کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید کالای دیجیتال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالای دیجیتال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زندگی در عصر حاضر، یک زندگی چالش برانگیز و پر از هیاهوست. ما در یک بازار فزاینده و پویا زندگی می‌کنیم که هر روزه ما را با ابزارها، تکنولوژی‌ها و تفاوت‌ها رو به رو و حتی غافل‌گیر می‌کند. از این رو اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید کالای دیجیتال که در مجله اینترنتی نکته خرید بیان می شود، شاید آسان ترین و کم هزینه ترین راه برای ورود به این بازار پر آشوب باشد. کالاهایی که تاثیری عمیق بر زندگی هر یک از ما دارد و خواهد داشت.

نکات مهم و راهنمای خرید کالای دیجیتال

  • به دلیل وجود محصولات بی‌کیفیت و تقلبی بسیار در بازار، اطمینان از اصلیت کالای دیجیتال یکی از مهم‌ترین موارد ذکرشده در راهنمای خرید لوازم دیجیتال می‌باشد.
  • به منظور بهره‌مندی از یک خرید خوب و در عین حال متناسب با بودجه‌ی خود، امکانات موجود در یک محصول را اولویت‌بندی کنید.
  • انتخاب و خرید از برندهای معتبر، نوعی اطمینان خاطر به خریدار از لحاظ کیفیت مناسب می‌بخشد. اما همیشه این مورد صادق نبوده و شما می توانید با توجه به محدوده‌ی قیمتی خود، اقدام به انتخاب بهترین برند و خرید محصول کنید.
  • به یاد داشته باشید که درگیری زیاد ذهن به ظاهر کالا چندان به نفع خریدار نیست. زیرا امکان عرضه‌ی کالاهای بی‌کیفیت در ظاهری زیبا و در رنگ‌های مختلف در بعضی از فروشگاه‌ها وجود دارد.
  • و آما در آخر باید گفت که مراجعه به فروشگاه‌های مجاز اولین و مهم‌ترین نکته در خصوص خرید کالای دیجیتال می باشد.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالای دیجیتال گفته شد. می توانید کالای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالای دیجیتال با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ گابل مدل Fifty 411583001 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک کوله پشتی بسیار سبک با طراحی ساده اما خاص،دارای یک محفظه ی اصلی.برای امنیت بیشتر هم با زیپ و هم گیره بسته می شود.مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچ می باشد.همچنین این کوله پشتی کمربند استاندارد قابل تنظیم دارد و از مواد ضد آب تهیه شده است.برای سهولت در استفاده یک خروجی مخصوص سیم هدفون دارد. دارای یک پنل خورشیدی قابل حمل و متصل به کوله جهت سهولت در شارژ تلفن همراه شما میباشد. دارای پشتی ارگونومیک برای حمل راحتتر و آسیب ندیدن کمر شما میباشد. دارای آستر طرحدار میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مدیاکانورتر نت لینک تک کر مدل HTB-GS-03-20KM-AB بسته 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدیا کانورتور فیبرنوری تک کور نت لینک بر روی یک تار فیبرنوری کار می کند و برای مکان هایی مناسب است که بخواهیم در مصرف تار فیبرنوری صرفه جویی نماییم. سرعت انتقال داده در این مدیا کانورتورها 1Gbit/S است چه در مسیر ارسال و چه در مسیر دریافت، مدیاکانورتور تک کور نوع A : طول موج 1310nm برای ارسال و طول موج 1550nm برای دریافت را پشتیبانی می کند و مدیاکانورتور نوع B : طول موج 1550nm برای ارسال و طول موج 1310nm برای دریافت را پشتیبانی می کند. بنابراین باید این نوع مدیا را به صورت ((لینک)) تهیه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Red WD10EFRX ظرفیت 1 ترابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هارد اینترنال «WD10EFRX» از سری RED و محصولات شرکت «وسترن دیجیتال» است. وسترن دیجیتال در اواسط سال 2012 سری قرمز (RED) هارد دیسک‌های اینترنال (داخلی) خود را معرفی کرد. این سری از هارد دیسک‌ها پایداری خوبی دارند و از عمر بالایی نیز برخوردار هستند، همچنین با انواع پیکربندی‌های ذخیره‌سازی مانند RAID سازگاری کامل دارند. هارد دیسک WD10EFRX RED  برای استفاده در ذخیره‌سازهای تحت شبکه یا همان NASها و به‌منظور ذخیره کردن اطلاعات در شبکه‌های خانگی و یا اداری کوچک و یا برای ذخیره اطلاعات حساس و به‌کارگیری درایو برای پیکربندی RAID طراحی و تولید کرده است. هارد دیسک‌های داخلی سری RED برای استفاده در مکان‌هایی که اطلاعات بسیار مهم و زیادی را در شبکه و یا در حالت پیکربندی RAID جابجا می‌کنند، ایده‌آل هستند زیرا هارد دیسک‌های سری رد نسبت به هارد دیسک‌های معمولی، خطر از دست دادن داده‌ها در هنگامی‌که درون یک NAS قرار دارند و یا در پیکربندی RAID استفاده می‌شوند را ندارند. هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال از رابط بسیار سریع SATA III با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه و حافظه کش 64 مگابایت داده‌ها را با سرعت مناسبی منتقل می‌کند. WD10EFRX دارای سرعت چرخش 5400 دور بر دقیقه و سایز هد 3.5 اینچی است.سرعت هارد دیسک‌های سری RED ازسری Green قوی‌تر و سریع‌تر هستند ولی مانند سری گرین دارای مصرف پایین انرژی می‌باشند و از 35 درصد عمر بیشتر نسبت به هارد دیسک‌های دیگر برخوردار هستند. از دیگر ویژگی‌های هار دیسک‌های سری رد می‌توان به وجود فن‌آوری IntelliPower برای کاهش توان مصرفی و افزایش کارآیی و پایداری هارد دیسک، بهره‌بری از فن‌آوری NASware برای سازگاری هرچه بیشتر با ذخیره‌سازهای تحت شبکه به‌منظور استفاده در شبکه‌های کوچک اداری و خانگی و مقاوم بودن در برابر لرزش و تکان‌های مکرر و عملکرد یکنواخت در حالت‌های مختلف، اشاره کرد.

WD Red (قرمز)

نسل قرمز از هارد‌های وسترن دیجیتال مخصوص «سیستم‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه» (NAS)‌ها تولید شده‌اند. این هارد‌ها طوری طراحی و مهندسی شده‌اند که حتی حجم‌ بالای کار شما را در بهترین حالت ممکن مدیریت کنند. همچنین به خاطر داشته باشید اگر به مدت طولانی از کامپیوتر خانگی استفاده می‌کنید و با حجم زیاد از اطلاعات سرو‌کار دارید، می‌توانید از نسل قرمز در منزل هم استفاده کنید. این هارد از تمامی NASهای معمول و موجود در بازار پشتیبانی می‌کند، چیزی که سایر نسل‌های وسترن دیجیتال از آن خبری نیست. همچنین نسل قرمز از تنظیمات مخصوص و همچنین استفاده در حالت RAID پشتیبانی می‌کند.

WD Blue (آبی)

این نسل از هارددیسک‌های وسترن دیجیتال با ظرفیت‌‌ 250 گیگابایت تا شش ترابایت موجود هستند، همچنین سرعت چرخش آن‌ها هم می‌تواند از 5400 تا 7200 دور در دقیقه باشد. اگر چند مدل خاص را در نظر نگیریم، معمولا فضای کش این هارد‌ها در حدود 16 مگابایت است. نسل آبی قابلیت استفاده برای هر منظوری را دارد. این هارد برای ذخیره‌سازی هر چیزی از موزیک گرفته تا ویدیو مورداستفاده قرار گیرد. جدیدترین اقدام وسترن روی این نسل که جای تقدیر دارد، استفاده از دیسک‌های یک گیگابایتی در تولید هارد‌های ظرفیت بالا در این نسل است که علاوه بر تراکم بالاتر، اجازه می‌دهد سریع‌تر باشند و نرخ پردازش بالاتری را با این نسل تجربه کنیم.

WD Green (سبز)

این هارد از وسترن دیجیتال ارزان‌ترین درعین‌حال ‌ضعیف‌ترین نوع هارد است که مقدار مصرف بسیار پایینی هم دارد. این هارد که با برچسب سبز ارایه می‌شود، با نام WP Green شناخته می‌شوند. وسترن سبز بسته به ظرفیت‌های مختلفش با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. سرعت چرخش این هارد چیزی در حدود 5400 تا 5900 دور در دقیقه است. این سرعت چرخش در کنار مصرف زیاد روزانه از این هارد به‌مرورزمان، باعث کرش کردن آن شد. همین مورد باعث شده تا نسل آبی را جایگزین نسل سبز کند تا علاوه بر گسترش فروش از مشکلات به وجود آمده در آینده هم جلوگیری شود. از این توضیحات می‌توان نتیجه گرفت که نسل آبی همان نسخه‌ی به‌روز شده‌ از نسل سبز است.

WD Black (مشکی)

این هارد را می‌توان بهترین هارد دیسک شرکت وسترن دیجیتال دانست؛ نسل مشکی با ظرفیت‌های بین یک ترابایت تا 6 ترابایت روانه‌ی بازار می‌شود. این نسل، مشهور‌ترین و شناخته‌ترین هارد وسترن است طوری که هر نوع کاربری دانست. کاربر خانگی، گیمر‌ها و یوزر‌های حرفه‌ای می‌توانند با اطمینان به کارایی نسل مشکی از آن استفاده کنند. جدید‌ترین نسل از این هارد‌ها با ظرفیت شش ترابایت، در حدود 128 مگابایت کش دارد که در مقایسه با نسخه‌ی قبلی‌اش دو برابر بیشتر شده است. این افزایش کش باعث شده کارایی کلی این هارد را بیشتر شود و همچنین زمان خواندن و نوشتن روی این را کم کرده است. سرعت چرخش استاندارد این نسل از هارد‌های وسترن دیجیتال 7200 دور در دقیقه است.

با وسترن دیجیتال نسل مشکی می‌توانید روی 160 مگابایت بر ثانیه سرعت انتقال و 8.5 میلی‌ثانیه سرعت دسترسی حساب باز کنید؛ همین موارد باعث شده تا این نسل به‌نوعی لقب «مطمئن‌ترین» را از آن خود کند.

WD Red Pro (قرمز حرفه‌ای)

بهترین محل برای استفاده از نسل قرمز حرفه‌ای در «سیستم‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه» (NAS)‌ها است؛ اما این نسل از انتخاب‌های خوب و کارآمد برای کامپیوتر‌های خانگی است. نسل قرمز حرفه‌ای سرعتی برابر با نسل مشکی دارد؛ اما در مقایسه با نسل مشکی کم صداتر و مطمئن‌تر هستند. در مقابل برای این نسل باید مبلغ بیشتری بپردازید. دقیقا مثل نسل مشکی با این نسل هم می‌توانید روی 160 مگابایت بر ثانیه سرعت انتقال و 8.5 میلی‌ثانیه سرعت دسترسی حساب باز کنید. اما همه‌ی این موارد با سر‌و‌صدای کمتری انجام می‌شود چرا که این نسل قرمز حرفه‌ای از سیستم کاهش لرزش بهره می‌برد. این نسل تمام قابلیت‌های نسل قرمز را دارد.

WD Purple (بنفش)

نسل بنفش با استفاده از فناوری مشهور به ‌IntelliPower RPM می‌تواند بر اساس میزان عملیاتی که در حال انجام دادنش است، سرعت گردشش را بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه تغییر دهد. این فناوری به نسل بنفش اجازه می‌دهد در کنار مصرف پایین، طولانی‌ترین عمر را نه‌تنها در بین هارد‌های وسترن؛ بلکه در میان تمام‌ هارد‌ها داشته باشد. این هارد که با لقب Surveillance شناخته می‌شود، برای استفاده به‌صورت 7/24 ساخته‌شده است.

WD Gold (طلایی)

وسترن دیجیتال، استانداردی عجیب را برای همراه با این نسل معرفی کرده است؛ نسل طلایی برای مدیریت کردن بازد‌هی برابر با 550 ترابایت در هر سال ساخته‌شده است. این مقدار بیشترین میزان کارکرد برای هارد‌های 3.5 اینچی است. با نسل طلایی می‌توانید اطمینان صددرصدی از کارایی داشته باشید. این اطمینان با دانستن اینکه میانگین زمان تعیین‌شده بین دو خطای این هارد چیزی در حدود 2.5 میلیون ساعت است که در مقایسه با نسل مشکی و قرمز حرفه‌ای دو برابر شده است. این دلایل پرداخت مبلغ بیشتری برای خرید این هارد را توجیه می‌کنند. توصیه می‌شود اگر واقعا سروری با لود کاری خیلی بالا دارید از نسل طلایی استفاده کنید در غیر این صورت از نسل‌های مشکی یا قرمز حرفه‌ای استفاده کنید که قیمت به‌مراتب کمتری در مقایسه با این نسل دارند. در حال حاضر این هارد‌ها با ظرفیت بین چهار تا ده گیگابایت عرضه می‌شوند و احتمالا به زودی این نسل از هارد‌ها با ظرفیت‌های بیشتر عرضه خواهد شد.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z230 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوربین مداربسته اسفیورد مدل Z230 به عنوان یک سیستم امنیتی کامل میان‌رده و باکیفیت در کنار قیمت اقتصادی می باشد که به لطف بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های نظارت الکترونیک، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در جایگاه یک دوربین مداربسته دارد. تکنولوژی دید در شب رنگی (استارلایت)، دزدگیر هوشمند با قابلیت تشخیص انسان و پخش آژیر، تکنولوژی دوآل اسکرین (نمایش دو تصویر همزمان) را می توان به عنوان مهمترین ویژگی های این دوربین مداربسته اسفیورد نام برد. و مشابه سایر دوربین های اسفیورد این مدل هم از سرور های امن چند لایه انتقال تصویر P2P با مصرف اینترنت نیم بهای داخلی برای نمایش تصویر دوربین بر روی موبایل استفاده می کنند.دوربین Z230 دارای کیفیت تصویر 2MPx است که تصاویر را با کیفت FULL HD برای شما ذخیره می کند و برای راه اندازی این دوربین نیاز به دستگاه ضبط و سیمکسی ندارید و تنها کافی است نرم افزار نسخه اندروید و یا IOS این دوربین را روی گوشی موبایل خود نصب کرده و مطابق دفترچه راهنمای فارسی اقدام به اتصال دوربین به مودم اینترنت واقع در محل کنید تا بتوانید صدا و تصویر دوربین را به راحتی بر روی گوشی موبایل خود از هر کجای دنیا ببینید. در ضمن این دوربین اسفیورد می تواند بدون نیاز به شبکه اینترنت، صدا و تصویر را بر روی کارت حافظه ذخیره کند و فقط کافی است یک مموری کارت میکرو اس دی مناسب دوربین مداربسته تا ظرفیت 128GB را تهیه کنید و در شیار کارت حافظه قرار دهید. و بازپخش تصاویر ضبط شده به وسیله نرم افزار موبایل انجام می شود که به راحتی می توانید از تصاویر ضبط شده خروجی بگیرید. این دوربین با بهره مندی از یک آداپتور 5 ولتی روشن می شود و اگر نگران قطعی برق و خاموش شدن دوربین هستید، باید از UPS های 5 ولت اسفیورد تهیه نمایید که تامین برق اضطراری را تا دو ساعت انجام می دهند و توانایی شارژ خودکار دارند. این دوربین مناسب نصب در فضاهای داخلی ساختمان است و امکان اشتراک گذاری تصاویر زنده بر روی موبایل تا 10 نفر را فراهم میکند. اگر در محل نصب دوربین اینترنت وای فای ندارید، می توانید از مودم های دانگلی اسفیورد و سیمکارت موبایل برای تامین اینترنت این دوربین استفاده کنید. سیستم دزدگیر می تواند با دیدن حرکت و یا انسان در محیط نصب شده، آژیر پخش کند و یک پیام نوتیفیکیشن برای موبایل شما ارسال نماید.

مقدمه

امروزه تامین امنیت اماکن و خانه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های افزایش امنیت در خانه و اماکن مختلف استفاده از دوربین‌های مدار بسته است. دوربین‌های مدار بسته انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها در جایگاه‌های متفاوت قابل استفاده هستند. اکثر دوربین‌های موجود در بازار تحت شبکه نیستند و به صورت آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ضبط‌کننده ویدیویی متصل می شوند. تصاویر ارسالی از این دوربین‌ها در دستگاه ضبط کننده یا به اصطلاح دیگر دی‌وی‌آر ضبط می شود تا در صورت لزوم از تصاویر استفاده شود. اما در بعضی از اماکن نیاز است که به صورت مستمر و آنلاین تصاویر مخابره شده را تحت نظر گرفت. یا به عنوان مثال ممکن است در خانه عزیزی داشته باشیم که نیاز به مراقبت مداوم دارد؛ چه نوزاد و چه سالمند و شرایط در کنار آنها ماندن در تمام روز را نداشته باشیم. ممکن است با نوزادمان در خانه باشیم اما لحظاتی نتوانیم از او مراقبت کنیم و امیدوار هستیم که نوزاد از جایش حرکت نکند اما می‌دانیم که این موضوع خیالی بیش نیست. مثلاً با استرس به آشپزخانه می‌رویم، مشغول پخت و پز می‌شویم و هر چند ثانیه به اتاق نوزاد مراجعه می‌کنیم تا مطمئن شویم همه چیز روبراه است و خطری او را تهدید نمی‌کند؛ حتی ممکن است که استرس امنیت محل کار خود را هنگام شب داشته باشیم، مغازه یا دفتر کاری که شب‌ها می‌تواند مورد هجوم سارقین قرار بگیرد. یا حتی خودرویی که مقابل منزل پارک کرده‌ایم. تمام روز را هم که نمی‌شود به دوربین خیره شد. این استرس‌ها همیشه همراهمان است و چشم به آینده داریم که روزی این استرس‌ها و مشکلات به پایان رسد. دوربین مدار بسته تحت شبکه شرکت اسفینورد مدل Z230 ، یک دوربین نظارتی 2 مگاپیکسلی کامل با ظاهری شکیل است که قابلیت‌های منحصر بفردی دارد و نصب و راه‌اندازی آن به آسانی توسط کاربر قابل انجام است.

ویژگی‌ها

این دوربین با ۲۱۰ گرم وزن از ابعاد کوچکی برخوردار است و به آسانی بر روی میز، دیوار و سقف نصب می‌شود. ظاهر این دوربین مشابه دوربین‌های دام است. این دوربین علاوه بر ایجاد امکان مانیتورینگ آنلاین توسط گوشی موبایل، به سنسورهایی مجهز شده که در صورت ورود انسان جهت سرقت، توانایی پخش آژیر و اعلام هشدار روی گوشی موبایل را دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی مورد نیاز یک دوربین تحت شبکه خوب امکان چرخش، پن و تیلت است. برای اینکه محیط تحت پوشش دوربین، بهتر مانیتور یا پایشش شود، نیاز است که لنز دوربین امکان گردش در زاویه دلخواه را داشته باشد تا محیط و فضای بیشتری در دسترس قرار گیرد. دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم اسفیورد مدل Z230 قابلیت‌های بسیاری دارد و یک دوربین کامل برای ضبط ویدیویی با کیفیت است. این دوربین قابلیت بزرگنمایی دیجیتال تا ۴ برابر را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین به راحتی از راه دور می‌توانید روی سوژه دلخواه خود زوم کنید. اسفیورد این مدل را به یک میکروفون خازنی با برد ۳۰ مترمربع مجهز کرده تا تصاویری کامل و با کیفیت در اختیار شما قرار دهد. گفتنی است این دوربین شرکت اسفیرود قابلیت دید در شب هوشمند در تاریکی مطلق ۲۰ تا ۳۰ متر مربع را هم فراهم می‌کند. به کمک این قابلیت دیگر هیچ تصویری از دست نخواهد رفت و دوربین به اطراف شما کاملاً مسلط خواهد بود. تصویربرداری در شب با توجه به قابلیت مادون قرمز در این دوربین بسیار راحت خواهد بود و می‌تواند فیلم‌هایی با وضوح، روشنایی، جزئیات و رنگ‌های کامل برای شما ضبط کند.

این دوربین امکان ذخیره‌سازی تصاویر بر روی کارت حافظه را هم فراهم کرده است. البته ناگفته نمامد امکان اتصال این دوربین به دستگاه‌های ضبط کننده ویدویی هم وجود دارد. با این وجود امکان پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت به شما کمک می‌کند تا تصاویر را مستقیم روی کارت حافظه ذخیره کنید. برای راه‌اندازی این دوربین می‌توانید نرم افزار موبایل دوربین z230  که دارای نسخه اندروید و IOS است را نصب کنید. همچنین این نرم‌افزار نسخه ویندوز هم دارد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان دوربین را از راه دور کنترل کرد و دستورات از قبیل چرخش و زوم را از راه دور اجرا کرد. گفتنی است که این دوربین امکان اتصال ۱۰ نفر را فراهم کرده است. این مدل از کیفیت FULL HD ۱۰۹۲۰x۱۰۸۰ پشتیبانی می‌کند.

سخن آخر

اگر قصد دارید برای فضای داخلی خانه یا اداره‌تان دوربین تحت شبکه تهیه کنید، دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z230 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل ابعاد کوچکی داشته و آن را می‌توایند روی میز یا کمد (بدون جلب توجه) قرار دهید. بی‌سیم بودن و قابلیت ثبت تصاویر روی کارت حافظه باعث شده تا کار کردن با این دوربین آسان‌تر از مدل‌های آنالوگ باشد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده ارزش خرید این محصول افزایش پیدا کند قابلیت دید در شب به لطف Infrared LED است. اگر قصد تهیه دوربین تحت شبکه‌ای دارید که بتوانید به آسانی در هر نقطه‌ای از خانه از آن استفاده کنید، این مدل یکی از گزینه‌هایتان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پایه خنک کننده لپ تاپ پرووان مدل PCP52 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پایه‌های خنک کننده‌ی لپ تاپ با تمامی سادگی خود می‌توانند تاثیر بسزایی در عملکرد یک لپ تاپ به خصوص لپ تاپ‌های قدرتمند گیمینگی که دمای بالایی را حاصل می‌کنند داشته باشند. امروزه با مراجعه به بازار می‌توان با انبوهی از پایه‌های خنک کننده‌ی لپ تاپ مواجه شد و با توجه به بودجه‌ی خود یکی از آن‌ها را تهیه کرد. شرکت پرووان به عنوان یکی از تولید کننده‌ی محصولات جانبی موبایل و لپ تاپ و رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود و دست بر قضا در زمینه‌ی تولید پایه‌های خنک کننده‌ی لپ تاپ هم فعالیت دارد. پایه خنک کننده‌ی لپ تاپ مدل PCP52 از محصولات پرفروش و با کیفیت این شرکت است. این پایه‌ی خنک کننده از جنس بدنه‌ی با کیفیت و با دوامی برخوردار بوده و ابعادی معادل 390x280x29میلی‌متر دارد. همچنین، با توجه به 4فنی که در این پایه تعبیه شده است می‌توان از آن برای خنک کردن قدرتمندترین لپ تاپ‌های موجود در بازار (تا ابعاد 17 اینچ) استفاده کرد. کاربرانی که استفاده مداوم و زیادی از لپ‌تاپ‌های خود دارند؛ معمولاً از وسایل جانبی متعددی استفاده می‌کنند تا سرعت و کیفیت کارشان بالا برود. معمولاً لپ‌تاپ‌ها در اثر استفاده بیش از حد اصطلاحاً داغ می‌کنند و فن آن‌ها برای خنک‌سازی سیستم‌های درونی همچون موتور تراکتور شروع به کار می‌کند و صدای عجیبی از آن‌ها بلند می‌شود. زمانی که دمای درونی لپ‌تاپ متعادل باشد سرعت اجرا و عملکرد برنامه‌های لپ‌تاپ نیز به خوبی پیش می‌رود. به همین دلیل کاربران پرمصرف بایستی از وسایلی برای خنک‌سازی لپ‌تاپ خود استفاده کنند تا مجبور به خرید زودهنگام و مجدد لپ‌تاپ جدیدی نشوند. یکی از وسایل بسیار مرسوم برای خنک‌سازی سیستم‌ها، پایه‌های خنک‌کننده یا کول پد است. پایه خنک‌کننده لپ‌تاپ پرووان مدل PCP52 یکی از همین محصولات شگفت‌انگیز است که شما می‌توانید با استفاده از آن طول عمر لپ‌تاپ خود را بالا ببرید. پرووان (ProOne) یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر مانند پاور، فن و پایه خنک‌کننده است. محصولات این شرکت گستره وسیعی از تولیدات خنک‌کننده را شامل می‌شود و معمولاٌ از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. پایه خنک‌کننده مدل «PCP52» نیز از کیفیت ساخت رضایت‌بخشی برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز وب کم تنواو مدل 4K 4X Zoom Sony Sensor mic speaker Whit Control خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وبکم کنفرانس تین ویو ، یک وبکم حرفه ای همه کاره به همراه ریموت کنترل و کیفیت تصویر واقعی و فوق العاده 4K با دارا بودن میکروفون و اسپیکر ، عملکرد حرفه ای EPTZ ، با دارا بودن گواهینامه های کیفیت بین المللی CE / FCC / ROHS / ISO 9001 ، و دارا بودن سنسور تصویر 1/2.8 اینچی Sony IMX415 ، تمامی نیازهای کاربران حرفه ای را تامین مینماید. 2 میکروفون دیجیتالی 360 پیکسل ، اسپیکر 3 واتی با باند کامل ، زوم دیجیتال 4X ،پوشش حریم خصوصی ، عملکرد کادربندی خودکار تمام افراد در مرکز تصویر ، قابلیت سازگاری با اکثر برنامه های ویدئو کنفرانس ، 4K Ultra HD/8.5MP ، سنسور CMOS 1/28 اینچی 4K UHD ، زاویه دید افقی فوق عریض ، دارای رابط USB3.0، Type-C ، از ویژگی های مهم آن بشمار میرود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هارد دیسک اینترنال سیگیت مدل Enterprise Capacity ظرفیت 12 ترابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هارد Seagate اینترپرایس 12 TB با سرعت چرخش 7٫200RPM و 3٫5 اینچ و 256MB حافظه کش روی برد عرضه شده است. این هارد درایو از SATA با سرعت 6Gbps استفاده می کند یا معروف به SATA6.0...هارد دیسک‌های سیگیت در تنوع قابل توجهی و قیمت‌های رقابتی روانه بازار شده‌اند. دیسک سخت‌های باراکودا (Barracuda)، فایرکودا (FireCuda)، آیرن ولف (IronWolf)، اسکای‌هاوک (SkyHawk) و بالاخره اینترپرایز (Enterprise) شرکت Seagate که برای کاربران خاصی آماده شده‌اند. این هارد دیسک ها گل سر سبد مدل های مختلف سیگیت در جهان هستند و لز خیلی جهات دارای کیفیت ساخت بالاتر. دست‌یابی به عملکرد سطح بالا، تاخیر پایین و مدیریت بهینه مصرف انرژی از جمله مشخصات محصولاتی است که در دسته Enterprise قرار می‌گیرند. به گفته شرکت سازنده سیگیت، درایوهای Enterprise بهترین عملکرد را در تعامل و قرار گرفتن در کنار حافظه‌های Optane اینتل پیش روی کاربران قرار می‌دهند. , و در پایان اگر به دنبال یک انتخاب صحیح و هارد مناسب برای سیستم گیمینگ میگردید این هارد میتواند تا 220 مگ بر ثانیه انتقال اطلاعات انجام بدهد و جایگاه خوبی برای نصب بازی های شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کنسول بازی گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-02-c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیم باکس agbox-pro-02-c مشتمل بر یک اندروید باکس HK1box با حافظه داخلی 64 گیگ و رم 4 گیگ، یک دسته بازی بی سیم فانتزی و یک ماوس بی‌سیم است. سیستم از پردازنده قدرتمند s905X3 استفاده میکند که از بهترین پردازنده های میان رده اندروید باکس است و از پخش فیلم تا رزولوشن 8k پشتیبانی میکند. چهار مجموعه بازی کامل و متنوع که مجموعا بیش از 60 بازی از پرطرفدارترین بازی های گوگل پلی مشتمل بر بازی های ورزشی مانند فوتبال در انواع سبک، بسکتبال وتنیس، مسابقات ماشین سواری در انواع سبک، بازی های تیراندازی (FPS) در انواع سبک، مبارزات شخصی، پلتفرم، انواع سبک جهان باز و فکری و ... می باشد بر روی سیستم نصب است. برای هر سبک از بازیهای دیتا دار اندروید در آن سبک استفاده شده است که اکثرا افلاین هستند. همچنین مجموعه بازی های دیگر نیز برای سیستم در نظر گرفته شده که شما میتوانید به صورت جداگانه سفارش دهید و یا مانند کلیه محصولات سری agbox، بازی و نرم افزار دلخواه را از سایت محصول، گوگل پلی، بازار و .. نصب کنید. علاوه بر بازیهای اندروید، شبیه ساز کنسول نوستالژیک سوپر نینتندو مجموعه ای از بهترین بازی های آن مانند سوپر ماریو، ماریوکارت، سونیک، مورتال کامبت و ... بر روی سیستم نصب است. به غیر از چند بازی محدود که با ماوس قابل انجام هستند، تمامی بازیها با دسته قابل بازی هستند. راهنمای جامع سیستم و نحوه اجرای بازیها از طریق میانبر مربوطه جهت اجرای روان با دسته را در کاتالوگ سیستم می توان یافت. در بازیها، منوهای انتخاب مراحل و تنظیمات اولیه با ماوس انجام شده و دسته بازی داخل محیط بازی فعال می گردد. با سرچ کلمه agbox در دیجی کالا می توانید بر اساس نیاز خود گیم باکس مد نظر را انتخاب کنید. همچنین پشتیبانی انلاین محصولات agbox می تواند راهنمای شما در نصب برنامه ها و استفاده شما از سیستم باشد. دستگاه دارای قابلیت اضافه کردن مموری جانبی و خروجی اپتیکال صدا نیز می باشد. دستگاه از طریق کابل HDMI به تلویزیون متصل می شود و با اتصال ماوس و دسته بیسیم از طریق دانگل های مربوطه به پورتهای USB سیستم می توان بازیها و برنامه هایی که نصب هستند را اجرا نمود و از سیستم برای وبگردی وتماشای فیلم انلاین از طریق LAN و wifi و همچنین فیلم افلاین بهره برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز محافظ صفحه نمایش شفاف راک اسپیس مدل HyGEL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 Pro Plus به همراه محافظ پشت گوشی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگه می‌خواهید همزمان از بدنه اصلی گوشی و صفحه نمایش گرون قیمتش مراقبت کنید و از آن در برابر خط و خش و ضربه‌های احتمالی بیمه کنید نیاز به یک محافظ تمام عیار با پوشش خوب دارید. پیشنهاد ما محافظ‌های پشت و رو از برند معتبر راک‌اسپیس هست. این محافظ کاملا شفاف و تغییری در ظاهر گوشی ایجاد نمیکند. علاوه بر آن به راحتی قابل استفاده و نصب هست. طراحی زیبا و الاستیک آن، باعث می‌شود که به خوبی با شکل گوشی هماهنگ شود و مثل یک پوسته محافظ عمل کند. ضمنا اصلا ضخیم نیست و می توانید همزمان با کاور گوشی هم استفاده کنید. حتما قبل از نصب کلیپ آموزشی نصب رو با دقت ببینید. راستی این نکته را هم بدانید که گلس‌های نانو هیدروژل راک اسپیس برای تمام مدل‌های گوشی، تبلت، لپ تاپ، مانیتور خودرو و ... موجوده و قابل سفارش است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه کنترل هوشمند برادلینک مدل RM4 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه در سال 2020 توسط شرکت برادلینک به بازار جهانی عرضه شده است که نسخه بهینه و کامل شده ورژن قبلی خود یعنی دستگاه مرکزی برودلینک RM-pro 3 میباشد تنها تفاوت قابل محسوس Braodlink RM4 PRO با نسخه قبلی RM-pro 3 Braodlink طراحی ظاهری و بهینه شدن قدرت انتشار امواج و همچنین پشتیبانی از سنسور جدید دما مدل HTS2 که یک سنسور دما بیرونی است و همچنین امکان قابلیت ارتباط دوطرفه و در نهایت سازگاری بسیار عالی با دستیار صوتی الکسا و Google Assistant می باشدکه باعث جذابیت بیشتر این ریموت کنترلر به مدل قبلی خود گردیده است با استفاده از دستگاه مرکزی Braodlink RM4 PRO می توانید تمامی وسایل ریموت دار منزل خود را که مبتنی بر مادون قرمز(IR) و یا 315/RF 433 است را کنترل نماید. این دستگاه علاوه بر کنترل هوشمند تلویزیون، اسپلیت، کلید روشنایی و … می تواند سنسور های متنوعی دیگری مانند ماژول کنترل کنند هوا . ماژول و سنسور امنیتی خانه هوشمند ،کلید های هوشمند لمسی و موتور پرده و .. جهت استفاده فعال سازی کندکه این امکان را به شما میدهد که تمام دستگاه های منزل یا محل کار خود را فقط با یک گوشی همراه هوشمند که نرم افزار مخصوص این کنترلر در ان نصب و فعال سازی شده است را کنترل نمایید همچنین شما میتوانید با استفاده از این دستگاه برای اجرا و خاتمه و نحوه فعالیت لوازم برقی خود زمان خاصی را تنظیم نمایید.مهم نیست شما کجا قرار دارید . از هر کجا که هستید لوازم خانگی خود را کنترل کنید از وضعیت آنها با خبر شوید. با پشتیبانی از سیستم کنترل از راه دور ابری. مهم نیست کدام گوشی رو همراه خود دارید یا سیستم عامل شما چیست . وارد پنل کاربری خود شوید و فرامین مورد نظر را به هر دستگاه به دلخواه ارسال نمایید. مثلا . اگر سنسور امنیتی شما ورود شخصی را مشخص کرد . دستگاه مرکزی برودلینک فرمان روشن کردن چراغ را ارسال کنند .یا برای مثال اگر هوای خانه گرم شد سیستم تهویه هوا روشن شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون مخصوص بازی بی سیم لنوو مدل KMP HEDPHON TH10 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دامنه فرکانس هدفون Lenovo TH10 معادل 20-20000HZ بوده که یعنی تمام دامنه فرکانسی را پوشش می‌دهد. این نکته باعث می شود تا هدفون وایرلس لنوو TH10 تمامی صدا های زیر و بم را دریافت کند و انواع سبک های موسیقی را با جزئیات کامل به گوش شنونده برساند. حساسیت اسپیکر به کار رفته در این هدفون 110 دسی بل است و درایور استفاده شده در این هدفون 40 میلی متری می باشد که تضمین کننده بیس کوبنده و صدای باکیفیت و زیاد خواهد بود.حساسیت میکروفون هدفون TH10 لنوو حد ودا 42 دسی بل بوده و با بهره گیری از سیستم فیلتر نویز CVC اجازه می‌دهد تا به راحتی با هم تیمی‌هایتان صحبت کنید.بر روی گوشی چپ این هدفون کلیدهای کنترل صدا و موسیقی طراحی شده که از سه کلید فیزیکی تشکیل می شوند. کلید پایین برای روشن و خاموش کردن هدفون، کلید وسطی برای زیاد/کم کردن صدا و رفتن به آهنگ بعدی/قبلی و کلید بالایی نیز برای توقف/پخش آهنگ است.بلوتوثی بودن هدفون لنوو TH10 نیازمند یک باتری است. باتری به کار رفته در این هندزفری می‌تواند تا 10 ساعت پخش موسیقی با حجم صدای 60 درصد را به شما تضمین کند. البته در نظر بگیرید که اگر بخواهید برای یم از ان استفاده کنید احتمال مصرف باتری بیشتر می‌شود. به علاوه بلوتوث نسخه 5 مصرف شارژ کمتری داشته و به دوام باتری کمک می‌کند.همانطور که پیش از این گفتیم می توانید برای اتصال هدفون Lenovo ThinkPlus TH10 از بلوتوث استفاده کنید که ورژن به کار رفته در این هدفون، نسخه 5 بلوتوث می باشد. این نسخه از بلوتوث باعث کم کردن مصرف باتری و اتصال پایدار و سریعتر شده است.اتصال بلوتوث 5 در صورتی که هیچ مانعی بین منبع و هدفون وجود نداشته باشد تا فاصله 10 متری برد خواهد داشت. این نسخه از بلوتوث استفاده از هدفون بلوتوثی برای گیمینگ را بهینه‌تر می‌کند.علاوه بر این می توانید با استفاده از کابل AUX نیز از این هدفون استفاده کنید و در واقع به عنوان یک هدفون سیم دار هم از آن استفاده می شود. پورت 3.5 میلی متری زیر هدفون محل اتصال کابل صداست، زیرا اتصال سیمی به دلیل تاخیر کمتر همیشه برای گیمرها ارجحیت دارد.بدنه حالتی تاشو دارد تا بتوانید بدون آسیب دیدن آن را با خودتان جا به جا کنید. کاپ ها از کتان نرم ساخته شده‌اند تا گوش اذیت نشود و در صورت استفاده طولانی مدت امکان تنفس داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک مدل WV-SP508 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دوربین نیمه صنعتی این قابلیت را به شما می دهد که در انتخاب لنز مناسب با فاصله کانونی های مختلف (مناسب با مشخصات حسگر تصویر ذکر شده در مشخصات فنی دوربین) هیچ محدودیتی نداشته باشیم لازم به ذکر است که لنز در نظر گرفته شده برای دوربین با فاصله کانونی محدود 8-3 به صورت آپشنال بر روی دوربین می باشد در صورت نیاز می توانید لنزهای مناسب دیگر با فاصله های کانونی دیگر انتخاب نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبورد لاجیتک مدل K380 Line Friends خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت لاجیتک این سری از کیبوردهای خود را با طرح لاین فرندز خرس کانی و براورن روانه بازار کرده است تا علاقه مندان برای زیبایی میز کار خود نیازی به زحمت نداشته باشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کامپیوتر دسکتاپ مدل AVA intel h61 core i5 3470 REF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم کامپیوتری Eco AVA h61 core i5 3470 غیر نو از جمله سیستم های کامپیوتری رده اداره ، خانگی ، اقتصادی و حسابداری میباشد که مناسب بودجه های پایین میباشد. پردازنده استفاده شده در این مدل کامپیوتر Intel Core i5-3470 سوکت 1155 شرکت اینتل میباشد که دارای 2 هسته پردازشی با فرکانس 3.3 گیگاهرتز و حافظه کش 3 مگابایت میباشد که البته قابلیت ارتقاء به پردازنده های رده بالاتر ماننده Intel Core i3 , Intel Core i5 , Intel Core i7 نسل های 2 و 3 اینتل را دارا میباشد . حافظه رم نصب شده در این مدل 8 گیگابایت از نوع DDR3 میباشد که برای اکثر برنامه های اداری و روتین کافی میباشد. همچنین برای این سیستم اقتصادی حافظه 500 گیگابایت هارد درایو معمولی در نظر گرفته شده است که برای ذخیره سازی انواع برنامه ها و اطلاعات کافی میباشند. کارت گرافیک سیستم اقتصادی بصورت انبورد Intel HD با قابلیت به اشتراک گذاری 1.5 گیگابایت گرافیک میباشد. پاور 230 واتی و کیس گرین هیوا در کنار درایو نوری DVD-WR از جمله سایر مشخصات این سیستم اقتصادی میباشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروسکوپ دیجیتال مدل MS2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروسکوپ دیجیتال مدل MS2 یک لوپ مانیتور شارژی دیجیتالی حرفه ای است که توان بزرگنمایی تا 500 تا 1000 برابر را داشته و مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 720 1080X میباشد . پایه آلومینیومی این میکروسکوپ پرتابل مانیتوری امکان تنظیم ارتفاع و زاویه دید را به کاربر داده و فاصله سوژه از عدسی انتهایی 15 میلیمتر تا بی نهایت قابل تغییر است. این میکروسکوپ قابل حمل مانیتوردار از یک باتری شارژی داخل لیتیمی بهره برده که پس از شارژ کامل قابلیت کار مداوم تا 6 ساعت ( بستگی به دمای محیط نوع استفاده و وضعیت باطری ) را میسر میکند. این محصول از کارتهای حافظه پشتیبانی نموده و میتوان تصاویر بزرگنمایی شده را با نصب این کارتها ذخیره نمود. این محصول برای استفاده و تجزیه تحلیل در موارد مختلف علمی ، پژوهشی ، صنعت ، تعمیرات برد موبایل و دوربین و غیره کاربرد دارد ،حداکثر پیکسل های ویدئویی 1920x1080 بوده و اندازه نوری لنز 1/4 اینچ میباشد ،وضوح دوربین (2048x1536) 3متر ، 2M (1920x1080)، 1M (1280x720) میباشد وضوح ویدئو VGA 720P 1080FHD و فرمت ویدئو MOV میباشد .حالت فوکوس دستی بوده وبزرگنمایی فرمت تصویر 500/1000 و اززوم دیجیتال پشتیبانی میکند.منبع نور 8 چراغ LED (روشنایی قابل تنظیم) و حیاط فوکوس 10-40 میلی متر و سرعت تقسیم کامپیوتر و سرعت انتقال تصویر 1280x720/36FPS بوده وتعادل رنگ سفید ونوردهی اتوماتیک میباشد سیستم عامل برای ویندوز xp، برای win7، برای winB.1، برای winl0، برای Mac0Sx10.5 یا بالاتر…. با قابلیت اندازه گیری و کار بر روی عتیقه جات ، لوازم آرایشی و برد های الکترونیک بوده و در هر مرحله از فرایند تحقیق میتوانید عکس بگیرید و ظبط ویدئو داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماوس و کیبورد بی سیم ام اس آی مدل RF-1430w- FS + ma004w خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیبورد و ماوس بی سیم ام اس آی KEYBOARD MOUSE MSI RF1430W-FS دارای کیبورد 102 کلیدی با عمر 5 میلیون کلیک است. این محصول کمبو KEYBOARD MOUSE RF1430W-FSعلاوه بر کیبورد، دارای ماوس 5 کلیدی با سنسور اپتیکال است. اتصالات این محصول KEYBOARD MOUSE RF1430W-FSبا دانگل USB بوده، نصب آن Plug&Play و سازگار با سیستم عامل های موجود است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Extended Chroma خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پد ماوس با کیفیت اکنون توسط کرومای ریزر پشتیبانی شده و آماده است تا هر پیروزی شما را در یک طیف رنگی خیره‌کننده روشن کند. هنگامی که با سرعت و دقت بر روی ماوس بازی نرم Goliathus Chroma حرکت میکنید ،عملیات شما با درخشش هیجان انگیزی بسیار خوبی روشن می شود. با طیف کاملی از 16/8 میلیون رنگ که با پشتیبانی کرومای ریزر در اختیار شما قرار گرفته است، نورپردازی پد ماوس گیمیـنگ Goliathus Chroma را از جلـوه‌های گونـاگون نـوری درون بـازی تماشا کنیدیا آنرا درهرطیف قابل‌تصوری که مایلید شخصی‌سازی نمایید. پد ماوس Goliathus Chroma برای انواع تنظیمات حساسیت و هر نوع سنسوری بهینه‌سازی شده است. چه با حساسیت بالا و چه با حساسیت کم، از سنسور لیزری یا نوری استفاده می‌کنید،میتوانیدبرای کنترل قابل‌اعتماد در بازی و پاسخدهی کامل ردیابی حرکات خود،به این پد ماوس اتکا کنید. با یک سطح پارچه‌ای میکرو بافت برای سبکهای گوناکون بازی، به تعادل کاملی از هر دو عملکرد کنترل و سرعت دست پیدا کنید. هر حرکت ماوس را به حرکت دقیق رو صفحه نمایش دقیق تبدیل نموده و در جلسات بازی پرتحرک و هیجانی از نهایت دقت آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop ظرفیت 4 ترابایت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هارددیسک «My Book Desktop» توسط شرکت «وسترن دیجیتال» طراحی و تولید شده است. این هارددیسک از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. هارددیسک‌های اکسترنال به دو گروه قابل‌حمل و دسکتاپ تقسیم می‌شوند که با توجه به نوع استفاده، هرکدام می‌توانند کاربرد خاصی داشته باشند. هارددیسک My Book Desktop از نوع هارددیسک‌های رومیزی است. این محصول انرژی خود را از طریق آداپتور برق شهری تأمین می‌کند که در جعبه محصول قابل ‌مشاهده است. هارددیسک My Book Desktop با سیستم‌عامل‌های رایج ازجمله نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. هارددیسک‌های اکسترنال رومیزی راه‌حل بسیار خوبی برای نگه‌داری نسخه‌ی پشتیبان و آرشیو اطلاعات هستند. مهندسان شرکت وسترن دیجیتال هارددیسک My Book Desktop را در ابعاد بسیار مناسبی تولید کرده‌اند. این سبک از طراحی علاوه‌بر زیبایی بیشتر محصول باعث شده که فضای زیادی از میزکار توسط My Book Desktop اشغال نشود. اگر قصد تهیه‌ی یک محصول حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی و آرشیو اطلاعات با امنیت بالا را دارید، My Book Desktop می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

زیبایی بخش میزکار شما

هارد اکسترنال My Book Desktop شرکت وسترن دیجیتال هنگام قرارگیری روی میزکار یادآور یک کتاب قرار گرفته به‌صورت عمودی برای کاربر خواهد. طراحی این هارد به‌گونه‌ای است که نه‌تنها باعث آسیب دیدن به میز و محیط کار کاربر نمی‌شود، بلکه حس خوبی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ظرفیت 4 ترابایتی

ظرفیت هارد اکسترنال شرکت وسترن دیجیتال  My Book Desktop چهار ترابایت است. این میزان ظرفیت برای میزبانی حجم زیادی از اطلاعات می‌تواند مقدار بسیار مناسبی باشد. معمولا کاربرانی که می‌خواهند به‌صورت حرفه‌ای به آرشیو اطلاعات بپردازند، از هاردهای رومیزی استفاده می‌کنند. برای کاربرانی‌که حجم زیادی از اطلاعات را می‌خواهند در هارد اکسترنال ذخیره کنند، تهیه یک هارد با ظرفیت بالا از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر از تهیه‌ی چند هارد با ظرفیت کم‌تر است.

ذخیره‌سازی ایمن

یکی از فاکتورها بسیار مهم برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر ذخیره‌سازی اطلاعات در هارد با امنیت بالا است. ذخیره‌سازی ایمن اطلاعات در این‌جا به معنی از دست نرفتن اطلاعات است. مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری در هاردها مسئله‌ی شایعی است که می‌توان با تهیه‌ی یک محصول حرفه‌ای جلوی آن را گرفت. هاردهای دسکتاپی به دلیل آن‌که هنگامی که به کامپیوتر متصل هستند، جابه‌جا نمی‌شوند، تا حد زیادی در برابر انواع شوک‌ها و لرزش‌ها در امان هستند. همین موضوع باعث شده که محصولاتی مانند My Book Desktop بتوانند اطلاعات را امنیت بالا ذخیره‌ کنند.

درگاه USB3.0 برای انتقال سریع اطلاعات

درگاه‌ ارتباطی در تجهیزات ذخیره‌سازی مانند هاردهای اکسترنال و فلش‌مموری‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. برای بسیاری از کاربران نوع درگاه حتی از زیبایی و مقاوم بودن هارد در برابر صدمات مهم‌تر است. نوع درگاه ارتباطی در یک هارد اکسترنال تضمین‌کننده‌ی سرعت آن هارد برای انتقال اطلاعات است. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop از درگاه USB3.0 برای اتصال به کامپیوتر و انتقال اطلاعات بهره می‌برد. این درگاه می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیادی انتقال دهد که برای کاربرانی‌که سرعت هارد فاکتور بسیار مهمی برای‌شان است، می‌تواند کاربردی باشد.

جمع‌بندی

هارد My Book Desktop محصولی حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد است. این هارد از طریق درگاه USB3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات با سرعت زیاد باشد. طراحی این محصول منحصر به فرد بوده و می‌تواند حس خوبی را به کاربر ارائه دهد. وجود ظرفیت‌های مختلف در این هارد باعث شده که دست کاربر برای تهیه‌ی این محصول باز باشد و با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه‌ی آن کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune Flex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمترین حواس‌پرتی در حین گوش دادن به موسیقی و پادکست را می‌توانید با هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل Tune Flex تجربه کنید. محبوبیت این هدفون در بین خریداران به عوامل زیادی وابسته است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فناوری نویزکنسلینگ و باتری قوی این دستگاه اشاره کرد. همچنین این هدفون دارای گزینه Ambient است که با انتخاب آن می‌توانید نویزکنسلینگ را خاموش کنید و به صدای محیط گوش دهید. هدفون بی‌سیم جی بی ال به کمک محفظه شارژ خود تا بیش از 24 ساعت شارژ را نگه می‌دارد و همچنین فقط با 10 دقیقه شارژ می‌توانید به مدت 2 ساعت کامل از آن استفاده کنید. هدفون‌های JBL عموماً ظاهر زیبا و شیکی دارند که با رعایت نکات ارگونومیک به‌خوبی در گوش قرار می‌گیرند و برای کاربر تجربه دلپذیری را رقم می‌زنند و این مدل از این قاعده مستثنی نیست. تنوع رنگ‌بندی این هدفون هم به جذابیت آن افزوده است. قطر درایورهای هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل Tune Flex معادل 12 میلی‌متر است و طراحی آن به‌شکلی هوشمندانه‌ای انجام شده تا حجم صدای تولیدی را باکیفیت و همراه با صدای خالص باس ارائه کند و بدین ترتیب لذت شنیدن موسیقی دوچندان خواهد شد. با این هدفون زیبا و باکیفیت نگران تغییرات آب و هوا نباشید، زیرا مدل Tune Flex در برابر رطوبت و عرق مقاومت خوبی دارد و در صورتی که هوا کمی بارانی بود، همچنان می‌توانید با هدفون‌های داخل گوشتان پیاده‌روی را ادامه دهید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور PT-VX610 ساخت شرکت پاناسونیک یکی از مدل‌های اداری، تجاری و آموزشی این شرکت است که به‌تازگی روانه‌ی بازار شده است. این پروژکتور وضوح پخشی برابر با 768 × 1024 دارد و ازاین‌رو برای پخش اسناد متن و اسلایدهای پاور پوینت مناسب است که می‌تواند در کلاس‌های درسی یا جلسات تجاری مورداستفاده قرار گیرد. البته هر پروژکتوری امکان این را دارد که برای پخش فایل‌های تصویری مانند فیلم و بازی‌های کامپیوتری مورداستفاده قرار گیرد و این پروژکتور هم از این قضیه منتها نیست منتها کیفیت نهایی تصویر درنتیجه‌ی وضوح دستگاه ممکن است کمتر از حد توان واقعی فیلم یا بازی باشد. اکثر بازی‌ها و فیلم‌ها با وضوحی بالاتر از وضوح دستگاه ارائه می‌شوند. نکته‌ی بسیار قابل‌توجه در این پروژکتور شدت روشنایی 5500 لومنی است که این دستگاه را به یکی از مدل‌های بسیار پرنور تبدیل کرده است که می‌تواند در محیط‌های روشن هم مورداستفاده قرار گیرد. از ویژگی‌های دیگر این پروژکتور می‌توان به قابلیت اصلاح زاویه‌ی تصویر به صورت افقی و عمودی تا 35 درجه اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ خردکن پروتک مدل 468 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از موارد مهم در هر شرکتی معدوم‌سازی اسناد و مدارک است که مبادا به دست افراد خارج از شرکت یا سازمان بیفتد. این مهم، داشتن خرد‌کننده‌ی اسناد را ضروری می‌کند. دستگاه خردکن کاغذ، مدل «468» تولید شرکت «پروتک» یکی از خردکن‌های پرسرعت بازار است. این دستگاه در ابعاد 374×220×320 میلی‌متر و وزن 4.5 کیلوگرم عرضه می‌شود. نوع برش انجام‌شده از نوع رشته‌ای است و در اندازه‌ی 40× 4 میلی‌متر با سرعت 6 متر در دقیقه انجام می‌شود. ظرفیت ورودی کاغذ 7 برگ کاغذ 70گرمی است که از دهانه‌ی 225میلی‌متری وارد می‌شود. حجم مخزن به میزان 18 لیتر است. موتور تعبیه‌شده قدرتی برابر با 180 وات دارد و به محافظ حرارتی تجهیز شده است؛ همچنین این مدل دارای ورودی‌های جداگانه برای خردکردن DVD، CD و کارت‌های اعتباری است.

نگاه کلی

طراحی و ساخت

شرکت پروتک در ساخت کاغذ خردکن 468 از مواد باکیفیت استفاده کرده است که طول عمر آن را تضمین می‌کند.  این دستگاه طراحی به روزی دارد و با رنگ مشکی و نقره‌ای ظاهری مدرن به محل کارتان خواهد بخشید. اگر فضای کاری کوچکی دارید، این کاغذ خردکن با وزن 4.5 کیلوگرمی و ابعاد 374×220×320 میلی‌متری فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و با قرار دادن آن در کنار میز کار می‌تواند به همکار چندساله شما تبدیل شود. بر روی کاغذ خردکن 468 یک دکمه سه حالته تعبیه‌شده است که با قرار دادن آن در سمت راست به حالت معکوس (Rev)، در وسط به حالت خاموش و در سمت چپ، دستگاه در حالت روشن/ خودکار On/Auto قرار می‌گیرد.

مشخصات و عملکرد

نوع برش کاغذ خردکن پروتک مدل 468 رشته ای است. این برش‌ها در اندازه 40×4 میلی‌متر انجام می‌شوند. سرعت برش از اهمیت بالایی برخوردار است و این کاغذ خردکن 468 از سرعت 6 متر در دقیقه بهره می‌برد که می‌توان گفت در سطح قابل قبولی قرار دارد. دهانه‌ای که شرکت پروتک برای ورود کاغذ در نظر گرفته است، عرض 255 میلی‌متری دارد و تا 7 کاغذ به‌صورت هم‌زمان می‌توانند خرد شوند. خرد کردن کارت اعتباری نیز در این دستگاه امکان‌پذیر است. این دستگاه برای مخدوش کردن CD دهانه جداگانه‌ای دارد. حجم مخزن این محصول 18 لیتری است؛ بنابراین برای دفاتر و سازمان‌هایی با حجم کاری کم و حتی متوسط گزینه مناسبی است. شرکت پروتک، کاغذ خردکن مدل 468 را به موتوری تجهیز کرده است که قدرتی برابر با 180 وات دارد. از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به محافظ حرارتی موتور اشاره کرد. این ویژگی تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر کاغذ خردکن دارد. با این قابلیت، کاغذ خردکن در استفاده‌های طولانی‌مدت، به‌طور خودکار متوقف می‌شود تا گرمای موتور کاهش یابد و سپس شروع به کار کند. تیغه‌های فولادی کاغذ خردکن 468 علاوه بر دوام بالا، قادر به خرد کردن سوزن و گیره‌های اسناد نیز هستند؛ این امر باعث می‌شود تا نیازی به جدا کردن آن‌ها نباشد که در اتلاف زمان نیز جلوگیری می‌کند.

نتیجه‌گیری

کاغذ خردکن مدل 468 از نظر طراحی،  فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و این درحالی است که از نظر ویژگی‌های قابل‌ارائه، بسیار کارآمد است. این دستگاه با برش رشته‌ای، سرعتی برابر با 6 متر در دقیقه دارد، که در مقایسه با هم‌رده‌هایش، سریع است. ظرفیت ورودی 7 برگ در کنار حجم مخزن 18 لیتری این کاغذ خردکن را به دستگاهی مناسب برای دفاتر و مؤسسات با حجم کاری کم و حتی متوسط تبدیل کرده است، البته با در نظر گرفتن قابلیت‌های این دستگاه، بهتر بود شرکت پروتک از مخزن با حجم بالاتری را برای کاغذ خردکن 468 در نظر می‌گرفت. در نهایت می‌توان گفت، اگر به دنبال کاغذ خردکنی با قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های میان رده هستید و حجم مخزن  بسیار بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار نیست، کاغذ خردکن 468 شرکت پروتک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صحافی مدل 110AX 9080A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه فنرزن صحافی مارپیچ دستی 8090 با کیفیت و دوام بسیاربالا دارای بدنه و دسته کاملا فلزی و پانچ بصورت دایره ای می باشد. توانایی پانچ 20 برگ همزمان را دارا می باشد و تا 220 می تواند صحافی کند. این دستگاه قابلیت پانچ بشکل گرد به قطر4 میلمتر را دارا بوده و دارای 46 تیغ 4:1 است. امکان تنظیم فاصله سوراخها از کناره ها از ۲ تا ۶ میلیمتر است. دارای فنر انداز برقی می باشد. انواع فنر مارپیچی 4:1 (coil) سایزهای 8 و 10 و ... و 50 میلیمتر را شامل می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مادربرد ایسوس مدل PRIME H610M-R D4-SI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از شرکت‌ها و برخی از کاربران به دنبال خرید مادربرد‌های مقرون به‌صرفه‌ای هستند که در کنار قیمتی مناسب، عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند. در این مورد باید بگوییم که مادربرد‌های میان‌رده بهترین انتخاب ممکن هستند. ایسوس هم در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از مادربرد‌های میان‌رده مناسب و مقرون به‌صرفه این شرکت، مدل PRIME H610M-R D4-SI است. در همان نگاه اولیه با توجه به طراحی و متریال استفاده شده در ساخت، متوجه می‌شوید که با مادربردی میان‌رده رو‌به‌رو هستید. بهره بردن از تراشه H610 شرکت اینتل سبب شده تا عملکرد مناسب و قابل قبولی را از این مادربرد شاهد باشید. سوکت LGA1700 هم توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های نسل 12 اینتل را دارد. دو اسلات رم در نظر گرفته شده برای این مادربرد از نوع DDR4، توانایی پشتیبانی از حداکثر میزان حافظه 64 گیگابایت را دارد. در قسمت پنل پشتی، خروجی HDMI در نظر گرفته شده توانایی پشتیبانی از حداکثر رزولوشن 2160×3840 پیکسل را دارد که کیفیت مطلوب و مناسبی است. تعداد پورت‌های مناسب و متعدد در قسمت پنل پشتی هم امکان اتصال آسان با دستگاه‌های متعدد را فراهم کرده است. ابعاد مناسب و نسبتا کوچک این مادربرد هم فضای چندانی را درون کیس به خود اختصاص نمی‌دهد. در مجموع باید گفت، ایسوس PRIME H610M-R D4-SI، می‌تواند در بین مادربرد‌های میان‌رده انتخاب مناسب و قابل قبولی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life 2 Neo خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدست بی‌سیم انکر Anker Soundcore Life 2 Neo کمپانی انکر (Anker) که یک کمپانی چینی در زمینه ساخت لوازم جانبی ست، به تازگی از یک هدست روی گوشی جدید به نام هدست بی‌سیم انکر Anker Soundcore Life 2 Neo رونمایی کرد. این هدست خوش ساخت با بالشتک‌هایی از جنس مموری فوم با هدبند قابل تنظیم و ایرکاپ‌های انعطاف‌پذیر طراحی تاشو و قابلیت حمل آسانی دارد و با وزن سبک 288 گرمی در استفاده‌های طولانی مدت به هیچ وجه آزار دهنده نیست. درون هر یک از ایرکاپ‌های هدفون Life 2 Neo، یک درایور 40 میلی‌متری بزرگ با پوشش تیتانیومی جای گرفته که با تکنولوژی BassUp صدای قدرتمند و واضحی را با باس دو برابری تولید می‌کنند. در هدفون انکر Soundcore Life 2 Neo یک تراشه بلوتوثی کم مصرف به کار رفته که نسخه 5.0 بلوتوث را ارائه می‌دهد. البته این هدست به صورت سیمی و با کابل AUX هم کاربرد دارد و در این حالت می‌تواند صداهایی که فرکانس آن‌ها تا 40000 هرتز هم می‌رسد، پوشش دهد. باتری داخلی لیتیوم پلیمری هدست انکر Soundcore Life 2 Neo با ظرفیت 680 میلی آمپر ساعت در حالت آماده به کار تا 400 ساعت و در حالت پخش موسیقی تا 60 ساعت شارژدهی دارد و تنها با 5 دقیقه شارژ تا 5 ساعت امکان پخش موسیقی دارد. از آن جایی که این هدست برای شارژ شدن از پورت یو اس بی نوع C استفاده می‌کند برای شارژ مجدد تنها به 3 ساعت زمان نیاز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

buds 3 Pro جدید ترین محصول تولیدی شیائومی است. این هندزفری بی سیم دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشد که در ادامه به انها اشاره میکنیم.ابتدا از طراحی ارگونومیک این محصول باید گفت دارای سه سری سیلیکونی است و اندازه و وزن مناسب آن باعث شده تا از دیگر محصولات متمایز باشد،این محصول با دارا بودن سه میکروفون در قسمت های مختلف توانایی فوق العاده اکتیو نویز کنسلیشن تا عمق 35 دسی بل را دارد،حالت دوگانه قابلیت حذف صداهای اضافی به صورت هوشمند نسبت به صدای محیط این حالت را فعال میکند،از دیگر قابلیت ها می توان به پشتیبانی از شارژر بی سیم وشارژ سریع اشاره کرد با 10 دقیقه شارژ می توانید 3 ساعت به طور مداوم موزیک پخش کنید،همچنین به طور همزمان به دو دستگاه وصل شوید و همچنین می توانید با استفاده از گوشی موبایل هندزفری های خود را پیدا کنید برای اتصال به گوشی های شیائومی از طریق پاپ آپ کانکت میشود. شما می توانید با استفاده از قابلیت هوشمند بی نظیر این دستگاه وضوح صدای اطرافتان را کنترل کنید یعنی اینکه بدون دراوردن هدفون کاملا صدای اطراف را بشنوید یا کاملا صداهای بیرون را قطع کنید. با قطر درایور 9mm وضوح و حجم صدای فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.همچنین ضد آب بوده و دارای گواهینامه IPX4 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-LE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 جزء سری‌های بالا رده شرکت لنوو قرار دارد و در حال حاضر جدیدترین لپ تاپ 15 اینچ سری Ideapad مخصوص بازی این شرکت در بازار کشور محسوب می‌شود که در سال 2021 رونمایی شد. این لپ‌تاپ جزء لپ تاپ‌های سری گیمینگ لنوو محسوب می‌شود. پردازنده Core i5 اینتل با 8 مگابایت حافظه کش که می‌تواند در سرعت پردازش اطلاعات تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 که باعث سرعت بالاتری در اجرای برنامه‌ها می‌شود و می‌توانید برنامه‌هایی را مانند سری ADOBE بدون لَگ و هَنگ باز و درحال اجرا داشته باشید و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی مجموعه مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ هستند. نکته‌ای که در مورد این کارت گرافیک باید گفت این‌است‌که گارت گرافیک IdeaPad Gaming 3 دارای 4 گیگابایت حافظه است و به‌ندرت پیش می‌آید که از حافظه RAM، حافظه Share دریافت کند. باید به‌این‌نکته هم بپردازیم که GeForce GTX 1650 می‌تواند تا آخرین حد کیفیت Full HD را برای شما ساپورت کند و ممکن است در حد 4K کمی دچار کندی و کاستی باشد. 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) میزان حافظه دردسترس شما خواهد بود. تنوع پورت و وجود درگاه‌هایی نظیر USB 3.0 ،HDMI و USB-C هم امکان اتصال انواع دستگاه‌های دیجیتال و ابزارهای جانبی به لپ‌تاپ را فراهم خواهد کرد و احتمال نیاز کاربر به خرید هاب یا مبدل را پایین می‌آورد. به طور کلی می‌توان گفت IdeaPad Gaming 3 یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون به صرفه موجود در بازار است که امکانات قابل‌قبول و زیادی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

نگاه کلی

IdeaPad Gaming 3، لپ‌تاپی با طراحی خشن

طراحی لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 چیزی نیست که شما آن را بتوانید قابل‌توجه بدانید و در اصل زیبایی لنگ می‌زند اما این لپ‌تاپ اصول اولیه محکمی دارد و برای یک لپ‌تاپ گیمینگ سطح پایه کاملاً قابل قبول است. علی‌رغم آنکه این لپ‌تاپ دارای پوشش کاملاً پلاستیکی است؛ ساخت محکمی دارد و عدم انعطاف‌پذیری نیز نقطه ضعف آن است که کمی امتیاز لپ‌تاپ را پایین می‌آورد. همچنین این لپ‌تاپ بسیار جمع‌وجور و قابل حمل است که به صورت کلی امتیاز قابل قبولی را دریافت می‌کند.

صفحه‌نمایش لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 دارای وضوح فول اچ دی با نرخ رفرش 120 هرتز است که برای یک لپ‌تاپ گیمینگ کافی است. با توجه به پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 1650  برای اکثر بازی‌ها با سرعت 120 فریم در ثانیه شاید مناسب نباشد اما می‌توان برای فریم‌های پایین در بازی‌های فریم پایین‌تر یعنی 60 فریم در ثانیه روی آن حساب باز کنید. همچنین صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ مات است که یک مزیت بزرگ هنگام بازی به‌شمار می‌رود زیرا نور محیط با صفحه مانیتور برخورد نمی‌کند و دید شما را برهم نمی‌زند.

پورت‌های بسیار و راحتی در تایپ

لنوو در قسمت شاسی IdeaPad Gaming 3 خوب عمل کرده است و در این قسمت صفحه کلیدی با کیفیتی را قرار داده که دارای کلیدهای راحتی است که تجربه خوبی برای تایپ کردن پیدا می‌کنید. هنگام تایپ کردن نه تنها احساس ناپایدار یا بدی را احساس نخواهید؛ بلکه با وجود نورهای رنگی گوناگون که در هر منطقه روشن می‌شوند، احساس پرشور و انرژی را از این‌همه درخشش جذاب نور پیدا می‌کنید. در مورد تاچ پد حرف و صحبت کم است اما به صورت کلی پایدار و پاسخگو بوده و تاچ پد این لپ‌تاپ بیشتر در سمت متمایل در چپ شاسی قرار گرفته است تا مرکز آن.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساعت هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
در قسمت طراحی بیرونی لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو به پورت‌ها می‌رسیم. در سمت چپ شاسی یک پورت USB 3.1 Type-A، یک پورت USB-C، یک اتصال HDMI، یک پورت اترنت و یک جک هدفون قرار دارد. همچنین در سمت راست یک پورت USB 3.1 اضافی دیده می‌شود.

عملکرد خوب نسبت به قیمت

اکنون کمی به قطعات و عملکرد لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو می‌پردازیم. لنوو در این لپ‌تاپ از سری پردازنده Core5 با مدل 11300H ، حافظه SSD و ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت استفاده کرده است. ظرفیت ذخیره‌سازی سیستم کوچک است چرا که این لپ‌تاپ لقب گیمینگ را یدک می‌کشد و برای بازی‌های مدرن امروزی ممکن است کمی کم طاقت شود. با این حال این قطعات برای این لپ‌تاپ گمینیگ مقرون‌به‌صرفه، بد به نظر نمی‌رسد. GPU این لپ‌تاپ نسبتاً قدرتمند است و به خوبی در برابر گزینه‌های انتخابی بازی‌های شما مقاومت خوبی را نشان می‌دهد.

اوضاع باتری چطور است؟

یکی از زمینه‌هایی که لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو در آن برتری دارد؛ همان عمر باتری آن است که بیشتر کاربران را مجذوب خود می‌کند. این دستگاه دارای باتری 45 وات‌ساعت است که برای استفاده عمومی در بیشتر روز دوام می‌آورد اما، اگر در حال بازی کردن با شارژ باشید، عمر باتری به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. همچنین لنوو در این مدل از فناوری شارژ سریع استفاده کرده که سریع‌تر از حد متوسط لپ‌تاپ را شارژ می‌کند.

نتیجه‌گیری

لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو یک گزینه خوب برای گیمرهای آماتور یا افرادی است که قصد استفاده معمولی تا نیمه‌حرفه‌ای را با لپ‌تاپ خود دارند. این مدل تقریباً از هم‌رده‌های خود یک سر و گردن بالاتر است. شاید ایرادات جزئی در آن دیده شود اما به نسبت مبلغ پرداختی شما صاحب یک لپ‌تاپ خوب و قابل قبول می‌شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شارژر دیواری پرووان مدل PWC520 به همراه کابل تبدیل microusb خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از شارژر دیواری استاندارد جهت شارژ موبایل و تبلت از موارد بسیار مهم برای ماندگاری عمر باتری است. برندهای متنوعی اقدام به تولید شارژرهای دیواری کرده‌اند که باعث شده‌اند خریداران نسبت به تشخیص کالایی استاندارد دچار سردرگمی شوند. برند پرووان، تولید کننده لوازم جانبی دیجیتال، با بررسی نیاز مردم نسبت به طراحی و تولید شارژر دیواری با مدل PWC520 اقدام کرده است. جنس بدنه شارژر دیواری PWC520 ترکیبی از پلاستیک ABS و پلیمر کربن است که در برابر شعله مستقیم مقاوم بوده و مشتعل نمی‌شود. این شارژر از دو پورت USB بهره می‌برد که یکی از آن‌ها از نوع Normal USB بوده و دیگری از فناوری شارژ سریع QC3.0 پشتیبانی می‌کند. مشخصات این دو پورت به شرح زیر است: - پورت Normal USB: ولتاژ و شدت جریان خروجی آن به ترتیب معادل 5 ولت و 2 آمپر است. - پورت QC3.0: ولتاژ و شدت جریان خروجی این پورت تطبیقی بوده و بنا به استاندارد باتری موبایل تغییر می‎‌کند. ولتاژ و شدت جریان خروجی این پورت به ترتیب برابر (3.6V - 6V / 3A , 6.2V - 9V / 2A , 9.2V - 12V / 1.5A) از اقلام همراه این کالا می‌توان به وجود کابل شارژ میکرو به طول 1 متر اشاره کرد.

پرووان، حرفه‌ای

نام پرووان، از دو بخش پرو به مفهوم حرفه‌ای و وان به معنای هدف اصلی رضایت کاربران است، تشکیل شده است. این برند با تنوع کالایی بالا با داشتن بیش از 300 قلم کالا، پاسخ به نیاز مشتریان را هدف خود قرار داده است.

تو کیف هم جا میشه

    داشتن یک شارژر دیواری که بتوانیم راحت آن را حمل‌ونقل کنیم، ضروری است. امروزه خیلی از افراد، کار در فضای باز و کافه‌ها را دوست داشته و در کنار نوشیدن یک قهوه خوش‌طعم به کار خود نیز می‌پردازند. در بعضی موارد ممکن است با کمبود پریز مواجه شده و به‌طور همزمان نتوانند دستگاه‌های متعدد خود را شارژ کنند. شارژر دیواری پرووان مدل PWC520دارای دو درگاه USB است، با پیشرفت تکنولوژی، تعداد دستگاه‌های الکترونیکی هر فرد افزایش یافته و نیاز به درگاه‌های بیشتر برای استفاده همزمان از گجت‌ها ضروری است. ممکن است هنگام کار با لپ‌تاپ خود، نیاز به شارژ همزمان موبایل یا ساعت هوشمند خود داشته یا شارژ تبلت شما نیز رو به اتمام باشد. با توجه به همه‌ی این موارد وجود یک شارژر دیواری با تعداد درگاه مناسب در کیف شما ضروری است.

سریع‌تر شارژ شوید

      یکی از ویژگی‌های شارژر دیواری پرووان مدل PWC520، پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 بوده که به وسیله‌ی این فناوری، تلفن هوشمند شما سریع‌تر شارژ می‌شود. این شارژر دیواری دارای دو درگاه USB است که با توجه به ابعاد و وزن سبک آن و قابلیت حمل بالا، معقول به نظر می‌رسد. از قابلیت‌های دیگر شارژر دیواری پرووان می‌توان به امکان شارژ تبلت و شارژ سریع‌تر موبایل اشاره کرد. گفتنی است، کابل همراه این شارژر از نوع micro usb است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل CXB-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لایت با قطر 16 سانت و توان خروجی 6 وات جزو پر طرفدارترین رینگ لایت ها میباشد این رینگ لایت به همراه یک بال هد برای تنظیم زاویه دلخواه است.دارای کابل USB که به راحتی می توانید با انواع آداپتور موبایل با استفاده از برق شهری و یا پاوریانک به صورت پرتابل آن را روشن و استفاده کنید. از مزایای این رینگ لایت داشتن بال هد برای تنظیم زاویه است همچنین در زیر این بال هد جای پیچ ( 1.4 اینچ ) برای نصب بر روی انواع سه پایه نور و سه پایه عکاسی وجود دارد. این رینگ لایت به همراه یک سه پایه ارائه میشود این سه پایه کوچک مناسب برای رو میز میباشد و برای استفاده انواع موبایل و تبلت مناسب است دارای یک هولدر موبایل دو جهته با قابلیت چرخش 360 درجه است برای زوایه دادن به این هولدر یک قطعه بر روی سه پایه نصب میشود که به کاربر اجازه زاویه دادن در تمام جهات را میدهد و داراس شاتر بلوتوث میباشد این سه‌پایه کوچک، از پلاستیک سخت ساخته شده است و برای نگهداری گوشی‌های موبایل در استفاده رومیزی مناسب است. طول آن 120 میلی‌متر است و حدود 33 میلی‌متر هم قطر دارد. البته باید توجه داشت که وقتی پایه‌های آن را از هم بازکنید، حداکثر ارتفاع آن به حدود 67 میلی‌متر می‌رسد. از طریق پیچ استاندارد ¼ اینچی می‌تواند رینگ لایت را روی ان نصب کرد. در انتهای پایه‌های آج‌هایی تعبیه شده است تا از لغزش آن روی سطح جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل ZMX-260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت ZMX-260 با قطر خارجی 25 سانتی متر نور یک دستی را تولید می‌ کند تا زمان‌هایی که نیاز به نورپردازی کامل و بدون سایه داریم از این وسیله کاربردی استفاده کنیم. رینگ لایت یک نوع وسیله‌ی نورپردازی به صورت دایره‌ ای است که نور رو به صورت نرم و از تمام زوایا به سوژه می‌ تاباند. این مدل را می‌ توانید در 3 رنگ متفاوت یخی / زرد / میکس زرد و یخی تنظیم کرد. یکی دیگر از ویژگی‌ های این محصول قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور است. شما می توانید در محیط‌هایی که نور کمتری به سوژه می‌تابد، شدت نور رینگ‌ لایت را افزایش دهید. تنظیمات این رینگ لایت از طریق ریموت کنترل متصل به کابل انجام می گردد. این کنترلر دارای دکمه ی روشن و خاموش، دکمه ی Mode (تنظیم حالت انتخابی رنگ)، دکمه ی کم و زیاد کردن قدرت نور خروجی است. این رینگ لایت از طریق پورت USB قابل استفاده می باشد. به این صورت که می توان کابل را به لپ تاپ . کلگی شارژر (آدابتور) . پاوربانک و … وصل کرد و از آن استفاده کرد. همراه این رینگ لایت یک عدد هولدر موبایل قابل انعطاف وجود دارد که بر روی رینگ لایت پیچ می شود. با پایه نگهدارنده ای که برای این رینگ لایت طراحی شده می توانید گوشی همراه خود را روی آن پایه قرار دهید و سپس پایه را در محل مشخص در وسط دایره لینگ لایت قرار داده و از عکس و فیلم های سلفی خود لذت ببرید.. و هم چنین بال هد فلزی با قابلیت 360 درجه ، به زاویه دادن رینگ لایت بر روی سه پایه کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله‌ پشتی ریزر مدل rogue v3 مناسب برای لپ‌تاپ تا سایز 15.6 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی «Rogue» یکی از تولیدات برند «ریزر» (Razer) است. این کوله‌‎پشتی برای لپ‌تاپ‌های تا سایز 15.6 اینچ طراحی شده ‌است و فضای مخصوصی برای لپ‌تاپ‌های تا این سایز دارد. قسمت مخصوص لپ‌تاپ با استفاده از ماده‌‌ی مقاومی به نام TPU پوشانده شده است تا از لپ‌تاپ دربرابر ضربه محافظت کند. ازآنجایی‌که ریزر در تولید محصولات مخصوص بازی فعالیت می‌کند، عجیب نیست که این کوله‌پشتی را با هدف جامعه‌ی بازی‌کننده (Gamer) ساخته باشد. محفظه‌ی‌ دوم کوله‌پشتی که در قسمت بالایی محفظه‌ی لپ‌تاپ قرار دارد، برای قرارگرفتن تجهیزات بازی در نظر گرفته شده ‌است. در طراحی بندهای کوله‌پشتی از لایه‌ی ضخیم ابری استفاده شده‌ است تا اگر بازی‌کننده‌ای خواست تمام تجهیزات بازی‌اش را با خود همراه کند، بتواند این کار را در کمال راحتی انجام دهد. در طراحی محل بندها سعی شده تا توزیع فشار به گونه‌ای باشد که به شانه‌های کاربر آسیب وارد نشود و وزن کوله‌پشتی در تمام نقاط بند به صورت یکسان پخش شود. بندهای رودوشی کوله‌پشتی در قسمت رویی سینه با استفاده از یک بند ثانویه به هم وصل می‌شوند. این بند از خستگی ناشی از حمل درازمدت کوله می‌کاهد. در قسمت رویه‌ی کوله‌پشتی که از جنس بافت پارچه‌ای مات است، لوگوی ریزر با استفاده از چاپ براق کار شده ‌است. کوله‌پشتی Rogue طراحی ساده‌ای دارد و درعین‌حال، از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار است. لطفا در انتخاب رنگ مد نظر داشته باشید رنگ مشکی پارچه مشکی با لوگوی ریزر مشکی براق و چند رنگ پارچه مشکی با لوگوی ریزر چند رنگ choroma می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ مدل 100213 مناسب برای لپ تاپ 13 تا 15 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امکان حمل لپ تاب بدون کیف تقریبا غیر ممکن به نظر میرسد بنابراین خرید یک کیف مناسب علاوه بر جلوگیری ازآسیب های وارده احتمالی میتواند در جابه جایی آن و سایر وسایل لپ تاب نظیر دو شاخه برق، ، موس به شما کمک شایانی نماید. کیف لپ تاپ سه کاره مدل 100213 پر طرفدارترین و شناخته شده ترین و در عین حال رسمی ترین وسیله محافظتی مناسب حمل برای لپ تاپ شما است. این وسیله علاوه بر راحتی حمل، در جابه جایی های داخل یا خارج شهر به خاطر خاصیت ضربه گیری بسیار کاربردی است. جنس این محصول از برزنت است و همچنین یکی از بارزترین قابلیت این مدل کیف این است که هر وقت از دسته های این مدل کیف دستی خسته شدید به راحتی میتوانید آن را به کیف کوله تیدیل کنید. محفظه ی محل قرارگیری لپ تاپ با کپسول های هوا احاطه شده که در برابر ضربه های خفیف مقاوم خواهد بود . دارای بند دوشی قابل تنظیم جهت حمل کیف بصورت رودوشی است. در قسمت جلو کیف جیب زیپدار دیگری تعبیه شده است که داخل آن 2جیب خودکار و 2 جیب برای وسایل کوچکتر مانند ماشین حیاب دفترچه درنطر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت لیتو ، یک شرکت مدرن تولید کننده لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست، بلوتوث، اسپیکر، هدفون، پاوربانک، شارژر فندکی، کابل‌های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل‌های انتقال صدا است که دارای محصولاتی با درجه کیفیت عالی و غیرقابل مقایسه با دیگر محصولات تولید شده از مبدا کشور چین است { LK - 42 } نام یکی از جدیدترین اعضای شرکت لیتو است که به تازگی تولید و در ایران از آن رونمایی شد. در مورد ویژگی‌های ظاهری این محصول جدید و مکعب شکل می‌توان به زیبایی آن اشاره کرد، که هنگام استفاده از آن با توجه به طراحی و زیبایی رنگ‌های به کار رفته در ساخت آن، حس خوبی را به مصرف کننده القا می‌کند. عضو جدید خانواده لیتو یک صفحه کنترل بر روی بدنه خود دارد که باعث افزایش زیبایی ظاهری محصول شده است. در این صفحه کنترلی دکمه‌های پخش و توقف – صدا کم – صدا زیاد - تغییر حالت است که در روی اسپیکر قرار گرفته است. همچنین در قسمت پشت دستگاه قسمت تو رفته‌ای وجود دارد که در آن درگاه ورودی کابل شارژ – فلش - کارت حافظه –کابل AUX را می‌توان مشاهده کرد، در قسمت جلوی اسپیکر نیز ستلایت یک تکه با قدرت پخش صدایی واضح و نسبتا بلند همراه توری محافظ روی آن خودنمایی می‌کند. در بسته بندی به همراه اسپیکر کابل شارژر مخصوص و همچنین بند آویز دوشی موجود است. در زیر اسپیکر دو لاستیک کوچک جهت قرار دادن آن بر روی سطح دلخواه و جلوگیری از لیز خوردن آن قرار گرفته است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون بی سیم دالی مدل IO-6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی: پس از 35 سال تجربه درخلق اسپیکرهای با کیفیت بالا، دالی تصمیم می گیرد تخصص و مهارت خود را برای به وجود آوردن یک هدفون بی سیم بکار گیرد و آن را به عاشقان امروزی موزیک تقدیم دارد. در این راستا این محصول طوری طراحی شده که یک همسفر بی عیب برای ما باشد. هدفون دالی در کشور دانمارک طراحی و مهندسی می شود. مخروط اسپیکر هدفون از فیبر کاغذ به سایز 50 میلیمتر ساخته شده تا صدایی طبیعی، شفاف، به اعتبار دالی تولید کند. همان صدایی که آهنگساز برای ما میخواهد بشنویم. باتری این هدفون وعده 30 ساعت همراهی داده و اگر از توان افتد، همسفر خود را تنها نگذاشته و ورودی کابل 3/5 میلیمتری به کمک می آید. پورت شارژ هدفون از نوع Type C هست و با 2/5 ساعت شارژ، باتری کاملا آماده می شود. پدهای این هدفون از مموری فوم تهیه شده که خود را با فرم گوش و سر هماهنگ می کند و البته تا جای ممکن اجازه ورود صداهای مزاحم اطراف را هم نمی دهد. البته عملکرد دوست داشتنی این هدفون در مدار کاهش نویز محیط می باشد. پد ها با چرم صنعتی نرم پوشیده شده اند تا راحتی و دوام بالا را باهم ارایه کنند و قابلیت تعویض هم دارند. اتصال بی سیم بلوتوث در این محصول هماهنگ با سیستم عامل اندروید، اپل و ویندوز می باشد که البته پورت Type C جهت استریم دیجیتال صدا در سیستم عامل مک با حداکثر کیفیت نیز قابل بهره گیری است. در جهت بی نقص بودن هدفون در همسفری با ما مقاومت مقابل آب با استاندارد IP53 نیز در نظر گرفته شده است. در سایت سازنده محصول نیز اطلاعات و فایلهای تکمیلی برای مصرف کننده مهیا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون گیمینگ اونیکوما مدل X1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیمرها اهمیت یک هدفون خوب و حرفه ای را در مسابقات و بازی های کامپیوتری می دانند، زیرا بازی کردن با هدفون های گیمینگ دقت را بسیار بالا می برد و کیفیت بازی دوچندان می شود. همچنین گوش دادن به موسیقی بسیار لذت بخش است، بنابراین انتخاب و استفاده از یک هدفون خوب می تواند حالتان را در هنگام گوش دادن به موزیک دلخواهتان خوب کند. با توجه به تنوع بالای هدفون ها در بازار ممکن است در انتخاب و خرید سردرگم شوید. توصیه می کنیم این توضیحات را با دقت و تا آخر مطالعه نمایید تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. هدفون گیمینگ مدل X1 طراحی بسیار خاص، شیک و حرفه ای دارد. داخل دسته هدفون چرم و بالشتک های گوشی ها با اسفنج نرم و چرم مصنوعی پوشانده شده و ساعت ها بدون خستگی می توانید از هدفون استفاده نمایید. این هدفون زیبا دارای چراغ های ال ای دی رنگی می باشد که حس هیجان و پویایی را القا می کند. کلیدهای کنترلی بر روی کابل تعبیه شده که به شما امکان مدیریت کردننور چراغ ها، میزان صدا و خاموش و روشن میکروفن را می دهد. مزیت های قابل توجه هدفون مدل X1 جک 3.5 میلیمتری، طراحی گیمینگ، میکروفن فنری قابل تنظیم، استفاده از آلومینیوم در ساخت اجزا و بسیار مقاوم، چراغ های چند رنگ آر جی بی، اتصال از طریق کابل و طراحی ارگونومیک شکیل می باشد. مدل های کپی و تقلبی X1 در بازار بسیار فراوان است. توصیه می کنیم در هنگام تحویل کالا، محصول را با عکس های آلبوم و مشخصات درج شده در سایت مطابقت دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت هوشمند هایلو مدل MAH LS02 rt Model Version خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت هایلو یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی است که در مدت بسیار کوتاهی با عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب توانسته سهم بسیاری از بازار را از آن خود کند ساعت هوشمند جدید Haylou LS02 با یک صفحه لمسی بزرگ 1.4 اینچی نسل جدید ساعت Haylou LS01 می باشد . وضوح صفحه نمایش به 320x320 پیکسل ارتقا پیدا کرده است. صفحه نمایش در زیر یک شیشه خمیده 2.5D قرار گرفته است که در برابر آسیب مقاوم است. تراکم پیکسل 320ppi است. همچنین در این ساعت هوشمند با افزایش ظرفیت باتری و بهینه کردن مدت زمان نگهداری شارژ به 20 روز رسیده است . نظارت ضربان قلب 24 ساعته فعال می باشد . ساعت هوشمند توسط بلوتوث ورژن 5.0 وصل شده است. این میزان مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و احتمال از دست دادن ارتباط بین ساعت هوشمند و تلفن هوشمند را کاهش می دهد. کیس ساعت هوشمند نازک و سبک است و دارای بند سیلیکونی با طراحی شبکه ای جهت راحتی طراحی شده است. دوازده حالت داخلی ورزشی به شما کمک می کند تا تمام داده ها را ضبط و تجزیه و تحلیل کنید ، به طور مداوم ضربان قلب خود را کنترل کنید. ساعت هوشمند Haylou LS02 مطابق استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شود. نظارت خودکار خواب به بهبود کیفیت خواب شما کمک می کند. می توانید همه اطلاعیه ها را از طریق تلفن هوشمند خود در سمت راست مچ دست خود دریافت کنید. تماس ها ، پیام های دریافت شده ، رویدادهای تقویم ، اعلان های برنامه - هیچ چیز مهمی را از دست نخواهید داد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا