کالای دیجیتال

نکات مهم خرید هدفون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید هدفون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اکثر مردم پاره‌ای از وقت خود را جهت گوش سپردن به موسیقی، تماشای یک فیلم سینمایی و یا بازی با اسمارت‌فون یا رایانه شخصی خود صرف می‌کنند. در این میان شاید بالای 70 درصد، هدفون را جهت شنیدن صدا انتخاب می‌کنند. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هدفون‌ها از سوی مردم، علاوه بر سهولت در حمل و نقل و جابجایی، عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران است. اما حالا که قرار است روزانه مقداری از زمان خود را با هدفون بگذرانیم بهتر است هنگام خرید این وسیله به نکاتی که اشاره خواهیم کرد توجه کافی داشته تا در قبال مبلغ پرداختی، انتخابی شایسته داشته باشیم. از این رو در ادامه مقاله راهنمای خرید هدفون همراهمان باشید.

هدفون چیست؟

هدفون (به انگلیسی: Headphone) یا دوگوشی، یک دستگاه خروجی است که از دو بلندگوی کوچک که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد تشکیل شده‌ است و از طرفی به یک مولد صوت مثلاً تقویت‌کننده صدا، رادیو یا پخش‌کننده دیسک فشرده متصل می‌شود. نام‌های دیگری که برای این وسیله استفاده می‌شود stereophones و هدست است یا به انواعی که درون گوش قرار می‌گیرند ایرفون earphones نیز اطلاق می‌شود. در مخابرات به مجموع هدفون و میکروفون که مثلاً در تلفن برای یک ارتباط دوطرفه استفاده می‌شوند، هدست (به انگلیسی: Headset) گفته می‌شود.

کاربرد هدفون

از هدفون‌ها برای پخش موسیقی، برقراری تماس تلفنی و فراخوانی دستیارهای شخصی همچون Siri استفاده می‌شود. برخی از هدفون‌ها نیز قابلیت حذف نویز و صداهای ناخواسته یا تقویت برخی دیگر از صداها را دارند.

انواع هدفون

هدفون‌ها به صورت کلی به سه نوع تو گوشی یا ایرفون، رو گوشی و دور گوش تقسیم می‌شوند و هر یک مزایای و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به شرح آن پرداخته‌ایم.

هدفون تو گوشی

ایرفون‌ها متداول‌ترین نوع هدفون هستند و همه ما تجربه استفاده از آنها را داریم. ایرفون به خاطر قرار گرفتن داخل کانال گوش و نزدیکی به پرده گوش معمولا کیفیت صدای خوبی داشته و تا حدودی صدای محیط را فیلتر می‌کنند.

ایرفون قابلیت جابجایی بالایی دارد و به راحتی حین ورزش و کارهای پر تحرک می‌توان از آن استفاده کرد. البته حین خرید حتما به متناسب بودن ابعاد آن با سایز گوشتان دقت کنید چون در غیر این صورت به خوبی در گوش قرار نگرفته و با کوچکترین حرکت سر از جا در می‌آید. خوشبختانه بسیاری از سازندگان ایرفون را همراه با سری‌هایی در اندازه‌های مختلف عرضه می‌کنند که مانع از وقوع این مشکل می‌شود.

ایرفون‌ها معایب خاص خود را هم دارند. برای مثال به خاطر نزدیکی زیاد به پرده گوش در استفاده‌های طولانی مدت باعث گوش درد شده و حتی ممکن است به غضروف آسیب بزنند. مشکل دیگر به در هم پیچیدن سیم‌ها به محض قرار دادن ایرفون در جیب یا کیف برمی‌گردد که قطعاً شما هم تجربه آن را داشته‌اید.

مزایا هدفون تو گوشی: ابعاد کوچک، قیمت پایین، مناسب برای کاربران فعال، ایزوله سازی صدا
معایب هدفون تو گوشی: خروجی سه بعدی ضعیف، درهم پیچیدن کابل، کیفیت پایین خروجی نسبت به مدل‌های دیگر

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید هدفون

هدفون رو گوشی

همانطور که از نام این هدفون‌ها مشخص است، بالشتک‌هایی دارند که به جای قرار گرفتن درون یا دور گوش، روی آن قرار می‌گیرند. هرچند ظاهر هدفون روگوشی در نگاه اول شبیه مدل دور گوش به نظر می‌رسد اما کوچکتر بوده و اغلب به لطف تاشو بودن و وزن پایین، قابلیت جابجایی بالایی دارند.

این مدل که با عنوان Supra-aural هم از آن یاد می‌شود، به مراتب راحت‌تر از ایرفون است اما به شرطی که گیره آن بیش از حد سفت یا شل نباشد. علاوه بر این چون بالشتک فقط روی گوش قرار می‌گیرد، نباید انتظار ایزوله‌سازی کامل صدای محیط را داشته باشید.

هدفون رو گوشی فضای بیشتری برای درایورهای بزرگتر دارد، در نتیجه کیفیت خروجی آن از ایرفون بالاتر است.

مزایا هدفون رو گوشی: سبک‌تر و راحت‌تر از هدفون دور گوش، باتری بزرگتر در مدل‌های بی سیم، قابلیت حمل آسان
معایب هدفون رو گوشی: ایزوله‌سازی محدود صدای اطراف، احتمال عدم تناسب با سایز گوش و سر

هدفون دور گوش

این نوع هدفون دور گوش قرار گرفته و بالشتک آن تماس چندانی با این اندام ندارد. بنابرین گوش دادن موزیک و پادکست با آنها حتی در بلند مدت هم باعث آزار کاربر نمی‌شود. این ساختار مزیت دیگری هم به همراه دارد که به ایزوله‌سازی صدای محیط مربوط می‌شود. به عبارت دیگر حین استفاده از این نوع هدفون‌ها در مترو یا حین پیاده‌روی صداهای اطراف به ویژه در فرکانس‌های پایین چندان به گوشتان نخواهد رسید.

فضای داخلی فراوان این مدل‌ها، دست سازندگان را در انتخاب نوع درایور و استفاده از درایورهای بزرگ باز گذاشته که نتیجه آن تولید صدایی باکیفیت است. در مجموع هدفون‌های دور گوش از نظر راحتی و کیفیت صدا، بهترین گزینه محسوب می شوند. اما در زمینه جابجایی آسان حرف چندانی برای گفتن ندارند.

مزایا هدفون دور گوش: بیس بالا، پویایی و وضوح صوتی، کاربری راحت، ظرفیت بالای باتری در مدل‌های بی‌سیم
معایب هدفون دور گوش: ابعاد حجیم، جابجایی دشوار، نامناسب برای کاربران فعال، قیمت بالا

نوع طراحی هدفون

هدفون‌ها جدا از اندازه‌ی خود، در دو دسته‌ی پشت باز (Open back) یا پشت بسته (Closed back) قرار می‌گیرند که به باز  یا بسته بودن بخش پشتی هدفون اشاره دارد. عموما هدفون‌های پشت باز را انواع دور گوش تشکیل می‌دهند.

هدفون‌های پشت‌‌بسته، صدای محیط را ایزوله کرده و همچنین شدت صدای بیشتری را به گوش‌ها ارسال می‌کنند. اما نمونه‌های پشت‌باز، صدای محیط را نیز به گوش‌ها انتقال می‌دهند و همچنین موسیقی در حال پخش به محیط اطراف نیز نشت پیدا می‌کند. اما این خصلت موجب تولید صدایی طبیعی‌ مانند استودیو‌ها می‌شود که کاربران حرفه‌ای و موسیقی‌سازان را به خود جلب می‌کند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال هدفون

هدفون با سیم

در نوع باسیم معمولا هدفون‌ها با یکی از رابط‌های پورتUSB، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و جک۶.۳ میلی‌متری به منبع صوتی متصل می‌شوند. البته رابط‌های باسیم دیگری مانند رابط اپتیکال، ورودی RCA و جک ۲.۵ میلی‌متری صدا هم وجود دارند که شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات صوتی کم تر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

هدفون بی سیم

هدفون‌های بی‌سیم معمولا برای اتصال از فناوری بلوتوث، NFC و شبکه‌‌ی رادیویی (وایرلس) بهره می‌برند و فراوانی هدفون‌های بی‌سیمی که از فناوری بلوتوث برای اتصال در آن‌ها استفاده‌ شده، بیشتر است. اگر می‌خواهید هدفون‌تان را به رایانه، تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی‌تان متصل کنید، هدفون‌های باسیم  به‌ویژه مدل‌هایی که از رابط ۳.۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کنند، انتخاب خوبی برای‌تان خواهند بود، اما اگر از وجود سیم‌ها و گره‌خوردن‌ آن‌ها احساس نارضایتی می‌کنید، هدفون‌های بی‌سیم مخصوصا مدل‌هایی که رابط بلوتوث دارند انتخاب بهتری هستند.

نکته: محبوبیت هدفون‌های وایرلس به خاطر سهولت استفاده و جذابیت ظاهری روز به روز در حال افزایش است اما بد نیست بدانید که کیفیت سیمی‌ها معمولا بالاتر از برادران جذابشان است. از طرف دیگر باید عمر باتری مدل‌های بی‌سیم را هم مد نظر قرار دهید.

ایرباد کاملا بی‌سیم

در چند سال اخیر پای هدفون‌های کاملا بی سیم مثل ایرپاد اپل هم به بازار باز شده که چشم بسیاری از کاربران را گرفته، تا جایی که اپل طی کمتر از یک هفته حدود سه میلیون ایرپاد پرو فروخت. این مدل‌ها که به عنوان ایرباد از آنها یاد می‌شود از طریق بی‌سیم به همدیگر و به منبع صدا وصل می‌شوند. ایرباد معمولا درون کیسی نگهداری می‌شوند که نقش شارژر آنها را هم بازی می‌کند. در بازار ایران ایربادهای با کیفیتی از برندهایی نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی و وان مور عرضه می‌شوند.

تفاوت هدست، هدفون و هندزفری

هدست، هدفون و هندزفری ابزارهای تسهیل ارتباط تلفنی و همینطور شنیداری هستند که با وجود عملکردهای مشابه، تفاوت‌های کلیدی دارند که می‌توان هر یک از آن‌ها را به عنوان یک وسیله متمایز شناخت، دانستن این تفاوت‌ها به کاربران کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشند. در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم:

هدست

هدست را می‌توان نوعی هدفون معرفی کرد که علاوه بر دو گوشی برای گوش دادن میکروفونی برای ارسال صدا هم دارد به عبارت دیگر به کمک هدست برخلاف هدفون می‌توان یک ارتباط دو طرفه بر قرار کرد. میکرفون در هدست ها نسبت به هندزفری و هدفون از لحاظ راحتی استفاده توسعه پیدا کرده به این صورت که در هدست میکروفون آن به صورت چرخشی حرکت می‌کند و هرکس با توجه به نیاز خود می‌تواند موقعیت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظیم کند از سوی دیگر انواعی از هدست وجود دارند که مستقیماً به کامپیوتر یا تلفن وصل می‌شوند، به همین خاطر هدست ها مناسب‌ترین وسیله برای استفاده در مراکز تماس و همین طور سیستم‌های تلفنی و پاسخگویی مبتنی بر VoIP هستند. همین طور از آن‌ها می‌توان برای ضبط فیلم آموزشی و همینطور برای بازی‌های کامپیوتری آنلاین که در آن شرکت کنندگان با هم ارتباط گفتاری هم دارند و در حین بازی با هم صحبت می‌کنند. در واقع با داشتن هدست شما و با دستگاه ارتباطیتان چه تلفن چه کامپیوتر یکپارچه می‌شوید و به مرور پس از استفاده از آن تأثیر آن را در بهبود وضعیت کاری و همچنین صرفه جویی در مصرف زمان حس می‌کنید.

هدفون

هدفون وسیله‌ای دارای دو گوشی به نسبت بزرگتر از هدست است که با هدف پوشاندن کل گوش به این شکل طراحی شده است تا مصرف کننده صدای اطراف را هرچه کمتر بشنود، هدفون برخلاف هدست بلندگو ندارد و کاربرد آن بیشتر برای گوش کردن به موسیقی، آموزش زبان و چیزهایی از این قبیل می‌باشد.

در واقع دلیل اصلی اینکه گوشی هدست نسبت به گوشی هدفون کوچکتر است این است که این وسیله اغلب در مراکز تماس مورد استفاده قرار می‌گیرد، مرکزتماس ها معمولاً محیط‌های شلوغی هستند و هرچه گوش با بلندگو بزرگتری پوشیده شود فرد بلندتر صحبت می‌کند و همین امر باعث شلوغ‌تر شدن مرکز تماس و ایجاد مزاحمت برای سایر کارکنان مرکز تماس می‌شود و به همین دلیل است که معمولاً هدست ها گوشی کوچکتری دارند و در هنگام تهیه هدست همیشه توصیه می‌شود که هدست تک گوش برای مرکز تماس تهیه شود، چون کارمند مرکز تماس علاوه بر تمرکز روی تماس خود باید از محیط اطراف نیز با خبر باشد و با بلند صحبت کردن مزاحم همکاران خود نشود. ولی در هدفون که برای یادگیری آموزشی یا گوش دادن به موسیقی استفاده می‌شود نیازی به توجه به محیط اطراف نیست. از این رو گوشی‌های آن‌ها را بزرگ‌تر می‌سازند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید هدفون

هندزفری

هدفون داخل گوش، یا earphone که بیشتر به نام هندزفری (handsfree) شناخته می‌شود وسیله‌ای است که امروزه جزء لوازم جانبی همه تلفن‌های همره است این وسیله برخلاف هدست و هدفون دیگر از بخشی که روی سر قرار بگیرد تشکیل نشده و گوشی‌های آن به اندازه‌ای کوچک هستند که کاملاً داخل گوش قرار می‌گیرند و هردو از طریق سیم با وسایل دیگر مرتبط می‌شوند که به دلیل سادگی حمل و کوچک بودن برای استفاده روزانه همه‌ی افراد مناسب می‌باشد و مانند هدست علاوه بر گوشی میکروفون هم دارد ولی میکرفون آن به اندازه‌ی هدست که به طور تخصصی برای مرکز تماس طراحی شده قوی نیست ولی برای استفاده‌ی روزانه ی همه‌ی افراد مناسب می‌باشد. هم برای گوش دادن به موسیقی و هم برای پاسخ دادن به گوشی موبایل مناسب است. یک تفاوت اصلی دیگر بین هندزفری با دو دستگاه دیگر این است که هندزفری کاملاً داخل گوش قرار می‌گیرد و استفاده‌ی طولانی مدت ازآن احتمال آسیب به گوش را زیاد می‌کند. اما گوشی‌های هدفون و هدست اطراف گوش را می‌پوشانند و از این سو آسیبی به گوش وارد نمی‌شود.

نکات مهم هنگام خرید هدفون

کیفیت صدا

کیفیت صدا از جمله موارد مهمی است که حتما باید در راهنمای خرید‌هدفون به آن توجه ویژه ای کنیم.دوست داران موسیقی و گیم و یا … هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی کنند. آنها ممکن است پول بیشتری بابت خرید یک هدفون بپردازند ولی همیشه روی خرید جنس خوب پافشاری می کنند، تا در کار هایشان به مشکل برنخورند. به شما به شدت توصیه می کنم که اندکی پول بیشتر بپردازید ولی هدفون مناسبی را تهیه کنید

محدوده فرکانسی

هر هدفونی تا حدودی محدوده فرکانسی دارد و هر انسانی تا حدودی محدوده فرکانسی ! این محدوده در هدفون های مختلف گوناگون می تواند کمتر و یا بیشتر باشد. بیشتر هدفون های موجود محدوده فرکانسی 20 کیلوهرتز دارند و این عدد کاملا مناسبی است. البته در برخی از مدل های این عدد بیشتر است که به شرکت تولید کننده و نیاز کاربر وابسته است.

نویز

نویز یکی از مشکلات شایع در بین افراد که بسیر با آن دست و پنجه نرم می کنند. در هدفون های رو گوشی سعی شده با ایزوله کردن گوش، ورود نویز به گوش را تا حدود زیادی کم کنند. همچنین در مدل های جدیدتر هدفون که توسط غول های تولیدکننده مانند سونی تولید شده اند، دارای قابلیتی هستند که نویز محیط را با فرستادن امواجی متضاد نویز از بین می برد. طبیعتا قیمت این مدل ها گران است.

راحتی

بی شک و تردید یکی از مهم ترین نکاتی که توجه نکردن در راهنمای خرید هدفون کار دشواری است، راحتی است. راحتی در هدفون نقش بسیار پررنگی را ایفا می کند. گران بودن یک هدفون اصلا گواه بر این نیست که راحتی فراوانی دارد. ممکن است یک هدفون با قیمت بسیار ارزان با سر شما بسیار راحت از یک هدفون با قیمت گران تر باشد. هرگز به این فکر نباشید که هر چقدر یک محصول گران تر باشد به همان اندازه خوب است.

مقاومت در برابر نفوذ آب

در صورتی که نیاز به هدفون برای لذت از موسیقی هنگام ورزش دارید، نمونه‌های مقاوم در برابر نفوذ مایعات انتخاب به مراتب بهتری نسبت به انواع عادی خواهند بود. این دسته از هدفون‌ها در برابر تعرق کاربر نیز مقاوم بوده و بدین ترتیب در استفاده‌های طولانی و هنگام ورزش آسیب نخواهند دید.

عمر باتری هدفون بی سیم

امکان استفاده‌ی طولانی مدت از هدفون‌های بی‌سیم بدون نگرانی در خصوص اتمام شارژ آن‌‌ها، مولفه‌ای بسیار مهم است که هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید.

گارانتی

نکته دیگری که باید در راهنمای خرید هدفون به آن توجه کنیم، گارانتی است. زیرا در صورت داشتن ایراد خدمات پس از فروش به کاربران کمک خواهد کرد.

برند و قیمت

برندهایی نظیر سامسونگ، جی بی ال، مایکروسافت، سونی، بیتس و … از نمونه ای باکییت موجود در بازار این محصول می باشند که با توجه به امکاناتی که دارند در قیمت های مختلفی روانه بازار شده اند. از این رو با توجه به نوع نیاز و توان مالی خود سعید در انتخاب و خریدی مناسب و کاربردی داشته باشید.

نکته: برای هدفون خود جعبه یا کیف مخصوص خریداری کنید تا هنگام جابجایی ، آسیبی به آن وارد نشود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید هدفون گفته شد، می توانید هدفون مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هدفون ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی لانگسدوم مدل CUBE BUDS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر دنبال یک ایرپاد هستید که علام بر کارایی بالا و زیبا بودن از گوش شما در برابر فشار و نویز متوالی محافظت کند و همچنین اگر گوش حساسی دارید که از ایرپادهای عمومی نمی توانید استفاده کنید و دنبال طرح های خاص و جدید ایرپاد هستید پیشنهاد ما به شما ایرپاد لانگسدوم مدل CUBE BUDS می باشد.این ایرپاد علاوه بر طراحی یونیک و جذاب خود دارای کیفیت پخش بالا برای گوش دادن به موزیک و مکالمه است.میکروفون های این ایرپاد برای مکالمه دارای قالیت خذف صدای اضافه محیط ENC است تا صدای با کیفیت از ما به گوش شنونده برساند.این ایرپاد ارگونومیک بوده و سبک است و در دراز مدت گوش شما را اذیت نمی کند.پشتیبانی از بلوتوث ورژن 5.3 اتصال با سرعت و کیفیت بالا برای شما فراهم می کند.عملگر این ایرپاد ها به صورت تاچ می باشد که قابلیت کنترل موزیک و تماس را برای شما فراهم می کند.باطری کیس ایرپادها 400 میلی آمپر است که از طریق پورتTYPE C شارژ می شود.هر کدام از گوشی ها هم دارای باطری 30 میلی آمپری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro 2nd Type-C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Type C - AirPods Pro 2 نسل دوم ایرپادهای سری پرو شرکت ریمکس با ویژگی‌های جدید معرفی شد. این سری از هدفون‌های بی سیم شرکت ریمکس همواره به دلیل بهره‌مندی از خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود و قیمت مناسب مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است و در این نسل شاهد تغییر چندین قابلیت جدید به آن هستیم . هدفون بی سیم ریمکس مدل AirPods Pro 2 در کنار کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای خود، به بلوتوث 5.3 مجهز شده است تا شاهد سرعت بسیار بالای آن در زمینه‌ی برقراری اتصال باشیم. این هدفون بی سیم نسبت به نسل پیش خود به میزان دو برابر توانایی کاهش نویز و مکالمه ی قوی را دارد . همچنین، قابلیت شارژ شدن محفظه به وسیله‌ی شارژر بی سیم هم از جمله ویژگی‌های جدید این هدفون بی سیم است . هدفون AirPods Pro 2 از عمر باتری محفظه تا 35 ساعت و عمر باتری هدفون تا 9 ساعت بهره‌مند است و از این نظر هم شاهد پیشرفت و ارتقای آن نسبت به نسل گذشته هستیم .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی کی اف-سنیور مدل AP-73 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیب مارکت سنتر ایرپادپرو 2 بیسیم مدل AP-73 از برند کی اف سنیور را به لیست محصولات خود اضافه کرده. ایرپاد KF Senior AP-73 یک ایرفون بی‌سیم با کیفیت بالا و امکانات منحصر به فرد است که به شما امکان پخش موسیقی بدون هیچ محدودیتی را می‌دهد. طراحی این محصول کاملا مشابه ایرپاد پرو 2 میباشد که همراه خود یک کاور سیلیکونی و یک بند به همراه کیس شارژ این ایرفون دارای قابلیت TWS بوده و به تمامی گوشی‌ها متصل می‌شود. با پخش موسیقی بین 1 تا 5 ساعت، می‌توانید لذت گوش دادن به موسیقی را به صورت بی‌وقفه تجربه کنید. این ایرفون دارای دکمه‌های تمام لمسی است که استفاده از آن بسیار راحت و ساده است. قابلیت TWS و اتصال به تمام گوشی‌ها: امکان اتصال به تمامی گوشی‌ها و استفاده آسان

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds Pro 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هوآوی تا به امروز توانسته است در زمینه هدفون‌های بلوتوثی عملکرد بسیار خوب و درخشانی را به‌نمایش بگذارد که هوآوی FreeBuds Pro 3 یکی از آن‌هاست. این هدفون پرچمدار از مشخصات فنی قدرتمندی بهره برده است که هر کسی را برای خرید وسوسه می‌کند. اولین چیزی که شما را مشتاق می‌کند تا این هدفون را داشته باشید، طراحی ظریف، جذاب و بسیار زیبایی است که برای گوشی‌های این هدفون در نظر گرفته شده و البته محفظه شارژ هم طراحی جمع‌و‌جوری دارد که فضای چندانی را اشغال نمی‌کند. رنگ‌بندی‌های جذاب در نظر گرفته شده برای هوآوی FreeBuds Pro 3، زیبایی بصری آن را دو چندان کرده است. هر کدام از گوشی‌های این هدفون وزن 5.8 گرمی دارند. پس خیالتان راحت باشد که در استفاده طولانی مدت خستگی برای گوشی به‌همراه ندارد. از طرفی متریال بسیار خوب در نظر گرفته شده برای سری‌های سیلیکونی هم در این امر بسیار تاثیر گذار بوده است. درایور‌های در نظر گرفته شده برای هر گوشی هم سبب شده تا به خوبی درون گوش قرار گیرند و نباید نگرانی از بابت خارج شدن راحت گوشی‌های در حین راه رفتن و حتی دویدن آهسته داشته باشید. همانند اکثر هدفون‌های رده‌بالا، هوآوی FreeBuds Pro 3 به قابلیت نویز کنسلینگ مجهز شده که در جاهای شلوغ که آلودگی‌های صوتی واقعا آزار‌دهنده هستند، بسیار موثر است و می‌توانند به‌خوبی نویز‌های موجود در محیط را از بین برده تا شما کیفیت صدای شفاف و رسا را دریافت کنید. هر کدام از گوشی‌های این هدفون از باتری با میزان ظرفیت 55 میلی‌آمپر‌ساعت بهره برده‌اند. با توجه به گفته هوآوی، به ازای هر بار شارژ صد درصدی هر گوشی، با فعال بودن نویز کنسلینگ برای پخش موسیقی زمان آماده به‌کار 4.5 ساعت و با عدم فعال بودن نویز کنسلینگ، زمان آماده به‌کار 6.5 ساعت را شاهد خواهید بود. پشتیبانی از استاندارد IP54 هم خبر از آن می‌دهد که این هدفون در برابر پاشش آب مقاوم است (البته قابلیت ضد‌آب ندارد). در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال یک هدفون بلوتوثی جمع و جور، با طراحی زیبا، مشخصات قدرتمند و قابلیت‌های جذاب هستید، هوآوی FreeBuds Pro 3 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی مدل Robot CD-3 mini خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری بی سیم گیمینگ Robot CD_3mini از سری گجت‌های خوش‌ساخت است که به خصوص برای گیمرها انتخابی عالی محسوب می‌شود. طراحی استاندارد و مطابق با ارگونومی گوشی‌های هدفون مدل Robot CD_3mini ، علاوه بر ایجاد راحتی در استفاده طولانی‌مدت، سبب شده‌ است تا جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص خارج شدن گوشی‌ها هنگام انجام فعالیت‌های مختلف باقی نماند. از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به راه‌اندازی ساده و عدم تاخیر صدا اشاره کرد که سبب افزایش رضایت کاربران از این محصول شده است. کیفیت صدای مناسب دستگاه و وضوح بسیار بالای صدای در حال پخش نیز در افزایش رضایت کاربران از هدفون تاثیر به‌ سزایی داشته است. به عنوان تکمیل‌کننده قابلیت‌های این مدل می‌توان به باتری قدرتمند تعبیه شده در گوشی‌ها اشاره کرد که انرژی از دست رفته خود را در مدت زمان کوتاهی بازیابی می‌کنند. هم‌چنین این گوشی‌ها به دلیل بهره‌مندی از ظرفیت بالا می‌توانند بمدت 4 ساعت جهت مکالمه بی وقفه و بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت بپردازند. باتری ایرفون‌های Robot CD_3mini ، تقریبا حدود 4.5 ساعت بسته به موسیقی و حجم صدایی که گوش می‌کنید، شما را همراهی می‌کنند و به پخش موسیقی برای شما می‌پردازند. کیفیت و کارایی در عین بهره‌مندی از قابلیت‌های روز دنیای تکنولوژی سبب شده است تا این هندزفری در نظر کاربران بسیار محبوب واقع شود و بتواند فروش خوبی را رقم بزند. هندزفری بی سیم Robot CD_3mini با استفاده از بلوتوث و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه موردنظر شما متصل می‌شود و تا فاصله 10 متری از دستگاه متصل، می‌تواند عملکرد بدون نقصی را ارائه دهد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیبورد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی گرین لاین مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بلوتوث ایرباد پرو Green Lion مدل GNTWSPROWH با طرحی شبیه به AirPods Pro کوچک و بسیار سبک قابلیت پخش صدای واقعی استریو با بیس و وضوح بسیار عالی و سیستم حذف نویز حتی در فضاهای باز و شلوغ می‌تواند همراه خوبی در مکالمات و گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود در هنگام پیاده‌روی، فعالیت‌های ورزشی، هنگام رانندگی و مواردی از این قبیل باشد. این هدفون از استاندارد ضد آب IPX5 بهره‌مند بوده و مقاومت خوبی در برابر تعریق و نفوذ آب دارد و شما می‌توانید با خیال راحت آن را حین فعالیت‌های ورزشی و روزهای بارانی استفاده کنید. قابلیت مدیریت تماس و پخش موسیقی به‌وسیله سیستم لمسی‌ای که بر روی ساقه گوشی‌ها تعبیه شده است، در دسترس قرار دارد. همچنین وجود یک سنسور هوشمند جهت روشن شدن خودکار هدفون پس از خروج از محفظه از دیگر ویژگی‌های بارز این هدفون است.

هدفون بلوتوثی گرین لاین مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro

هدفون بلوتوثی گرین لاین مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro مشابه ایرپاد پرو طراحی شده و علاوه بر زیبایی ظاهری، کارایی مناسبی دارد. وزن سبک و طراحی ارگونومیک هندفون باعث شده بتوانید برای مدت طولانی از هدفون بلوتوثی گرین لاین استفاده کنید. صدای پخش شده از هدفون هم کیفیت بالایی داشته و علاوه بر وضوح بسیار عالی، مجهز به سیستم حدف نویز هم هست. استفاده از بلوتوث ورژن ۵.۲ باعث شده که اتصال هدفون به وسایل دیجیتال از جمله موبایل، با سرعت و برد بیشتری انجام شود. همچنین هدفون گرین لاین مجهز به پنل لمسی است و در برابر پاشش قطرات آب و تعریق مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

طراحی زیبا

هدفون بلوتوثی گرین لاین طرحی شبیه به AirPods پرو دارد و زیبایی چشم‌گیر آن باعث شده که محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به هدفون‌های بلوتوثی داشته باشد. مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro بسیار سبک و کوچک است و به همین دلیل شما می‌توانید همیشه این محصول را همراه خود داشته باشید. طراحی ارگونومیک هدفون و وجود پدهای سیلیکونی نرم باعث شده استفاده طولانی مدت از هدفون بلوتوثی گرین لاین آزاردهنده و خسته کننده نباشد. همچنین چفت هدفون هم داخل گوش به خوبی انجام می‌شود و بنابراین هنگام ورزش می‌توانید هدفون را داخل گوش داشته باشید.

شارژدهی مناسب

باتری محفظه هدفون ظرفیتی برابر با ۲۵۰ میلی آمپر ساعت دارد و ظرفیت هدفون‌ها هم برابر با ۲۵ میلی آمپر ساعت است و در زمان ۹۰ دقیقه می‌توانید هدفون را به طور کامل شارژ کنید. همچنین نمایشگر LED روی هدفون، میزان شارژ باقیمانده را به شما نمایش خواهد داد.

کیفیت پخش صدا و سایر امکانات

هدفون بلوتوثی گرین لاین مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro صدا را با کیفیتی عالی برای شما پخش می‌کند. پخش صدای استریو با بیس عمیق و قدرتمند باعث شده که شما بتوانید موسیقی در ژانرهای مختلف را با هدفون گوش داده و از آن لذت ببرید. علاوه بر این، هدفون بلوتوثی گرین لاین با استفاده از تکنولوژی‌های جدید توانسته وضوح و شفافیت صدا را بالا ببرد تا شما علاوه بر انواع موسیقی، بتوانید پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی را هم با کیفیت بالاتری بشنوید. هدفون بلوتوثی مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro از سیستم حذف نویز هم بهره می‌گیرد که این سیستم می‌تواند مانع از شنیده شدن صداهای مزاحم محیط اطراف شود و به این ترتیب در محیط‌های شلوغی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها هم می‌توانید به خوبی صداها را بشنوید. هدفون بلوتوثی گرین لاین مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro دارای گواهینامه IPX5 است. داشتن این گواهینامه نشان می‌دهد که هدفون در برابر قطرات آب و تعریق مقاوم است و شما می‌توانید هنگام ورزش کردن هم از هدفون استفاده کنید. همچنین وجود سنسور هوشمند جهت روشن شدن خودکار باعث شده که به محض خارج کردن هدفون از محفظه، GNTWSPROWH Earbuds Pro به موبایل متصل خواهد شد.

پنل‌های لمسی که روی هدفون بلوتوثی گرین لاین قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای کم و زیاد کردن صدا، تغییر آهنگ، قطع یا وصل تماس تلفنی، پلی و پاز کردن موسیقی و حتی فرا خواندن دستیار صوتی مورد استفاده قرار بگیرند. هدفون گرین لاین برای اتصال از بلوتوث ورژن ۵.۲ استفاده می‌کند که باعث اتصالی سریع‌تر و با کیفیت بالاتر شده و برد بیشتری را هم برای هدفون به همراه خواهد داشت.

جمع بندی

هدفون بلوتوثی گرین لاین مدل GNTWSPROWH Earbuds Pro کاملا مشابه ایرپاد پرو طراحی شده و کیفیت صدای مناسبی دارد. پخش صدای استریو با وضوح بالا و بیس عمیق و قدرتمند، مهم‌ترین ویژگی این محصول است. همچنین هدفون گرین لاین در برابر آب و تعریق مقاومت بالایی دارد و شما می‌توانید هنگام ورزش از هدفون استفاده کنید. شارژدهی مناسب و استفاده از سنسورهای هوشمند از دیگر مزایای هدفون بلوتوثی گرین لاین هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری ریمکس مدل ایرپاد پرو 2 2024 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون AirPods Pro 2nd R-120 سال 2024 با کیفیت صدای برتر، نویزکاهش پیشرفته، مکالمات با وضوح، عمر باتری 8 ساعتی، شارژ سریع، بلوتوث 5.3 و اتصال هوشمند به اپلیکیشن ایرپاد پرو 2، تجربه‌ی صوتی حرفه‌ای را فراهم می‌کند. این ایرپاد دارای عمر باتری 8 ساعتی است، در حالی که محفظه شارژ بهترین عملکرد را فراهم می‌کند. از فناوری شارژ سریع برخوردار است که تنها یک تا یک و نیم ساعت نیاز است تا محفظه و هندزفری ها به صورت کامل شارژ شوند. این در صورتی است که هر بار شارژ هندزفری ها تمام بشه میتونید دوباره آن را داخل کیس قرارداده تا مجدد شارژ شود. تکنولوژی نویز کنسلینگ هدفون AirPods Pro 2nd R-120 با کاهش حداکثر نویزهای محیطی، تجربه‌ی گوش دادن را در محیط‌های شلوغ یا صداهای مزاحم بهبود می‌بخشد. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور کامل در موسیقی یا مکالمات مسترس شوند بدون تداخل از نویزهای خارجی. هدفون ریمکس با بهبودهایی در میکروفون‌ها و تکنولوژی صدای محیطی، ارتقاء یافته در کیفیت مکالمات. با کاهش نویزهای اطراف و افزایش وضوح صدا، این هدفون تجربه‌ی مکالمات با وضوح و بی‌سابقه را ارائه می‌دهد. هدفون ایرپاد پرو 2 با کیفیت صدای برتر و جزئیات بالا، تجربه‌ی پخش موسیقی را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهد. این هدفون توانایی بازسازی صداهای دقیق و تفکیک فراوان برای تجربه‌ی گوش دادن با کیفیت را فراهم می‌کند. این هدفون به‌ صورت هوشمند از اپلیکیشن ایرپاد پرو 2 جهت اتصال به ایفون استفاده می‌کند. این اتصال هوشمند به کاربران امکان دسترسی به تمام تنظیمات و ویژگی‌های هدفون را می‌دهد. هدفون ریمکس پرو با کیفیت صدای برتر، نویزکاهش پیشرفته، مکالمات با وضوح، عمر باتری بلند، و اتصال هوشمند به اپلیکیشن ایرپاد پرو 2، یک انتخاب برجسته برای تجربه‌ی صوتی حرفه‌ای و خوش‌ترین مکالمات است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایرفون جدید «تسکو» مدل TH 5370(3D) محصولی با طراحی منحصربه ‌فرد از این برند است. تل این ایرفون دور گردن قرار می‌گیرد و گوشی آن به صورت مخفی بوده و دارای سیستم جمع شوندگی کابل است که موقع استفاده می‌توانید آن‌ها را بیرون بیاورید. این طراحی 3D ، راحتی بسیار بیشتری را فراهم می‌کند و از افتادن ایرفون جلوگیری می کند . ایرفون TH 5370(3D) تسکو به‌واسطه‌ی بلوتوث نسخه‌ی V 5.0 به موبایل یا تبلت متصل می‌شود. این ایرفون مجهز به میکروفون داخلی است و کاربران می‌توانند با آن به مکالمه بپردازند. محدوده‌ی عملکرد بلوتوث آن 10 متر است. این امر به این معناست که پس از هماهنگ‌ کردن ایرفون با موبایل، می‌توانید از آن تا 10 متر فاصله بگیرید و همچنان به موسیقی گوش کنید یا به مکالمه ادامه دهید. همچنین برای کنترل سطح صدا و مکالمه، روی بند دور گردنی آن، چند دکمه تعبیه شده است که استفاده از این ایرفون را بسیار راحت‌‎تر کرده است. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب ایرفون TH 5370(3D) تسکو این ایرفون ، لرزش ( ویبراتور) هنگام تماس های ورودی است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بی سیم لنوو مدل RZA BLUETOOTH XG01 GLOBAL LOW LATENCY خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی این هندزفری خیلی فرم پیچیده‌ای ندارد و سعی بر آن شده تا سادگی در آن حفظ شود. با این حال ترکیبی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده، در کنار چراغ LED قرار داده شده روی بدنه آن، جلوه و ظاهری زیبا را برای آن به وجود آورده است. مدل ایرفون‌های XG01 نیز به صورت In-Ear است که به خوبی در گوش جای می‌گیرند و همین‌طور در لحظه قرار دادن آن‌ها در داخل گوش، متوجه خواهید شد که صداهای اطراف شما تا حدودی کم شده و از بین خواهند رفت. به این ترتیب می‌توانید موسیقی را با تمرکزی بالاتری گوش دهید.در ادامه باید گفت که قطر درایور این محصول برابر با 12 میلی‌متر است و همین مورد به بهتر شنیده شدن موسیقی کمک می کند تا امکان خارج شدن صوت از درایور برای هندزفری بیشتر باشد. این حالت کمک می‌کند تا شما بتوانید جزئیات بیشتری را نیز با کیفیت مطلوبی بشنوید. دیافراگم‌های لنوو XG01 از بایوفیلم‌های مولکولی تولید شده‌اند تا آنچه که می‌شنوید، بدون تغییر خاصی بوده و کیفیت صدا به خوبی حفظ شود.این هندزفری دارای پنل‌های لمسی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان عملکرد راحت‌تری داشت. اگر شما پنل لمسی گوشی سمت راست را برای 2 ثانیه نگه‌دارید، می‌توانید به راحتی حالت هندزفری را عوض کنید و بین حالت موسیقی و حالت گیم آن را تغییر دهید. این هندزفری تاخیر کمی برای پخش صدا خواهد داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.باتری ایرفون های لنوو XG01 تقریباً حدود 4 ساعت بسته به موسیقی و حجم صدایی که گوش می کنید، همچنین حالتی که برای استفاده دارید، شما را همراهی می کنند و به پخش موسیقی و صوت برای شما می پردازند؛ در حالت استندبای نیز حفظ باتری به حدود 150 ساعت خواهد رسید و عوامل مختلفی در متغیر بودن اعداد دخیل هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی مودم کت مدل MIC-001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به دنبال یک هندزفری ورزشی با طراحی Open-Ear هستید؟ هندزفری بلوتوثی مودم کت مدل MIC-001 با طراحی Open-Ear و کیفیت صدای عالی، تجربه جدیدی از شنیدن موسیقی را به شما هدیه می‌دهد. این هندزفری برای ورزشکاران و کسانی که به دنبال یک هندزفری راحت و باکیفیت هستند، ایده‌آل است. طراحی Open-Ear: این طراحی به شما امکان می‌دهد تا محیط اطراف خود را بشنوید و از خطرات احتمالی آگاه باشید. بلوتوث نسخه 5: اتصال پایدار و بدون تاخیر را برای شما فراهم می‌کند. قابلیت نویز کنسلینگ: به شما امکان می‌دهد تا از موسیقی خود بدون هیچ گونه مزاحمتی لذت ببرید. مناسب برای ورزش: این هندزفری ضد آب و ضد عرق است و به راحتی از گوش شما جدا نمی‌شود. کیفیت صدای عالی: با استفاده از این هندزفری می‌توانید از جزئیات موسیقی خود لذت ببرید. باتری با عمر طولانی: تا 8 ساعت با یک بار شارژ می‌توانید از این هندزفری استفاده کنید. طراحی ارگونومیک: این هندزفری به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در گوش شما قرار می‌گیرد و احساس خستگی ایجاد نمی‌کند. کیفیت ساخت بالا: در ساخت این هندزفری از متریال با کیفیت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست وان مور مدل MAH ED9001 ROTATING MELOBUDS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد و وزن هر گوشی این هندزفری برابر 28.5×18×38 میلی متر و 7.9 گرم و ابعاد و وزن داک شارژر آن برابر 81.32×30×38.5 میلی متر و 63.2 گرم بوده. همین امر امکان حمل و جابجایی آن را برای شما بسیار راحت‌ترکرده و امکان استفاده طولانی مدت از آن‌ها بدون ایجاد هیچ مشکلی را فراهم می‌سازد.هندزفری1More EHD9001TA دارای یک درایور پویا همراه با یک درایور آرمیچر متعادل در هر هدفون است. این تقسیم کار منجر به شنیده شدن بهتر صدا در مقایسه با نمونه های تک درایور با قیمت مشابه می شود. وجود درایور دوگانه در کنار فناوری کدک aptX و AAC بهترین تجربه صدا را داشته باشید.تکنولوژی حذف نویز بکار رفته در هندزفریEHD9001TA از نوع هیبریدی است که به ترتیب صداهای محیطی و داخل گوش را دریافت می کند و نویز محیط را در محدوده وسیع تری از فرکانس ها سرکوب می‌کند. یک DSP اختصاصی (پردازنده سیگنال دیجیتال) امواج صوتی را همواره تجزیه و تحلیل و تنظیم می کند تا صدایی متعادل و طبیعی ارائه دهد تا بتوانید از گوش کردن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.ایرفون های هندزفری وان مور EHD9001TA دارای میکروفون‌های حذف نویز هنگام مکالمه نیز هستند. این قابلیت که با عنوان ENC شناخته می‌شود، کمک می‌کند تا شما امکان مکالمه خیلی بهتری را داشته و کیفیت بسیار خوبی را تجربه کنید. فرایندی که میکروفون‌ها برای قابلیت حذف نویز ENC طی می‌کنند، به این صورت است که صداهای اضافه و نویز محیط اطراف را دریافت نموده و سپس با به حداقل رساندن آن‌ها باعث می‌شوند که صدای شخص شما به خوبی به مخاطب برسد و شنیده شود. در تیجه مکالمه‌ای بی‌نقص خواهید داشت.داخل هدفون بلوتوث وان مور EHD9001TA یک چیپ هوشمند وجود دارد که مصرف انرژی را بهینه می‌کند. باتری به کار رفته در کیس 410 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و هر کدام از گوشی ها نیز 55 میلی آمپر ساعت هستند. این هندزفری ها به تنهایی برای 6 ساعت موسیقی پخش می‌کنند و در صورتی که با کیس شارژش کنید جمعا تا یک روز کامل شارژ خواهند داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست جی بی ال مدل JR 310 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست JR310 یکی از محصولات برند JBL است که مخصوص کودکان و خردسالان و نوجوانان ساخته شده است تا این قشر بتوانند بدون اینکه صدا به گوش انها اسیب بزند از موسیقی لذت ببرند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی ساندپیتز مدل TrueAir2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون Sound peats مدل true air2 مجهز به جدیدترین تراشه Qualcomm QCC3040 و فناوری بلوتوث 5.2 است. صدایی بدون نویز و صدای مزاحم دارد. این هدفون دارای میکروفون دوگانه برای هر هدفون است و گزینه ی مناسبی برای ضبط صدایی بدون نویز است. Sound peats دارای فناوری پیشرفته TrueWireless است که مصرف بین دو هدفون را متعادل می کند و پایداری اتصال را حتی در شرایط فرکانس رادیویی ضعیف بهبود می بخشد تا انتقال صوتی بدون درز و با کیفیت باشد. این هدفون مجهز به درایور دیافراگم ترکیبی زیستی 14.2 میلی متری داخل و کدک aptX است که به دقت جزئیات را تجزیه می کند و صدای واقعی را برای ارسال نت های زیبا و ارائه تجربه ای فراگیر بازیابی می کند. با هر بار شارژ میتوانید 5 ساعت از آن استفاده کنید و 4 بار شارژ دیگر از طریق جعبه شارژ می توانید انجام دهید. این محصول دارای طراحی جمع و جور و سبک است که استفاده زیاد از آن گوش را اذیت نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی استوریا مدل ST-AP02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استوریا با توجه به محبوبیت ایرپاد های اپل ، اقدام به تولید محصولات مشابه آن نموده است.یکی از این ایرپاد ها ، ایرپاد استوریا مدل ST-AP02 می باشد که در واقع مشابه AirPod Pro 2 اپل طراحی و تولید شده است.این ایرپاد دارای نویز کنسلینگ با قدرت حذف نویز بالا ، قابلیت GPS و Rename می باشد.همچنین دارای قابلیت هایی مثل Battry Display، Case Finder ، حسگر پوست ، نصب بند آویز است.باطری کیس این ایرپاد ها دارای ظرفیت 400 میلی آمپر و هر گوشی دارای 35 ملی آمپر می باشد.عملگر های تاچ آن برای کنترل موزیک و تماس کاملا برنامه ریزی شده اشت.کاملا ارگونومیک می باشد و دارای میکروفون های 4 گانه با کیفیت بالا جهت برقراری تماس های با کیفیت است.این ایرپاد دارای بلوتوث ورژن 5 + EDR است تا اتصالی با کیفیت را ایجاد نماید.

برسی کلی هدفون بلوتوثی استوریا مدل ST-AP02

هندزفری بلوتوثی STORIA ST-AP02 با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مثل اتصال بی‌سیم برای آزادی عمل بیشتربه‌فرد خود، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال کیفیت صدای بی‌نظیر و راحتی در استفاده هستند. این محصول با تکنولوژی پیشرفته خود، تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش دادن به موسیقی و مکالمه را برای شما به ارمغان می‌آورد، بدون آنکه نیازی به نگرانی در مورد کابل‌های درهم و برهم باشد. این دستگاه، یک دستگاه بی‌سیم قدرتمند و با کیفیت است که توسط شرکت استوریا به بازار عرضه شده است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. مصرف انرژی پایین و ولتاژ کم این دستگاه را به یک گزینه اقتصادی تبدیل کرده است. از ویژگی‌های برجسته این هندزفری می‌توان به عمر باتری بالا، وضوح صدای عالی، طراحی شیک، و سنسور لمسی اشاره کرد.

ویژگی‌های فنی و ظاهری

در مدل AP02هندزفری‌های استوریا، یکی از ویژگی‌های کلیدی آن، عمر باتری بالا است که تجربه شنیداری طولانی‌مدت را برای کاربران فراهم می‌کند. این دستگاه با فناوری مدیریت انرژی پیشرفته‌ای که دارد، قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی را فراهم می‌کند و از نیاز به شارژ مکرر جلوگیری می‌کند. این هندزفری در عرض یک ساعت و نیم شارژ شده و تا 4 ساعت و بدون محفظه شارژ به شما امکان مکالمه و شنیدن موسیقی می‌دهد. وضوح صدای عالی از دیگر ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی است. با بهره‌گیری از فناوری‌های صوتی پیشرفته، کیفیت صدای بلند و بدون نویز تضمین می‌شود. این امر باعث می‌شود که کاربران بتوانند لذت بردن از موسیقی و مکالمات با کیفیت بالا را تجربه کنند. طراحی شیک و زیبای دستگاه ST-AP02نیز یکی از نکات مثبت آن است. این دستگاه با تلفیقی از زیبایی و کاربری مناسب، توانسته است ظاهری جذاب و جذاب داشته باشد که از آن استفاده کردن لذت‌بخش باشد. همچنین، با جزئیات فنی و طراحی دقیق، این هندزفری به یک جزئ لازم و ضروری برای استفاده روزمره تبدیل‌شده‌است.این دستگاه با سنسور لمسی امکان کنترل آسان و سریع را کاربران می‌دهد.

با یک لمس ساده بر روی دستگاه، می‌توانید موزیک را پخش یا مکالمه تلفنی را شروع کنید. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به دست‌ بردن به دستگاه، به راحتی و سرعت اقدامات مورد نیاز را انجام دهند. استوریا ST-AP02 با فناوری بلوتوث اتصال بی‌درنگ و پایدار به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. این دستگاه بدون هیچ‌گونه دردسر یا قطعی، به صورت مداوم و بدون اختلال اتصال با تلفن همراه، تبلت یا لپتاپ شما ادامه می‌دهد. همچنین، با استفاده از این بلوتوث هندزفری می‌توانید به صورت آسان و سریع به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید یا موزیک‌های مورد علاقه خود را گوش کنید.

جمع‌‌ بندی

با توجه به مقایسه این محصول با محصولات مشابه در بازار، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که این دستگاه از لحاظ کیفیت ساخت، عملکرد، و قدرت صدای بیشتری برخوردار است. از طرف دیگر، استفاده از تکنولوژی بلوتوث نسخه 5.1 در این دستگاه، ارتباط پایدارتر و بی‌نقصی را فراهم می‌کند که امکان استفاده راحت و بدون نواقص را برای کاربران فراهم می‌سازد.   ارزش خرید دستگاه هندزفری بلوتوث STORIA ST-AP02 به لحاظ کیفیت و عملکرد بسیار بالا بوده و در مقایسه با قیمت آن، می‌توان گفت که این دستگاه از نظر ارزش خرید در مقابل هزینه بسیار مناسب است. همچنین، مصرف انرژی پایین و ولتاژ کم این دستگاه، آن را به یک گزینه اقتصادی برای استفاده روزانه تبدیل می‌کند.    

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم اسکال کندی مدل INDY Evo S2IVW-N741 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون اسکال کندی INDY Evo ورژن جدیدی از هدفون INDY از سری هدفون های تماما بیسیم اسکال کندی می باشد که در استایل PIP روانه بازار شده.30ساعت باطری کلی + شارژ سریع (که تنها با 10 دقیقه شارژ می توانید 2 ساعت شارژ مفید داشته باشید).هدفون ها توسط محفظه خود بدون اتصال کابلی شارژ می شوند و این محفظه علاوه بر نگه داشتن هدفون ها بصورت یک پاور بانک نیز عمل می کند.به طور مثال در مدل INDY Evo هر کدام از هدفون ها قابلیت 6 ساعت شارژ دهی را دارد و کیس همراه نیز 24 ساعت درون خود شارژ برای هدفون ها دارد، در مجموع به 30 ساعت شارژ دهی کلی خواهد رسید. همون طور که می دانید برای هدفون های ورزشی و یا هدفون های که بیرون از آن ها استفاده می شود به اصطلاح Out door،اصولا استاندارد هایی برای مقاومت در مقابل گرد و غبار و یا رطوبت وجود دارد.که این هدفون با مجهز شدن به استاندارد IPX 55 نشان داده که مقاومت مناسبی را در شرایط مختلف دارد.به طور مثال مقاومت در مقابل گرد و غبار و مقاومت در مقابل آب با فشار ملایم را نیز دارا می باشد.قطعا این بدین معنی نیست که می توانید با آن استخر بروید اما می توانید زیر باران قدم زده و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و یا نگران تعریق هنگام ورزش نیز نباشید.این نسل هم مانند نسل قبل به کنترل فرامین(کم و زیاد کردن صدا، آهنگ بعدی یا قبلی، پاسخ به تماس ها و یا همین طور فراخوانی دستیار شخصی) به صورت لمسی مجهز می باشد که نسبت به نسل قبلی دارای دقت بیشتری نیز می باشد.در بعضی از مواقع می خواهید صدای هدفون را بشنوید و همین طور صداهای محیط را هم داشته باشید.شما می توانید از یک گوشی نیز استفاده کنید بدین صورت که می توانید این هدفون را بصورت هندزفری نیز استفاده کنید.در نسل قبل تنها می توانستید از گوش راست برای این مدل استفاده کنید (SOLO or MONO) استفاده کنید اما با INDY Evo می توانید از هرکدام از هدست های(سمت راست و یا چپ) می خواهید بدین منظور استفاده کنید.هدفون خود را با سیستم tile پیدا کنید.tile یک سیستم ردیاب بلوتوثی هست که مشخصات آخرین نقطه ای که به هدفون خود متصل بودید را نشان می دهد.مجهز به سه وضعیت تنظیم صدا و یا سه مدل اکولایزر(موسیقی،پادکست،فیلم).لازم به ذکر است که هدفون INDY Evo با تمامی دستگاه های دارای بلوتوث سازگار می باشد و محدود یکسری دستگاه خاص نمی باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شارژر تبلت و موبایل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم بیتس مدل Studio 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیتس استودیوی 3 هدستی در اندازه کامل است که توسط اپل راهی بازار شده و انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به موسیقی به حساب می‌آید. هدستی بی‌سیم که عملکردی به مرابت بهتر از هدفون‌های توگوشی موجود در بازار دارد. بیتس استودیوی 3 از آن هدست‌هایی است که روی سر قرار می‌گیرد، اما آن‌قدر راحت ساخته شده که شاید حس نکنید چیزی را روی سر خود گذاشته‌اید. ارتباط بی‌سیم آن با دستگاه‌های مختلف بسیار راحت‌ برقرار می‌شود و طول عمر باتری آن هم فوق‌العاده است. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل ویژگی حذف کردن نویز را به این محصول اضافه کرده تا کیفیت صدای آن بیشتر شود. در حالی که این محصول به عنوان یک هدفون بی‌سیم شناخته می‌شود، جک 3٫5 میلی‌متری خروجی صدا هم برای آن در نظر گرفته شده است. پس می‌توانید آن را به صورت سیمی و یا بلوتوثی مورد استفاده قرار دهید. اپل ادعا کرده که باتری این هدست تا 22 ساعت دوام می‌آورد. باتری‌ای که به وسیله یک کابل میکرو USB شارژ‌ می‌شود. با این هدست به راحتی می‌توانید به موسیقی گوش کنید و تماس‌های دریافتی را هم پاسخ دهید.

باتری و عملکرد

شرکت اپل از تراشه W1 برای این هدست استفاده کرده است. در واقع این تراشه برگ برنده هدست بیتس استودیوی ۳ به حساب می‌آید. این تراشه که به شکل خاص برای این هدست ساخته شده، باعث شده که این هدست بیتس خیلی سریع به آیفون یا آیپد متصل شود. زمانی که بیتس استودیوی ۳ را روشن می‌کنید، روی گوشی آیفون شما پیامی ظاهر می‌شود که تصویر سه بعدی این هدست روی آن به نمایش درآمده است. تنها کافی است این پیام را لمس کنید تا هدست به گوشی متصل شود. این محصول با سیستم عامل iOS 13 هم هماهنگی بسیار زیادی دارد. طول عمر باتری این محصول یکی از ویژگی‌های جذاب آن است. براساس ادعای اپل باتری بیتس استودیوی ۳ تا ۲۲ ساعت این هدست را روشن نگه می‌دارد. برای اینکه متوجه میزان باتری این هدست شوید، پنج چراغ LED روی این محصول مشاهده می‌کنید. هر چه چراغ‌های کمتری روشن باشد، باتری کمتری برای هدست باقی مانده است. هدست بیتس استودیوی ۳ نه تنها با گوشی‌های آیفون، بلکه با گوشی‌های اندرویدی هم بسیار خوب کار می‌کند. حتی دکمه‌های کنترلی که برای این هدست در نظر گرفته شده روی گوشی‌های اندرویدی هم کار می‌کنند. لوگوی بیتس بزرگی که روی این هدست مشاهده می‌کنید، نقش دکمه پخش و توقف موسیقی را دارد. با چند بار لمس آن هم می‌توانید موسیقی را عوض کنید. دکمه‌های بالا و پایین این لوگو هم برای تنظیم حجم صدا به کار می‌رود.

حذف صدای مزاحم

اپل از سیستم ANC یا Active Noise Cancelation برای این هدفون استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث می‌شود صداهای مزاحم به راحتی از بین بروند. اپل به این موضوع اشاره کرده که نسخه جدید سیستم ANC یک لایه بیشتر برای حذف صدای مزاحم دارد و باعث می‌شود که صدای شفاف‌تر و دقیق‌تری به گوش کاربر برسد. در واقع می‌توانید از این هدست در مکان‌های شلوغ استفاده کنید، بدون اینکه صدا‌های دیگر مزاحمتی برای شما ایجاد کنند. جادوی بیتس استودیوی ۳ این است که با پخش یک یا دو آهنگ شما را جذب خود می‌کند. خیلی کم پیش می‌آید کسی از این هدست ناامید شود. صداها در این هدست کاملا به اندازه پخش می‌شوند. هیچ صدایی بیش از اندازه زیاد نیست. حجم بیسی که پخش می‌شود را دوست خواهید داشت و صداها بی جان پخش نمی شوند.   این هدست برای استفاده از محیط‌های عمومی و اداری هم انتخاب مناسبی خواهد بود. صدای زیادی از آن خارج نمی‌شود و همین موضوع باعث شده که کسی از صدای خارج شده از هدست شکایتی نداشته باشد.

صدای بیتس شما را جادو می‌کند

بیتس استودیوی ۳ از آن محصولاتی است که به احتمال زیاد سریع عاشق آن می‌شوید. تجربه شگفت‌انگیز این محصول را در کمتر هدستی مشاهده می‌کنید. این هدست ظاهر بسیار زیبایی دارد و خیلی راحت روی سر قرار می‌گیرد. این هدست آنقدر راحت است که می‌توانید چندین ساعت آن را روی سر خود بگذارید و آن را حس نکنید. ویژگی حذف صداهای مزاحم هم این محصول را به انتخاب خوبی برای مسافرت تبدیل کرده است. در مکان‌های شلوغ می‌توانید به راحتی به موسیقی گوش کنید و هیچ صدایی هم مزاحم شما نخواهد شد. استفاده از تراشه  W1 باعث شده که بیتس استودیوی ۳ خیلی راحت با محصولات اپل مانند آیفون و آیپد هماهنگ شود. البته که این هدست را می‌توانید روی گوشی‌های اندرویدی هم استفاده کنید و از آن لذت ببرید. باتری آن هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و برای استفاده‌های طولانی مدت کاربران را همراهی خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بی سیم هوآوی مدل MA BLUETOOTH freelace SPORT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختاری جدید با ظاهری متفاوت در ابتدا باید در رابطه با ساختار این هندزفری صحبت کنیم که گوشی های آن از یک درایو 9.2 میلی متری ساخته شده اند و ساختمان داخلی این گوشی ها به گونه ای است که برای دیافراگم آن یک لایه بسیار نازک TPU در نظر گرفته شده تا Bass صدا را به خوبی و با صدایی بلند به گوش شما برساند. همچنین در تکمیل این ساختار یک لایه تیتانیوم نیز قرار گرفته تا صداهای زیر را کیفیت و حجم صدای خوب به گوش شما برساند. این هندزفری به طور کلی دارای 4 کلید است که می توانید با کمک آن ها به کنترل موسیقی و صدا بپردازید. یک کلید Power برای روشن و خاموش کردن هندزفری، دو کلید برای کم و زیاد کردن حجم صدا و همچنین یک کلید با عملکردی چندگانه روی آن تعبیه شده است. این قسمت (کنترل پنل) از آلیاژ آلومینیوم است. دور هندزفری با آلیاژ نیکل و آلومینیوم و همین طور سیلیکون مایع پوشیده شده تا هم از راحتی هنگام استفاده بهره مند شوید و همین طور امکان فرم دادن به خود کابل هندزفری برای شما وجود داشته باشد. اگر به ظاهر گوشی ها نیز نگاه کنید، متوجه خواهید شد که قسمتی از آن دارای خمیدگی است؛ این فرم به خاطر زاویه 28 درجه ای ایجاد شده روی گوشی Huawei FreeLace است که حالت ارگونومیک آن را ایجاد کرده تا بتوانید گوشی را به راحتی در گوش خود قرار دهید؛ این حالت باعث می شود که هندزفری در استفاده طولانی مدت نیز برای شما خستگی ایجاد نکند و وزن کم 27 گرمی آن هم به این مهم کمک شایانی می کند. در نظر داشته باشید که طول کابل هندزفری به 78 سانتی متر می رسد .شارژ هندزفری با استفاده از خود گوشی! هوآوی برای راحتی کاربران خود حالتی را در نظر گرفته که می توان با استفاده از آن، در مواقع ضروری هندزفری را توسط خود گوشی شارژ کرد و دوباره امکان استفاده از آن را داشته باشید. قسمتی از بدنه این هندزفری حالتی دو تکه دارد که می توانید به راحتی آن دو بخش را از یکدیگر جدا کنید. در این قسمت، یک رابط Type-C قرار گرفته شده است که می توانید با استفاده از همین رابط و اتصال آن به گوشی، هندزفری را شارژ نمایید. توجه داشته باشید که این رابط تایپ سی را تنها می توان به درگاه های تایپ سی متصل کرد و از آن ها شارژ گرفت. حتماً برای شما پیش آمده که در شرایطی باشید که شدیداٌ به هندزفری نیاز داشته باشید و شارژ نداشته باشد!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایربادز liberty air 2 pro محصولی جدید از کمپانی بزرگ انکر است که کیفیت و طراحی ارگونومیک منحصر به فردی دارد. نویز کنسلینگ این ایر بادز یکی از بارزترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آید، این محصول دارای 6 میکروفون نویز کنسلینگ است که در تماس‌های تلفنی به شما صدایی کاملا شفاف و با کیفیت می‌دهد طوری که انگار مکالمه رو در رو دارید. یکی دیگر از قابلیت‌های این ایربادز، تکنولوژی HearID است که با استفاده از اپلیکیشن Soundcore می‌توانید تنظیمات صدا شخصی خودتان را اعمال کنید. کیس نگهدارنده Liberty air pro 2 26 ساعت و هدفون‌هایش 7 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را دارند؛ کیس نگهدارنده تکنولوژی fast charge دارد که توسط کابل USB C و شارژر بی سیم شارژ می‌شود. شما با تنها 15 دقیقه شارژ کردن می‌توانید 3 ساعت شارژ ذخیره کنید. این ایر بادز به نحوی طراحی شده که از گوش شما نمی‌افتد و دارای 9 سری سیلیکونی نرم در ابعاد مختلف است که به شما امکان استفاده از سری سایز مناسب گوشتان را می‌دهد. این محصول توسط 10 موزیسین بزرگ که برنده جایزه جهانی گرمی (GRAMMY) شده‌اند بررسی و تایید شده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی جی بی ال مدل TUNE 760NC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 760NC از کمپانی معروف و بزرگ JBL است که دارای صدای بیس عمیق و قدرتمندی است. این هدفون زیبا دارای ابعاد مناسب 22×20×6 میلی‌متر و وزن 220 گرم است که نشان دهنده وزن سبک و مناسب این محصول است که احساس راحتی و سبکی را بر روی سر خود احساس میکنید و بهترین گزینه برای جابه جایی, حمل و نقل و مسافرت است. هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 760NC دارای اتصال سیمی و بیسیمی میباشد که دارای رابط بلوتوث نسخه 5.0 و جک 3.5 میلی متری به دستگاه شما متصل میگردد. از ویژگی های خاص و مهم این هدفون دارا بودن قابلیت نویز کنسلینگ میباشد که این امکان را به شما میدهد که تا در محیط های بسیار شلوغ و عمومی به راحتی صدای مخاطب خود را بشنوید و احساس راحتی داشته باشید و ایجاد حواس پرتی برای شما نشود. جنس بدنه این هدفون زیبا از پلاستیک و چرم ساخته شده است که در زیبا سازی این هدفون کمک کرده است . هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 760NC امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد به طوری که هنگام تماشای فیلم در رایانه همراه خود و متصل بودن آن به سیستمتان امکان اتصال به گوشی موبایل شما را نیز دارد و  تماس های تلفنی خود را از دست نمیدهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل Reflect Mini NC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوام طولانی باتری به شما امکان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد تا مدت زمان طولانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری استفاده کنید و یا اینکه بدون نیاز به توقف و شارژ مجدد، زمان بیشتری را برای گوش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دادن به موسیقی خود اختصاص دهید. 21 ساعت زمان پخش که شامل 7 ساعت در گوش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و 14 ساعت در قاب شارژ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد. چرخه شارژ این هدفون تقریباً 100 دقیقه به طول می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انجامد و یک عملکرد شارژ سریع برای استفاده در دسترس است که پس از ده دقیقه شارژ، برای کمتر از 70 دقیقه ظرفیت فراهم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. قاب شارژ این هدفون در کمتر از 90 دقیقه از طریق کابل شارژ USB‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌C به USB‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌A شارژ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.Reflect Mini NC صدایی گرم و کامل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بخشد و پاسخ باس قدرتمندی را برای شنیدن لذت بخش صدا فراهم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. پایه بیس کاملاً عمیق پایین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود، که به نفع موسیقی الکترونیکی یا هیپ هاپ است. در عین حال، بیس پایین خیلی سنگین نیست و به اندازه کافی جمع و جور است که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند تولیدات باس را با قدرت تولید کند و انگیزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای قدرتمند برای ورزش ایجاد کند. اما این گوشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برای صداهای نرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر محتوای گفتاری و فیلم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نیز مناسب هستند، زیرا صداها به شکلی کنونی و زنده ارائه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، بدون اینکه تمرکز بیش از حد به نظر برسند. اگرچه در حجم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بالاتر تمایل به تأکید بیش از حد وجود دارد، اما دامنه فرکانس بالا در مناطق فوقانی کاهش محسوسی ندارد و صدا با ثبات و شفافیت تولید می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. از نظر کدک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های صوتی، این هدفون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سیم از استاندارد بلوتوث SBC و همچنین از فرمت AAC با کیفیت بالاتر پشتیبانی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، اما فاقد aptX هستند.در گوشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جی بی ال ، Reflect Mini NC پتانسیل آشکاری برای استفاده از گزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شخصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی وجود دارد که شامل EQ است که تنظیمات صدای دلخواه را امکان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پذیر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و از پیش تنظیمات آماده را ارائه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. علاوه بر تنظیم کنترل لمسی، یکپارچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی خدمات صوتی و تنظیم ANC ، سه حالت Smart Audio نیز برای انتخاب وجود دارد که اتصال بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سیم، کیفیت صدا یا همزمانی در هنگام فیلم را بهینه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بی سیم جی بی ال مدل FAR WTSDKPIO Endurance DIVE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند JBL با پیشینه درخشان در زمینه تولید محصولات صوتی، به یکی از بزرگان این صنعت بدل شده است. استفاده از دانش و تجربه بیش از 70 سال تلاش در زمینه تولیدات صوتی، همواره موجب رضایت کاربران شده است. صدای ایرفون Endurance Dive بر خلاف سایر محصولات جی بی ال از بیس ملایم‌تری بهره‌مند شده است. صدای متمایل به فلت از جمله خصوصیات این هندزفری است. صداقت بیشتر و وضوح بالا از مزایای هندزفری JBL Endurance Dive نسبت به سایر رقبای خود در این محدوده قیمتی می‌باشد.می‌توان اظهار داشت هندزفری بی‌سیم ضدآب جی بی ال Endurance Dive نوع پیشرفته‌تری نسبت به هندزفری‌های ورزشی پیشین به شمار می‌رود، چرا که دوام بیشتری در مقابل رطوبت از خود نشان داده و این تداوم تا حدی است که می‌توان از آن به مدت نیم ساعت در عمق یک متری بدون آسیب دیدگی استفاده نمود.جی بی ال یکی از اولین برندهایی است که این اقدام را انجام داده و محصولی با کیفیت در این زمینه عرضه نموده است.اگر چه هندزفری جی‌بی‌ال Endurance Dive در مقابل آب مقاوم است، با این حال ممکن است به دلیل ضد آب نبودن گوشی هوشمند امکان استفاده از آن برای عموم کاربران میسر نباشد. از این رو کمپانی JBL قابلیت پخش فایل‌های صوتی را نیز دارد و یا به زبان ساده‌تر‌، این هدزفری یک Mp3 پلیر نیز به شمار می‌رود.با برخورداری از 1 گیگابایت حافظه داخلی می‌توانید بدون نیاز به اتصال به تلفن همراه و یا موزیک پلیر خود، از شنیدن موسیقی لذت ببرید.بر روی گوشی راست این ایرفون، کنترلر لمسی قرار گرفته است، بدینوسیله می‌توانید به صورت تاچ گوشی هوشمند و یا موزیک پلیر را تحت کنترل داشته باشید. کم و یا زیاد شدن حجم صدا، پخش/قطع موسیقی، پرش به آهنگ بعدی و یا قبلی از قابلیت‌هایی است که این کنترلرلمسی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با نگه داشتن این کلید به مدت سه ثانیه می‌توانید حالت به کارگیری از بلوتوث به Mp3 پلیر داخلیدستگاه تغییر دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل POR Xiaomi Buds 3T Pro, hands on: Capable wireless earbuds خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیائومی از معدود برندهایی است که همیشه به طراحی ساده و مینیمال معتقد و پایبند است. به همین دلیل می‌بینیم که هندزفری های Xiaomi Buds 3T Pro حدودا 4.9 گرم وزن دارند با سطح خمیده مطلوبی که دارند به آسانی داخل کانال گوش می‌نشینند. به علاوه طراحی بدنه آن به صورتیست که مرکز ثقل آن در نیمه بالایی قرار گرفته و سبب می‌شود تا هندزفری به خوبی داخل گوش کیپ شود و نیفتد. این هندزفری دارای استاندارد IP55 است و در برابر تعریق هنگام ورزش مقاومت می‌کند. پروتکل جدید LHDC 4.0 صداها را با کیفیت HD منتقل می‌کند. این قابلیت فرکانس 24bit/96KHz داشته و چیزی از اتصال های پایدار سیمی کم ندارد. میزان THD این هندزفری که همان کمترین حالت دیستورشن است پایین از 0.08 درصد گزارش شده است. این اولین محصول صوتی شیائومی است که از فناوری Dimensional بهره می‌برد. سیستم استریوهای قدیمی صدا را از راست یا چپ گوشی شما پخش می‌کنند تا جهت آن را تشخیص دهید. اما چینین قابلیتی در کنار صدای Immersive یا غوطه ور اجازه می‌دهد تا صداها از تمام جهات تشخیص به گوشتان برسند. در نهایت هم قابلیت Track Head Movement کاری می‌کند تا همه چیز واقعی تر شنیده شود. بدین ترتیت که اگر سرتان را بچرخانید جهت صداها سر جایشان فیکس می‌شوند تا حس غرق شدن در موزیک را کاملا درک کنید. تونینگ و کوک صداها در هندزفری بادز 3 تی پرو شیائومی توسط آزمایشگاه آکوستیک شیائومی انجام شده است. در این فرایند از مدل های HRTF یا Head Related Transfer Function استفاده شده تا صداها را با استاندارد استودیویی هماهنگ کند. بدین ترتیب فرکانس های بالا در عین حال که جزییات بیشتری دارد، صداهای خیلی هارش و شدید را هم اصلاح می‌کند. فرکانس های پایین نیز طبیعی و عمیق هستند. باتری بادز 3تی پرو به گونه‌ای است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد. ایرفون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا حدود 6 ساعت امکان پخش موسیقی را برای شما داشته باشند. این در حالی است که حجم صدای روی 50 درصد بوده و کدک صدا ACC باشد. به علاوه همه قابلیت های ANC، صدای شفاف، صدای غوطه ور و صدای سه بعدی از طریق تنظیمات MIUI غیرفعال شده باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB900N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سونی یک هدفون نویز کنسلینگ جدید به قدرت صدای بیس کوبنده ساخته است؛ مدلی از سری هدفون‌های Extra Bass با نام WH-XB900N. این هدفون از درایورهای ۴۰ میلی‌متری داینامیک بهره‌مند است. این درایورها، به‌کمک موارد دیگری نظیر پورت بیس و طراحی حساب‌شده‌ی ایرکاپ‌ها و ایرپدها، بیسی بسیار قدرتمند و کوبنده تولید می‌کنند که بدون شک به مذاق بیس‌دوست‌ها و طرفداران سبک‌هایی چون الکترونیک و هیپ‌هاپ خوش خواهد آمد. انتقال امواج بی‌سیم از طریق نسخه‌ی ۴٫۲ فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد و به‌لطف پشتیبانی از کدک صوتی LDAC، انتقال امواج با حداکثر کیفیت صورت می‌گیرد. رنج پاسخ‌دهی فرکانسی هدفون نیز از ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز است و در نتیجه، موفق به کسب گواهی Hi-Res شده است. تکنولوژی Quick Attention (برای شنیدن آنی صدای محیط اطراف) در این مدل دیده می‌شود. باتری داخلی این هدفون، با هر بار شارژ کامل که از پورت USB-C صورت می‌گیرد، در حدود ۳۰ ساعت دوام شارژ را امکان‌پذیر می‌نماید. به‌علاوه، به کمک قابلیت شارژ سریع، تنها با یک شارژ ۱۰ دقیقه‌ای، می‌توان ۶۰ دقیقه از هدفون استفاده کرد. کنترل عملکردهای هدفون نیز از طریق کنترلرهای لمسی روی ایرکاپ‌ها صورت می‌گیرد. برخورداری از میکروفون داخلی، پشتیبانی از NFC، امکان استفاده با سیم ( کابل صدای ۱٫۲ متری داخل بسته بندی کالا موجود است )، پشتیبانی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا و سازگاری با اپلیکیشن Sony Headphones Connect، از دیگر ویژگی‌های این هدفون است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی بی سیم جی بی ال مدل Quantum 610 wireless gaming خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون گیمینگ JBL Quantum 610 Wireless یکی از هدست های بازی منحصر به فردی است که توسط برند JBL به بازار گیمینگ معرفی شده است. این دارای صدای خوب برای بازی ، نرم افزار عالی و میکروفون مناسب است که با طراحی قابل توجهی همراه بوده و دوام مناسبی را فراهم می کند. در یک نگاه می توان برتری هایی مانند : درایورهای دینامیکی 50 میلی متری برای صدایی واضح ، محدوده فرکانس 20 هرتز - 20 کیلوهرتز ، محدوده فرکانس میکروفون 100 هرتز - 10 کیلوهرتز، حساسیت 100 dB SPL @ 1 kHz / 1 mW، حداکثر حساسیت : 95 دسی بل با امپدانس 32 اهم، حساسیت میکروفون -40 dBV / Pa در 1 کیلوهرتز، باتری لیتیوم یونی 3.7 ولت / 1000 میلی آمپر ساعت، زمان شارژ 3 ساعت وزمان پخش موسیقی با نور RGB خاموش 40 ساعت، الگوی ضبط میکروفون یک طرفه دارای وضوح ضبط صدا، همراه با شارژ USB ، کابل 3.5 میلی متر کابل صوتی، دانگل بی سیم USB ، پوشش بوم میکروفون را برای این کالا بر شمرد Quantum 610 با دوام باتری مناسب، صدای قابل تنظیم از طریق JBL QuantumEngine و فریمی خوش ساخت، ساخته شده است که باید یک هدست بازی قابل توجه باشد. در حالت چت، همه چیز بسیار صاف تر به نظر می رسد، اما این قابل انتظار است. ضمن آنکه برای صحبت با افراد در تماس های صوتی خوب عمل می کند برای ویدیوها و فیلم‌ها، صدا در حالت بازی، بلند و پژواک است و در حالت چت بیش از حد آرام است. موسیقی در هر دو تنظیمات خوب به نظر می رسد. ضمن آن که با تنظیمات اکولایزر نرم افزار QuantumEngine می توانید آن را تنظیم نمایید. این هدست پتانسیل این را دارد که با تنظیم و انتخاب های مناسب عالی باشد. می‌توانید با وصل کردن هدفون از طریق سیم AUX که سازگاری با نرم‌افزار QuantumEngine را از بین می‌برد و فقط از نمایه صدای پیش‌فرض استفاده می‌کند، برخی از مسائل صدا را نادیده بگیرید.در این حالت، در واقع برای فیلم و موسیقی بسیار خوب به نظر می رسد، اما از نظر بازی صدای پیشرفته تری را که برنامه آن ارائه می دهد، از دست می دهید. برای دریافت های درون بازی یا تماس ‌های روی Discord کاملا ایدال است. صدای واقعی شما به خوبی شنیده می شود،ضمن آنکه هنگامی که صحبت نمی کنید، به طور خودکارنویزها قطع می شود که برای تماس های صوتی خوب است. این یک هدست مناسب گیمینگ و همان چیزی است که شما هنگام بازی از آن انتظار دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بی‌سیم بلوتوثی بیتس Beats Solo Pro از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی Beats است که به عنوان یک هدفون بلوتوثی با قابلیت حذف نویز روانه بازار شده است. هدفون بیتس Solo Pro دارای قابلیت اتصال بی‌سیم است که با استفاده از تکنولوژی بلوتوث تعبیه شده درون هدفون امکان‌پذیر می‌باشد. با پلت‌فرم آکوستیک پیشرفته و قابلیت حذف نویز، می‌توانید از صدایی باکیفیت و شفاف در مکان‌های مناسب بهره‌مند شوید.تکنولوژی حذف نویز فعال یا (Active Noise Cancelling) به صورت خودکار تمام صداهای مخرب محیطی که اطراف شما وجود دارد را برای شما دفع می‌کند و موسیقی‌های شما را به صورت شفاف و باکیفیت پخش می‌کند.زمانی که شما قابلیت‌های Noise Cancelling و Transparency را خاموش کنید، می‌توانید مدت زمان بیشتری از هدفون Beats Solo Pro استفاده کنید.طراحی ارگونومیک و زیبای هدفون حذف نویز Beats Solo Pro، راحتی فراوان و ظاهری شیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.باتری استفاده شده در هدفون بیتس Solo Pro، یک باتری لیتیوم یونی است. این باتری به شما کمک می‌کند تا بتوانید به مدت 22 ساعت از پخش موسیقی این هدفون لذت ببرید. این هدفون قابل شارژ امکان پخش موسیقی به مدت 40 ساعت را برای شما در صورت خاموش بودن قابلیت Noise Cancelling و Transparency فراهم می‌کند و شما می‌توانید از پخش موسیقی لذت ببرید.شما می‌توانید هدفون خود را در هر زمان به هرمکان که مایل هستید حمل کنید. با بهره‌گیری از بدنه منعطف هدفون Beats Solo Pro می‌توانید پدهای هدفون خود را در هم جمع کنید، در کیف مخصوص قرار دهید و به هرمکان که مایل هستید آن را حمل کنید.هدفون‌های بلوتوثی Beats مانند هدفون بلوتوثی Beats Solo Pro توانایی سازگاری با دستیارهای صوتی را دارند. شما می‌توانید با گفتن دستور “Hey, Siri” به دستیار صوتی تلفن‌های همره محصول Apple متصل شوید. همچنین می‌توانید با نگهداشتن دکمه‌ی b در قسمت میانی هدفون، می‌توانید به دستیار صوتی تلفن‌های همراه محصول غیر از Apple متصل شوید.با استفاده از میکروفون‌ داخلی این هدفون می‌توانید به تماس‌های دریافتی در حین پخش موسیقی خود بپردازید. این میکروفون به شما امکان برقراری مکالمه‌ای شفاف و باکیفیت را می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید رینگ لایت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Amiron خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خانه همیشه محل ایده آل برای ساختن موسیقی­تان است. در حال حاضر با Amiron بی­سیم، موسیقی شما فضای لازم برای رسیدن به پتانسیل کامل را دارد و قابل حمل است. بدون کابل. با بهترین کیفیت صدا. برنامه های مورد علاقه خود را با استفاده از برنامه پیشگام Beyerdynamic MIY)“Make it yours”) پیدا کنید. در برنامه MIY، ویژگی های شخصیسازی صدای فراخوانده شده award-winning توسط شرکت Mimi Hearing Technologies ارائه شده است. تست تایید شده به شما اجازه می دهد تا شنوایی خود را تجزیه و تحلیل کنید. بی سیم Amiron سپس صدا را دقیقا به پروفایل شنوایی شخصی شما متصل می کند – شما را با دنیایی پر از جزئیاتی شگفت زده میکند که هرگز پیش از آن شنیده نمیشد. هم اکنون موسیقی­تان چه بر روی میز، صندلی راحتی یا در آشپزخانه، هر حرکت­تان را دنبال می­کند. بدون کابل. اما با بهترین کیفیت صدا. Amiron بی سیم با سهولت استفاده نهایی از طریق پد لمسی حسی و انتقال بلوتوثی عالی مورد استفاده قرار می­گیرد. و با بهترین کدک های در دسترس سازگار است. موسیقی که عمیقا شما را به حرکت وا می دارد، در نهایت می تواند همزمان با شما به حرکت درآید. با توجه به تکنولوژی خارق العاده Tesla، هر فضایی با مفهوم ثروتی شگفت انگیز، قابل استفاده است. تنها دو ثانیه پس از اینکه پدها روی گوش­هایتان قرار گرفت، در فضای فریبنده و صداهای واقعی و تولید شده این Amiron بی­ سیم غرق می­شوید از باس-های عمیق و دقیق تا میانه­ های کامل و طبیعی از طریق صدای بلند واضح و روان. با Amiron بی سیم، همه افراد­ موسیقی را برای ساعت ها حس می­کنند. این امکان به لطف دهه­ها تجربه در طراحی هدفون برای نوازندگان، مهندسان صدا و علاقه­مندان موسیقی و آواز فراهم شده است. نتیجه: سهولت در استفاده، به لطف فشار متعادل اتصال و سازگاری کامل بی نظیر.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی مدل E650BT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه هدفون ها و هندزفری ها به یکی از اجزای جدا ناپذیر زندگی هر انسانی تبدیل شده است. در بسیاری از موقعیت ها تنها موسیقی است که می تواند باعث تغییر احوالات انسان شود. این محصول از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما متصل می‌شود و به کمک آن می‌توان بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی مورد علاقه خود گوش داد. اگر تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما از فناوری بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، جای هیچگونه نگرانی نیست. هدفون E650BT از طریق جک 3.5 میلی‌متری هم می‌تواند به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما متصل شود و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز دارا میباشد. شما می توانید از این هدفون در هنگام ورزش، مکالمه و کاربردهای عمومی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی کولر مستر مدل MH752 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیفیت،راحتی مخصوص شماست!همه کاربران علاقه مند به بازی برند کولر مستر(Cooler Master)را به خوبی می شناسند هدست کولر مستر مدل MH752 یار دوم شما در نبرد با دشمنان در بازی کامپیوتری است. چرا که یک هدست ایده آل برای گوش های شماست تکنولوژی مجازی 7.1،کوشی های بزرگ و با کیفیت به شما در شنیدن دقیق تر در بازی کمک خواهد کرد.از امکان عالی هدست کولر مستر MH752 می شود به اتصال دو حالته جک 3.5 میلیتری برای پلتفرم گوشی و تبلت همچنین با پورتUSBاشاره کرد که به راحتی به سیسیتم مورد نظر خود وصل شوید.صدایی فراگیر و مجازی 7.1 به شما این امکان را می دهد که طبیعی تر گوش دهید.میکروفن جهت دارMH752 به شما راحتی بیشتری خواهد داد،همچنین صدا نویز محیط را به صورت چشگیری کاهش خواهد داد.در نهایت می شود گفت که هدست کولرمستر مدل MH752 برای کسانی ساخته شده است که عاشق کیفیت،بازی و تکنولوژی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل BLACKSHARK V2 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر خواستار یک صدا واضح و میکروفونی قوی هستید ، ما به شما Blackshark v2 pro رو معرفی میکنیم . این هدست یکی از بهترین ها برای استفاده در بازی میباشد با استفاده از فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless خیالتون از تاخیر صدا در هدست های بیسیم راحت میشود چرا که هرگز این اتفاق در این هدست رخ نمیدهد و به شما کمک میکند که این هدست را به عنوان سلاح قدرتمند در بازی ها خود میتونید روش حساب کنید که در سخت ترین شرایط بازی به کمکتون میاد. این هدست تا 24 ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت Micro USB استفاده کنند.جنس بدنه تیتانیوم زیبایی و استحکام خاصی به این هدفون بخشیده. میکروفون 9.9 میلی‌متری این هدست از نوع جداشونده است و الگوی قطبی آن Super Cardioid است. این الگوی قطبی نسبت به کاردیویید توان بیشتری در خنثی‌سازی نویزها از طرفین و پشت میکروفون دارد و به لطف پاسخ فرکانسی عالی و دیافراگم بزرگ‌تر، صدای شما را با گیرایی بالاتری منتقل می‌کند. با نرم‌افزار Razer Synapse 3 کنترل کاملی روی تنظیمات این میکروفون خواهید داشت. با این نرم‌افزار تنظیماتی مثل ولوم میکروفون، حذف نویزهای محیطی، افزایش وضوح وکال، نرمال‌سازی ولوم، اکولایزر میکروفون و ... تحت کنترل شماست ریزر با استفاده از فناوری THX صدای سه بعدی و 7.1 کاناله را در هر هدفون گیمینگ (حتی هدفون‌های معمولی استریو) امکان‌پذیر می‌کند. این تکنولوژی، آگاهی محیطی و تمرکز شما را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و باعث می‌شود لذت بیشتری از فضای بازی ببرید. تمام بازی‌های سازگار با این فناوری، موقعیت صداها را نشان می‌دهند؛ مثلاً جهت تیراندازی، جهت حرکت قدم‌ها، اینکه کسی به شما نزدیک یا از شما دور می‌شود. این فناوری تجربهٔ شما از بازی‌های کامپیوتری را متحول می‌کند. برای استفاده از تکنولوژی THX باید نرم‌افزار THX SPATIAL AUDIO را نصب کنید. این برنامه با هر هدفون 3.5 میلی‌متر بلوتوث یا USB کار می‌کند ولی احتمالاً حدس زده‌اید که بیشترین سازگاری آن با هدفون‌های ریزر از جمله Razer BlackShark V2 Pro است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی لنوو مدل H402 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارت صدای 7.1 USB می‌تواند میزان صدا را به صورت جداگانه تنظیم کند تا صدای فراگیر خیره کننده‌ای فراهم کند. بلندگوی HiFi با قطر 40 میلی‌متر دارای حساسیت بالا و اثر دقیق کاهش صدا است که به شما امکان می‌دهد جزئیات صدا را دریافت کرده و یک میدان جنگ واقعی بازی را تجربه کنید. طراحی چشمگیر هدست گیمینگ لنوو H402 به همراه ledهای تعبیه شده بر روی گوشی‌های هدفون، جذابیت این هدفون را افزایش داده و هدفون شیک‌تر به نظر می‎رسد. میکروفون تعبیه شده در هدفون قابلیت جداسازی و نصب آسان دارد و می‌توانید آن را به سمت گوشی‌ها بچرخانید تا پنهان شود. جنس قسمتی از هدفون که روی گوش قرار می‌گیرد، از چرم بوده و از تعریق در بلند مدت جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی مدل GS-1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست مدل GS-1000 نمونه کامل از یک هدست ایدهآل برای گیمینگ میباشد. این هدست دارای LEDهای RGB میباشد که جلوه چشم نوازی به این هدست میدهند. میکروفون ضد نویز یکی دیگر از ویژگی های خوب این هدست میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری مدل YJ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری Samsung از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه متصل می‌شود. این هندزفری طراحی بسیار ساده‌ای دارد ولی صدای تولیدی آن با کیفیت است. هنگام گوش کردن به موسیقی توسط هدفون شاهد بیس خوب در آن خواهیم بود. کابل این هدفون دارای روکش پلاستیکی و با طول 1.1 متر است که مقدار بسیار مناسبی به شمار می‌رود. یک پنل شامل کلید و میکروفن روی کابل تعبیه شده است. به کمک میکروفن و کلید تعبیه شده می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. هندزفری Samsung وزن بسیار کمی دارد و هنگام قرارگیری روی گوش باعث ایجاد مزاحمت نمی‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی شیائومی همواره به دنبال جذب بازار جهانی به محصولات خود بوده این بار نسخه جدید هدفون پرفروش خود یعنیRedmi Airdots را بروز تر و کامل تر روانه بازار کرده.تغییراتی اعم از استفاده از فناوری HI-FI برای انتقال سیگنال صوتی بدون کمترین تغییر و استفاده از مواد بروز تر درساخت بدنه هدفون و کیس های آن. خالی از لطف نیست که این اقدام کمپانی سازنده برای محصولات قدیمی خود کاملا هوشمندانه و در بهترین سطح انجام شده.شیائومی در این گجت به کیفیت و طراحی توجه ویژه‌ای داشته و در همین راستا آن را به چیپ DSP مجهز کرده که منجر به کاهش نویزهای میکروفون در حین برقراری تماس های تلفنی می‌شود و صدای کاربر را با بهترین کیفیت ممکن به مخاطب منتقل می‌کند. سبک طراحی هدفون شیائومی Redmi AirDots نسخه TWSEJ05LS به گونه‌ایست که بخش سیلیکونی آن کاملا داخل گوش کاربر قرار می‌گیرد و بدنه هدفون ها داخل گوش کاربر چفت می‌شوند تا در حین استفاده مشکلاتی مثل خارج شدن ناگهانی از گوش را به همراه نداشته باشد. متریال با کیفیت و همچنین سبک طراحی خوب این هدفون هم سبب شده‌اند تا در حین استفاده از آن حس کاملا راحت و دلپذیری به کاربر منتقل شود. Redmi Airdots از قابلیت اتصال سریع و خودکار به گوشی های موبایل پشتیبانی می‌کند و از بلوتوث 5.0 بهره می‌برد. بنابراین با این هندزفری می‌تواند یک اتصال کاملا قابل اطمینان و پایدار با گوشی شما برقرار کند. هندزفری بلوتوث مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و از یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند است که با یک بار شارژ تقریبا 12 ساعت انرژی مورد نیازش را تامین می‌کند. برای شارژ مجدد باتری هدفون یک باکس اختصاصی همراه دستگاه ارائه می‌شود که خود از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و ایربادهای هندزفری با قرار گرفتن در داخل آن شارژ می‌شوند. پشت هر یک از هدفون ها دکمه‌ فیزیکی تعبیه شده که بسیار ظریف است و می‌تواند دستور انجام کارهای مختلفی همچون پاسخگویی به تماس ورودی، رد تماس ورودی، توقف موزیک و غیره را صادر کند. وزن این هندزفری هم در حدود 35 گرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوث مدل i18-TWS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری مدل i18-TWS با الهام از طراحی بی نقص ایرپاد ، تا حد زیادی مشابه و هم سایز آن ساخته شده است. گوشی های هدست در داخل یک باکس قرار دارند که برای نگهداری و شارژ آنها استفاده میشود. برای شارژ هندزفری‌ها پس از شارژ باتری باکس، به محض قرار دادن هندزفری‌ها در داخل قاب، اتومات شارژ می‌شوند. با هر بار شارژ کامل هندزفری ها شما میتوانید به مدت 1 تا 2 ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید. در مورد کیفیت صدا، این مدل کیفیت بسیار خوبی دارد و شما با استفده از آن لذت گوش دادن به موسیقی را تجربه خواهید کرد. البته بدیهیست که i18-TWS کیفیت اپل را ندارد اما از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و میتواند انتظارات شما را از یک هندزفری تا حد زیادی برآورده سازد. گوشی ها به صورت لمس یا تاچ کنترل میشود و کلید فیزیکی ندارد. برای جفت شدن یا به اصطلاح Pair کردن هندزفری‌ها و استفاده همزمان برای پخش صدا از هر دوگوشی، لازم نیست شما هیچ کاری انجام دهید، به محض خارج شدن هندزفری ها از قاب شارژ هر کدام از آنها بصورت اتومات روشن شده و با یکدیگر جفت یا به اصطلاح Pair میگردد. پس از اتصال هندزفری ها به هم، لازم است بلوتوث تلفن همراه خود را روشن کنید و از لیست موجود گزینه i18-tws را انتخاب کنید. در این مدل هر دو گوشی دارای میکروفن بوده و قابلیت استفاده و مکالمه به صورت مجزا را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی جی بی ال مدل MRY Endurance Waterproof DIVE Wireless خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بر روی گوشی راست این ایرفون، کنترلر لمسی قرار گرفته است، بدینوسیله می‌توانید به صورت تاچ گوشی هوشمند و یا موزیک پلیر را تحت کنترل داشته باشید. کم و یا زیاد شدن حجم صدا، پخش/قطع موسیقی، پرش به آهنگ بعدی و یا قبلی از قابلیت‌هایی است که این کنترلرلمسی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با نگه داشتن این کلید به مدت سه ثانیه می‌توانید حالت به کارگیری از بلوتوث به Mp3 پلیر داخلیدستگاه تغییر دهید.از معیارهای مهم یک دستگاه اتصال بی سیم و طول عمر باتری آن می‌باشد. هندزفری قابل شارژ JBL Endurance Dive با بهره‌گیری از باتری لیتیومی 120 میلی‌آمپری قادر به پخش بی وقفه موسیقی تا مدت زمان 8 ساعت است. همچنین به لطف قابلیت شارژ سریع تنها در مدت زمان 2 ساعت می‌توانید JBL Endurance Dive را به طور کامل شارژ نمایید.در صورت محدودیت زمان، با شارژ به مدت 10 دقیقه امکان پخش موسیقی تا مدت زمان یک ساعت برای شما فراهم می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم شیائومی مدل Air 2 TWSEJ02JY خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدفون بلوتوث Air2 شیائومی یکی از هدفون های پرطرفدار که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد .وزن هدفون به همراه جعبه شارژ 50 گرم می باشد که حمل آن را آسان می کند.برای شارژ هدفون یک درگاهUSB Type-C تعبیه شده است که به گفته شیاومی می توانید در زمان یک ساعت هدفون را کاملا شارژ کنید. این هدفون برای ارتباط با سایر دستگاه ها از تکنولوژی بلوتوث ورژن 5 استفاده می کند.سنسورهای مادون قرمز داخلی در هنگام پوشیدن آنها ، به هدفون اطلاع می دهند.این سنسورها بسیار دقیق عمل کرده و بلافاصله بعد از برداشتن از گوش ، موسیقی قطع می شود ، بنابراین شما یک ثانیه از موسیقی را هم از دست نخواهید داد. شما صدای واقعی با کیفیت HD را با هدفون بلوتوث Air2 به دست می آورید. هدفون بلوتوث Air2دارای پشتیبانی از کدک AAC هستند ، این بدان معناست که صدای اصلی کاملاً صاف و واضح و تفکیک صدا عالی می باشد و آوازها با سازها ترکیب نمی شوند. با دوبار ضربه زدن به هدفون ، دستیار صوتی خود را فعال کنید. سیستم دستیار صوتی مختلف همانند سیری پشتیبانی می شوند. با تکنولوژی ENC (لغو نویز محیط) ،دستیار صوتی شما در شنیدن صدای شما در هر محیطی مشکلی نخواهد داشت.برای باز کردن یک تجربه کاملاً جدید ، لمس کنید ، یک لمس ساده انگشت تمام چیزی است که برای شروع موسیقی لازم است ،به یک تماس تلفنی پاسخ دهید یا دستیار صوتی خود را فعال کنید.هر دو هدفون به میکروفن هایی با حساسیت بالا مجهز شده اند که به طور موثری مانع از سر و صدای زمینه ها می شوند ، بنابراین تماس برای آنها به همان اندازه روشن است که برای شما مناسب است. هدفون بلوتوث Air2 می تواند به راحتی به دستگاه سیستم عامل IOS و یا اندروید یا لپ تاپ ها متصل شود. برای متصل شدن دستگاه باید هر دو هدفون را داخل باکس آن قرار بدهید و درب آن را حتما بسته و دکمه کنار باکس را چند ثانیه نگه داشته تا چراغ جلوی باکس چشمک زن شود و بعد به آن متصل شوید ، بعد از متصل شدن می توانید درب باکس را باز کرده و هدفون ها را از آن خارج کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری مخصوص بازی جرلکس مدل GE-10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هندزفری جرلکس مدل GE-10 که مخصوص گوش‌کردن به موسیقی طراحی شده است و قابلیت مکالمه هم دارد و کاملا منطبق بر شنوایی انسان است. این هندزفری ارگونومیک طراحی‌شده تا استفاده بلند مدت از آن باعث ایجاد خستگی و درد نشود. این هندزفری بسیار سبک است و کاربر هنگام استفاده از آن، به‌هیچ‌وجه وزنی احساس نمی‌کند. طراحی داخل‌گوشی باعث می‌شود صدای خروجی از هندزفری ایزوله شود و کاربر صدای محیط اطراف را نشنود. صدای باکیفیت بیس باعث شده است که این محصول به هندزفری مناسب برای افراد علاقه‌مند به موسیقی تبدیل شود. گفتنی ‌است که این هدفون با موبایل‌های اپل و اندرویدی سازگار است؛ درنتیجه، با تهیه‌ی آن می‌توانید موبایلتان را در کیف یا جیب خود بگذارید و به‌واسطه‌ی دکمه‌ها، آن را کنترل کنید. البته می‌توانید آن را به کامپیوتر شخصی خود نیز متصل کنید. اتصال آن، با یک جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌گیرد که باعث می‌شود با تمام موبایل‌ها و پخش‌کننده‌ها سازگار باشد. طول کابل این هندزفری 120 سانتی متر است. این مدل هندزفریی دارای رنگبندی های متفاوتی است که باعث میشو کاربران زیادی با سلیقه های متفاوتی را به خود جذب کند.مهم ترین قلبلیت این هندزفری گیمینگ میکروفون قابل جداسازی و جک 90 درجه آن میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست مخصوص بازی نوکیا مدل EHS E3103 Open-Fit True Wireless Earphones خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایرفون بی سیم اصلی نوکیا NOKIA E3103 دارای عدد میکروفون MEMS x 2 با کیفیت بسیار عالی می باشد، همچنین این هدفون از کیفیت ساخت بسیار عالی و صدایی با کیفیت بالا به همراه بلندگو هایی با قابلیت حذف نویز فعال می باشد که تجربه صدایی بهتر برای شما به رفم می آورد. محدوده پاسخ فرکانسی این هدفون از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد. ایرفون بی سیم اصلی نوکیا NOKIA E3103، دارای چند ویژگی جدید و مهم می باشد. یکی از مهم‌ ترین مشخصات این هدفون، وجود بلوتوث نسخه 5.1 می‌ باشد. طراحی این ایربادز، بدون ایرتیپ سیلیکونی است. همچنین نوکیا در هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، یک باتری 37 میلی آمپر ساعتی را قرار داده است. همچنین این ایربادز، مجهز به یک درایور نسبتاً بزرگ 13 میلی متری است. وزن هر کدام از گوشی‌های این ایربادز (ایرفون بی سیم اصلی نوکیا NOKIA E3103) تازه وارد، برابر با 3.3 گرم می‌ باشد. این ایربادز همچنین دارای یک کیس شارژ کوچک و جمع و جور است که با خود، یک باتری با ظرفیت 320 میلی آمپر ساعت را حمل می‌ کند. به طور کلی، این ایربادز با استفاده از کیس شارژری که دارد، می‌تواند مجموعاً 25 ساعت دوام بیاورد که رقم خوب و رضایت بخشی بخ حساب می آید. ایرفون بی سیم اصلی نوکیا NOKIA E3103 جدا از ویژگی حذف نویز فعال، به اتصال بلوتوث 5.1 مجهز می باشد و انرژی خود را از باتری قابل شارژ لیتیوم داخلی (کیس)، 3.7 ولت 350 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. هر کدام از هدفون ها هم مجهز به باتری های 37 میلی آمپر ساعتی هستند و زمانی که کیس این هدفون بطور کامل شارژ باشند می توانند بطور کامل سه بار هر دو هدفون را کامل شارژ نمایند. (پخش موسیقی از طریق A2DP با 70 درصد صد) ایرفون بی سیم اصلی نوکیا NOKIA E3103 قابل ذکر است که باتری این هدفون می‌تواند تا 25 ساعت برای فعال و کارکرد داشته باشد (توجه داشته باشدی که زمان گوش دادن قید شده بر اساس حجم و محتوا مختلف ممکن است متفاوت است). مدت زمان تقریبی شارژ کامل کیس و هدفون های ایربادز NOKIA E3103 حدود 2 ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه هدفون ها و هندزفری ها به یکی از اجزای جدا ناپذیر زندگی هر انسانی تبدیل شده است. در بسیاری از موقعیت‌ها تنها موسیقی است که می تواند باعث تغییر احوالات انسان شود. این محصول از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما متصل می‌شود و به کمک آن می‌توان بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی مورد علاقه خود گوش داد. امکان گوش داد به موزیک به مدت 5 ساعت باعث شده این هدفون به یکی از محصولات خوب موجود در بازار تبدیل شود و همچنین طراحی و ارگونومیک ان که باعث سهولت در استفاده می‌شود. این هدفون بی‌سیم توسط برند لیتو طراحی و روانه بازار شده است. هدفون بی سیم لیتو مدل LB09 فقط به 1.5 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین مدل LB09 با بلوتوث نسخه 5 می‌تواند تا محدوده 10 متر به شما شعاع عملکرد مناسبی را بدهد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا