نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید میز تلویزیون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب میز تلویزیون مناسب می تواند به ارتقای دکوراسیون منزل شما کمک کند و فضایی کاربردی برای تماشای تلویزیون فراهم کند. در این مطلب از نکته خرید چند نکته مهم برای انتخاب میز تلویزیون مناسب آورده شده است. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی کسب کنید.

انواع میز تلویزیون

انواع مختلفی از میزهای تلویزیون وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که کاملاً با نیازها و سبک شما مطابقت داشته باشد. از جمله:

علاوه بر این سبک ها، میزهای تلویزیون نیز در طیف گسترده ای از رنگ ها و روکش ها موجود هستند. می توانید میزی را پیدا کنید که با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد یا بیانیه ای جسورانه داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون گفته شد، می توانید میز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز تلویزیون ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزتلویزیون مدل 733 از جنس ام دی اف درجه یک که در رنگ گردویی با روکش طبیعی چوب گردو و در رنگ سفید با رنگ پوششی و پلی یورتان پوشش داده شده است. پایه های محصول فوق به شکل سم آهویی از جنس چوب راش گرجستان که مناسب برای انواع تلویزیون و دارای سه عدد کشو بزرگ ، محصول اختصاصی شرکت رویال چوب که با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک پیشرفته محصولات خود را روانه بازار می‌کند و توانسته دو سال پیاپی کاندید دریافت تندیس برتر نمایشگاه بین‌المللی مبلمان تهران و در سال 98 برنده آن باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با نصب میز تلویزیون دیواری دیگر نگران جای آزاد برای استقرار میز تلویزیون خود نخواهید بود.این میز ها از ظاهری مدرنی برخوردار بوده و فضای کمی اشغال میکنند.برای استفاده از این میز تلویزیون میبایست تلویزیون خود را با براکت که معمولا به همراه تلویزیون ارسال میگردد به دیوار نصب کنید.از جمله مزایای نصب تلویزیون به دیواری کنترل ارتفاع دلخواه برای راحتی هر چه بیشتر گردن و چشمها و همچنین تنظیم زاویه دید آن میباشد.برای عبور و سازماندهی بیشتر کابلها جای عبور کابلها در میز ایجاد گردیده است.در ضمن میز دارای قفسه و کمد برای جادادن وسایلی از قبیل رسیور، دستگاه دی وی دی و غیره است.نصب میز تلویزیون دیواری بسیار راحت بوده و بروشور نصب به همراه متعلقات ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزی از ترکیب MDF و ملامینه که باعث شده استحکام لازم رو همراه با قیمت ارزان به همراه داشته باشه. این میز مخصوص افرادی است که دنبال محصول کارآمد با هزینه ی کم هستند ، می خورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DL120M یک میز اسپرت، مستطیل کشیده ساخته شده از جنس ام دی اف که به عنوان شلف TV با وزنی سبک و ابعاد استاندارد برای نمایشگر 32 تا 52اینچ مناسب است. از آنجا که اتصال به دیوار میز از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید (تیرک) محکم در پشت میز استفاده شده که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال می خورد برای اتصال این میز فقط به یک دریل دیوار و پیچ گوشتی نیاز دارید. جنس این میز تمام ام دی اف MDF درجه یک است و برای خرید جنس و ابعاد متفاوت می توانید دیگر محصولات دلفان دکور را بررسی کنید. لوازم قابل تعبیه شدن در میز و اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. میز DL120M در رنگهای مختلف موجود است برای انتخاب رنگ مورد پسند سمپل رنگ را در تصاویر محصول ببینید. این میز تلویزیون دیواری (میز ال سی دی ، میز ال ای دی) با داشتن سه درب داشبوردی، وسایل زیادی در خود جای میدهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود. برای انتخاب رنگ دلخواه کاتالوگ را در تصاویر ببینید. ابعاد و اندازه های دقیق در تصاویر محصول ثبت شده لطفا با دقت بررسی کنید سپس سفارش خود را نهایی کنید. میز به صورت مونتاژ شده و آماده در بسته بندی محکم ارسال میشود. لطفا سولات خود را از طریق چت مطرح کنید در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون «بیتلی» مدل «ME110» با طول 140 سانتی‌متر یک میز نسبتا بزرگ است. این میز از لترون ملامینه با روکش ضد آب و ضد خش ساخته شده است با طرح چوب روی آن اضافه شده که جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده است. پایه‌های چوبی میز در عین سادگی هماهنگی بسیار خوبی با بدنه دارد و ارتفاع کلی میز را به 45 سانتی‌متر می‌رساند. در سمت راست این میز دو کشو دستگیره‌دار قرار گرفته و در سمت چپ به صورت قرینه یک کمد قرا گرفته و تعادل خوبی به میز بخشیده است. یک تکه بودن این میز جابه‌جایی آن را آسان کرده و استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون بیتلی مدل ME110 طراحی بسیار ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس محصول از ام دی اف درجه یک .جنس پایه ها ارپلیمرABSهست برای رنگ آمیزی کار از بهترین برندهای رنگ موجود دربازار استفاده میشود ودر انواع رنگ بندی قالل سفارش است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس بدنه کار از ام دی اف درجه یک جنس پایه ها از چوب است دستگیره ها رنگ ثابت میباشند.تمام کار رنگ آمیزی میشود و از بهترین برندهای موجود دربازار استفاده شده است.تنوع رنگی دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DLF88M یک میز اسپرت ساخته شده از جنس ام دی اف MDF درجه یک که به عنوان شلف TV با طول 120 سانتیمتر و وزنی سبک برای نمایشگر 32 تا 50 اینچ مناسب است. از آنجا که اتصال به دیوار میز از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید (تیرک) محکم در پشت میز استفاده شده که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال می خورد برای اتصال این میز فقط به یک دریل دیوار و پیچگوشتی نیاز دارید. جنس این میز ام دی اف MDF درجه یک است و برای خرید جنس و ابعاد متفاوت می توانید دیگر محصولات دلفان دکور را بررسی کنید. لوازم قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. میز DLF88M در رنگهای مختلف موجود است برای انتخاب رنگ مورد پسند سمپل رنگ را در تصاویر محصول ببینید. با کوچکتر شدن متراژ خانه ها استفاده فضای کف منزل اهمیت بالایی دارد و به جای کف بیشتر از دیوارهای استفاده می شود، این میز تلویزیون دیواری (میز ال سی دی ، میز ال ای دی) با داشتن یک درب داشبوردی، وسایل زیادی در خود جای میدهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود. میز به صورت مونتاژ شده و آماده در بسته بندی محکم ارسال میشود. لطفا سولات خود را از طریق چت مطرح کنید در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزی کشیده و خطی کاملا متفارن و با لبه های منحنی، میز TV مدل DF103M ساخته شده از جنس ام دی اف در طول 140 و ارتفاع 18 و عمق 24 سانتیمتر انواع تلویزیون از 32 اینچ تا 60 اینچ را ساپورت میکند. این میز در دو طرف خود باکس برای تعبیه انواع دستگاه دارد که کابلهای مربوطه در داخل میز پوشش داده میشود. درب میز که در قسمت وسط به حالت داشبوردی باز و بسته می شود که میتواند انواع وسایل و لوازم خرد و ریز را در آن قرار داد تا انضباط خاصی در محدوده TV برقرار شود. لازم به ذکر است این میز از جنس ام دی اف ساخته شده و برای مشاهده جنس و ابعادهای متفاوت حتما محصولات دیگر را ببینید. این میز در حالت تک رنگ و مونتاژ شده برای شما ارسال میشود لطفا برای انتخاب رنگ حتما سمپل را در تصاویر کالا را ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز تلویزیون دیواری مدل Z32-LT از جنس لترون یا همان نئوپان ملامینه است. خانه های کوچک و کمجا اکثرا نیاز به دکورهایی دارند که روی دیوار سوار شوند و باید فضای کف ساختمان برای استفاده های مختلف خالی باشد. از آنجا که فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار است بیشتر خواسته ها میزهای دیواری است. این میز تلویزیون یا میز ال سی دی یا میز ال ای دی با داشتن دو درب داشبوردی کمدی، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود. ابعاد استاندارد این میز از نمایشگر 32 تا 72 اینچ را ساپورت میکند. از آنجا که اتصال به دیوار این سبک میز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است روش فیتینگ یا قید حمال استفاده شده است با توجه به عکس آخر در واقع شما اول یک قطعه چوب که به همراه میز است را توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال میزنید سپس میز را روی آن قید سوار میکنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزاطلس جنس به کاررفته ازام دی اف بسیارمرغوب است.دارای دوعدد کشواست جنس گلهای به کاررفته برروی میزازجنس رزین است وجنس پایه هاازام دی اف ورزین است.دارای باکیفیت ترین رنگ

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون شاینا 03 از دو قسمت دیواری و زمینی تشکیل شده است و دارای لاین نوری 16 رنگ میباشد . جنس بدنه محصول از ام دی اف و یراق استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار است. ارتفاع نوشته شده در توضیحات ارتفاع هر دو تکه و فاصله بین آنها میباشد( ارتفاع قسمت زمینی 10 سانتی متر و ارتفاع قسمت دیواری 20 سانتی متر میباشد.) با خرید از ما کیفیت و زیبایی را یکجا تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلف دیواری تلویزیون فرنیشیوم کد W.B0014 در سبک مینیمال طراحی شده و قابلیت نصب در فضاهایی با ابعاد مختلف را دارد. این محصول دارای دستگیره های مگنتی و قسمت های مجزا برای قرار دادن دستگاه گیرنده و وسایل تزئینی می باشد.ابعاد این شلف دیواری 30x30x140 که می توان در تمامی دیوارها با ارتفاع های مختلف نصب و استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون همتا در ابعاد : عرض 150 سانتی متر ارتفاع 43 سانتی متر و عمق 35 سانتی متر است و برای تلویزیون های 32 تا 60 اینچ بسار مناسب است. برای این میز تلویزیون زیبا دو کشو جادار مگنتی (لمسی) در نظر گرفته شده است که برای لوازم دم دستی مناسب است. همچنین در وسط میز دو فضا برای گذاشتن دستگاه های جانبی مانند پلی استیشن یا DVD پلیر در نظر گرفته شده است. پایه های میز نیز از جنس پلاستیک فشرده با کیفت ساخته شده است که از نظر رنگ و مدل پایه هماهنگی بسار خوبی با میز تلویزیون دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تجربیات و دانش سازه های چوبی نشان داده زیبایی و ماندگاری انواع دکورهای داخلی ساختمان در سادگی و ظرافت است. میز تلویزیون Hp با ابعاد جوابگو انواع نمایشگر از 32 تا 63 اینچ برای اکثر خانه های ایرانی طراحی شده و از آنجا که دو درب داشبوردی کمدی دارد وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل DLF77M یک میز باریک و کشیده دیواری ساخته شده از جنس ام دی اف درجه یک با وزن سبک و تا نمایشگر 61 اینچ را ساپورت میکند. از آنجا که اتصال به دیوار این سبک میز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید محکم در پشت میز بصورت یک تکه استفاده شده است که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال می خورد جنس این میز از MDF درجه یک است ، همه اکسسوری های قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. میز DLF77M در رنگهای مختلف موجود است برای انتخاب رنگ مورد پسند سمپل رنگ را در تصاویر محصول ببینید. با کوچکتر شدن متراژ خانه ها استفاده از فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار می شود و به جای کف خانه بیشتر از دیوارهای عمودی استفاده، این میز دیواری تلویزیون یا میز ال سی دی یا میز ال ای دی با داشتن یک درب داشبوردی کمدی، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلوزیون قایقی در دسته ی میز های تلوزیون مدرن قرار میگیرد که از کیفیت مناسبی برخوردار است و زیبایی خاصی را در کنار کیفیت مثال زدنی به شما مشتریان گرامی تقدیم میکند. این میز از جنس لترون ملامینه با روکش ضد خش و ضد آب در طول 138 سانتی متر ساخته شده است و با نوار های طلایی تزیین شده است همچنین جنس پایه های این میز استیل با رنگ ثابت میباشد. این میز از مواد اولیه ی با کیفیت تولید شده و مستقیما از تولید به مصرف باشد . میز بیتلی بصورت یک تکه (اسمبل شده) با بسته بندی مناسب تحویل مشتریان میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.  آراسک فروشنده اصلی این کالا با xxمتریال درجه 1 xxمی باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول ارائه‌شده میز تلویزیون مدل افرا ، به‌صورت یک تکه از مرغوبترین ام دی اف مات ضد خش و پایه های چوب طبیعی طراحی‌ وساخته شده است. درب هاو کشوهای این محصول توکار دستگیره مخفی ومگنتی میباشد .ابعاد میز تلویزیون 180در ارتفاع عمودی 45به عمق 35سانتی‌متر می‌باشد، که برای تجهیزات صوتی و تصویری مناسب میباشد.بزرگترین مشکلات ورقهای برّاق بجا ماندن اثر خط وخش حتی با کوچکترین تماس دست بر روی سطح آن میباشد، که باعث از دست رفتن درخشش سطوح آن در طول زمان میگردد.به همین دلیل ما از مرغوب ترین روکش ورق های مات ضد خش استفاده نموده ایم،که دیگر به راحتی خط و خش بر سطح میز بجا نمی ماند.لازم به ذکر است محصول ما به صورت آماده و کامل بدون نیاز به مونتاژ ،در بهترین بسته بندی شامل گوشه محافظ ،فوم ونایلون حبابی برای شما ارسال میشود .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی هر خانه‌ای است. اگر برای خانه‌تان قصد تهیه میز تلویزیون جدید و خاص را دارید، میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل با طول 160سانتی‌متر، عرض 38 سانتی‌متر و ارتفاع 48 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است. این میز تلویزیون 25 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 3 عدد کشو با دسگیره طلایی در نظر گرفته شده است . این تعداد کشو برای قرارگیری لوازم جزئی مناسب است. جنس غالب میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل از جنس ام دی اف MDF با روکش باکیفیت است. برای این کالا از پایه‌هایی با جنس فلز با روکش طلایی استفاده شده است.رنگ و طراحی میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در بین میز یک فضا برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است. این میز زیبا با کیفیت عالی تولید شده و در بسته بندی کارتنی و داخل نایلون حباب دار به منزل شما ارسال می شود همراه این میز سه عدد دستگیره با پیچ و چهار عدد پایه فلزی با پیچ قرار داده شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون IKE 2072 دارای دو عدد کشو با ریل ساچمه ای با کیفیت و جنس روکش از ملامینه ضد خش میباشد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. چند رنگ شامل بدنه قهوه ای روشن و کشو های سفید میباشد. کشو ها با مگنت باز و بسته میشوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل 132 سهیل با توجه به آنکه از کلافی تشکیل شده از ام دی اف ساخته شده است دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به کالاهای ساخته شده از نئوپان و ملامینه می باشد که از میان آنها می توان به دوام و استحکام بالاتر اشاره کرد. میز تلویزیون مدل 132 سهیل که با عمق 40 cm و ارتفاع 43 در طول 160 cm، تولید می گردد، یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای آپارتمانی و تلویزیون های تا 60 اینچ به شمار می رود. این میز تلویزیون دارای 2 طبقه و 2 کشو نیز بوده تا فضای مناسبی را برای انواع دستگاه ها و لوازم جانبی تلویزیون فراهم آورد همچنین تمامی یراق آلات و دستگیره های درب های آن نیز از برترین برندهای وارداتی می باشند. پایه های این میز TV نیز از چوب وارداتی راش تولید شده و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در نهایت برجسته ترین ویژگی میز تلویزیون مدل 132 سهیل، روکش طبیعی و منحصر به فرد چوب درخت بلوط آن بوده که وجه تمایز بی همتای آن برای برتری نسبت به تمامی روکش های محصولات مشابه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون فلزی چوبی مدل IKE4609 جنس بدنه از فلز با رنگ کوره ای مشکی و جنس باکس از ملامینه میباشد و دارای سه عدد کشو مگنتی با ریل ساچمه ای با کیفیت میباشد و این کالا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در رنگ بندی های زیبا و شکیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

درمیزهای دیواری راهپود با توجه به تکلونوژی تولید کاملاً متفاوت و انحصاری،راه چوب و راه پود درتمامی خمها و زوایا به طور پیوسته بدون هیچگونه درز انقطاعی ، بسیار باکیفیت با لبه های تمیز وخط کشی شده در امتداد هم میباشد (دقیقا شبیه عکس ).این ساختار یکپارچه و خطوط هندسی که به واسطه طراحی واجرای بی نظیر شلف پدید آمده است ، کلاف عظلانی مستحکم ،همراه با تحمل وزن بالای 15 کیلو را در کنار زیبایی منحصر به فرد و مدرن شلف به ارمغان آورده است.میز تلویزیون دیواری نیلوفر a130 ، به‌صورت 3 تکه طراحی‌شده است. هنگام خرید ابعاد تلویزیونتان رادر نظر داشته باشید . میزنیلوفر در طول 103و 113 و130 و155 سانت با عمق های متفاوت توسط کارگاه هنری راهپود طراحی و در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد کشور به شماره33502 به ثبت رسیده و فقط در دیجی کالا خدمت مشتریان گرامی ارائه میگردد.میز به طول 130 سانت ،ارتفاع عمودی (سمت چسبیده به دیوار) 14سانت تا نوک هرم و عمق 27 سانت (صفحه روی میز) می‌باشد. به همراه میز اصلی دو عدد شلف تزئینی ارائه‌ شده است که به سایزهای 40 و 55 سانت در عمق 11.5 و 13.5 سانتیمتر، می‌باشد.با اضافه کردن شلفهای کاربردی راهپود در بخش شلف وطبقه دیجی کالا در قسمتهای دیگر دکوراسیون داخلی میتوان هارمونی و وحدت بی نظیری را ایجاد کرد.روکش به کار رفته pvc کره ای باضخامت 0.5 میلیمتر،در سفید هایگلاس براق و در قهوه ای تیره و، به ترتیب برند باکیفیت و ضد خش هانوی (زرد نمیشود) و برند پاراکس درتمام رنگها،میباشد. پیشانی ظریف میزنیلوفر 10 میلیمتر ضخامت دارد درنتیجه تولید با ورق 16 میل اساساً ممکن نیست در نتیجه ضخامت MDF در قسمتهای مختلف براساس طراحی درتغییر میباشد،ازاینرو اگر درنظرتان محصول مقاوم وجاندار بایدتو پُر وسنگین وضخیم و 16 میل باشد،محصولات ما نظرتان را جلب نخواهد کرد.چون اساسا هدف ما تولید مصنوعات چوبی کم وزن به جهت سهولت در نصب بر روی دیوار، مخصوصاً پنلهای نازک گچی امروزی میباشد.در میز قسمتی برای پنهان کردن سیم‌های اضافه در نظر گرفته‌شده است. برای نصب هالوژن جهت نورپردازی، نیاز به ایجاد سوراخ بر روی شلف ها می‌باشد که توضیحات موردنیاز در دفترچه راهنما ذکرشده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزتلویزیون اعیان.جنس ملامینه.سطح ضدخش.طراحی کاربردی.وزن متناسب با ابعاد.یک درب باز شو .تحمل وزن متناسب با ابعاد و به صورت استاندارد.در رنگ های متنوع.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل کد 207 با طول 160 سانتی‌متر است . متریال این میز از جنس تمام MDF با روکش وکیوم ساخته شده است . همچنین این میز چوبی زیبا علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیکی که دارد با رنگ های قهوه ای طوسی روشن و سفید تولید می شود. این میز دارای دو عدد کشو جادار و یک درب داشبردی زیبا است که میتوان لوازم جانبی مانند دی وی دی و پلی استیشن را در خود جا دهد میز تلویزیون دکومبل کد 207 طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود. این میز مناسب برای تلویزیون های 40 اینچ تا 60 اینچ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دینیال مدل DINIAL 0195 مثال بارز زییابی در عین سادگی است، این سری از میز ها با هدف قراردادن مفهوم زیبایی در عین سادگی و با رویکرد تولید اقتصادی همگام با کیفیت بالا ترکیب چوب و فلز ، انتخابی ایده آل برای فضایی مدرن و دلنشین است. میز تلویزیون دینیال محصولی جدید از کمپانی دینیال با استفاده از متریال با کیفیت محصولی مدرن و کاربردی به شما عزیزان عرضه کرده است.میز های دینیال به همراه هولوگرام شرکتی و دفترچه راهنمای نصب برای شما عزیزان ارسال میگردد لازم به ذکر است زمان مورد نیاز برای نصب میز ها 10 دقیقه می باشد و حتی یک خانم خانه دار به تنهایی می تواند این محصول را نصب کند.فلز استفاده شده برای این محصول بسیار مقاوم بوده و رویه رنگ فلز الکترواستاتیک ضد خش و زنگ زدگی است. این مدل میز تلویزیون دینیال برای تلویزیون های تا 50 اینچ توسیه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون، در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر به سزایی دارد. رنگ میز، نوع پایه‌ها، نوع دستگیره و حتی فضای قابل استفاده در میز تلویزیون برای قرار دادن دستگاه یا پلیرها، از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در انتخاب خود، به آن‌ها دقت کنید. میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس، یک نمونه از محصولات ساده و در عین حال زیباست که به دلیل طراحی و رنگ‌های کاربردی و مناسب، با اغلب دکوراسیون‌ها ست می‌شود. رنگ سفید این میز تلویزیون که نقطه مقابل رنگ تلویزیون است، اولین ویژگی بارز آن است که باعث بیشتر دیده شدن میز در زیر تلویزیون شما می‌شود و نشان‌دهنده آن است که شما در خرید آن به رنگ هم توجه کرده‌اید. نوع پایه‌های این میز به صورت خراطی است که زیبایی میز را دوچندان می‌کند و جنس چوب آن باعث استحکام بالای میز می‌شود. ویژگی بعدی میز و شاید بهترین ویژگی آن، مگنتی بودن درب کمد و کشو است که باعث سادگی ظاهری آن شده است. شما با فشار روی درب کمد یا کشو می‌توانید به راحتی آن‌ها را باز کنید. در این میز تلویزیون، فضایی جهت قراردادن دستگاه‌ها و پلیرها در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید در دو طبقه قرار داده و بقیه دستگاه‌ها را داخل قسمت کشو یا قسمت کمد قرار دهید.

میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس

یکی از وسایل سرگرمی اساسی که استفاده‌های زیادی در بین خانواده‌ها دارد، تلویزیون است. با تلویزیون می‌توانید دور هم جمع شوید، فیلم یا سریال محبوب خود را تماشا کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید. برای اینکه بتوانید تلویزیون را در مکان درستی از خانه قرار دهید و همچنین بتوانید به راحتی جلوی آن بنشینید و فیلم تماشا کنید، به یک میز مخصوص نیاز خواهید داشت. میز تلویزیون به شما امکان مشاهده راحت‌تر تلویزیون را می‌دهد و از جهتی دیگر، یک وسیله تزئینی است که خانه شما را زیباتر می‌کند. میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس یک میز زیبا، شیک و کم‌جا است که دکوراسیون خانه شما را متحول می‌کند. با استفاده از این میز می‌توانید راحت‌تر برنامه مورد نظرتان را تماشا کنید. میز گلاس، دکوراسیون خانه شما را زیباتر می‌کند و به شما امکان این را می‌دهد که تلویزیون و بقیه پخش‌کننده‌ها را در یک‌جا قرار دهید.

ویژگی‌های میز تلویزیون مبل مال مدل گلاس

میز تلویزیون مدل گلاس از صفحه MDF و پایه چوبی ساخته شده است. این محصول ضدخش است و در برابر رطوبت نیز مقاومت خوبی دارد. همچنین دور این میز نوارهای PVC قرار دارد که باعث افزایش مقاومت میز شده است. میز گلاس دارای چهار پایه مدرن و زیبا است که به شکل خراطی بوده وعلاوه‌بر حفظ تعادل میز و افزایش ارتفاع، جنبه زیبایی هم دارد. این میز دارای بدنه و پایه‌های مقاوم در برابر ضربه و فشار است و می‌تواند وزن تلویزیون‌های مختلف را به خوبی تحمل کند. میز مورد نظر رنگ‌های متنوعی مثل سفید، طوسی روشن، گردویی و قهوه‌ای روشن دارد که متناسب با دکوراسیون خانه، می‌توانید رنگ میز را انتخاب کنید.

در دو طرف میز یک کشو و یک کمد قرار دارد که هر دو دارای درهای مگنتی هستند و به آسانی و بدون سروصدا، باز و بسته می‌شوند. شما می‌توانید داخل کشو و کمد، انواع وسایل و تجهیزات مثل کنترل، سیم‌ها، باطری، سی‌دی و... را قرار دهید. روی درِ کشو و کمد، شیارهایی قرار گرفته که باعث ایجاد ظاهری زیبا و متفاوت شده است. کشوی این محصول ریلی است و به نرمی حرکت می‌کند. علاوه‌بر آن، در وسط میز دو طبقه قرار دارد که این دو طبقه برای قرار دادن دستگاه‌های پخش‌کننده مثل DVD Player مناسب است. شما می‌توانید از طبقات برای قرار دادن وسایل تزئینی مثل انواع مجسمه‌ها و شمع‌ها نیز استفاده کنید.

پشت میز یک صفحه ام‌دی‌اف قرار گرفته که مقاومت بالایی دارد. روی تخته یک جای مخصوص برای رد کردن سیم در نظر گرفته شده و این قسمت سوراخ شده است. شما می‌توانید انواع سیم و کابل را از داخل این سوراخ به پشت میز رد کنید تا در معرض دید نباشد. این ویژگی به مرتب‌تر به نظر رسیدن تلویزیون و تجهیزاتش کمک می‌کند. روی میز جای مناسبی برای قرار دادن انواع تلویزیون در نظر گرفته شده است. ارتفاع این محصول ۴۵ سانتی‌متر، طول ۱۴۰ سانتی‌متر و عرض آن ۳۶ سانتی‌متر است و وزن آن ۲۲ کیلوگرم است. این میز تلویزیون بسیار خوش‌دست است و به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. شما این میز را می‌توانید در اتاق خواب نیز قرار دهید و برنامه مورد علاقه‌تان را تماشا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میزهای تلویزیون با طراحی جدید و دارای زیبایی خاص یکی از جذابترین و شیکترین میزهای موجود در بازار است که برای فضای خانه بسیار مناسب می باشد و می توان زیبایی خاصی را با آن به خانه بخشید، این میز تولید شده توسط گالری چوب آشنایی یک محصول جدید بوده که طرح خاص و زیبایی شگفت انگیزی دارد. نحوه انتخاب طرح صفحه میز تلویزیون در ادامه قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل کد 207 با طول 160 سانتی‌متر است . متریال این میز از جنس تمام MDF با روکش وکیوم ساخته شده است . همچنین این میز چوبی زیبا علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیکی که دارد با رنگ های قهوه ای طوسی روشن و سفید تولید می شود. این میز دارای دو عدد کشو جادار و یک درب داشبردی زیبا است که میتوان لوازم جانبی مانند دی وی دی و پلی استیشن را در خود جا دهد میز تلویزیون دکومبل کد 207 طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود. این میز مناسب برای تلویزیون های 40 اینچ تا 60 اینچ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز با دارا بودن سه کشو فضای کافی برای شما ایجاد میکند. طول میز 180 سانت ، عرض 35 سانت و ارتفاع با پایه 50 سانت می باشد. پایه ها از جنس چوب روس بوده و به زیبای رنگ شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل نوستالژی طول 140 با طراحی به سبک‌ کلاسیک,مناسب برای فضاهای چیدمان شده با این سبک است.این میز با دو کشو و دو کمد فضای قابل توجهی در اختیار شما قرار میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزتلویزیون اعیان.جنس ملامینه.سطح ضدخش.طراحی کاربردی.وزن متناسب با ابعاد.سه درب.تحمل وزن متناسب با ابعاد و به صورت استاندارد.در رنگ های متنوع.بسته بندی با لوگو و برند اعیان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌ شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شرکت‌های زیادی اقدام به تولید میز تلویزیون در طرح، جنس و رنگ‌های متنوعی کرده‌اند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون مکان موردنظر خود، بهترین مورد را انتخاب کنید. میز تلویزیون مدل 0010، یکی از میز تلویزیون‌های شیک موجود در بازار است که با طراحی زیبا، ابعاد مناسب و رنگ‌بندی متنوع، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این میز با طول 180 سانتی‌متر، یک میز نسبتا بزرگ است که از وکیوم و ملامینه ساخته شده و جنس قالب آن نیز از MDF است که جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده است. پایه‌های پلاستیکی میز مقاوم و مخفی بوده و ارتفاع کلی میز را به 35 سانتی‌متر رسانده است. برای این میز 1 کشو برای نگهداری وسایل و تجهیزات اضافی و یک قسمت برای قراردادن دستگاه‌ها و پلیرها در نظر گرفته شده است. یک تکه بودن این میز، جابه‌جایی آن را کمی مشکل کرده اما در عوض استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون مدل 0010، طراحی ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌ خانگی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل