کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید فلش مموری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکیت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در دنیایی زندگی می‌کنیم که فلش مموری را می‌توان یکی از پرکاربردترین قطعات جانبی دیجیتال به شمار آورد که برای جا به‌ جایی و در برخی موارد ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع فلش مموری‌ها در کنار هاردهای اکسترنال، جایگزین سی‌دی‌ها و دیسک‌ها شده‌اند. اگر چه کاربری تمامی فلش مموری‌ها یکسان بوده اما باید در هنگام خرید فلش مموری به ویژگی‌های آن‌ها توجه شود تا بتوان خریدی هوشمندانه انجام داد. در ادامه این  قصد آن داریم تا ویژگی‌های یک فلش مموری باکیفیت را بررسی کرده و بهترین مارک فلش مموری را نیز معرفی کنیم. چنانچه قصد خرید فلش مموری دارید، این نکات مهم و راهنمای خرید فلش مموری را از دست ندهید.

نکات مهم هنگام خرید فلش مموری

کیفیت ساخت حافظه فلش مموری

کیفیت ساخت همه‌ی فلش مموری‌ها یکسان نیست و مرغوبیت حافظه‌ی به‌کار‌رفته در درایو USB یکی از مهم‌ترین عوامل آن است. یکی از دلایل قیمت چند برابر ارزان‌تربودن فلش مموری‌های شرکت‌های متفرقه از شرکت‌های معتبر، استفاده از تراشه‌ی حافظه‌ی بازیافتی است که عمر بسیار کمی دارند. چاره‌ی کار، خرید محصولات شرکت‌های معتبر است که از حافظه‌های شرکت‌های معروفی مانند سامسونگ، سن دیسک، اینتل و مایکرون استفاده می‌کنند.

ظرفیت فلش مموری

پیش از خرید فلش مموری، ابتدا باید تعیین کنید که ظرفیت موردنیاز شما چقدر است؛ مثلاً برای جابه‌جایی جزوات و تحقیقات دانشجویی ۸ گیگابایت یا حتی کمتر نیز کافی است یا برای پخش موسیقی در ماشین ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت کفایت می‌کند؛ البته برای انتقال پروژه‌های فیلم و فایل نصبی بازی و برنامه‌ها، حداقل به فلش مموری ۶۴ گیگ نیاز خواهید داشت.

سرعت فلش مموری

استاندارد USB استفاده‌شده در فلش مموری، یکی از عوامل تعیین‌کننده‌ در سرعت خواندن و نوشتن آن است. برای نمونه، سرعت انتقال داده در USB 3.0 درمقایسه‌با USB 2.0 حدود ۱۰ برابر بیشتر است.

نوع تراشه‌ی مموری

اکثر فلش مموری‌های موجود در بازار از دو نوع استاندارد USB 2.0 و USB 3.0 استفاده می‌کنند که توصیه می‌شود برای فلش مموری‌های بیشتر از ۸ گیگابایت حتماً نوع USB 3.0 آن‌ را بخرید. برای آشنایی بیشتر با انواع حافظه‌ها، می‌توانید مقدمه‌ی مقاله‌ی «بهترین SSD با بودجه متفاوت برای کاربری‌‌‌های مختلف» را مطالعه کنید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید فلش مموری

درگاه‌های ارتباطی فلش مموری

بسته به نیاز و کاربردتان باید تعیین کنید که فلش مموری مدنظرتان،از چه درگاه یا درگاه‌هایی برخوردار باشد. به‌عنوان مثال، اگر مک بوک دارید، به فکر خرید فلشی باشید که درگاه USB-C داشته باشد.

شکل ظاهری فلش مموری

ممکن است طراحی و شکل ظاهری و حتی جنس بدنه‌ی فلش مموری در انتخاب برخی کاربران تأثیرگذار باشد. برای نمونه، اگر احتمال می‌دهید که فلش مموری درمعرض خطرِ افتادن و له‌شدن باشد، جنس بدنه‌ی فلزی می‌تواند مقاومت‌تر باشد.

بهترین برند فلش مموری

ساخت فلش مموری پیچیدگی سایر دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی هوشمند را ندارد و شرکت‌های زیادی دست به تولید آن می‌زنند که اکثرشان کیفیت لازم را ندارند؛ اما برخی شرکت‌های معتبر با رعایت اصول و استانداردهای ممکن، محصولات درجه‌یک و باکیفیتی دراختیار کاربران قرا می‌دهند.

اگر بخواهیم نام برخی از شرکت‌های معروف و معتبر را ذکر کنیم، می‌توانیم به ای دیتا، توشیبا، سن دیسک، اچ‌پی، سیلیکون پاور، اپیسر، لکسار، سامسونگ، وریتی، کینگستون، وسترن دیجیتال، فیلیپس، ترنسند و پتریوت اشاره کنیم؛ بنابراین، اگر نتوانستید مدل‌های معرفی‌شده در‌ادامه‌ی این مقاله را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حداقل از یکی از این برندها بخرید.

امنیت فلش مموری

بسیاری از فلش مموری‌ها دارای امنیت داده هستند؛ از جمله حفاظت از رمز عبور یا اسکن اثر انگشت.

میزان امنیت مورد نیاز شما بستگی به این دارد که چه چیزی را روی فلش قرار می دهید؛ اما باید به دنبال فلشی باشید که حداقل از رمز عبور پشتیبانی کند.
فلش در اندازه‌ی کوچک ممکن است مناسب باشد، اما امکان گم شدن آن بسیار زیاد است.

یکی دیگر از ضمانت‌های مفید ضمانت نامه سازنده است که معمولاً در اکثر فلش USB وجود دارد. ضمانت‌های تولید کننده می‌تواند از یک سال تا مادام العمر متغیر باشد و در برابر نقص تولید از محصول محافظت کند.

ضد آب و ضد ضربه بودن فلش مموری

فلش‌ها محبوب‌ترین ابزار جابه‌جایی و انتقال اطلاعات محسوب می‌شوند.

در اغلب اوقات، اطلاعات مهمی داخل فلش مموری قرار می‌دهیم که از‌دست‌رفتن آن‌ها ممکن است دردسرساز شود؛ بنابراین، بخش‌های مربوط به مقاومت فلش مموری کاملا به نیازتان برمی‌گردد.

فلش‌هایی در بازار وجود دارند که در‌مقابل نفوذ آب، گردوغبار، ضربه و شوک مقاوم‌اند.

مزیت خرید این دسته از فلش مموری‌ها آن است که خیالتان از بابت از‌بین‌نرفتن اطلاعات براثر ضربه‌خوردن یا خیس‌شدن فلش راحت می‌شود.

قیمت فلش مموری

قطعاً یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید فلش مموری مانند هر کالای دیگری، قیمت آن است؛ البته توصیه می‌کنیم با خرید محصول باکیفیت و کمی گران‌تر، از هزینه‌ی بعدی بیشتر و خرابی احتمالی آن جلوگیری کنید.

گارانتی فلش مموری

حتی اگر محصول مدنظر شما از برندی معتبر باشد، هرگز بدون داشتن گارانتی معتبر آن را نخرید. دراین‌میان، برخی از فلش مموری‌ها گارانتی مادام‌العمر دارند که تا حدود زیادی خیالتان را راحت می‌کند. توجه کنید که بسته به نوع گارانتی، ممکن است تنها خسارت مادی شما جبران شود و اطلاعاتتان هرگز باز نگردد؛ پس حتماً چند کپی از اطلاعات ضروری خود در حافظه‌های مختلف داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید فلش مموری گفته شد، می توانید فلش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسکیت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز فلش مموری دی ام مدل PD168 ظرفیت 64 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند DM متخصص در طراحی و ساخت محصولات ذخیره سازی اطلاعات، لوازم جانبی موبایل، مبدل ها همگام با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا میباشد.فلش مموری مدل PD168 با دو درگاه type C و usb3.1 عرضه شده است که قابلیت سازگاری بسیار بالایی با اکثر دستگاه های موجود را دارا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری کینگ استار مدل KS238 ظرفیت 64 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند کینگ استار با چندین سال تجربه در زمینه آی تی، فلش مموری جدید خود را به نام KS238 روانه بازار کرده است. این فلش از رابط کابری USB2.0 بهره می‌برد و دارای سرعت انتقال حداکثر 480 مگابیت بر ثانیه است. بدنه فلزی این فلش علاوه بر زیبایی، دارای استحکام کافی در برابر ضربه بوده و همچنین ضد آب و ضد گرد و غبار است. قسمت انتهایی فلش نیز برای آویز در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید آنرا به جایی متصل کرده و با خیالی آسوده اطلاعات خود را حمل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توکن امضای دیجیتال مدل ePass3003 Auto بسته 100عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توکن ePass 3003 Auto دارای تأییدیه از مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه کشور با امتیاز 840 و پرفروش ترین توکن امضای دیجیتال در کشور (با بیش از 1.000.000 دستگاه فعال) می باشد. توکن epass 3003 Auto یک توکن Plug & play است. به این معنی که بدون نیاز به نصب درایور (Driverless) شناسایی شده و میان افزار (Middleware) آن به صورت اتوماتیک نصب می شود. این بسته بصورت 100 تایی ارائه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری ریمکس مدل RX817 ظرفیت 256 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش‌مموری ریمکس مدل RX817 با دو درگاه USB 3.1 و USB Type-C دارای طراحی چرخش 360 درجه بوده و به رایانه و تلفن‌همراه شما متصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات مهمتان همراهی می‌کند و دارای سرعت بالا و انتقال پایدار اطلاعات می باشد. برای اتصال فلش مموری ریمکس به کامپیوتر کافی است که از درگاه USB3 آن استفاده کرد و برای اتصال فلش‌مموری به تلفن‌همراه یا تبلت باید از درگاه USB Type-C بهره برد. البته باید به این نکته اشاره کرد که برای استفاده از این فلش مموری در تلفن‌همراه حتما باید درگاه USB Type-C در تلفن‌همراه هوشمندتان پشتیبانی شود. سرعت انتقال داده‌ای که شرکت ریمکس برای این محصول ارائه کرده،بسیار بالا می باشد. این فلش‌مموری دارای ظرفیت 256 گیگابایت است که برای کاربرانی که اطلاعات بسیار زیادی دارند، مناسب است. فلش‌مموری ریمکس RX-817 ابعاد و وزن بسیار کمی دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه آن ‌را به همراه داشته باشد. جنس بدنه‌ی این محصول از فلز مقاوم Zinc Alloy است که می‌تواند مقاومت خوبی از خود در برابر ضربات و اکسیداسیون نشان دهد.با فرض اینکه اندازه متوسط ​​یک عکس، آهنگ MP3 و ویدیو به ترتیب 2، 4 مگابایت و 500 مگابایت است، ذخیره سازی این فلش دیسک می تواند تقریباً تا 90000 عکس یا 60000 MP3 یا 480 ویدیوی 500 مگابایتی را ذخیره کند. با توجه به اینکه رابط آن USB 3.1 است، USB 3.1 یک حالت اتصال جدید است که SuperSpeed+نامیده می‌شود این حالت انتقال سریعتر داده (10 گیگابیت بر ثانیه) نسبت به نسخه های قبلی در صورت اتصال به پورت USB 3.1 است. همچنین سازگار با سرعت های پایین USB 3 نیز است. (همچنین به عنوان USB 3.1 Gen 2 / 3.2 Gen 2 نیز شناخته می شود.). توجه داشته باشید نسخه Gen1 دارای سرعت 5Gbps است. مسلما برای استفاده از سرعت بالای نسخه USB 3.1 - Gen2 باید هر سه بخش دستگاه مبدا، کابل ارتباطی و دستگاه مقصد از آن پشتیبانی کنند.استاندارد USB 3.1 می‌تواند خروجی ویدیو با کیفیت 4K را فراهم کند و برای این منظور از MHL 3 پشتیبانی می‌کند. با این اوصاف، USB 3.1 به همراه درگاه نوع C به‌طور بالقوه می‌توانند جایگزین استانداردهای دیگری مانند HDMI ،DVI و DisplayPort شوند. این محصول دارای استانداردهای بین المللی FC,CE,RoHS,ISO14001,ISO9001 می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف لپ تاپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری ریمکس مدل RX-817 ظرفیت 256 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش‌مموری ریمکس مدل RX-817 با دو درگاه USB 3.1 و USB Type-C دارای طراحی چرخش 360 درجه بوده و به رایانه و تلفن‌همراه شما متصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات مهمتان همراهی می‌کند و دارای سرعت بالا و انتقال پایدار اطلاعات می باشد. برای اتصال فلش مموری ریمکس به کامپیوتر کافی است که از درگاه USB3 آن استفاده کرد و برای اتصال فلش‌مموری به تلفن‌همراه یا تبلت باید از درگاه USB Type-C بهره برد. البته باید به این نکته اشاره کرد که برای استفاده از این فلش مموری در تلفن‌همراه حتما باید درگاه USB Type-C در تلفن‌همراه هوشمندتان پشتیبانی شود. سرعت انتقال داده‌ای که شرکت ریمکس برای این محصول ارائه کرده،بسیار بالا می باشد. این فلش‌مموری دارای ظرفیت 256 گیگابایت است که برای کاربرانی که اطلاعات بسیار زیادی دارند، مناسب است. فلش‌مموری ریمکس RX-817 ابعاد و وزن بسیار کمی دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه آن ‌را به همراه داشته باشد. جنس بدنه‌ی این محصول از فلز مقاوم Zinc Alloy است که می‌تواند مقاومت خوبی از خود در برابر ضربات و اکسیداسیون نشان دهد.با فرض اینکه اندازه متوسط ​​یک عکس، آهنگ MP3 و ویدیو به ترتیب 2، 4 مگابایت و 500 مگابایت است، ذخیره سازی این فلش دیسک می تواند تقریباً تا 90000 عکس یا 60000 MP3 یا 480 ویدیوی 500 مگابایتی را ذخیره کند. با توجه به اینکه رابط آن USB 3.1 است، USB 3.1 یک حالت اتصال جدید است که SuperSpeed+نامیده می‌شود این حالت انتقال سریعتر داده (10 گیگابیت بر ثانیه) نسبت به نسخه های قبلی در صورت اتصال به پورت USB 3.1 است. همچنین سازگار با سرعت های پایین USB 3 نیز است. (همچنین به عنوان USB 3.1 Gen 2 / 3.2 Gen 2 نیز شناخته می شود.). توجه داشته باشید نسخه Gen1 دارای سرعت 5Gbps است. مسلما برای استفاده از سرعت بالای نسخه USB 3.1 - Gen2 باید هر سه بخش دستگاه مبدا، کابل ارتباطی و دستگاه مقصد از آن پشتیبانی کنند.استاندارد USB 3.1 می‌تواند خروجی ویدیو با کیفیت 4K را فراهم کند و برای این منظور از MHL 3 پشتیبانی می‌کند. با این اوصاف، USB 3.1 به همراه درگاه نوع C به‌طور بالقوه می‌توانند جایگزین استانداردهای دیگری مانند HDMI ،DVI و DisplayPort شوند. این محصول دارای استانداردهای بین المللی FC,CE,RoHS,ISO14001,ISO9001 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری مدل CP-SK3-M60 2023 ظرفیت 60 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اطلاعاتی که به همراه دارید سری و شخصی است می‌توانید از فلش رمزگذاری شده استفاده کنید. فلش مموری یکی از بهترین لوازم برای افرادی است که قصد جابه‌جایی و ذخیره اطلاعات را دارند. هرچند فلش‌ها بر خلاف هارد اکسترنال ابعاد کوچک‌تری دارند ولی ظرفیتی که برای این سری از محصولات در نظر گرفته‌ شده کم نظیر است. فلش مموری سایبرپل سری CP-SK3 در ظرفیت های 8 الی 500 گیگابایت به بازار عرضه‌ شده است. این میزان برای افرادی که هر میزان اطلاعات را جابه‌جا می‌کند کافی است. مهم‌ترین ویژگی‌ این مدل که باعث شده تا این فلش با سایر محصولات تفاوت پیدا کند، صفحه‌کلید آن است. با استفاده از این صفحه‌کلید می‌توانید برای 5 کاربر فلش بصورت جداگانه رمز انتخاب کنید. این امکان باعث شده تا هر شخص رمز مختص به خود را داشته باشد و در صورت گم‌شدن فلش، کسی به اطلاعاتتان دسترسی نداشته باشد. این مدل 3 نشانگر LED داشته که از طریق آن می‌توانید از وضعیت فلش مطلع شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری مدل CP-SK3-M120 2023 ظرفیت 120 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اطلاعاتی که به همراه دارید سری و شخصی است می‌توانید از فلش رمزگذاری شده استفاده کنید. فلش مموری یکی از بهترین لوازم برای افرادی است که قصد جابه‌جایی و ذخیره اطلاعات را دارند. هرچند فلش‌ها بر خلاف هارد اکسترنال ابعاد کوچک‌تری دارند ولی ظرفیتی که برای این سری از محصولات در نظر گرفته‌ شده کم نظیر است. فلش مموری سایبرپل سری CP-SK3 در ظرفیت های 8 الی 500 گیگابایت به بازار عرضه‌ شده است. این میزان برای افرادی که هر میزان اطلاعات را جابه‌جا می‌کند کافی است. مهم‌ترین ویژگی‌ این مدل که باعث شده تا این فلش با سایر محصولات تفاوت پیدا کند، صفحه‌کلید آن است. با استفاده از این صفحه‌کلید می‌توانید برای 5 کاربر فلش بصورت جداگانه رمز انتخاب کنید. این امکان باعث شده تا هر شخص رمز مختص به خود را داشته باشد و در صورت گم‌شدن فلش، کسی به اطلاعاتتان دسترسی نداشته باشد. این مدل 3 نشانگر LED داشته که از طریق آن می‌توانید از وضعیت فلش مطلع شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری لکسار مدل D35C ظرفیت 64 گیگابایت بسته 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش مموری برند لکسار مدل D35C فلش مموری دو سر میباشد یک قسمت آن مربوط به در گاه TYPE-C و قسمت دیگر آن USB میباشد. با توجه به USB3.0 بودن این محصول شما میتوانید با سرعت بالایی (UP TO 100MB/S ) اطلاعات خود را جا به جا کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری ای دیتا مدل UE800 ظرفیت 256 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

UE800 دارای سرعت خواندن/نوشتن تا 1000 مگابایت بر ثانیه است که 10 برابر سریع‌تر از فلش درایوهای USB 3.2 عادی محسوب می‌شود.فرقی نمی‌کند فلش را چگونه دستتان گرفته باشید، کانکتور USB Type-C را می‌توان بدون مشکل و از هر سمتی به دستگاه متصل نمود. علاوه بر این، USB Type-C با طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ و تلفن‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها برای استفاده بدون دردسر سازگار است. آیا درایو ذخیره‌سازی شما فضای کافی دارد؟ UE800 این فضا را دارد! این فلش برای ذخیره سازی و پردازش ویدیوهای 4K و یا حتی رزولوشن بالاتر تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت ارائه شده است. بنابر این در هنگام ذخیره‌سازی و ویرایش فیلم‌ها و عکس‌ها دیگر نگران کمبود ظرفیت نخواهید بود.UE800 دارای طراحی کانکتور کشویی است تا دیگر با درپوش‌های دست و پاگیر که معمولا گم می‌شوند چالش نداشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول سخت‌افزاری کول ولت مدل S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول سخت‌افزاری «کول ولت اس» (CoolWallet S) یک کیف پول سخت افزاری بلوتوثی است با ابعادی همانند یک کارت اعتباری که به طور کاملا ایمن از رمز ارزهای شما محافظت می‌کند. ابعاد مناسب این کیف پول موجب راحتی در استفاده و حمل آن شده است به نحوی که شما می‌توانید به آسانی آن را در کیف پول معمولی خود قرار دهید و در همه جا همراه خود داشته باشید. در بحث امنیت این کیف پول دارای گواهی +CC EAL5 می‌باشد که از بالاترین استاندارهای امنیتی در محصولات IT است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
سطح امنیت چیپست به کار رفته در کول ولت اس، برابر با سطح امنیتی FIPS است که در ارتش ایالات متحده کاربرد دارد، کلیدهای خصوصی در این دستگاه کاملا ایزوله هستند و در ارتباط با بیرون قرار ندارند. تراشه این کیف پول تمامی محاسبات لازم را انجام می‌دهد و فقط نتایج این محاسبات(داده‌های غیر حساس) را با بیرون از دستگاه به اشتراک می‌گذارد. لازم به ذکر است که تلفن همراه شما تنها بوسله‌ی اتصال بلوتوث و نهایتا تا فاصله‌ی 10متری قابلیت اتصال به کول ولت اس را دارد و این ارتباط دارای سطح رمزنگاری AES256 می‌باشد. کیف پول CoolWallet S از اکثر ارزهای دیجیتالی اصلی مانند BTC ،ETH ،LTX ،XRP ،ZEN ،BCH و همه‌ی توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند. این کیف پول سخت‌افزاری ضد آب، غیر قابل دستکاری، مقاوم در برابر ضربه و همچنین خم شدن تا 15درجه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری مدل 2 ظرفیت دو ترابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری اطلاعات دیجیتال همواره یکی از موضوعاتی است که امروزه همگی ما با آن درگیر هستیم به همین خاطر لازم است تا همیشه یک وسیله مانند هارد، رم یا فلش مموری همراه خود داشته باشیم تا اطلاعات مورد نظر خود را جابه‌جا کنیم. در میان این دسته از وسایل، هاردهای اکسترنال دارای ظرفیت‌های بسیار بالا چند گیگابایتی تا چند ترابایتی هستند که اغلب آن‌ها نیز دارای اندازه‌های بسیار بزرگ و سنگین است. همین ابعاد بزرگ باعث شده تا حمل‌ونقل آن‌ها سخت باشد از این رو بهتر است اگر اطلاعات جابه‌جایی شما زیاد نیستند؛ از فلش مموری‌های کوچک و سبک استفاده کنید. . فلش مموری HP یک این کالا فاقد جعبه است. محصول ساده اما با کیفیت است که برای هر فردی لازم می‌شود که یکی مانند آن را داشته باشد. این محصول دو ترابایت حافظه دارد و وزن آن تنها 8 گرم است.یک این کالا فاقد جعبه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری مدل CP-SK3-M240 2023 ظرفیت 240 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اطلاعاتی که به همراه دارید سری و شخصی است می‌توانید از فلش رمزگذاری شده استفاده کنید. فلش مموری یکی از بهترین لوازم برای افرادی است که قصد جابه‌جایی و ذخیره اطلاعات را دارند. فلش‌ها بر خلاف هارد اکسترنال ابعاد کوچک‌تری دارند ولی ظرفیتی که برای این سری از محصولات در نظر گرفته‌ شده کم نظیر است. فلش مموری سایبرپل سری CP-SK3 در ظرفیت های 8 الی 500 گیگابایت به بازار عرضه‌ شده است. این میزان برای افرادی که هر میزان اطلاعات را جابه‌جا می‌کند کافی است. مهم‌ترین ویژگی‌ این مدل که باعث شده تا این فلش با سایر محصولات تفاوت پیدا کند، صفحه‌کلید آن است. با استفاده از این صفحه‌کلید می‌توانید برای 5 کاربر فلش بصورت جداگانه رمز انتخاب کنید. این امکان باعث شده تا هر شخص رمز مختص به خود را داشته باشد و در صورت گم‌شدن فلش، کسی به اطلاعاتتان دسترسی نداشته باشد. این مدل 3 نشانگر LED داشته که از طریق آن می‌توانید از وضعیت فلش مطلع شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری پتریوت مدل Supersonic Rage Prime ظرفیت 500 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساخت حافظه‌های مبتنی بر تراشه‌های نیمه هادی با ظرفیت بالا که در ابعادی کوچک نظیر کارت‌های حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرند، این روزها امری مرسوم است. اما سرعت خیره کننده در کنار ظرفیت بالا آن هم در ابعادی خیره کننده، مسئله‌ای است که شاید انتظار آن را نداشتیم. در ادامه با فلش درایوهای جدید شرکت Patriot، با ظرفیت و سرعت خیره کننده آشنا شوید. سرعت کارت‌های حافظه و فلش درایوها به دلایل فنی و گذرگاه‌ها، از درایوهای SSD کمتر است. مسئله ظرفیت در حافظه‌های ذخیره سازی کوچک مرتفع شده و اینک نوبت به سرعت رسیده است. شرکت پاتریوت (Patriot) به تازگی نسلی از حافظه‌های ذخیره سازی خود در قالب فلش درایوها را معرفی کرده است که با نام Supersonic Rage Prime، از سرعت و ظرفیتی خیره کننده بهره می‌برند. حافظه‌های قابل حمل Supersonic Rage Prime با وزن 8.2 گرم، دارای ابعاد 1 در 2.1 در 5.3 سانتی متر هستند. این خانواده از گذرگاه USB 3.2 نسل دوم پشتیبانی کرده و در ظرفیت‌های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و 1 ترابایت تولید می‌شوند. به گفته پاتریوت، بیشینه سرعت در حافظه‌های پرتابل Supersonic Rage Prime به 600 مگابایت در ثانیه می‌رسد که بدین ترتیب از بسیاری از SSDهای مبتنی بر گذرگاه SATA III بالاتر است. این خانواده که با وارانتی 5 ساله همراه هستند، با سیستم عامل‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس سازگار بوده و حتی با کنسول و سیستم‌های بازی نیز سازگاری کامل دارند. تصور کنید که یک ترابایت حافظه فوق سریع را همواره در جیب خود حمل کرده و به سادگی می‌توانید آن را به طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها متصل کنید. شایان ذکر است که برای رسیدن به بیشینه سرعت در حافظه‌های فلش Supersonic Rage Prime نیازمند استفاده از درگاه USB 3.2 نسل دوم هستید؛ در حین استفاده با دیگر درگاه‌ها، خبری از بیشینه سرعت نخواهد بود.همچنین به دلیل استفاده آلیاژ خاص برای انتقال گرما در بدنه این فلش مموری دمای آن در زمان استفاده به حدود 50 درجه سانتیگراد میرسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توکن امضای دیجیتال مدل K3 auto بسته 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توکن امضای الکترونیک مدل k3 اتوماتیک به صورت کاملا plug and play میباشد .توکن امنیتی یک دستگاه فیزیکی است که در اختیار فرد شناسایی شده قرار گرفته و عملیات تصدیق هویت او را بهبود می بخشد. این توکن ها برای اثبات هویت الکترونیکی شخص مذکور در شرایطی همچون درخواست برای دسترسی به حساب بانکی یا تایید هویت آنها از طریق امضاهای الکترونیکی استفاده میشوند. این وسیله میتواند به همراه کلمه عبور یا بطور مستقل برای اثبات هویت مورد ادعای فرد بکار گرفته میشود. این توکن ایمن ترین، پرفروشترین و مطمئن ترین توکن امضای دیجیتال است که در سامانه های کاربردی بسیاری در سراسر کشور استفاده میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری لکسار مدل USB 3.2 Jumpdrive P30 ظرفیت 512 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

JumpDrive P30 نه تنها انتقال را بسیار سریعتر می کند، بلکه با رمزگذاری AES 256 بیتی طراحی شده است تا از فایل های ضروری شما در برابر خرابی، از دست دادن و حذف برای امنیت بیشتر محافظت کند. شما به راحتی می توانید یک خزانه محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید که به طور خودکار داده های شما را رمزگذاری می کند. و برای آرامش بیشتر، فایل‌هایی که از خزانه حذف می‌شوند به‌طور ایمن پاک می‌شوند و قابل بازیابی نیستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری اِل ایکس اِم مدل iDrive L03/L06S Lightning Dual OTG ظرفیت 512 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی اِل ایکس اِم یا LXM که به صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی محصولات اپل فعالیت دارد فلش مموری خاص خود را با مدل iDrive L03/L06 روانه بازار کرده است که به صورت Dual OTG می باشد و یک طرف آن پورت USB نسخه 3 قرار دارد و طرف دیگر پورت Lightning قرار دارد که به این صورت به تمامی محصولات اپل متصل می شود. این محصول تاییدیه اتصال به نرم افزار های اپ استور را دارد و می توانید به راحتی فایل های خود را با نرم افزار هایی نظیر iFile از آیفون یا آیپد بر روی این فلش منتقل نمایید. جنس بدنه این محصول فلزی می باشد و رنگ آن نقره ای است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری طرح کلید مدل UM-017 ظرفیت 32 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش مموری طرح کلید کد UM-017 به شکل یک کلید فانتزی بوده وبه صورتی زیبا طراحی شده که علاوه بر یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات میتواند هدیه ای جذاب و قابل توجه برای عزیزان، دوستان و حتی مشتریان شما باشد. این فلش مموری به صورت جاکلیدی و با قابلیت حمل آسان. جمع و جور و سبک وزن بوده و برای حفظ تمام اسناد، فیلم ها، موسیقی و عکس های شما ایده آل می باشد. مصرف انرژی کم، ذخیره سازی بسیار پایدار، کاربری آسان برای خواندن ونوشتن اطلاعات با سرعت بالا، بدون نیاز به درایور از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری کوئین تک مدل SWEET ظرفیت 8 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش مموری کوئین تک مدل SWEET ظرفیت 8 گیگابایت زیبا و مقاوم است هنگامی که به پورت USB متصل می‌گردد تنها مقدار اندکی از طول آن در دید قرار می‌گیرد، این جاست که شما قادرید لپ‌تاپ یا تبلت خود را بدون این که نیاز باشد فلش مموری را جدا نمایید، در داخل کیفتان قرار دهید و به راحتی آن‌را با خود حمل کنید. به دلیل بهره‌بری از تکنولوژی COB ضد آب، ضد شوک و لرزش و مقاوم در برابر گرد و غبار است. فلش مموری کوئین تک مدل SWEET به شکلی فشرده طراحی شده، که مفهوم زیبایی آن را نشان می‌دهد.طراحی این فلش مموری به دلیل جنس آن ضد ضربه است.برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و قادر است سرعت مطلوبی به شما ارایه دهد. این محصول با اغلب سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و می‌توان از آن در هر دستگاه مجهز به پورت USB استفاده کرد. درنهایت اگر به دنبال یک حافظه‌ی امن و مطمئن برای انتقال اطلاعات با ارزش خود هستید فلش مموری کوئین تک مدل SWEET انتخاب مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری طرح خورشید کد UJ-055 ظرفیت 64 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش مموری ها تقریبا به جزئ جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. این ابزار کوچک دوست داشتنی چنان کاربردی شده است که تقریبا هر کدام از ما چندین فلش مموری داریم. جدا از بحث سرعت فلش مموری ها، نوع بدنه فلش هم در فاکتورهای خرید بسیار تاثیرگذار است. فلش مموری مدل گل خورشید کد UJ-055 علاوه بر سرعت بالای انتقال اطلاعات ، به شکل یک گردنبند یاقوت فانتزی زیبا و لوکس طراحی شده که علاوه بر یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ، میتواند به عنوان یک آویز زیبا با لباسهای شما ست شده یا به عنوان یک جاکلیدی لاکچری استفاده گردد و یا هدیه ای جذاب و قابل توجه برای عزیزان، دوستان و حتی مشتریان شما باشد. این محصول بسیار جمع و جور و سبک وزن بوده و برای حفظ تمام اسناد، فیلم ها، موسیقی و عکس های شما ایده آل می باشد. مصرف انرژی کم، ذخیره سازی بسیار پایدار، کاربری آسان برای خواندن ونوشتن اطلاعات با سرعت بالا، بدون نیاز به درایور از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. ضمنا بدنه این فلش مموری از فلز و کریستالهای اتمی با کیفیت بالا ساخته شده و با توجه به ظرفیت نسبتا بالا می تواند وسیله ای بسیار زیبا ، کاربردی و جذاب باشد. این فلش مموری زیبا در بسته بندی فانتزی عرضه میگردد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری طرح چرخ خیاطی مدل Ul-Pv-SewMechi01 ظرفیت 32 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با توجه به افزایش حجم اطلاعات دیجیتالی و نیاز به آن‌ها در شرایط مختلف، همراه داشتن فلش مموری جزو ملزومات شده است. در موارد مختلف و متعددی از جابجایی فایل‌های کاری، اسناد و مدارک دیجیتالی و فایل‌های تصویری گرفته تا گوش دادن موسیقی در خودرو، این فلش مموری‌ها کاربرد دارند. مهم‌ترین نکته درباره این محصول، طراحی آن است. بدنه این فلش به گونه ای طراحی شده است که از آن در برابر ضربه، آب و نفوذ گرد و غبار محافظت می‌کند . این فلش مموری ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و به راحتی می‌توان آن را در جیب گذاشت یا به دسته کلیدآویزان کرد. درکل می‌توان گفت که این محصول یک فلش‌مموری شیک و زیبا است که بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه و شوک دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری پرلیت یو اس بی مدل ماشین مینی ماینر ظرفیت 32 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلش مموری طرح ماشین مینی ماینر به شکل یک ماشین کوچولو و ظریف بوده و طوری طراحی شده که علاوه بر یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ، میتواند به عنوان یک جاکلیدی کوچک همیشه و همه جا به دنبال شما باشد. همچنین به علت طراحی زیبا و کیفیت بالا ، هدیه ای جذاب و قابل توجه برای عزیزان، دوستان و حتی مشتریان شما باشد. این محصول بسیار جمع و جور و سبک وزن بوده و برای حفظ تمام اسناد، فیلم ها، موسیقی و عکس های شما ایده آل می باشد. مصرف انرژی کم، ذخیره سازی بسیار پایدار، کاربری آسان برای خواندن ونوشتن اطلاعات با سرعت بالا، بدون نیاز به درایور از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. بدنه این فلش مموری از فلز و نگین های اتمی (چراغها) و با کیفیت بالا ساخته شده و با توجه به ظرفیت نسبتا بالا می تواند وسیله ای بسیار کاربردی و جذاب باشد. این فلش مموری در بسته بندی فانتزی و نفیس و به همراه حلقه ای با کیفیت جهت استفاده به صورت جاکلیدی عرضه میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری ایکس-انرژی مدل Gold2 ظرفیت 64 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «ایکس-انرژی» فلش‌مموری «Gold USB 2.0» را که از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد، روانه بازار کرده است. این فلش‌مموری از طریق رابط USB2.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهد. متأسفانه شرکت ایکس-انرژی اطلاعاتی بابت سرعت انتقال اطلاعات توسط این محصول ارائه نکرده ولی سرعت استاندارد برای انتقال اطلاعات از طریق رابط USB2.0 برابر با 480 مگابیت بر ثانیه است. شرکت سازنده در بخش بالایی فلش‌مموری USB2.0 Gold حلقه کوچک و زنجیری برای اتصال فلش‌مموری به جاسوئیچی تعبیه کرده است. این زنجیر می‌تواند احتمال گم‌شدن فلش‌مموری را تا حد زیادی کاهش دهد. این فلش‌مموری در ظرفیت‌های مختلفی ارائه شده که با توجه به میزان اطلاعاتی که نیاز به ذخیره‌سازی دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این فلش‌مموری با سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز به‌خوبی سازگار است. گفتنی است این محصول در برابر آب، ضربه، شوک، اثرانگشت و گردوغبار مقاوم است. ایکس-انرژی در طراحی این محصول از رنگ طلایی یک دست استفاده کرده که جذابیت ظاهری آن را بیشتر کرده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت 64 گیگابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انواع و حجم اطلاعات شخصی یا درسی، تحقیقاتی و آموزشی حتی تفریحی و بسیاری دیگر به‌قدری زیاد شده است که حتی نمی‌توانیم آن را تصور کنیم. این اطلاعات در فرمت‌های مختلفی مانند ویدیو، صدا، تصویر، مالتی‌مدیا، نرم‌افزار و بسیاری دیگر وجود داشته و تولید می‌شوند. برای نگهداری و یا جابجایی این حجم از اطلاات نیاز به وسیله‌هایی است که به آن‌ها فلش‌مموری می‌گویند. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت 64 گیگابایت یکی از همان حافظه‌های هیمشه دردسترس است. CZ73 Ultra Flair یک فلش‌مموری ساده و کوچک با ظاهری شیک و زیباست که شرکت سن‌دیسک آن را طراحی و تولید کرده است. سن‌دیسک یک شرکت فعال در حوزه‌ تولید انواع فلش‌مموری و مموری‌کارت است که در سال 1988 در آمریکا بنا نهاده شد و از سال 2015 به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت وسترن‌دیجیتال (Western Digital) فعالیت می‌کند. Cruzer CZ73 Ultra Flair دارای بدنه‌ای فلزی‌ای مقاوم به ضربه‌و‌فشار و شکیل است که در همان نگاه اول شما را جذب خود می‌کند. فلش‌مموری SanDisk Cruzer CZ73 Ultra Flair از پورت USB 3.0 بهره می‌برد؛ بنابراین یک فلش‌مموری بسیار سریع و مطمئن برای جابه‌جایی و ذخیره‌سازی فایل‌های مهم شماست که با پورت‌ USB 2.0 هم سازگاری کامل دارد. وجود از پورت USB 3.0 بدین‌معنا است که ما دارای سرعت‌بالایی در نقل‌وانتقال اطلاعات هستیم.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا