کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید کیبورد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیبورد باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

بسیاری از ما بخش زیادی از روز را مشغول کار با کامپیوتر خود هستیم و مدت زیادی را صرف تایپ کردن می‌کنیم. احتمالاً وقتی کیبوردمان دچار مشکل می‌شود، به دنبال کیبوردی مانند کیبورد قبلی خود هستیم؛ اما با وجود مدل‌های مختلف کیبوردهای موجود در بازار ممکن است کیبوردی که به دنبال آن می‌گردیم مناسب‌ترین کیبورد موجود در بازار برای ما نباشد. از این رو، در این راهنمای خرید کیبورد نکاتی را برای انتخاب بهترین کیبورد ممکن برای شما شرح می‌دهیم تا در انتخاب کیبورد بعدی خود دچار مشکل نشوید.

انواع طراحی کیبورد ها

کیبورد ها به طور کلی دارای سه نوع هستند:

استاندارد: درواقع همان کیبورد های معمولی هستند با طراحی و کلید های عادی که هر کیبورد باید داشته باشد. به طور کلی قابلیت خاصی ندارند اما در بعضی از آن ها کلید های مالتی مدیا (کلید تنظیم صدا، تنظیم نور صفحه و…) استفاده شده است.

ارگونومیک: کیبورد های ارگونومیک با طراحی خاص این نوع، فشار کمتری به دست شما وارد شده در نتیجه در هنگام تایپ طولانی خسته نمی‌شوید. قطعا کیبورد های ارگونومیک قیمت بالاتری دارند؛ اما اگر کار شما تایپ کردن است و به دستان خود اهمیت می‌دهید بهتر است یک KeyBoard ارگونومیک برای خود تهیه کنید.

گیمینگ: کیبورد های گیمینگ نیز برای همه مشخص شده اند، طراحی های خاص، دارای RGB، دارای دکمه های قابل تعویض، سرعت بالا و… اگر شما گیمر باشید به احتمال زیاد کیبورد گیمینگ نیز دارید. RGB در کیبورد های گیمینگ علاوه بر زیبایی و ظاهر خاص باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی از آن در تاریکی استفاده کنید. همینطور داشتن سرعت بالا و کلید های میانبر شما را از رقبای خود چند پله جلوتر می‌اندازد.

نکات مهم هنگام خرید کیبورد

  • انتخاب نوع مناسب: اولین نکته در هنگام خرید کیبورد توجه به نوع نیازتان است. بهتر است برای این منظور در ابتدا به دنبال خواسته های خود از یک صفحه کلید باشید.
  • جنس صفحه کلید: با اینکه امروزه از متریال های صنعتی مختلفی برای قاب و بدنه یک کیبورد رایانه ای استفاده می شود، اما بهتر شما بیش از توجه به ظاهر یک محصول رایانه ای بیشتر ذهنتان را معطوف مقاومت و دوام آن کنید تا اگر ضربه و یا افتادگی برای محصولتان ایجاد شد، بتوانید بر روی شایستگی های آن حساب باز کنید.
  • طراحی ارگونومیک: یکی از مهم ترین فاکتور های که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، طراحی ارگوومیک کیبورد است زیرا این قابلیت می تواند از صدمه دیدن دست ها جلو گیری کند. بنابراین سعی کنید کیبوردی را انتخای کنید که به صورت ارگونومیک طراحی شده باشد.
  • بی سیم یا سیمی: کیبورد ها در دو مدل سیمی و بدون سیم عرضه می شوند که انتخاب هر کدام از این مدل ها بستگی به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.(کیفیت این دو مدل با هم برابر هستند)
  • شعاع پشتیبانی: اگر شما قصد دارید کیبورد بی سیم را خریداری نمایید پیشنهاد می شود به شعاع پشتیبانی آن دقت کنید معمولا در فاصله 10 الی 12 متری قابلیت استفاده را دارند.
  • ضد آب بودن: یکی از ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید کیبورد به آن توجه کنید، قابلیت ضد آب بودن آن است. پس به ضد آب بودن آن دقت نمایید.
  • سایز کیبورد: کیبورد های بزرگ قطعا راحتر و بسیار کار آمد تر هستند، و ما پیشنهاد می کنیم از کیبورد های بزرگ استفاده کنید.(البته اگر میزکار شما فضای زیادی ندارد یک کیبورد کوچک می تواند ایده آل باشد.)
  • سازگاری با سیستم: معمولا تمام کیبوردهای دنیا از قابلیت سازگاری با سیستم عامل های مختلف برخورد هستند، منتها بد نیست شما مجددا در هنگام خرید خود، به این موضوع نیز توجه لازم را داشته باشید.
  • بهترین برند کیبورد: از بهترین شرکت های تولید کننده موس و کیبورد می توان به جنیوس، تسکو، لاجیک و اچ پی اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کیبورد گفته شد، می توانید کیبورد مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیبورد با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ست ماوس و کیبورد بی سیم شیائومی مدل XMWXSB01YM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد بی سیم شیائومی از دسته بندی ماوس و کیبوردی شیائومی دارای 104 کلید کامل با کارایی های مختلف می باشد و نحوه قرار گیری این کلید ها به گونه ای طراحی شده تا انگشتانتان به راحتی به تمام آن ها دسترسی داشته باشند. کاراکترهای حکاکی شده با لیزر شفاف و تیز هستند، مقاوم در برابر سایش و ماندگار هستند.ماوس سبک وزن (بدون باتری) با یک باتری AAA تنها 60 گرم وزن دارد، به راحتی جدا می شود، فشار انگشت و مچ را برای استفاده طولانی مدت کاهش می دهد. ماوس این ست مجهز به سنسور اصلی 1000DPI است. اتصال همزمان ماوس و کیبورد توسط دانگل انجام میشود. چهار چراغ نشانگر عملکرد جداگانه وضعیت عملکرد هر کلید عملکرد را نشان می دهد. وقتی سطح باتری دستگاه کم است، نور نارنجی نشان می دهد که باتری نیاز به تعویض دارد. کلیدهای Fn+F1-F12 با کلیدهای Fn از کنترل صدا، پخش رسانه، بی صدا کردن، پرش آهنگ و سایر عملکردهای رایج رایانه پشتیبانی می کنند و انجام کارهای معمول رایانه را آسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد بی سیم مافی مدل 888BT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد مافی 888BT با تنوع رنگ بسیار زیبا و دلنشین برای این دسته از مصرف کنندگان تولید شده است،این کیبورد در عین زیبایی دارای قابلیت های بسیار کارامدی نیز میباشد که در ادامه به مهمترین ویژگی های ان میپردازیم . کلید ها بسیار نرم و خوش ساخت است، این مدل دارای شیار 20 سانتیمتری میباشد که مناسب قرارگیری تبلت و گوشی موبایل است .این مدل دارای اخرین نسخه از تکنولوژی بلوتوث میباشد که همزمان قابلیت اتصال به سه دستگاه را دارا میباشد بی شک این محصول میزکار و محیط اتاق و محل کار شما را زیباتر و حس خاصی را القاء میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد لاجیتک مدل K845 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیبورد برای تایپیست‌ها طراحی شده‌ است. با قرار دادن سوییچ‌های مکانیکی در یک کیبورد با ظاهر ساده، راحتی تایپ با کیبورد مکانیکی را برای این افراد بیشتر کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی کیکورن مدل K2 V2 Ice Berg Edtion خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال نسل جدید کیبورد های مکانیکال هستید keychron بهترین گزینه برای شماست.ظاهری زیبا در کنار عملکرد فوق العاده شما را قانع خواهد کرد. این مدل از سری کاستوم شده کیکرون میباشد به نام سری Ice Berg که ظاهری بسیار زیبا دارد. امکان تعویض کلید ها و از همه مهمتر قابلیت Hot-swappable که امکان تعویض سوییچ را به شما میدهد.قابلیت استفاده با سیم و بی سیم و نورپردازی RGB از مزایا این کیبورد است.این کیبورد مجهز به سوییچ قرمز رنگ است.همچنین قابلیت اتصال همزمان به سه دستگاه را دارا میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد اپل مدل English 2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صفحه کلید اپل مدل Magic Keyboard with Touch ID MK293B/A UK-English 2021 تجربه تایپ بسیار راحت و دقیقی را ارائه می دهد. همچنین بی‌سیم و قابل شارژ است و باتری داخلی فوق‌العاده‌ای با دوام دارد که تا حدود یک ماه انرژی صفحه‌کلید شما را تامین می‌کند. به طور خودکار با دستگاه Mac شما متصل می‌شود، بنابراین می‌توانید فوراً به کار خود برسید. همچنین شامل یک کابل USB-C به لایتنینگ است که به شما این امکان را می دهد با اتصال به پورت USB-C در مک خود کیبورد همگام سازی و شارژ کنید. این کیبورد دارای سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID می باشد و احراز هویت سریع، آسان و ایمن برای ورود و خرید در دستگاه های مک با پردازنده اپل سلیکیون را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد بی سیم مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Claymore II Aura RGB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد گیمینگ ایسوس مدل ROG Claymore II Aura RGB دوگانه بی سیم و با سیم، یکی از بهترین کیبورد های بی سیم شرکت ایسوس هستش که تا الان وارد بازار شده. از قابلیت های ویژه این کیبورد میشه به سوئیچ ROG RX Red Optical Mechanical و قابلیت جدا شدن و اتصال Numpad به دو طرف کیبورد اشاره کرد. از قابلیت های ویژه دیگه این کیبورد میشه به این گزینه ها اشاره کرد: عمر کلید 100 میلیون کلیک، 100%ANTI-GHOSTING & N-KEY ROLLOVER، مجهز به Numpad با قابلیت جدا و متصل شدن به دو طرف کیبورد، شارژ سریع و عبور USB: به راحتی بین شارژ سریع USB-C® و USB Type-A، طراحی ارگونومیک: استراحتگاه مچ مغناطیسی قابل جدا شدن برای جلسات بازی راحت ماراتن، مجهز به نورپردازی Aura Sync قابل تنظیم: جلوه های نوری همگام شده - حتی در حالت بی سیم، کنترل بصری: چهار کلید مولتی مدیا کاملاً قابل تنظیم و یک چرخ کنترل صدا داخلی روی numpad، اتصال بدون تاخیر: پاسخ فوق العاده سریع 1 میلی ثانیه در هر دو حالت سیمی یا بی سیم 2.4 گیگاهرتز، سوئیچ‌های مکانیکی نوری ROG RX سوئیچ‌های قرمز RX و آبی RX دارای نورپردازی متمرکز و کلیدهای بدون لرزش مداوم با تأخیر جهش تقریباً صفر، عمر باتری فوق العاده: باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تا 43 ساعت استفاده (در اندازه کامل با روشنایی روشن) و صفحه کلید دارای نشانگر داخلی LED سطح باتری، 30 دقیقه شارژ سریع USB-C اجازه می دهد تا ROG Claymore II تا 18 ساعت با نور خاموش کار کند، دارای حافظه داخلی و ظرفیت 6 پروفایل است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی فرست بلاد انلی گیم مدل B16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی این کیبورد با توجه به حفظ کلیدهای شماره، در فضا صرفه جویی شده و کاملا جمع و جور و راحت است این صفحه کلید ارگونومیک با کلیدهای چند منظوره است بسیار راحت، مناسب برای تایپ های طولانی و بازی می باشد دارای رنگ بندی و طراحی بسیار جذاب و همچنین نور پس زمینه نیز هست

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضبط کننده صدا به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مکلی مدل ACEBTKEYSG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همچنین این کیبوردها طراحی بسیار شیک و بسیار نازک در عین حال به خاطر بدنه فلزی استفاده شده بسیار محکم میباشد طراحی کلید های جزیره ای و نرم آدم ترغیب به تایپ کردن می کند با لمس کردن کیبورد متوجه کیفیت ساخت آن خواهید شد و حس خوب برند بودن و خاص بودن را احساس خواهید کرد همچنین نشانگرهای LED که نشان دهنده میزان شارژ و تعداد دستگاههای متصل شده به خوبی خود نمایی می کنند همچنین محل قرار گیری کلید روشن خاموش کردن کیبورد گویای وقت و صرف هزینه زیاد بایت طراحی این کیبورد می باشد این کیبورد دارای تکنولوژی کلید های Scissor-Key-Switches می باشد که باعث عمر طولانی و ضربه پذیری این کلیدها میشود باتری لیتیوم شارژی که در کیبورد هست با یک بار شارژ می توانید حداقل 2 ماه بدون شارژ براتون کار میکنه کلید های این کیبورد طوری طراحی شده که هم میتوان به عنوان کیبورد تحت MAC OS و WINDOWS هم استفاده کرد چون تمامی کلید های هر دو سیستم عامل روی این کیبورد طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست گیمینگ ردراگون مدل S101-BA-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیه داشتن یک پک کامل حرفه‌ای برای بازی کردن می‌تواند یک حس بسیار فوق‌العاده را به کاربر انتقال دهد. این موضوع برای تمامی گیمرها از مخصوصا حرفه‌ای‌ها دارای اهمیت و لذت بسیار بالایی است. گیمرها همیشه‌ به‌دنبال تهیه‌ محصولاتی هستند که با آن بتوانند حس و حال بهتری را هنگام انجام بازی کامپیوتری داشته باشند. محصولی که با مدل S101BA-2 از شرکت « ردراگون » (Redragon) روانه بازار شده است شامل کیبورد، ماوس، هدفون و یک ماوس پد است. کیبورد و ماوس مخصوص بازی ردراگون مدل S101BA-2 به همراه هدفون و ماوس پد می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را از این موضوع برطرف سازد و حس و لذتی عمیق‌تر را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصولات برای کاربران حرفه‌ای و مخصوص بازی تولید شده است. کیبورد این مجموعه دارای 104 کلید است که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. این کیبورد در برابر پاشیده شدن مایعات مقاوم است. همچنین دارای نور پس‌زمینه است که جلوه زیبایی را آن بخشیده است. ماوس این مجموعه از دقت بالایی برخوردار است و می‌توان میزان آن را بین 800 تا 3200 نقطه بر اینچ تنظیم کرد که میزان بسیار مطلوبی است. این ماوس با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. هدفون این مجموعه هم از نوع سیمی است. برای این هدفون از درایورهای 40 میلی‌متری استفاده شده است که صدای شفافی را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین این هدفون دارای میکروفون است که امکان چت هنگام بازی را فراهم می‌کند. ماوس پد این مجموعه هم دارای طولی در حدود 33 سانتی‌متر است و از طرح زیبایی برخوردار است. به‌این‌ترتیب شرکت ردراگون تمامی تجهیزات لازم برای انجام یک بازی حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است. کیبورد و ماوس مخصوص بازی ردراگون مدل S101BA-2 به همراه هدفون و ماوس پد حرفه‌ای و کامل بازی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد و ماوس ای فورتک مدل FB2535C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کیبورد و موس بی سیم ای فورتک مدل FB2535C با موس ارگونومیک و کیبورد اسلیم دارای طراحی مدرن و شیک میباشد که نحوه اتصال آنها مالتی مد (دانگل USB و بلوتوثی) است. موس آن دارای باتری داخلی لیتیومی قوی است که با اتصال به درگاه USB شارژ می شود. منبع تغزیه کیبورد یک عدد باتری قلمی است. محدوده دقت موس 1000-1600-2000-2400 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد ای دیتا ایکس پی جی مدل gaming 4c m18 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کلیدهای مکانیکی با سوییچ های CHERRY MX کمک می کند تا کیبورد مخصوص بازی XPG SUMMONER ثبات، بازخورد لمسی عالی و حداکثر دقت را در اختیار شما قرار دهد.کیبورد XPG SUMMONER دارای 7 حالت نورپردازی RGB از پیش تعیین شده است که با الهام از حال و هوای بازی می تواند تغییر کند. در کیبوردهای معمولی در صورت فشردن چندین کلید به صورت همزمان ممکن است برخی از کلیدهای انتخاب شده یا برخی دستورات شناسایی نشود مخصوصا در هنگام بازی که نیاز است گاهی چندین کلید به صورت همزمان فشرده شود، قابلیت Anti-Ghosting کمک می کند تا تمام دستورات شناسایی شده و از تداخل سیگنال ها جلوگیری می شود. کیه گاه تعبیه شده در کیبورد XPG SUMMONER به دلیل طراحی ارگونومیک راحتی بیشتری را برای مچ دست مخصوصا در استفاده های طولانی مدت از کیبورد به ارمغان می آورد. علاوه بر این به دلیل طراحی مغناطیسی به راحتی از کیبورد جدا شده و مجددا قابل وصل کردن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد بی‌ سیم لاجیتک مدل CRAFT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد «CRAFT» محصولی از شرکت «لاجیتک» است که از طریق دانگل USB به رایانه شما متصل می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک دستیار حرفه‌ای برای کار با رایانه باشد. CRAFT را می‌توان یکی از بهترین کیبوردها برای طراحان و کسانی دانست که با ADOBE کار می‌کنند. کیبورد لاجیتک مدل CRAFT انرژی خود را از باتری‌ای تابیه شده و شارژ شونده درون خود تامین می کند. این این کیبورد می‌توان تا ۱۰ متر دور بودن از دانگ استفاده کرد. CRAFT از پلاستیک باکیفیت است که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاوم باشد. در کیبورد بی‌ سیم لاجیتک مدل CRAFT یک دکمه ولوم چرخان وجود ارد که می‌توانید از آن در موارد بی‌شماری استفاده‌های بسیار مناسبی داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-MK600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها استفاده از لوازم کامپیوتری تقریباً برای اکثر افراد تبدیل به امری روزمره و اجتناب‌ناپذیر شده است. کامپیوترها نقش غیرقابل‌انکاری را در زندگی شخصی و کاری ما انسان‌ها به عهده دارند. این موضوع سبب شده انتخاب و استفاده از لوازم کامپیوتری باکیفیت، خوش‌ساخت و مقاوم از اهمیت زیادی برخوردار باشد. بدیهی است یکی از متعلقات کامپیوتر که کاربر بیشترین استفاده را به‌صورت مستقیم از آن انجام می‌دهد کیبورد است و شاید ساعت‌ها در روز دستان شما روی صفحه کیبورد قرار بگیرد. محصول «MT-MK600» یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش‌ساخت ارائه‌شده به بازار است. این کیبورد مخصوص بازی در دسته کیبوردهای سیم‌دار قرار می‌گیرد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر وصل می‌شود.ویژگیی که به گیمر این اجازه را می‌دهد تا بتواند با خیال راحت‌تری بازی کند و دیگر نگران این نباشد که در هنگام فشردن هم‌زمان چند کلید، یک یا چند عدد از کلیدها در بازی ثبت نشوند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نور پس‌زمینه قابل‌تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه‌ای و ظاهری شیک اشاره کرد که هم می‌تواند تداعی‌گر یک صفحه‌کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه‌کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد.گفتنی است کلید ترکیبیFN برای کنترلرهای مولتی‌مدیا در این محصول قرار دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید صدا را بدون خارج شدن از برنامه‌ها و بازی‌ها تنظیم نمایید. MT-MK600 محصولی استاندارد است که از صفحه‌کلید عددی پشتیبانی می‌کند. کیبورد MT-MK600 دارای نور پس زمینه با فناوری LED RGB است. این ویژگی به گیمرها امکان انتخاب طیف وسیعی از رنگ‌ها را طبق سلیقه‌شان می‌دهد. همچنین افکت‌های نوری متعددی در این محصول تعبیه شده تا هیجان کافی را هنگام بازی به کاربران منتقل کند. به‌عنوان مثال میتوان به حالت رنگین‌کمانی (Rainbow) اشاره کرد که در واکنش به صدای محیط ، جلوه‌های نوری جذابی ایجاد می‌کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از تنظیمات صفحه‌کلید، سطح نور LED زمینه را تا 4 درجه تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد لوتوس مدل K-200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد لوتوس مولتی مدیا 112 کلید مدل K-200 از نوع کیبورد های چند رسانه ای است. صفحه‌کلید چندرسانه‌ای به شما امکان می‌دهد بهترین رسانه دیجیتال را در سبک به‌روزرسانی تجربه کنید و از ویژگی‌های پویا لذت ببرید و مرکز چندرسانه‌ای با کلید f پیشرفته و استراحت کف دست قابل جدا شدن را برای شما فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل MK275 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

MK275 توسط کمپانی مشهور لاجیتک که محصولات متنوعی را در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد، ماوس، وب‌کم، هدفون، هدست، انواع ابزارهای بازی و... را تولید می‌کند، طراحی شده است. این محصول با قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم این امکان را به شما می‌دهد تا در هر کجا که هستید (البته تا فاصله 10 متری) با آن کار کنید، مثلاً در هر حالتی که راحت هستید بر روی مبل بنشینید و با این کیبورد و ماوس کار کنید. فرکانس 2.4 گیگاهرتزی MK275 تأخیرها و تداخل‌ها را از بین می‌برد و شما بدون هیچ مشکی می‌توانید به کارهای خود بپردازید. گیرنده USB این محصول نیز بسیار کوچک طراحی شده، به صورتی که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مزاحمتی آن را بر روی پورت USB لپ‌تاپ‌ یا کامپیوتر خود بگذارید بماند، یا برای جابجایی آن را داخل بدنه ماوس قرار داده و به‌راحتی ماوس را همراه با گیرنده با خود حمل کنید. کیبورد این محصول انرژی مورد نیاز خود را از 2 عدد باتری آلکالاین سایز AAA تامین می‌کند که این دو باتری قادرند تا 24 ماه شارژدهی کنند. ماوس هم انرژی مورد نیاز خود را از یک عدد باتری آلکالاین سایز AA تامین می‌کند که قادر است تا یک سال به شما خدمت کند. بنابراین شما می‌توانید ماه‌ها بدون دردسر تعویض باتری از این کیبورد و ماوس استفاده کنید و نگران تمام شدن یا تعویض زود هنگام باتری‌ها نباشید. صفحه‌کلید MK275 دارای هشت عدد کلید میانبر است که اعمالی مثل پخش/مکث، قطع کردن صدا، کم و زیاد کردن حجم صدا، اینترنت، ایمیل، خاموش کردن کامپیوتر یا لپ‌تاپ و باز کردن ماشین حساب را برای شما امکان‌پذبر می‌سازند. همان‌طور که گفته شد به همراه این کیبورد یک ماوس بی‌سیم نیز عرضه می‌گردد که از طراحی بسیار ظریف و زیبایی بهره می‌برد. این ماوس جمع و جور و سبک وزن از یک حسگر اپتیکال با قابلیت تشخیص 1000 نقطه در هر اینچ بهره می‌برد یا به عبارتی می‌توان گفت که دقت حسگر اپتیکال این ماوس 1000dpi است که عملکردی سریع و روان را به شما ارایه می‌دهد. درکل می‌توان گفت که MK275 شامل یک کیبورد کارآمد و یک ماوس خوش دست است که به صورت بی‌سیم و از طریق دانگل USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شوند و برای افرادی که به یک ماوس و کیبورد بی‌سیم، بادوام و با طراحی ساده برای استفاده در منزل یا اداره نیاز دارند، یک انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد تسکو مدل TK8022 با حروف فارسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد «TK8022» محصولی از شرکت تسکو است که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره می‌برد. کاربران رایانه همواره به دنبال تهیه کیبوردی بسیار راحت برای بالا بردن سرعت تایپ هستند. وجود کلیدهای با فاصله که عنوان جزیره‌ای شناخته می‌شود، TK8022 را محصولی بسیار خوب برای تایپیست‌ها کرده است. کلیدهای این کیبورد از ابعاد بسیار مناسبی بهره می‌برند که این ویژگی باعث می‌شود که احتمال وقوع خطا در هنگام استفاده از آن به حداقل برسد. روی این محصول شرکت تسکو نشانی از وجود کلید fn به چشم نمی‌خورد که این امر رضایت بسیاری از کاربران می‌شود. چراکه برای انجام توابع (فانکشن) نیازی‌به استفاده از یک کلید اضافه نیست. کیبورد TK8022 از 104کلید بهره می‌برد. برای استفاده از این محصول تنها کافی است آن‌را از طریق درگاه USB به رایانه خود متصل کنید و بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزار خاصی از وجود آن لذت ببرید. چاپ حروف روی کلیدهای TK8022 به گونه‌ای است که در اثر استفاده زیاد کیفیت خود را از دست ندهند. کیبورد تسکو مدل TK8022 در برابر نفوذ مایعات مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. کابل 1.5 متری این محصول دارای روکش پلاستیکی است که در برابر بسیاری از مشکلات کاربران از جمله گره خوردگی و پاره شدن کابل، مقاوم است. در سمت راست این کیبورد، صفحه‌کلید عددی به چشم می‌خورد که هنگام انجام محاسبات ریاضی می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد تسکو مدل TK8011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد (Keybord) یا صفحه کلید سخت افزاری ست که از آن برای تعامل با کامپیوتر استفاده می شود. دکمه های کیبورد مطابق استاندارد خاصی در کنار هم قرار گرفته اند و با فشردن هر دکمه اطلاعات مربوط به نماد آن دکمه شامل حروف الفبا، اعداد یا علایم خاص بر روی صفحه نقش می بندد. یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر، کیبورد آن است. کیبورد تسکو مدل TK8011 یک کیبرد با کیفیت است که می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این کیبورد از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می شود و نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری ندارد. طول کابل این کیبورد 1/8 متر است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. وزن کیبورد 475 گرم و ابعاد آن 30x180x475 میلی متر است. روی کیبورد 104 کلید وجود دارد. همچنین 12 کلید مولتی برای راحتی کاربر، روی کیبورد تعبیه شده است. این کیبرد در برابر رطوبت و نفوذ گرد و غبار مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مچر مدل MR-306 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد «MR-306» محصولی از برند «مچر» است که به صورت باسیم و از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شود. این کیبورد دارای 95 کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری است؛ کیبورد مچر مدل Mini MR-306 برای استفاده‌های روزمره و اداری می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. مچر این محصول را برای کاربران فارسی ‌زبان طراحی کرده و به همین منظور کلیدهای آن‌ را به برچسب چاپی فارسی تجهیز کرده است. کلیدهای این کیبورد در فاصله‌ی مناسبی از هم قرار گرفته‌اند که این ویژگی باعث بیشترشدن سرعت تایپ و راحتی کاربر هنگام استفاده می‌شود. اگر قصد تهیه‌ی یک کیبورد برای استفاده‌های اداری و خانگی را دارید البته یه کیبرد جمع و جور ، Mini MR-306 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی بیاند مدل BGK 2100 RGB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک کیبورد گیمینگ با قیمت مناسب هستید بیاند BGK 2100 RGB بهترین گزینه است.با استفاده از نور پس زمینه این مدل کیبرد، براحتی در تاریکی میتوانید از آن استفاده کنید و تایپ نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد لاجیتک مدل K120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. حروف، اعداد و علامت‌هایی که روی کلیدهای کیبورد K120 حک شده‌اند، کاملا بزرگ و شفاف هستند تا به راحتی قابل خواندن باشند و نیازی به دقت زیاد در هنگام استفاده از آن نباشد. این کیبورد با دو نوع حروف در دسترس قرار دارد، مدل اول فقط دارای حروف انگلیسی بوده و مدل دوم علاوه بر حروف انگلیسی از حروف فارسی حک شده هم بهره می‌برد (همین محصول). این کیبورد باسیم، کاملا ساده و کاربردی طراحی شده و به دلیل بهره‌بری از کلیدهای استاندارد و بسیار نرمی که به ندرت صدایی از خود ایجاد می‌کنند، قابلیت یک تایپ بسیار نرم، روان و تقریبا بی‌صدا را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های کیبورد K120 مقاوم بودن آن در برابر نفوذ مایعات است. البته این کیبورد و کیبوردهایی شبیه به آن که در برابر نفوذ مایعات مقاوم هستند، ضد آب نیستند و به این معنی نیست که شما می‌توانید زیر آب با آن کار کنید، چون مطمئن باشید که خراب می‌شوند. ولی اگر در حالت کار کردن با این کیبورد به صورت تصادفی مایعی روی کیبورد ریخت، زیاد نگران نباشید زیرا پس از پشت و رو کردن کیبورد و خارج کردن مایع ریخته شده، می‌توانید دوباره به کار خود ادامه دهید. این کیورد دارای پایه‌های خم شونده نیز می‌باشد که قابل تنظیم ارتفاع را به شما می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید به دو صورت کاملا خوابیده یا به صورتی که قسمت پشت آن توسط پایه‌ها کمی بلند شده، کار کنید. لاجیتک این کیبورد را با ابعاد استاندارد و مناسبی طراحی کرده تا فضای زیادی از میز شما را اشغال نکند. نصب و استفاده از کیبورد K120 لاجیتک بسیار ساده و آسان است و نیاز به نصب هیچ درایور یا نرم‌افزار خاصی ندارد. برای کار کردن با آن فقط کافیست که کیبورد را به پورت USB دستگاه خود متصل نموده و شروع به استفاده نمایید. درکل می‌توان گفت که K120 یک کیبورد ساده اما کاربردی با کلیدهای نرم و تقریبا بی‌صدا است که در مقابل نفوذ مایعات مقاوم بوده و از طریق پورت USB و به صورت باسیم به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌گردد. درضمن حروف و علائمی که روی کلیدهایش حک شده‌اند کاملا بزرگ و شفاف هستند. بنابراین کیبورد K120 لاجیتک برای افرادی که به یک کیبورد ساده و بادوام برای استفاده در منزل یا اداره نیاز دارند، بسیار مناسب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد کایزر مدل KA-K703 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از یک کیبورد با کیفیت ، خیال شما را برای کار کردن با کامپیوتر راحت می کند. کیبورد سیم دار برند KAISER مدل KA-K703 از طریق اتصال با سیم و پورت یو اس بی به سیستم شما متصل می شود. از مهم ترین ویژگی هایی که برای این کیبورد می توان ذکر کرد، کیفیت بالای کلیدهای آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی مدل KB3800G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد مخصوص بازی مدل KB3800G محصولی از برند یوسیتک که مخصوص بازی طراحی شده. دکمه های این محصول دارای بالاترین کیفیت کلیک بوده و همچنین نور پردازی زیبایی فوق العاده به آن بخشیده است. همچنین این محصول دارای یک شیار به عنوان نگهدارنده موبایل میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد کایزر مدل KA-K702 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد Kaiser مدل KA-K702 از نوع سیمی دارای طراحی ساده و استاندارد با کلید های یکپارچه صفحه کلید با ارتفاع کم به منظور راحتی در هنگام تایپ این امکان را به تایپیست ها میدهد که بتواند در مدت زمان طولانی بدون کمترین خستگی و آسیب به دست از این محصول استفاده کند. طراحی مهندسی شده، 104 کلید اصلی و کاربردی، با عملکرد نرم و سریع با قابلیت ضربه پذیری بالا در حدود 5 میلیون بار بعلاوه حروف فارسی چاپ شده بر روی کلید ها برای راحتی در هنگام تایپ کردن مناسب کاربران فارسی ‌زبان طراحی و ساخته شده است و بدلیل ساختار با کیفیت و قابلیت ضد آب بودن این کیبرد دیگر جای نگرانی برای کاربران نگذاشته است. نوع اتصال این کیبورد Kaiser مدل KA-K702 از طریق یک سیم با رابط USB با طول 1.5 متر دارای قابلیت plug و play ،تنظیم و استفاده آسان با تمام سیستم عامل های ویندوز ، همه ورژن های MacOs ، Linux را ساپورت میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد و ماوس زود مدل MK3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد و موس ZODE مدل MK3000 یکی دیگر از تولیدات بسیار با کیفیت شرکت رپو میباشد که یک کیبورد و موس سبک، ساده و زیبا و محکم که برای سبک اداری ساده طراحی شده است، برای صحنه های اداری بسیار مناسب است و طراحی آن بصورتی است که دستها کاملا احساس راحتی میکنند.در این کیبورد و موس، سوراخ تخلیه وجود دارد که به طور عمدی طراحی شده است و می تواند به راحتی مایع را از صفحه کلید تخلیه کند تا شما را از نگرانی در مورد ریختن قهوه و چای رها کند و زندگی شما را راحت تر کند.چاپ سرکلید حکاکی شده با لیزر از فناوری حکاکی لیزری استفاده کرده است که باعث می شود حروف کلیدها پوششی بادوام و ماندگاری طولانی داشته باشند.سرعت حرکت این موس 1000DPI و مناسب برای استفاده هر دو دست میباشد.این کیبورد دارای 104 کلید می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد و ماوس بی سیم گیزر مدل G100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد و موس بیسیم GEEZER مدل G100 یکی دیگر از تولیدات برند معروف و پر طرفدار mofii میباشد که یک کیبورد و موس باطراحی ارگونومیک و بسیار زیبا به همراه کلیدهای شکلاتی شکل میباشد. کیبورد دارای جای استراحتگاه دست با زاویه 6 درجه میباشد که برای رفع خستگی دستها بسیار مناسب است.تعداد کلیدهای کیبورد 106 عدد و دارای 12 کلید میانبر است.تعداد کلیدهای ماوس 3 عدد میباشد که از فناوری انتقال بی سیم 2.4G و برد 10 متر پشتیبانی می کند.کلیک های ماوس سایلنت، سرعت آن 1600DPI و دارای دکمه on/off می باشد. به همراه این ست زیبا یک جفت باطری وجود دارد. این ترکیب رنگی، یک کیبورد و ماوس بسیار شیک و کاربردی است که می تواند یک هدیه عالی برای دوستان باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف لپ تاپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Blackwidow v3 Green swithes خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Blackwidow v3 دارای کلید هایی با زیر ساخت و کوشن هایی نرم می باشد که کارایی و پرفورمنس بالایی دارند.همچنین با کمک Razer Synapse می توانید بین 16 میلیون رنگ مناسب ترین برای بازیتان را انتخاب کنید و لذت ببرید. این کیبورد از اپلیکیشن ریزر یعنی Synapse هم پشتیبانی می کند که به شما اجازه می دهد کیبورد را به طور کامل شخصی سازی کنید. کابل دارای روکش پارچه‌ای بافته شده ,پشیتبانی از نرم افزار Synapse برای شخصی‌سازی کلیدها ,ساخته شده از پلاستیک با دوام ABS ,دارای حالت Gaming ,دارای نورپردازی RGB زیر دکمه های کیبورد با قابلیت تنظیم , بدنه آلومینیومی ,سوئیچ انحصاری ریزر با عمر 80 میلیون ضربه , ارائه شده با دو نوع سویئچ سبز با صدا (Tactile and Clicky) و سوئیچ زرد کم صدا (Linear and Silent). کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Blackwidow v3 به نسل جدید سنسور ها و سوییچ ریزر مجهز شده است که باعث می شود دستور ها بسیار سریع تر اجرا شوند و پرفورمنس بهتری داشته باشند.کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Blackwidow v3 به نسل جدید سنسور ها و سوییچ ریزر مجهز شده است که باعث می شود دستور ها بسیار سریع تر اجرا شوند و پرفورمنس بهتری داشته باشند. این کیبورد دارای یک کلید چرخان می باشد که قابل برنامه ریزی است و مطابق با نیاز شما قابل تنظیم است.همچنین برای این کیبورد یک تکیه گاه مچ هم در نظر گرفته شده که ارگونومیک می باشد و باعث می شود در ساعات طولانی بازی آسیبی به دستتان وارد نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی رپو مدل V500 PRO Wireless خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم Rapoo V500Pro Wireless در حال حاضر دارای سوئیچ مشکی، سوئیچ آبی، قهوه‌ای، قرمز، در چهار نسخه و مجهز به بدنه اسپیندل Rapoo می‌باشد. صفحه کلید مخصوص بازی دارای سیستم نورپردازی نیست، که این موضوع برای کاهش هزینه‌ها امری قابل‌درک است. باتری داخلی 300 میلی‌آمپر ساعتی، حدود 50 ساعت پس از 1.5 ساعت شارژ کامل کار می‌کند. فناوری انتقال بی سیم RAPOO 2.4G، اتصال بی سیم 10متری را بدون هیچ‌گونه تداخلی برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را قادر می‌سازد از آزادی و راحتی بی سیم لذت ببرید. ترکیبی از کلیدهای عملکردی FN، کلاهک دورنگ، پوشش پانل آلومینیومی، ویژگی‌های جدید ضدآب بودن، به‌راحتی در دسترس هستند. البته، هسته‌اصلی آن مجهز به بدنه اسپیندل Rapoo است، که احساس مکانیکال بودن تمام‌عیار و واقعی یک کیبورد گیمینگ را بازیابی می‌کند. صفحه‌کلید بی‌سیم Rapoo V500 Pro با رنگ مشکی ظریف، طراحی کاملاً آشنا، بسیار کاربرپسند طراحی شده است و ظاهری حرفه‌ای و لوکس را به فضای بازی می‌آورد. به‌راحتی بر روی میز قرار می‌گیرد، بدنه‌ای پایدار، بدون لغزش، قابل استفاده برای بازه زمانی طولانی‌مدت. طراحی برجسته و چشم‌نواز با شکلی مناسب برای بازی. صفحه‌کلید استاندارد با 104 کلید اصلی. اتصال ساده با استفاده از فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز. مجهز به سوئیچ‌های تخصصی Rapoo، کاپ‌کلید دستی، اجرای دقیق و سریع دستورات، فشردن هم‌زمان چندکلید بدون تداخل سیگنال (قابلیت آنتی‌گوستینگ). به‌طورخاص، برد و سوئیچ‌ها به‌طوردقیق محافظت می‌شوند تا از ورود آب جلوگیری شود و در هنگام ریختن آب باعث آسیب به صفحه‌کلید شود. این کیبورد گیمینگ، یکی از محصولات ارزان‌قیمت از شرکت محبوب و معتبر Rapoo برای کاربرانی که عاشق سبک مینیمالیسم هستند، می‌باشد. صفحه‌کلید مکانیکی Gaming Rapoo V500 Pro Wireless با رنگ مشکی غالب، فضای برجسته‌ای برای فضای میز بازی جدید ایجاد می‌کند و مسابقات را هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مشاهده می‌شود، صفحه‌کلید Rapoo V500 Pro به سبک سنتی طراحی شده است که ویژگی‌های بی‌سیم مدرن، کلیدهای واکنش‌گرا را با هم ترکیب کرده‌است و آن‌را به انتخابی عاقلانه برای گیمرهای جدید و با تجربه تبدیل می‌کند. با فناوری اتصال بی‌سیم ارتباط بی‌سیم قابل‌اعتماد 2.4 گیگاهرتز.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی مدل hp Gaming X Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد گیمینگ HP یک کیبورد مخصوص بازی با طراحی جذاب و در عین حال حرفه ای است که می تواند برای تمامی کاربرانی که عاشق بازی های کامپیوتری هستند بسیار کاربردی باشد. این کیبورد یک کیبورد مخصوص بازی از سری کیبورد های مکانیکال اچ پی است که علاوه بر طول عمر بالا، ویژگی های بسیار خاصی را برای گیمر ها ارائه میدهد. داشتن دکمه های نرم و طراحی ارگونومیک، یکی از مشخصات برجسته این کیبورد است. صفحه کلید کیبورد مکانیکال اچ پی دارای پس زمینه نورانی است که توسط سیستم LED با نور پیش فرض سبز رنگ همراه شده است. البته این نورپردازی در طیف گسترده ی رنگی قابل تنظیم خواهد بود. این کیبورد مجهز به قابلیت Anti-Ghosting هست، که با استفاده از این قابلیت، مهم نیست چند کلید همزمان فشرده شوند، با استفاده از قابلیت Anti-Ghosting هر تعداد کلید همزمان فشرده شوند، تمامی دستورات مربوط به هر کلید ثبت و اجرا میشود. کلید های مکانیکی استفاده شده در ساخت این کیبورد از نوع RED و دارای سرعت واکنشی بالا و طول عمر طولانی میباشد. همچنین دو عدد گیره باز شونده در پشت کیبورد تعبیه شده تا بتوان جهت احساس راحتی بیشتر در مچ دست، آن را کمی بالاتر از سطح میز قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد گیمینگ ورتاکس مدل Amber خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قاب محکم و احساس راحتی، این صفحه کلید از مواد درجه یک ساخته شده است. جاگیری مناسب دست برروی صفحه کلید و همچنین کلیدهای هوشمند است که باعث راحتی در لیگ های بازی می‌شود. 12 کلید چند رسانه ای بر روی آن قرار گرفته است. کلیدهای ممبران سیاه Amber برای دستیابی به بالاترین عملکرد بازی طراحی شده اند. امبر صفحه کلید بازی ای فوق العاده سریع و دقیق است. ورتاکس با استفاده از نور پس زمینه چند الگویی پر جنب و جوش، هیجان شما را در هنگام بازی به بالاترین سطح ممکن می رساند. طراحی راحت صفحه کلید به شما امکان برگزاری جلسات طولانی و بدون خستگی بازی را می‌‍دهد. کیبورد گیمینگ امبر ساخته شده است که با کنترل های هوشمند برای دسترسی آسان هنگام بازی تاب و توانی فراتر از وصف داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی ای فورتک مدل WK-580 GAMING RGB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد گیمینگ A4TECH مدل WK-580 که از طراحی زیبا و با نور پس زمینه قابل تنظیم بهره می برد. بدنه این کیبورد از جنس پلاستیک فشرده شده ساخته شده است که از استحکام خوبی برخوردار است. کیبورد WK-580 RGB به‌‌ صورت باسیم و از طریق درگاه USB به طولی معادل 150 سانتی متربه کامپیوتر متصل می‌شود.این کیبورد همچنین دارای نور پس‌زمینه است که به زیبایی آن افزوده است که براحتی در تاریکی میتوانید از آن استفاده کنید و تایپ نمایید. این کیبورد قابلیت پشتیبانی از اتصال Plug and Play را داراست و همچنین دارای 104 کلید با عمر ضربه پذیری بالا می باشد.به دلیل طراحی ارگونومیک این کیبورد گیمینک ، کاربران حرفه ای می توانند تا ساعت ها بدون اینکه احساس خستگی کنند از این کیبورد نهایت لذت را ببرند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد و موس بی سیم رپو مدل X1800S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد و موس رپو مدل X1800S مجموعه‌ای شامل یک موس و یک کیبورد بی‌سیم است که اتصال مطمئن به دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز را برای کاربران فراهم می‌کند. استاندارد بی‌سیم و پیشرفته‌ 2.4 گیگاهرتز، محدوده‌ عملکرد (بُرد) تا شعاع 10 متر و پوشش 360 درجه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کیبورد این مجموعه با تعداد 105 کلید، طراحی کاربردی و طرز کار آسان از صفحه کلید عددی و فانکشن بهره می‌بردو دارای حروف انگلیسی می باشد. موس اپتیکال این مجموعه دارای حسگری با دقت 1000 نقطه بر اینچ (DPI) است و به لطف موتور ردیابی نامرئی، امکان کنترل دقیق و روان نشانگر موس فراهم می‌شود. سه دکمه شامل یک چرخ اسکرول دوبعدی بر روی این موس تعبیه شده است و همچنین دارای دکمه ON/OFF می باشد.این مجموعه با یک عدد دانگل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. روش نصب، ساده و بدون نیاز به درایور و تنظیمات است و به شکل Plug & Play صورت می‌گیرد. سازگاری با سیستم‌عامل‌های ویندوز XP/Vista/7/8/10 و همچنین سیستم عامل MacOS از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است. میانگین بالای عمر باتری‌ها در این ماوس و کیبورد، از نقاط قوت این محصول شرکت رپو به حساب می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد جنروس مدل Ergonomics-133 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد جنروس یک کیبورد استانداراد و مورد تایید است که برای استفاده در اداره و خانه ساخنه شده است. عمر مفید کلید های کیبورد 10 میلیون بار است. یک خروجی USB دارد. کیبورد جنروس یک کیبورد مولتی مدیا و دارای حرف فارسی است. قابلیت سازگاری با تمامی سیستم ها و ویندوز هار ا دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد و ماوس بی سیم پی نت مدل KB.800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پک ایکس پی مدل KB.800 دارای ماوس و کیبورد بی سیم می باشد، کیبورد این ست با ابعاد 25x440x120 میلی‌متر طراحی شده و می توانید از طریق دانگل USB آن را به کامپیوتر خود متصل کنید. این کیبورد دارای پایه هایی می باشد که به شما امکان تنظیم آن را در دو ارتفاع برای راحتی در تایپ کردن تان می دهد و در قسمت زیرین کیبورد سوراخ هایی قرار گرفته شده که در صورت ریختن آب روی کیبورد ، رطوبت از این منافذ خارج می شود، همچنین کیبورد مدل KB.800 در برابر گرد و غبار مقاومت نسبتا بالایی دارد. انرژی این کیبورد از طریق باتری هایی که در آن وجود دارد تامین می شود. ماوس این پک نیز دارای 3 کلید بوده که از طریق آنها می توانید دستورات خود را به کامپیوتر و لپ تاپ خود بدهید، این ماوس دارای حسگری از نوع اپتیکال بوده و دقت آن 800 تا 1600Dpi در هر سیستمی می باشد. برای اینکه بتوانید ماوس مدل KB.800 را به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل کنید می توانید از طریق دانگل USB آن اقدام کنید. این پک با کیفیت خوب و ظاهر زیبایی که دارد توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل JAX PRO K613P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل JAX PRO K613P یک کیبورد مکانیکی سوییچ آبی بسیار با کیفیت و جمع جور است که با استفاده از یک نورپردازی فول RGB توانسته است توجه هر گیمری را به خود جلب کند. این محصول به صورت بلوتوثی به 3 دستگاه همزمان متصل میشود همچنین میتوان با استفاده از یک کابل TYPE C درون جعبه میتوان آن را به صورت سیمی به دستگاه مورد نظر خود متصل کرد. سوییچ های این محصول عمر بسیار بالایی دارند و طور عمر هز کلید 60 میلیون ضربه است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا