کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کابل شارژ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های اورجینال گرفته تا کابل‌هایی که به صورت فله‌ای با قیمت پایین در بازار عرضه می‌شوند. ما در این مطلب از نکته خرید ، جامع‌ترین نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ را برای شما آماده کرده‌ایم. دعوت می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری برای خرید کابل، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

انواع کابل شارژ گوشی

حتما می دانید که گوشی های مختلف دارای کابل شارژر های متفاوتی هستند و یک کابل شارژر واحد برای شارژ همه گوشی های موبایل و نیز تبلت ها وجود ندارد. از طرفی همه کابل شارژرها از استاندارد USB استفاده می کنند اما نوع کانکتور اتصال آنها ممکن است با همدیگر تفاوت داشته باشد. به طور کلی بر اساس نوع کانکتور شارژ سه نوع کابل شارژ داریم که عبارتند از:

  • کابل Micro USB
  • کابل USB Type-C
  • کابل Lightning

احتمالا شما تا حدودی با هر یک از این کانکتورها آشنایی دارید و یا حداقل نام آنها را شنیده اید. کابل Micro USB به طور گسترده در اکثر لوازم الکترونیکی برای شارژ باتری دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و چندین سال است که از این درگاه برای شارژ استفاده می شود. این کابل تا چند سال گذشته نیز پرکاربردترین کابل بازار بود تا اینکه کابل های USB-C یا همان Type-C به دنیای لوازم الکترونیکی وارد شدند. کابل های Type-C امکانات به روز تری دارند و امکان شارژ سریع با توان بیشتری را برای دستگاه ها به وجود می آورند. در حال حاضر این کابل ها در حال جایگزین شدن به جای Micro USB ها هستند و تقریبا 90 درصد گوشی های جدید از این نوع کابل استفاده می کنند. البته این موضوع برای کسانی که گوشی های قدیمی تر دارند خبر خوبی نیست و دیگر در یک خانه نمی توان از یک کابل شارژر برای شارژ گوشی های جدید و قدیمی همه اعضای خانه استفاده کرد.

نکات مهم هنگام خرید کابل شارژ موبایل

قیمت کابل شارژ

اولین دلیل انتخاب در خرید کابل شارژ بعد از تعیین مدل، قیمت کابل شارژ است.

همانطور که می دانید بازه قیمت کابل شارژ بسیار گسترده و وسیع است. پس شما براساس بودجه در نظر گرفته شده می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

بهترین جنس کابل شارژ

یکی از دلایل خرید کابل شارژ می تواند جنس بدنه آن باشد عموما کابل شارژرهای دارای جنس بدنه کنفی،pvc و یا فلزی هستند. در این بین جنس بدنه pvc بیشترین تولید کابل شارژر را تشکیل می دهد. بسیاری از مصرف کنندگان بر این باورند که طول عمر جنس بدنه کنفی بالاتر از بقیه مدل ها است. به همین دلیل در خرید کابل شارژر از جنس بدنه کنفی استفاده می کنند. ولی بسیاری از کابل شارژرها با جنس بدنه pvc  وجود دارند که مستحکم تر و با طول عمر بیشتر نسبت به مدل های کنفی هستند. پس قبل از انتخاب بر اساس نوع جنس کابل شارژر حتما از کیفیت کابل شارژر اطمینان حاصل کنید.

قابلیت فست شارژ بودن کابل شارژ

امروزه سرعت شارژ گوشی موبایل در خرید کابل شارژر بسیار پررنگ است. به جرات می توان گفت که کابل شارژی که فست شارژ نباشد بی معناست. ولی فست شارژ بودن بسیار تا بسیار معانی متفاوتی دارد، شما می توانید اقدام به خرید کابل شارژ فست شارژ 6 آمپری کنید و یا از کابل شارژ موبایل 2 آمپری استفاده کنید، بعد از استفاده رابطه مستقیم سرعت شارژ را با تحمل جریان کابل شارژ متوجه می شوید. پس در انتخاب کابل شارژ حتما قابلیت فست شارژ بودن را در نظر بگیرید.

اورجینال بودن کابل شارژ

کابل‌های شارژر تقلبی که قیمت به مراتب پایین‌تری از یک کابل شارژر اورجینال دارند، می‌توانند صدمات جدی به دستگاه شما وارد کنند. در صورتی که مدام از یک کابل بی‌کیفیت و تقلبی استفاده کنید، نه تنها ممکن است باتری گوشی یا تبلت شما آسیب ببیند، بلکه مادربرد آن نیز دچار صدمه خواهد شد و تعمیر آن می‌تواند هزینه‌ی چند میلیونی روی دست شما بگذارد. در نتیجه توصیه می‌کنیم حتماً یک کابل شارژر اورجینال تهیه کنید و با خیال آسوده گوشی یا تبلت خود را با آن شارژ کنید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ

برند سازنده کابل شارژ

برندهای مختلفی کابل‌های شارژر تولید و وارد بازار کرده‌اند. اما بهتر است کابل شارژ برندی را تهیه کنید که خودش را ثابت کرده باشد. شرکت‌هایی مثل انکر یا بیسوس ید طولایی در تولید لوازم جانبی موبایل دارند و اکنون اگر به دنبال بهترین نام در این زمینه باشیم، بی‌شک دو تا از بهترین‌ها هستند.

طول کابل شارژ

کابل‌های شارژر با طول متفاوتی تولید می‌شوند و شما باید بسته به محیطی که قرار است از آن استفاده کنید، اقدام به خرید کنید. به فرض مثال اگر می‌خواهید گوشی‌تان را روی میز کار خود قرار دهید، نیازی نیست طول کابل شارژ شما بلند باشد؛ ولی اگر فاصله محلی که گوشی قرار می‌گیرد با شارژر و پریز برق زیاد است، حتماً باید کابلی را تهیه کنید که طول بیشتر از ۱ متر داشته باشد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ

فناوری های به کار رفته در کابل های شارژ

در برخی کابل‌ها از فناوری‌های محافظتی مختلفی استفاده می‌شود که می‌تواند از گوشی شما هنگام مواجه شدن با نوسان برق یا شارژ شدن بیش از حد محافظت کند. یکی از این فناوری‌ها، فناوری پاور دلیوری (Power Delivery) است که یک استاندارد جهانی برای شارژ سریع دستگاه‌ها محسوب می‌شود. هرچند نام این فناوری در برخی گوشی‌های اندرویدی می‌تواند متفاوت باشد، اما در آیفون‌ها از پاور دلیوری استفاده می‌شود.

انتقال همزمان داده و جریان برق

شماری از کابل‌هایی که در بازار وجود دارند، صرفا قابلیت شارژ کردن دستگاه شما را دارند و چنان‌چه شما بخواهید فایل‌هایتان را از طریق آن‌ها از گجتی به گجت دیگر منتقل کنید، شما را ناامید می‌کنند؛ در مقابل، کابل‌های دیگری هم موجود هستند که به اصطلاح دوکاره هستند و قادرند هم داده و هم جریان برق را از خودشان عبور بدهند. چنین کابل‌هایی را می‌توان هم برای انتقال داده و هم برای شارژ گوشی مورد استفاده قرار داد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کابل شارژ گفته شد، می توانید کابل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کابل شارژ با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کابل USB-C  یوگرین مدل US501 طول 2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل USB-C به USB-C یوگرین مدل US501 قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت 40Gbps را دارد. همچنین با این کابل میتوانید به راحتی دستگاه های خود را با توان 100 وات شارژ نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به لایتنینگ دیوالت مدل DWE طول 1.2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل های DEWALT که برای مقاومت در برابر سایش و پارگی روزمره ساخته شده اند با فیبر کولار تقویت شده اند. کشش یکپارچه و تک تکه فشار وارد بر کابل را از خم شدن و خمش مکرر کاهش می دهد . به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر سوءاستفاده‌های مداوم مقاومت کنند و نسبت به سایر کابل‌ها طول عمر بیشتری داشته باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ بلکین مدل CAA009bt3MWH طول 3 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با این محصول دوام و انعطاف را به طور همزمان تجربه کنید، این کابل به رنگ سفید و به طول 3 متر ساخته شده است. این محصول در برابر 25000 بار خم شدن تست شده است و دوام 25 برابری نسبت به کابل‌های معمولی دارد. بعلاوه، تکنولوژی فوق منعطف سیلیکونی مقاوم در برابر تنیدگی و گره خوردگی در ساخت آن به کار رفته است. این محصول تأییده انجمن محصولات جانبی آیفون را دارد و می‌تواند آیفون نسل 12 به بعد را در 25 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند. این کابل دارای گیره مخصوص اتصال سیم است که به منظور مرتب نگه داشتن سیم به کار رفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل HDMI به لایتنینگ/USB کوتتسی مدل 33022 طول 2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای امروز که مردم نیاز دارند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت گسترده ارائه دهند، وجود کابل HDMI در تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها و حتی منازل به ضرورت تبدیل شده است. در این راستا شرکت کوتتسی، تولید کننده کالاهای دیجیتال، اقدام به طراحی و تولید نوعی کابل HDMI کرده است که شما نیازی ندارید تا برای ارائه توضیحات و یا سمینارها حتما لپ تاپ همراه خود داشته باشید. شرکت کوتتسی نوعی کابل HDMI با مدل 33022 طراحی و تولید کرده است که شما دیگر نیازی به همراه داشتن لپ تاپ نخوهید داشت و صرفا با گوشی موبایل می‌توانید فابل مورد نظرتان را به نمایش بگذارید. این کابل درگاه‌ Lightning را دارد و شما تمامی مدل‌های گوشی موبایل را می‌توانید متصل کنید. این کابل حتی داخل منازل هم کاربرد دارد و شما می‌توانید فایل داخل موبایلتان را روی نمایشگر منزل به اجرا بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ راک مدل RCB0811 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای آیفون دارها همیشه نگرانی و دغدغه برای خرید کابل شارژ با کیفیت، سریع و اورجینال وجود دارد، چرا که کابل های غیر استاندارد و نامطمئن به قطعات و باتری گوشی آسیب وارد می کنند. کابل شارژ برند راک سری M3 مدل RCB0811 با طول 100 سانتی متر (1 متر) دارای ویژگی های قابل توجه و برتر نسبت به سایر مدل می باشد. این کابل مبدل (Usb-C) به لایتنینگ می باشد و تا 3 آمپر و 20 وات را پشتیبانی می کند. روکش کنفی و محافظ سیلیکونی قسمت اتصالات باعث افزایش طول عمر و از پارگی و قطعی سیم ها جلوگیری خواهد کرد. نکته قابل توجه و مهم این مدل ، هوشمند بودن (قطع هوشمند جریان در صورت فول شارژ شدن باتری)، دارای چراغ ال ای دی، انتقال اطلاعات و دیتا با سرعت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع می باشد. از این کابل قدرتمند می توانید برای شارژ کردن انواع گوشی های آیفون استفاده نمایید. به لطف طراحی نود درجه (گیمینگ) خیالتان از بابت قطع شدن کابل جمع باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل USB-C یوگرین مدل US506 طول 0.8 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل USB-C به USB-C یوگرین قادر است اطلاعات شما را تا سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد و همچنین با این کابل میتوانید دستگاه های خود را که مجهز به درگاه TYPE-C است با توات 100 وات شارژ نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مبدل USB 3.0 به DVI یوگرین مدل 40243 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تبدیل «40243» محصول برند «یوگرین» (UGREEN) است. این تبدیل با استفاده پورت USB 3.0 به کامپیوترهای لپ‌تاپ و دسکتاپ وصل می‌شود و در سمت دیگر خود، یک پورت DVI را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از تبدیل 40243 خواهید توانست یک پورت USB را به خروجی تصویر تبدیل کنید و یک مانیتور را از طریق پورت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، راه بیندازید. حداکثر رزولوشن قابل‌دستیابی در این مبدل 1152 × 2048 پیکسل است. اتصال تبدیل 40243 از طریق رابط USB 3.0 برقرار می‌شود و با استفاده از رابط USB 2.0 هم می‌توان ارتباط را برقرار کرد. این تبدیل طوری طراحی شده که روی کامپیوترهای دارای سیستم‌عامل ویندوز (Windows) و مک (Mac) به‌خوبی کار می‌کند و تصویری روان و نرم را ارائه می‌دهد. بدنه‌ی آلومینیومی باکیفیت تبدیل 40243 از مزایای آن به‌شمار می‌آید. همراه با محصول، تبدیل‌های DVI به HDMI و DVI به VGA هم ارائه می‌شوند تا در صورت استفاده از چنین مانیتورهایی بتوانید از تبدیل 40243 استفاده کنید. با استفاده از درایور این تبدیل می‌توان تا 6 مانیتور را به یک پورت USB وصل کرد. البته برای این کار لازم است برای هر مانیتور از یک تبدیل مجزا استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مبدل 1 به 2 USB-C بلکین مدل F7U081btBLK خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ایرپاد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

اگر می‌خواهید در حین شارژ کردن گوشی خود، با استفاده از یک هدفون با‌سیم به موسیقی گوشی دهید، می‌توانید از مبدل USB-C بلکین مدل F7U081btBLK استفاده کنید که یکی از محصولات با‌کیفیت و البته کاربردی شرکت موفق بلکین است. در همان نگاه‌ اول، متریال بسیار خوب در نظر گرفته شده برای این محصول نشان از کیفیت بالای آن می‌دهد. متریالی که در کنار زیبای ظاهری، طول عمر بسیار خوب و قابل قبولی را برای این محصول به‌همراه داشته است. اگر گوشی هوشمند شما هم از درگاه USB-C بهره برده است می‌توانید با استفاده از این محصول که با بهره بردن از دو درگاه USB-C به‌صورت همزمان استفاده کنید (شارژ کردن گوشی و گوشی دادن به موسیقی با استفاده از هدفون‌های با‌سیم با رابط USB-C). نکته جالب توجه در بخش استفاده برای شارژ این محصول این است که توانایی پشتیبانی از شارژ سریع را هم دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل USB به USB-C باسئوس مدل TZCATSP-A01 طول 1متر مجموعه 16 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل کنفی باسئوس مدل TZCATSP-A01 با طول 1 متر کابل ها و اتصالات یکی از مواردی هستند که برای تمامی کاربران در هر سطحی که باشند، قابل اهمیت بوده و بدون این وسائل ارتباطات میان دستگاه ها به سختی و حتی در برخی موارد غیر ممکن خواهد بود. اگر به فکر طول عمر باتری گوشی موبایل خود هستید پس حتما باید از یک کابل و شارژر با کیفیت استفاده کنید. کابل TZCATSP-A01 دارای طول 100 سانتی متر بوده و برای شارژ و انتقال داده های دستگاه های مختلف تولید شده و جایگزینی به جای کابل های شارژ قدیمی یا همان کابل و کانکتور 30 پین شده است که از طریق دو سری USB و USB C و با شدت جریان خروجی 2٫4 آمپر می توانید اقدام به شارژ کردن گوشی یا انتقال اطلاعات خود کنید. نحوه ی عملکرد این کابل مانند کابل میکرو USB است این کابل دارای روکش کنفی بوده که در برابر فشار و خم شدن بیش از حد و جلوگیری از پاره شدن آن مقاومت نسبتا بالایی دارد و بر روی آن چراغی تعبیه شده که شما می توانید در فضاهای تاریک نیز به راحتی گوشی و کابل خود را پیدا کنید پک 16 عددی کابل شارژ USB به USB-C به همراه یک استند زیبا عرضه میشود. تمامی 16 عدد کابل هر کدام در یک بسته بندی کپسولی شکل بر روی این استند قرار میگیرند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل USB به لایتنینگ اپل مدل MD819 طول 2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل‌ها یا سیم‌های رابط وظایف و کاربردهای متنوعی دارند اما می‌توان گفت که شایع‌ترین و رایج‌ترین کاربرد آن‌ها نزد کاربران، استفاده برای انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به کامپیوترها یا شارژ کردن باتری آن‌ها است.از متداول‌ترین و پرکاربردترین کابل‌ها می‌توان کابل USB، microUSB و لایتنینگ را نام برد. کابل‌های یو‌اس‌بی و میکرو یو‌اس‌بی جنبه مصرف عمومی داشته و دستگاه‌هایی را که دارای این درگاه‌ها هستند، فارغ از اینکه چه برندی دارند پشتیبانی می‌کند. در مقابل، کابل‌های لایتنینگ هستند که به‌طور انحصاری برای محصولات اپل قابل استفاده‌اند. هدف شرکت اپل از ساخت این کابل‌ها این بود که برای کاربرانش کیفتی تضمین‌شده تحت نظارت خودش همراه با سرعتی بالاتر از USB 3.0 فراهم کند. در ابتدا محصولات اپل از طریق کابل‌هایی با کانکتورهای کمی بزرگ‌تر از یو‌اس‌بی، موسوم به کابل‌های 30 پین شارژ می‌شدند که سرعت انتقال اطلاعاتشان حتی از USB 2.0 هم کمتر بود. رفته‌رفته، پس از افزایش محبوبیت برند اپل و رواج استفاده از آن‌ها در میان کاربران در سراسر دنیا، محققان این شرکت بر آن شدند تا نسل جدیدی از این کابل‌ها را جایگزین کابل‌های 30 پینی کنند که معاصر با نسل اول آیفون تولید و وارد بازار شده بودند. این نسل جدید کابل‌ها به‌جای 30 پین دارای 8 پین هستند و به همین خاطر ابعاد کانکتور‌های آن‌ها کوچک‌تر است. نکته‌ی دیگری که استفاده از این کابل‌ها را نسبت به کانکتورهای دیگر راحت‌تر کرده است، این است که فرقی نمی‌کند کانکتور لایتنینگ را از کدام جهت وارد درگاه آن کنید. هر دو طرف این کانکتور یکسان بوده و نیازی نیست که قبل از اتصال نحوه ورود آن به درگاه را بررسی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مبدل USB-C به HDMI/VGA هاما مدل 200313 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مبدل USB-C برای اتصال کامپیوتر، نوت بوک، مک بوک، تبلت به مانیتور، تلویزیون یا پروژکتور، برای انتقال داده ها و سیگنال‌های صوتی و تصویری دیجیتال مشخصات محصول: - مبدل 2 در 1 USB-C به HDMI و VGA مناسب پخش Ultra-HD به کیفیت 4096x2160 (4K) - دارای ورودی USB-C و دو خروجی HDMI و VGA - کیفیت بالای انتقال داده/ پورت HDMI از کیفیت 4K‌ پشتیبانی‌ می‌کند/ پورت VGA از کیفیت Full HD 1080p پشتیبانی می‌کند. - امکان اتصال همزمان به دو مانیتور و پخش همزمان محتوای مشابه - طراحی سبک و جمع‌وجور برای فضای محدود/ مناسب اتصال دستگاه‌های موبایل - استفاده از مواد منعطف برای جلوگیری از خرابی سیم - سازگار با Thunderbolt-3/4

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به usb-c ایتی لینک مدل F1 طول 1 متر بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل‌های تبدیل از جمله پرفروش‌ترین محصولات جانبی گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوترها و سایر ابزار الکترونیکی هستند که می‌توانند برای اتصال آن‌ها به دستگاه‌های دیگر و برای شارژ کردن آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.تنوع زیاد کابل های برند et-link که از جمله برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تولید کابل‌های تبدیل و شارژر موبایل و انواع دستگاه های الکترونیکی و مانند دوربین های مدار بسته-دوربین های عکاسی- پاوربانک ساعت های هوشمند و... می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به لایتنینگ ایتی لینک  مدل F2  طول 1 متر  بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل‌های تبدیل از جمله پرفروش‌ترین محصولات جانبی گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوترها و سایر ابزار الکترونیکی هستند که می‌توانند برای اتصال آن‌ها به دستگاه‌های دیگر و برای شارژ کردن آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.تنوع زیاد کابل های برند ایتی لینک ET-Link که از جمله برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تولید کابل‌های تبدیل و شارژر موبایل و انواع دستگاه های الکترونیکی و مانند دوربین های مدار بسته-دوربین های عکاسی- پاوربانک ساعت های هوشمند و... می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل شارژ USB-C به لایتنینگ فورس مدل FPCBLMFIC1.2MRG Ultra-reinforced Cable طول 1.2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل تقویت شده فورس ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که ارزش این محصول را چندین برابر می‌کنند. این کابل از مقاومت بالایی در برابر قطع و جابجایی مکرر برخوردار است؛ از پوشش Dyneema با قدرتی پانزده برابری نسبت به فولاد برای مقاومت در برابر کشش تا 50 کیلوگرم استفاده می‌کند و از قلاب‌های حرارت دیده فلزی برای افزایش مقاومت در اتصالات استفاده می‌نماید. این کابل همچنین دارای عایق‌سازی با استفاده از لایه Vectran® برای مقاومت در برابر شوک الکترواستاتیک می‌باشد. طراحی خاص بندبند این کابل از تحمل تا 50000 بار خم شدن در 180 درجه بدون آسیب دادن به کابل بهره می‌برد و به این ترتیب استحکام کابل را بیش از 50 برابر نسبت به کابل‌های معمولی افزایش می‌دهد. این محصول همچنین امکان شارژ سریع و انتقال داده با سرعت بالا را فراهم می‌کند و از اتصالات برگشت‌پذیر برای اتصال ساده‌تر و بدون نگرانی از جهت کابل بهره می‌برد. همچنین، طراحی کاربردی از یک گیره کابل برای نگه داشتن کابل در مکان‌های مختلف نظیر داشبورد و میز‌ها بهره‌برداری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مبدل USB-C به 3.5mm /PD ساتچی مدل ST-UCAPDAM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ساتچی در امریکای شمالی بسیار شناخته شده است و همراه با نام اپل ، نشانگر کیفیت بالای ساخت، عمر بالا و متریال آلومینیوم می باشد. این برند امریکایی طیف گسترده ای از لوازم جانبی را تولید مینماید. حتما پیش آمده که کاربران اپل( و یا دیگر موبایلها و تبلت ها) نیاز به پورت 3.5 میلیمتری برای هدفون یا میکروفون حرفه ای داشته اند و در آیپد ، آیفون این پورت وجود ندارد. از طرفی برای شارژ آیپد/آیفون نیاز است این مبدل قابلیت انتقال برق را نیز داشته باشد. محصول USB-C PD تمامی این نیازها را به بهترین نحو پوشش میدهد. این مبدل از جنس آلومینیوم و کابل درهم تنیده بسیار مقاوم، بصورتی مهندسی شده است که 30 وات برق برای شارژ آیفون/آیپد را بدون ایجاد نویز برای هدفون یا میکروفون، بصورت 24 بیت منتقل کرده و کاربران برای ادیت یا تولید محتوای حرفه ای خود هیچ مشکلی نخواهند داشت. این محصول این اجازه را میدهد ، انواع میکروفون های حرفه ای یقه ای( بیسیم یا سیمی) که از پورت 3.5 میلیمتری برای ضبط صدا استفاده مینماید را برای ویدیوهای خود استفاده نمایید.از طرفی هدفون های سیمی که معمولا حرفه ای بوده و صدای بسیار بهتری از بلوتوثی دارند را با آیفون یا گوشی های کمپانی های دیگر استفاده نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB-C بافو مدل BF-H485 طول 1.5 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ککابل تاندربولت 4 دو سر تایپ سی بافو مدل BF-H485 یک کابل با کیفیت بالا است که برای انتقال سریع داده‌ها، شارژ دستگاه‌ها و نمایش تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده است. این کابل از دو سر Type-C تشکیل شده است و از استاندارد Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کند.کابل تاندربولت 4 دو سر تایپ سی بافو مدل BF-H485 یک کابل با کیفیت بالا است که برای انتقال سریع داده‌ها، شارژ دستگاه‌ها و نمایش تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده است. این کابل از سرعت انتقال داده‌های 40 گیگابیت بر ثانیه، قابلیت شارژ سریع و نمایشگرهای 8K پشتیبانی می‌کند و با استانداردهای مختلف سازگار است. اگر به دنبال یک کابل با کیفیت بالا برای انتقال داده‌های سریع، شارژ دستگاه‌های خود و نمایش تصاویر با کیفیت بالا هستید، این کابل گزینه مناسبی برای شما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB-C بافو مدل BF-H483 طول 1.5 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل تایپ سی USB 4.0 به تایپ سی بافو مدل BF-H483 یک کابل پرسرعت و باکیفیت است که می‌تواند برای انتقال داده‌ها، شارژ دستگاه‌ها و نمایش تصاویر با کیفیت بالا استفاده شود. این کابل از نرخ انتقال رابط Super-Speed + USB 4.0 Type-C تا 40Gbps پشتیبانی می‌کند که می‌تواند انتقال داده‌ها را تا چند برابر سریع‌تر از USB 3.0 انجام دهد.طول این کابل 1.5 متر است و با دستگاه‌های دارای پورت USB 4.0، Thunderbolt 3، USB 3.2، USB 3.1، USB 3.0، USB 2.0 و USB 1.1 سازگار است. این کابل همچنین از شارژ سریع USB (حداکثر 48 ولت و 5 آمپر) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت بالایی شارژ کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به DC لنمو مدل B07HQ7X4SJ طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

LANMU در سال 2012 تاسیس شد و در تولید لوازم جانبی جاروبرقی تخصص دارد. ما متعهد به نوآوری محصول هستیم و برای کیفیت عالی تلاش می کنیم. ماموریت ما تمرکز بر نیازهای مشتریان و کیفیت درجه یک برای ارائه تجربه بهتر به مشتریان است. از اعتماد و حمایت شما از LANMU سپاسگزاریم. ما تمام تلاش خود را برای تولید محصولات بهتر انجام خواهیم داد. - مجموعه کابل و آداپتور: کابل دوشاخه بشکه USB به DC، با 8 فیش بشکه قابل جابجایی DC، در هنگام استفاده از لوازم خانگی مختلف، نگران پیدا کردن آداپتور مناسب نباشید، با این کابل می توانید دستگاه خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنید. - نکات ایمنی: برای جلوگیری از جریان بیش از حد یا ولتاژ بیش از حد، لطفاً قبل از خرید به خروجی و توان دستگاه خود توجه کنید، سپس آداپتور شارژ مناسب را انتخاب کنید (توجه: آداپتور در بسته بندی موجود نمی باشد.) - کابل اتصال USB A به بشکه: کابل نر 5.5 x 2.1 میلی متری USB A به 5.5 x 2.1 میلی متر، ساخته شده از مواد بادوام، وصل و بازی. طول کابل 1 متر اساساً می تواند نیازهای زندگی روزمره را برآورده کند - سازگاری گسترده: سازگار با روتر، دوربین IP، چراغ LED، پاور بانک، ماشین اصلاح، جعبه تلویزیون، فیلیپس Hue Hub، توزیع کننده USB، آداپتور کارت SD و هارد دیسک SSD و غیره. - 8 شاخه بشکه DC شامل: 6.4 x 4.4 mm/6.3 x 3.0 mm/5.5 x 2.5 mm/5.5 x 2.1 mm/5.5 x 1.7 mm/4.8 x 1.7 mm/4.0 x 1.7 mm/3.5 x 1.35 mm. آسان برای حذف و استفاده

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پرینتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل USB-C اپل طول 2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کابل USB-C دو متری اپل، به‌راحتی مک بوکتان را شارژ کنید. کابل‌ها را می‌توان از پرشمارترین و متنوع‌ترین تجهیزات جانبی دانست. تجهیزاتی که به‌واسطه تغییر کانکتور و طولشان، کاربرد متفاوتی دارند. کانکتور های USB-C ابعاد کوچک‌تری نسبت به انواع دیگر USB دارند. آن‌ها در نگاه اول شباهت زیادی به microUSB ها دارند، اما نحوه اتصالشان مانند کانکتور های لایتنینگ است. در هنگام اتصال فرقی نمی‌کند که کانکتور را به پشت یا رو، وارد درگاهش کنید. این کانکتور ها از دو طرف قابل‌استفاده هستند. این کابل ساخت شرکت اپل است. دو متر طول دارد و در هر دو سر خود دارای کانکتور های USB-C است. مسلما کابل‌های USB-C زیادی در بازار موجود است که تنوع رنگ، طول و قیمت زیادی هم دارند. اگر جز افرادی هستید که برایتان کیفیت کالا مهم‌تر از قیمت است، محصولات اپل می‌توانند بهترین انتخاب باشند. از این کابل می‌توان برای شارژ مک بوک ها استفاده کرد. علاوه بر شارژ، این محصول از USB 2.0 برای سینک کردن و انتقال اطلاعات هم پشتیبانی می‌کند. کابل USB-C دو متری اپل، یکی از تجهیزات جانبی محبوب دارندگان مک بوک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به microUSB / USB-C / لایتنینگ سولار شارژ ر مدل دیتا لاین طول یک متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل شارژ و انتقال دیتای SOLAR Charger مدل دیتا لاین یک کابل مغناطیسی همه کاره جهت شارژ و انتقال اطلاعات کلیه گوشیها و تبلتهای مجهز به درگاه micro USB ، Type C و لایتنینگ میباشد. روکش بافت این کابل ضمن داشتن زیبایی چشم نواز، استحکام قابل ملاحظه ای به این محصول بخشیده است. کابل شارژ و انتقال دیتای SOLAR Charger مدل دیتا لاین در رنگ های متنوع و به همراه یک کیف محافظ عرضه میگردد. چراغ LED انتهای کابل ضمن زیبایی متفاوت، باعث سهولت کار با این محصول در تاریکی و فضاهای کم نور میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C مدل TURBO CHARGER طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل شارژر فست واقعی 6 آمپر با کیفیت فوق العاده و تضمینی و مناسب گوشی های هوشمند و دستگاه های جدید با درگاه تایپ سی (type_c) است که نیاز به یک کابل توربو دارند تا با قدرت و سرعت بالا و بدون دغدغه گوشی و سایر دستگاه های خود را شارژ کنند.کیفیت و سلامت کابل بسیار مهم است زیرا این مورد میتواند به گوشی و باتری شما صدمه وارد کند پس اگر به دنبال یک کابل 6 آمپر با کیفیت و عالی هستین این مدل کابل شما را راضی خواهد کرد.ضمن اینکه برای استفاده از قابلیت توربو شارژ حتما باید کلگی شما هم توربو شارژ باشد تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.جنس این مدل کابل ضخیم و محکم است و رنگ داخل کانکتور نارنجی است.این کابل علاوه بر شارژ کردن گوشی و سایر دستگاه ها قابلیت انتقال دیتا را دارد و کاربران میتوانند داده های خود را از گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ و یا بالعکس منتقل کنند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به microUSB / USB-C / لایتنینگ سمگپرس مدل Quick Charger طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Samgporse نامی شناخته شده در حوزه تولید قطعات الکترونیکی مصرفی است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. کابل شارژ سه کاره یکی از محصولات این شرکت است که در انتقال جریان شارژ بسیار عالی عمل کرده و کوچکترین نویزی در کابل بوجود نمی آورد و همین موضوع سبب میشود سرعت و کیفیت شارژ دستگاه به مراتب بهبود یابد. علاوه بر داشتن یک کلگی شارژ خوب یکی از فاکتور های اصلی انتقال شارژ به گوشی با سرعت بالا کیفیت کابل انتقال شارژ است. این کابل در انتقال جریان به گوشی عالی عمل کرده و با سرعت بالایی گوشی را شارژ مینماید زیرا در ساخت آن از از بهترین فلزات هادی استفاده شده است. علاوه بر کیفیت داخل کابل شارژ، کیفیت بیرونی یک کابل نیز مهم است. روکش بافت استفاده شده بر روی این کابل علاوه بر استحکام بالا از جنس ضد گره میباشد که باعث افزایش طول عمر کابل میگردد. این کابل دارای سه سری مختلف شارژ Micro USB , Type C , Lightning میباشد و قابلیت شارژ سه گوشی بصورت همزمان را دارد. البته باید توجه داشت در صورت شارژ همزمان سه دستگاه، طبیعتا سرعت شارژ کاهش می یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به microUSB تسکو مدل TC 50 طول 0.9 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تا چندی پیش برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مجبور بودیم از شارژر مخصوص به آن دستگاه استفاده کنیم، اگر هم قرار بود برای مدت کوتاهی جایی بمانیم می‌بایستی برای تک‌تک دستگاه‌های الکترونیکی خود، شارژر مخصوص به آن را نیز می‌بردیم؛ علاوه بر آن فقط می‌توانستیم از برق شهری برای شارژ استفاده کنیم. اما اکنون وضعیت تغییر کرده است، دیگر از دست شارژرهای بزرگ و دست و پاگیر راحت شده‌ایم. دیگر می‌توانیم با یک کابل هم گوشی موبایل، دوربین، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه الکترونیکی خود را شارژ کنیم و هم عکس، فیلم و موسیقی مورد علاقه‌مان را به دستگاه الکترونیکی دیگری منتقل کنیم. خیالمان راحت شده است در مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری نداریم نیز می‌توانیم گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را توسط شارژرهای همراه (پاوربانک)، لپ‌تاپ و یا از طریق شارژر فندکی شارژ کنیم. کابل‌های گوشی و تبلت جایگزین شارژرهای بزرگ و سنگین شده‌اند. انواع مختلفی از کابل‌ها عرضه می‌شوند، که از رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به کابل لایتنینگ(Lightning)، میکرو یو‌اس‌بی(microUSB) و یو‌اس‌بی (USB) اشاره کرد. بسته به نیازمان هر کدام از آن‌ها را می‌توانیم تهیه کنیم. این مدل، محصول شرکت تسکو، از طریق یک کابل 90 سانتی‌متری امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را انجام می‌دهد و سازگار با دستگاه‌های الکترونیکی است که درگاه میکرو یو‌اس‌بی را پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به لایتنینگ بیاند مدل BA-568 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل Lightning بیاند با استفاده از رشته‌های مسی آن با استفاده از روکش پارچه‌ای از الیاف نایلون پوشانده شده‌اند. این روکش مقاومت زیادی دارد و رشته‌های مسی داخل کابل را در برابر قطع‌شدن براثر کشیدن، خم شدن و گره خوردن مقاوم می‌کند.کابل بیاند BA-568 می‌تواند به شارژ و انتقال اطلاعات به دستگاه‌های Lightning شما بپردازد. این کابل کاملاً استاندارد بوده و به دلیل جلوگیری از جریانات مرتعش، در استفاده طولانی مدت به باتری دستگاه شما صدمه‌ای وارد نخواهد کرد. جنس هسته این کابل از مس است و وجود 4 مجموعه سیم مسی در این کابل باعث می‌شود که علاوه بر شارژ سریع دستگاه با جریان 2A، قابلیت انتقال اطلاعات به کمک آن را نیز داشته باشید. این کابل می‌توانید تمام دستگاه‌هایی که دارای ورودی Lightning هستند مانند iPhone، iPad، Airpods و دیگر دستگاه‌هایی که دارای پورت Lightning دارند را شارژ کنید و یا با اتصال به کامپیوتر بین آن‌ها به انتقال اطلاعات بپردازید. می‌توانید تا کابل شارژ تایپ سی بیاند BA-568 را با ترکیب‌های رنگی مختلف تهیه کنید، این ترکیب‌های رنگی با استفاده از رنگ کابل‌های مشکی و سفید و رنگ سری‌های مشکی، نقره‌ای و مسی ایجاد می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C شیائومی مدل 6A طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه نسل دیگر از کابل‌های USB به بازار ارائه شده است که به کابل USB-C معروف است. این کابل‌ها باعث انتقال سریع داده‌ها و اطلاعات نسبت به کابل‌های قدیمی‌تر هستند. از دیگر مزایای این کابل‌ها قدرت بالای آن است. کابل‌های USB-C دارای انعطاف بیشتری نسبت به سایر کابل‌های قدیمی است. از دیگر ویژگی این دست از کابل‌ها سازگاری آن است که خوشبختانه USB-C با نسل های قبلی خود سازگار است. در صورتی که کاربر به یک آداپتور دسترسی داشته باشد می تواند از طریق ورودی و یا کابل USB-C و آداپتور، اتصال میان USB-A و USB-C بر قرار کند. کابل تبدیل USB به USB-C شیائومی مدل 6A طول 1 متر سازگار با تمامی دستگاه‌های مجهز به پورت USB-C بوده و طول کابل آن همونطور که گفته شد 1 متر است. این محصول کاملا اصل و توسط برند شیائومی طراحی شده و کیفیت بالایی دارد.این کابل جدیدترین و قدرتمندترین کابل شیائومی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل شارژ دوسر REMAX مدلDSPT-D14 مناسب برای شارژآیفون واندرویدبانشانگر اتمام شارژ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل‌ها یا سیم‌‌های رابط وظایف و کاربردهای متنوعی دارند اما می‌توان گفت که شایع‌ترین و رایج‌ترین کاربرد آن‌ها نزد کاربران، استفاده برای انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به کامپیوترها یا شارژ کردن باتری در آن‌ها است. کابل «Two In One Cable»مدل D1400839 از جمله محصولات مرغوب «ریمکس» به‌صورت تخت طراحی شده است. این محصول با دو سری لایتنینگ و microUSB از طریق یک کابل 100 سانتی‌متری امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را برای دستگاه‌های مجهز به درگاه لایتنینگ و microUSB فراهم می‌کند. کانکتور اصلی در این محصول از نوع لایتنینگ بوده و البته قابلیت تبدیل به microUSB را دارد. در قسمت کانکتورهای این کابل نشانگر LED تعبیه شده که به هنگام اتصال کانکتور USB آن به یک دستگاه مجهز به این درگاه مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ روشن می‌شود. این نشانگر در مواقعی که کابل در حال شارژ دستگاه باشد، رنگ قرمز دارد و زمانی‌که شارژ دستگاه کامل شده باشد، رنگ آن به آبی تغییر خواهد کرد. پشتیبانی از شارژ سریع به واسطه‌ی مرغوبیت رشته‌های سیمی این کابل از دیگر ویژگی‌های این کابل است. مفتخریم تا نمونه‌ی اورجینال این کابل با کیفیت را در دیجیکالا به مشتریان عزیز ارائه نماییم.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به MicroUSB بیاند مدل BUM-201 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل شارژ بیاند مدل BUM-201 MicroUSB از جنس رشته‌های مسی ساخته شده‌ و دارای روکش بافته شده از الیاف نایلون است. این کابل کاملاً استاندارد بوده و به دلیل جلوگیری از جریانات مرتعش، در استفاده طولانی مدت به باتری دستگاه شما صدمه‌ای وارد نمی کند. جنس هسته این کابل از مس است و وجود 4 مجموعه سیم مسی در این کابل باعث می‌شود که علاوه بر شارژ سریع، امکان انتقال اطلاعات را نیز داشته باشید. به سبب داشتن روکش بافته شده از الیاف نایلون و استفاده از کابل‌های مسی با کیفیت، قابلیت انعطاف‌پذیری تا 360 درجه و عمر بیش از 10,000 بار تا شدن را دارد و با خم شدن مداوم به بدنه‌ی کابل آسیبی وارد نمی شود. روکش بافته شده از الیاف نایلونی دوام بالاتری نسبت به کابل‌های لاستیکی دارد و با استفاده مداوم دچار بریدگی یا تاشدگی در طول کابل نمی شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C مدل ORIGINA1 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این کابل از سیلیکون با روکش بافته شده مفتولی مرغوب و سری روی میباشد که میتوان از آن علاوه بر شارژ گوشی برای انتقال داده و اطلاعات نیز استفاده کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB-C مدل RC-175c طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طول کابل: 100 سانتی متر، جریان خروجی: 5 آمپر، امکان انتقال دیتا، دارای خروجی PD، امکان شارژ تا توان 100W این کابل 100w بوده و از پروتکل فست شارژ PD پشتیبانی میکند و امکان انتقال دیتا با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C مدل Fast Charge 5A طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مچ بند هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

با قدرت انتقال 5 آمپر، فست شارژ واقعی رو تجربه کنید! در صورتی که موبایل و آداپتور شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کند، با استفاده از این کابل میتوانید سریع ترین شارژ ممکن رو تجربه کنید. با توجه به عرضه شدن در 4 رنگ سفید، صورتی، آبی و سبز و پورت هایی به رنگ بنفش، از دیگران متمایز شوید و کابل زیبا در عین حال قدرتمند تهیه کنید. با قابلیت انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر ، در بسته بندی شکیل و زیبا. در قسمت عکس ها میتوانید اسم مدل های موبایل که توسط این کابل تست شدند و قابلیت فست شارژ براشون فعال بوده رو مشاهده کنید. بدیهی است که مدل های مشابه که ذکر نشده نیز از شارژ پرسرعت توسط این کابل و آداپتور استانداردبرخوردار است.سوکت های این کابل به صورت فلزی طراحی شده اند که این امر باعث شده تا مقاومت آن ها در برابر ضربه و خط و خش بسیار بالا برود. سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه بسیار بالا برده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به MICRO USB کلومن مدل DK - 62 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل تبدیل USB به MICRO USB کلومن مدل DK - 62 طول 1 متر نام کابل جدیدی از شرکت کلومن است که برای گجت های مجهز به درگاه میکرو تولید شده است . کابل تبدیل USB به MICRO USB کلومن مدل DK - 62 طول 1 متر با بهره گیری از مواد مرغوب در ساخت و کیفیت بالای خود توانسته نظر ها را به سمت خود جلب کند . در این محصول علاوه بر شارژ میتوان از قابلیت انتقال داده آن نیز بهره برد . همچنین این کابل با توجه به متریال به کار برده شده در تولید آن از گره خوردگی کابل جلوگیری میکند از این کابل میتوان به وسیله شارژر دیواری / شارژر فندکی / هاب شارژر و غیره استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل شارژ USB به USB-C مدل EP-DN930CWE طول 1.2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل USB بهType - C با قابلیت فست شارژ کابل Type - C بعد از Micro USB یکی از مهمترین پورتها برای انتقال دیتا وانتقال شارژ روی گوشی و تبلتها هستند. اما استفاده از کابل شارژ استاندارد و با کیفیت که بتواند عملیات انتقال شارژ را با سرعت وکاملا ایمن انجام دهد از نکات قابل توجهی است که اغلب کاربران با آن درگیر هستند. بطوریکه استفاده از کابل های بی کیفیت و غیر اصل بتدریج باعث صدمه به سوکت شارژ گوشی و در نهایت کاهش عمر گوشی ها می گردد. این کابل تمامی گوشی های فست شارژ سامسونگ را پشتیبانی می‌کند. این کابل شارژ Type - C علاوه بر شارژ برای انتقال دیتا نیز مناسب است وکاربران می توانند از آن برای طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند که درگاه USB – C دارند استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به MicroUSB بیاند مدل BA-310 طول 2 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل شارژ MicroUSB مدل BA-310 بیاند از جنس رشته‌های مسی ساخته شده‌ است. این کابل کاملاً استاندارد بوده و به دلیل جلوگیری از جریانات مرتعش، در استفاده طولانی مدت به باتری دستگاه شما صدمه‌ای وارد نخواهد کرد.کابل بیاند BA-310 دارای یک روکش بافته شده از الیاف نایلونی است تا دوام بالاتری نسبت به کابل‌های لاستیکی داشته باشد و با استفاده مداوم دچار بریدگی یا تاشدگی در طول کابل نشود.جنس هسته این کابل از مس است و وجود 4 مجموعه سیم مسی در این کابل باعث می‌شود که علاوه بر شارژ سریع دستگاه با جریان 2A، قابلیت انتقال اطلاعات به کمک آن را نیز داشته باشید.با این کابل می‌توانید تمام دستگاه‌هایی که دارای ورودی Micro-USB هستند را شارژ کنید و یا با اتصال به کامپیوتر بین آن‌ها به انتقال فایل بپردازید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C سوموس تل مدل SMS-BP06 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل‌های تبدیل از جمله پرفروش‌ترین محصولات جانبی گوشی‌های موبال، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوترها و سایر ابزار الکترونیکی هستند که می‌توانند برای اتصال آن‌ها به دستگاه‌های دیگر و برای شارژ کردن آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. این کابل‌ها امروزه توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و همین موضوع باعث تنوع بسیار بالای آن‌ها شده است. برند سوموس تل از جمله برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تولید کابل‌های تبدیل و شارژ است و کابل تبدیل USB به USB-C سوموس تل مدل SMS-BP06 را می‌توان از جمله محصولات پرفروش این شرکت لقب داد. این کابل تبدیل دارای روکش TPE است و در نتیجه مقاومت خوبی در برابر کشیدگی و پیچ خوردگی خواهد دارد و همچنین انعطاف قابل توجه‌ای را در خود می‌بیند. این کابل می‌تواند تا شدت جریان 3 آمپر را از خود عبور دهد و مناسب برای استفاده برای شارژ شدن سریع است. این کابل اجازه می دهد تا به طور همزمان شارژ و همگام سازی و انتقال اطلاعات انجام شود در ضمن این محصول قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه را دارد. آخر این کابل قابلیت شارژ مداوم و یکنواخت و بدون صدمه زدن به دستگاه شما را دارد. مقاومت در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن و سرعت بالا در انتقال اطلاعات و شارژ از ویژگی‌های این محصول شرکت سوموس تل است. بنابراین، اگر به دنبال کابلی با امکان شارژ سریع، سرعت انتقال و دوام بالا هستید کابل مدل SMS-BP06 را به عنوان انتخابی هوشمندانه در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به MicroUSB اکسیژن مدل LX8 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل شارژ MicroUSB مدل LX8 توسط شرکت OXYGEN ساخته شده‌ است. استانداردهایی که در این کابل به کار رفته باعث می شود تا آداپتور شما بتواند عملیات شارژ خود را به درستی انجام دهد و باعث افزایش عمر باتری دستگاه شما می‌شود. و می‌تواند تمام دستگاه‌هایی که دارای ورودی MicroUSB هستند را با شدت جریان 5 آمپری و سرعت بالایی شارژ کند و یا با اتصال به کامپیوتر انتقال اطلاعات انجام دهد. طول یک متری سیم آن با طراحی بسیار زیبا و محکم و LED در قسمت MicroUSB، این محصول را خاص کرده و به شما کمک می کند تا هنگام شارژ به راحتی از آن استفاده نمایید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C کن شین دا مدل M-202 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شارژرهای تایپ سی هنوز هم یکی از محبوب‌ترین انواع شارژر هستند. از کابل تایپ سی برای کاربردهای مختلفی مثل شارژ کردن گوشی یا انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. کاربران نیز می‌توانند از کابل تایپ سی اسپریگ برای انتقال اطلاعات از گوشی به لپ تاپ هم استفاده کنند. کابل شارژ تایپ سی از بهترین مواد ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB-C دبلیو یو دبلیو مدل X157 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل‌ها یا سیم‌های رابط از جمله لوازم جانبی پر مصرفی هستند که کاربردهای متنوعی دارند اما رایج‌ترین کاربرد آن‌ها انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به کامپیوتر یا برای شارژ باتری آن‌ها است. کابل برند WUW مدل X157 به همین منظور به بازار عرضه شده است و در اختیار کاربران قرار گرفته است تا از تجربه ی استفاده از کابلی با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت بهره مند گردند. همچنین روکش بافته شده دراین نوع کابل مقاومت آن را در برابر گره خوردن بالا می برد و باعث طول عمر بیشتر این کالا می شود. طول 100 سانتی‌متری و جنس فلزی سری کانکتورها از دیگر ویژگی های این کابل است. برای استفاده از این محصول کافی است کانکتور USB آن را به شارژر یا پورت USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل کنید و دیگر کانکتور آن را به پورت Type-C گوشی موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه دیجیتالی وصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به MicroUSB میکیا مدل MC12 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل 1.2 متری شرکت میکیا یک محصول بادوام بوده و قابلیت تحمل بیش از 5000 بار خمش را دارد. کابل 120 سانتی‌متری میکیا مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه یو اس بی (USB) و میکرو یو اس بی (MicroUSB) بوده و با تمام سیستم‌عامل‌های موجود در بازار کاملا سازگار است. ، شرکت میکیا بدنه آن را به‌گونه‌ای طراحی کرده که از یک سیم چندتکه بوده تا باعث کاهش میزان مقاومت داخلی آن شود و سرعت انتقال شارژ در این محصول را تا 40 درصد افزایش دهد. همچنین یکی از مشکلات اساسی در حمل کابل و گره‌خوردگی آن بوده که شرکت میکیا برای حل این مشکل بدنه‌ی کابل‌های مدل MC12 را با قابلیت ضد گره‌خوردگی تولید کرده است. اگر به دنبال کابلی با سرعت انتقال بالا هستید، این محصول برای شما بهترین انتخاب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به MicroUSB دبلیو یو دبلیو مدل X155 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت wuw کابل های بسیار متنوع، خلاقانه و با کیفیت زیاد رو به بازار عرضه کرده است. تا جوابگوی نیاز کاربران در همه حالت های ممکن باشد. کابل شارژ یک متری USB به MicroUSB دبلیو یو دبلیو مدل X155 برای گیمر های موبایل یا کاربرانی که زیاد از کابل استفاده میکنن بهینه سازی شده است کانکتور خمیده آن به گونه ای طراحی شده است که هنگام بازی با موبایل دست را درگیر نکند تا کاربران تمرکز خود را به طور کامل حفظ کنند. این کابل قابلیت شارژ با سرعت بالایی را دارد که لازم به ذکر است که برای شارژ سریع، باید آداپتور مناسب تهیه کنید همچنین مشخصات گوشی هوشمند شما نیز قابلیت پشتیبانی از این توان شارژ را باید داشته باشد. روکش این کابل به گونه ای طراحی شده است که دوام و ماندگاری آن را بالاتر برده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به USB Type-c کلومن مدل KD-01 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کابل با ویژگی‌هایی که باعث شود راحتی ما در استفاده از آن بیشتر باشد، یک راحتی خوبی برای ما به همراه خواهد داشت. دارای طولی معادل 100 سانتی‌متر بوده و با درگاه‌های ارتباطی رایج برای دستگا‌ه‌های هوشمند به تبلت، موبایل و گجت‌های الکترونیکی متصل می‌شود. این درگا‌ه‌ها شامل USB به USB Type-c بوده و که USB به آداپتور یا لب تاب متصل شده و از طرف دیگر USB TYPE-C به دستگاه مورد نظر برای شارژ یا انتقال اطلاعات متصل می‌شود. همان‌طور که می‌دانید امروزه بسیاری از دستگاه‌ها شامل درگاه ارتباطی USB TYPE C هستند، این درگاه باعث انتقال شارژ سریع‌تر خواهد شد و یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که دارد این است که از هر طرف سری کابل را به دستگاه وارد کنیم، مشکلی از نظر خرابی به وجود نمی‌آورد. سری آن طوری طراحی شده که جهت نداشته باشد تا درصورتی‌که با دقت کم سری کابل را وارد دستگاه کنیم، سری کابل و دستگاه سالم باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل تبدیل USB به microUSB / USB-C / لایتنینگ سوموس تل مدل BT08 طول 1 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند سوموستل نامی شناخته شده در حوزه تولید قطعات الکترونیکی مصرفی است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. کابل شارژ سه کاره یکی از محصولات این شرکت است که در انتقال جریان شارژ بسیار عالی عمل کرده و کوچکترین نویزی در کابل بوجود نمی آورد و همین موضوع سبب میشود سرعت و کیفیت شارژ دستگاه به مراتب بهبود یابد. این کابل دارای سه سری مختلف شارژ Micro USB , Type C , Lightning میباشد و قابلیت شارژ سه گوشی بصورت همزمان را دارد. البته باید توجه داشت در صورت شارژ همزمان سه دستگاه، طبیعتا سرعت شارژ کاهش می یابد. از ویژگی‌های سخت افزاری جدید می‌توان به چیپ اختصاصی نسل دوم اشاره کرد که عملیات های محافظتی از گوشی را به حداکثر می‌رساند. برخی از ویژگی‌های محافظتی این کابل می‌توان به تخصیص هوشمند شارژ بین دستگاه‌های متصل، کنترل دمای دستگاه‌های در حال شارژ، کنترل ولتاژ ورودی به دستگاه وبهینه‌کردن آمپر ورودی به اسمارت‌فون ها و تبلت‌ها اشاره‌کرد. سرعت شارژ این کابل حداکثر 2.4 آمپر است که در بین کابل‌های سه کاره سرعت بسیار قابل قبولی است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا