کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید ایرپاد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ایرپاد باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم جانبی که تقریبا همه‌ی کاربران گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات دیجیتال به آن نیاز دارند هدفون و هندزفری است. به چند سال قبل اگر برگردیم همه‌ی شرکت‌ها درون جعبه گوشی‌های خود یک هندزفری سیمی قرار می‌دادند اما در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند بدون هندزفری روانه‌ی بازار می‌شوند (پرچمداران که آداپتور هم ندارند). به همین دلیل، افراد مجبور می‌شوند با خرید گوشی جدید یک هدفون یا هندزفری نیز خریداری کنند و از آنجایی که عمر این محصولات محدود است بعد از یک یا دو سال مجدد مجبور می‌شوید تا به سراغ یک مدل جدیدتر بروید. از این رو قصد داریم در این نکات مهم و راهنمای خرید ایرپاد به این لوازم جانبی پرکاربرد بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب در نکته خرید نیز همراهمان باشید.

انواع ایرپاد از نظر اتصال

پیش از آن که به بررسی ایرپادها و کارایی آن ها بپردازیم، بهتر است نگاهی داشته باشیم به تاریخچه هدفون ها و ایرپادها.

  • سیمی
  • بی سیم
  • بی سیم واقعی

انواع فناوری های بی سیم به کار رفته در ایرپادها

ایرپادهای بی سیم از طریق تکنولوژی های مختلفی با منبع صوت ارتباط برقرار می کنند که این فناوری ها عبارتند از:

  • بلوتوث
  • مادون قرمز (IR)
  • فرکانس رادیویی (RF)
  • کلیر (Kleer)

انواع ایرپاد بر اساس تکنولوژی

در قسمت های قبل ایرپادها را هم از نظر نوع اتصال و هم فناوری اتصال بررسی کردیم. ایرپادها از نظر تکنولوژی به کار رفته در آن ها نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

ایرپادهای دارای فناوری حذف نویز (نویز کنسلینگ)

ایرپادهای دارای تکنولوژی حذف نویز (Noise Cancelling) می توانند برای حذف صداهای پس زمینه عالی باشند. بسیاری از ایربادها در حال حاضر از این فناوری برخوردار هستند!

این نوع ایرپادها مجهز به میکروفون های کوچکی هستند که تمامی صداهای بیرونی را ضبط می کنند و سپس آن فرکانس ها را با قطبیت مخالف پخش می کنند. این تغییر باعث می شود که امواج صوتی مزاحم لغو شوند تا دیگر به گوش شما نرسند و فقط صدای موزیک یا صدای مکالمه را بشنوید.

برند پرووان در کنار برندهایی مانند Apple و Samsung ایرپاد R100 Pro خود را با این قابلیت به بازار عرضه کرده است.

ایرپاد دارای فناوری صدای محیط

نوع دیگری از هدفون هایی که اخیراً بسیار محبوب شده اند، ایرپادهای مجهز به فناوری صدای محیط است. این ایرپاد مشابه ایرپادهای حذف نویز، به طور خاص ساخته شده است و به شما این امکان را می دهند که حین گوش دادن به موسیقی یا مکالمه، از طریق اتصالات سیمی یا بلوتوث، آنچه را که در اطرافتان می گذرد را هم بشنوید. به این ترتیب کاربران می توانند در زمان گوش دادن به موسیقی از طریق آنها بخشی از مکالمه باشند یا در حین گوش دادن به پادکست یا کتاب صوتی از محیط اطراف خود آگاه شوند.

مقاومت در برابر تعریق و آب

اگر دوست دارید ورزش کنید یا برای دویدن به فضای باز بروید، بهتر است به دنبال یک ایرپاد مقاوم در برابر تعریق و آب باشید. این ایرپادها می توانند در برابر باران کم و عرق کردن بدون آسیب مقاومت کنند.

بسیاری از ایرپادهای متمرکز بر تناسب اندام با ویژگی ضد آب عرضه می شوند تا بتوانید هنگام دویدن در بیرون از خانه در یک روز بارانی به گوش دادن به موسیقی خود ادامه دهید یا اگر در حال ورزش عرق کردید، مشکلی برای ایرپاد به وجود نمی آید.

مقاومت در برابر آب یکی از مهم ترین ویژگی های ایرپادها است زیرا به افراد این امکان را می دهد تا حتی در بدترین شرایط ممکن مانند باران، عرق کردن و موارد دیگر، هدفون های خود را بدون نگرانی از آسیب دیدن استفاده کنند. این ویژگی همچنین به افراد اجازه می دهد تا از هدفون خود حین شنا هم استفاده کنند و آن را به گزینه ای عالی برای ورزشکاران و افرادی که از گذراندن وقت در استخر لذت می برند تبدیل می کند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید ایرپاد

سازگاری با کدک AptX

اگر اهل صدا هستید و می خواهید بهترین کیفیت صدا را داشته باشید، باید به دنبال ایرپادهایی باشید که با کدک aptX سازگار هستند. این کدک امکان پخش صدای باکیفیت را از طریق بلوتوث فراهم می کند. ایرپادها باید با این کدک سازگار باشند تا به درستی کار کنند. این کدک معمولاً در ایرپادهای گران‌قیمت وجود دارد.

حالت استریو

اگر می خواهید تجربه شنیدن موسیقی شبیه به اسپیکرهای سنتی را داشته باشید و از آن لذت ببرید، باید به دنبال هدفون های بی سیمی باشید که مجهز به تکنولوژی صدای استریو هستند.

صدای استریو این امکان را فراهم می کند تا موسیقی به صورت همزمان از کانال های چپ و راست پخش شود. این دستگاه نحوه پردازش صدا را هنگام گوش دادن به موسیقی در بلندگوهای سنتی، شبیه سازی می کند.

نکات مهم هنگام خرید ایرپاد

ایرپاد ها در برند های بسیار متفاوتی تولید می شوند و هر برند با توجه به کاربرد و مشتری های خود سعی مکی کند بهترین ویژگی ها را به این موارد اختصاص دهد. در ادامه یک سری از مهم ترین ویژگی های این هندزفری ها را برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

مشخص کردن هزینه

اگر می خواهید از هندزفری های بلوتوثی استفاده کنید باید ابتدا میزان هزینه های خود را مشخص کنید و هزینه ای که برای این کار در نظر دارید را بدانید. معمولا ایرپاد های ارزان که در بازار هستند خوب نمی باشند و ممکن است چند ماه بیش تر کارآیی نداشته باشند از این رو بهتر است برای این کار هزینه خوبی را در نظر بگیرید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید ایرپاد

معمولا این ایرپاد ها برای این که بتوانند کارآیی خوب داشته باشند باید از یک تراشه با کیفیت خوب استفاده کنند و همچنین باتری های به کار رفته در ان ها باید چگالی بالایی داشته باشند تا بتوانند نیاز های شما را رد طی روز تامین کنند از این رو نیاز است تا هزینه هایی را برای آن ها به کار ببرند. معمولا ایرپاد با هزینه پایین کارآیی بالایی ندارد و بهتر است برای این که بتوانید از این ایرپاد ها بهتر استفاده کنید بهتر است کمی هزینه کرده و نوع خوب آن ها را بخرید.

بررسی کدک ایرپاد

کدک یکی از فناوری هایی می باشد که به انتقال صدای بهتر به شما کمک می کند از این رو زمانی که صدا را فشرده می کنید دیگر کیفیت ان تغییر نخواهد کرد. در حین خرید بهتر است این مورد را چک کنید و ببینید که کدام یکی از کدک ها از فدفون بی سیم شما پشتیبانی می کنند.

ابتدایی ترین های این فناوری SBC می باشند و از صدا با وضوح بالا پشتیبانی نمی کنند و شما نمی توانید انتقال صدای خوبی را تجربه نمایید. به صورت کلی خرید هدفونی که تنها از APTX، SBC و LDAC پشتیبانی می کنند خوب نمی باشد و شما با این کار تنها پول خود را اتلاف می نمایید.

اگر کاربر موبایل های آیفون می باشید باید بدانید که این دستگاه ها تنها از SBC و کیفیت AAC پشتیبانی می کنند ولی در صورتی که از گوشی های اندروید استفاده می کنید حق انتخاب های بسیار زیاد و متنوعی دارید و می توانید موارد بسیار زیادی را امتحان کرده و بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

سر هدفون

باید قبل از خرید به سر هدفون ها نیز توجه داشته باشید و این مورد را بررسی کنید که سری های هدفون شما در اندازه های متفاوتی وجود دارند و به درستی در گوش شما قرار می گیرند. اگر نوع این سری ها ژله ای باشند بهتر در گوش شما قرار می گیرند و شما می توانید با آن ها صدا های بیرونی را نیز بشنوید زیرا گوشتان مهر و موم نشده و به صورت کامل بسته نخواهند شد.

همچنین برخی از این هدفون ها دارای باله هایی می باشند که می توانند این گوشی ها را در گوش شما بیش تر نگه دارند و با دویدن و راه رفتن هدفون از گوش شما خارج نخواهد شد.

باتری هدفون های بی سیم

در این بخش از راهنمای خرید ایرپاد به شما توصیه می کنیم قبل از این که ایرپاد را تهیه کنید به عمر باتری آن توجه داشته باشید. در واقع بسیاری از تولید کنندگان بیان کرده اند که هدفون هایشان بین ۳ الی ۵ ساعت کار می کند از این رو نیاز است تا در حین خرید آن ها را بررسی کنید زیرا در برخی از موارد امکان دارد این باتری های به کار رفته حدود ۲۰ درصد از چیزی که گفته می شود کارآیی داشته باشند.

دکمه های کنترل

برخی از ایرپاد های گران دارای دکمه های کنترل می باشند و می توانید با ان ها صدا را افزایش و کاهش دهید و همچنین برای قطع و وصل کردن تماس ها از آن ها استفاده نمایید. ایرپاد های ارزان اصلا این دکمه ها را ندارند و باید برای این کار های گفته شده از موبایل خود استفاده کنید.

لغو صدا های اضافی

بسیاری از هدفون های موجود در بازار این گزینه را دارند. در واقع این مدار های به کار رفته که صدا های اضافی را از بین می برند شارژ هدفون شما را از بین خواهند برد و شما نمی توانید برای مدت طولانی تری از آن ها استفاده نمایید.

کیف های شارژ

باید بدانید که کیف های شارژ هم نگهدارنده اند و هم می توانند هدفون های ما را شارژ نمایند. اگر می خواهید بهترین انتخاب را در راهنمای خرید ایرپاد داشته باشید باید نوعی را انتخاب کنید که کیف شارژر باید باتری های قوی تری داشته باشند. در این میان باید دقت داشته باشید که این کیف ها نیز باید از نظر مقاومت نیز مورد بررسی باشند.

میزان صدا

میزان صدا در همه ایرپاد های موجود در بازار یکسان نمی باشد و در بسیاری از آن ها باید صدا را تا میزان بسیار زیادی افزایش داد در حالی که برخی از آن ها کافی است تا صدا را در حالت عادی بگذارید. در این میان یادتان باشد که این هدفون ها برخلاف هدفون های سیمی نمی توانند به تقویت کننده ها متصل شوند از این رو باید حداکثر میزان صدای آن ها را قبل از خرید چک کنید زیرا بعدا هیچ راهی برای افزایش صدا وجود نخواهد داشت.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ایرپاد گفته شد، می توانید هدفون بلوتوثی ( ایرپاد ) مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ایرپاد با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی لومینوس مدل T39 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بلوتوث لومینوس مدل T39 با طراحی زببا در رنگبندی مختلف همراه با چراغ های LED که به صورت نوار های نورانی و چند رنگ بر روی سر گوش ها دیزاین شده و جلوه خاصی به آن بخشیده؛ این چراغ ها با تولید نور هفت رنگ خود بر اساس ریتم موزیک شما هماهنگ است و در همه جا و در هر زمان میدرخشد و می توانید دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید. بدنه محکم با دسته های تاشو و قابل تنظیم ارتفاع سر با سرگوش های بزرگ چرمی همگی باعث میشود کامل گوش را فرا گرفته و صداهای عمیق، قدرتمند و واضح را ارائه میدهد و صدای اطراف را با کمترین نویز کاهش داده تا بتوانید روی صدایی که می خواهید بشنوید تمرکز کنید. اتصال این هدفون وایرلس از طریق بلوتوث، درگاه AUX و شیار کارت حافظه میباشد. قابلیت ساپورت از کارت TF تا ظرفیت 32 گیگی و فرمت MP3 را دارد. وجود دکمه هایی برای کنترل موزیک بر روی یکی از سر گوشها که شامل پلی، مکث، جلو و عقب بردن ترک ها، و کنترل حجم صدا،دکمه مود و EQ را میتوانید با آن مدیریت کنید. از پارامتر های دیگر این مدل فناوری بلوتوث با نسخه V5.0 + EDR با میزان برد حداکثر تا 10 متر با درایور های 40 میلی متری و 32 اُهمی و همچنین فرکانس پاسخگویی مابین 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز میتواند آهنگ مورد علاقه در هنگام ورزش، دویدن پیاده روی یا هنگام مسافرت و مکان هایی شلوغ و پر سر و صدا را به راحتی پلی کرده و از آن لذت ببرید. سازگاری این هدفون بیسیم با همه دیوایس ها و بعلاوه تبلت و گوشی های هوشمند، کامپیوتر، نت بوک ها و … از دیگر ویژگی های آن می باشد. هدست بلوتوث مدل T39 علاوه بر قیمت عالی و حجم صدای خروجی بالا با عملکرد فوق العاده و یک پشنهاد عالی برای دوستداران موسیقی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار است که با طراحی زیبا، کیفیت صدای برتر، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف، عمر باتری طولانی، کنترل آسان، حذف نویز محیطی و پایداری اتصال، توانسته است نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند و به گزینه اول خیلی از افراد تبدیل شود. این هدفون با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، صدایی واضح و با جزئیات بالا تولید می‌کند و هرگونه نویز اضافی و مزاحم را از بین می‌برد. همچنین این محصول با گوشی هوشمند، تبلت یا لپتاپ شما از طریق بلوتوث اتصال برقرار می‌کند و نیازی به کابل ندارد. با شارژ کامل هدفون پیش رو، می‌توانید تا چند ساعت متوالی از آن استفاده کنید و با دکمه‌های لمسی روی هدفون، موزیک را مدیریت کنید یا تماس‌های تلفنی را پاسخ دهید. این هدفون با طراحی شیک و سبک، ظاهر جذابی به شما می‌بخشد و به راحتی در کیف یا جیب شما قرار می‌گیرد. این هدفون یک انتخاب عالی برای کسانی است که دوست دارند از موسیقی، فیلم یا مکالمه تلفنی با کیفیت بالا لذت ببرند.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5

در دنیای پر سر و صدا و تکنولوژی امروزی، هدفون بلوتوثی به یکی از وسایل ضروری برای هر فرد تبدیل شده است. یکی از محصولات برتر در این دسته، هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi   Buds 5  است. این هدفون با طراحی زیبا و کیفیت صدای برتر، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد. در این مقاله، به معرفی این هدفون و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های ظاهری و فنی

یکی از مهمترین مزایای هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Redmi Buds 5، کیفیت صدای برتر آن است. با استفاده از فناوری های پیشرفته، این هدفون قادر است صدایی واضح و با جزئیات بالا تولید کند. بنابراین، می‌توان در هنگام گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا حتی مکالمه تلفنی، از تجربه صدای فوق العاده لذت برد. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5، دارای قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف با استفاده از تکنولوژی بلوتوث است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کابل، به راحتی با گوشی هوشمند، تبلت یا لپتاپ خود اتصال برقرار کنید. این امکان بسیار مناسب است، زیرا شما درگیر درهم پیچیدن و خراب‌شدن کابل‌ها نخواهید شد و می‌توانید به سادگی به دستگاه موردنظر خودتان متصل شوید هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5، با طراحی شیک و سبک خود، توجه همه را به خود جلب می‌کند. این هدفون با استفاده از متریال با کیفیت ساخته شده است و به دلیل طراحی زیبایی که دارد، ظاهر جذاب و شیکی به شما می‌بخشد. علاوه بر این، به دلیل وزن سبک آن، می‌توانید بدون احساس خستگی یا درد از آن برای مدت طولانی استفاده کنید. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5، دارای یک باتری با طول عمر بالا است. با شارژ کامل این باتری، شما می‌توانید تا چند ساعت متوالی از هدفون استفاده کنید. این ویژگی بسیار مناسب است، زیرا شما نیازی به شارژ مکرر و مداوم هندزفری نخواهید داشت و می‌توانید برای مدت طولانی از هدفون لذت ببرید. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5، از کنترل‌های لمسی برای کنترل استفاده می‌کندبا استفاده از دکمه های موجود روی هدفون، می‌توانید به راحتی موزیک را متوقف کنید، موزیک را جلو و عقب بروید و حتی تماس های تلفنی را پاسخ دهید. این ویژگی ها باعث می‌شود که استفاده از هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 بسیار آسان و راحت باشد. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 دارای قابلیت حذف نویز محیطی است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام استفاده از هدفون، از نویزهای اضافی و صداهای محیطی مزاحم، فاصله بگیرید و فقط روی صدای دلخواه خود تمرکز کنید. این ویژگی برای افرادی که در محیط‌های پر سر و صدا تردد دارند و می‌خواهند فقط روی صدای موردنظر خودشان تمرکز کنند بسیار مناسب است. هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 از بلوتوث نسخه ۵.۳ استفاده می‌کند که بیشترین پایداری را در اتصال دارد. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که هنگام استفاده از هدفون، اتصال شما با دستگاه بلوتوثی بدون قطعی و اختلال خواهد بود. بنابراین، می‌توانید به آسانی و بدون نگرانی از قطعی صدا، از هدفون خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 با مزایایی مانند کیفیت صدای برتر، قابلیت اتصال به بلوتوث، کنترل آسان، حذف نویز محیطی و پایداری اتصال، یک هدفون بی‌نظیر و کارآمد است. با استفاده از این هدفون، می‌توانید تجربه ای جذاب از گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا مکالمه تلفنی را تجربه کنید. با داشتن هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5، به دنیای صداهای بی‌نهایت بروید و لحظاتی پر از لذت را تجربه کنید. با این هدفون، به راحتی و بدون اینکه صداهای محیطی تاثیری رو تجربه شما داشته باشند می‌توانید از موسیقی مورد علاقه‌تان در هر زمان و هر مکان لذت ببرید. همچنین، با قابلیت اتصال به بلوتوث، نیازی به کابل‌های پیچیده و درهم‌تنیده نخواهید داشت و می‌توانید به آسانی و بدون اختلال از هدفون استفاده کنید. با طراحی شیک و سبکی که این هدفون دارد، می‌توانید آن را به راحتی در کیف یا جیب خود قرار دهید و همیشه آن را همراه خودتان داشته باشید. همچنین، باتری با عمر طولانی این هدفون، شما را از نگرانی شارژ مکرر و مداوم آزاد می‌کند. این هدفون همچنین دارای کنترل آسان بر روی خود است، بنابراین می‌توانید به راحتی موزیک را متوقف کنید، موزیک را جلو و عقب بروید و تماس‌های تلفنی را پاسخ دهید. در نهایت، با وجود تمامی ویژگی‌های منحصر به فرد و کارآمدی که هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 ارائه می‌دهد، این هدفون بهترین انتخاب برای هر فردی است که به دنبال تجربه‌ای عالی و لذت بخش از گوش دادن به موسیقی و صداهای مورد علاقه‌اش است. با استفاده از این هدفون، دنیایی از صداها را کشف کنید و لحظاتی پر از لذت و هیجان را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی آکو مدل AT-17 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایرفون بلوتوثی آکو مدل AT-17 یکی از کم نظیر ترین هندزفری های بلوتوثی است که از جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی در طراحی و ساخت آن استفاده شده است. طراحی ارگونومیک این محصول علاوه بر زیبایی آن در طراحی ساخت به محبوبیت آن افزوده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی لنوو مدل MON EDITION 18 HANDS FREE HT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای دو گوشی است که به صورت تو گوشی طراحی شده و سری های سیلیکونی قرار گرفته بر روی آن ها باعث شده تا به خوبی بر روی گوش شما قرار بگیرد. دو ایربادز دارای یک داک شارژ نیز می باشد که با قرار دادن آن ها داخل داک؛ می توانید هندزفری را شارژ نمایید. این محصول دارای وزن بسیار کمی می باشد و این امر باعث شده تا در استفاده های طولانی مدت هرگز گوش شما خسته نشود. هرکدام از هندزفری ها دارای یک کلید فیزیکی است که می توان با آن تماس ها و موسیقی در حال پخش را کنترل کرد. با نگهداشتن هر کدام از این کلید ها می توانید هندزفری مورد نظر را روشن بکنید. این محصول دارای میکروفون HD بوده که باعث شده تا بتوانید مکالمه ای شفاف را تجربه بکنید البته باید توجه کنید که نباید انتظار میکروفونی باکیفیت هندزفری های گردنی را داشته باشید زیرا میکروفون از دهان دورتر است و باید برای مکالمه بهتر کمی بلندتر صحبت کنید. داک هندزفری Lenovo HT18 دارای باتری با ظرفیت 300 میلی آمپری می باشد که می تواند هندزفری را تا 24 ساعت در خدمت شما قرار دهد. هرکدام از هندزفری ها دارای 4 ساعت دوام باتری هستند و همراه با داک می توانید 5 بار دیگر نیز هندزفری ها را شارژ کرد. البته باید توجه داشته باشید زمان های اعلام شده در حالت 50 درصد صدا بوده و ممکن است در شرایط و گوشی های مختلف، کمی متفاوت باشد. بلوتوث این هندزفری نسخه 5 بوده و یکی از دلایل مصرف کم باتری نیز همین می باشد. کانکت شدن هندزفری ها به یکدیگر بسیار ساده است و به راحتی با جدا کردن آن ها از داخل داک شارژ، هردو به یکدیگر Pair می شوند. داخل پک این محصول سری های سیلیکونی قرار دارد که باعث شده تا در موارد نیاز بتوانید آن ها را تعویض بکنید تا به راحتی هندزفری داخل گوش شما قرار بگیرد و علاوه بر این یک کابل تایپ سی هم جهت شارژ هندزفری داخل پک هست. شما می توانید از این محصولات به صورت تکی هم استفاده بکنید و در زمانی که شارژ یکی به اتمام رسید می توانید از هندزفری دیگر استفاده بکنید اما به صورت جداگانه به دو گوشی قابلیت اتصال ندارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضبط کننده صدا به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی بلوتوثی وان مور مدل KMP ED9001 NEW ANC BLUETHOOTH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری1More EHD9001TA دارای یک درایور پویا همراه با یک درایور آرمیچر متعادل در هر هدفون است. این تقسیم کار منجر به شنیده شدن بهتر صدا در مقایسه با نمونه های تک درایور با قیمت مشابه می شود. وجود درایور دوگانه در کنار فناوری کدک aptX و AAC بهترین تجربه صدا را داشته باشید.تکنولوژی حذف نویز بکار رفته در هندزفریEHD9001TA از نوع هیبریدی است که به ترتیب صداهای محیطی و داخل گوش را دریافت می کند و نویز محیط را در محدوده وسیع تری از فرکانس ها سرکوب می‌کند. یک DSP اختصاصی (پردازنده سیگنال دیجیتال) امواج صوتی را همواره تجزیه و تحلیل و تنظیم می کند تا صدایی متعادل و طبیعی ارائه دهد تا بتوانید از گوش کردن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.ایرفون های هندزفری وان مور EHD9001TA دارای میکروفون‌های حذف نویز هنگام مکالمه نیز هستند. این قابلیت که با عنوان ENC شناخته می‌شود، کمک می‌کند تا شما امکان مکالمه خیلی بهتری را داشته و کیفیت بسیار خوبی را تجربه کنید. فرایندی که میکروفون‌ها برای قابلیت حذف نویز ENC طی می‌کنند، به این صورت است که صداهای اضافه و نویز محیط اطراف را دریافت نموده و سپس با به حداقل رساندن آن‌ها باعث می‌شوند که صدای شخص شما به خوبی به مخاطب برسد و شنیده شود. در تیجه مکالمه‌ای بی‌نقص خواهید داشت.داخل هدفون بلوتوث وان مور EHD9001TA یک چیپ هوشمند وجود دارد که مصرف انرژی را بهینه می‌کند. باتری به کار رفته در کیس 410 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و هر کدام از گوشی ها نیز 55 میلی آمپر ساعت هستند. این هندزفری ها به تنهایی برای 6 ساعت موسیقی پخش می‌کنند و در صورتی که با کیس شارژش کنید جمعا تا یک روز کامل شارژ خواهند داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی شیائومی مدل NBA BLUETOOTH BUDS 3 PRO POWER PLANT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیائومی برای اینکه تجربه شنیداری بسیار خوبی را به کاربران خود بدهد، از سیستم حذف نویز ANC در هندزفری خود استفاده کرده است. گوشی‌ها هر کدام دارای 3 میکروفون هستند که تعدادی برای مکالمه مورد استفاده قرار خواهند گرفت و تعداد دیگری از آن‌ها برای شناسایی و حذف نویز هستند. کار میکروفون‌هایی که برای حذف نویز هستند به این ترتیب است که نویز و صداهای اضافی محیط را گرفته و شناسایی می‌کنند، سپس با طی کردن پروسه‌هایی برای حذف، سبب می‌شوند که آنچه که کاربر می‌شنود، صدایی واضح، شفاف و بسیار با کیفیت باشد و صدای اضافه دیگری را نشنود.در رابطه با تاخیر صدا هم باید گفت که پخش صدا، تاخیر چندانی نداشته و به بیان خود کمپانی به حدود 69 میلی‌ثانیه می‌رسد؛ البته این مورد به خود گوشی موبایل و مدل آن نیز وابسته است، اما نمی‌توان گفت که این هندزفری هیچ تاخیری ندارد! در مقایسه با هندزفری‌های هم‌رده خود دارای تاخیر به نسبت کمتری است و همچنان شاید برای گیمینگ گزینه خیلی مناسبی نباشد. باتری ردمی بادز 3 پرو دارای ظرفیت قابل قبولی است که سبب تا استفاده از آن در طولانی مدت نیز امکان س. ظرفیت باتری مورد استفاده در این کیس شارژ برابر با 470mAh است و ظرفیت گوشی‌ها هم 35mAh است. به این ترتیب می‌توانید تا حدودا 6 ساعت به موسیقی گوش دهید. توجه داشته باشید که این میزان باتری‌دهی برای زمانی است که حالت ANC فعال نباشد، در صورت فعال بودن آن، مدت زمان باتری‌دهی کمتر خواهد شد. در حالت فعال ANC، صدای اضافی به ادعای شیائومی تا 35dB کاهش پیدا می‌کند.با در نظر گرفتن باتری کیس و خود گوشی‌ها، شما امکان شنیدن موسیقی تا 28 ساعت را خواهید داشت. خیلی تفاوتی را در مجموع برای شما ایجاد نمی‌کند. روی بدنه کیس، یک درگاه تایپ سی تعبیه شده که شارژ هندزفری از طریق آن انجام خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل HSA NECKBAND EARPHON WIRLESS HEDSET خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هنگام ورزش کردن یکی از مواردی که باعث می شود تا فشار حرکات سخت را تحمل کنید گوش دادن به موسیقی با کیفیت می باشد.کمپانی Xiaomi با ساخت هندزفری با کیفیت Neckband این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید به راحتی در هر مکانی به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت بالا بپردازید.این هندزفری به صورت گردنی طراحی شده است و از طریق بلوتوث ورژن 4.1 به گوشی شما متصل می شود و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید موسیقی خود را پخش کنید. بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک + ABS و فلز می باشدکه در عین سادگی ظاهری بسیار زیبا به آن بخشید و مقاومت آن را بالا برده زیرا از انعاف بسیار خوبی برخوردار می باشد.دامنه فرکانس این محصول 20HZ-20KHZ می باشد که این امر باعث شده تا تمامی صدا های زیر و بم را دریافت کند و انواع سبک های موسیقی را تمامی جزئیات به گوش شنونده برساند. باتری این هندزفری در مدت زمان 2 ساعت به شارژ کامل خود می رسد و بعد از ان قادر است به مدت 8 ساعت برای پخش موسیقی و 200 ساعت در حالت آماده به کار همراه شما باشد.بر روی بدنه این هندزفری قسمت کنترل با 3 کلید فیزیکی قرار گرفته است که از طریق آن مدیریت تماس ها ، تغییرات ولوم و موسیقی را به راحتی می توانید انجام دهید.در همین قسمت کنترل یک میکروفون HD هم به کار رفته است تا کاربر بتواند از طریق این محصول تجربه یک مکالمه شفاف و بدون نویز را داشته باشد. سری های این هندزفری به صورت مغناطیسی طراحی شده است به گونه ای که شما می توانید به راحتی زمانی که از این هندزفری استفاده نمی کنید دو سری آن را به هم نزدیک کنید تا به هم متصل شوند و بعد از آن هندزفری به صورت گردنبند بر روی گردن شما قرار میگیرد و شما به راحتی می توانید به فعالیت خود ادامه دهید بدون آنکه نگران افتادن آن از گردن خود باشید. این هندزفری دقیقا بر اساس ارگونومی گوش تولید شده است تا در استفاده های بلند مدت هرگز باعث خستگی گوش شما نشود.داخل پک این محصول علاوه بر خود هندزفری و کابل شارژ آن ، 3 عدد سری سیلیکونی هم قرار دارد تا شما بتوانید بر اساس ارگونومی گوش خود راحت ترین و مناسب ترین سری را برای خود انتخاب کنید و در بهترین شرایط ممکن به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود بپردازید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeLace Lite خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرطرفدار‌ترین لوازم جانبی در بین کاربران، هدفون‌‌های بی‌سیم هستند. برند هوآوی هم در این زمینه توانسته است عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارد و هدفون بلوتوثی FreeLace Lite یکی از محصولات با‌کیفیت این شرکت است. این هدفون از نوع گردنی است و می‌توانید در تمام طول روز آن را با خود به‌همراه داشته باشید. قسمت پشتی گوشی‌های این هدفون با توجه به خاصیت آهنربایی که دارند به‌خوبی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید به یکدیگر متصل می‌شوند و در حین راه رفتن و حتی دویدن هم از یکدیگر جدا نمی‌شوند. درایور‌هایی با قطر 13 میلی‌متر در نظر گرفته شده برای گوشی‌های این هدفون سبب شده تا خروجی صدای بسیار با‌کیفیتی را شاهد باشید. متریال بسیار مناسب، وزن سبک و طراحی جذاب سبب شده تا در کنار زیبایی ظاهری، گوشی‌های این هدفون به‌خوبی درون لاله گوش قرار بگیرد و به‌راحتی از گوش خارج نشود. یکی از اصلی‌ترین و البته قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این هدفون، باتری 120 میلی‌آمپر‌ساعت آن است که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) 18 ساعت را دارد که عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی است. برای شارژ صد درصدی هم این هدفون به 70 دقیقه زمان نیاز دارد. قابلیت نویز کنسلینگ هم نه تنها باعث می‌شود تا در محیط‌های شلوغ صدا‌‌های محیط را حذف می‌کند تا کیفیت صدای بهتری را بشنوید، بلکه در حین مکالمه هم صدای شما هم نویز بسیار کمی را با خود به‌همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست سنهایزر مدل SC 60 USB ML خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست USB سنهایزر SC 60 USB ML، یک گزینه‌ی کم‌نظیر برای مکالمه‌، کلاس آنلاین، وبینار و ... است و صدای شما را با وضوح و شفافیت عالی به گوش مخاطب می‌رساند. به‌علاوه، طراحی ایرپدها و هدبند به نحوی صورت گرفته که در استفاده‌ی طولانی‌مدت، کاربر احساس خستگی نکند و راحتی بسیار خوبی را تجربه کند. این هدست از طریق USB به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های Sennheiser SC 60 USB ML می‌توان به درایورهای داینامیک باکیفیت، وزن بسیار کم (حدود 106 گرم)، ریموت کنترل چهار دکمه و تکنولوژی ActiveGard اشاره کرد. میکروفون هدست سنهایزر SC 60 USB ML به فناوری حذف نویز (noise-cancellation) مجهز است و بخش قابل توجهی از صداهای محیط اطراف را حذف می‌کند تا شنونده صدای شما را بهتر و طبیعی‌تر بشنود. به‌علاوه، بازوی میکروفون، قابل تنظیم است و می‌توانید آن را در بهترین حالت ممکن تنظیم کنید. در این هدست روی گوش از درایورهای داینامیک نیودیمیومی بهره گرفته شده است تا کیفیت پخش صدا نیز به خوبی کیفیت مکالمه‌ باشد. صدای SC 60 USB ML، نرم، متوازن، تفکیک‌شده و عمیق است و گوش کاربر را خسته نمی‌کند. بر روی کابل SC 60 USB ML، یک ریموت 4 دکمه قرار گرفته است. از طریق این ریموت می‌توانید صدا را کم یا زیاد کنید، به تماس پاسخ یا خاتمه دهید، میکروفون را قطع (mute) کنید و شماره‌گیری مجدد را انجام دهید. این هدست USB به فناوری انحصاری ActiveGard مجهز شده است تا از شنوایی کاربر محافظت کند. ActiveGard را می‌توان یک ولوم کنترل هوشمند دانست. زمانی که بلندی صدا به سطح خطرناکی برسد، ActiveGard وارد عمل شده و با کنترل بلندی صدا، جلوی وارد آمدن آسیب به شنوایی و دیستورت شدن سیگنال را می‌گیرد. اگر برای کار یا استفاده‌ی شخصی مجبور هستید که ساعات متمادی از هدست استفاده کنید، حتما باید به راحتی آن توجه کنید. سنهایزر SC 60 USB ML از طراحی حساب‌شده، وزن کم، ایرپدهای ابری و هدبند قابل تنظیم برخوردار است و نهایت راحتی را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون فوق العاده Anker Soundcore Life Q20 Plus ، یک محصول ارتقاء یافته است که با در نظر گرفتن راحتی بیشتر هنگام استفاده و کیفیت صدایی مناسب طراحی و عرضه شده است. ضمن آنکه این هدفون، دارای یک ویژگی ANC نسبتاً بهبود یافته است که لذت شنیدن موسیقی ها را در هر محیطی با حذف نویزها فراهم می کند. Soundcore Life Q20 Plus Ankerدارای طراحی مستقیم است و لوگوی برند نیز روی کاپ گوشی حک شده است. ضمن آنکه قادر است تا راحتی مناسبی را به کاربر منتقل نماید. این هدفون دارای پد مناسبی روی گوشی ها بوده و می تواند راحتی و تناسب لازم را هنگام پوشیدن آن ها فراهم کند. همچنین دارای وزن کم و اندازه ای کوچک است که آن را برای اندازه های متفاوت سر، مناسب خواهد کرد. از سویی دیگر، به دلیل آن که گوشی های هدفون می چرخند و صاف می شوند، در اندازه جمع و جورتر قرار گرفته و امکان حمل آسان آن با کیف وجود دارد. Anker Soundcore Life Q20 Plus دارای یک کیف بسیار ساده و نرم است که با یک بند برای بستن آن طراحی شده است. ضمن آنکه جنس آن باید بتواند از هدفون در برابر پاشش های کم آب محافظت کند. هدفون Anker Soundcore Life Q20 Plus یک هدفون قابل قبول برای تماس تلفنی است. عملکرد میکروفون آن مناسب است و شنیدن صدای شما را در محیط هایی با نویز متوسط، ​​برای فردی که در آن طرف خط قرار دارد، آسان می نماید.شنیدن صدای شما را در محیط هایی با نویز متوسط، ​​برای فردی که در آن طرف خط قرار دارد، آسان می نماید. کنترل های تعبیه شده در این هدفون Anker Soundcore Life Q20 plusکاربردی و مناسب است. طرح کنترل کاملا کابرپسند است و به شما امکان پخش یا مکث، کنترل تماس، حرکت بین آهنگ و کنترل صدا را می دهد. همچنین دارای یک دکمه اختصاصی ANC و توانایی فعال کردن تقویت باس از طریق دکمه میانی است. به طور کلی، استفاده از کنترل ها بسیار آسان است و دکمه های فیزیکی کلیک کرده و بازخورد خوبی ارائه می دهند، اما راهی برای دانستن میزان تنظیم باس وجود ندارد. این امکان برای شما فراهم است تا از بین 22 حالت EQ از پیش تعیین شده انتخاب کنید یا حالت خود را سفارشی کنید، بین حالت های حذف نویز، حالت عادی و شفاف جابجا شوید و سیستم عامل Life Q20 plus را به راحتی ارتقاء دهید. هدفون Life Q20+ دارای کیفیت ساخت مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life P3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در میان انوع مختلف هدفون‌های بی‌سیم، هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life P3 محبوبیت زیادی دارد و جزو بهترین هدفون‌های میان‌رده بازار است. این مدل از جنبه‌های زیادی شبیه هدفون‌های بالارده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، قابلیت حذف صداهای مزاحم یا همان نویز کنسلینگ (ANC) است. در صورت نصب برنامه اختصاصی این هدفون می‌توانید از گزینه‌های مختلف آن برای حذف صداها به‌صورت کلی یا تمرکزی بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید با لمس پد لمسی هدفون که در بخش بالای آن قرار دارد، دستورات مدنظرتان را ارائه دهید. مثلا با لمس پد می‌توانید به آهنگ‌های قبل و بعد بروید، تماس‌ها را کنترل کنید و هدفون را روی حالت نویز کنسلینگ قرار دهید. داخل جعبه این محصول 4 ایرتیوب در سایزهای مختلف قرار دارند که اگر با ایرتیوب خود هدفون راحت نبودید می‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید و حس بهتری داشته باشید. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که کاملا روی گوش قرار می‌گیرد و جایی برای ترس از افتادنش باقی نمی‌گذارد. به همین دلیل برای استفاده در حین فعالیت‌های ورزشی و دویدن بسیار مناسب است. نکته بعدی در هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life P3 باتری آن است که با یک بار شارژ تا 10 ساعت شارژ می‌ماند و در صورت اتمام آن با 10 دقیقه شارژ سریع می‌توانید تا 4 ساعت از هدفون استفاده کنید. قطر درایورهای این هدفون دوگوشی 11 میلی‌متر است و با توجه به این‌که استاندارد IPX5 دارد در برابر پاشش آب، رطوبت و تعریق مقاوم است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life 2 Neo خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست بی‌سیم انکر Anker Soundcore Life 2 Neo کمپانی انکر (Anker) که یک کمپانی چینی در زمینه ساخت لوازم جانبی ست، به تازگی از یک هدست روی گوشی جدید به نام هدست بی‌سیم انکر Anker Soundcore Life 2 Neo رونمایی کرد. این هدست خوش ساخت با بالشتک‌هایی از جنس مموری فوم با هدبند قابل تنظیم و ایرکاپ‌های انعطاف‌پذیر طراحی تاشو و قابلیت حمل آسانی دارد و با وزن سبک 288 گرمی در استفاده‌های طولانی مدت به هیچ وجه آزار دهنده نیست. درون هر یک از ایرکاپ‌های هدفون Life 2 Neo، یک درایور 40 میلی‌متری بزرگ با پوشش تیتانیومی جای گرفته که با تکنولوژی BassUp صدای قدرتمند و واضحی را با باس دو برابری تولید می‌کنند. در هدفون انکر Soundcore Life 2 Neo یک تراشه بلوتوثی کم مصرف به کار رفته که نسخه 5.0 بلوتوث را ارائه می‌دهد. البته این هدست به صورت سیمی و با کابل AUX هم کاربرد دارد و در این حالت می‌تواند صداهایی که فرکانس آن‌ها تا 40000 هرتز هم می‌رسد، پوشش دهد. باتری داخلی لیتیوم پلیمری هدست انکر Soundcore Life 2 Neo با ظرفیت 680 میلی آمپر ساعت در حالت آماده به کار تا 400 ساعت و در حالت پخش موسیقی تا 60 ساعت شارژدهی دارد و تنها با 5 دقیقه شارژ تا 5 ساعت امکان پخش موسیقی دارد. از آن جایی که این هدست برای شارژ شدن از پورت یو اس بی نوع C استفاده می‌کند برای شارژ مجدد تنها به 3 ساعت زمان نیاز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری جی بی ال مدل ELH TUNE 225TWS True خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی‌بی‌ال (JBL) یک برند آمریکایی هست که به کیفیت ساخت و دوام بالا معروف می‌باشد. اگر شما برایتان پارامتر دوام و طول عمر بالا اولویت دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از محصولات این برند آمریکایی را انتخاب و امتحان بفرمایید. هندزفری بلوتوث JBL Tune 225 TWS براساس مدل موفق JBL Tune 220 طراحی و ساخته شده و از هر لحاظی مدل پیشرفته‌تر و تکمیل شده Tune 220 می‌باشد. هرچند مدل Tune 220 نیز از کیفیت مکالمه و میکروفون بسیار خوبی بهره می‌بُرد، اما باز هم در مدل Tune 225 کیفیت میکروفون و مکالمه تقویت و بهتر شده است. در ضمن نسخه بلوتوث Tune 220 ورژن 4.2 بود در حالیکه در ترووایرلس جدید JBL پردازنده بهبود پیدا کرده و از نسخه بلوتوث 5 استفاده شده است. در ضمن میزان شارژدهی نیز از 19 (16+3) ساعت شارژدهی مدل قبلی به میزان 25 (20+5) ساعت شارژدهی مداوم ارتقا پیدا کرده است. ترووایرلس جدید JBL از دو قابلیت Fast بسیار مهم و کاربردی بهره می‎‌برد: Fast charging: اهمیت این قابلیت بیشتر در زمانی به چشم شما خواهد آمد که شما عجله دارید و زمان لازم را برای شارژ کامل این هندزفری ندارید. در این حالت کافی است شما تنها 5 دقیقه این هندزفری را در شارژ قرار دهید در این صورت تا یک ساعت به طور مداوم به شما شارژ خواهد داد. از این قابلیت کاربردی با نام Fast charging یاد می‌شود که به واسطه درگاه شارژ تایپ‌سی امکان استفاده از آن برای JBL Tune 225 TWS فراهم شده است. Fast Pairing: این قابلیت مخصوص گوشی‌های اندرویدی تعبیه شده است. با استفاده از این ویژگی فرآیند اتصال به دستگاه برای کاربران اندرویدی تا 2 برابر بهبود یافته است. البته لازم به ذکر است که در کل سرعت اتصال Tune 225 هم به گوشی‌های آیفون هم به گوشی‌های اندرویدی بالاست. خاصیت Fast Pairing به این گونه عمل می‌کند که اگر شما درب کیس شارژ این هندزفری بلوتوث را در کنار گوشی اندرویدی خود باز کنید بلافاصله پاپ‌آپ مربوطه ظاهر می‌شود. در این حالت تنها کافی است روی دکمه connect کلیک نمایید تا هندزفری بلوتوث به دستگاهتان متصل شود. همه این کارها در حالی انجام می‌شود که دیگر نیازی نیست برای اتصال وارد تنظیمات بلوتوث گوشی خود شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی جی بی ال مدل SAE Endurance Dive Waterproof Sport خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مچ بند هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

هندزفری‌ها در میان طرفداران موسیقی جایگاه ویژه‌ای دارند، اما وجود محدودیت‌هایی در زمینه تولیدات ایرفون‌ها وجود داشت که به کارگیری از این محصولات در شرایط خاصی مانند رطوبت بالا و یا هنگام ورزش خارج از تصور بود. اگر چه مدتی بعد ایرفون‌های ضد تعریق توانستند تا حدودی این محدودیت را مرتفع سازند، اما همچنان استفاده از ایرفون در آب امری غیرممکن بود. شرکت JBL به تازگی با تولید هندزفری بی‌سیم ضدآب جی‌بی‌ال JBL Endurance Dive در صدد رفع این مشکل برآمده است. این ایرفون با کسب گواهی IPX7 امکان استفاده از آن در زیر آب را نیز فراهم می‌سازد برند JBL با پیشینه درخشان در زمینه تولید محصولات صوتی، به یکی از بزرگان این صنعت بدل شده است. استفاده از دانش و تجربه بیش از 70 سال تلاش در زمینه تولیدات صوتی، همواره موجب رضایت کاربران شده است. صدای ایرفون Endurance Dive بر خلاف سایر محصولات جی بی ال از بیس ملایم‌تری بهره‌مند شده است. صدای متمایل به فلت از جمله خصوصیات این هندزفری است. صداقت بیشتر و وضوح بالا از مزایای هندزفری JBL Endurance Dive نسبت به سایر رقبای خود در این محدوده قیمتی می‌باشد. می‌توان اظهار داشت هندزفری بی‌سیم ضدآب جی بی ال Endurance Dive نوع پیشرفته‌تری نسبت به هندزفری‌های ورزشی پیشین به شمار می‌رود، چرا که دوام بیشتری در مقابل رطوبت از خود نشان داده و این تداوم تا حدی است که می‌توان از آن به مدت نیم ساعت در عمق یک متری بدون آسیب دیدگی استفاده نمود.جی بی ال یکی از اولین برندهایی است که این اقدام را انجام داده و محصولی با کیفیت در این زمینه عرضه نموده است. اگر چه هندزفری جی‌بی‌ال Endurance Dive در مقابل آب مقاوم است، با این حال ممکن است به دلیل ضد آب نبودن گوشی هوشمند امکان استفاده از آن برای عموم کاربران میسر نباشد. از این رو کمپانی JBL قابلیت پخش فایل‌های صوتی را نیز دارد و یا به زبان ساده‌تر‌، این هدزفری یک Mp3 پلیر نیز به شمار می‌رود. با برخورداری از 1 گیگابایت حافظه داخلی می‌توانید بدون نیاز به اتصال به تلفن همراه و یا موزیک پلیر خود، از شنیدن موسیقی لذت ببرید. از معیارهای مهم یک دستگاه اتصال بی سیم و طول عمر باتری آن می‌باشد. هندزفری قابل شارژ JBL Endurance Dive با بهره‌گیری از باتری لیتیومی 120 میلی‌آمپری قادر به پخش بی وقفه موسیقی تا مدت زمان 8 ساعت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی جبرا مدل Stealth خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست وایرلس جبرا مدل Stealth UC MS با طراحی کوچک و زیبای خود صدایی شفاف و واضح را ارائه می‌دهد. گوشی وایرلس در گوش احساس راحتی دارد و دکمه‌های تعبیه شده به آسانی یافت می‌شوند. اگر به دنبال هدستی سبک (8 گرم) با امکانات بالا هستید قطعا این مدل شما را ناامید نخواهد کرد. اتصال بلوتوث در این هدست (v. 4.0) عملکرد خوبی دارد و قادر است ارتباط را تا فاصله‌ی 7 تا 12 متری (بسته به وجود دیوار یا مانع دیگر) برای شما برقرار نگاه دارد. در صورت استفاده از دانگل USB برای کامپیوتر برد استفاده تا 30 متر افزایش می‌یابد. این هدست با حداکثر 8 دستگاه Pair می‌شود و می‌توانید 2 گوشی را همزمان به آن وصل کنید. باتری تعبیه شده در این مدل تا 6 ساعت مکالمه و 10 روز حالت آماده به کار پشتیبانی می‌شود و 2 ساعت برای شارژ کامل هدست لازم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوث ال جی مدل TONE Ultra Hbs-830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای امروز برای راحتی در انجام صحبت کردن، موسیقی گوش دادن و یا لذت دوچندان بردن از پیاده روی از هدست‌های مختلفی استفاده می‌شود. این همراهان مفید باید قابلیت‌هایی را دارا باشند تا بتوان از آن ها با لذت بیشتری استفاده کرد. یکی از این هدست‌ها، هدست بلوتوث ال جی مدل TONE ULTRA ALPHA HBS-830 می باشد که دارای طراحی ارگونومی‌ای است که باعث محافظت از سیم‌هایی می شود که به سری‌ها متصل است. این وسیله پرکاربرد دو گوشی بوده و به وسیله بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. این هدست‌ دارای میکروفن Dual بوده و با آن می توانید تا 13ساعات به صورت مدوام به مکالمه بپردازید و یا 15 ساعت به موسیقی گوش دهید همچنین این هدست این قابلیت را دارد تا 15 روز در حالت استندبای بماند.

مقایسه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی بی سیم جی بی ال مدل Quantum 610 wireless gaming خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون گیمینگ JBL Quantum 610 Wireless یکی از هدست های بازی منحصر به فردی است که توسط برند JBL به بازار گیمینگ معرفی شده است. این دارای صدای خوب برای بازی ، نرم افزار عالی و میکروفون مناسب است که با طراحی قابل توجهی همراه بوده و دوام مناسبی را فراهم می کند. در یک نگاه می توان برتری هایی مانند : درایورهای دینامیکی 50 میلی متری برای صدایی واضح ، محدوده فرکانس 20 هرتز - 20 کیلوهرتز ، محدوده فرکانس میکروفون 100 هرتز - 10 کیلوهرتز، حساسیت 100 dB SPL @ 1 kHz / 1 mW، حداکثر حساسیت : 95 دسی بل با امپدانس 32 اهم، حساسیت میکروفون -40 dBV / Pa در 1 کیلوهرتز، باتری لیتیوم یونی 3.7 ولت / 1000 میلی آمپر ساعت، زمان شارژ 3 ساعت وزمان پخش موسیقی با نور RGB خاموش 40 ساعت، الگوی ضبط میکروفون یک طرفه دارای وضوح ضبط صدا، همراه با شارژ USB ، کابل 3.5 میلی متر کابل صوتی، دانگل بی سیم USB ، پوشش بوم میکروفون را برای این کالا بر شمرد Quantum 610 با دوام باتری مناسب، صدای قابل تنظیم از طریق JBL QuantumEngine و فریمی خوش ساخت، ساخته شده است که باید یک هدست بازی قابل توجه باشد. در حالت چت، همه چیز بسیار صاف تر به نظر می رسد، اما این قابل انتظار است. ضمن آنکه برای صحبت با افراد در تماس های صوتی خوب عمل می کند برای ویدیوها و فیلم‌ها، صدا در حالت بازی، بلند و پژواک است و در حالت چت بیش از حد آرام است. موسیقی در هر دو تنظیمات خوب به نظر می رسد. ضمن آن که با تنظیمات اکولایزر نرم افزار QuantumEngine می توانید آن را تنظیم نمایید. این هدست پتانسیل این را دارد که با تنظیم و انتخاب های مناسب عالی باشد. می‌توانید با وصل کردن هدفون از طریق سیم AUX که سازگاری با نرم‌افزار QuantumEngine را از بین می‌برد و فقط از نمایه صدای پیش‌فرض استفاده می‌کند، برخی از مسائل صدا را نادیده بگیرید.در این حالت، در واقع برای فیلم و موسیقی بسیار خوب به نظر می رسد، اما از نظر بازی صدای پیشرفته تری را که برنامه آن ارائه می دهد، از دست می دهید. برای دریافت های درون بازی یا تماس ‌های روی Discord کاملا ایدال است. صدای واقعی شما به خوبی شنیده می شود،ضمن آنکه هنگامی که صحبت نمی کنید، به طور خودکارنویزها قطع می شود که برای تماس های صوتی خوب است. این یک هدست مناسب گیمینگ و همان چیزی است که شما هنگام بازی از آن انتظار دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم ال جی مدل TONE-FN7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزارهایی که می‌تواند در استفاده از گوشی‌های موبایل از آن‌ها استفاده شود، بی‌شک هدفون‌ها هستند. با این وسایل بسیار کاربردی می‌توان به‌راحتی بدون آنکه مزاحمتی برای دیگران ایجاد کنیم به موسیقی و موزیک گوش کردن، بازی کردن، فیلم دیدن و مکالمه بسیاری موارد دیگر بپردازیم. شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که در زمان صحبت کردن با گوشی دوست ندارید کسی صدای طرف مقابل شما را بشنود، این وسیله می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. ممکن است در خیلی از مکان‌هایی که دارای جمعیت زیادی است، شما به‌دلیل عدم‌حس‌اطمینان دوست نداشته باشید برای صحبت کردن گوشی خود را از جیب یا کیف خود درآورید، بنابراین می‌توانید برای این کار از هدفون‌ها بهره ببرید. با این وسیله شما می‌توانید ویدیو کنفرانس و یا ویس کنفرانس هم داشته باشد. هدفون بی سیم ال جی مدل TONE-FN7 یکی از همین هدفون‌های بسیار کاربردی بوده که به صورت وای‌فای طراحی و به بازار عرضه شده است. این هدفون ساخته شرکت بسیار بزرگ ال‌جی بوده و این موضوع خود مهر تاییدی بر کیفیت آن است. در این هدفون بی‌سیم شما دارای قابلیت‌های کنسل شدن نویز در میکروفن و هدفون هستید و می‌توانید به رد و بدل کردن صدایی بسیار شفاف بپردازید. هدفون بی سیم ال جی مدل TONE-FN7 می‌تواند برای ورزشکاران هم بسیار ایده‌ال باشد، چراکه این هدفون دارای وزن بسیار پایینی است و به‌صورت بسیار مستحکم در گوش مشا قار می‌گیرد و در برابر تعرق بدنی هم مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی هایپرایکس مدل CLOUD MIX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

HyperX Cloud MIX یک هدست سیمی همه کاره است، یک هدفون گیمینگ فوق العاده و یک هدست بلوتوثی قابل حمل سبک، تمام این امکانات در یک هدفون قرار گرفته است. این دستگاه قادر به تولید Hi-Res Audio2 غنی در فرکانس های 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز است.بنابراین می توانید جزئیات و تفاوت های ظریف صوتی را بشنوید. قدرت فوق العاده باتری به شما اجازه میدهد تا 20 ساعت از موزیک لذت ببرید. درایورهای طراحی شده سفارشی هایپرایکس با سایز 40 میلی متر باعث میشود صدای بیس و تریبل به طرز اعجاب اوری از هم تفکیک می شوند. بدنه آلمینیومی به همراه بالشتک های نرم به شما این امکان را میدهد تا ساعت های متمادی از بازی و موزیک با لذت ادامه دهید.این هدست شامل یک میکروفون بوم قابل انعطاف و قابل جدا شدن است و همچنین یک میکروفون داخلی دارد.در حالت سیمی با سیستم عامل های دارای پورت 3.5 میلی متر و در حالت بی سیم با دستگاه های Bluetooth سازگار است. اگر عاشق موسیقی و بازی هستید Cloud Mix یکی از گزینه هاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی رپو مدل VH310 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست VH310 یک هدست مخصوص گیم محصولی از کمپانی Rapoo است که در ساخت لوازم جانبی حرفه ای و مقرون به صرفه برای گیمرها، تخصص پیدا کرده است. این هدست دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، گوشی‌های بزرگ، بدنه‌ای محکم و سبک و میکروفون جمع شونده و حالت پذیر است. این هدست دارای بدنه‌ای محکم و در عین حال بسیار سبک و راحت است. سربند فلزی این هدست دارای روکش پلاستیکی نرم است که هیچ فشاری به سر شما وارد نمی‌کند. گوشی‌های این هدست دارای روکش ابری نرم هستند و حتی پس از ساعت‌ها بازی نیز احساس خستگی نخواهید کرد. این گوشی‌های بزرگ تمام گوش شما را پوشش می‌دهند و مانع ورود صداهای محیطی به درون هدست، هنگام بازی می‌شوند تا بدون مزاحمت از بازی خود لذت ببرید. این هدست قابل تنظیم است و تمام افراد از تمام گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. نوع اتصال این هدست از نوع با سیم و با رابط USB است. خود کابل از کیفیت مناسبی برخوردار است و روی آن کنترلری جهت کم و زیاد کردن حجم صدا وجود دارد. ضمن اینکه روی این کنترلر دو دکمه ی LED و Mic جهت کنترل کردن میکروفون و نورپردازی دور گوشی ها که دارای LED های RGB است وجود دارد. کیفیت صدایی شفاف ، کاپ های نرم و ایزولاسیون دور گوش از ویژگی های دیگر این هدست است. این هدست از نوع دور گوشی است و گوشتان را کاملا پوشش می‌دهد. بند روی سر، با طراحی انعطاف‌پذیر و ارگونومیک خاصی تولید شده است تا با استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن، فشاری به سرتان وارد نشود. طول کابل 2.25 متر است و برای استفاده هنگام کارکردن با کامپیوتر بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری مدل MOKAB-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سری هندزفری روی کارتن گوشیهای میان رده به بالا سامسونگ عرضه میشود و ساخت کشور ویتنام میباشد. این مدل هندزفری به دلیل حالت 90 درجه و ژله ای بودن سر‌گوشی، در داخل گوش کاملا کیپ می شود. میکروفن طراحی شده بر روی هندزفری، امکان مکالمه توسط گوشی همراه را به شما می‌دهد. یکی از دگمه‌های روی محصول جهت برقراری تماس و همچنین تغییر آهنگ است و دو دکمه منفی و مثبت جهت تنظیم صدا می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری ترانیو مدل T6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری مدل T6 برند ترانیو، به صورت باسیم و با کابلی به طول ۱۲۰ سانتی متر طراحی شده است و توسط رابط جک صوتی ۳٫۵ میلی متری (AUX) به گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های سازگار متصل می شود. جنس روکش این سیم از پلاستیک TPE با انعطاف مناسبی ساخته شده که در برابر کشیدگی، خمیدگی و گره خوردن مقاومت بالایی نشان می دهد. تو گوشی های آن با حالت زاویه دار به راحتی در داخل گوش جای می گیرند و سر و صداهای محیط در هنگام گوش دادن به موسیقی، شنیده نخواهند شد و همچنین طی استفاده طولانی مدت، ایرفون ها باعث خستگی و فشار بر روی گوش کاربر نمی شوند. هندزفری سیمی Tranyoo مدل T6 با فرکانس پاسخگویی ۱۸ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز، حساسیت سیگنال به نویز ۱۱۶ دسی بل و امپدانس ۳۲ اهم، صدایی استریو با وضوح HD و Extra Bass را به گوش می رساند. میکروفون داخلی نیز تعبیه شده تا تماس های شفاف و بدون نویزی را برقرار نمایید. روی کابل آن یک پنل از دکمه های فیزیکی قرار دارد تا مدیریت راحت تری بر عملیات هایی مانند برقراری تماس، میزان حجم صدا، پخش موسیقی و … داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل ELH True Air 2 SE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی هندزفری شیائومی Mi Air 2SE : جعبه شارژ شیائومی Mi Air 2SE شکل جعبه شارژ سری قبلی Xiaomi Mi Air2 را تغییر داده است ، از حالت عمودی قبلی به افقی تبدیل شده است ، مطابقت رنگ سفید خالص کاملاً ساده است ، شکل آن کمی شبیه جعبه آرایش دخترانه است . جعبه شارژ Xiaomi Mi Air2 و Xiaomi Mi Air2S نسبتاً گرد و مستطیل است ، در حالی که جعبه شارژ هندزفری شیائومی Mi Air 2SE مربع است و سطح آن همچنان از فناوری بافت مات استفاده می کند که لمس آن صاف و ظریف است و به راحتی اثر انگشت روی آن معلوم نمیشود . یک چراغ نشانگر در قسمت جلوی جعبه شارژ و یک درگاه شارژ Type-C در قسمت عقب وجود دارد که در مقایسه با Xiaomi Mi Air2 و Air2 S دکمه عملکرد را لغو می کند ، و شکل مکعبی نیز دهانه بزرگتری برای جعبه این هندزفری ایجاد می کند . ظاهر قسمت هدفون ، Xiaomi Mi Air2 SE در واقع همان Xiaomi Mi Air 2S است ، با این تفاوت که دسته هدفون کمی طولانی تر است. وزن خالص یک هدست 4.7 گرم و بدنه آن کوچک و سبک است. گوشگیرهای شیائومی Mi Air 2SE نیز مانند شیائومی Mi Air 2S از طراحی نیمه گوش استفاده شده است که به تناسب بهتر کانال گوش کمک می کند تا پوشیدن آن آسان و راحت باشد. باطری هندزفری شیائومی Mi Air 2SE : جعبه شارژ شیائومی Xiaomi Mi Air2 SE دارای باتری لیتیوم 410 میلی آمپری است و نسل جدید تراشه های کم مصرف را به همراه دارد. مرجع رسمی ماندگاری باتری این است که می توان یک هدست 5 ساعته را به طور کامل شارژ کرد و با جعبه شارژ می توان عمر باتری را به 20 ساعت افزایش داد ، هم عمر باتری تک و هم به طور کلی از شیائومی Mi Air2 بهتر است. کیفیت صدای هندزفری Mi Air 2SE : اگرچه قیمت هندزفری شیائومی Mi Air 2SE تنها نیمی از Xiaomi Air2 و Xiaomi Air2S TWS است ، اما Xiaomi Mi Air2 SE به عنوان مهمترین واحد صوتی هدفون ، با آنها مطابقت ندارد ، اما همچنان مجهز به همان واحد سیم پیچ متحرک دیافراگم کامپوزیت در ابعاد بزرگ 14.2 میلی متر Xiaomi Air2 و Xiaomi Air2 S ، و از فناوری رمزگشایی صوتی SBC و AAC پشتیبانی می کند. Xiaomi Mi Air2 SE TWS از نظر کیفیت صدای بلوتوث از هدست های بلوتوثی که از کدگذاری SBC پشتیبانی می کنند بهتر خواهد بود. البته هنوز بین AAC و LHDC گوشی های شیائومی Mi Air 2S TWS فاصله قابل توجهی وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی آی پگا مدل PG-R005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول برای N-Switch ، N-Switch-Lite ، PS4 ، PC ، سری Xboxone ، تلفن های همراه و سایر تجهیزات صوتی و تصویری 3.5 میلی متری با رابط صوتی مناسب است. طراحی میکروفون با حساسیت بالا برای کاهش نویز ، جوی استیک را می توان پس گرفت و انتقال صدا دقیق تر ، واضح و روان است.دیافراگم بلندگوی فوق العاده نازک ، صدای استریو فراگیر ، طراحی با کیفیت صدای بالا ؛ همراه با یک میله تلسکوپی ، که می تواند به راحتی تنگی سر را تنظیم کند تا با گروه های مختلف مردم سازگار شود.بندهای چرمی نرم و لنت های سر روکش دار چرمی ، لمس آنها ظریف و پوشیدن آنها راحت است. شماره گیر قابل تنظیم ، اجازه دهید صدا هر کاری که می خواهید انجام دهد با عملکرد سوئیچ میکروفون.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل BLACKSHARK V2 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر خواستار یک صدا واضح و میکروفونی قوی هستید ، ما به شما Blackshark v2 pro رو معرفی میکنیم . این هدست یکی از بهترین ها برای استفاده در بازی میباشد با استفاده از فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless خیالتون از تاخیر صدا در هدست های بیسیم راحت میشود چرا که هرگز این اتفاق در این هدست رخ نمیدهد و به شما کمک میکند که این هدست را به عنوان سلاح قدرتمند در بازی ها خود میتونید روش حساب کنید که در سخت ترین شرایط بازی به کمکتون میاد. این هدست تا 24 ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت Micro USB استفاده کنند.جنس بدنه تیتانیوم زیبایی و استحکام خاصی به این هدفون بخشیده. میکروفون 9.9 میلی‌متری این هدست از نوع جداشونده است و الگوی قطبی آن Super Cardioid است. این الگوی قطبی نسبت به کاردیویید توان بیشتری در خنثی‌سازی نویزها از طرفین و پشت میکروفون دارد و به لطف پاسخ فرکانسی عالی و دیافراگم بزرگ‌تر، صدای شما را با گیرایی بالاتری منتقل می‌کند. با نرم‌افزار Razer Synapse 3 کنترل کاملی روی تنظیمات این میکروفون خواهید داشت. با این نرم‌افزار تنظیماتی مثل ولوم میکروفون، حذف نویزهای محیطی، افزایش وضوح وکال، نرمال‌سازی ولوم، اکولایزر میکروفون و ... تحت کنترل شماست ریزر با استفاده از فناوری THX صدای سه بعدی و 7.1 کاناله را در هر هدفون گیمینگ (حتی هدفون‌های معمولی استریو) امکان‌پذیر می‌کند. این تکنولوژی، آگاهی محیطی و تمرکز شما را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و باعث می‌شود لذت بیشتری از فضای بازی ببرید. تمام بازی‌های سازگار با این فناوری، موقعیت صداها را نشان می‌دهند؛ مثلاً جهت تیراندازی، جهت حرکت قدم‌ها، اینکه کسی به شما نزدیک یا از شما دور می‌شود. این فناوری تجربهٔ شما از بازی‌های کامپیوتری را متحول می‌کند. برای استفاده از تکنولوژی THX باید نرم‌افزار THX SPATIAL AUDIO را نصب کنید. این برنامه با هر هدفون 3.5 میلی‌متر بلوتوث یا USB کار می‌کند ولی احتمالاً حدس زده‌اید که بیشترین سازگاری آن با هدفون‌های ریزر از جمله Razer BlackShark V2 Pro است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوث مدل i7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری طرح ایرپاد با طراحی شیک و زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. از ویژگی های دستگاه می توان به قابلیت کنترل تماسها، وزن سبک، انتقال صدای استریو قابلیت کنترل پخش موزیک و امکان مکالمه اشاره کرد. لازم به ذکر است، با توجه به قیمت محصول، نباید انتظار کارایی و کیفیت صدای محصولات اصلی و گرانقیمت را از آن داشت، مثلا میزان نگهداری شارژ این کالا در حالت گوش دادن به موسیقی بصورت مداوم کمتر از 1 ساعت است. اما روی هم رفته، این کالا در این رنج قیمت، ارزش خرید نسبتا مناسبی را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید باتری استاندارد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون تسکو مدل TH 5071 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون «TH 5071» محصولی دیگر از TSCO است که جزو هدفون‌های توگوشی یا ایرفون (Earphone) به‌شمار می‌رود. به منظور استفاده از این محصول کافی است جک ایرفون 3.5 میلی‌متری آن را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از تجربه گوش دادن به موسیقی لذت ببرید؛ همچنین با استفاده از طول کابل 1.2 متری این محصول، استفاده از آن آسان‌تر شده و می‌توانید به راحتی گوشی موبایل خود را درون جیب و یا کیف خود قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری مدل GENEOBIL 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان‌طور که می‌دانید، هندزفری‌ها ابزارهای بسیار کاربردی برای گوش‌کردن به موسیقی هستند که از نظر نوع اتصال، کاربرد و نوع قرارگیری روی گوش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این هدفون باسیم بود و از جک 3.5 میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند که استفاده از آن را ممکن می‌کند. شنیدن موسیقی دلخواه و مکالمه‌های طولانی با صدای واضح و بدون هیچ‌گونه صدای اضافی، از ویژگی‌های برجسته این مدل به شمار می‌آید. برای تولید این محصول از کابل مقاوم و انعطاف پذیری استفاده شده که علاوه‌بر شکل ظاهری آن، دارای کیفیت صدای مطلوب و شفاف است. این مدل گوشی‌های نرم و باکیفیتی دارد که می‌توانید با زاویه‌‌ی مختلف آن‌ها را بچرخانید. گفتنی است، روی کابل هدفن، کلیدی برای مدیریت موسیقی مشاهده می‌شود که دسترسی راحت و آسانی برای کاربران دارد. هندزفری جی ام را می‌توان یک محصول همه‌کاره دانست که لذت گوش‌کردن به موسیقی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این مدل گزینه خوبی برای استفاده رزمره و حتی فعالیت ورزشی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون مدل « LivePods » از جمله محصولات شرکت «لنوو» (Lenovo) است که به‌صورت کاملاً بی‌سیم طراحی شده است. این محصول به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد و میزان قطع شدن ارتباط به حداقل برسد. همچنین می‌توانید تا فاصله 10 متری از گوشی خود به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید یا به مکالمه بپردازید. هر کدام از گوشی‌های این هدفون به یک باتری داخلی مجهز شده‌اند که امکان پخش موسیقی تا 3 ساعت را امکان‌پذیر می‌کند. شرکت لنوو برای این هدفون خود یک محفظه شارژ هم طراحی کرده است که از یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این محفظه ابعاد کوچکی دارد و به‌آسانی در جیب و کیفتان جای می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل مقاوم بودن آن در برابر آب است. این محصول از لنوو توانسته است گواهی IPX4 را کسب کند و برای ورزشکارانی به هنگام تمرین به موسیقی‌های خود گوش می‌دهند انتخاب مناسبی است.

هدفون‌های بی‌سیم

در دنیای امروزی ما، هدفون‌ها دارای کاربرد و محبوبیت بالایی هستند. از این وسایل مفید می‌توان برای کاربردهایی مانند گفتگو و مکالمه، بازی، کنفرانس و بسیاری دیگر استفاده کرد. اگر به هدفون‌های روگوشی علاقه دارید، برند معتبر لنوو اقدام به تولید این محصولات کرده است. یکی از مدل‌های محبوب این برند، هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods است. این مدل از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به دستگاهتان را دارد. نسخه بلوتوثی مه برای این هدفون تعبیه‌شده ۵ است. یکی از ویژگی‌های این هدفون قابلیت استفاده تا ۳ ساعت است. این میزان برای زمانی که قصد سفر دارید و نمی‌توانید هدفون را شارژ کنید مناسب است. لنوو تلاش کرده تا هدفونی طراحی کند که همیشه بتوانید از آن استفاده کنید. این مدل توانسته گواهی IPX4 را کسب کند. این گواهی بدین معنا است که این هدفون نسبت به قطرات آب و گردوغبار مقاوم است. اگر قصد تهیه هدفون با کیفیت دارید، این هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods یکی از گزینه‌هایتان است.

هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods

در دنیای امروز هدفون‌های بی‌سیم یکی از وسایل مورد نیاز برای استفاده برای گوش‌کردن موزیک، تماشا کردن فیلم، ادیت صدا و حتی گوشی در هر مکانی است. همه ما دوست داریم در زمان استفاده از هدفون‌هایمان از مزاحمت و دست‌و‌پا‌گیر بودن سیم‌ها راحت شویم. نبودن سیم به ما امکان حرکت بیشتر و راحت‌تر سروگردن را می‌دهد. زمانی که سیم حذف شود و به صورت وایرلس (بی‌سیم) از هدفون‌ها استفاده کنیم، می‌توانیم در ورزش هم از آن‌ها بهره ببریم. هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods یکی از همان هدفون‌های بدون سیمی است که کارایی و آزادی عمل بالایی را به ما می‌دهد و در کارها و زمان‌های زیادی می‌توانیم از آن به همراه کیفیت خوبی که در ساخت برای آن قاعل شده‌اند، استفاده کنیم. برای همه ما این اتفاق افتاده است که در مکان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد احساس اطمینان نمی‌کنیم تا گوشی خود را برای مکالمه یا گوش‌دادن به موزیک از جیب یا کیف خود بیرون بیاوریم، انتخاب و استفاده از یک هدفون بی‌سیم بلوتوثی گوشی‌ شما در برابر گم‌شدن و هم در برابر دزدیده شدن حفاظت کند. به این فکر کنید که در مکانی یا جمعی هستید که نمی‌توانید فیلم را با صدایی بلند و رسا به تماشا بنشینید.

طراحی و ساخت هدفون بی سیم لنوو

برای این هدفون از رنگ سفید که سلیقه همه را تحت پوشش قرار می‌دهد استفاده‌شده است تا همگان بتوانند از لحاظ رنگ و هماهنگ‌کردن با ظاهر لباس‌ها از آن استفاده کنند.بدنه این هدفون از پلاستیک مقاوم و ضد‌حساسیتی است که می‌تواند تا حدودی از ضربات و فشار ها را تحمل کند. این هدفون از طریق بلوتوث به گوشی موبایل و یا هر دستگاهی که این قابلیت را دارد وصل می‌شود. این وسیله سودمند با استفاده از بلوتوث نسل ۵ کار می‌کند. تفاوتی که این نسل‌های بلوتوث در این هدفون‌ها دارنند در کیفیت صدا است. هرچه نسخه بلوتوث بالاتر باشد کیفیت صدا هم بالاتر است. مهندسین طراح این هدفون بی سیم لنوو بر روی کیفیت و تفکیک صدا در این وسیله محبوب بسیار تمرکز کرده‌اند و شما در زمان استفاده از آن کاملا متوجه این موضوع می‌شوید. ما در آزمایشات خود درباره این هدفون به این موضوع مهم پی بردیم که صدایی که این هدفون‌ها از خود پخش می‌کنند به‌صورت با کیفیت HD  است. فناوری‌ای که برای کیفیت صدای این هدفون استفاده شده است کاملا به روز بوده و طیف بسیار گسترده‌ای از فرکانس‌ها را از درایور قدرتمند خود با متریال آهنربای نئودیمیوم را پخش می‌کند.

. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هدفون قابلیت ANC (Active Noise Cancellation) (قابلیت حذف نویز و صدای مزاحم) است که صدایی بسیار رسا و واضح را برای ما به ارمغان می‌‌آورد. این هدفون با دو گوشی طراحی شده است که به راحتی در گوش قرار می‌گیرند. این هدفون‌ها دارای پدهایی روی گوشی‌ها هستند که به محض گذاشتن‌ آن‌ها روی گوش، تمامی سطح گوش را پوشانیده و یکی از فیلتر‌های جلوگیری کننده از ورود صدای مزاحم به درون گوش است. گفتنی است که این هدفون لنوو دارای سیستم میکروفن است و با آن می‌توان به مکالمه هم پرداخت. هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods دارای استاندارد IPX4 است که آن را در برابر بارش باران، تعرق بدنی، رطوبت، نم و گردوخاک مقاوم می‌کند. دارا بودن این استاندارد برای همه به‌خصوص ورزشکاران یک امتیاز بسیار بزرگ است، چون در برابر تعرق بدنی این وسیله پرکاربرد مقاوم است.

این هدفون ساخته شده شرکت لنوو با این همه امکانات و ویژگی تنها ۳۵ گرم وزن دارند که این مزیت بسیار مهم و بزرگی محصوب می‌شود، چراکه تمامی افراد با هر گونه فعالیت می‌توانند از آن استفاده کنند. گوشی‌های این هدفون ضدحساسیت هستند که به راحتی در زمان استفاده‌های مکرر، می‌توان آن‌ها را تمیز و عاری از آلودگی کرد. این هدفون‌ شارژی است و با هربار شارژ کامل آن می‌توان تا ۳ ساعت در موسیقی گوش کردن و تا ۳.۵ ساعت در مکالمه از آن استفاده کرد. از این هدفون می‌توان برای استفاده‌هایی مانند گیمینگ، ویدیو یا ویس کنفرانس، کاربردهای عمومی، پخش موزیک و موسیقی و مکالمه حتی در حال فعالیت و ورزش استفاده کرد. گوشی‌های هدفون بی سیم لنوو مدل LivePods به‌صورت ارگونومیک طراحی شده‌‌اند. این طراحی باعث این شده که گوشی‌ها در گوش به خوبی و با استقامت قرار گیرند و باعث آزار و اذیت کاربر نشوند. لنوو LivePods دارای باکس شارژ است که این باکس عمل محافظت و مراقبت کننده را هم دارد.

جمع‌بندی

با تمامی این تفاسیر می توانیم به‌راحتی به‌این نتیجه برسیم که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدفون‌های بی‌سیم که هم با کیفیت و هم دارای استفاده و کاربری بالا هستند و هم در حرفه‌های زیادی می‌تواند از آن استفاده کرد مفید و از همه مهمتر دارای طول عمر بالایی باشد، LivePods است که در مارکت با سرعت زیادی در حال جمع کردن طرفدار و کاربر است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون J5 مدل HS3303WE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون HS3303WE از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه متصل می‌شود. این هدفون طراحی بسیار ساده‌ای دارد ولی صدای تولیدی آن با کیفیت است. هنگام گوش کردن به موسیقی توسط هدفون شاهد بیس خوب در آن خواهیم بود. کابل این هدفون دارای روکش پلاستیکی و با طول 1.2 متر است که مقدار بسیار مناسبی به شمار می‌رود. روی گوشی‌های این محصول سرگوشی‌های سیلیکونی تعبیه شده است که نرم هستند. این سرگوشی‌ها باعث می‌شوند که هدفون به خوبی در گوش قرار گیرد. همچنین از نشر صدا به محیط بیرون جلوگیری می‌کنند. یک پنل شامل کلید و میکروفن روی کابل EO-HS3303WE تعبیه شده است. به کمک میکروفن و کلید تعبیه شده می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. هدفون HS3303WE وزن بسیار کمی دارد و هنگام قرارگیری روی گوش باعث ایجاد مزاحمت نمی‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی بلوتوثی جوی روم مدل EMD Digital Display TWS earphone JR-TL2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری بلوتوث جویروم JOYROOM Larg-capacity Digital Display TWS earphone JR-TL2 از تولیدات جویروم است که هدفونی از همه لحاظ کامل و کارآمد است که با هم به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.بدنه هدفون بلوتوثی جویروم ساخته شده از پلاستیک بسیار مرغوب و بادوام ABS و پلی‌کربنات نسوز است و بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و ذخیره سازی می‌باشد. همچنین ایرفون‌ها هم دارای ابعاد بسیار جمع و جور هستند و راحتی استفاده و بدون درد را برای ساعت های طولانی با خود به همراه دارند. قابلیت لمسی بودن ایربادها هم کنترل راحت‌تر آنها را برایتان امکان‌پذیر نموده است.شارژ باتری هدفون جویروم از طریق پورت تایپ‌سی قرار گرفته روی کیس با ورودی DC-5V / 450mA +/- 50mA انجام می‌پذیرد و با داشتن باتری پلیمری داخلی با ظرفیت 1500 میلی‌آمپر‌ساعتی به شما امکان چندین بار شارژ ایربادها را می‌دهد.باتری هر یک از ایربادها هم دارای ظرفیت 40 میلی‌آمپر‌ساعت است که 3.5 ساعت زمان برای مکالمه و 3.5 ساعت امکان گوش دادن به موسیقی را در اختیاران قرار می‌دهد؛ اما این میزان شارژدهی بستگی به میزان صدای موسیقی شما دارد(با توجه به میزان حجم 80 درصدی این اعداد اعلام شده اند). استفاده از تکنولوژی بلوتوث نسخه 5.0 امکان اتصال راحت و پایدار به گوشی هوشمند را برای شما ایجاد می‌کند و همچنین یکی از قابلیت‌هایی که تکنولوژی بلوتوث 5.0 به ارمغان می‌آورد، به حداقل رساندن مصرف باتری در صورت پشتیبانی گوشی شما از این نسخه نیز است؛ بنابراین با خیالی راحت به تجربه استفاده‌ای طولانی‌تر نسبت به سایر هندزفری‌هایی که از قابلیت برخوردار نیستند بپردازید. کافیست ایرباد را از کیس شارژ خارج کرده و بلوتوث دستگاه را روشن کنید؛ با انتخاب نام TL2 از منوی بلوتوث موبایل، خیلی سریع به هدست بی‌سیم متصل شده و تجربه گوش کردن به یک موسیقی دلنشین را آغاز کنید.فناوری HIFI به کار رفته شده در این محصول و وجود میکروفونی با حساسیت -40db +/- 2db و بلندگوی 6.1 میلی‌متری به ارسال صدایی شفاف ، واضح و بدون نویز کمک کرده و کیفیت صدای بالایی را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی هایلو مدل Gamodio EVE 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هایلو در هندزفری بلوتوثی Gamodio EVE 1، قابلیت های گیمینگ را در بدنه‌ای جذاب با نورپردازی مهیج، تعبیه کرده است. اگر جزو علاقمندان به گیمینگ باشید، حتما فکر و ذکر فراهم کردن تجهیزات گیمینگ خوب و مقرون به صرفه، بارها فکرتان را مشغول کرده است. باید بدانید که یکی از مهمترین فاکتور موثر در کیفیت بازی، دسترسی به تجهیزات خوب است. تجهیزاتی که در این سال‌ها، با برچسب قیمتی عجیب و غریب، به استقبال گیمرها رفته و دست بالشان را برای خرید، بسته است. برند هایلو، یکی از شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات الکترونیکی مقرون به صرفه می‌باشد که هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Gamodio EVE 1 با تاخیر 0.045 ثانیه ای، صدای HiFi و وجود سه مود Music ، games ، Movie به بازار عرضه کرده است. اولین و مهمترین دستاورد هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Gamodio EVE 1، دستیابی به تاخیر صدای 45 میلی ثانیه است. به لطف این نرخ از تاخیر صدا، حین بازی انواع صداها را به سرعت تشخیص خواهید داد و عکس العمل ضروری را نشان می‌دهید. مثلا با تشخیص به موقع صدای پا و گلوله و هماهنگی صدا و تصویر، حرکت دشمن را تار و مار خواهید کرد. در واقع این هندزفری هایلو، ادراک سه بعدی از فضای گیمینگ به شما می‌دهد و تجربه خوبی از بازی برایتان خواهد داشت. خرید هندزفری بلوتوثی Haylou Gamodio EVE1 به تمام افرادی که به بازی های آنلاین و تماشای ویدئو علاقه دارند، توصیه می‌شود. این هدفون مخصوص بازی توانایی پخش صدای HiFi را دارد و از درایور دیافراگم 13 میلی متری برای تولید فرکانس صوتی کمک می‌گیرد. تا زمانی که فرکانس پایین باشد، عملکرد پخش صدا با این هدفون خوب است اما با بالا رفتن فرکانس، شاید شاهد اندکی افت کیفیت باشید. هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Gamodio EVE 1 تنها به گیمرها تعلق ندارد؛ بلکه با بهره‌مندی از سه مود موسیقی، فیلم و بازی، به شما اجازه می‌دهد در سه شرایط مختلف، باکیفیت‌ترین صداها را بشنوید. هدفون گیمینگ هایلو Gamodio EVE1 کیس شارژ 500 میلی آمپر ساعتی دارد و هر ایرباد، به باتری داخلی 45 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. کیس شارژ توسط کابل تایپ سی در کمتر دو ساعت فول شارژ می‌شود و انرژی لازم برای کارکرد بی سیم ایربادها را تامین خواهد کرد. ایربادها پس از دو ساعت قرار گرفتن داخل باکس شارژ، به طور کامل شارژ می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی مدل القایی کد K79 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری های القایی از سال 2000 به بعد وارد بازار شدند و کم کم به محبوبیتی میان کاربران رسیدند. اما به دلایل مختلفی مثل کیفیت صدای پایینتر به نسبت هندزفری های تو گوشی یا ترس از امتحان کردن یک کالای جدید که امتحان خود را پس نداده، باعث شده شرکت ها نیز زیاد به دنبال این ساخت این هندزفری ها نباشد. اما پیشرفت تکنولوژی که همواره برای سلایق مختلف کالاهای متفاوتی تولید کرده، اینبار دست به تولید یک هندزفری القایی زده است. هندزفری بلوتوث القایی K79یک مدل نو رسیده می باشد. این هندزفری بصورتی طراحی شده که قسمت اصلی روی جمجمه در کنار گوش قرار می گیرد و سپس از بالای گوش به دور گردن رفته و دو گوش به یکدیگر متصل می شود. این هندزفری از جنس سیلیکون ساخته شده و دارای استاندارد IPX5 است. در نتیجه نیازی به نگرانی برای استفاده از آن در هنگام ورزش یا تعریق نیست. وزن این هندزفری نیز تنها 25 گرم بوده و باعث خستگی شما در استفاده طولانی مدت نخواهد بود. برای کنترل روشن و خاموش شدن هندزفری، یک کلید روی گوشی سمت چپ تعبیه شده که به نگه داشتن آن هندزفری خاموش یا روشن می شود. همچنین در قسمت بالاتر که دور گوش می افتد، کلیدهای کنترل صدا قرار داده شده. پورت میکرو یو اس بی نیز در قسمت پایینی قرار داده شده که برای شارژ این هندزفری به کار می رود. باتری 150 میلی آمپری هندزفری K79 می تواند شما را تا 6 سااعت همراهی کند. البته، زمان اعلام شده در شرایط آزمایشگاهی و با حجم صدای 50 درصد می باشد. در نتیجه شما نباید انتظار این زمان را از هندزفری داشته باشید. برای گوش دادن به موسیقی های خود از طریق هندزفری K79 تنها راهی که دارید اتصال گوشی یا تبلت به بلوتوث آن است. وظیفه اینکار به عهده ی چیپ بلوتوث 5 انجام می پذیرد تا استفاده از باتری کمتر، تاخیر کم و اتصالی مطمئن تر و پرسرعت تر را تجربه کنید. صدای این هندزفری مورد قبول است و کم از حجم صدای هندزفری های تو گوشی ندارد اما تنها مشکلی که طی تجربه ما در این هندزفری مشاهده شد، شنیده شدن صدا توسط اطرافیان، در حالتی است که صدای موسیقی با حجم 100 درصد پخش شود. میکروفون قرار داده شده در این هندزفری ها نیز کیفیت خوبی دارد و صدای شما را با کیفیت بالا به مخاطب می رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بی سیم کلومن مدل KB-G260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون‌های بی‌سیم از جمله جذاب‌ترین هدفون‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند. چرا که این هدفون‌ها بسیار کاربردی بوده و از مشکلاتی که هدفون‌های سیمی دارند خبری نیست. کلومن از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید لوازم جانبی از جمله هدفون و هندزفری فعالیت دارد. این شرکت هدفون‌هایی با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است. هدفون‌ بی‌سیم کلومن مدل KB-G260 از جمله هدفون‌های بی‌سیمی است که می‌تواند برای کاربر بسیار مفید باشد. این هدفون‌ 45 گرم وزن دارد و بنابراین می‌توان گفت بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. محدوده عملکرد این هدفون‌ 10-15 متر خواهد بود و برای دور شدن از دستگاه خود دچار مشکل نخواهید شد.

هدفون های بی سیم

ویژگی‌ها

هدفون‌ بی‌سیم کلومن مدل  KB-G260 این هدفون وزنی برابر 45 گرم دارد. وزنی که پایین بوده و می‌تواند در دراز مدت شما را خسته نکند و شما بتوانید فعالیت‌های روزانه خود را بدون احساس خستگی ادامه دهید. همچنین ارگونومی و طراحی مناسبی که این هدفون دارد هم به شما کمک می‌کند که بتوانید از آن در مدت زمان بیشتری استفاده کنید. هدفون کلومن از یک باتری بهره می‌برد و به سرعت خاموش نخواهد شد. ظرفیت این باتری  300 میلی آمپر ساعتی است. جنس بدنه پلاستیک مقاوم بوده و کیفیت خوبی هم دارد. این هدفون روی بدنه خود دارای دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا است. این هندفون بی‌سیم به وسیله بلوتوث به دستگاه شما وصل می‌شود. محدوده عملکرد این هندزفری ۱۰-۱۵ متر بوده و می‌توانید اگر مشغول به کاری هستید که نیاز دارید از گوشی موبایلتان دور شوید؛ نگران قطع و وصل شدن آن نباشید. به همراه این هدفون یک کابل شارژ USBType C ، یک دفترچه راهنما و سری‌های یدک ارائه می‌شود و شما می‌توانید از این سری یدک در مواقع لزوم یا از بین رفتن دیگری استفاده کنید.

جمع‌بندی

کیفیت عمومی پخش صدا در هدفون‌ بی‌سیم کلومن مدل  KB-G260 مناسب بوده و می‌توان از آن برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود استفاده کنید. ارگونومی این هدفون قابل قبول است و گوش را آزار نخواهد داد. امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند می‌تواند مخاطب مورد نظر خود را راضی نگه دارد. با توجه به کیفیت ساخت قابل قبول این هنفون ارزش خرید آن بالا خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری لیتو مدل LE-22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لذت واقعی موسیقی، گوش کردن آن به صورت انفرادی و البته بدون هیچ نویز و صدایی است. به همین خاطر بوده که افراد زیادی تمایل به استفاده از هندزفری را دارند تا به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی موسیقی موردعلاقه خود را بشنوند. البته کاربرد هندزفری تنها مربوط به گوش دادن آهنگ نیست و امروز هندزفری‌ها کار افراد را برای بسیاری از مسائل راحت کرده است. زمانی که شما خارج از منزل یا محیط‌های شلوغ هستید، استفاده از هندزفری به شما امکان گوش دادن به آهنگ، مکالمه تلفنی را می‌دهد. هندزفری لیتو مدل LE-22 یک محصول مناسب برای آن دسته از افرادی است که به دنبال یک محصول خاص و در عین حال خوب می‌گردند. لیتو مدل LE-22 دارای دو گوشی بوده و به صورت با سیم به‌وسیله مورد نظر شما متصل می‌شود. شما می‌توانید از این محصول برای هر کارایی به ویژه زمان‌هایی که خارج از منزل هستید، استفاده کنید. قطر درایور این محصول 10 میلی‌متر بوده و نسبت سیگنال به نویز 97 دسی‌بل را ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا