نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با اینکه نور و روشنایی فضای منزل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی اغلب اینطور است که در ابتدا همه وسایل منزل انتخاب می ­شوند و بر اساس شرایط فضا و سبک دکوراسیون لوستر مناسب برای فضاهای مختلف تهیه می ­شود. برای اینکه انتخاب عالی داشته باشید بهتر است راجع به راهنمای خرید لوستر اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل این مطلب از نکته خرید می ­تواند به شما برای خرید لوستر مناسب کمک کند. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر همراهمان باشید.

انواع مدل‌های لوستر

همانطور که احتمالا در بازار شاهد آن بوده‌اید، لوسترها دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی هستند تا متناسب با دکوراسیون یا سلیقه‌ی خاص شما باشند. با توجه به همین تنوع هم در ابتدا به معرفی انواع سبک‌های لوستر موجود در جهان می‌پردازیم.

لوسترهای کریستالی (Crystal Chandeliers)

این سبک از نظر تاریخی یکی از رایج‌ترین سبک‌ها ساخت لوستر در جهان است. در واقع محصولات ساخته شده در این سبک بر اساس انواع برش‌های انجام شده بر روی کریستال‌ها از جمله برش دستی، صیقل دستی، برش با ماشین یا پرداخت متفاوت هستند. یک سیستم روشنایی به سبک کریستالی را می‌توان روی بسیاری از قاب‌ها سوار کرد و در اندازه‌های مختلفی ساخت. در حالت کلی لوسترهای کریستالی بدون توجه به نوع فلز به کار رفته در آن، ساختار یا مدلی که دارند، حالتی خیره کننده به اتاق می‌دهد.

لوسترهای روستیک (Rustic Chandeliers)

به طور کلی سبک روستیک با ساختارها و عناصر طبیعی فراوان گره خورده است. مواد مورد استفاده در این نوع سبک لوستر از چوب، آهن و حتی شاخ حیوانات، تشکیل شده است. لوسترهای بزرگ و سنگین به سبک روستیک به خوبی به یک اتاق بزرگ با سقف‌های طاق‌دار می‌آید.

لوسترهای معاصر و مدرن (Contemporary and Modern Chandeliers)

جالب است بدانید که هر سبک جدیدی که پس از سال ۱۹۳۰ تا به امروز ایجاد شده است در دسته مدل‌های معاصر قرار می‌گیرد. به طور کلی این دسته از لوسترها دارای خطوط ساده و پرداخت‌های تک رنگ، به‌ویژه کروم یا نیکل هستند و در ساختار آن‌ها اثری از طرح‌های پیچیده و تزیینات به چشم نمی‌آید.

دیودهای ساطع کننده نور (LED) کم مصرف‌ترین و سریع‌ترین فناوری‌های روشنایی برای لوسترها هستند. این نوع لامپ بیش از پنج برابر بازده انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند و می‌توانند تا ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی دوام بیاورد.

لوسترهای سنتی (Traditional Chandeliers)

لوسترهای سنتی بر ظاهر آراسته و طرح‌های نئوکلاسیک تمرکز دارند. سازه‌هایی در سبک کلاسیک از دهه‌ی ۱۷۵۰ تا اوایل قرن ۱۹ رایج بوده‌اند و لوسترهای این سبک با منحنی‌هایی ملایم همراه با خطوط مستقیم به تصویر کشیده می‌شوند.

لوسترهای چندشاخه (Transitional Chandeliers)

پرداخت‌هایی برنزی رنگ بیشتر در لوسترهای چند شاخه دیده می‌شوند و عناصر آن از ترکیب سبک‌های سنتی و معاصر به وجود می‌آید. لوسترهایی به سبک چندشاخه ظاهری ساده با خطوط مستقیم دارند و از هر نوع شلوغی‌ای در طراحی به دور هستند.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم هنگام خرید لوستر

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب فضاهای مختلف

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر گفته شد، می توانید لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کد محصول دارای بدنه آلومینیومی با روکش سیلیکونی به همراه روشنایی چهار حالته (آفتابی مهتابی نچرال حالت خواب)در رنگ بندی بدنه سفید /مشکی /طوسی و طلایی میباشد که از قسمت تنوع کالا قابل انتخاب میباشد. این محصول دارای ریموت کنترل و امکان کنترل از طریق تلفن همراه را دارا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن چشمه نور کد CH252808 یکی از جدید ترین لوستر های موجود در بین تنوع کالایی این شرکت میباشد ، چشمه نور با استفاده از بهترین متریال توانسته لوستر مدرن کد CH252808 را در بازار عرضه کند ، این لوستر با استفاده از لامپ های مدرن اس ام دی توانسته نور دهی بالا و مصرف برق کمی داشته باشد ، همچنین جنس بدنه این محصول از فلز آلومینیوم با رنگ کوره ای استاتیک و بسیار مقاوم میباشد . این محصول فاقد ریموت کنترل میباشد . این لوستر قابلیت نوردهی در دو حالت افتابی و مهتابی را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن کد MP-RC04 نور از داخل می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز و با متد معماری مدرن طراحی و ساخته شده است. اضلاع این محصول که شامل دو قطعه لوزی شکل می باشد به ترتیب 40 و 20 سانتیمتر است و ارتفاع آن از سقف تا 100 سانتی متر قابل تنظیم می باشد. (رنگ بدنه آن مشکی مات ضد خش و الکترواستاتیک است.) (این محصول در سه رنگ نوری آفتابی ، مهتابی و نچرال(سفید) قابل سفارش می باشد.) لاین نوری قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحان و مهندسین مجرب ایرانی همواره اقدام به تولید محصول ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا نموده است. لوستر , نقش به سزایی در نورپردازی و زیبایی منزل دارد. لوستر سقفی نورهام مدل آمیتیس با طراحی مدرن و کلاسیک ، قابل استفاده در پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه می باشد. , این محصول با تنوع رنگی طلایی و کروم و رنگی برای تطبیق با دکوراسیون فضای منزل شما می باشد . جنس محصول فلز با پوشش آبکاری و یا رنگ استاتیک می باشد ، این محصول دارای 3 شعله با سرپیچ E14 می باشد که با کریستال مزین شده است، روی بدنه و کفی محصول لوگو ثبت شده این شرکت نشانه از اصالت کالا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر چشمه نور با کد CH186610 ، سه شعله میباشد و جزو لوستر های لهستانی است همچنین ؛ در بین مدل های خود کوچکترین مدل است و از این مدل دارای شعله های بیشتری نیز توسط شرکت چشمه نور تولید میشود. از مدل 3 شعله کد CH186610 ، اغلب برای آشپزخانه ، اتاق خواب و نشیمن های کوچک استفاده میکنند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرافت مدرن را با لوستر چشمه نور مدل FA02060-WT - ریموت دار تجربه کنید. دکوراسیون خود را با کمی هنر معاصر و مدرن ارتقا دهید - لوستر مدل FA02060-WT - ریموت دار ، شاهکاری مسحورکننده به عنوان یک لوستر مدرن حلقه ای است . جنس لوستر آلومینیومی و با دو حلقه SMD ساخته شده است که این امکان را به شما میدهد تا چیدمان لوستر را به صورت طبقاتی و یا کهکشانی تغییر دهید. این لوستر با رنگ بدنه سفید لوستر آویزی مدرن و جذاب خواهد بود که برای روشن کردن اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و ... مناسب است. ابعاد متناسب لوستر چشمه نور مدل FA02060-WT - ریموت دار ، نوید یکپارچگی بی نظیری را در طراحی داخلی شما می دهد. این لوستر مدرن سمفونی از فرم و عملکرد است. نوردهی و تغییر حالت رنگ طبقات در این لوستر به صورت همزمان و در حالت رنگ نور آفتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان(چند رنگ)، نورپردازی بی نظیری را در طول روز و شب برای اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر عرضه شده در ابعاد قطر 60 و ارتفاع 40 سانتیمتر میباشد بدنه لوستر تمام استیل ضد زنگ و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای ساخته می‌شود سطح لوستر از لامپهای کوچک ال لی دی که فضایی رویایی به منزل شما می‌دهد تشکیل شده نور اصلی لوستر توسط 10 عدد لامپ سرپیچ شمعی(E14) تامین می‌شود ریموت کنترل سه حالته برای رفاه مصرف کننده محترم در این مدل به کار رفته است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن دایره به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه سفید ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر های کریستالی بر خلاف لوستر های حبابی پخش نور و درخشش بسیار خوبی دارند. این دسته از لوستر ها به دلیل وجود کریستال های فراوان نور را به خوبی منعکس می کنند. بدلیل طراحی خاص این سبک لوستر ها، امکان استفاده از آن ها در هر سبک چیدمان اعم از مدرن و کلاسیک وجود دارد. فقط کافی ست با کمی خلاقیت و سلیقه لوستر کریستالی مناسب با سبک منزل خود را انتخاب کنید و از درخشش و زیبایی خیره کننده آن لذت ببرید. قسمت بیرون و داخل هر دو دایره از قطعات کریستالی بسیار با کیفیت پوشیده شده است. استفاده از کریستال های با کیفیت در درخشش و نوردهی محصولات کریستالی بسیار مهم می باشد. قسمت بالا ی دایره از جنس فلز است که و در تنوع رنگ طلایی و کروم آبکاری شده است. همین سطح آیینه ای نوردهی محصول را چندین برابر می کند. این محصول نور فضایی در حدود 15 متر مربع از سالن پذیرایی را برای شما تامین می کند. لوستر دو حلقه کریستالی SO6701/2 را بدلیل وجود کریستال ها و جزییات زیاد و زرق و برقش می توان دردسته لوسترهای کلاسیک قرار داد. اما نصب این لوستر در فضاهای مدرنی که بیش از حد ساده طراحی شده اند می تواند کانون توجه باشد. وجود این لوستر خیره کننده و چشمگیر فضا را از بی روحی خارج کرده و به محیط انرژی و گرما می بخشد. نوردهی در لوستر دو حلقه کریستالی SO6701/2 توسط رشته لامپ های SMD انجام می شود. از مزایای استفاده از لامپ های SMD می توان به موارد زیر اشاره نمود: 1.طول عمر طولانی 2.مصرف برق کمتر 3.عدم تولید گرمای زیاد 4.روشنایی ملایم و یکنواخت تر 5.هزینه کمتر نگهداری از امکانات دیگر این محصول می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع و وجود ریموت کنترل همراه محصول به منظور روشن و خاموش کردن لوستر و تنظیم شدت و ضعف نور اشاره نمود. پوشش استفاده شده برای سطوح فلزی این محصول، آبکاری می باشد. در خصوص تمیزکاری قسمت های آبکاری شده به منظور حفظ کیفیت و طول عمر بیشتر رنگ این محصول، از مواد شیمیایی به هیچ وجه استفاده ننمایید. استفاده از دستمال نخی نمدار برای تمیز کردن قسمت های فلزی توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر چشمه نور کد N2662/45 با نمای چشمگیر که در مدل N2662 ، تقریباً سایز متوسط محسوب میشود جنس بدنه ی این لوستر فلزی و شامل چهار ردیف کریستال های دایر شکل است که جلوه ی فوق العاده ای را به لوستر بخشیده است رنگ بدنه ی لوستر ، آنتیک میباشد و وزن این لوستر حدودا 6 کیلوگرم میباشد . این لوستر کریستالی اغلب برای سبک های کلایسک و یا مدرن استفاده میشود و درخشش آن باعث جلب توجه زیادی میشود که در نهایت به خاص شدن فضای اتاق کمک میکند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سقفی مدرن دایره شکل با قطر 60 سانتیمتر و رنگ بدنه مشکی مات استاتیک، سفید و طوسی و نور (چند رنگ) قابل انتخاب میباشد،که با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ، مهتابی و نچرال تغییر داد و همچنین شدت نور را کم و زیاد و یا خاموش و روشن و یا حالت شب تغییر داد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شکل هندسی مثلث، از آن دسته اشکال هندسی است که کمتر در طراحی لوستر مورد توجه قرار گرفته است. لوستر دو حلقه کریستالی SO6703.2 به دلیل طراحی به شکل مثلث یکی از خاص ترین لوسترهای کریستالی موجود در شرکت چشمه نور می باشد. لوستر های کریستالی بر خلاف لوستر های حبابی پخش نور و درخشش بسیار خوبی دارند. این دسته از لوستر ها به دلیل وجود کریستال های فراوان نور را به خوبی منعکس می کنند. بدلیل طراحی خاص این سبک لوستر، امکان استفاده از آن ها در هر سبک چیدمان اعم از مدرن و کلاسیک وجود دارد. فقط کافی ست با کمی خلاقیت و سلیقه لوستر کریستالی مناسب با سبک منزل خود را انتخاب کنید و از درخشش و زیبایی خیره کننده آن لذت ببرید.لوستر دو حلقه کریستالی SO6703.2 به شکل دو عدد مثلث با ابعاد 40 و 20 سانتی متر می باشد.قسمت بیرون و داخل مثلث ها از قطعات کریستالی بسیار با کیفیت پوشیده شده است.قسمت بالای مثلث از جنس فلز است که و در تنوع رنگی طلایی و کروم آبکاری شده است. همین سطح آیینه ای و درخشان قسمت فلزی، نوردهی محصول را چندین برابر می کند. این محصول نور فضایی در حدود 15 متر مربع از سالن پذیرایی را برای شما تامین می کند. لوستر دو حلقه کریستالی SO6703.2 را بدلیل وجود کریستال ها و جزییات زیاد و زرق و برقش می توان دردسته لوسترهای کلاسیک قرار داد.اما نصب این لوستر در فضاهای مدرنی که بیش از حد ساده طراحی شده اند می تواند کانون توجه باشد. وجود این لوستر خیره کننده و چشمگیر فضا را از بی روحی خارج کرده و به محیط انرژی و گرما می بخشد.نورپردازی لوستر دو حلقه کریستالی SO6703.2 توسط رشته لامپ های SMD انجام می شود. از مزایای استفاده از لامپ های SMD می توان به موارد زیر اشاره نمود: 1.طول عمر طولانی 2.مصرف برق کمتر 3.عدم تولید گرمای زیاد 4.روشنایی ملایم و یکنواخت تر 5.هزینه کمتر نگهداری از امکانات دیگر این محصول می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع و وجود ریموت کنترل همراه محصول به منظور روشن و خاموش کردن لوستر و تنظیم شدت و ضعف نور اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر عرضه شده در ابعاد 70در70 و ارتفاع 45 سانتیمتر و تمان کریستال میباشد استیل بدنه در دو رنگ طلایی و نقره ای است سطح لوستر با لامپهای ال ای دی(شبخواب) کار شده که فضایی بسیار زیبا و رویایی به منزل شما می‌دهد نور اصلی لوستر با 12 عدد سرپیچ E14(شمعی) تامین می‌شود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مولکولی فوق تحت عنوان مدل « CH142508 » شناخته می‌شود.لوستر مدرن یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع آویز در صنعت دکوراسیون داخلی است که در چند سال اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این گروه از لوسترها بخاطر تلفیق زیبایی، نورپردازی مناسب و سادگی و همچنین قیمت مناسب توانسته‌اند در محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده‌ای داشته باشند.این لوستر آویز با استفاده از حباب های مات ، زیبایی منحصر به فردی را به محصول می بخشد. همچنین جنس بدنه این محصول از فلز آهن با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و بسیار مقاوم میباشد.در این محصول از سرپیچ بزرگ ( E27 ) استفاده شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر زیبایی که در تصویر مشاهده می‌کنید توسط شرکت «چشمه نور» تولید می‌شود.لاله های خارجی زیبای این محصول به سمت بالا قرار دارند و با توجه به رنگ ماتی که دارند، نوری ملایم از خود ساطع می‌کنند. ستون‌ و شاخه‌های این لوستر، فلزی بوده و به زیبایی طراحی شده‌اند. یکی از نقاط قوت این لوستر آبکاری زیبا و باکیفیت آن است که دردورنگ طلایی و کروم عرضه میشود.ارتفاع لوستربرابر 70 سانتی‌متر میباشد و کاربر می‌تواند با کم کردن زنجیرهای آن، این میزان را به 60 سانتی‌متر کاهش دهد. از لوستر فوق می‌توان در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد. این محصول با کد« CH134702» شناخته می‌شود. این لوستر در عین زیبایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های بارز این مدل این است که میتوان شاخه های آن را رو به پایین نیز بست

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر اویز دو حلقه کد 5-LM102/2-C با ظاهری مدرن برای فضاهای کوچک همانند آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و یا بالای میز ناهارخوری و میز کار طراحی شده است. زاویه سازه لوستر را با استفاده از تغییر ارتفاع کابل های نگه دارنده می توان به دلخواه تغییر داد. همچنین ارتفاع کلی لوستر را با توجه به ارتفاع سقف می توان تنظیم کرد. این محصول دارای لامپ های نواری خطی با تراکم 180و فوق کم مصرف SMD می باشد. همچنین دارای ترانس ایزوله می باشد که مانع از برق گرفتگی احتمالی شده و ایمنی محصول را بالاتر می برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن دایره شکل با قطر 60 سانتیمتر و رنگ بدنه مشکی مات استاتیک، سفید و طوسی و نور (چند رنگ) قابل انتخاب میباشد،که با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ، مهتابی و نچرال تغییر داد و همچنین شدت نور را کم و زیاد و یا خاموش و روشن و یا حالت شب تغییر داد،ارتفاع محصول B_ringo60 امیران لایتینگ قابل تنظیم از 20 سانتیمتر تا 100 سانتیمتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ بدنه این چراغ آویز زیبا ، سفید است و نوردهی آن در دو تنوع آفتابی و مهتابی است ( نوع چراغ آویز آفتابی و مهتابی به صورت جداگانه میباشد و هر کدام در تنوع جداگانه تقسیم شده اند و به عبارتی یک لوستر فقط مهتابی و دیگری ، فقط نور آفتابی دارد ) که توسط شرکت چشمه نور تولید میشود .طراحی چراغ آویز ، ساده و فاقد آویزهای کریستالی میباشد و برای دکوراسیون سبک مدرن یا مینیمال مناسب است . لامپ بکاررفته در این محصول از نوع SMD نواری و تک رنگ می باشد.وزن این لوستر مدرن 1833 گرم میباشد که نسبت به لوستر های دیگر باعث سهولت در جابه جایی و نصب آن میگردد ؛ همچنین ارتفاع لوستر متغیر میباشد و میتواند آن را در اندازه ی دلخواهتان تنظیم کنید .لوستر کد L6345 دارای سه حلقه میباشد و جزو لوستر های پرکاربرد است که در فضاهای مختلف میتوان از آن استفاده نمود چراغ آویز کد L6345 به دلیل تک رنگ بودن نور ، فاقد ریموت کنترل میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر عرضه شده با ابعاد 50در50 و ارتفاع 35 سانتیمتر یکی از زیباترین لوسترهای ساخته شده در مجموعه لوستر لایت میباشد لوستر مدل آتریسا تشکیل شده از نی های تراش خورده از جنس آلمینیوم برای سبک‌تر شدن لوستر و کریستال گوی درجه یک وارداتی است بدنه لوستر تمام استیل ضد زنگ در دو رنگ طلایی فورتیک و کروم برای انواع دکوراسیون میباشد سطح لوستر از لامپهای ریز ال ای دی به عنوان شبخواب که فضایی رویایی به منزل شما میدهد. رنگ ال ای دی در بدنه کروم یخی و در بدنه طلایی طلایی میباشد نور اصلی لوستر با 8 عدد سرپیچ E14 تامین میشود لوستر آتریسا دارای ریموت کنترل سه حالته برای رفاه مشتریان عزیز میباشد با همکاری دیجی کالا این مدل در سه سایز 40و50و60 عرضه شده که می‌توانید با استفاده از سایزهای مختلف ست کاملی از لوستر آتریسا درمنزل خود داشته باشید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع نور هر محیطی از مهم‌ترین اجزا دکوراسیون آن محیط است. لوستر چشمه نور 5 شعله کد 888/5WT، نوردهی مناسبی داشته و به شکل زیبایی طراحی شده است. حباب‌های این لوستر ساختاری شبیه به گل واژگون دارند و موجب زیبایی هرچه بیشتر این مدل شده‌اند و از نگاهی دیگر حباب‌های این لوستر رو به پایین قرار دارند و پخش نور مناسبی دارند. در داخل هرکدام از حباب‌ها یک سرپیچ بزرگ E27 قرار دارد و کاربر می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا کم‌مصرف استفاده کند. همچنین این محصول دارای 5 سرپیچ است. لازم به ذکر است که این لوستر همراه با لامپ عرضه نمی‌شود و شما باید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید. جنس بدنه این لوستر از چوب و استیل استه که استحکام و کیفیت بالایی دارد. ارتفاع همه شعله ها یکسان بوده و شما می‌توانید ارتفاع لوستر را از سقف، تغییر دهد. ارتفاع این لوستر به 65 سانتی‌متر می‌رسد و مناسب برای نشیمن، اتاق خواب و دیگر قسمت‌های مختلف خانه شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر ام کی لایتینگ مدل نور به بیرون سه حلقه ،با قطرهای 70-50-35 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترهای برنزی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت شاهان تک این لوستر را تولید کرده است و با مدل K/6021 شناخته می‌شود. ایجاد فضایی زیبا در داخل خانه خواسته‌ هرفردی است. زیبایی که می‌توان با انتخاب لوازم خانگی شیک و مناسب ایجاد کرد. لوستر K/6021 چراغ آویزی بسیار شکیل برای زیبا پسندان است. این مدل از شش شاخه برخوردار است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان تعداد دو عدد لامپ نصب کرد؛ یعنی در مجموع می‌توان از 12 عدد لامپ روی آن استفاده کرد. پس این مدل علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ K/6021 از برنز بوده . همچنین ارتفاع آن 75 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 60 سانتی‌متر دارد. نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است. این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است. تمامی لامپ‌های شمعی و اشکی از این نوع پایه سرپیچ برخوردار هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی لوستر برنزی 24 شعله C2825/6 با کریستال آیا می‌خواهید اتاق پذیرایی یا نشیمن خود را با لوستری نفیس به فضایی بی نظیر در دکوراسیون منزل تبدیل کنید؟ لوستر برنزی 24 شعله C2825/6 با کریستال، محصولی از برند معتبر چشمه نور برای تحول در نورپردازی اتاق و تسخیر قلب مهمانان شما طراحی شده است. این لوستر برنجی کلاسیک با حکاکی های زیبای سیاه قلم و آویزهای نفیس و درخشان کریستالی درخشان تزیین شده است. ویژگی ها لوستر برنزی 24 شعله C2825/6 با کریستال با ابعادی مناسب، آبکاری خیره کننده برنزی و آویزهای کریستالی زیبا، یکپارچگی خیره کننده ای هم در طراحی داخلی سبک کلاسیک و هم معاصر برای اتاق پذیرایی و نشیمن شما خلق خواهد کرد. آویزهای نفیس و منحصر بفرد این لوستر نوری مسحور کننده را به تمام فضای اتاق منعکس میکند. این مدل دارای 6 شاخه است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان دو عدد لامپ نصب کرد و بین هر شاخه نیز 2 سرپیچ وجود دارد که قابلیت استفاده مجموعا 12 عدد لامپ روی آن وجود دارد و در مجموع این لوستر 24 لامپ می باشد. این شاهکار در طراحی لوستر نه تنها به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزیینی، شکوه و زیبایی را ارائه میکند، بلکه درخشندگی و روشنایی کاربردی را نیز برای فضای گرم و جذاب اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر نورکیا مدل تک حلقه کاردی مخصوص سالن ، فضای پذیرایی و اتاق خواب طراحی شده است. این لوستر دارای ست کامل شامل لوستر دیواری، لوستر لاینر کاردی برای بالای میز ناهار خوری و راهرو، و مدل حلقه ای سایز کوچکتر برای آشپزخانه و اتاق خواب است. با جستجو در دیجیکالا می توانید این مدل ها را پیدا کنید. در این لوستر می توانید علاوه بر ریموت کنترل، از طریق گوشی هوشمند اندروید و iOS نیز رنگ نور یا شدت نور را تغییر دهید. با توجه به تکنولوژی ال ای دی سه رنگ، این لوستر می تواند سالن را با رنگ های مهتابی ، آفتابی و نور طبیعی (مخلوط مهتابی و آفتابی) روشن کند. همچنین با خاموش و روشن کردن هم رنگ نور و هم شدت نور تغییر می کند. این لوستر در نور سفید 4200 لومن، نور آفتابی 4200 لومن و نور طبیعی 8400 لومن نور تولید می کند. نور این لوستر برای سالن های متوسط و اتاق خواب بزرگ مناسب است. ریموت کنترل این محصول حالت های مختلف نور را در اختیار شما قرار می دهد. حالت شب خواب یکی از این حالت هاست که با فشار یک دکمه این لوستر به کم نور ترین حالت می رود که در این حالت تنها 5 درصد از توان لوستر استفاده می شود. با بهره گیری از سیم های جمع شونده می توانید ارتفاع این لوستر را از 35 سانت تا حدود 100 سانت تغییر دهید. با خرید این این لوستر نیازی به لامپ ندارید. داخل حلقه های آن، مجموعا 90 وات ال ای دی با شاخص مصرف انرژی A++ نصب شده است. لامپ‌ های ال ای دی بسیار بهینه تر از لامپ‌های کم‌مصرف و رشته‌ای هستند. این لوستر با وجود اینکه 90 وات توان مصرفی دارد اما می تواند نوری به اندازه یک لامپ کم مصرف 150 وات تولید کند. قسمت بالای حلقه ها از الومینیوم ساخته شده است تا حرارت ال ای دی ها دفع شود. بخاطر همین سیستم خنک کاری، طول عمر مفید ال ای دی های این لوستر 25000 ساعت یا حدود 8 سال است. در این لوستر از کریستال های درجه یک وارداتی استفاده شده که دارای بهترین شفافیت است. کریستال های این لوستر در 4 رنگ قابل سفارش است. شفاف (بی رنگ) ،شامپاینی (بژ)، دودی (تیره) ، و یخی (سفید مات). دقت کنید که رنگ های کریستال روی بازدهی نور تاثیر زیادی دارد. کریستال های دودی، شامپاینی و یخی باعث کاهش نور می شوند اما کریستال شفاف نور را کاهش نمی دهد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مولکولی فوق تحت عنوان مدل « AC1230/9-WT » شناخته می‌شود.لوستر مدرن یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع آویز در صنعت دکوراسیون داخلی است که در چند سال اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این گروه از لوسترها بخاطر تلفیق زیبایی، نورپردازی مناسب و سادگی و همچنین قیمت مناسب توانسته‌اند در محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده‌ای داشته باشند.این لوستر آویز با استفاده از حباب های مات ، زیبایی منحصر به فردی را به محصول می بخشد. همچنین جنس بدنه این محصول از فلز آهن با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و بسیار مقاوم میباشد.در این محصول از سرپیچ بزرگ ( E27 ) استفاده شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن سقفی به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه سفید ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب لوستر در دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. لوستر چشمه نور 7 شعله کد A856/7- با نوردهی مناسبی که دارد، فضای اطراف شما را زیباتر می‌کند. حباب‌های لوتوس این محصول به سمت بالا قرار دارند و با توجه به رنگ ماتی که دارند، نوری ملایم از خود ساطع می‌کنند. ستون‌ها و شاخه‌های این لوستر، فلزی بوده و علاوه بر طراحی زیبایی که دارند، دارای دوام و استحکام بالایی نیز هستند. یکی از نقاط قوت این لوستر آبکاری زیبا و باکیفیت آن است که در دو رنگ طلایی و کروم عرضه می‌شود و شما می‌توانید آن را با دیگر اثاثیه خود، به راحتی ست کنید. این آبکاری درخشش زیادی دارد و خم‌های شاخه‌ها، هم‌خوانی بالایی با شکل لاله‌ها دارند. درون هر لاله یک سرپیچ E27 قرار دارد که می‌توان لامپ را درون آن نصب کرد. این لوستر ارتفاعی برابر 70 سانتی‌متر دارد و شما می‌توانید با کم کردن زنجیرهای آن، این میزان را به 60 سانتی‌متر کاهش دهد. از لوستر فوق می‌توان در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد. این لوستر در عین زیبایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز امیران لایتینگ مدل خطی در هم تنیده به طول 110 سانتیمتر ، رنگ بدنه مشکی استاتیک ،در سه نوع رنگ نور (آفتابی مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود، از امکانات ریموت میتوان کم و زیاد کردن نور ، حالت شب ، خاموش روشن کردن و در حالت چند رنگ تغییر رنگ ، اپلیکیشن موبایل (کم و زیاد کردن نور ، حالت شب و تنظیم زمان برای روشن خاموش شدن ) اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ آویز ادیسونی طرح الماس، مناسب برای مکان‌های کوچک،، مناسب برای کسانی که برای طراحی داخلی خانه ویا اداره خود به دنبال یه آویز ساده وشیک می‌گردند.‌‌‌

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی طلایی آبکاری شده و کریستال کاردی با قطر 30-45-60 سانتیمتر وارتفاع قابل تنظیم ،با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی وهردو ) با ریموت قابل تغییر می باشد.همچنین قابلیت کنترل با ریموت و اپلیکشن موبایل (اندروید و ios) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر 7 شاخه 14 شعله دو گل ریز دو طوقه شب نما از تولید به مصرف ارزان تر از همه جا شب نما را به خاطر بسپارید تولید و طراحی انواع لوستر برنزی و آلمینیوم

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر آویز تک شعله با بدنه شیشه ای درجه یک، که مناسب اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راه رو و تراس می باشد. ارتفاع سیم 30 سانتی متر و قابل تغییر می باشد. رنگ آویز در سه رنگ نقره ای و مشکی و سفید موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن دایره به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل