کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید باتری استاندارد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید باتری استاندارد باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

باتری‌های قلمی انبارهای قابل حمل انرژی هستند. آن‌ها چراغ‌های جلو، فانوس‌ها، دستگاه‌های جی‌پی‌اس، دوربین‌ها، پخش‌کننده‌های موسیقی و موارد دیگر را تغذیه می‌کنند. باتری قلمی ایده‌آل تعادل طولانی مدت، عملکرد بالا، هزینه منصفانه و اثرات زیست محیطی کم را به شما می‌دهد. برای به دست آوردن آن، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید، وقتی شروع به کاوش در مورد جزئیات الکترودها، کاتدها و انواع فلزات مختلف می‌کنید، می‌تواند سخت باشد. باتری قلمی بخشی از زندگی روزمره ما می‌باشد و کار را برای ما آسان‌تر می‌کند. با این حال، انتخاب مناسب برای نیازهای خود بسیار مهم است. سالین، قلیایی، لیتیومی، استاندارد یا سلول دکمه‌ای، یکبار مصرف یا قابل شارژ یک باتری برای پاسخگویی به هر نیازی وجود دارد.

باتری قلمی تنها منبع انرژی قابل حمل استانداردی است که همیشه در دسترس می‌باشد. اگر نگاهی به وسایل اطراف خود بیاندازید، متوجه می‌شوید که اکثر آن‌ها با باتری قلمی تغذیه می‌شوند به همین علت است که به آن باتری استاندارد می‌گویند. این باتری‌ها دارای دو نوع یکبار مصرف و قابل شارژ می‌باشند، اگر قرار است در طول روز چند ساعت از این باتری‌ها استفاده کنید به شما توصیه می‌کنم باتری قلمی قابل شارژ را استفاده کنید در غیر این صورت همان باتری‌های یکبار مصرف برای شما مناسب هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید باتری قلمی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، شما را با انواع باتری قلمی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید باتری قلمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

انواع باتری قلمی

از دماسنج و تایمر گرفته تا دستگاه پخش خودکار حوله کاغذی و علائم نئون، باتری‌ها تقریباً در هر محیطی در برخی ظرفیت‌ها استفاده می‌شوند. اگرچه همه باتری‌ها هدف یکسانی را برای تامین انرژی فوری و قابل حمل به ما انجام می‌دهند، مجموعه بزرگی از باتری‌های با اندازه‌های مختلف به ما اجازه می‌دهند تا بهترین باتری‌ها را پیدا کنیم که برای شرایط خاص مناسب‌تر هستند.

  • باتری‌های قلمی AA: باتری‌های AA که با نام دوبل A نیز شناخته می‌شوند، محبوب‌ترین اندازه باتری هستند. این باتری‌ها را می‌توان در بسیاری از وسیله‌ها مورد استفاده قرار داد و تقریباً در هر جایی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. باتری‌های دوبل A معمولاً چیزی هستند که همه وقتی به باتری‌های قابل تعویض استاندارد فکر می‌کنند، یاد این مدل می‌افتند. این باتری‌ها که در همه چیز از دماسنج و پیجر پرسنل گرفته تا تلفن‌های بی‌سیم بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. باتری‌های AA با ولتاژ ۱.۵ ولت اندازه‌گیری می‌شوند و برای دستگاه‌هایی که نیاز به مصرف جریان نسبتاً بالایی دارند، اما در استفاده مداوم نیستند، به خوبی کار می‌کنند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای دستگاه‌هایی مانند ساعت‌هایی که همیشه روشن هستند اما حداقل انرژی را مصرف می‌کنند استفاده کرد.
  • باتری‌های قلمی AAA: باتری‌های AAA که با نام سه‌گانه A نیز شناخته می‌شوند، دومین نوع باتری محبوب هستند. آن‌ها برای اسباب بازی های کوچک، دماسنج و ماشین حساب استفاده می‌شوند. باتری‌های Triple A اغلب برای دستگاه‌های الکترونیکی کوچک مانند کنترل از راه دور تلویزیون، تایمر آشپزخانه، ماشین حساب‌های نموداری و ترازو حمام استفاده می شوند. باتری‌های قلمی AAA مانند باتری‌های قلمی AA نیز ۱.۵ ولت دارند، اما به دلیل اندازه کوچک‌تر، انرژی کمتری تولید می‌کنند. این باتری‌ها عمدتاً در دستگاه‌های کوچکی که به انرژی زیادی نیاز ندارند، مانند تایمر آشپزخانه استفاده می‌شوند. این باتری‌ها برای مدت طولانی دوام خواهند داشت، در حالی که هنوز هدف خود را انجام می‌دهند. این باتری‌های فشرده همچنین ترازوها و دماسنج‌ها را کنترل می‌کنند.
  • باتری‌های قلمی AAAA: در حالی که باتری های “چهارگانه A” یا AAAA به اندازه همتایان AA و AAA رایج نیستند، این باتری‌های نازک عملکرد قدرتمندی دارند. این باتری‌های کوچک اما قدرتمند اغلب در چراغ‌های LED و نشانگرهای لیزری استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین اغلب در دستگاه‌های کوچکی مانند گلوکز متر، کنترل از راه دور سمعک و قلم‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع باتری نیم قلمی

باتری نیم قلمی AAA ولتاژی مشابه با باتری‌های AA دارند و به طور گسترده در دستگاه‌هایی استفاده می‌شوند که به دلیل محدودیت های اندازه، ضخامت یا وزن نمی‌توانند از سلو‌ل‌های باتری قلمی AA استفاده کنند. ظرفیت باتری AAA حدود یک سوم باتری AA است.

بسیاری از دستگاه‌هایی که قبلاً از بهترین نوع باتری نیم قلمی استفاده می‌کردند (مانند کنترل از راه دور، صفحه‌کلید، ماوس‌های بی‌سیم و…) اکنون به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیکی و بهینه‌سازی استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و در عین حال افزایش ظرفیت باتری‌های AAA، کوچک‌تر از باتری‌های AAA هستند. باتری های AAA یا نیمه اتوماتیک بین 24 تا 30 درصد از سهم بازار باتری های سیلندر معمولی را به خود اختصاص می‌دهند.

نکات مهم هنگام خرید باتری استاندارد

  • همیشه از سلول‌ها و باتری‌های شرکت‌های معتبر، با آدرس ثابت مشخص تا آنجا که ممکن است، استفاده کنید. شرکت‌های تولید باتری با بسته‌های باتری تایید شده (UL، IEC، PSE، ATEX و غیره‌ معمولاً کیفیت ساخت بالاتری دارند. سلول‌ها و باتری‌های بسیار ارزان ‌قیمتی که در اینترنت از شرکت‌های بدون گواهی ‌نامه خریداری می‌شوند، مشکل‌ساز هستند و می‌توانند منجر به یک رویداد فاجعه‌بار شوند.
  • توجه داشته باشید که باتری‌های تقلبی در سراسر اینترنت وجود دارند و بسیاری از آن‌ها کیفیت بسیار پایینی دارند.
  • همیشه پنجره کارکرد باتری را مشخص کنید و به مشتریان هشدار دهید که فقط در داخل پنجره کارکرد باتری از آن استفاده کنند. باتری هایی که در خارج از پنجره عملیاتی آن‌ها استفاده می‌شود می‌تواند منجر به خرابی فاجعه بار شود.
  • همیشه از اجزای متناسب با برنامه مورد نظر استفاده کنید. کانکتورهایی که برای عملکرد جریان کم طراحی شده‌اند نباید
  • برای کاربردهای جریان بالا استفاده شوند. اتصال دهنده‌هایی که به عنوان کانکتورهای یکبار مصرف طراحی شده‌اند نباید در برنامه‌هایی استفاده شوند که بسیاری از پلاگین‌ها و چرخه‌های بیرون کشیدن رخ می‌دهد.
  • از یک محفظه سخت استفاده کنید. بسته‌های باتری محصور در جعبه سخت عموماً قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند و ویژگی‌های «شکل و تناسب» سازگارتری را حفظ می‌کنند.
  • برای بسته‌های باتری قابل شارژ، همیشه یک سیستم شارژ با کیفیت بالا را انتخاب کنید که به درستی با نوع باتری مطابقت داشته باشد. یک سیستم شارژ بی کیفیت یا نامتناسب می تواند به همان اندازه سلول‌های بی‌کیفیت منجر به مشکلات شود.
  • برای طراحی و ساخت محصول خود عجله نکنید. طراحی‌های باکیفیت زمان بر است.
  • در نهایت، همیشه زمانی را در برنامه خود برای آزمایش و اعتبار سنجی بگذارید. بسته‌های باتری تست نشده و نامعتبر ناگزیر منجر به بازگشت مشتری و شکایت می‌شود.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید باتری استاندارد گفته شد، می توانید باتری مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه باتری استاندارد با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی کملیون مدل Plus Alkaline بسته 240 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری های آلکالاین پلاس کملیون دارای ظرفیت و ماندگاری بالا هستن این نوع باطری مناسب برای استفاده در دستگاه های دارای مصرف زیاد است و فاقد جیوه و کادیوم هستن نوع بسته بندی باطری ها شیرینگ میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی قابل شارژ وارتا مدل 2100 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری قابل شارژ برند وارتا اصلی آلمانی مدل قلمی مناسب برای تمامی لوازم برقی . ظرفیت باتری 2100 میلی آمپر ساعتی 1.2 ولتی قابل شارژ با تمامی شارژر های باتری

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی جی پی مدل R6 بسته 40 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌ها یا همان پیل‌های الکترونیکی در دنیای امروزی ما دارای استفاده‌های زیادی هستند و بسیاری از وسایلی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیازمند باتری هستند. باتری « R6 1.5V » محصول برند « جی پی » (GREENCELL) است و در یک پک 40 عددی از نوع قلمی (AA ) عرضه می‌شود. ولتاژ این باتری‌ها 1.5 ولت است. شارژرها و باتری‌ها ازجمله وسایلی هستند که امروزه خیلی به کار ما می‌آیند. اکثر وسایل ما از لوازم‌خانگی گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، همگی با باتری کار می‌کنند. بعضی از باتری‌ها قابل ‌شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را شارژ و چندین بار از آن‌ها استفاده کرد. بعضی از آن‌ها هم غیرقابل شارژ هستند و پس از مصرف باید کنار گذاشته ‌شوند. باتری‌ها انواع مختلفی دارند؛ از این انواع می‌توان به باتری‌های قلمی، نیم‌قلمی، سکه‌ای و بسیاری دیگر اشاره داشت. در باتری‌ جی پی تکنولوژی «روی-کربن» (Zinc-Carbon) استفاده‌شده است. باتری‌های روی-کربنی جزو باتری‌های خشک هستند که در آن‌ها از دو الکترود روی و کربن استفاده‌شده و در تجهیزات خانگی و لوازم بازی کودکان کاربرد بسیاری دارند. مهم‌ترین و بیشترین کاربرد باتری‌ها در اسباب بازی‌ها، دستگاه‌های کوچک خانگی مانند ریش‌تراش و کنترل تلویزیون است. زباله این نوع باتری‌ها در مقایسه با سایر باتری‌ها، خطر کمتری برای محیط‌‌زیست دارند؛ چون از جیوه‌ کمتری در ساخت آن‌ها استفاده‌شده‌ است. باتری یاد شده دارای ماندگاری طولانی است و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شارژر تبلت و موبایل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری نیم قلمی کملیون مدل Digi بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌های دیجی آلکالاین دوام زیادی داشته و تا 6 برابر بیشتر از باتری‌های زینک-کربن عمر می‌کنند. از این باتری‌ها می‌توانید برای استفاده‌‌های عمومی مانند دوربین‌های عکاسی، پخش‌کننده‌ی موسیقی، ریش‌تراش، کنترل تلویزیون‌ و انواع دیگر وسایل برقی استفاده کنید. این باتری‌ها مصارف عمومی دارند؛ اما بهتر است از آن‌ها برای وسایلی که به جریان برق زیادی نیاز دارند استفاده کنید. این پکیج شامل بر 12 پک 2 عددی (مجموعاً 24 عدد) باتری نیم قلمی دیجی آلکالاین کملیون میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری نیم قلمی فیلیپس مدل  LR03P2B/97 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از وسایلی که امروزه خیلی به کارمان می‌آیند، شارژرها و باتری‌ها هستند. اکثر وسایل زندگی، از لوازم‌خانگی ساده گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، برای تامین انرژی الکتریکی نیاز به باتری دارند. بعضی از باتری‌ها قابل شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را شارژ و چندین بار استفاده کرد و بعضی دیگر، غیرقابل شارژ هستند. باتری‌های معمولی و رایج انواع مختلفی چون باتری‌های قلمی، نیم قلمی، سکه‌ای، کتابی و ... دارند. بسته به نیازمان می‌توانیم هرکدام از آن‌ها را تهیه کنیم. این دسته از باتری های نیمه قلمی فیلیپس در بسته‌های دو تایی تولید و عرضه شده است. نوع آن، AAA یا همان نیمه قلمی است؛ تکنولوژی ساختی که در تولید آن به کار رفته است، آلکالاین است؛ به همین دلیل دارای پایداری انرژی الکتریکی و عمر مفیدی طولانی است. این باتری قابلیت شارژ ندارد پس طبیعتا نمی‌توان پس از اتمام انرژی الکتریکی، دوباره از آن استفاده کرد. باتری نیمه قلمی فیلیپس گزینه‌ای مناسب برای تامین انرژی الکتریکی دستگاه‌هایی مانند اسباب‌بازی‌ ها، ریموت کنترل، ساعت، چراغ‌قوه و دیگر دستگاه‌هایی است که انرژی مورد نیازشان را از باتری های نیمه قلمی تامین می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری ساعت سیکو مدل 395/399SR927SW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری ساعت سیزیکن ساخت کشور ژاپن هستند. این شرکت زیر مجموعه شرکت ساعت سیکو ژاپن می باشد. باتری سیزیکن به غیر از رفع نیاز به جیوه در ترکیب، مقاومت خوبی در برابر نشت دارند که توسط ساختار تازه تولید شده ما به دست می آیند. این امر توسط ماشین آلات و فرآیندهای تولید جدید با کارایی بالا امکان پذیر است. تا همین اواخر، مقدار کمی جیوه در ترکیب شیمیایی باتری اکسید نقره وجود داشت. برای سرکوب تولید احتمالی گاز هیدروژن، در صورت خوردن الکترود منفی مبتنی بر روی، وارد شده بود. اگر این گاز هیدروژن تولید شود، مقاومت در برابر نشت و ثبات ذخیره سازی باتری رو به زوال می رود و احتمال تورم ایجاد می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری 23A اوریون مدل آلکالاین بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اوریون از برند های خارجی مطرح تولید باتری های سبک و سنگین است که باتری های آن بواسطه پیروی از استاندارد های سختگیرانه از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند . این کالا نیز از مدل های استاندارد و پرفروش در باتری هاست و عملکرد آن قابل قبول است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قابل‌شارژ قلمی تکساس مدل Accu بسته‌ی 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌های آماده به استفاده‌ و قابل شارژ «Tecxus» از فناوری جدیدی استفاده کرده و در کارخانه شارژ شده و همانند باتری‌های آلکالاین به‌محض خرید قابل استفاده هستند و نیازی به شارژ آن‌ها قبل از استفاده نیست. با استفاده از این باتری‌های به گفته‌ی شرکت سازنده می‌توانید تا 4 برابر عمر بیشتری را نسبت به باتری‌های آلکالاین داشته باشید. در مقایسه با دیگر باتری‌های قابل شارژ، میزان نشت شارژ در طول زمان در این مدل‌ها به‌طور قابل‌توجهی کمتر است. بعد از 6 ماه باتری همچنان 90 درصد و بعد از یک سال 80 درصد توان خود را حفظ می‌کند. با توجه به چرخه‌ عمر 1000 بار شارژ این محصولات می‌توان آن‌ها را در رده‌ی محصولات سازگار با محیط‌زیست قرار داد. محصولی که در این قسمت شاهد هستید در سایز قلمی AA و در بسته‌های 2 عددی ارائه می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری 23A اوریون مدل آلکالاین بسته 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اوریون از برند های خارجی مطرح تولید باتری های سبک و سنگین است که باتری های آن بواسطه پیروی از استاندارد های سختگیرانه از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند . این کالا نیز از مدل های استاندارد و پرفروش در باتری هاست و عملکرد آن قابل قبول است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی قابل شارژ سی.اف.ال مدل 4550 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دسته از باتری‌های قلمی DIGITAL C.F.L به‌صورت بسته‌های دو عددی تولید و عرضه‌شده است. اندازه آن‌ها AA یا نیم قلمی است؛ تکنولوژی ساختی که در تولید این نوع باتری به‌کاررفته ، Ni-MH بوده و دارای پایداری انرژی الکتریکی و عمر مفید طولانی است. باتری نیم قلمی DIGITAL C.F.L قابلیت شارژ مجدد دارد، پس طبیعتا می‌توان پس از اتمام انرژی الکتریکی دوباره آن را شارژ و استفاده کرد. این مدل گزینه‌ای مناسب برای تامین انرژی الکتریکی وسایلی مانند ساعت، اسباب‌بازی، ریموت کنترل و دیگر دستگاه‌هایی است که انرژی موردنیازشان را از باتری‌های قلمی تامین می‌کنند. باتری‌های معمولی و رایج انواع مختلفی چون باتری‌های قلمی، نیم قلمی، سکه‌ای، کتابی دارند. بسته به نیازمان می‌توانیم هرکدام از آن‌ها را تهیه کنیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی سونی مدل R6 بسته 40 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌ها یا همان پیل‌های الکترونیکی در دنیای امروزی ما دارای استفاده‌های زیادی هستند و بسیاری از وسایلی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیازمند باتری هستند. باتری «R6» محصول برند «سونی» (SONY) است و در یک پک 40عددی از نوع نیم قلمی (AA)عرضه می‌شود. ولتاژ این باتری‌ها 1.5 ولت است. شارژرها و باتری‌ها ازجمله وسایلی هستند که امروزه خیلی به کار ما می‌آیند. اکثر وسایل ما از لوازم‌خانگی گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، همگی با باتری کار می‌کنند. بعضی از باتری‌ها قابل‌شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را شارژ و چندین بار از آن‌ها استفاده کرد. بعضی از آن‌ها هم غیرقابل شارژ هستند و پس از مصرف باید کنار گذاشته‌شوند. باتری‌ها انواع مختلفی دارند؛ از این انواع می‌توان به باتری‌های قلمی، نیم‌قلمی، سکه‌ای و بسیاری دیگر اشاره داشت. در باتری‌R6 سونی تکنولوژی «روی-کربن» (Zinc-Carbon) استفاده‌شده است. باتری‌های روی-کربنی جزو باتری‌های خشک هستند که در آن‌ها از دو الکترود روی و کربن استفاده‌شده و در تجهیزات خانگی و لوازم بازی کودکان کاربرد بسیاری دارند. مهم‌ترین و بیشترین کاربرد باتری‌ها در اسباب بازی‌ها، دستگاه‌های کوچک خانگی مانند ریش‌تراش و کنترل تلویزیون است. زباله این نوع باتری‌ها در مقایسه با سایر باتری‌ها، خطر کمتری برای محیط‌‌زیست دارند؛ چون از جیوه‌ کمتری در ساخت آن‌ها استفاده‌شده‌ است. باتری یاد شده دارای ماندگاری طولانی است و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هدفون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری سکه ای وارتا مدل CR- 2032 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌های سکه‌ای در ساعت‌های مچی و تجهیزات کوچک مصرفی فراوان یافت می‌شوند. این نوع باتری‌ها قابل شارژ نیستند و بعد از اتمام شارژ دورانداخته می‌شوند. تکنولوژی ساخت باتری‌های سکه‌ای متفاوت است. بعضی از آنها آلکالاین و بعضی دیگر لیتیومی هستند. باتری‌های سکه‌ای اندازه‌های مختلفی دارند که هر کدام با اندازه و ماده شیمیایی به‌کار برده شده در آن طبقه‌بندی می‌شوند. باتری سکه‌ ای «وارتا» مدل «2032» برای دستگاه‌های سازگار با باتری‌های CR2032، DL2032 و BR2032 استفاده می‌شود. ولتاژ این باتری 3 ولت، از نوع لیتیومی و برای ریموت، دزدگیر ماشین، ترازو، اسباب بازی، ماشین حساب و... مناسب است. از ویژگی‌های باتری وارتا این ‌است ‌که در‌صورت عدم ‌استفاده تا 8 سال ماندگاری خواهد داشت. برای اطمینان از ایمنی فرزندان شما، باتری وارتا بسته بندی با طراحی ایمن برای کودکان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری سمعک سیگنیا کد 675 بسته 60 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری های سمعک انواع متفاوتی دارند که توسط شرکت‎های مختلف تولید می‏شوند. شرکت‌های تولید کننده معمولاً از رنگ‌های زرد، آبی، نارنجی و قهوه‌ای برای تولید باتری‌ها استفاده می‌کنند. یکی از برندهای فعال در زمینه تولید باتری سمعک «سینیا» (Signia) است که محصولات خود را تحت لیسانس شرکت «زیمنس» طراحی و تولید می‌کند. باتری سمعک کد 675 محصولی از این برند است که با سایز 675 تولید شده است. باتری 675 در واقع بزرگ‌ترین سایز را در میان باتری‌های سمعک دارد و معمولاً با رنگ آبی نمایش داده می‌شود. ولتاژ باتری‌های این پک برابر با 1.45 ولت است. در این باتری‌ها از فناوری روی-هوا استفاده شده است که با قرار گرفتن در معرض هوا فعال می‌شود. به این ترتیب اگر برچسب پلاستیکی پشت باتری از آن جدا شود، اکسیژن هوا با فلز روی واکنش نشان می‌دهد و باعث می‌شود که باتری به حالت فعال درآید. گفتنی است این محصول مورد تائید اتحادیه اروپا است و توانسته است گواهینامه CE را کسب کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری AAAA جی پی مدل Super بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که در این قسمت شاهد هستید، بسته‌ی 2 عددی باتری از نوع آلکالاین است که شرکت «جی‌پی» آن را تولید کرده است. باتری‌های آلکالاین (همان باتری‌های قلیایی) نسبت به باتری‌های معمولی، 4 برابر ظرفیت بیشتری داشته و جریان قوی‌تری تولید می‌کنند. همچنین باتری‌های آلکالاین دشارژ بسیار کمی داشته و تا زمان زیادی نیروی خود را حفظ می‌کنند. باتری‌های فوق به‌گفته‌‌ی شرکت سازنده قادر هستند تا قبل از استفاده به مدت 7 سال نیروی خود را حفظ کنند. این باتری‌ها در سایز AAAA طراحی شده‌اند. سایز AAAA که به نام‌های E96 و 25 هم شناخته می‌شود، در وسایل کوچکی مانند لیزر پوینتر، قلم‌های نوری، دستگاه قند خون، دستگاه فشار خون، ریش‌تراش و... استفاده می‌شوند. برای آگاهی از سازگاری این محصول با دستگاه خود دفترچه‌ی راهنمای محصول را مطالعه کرده و نسبت به آن اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری نیم قلمی مدل SAM4-B2D stamina plus بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع باتری‌های سونی برخلاف دیگر مدل‌ها، با گذشت زمان انرژی خود را از دست نمی‌دهد و پایداری خوبی دارد. شما می‌توانید این باتری‌ها را تا 10 سال نگهداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید.این باتری دارای cc برابر 1.5 ولت است.این از باطری از نوع آلکالاین بوده و قدرت بیشتری دارد.استامینا پلاس از سری جدید باطری های شرکت سونی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی مدل  LR6 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری های قلمی سونی به صورت بسته های دو عددی تولید و عرضه شده است. اندازه آنها AA یا قلمی است. تکنولوژی آنها آلکالاین می باشد که دارای پایداری انرژی الکتریکی و عمر مفید طولانی است. مناسب برای تامین انرژی انواع وسایل الکتریکی نظیر: ساعت، اسباب بازی، ریموت کنترل، دسته های بازی ایکس باکس، ترازو، ماشین حساب و تمامی دستگاهایی که باتری خور قلمی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی قابل شارژ اسمارتولز مدل H5 بسته ۲ عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری های قلمی شارژی AA اسمارتولز ۱/۵ ولت با ظرفیت ۱۶۰۰ میلی آمپر همچون یک پاور بانک عمل نموده و به راحتی قابل شارژ می باشند ، کابل شارژ باتری از نوع Type_C بوده و کافی است طرف USB را به دستگاه تامین کننده برق وصل نمایید تا ظرف ۲ ساعت باتری ها شارژ شوند این باتری ها با قابلیت ۱۲۰۰ مرتبه شارژ از طول عمر بلند مدتی برخوردارند . مناسب برای ؛ مسواک های برقی ، ریموت کنترل ، ماوس بیسیم ، ماشین حساب ، گوشی تلفن ، اسباب بازی ها و ... میباشد این باتری ها دارای استانداردهای کیفیت CE & FCC میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری نیم قلمی مدل Plus Power بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه وسایل زیادی داریم که با باتری کار می‌کنند. ریموت کنترل‌ها، دسته‌های بازی، ماوس و کیبورد و حتی بسیاری از اسباب بازی‌ها از باتری استفاده می‌کنند. شرکت دوراسل یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید باتری‌ها در جهان است. این باتری در سایز نیم‌قلمی و در بسته‌بندی‌های چهارعددی تولید شده است. نوع آن‌ها آلکالاین بوده و 1.5 ولتی هستند. باتری‌های نیم‌قلمی منبع انرژی قابل‌‌اطمینانی برای دستگاه‌های الکترونیکی مانند ماوس، کیبورد، ریموت کنترل، اسباب‌بازی و دستگاه‌هایی از این قبیل محسوب می‌شوند. آلکالاین، لیتیومی، نیکل کادمیوم، نیکل منیزیم، عادی و زینک کربن برخی از انواع رایج باتری‌ هستند. تکنولوژی به‌کاررفته در این باتری‌ها آلکالاین بوده و قابلیت شارژ مجدد ندارند؛ همچنین ویژگی اصلی باتری‌های آلکالاین، ماندگاری و دوام بالای آن‌هاست. این باتری‌ها، برخلاف دیگر مدل‌ها با گذشت زمان، انرژی خود را از دست نمی‌دهند و پایداری خوبی دارند. شما می‌توانید باتری‌های مدل «Plus Power» از سری محصولات «دوراسل» را تا 10 سال نگهداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساعت هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

ویژگی‌ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی قابل شارژ دوراسل مدل 1016028 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند دوراسل (Duracell) پیشرو در تولید باتری با کارایی بالا از سال 1940 تا به امروز در جهان است. باتری اصلی قلمی AA دوراسل مدل 1016028 یک باتری قابل شارژ است که می توانید آنرا برای دستگاه‌های الکترونیکی مانند ماوس، کیبورد، دسته های کنسول های بازی، آلارم آتش نشانی، دوربین های عکاسی، چراغ قوه، ساعت، رادیو، دستگاه های پزشکی مانند دستگاه فشار، ریموت کنترل، اسباب‌بازی و دستگاه‌هایی از این قبیل استفاده نمایید. این باتری جزء باتری های قدرتمند نیکل - متال هیدرید با هسته یون با طول عمر طولانی، با ظرفیت 2500 میلی آمپری است که میتوانید بیش از 100 بار آنرا شارژ کرده و استفاده نمایید و در صورت عدم استفاده تا 12 ماه بدون هیچ گونه افت شارژ قابل استفاده هستند. این باتری بادوام ترین مدل باتری از برند دوراسل است که شارژ بالاتری را نسبت به سایر باتری ها نگه داشته و درنتیجه تعداد بار کمتری شارژ می شود و طول عمر بالاتری دارد. تضمین عمر مفید طولانی توسط شرکت دوراسل، 5 ساله است اما بیش از 5 سال می توانید آنها را مجددا شارژ کرده و استفاده نمایید. با هر شارژ مخصوص باتری های نیکل- متال هیدرید می توانید این باتری را شارژ کنید اما توجه نمایید که بهتر است از شارژ اصلی برند دوراسل استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری سکه‌ ای مدل 2032 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌های سکه‌ای در ساعت‌های مچی و تجهیزات کوچک مصرفی فراوان یافت می‌شوند. این نوع باتری‌ها قابل شارژ نیستند و بعد از اتمام شارژ دورانداخته می‌شوند. تکنولوژی ساخت باتری‌های سکه‌ای متفاوت است. بعضی از آنها آلکالاین و بعضی دیگر لیتیومی هستند. باتری‌های سکه‌ای اندازه‌های مختلفی دارند که هر کدام با اندازه و ماده شیمیایی به‌کار برده شده در آن طبقه‌بندی می‌شوند. باتری سکه‌ ای «دوراسل» مدل «2032» برای دستگاه‌های سازگار با باتری‌های CR2032، DL2032 و BR2032 استفاده می‌شود. ولتاژ این باتری 3 ولت، از نوع لیتیومی و برای ریموت، دزدگیر ماشین، ترازو، اسباب بازی، ماشین حساب و... مناسب است. از ویژگی‌های باتری دوراسل این ‌است ‌که در‌صورت عدم ‌استفاده تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت. برای اطمینان از ایمنی فرزندان شما، باتری دوراسل بسته بندی با طراحی ایمن برای کودکان دارد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری کتابی کملیون مدل Super Heavy Duty 6F22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌های ساخت شرکت کملیون معمولا از کیفیت قابل‌قبول و در عین حال قیمت مناسبی برخوردارند و برای استفاده در لوازم برقی ساده خانگی مناسب هستند. یکی از محصولات این شرکت باتری کتابی مدل Super Heavy Duty 6F22 نام دارد که از طول عمر بالایی برخوردار است. این باتری از ولتاژ 9 ولت برخوردار است و می‌توان از آن در ابزارهایی مانند چراغ‌قوه، رادیو جیبی، اسباب بازی و غیره استفاده کرد. این باتری قابلیت شارژ مجدد نداشته و پس از اتمام شارژ دیگر کاربرد نخواهد داشت. البته دوام این سری از باتری‌های کملیون بالا بوده و نیازی نیست آن‌ها را در بازه‌های زمانی کوتاه تعویض کنید. البته طول عمر باتری بیشتر به نوع استفاده و میزان مصرف دستگاه برقی بستگی دارد، اما در مجموع سری Super Heavy Duty به نسبت قیمت مناسبی که دارد، کارایی خوبی از خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پک «Super Heavy Duty» محصولی از شرکت «کملیون» (Camelion)  است. این محصول شامل 6 عدد باتری نوع قلمی  با ولتاژ  1.5ولت است. این باتری از ماندگاری طولانی مدت برخوردار است. باتری‌های ‌قلمی از سایزهای استاندارد باتری هستند که برای استفاده‌هایی چون ریموت‌کنترل‌ها و اسباب‌بازی‌ها به کار می‌روند. این نوع از باتری‌ها با نام AA نیز شناخته می‌شوند. مدل «Super Heavy Duty» از سری محصولات شرکت کملیون بدون جیوه و کادمیوم تولید شده اند تا خیال کاربران را از بابت سمی نبودن مواد اولیه خود راحت کنند. شرکت کملیون تولیدکننده‌ای مشهور در صنعت باتری‌سازی است. این شرکت چینی محصولات خود را در تمامی نقاط جهان به فروش می‌رساند و از محبوبیت قابل‌توجهی برخوردار است.  باتری‌های نیم‌قلمی از کاربرهای زیادی برخوردارند. برای مثال می‌توانید از این سری از باتری‌ها در اسباب‌بازی، چراغ‌قوه، ساعت‌های دیواری و رادیوها بهره ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری قلمی قابل شارژ سونی مدل NH-AA-B2KN بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری « NH-AA-B2KN» محصولی از برند «سونی» (Sony) است. در این محصول، 2 عدد باتری قلمی قرار دارد که از نوع قابل شارژ هستند و می‌توان آنها را پس از تخلیه به وسیله‌ی دستگاه شارژر مجددا شارژ کرد. خود شرکت سازنده، شارژرهای خاصی را برای این کار ارائه کرده و البته می‌توان از شارژرهای موجود از سایر برندها هم برای این کار استفاده کرد. نوع فناوری به کار رفته در این باتری‌ها «نیکل – متال هیدرید» (Ni – MH) است و ظرفیت نامی هر یک از آنها 2000 میلی آمپر ساعت اعلام شده‌است. باتری‌های نیکل – متال هیدرید در مقایسه با باتری آلکالاین، قدرت سه برابر بیشتری دارند و در دستگاه‌های High Drain عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. خود شرکت سازنده این باتری‌ها را به صورت از پیش شارژ شده می‌فروشد و می‌توانید بلافاصله پس از باز کردن در بسته‌بندی از باتری‌ها استفاده کنید. حداقل ظرفیتی که باتری‌ها ارائه خواهند کرد 1900 میلی آمپر ساعت خواهد بود. باتری NH-AA-B2KN برای استفاده در دستگاه‌هایی از قبیل دوربین عکاسی، چراغ قوه و مواردی از این قبیل که به قدرت زیادی نیاز دارند طراحی شده‌است. می‌توانید برای اسباب‌بازی‌های کودک از قبیل ماشین‌های کنترلی که مرتبا باتری مصرف می‌کنند، باتری‌های قابل شارژ تهیه کنید و بتوانید پس از اتمام انرژی، دوباره آنها را شارژ کنید. به این ترتیب در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد.

Sony NH-AA-B2KN Rechargeable AA Battery - Pack Of 2

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری نیم قلمی پنانسینگ مدل R03 بسته 60 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری‌ها یا همان پیل‌های الکترونیکی در دنیای امروزی ما دارای استفاده‌های زیادی هستند و بسیاری از وسایلی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیازمند باتری هستند. باتری «R03» محصول برند «پنانسینگ» (Penonsing) است و در یک پک 4عددی از نوع قلمی (AAA)عرضه می‌شود. ولتاژ این باتری‌ها 1.5 ولت است. شارژرها و باتری‌ها ازجمله وسایلی هستند که امروزه خیلی به کار ما می‌آیند. اکثر وسایل ما از لوازم‌خانگی گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، همگی با باتری کار می‌کنند. بعضی از باتری‌ها قابل ‌شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را شارژ و چندین بار از آن‌ها استفاده کرد. بعضی از آن‌ها هم غیرقابل شارژ هستند و پس از مصرف باید کنار گذاشته‌شوند. باتری‌ها انواع مختلفی دارند؛ از این انواع می‌توان به باتری‌های قلمی، نیم‌قلمی، سکه‌ای و بسیاری دیگر اشاره داشت. در باتری‌ پنانسینگ تکنولوژی «روی-کربن» (Zinc-Carbon) استفاده‌شده است. باتری‌های روی-کربنی جزو باتری‌های خشک هستند که در آن‌ها از دو الکترود روی و کربن استفاده‌شده و در تجهیزات خانگی و لوازم بازی کودکان کاربرد بسیاری دارند. مهم‌ترین و بیشترین کاربرد باتری‌ها در اسباب بازی‌ها، دستگاه‌های کوچک خانگی مانند ریش‌تراش و کنترل تلویزیون است. زباله این نوع باتری‌ها در مقایسه با سایر باتری‌ها، خطر کمتری برای محیط‌‌زیست دارند؛ چون از جیوه‌ کمتری در ساخت آن‌ها استفاده‌شده‌ است. باتری یاد شده دارای ماندگاری طولانی است و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا