خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید میز تلویزیون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب میز تلویزیون مناسب می تواند به ارتقای دکوراسیون منزل شما کمک کند و فضایی کاربردی برای تماشای تلویزیون فراهم کند. در این مطلب از نکته خرید چند نکته مهم برای انتخاب میز تلویزیون مناسب آورده شده است. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی کسب کنید.

انواع میز تلویزیون

انواع مختلفی از میزهای تلویزیون وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که کاملاً با نیازها و سبک شما مطابقت داشته باشد. از جمله:

  • میزهای تلویزیون سنتی
  • میزهای تلویزیون مدرن
  • میزهای تلویزیون شناور
  • میزهای تلویزیون گوشه ای
  • میزهای تلویزیون رسانه ای

علاوه بر این سبک ها، میزهای تلویزیون نیز در طیف گسترده ای از رنگ ها و روکش ها موجود هستند. می توانید میزی را پیدا کنید که با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد یا بیانیه ای جسورانه داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

  • اندازه: میز تلویزیون باید به اندازه ای بلند باشد که از هر طرف 10 تا 20 سانتی متر از تلویزیون بزرگتر باشد. همچنین ارتفاع میز تلویزیون باید به گونه ای باشد که لبه پایینی تلویزیون تقریباً هم سطح با چشم شما باشد. عرض میز تلویزیون هم باید به اندازه ای باشد که به راحتی تمام وسایلی را که می خواهید در زیر یا روی آن قرار دهید، در خود جای دهد.
  • سبک: میز تلویزیون را انتخاب کنید که با سبک کلی دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.
  • جنس: میزهای تلویزیون از مواد مختلفی از جمله چوب، MDF، شیشه و فلز ساخته می شوند.
  • ویژگی ها: برخی از میزهای تلویزیون دارای قفسه یا کشو برای ذخیره سازی هستند. برخی دیگر دارای شومینه داخلی یا روشنایی هستند. میز تلویزیونی را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی باشد که برای شما مفید باشد.
  • قیمت خرید میز تلویزیون: قیمت میز تلویزیون می تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال میز تلویزیونی باشید که در محدوده قیمتی شما باشد.

قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون گفته شد، می توانید میز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز تلویزیون ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل WB002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدلWB002,یک میز با طراحی ساده و مینیمال است که دارای چهار قسمت برای قرار دادن گیرنده دیجیتال و قسمتی با درب مگنتی مجزا برای قرار دادوسایل تعبیه شده ,و مسیر کابل دستگاهها تا تلویزیون روی صفحه اصلی پیش بینی شده است .رنگ اصلی بدنه کرم روشن (رنگ چوب روشن)است و رنگ درب سفید می باشد که ترکیب رنگیه بسیار قوی و چشم نوازی ست و با انواع رنگبندی دکوراسیون منازل همخوانی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل Owens TV W 1500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با نصب میز تلویزیون دیواری دیگر نگران جای آزاد برای استقرار میز تلویزیون خود نخواهید بود.این میز ها از ظاهری مدرنی برخوردار بوده و فضای کمی اشغال میکنند.برای استفاده از این میز تلویزیون میبایست تلویزیون خود را با براکت که معمولا به همراه تلویزیون ارسال میگردد به دیوار نصب کنید.از جمله مزایای نصب تلویزیون به دیواری کنترل ارتفاع دلخواه برای راحتی هر چه بیشتر گردن و چشمها و همچنین تنظیم زاویه دید آن میباشد.برای عبور و سازماندهی بیشتر کابلها جای عبور کابلها در میز ایجاد گردیده است.در ضمن میز دارای قفسه و کمد برای جادادن وسایلی از قبیل رسیور، دستگاه دی وی دی و غیره است.نصب میز تلویزیون دیواری بسیار راحت بوده و بروشور نصب به همراه متعلقات ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون اسمردیس مدل TV141 - MDF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لطفا دقت فرمایید: گروه صنعتی اسمردیس، طراح و تولید کننده اصلی این محصول با نام تجاری اسمردیس است. این محصول دارای لیبل اسمردیس می باشد. لطفا قبل از خرید نام فروشنده را بررسی فرمایید. میز تلویزیون اسمردیس مدل TV141 با ظاهری ساده و زیبا، مناسب دکوراسیون منزل یا اداری با طراحی مینیمال است. میز تلویزیون اسمردیس مدل TV141 دارای 3 درب و 2 کشو کاربردی می باشد. میز تلویزیون اسمردیس مدل TV141 دارای ابعادی مناسب است و با محیط شما منطبق می شود. ابعاد: طول 180 سانتی متر - عرض 35 سانتی متر - ارتفاع 45 سانتی متر جنس محصول ام دی اف می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون اسمردیس مدل TV125 - MDF+ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون اسمردیس مدل TV125 با ظاهری ساده و زیبا، مناسب دکوراسیون منزل یا اداری با طراحی مینیمال است. میز تلویزیون اسمردیس مدل TV125 دارای 2 قفسه می باشد. جنس محصول MDF می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل جورجیا 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزی از ترکیب MDF و ملامینه که باعث شده استحکام لازم رو همراه با قیمت ارزان به همراه داشته باشه. این میز مخصوص افرادی است که دنبال محصول کارآمد با هزینه ی کم هستند ، می خورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل مروارید کد001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس محصول از ام دی اف درجه یک .جنس پایه ها ارپلیمرABSهست برای رنگ آمیزی کار از بهترین برندهای رنگ موجود دربازار استفاده میشود ودر انواع رنگ بندی قالل سفارش است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل 114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از نیازهای هر خانه برای قرار گرفتن تلویزیون و وسایل مرتبط با آن بر روی آن می باشد. استفاده از طرح اسلیمی زیبایی خاصی به این میز تلویزیون داده است. این میز دارای دو کشور است که به صورت ریلی باز و بسته می شود. پایه های میز در بسته بندی درون کشو قرار دارد که به راحتی به میز نصب می شود. با مقداری باز و بسته کردن پیچ پایه ها میتوانید در صورت نیاز میز را تراز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 49 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل 180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل K722 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل «K722» با طول 136 سانتی‌متر یک میز نسبتا بزرگ است. این میز از نئوپان ساخته شده است اما یک روکش پی وی سی به رنگ قهوه‌ای روی آن اضافه شده که هم بدنه را مقاوم‌تر کرده و هم جلوه خاصی به آن بخشیده. پایه‌های چوبی میز در عین سادگی هماهنگی بسیار خوبی با بدنه دارد و ارتفاع کلی میز را به 44 سانتی‌متر می‌رساند. این میز یک عدد کشوی دستگیره‌دار دارد. یک تکه بودن این میز جابه‌جایی آن را کمی مشکل کرده اما در عوض استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون صنایع چوب قائم مدل K722 طراحی کلاسیکی دارد و می‌توانید آن را با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل اطلس کد02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزاطلس جنس به کاررفته ازام دی اف بسیارمرغوب است.دارای دوعدد کشواست جنس گلهای به کاررفته برروی میزازجنس رزین است وجنس پایه هاازام دی اف ورزین است.دارای باکیفیت ترین رنگ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون کد 140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی هر خانه‌ای است که در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر بسزایی دارد. رنگ میز، نوع پایه، نوع دستگیره و ابعاد میز تلویزیون از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در انتخاب خود به آن‌ها دقت کنید. اگر قصد تهیه یک میز تلویزیون شیک برای منزل خود دارید، میز تلویزیون کد 140، یکی از گزینه‌های مناسب برای شما است. این مدل، با طول 140 سانتی‌متر، عرض 35 سانتی‌متر و ارتفاع 44 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است و 20 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 2 عدد کشو و دو طبقه میانی در نظر گرفته شده است. این کشوها برای قرارگیری لوازم جزئی مناسب هستند. این میز دارای بدنه‌ای از جنس ام دی اف با روکش وکیوم و صفحه‌های ملامینه ضدخش است. پایه‌های فلزی این میز تلویزیون، از بهترین جنس و آبکاری برخوردار هستند. این میز تا تلویزیون 55 اینچ را ساپورت می‌کند و علاوه بر زیبایی، با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، جای زیادی هم اشغال نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون سهیل مدل 133 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون چوبی مدل 133 سهیل یکی دیگر از مدل های مدرن تولید شده توسط برند سهیل در دسته بندی میزهای TV می باشد. این میز تلویزیون با توجه به آنکه از کلافی تشکیل شده از ام دی اف ساخته شده است دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به کالاهای ساخته شده از نئوپان و ملامینه می باشد که از میان آنها می توان به دوام و استحکام بالاتر اشاره کرد. میز تلویزیون مدل 133 سهیل که با طول 160، عمق 40 cm و ارتفاع 50 cm تولید می گردد، یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای آپارتمانی و تلویزیون های تا 60 اینچ به شمار می رود. این میز تلویزیون دارای 2 طبقه و 2 کمد نیز بوده تا فضای مناسبی را برای انواع دستگاه ها و لوازم جانبی تلویزیون فراهم آورد همچنین تمامی یراق آلات و دستگیره های درب های آن نیز از برترین برندهای وارداتی و به صورت آرام بند می باشند. پایه های این میز TV نیز از چوب وارداتی راش تولید شده و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در نهایت برجسته ترین ویژگی میز تلویزیون مدل 133 سهیل، روکش طبیعی و منحصر به فرد چوب درخت بلوط آن بوده که وجه تمایز بی همتای آن برای برتری نسبت به تمامی روکش های محصولات مشابه می باشد که این روکش نیز در رنگ های مختلف قابل سفارش بوده تا بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون خود ست بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شده آراسک مدل AR 27این کالا ساخته شده با ورق درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار PVC برای لبه های کتابخانه استفاده شده که در طراحی و دید میز TV نقش بسزایی دارد همچنین از استحکام بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل TARA-014-180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز با دارا بودن دو کشو و دو در بسیار جادار است. طراحی خاص این محصول ظاهری مستحکم و بسیار زیبا به آن بخشیده است. ما در ساخت تمامی محصولات از افراد مجرب و حرفه ای استفاده کرده ایم. و سعی داریم با ساخت محصولات با طراحی به روز و با کیفیت نقشی در زیبا سازی محیط زندگی هم وطنان عزیز ایفا کنیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 48 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل TV-105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لازم نیست اثری گران‌بها باشد تا به دل بنشیند. میز تلویزیون مدل TV103 مثال بارز زییابی در عین سادگی است، این سری از میز ها با هدف قراردادن مفهوم زیبایی در عین سادگی و با رویکرد تولید اقتصادی همگام با کیفیت بالا، انتخابی ایده آل برای فضایی مدرن و دلنشین بوده و نیز جایگزینی زیبا و به صرفه برای میز های تجملاتی و گران قیمت میباشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE4556 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل IKE4556 جنس روکش از ملامینه میباشد و دارای سه کشو و نحوه باز و بسته شدن به صورت مگنتی میباشد و این کالا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در رنگ بندی های زیبا و شکیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE 4212 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون IKE 4212 دارای دو عدد کشو با ریل ساچمه ای با کیفیت و جنس روکش از ملامینه ضد خش میباشد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. چند رنگ شامل بدنه قهوه ای روشن و کشو های سفید میباشد. کشو ها با مگنت باز و بسته میشوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی هر خانه‌ای است. اگر برای خانه‌تان قصد تهیه میز تلویزیون جدید و خاص را دارید، میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل با طول 160سانتی‌متر، عرض 38 سانتی‌متر و ارتفاع 48 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است. این میز تلویزیون 25 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 3 عدد کشو با دسگیره طلایی در نظر گرفته شده است . این تعداد کشو برای قرارگیری لوازم جزئی مناسب است. جنس غالب میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل از جنس ام دی اف MDF با روکش باکیفیت است. برای این کالا از پایه‌هایی با جنس فلز با روکش طلایی استفاده شده است.رنگ و طراحی میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در بین میز یک فضا برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
این میز زیبا با کیفیت عالی تولید شده و در بسته بندی کارتنی و داخل نایلون حباب دار به منزل شما ارسال می شود همراه این میز سه عدد دستگیره با پیچ و چهار عدد پایه فلزی با پیچ قرار داده شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون سهیل مدل پتینه 137 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل 137 سهیل این میز تلویزیون با توجه به آنکه از کلافی تشکیل شده از ام دی اف ساخته شده است دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به کالاهای ساخته شده از نئوپان و ملامینه می باشد که از میان آنها می توان به دوام و استحکام بالاتر اشاره کرد. میز تلویزیون مدل 137 سهیل که با طول 160 cm، عمق 40 cm و ارتفاع 45 cm تولید می گردد، یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای آپارتمانی و تلویزیون های تا 60 اینچ به شمار می رود، هرچند که این میز قابلیت سفارش در ابعاد مورد دلخواه شما برای تلویزیون های سایزهای مختلف را نیز دارا می باشد. این میز تلویزیون دارای 2 طبقه و 2 کشو بوده تا فضای مناسبی را برای انواع دستگاه ها و لوازم جانبی تلویزیون فراهم آورد همچنین تمامی یراق آلات و دستگیره های درب های آن نیز از برترین برندهای وارداتی می باشند. پایه های این میز TV نیز از چوب وارداتی راش تولید شده و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در نهایت برجسته ترین ویژگی میز تلویزیون مدل 137 سهیل، روکش طبیعی و منحصر به فرد چوب درخت بلوط آن بوده که وجه تمایز بی همتای آن برای برتری نسبت به تمامی روکش های محصولات مشابه می باشد که این روکش نیز در رنگ های مختلف با پتینه کاری های متفاوت قابل سفارش بوده تا بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون خود ست بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DL102M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DL102M ساخته شده از جنس ام دی اف در طول 140 و ارتفاع 27 و عمق 24 سانتیمتر مناسب انواع تلویزیون تا 60 اینچ را ساپورت میکند. این میز با داشتن یک درب داشبوردی بزرگ و همچنین طبقات جادار وسایل بسیار زیادی را در خود جای می دهد برای خرید جنس و ابعادهای متفاوت میتوانید دیگر میزهای دکوراسیون دلفانی را ببینید. این میز در حالت تک رنگ و مونتاژ شده برای شما ارسال میگردد. لطفا برای خرید رنگ دلخواه خود حتما طبق سمپل رنگ موجود در تصاویر انتخاب خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است همراه میز چند عدد پیچ رولپلاک قرار داده ایم که با داشتن یک دریل میتوانید میز را روی دیوار نصب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری راهپود مدل نیلوفر A130 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

درمیزهای دیواری راهپود با توجه به تکلونوژی تولید کاملاً متفاوت و انحصاری،راه چوب و راه پود درتمامی خمها و زوایا به طور پیوسته بدون هیچگونه درز انقطاعی ، بسیار باکیفیت با لبه های تمیز وخط کشی شده در امتداد هم میباشد (دقیقا شبیه عکس ).این ساختار یکپارچه و خطوط هندسی که به واسطه طراحی واجرای بی نظیر شلف پدید آمده است ، کلاف عظلانی مستحکم ،همراه با تحمل وزن بالای 15 کیلو را در کنار زیبایی منحصر به فرد و مدرن شلف به ارمغان آورده است.میز تلویزیون دیواری نیلوفر a130 ، به‌صورت 3 تکه طراحی‌شده است. هنگام خرید ابعاد تلویزیونتان رادر نظر داشته باشید . میزنیلوفر در طول 103و 113 و130 و155 سانت با عمق های متفاوت توسط کارگاه هنری راهپود طراحی و در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد کشور به شماره33502 به ثبت رسیده و فقط در دیجی کالا خدمت مشتریان گرامی ارائه میگردد.میز به طول 130 سانت ،ارتفاع عمودی (سمت چسبیده به دیوار) 14سانت تا نوک هرم و عمق 27 سانت (صفحه روی میز) می‌باشد. به همراه میز اصلی دو عدد شلف تزئینی ارائه‌ شده است که به سایزهای 40 و 55 سانت در عمق 11.5 و 13.5 سانتیمتر، می‌باشد.با اضافه کردن شلفهای کاربردی راهپود در بخش شلف وطبقه دیجی کالا در قسمتهای دیگر دکوراسیون داخلی میتوان هارمونی و وحدت بی نظیری را ایجاد کرد.روکش به کار رفته pvc کره ای باضخامت 0.5 میلیمتر،در سفید هایگلاس براق و در قهوه ای تیره و، به ترتیب برند باکیفیت و ضد خش هانوی (زرد نمیشود) و برند پاراکس درتمام رنگها،میباشد. پیشانی ظریف میزنیلوفر 10 میلیمتر ضخامت دارد درنتیجه تولید با ورق 16 میل اساساً ممکن نیست در نتیجه ضخامت MDF در قسمتهای مختلف براساس طراحی درتغییر میباشد،ازاینرو اگر درنظرتان محصول مقاوم وجاندار بایدتو پُر وسنگین وضخیم و 16 میل باشد،محصولات ما نظرتان را جلب نخواهد کرد.چون اساسا هدف ما تولید مصنوعات چوبی کم وزن به جهت سهولت در نصب بر روی دیوار، مخصوصاً پنلهای نازک گچی امروزی میباشد.در میز قسمتی برای پنهان کردن سیم‌های اضافه در نظر گرفته‌شده است. برای نصب هالوژن جهت نورپردازی، نیاز به ایجاد سوراخ بر روی شلف ها می‌باشد که توضیحات موردنیاز در دفترچه راهنما ذکرشده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل 207 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون بیتلی مدل دکومبل کد 207 با طول 160 سانتی‌متر است . متریال این میز از جنس تمام MDF با روکش وکیوم ساخته شده است . همچنین این میز چوبی زیبا علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیکی که دارد با رنگ های قهوه ای طوسی روشن و سفید تولید می شود. این میز دارای دو عدد کشو جادار و یک درب داشبردی زیبا است که میتوان لوازم جانبی مانند دی وی دی و پلی استیشن را در خود جا دهد میز تلویزیون دکومبل کد 207 طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود. این میز مناسب برای تلویزیون های 40 اینچ تا 60 اینچ میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دینیال مدل 0195 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دینیال مدل DINIAL 0195 مثال بارز زییابی در عین سادگی است، این سری از میز ها با هدف قراردادن مفهوم زیبایی در عین سادگی و با رویکرد تولید اقتصادی همگام با کیفیت بالا ترکیب چوب و فلز ، انتخابی ایده آل برای فضایی مدرن و دلنشین است. میز تلویزیون دینیال محصولی جدید از کمپانی دینیال با استفاده از متریال با کیفیت محصولی مدرن و کاربردی به شما عزیزان عرضه کرده است.میز های دینیال به همراه هولوگرام شرکتی و دفترچه راهنمای نصب برای شما عزیزان ارسال میگردد لازم به ذکر است زمان مورد نیاز برای نصب میز ها 10 دقیقه می باشد و حتی یک خانم خانه دار به تنهایی می تواند این محصول را نصب کند.فلز استفاده شده برای این محصول بسیار مقاوم بوده و رویه رنگ فلز الکترواستاتیک ضد خش و زنگ زدگی است. این مدل میز تلویزیون دینیال برای تلویزیون های تا 50 اینچ توسیه میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فلاش تانک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون کارینو مدل EM160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی هر خانه‌ای است و وجود آن برای تکمیل دکوراسیون منزل ضروری است. اگر شما قصد تهیه میز تلویزیون برای خانه خود را دارید، میز تلویزیون مدل EM160 محصولی از برند کارینو، یکی از گزینه‌های مناسب و شیک برای شما است. این میز تلویزیون 25 کیلوگرم وزن دارد و با طول 140 سانتی‌متر، عرض 38 سانتی‌متر و ارتفاع 47 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 3 عدد کشو در نظر گرفته شده است. این کشوها مخفی هستند. این تعداد کشو برای قرارگیری لوازم جزئی مناسب است. جنس غالب میز تلویزیون کارینو مدل EM160، از MDF است. هم‌چنین برای این کالا از پایه‌هایی از جنس MDF ساده استفاده شده است؛ این مورد علاوه بر افزایش زیبایی میز، به افزایش مقاومت و طول عمر آن کمک کرده است. این میز روکشی از جنس پی وی سی دارد. برای روی میز از ام‌دی‌اف استفاده شده است. کیفیت این میز بسیار بالا بوده و رنگ و طراحی این میز سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در پایین کشوها 2 فضا برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است و از این نظر نیز بسیار کاربردی است. با خرید میز تلویزیون کارینو مدل EM160، زیبایی دکوراسیون منزل خود را چندین برابر کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در حال حاضر گرایش به میز تلویزیون های سبک کلاسیک بسیار افزایش یافته ،برای رعایت قوانین دکور میبایست تمام عناصر از این سبک تبعیت کنند ، میز تلویزیون یا همان میز LCD یکی از عناصر تاثیر گذار در زیبایی یک اتاق مخصوصا اتاق پذیرایی می باشد ، میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111 میزی است که طراحی بسیار ساده و در عین حال جذابی دارد و در سبک کلاسیک قرار می گیرد .جنس این میز MDF با روکش وکیوم بوده و نمای بسیار زیبایی دارد ، این میز از دو کشوی معمولی و دو محفظه کابینتی برخوردار بوده . رنگ این میز آنتیک ( قهوه ای چوبی ) می باشد . همچنین دارای محفظه ای برای قرار دادن لوازم جانبی مانند DVD پلیر و کنسول بازی و مواردی از این قبیل است . طراحی ساده ی این میز باعث می شود با تمام دکوراسیون های کلاسیک و حتی برخی درکور های مدرن هم خوانی زیبایی داشته باشد . طول این میز 140 سانتی متر ، عرض 40 و ارتفاعی برابر با حدود 50 سانتی متر دارد که برای تلویزیون های تا 60 اینچ مناسب است لطفا نظر خود را ارسال کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود آراسک فروشنده اصلی این کالا با xxمتریال درجه 1 xxمی باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون اِلِنسی مدل Saaren خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تی وی سارن در اوج سادگی ، کاربردی و چشم نوازست. جذابیت سارن در طراحی ماژولار میز و همچنین ترکیب زیبای رنگ های سفید و قهوه ای است که مینیمال بودن طرح و نقش آن، به نمایش بهتر و نمای این میز تلویزیون مدرن جدید افزوده است. این محصول از دو قسمت تشکیل شده که بخش سفید رنگ آن، دارای سه کشو با بدنه ای جدا بوده و در دل یک یونیت زمینی با طرح چوب تعبیه شده است. بدنه سفید رنگ نقش ستون و محکم کننده واحد قهوه ای را داشته و به کمک بخش c شکل قهوه ای این میز، میتوانید طول میز را تغییر دهید. با تنظیم فاصله کابین سفید در دل کابین قهوه ای، می توانید طول میز را از 200 سانتی متر به 240 سانتی متر تغییر داده و به طول دلخواه برسانید. سارن عمقی 40 سانتی داشته و می توانید انواع اکسسوری گلدان یا مجسمه را روی آن قرار دهید ، چرا که بدنه محصول توسط ام دی اف های ضخیم ساخته شده و کیفیت یراق آلات استفاده شده در آن به حدی بالاست که جای هیچ نگرانی برای وزن بار سوار بر میز نخواهید داشت. بدون شک این محصول یکی از محبوبترین طراحی های مینیمال و بروز برند النسی بوده و قابل مقایسه با محصولات این دسته نیست. مخصوصا برای استفاده زوج های جوان که تفکر طراحی دکوراسیون متفاوت و کاربردی دارند. برای دریافت این محصول می توانید از گزینه اضافه به سبد خرید استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون گالری چوب آشنایی مدل 736 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میزهای تلویزیون با طراحی جدید و دارای زیبایی خاص یکی از جذابترین و شیکترین میزهای موجود در بازار است که برای فضای خانه بسیار مناسب می باشد و می توان زیبایی خاصی را با آن به خانه بخشید، این میز تولید شده توسط گالری چوب آشنایی یک محصول جدید بوده که طرح خاص و زیبایی شگفت انگیزی دارد. نحوه انتخاب طرح صفحه میز تلویزیون در ادامه قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میزتلوزیون دیواری مدل WB005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدلWB005,یک میز با طراحی ساده و مینیمال است که دارای دو قسمت برای قرار دادن گیرنده دیجیتال و قسمتی با درب مگنتی مجزا برای قرار دادوسایل تعبیه شده است ,که مسیر کابل دستگاهها تا تلویزیون روی صفحه اصلی پیش بینی شده است رنگ اصلی بدنه کرم روشن (رنگ چوب روشن)است و رنگ درب خاکستری (نوک مدادی) است , که ترکیب رنگیه بسیار قوی و چشم نوازی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 37 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل نوستالژی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل نوستالژی طول 140 با طراحی به سبک‌ کلاسیک,مناسب برای فضاهای چیدمان شده با این سبک است.این میز با دو کشو و دو کمد فضای قابل توجهی در اختیار شما قرار میدهد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا