده شده . این مدل بخاری نیاز به دودکش استاندارد دارد و در صورت عدم استفاده از دودکش سنسور ایمنی بخاری جریان گاز را قطع خواهد کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی ایران شرق مدل 170 فروزان طرح پامچال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل 170 فروزان ایران شرق از سری بخاری های با سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی جنرال شرق طرح اجری مدل 14000N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل رویال کد14000هزار محصولی با کیفیت و در حال شیک که محیط خانه و محل کار شما را در فصول سرد سال ، گرم و دلپذیر خواهد نمود . بخاری گازی مدل رویال کد 14000 قابل استفاده با گاز شهری طبیعی ) می باشد و فشار گاز دستگاه در حالت اتصال به گاز شهری 178 میلی متر ستون آب بوده و قطر نازل گاز ( اوریفیس ) دستگاه 2.5 میلی متر است . قدرت حرارتی یا همان توان بخاری 3800 تا 8100 کیلوکالری بر ساعت می باشد . توجه داشته باشید حداقل فاصله بخاری از دیوار 30 سانتی متر و از مواد قابل اشتعال 150 سانتی متر باشد . در ضمن این بخاری مجهز به سیستم ایمنی ODS جهت کنترل میزان اکسیژن محیط بوده و با کاهش یافتن از یک میزان معین و ایجاد خطر دستگاه را خاموش می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی بهکاران طرح پرنس گارد دار مدل شومینه T-36000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی بهکاران مدل پرنس T-36000 با بدنه تمام لعاب و سفال دار و شیشه های حرارت دیده سکوریت نشکن یکی از مدل های با کیفیت تولید شده توسط شرکت سپهر پویا در برند بهکاران میباشد. اما ویژگی های این بخاری تنها با مشخصات ظاهری آن محدود نشده و مشخصات فنی آن نیز قابل قبول است. بخاری پرنس T-36000 بهکاران طبق استاندارد ملی ایران استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. همچنین دارای تنوع رنگی سفید طلایی ، مشکی طلایی ، تمام مشکی ، تمام سفید است بنابراین میتواند متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان ست شود . یکی از نگرانی های کسانی بخاری استفاده می کنند ، نشت گاز بر اثر مسدود بودن مسیر دودکش است ، سیستم گازی بخاری به طور اتوماتیک قطع می شود. سیستم ODS : چنانچه به هر دلیلی خروج گاز مونو اکسیدکربن از بخاری با مشکل مواجه شود و اکسیژن موجود در محیط به کمتر از حد استاندارد برسد، این سنسور مانند بخاری نیک کالا ، بخاری ایران شرق ، و... به صورت اتوماتیک خاموش می شود ، مجهز به گاورنر تنظیم کننده فشار ورودی گاز ، و همچنین بخاری T-36000 بهکاران مدل پرنس مجهز به سیستم ایمنی ترمکوبل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع می شود. دارای استاندارد ملی iso9001

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری گازی سایوا گستر مدل بدون دودکش آفتاب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سایواگستر تولید کننده انواع بخاری بدون دودکش، آبگرمکن مخزن دار گازی ، برقی و نفتی می باشد که طی سالیان گذشته در زمینه تولید این کالاها جایگاه بسیار مناسبی در بازار داخلی به دست آورده است . بخاری مدل آفتاب از سری بخاری های سایز کوچک با رنگ بندی متنوع و عدم نیاز به دودکش امکان استفاده بسیار آسان از یک بخاری با قیمت اقتصادی و کیفیت بالا را برای مصرف کننده فراهم آورده است . بخاری بدون دودکش مدل آفتاب دارای سرامیک نسوز است که باعث بالا رفتن راندمان بخاری ، گرمای بیشتر ، زیبایی بیشتر و حفظ گرمای بخاری بعد از خاموش شدن می شود .بخاری های بدون دودکش مخصوص استفاده در محیط کار یا مکان های با تهویه مناسب هستند و امکان استفاده در اتاق خواب ، حمام و سرویس بهداشتی را ندارند . بخاری بدون دودکش سایوا مدل آفتاب مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن محیط است که در صورت افت اکسیژن به زیر 18 درصد به طور خودکار بخاری را خاموش میکند . این مدل بخاری علاوه بر امکان استفاده روی زمین امکان نصب روی دیوار را نیز دارد .راندمان بخاری 99 % و قدرت حرارتی آن 5000 کیلوکالری می باشد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا