نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید چرخ خیاطی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب چرخ خیاطی مناسب می‌تواند کار دشواری باشد، چرا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار بسیار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی در نکته خرید همراهمان باشید.

نکات مهم هنگام خرید چرخ خیاطی

سطح مهارت خود را در نظر بگیرید

نوع پارچه‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید را در نظر بگیرید

به ویژگی‌ها و قابلیت‌های چرخ خیاطی توجه کنید

برند و قیمت چرخ خیاطی

برندهای مختلفی در زمینه تولید چرخ خیاطی فعالیت می‌کنند. برخی از برندهای معروف عبارتند از ژانومه، جکی، برادر، مارشال و کاچیران. قیمت چرخ خیاطی به برند، مدل و ویژگی‌های آن بستگی دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

قبل از خرید، حتماً از گارانتی و خدمات پس از فروش چرخ خیاطی مطمئن شوید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چرخ خیاطی گفته شد، می توانید چرخ خیاطی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چرخ خیاطی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 935s max از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای ۳۶ برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد. مارشال 935s max دارای سوزن نخ کن اتومات و جعبه محافظ نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی صادراتی مدل الیزابت 550 پلاس محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران می باشد که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود و گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید، بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است و طراحی متفاوتی دارد با سه لامپ LED مشخص کننده وضعیت روی بدنه، حالت های مختلف چرخ خیاطی را به شما اعلام می کند. ✳️الیزابت 550 پلاس دارای یک فن خنک کننده می باشد که از داغ کردن موتور جلوگیری می کند. چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت 550 پلاس دارای جعبه محافظ و گردونه تنظیم عرض دوخت می باشد. سه لامپ LED روی بدنه قرار دارد که هرکدام نشان دهنده وضعیتی می باشند: لامپ POWER: بعد از به برق زدن چرخ خیاطی LED قرمز روشن می شود که به معنای هشدار به کاربر است تا با آماده شدن چرخ در مقابل آسیب های احتمالی اخطار داده شود. لامپ RUNNING← بعد از روشن کردن چرخ خیاطی با فشار دادن پدال، این لامپ سبز روشن می شود که به معنای شروع کار و گردش توپی چرخ است.لامپ RESERVE← وقتی چرخ در حال حرکت است اگر اهرم دوخت معکوس را فشار دهید، این لامپ زرد رنگ روشن می گردد.قطعات یدکی اصل محصولات کاچیران در نمایندگی های معتبر کاچیران در سراسر ایران وجود دارد که شما را از قطعات غیر اصل چرخ خیاطی بی نیاز می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل الیزابت «5074» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های صادراتی این شرکت قرار دارد. این دستگاه مجهز به لامپ LED است. محصولات کاچیران با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت 5074 به‌ صورت ترکیبی تا 84 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته(تنظیم سرعت) بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 5074 قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. قابلیت دوخت جادکمه ،زیپ ،قیطان ، لب تو ، لول ، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.لازم به ذکر است این محصول برای خیاطی های حرفه ای بهترین عملکرد را دارد. قطعات یدکی اصل محصولات کاچیران در نمایندگی های معتبر کاچیران در سراسر ایران وجود دارد که شما را از قطعات غیر اصل چرخ خیاطی بی نیاز می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه یک مدل اثبات شده است و سال های زیادی است که مردم از چرخ های خیاطی ژانومه استفاده می کنند. چرخ خیاطی ژانومه مدل 399 دارای طراحی بسیار قوی و از جنس فلز است که می توان با استفاده از آن دوخت های سنگین را انجام داد. این چرخ خیاطی با استفاده از امکانات بهینه شده خود یک گزینه ارتقا یافته از چرخ خیاطی های قدیمی به شمار می رود و شما امروزه می توانید از آن برای انواع دوخت های ساده و پیچیده استفاده کنید. قطعات داخلی این دستگاه نیز از جنس فلز محکم بوده و می تواند مدت زمان زیادی برای شما قابل استفاده باشد. همینطور دارای وزن کمی است و هم سر و صدای بسیار کمی را تولید می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت در خانه، کارگاه های کوچک و یا مدارس از این چرخ خیاطی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی نیولایف 4084S از رایج ترین چرخ خیاطی های گلدوزی است که برای دوخت های ساده دوزی، گلدوزی تکه دوزی و زیپ دوزی بسیار مناسب است. عملکرد مناسب و قوی، لرزش و صدای کم این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج، موجب محبوبیت زیاد آن گردیده است. دوخت های با کیفیت و محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا خیاطان آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. چرخ خیاطی 4084S مجهز به لامپ LED است که علاوه و ایجاد روشنایی استاندارد برای خیاطان دوام و عمر بالاتری نسبت به سایر لامپ ها نیز دارد. نیولایف 4084S مجهز به سوزن نخکن اتوماتیک است که کار نخ کردن سوزن چرخ را برای خیاطان بسیار آسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانینا 4020 ضمن استحکامی که دارد دارای وزن کمی بوده و بسیار کم صدا میباشد. انواع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی موجود مدل دوخت نشان داده می شود. کاچیران ژانینا از محصولات جدید شرکت کاچیران می باشد که در سه گروه 4010 با (10نوع دوخت) ، 4020 با (23نوع دوخت) و 4030 با (32نوع دوخت) در مدلهای معمولی و پلاس به بازار ایران و جهان عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی نیولایف 1151N با دو/ سه/ چهار نخ پهنای دوخت 6 میلی متر طول دوخت 5 میلی متر سرعت تا 1000دوخت در دقیقه کارپیش بر قابل تنظیم قابلیت دوخت لب دوزی لول تنظیم گر فشار پایه دارای محفظه جمع اوری پرز به همراه دفترچه راهنمای فارسی مجهز به میکرو سوئیچ ایمنی میباشد . همچنین این سری از سردوز جدیدترین سردوز شرکت کاچیران میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چرخ خیاطی محصول جدید کارخانه شرکت نگین جان و مه نمایندگی رسمی شرکت ژانومه در ایران میباشد. این چرخ خیاطی برای اولین بار در سال 96 شروع به تولید گردیده که در کوتاه زمانی از شروع تولید به دلیل قابلیت بسیار بالای این چرخ و قیمت مناسب آن تبدیل به فروش اول چرخ خیاطی ایران گردیده شده است. این محصول با گارانتی نگین طلایی ژانومه عرضه میگردد. از ویژگی های اصلی این چرخ قیمت مناسب , قابلیت تغییر عرض گلدوزی و طول گلدوزی و سوزن نخ کن اتوماتیک اشاره کرد. در فرآیند ساخت چرخ خیاطی جانتک از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده شده که حتی این شرکت موفق به صادرات تکنولوژی ساخت بدنه چرخ خیاطی به بزرگترین سازندگان چرخ خیاطی جهان گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی و گلدوزی جانتک مدل k320 از سری چرخ خیاطی های تولید شده با بهترین کیفیت و کارایی بالاست. این دستگاه دارای32 مدل تنوع دوخت حاشیه دوزی، عرض دوخت 5 میلیمتر، دور موتور 860 دور در دقیقه، توانایی دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه در 4 مرحله ای، پس دوزی،ژرسه دوزی،دکمه دوزی،زیپ دوزی ولبه دوزیک قابلیت دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها می باشد . چرخ خیاطی جانتک مدل k320 یکی از بهترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی و گلدوزی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است که مناسب استفاده افراد مبتدی و حرفه ای بوده که با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه مدل 808A با قابلیت دوخت 49 مدل گلدوزی، دستگاهی مناسب جهتِ کارِ داخل منزل تا حد کارِ حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای می‌باشد. هم‌چنین قابلیت نصب انواع پایه‌ها امکان دوخت انواع کارها نظیر پس‌دوزی، لبتو دوزی، دکمه و جادکمه، سردوزی، ابردوزی و موارد دیگر را برای این چرخ خیاطی فراهم می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «601» یکی از تولیدات حرفه‌ای صادراتی و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 601 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران صادراتی مدل 601 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «+693» یکی از تولیدات حرفه‌ای صادراتی و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل +693 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی صادراتی کاچیران مدل +693 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «593» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 593 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 593 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای سوزن نخ کن اتومات و تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

"چرخ خیاطی مارشال مدل مونتلی 2021 از تولیدات حرفه ای و با کیفیت شرکت نیکودوخت ماشین( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال )در ایران می باشد. این دستگاه با قابلیت 25برنامه دوخت تزیینی شامل (دوخت ساده/گلدوزی/تکه دوزی/زیپ دوزی/دکمه دوزی/لبه دوزی/جا دکمه چهار مرحله ای/دالبر/دندان موشی/زیگزاگ سه مرحله ای و ...) باطراحی بسیار زیبا توانسته به یکی از پرفروشترین و کارآمدترین چرخهایی خیاطی تبدیل شود. چرخ خیاطی مونتلی 2021 با وجود قدرت بالا کمترین میزان لرزش و صدا را دارد. ترکیب قدرت و زیبایی موجب شده این دستگاه انتخابی مناسب و منحصر بفرد برای مصارف نیمه صنعتی وهمچنین برای مصارف خانگی مخصوصا جهیزیه باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دسته از محصولات شرکت کاچیران با توجه به نیاز کاربران به سهولت نخ کردن سوزن به تکنولوژی سوزن نخ کن مجهز گردیدند و از بهار 1379 تولید آن آغاز گردید. چرخ خیاطی نیولایف 1139 با داشتن بدنه ای مستحکم و تنوع دوخت و نیز با انتخاب آسان دوختها برای دوخت لباس و گلدوزی بسیار مناسب و با دوام می باشد. دور چرخ خیاطی تا 1000 دور در دقیقه که شما فقط در چرخهای حرفه ای انتظار آن را دارید . کمپلتی تمام دور که علاوه بر صدای کم ، دوخت عالی را ایجاد می نماید . انتخاب دوختهای اصلی فقط با فشردن دکمه انجام می شود. دارای گواهی تائیدیه ایمنی دستگاه چرخ خیاطی براساس استاندارد CE اروپا و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی الیزابت +420 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. مدل الیزابت +420 دارای درب و سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ رُز الکترونیکی دارای 50 انتخاب طرح دوخت میباشد که سه انتخاب آن جهت انجام دوخت جادکمه بوده و دوخت جادکمه توسط یک مکانیزم مکانیکی و الکترونیکی مجزا اجرا میگردد که نسبت به چرخهای مکانیکی مکانیزم اجرای آن بسیار ساده تر صورت می گیرد. دوختهای چرخ الکترونیکی شامل دوختهای نرمال و دوختهای تزئینی می باشند که دوختهای تزئینی با چرخهای مکانیکی قابل اجرا نمی باشند چرخ رُز الکترونیکی 2050 دارای دو دکمه انتخاب دوخت میباشد که هم میتوان با یک بار کلیک کردن دکمه ها، یکی یکی شماره دوختها را کم یا زیاد نمود چرخ رُز الکترونیکی 2050 دارای یک دکمه مُد mode میباشد که دو حالت دارد، یکی اینکه با یک بار کلیک کردن آن اندازه عرض دوخت نمایش داده می شود که کاربران میتوانند در این حال با کمک دکمه های کم و زیاد اندازه عرض دوخت را از 1 تا 0 تغییر بدهند. حالت دوم اینکه با کلیک کردن و نگه داشتن دکمه مُد میتوان چرخ را در حالت دوخت با سوزن دوقلو قرار داد که در این حالت عرض دوخت بطور اتوماتیک برای حالت سوزن دوقلو تنظیم میشود (در حالت سوزن دوقلو با یک بار کلیک دکمه مُد میتوان عرض دوخت را با کمک دکمه های کم و زیاد از 1 تا 3 تغییر داد و با کلیک دکمه مُد و نگداشتن آن از حالت سوزن دوقلو خارج می گردد) چرخ رُز الکترونیکی 2050 دارای سنسور میل پایه میباشد که این سنسور باعث میشود وقتی که پایه دوخت در وضعیت بالا قرار می گیرد چرخ کار نکند. این سیستم برای بالا بردن امنیت کار با چرخ می باشد چرخ رُز الکترونیکی 2050 دارای دکمه سوزن بالا/پایین می باشد که در حالت عادی با برداشتن پا از روی پدال سوزن همواره در وضعیت بالا خواهد ایستاد تا کاربر بتواند پارچه را خارج نماید، با کلیک بر روی دکمه سوزن بالا/ پایین موقعیت ایست سوزن در حالت پایین تنظیم می شود و با برداشتن پا از روی پدال سوزن همواره در وضعیت پایین (داخل پارچه) می ایستد تا کاربر بتواند بدون جابجا شدن محل دوخت به راحتی در هر جهتی که نیاز دارد پارچه را بچرخاند

طراحی ظاهری

چرخ خیاطی الکترونیکی یکی از محصولات کاربردی است و فرایند دوخت در آن‌ها به وسیله کیت‌های الکترونیکی که به صورت پیش‌ فرض دارای تعدادی طرح هستند انجام می‌گیرد. همچنین در چرخ خیاطی‌های الکترونیکی، سیستم انتقال قدرت از دینام به سایر قسمت‌های دستگاه، از روش جدیدتری استفاده می کند که باعث کاهش صدای چرخ می‌شود. یکی از بارز ترین ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های الکترونیکی، تنوع بسیار بالای دوخت آن‌ها است و تعویض طرح‌های دوخت در این چرخ خیاطی‌ها به سادگی و تنها با فشردن یک دکمه صورت می‌گیرد. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 2050 یکی از این چرخ‌های الکترونیکی است که به کمک آن خیاطی برای شما بسیار ساده و لذت بخش خواهد شد. این مدل دارای گردونه‌ای برای کم و زیاد کردن تراکم دوخت است. بدنه‌ی مدل رز 2050  از جنس آلمینیوم ساخته شده و توسط کاور فایبرگلاس سفید پوشیده شده است که استفاده از این دو مواد در کنار هم، مقاومت و استحکام بالایی به این چرخ‌خیاطی بخشیده‌است. همچنین استفاده از لامپ ال ای دی به جای لامپ معمولی، باعث دوام و طول عمر بیشتر لامپ آن شده‌است. وجود دسته بالای این چرخ خیاطی، امکان جابه‌جایی آسان را به شما می‌دهد.

ویژگی‌های خاص

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 2050 دارای کلید تعیین موقعیت سوزن است که به کمک این کلید، کاربر می‌تواند انتخاب کنند که پس از اتمام  هر پالس دوخت، سوزن در داخل پارچه بماند و یا بالای آن قرار گیرید. همچنین امکان کوک زدن به صورت تک دوخت روی پارچه را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. این چرخ الکترونیکی دارای یک صفحه نمایش است که در آن حالت سوزن دوقلو، حالت دوخت، وضعیت ماسوره پرکن، عدد عرض دوخت و خطاهای بوجود آمده در چرخ با کدهای مربوطه نمایش داده می‌شود. به وسیله این چرخ خیاطی شما می‌توانید طرح دوخت‌ها را بصورت دیجیتال انتخاب کنید. بنابراین، کاربر می‌تواند با کلیک کردن بر روی دکمه‌ها، هریک از 50 نوع دوخت تزیینی مورد نظر خود را انتخاب کند. همچنین امکان تنظیم چرخ خیاطی در وضعیت سوزن دوقلو نیز وجود دارد. علاوه بر این کاربر می‌تواند عرض دوخت را در حالت سوزن دوقلو از 1 تا 3 و در حالت عادی عرض دوخت را از 1 تا 5 تنظیم کند. در چرخ الکترونیکی رُز مدل 2050  طرح دوخت‌هایی طراحی شده است که با چرخ‌های مکانیکی قابل اجرا نیست و یا اجرای آن در چرخ‌های مکانیکی با مکانیزم‌های پیچیده و پر هزینه امکان‌پذیر خواهد بود. اما به وسیله این چرخ‌خیاطی دوخت‌های تزئینی، منحنی دار و دارای طول بلند برای شما قابل اجرا خواهد بود. در این چرخ خیاطی سنسوری طراحی شده است تا در صورتی قرار گرفتن میل پایه در وضعیت بالا، با فشار دادن پدال چرخ خیاطی کار نکند و از خطراتی مانند فرو رفتن سوزن در دست و یا شکستن سوزن جلوگیری کند. در چرخ الکترونیکی رُز مدل 2050 به‌دلیل وجود مدارهای الکترونیکی و استِپ موتور کنترل، حرکت سوزن توسط برنامه نوشته شده در CPU برد اصلی و به کمک استپ موتور انجام می شود. درنتیجه شکل دوخت هر چند بار هم که تکرار شود و در هر پارچه ای که دوخته شود یکسان بوده و دارای نقاط فرود و طول و عرض یکسانی خواهد بود. 

جمع بندی

به طور کلی چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 2050 برای افرادی که علاقه‌ زیادی به دوخت‌های فانتزی و تزئینی دارند، اما مبتدی هستند انتخاب مناسبی است. این چرخ‌خیاطی با امکان انتخاب 50 نوع طرح دوخت به صورت الکترونیکی و تنها با فشردن یک دکمه، خلاقیت کاربران را برای خلق یک اثر زیبا به کار می‌گیرد. تنوع بالای حالات دوخت، بدنه مقاوم ، دوخت یکنواخت و سنسور ایمنی موجود درآن باعث می‌شود که مدل رز2050 یک انتخاب عالی برای خانم‌های علاقه‌مند به خیاطی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی و گلدوزی جانتک از سری چرخ خیاطی های تولید شده با بهترین کیفیت و کارایی بالاست. این دستگاه دارای32 مدل تنوع دوخت حاشیه دوزی، عرض دوخت 5 میلیمتر، دور موتور 860 دور در دقیقه، توانایی دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه در 4 مرحله ای، پس دوزی،ژرسه دوزی،دکمه دوزی،زیپ دوزی ولبه دوزیک قابلیت دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها می باشد . چرخ خیاطی جانتک یکی از بهترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی و گلدوزی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است که مناسب استفاده افراد مبتدی و حرفه ای بوده که با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار گرفته است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «الیزابت1129» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های صادراتی این شرکت قرار دارد. این دستگاه مجهز به لامپ LED است. محصولات کاچیران با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت1129 به‌صورت ترکیبی تا 84 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 1129 قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. قابلیت دوخت جادکمه ،زیپ ،قیطان ،لب تو ،لول، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است. لازم به ذکر است این محصول واسه خیاطی های حرفه ای بهترین عملکرد را دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل الیزابت «5084S» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های صادراتی این شرکت قرار دارد. این دستگاه با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 7 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل الیزابت 5084s به‌صورت ترکیبی تا 129 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل الیزابت 5084s قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. قابلیت دوخت جادکمه ،زیپ ،قیطان ،لب تو ،لول، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد و همچنین سوزن نخ کن اتوماتیک ،پایه شکوفه زنی و قیچی این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی کاچیران مدل نیولایف «1159D» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و تنها سری محصولات چرخ خیاطی صادراتی این شرکت می باشد. این دستگاه مجهز به لامپ LED است. محصولات کاچیران با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل نیولایف 1159D به‌صورت ترکیبی تا 84 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل نیولایف 1159D قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. قابلیت دوخت جادکمه ،زیپ ،قیطان ، لب تو ، لول ، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.لازم به ذکر است این محصول واسه خیاطی های حرفه ای بهترین عملکرد را دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802A با قابلیت دوخت 49 مدل گلدوزی، دستگاهی مناسب جهتِ کارِ داخل منزل تا حد کارِ حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای می‌باشد. هم‌چنین قابلیت نصب انواع پایه‌ها امکان دوخت انواع کارها نظیر پس‌دوزی، لبتو دوزی، دکمه و جادکمه، سردوزی، ابردوزی و موارد دیگر را برای این چرخ خیاطی فراهم می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مدل 14000 یکی از تولیدات حرفه ای و صادراتی چرخ خیاطی شرکت مارشال می باشد .این چرخ خیاطی دارای 36 طرح حاشیه دوزی می باشد و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و امکان گلدوزی بی نهایت را دارا می باشد .بدنه داخلی دستگاه فلز محکم و سبک و بدنه بیرونی دستگاه از جنس فایبر گلاس می باشد .این مدل امکان دوخت پارچه های نازک و استرچ را دارد این دستگاه اهرم فشار پایه برای پارچه های ضخیم را نیز داراست .این چرخ خیاطی با کیفیت قابلیت دوخت 2 سوزنه دارد .این دستگاه قابلیت ساده دوزی و زیگزاگ و دوخت جا دکمه، دکمه دوزی، زیپ دوزی، قیطان دوزی و لب تو، سردوزی،پس دوزی،نوار دوزی،رفو و تیکه دوزی و ... را دارا می باشد .چرخ خیاطی مارشال مدل 14000 دسته مخصوص حمل روی بدنه دارد .این دستگاه دارای لامپ LED میباشد.این دستگاه دارای سوزن نخ کن اتومات میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه یک مدل اثبات شده است و سال های زیادی است که مردم از چرخ های خیاطی ژانومه استفاده می کنند. چرخ خیاطی ژانومه مدل 399A دارای طراحی بسیار قوی و جنس فلز است که می توان با استفاده از آن دوخت های سنگین را انجام داد. این چرخ خیاطی با استفاده از امکانات بهینه شده خود یک گزینه ارتقا یافته از چرخ خیاطی های قدیمی به شمار می رود و شما امروزه می توانید از آن برای انواع دوخت های ساده و پیچیده استفاده کنید. قطعات داخلی این دستگاه نیز از جنس فلز محکم بوده و می تواند مدت زمان زیادی برای شما قابل استفاده باشد و همچنین دارای سوزن نخ کن است ؛ دارای وزن کمی است و هم سر و صدای بسیار کمی را تولید می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت در خانه، کارگاه های کوچک و یا مدارس از این چرخ خیاطی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی و گلدوزی جانتک مدل k700 از سری چرخ خیاطی های تولید شده با بهترین کیفیت و کارایی بالاست. این دستگاه دارای32 مدل تنوع دوخت حاشیه دوزی، عرض دوخت 5 میلیمتر، دور موتور 860 دور در دقیقه، توانایی دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه در 4 مرحله ای، پس دوزی،ژرسه دوزی،دکمه دوزی،زیپ دوزی ولبه دوزیک قابلیت دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها می باشد . چرخ خیاطی جانتک مدل k700 یکی از بهترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی و گلدوزی با طراحی ظاهری زیبا و مدرن است که مناسب استفاده افراد مبتدی و حرفه ای بوده که با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار گرفته است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 از تولیدات شرکت کاچیران ، برای صادرات است و سبک‌ترین چرخ خیاطی این شرکت تا کنون به شمار می‌رود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet210 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه آلمینیومی و مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک می‌باشند. چرخ خیاطی الیزابت 210، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال الکترونیکی است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. به منظور تضمین کیفیت و ایمنی چرخ خیاطی الیزابت 210، باید اشاره کرد که این دستگاه همچنین دارای تأییدیه ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و تمامی لوازم الکتریکی در آن ضمن رعایت استاندارد RoHs اتحادیه اروپا تعبیه شده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه یک مدل اثبات شده است و سال های زیادی است که مردم از چرخ های خیاطی ژانومه استفاده می کنند. چرخ خیاطی ژانومه مدل 399A دارای طراحی بسیار قوی و جنس فلز است که می توان با استفاده از آن دوخت های سنگین را انجام داد. این چرخ خیاطی با استفاده از امکانات بهینه شده خود یک گزینه ارتقا یافته از چرخ خیاطی های قدیمی به شمار می رود و شما امروزه می توانید از آن برای انواع دوخت های ساده و پیچیده استفاده کنید. قطعات داخلی این دستگاه نیز از جنس فلز محکم بوده و می تواند مدت زمان زیادی برای شما قابل استفاده باشد و همچنین دارای سوزن نخ کن است ؛ دارای وزن کمی است و هم سر و صدای بسیار کمی را تولید می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت در خانه، کارگاه های کوچک و یا مدارس از این چرخ خیاطی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی خانگی و گلدوزی جانتک بدلیل تنوع بالا در دوخت و ظرافت در طراحی و زیبایی ظاهری مورد استقبال علاقه مندان به خیاطی قرار گرفته و همچنین بدلیل قیمت مقرون بصرفه برای جهزیه ها تهیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 990MAX از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( تولید کننده اصلی چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 36 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 990MAX با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد. مارشال 990MAX دارای سوزن نخ کن اتومات میباشد.(مدل جدید 1401) دستگاه مدل MAX دارای در و جعبه است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل UEROTEX 9008A از محصولات یوروتکس (UEROTEX)  مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود  ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX)  به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 9008A از سری محصولات یوروتکس  شرکت مارشال است که  مدل با کیفیتی است که  دارای 36 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . چرخ خیاطی مارشال مدل UEROTEX 9008A دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه  را آسان تر میکند. این دستگاه دارای لامپ LED  و سوزن نخ کن اتومات است. این دستگاه دارای پایه های اصلی خیاطی و لوازم جانبی  میباشد مدل   +9008A Plus  دارای جعبه محافظ میابشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل 740E از تولیدات حرفه ای و کامل شرکت نیکو دوخت ماشین ( نماینده انحصاری چرخ خیاطی مارشال ) در ایران می‌باشد. این دستگاه دارای 12 برنامه دوخت متنوع میباشد و تمامی امکانات خیاطی از قبیل دگمه دوزی و جادگمه ، لبه دوزی و زیپ دوزی ، پس دوزی و سردوزی ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی و... را دارد. مارشال 740E با گذراندن تمامی استانداردهای اروپایی و ایران توانسته یکی از پرفروشترین محکمترین و کارآمدترین چرخ خیاطی های موجود باشد. این دستگاه در کنار قدرت دارای طراحی زیبایی میباشد که ترکیب زیبایی و قدرت این دستگاه را هم برای خیاطی و هم برای جهیزیه مناسب کرده است. این دستگاه دارای اهرم خلاص کن کارپیش بر اتومات میباشد که با این سیستم میتوان هر نوع گلدوزی با کارگاه گلدوزی را انجام داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 223 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 223 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی رز 223 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +211 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +211 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی رز +211 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. مدل رز +211 دارای درب و سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +223 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +223 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی رز +223 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. مدل رز +223 دارای درب و سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +232 محصولی خوش‌ساخت از شرکت کاچیران است که برای استفاده‌ی حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این چرخ خیاطی با توجه به وزن سبک و فضای اشغالی کمتر، رنگ سفید و بدنه‌ی مستحکم، و همچنین طراحی زیبای خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار است. چرخ خیاطی کاچیران مدل رز +232 به گونه‌ای طراحی گردیده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های ضروری و مهم یک چرخ خیاطی، کاربر به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توان از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید. این دستگاه دارای پایه‌‌های دوخت مختلف بوده که به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند. بازوی متحرک و بدنه مستحکم این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی زیبا و سبک به حساب می‌آید. چرخ خیاطی رز +232 ، از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف از جمله البسه بچگانه بپردازد. این دستگاه که دارای پدال است، از سرعت و طول و عرض مناسبی برای دوخت انواع لباس بهره‌مند است. مدل رز +232 دارای درب و سوزن نخ کن اتوماتیک می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «501» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 501 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی بوده و به کاربری آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 501 دسته مخصوص حمل تعبیه‌شده روی بدنه دارد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد. کف تخت و صفحه افزاینده سطح برای خیاطی راحت‌تر در این مدل در نظر گرفته‌شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 330 پلاس از مدل های صادراتی کاچیران می باشد. طراحی متفاوت روی بدنه و ترکیب رنگ مورد توجه بسیاری از تازه عروسان و بانوان خوش سلیقه قرار گرفته است. بدنه مستحکم و طراحی متفاوتی دارد با سه لامپ LED مشخص کننده وضعیت روی بدنه، حالت های مختلف چرخ خیاطی را به شما اعلام می کند. رز 330 پلاس دارای یک فن خنک کننده می باشد که از داغ کردن موتور جلوگیری می کند. چرخ خیاطی کاچیران مدل 330 پلاس دارای جعبه محافظ و گردونه تنظیم عرض دوخت می باشد. سه لامپ ال ای دی روی بدنه قرار دارد که هرکدام نشان دهنده وضعیتی می باشند: لامپ POWER: بعد از به برق زدن چرخ خیاطی ال ای دی قرمز روشن می شود که به معنای هشدار به کاربر است تا با آماده شدن چرخ در مقابل آسیب های احتمالی اخطار داده شود. لامپ RUNNING: بعد از روشن کردن چرخ خیاطی با فشار دادن پدال، این لامپ سبز روشن می شود که به معنای شروع کار و گردش توپی چرخ است. لامپ RESERVE: وقتی چرخ در حال حرکت است اگر اهرم دوخت معکوس را فشار دهید، این لامپ زرد رنگ روشن می گردد. قطعات یدکی اصل محصولات کاچیران در نمایندگی های معتبر کاچیران در سراسر ایران وجود دارد که شما را از قطعات غیر اصل چرخ خیاطی بی نیاز می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «1129» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های نیولایف قرار دارد. این دستگاه با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 1129 به‌صورت ترکیبی تا 84 طرح می‌رسد. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول از سری نیولایف دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. چرخ‌خیاطی کاچیران مدل 1129 قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد. امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد و قابلیت جیر دوزی و نخ عمامه دوزی و ژور دوزی این دستگاه را نسبت به رقبایش برتری می دهد. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «392» یکی از تولیدات حرفه‌ای و از چرخ‌خیاطی‌های خانواده‌ی یاسمین شرکت «کاچیران» است. این چرخ‌خیاطی زیبا با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند دوخت‌های متنوعی را با استفاده از این دستگاه انجام دهد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 392 به‌صورت ترکیبی تا 23 طرح می‌رسد. این چرخ‌خیاطی باکیفیت قابلیت دوخت دو سوزنه هم دارد و سیستم ساده و راحت ماسوره‌پیچ در آن در نظر گرفته‌شده است. قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لب تو نیز در این مدل وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانومه JANOME مدل 4000 دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده که کار با دستگاه را لذت بخش میسازد. این دستگاه دارای قابلیت های دوخت متنوع است که جزء بهترین انتخاب ها برای استفاده خانگی به شمار می آید. از طریق چرخ خیاطی ژانومه میتوانید کارهایی مانند دوخت ساده و زیگزاک، دوخت حلقوی برای دور آستین، زیپ دوزی و لبه دوزی، پس دوزی، پلیسه دوزی، دوخت دکمه و جا دکمه ای در 4 مرحله را به سادگی انجام دهید. عرض دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر و طول دوخت آن 4 میلی متر می باشد سیستم قاب ماکو چرخ خیاطی بصورت نیم دور تمام فلزی بوده و مجهز به سیستم فشار پایه متناسب با ضخامت پارچه های مختلف است و به کمک آن می توان دوخت پارچه های ضخیم و نازک را انجام داد. JANOME 4000 دارای 12 مدل دوخت گلدوزی و بیش از 20 مدل دوخت ترکیبی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «5000D» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های نیولایف قرار دارد. این دستگاه مجهز به سیستم DFT (شانه کارپیش بر بالا) است و با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 5000D به‌صورت ترکیبی تا 139 طرح می‌رسد. این دستگاه دارای گردونه تنظیم عرض دوخت و گردونه تنظیم وضعیت سوزن است. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول از سری نیولایف دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. لامپ LED هم در این محصول اضافه شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی مارشال مدل EUROTEX 8009A از محصولات یوروتکس (UEROTEX) مارشال و از تولیدات صادراتی و با کیفیت شرکت نیکو دوخت ماشین و به سفارش اروپا UERO میباشد. چرخ خیاطی مارشال تحت لیسانس ژاپن و با قطعات اصلی ژاپنی و تایوانی در ایران تولید و مونتاژ میگردد. شرکت نیکو دوخت ماشین نماینده انحصاری چرخ خیاطی و اتو پرسهای مارشال در ایران توانسته است با تکیه بر مهندسین با تجربه و دستگاههای فوق پیشرفته خود ، وبا کسب استانداردهای جهانی چرخ خیاطی ای را با نام تجاری مارشال سری یوروتکس (EUROTEX) به سفارش اروپا تولید کند و به چندین کشور اروپایی صادر نماید . مدل 8009A از سری محصولات یوروتکس شرکت مارشال است که مدل با کیفیتی است که دارای 25 مدل طرح حاشیه دوزی و قابلیت دوخت ترکیبی تا 75 مدل و گلدوزی بی نهایت با کارگاه گلدوزی است. این دستگاه پیشرفته تمامی امکانات خیاطی از قبیل ساده دوزی و زیگزاگ ، رفو و تیکه دوزی ، نوار دوزی و قیطانی دوزی ، سردوزی و لبه دوزی وزیپ دوزی ، دگمه دوزی و جا دکمه دوزی و ... را دارد . چرخ خیاطی مارشال مدل UEROTEX 8009A دارای دسته روی بدنه است که حمل و نقل دستگاه را آسان تر میکند. این دستگاه دارای لامپ LED و سوزن نخ کن اتومات است. این دستگاه دارای پایه های اصلی خیاطی و لوازم جانبی میباشد مدل 8009A دارای کاور مشمایی میابشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول در سال 1386 برای اولین بار در میان محصولات شرکت کاچیران به تکنولوژی پیشرفته شانه کارپیش بر بالا Dual Feed Transporter که به اختصار (DFT) خوانده می شود مجهز گردید. لازم به یادآوری می باشد چرخ هایی که مجهز به این سیستم می باشند در پایان نام و شماره مدل دارای حرف اختصاری D می باشند. این امکان قابلیت دوخت آسان و دقیق پارچه های بسیار ضخیم و بسیار نازک را مهیا می سازد. چرخ خیاطی نیولایف 4084D با داشتن بدنه ای مستحکم و تنوع دوخت و نیز با انتخاب آسان دوختها برای دوخت لباس و گلدوزی بسیار مناسب و با دوام می باشد. - بازو آزاد جهت دوختهای سرآستین وپاکتی - حداکثر دور چرخ خیاطی تا 1000 دور در دقیقه که شما فقط در چرخهای خیاطی حرفه ای انتظار آن را دارید . - کمپلتی تمام دور علاوه بر صدای کم ، با کیفیت دوخت مناسب - با 84 طرح دوخت و قابلیت اجرای دوختهای ترکیبی - انتخاب دوخت با فشردن دکمه - قابلیت تنظیم پهنای دوخت از 0 تا 7 میلیمتر - قابلیت تنظیم طول دوخت از 0 تا 4 میلیمتر - گردونه جهت تنظیم موقعیت سوزن ( 15 موقعیت ) - جهت جابه جا کردن سریع شروع دوخت - قابلیت گرددوزی تا قطر 140 میلیمتر - مجهز به سوزن نخ کن - بدنه آلومینیمی سبک ومستحکم - پدال الکترونیکی دو وضعیته - گردونه تنظیم کشش نخ - خلاص کننده شانه کار پیش بر ( جهت دوخت با کارگاه یا رفو ) - دارای درب اصلی - دفترچه راهنمای استفاده از چرخ خیاطی همراه با لوح فشرده آموزشی راهنمای استفاده از چرخ خیاطی - دارای گواهی تائیدیه ایمنی دستگاه چرخ خیاطی براساس استاندارد CE اروپا و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی ژانینا 4020 پلاس ضمن استحکامی که دارد دارای وزن کمی بوده و بسیار کم صدا میباشد. انواع مدل های دوخت چرخ خیاطی زیگزاگ بر روی بدنه و با حروف مشخص شده است. هر کدام از این مدلها با گردونه انتخاب مدل دوخت که در سمت راست چرخ (زیر هندویل) قرار دارد، انتخاب شده و در نمایشگر چشمی موجود مدل دوخت نشان داده می شود. کاچیران ژانینا از محصولات جدید شرکت کاچیران می باشد که در سه گروه 4010 با (10نوع دوخت) ، 4020 با (23نوع دوخت) و 4030 با (32نوع دوخت) در مدلهای معمولی و پلاس به بازار ایران و جهان عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی کاچیران رز 220 پلاس تکامل یافته چرخ رز 210 پلاس می باشد که امکانات کاربردی زیادی نظیر دوخت استرچ، قابلیت عرض متغیر یا کردونه به آن نیز اضافه شده است. از مهمترین مزیت های انتخاب چرخ خیاطی کاچیران نسبت به باقی محصولات موجود بازار، سرآمد بودن کیفیت قطعات تولید این شرکت علی الخصوص پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش بسیار حرفه ای در بین شرکت های تولید لوازم خانگی مطرح کشور است. از این رو گارانتی 24 ماهه محصول و تمامی قطعات این چرخ تعجب آور نیست و کاملا ممکمن پذیر است . یکی از علل سهل بودن استفاده کاربران از چرخ خیاطی کاچیران رز 220 پلاس مجهز بودن به کمپلتی نیم دور میباشد که برای کاربران تازه کار مشکل آفرین نمی باشد و در صورت گیر کردن نخ داخل کمپلتی یا وجود پرز و… براحتی می توان نخ را با باز کردن گیره های مربوطه و جداکردن رینگ و قلاب از داخل کمپلتی خارج کرده و مجددا قطعات مذکور را در جای خود قرار داد . سیستم خلاص کن اتومات ماسوره پرکن این چرخ خیاطی یکی از مزیت های خوبی است که کاربران تازه کار از آن به نیکی یاد می کنند. این چرخ خیاطی قابلیت تنظیم کشش نخ و نخ کشی آسان را دارد. چرخ خیاطی 220 پلاس قابلیت تغییر موقعیت سوزن برای دوخت های زیپ دوزی، لبه دوزی و قیطان دوزی را نیز دارد. رز 220 پلاس از بازوی آزاد برخوردار است که جهت دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف، لباسهای بچگانه و … به کار می رود. طول دوخت از 0 تا 4 میلی متر و عرض دوخت این چرخ خیاطی از 0 تا 5 میلی متر است و همچنین دارایقابلیت انجام دوخت جادکمه ای 4 مرحله ای میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خیاطی یاسمین 602 از تولیدات داخلی و با برند معتبر کاچیران می باشد. که همواره در زمینه ی تولید چرخ خیاطی های با کیفیت جزو پرچمداران جهانی و ملی است. این محصول سفید رنگ می باشد که با سایر رنگ های موجود در هر دکوراسیونی نیز هم خوانی لازم را دارد و می تواند جلوه ای بسیار زیبا به هر ترکیبی و تزیینی ببخشد. چرخ خیاطی یاسمین 602 از طرح ها و دوخت های مختلفی پشتیبانی می کند که همین امر موجب شده است تا خیاط هایی که از این دستگاه استفاده می کنند بتوانند طرح های متنوعی را در دوخت به کار ببرند و مجموعه دوخت های متنوع ترکیبی در این محصول به 22 مورد طرح مختلف و گوناگون می رسد. عرض دوخت در این محصول از 0 تا 5 میلی متر و طول دوخت هم از 0 تا 4 میلی متر می باشد. جنس بدنه ی این محصول را آلومینیوم تشکیل می دهد که وزن بسیار سبکی داشته و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و حمل و نقل آن نیز آسان می باشد. چرخ خیاطی یاسمین 602 دارای یک عدد پدال برقی نیز هست که بدین وسیله دوخت و دوز برای شما آسان تر و سریع تر میسازد .

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل