نکات مهم و راهنمای خرید آسیاب قهوه به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید آسیاب قهوه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب آسیاب قهوه مناسب می‌تواند تجربه‌ی قهوه نوشیدن شما را به طور کلی دگرگون کند. اما با وجود تنوع مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار، انتخاب آسیاب مناسب می‌تواند گیج‌کننده باشد. ولی نگران نباشید و تا انتها با این نکات مهم و راهنمای خرید آسیاب قهوه در نکته خرید همراهمان باشی تا انتخاب راحتری داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید آسیاب قهوه

نوع آسیاب قهوه
ظرفیت آسیاب قهوه
تنظیمات آسیاب قهوه
ویژگی‌های اضافی آسیاب قهوه
بهترین برند آسیاب قهوه

برندهای معروف آسیاب قهوه عبارتند از: Baratza، Breville، Bunn، Capresso، DeLonghi، Eureka، Gaggia، Hario، Jura، Krups، Mahlkönig، Rancilio، Rocky، Solis، Wacaco و Wilfa.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید آسیاب قهوه گفته شد، می توانید آسیاب قهوه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آسیاب قهوه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها آسیاب قهوه‌ها به وفور در بازار یافت می‌شوند و اکثر کمپانی‌ها یکی دو نمونه از آن‌ها را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. MC300 یکی از ارزان قیمت‌ترین انواع آسیاب مولینکس در این رده بوده که ظاهری فانتزی دارد. این مدل 180 واتی پلاستیکی بوده و مطمئنا پس از مدتی استفاده در مخزن آن خط و خش مشاهده خواهید کرد. البته این موضوع در تمامی مدل‌های پلاستیکی امری طبیعی بوده و اگر با این موضوع مشکل دارید باید انتخابتان را از میان مدل‌های با مخزن فلزی انجام دهید. طبق اعلام مولینکس به وسیله این مدل قادر خواهید بود در هر بار استفاده 50 گرم قهوه را آسیاب نمایید. در انتها لازم به یادآوری بوده که به وسیله آسیاب قهوه می‌توانید انواع و اقسام مواد غذایی دیگر از چوب دارچین گرفته تا شکر را آسیاب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی و توضیحات آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2293 لازمه داشتن یه اسپرسو تازه با طعمی دلپذیر و عالی، قهوه تازه آسیاب شده هست. اگر روزانه قهوه میل می کنید و میخواهید طعمی دلچسب از اسپرسو بگیرید، آسیاب قهوه کمک بزرگی به شما می کند. آسیاب مباشی مدل 2293 وزن و حجم کمی دارد و براحتی می توان آن را حمل و استفاده کرد. جنس محفظه آسیاب این دستگاه از پلاستیک است و قابلیت جدا شدن دارد، همچنین مخزن ورودی گنجایش 350 گرم قهوه و ظرفیت محفظه نگهداری از قهوه های آسیاب شده 150 گرم است. نحوه قطع کن دستگاه هم بصورت دستی و هم اتوماتیک است و سرعت آن را میتوان به دلخواه تغییر داد. دارای سیستم ایمنی محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد است. تیغه های محصول مانند دستگاه های قوی (مثل دلونگی 9335) از استیل باکیفیت و قوی طراحی شده که قابلیت فوق العاده برای این آسیاب ارزان قیمت و خوش ساخت است و همچنین باعث ایجاد گرما و صدای کمتر با دقت آسیاب بالا می شود. از سایر ویژگی های این مدل از آسیاب قهوه می توان به داشتن پایه های ضدلغزش اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یاب مباشی 2292 برای داشتن یک قهوه با طعم و عطر عالی همیشه پیشنهاد ما،تهیه یک آسیاب کنار دستگاه قهوتون هست. آسیاب مباشی 2292 یکی از بهترین انتخابها مناسب دستگاه های خانگی هست. توان این مدل 180 وات است. آسیاب های مباشی 2291،2292،2293 و 2294 دارای 2 تفاوت با مدلهای پیشین خود دارند. این 4 مدل دارای دو 2 عدد فانل پلاستیک با سایزهای 51 و 58 می باشد. تفاوت دیگر وجود یک عدد سوییچ اتومات در این مدلهاست که در حالت استفاده از پرتافیلتر مادامی که پرتافیلتر در جای خود قرار داشته باشد،دستگاه به آسیاب کردن ادامه می دهد و با برداشتن دسته گروپ اتصال سوییچ قطع می شود. محفظه قهوه این آسیاب گنجایش 350 گرم قهوه را دارد و جنس کاسه آن از پلاستیک فشرده است. جنس تیغه های این آسیاب فوق العاده از فولاد ضد زنگ است. اقلام جانبی همراه:دو عدد پایه نگهدارند پرتافیلتر سایز51 و 58،دو عدد فانل سایز 51و58،فرچه تمیز کننده

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب سیلورکرست مدل SC-7880 دارای موتور قدرتمند 1000 وات و بدنه کاملا فلزی می باشد این مدل آسیاب سیلورکرست درای ظرفیت 150 گرم است و برای آسیاب کردن سخت ترین خوشکبار و ادویه جات مناسب است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب بوش مدل «MKM6003» دستگاهی کوچک و کاربردی برای آن‌هایی است که به طعم قهوه اهمیت می‌دهند. دانه‌های قهوه به ‌صورت درسته، طعم و بوی خود را بیشتر و بهتر از پودرهای عرضه‌شده در بازار نگه می‌دارند. ازطرفی پودرکردن دانه‌های درسته، شک و تردید نسبت به پودرهای قهوه‌ی عرضه‌شده در بازار را برطرف می‌سازد. آسیاب قهوه‌ی بوش مدل MKM6003 در این زمینه کمکی بسیار خوب است. ظرفیت و قدرت این دستگاه امکان تهیه‌ی مقدار زیادی پودر قهوه را در زمانی اندک می‌دهد. تیغه‌های آن قدرت دستگاه را به‌خوبی صرف خرد و پودرکردن دانه‌ها می‌کنند. بدنه‌ی زیبای این محصول به رنگ مشکی و درپوش آن پلاستیکی و شفاف است تا بتوان عملکرد پودرسازی را مشاهده کرد و به میزان دلخواه آن را انجام داد. رنگ مشکی با دکمه‌ای به همین رنگ عرضه می‌شود و برای کسانی که مایل هستند لوازم آشپزخانه‌شان رنگ روشن داشته باشد، بسیار ایدئال است. با این دستگاه می‌توان مغزهای دیگر را هم آسیاب کرد؛ ولی اساسا به‌عنوان آسیاب قهوه عرضه ‌شده است. بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌ خانگی برقی با کیفیت بالاست که در سراسر جهان به نیکی شناخته‌ شده است.  

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول آسیاب قهوه مایر مدل MR-4141 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین آسیاب‌های قهوه در بازار است. این آسیاب با ظاهری شیک و منحصر به فرد، دارای بدنه‌ای از جنس استیل با پوششی مقاوم در برابر خراشیدگی و ضربه است. آسیاب قهوه مایر MR-4141 با تکنولوژی برشی قدرتمند، قابلیت آسیاب کردن قهوه را به صورت همگن و یکنواخت فراهم می‌کند. این آسیاب با دارا بودن قابلیت تنظیم دقت آسیاب، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی میزان آسیاب قهوه خود را کنترل کنید و به دلخواه خود تنظیم کنید. این آسیاب قهوه با دارا بودن قابلیت تنظیم درجه‌ی آسیاب قهوه، به شما اجازه می‌دهد تا بین آسیاب خشک و آسیاب خیس قهوه تغییر داده؛ و با توجه به نوع قهوه مورد استفاده، بهترین درجه‌ی آسیاب را انتخاب کنید. این محصول دارای مخزن قهوه با ظرفیت 250 گرم و سطح شیشه‌ای برای نمایش مقدار قهوه باقی‌مانده است. همچنین، آسیاب قهوه مایر MR-4141 با دارا بودن موتور قدرتمند، قابلیت آسیاب کردن قهوه را بسیار سریع و به صورت کاملاً خودکاره فراهم می‌کند. با توجه به امکانات و قابلیت‌های بسیار مناسب و کارایی بالا، آسیاب قهوه مایر MR-4141 یکی از بهترین گزینه‌های موجود، در بازار برای علاقه‌مندان به قهوه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب «مولینکس» مدل «AR110O10» بدنه‌ای پلاستیکی دارد و بسیار سبک است. استفاده از آن بسیار ساده و در حد فشاردادن درِ بالایی دستگاه است. اگر در و قسمت آسیاب را درست روی دستگاه قرار ندهید، روشن نمی‌شود؛ این ویژگی ایمنی دستگاه را بیشتر می‌کند. آسیاب نارنجی مولینکس مدل AR110O10 دستگاهی کوچک و جمع‌وجور و موردعلاقه‌ی کسانی است که به نوشیدن قهوه علاقه دارند و برای طعم قهوه‌شان اهمیت زیادی ‌قائل‌اند. این افراد ترجیح می‌دهند دانه‌های قهوه را تهیه‌ کرده و هنگام مصرف آسیابشان کنند؛ به‌این‌ترتیب طعم و عطر قهوه بیشتر حفظ می‌شود.تیغه‌ی دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و قدرت زیادی دارد. کاسه‌ی مخزن آسیاب نیز از استیل ساخته شده است تا دوام زیادی داشته باشد و راحت شسته و تمیز شود. این دستگاه درِ پلاستیکی شفافی دارد که می‌توانید محتویات داخل آسیاب را به‌راحتی ببینید. شرکت بازرگانی مولینکس از سال ۱۹۳۲ میلادی، فعالیتش را آغاز کرده و با تولید لوازم‌خانگی کوچک و بزرگ همچون غذاساز، آرام‌پز، سرخ‌کن‌، خردکن‌، آب‌میوه‌گیری، چرخ‌گوشت‌، پلوپز، گرم و سرد نگهدارنده‌، جاروبرقی‌، اجاق‌گاز، یخچال و فریزر، لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، توستر نان، ماکروویو و اتو در عین ساده و آسان‌ کردن زندگی، اوقات فراغت بیشتری برایتان فراهم می‌کند.

معرفی آسیاب کن مولینکس مدل AR110O10

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخزن این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ تهیه شده است تا در برابر اصطکاک ناشی از آسیاب دانه های قهوه خط و خش نپذیرد. هرچند این دستگاه برای آسیاب نمودن دانه های قهوه تهیه شده است اما می توان از آن بعنوان یک آسیاب معمولی نیز استفاده نمود و انواع مواد دیگر را در آن آسیاب کرد. از جمله سایر موادی که می توان با این آسیاب مولینکس آسیاب نمود می توان به انواع ادویه مانند فلفل سیاه، زردچوبه، زنجبیل و دارچین اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه سونیفر مدل SF-3543 یک دستگاه زیبا، کارآمد و با کیفیت است که هر کسی را شیفته ی خود می کند. با کمک این آسیاب می توانید با آن قهوه های خود را با حفظ طعم اصلی و بوی خوش آن آسیاب کنید. این آسیاب با توان مصرفی 300 وات واقعی و تیغه از جنس تیتانیوم ضد زنگ توانایی آسیاب کردن انواع قهوه، ادویه، دانه ها و آجیل ها را دارا می باشد. این آسیاب از مخزن بزرگ 600 میلی لیتری (200 گرم) برخوردار است که نسبت به سایر رقیبان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است. از دیگر مزایای این آسیاب می توان به صدای بسیار کم و روان، طراحی زیبا و سیستم ایمنی پیشرفته آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با داشتن اسیاب قهوه برقی یونیک لایف مدل UL-622 دیگر نگرانی بابت دقت و کیفیت اسیاب قهوه تان رو ندارید جنس بدنه دستگاه از فلز و پلاستیک با کیفیت و دارای 8 درجه اسیاب هست که درجه 1 جهت دستگاه اسپرسوساز صنعتی, درجه 2 جهت دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی, درجه 3 تا 4 جهت دستگاه خانگی بسته به قدرت دستگاه, درجه 5 تا 6 جهت قهوه ساز روگازی(موکاپات), درجه 7 و 8 جهت تهیه قهوه فرانسه با استفاده از فرنج پرس, , مناسب برای کافی شاپ ها و مصارف خانگی گنجایش مخزن 250 گرم دارای فیوز اطمینال برای محافظت ایمنی . درجه اسیاب این دستگاه برای روش های مختلف دم کردن قهوه مناسب است و به عنوان یه دستگاه کامل معرفی شده برای کافی شاپ ها و مصارف خانگی. 350 وات بودن موتور این دستگاه باعث شده که شما در کافه نگران استفاده مداوم و زیاد نباشید همچنین دارای دکمه توفق عملیات هم هست

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب برقی قهوه لپرسو مدل Lepresso High Performance Coffee Bean Grinderآسیاب قهوه‌ای با عملکرد بالا برای قهوه‌ای با طعم عالی آسیاب برقی قهوه لپرسو مدل Lepresso High Performance Coffee Bean Grinder با تیغه‌های مخروطی فولادی ضد زنگ و تنظیم دقیق درجه آسیاب، قهوه‌ای با طعم و عطر عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با موتور قدرتمند 150 وات و ظرفیت 210 گرم دانه قهوه، برای مصارف خانگی و کافی‌شاپ‌های کوچک ایده‌آل است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2289 تحولی جدی در تولید آسیاب در این شرکت است زیرا تمام مشخصات مورد نیاز برای یک آسیاب خوب را داراست. در این آسیاب تیغه ی مخروطی طراحی شده است. تیغه های مخروطی بیشترین دقت در سرعت های پایین را دارا هستند و خصوصا در مقیاس های خانگی قهوه را داغ نکرده و از شروع آسیاب تا انتهای آن سایز پودر یکسان است همچنین حداقل صدای مورد انتظار از یک آسیاب را از آن میتوانید بشنوید. نکته بعد پرتابل بودن تیغه ی مدور این اسیاب و امکان خارج کردن آن و برای تمیز کردن آن است، به این صورت که با باز کردن هاپر (مخزن قهوه) با کشیدن دسته ی متصل به تیغه ی مدور که دور تیغه ی مخروطی قرار دارد، به راحتی میتوانید آنرا جدا کنید. این قابلیت پاکسازی آسیاب را بسیار ساده میکند و نیازی به باز کردن دستگاه برای تمیز کردن تیغه ها نیست. خصوصیت مهم دیگر این آسیاب، صفحه نمایش و برد 4 دکمه، جهت تنظیم تایم آسیاب به صورت برنامه ریزی شده جلوی دستگاه تعبیه شده تا از این دستگاه به صورت اتوماتیک بتوانید استفاده کنید. این دستگاه مخزنی 320 گرمی و بدنه و صفحه برد و دکمه های استیل ، نمایشگر LED، لرزشگیر قوی دارد و صدای آن بسیار کم بوده و قدرت موتور آن 180 وات است. جنس کاسه این آسیاب قهوه استیل ضد زنگ است و در اثر شستشو و استفاده مداوم دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه میوه‌های خشک را هم آسیاب کنید و در مواقع لازم به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در یک دستگاه آسیاب تیغه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تیغه‌های این محصول 2 پره و همانند کاسه آن از استیل ضدزنگ است که دوام آن را به مراتب بالا می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب شارژی قهوه، یک ابزار قابل حمل و کارآمد است که به شما این امکان را می‌دهد تا قهوه را به بهترین شکل آسیاب کنید و تجربه‌ی بی‌نظیری از نوشیدن قهوه تازه را تجربه کنید. این آسیاب دارای ویژگی‌های متعددی است که به ارائه‌ی یک تجربه‌ی لذت بخش از نوشیدن قهوه می‌پردازد. یکی از ویژگی‌های برجسته این آسیاب، قابلیت حمل آن است. با طراحی جمع و جور، اندازه کوچک، و وزن کم این آسیاب، می‌توانید آن را به راحتی در کیف خود قرار داده و هر جا که بخواهید به همراه خود ببرید. از محل کار، سفر، یا حتی گردشگری، همیشه فرصتی برای آسیاب کردن قهوه تازه در دسترس شما خواهد بود. آسیاب شارژی قهوه همچنین قابلیت آسیاب کردن دقیق قهوه را داراست. شما می‌توانید با این آسیاب، دان قهوه را از دستگاه صنعتی گرفته تا خانگی آسیاب کنید. این به معنی این است که آسیاب قادر به آسیاب کردن دان قهوه از سایز ریز تا سایز درشت می باشد. به همین دلیل، می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای میزان آسیاب کردن قهوه‌ی خود انتخاب کنید. با باتری قدرتمندی که در داخل آسیاب قرار دارد، می‌توانید تا 100 بار آسیاب کامل را با یکبار شارژ انجام دهید. این به معنی استفاده مداوم و بدون نیاز به اتصال برق است. این ویژگی شما را قادر می‌سازد در هر موقعیتی از این آسیاب استفاده کنید و همیشه به قهوه‌ی تازه و عالی دسترسی داشته باشید. تیغه‌های استیلی که در این آسیاب استفاده می‌شود، نیز بسیار با دوام و مقاوم هستند. این تیغه‌ها، دان قهوه را با به شکل یکنواخت آسیاب می‌کنند و همچنین دوام خوبی نیز دارند. به همین دلیل، آسیاب شارژی قهوه را می‌توان به عنوان یک ابزار قهوه‌سازی با کیفیت برتر و ماندگار معرفی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2288 تحولی جدی در تولید آسیاب در این شرکت است زیرا تمام مشخصات مورد نیاز برای یک آسیاب خوب را داراست. در این آسیاب تیغه ی مخروطی طراحی شده است. تیغه های مخروطی بیشترین دقت در سرعت های پایین را دارا هستند و خصوصا در مقیاس های خانگی قهوه را داغ نکرده و از شروع آسیاب تا انتهای آن سایز پودر یکسان است همچنین حداقل صدای مورد انتظار از یک آسیاب را از آن میتوانید بشنوید. نکته بعد پرتابل بودن تیغه ی مدور این اسیاب و امکان خارج کردن آن و برای تمیز کردن آن است، به این صورت که با باز کردن هاپر (مخزن قهوه) با کشیدن دسته ی متصل به تیغه ی مدور که دور تیغه ی مخروطی قرار دارد، به راحتی میتوانید آنرا جدا کنید. این قابلیت پاکسازی آسیاب را بسیار ساده میکند و نیازی به باز کردن دستگاه برای تمیز کردن تیغه ها نیست. خصوصیت مهم دیگر این آسیاب، صفحه نمایش و برد 4 دکمه، جهت تنظیم تایم آسیاب به صورت برنامه ریزی شده جلوی دستگاه تعبیه شده تا از این دستگاه به صورت اتوماتیک بتوانید استفاده کنید. این دستگاه مخزنی 320 گرمی و بدنه و صفحه برد و دکمه های استیل ، نمایشگر LED، لرزشگیر قوی دارد و صدای آن بسیار کم بوده و قدرت موتور آن 180 وات است. جنس کاسه این آسیاب قهوه استیل ضد زنگ است و در اثر شستشو و استفاده مداوم دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه میوه‌های خشک را هم آسیاب کنید و در مواقع لازم به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در یک دستگاه آسیاب تیغه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تیغه‌های این محصول 2 پره و همانند کاسه آن از استیل ضدزنگ است که دوام آن را به مراتب بالا می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گریندر قهوه نوا طرح جدید با مخزن به روز محصول2021 شرکت نوا بود و دارای 10 درجه بسیار دقیق خردایش میباشد . آسیاب مناسب کافی شاپها و فروشگاهها و خانه میباشد و درجات ترک و انواع اسپرسو و فرنچ را به راحتی و با دقیت زیاد آسیاب میکند. دارای مخزن استیل میباشد که بسیار دقیق بوده و قهوه اسیاب شده به اطراف پرتاب نمیشود. کارکرد دستگاه بدون هیچ لرزشی میباشد و حجم مخزن آن 250 گرم میباشد . مخزن بالای دستگاه برخلاف نمونوهای قدیمی نوا بسیار فیت میباشد. موتور دستگاه برخلاف مدل های N600 و برندهای متفرقه که از آلومینیوم و یا مس ناخالص هستند از مس خالص بوده . در صورت رگلاژ شدن دستگاه کارکرد این دستگاه خیلی یکدست و راحت است و برای رگلاژ میتوان به کلیپهای داخل اینترنت مراجعه کرد . اگه به قهوه خیلی ریز نیاز دارید حتما رگلاژ رو کامل سفت کنید و نگران سایش تیغه نباشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل DeLonghi Dedicate Grinder مدل KG 520 دارای 18 حالت آسیاب قهوه متفاوت و سه تنظیم قدرت برای اسپرسو، Drip Coffee / Pour Over و قهوه فرانسه است، بنابراین شما به راحتی می توانید آسیاب کامل خود را سفارشی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که مقادیر زیادی را آسیاب کند و آن را تازه در مخزن ذخیره سازی ذخیره کنید. ابزار حرفه ای Dedicate دارای یک کنترل پنل LCD کاربر پسند است که به شما اجازه می دهد تنظیمات خرد کردن، تعداد فنجان هارا با لمس یک دکمه انتخاب کنید. علاوه بر این، میله های برش قابل جابجایی، باعث می شود که آن ها آسان برای تمیز کردن باشند. لذت بردن از کیفیت یک کافی شاپ به راحتی در خانه خود را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه مدل KG79 با محفظه 120 گرمی و تیغه های صفحه ای با آلیاژ ممتاز یکی از بهترین آسیاب های نیمه صنعتی مناسب برای خانه و کافی شاپ است. این آسیاب از درجه نرم ( اسپرسو ) تا درجه زبر ( فرنچ پرس ) را به راحتی آسیاب می کند. از مزایای این دستگاه سیستم ایمنی دوگانه آن است به این صورت که اگر قبل از شروع به کار یا در هنگام کار یکی از دو مخزن در جای خود قرار نداشته باشد دستگاه روشن نمی شود و یا خاموش می شود. اگر می خواهید قهوه ای با عطر و طعم دلنشین در محیط منزل بنوشید یک دستگاه آسیاب قهوه را به لوازم منزلتان اضافه نمایید. دانه های درشت قهوه را در مخزن دانه های قهوه در بالای دستگاه بریزید و با استفاده از دکمه انتخاب درشتی دانه های قهوه ، میزان آسیاب شدن دانه های قهوه را انتخاب نمایید سپس با استفاده از دکمه روشن خاموش به آسیاب دانه های قهوه بپردازید . قهوه آسیاب شده به درون مخزن شفاف کشویی زیر دستگاه وارد می شود که بعد از اتمام کار دستگاه آنرا خارج کنید و درپوش آنرا بردارید ، حال می توانید از قهوه آسیاب شده استفاده نمایید .این دستگاه دارای محفظه ای برای جمع کردن سیم برق ، در زیر دستگاه می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG521M یکی از پر قدرت‌ترین آسیاب‌های قهوه است که با درجه‌های مختلفی می‌تواند دانه‌های قهوه را آسیاب کند. همان طور که می‌دانید برای داشتن نوشیدنی‌های متنوعی که نوعی قهوه به شمار می‌روند و یا در ترکیبات خود نوعی قهوه دارند؛ باید از پودر قهوه استفاده کنید. دانه‌های قهوه نیاز به آسیاب قدرتمندی دارند تا بتوانند با درجه‌های مختلفی پودر شوند و نوشیدنی شما را آماده کنند. دلونگی در کنار قهوه سازها و اسپرسوسازهای مختلفی که طراحی و تولید کرده، آسیاب قهوه را نیز برای دوست داران این نوشیدنی تولید و عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای افرادی که به نوشیدن قهوه علاقه‌مند هستند دم آوری قهوه و آماده سازی آن نیز می‌تواند بسیار لذتبخش باشد. وجود دستگاه‌های با کیفیت در این پروسه که از دانه‌های قهوه آغاز می‌شود؛ بسیار کمک کننده خواهد بود. یکی از ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل دانه‌های قهوه به پودر دستگاه آسیاب قهوه است. آسیاب قهوه مدل N600 از جمله این آسیاب‌هاست. این آسیاب وزنی در حدود 3.6 کیلوگرم دارد و ابعاد آن با 250x145x370 میلی‌متر برابر است. یک آسیباب قهوه حرفه‌ای برای کافی شاپ و خانه می‌تواند مفید باشد. تیغه‌های این آسیاب استیل است. جنس تیغه و نوع موتور آن بسیار قوی برای کارکرد طولانی مدت خواهد بود.

تهیه قهوه و لذت نوشیدن یک فنجان قهوه

نوشیدن یک فنجان قهوه در انتهای یک روز پرکار می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. علاوه بر آن نوشیدن قهوه در جمع دوستان نیز خالی از لطف نخواهد بود. تبدیل دانه‌های قهوه به پودر و دم کردن آن به فنون و وسایل خاصی نیاز دارد. برای این منظور بهتر است از دستگاه‌های حرفه‌ای استفاده کنید تا نتیجه‌ای که حاصل خواهد شد مورد رضایت شما و مهمانانتان باشد. آسیاب قهوه از مهم‌ترین این دستگاه ها است. این آسیاب امتیاز اینکه قهوه را با خلوص بهتری تهیه کنید به شما می‌دهد. بنابراین با خیال راحت از طعم و کیفیت قهوه می‌توانید ازمهمانان خود پذیرایی کنید. آسیاب قهوه مدل N600 از جمله این آسیاب‌هاست. در ادامه با ویژگی‌های این آسیاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های آسیاب

این آسیاب وزنی در حدود 3.6 کیلوگرم دارد و ابعاد آن با 250x145x370 میلی‌متر برابر است. یک آسیباب قهوه حرفه‌ای برای کافی شاپ و خانه می‌تواند مفید باشد. تیغه‌های این آسیاب استیل است. جنس تیغه و نوع موتور آن بسیار قوی برای کارکرد طولانی مدت خواهد بود.این دستگاه بسیار زیبا و باکیفیت است. این دستگاه حجم زیادی ندارد ولی قابلیت عملکردی آن بسیار بالاست. ظرفیت مخزن دانه قهوه به‌اندازه کافی بزرگ است تا دانه‌های قوه به‌راحتی و به میزان کافی درون آن ریخته شود. پس از خرد شدن دانه‌ها، پودر قهوه به داخل مخزن ذخیره قهوه آسیاب شده منتقل می‌شود و آماده استفاده است. تیغه‌های استیل و محکم این دستگاه با سرعت‌پایین ولی باقدرت زیاد اقدام به خرد کردن دانه‌ها می‌کند تا طعم و مزه قوه حفظ شود.

جمع‌بندی

آسیاب قهوه مدل N600 علاوه بر طراحی زیبا، ظریف و جمع و جوری که دارد؛ به لحاظ کارایی نیز امتیاز قابل قبولی به دست می‌آورد.این آسیاب کیفیت ساخت مناسبی دارد. علاوه بر آن برای استفاده پیچیدگی خاصی وجود نخواهد داشت و می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد نیز قابل قبول هستند و برای یک استفاده روزمره کارآمد خواهد بود. این آسیاب با توجه به قیمتی که برای آن ارائه می‌شود ارزش خرید خواهد داشت.  

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های جهان است. بسیاری از کسانی که به نوشیدن قهوه علاقه دارند، ترجیح می‌دهند فرایند درست کردن یک فنجان قهوه باکیفیت را خودشان انجام دهند. اولین مرحله در درست کردن نوشیدنی قهوه، تبدیل دانه‌های قهوه به پودر قهوه است. این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا در صورت استفاده از یک آسیاب قهوه بی‌کیفیت، علاوه بر دریافت پودر قهوه‌‌ای ناهمگون، شاهد تغییر در رنگ و بوی قهوه هم خواهیم بود. یکی از شرکت‌‌های معتبر در تولید آسیاب‌های قهوه مباشی است. آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2290 یک دستگاه با کیفیت است که دانه‌‌های قهوه را در بالاترین کیفیت و بدون تغییر در عطر قهوه اسیاب می‌کند. این دستگاه 130 واتی، امکان آسیاب قهوه را در 16 درجه نرمی مختلف فراهم کرده است. مدل ME-CG2290 به یک تیغه با کیفیت مجهز شده و از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به تایمر آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می‌خواهید برای مهمان تان یک قهوه‌ی باکیفیت و عطر فوق‌العاده آماده کنید ابتدا باید دانه‌های قهوه‌ای باکیفیت و تازه داشته باشید. پودر قهوه به این دلیل که در کمترین زمان عطر و طعم خود را از دست می‌دهد پس بهترین راه‌حل این است که قبل از تهیه قهوه دانه‌های آن را آسیاب نمایید. برای این کار نیاز به یک آسیاب خواهید داشت که دانه‌های قهوه را به بهترین شکل برای شما آماده نماید. آسیاب قهوه دلونگی مدل KG200 دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ، امکان آسیاب قهوه برای 4 تا 12 فنجان و محفظه جدا شونده می‌باشد. اسیاب قهوه دلونگی KG200 با توان 170 وات دستگاه بسیار با کیفیت و با دوامی است که مناسب آسیاب کردن: قهوه دانه هل چوب دارچین بذر گشنیز دانه زیره فلفل سیاه فلفل قرمز زعفران نعناع خشک شده دانه آفتابگردان گردو بادام از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ایمنی اتوماتیک آن اشاره کرد که کار کردن با این دستگاه را ایمن می‌کند. عملکرد فشاری اسیاب قهوه به این صورت است که پس از محکم بسته شدن درپوش مخزن، با وارد آوردن فشار بر روی درپوش، دستگاه روشن شده و شروع به کار می‌کند و با برداشتن فشار از روی درپوش دستگاه خاموش می‌شود. همچنین در زیر دستگاه محفظه مخصوص قرار گیری سیم برق تعبیه شده است که می‌توان در هنگام عدم استفاده سیم را در آن جاسازی کرد. ظرفیت مخزن آسیاب قهوه 90 گرم می‌باشد که با این مقدار می‌توان تعداد 12 فنجان قهوه را آماده کرد. مخزن آسیاب دارای پوشش شفاف می‌باشد که می‌توان محتویات داخل مخزن را در حین کارکردن دستگاه مشاهده نمود. تیغه های این آسیاب از جنس استیل ضد زنگ هستند. نوع آن ها نیز تیغه 2 پره است. همچنین محفظه داخلی دستگاه از جنس پلاستیک است. بدنه آسیاب دلونگی از جنس پلاستیک است. شما می توانید قطعه های آسیاب دلونگی KG200 را جدا کرده و در ماشین ظرفشویی بشویید. از این بابت هم نیازی به نگرانی نیست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب فلر مدل EG151 دستگاهی کوچک و سبک با کاربری آسان است که برای مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. این دستگاه 150 واتی، بدنه ای استیل دارد و به راحتی می توان به وسیله آن دانه‌های قهوه، زعفران و انواع ادویه ها را آسیاب و پودر نمود. فلر برای داشتن عملکرد بهتر، تیغه این دستگاه را به صورت استیل ضد زنگ ساخته است. درپوش آسیاب برقی Feller EG151 به صورت شفاف می باشد تا بتوان محتویات داخل آسیاب و میزان خرد شدن را مشاهده کرد. شروع عملکرد آسیاب بسیار ساده می باشد و تنها کافیست دکمه ای را که در بالای دستگاه تعبیه شده را فشار داد و گفتنی است،

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب صنعتی نوا سیمونلی مدل MDJ یکی از بهترین آسیاب های صنعتی برای رست کردن قهوه و آسیاب میباشد . این آسیاب با داشتن یک تیغه 65 میلی متری فولادی و ضد زنگ توانایی آسیاب هر نوع قهوه ای را از جمله ترک تا برای دستگاه های صنعتی دارد . در این آسیاب قابلیت انتخاب درجه آسیاب فراهم میباشد . جنس بدنه استیل از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه میباشد . دارای نمایشگر LCD میباشد که به شکل دیجیتال اطلاعات مورد نیاز را به مصرف کننده نشان میدهد . این آسیاب دارای نگه دارنده پرتافیلتر میباشد که باعث سهولت در کار میشود .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه برلین مدل BG-1144 تحولی جدی در تولید آسیاب در این شرکت است زیرا تمام مشخصات مورد نیاز برای یک آسیاب خوب را داراست. در این آسیاب تیغه ی مخروطی طراحی شده است. تیغه های مخروطی بیشترین دقت در سرعت های پایین را دارا هستند و خصوصا در مقیاس های خانگی قهوه را داغ نکرده و از شروع آسیاب تا انتهای آن سایز پودر یکسان است همچنین حداقل صدای مورد انتظار از یک آسیاب را از آن میتوانید بشنوید. نکته بعد پرتابل بودن تیغه ی مدور این اسیاب و امکان خارج کردن آن و برای تمیز کردن آن است، به این صورت که با باز کردن هاپر (مخزن قهوه) با کشیدن دسته ی متصل به تیغه ی مدور که دور تیغه ی مخروطی قرار دارد، به راحتی میتوانید آنرا جدا کنید. این قابلیت پاکسازی آسیاب را بسیار ساده میکند و نیازی به باز کردن دستگاه برای تمیز کردن تیغه ها نیست. خصوصیت مهم دیگر این آسیاب، صفحه نمایش و برد 4 دکمه، جهت تنظیم تایم آسیاب به صورت برنامه ریزی شده جلوی دستگاه تعبیه شده تا از این دستگاه به صورت اتوماتیک بتوانید استفاده کنید. این دستگاه مخزنی 320 گرمی و بدنه و صفحه برد ، نمایشگر LED، لرزشگیر قوی دارد و صدای آن بسیار کم بوده و قدرت موتور آن 250 وات است. جنس کاسه این آسیاب قهوه کربن است و در اثر شستشو و استفاده مداوم دچار تغییر رنگ نمی‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه میوه‌های خشک را هم آسیاب کنید و در مواقع لازم به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در یک دستگاه آسیاب تیغه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تیغه‌های این محصول 2 پره و همانند کاسه آن از استیل ضدزنگ است که دوام آن را به مراتب بالا می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه عرشیا مدل CG106-2568 دارای قدرت 400 وات و ظرفیت 110 گرم می‌باشد. سیستم قفل ایمنی دارد و تیغه آن استیل ضد سنگ می‌باشد. سوئیچ دکمه لمسی برای کاربرد آسان دارد. شما می‌توانید عصاره قهوه را از دانه‌های ریز که توسط یک آسیاب حرفه‌ای آماده شده است داشته باشید. آسیاب قهوه مدل CG106-2568

یکی از محصولات بسیار با کیفیت از برندکتری برقی استیل عرشیا مدل EK133-2722 عرشیا می‌باشد. همانطوری که می‌دانید برند عرشیا دارای تنوعی بیش از 100 نوع کالای برقی از لوازم کوچک آشپزخانه در بازار ایران است. که می‌تواند برای مصرف کننده بسیار جذاب باشد و در کنار سایر محصولات آشپزخانه با این برند قرار بگیرد و فضای یک دست و زیبایی را در آشپزخانه شما ایجاد کند. این آسیاب همچنین می‌تواند برای خرد کردن دانه‌های چرب و لوبیا و سایر حبوبات و همچنین ادویه‌جات هم استفاده شود. و این محصول دارای قفل ایمنی می باشد که سبب بالاتر رفتن ایمنی استفاده از آن می‌شود. آسیاب قهوه عرشیا این مدل محفظه استیل جدا و ضد زنگ دارد که می تواند برای دانه‌های تر و خشک استفاده شود تیغه‌های آن ضد زنگ است. و دوام و ماندگاری بالایی دارند. محل جمع آوری سیم در این دستگاه دیده شده است و همچنین برای بالا بردن قابلیت استفاده از آن دارای سیم بلند می باشد. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به لطف ظرفیت زیاد، به شما این امکان را می دهد که مقدار دلخواه قهوه یا دانه های ادویه را در یک زمان آسیاب کنید. با سهولت استفاده، به شما این امکان را می دهد که با ارائه سریع ادویه و طعم دلخواه، غذاها یا نوشیدنی های خود را خوشمزه تر کنید. ساختار سرامیکی باکیفیت آن، ساخته شده با دقت بالا، به حبوبات شما کمک می کند طراوت خود را در هنگام آسیاب حفظ کنند. به این ترتیب طعم معطر حبوبات به بهترین شکل حفظ می شود و در هنگام آسیاب کردن از بین نمی رود. استفاده آسان، با قرار دادن دانه ها در محفظه آن و فشار دادن دکمه می تواند کار کند. بنابراین ساختاری دارد که همه به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. آسیاب سرامیکی قابل تنظیم آسیاب درشت یا ریز انجام می دهد. همیشه طراوت را حفظ کنید برای اینکه بیشترین بهره را از قهوه یا ادویه های خود ببرید، تازه بودن آنها مهم است. از آنجایی که به تازگی اهمیت می دهید و از حبوبات استفاده می کنید، تازه ماندن حبوبات در هنگام آسیاب کردن اهمیت زیادی دارد. به خصوص رایحه منحصر به فرد قهوه. تازه بودن قهوه ها بسیار مهم است تا عطر و بوی منحصر به فرد آن ها از بین نرود. ساختار ویژه آن باعث می شود که عطر خود را در هنگام آسیاب از دست ندهند و به شما این امکان را می دهد که همیشه از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بدون زحمت تمیز می شود.بعد از استفاده محفظه سرامیکی آسیاب قهوه به راحتی تمیز می شود.بقایای دانه هایی که قبلا استفاده کرده اید را در خود نگه نمی دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند که از دانه های مختلف یکی پس از دیگری استفاده کنید. به خصوص با این ویژگی می توانید به راحتی حتی حبوباتی که از نظر طعم با یکدیگر متفاوت هستند را آسیاب کنید. گزینه عالی برای آسیاب گیاهان و ادویه جات. به راحتی دانه های روغنی کنجد، رازیانه، دانه های چیا و فلفل را آسیاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه وینینگ استار مدل ST-9713، یک دستگاه پرقدرت برای تهیه قهوه با طعم و عطر فوق‌العاده است. این آسیاب با توان مصرفی 150 وات، می‌تواند 80 گرم دانه قهوه را در هر بار آسیاب کند. سایز این آسیاب 19x11x11 سانتی‌متر است که بسیار جمع و جور و قابل حمل است. این آسیاب دارای موتور مسی 5415 با قابلیت کنترل دمای موتور است که از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری نموده و عمر آن را افزایش می دهد. دور موتور این آسیاب 30000 دور بر دقیقه است که نشان دهنده قدرت و سرعت بالای آن است. این آسیاب دارای قابلیت خاموشی خودکار بعد از 6 دقیقه کار مداوم است که باعث می‌شود که در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود و از سوختن موتور جلوگیری کند. جنس بدنه بیرونی این آسیاب از پلاستیک با کیفیت است که مقاوم در برابر ضربه و خش است. جنس تیغه این آسیاب از استیل ضد زنگ 304 است که بسیار تیز و محکم است و به راحتی قابل شستشو است. این آسیاب همچنین دارای برس تمیز کننده است که با استفاده از آن می‌توانید آسیاب را از گرد و غبار و ریزه‌های قهوه پاک کنید. این آسیاب نه تنها برای قهوه، بلکه برای آسیاب کردن ادویه جات و گیاهان دارویی نیز مناسب است. با آسیاب قهوه وینینگ استار مدل ST-9713، قهوه‌ای خوشمزه و معطر را در خانه خود تهیه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه آسیاب قهوه لکسیکال مدل LCG-0702 با محفظه 50 گرمی و تیغه های استیل یکی از بهترین آسیاب های مناسب برای خانه است. کاسه و تیغه ها از فلز استیل نوع 304 بوده و در مقابل زنگ‌زدگی به خوبی مقاومت می‌کند. استفاده از استیل با کیفیت برای ساخت تیغه و تیزی دوطرفه آن باعث شده تا برندگی آن تا مدت زمان زیادی حفظ شود.از دیگر مزایای آسیاب قهوه لکسیکال می‌توان به دارابودن پوشش شفاف آن اشاره کرد. شفاف بودن درب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید میزان آسیاب شدن قهوه را ببینید.برای استفاده از دستگاه نیازی نیست که مهارت خاصی داشته باشید. کافیست دانه‌های قهوه یا ادویه‌جات خشک خود را در مخزن دستگاه بریزید ودکمه فشاری را نگهدارید تا موتور قدرتمند تمام مسی 200 واتی شروع به کار کند و مواد را به صورت آسیاب شده تحویل بگیرید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب شارژی قهوه، یک ابزار قابل حمل و کارآمد است که به شما این امکان را می‌دهد تا قهوه را به بهترین شکل آسیاب کنید و تجربه‌ی بی‌نظیری از نوشیدن قهوه تازه و مزه‌ را تجربه کنید. این آسیاب دارای ویژگی‌های متعددی است که به ارائه‌ی یک تجربه‌ی لذت بخش از نوشیدن قهوه می‌پردازد. یکی از ویژگی‌های برجسته این آسیاب، قابلیت حمل آسان آن است. با طراحی جمع و جور، وزن کم و اندازه کوچک، می‌توانید این آسیاب را به راحتی در کیف خود قرار داده و هر جا که بخواهید به همراه خود ببرید. از محل کار، سفر، یا حتی گردشگری، همیشه فرصتی برای آسیاب کردن قهوه تازه در دسترس شما خواهد بود. آسیاب شارژی قهوه همچنین توانایی آسیاب قهوه برای دستگاه اسپرسوساز خانگی تا دستگاه صنعتی را داراست. این آسیاب 80 درجه مختلف برای آسیاب دارد و به شما توانایی تنظیم درجه آسیاب در اندازه های مختلف را می دهد. با باتری قدرتمندی که در داخل آسیاب قرار دارد، می‌توانید تا 100 بار آسیاب کامل را با یکبار شارژ انجام دهید. این به معنی استفاده مداوم و بدون نیاز به اتصال برق است. این ویژگی شما را قادر می‌سازد در هر موقعیتی از این آسیاب استفاده کنید و همیشه به قهوه‌ی تازه و عالی دسترسی داشته باشید. تیغه‌های استیل 420 که در این آسیاب استفاده می‌شود، نیز بسیار با دوام و مقاوم هستند. این تیغه‌ها، دان قهوه را به صورت یکنواخت قهوه را آسیاب می‌کنند و همچنین دوام خوبی نیز دارند. به همین دلیل، آسیاب شارژی قهوه را می‌توان به عنوان یک ابزار قهوه‌سازی با کیفیت برتر و ماندگار معرفی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه آسیاب قهوه لکسیکال مدل LCG-0701 با محفظه 50 گرمی و تیغه های استیل یکی از بهترین آسیاب های مناسب برای خانه است. کاسه و تیغه ها از فلز استیل نوع 304 بوده و در مقابل زنگ‌زدگی به خوبی مقاومت می‌کند. استفاده از استیل با کیفیت برای ساخت تیغه و تیزی دوطرفه آن باعث شده تا برندگی آن تا مدت زمان زیادی حفظ شود.از دیگر مزایای آسیاب قهوه لکسیکال می‌توان به دارابودن پوشش شفاف آن اشاره کرد. شفاف بودن درب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید میزان آسیاب شدن قهوه را ببینید.برای استفاده از دستگاه نیازی نیست که مهارت خاصی داشته باشید. کافیست دانه‌های قهوه یا ادویه‌جات خشک خود را در مخزن دستگاه بریزید ودکمه فشاری را نگهدارید تا موتور قدرتمند تمام مسی 200 واتی شروع به کار کند و مواد را به صورت آسیاب شده تحویل بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل DeLonghi Dedicate Grinder مدل KG 520 دارای 18 حالت آسیاب قهوه متفاوت و سه تنظیم قدرت برای اسپرسو، Drip Coffee / Pour Over و قهوه فرانسه است، بنابراین شما به راحتی می توانید آسیاب کامل خود را سفارشی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که مقادیر زیادی را آسیاب کند و آن را تازه در مخزن ذخیره سازی ذخیره کنید. ابزار حرفه ای Dedicate دارای یک کنترل پنل LCD کاربر پسند است که به شما اجازه می دهد تنظیمات خرد کردن، تعداد فنجان هارا با لمس یک دکمه انتخاب کنید. علاوه بر این، میله های برش قابل جابجایی، باعث می شود که آن ها آسان برای تمیز کردن باشند. لذت بردن از کیفیت یک کافی شاپ به راحتی در خانه خود را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب قهوه ملیتا Calibra از آسیاب مخروطی فولادی حرفه ای برای آسیاب دقیق و یکنواخت استفاده می کند. آسیاب قهوه Calibra برای همه نوع قهوه ایده آل است، دارای 39 حالت آسیاب متغیر - از ریز تا درشت است و تا 375 گرم دانه قهوه را در خود جای می دهد. سطح آسیاب 1 تا 5 یک اندازه ریزتر برای دستگاه های اسپرسوساز است، در حالی که سطوح آسیاب 6 تا 26 قهوه آسیاب شده را تولید می کند که با دستگاه قهوه فیلتر به خوبی کار می کند. سطوح آسیاب 27-39 پودر درشتی را ایجاد می کند که برای فرنچ پرس مناسب است. نکته برجسته نوآورانه Calibra ترازوی دیجیتال یکپارچه است. به لطف این ترازو می توانید قهوه خود را با دقت گرم آسیاب کنید. آسیاب قهوه کالیبرا دارای سه حالت آسیاب قابل تنظیم است: تعداد فنجان - مقدار مناسب قهوه را برای یک یا چند فنجان قهوه آسیاب می کند. وزن - اگر مقدار قهوه مورد نیاز را بدانید، قهوه را به گرمی دقیق آسیاب می کند. دستی - مقدار قهوه آسیاب شده را در یک دوره زمانی خاص تنظیم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل