کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید کاغذ چاپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاغذ چاپ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کاغذ وسیله ای است که قدمت زیادی دارد و از گذشته تا کنون برای نگارش اطلاعات مهم و ذخیره اطلاعات استفاده می شود. این محصول در گذشته تنها وسیله ای بود که افراد می توانستند افکار خود را بر روی آن پیاده سازی نمایند. امروزه علاوه بر این با استفاده از کاغذ می توان اقدام به پرینت اطلاعات اداری نمود و همین موضوع سبب شده تا این محصول جزو اصلی ‌ترین موارد در فرایند چاپ به شمار رود. اهمیت این موضوع به قدری بالا می باشد که امروزه شاهد استفاده از حجم زیادی از کاغذ در پروسه پرینت و چاپ هستیم. از این رو  در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید کاغذ چاپ همراهمان باشید تا اطلاعات مهمی درباره کاغذها در اختیارتان قرار دهیم.

انواع کاغذ

امروزه در صنعت چاپ و بسته‌بندی انواع مختلف کاغذ وجود دارد. که می‌توان تمام مطالب چاپی و غیر چاپی را روی آن منتقل کرد. در بین انواع کاغذ برخی از آن ها بسیار کاربردی‌تر و فراگیرتر هستند. به عنوان مثال:

  • کاغذ چاپ و تحریر
  • روزنامه
  • گلاسه
  • کتان
  • پابیل
  • مقوای جلد
  • مقوای پشت طوسی
  • کاغذ‌های خود کپی

نکات مهم هنگام خرید کاغذ

علاوه بر انواع کاغذ، تعدادی ویژگی دیگر نیز وجود دارد که باید هنگام انتخاب کاغذ مناسب به آنها توجه کنید. با یادگیری آنچه که انواع کاغذها را متفاوت می‌کند، می‌توانید محصول نهایی کاملاً عالی و متناسبی داشته باشید. برخی از انواع کاغذ ممکن است در ویژگی‌های خاصی با هم یکسان باشند و تنها شناخت دقیق می‌تواند تفاوت‌ها را آشکار کند و نهایتاً انتخاب بهتری به همراه داشته باشد.

اندازه کاغذ

تنوع اندازه در کاغذها غیرقابل باور است. اندازه کاغذ ابتدا با محدوده‌های اندازه‌ای مانند A یا C مقایسه می‌شود و سپس در آن محدوده‌ها در تمایزهایی مانند A4 و C3 جدا می‌گردد. رایج‌ترین اندازه کاغذ A است، کاغذ A4 را بسیاری کاغذ چاپگر استاندارد در نظر می گیرند. اندازه‌های C برای استفاده در پاکت نامه بوده و کمتر متداول هستند. در هر دو اندازه، با کوچکتر شدن عدد، کاغذ بزرگتر می‌شود. به عنوان مثال، A1 بزرگترین و A10 کوچکترین است.

وزن کاغذ

میزان وزن کاغذ ویژگی مهمی است که کمتر به آن توجه می‌شود. وزن کاغذ با معیاری به نام گرماژ مشخص می‌شود و بین دو کاغذ مشابه، مدلی که گرماژ بالاتری دارد، ضخامت بیشتری نیز دارد. ر واقع آنچه باعث ارزان‌تر شدن این محصول می‌شود، علاوه بر مواد اولیه، وزن و گرماژ نیز می‌باشد. بین دو کاغذ مشابه، مدلی که وزن کمتری دارد، معمولاً کیفیت آن پایین‌تر است.

تیرگی کاغذ

شفافیت کاغذ معیاری است که نشان می‌دهد چقدر می‌توان از طریق یک ورق کاغذ دید. این معیار با استفاده از درصد اندازه گیری می‌شود، که در آن 0٪ نشان دهنده مواد شفاف است. هنگام چاپ دوطرفه توجه به تیرگی بسیار مهم است، زیرا جوهر ممکن است از بین رفته و سند را خراب کند.

بسته کاغذ

یک بسته کاغذ همواره شامل تعداد یکسانی کاغذ نیست. بسته‌های کاغذ 500، 1000، 2000 عددی و… هر کدام مناسب یک کاربرد هستند. به طور مثال برای مصارف خانگی بهتر است از بسته‌هایی با تعداد کاغذ کمتر استفاده شود و برای مصارف اداری، بسته‌های بزرگ‌تر خریداری گردد.

مواد کاغذ

در حالی که بیشتر کاغذها از الیاف چوب تولید می‌شوند، گزینه‌های دیگری مانند پلاستیک یا سایر مواد مصنوعی وجود دارد. این کاغذهای تخصصی را می‌توان در شرایطی که نیاز به دوام بالا یا سایر کاربردهای خاص دارند، استفاده کرد. کاغذ قابل بازیافت یا سازگار با محیط زیست شکل دیگری از مواد است که به سرعت در حال افزایش است. این کاغذها را می‌توان از مواد عمدتاً بازیافتی، الیاف چوبی با منبع پایدار یا گزینه‌های زیست تخریب پذیر تهیه کرد که می‌تواند به کاهش زباله‌های تولیدی شما کمک کند. به طور مثال کاغذ وایت تاپ و کاغذ کرافت از مواردی هستند که قابلیت چاپ نیز دارند.

در این مطلب می خوانید: نکات مهم و راهنمای خرید کاغذ چاپ

روشنایی کاغذ

بسته به نوع مواد اولیه، رنگ کاغذ چاپی نیز تغییر می‌کند. معمولاً برای چاپ نامه‌ها از کاغذهای کاملاً سفید استفاده می‌شود، در حالی که در روزنامه‌ها و موارد بسیار دیگر این ضرورت وجود ندارد. میزان سفید بودن کاغذ روی قیمت آن، اثر مستقیم می‎گذارد و هر چقدر یک کاغذ سفیدتر باشد، گران‌تر است.

پوشش داده شده در مقابل بدون پوشش

کاغذ براق و مات هر دو می‌توانند با روکش یا بدون روکش تولید شوند. به دلیل استفاده از کاغذ کوت شده در چاپ عکس با کیفیت بالا، یافتن کاغذ با روکش براق بیشتر رایج است. سه نوع اصلی کاغذ کوت شده وجود دارد – UV، لاک الکل و ضد آب. روکش لاک مقرون به صرفه است، اما دوام کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد و برای بسیاری از اسناد استاندارد محل کار استفاده می‌شود. پوشش‌های UV از بالاترین کیفیت برخوردارند و در نتیجه گران‌ترین هستند. این پوشش در چاپ عکس حرفه‌ای و بسیاری از کاربردهای سطح بالا استفاده می‌شود. پوشش آب‌بندی در محافظت در برابر اثر انگشت و علائم آسیب‌رسان کاربرد دارد و امکان حمل آسان‌تر مواد را فراهم می‌کند.

رنگ کاغذ

 ساده‌ترین مشخصات کاغذ، رنگ آن است. در حالی که رنگ‌های سفید و مایل به سفید در محل کار رایج هستند، گزینه‌های تقریباً نامحدودی برای رنگ‌های مختلف کاغذ وجود دارد. بسیاری دیگر از انواع کاغذ، از جمله براق، مات، روکش دار و بدون روکش، می‌توانند در رنگ های مختلف موجود باشند. کاغذ رنگی برای برجسته شدن روی تابلوهای اعلانات یا هر موقعیتی که محصولات شما باید تا حد امکان چشم نواز باشد عالی است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کاغذ چاپ گفته شد، می توانید کاغذ چاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاغذ چاپ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه اچ.سون مدل 230GR سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتوگلاسه براق اچ.سون با کیفیت چاپ فوق العاده در بسته بندی 100 برگی و در گرماژ مخلتف ارائه می گردد . با توجه به پوشش صیقلی این کاغذ می توانید تصاویر را با کیفیت چاپ نمایید. این نوع کاغذ برای کاربرانی که نیاز به چاپ عکس دارند تهیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس ان ای سی مدل 150 کد AT-116 سایز A5 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینت ANC A5 به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند. لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و تغییر ناپذیر است. این طلق با چسب و PET کره ای و با بسته بندی عالی در ایران با بروز ترین دستگاه های پیشرفته دنیا تولید و تا آخرین برگ قابل مصرف می باشد. از خصوصیات این طلق لمینیت می توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی و گوشه های گرد آن اشاره کرد. ضخامت این طلق 150 میکرون است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس گلاسه میر مدل M260-HG سایز A4 بسته 50 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مناسب برای عکاسان این نوع از کاغذ چاپ، در صنعت عکاسی و همچنین برای عموم بسیار شناخته شده است. طوری‌که برای دستگاه‌های چاپ خانگی نیز کاربرد داشته و بین مصرف کنندگان‌ بسیار محبوب است. کاغذ عکس گلاسه، به دلیل جنسی که دارد، رنگ را به درون بافت خود جذب نمی‌کند که همین مسئله باعث می‌شود جوهر روی سطح کاغذ قرار بگیرد و تصاویر جلوه‌ی زیباتر و درخشان‌تری داشته باشند. برای داشتن یک تصویر با کیفیت و شفاف، نیاز است تا کاغذی که انتخاب می‌شود، سطح یکدست و همواری داشته باشد. کاغذ عکس گلاسه، 260 گرمی، به خوبی از عهده‌ی این کار بر می‌آید. گفتنی‌ست هر چه گرماژِ یک کاغذ بیش‌تر باشد، کیفیت چاپ روی آن بهتر خواهد بود. این نوع از کاغذها، بهترین انتخاب برای چاپ دیجیتالِ رنگی هستند و به دلیل تعداد بسیار زیادی که در هر بسته وجود دارد، (50عدد)، در دسته‌ی کالاهای مقرون به صرفه قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فلش مموری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه پیکسل مدل PK-260g سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتوگلاسه «پیکسل» در سایز A4 به بازار مصرف عرضه شده و مخصوص چاپ با پرینترهای جوهرافشان است.وزن کاغذ فتوگلاسه پیکسل 260 گرم و در بسته بندی 100 برگی بسته بندی شده است.بیشترین استفاده و کاربرد از این کاغذ در مراکز سی‌تی‌اسکن ، ام‌ آر‌ آی، پزشکی هسته ای و آتلیه‌های عکاسی و دفاتر فنی میباشد؛ کاغذ فتوگلاسه‌ پیکسل با توجه به گرماژ آن دوام و ضخامت خوبی دارد از طرفی این کاغذ ضد آب است و به‌راحتی در اثر رطوبت خراب نمی‌شود. سطح این کاغذ فتوگلاسه و صیقلی و براق است و تصاویر را به بهترین شکل به شما ارائه می‌دهد. اگر یک پرینتر جوهرافشان در خانه داشته باشید، می‌توانید با استفاده از آن عکس‌هایی که توسط تلفن همراه یا دوربین‌های حافظه‌دار عکاسی کرده‌اید را روی کاغذ پیکسل چاپ کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. بسته‌ی کاغذ پیکسل شامل 100 برگ 260 گرمی در سایز A4 است؛ این تعداد کاغذ علاوه بر اینکه شما را تا مدتی از خرید کاغذ بی‌نیاز می‌کند، مقرون بصرفه نیز خواهد بود. هر بسته 29.7 سانتی‌متر طول و 21 سانتی‌متر عرض و حدود 1600 گرم وزن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برچسب شیشه ای مدل استوری کد SHA4 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول حاوی 10 عدد برچسب شفاف چسبدار از جنس PVC سایز A4 بوده که می توان با استفاده از پرینتر لیزری و پرینتر لیبل زن طرح و متن دلخواه خود را بروی آن چاپ کنید سپس آنرا در محل مورد نظر بچسبانید. قابل ذکر است ماندگاری طرح دلخواه بروی این برچسب ها بستگی به نوع چاپگر دارد و برای ماندگاری آن می توانید پس از چاپ آن از اسپری های مخصوص (اسپری کیلر) استفاده کرد. از کاربردهای این محصول می توان به موارد فوق اشاره کرد: ایجاد برچسب شناسایی ، برچسب بسته بندی، چاپ برند بروی محصول، برچسب حمل و نقل ، برچسب آدرس پستی ، برچسب پرونده ها و پوشه ها، چاپ طرح بروی لیوان و ماگ ، چاپ بروی خودکار و کاربردهای بسیار زیاد دیگر که بستگی به استفاده شما دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه بارات مدل 260GR سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتوگلاسه براق بارات با کیفیت چاپ فوق العاده در بسته بندی 100 برگی و در گرماژ مخلتف ارائه می گردد . با توجه به پوشش صیقلی این کاغذ می توانید تصاویر را با کیفیت چاپ نمایید. این نوع کاغذ برای کاربرانی که نیاز به چاپ عکس دارند تهیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K260 سایز A4 بسته 20 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتوگلاسه براق 260 گرم 20 برگی سایز A4 محصول برند "کوالا" تولید کننده کاغذهای گلاسه با کیفیت محصول کشور چین است. این کاغذ یک رو گلاسه است که از براقی بالا و کیفیت عالی و همچنین خاصیت ضد آبی برخوردار است و مخصوص کارهای تبلیغاتی و کاتالوگ و چاپ عکس و .... می باشد. این کاغذ مخصوص پرینترهای جوهرافشان اپسون( epson ) و اچ پی (HP) و کنون (Canon)و... بوده و جنس آن فتوگلاسه می باشد. اندازه A4 و وزن مناسب 260 گرمی فراتر از حد تصور و نزدیک به ضخامت مقوا می باشد. این کاغذ برای کارهای حساس استفاده شده و سایه روشن ها را به خوبی و بدون ایجاد خط یا پله پله ایجاد می کند. شفافیت بالا چاپ با جوهر دای(dye) و پیگمنت(pigment) و حتی با جوهرهای قابل شارژ در ایران از خصوصیات این کاغذ چاپی می باشد. روی این کاغذ می توانید طرح هایی با کیفیت و رنگ های زنده و شفاف را چاپ کنید. جوهر به سرعت بر روی این کاغذ خشک می شود و می توانید از کاغذ چاپ شده به راحتی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K200 سایز A4 بسته 20 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتوگلاسه براق 200 گرم 20 برگی سایز A4 محصول برند "کوالا" تولید کننده کاغذهای گلاسه با کیفیت محصول کشور چین است. این کاغذ یک رو گلاسه است که از براقی بالا و کیفیت عالی و همچنین خاصیت ضد آبی برخوردار است و مخصوص کارهای تبلیغاتی و کاتالوگ و چاپ عکس و .... می باشد. این کاغذ مخصوص پرینترهای جوهرافشان اپسون( epson ) و اچ پی (HP) و کنون (Canon)و... بوده و جنس آن فتوگلاسه می باشد. اندازه A4 و وزن مناسب 200 گرمی فراتر از حد تصور با کیفیت می باشد. این کاغذ برای کارهای حساس استفاده شده و سایه روشن ها را به خوبی و بدون ایجاد خط یا پله پله ایجاد می کند. شفافیت بالا چاپ با جوهر دای(dye) و پیگمنت(pigment) و حتی با جوهرهای قابل شارژ در ایران از خصوصیات این کاغذ چاپی می باشد. روی این کاغذ می توانید طرح هایی با کیفیت و رنگ های زنده و شفاف را چاپ کنید. جوهر به سرعت بر روی این کاغذ خشک می شود و می توانید از کاغذ چاپ شده به راحتی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل PHG-260 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همه ما حس خوب داشتن پرینتر های خانگی را تجربه کرده ایم. عکس های شخصی و خانوادگی و عکس های گرفته شده با دوربین های حرفه ای و موبایل را به راحتی میتوانید با مقوای فتو گلاسه ۲۶۰ گرمی مگا جاودانه کنید. حس خوب کودکی فرزند دلبنتان و لحظات به یاد ماندنی و شیرین زندگی با عکس گرفتن ماندگار و با چاپ عکس جاودانه میشوند. مقوای فتوگلاسه مگا ۲۶۰ گرم کیفیت خروجی چاپ خوبی ارائه میدهد و بعد از پرینت شدن خیس و لوله نمیشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس ان ای سی مدل 125 سایز A5 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینت به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند. لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و تغییر ناپذیر است. این طلق با چسب و PET کره ای و با بسته بندی عالی در ایران با بروز ترین دستگاه های پیشرفته دنیا تولید و تا آخرین برگ قابل مصرف می باشد. از خصوصیات این طلق لمینیت می توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی و گوشه های گرد آن اشاره کرد. ضخامت این طلق 125 میکرون است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق ترنسپرنت آموترانس مدل R10 سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق شفاف قابل پرینت (ترنسپرنت) در مهرسازی، طراحی، بسته بندی، عکاسی و نمایش اسلاید در پروژکتور (اورهد) استفاده می‌شود. این طلق در پرینترهای جوهر افشان و لیزری قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس براق مدل 125 میکرون سایز A3 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینت به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند. لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و تغییر ناپذیر است. این طلق بصورت براق بوده که شادابی فوق العادی به تصویر شما می بخشد و تا آخرین برگ قابل مصرف می باشد. از خصوصیات این طلق لمینیت می توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، کیفیت بالای چسبندگی و بالاترین ضخامت لمینیت اشاره کرد. ضخامت این طلق 125 میکرون در سایز A3 (30.3x42.6 سانتی متر)است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لپ تاپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس براق مدل ax-110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس رول دارای عرض 104 سانتی متر میباشد.100 متر طول دارد و شامل 75 میکرون است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس براق سلبیت مدل NAC-125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینت به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند. لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و تغییر ناپذیر است. این طلق با چسب و PET کره ای و با بروز ترین دستگاه های پیشرفته دنیا تولید و تا آخرین برگ قابل مصرف می باشد. از خصوصیات این طلق لمینیت می توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی و گوشه های گرد آن اشاره کرد. ضخامت این طلق 125 میکرون است.رول لمینت براق در جهت دوام بیشتر اسناد و محافظت از کاغذ در برابر کم رنگ شدن متن و تصاویر، رطوبت، ایجاد چروک و یا پارگی مناسب ترین گزینه موجود به شمار می رود از این رو کاربرد بسیاری در محیط های آموزشی و اداری و یا در صنعت تبلیغات و عکاسی کاربرد بسیاری دارد. رول لمینت سلبیت مدل NAC-125 مورد نظرمان دارای عرض 104 سانتی متر و ضخامت 125 میکرون می باشد که موجب افزایش استحکام و دوام کاغذ می شود از آنجایی که به صورت براق معرفی شده کاغذ درون لمینیت قابل مشاهده می باشد و تعداد آن 100 متر برگ بوده که تا مدت ها می تواند پاسخ گوی امور مشتریان خود در زمینه پرس تصاویر و متون باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس ان ای سی مدل 150 میکرون سایز A3 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینت به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند. لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و تغییر ناپذیر است. این طلق با چسب و PET کره ای و با بسته بندی عالی در ایران با بروز ترین دستگاه های پیشرفته دنیا تولید و تا آخرین برگ قابل مصرف می باشد. از خصوصیات این طلق لمینیت می توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی و گوشه های گرد آن اشاره کرد. ضخامت این طلق 150 میکرون است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس ان ای سی مدل 125 سایز 11×8 سانتی متر بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینت به ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک می گویند که روی کاغذ پرس می شوند. لمینت کردن تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است. این روش باعث افزایش استحکام و دوام بیشتر کاغذ در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون، صدمات آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و … می شود. لمینت روشی دائمی و تغییر ناپذیر است. این طلق با چسب و PET کره ای و با بسته بندی عالی در ایران با بروز ترین دستگاه های پیشرفته دنیا تولید و تا آخرین برگ قابل مصرف می باشد. از خصوصیات این طلق لمینیت می توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی و گوشه های گرد آن اشاره کرد. ضخامت این طلق 125 میکرون است. ابعاد این طلق 8 در 11 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ سابلیمیشن کوالا مدل SA108 سایز A3 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ سابلیمیشن 108 گرم 100 برگی سایز A3 محصول برند کوالا تولید کننده کاغذهای گلاسه با کیفیت محصول کشور چین است.کاغذ سابلیمیشن جهت چاپ بر روی پارچه، روبالشتی،لیوان، بشقاب، کاشی، ام دی اف و تمام محصولات تولید شده که قابلیت چاپ سابلیمیشن دارند مناسب است کاغذهای تحریر و کوتد معمولی موجود در بازار، ضمن مصرف جوهر بیشتر، انتقال رنگ کمتری نیز دارند و لذا در نهایت، موجب افزایش هزینه و کاهش کیفیت چاپ می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ گلاسه گلدن کینگ مدل G150-HG سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ گلاسه Golden King مدل G150-HG یکی از محصولات عالی و مقرون به صرفه میباشد . این کاغذ مخصوص تمامی پرینترهای جوهر افشان بوده و جنس آن گلاسه براق است . اندازه کاغذ A4 و وزن آن 150 گرم میباشد . این کاغذ توانایی چاپ با کیفیت 5760 DPI را داشته و بدلیل پوششی که روی کاغذ ایجاد شده ضد آب نیز میباشد . اگر دست شما خیس باشد و بصورت غیر عمد به کاغذ برخورد کند ، رنگهای روی کاغذ بهم نریخته و کیفیت آن حفظ میشود . شفافیت بالا حتی با جوهرهای قابل شارژ در ایران از خصوصیات این کاغذ میباشد. ضمنا" پوشش رو دارای INSTANT DRYING مواد خشک کن فوری میباشد که در لحظه قابل استفاده میباشد . قطعا" اگر بدنبال یک کاغذ ایده آل با تمامی خصوصیات بالا می گردید ، این انتخاب بسیار خوبی است . تعداد کاغذ در بسته 100 عدد میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلق پرس ان ای سی مدل 125کد AT-116 سایز A4  بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلق پرس یا لمینیت آ4 ANC ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک است و روی کاغذ پرس می‌شود. همچنین، فرآیند لمینیت کردن هم تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است و بدین ترتیب با لمینت کردن کاغذ می‌توان دوام و عمر آن را افزایش داد و از آن در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون جلوگیری کرد. علاوه بر این، با لمینیت کردن کاغذ می‌توان از آن در برابر صدماتی که آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و مواردی از این قبیل محافظت کرد. طلق پرس ان ای سی مدل 125 از محصولات پرفروش در این زمینه است که با چسب و PET کره‌ای و توسط دستگاه‌های بروز و مدرن تولید شده و با بسته‌بندی عالی در ایران عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این طلق پرس می‌توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی و گوشه های گرد آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که ضخامت این طلق معادل 125 میکرون و می‌توان از آن برای کاغذهایی تا ابعاد A4 استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید باتری استاندارد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس کوتد بارات مدل N-108G سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ کوتد 108 گرم «بارات»(Barat) یکی از محصولات مطلوب جهت استفاده در پرینترهای جوهرافشان میباشد. بافت این کاغذ به گونه ای است که جزئیات تصویر را به خوبی نشان می دهد. کاغذ کوتد بارات 108گرم برای چاپ با تمام پرینترهای جوهرافشان مناسب است. اگر یک پرینتر خانگی دارید می توانید عکس های خود را که با دوربین‌های حافظه‌دار یا تلفن همراه عکاسی کرده اید را روی کاغذ بارات چاپ کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. شرکت بارات این کاغذ را در یک بسته بندی 100 عددی و در سایز A4 تولید و ارائه کرده است. این تعداد کاغذ علاوه بر اینکه تا مدتها خیال شما را از بابت خرید کاغذ راحت می کند، می تواند از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه باشد. آتلیه های عکاسی، دفاتر فنی، مراکزی مثل سی تی اسکن و ام ار آی و در نهایت مصرف کننده های خانگی که بیشترین کاربرد را از این کاغذ دارند، می توانند از کاغذ کوتد بارات استفاده کنند. هر بسته کاغذ کوتد بارات در بسته بندی 100 برگی و ابعاد 29.7 سانتی متر طول و 21 سانتی متر عرض و حدود 665 گرم وزن به بازار عرضه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-150 سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتو گلاسه 150 گرم ولف (wolf)؛ سایز A4 در بسته بندی های 100 عددی ، قابل استفاده در دستگاه های جوهرافشان می باشد. فتوگلاسه 150 گرم ولف با کیفیت بسیار بالا تری در مقایسه با دیگر کاغذهای هم ردیف خود می باشد و ضخامت بالایی دارد و همچنین دارای رویه براق می باشد که مناسب برای چاپ عکس، بدون پخش شدن جوهر می باشد. از کاغذ فتوگلاسه 150 گرم ولف می توان در عکاسی ها، کافی نت ها، آموزشگاه ها، مدارس و مراکز دیگر برای چاپ عکس و کاتالوگ و بروشور استفاده نمود. عکس های حرفه ای چاپ شده توسط کاغذ فتو گلاسه 150 گرم ولف سایز A4 از کیفیت و وضوح ۴۸۸۰ برخودار است. از این رو تمامی عکس هایی که بر روی این نوع کاغذ گلاسه چاپ می شود از کیفیت بسیار بالایی بهره می برند. این نوع کاغذ نسبت به رطوبت دست و رطوبت محیط از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این خصوصیت ماندگاری بالایی را به دنبال دارد. در نتیجه طول عمر مفید محصول به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت. همچنین وجود لایه محافظ در این نوع کاغذ فتو گلاسه درخشندگی فوق العاده ای را به کار می بخشد. هر بسته کاغذ 29.7 سانتی‌متر طول و 21 سانتی‌متر عرض و حدود 941 گرم وزن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ سابلیمیشن میر مدل 100 گرمی سایز A3 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای چاپ تصاویر یا یک طرح روی اجسام می‌توانیم از کاغذ سابلیمیشن استفاده کنیم. با استفاده از این کاغذ می‌توانیم طرح مورد نظرمان را روی پارچه، چوب، سنگ، فلز، سرامیک و ... چاپ کنیم. برای این کار نیاز است ابتدا طرح خود را از طریق پرینتر روی کاغذ چاپ کنیم و بعد از آن کاغذ را روی سطح مورد نظر قرار می‌دهیم و از طریق حرارات سطح مورد نظر را همراه با کاغذ پرس می‌کنیم. کاغذ کاغذ سابلیمیشن 100 گرمی MIR سایز A3 بسته 100 برگی یک نمونه از این کالا است که در سایز A3 عرضه شده و بسته آن 100 عدد است گرماژ این محصول 100 است و برای استفاده در پرینتر‌های جوهر افشان تولید شده تا از طریق آن به راحتی بتوانیم طرح مد نظر را روی یک وسیله چاپ کنیم. این محصول برای انجام تبلیغات بسیار کاربردی است. و روی کالا‌هایی مانند پارچه، ماگ، لباس ورزشی، پرده، کوسن،سطوح سخت کاربرد دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ گلاسه چسبدار 135 گرم ولف کد 2 سایز A3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد استفاده از یک کاغذ فتوگلاسه برای چاپ عکس‌هاو لیبلهای چسبدار با کیفیت خود را دارید می‌توانید از کاغذفتوگلاسه ای استفاده کنید که جزئیات تصویر را به بهترین شکل به شما ارائه کند و نور یا گذر زمان، روی کیفیت و شفافیت رنگ‌ها اثر نگذارد. کاغذ گلاسه پشت چسب‌دار «ولف»(Wolf) بهترین انتخاب برای شما است. اگر یک آتلیه‌ی عکاسی دارید یا یک دفتر فنی، می‌دانید کاغذ یکی از پر کاربردترین ابزار در این مشاغل است و باید به کیفیت آن اهمیت داد. کاغذ ولف سطحی صیقلی و براق دارد و ضد آب است، پس به راحتی آسیب نخواهد دید. ولف این کاغذ را در سایزA3 و با گرماژ 135 تولید و عرضه کرده است. کاغذ ولف چسب‌دار است و می‌توانید آن را روی هر سطحی خواستید بچسبانید. کاغذ ولف برای چاپ با انواع پرینترهای جوهرافشان مناسب است. اگر یک پرینتر خانگی جوهرافشان دارید می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را که با دوربین‌های حافظه‌دار یا تلفن همراه عکاسی کرده‌اید را روی کاغذ ولف چاپ کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. کاغذ گلاسه چسبدار ولف مخصوص چاپ انواع لیبلهای چسبدار توسط پرینترهای جوهرافشان (اپسون , کانن ,اچ پی ) کاربرد دارند. کاغذ فتو گلاسه چسبدار ولف در بسته 50 عددی با طول 42 سانتی متر و عرض 30 سانتی متر ارائه شده که علاوه بر اینکه تا مدت ها از خرید کاغذ بی نیاز هستید، از نظر اقتصادی هم برایتان به صرفه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ چاپ عکس گلاسه مگا مدل 180g سایز A4 بسته 100 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ فتو گلاسه براق 180 گرم A4 مگا 100 برگی دارای جنس گلاسه می باشد. این کاغذ در ابعاد 297× 210 میلی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این کاغذ همچنین از وزن بسیار مناسب و سبکی برخوردار می باشد. به گونه ای که وزن آن برابر 180 گرم است. لازم به ذکر است که این نوع کاغذ فتو گلاسه برای پرینترهای جوهر افشان بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد. استفاده از این نوع کاغذ گلاسه در چاپ جوهر افشان باعث افزایش کیفیت کار می شود. زیرا این ویژگی جذب مناسب و کامل جوهر را به دنبال دارد و از پاشیدگی رنگ جلوگیری می کند. عکس های حرفه ای چاپ شده توسط کاغذ فتو گلاسه براق 180 گرم مگا سایز A4 از کیفیت و وضوح 4880 برخودار است. از این رو تمامی عکس هایی که بر روی این نوع کاغذ گلاسه چاپ می شود از کیفیت بسیار بالایی بهره می برند. این کاغذ در سایز A4 تولید و به بازار ارائه شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا