نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید بخاری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با آغاز فصل پاییز و زمستان که هوا سرد شده و بارش باران و برف شروع می شود، استفاده از بخاری استاندارد و مناسب محیط ضروری می شود. هنگام خرید بخاری علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن باید به ویژگی های کاربردی و ساختاری این محصول دقت فراوان کرد. به طور حتم کارایی و ایمنی در بخاری از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در درجه اول این مسائل باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه مقاله راهنمای خرید بخاری گازی به کارایی و نکات مهم در خرید این محصول می پردازیم.

اگر چه سیستم های حرارت مرکزی در اغلب ساختمان ها در حال گسترش بوده، اما استفاده از بخاری های گازی و برقی هنوز از رایج ترین وسایل گرمایشی محسوب می شوند. البته دارای مزایا و معایبی می باشند.

انواع بخاری

بخاری گازی

بخاری های گازی با گاز طبیعی کار کرده و از رایج ترین انواع بخاری‌ها می باشند، که در دو نوع زمینی و دیواری تولید می‌شوند. در هنگام نصب بخاری گازی باید به نکات ایمنی توجه کرد. در غیر این صورت حوادث ناگواری رخ خواهد داد. بخاری های دیواری نسبت به نوع زمینی جای کمتری اشغال کرده اما گرمای کمتری تولید می کنند. یکی از معایب بزرگ این گونه بخاری ها چفت شدن به دیوار و ایجاد دردسر هنگام جابجایی آن ها می باشد. بخاری زمینی هنگام جابجایی مشکلی ایجاد نکرده، اما مقداری از فضای منزل را اشغال می کند. بخاری های گازی زمینی برای خانواده‌هایی که دارای فرزند خردسال می باشند، خطرآفرین است.

بخاری برقی

همانطور که از نام این محصول پیداست با استفاده از انرژی برق کار می کند. این محصولات برای فضاهای بزرگ مناسب نبوده و قابلیت حمل و نقل با بازدهی بالایی دارند. بخاری های برقی دد دو نوع فن دار و تابشی تولید و به بازار عرضه می شود.

بخاری پاسیو

بخاری پاسیو یا همان نوع عامیانه چتری یک وسیله گرمایشی برای تامین گرما در فضاهای باز می باشد. در بالای این بخاری‌ها مشعلی تعبیه شده که گاز مایع را مشتعل می کند. شعله حاصل از احتراق به سمت ورقه فلزی دارای سوراخ منتقل می شود. در نهایت گرمای تولید شده از سطح این ورقه که دورتادور بخاری را فراگرفته به محیط تابیده می شود. این بخاری ها در ویلاها، کافی شاپ ها، رستوران ه،ا آلاچیق و مکان های روباز کاربرد دارند. از مهمترین ویژگی بخاری‌های پاسیو ضریب حرارتی بالا می باشد. زیرا هیچ پرت حرارتی در این محصول صورت نمی‌گیرد.

بخاری هوشمند

این بخاری ها نمونه جدیدی از این محصول پر کاربرد می باشد، که امکانات و اختیارات گوناگونی مانند برنامه زمانبندی کارکرد بخاری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. نحوه کارایی در این بخاری ها نسبت به نوع قدیمی افزایش یافته و امکانات ویژه ای را برای مصرف کننده مهیا می کنند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید بخاری گازی

نکات مهم در خرید بخاری گازی

متراژ خانه

یکی از مهمترین نکات انتخاب بخاری متراژ محل استفاده از این وسیله می باشد. خرید بخاری نسبت به ابعاد منزل علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، تناسب ظاهری با فضا خواهد داشت.

رده انرژی

سازمان بهینه سازی سوخت مرتباً از خط تولید محصولاتی که مصرف انرژی دارند، نمونه برداری می کند، تا میزان مصرف و درصد بهینه و بازدهی آن ها را به روز کند. اگر با محصولی مواجه شده اید که دارای رده انرژی نیست، به طور حتم آن محصول استاندارد نبوده و به هیچ وجه ارزش خرید را ندارد. در رده انرژی بهترین رده‌ A و B می باشد. اما به دلیل عدم دسترسی باید به رده‌های C و D بسنده کرد.

دودکش

تمامی شرکت‌های تولیدکننده بخاری های بدون دودکش با اینکه ادعایی مبنی بر عدم نیاز این نوع بخاری های به دودکش دارند، اما روی این نکته مهم که همه جا نمی توان از بخاری های بدون دودکش استفاده کرد، پافشاری می کنند. استفاده از این بخاری‌ها در محیط‌های بسته که جریان هوا وجود ندارد، ممنوع می باشد. مانند اتاق خواب، انباری، حمام و مکان های مشابه.

سیستم ODS

وجود این سیستم در بخاری های بدون دودکش ضروری می باشد. این سیستم با بررسی خودکار میزان اکسیژن موجود در هوا در صورتی که از حد معینی کمتر باشد، جریان گاز را اتوماتیک قطع می کند.

قدرت تولید حرارت

مقدار گرمایی است که یک بخاری از خود تولید می کند، که با واحد کیلو کالری شناسایی می‌شود، که بر اساس نوع بخاری 7000 الی 12000 و بالاتر تقسیم می‌شود. به این نکته مهم دقت داشته باشید که اندازه یک واحد بخاری گازی ممکن است مشخص کننده توان حرارتی آن محصول نباشد. بلکه بخاری کوچک ممکن است توان حرارتی بالاتری نسبت به یک بخاری بزرگ داشته باشد و بالعکس. این مسئله به دلایل مختلفی مانند جنس بدنه، نوع طراحی فضاهای خالی و … بستگی دارد. بنابراین فریب ظاهر را نخورده و توان حرارتی محصول را محاسبه کنید.

ترموکوپل

یکی از مهمترین قطعه در بخاری گازی ترموکوپل می‌باشد. وجود این قطعه در محصولات گرمایشی گازی تاثیر عمده ای در کاهش خطرات ناشی از گاز دارد. اهمیت ترموکوپل زمانی دیده می‌شود که به طور سهوی خاموش شود.در اثر خاموش شدن سنسور ترموکوپل سرد شده و جریان گاز قطع می شود. این عمل از پخش شدن گاز و خطرات جدی بعدی جلوگیری می‌کند. هنگام خرید بخاری حتماً به این نکته و به بی عیب و نقص بودن این قطعه توجه کنید.

نوع گاز مصرفی

ما به طور کلی دارای دو نوع گاز مصرفی می‌باشیم. گاز NG شهری و گاز LPG مایع که باید بخاری را بر اساس نوع گاز مصرفی در محل زندگی خود انتخاب و خریداری نمائید.

بهترین برند بخاری

برند های زیادی از بخاری های گازی در بازار موجود می باشد، که از میان آنها می توان به لورچ، پلار، آبسال، آدونیس، آزمایش، جهان کار و مشهد دوام اشاره کرد. از میان تمامی این برندها پلار محصول مشترک ایران و کره جنوبی است، که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. برندهایی مانند لورچ و آزمایش جزو برند های قدیمی و با کیفیت در بازار ایران می باشند. هنگام خرید بخاری از برندهای ناشناخته و نامعتبر دوری کنید. زیرا گارانتی و خدمات پس از فروش برندهای به نام و معتبر به مراتب بهتر می باشند. اگر چه برندهای معتبر قیمت بالاتری داشته اما با توجه به کیفیت بالاتر و تکنولوژی برتر از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می کنید. و با کاهش هزینه گاز مصرفی هزینه بالاتر خرید را جبران کرده اید.

خدمات پس از فروش بخاری

بخاری هم مانند تمام وسایل دیگر باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. بخاری حتما توسط سرویس کاران مجرب و مجاز نصب و راه اندازی شود. نصب استاندارد بخاری نقش مهمی در افزایش ایمنی دارد. با ادامه مقاله راهنمای خرید بخاری گازی همراهمان باشید.

قیمت خرید بخاری

در روزهای سرد زمستانی که سردی تنتان به گرمی بخاری خوش است، سعی کنید بهترین نوع بخاری را از لحاظ قیمت خریداری نمائید. قیمت نهایی در بخاری طبق چند اصل تعیین می‌شود که اصلی ترین آن سایز می باشد. هر چه سایز بخاری بزرگتر باشد، مواد مصرفی برای تولید بیشتر مصرف شده که در نتیجه قیمت را افزایش می دهد.

مزایا و معایب استفاده از بخاری گازی

استفاده از هر محصولی دارای مزایا و معایبی می باشد، که نسبت به نوع نیاز محصولی که دارای کمترین معایب می باشد را باید انتخاب و خریداری نمائید.

مزایای استفاده از بخاری

معایب استفاده از بخاری

نکات عمومی گرمایش با بخاری گازی

ما در مقاله راهنمای خرید بخاری گازی توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده تان تمامی نکات را به خوبی و بادقت هرچه بیشتر انجام دهید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از بخاری

نحوه نگهداری از بخاری

بعد از اتمام فصل سرما گرد و غبار بخاری را با دستمال زدوده و درون نایلون یا پارچه بپیچید و به انباری منتقل کنید. هیچگاه بخاری را با آب نشوید، زیرا تمامی قطعات بخاری از فلز تشکیل شده که امکان زنگ زدگی با شستن افزایش پیدا می‌کند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید بخاری گفته شد، می توانید بخاری مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بخاری با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل با بدنه فلزی بسیار مقاوم و محکم جهت گرم کردن سالن هایی با مساحت 35 تا 70 متر مربع استفاده می شود. منافذ روی بدنه موجب انتشار بهتر گرم در فضای اطراف می گردد. نوع سوخت بخاری نفت سفید می باشد، بنابراین می توان در مناطقی که دسترسی به گاز امکان پذیر نمی باشد جهت گرم کردن مکان ها و فضاهای بزرگ از این بخاری استفاده نمود. قدرت حرارتی دستگاه 13000 کیلو کالری در ساعت بوده و ظرفیت مخزن سوخت بخاری 4 لیتر می باشد. بر روی بدنه مخزن نفت قرار گرفته است. در کنار مخزن اهرم تنظیم شعله تعبیه شده است که با چرخش آن می توان شعله بخاری را کم و زیاد کرد. با استفاده از میله روشن کننده می توان کوره را روشن کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی تکنو وا مدل 300 طرح آجری محصولی جدید از این شرکت هست که دارای نشان ملی استاندارد و همچنین سیستم قطع خودکار اتوماتیک گاز ODS میباشد. این بخاری گازی با ظاهری شیک و خاص با طرح آجری و رنگی مقاوم میتواند براحتی مکان هایی با متراژ 100 -150متر رو گرم نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل ارمغان ایران شرق طرح حصیری از سری بخاری های با سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری هرمی مناسب ترین گزینه برای استفاده در فضای باز میباشد این مدل از بخاری به خاطر زیبایی منحصر به فرد خود و شکل هرمی که دارد نظر بیشتر مصرف کنندگان در این زمینه رو به خودش جلب کرده ، سیستم کاری بخاری هرمی به این صورت است که آتش داخل شیشه وسط هرم به شعله ور شده و با گرم کردن شیشه و انتقال گرما از طریق جریان همرفتی هوا ، موجب گرم شدن افراد واقع در اطراف بخاری میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شومینه گازی مشهد دوام مدل 850 پایه دار 32000 یکی از محصولات گروه تولید مشهد دوام است که در زمینه تولید و عرضه انواع بخاری، آبگرمکن و کولر آبی فعالیت دارد. این محصول قابلیت گرمادهی تا حجم 7500 کیلوکالری در ساعت را دارد که می‌تواند برای فضای سالن های بالاتر از 70 مترمربع مناسب باشد. این مدل بخاری دارای سنسور ایمنی ODS می‌باشد که در صورت انسداد لوله، نشت گاز و یا بروز هر مشکلی در گرمارسانی و کم شدن اکسیژن محیط، این سیستم به صورت خودکار جریان گاز را قطع خواهد کرد. بخاری مجهز به گاورنر برای کنترل فشار ورودی گاز و ترموکوپل برای قطع جریان گاز می‌باشد. همچنین این مدل هیزم سرامیکی مجهز به سنسور حراراتی می باشد تا در صورتیکه شعله روی درجه زیاد باشد و بدنه شومینه بیش از حد داغ شود شومینه بطور اتومات خاموش شود. شیر کنترل بخاری ولومی است و قابلیت استفاده به عنوان جرقه زن شمعک بخاری را دارد. جنس برنر بخاری از استیل ضد زنگ و دیگ بخاری از فولاد می‌باشد. در رنگ این بخاری از پودر الکترواستاتیک که با کیفیت ترین رنگ در برابر گرما می‌باشد استفاده شده است. این مدل بخاری نیاز به دودکش استاندارد دارد و در صورت عدم استفاده از دودکش سنسور ایمنی بخاری جریان گاز را قطع خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مهساران مدل کودک دختر یکی از مدل های شرکت آذر درخشان میباشد که با سابقه ای طولانی در صنعت تولید لوازم خانگی گرمایشی و سرمایشی پیشگام در این رده تولیدی به شمار میرود . بخاری گازی آذر درخشان کودک دختر برای اتاق خواب دخترانه و یا محیط های کوچک مناسب میباشد. در ضمن این بخاری مجهز به سیستم ایمنی ODS جهت کنترل میزان اکسیژن محیط بوده و با کاهش یافتن از یک میزان معین و ایجاد خطر دستگاه را خاموش می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 200 در اندازه بزرگ و با گرمادهی مطلوب انتخابی مناسب برای فصول سرد سال است که می تواند فضای زندگی و محل کار شما را گرم و مطبوع نماید. شومینه گازی هیوندای HYUNDAI در اندازه ای متناسب با محیط های کوچک، دارای بیش از 75% بازده حرارتی بوده و طراحی کلاسیک آن با نمایی از تکه‌های چوب در قسمت پایین بدنه، در کنار کارایی خوب ظاهری زیبا و چشم نواز دارد. شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس به صورت دودکش دار طراحی شده و قطر دودکش آن 100 میلی‌متر می‌باشد. به کمک ولوم چرخشی پیلوت که زیر درپوشی در قسمت پایین بدنه تعبیه شده این امکان وجود دارد که به راحتی شومینه را روشن کرده و میزان شعله را به دلخواه خود تنظیم نمایید. ویژگی های شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 200 این بخاری با بیش از 75% بازده حرارتی دارای طراحی کلاسیک با نمایی از تکه های چوب همچون شومینه های قدیمی بوده که زیبایی جذاب و خیره کننده ای به ظاهر آن بخشیده است. رده انرژی دستگاه در سطح E بوده و بدنه فلزی آن به رنگ مشکی سمباده ای می باشد.شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 200 قابل اتصال به گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز ورودی دستگاه 178 میلی متر ستون آب می باشد. حداکثر قدرت حرارتی این بخاری 3500 کیلوکالری بر ساعت می باشد و به صورت دودکش دار است که قطر دودکش آن 100 میلی متر می باشد. به کمک ولوم پیلوت که زیر درپوش محافظ در قسمت پایین بدنه تعبیه شده می توانید به راحتی شومینه را روشن نموده و میزان شعله را به دلخواه خود تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری با بیش از 75% بازده حرارتی دارای طراحی کلاسیک با نمایی از تکه های چوب همچون شومینه های قدیمی بوده که زیبایی جذاب و خیره کننده ای به ظاهر آن بخشیده است. رده انرژی دستگاه در سطح E بوده و بدنه فلزی آن به رنگ مشکی سمباده ای می باشد. شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 مجهز به سیستم ایمنی OSD بوده و شیر کنترل آن ضمانت 5 ساله دارد تا بتوانید با اطمینان از آن استفاده نمایید. شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 قابل اتصال به گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز ورودی دستگاه 178 میلی متر ستون آب می باشد. حداکثر قدرت حرارتی این بخاری 7500 کیلوکالری بر ساعت می باشد و به صورت دودکش دار است که قطر دودکش آن 100 میلی متر می باشد. به کمک ولوم پیلوت که زیر درپوش محافظ در قسمت پایین بدنه تعبیه شده می توانید به راحتی شومینه را روشن نموده و میزان شعله را به دلخواه خود تنظیم کنید. بخاری‌های گازی در نوع‌ها و مدل‌های متفاوت مانند بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی دیواری، بخاری گازی فن دار، بخاری گازی طرح شومینه و …. قابل عرضه می‌باشند. در میان این بخاری ها، این مدل بخاری گازی جهان افروز ، یکی از محصولات باکیفیت و جدید شرکت جهان افروز می‌باشد. این بخاری گازی می‌تواند گرمای بسیار مطلوبی را برای منزل شما به ارمغان بیاورد. از طرفی مشعل تعبیه شده در این بخاری از جنس استیل مقاوم بوده که این امر موجب کاسته نشدن کارایی بخاری در درازمدت می‌شود. با خرید بخاری گازی جهان افروز منزل و محیط کار شما به علت دارا بودن طراحی منحصر به فرد شومینه ای و شیک، زیبا به نظر خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌‌های این بخاری گازی می‌توان به سیستم گاورنر ( تثبیت فشار گاز ) اشاره نمود. نحوه عملکرد این سیستم بدین گونه می‌باشد که هرگاه فشار گاز شهر از حد نرمال (18 میلی بار) بالاتر رود آن را کنترل کرده و از کارکرد بخاری در شرایط فشار اضافی و نرمال تعریف شده جلوگیری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه های گرمایش تابشی در مدل های مختلف برای تامین گرمایش سالن های صنعتی، ورزشی، فضا های باز، ویلا، رستوران ها، کافه ها، تراس، آلاچیق، روف، گلخانه های صنعتی با برند اخگرتابش با بهره مندی از تیم فنی مجرب و خدمات فروش و پس از فروش فعال موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری 9000 گرافیکی آذر درخشان یکی از مدل های شرکت آذر درخشان میباشد که با سابقه ای طولانی در صنعت تولید لوازم خانگی گرمایشی و سرمایشی پیشگام در این رده تولیدی به شمار میرود .بخاری 9000 آذر درخشان برای محیط های کوچک مناسب میباشد. از ویژگیهای بارز بخاری گازسوز آذر درخشان مدل گرافیکی 9000 میتوان به سیستم OSD آن اشاره نمود که به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن ، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد. همچنین بخاری گازسوز آذر درخشان مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز بصورت اتوماتیک قطع می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شومینه گازی 35000 جنرال پویا GENERAL POOYA مدل نگین با فشار گاز ورودی 180 میلی متر در روزهای سرد پاییزی و زمستانی گرمایی مطبوع و دلپذیر را برای محیط خانه به ارمغان می آورد. شومینه گازی مدل نگین دارای حداکثر توان حرارتی 6381 کیلو کالری بر ساعت و حداقل ظرفیت حرارتی 3630 کیلو کالری بر ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی جنرال مدل SUPERSTAR،حاصل مطالعات و تلاش های متخصصان و پرسنل متعهد این شرکت می باشد.تکنولوژی پیشرفته پوشش لعاب باعث شده است که مخزن حرارتی اصلی،سپرهای کنترل و توزیع حرارت و بدنه خارجی بخاری دوام بیشتری داشته و حرارت مطبوعی به اطراف انتقال دهد.و به نیت اهمیت ایمنی و اطمینان خاطر شما شیشه های مصرفی در این بخاری از نوع سکوریت و شیر کنترل گاز آن از نوع استاندارد شده و ترموکوپل دار انتخاب گردیده است. برای حصول اطمینان بیشتر،این شرکت از شیر کنترل گاورنردار جهت تثبیت فشار گاز ورودی و سیستم ایمنی قطع جریان گاز(ODS) را در بخاری های خود بکار برده است که حساس به کاهش میزان اکسیژن می باشد و در صورت کاهش اکسیژن محیط،بصورت اتوماتیک بخاری را خاموش میکند. برای حصول اطمینان بیشتر ،این شرکت وسیله پیشرفته و مطمئن به نام سنسور حرارتی را در بخاری های خود بکار برده است.این دستگاه با اندازه گیری دمای کوره که با محدود شدن دهانه دودکش یا اختلال در خروج مواد خارج شده از احتراق باعث بالا رفتن دمای کوره می شود بصورت اتوماتیک بخاری را خاموش می کند.برای ایمنی بیشتر به هیچ عنوان محل این دستگاه را جا به جا نکرده و تنظیمات آن را دستکاری نفرمایید. همچنین شیلنگ مخصوص گاز و بست شیلنگ، همراه این مدل ها وجود دارد که برای هر مشتری الزامی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب منحصر به فرد از فولاد ، چدن و شیشه که با بالاترین حد دقت و کیفیت در قالب بخاری هیزمی جمع آوری شده است.این بخاری با چوب طبیعی می سوزد و فضای قابل گرمایش آن 30 تا 70 متر مربع می باشد.این بخاری در دو رنگ سفید مشکی و تمام مشکی موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل SH 90 G ایران شرق از سری بخاری های با سایز متوسط تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی جنرال مدل 4000 یکی از محصولات با کیفیت و دارای استاندارد ملی می باشد. این محصول با کیفیت تحت لیسانس RINNAI ژاپن نیز می باشد. شرکت جنرال افتخار دارد در جهت حمایت از سرمایه های ملی کشور با معرفی بخاری های گاز سوز در مدل های متنوع پاسخگوی رضایت و راحتی شما باشد. بخاری گازی جنرال مدل 4000 که قابل استفاده با گاز طبیعی می باشند، با صرفه و مطمئن بوده و می تواند در کمال راحتی در داخل منزل، دفتر کار و هر محل مشابهی با ایمنی کامل مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است این شرکت ، تولید کننده سومین نسل بخاری بدون دودکش در ایران می باشد.

بخاری های بدون دودکش بخاری گازی جنرال مدل 4000 با بهره گیری از آخرین دستاورد های تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در دنیا ساخته شده اند و با جلوگیری از اتلاف انرژی و برخورداری از بازده حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می باشند. این نوع از بخاری گازی مطابق با استاندارد ANSI Z21.11.2 ساخته شده و بالاترین میزان ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. بازده 4/90 % در این مدل ها باعث می شود که تقریبا تمام سوخت مصرفی صرف ایجاد حرارت و گرما شود. در حالی که در بخاری های دودکش دار تقریبا 30% حرارت از طریق دودکش به هدر می رود. کلیه بخاری بدون دودکش تولید شده در این شرکت مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط ( ODS ) می باشند. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی جنرال مدل پروانه یکی از محصولات با کیفیت و دارای استاندارد ملی می باشد. این محصول با کیفیت تحت لیسانس RINNAI ژاپن نیز می باشد. شرکت جنرال افتخار دارد در جهت حمایت از سرمایه های ملی کشور با معرفی بخاری های گاز سوز در مدل های متنوع پاسخگوی رضایت و راحتی شما باشد. بخاری گازی جنرال مدل پروانه که قابل استفاده با گاز طبیعی می باشند، با صرفه و مطمئن بوده و می تواند در کمال راحتی در داخل منزل، دفتر کار و هر محل مشابهی با ایمنی کامل مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است این شرکت ، تولید کننده سومین نسل بخاری بدون دودکش در ایران می باشد. بخاری گازی جنرال مدل پروانه با بهره گیری از آخرین دستاورد های تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در دنیا ساخته شده اند و با جلوگیری از اتلاف انرژی و برخورداری از بازده حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می باشند. این نوع از بخاری گازی مطابق با استاندارد ANSI Z21.11.2 ساخته شده و بالاترین میزان ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. بازده 4/90 % در این مدل ها باعث می شود که تقریبا تمام سوخت مصرفی صرف ایجاد حرارت و گرما شود. در حالی که در بخاری های دودکش دار تقریبا 30% حرارت از طریق دودکش به هدر می رود. کلیه بخاری های تولید شده در این شرکت مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط ( ODS ) می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمامی بدنه و دیگ بخاری گازی مروارید سوز طرح گرافیکی مدل 9000 از ورق فولادی ساخته و لعاب شده است که هنگام روشن شدن بخاری تولید بوی بد نمیکند. این دستگاه دارای کنترل گاز ولومی می باشد که به وسیله آن به راحتی می توان شعله را تنظیم (کم یا زیاد) نمود. این بخاری زیبا مجهز به سیستم فندک پیزوالکتریک، ترموکوپل و ODS و گاورنر و مشعل اصلی آن از جنس استیل ضدزنگ می باشد. در صورتی که شعله پیلوت به هر دلیلی خاموش شود سیستم ایمنی (ترموکوپل) به صورت خودکار جریان گاز را قطع خواهد نمود. توان اسمی بخاری گازی مروارید سوز طرح گرافیکی مدل 9000، 5500 کیلوکالری بر ساعت می باشد که آن را برای مصارف خانگی بسیار مناسب می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

« هیتر (بخاری) گازی فن دار GH0625 انرژی» یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است که برای استفاده در فضاهای تجاری ، صنعتی، مانند کارگاه، فروشگاه، رستوران، باشگاه ورزشی، بانک و مساجد مناسب است. نصب این محصول در داخل محیط‌های مذکور (به شرط تامین هوای تازه در محیطهای با درزبندی مناسب و رعایت الزامات نصب دودکش) طراحی شده است و دارای استاندارد اتحادیه اروپا است (CE). راندمان حرارتی آن بیش از 83 درصد است و مجهز به فن آکسیال ساخت ترکیه با راندمان بالا و کم صدا است. این محصول به دلیل وجود ترموستات کنترل فن، ترموستات حدی و شیر کنترل گاز (ساخت SIT ایتالیا) از ایمنی بالایی برخوردار است و در صورت نیاز در هنگام نصب توسط سرویسکار مجاز شرکت، ترموستات محیطی نیز قابل سفارش است. این هیتر از گاز شهری به عنوان منبع انرژی استفاده می‌نماید، ضمن این‌که با پرداخت هزینه‌ای اندک قابلیت تغییر نوع سوخت به گاز مایع را نیز دارد..قطر لوله گاز مورد نیاز دستگاه از جدول مربوطه در عکس‌های آلبوم بررسی شود. جهت اتصال لوله گاز به دستگاه می‌بایست از شلنگ گاز دولا منجیددار به قطر سه چهارم متر و حداکثر به‌طول 2 متر استفاده شود. نکته مهم این‌که نصب این محصول در واحد مسکونی ممنوع است. همچنین این ممنوعیت در فضاهای دیگر با حجم کمتر از 300 مترمکعب و یا فضاهای حاوی مواد قابل اشتعال و دارای گازهای خورنده و مرطوب وجود دارد. این محصول جهت اتصال به کانال کشی مناسب نیست . نصب این محصول حتما باید توسط سرویس‌کار مجاز شرکت انرژی صورت پذیرد و در موارد نصب در فضایی که فشار داخلی فضا بر اثر فن‌های مکنده قوی، منفی شده است باید با مهندسی فروش این شرکت تماس حاصل شود. نصب هیتر GH0625 باید بر روی پایه استاندارد صورت گیرد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بصورت انحصاری در سپهرالکتریک طراحی و ساخته شده است . این محصول مجهز به سیستم کنترل کمبود اکسیژن ODS است .و چنانچه اکسیژن محیط به هر دلیلی کاهش یابد ، شعله به طور خودکار قطع و مسیر عبور گاز مسدود می گردد مشعل با احتراق کامل و کمترین میزان تولید گازهای مضر مانند منواکسید کربن دارای شیشه سکوریت بسیار مقاوم در برابر شوک حرارتی مجهز به جرقه زن Piezo Electric سیستم ایمنی ترموکوپل پوشش رنگ پودری کوره ای به روش الکترواستاتیک و تمام خودکار دارای گاورنر برای ثابت کردن نوسان گاز ورودی شعله قابل تنظیم طراحی منحصر بفرد محصول دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش  توجه :این بخاری جهت مصرف با گاز شهری تنظیم شده است .چنانچه الزاما تصمیم به استفاده از گاز مایع (کپسول) داشته باشید ، باید تغییراتی در سیستم سوخت بخاری (پیلوت- اوریفیس و ...) بعمل آید . این امر باید حتما توسط سرویسکاران آموزش دیده (مجاز) سپهر الکتریک انجام شود .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بصورت انحصاری در سپهرالکتریک طراحی و ساخته شده است . این محصول مجهز به سیستم کنترل کمبود اکسیژن ODS است .و چنانچه اکسیژن محیط به هر دلیلی کاهش یابد ، شعله به طور خودکار قطع و مسیر عبور گاز مسدود می گردد مشعل با احتراق کامل و کمترین میزان تولید گازهای مضر مانند منواکسید کربن دارای شیشه سکوریت بسیار مقاوم در برابر شوک حرارتی مجهز به جرقه زن Piezo Electric سیستم ایمنی ترموکوپل پوشش رنگ پودری کوره ای به روش الکترواستاتیک و تمام خودکاردارای گاورنر برای ثابت کردن نوسان گاز ورودی شعله قابل تنظیم طراحی منحصر بفرد محصول دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی نیک کالا مدل آذر MC24 با طراحی زیبا و شیشه اروپا / ژاپنی و مقاوم در برابر شوک حرارتی تا 750 درجه سانتیگراد ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نیک کالا و طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE و TSE می باشد . بخاری آذر MC24 به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد ، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود 20 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد . از ویژگیهای بارز بخاری گازسوز طرح شومینه آذر Nicala MC 24 میتوان به سیستم OSD آن اشاره نمود که به کنترل اکسیژن محیط می پردازد و در صورت کاهش 18 درصدی اکسیژن ، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می گردد. همچنین بخاری گازسوز MC24 مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که در صورت خاموشی پیلوت بخاری ، جریان گاز بصورت اتوماتیک قطع می گردد .از دیگر ویژگی‌‌های بخاری آذر نیک کالا می‌توان به ظرفیت حرارتی 5900 - 2900 کیلو کالری بر ساعت و همراه با هیزم سرامیکی 8 تکه مخصوص ( هیزم های سرامیکی حرارت مضاعف و مطبوع تولید میکند ) اشاره نمود . شرکت تولیدی و صنعتی نیک کالا یکی از بزرگترین و مجهزترین تولید کننده انواع بخاری، اجاق گاز و شومینه گازسوز می باشد که با بیش از 50 سال سابقه بعنوان یک برند مطرح در عرضه محصولات متنوع، موفق به دریافت تندیس‌ها و لوح های تقدیر مختلف و استانداردهای ملی ایران و استاندارد محصول «CE» گردیده است و اکنون توانسته مجوز ورود محصولات خود را به اروپا به عنوان اولین تولید کننده بخاری گازسوز دودکشدار در خاورمیانه دریافت نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری کارگاهی انرژی مدل 450 برای گرمایش موضعی در فضاهایی به متراژ 500 تا 950 متر مکعب مورد استفاده قرار می گیرد. بخاری های کارگاهی انرژی مدل 450 با دو نوع سوخت نفت و گازوئیل کار می کنند و برای ایجاد گرما در کارگاه ها، واحدهای صنعتی و ساختمان های در حال ساخت، مناسب می باشند. ویژگی های بخاری کارگاهی انرژی مدل 450 : گرمایش تولید شده از بخاری های کارگاهی فوق موضعی بوده و به صورت 360 درجه توزیع می گردد. این بخاری های در فضاهایی که تهویه کافی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز به کاربراتو و شیر برقی است. حجم باک بخاریهای فوق 28 لیتر می باشد. نصب دودکش برای هیترهای فوق در فضاهای بسته الزامی است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت آبسال افتخار دارد که به عنوان اولین سازنده بخاریهای بدون دودکش در ایران در جهت حمایت از سرمایه های ملی کشور با ارائه بخاری متحرک مدل 444 خود، پاسخگوی رضایت و راحتی شما باشد. این بخاری که قابل استفاده با گاز مایع می باشد، با صرفه و مطمئن بوده و می تواند در کمال راحتی در داخل منزل، دفتر کار و هر محل مشابهی با ایمنی کامل مورد استفاده قرار گیرد. بخاری تابشی متحرک با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی ساخته شده و با جلوگیری از اتلاف انرژی و برخورداری از ارزش حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود . این بخاری مطابق با استاندارد ANSI Z21.11.2 ساخته شده و بالاترین میزان ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین بازده حداکثری در این محصول باعث می شود که تقریبا تمام سوخت مصرفی صرف ایجاد حرارت و گرما شود. در حالیکه در بخاری های دودکش دار بیش از 30% حرارت از طریق دودکش به هدر می رود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از نصب باید از تطابق شرایط توزیع منطقه ای (بیانگر نوع گاز و فشار) گاز و تنظیم بخاری اطمینان حاصل نمود. این بخاری مجهز به سیستم قطع جریان گاز در اثر کاهش میزان اکسیژن (ODS) می باشد. باید از هرگونه دستکاری و یا تنظیم آن توسط مصرف کننده و یا افراد غیر مجاز جداً پرهیز شود و در صورت تغییر کاربری نوع گاز مصرفی، سیستم قطع جریان گاز در اثر کاهش میزان اکسیژن (ODS) نیز باید تعویض شود و از خارج شدن آن از مدار می بایستی پرهیز گردد. هنگامی که مقدار اکسیژن در هوای محیطی که بخاری در آن کار می کند کاهش یابد و به مقدار کمتر از حد مورد نیاز برسد، اکسی پیلوت برای جلوگیری از خطر، جریان گاز را به طور کامل قطع می کند. در این صورت 1 دقیقه پنجره اتاق را باز کنید و پس از ورود هوای تازه و تأمین اکسیژن لازم، مجدداً بخاری را روشن نمایید. در بخاری های طرح شومینه باید حتما از هیزم و سرامیک طراحی شده توسط کارخانه سازنده استفاده و از هرگونه تغییر در شکل ظاهری و بستر سوخت و یا مقدار و تعداد موادی که روی این بستر قرار دارد اجتناب شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری های الکلی از نوع بخاری های دکوراتیو و زیبایی هستند که علاوه بر ظاهر زیبا و ایجاد حس خوب در کنار آتش نشستن، گرمای ملایمی را به صورت مکمل حرارتی در محیط های مختلف ایجاد می کنند. بخاری های الکلی، بدون دود و همچنین بدون بو گرمای مطبوعی را ایجاد می کنند. این مجموعه بخاری ها مناسب برای فضاهای رمانتیک و آرامش بخش می باشند و همراه با نمایش شعله واقعی آتش، می توانند رایحه مطبوع و همچنین صدایی همانند صدای سوختن چوب را به نمایش در آورند. خاری های الکلی از نوع بخاری های دکوراتیو و زیبایی هستند که علاوه بر ظاهر زیبا و ایجاد حس خوب در کنار آتش نشستن، گرمای ملایمی را به صورت مکمل حرارتی در محیط های مختلف ایجاد می کنند. بخاری های الکلی، بدون دود و همچنین بدون بو گرمای مطبوعی را ایجاد می کنند. این مجموعه بخاری ها مناسب برای فضاهای رمانتیک و آرامش بخش می باشند و همراه با نمایش شعله واقعی آتش، می توانند رایحه مطبوع و همچنین صدایی همانند صدای سوختن چوب را به نمایش در آورند. مجموعه ارسالی شامل ظرف منبع سوخت، درپوش، قیف و درپوش خاموش کننده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول برای گرم کردن مکان های روباز ، مغازه ها و جاهایی که جریان هوا وجود دارد مورد استفاده قرارا میگیرد. همچنین این محصول برای پخت و پز و جوشاندن کتری طراحی شده و از ارتفاع مناسب برای این کار برخوردار میباشد . رنگ این محصول از رنگ کوره ای نسوز بوده ودر برابر آتش مقاوم میباشد. این محصول توسط گاز شهری کار میکند و دارای سه حالت شعله از کم به زیاد بوده ودارای شمع برای روشن کردن مجدد بدون نیاز به فندک می باشد .ورق به کار رفته در این محصول از استحکام بالایی در برابر آتش برخوردار است و مدت زمان زیادی میتواند بدون صدمه دیدن کارکند.در ضمن از این محصول میتوان در مکان های سنتی به عنوان بخاری قدیمی استفاده نمود.این محصول دارای ارتفاع 40 سانتی متری با دهانه دایره ای به اندازه 20 سانتی متر که مناسب پخت و گرم کردن غذا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیتر مدل 2000A دارای قدرت حرارتی 23000 کیلوکالری بر ساعت می باشد و محیطی 300 تا 500 مترمکعب را جواب گو است . این دستگاه جهت ایمنی بیشتر دارای سنسور حدی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل FR 190 G&M ( آذرگون ) ایران شرق از سری بخاری های با سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیترهای گازی مهیاسان سری MGH از جمله پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده که جهت مصارف صنعتی و تجاری مانند کارگاه ها ، فروشگاه ها ، باشگاه های ورزشی ، رستوران های بزرگ ، بانک ها و مساجد یکی از بهترین گزینه ها می باشد . این محصول مجهز به فن زیلابگ ساخت آلمان ( که از جمله قابلیت های آن صدای کمتر و عمر بیشتر) و همچنین شیر کنترل گاز SIT ساخت ایتالیا (حداکثر بازدهی و ایمنی) می باشد و توانسته است استاندارد اتحادیه اروپا CE را نیز کسب نماید . جهت استفاده آسان تر ، این محصول با ریموت کنترل ارائه می گردد . همچنین جهت ایمنی هرچه بیشتر و حداکثر کارایی ، این محصول قابلیت نصب ترموستات محیطی و سنسور منواکسید کربن را نیز دارا می باشد . هیترهای گازی 45000 مهیاسان مدل MGH 845 برای فضاهای 500 تا 900 متر مکعب مناسب بوده و گرمای لذت بخشی را در کمترین زمان برای شما به ارمغان می آورند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی مدل 170 فروزان ایران شرق از سری بخاری های با سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت ایران شرق است که بیش از 50 سال سابقه در تولید انواع بخاری گاز سوز را دارا می باشد . این بخاری مجهز به سیستم ایمنی کنترل اکسیژن (ODS) می باشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط به طور خودکار اقدام به قطع نمودن بخاری میکند ، همچنین بخاری مجهز به سیستم ایمنی گاورنر است که به طور خودکار فشار گاز ورودی به بخاری را کنترل می کند . شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری 7500 ایران شرق طرح کودک قابلیت گرمادهی تا حجم 4200 کیلو کالری در ساعت را دارد که میتواند برای فضای بین 12 تا 18 متر مربع مناسب باشد . این مدل بخاری دارای سنسور ایمنی ODS میباشد که درصورت افت اکسیژن به زیر 18 درصد به طور خودکار بخاری را خاموش میکند . بخاری مجهز به گاورنر برای کنترل فشار ورودی گاز و ترموکوپل برای قطع جریان گاز می باشد . شیر کنترل بخاری ولومی است و قابلیت استفاده به عنوان جرقه زن شمعک بخاری را دارد . شمعک بخاری ثابت است . جنس برنر بخاری از استیل ضد زنگ و دیگ بخاری از فولاد می باشد . در رنگ این بخاری از پودر الکترواستاتیک که با کیفیت ترین رنگ در برابر گرما می باشد استفاده شده . این مدل بخاری نیاز به دودکش استاندارد دارد و در صورت عدم استفاده از دودکش سنسور ایمنی بخاری جریان گاز را قطع خواهد کرد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری ـ شومینه 18000 ایران شرق مدل آذرخش از سری شومینه های گاز سوز طرح کلبه ای (هود دار) ایران شرق می باشد که بیش از 50 سال سابقه تولید انواع وسایل گازسوز را در کارنامه خود دارد . شومینه 18000 آذرخش از سری بخاری های با سایز بزرگ است که قابلیت گرم کردن اتاق و حال پذیرایی در ابعاد بزرگ را دارد . این بخاری مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط ( ODS ) است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط اقدام به قطع خودکار بخاری خواهد کرد . همچنین بخاری برای کنترل فشار گاز ورودی مجهز به دستگاه گاورنر می باشد .شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد . در تزئینات این بخاری از قطعات برنجی براق و گرافیک روی هود استفاده شده که باعث ایجاد جلوه زیبا در محصول شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری ـ شومینه 18000 ایران شرق مدل آذرخش طرح گلبرگ از سری شومینه های گاز سوز طرح کلبه ای (هود دار) ایران شرق می باشد که بیش از 50 سال سابقه تولید انواع وسایل گازسوز را در کارنامه خود دارد . شومینه 18000 آذرخش از سری بخاری های با سایز بزرگ است که قابلیت گرم کردن اتاق و حال پذیرایی در ابعاد بزرگ را دارد . این بخاری مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط ( ODS ) است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط اقدام به قطع خودکار بخاری خواهد کرد . همچنین بخاری برای کنترل فشار گاز ورودی مجهز به دستگاه گاورنر می باشد .شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد . در تزئینات این بخاری از قطعات برنجی براق و گرافیک روی هود استفاده شده که باعث ایجاد جلوه زیبا در محصول شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سپهر بنیان انرژی به تازگی موفق شده است تا با کمک گرفتن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، اقدام به طراحی و تولید بخاری بدون دودکش فن دار کند. این بخاری بدون دودکش از نظر کیفیت مشابه نمونه های خارجی آن خصوصاً انواع بخاری ژاپنی است و سعی شده تا در طراحی و ساخت این بخاری استانداردها و پارامترهای مهم و اساسی، به بهترین نحو رعایت شود. از مهم ترین فاکتورهایی که در ساخت این بخاری به آن ها توجه خاصی شده است، نوع فرآیند انتقال گرما و وزن نسبتاً سبک آن است. علاوه بر وزن کم این بخاری، به دلیل عدم اینکه این محصول بدون دودکش است، پس از نصب هم فضا کمی را اشغال می کند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و در فضاهای بزرگ تر هم ظاهر بسیار زیبایی دارد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بخاری بدون دودکش فن دار که استفاده از آن را تسهیل کرده، استفاده از گاز شهری و گاز کپسول به عنوان سوخت اصلی است. برق مورد استفاده در این محصول هم 220 ولت است و به همین دلیل برای استفاده از آن نیازی به هیچ گونه ترانس جانبی نخواهید داشت. بخاری اسمارت به گونه ای ساخته و طراحی شده است تا مصرف گاز و برق در آن به صورت بهینه انجام شود، به طوری که میزان مصرف گاز در این محصول یک چهارم میزان مصرف آن در بخاری های معمولی است و برق مصرفی آن هم تنها به منظور روشن شدن فن بخاری و ایجاد جرقه اولیه و استفاده از برد لمسی محصول که برای تنظیم دما و روشن یا خاموش کردن بخاری به کار می‎رود، است. هم چنین این بخاری فن دار، سوخت مصرفی را با حداکثر بازده و با شعله آبی می سوزاند و این امکان ویژه را دارد که میزان غلظت گازهای اکسیژن، دی اکسید کربن و مونو اکسید کربن موجود در محیط را به وسیله سنسورهای هوشمند ایمنی به صورت پیوسته مورد بررسی قرار دهد. از دیگر ویژگی های بارز بخاری بدون دودکش فن دار که آن را هوشمند ساخته است، وجود سنسور زلزله تعبیه شده در این محصول است. این سنسور کمک می کند تا در صورت واژگونی بخاری، این وسیله گرمایشی، به صورت خودکار خاموش شود تا به این ترتیب خطر احتراق و آتش سوزی کاهش یابد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل