خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید بخارشو باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

قصد خرید بخارشوی برای منزل یا محل کار خود را دارید؟ به شما توصیه می کنیم بدون مطالعه راهنمای خرید بخارشو هرگز به سراغ انتخاب و خرید این دستگاه نروید. زیرا اگر می خواهید یک بخارشوی خوب و باکیفیت خریداری کنید، ابتدا لازم است با انواع بخارشو موجود در بازار آشنایی پیدا کرده و بدانید که بخارشوی خوب چه ویژگی هایی دارد و سپس مدل متناسب با نیازهای خود را خریداری نمایید. همچنین از آنجایی که برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه بخارشوی به بازار نموده اند، برای خرید بخارشور مناسب بهتر است بهترین بخارشوی موجود در بازار را بشناسید و دستگاهی با قیمت مناسب بخرید. از این رو حتما نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو از نکته خرید را تا انتها مطالعه کنید.

بخارشوی چیست ؟

بخارشو یکی از آن ابزارآلاتی در خانه است که می‌تواند زندگی شما را به شکلی شگفت‌آوری راحت کند. این دستگاه‌ها این قابلیت را دارند که کف خانه را به شکلی بهینه تمیز کنند و در کنار آن بتوانید از بابت تمیزی مبلمان و تخت‌خواب‌ها هم مطمئن باشید. از طرفی اگر همواره نگران تمام شدن مواد شوینده‌ در خانه یا بحث‌های زیست‌محیطی هستید، یک بخارشوی باکیفیت می‌تواند این نگرانی را برطرف کند و با بخار بسیار داغ هر نوع آلودگی‌ای را از بین ببرد.

مزیت استفاده از بخارشوی

  • ضدعفونی کردن سطوح نظیر سنگ، پارکت، سرامیک، اپن و …
  • از بین بردن اثرات مواد شوینده‌ قبلی از روی سطوح
  • استفاده آسان و سرعت تمیزکنندگی بالا
  • از بین بردن میکروب‌های موجود در محیط
  • جدا کردن کاغذ دیواری یا انواع چسب از سطوح
  • تمیز کردن زیورآلات و براق کردن طلا
  • تمیز کردن خودرو

در این مطلب می خوانید: نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو

انواع بخارشو

در این قسمت از این راهنمای خرید به سراغ معرفی ۴ نمونه از مدل‌های رایج بخارشوی در بازارهای جهانی می‌رویم تا روند انتخاب و خرید این محصول را برای شما راحت‌تر کنیم.

بخارشوی دستی (Handheld Steam Cleaner)

بخارشو‌ی دستی کالایی کوچک، قابل‌حمل و کاربردی است که جزو گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه در این دسته از محصولات به شمار می‌رود. به طور کلی اندازه‌ی جمع و جور بخارشوهای دستی کار کردن با آن‌ها را بسیار آسان می‌کند، همچنین در صورت عدم استفاده جای زیادی را نمی‌گیرند و تقریبا می‌توانید آن را در هر جایی قرار دهید. بخارشوی دستی به منظور پاک کردن لکه‌های کوچک در فرش یا تمیز کردن سریع پنجره‌ها گزینه‌ای کارا و ایدئال است، اما باید بدانید که در تمیز کردن سطوح بزرگ چندان کاربردی نیستند. درواقع اندازه‌ی کوچک آن‌ها برای تمیزکاری پیشخوان‌ها و گوشه کنارهای خانه بیش از تمیز کردن کف اتاق‌ها مفید است.

بخارشوی ایستاده (Steam Mops)

بخارشوهای ایستاده در درجه اول برای تمیز کردن کف اتاق‌ها طراحی شده‌اند. این نوع از محصولات که ساختاری مشابه با جاروبرقی ایستاده را دارند، به شکل عمودی هستند و با توجه به وزنی که دارند به راحتی حمل می‌شوند. بخارشوهای ایستاده معمولاً شامل یک مخزن آب در داخل دسته یا متصل به آن هستند. بخارشوی ایستاده می‌تواند عملکردی کاملا مشابه با تی داشته باشد ولی در عین حال در تمیز کردن و ضدعفونی کردن کف‌ زمین بسیار کارآمدتر است.

در حالی که هر مدل از این گزینه‌های ایستاده احتمالاً ویژگی‌ها و لوازم جانبی متفاوتی را ارائه کنند، اما وجه مشترک همه‌ی آن‌ها ارائه‌ی بخاری داغ است که میکروب‌ها، باکتری‌ها و انگل‌هایی را که ممکن است در کف خانه‌ی شما کمین کرده‌ باشند را از بین می‌برند. از طرفی نیازی هم به استفاده از مواد شوینده‌ی مختلف نیست و زمان کمتری صرف تمیز کردن کف اتاق‌ها خواهد شد. بخارشوی ایستاده معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های دستی هزینه دارد و قیمت‌ آن احتمالا بر اساس برند، قدرت، تطبیق‌پذیری و لوازم جانبی، متفاوت خواهد بود.

بخارشو سیلندری یا کپسولی (Cylinder Steam Cleaner)

بخارشوهای سیلندری یا کپسولی، از جمله گزینه‌های حجیم‌تر و بزرگتر هستند، بنابراین ممکن است ذخیره‌سازی آن‌ها در خانه‌های کوچک کمی دشوارتر باشد. با این حال، اجازه ندهید که این موضوع شما را از خرید این مدل‌ها منصرف کند. زیرا این نوع بخارشو در تمیز و ضدعفونی کردن خانه بسیار کارآمد است. به طور کلی اندازه‌ی بزرگتر این محصولات بیشتر به دلیل وجود مخزن آب بزرگتر در ساختار آن است، طبیعتا این مخزن بزرگتر به شما این امکان را می‌دهد که کارهای نظافتی بیشتر و در مقیاس بزرگ‌تر را بدون نگرانی در مورد پرکردن مجدد واحد آب دستگاه انجام دهید. این نوع بخارشوی اغلب با اتصالات مختلفی برای تمیزکاری سطوح مختلف ارائه می‌شوند. به همین دلیل هم تنوع ساختاری زیادی دارند. این تطبیق‌پذیری بخارشو به شما این امکان را می‌دهد تا از بخارشوی کپسولی برای کف، پیشخوان و حتی گزینه‌هایی مانند پرده‌ها و لباس‌های مجلسی استفاده کنید.

قیمت‌ این کالا بر اساس مدل‌های مختلف موجود در بازار برای آن متفاوت است، اما به طور متوسط، یک بخارشو سیلندری از هر دو بخارشوی دستی یا ایستاده گران‌تر است. البته علی‌رقم قیمت بالاتر این مدل‌ها،به کمک این نوع محصولات تقریباً می‌توانید تمام قسمت‌های خانه‌ی خود را به راحتی تمیز و ضدعفونی کنید.

بخارشوی چندمنظوره (Vapor Steam Cleaner)

بخارشوی چندمنظوره از نظر شکل و عملکرد مشابه با بخارشوی‌ کپسولی است و بسیاری از مزایای آن مشابه مدل قبلی است. این نوع بخارشوی معمولاً دارای ویژگی‌ها و ملحقات بسیار متنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا انواع سطوح و اشیاء را به‌راحتی تمیز کنید.

از جمله اصلی‌ترین وجه تمایزهای این نوع بخارشوی توانایی آن در تولید بخار خشک است. بخارشوهایی با این قابلیت این امکان را فراهم می‌کنند که تمام سطوح را در عین تمیز کردن کاملا خشک  کنند و نیازی به صرف زمان برای خشک شدن محیط بعد از پاک‌سازی نباشد. همچنین برخی از لوازم خانه که به رطوبت حساس هستند هم می‌توانند مشمول تمیزکاری بنیادی شوند. البته لازم به ذکر است که این محصولات از انواع مدل‌های گران‌قیمت بازار به شمار می‌روند.

در این مطلب می خوانید: نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو

نکات مهم خرید بخارشوی

گنجایش و ظرفیت مخزن دستگاه

نخستین نکته‌ای که هنگام خرید بخارشوی باید مد نظر قرار گیرد گنجایش و ظرفیت مخزن دستگاه می‌باشد. اکثر دستگاه‌های بخارشوی موجود در بازار بین 0.5 تا 2 لیتر ظرفیت مخزن دارند.

توان دستگاه بخارشو

نکته دوم که هنگام خرید بخارشوی باید در نظر گرفته شود توان دستگاه است که هرچه توان دستگاه بالاتر باشد آب داخل مخزن زودتر به بخار تبدیل می‌شود و شما می‌توانید کارهای خود را زودتر انجام دهید. توان اکثر بخارشوهای موجود در بازار بین 1500 تا 2000 وات است.

قدرت پرتاب دستگاه بخارشو

نکته دیگر که فوق‌العاده مهم است قدرت پرتاب بخار می‌باشد. اکثر بخارشوهای موجود در بازار دارای قدرت پرتاب بین 2 تا 5 بار هستند. برای بخارشوها قدرت پرتاب بخار با واحدی به نام بار سنجیده می‌شود که به عنوان مثال کارچر 3.2 بار یا 3.5 بار می‌باشد در حالی که برای سونامی 4.5 بار و بایت روم حدود 4 بار قدرت پرتاب بخار دارد.

ایمنی دستگاه بخارشو

و اما نکته‌ای که از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و هنگام خرید بخارشوی باید در نظر گرفته شود ایمنی دستگاه می‌باشد. همواره توصیه می‌شود دستگاه بخارشویی را خریداری نمایید که به قفل کودک و سوپاپ اطمینان مجهز باشد. وقتی در مخزن دستگاه را می‌بندیم کامل قفل شود و تا وقتی دستگاه سرد نشده است قادر به باز کردن درب مخزن دستگاه نباشیم.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو گفته شد، می توانید بخارشوی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه بخارشوی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شیشه شوی کرشر مدل WV 5 Plus N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه شوی Kärcher WV Plus N برای تمیز کردن موثر پنجره های شما ایده آل است. این ابزار اصلی در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند: تمیز کردن پنجره ها حدود 3 برابر کمتر از تمیز کردن با دست زمان می برد! این شیشه پاک کن سبک وزن و کم صدا با یک اسپری، دو پارچه میکروفیبر ارائه می شود، سطوح شیشه ای شما را بدون بر جای گذاشتن هیچ اثری درخشان می کند. WV Plus N خستگی ناپذیر به یک باتری قابل تعویض قابل تعویض مجهز شده است، این به شما امکان می دهد از استقلال تقریباً نامحدود لذت ببرید. بی سیم: این شیشه پاک کن جمع و جور، سبک و بی صدا مجهز به باتری است که با یک بار شارژ تا 35 پنجره را تمیز می کند. موثر: دستگاه ترکیب سمپاش با هود میکروفیبر، اسکاج و جاروبرقی آب، نتیجه ای بی عیب و نقص، بدون رگه یا چکه را برای شما تضمین می کند. عملی: دارای مخزن آب کثیف 100 میلی لیتری قابل جابجایی برای تخلیه سریع و بدون خطر کثیف شدن و 2 اسکریج در اندازه های مختلف برای نتایج عالی در سطوح کوچک و بزرگ باتری قابل جابجایی: مدل WV5 را می توان با یک باتری یدکی و یک ایستگاه شارژ (اختیاری) برای استقلال تقریباً نامحدود استفاده کرد. کاربرد: تمام سطوح صاف | آینه ها | کاشی | میز شیشه ای | صفحه دوش

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو وردا مدل 8260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی وردا مدل VER8260 وسیله ای مدرن و سبک است که امروزه طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده. این مدل به دلیل بهره گیری از توان قدرتمند 2000 وات، ظرف مدت کوتاهی آماده به کار شده و با ایجاد فشار بخار 4 بار، بدون نیاز به مواد شوینده، سرسخت ترین لکه ها و ویروس ها را به راحتی از بین می برد. مخزن بزرگ 1.5 لیتر، ما را از پر کردن مکرر آن بی نیاز می کند تا بتوان بدون وقفه، عملیات نظافت را انجام داد. بخارشو VER 8260 برای تمیز کردن سطوح مختلف عرضه گردیده که با کمترین تلاش می توان به نتایج شگفت انگیزی دست یافت. همچنینبه همراه این دستگاه بخار همه کاره ایده آل و محبوب، لوازم جانبی متفاوت همراه با اتصالات و برس های مورد نیاز برای تمیز کردن گوشه و کنار خانه نیز ارائه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو دایوو مدل EasySteamer خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی دایوو از جمله بهترین تولیدات در زمینه بخارشوی است. این مدل برای تمیز کردن کل خانه، انواع قاشق و چنگال، چاقو، تخته برش، فر و مایکروفر، یخچال و فریزر، شیرآلات، سرویس بهداشتی، خودرو و سطوح مختلف طراحی شده است و به خوبی می‌تواند محیط را عاری از هرگونه باکتری نماید. این دستگاه مجهز به انواع نازل های گوناگون، لوازم جانبی مختلف و محفظه نگهداری سیم برق می باشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد، بزرگترین مزیت این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های بخارشوی قابلیت تولید پیوسته بخار در کمترین زمان ممکن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو نانیوا مدل NS-6500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشور 1600 وات نانیوا مدل NS-6500 این محصول ایرانی بسیار باکیفیت بوده و در عین حال کم مصرف. با وجود سری های مختلف نظافت را راحت تر کرده و همه سطوح را برق خواهد انداخت با خرید محصول ایرانی از شغل کارگر ایرانی حمایت کنید

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی درما مدل DEM-ZQ610 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخار شوی شیائومی مدل DEM-ZQ610 بخار شویی چند منظوره ، پر قدرت و بسیار سبک که با داشتن ۵ سر تعویضی ، کارایی خود را به عنوان یک محصول چند کاره بیش از پیش به رخ میکشد. این دستگاه وکیوم با ۵ سر جارویی مختلف قادر به ایجاد بخار فشار قوی ، حل کردن کثیفی ها و سپس پاکسازی کامل را داراست. علاوه بر این ها بوی بد کثیفی های مثل روغن نیز توسط این دستگاه و کیسه بو بر ان کاملا از بین میروند. برای شستشوهای طولانی مدت تانکر آبی با ظرفیت ۲۳۰ میلی لیتر تعبیه شده که به راحتی به دستگاه متصل و سرعت کار شما رو افزایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شوی میگل مدل GST 120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی از جمله ابزارهای برقی است که این روزها برای استفاده روزمره می‌تواند بسیار مفید باشد. میگل از جمله برندهایی است که بخارشوی‌های مناسبی به بازار ارائه می‌کند. این بخارشوی‌ها با از بین بردن باکتری‌ها از سطوح لباس‌ها و پارچه‌هایی همچون پرده و مبل و حتی شیشه می‌تواند به پاکسازی کمک قابل توجهی داشته باشد. بخارشوی بدون مکش میگل مدل GST 120 از جمله این بخارشوی‌ها است. این بخارشوی 7 دقییقه زمان برای آماده به کار شدن لازم دارد و مدت بخاردهی آن 25 دقیقه است. با استفاده از ابزارهایی که به همراه این بخارشوی ارائه می‌شود شما می‌توانید سطوح مختلفی را پاکسازی کنید. جنس جوش‌آور این بخارشوی از استیل ضدزنگ بوده و کیفیت مناسبی ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو فکر مدل MAXI CLEAN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی ایستاده فکر 10 در 1 مدل ماکسی کلین FAKIR - MAXI CLEAN به صورت ملایم و اکولوژیکی از لوازم کاربردی و پراستفاده برای نظافت کلیه سطوح هست که با عملکرد بخار داغ و قوی خود به خوبی سطوح مختلف و گوناگون را تمیز و ضدعفونی می‌کند و با استفاده از بخار داغ سطوح شما را با قدرت بسیار زیاد تمیز خواهد کرد. بخار شوی ماکسی کلین آلودگی و چربی موجود در کلیه سطوح را به طور موثر و بدون مواد شیمیایی پاکسازی نموده و همچنین 99٪ باکتری ها و عوامل بیماری زای موجود در این سطوح را از بین می برد. کمپانی فکر آلمان با فناوری بروز محصولاتی با نیاز روز به مشتریان خود ارائه می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. به کمک طراحی ارگونومیک مولتی فلکس ، مفاصل چرخان ، کفی بخارشوی با چرخش 180 درجه‌ای و سیستم پاک کنندگی قوی می توانید به راحتی به مکان های با دسترسی دشوار ( زیر مبل و گوشه ها، درزها و شکاف های تنگ و باریک) و سخت صعب العبور برسید و نظافت خود را انجام دهید. این دستگاه وسیله‌‌ای کاربردی برای پاک‌کردن سطوح مختلف نظیر سنگ، پارکت، فرش، موکت، اپوکسی، لمینت، چوب، سرامیک، شیشه، دیوار، سرویس های بهداشتی، توالت فرنگی، اجاق گاز، فر، مایکروویو و سینی ها آنها و سایر سطوح بسیار مناسب هستند که با بخار داغ و قوی می تواند تمیز نماید. با توجه به وسایل جانبی و سری های مختلف حتی مکان های غیر قابل دسترس را می تواند به راحتی پاکسازی کند. بخارشوی مکسی کلین با وجود مخزن آب بزرگ به حجم 350 میلی لیتر و توان خروجی 1300 وات تجربه ای تمیز کردن فوق العاده و همچنین با وجود فیلتر از بین برنده سختی آب و قابل جابجایی از کالسی (Calcium) شدن بخار شستشو جلوگیری کرده و طول عمر طولانی دستگاه را تضمین می نماید. با وجود طول سیم زیاد و شعاع عملکرد 6 متری فضای حرکت زیادی برای شما فراهم می نماید و هیچ گونه آزار دهندی برای جابه جایی پریز ها ندارد. دستگاه پس از 30 ثانیه شروع به گرم شدن شده و زمین شوی آماده استفاده می شود و با بخار ایجاد شده با لکه های سمج شروع به مبارزه می کند. این بخارشوی شامل یک نازل پنجره/ کف، یک نازل شکاف، یک نازل جت، یک برس کوچک و بزرگ، اتصال کف، یک بالشتک کف،یک اتصال کفگیر،یک اتصال لباس، 2 پارچه میکرو فایبر برای کف، یک قاب کشویی و یک پیمانه و قیف می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو نانیوا مدل NS-5500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخار شور 1800 وات نانیوا مدل NS-5500 این محصول ایرانی و باکیفیت بوده و با وجود سری های متعدد مناسب برای تمیز کردن انواع سطوح مختلف میباشد و به راحتی درز بین سطوح را که تمیز کردنشان سخت یا غیر ممکن هست را به راحتی پاک کرده و تمیزی را به همراه می اورد از این محصول مشود برای تمیز کردن داخل خودرو هم استفاده کرد مخزن اب این محصول به صورتی طراحی شده که در هنگام پر بودن وزن دستگاه به مقداری نباشد که حمل ان سخت باشد و همچنین اب مخزن زود به پایان نرسد در استفاده از این کالا بهتر است از اب مقطر استفاده شود ولی از اب شیر هم میشود استفاده کرد به علت توان بالای این دستگاه بعد از گذشت چند دقیقه اندک بخار اماده میشود با خرید از محصولات ایرانی با کیفیت از تولید داخل حمایت کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو ویکنز مدل VIC-630 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشو باکس دار مدل VIC-630 با توان 2000 وات قابلیت شستشو و نظافت انواع سطوح والبسه را دارد این مدل بخارشو بسیار سریع به حالت آماده به کار رفته و از توان بخار دهی 4 بار برخوردار است و در سه رنگ مختلف تولید می‌شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو میگل مدل GTM130 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تی بخارشوی 1300 وات میگل با بخاردهی قدرتمند وسیله ای مناسب جهت تمیزکاری و ضدعفونی انواع سطوح (چوب،‌کاشی، سرامیک، فرش و ...) می باشد، بخاردهی مداوم در مدت 20 دقیقه و مدت زمان آماده به کار 45 ثانیه از ویژگی های منحصربفرد این کالا است. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به 2 درجه تنظیم بخار، قابلیت تنظیم لوله تلسکوپی تا 70 سانتی متر و خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی کرشر مدل SC5 EASYFIX به همراه 3 عدد کیسه جاروبرقی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

SC5 یکی از مدل‌های بخارشوی تولیدشده توسط شرکت «کِرشر» (Kärcher) محسوب می‌شود. از این نوع بخارشو، برای نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف مانند دیوار، پنجره، سرامیک، سرویس‌های بهداشتی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌کنند. کیفیت ساختی که برای تولید دستگاه‌های بخارشوی کرشر به‌کاررفته، در سطح بسیار بالایی است. SC5 با طول44، عرض 31 و ارتفاع 30 سانتی‌متر و وزن 6 کیلوگرم تولید می‌شود. این محصول با قدرت 2200 وات کار می‌کند. برای این محصول قابلیت تنظیم فشار بخار وجود دارد. لوله‌ی تلسکوپی دستگاه به کاربر در استفاده از دستگاه کمک زیادی می‌کند. اگر مدت‌زمان زیادی با این دستگاه کار می‌کنید، می‌توانید همزمان با استفاده از آن (در حالت روشن) به مخزن آب اضافه کنید. البته مخزن آب این دستگاه از دو قسمت ثابت و جداشونده تشکیل‌شده است. گنجایش آب برای مخازن ثابت و جدا‌شونده به ترتیب 500 و 1500 میلی‌لیتر در نظر گرفته‌شده است. در کنار بخارشو مدل SC5 دو سایز برس پارویی به همراه پد، دو نمونه سری لوله و نازل برس‌دار و لوله‌ی تلسکوپی قرار گرفته‌اند. شرکت کرشر، یکی از تولیدکنندگان مطرح در تولید برخی لوازم‌خانگی ازجمله انواع بخارشو و کارواش خانگی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را تولید و به بازار معرفی می‌کند. کارگاه‌های تولید این کشور در کشورهای مختلفی نظیر آلمان، ایتالیا، چین و ... مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو وینینگ استار مدل ST-5311 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی لباس ابزاری است که برای از بین بردن سریع چین و چروک‌ها از لباس‌ها و پارچه‌ها با استفاده از بخار دمای بالا استفاده می‌شود. بخارشو لباس وینینگ استار مدل st-5311 یک دستگاه کارآمد و قابل حمل است که به شما امکان می دهد لباس های خود را به راحتی و سریع تمیز کنید. این بخارشوی با توان 1200 وات و ولتاژ 220-240 ولت کار می کند و در هر بار شارژ مخزن آب آن 135 میلی لیتر آب را به بخار تبدیل می کند. این بخارشوی دارای دکمه روشن و خاموش، نشانگر قدرت، برس و پیمانه آب است که استفاده از آن را آسان می کند. این بخارشوی قادر است 15 گرم بخار در دقیقه تولید کند و دو حالت بخار دارد که می توانید بسته به نوع پارچه حالت موردنظر انتخاب کنید با استفاده از بخارشوی دستی لباس وینینگ استار مدل st-5311 شما می توانید لباس های خود را از چروک، لک، بو و باکتری ها پاک کنید و ظاهر تازه و شیکی به آن ها ببخشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیشه شوی کرشر مدل WV2 Black Edition خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه شیشه شوی کرشر WV 2 Black Edition شیشه ها و سطوح مختلف را تمیز و درخشان می کند. این دستگاه دارای یک نازل مکش باریک به اضافه یک بطری اسپری، یک پارچه پاک کن میکروفیبر و مواد شوینده است که به آن اجازه می دهد تا حتی روی پنجره های مشبک و کابینت ها با کثیفی مبارزه کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشو و جاروبرقی کرشر مدل SV7 یک دستگاه قدرتمند با توان 2000 وات و ساخت کشور آلمان است. با داشتن این دستگاه همزمان جاروبرقی و بخارشویی خواهید داشت که فضای یک دستگاه را اشغال می‌کنند و برای خانه‌های کوچک امروزی بسیار مناسب است. این جاروبرقی دارای ابعاد 25×32×36 سانتی‌متر و 15 کیلوگرم وزن است. طول سیم آن 6 متر است که مقدار مناسبی است و آزادی عمل خوبی را هنگام استفاده فراهم خواهد کرد. مخزن آب بخارشو 2.5 لیتر گنجایش دارد و برای تولید بخار، 5 دقیقه زمان لازم دارد. این ظرفیت، 45 دقیقه استفاده از دستگاه را پاسخگو خواهد بود. بخارشوی کرشر SV7 برای شست‌وشوی زمین، دیوار و شیشه‌ها قایل استفاده است و دسته بلند آن، دسترسی به نقاط دور از دسترس را آسان می‌کند. همراه این جاروبرقی و بخارشو، سری‌های مختلف نیز وجود دارد که برای نظافت وسایل و قسمت‌های مختلف خانه مانند اجاق گاز، شیرآلات و مبلمان قابل استفاده هستند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو کرشر مدل SC3 UPRIGHT EASYFIX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه بخارشوی کارچر SC3 Upright EasyFix کارچر با طراحی خاص و کاربردی که دارد، برای نظافت سطوح مختلف مورد استفاده گرفته و عملکردی بی نظیر ارائه می دهد. با توجه به ساختار ایستاده و قابل حمل بودن دستگاه بخارشور خانگی، استفاده از آن بسیار ساده و آسان است و همه کاربران می توانند به کار کردن با این دستگاه بپردازند. با استفاده از بخارشوی خانگی مدل SC3 Upright EasyFix می توانید تمامی باکتری ها و ویروس های موجود بر روی سطوح را به راحتی از بین ببرید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو کرشر مدل SC2 EASYFIX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پس از جارو کردن، استفاده از آب و تی کشیدن برای از بین بردن لکه‌ها و جمع‌کردن خاک باقی‌مانده و نیز تمیز کردن نهایی محل کار و زندگی استفاده می‌شده است. استفاده از بخارآب به خاطر حرارت و قدرت نفوذی که دارد این روزها جای تی کشیدن را گرفته است. برای تمیز کردن با بخار، دستگاه‌های بخارشوی متنوعی به بازار عرضه شد. تبدیل هر چه سریع‌تر آب به بخار و قدرت متمرکز کردن بخار خروجی از نکاتی است که تولیدکنندگان مختلف در مورد آن حساسیت ویژه‌ای به خرج می‌دهند تا محصولاتشان از بقیه بهتر شود. یکی از این بخار شوی‌های بسیار با‌کیفیت موجود در بازار، کرشر مدل SC2 EASYFIX است. وزن بسیار مناسب 2.9 کیلوگرمی این محصول سبب شده تا مشکلی در راستای جا‌به‌جایی برای کاربر به‌همراه نداشته باشد. این محصول توانایی ذخیره‌سازی حجم یک لیتر آب را دارد و تنها به 6.5 دقیقه زمان برای تولید بخار نیاز دارد. این محصول برای انواع سطوح هم مناسب بوده و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شو کرشر مدل SC2 UPRIGHT EasyFix خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی کارچر مدل SC2 Upright EasyFix تمامی سطوح را به خوبی تمیز می‌کند ، حتی چوب. تمیزکاری کامل با بخارشوی Kärcher با کنترل از پیش تعیین شده و کارکرد آسان آن در 2 مرحله 99٫999٪ از ویروس‌های کروناx و 99٫99٪ از همه باکتری‌های معمولی خانگی را از سطوح سخت حذف می‌کند. بخارشوی در 30 ثاینه گرم می‌شود و بلافاصله برای استفاده با آب شیرین آماده است. وضعیت عملکرد دستگاه از طریق چراغ‌های رنگی LED در دسته قابل مشاهده است. حوله شستشوی داخل کارتن دستگاه به وسیله لباسشویی قابل شستشوی است بخارشوی خانگی کارچر SC2 UPRIGHT یک دستگاه نظافتی کارامد برای استفاده در منزل است.این بخار شوی می‌تواند محیطی کاملا پاکیزه را بدون استفاده از مواد شوینده در اختیار شما قرار دهد. در تمام بخشهای خانه ازآشپزخانه تا پله‌ها قدرت پاک کنندگی و لکه بری این بخارشوی خانگی شما را شگفت زده خواهد کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی پارس خزر مدل T-Rex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی چند منظوره پارس خزر تی رکس (T-Rex) محصولی دیگر از شرکت پارس‌خزر است که کمک بسیاری به نظافت سطوح می‌کند. این مدل که در خانواده دستگاه‌های تی‌بخارشوی قرار می‌گیرد، انتخابی مناسب و قابل‌تأمل برای نظافت سطوحی است که از جنس سنگ، سرامیک و یا پارکت هستند. استفاده از دستگاه بسیار ساده بوده و کافی است پد پارچه‌ای را روی دستگاه قرار داده و پس از روشن نمودن آن، آن را همانند طی روی زمین بکشید تا با قدرت بخار به‌خوبی تمیز شود. این دستگاه از طراحی بسیار زیبا و همچنین ارگونومیکی بهره می‌برد که به جذابیت آن می‌افزاید. پد پارچه‌ای را می‌توان بدون نگرانی در ماشین لباسشویی شست و شو و در خشک‌کن خشک نمود. رسوب‌زدایی مخزن که می‌تواند به عملکرد همواره مؤثر آن کمک کند، بدون نیاز به محلول یا سرکه به‌راحتی انجام می‌پذیرد. با ریختن 100 میلی‌لیتر آب در مخزن و تکان دادن دستگاه، رسوبات به‌آسانی جداشده و از طریق دریچه ورود قابل تخلیه خواهند بود. به‌منظور ایمنی بیشتر بخارشوی چندمنظوره پارس‌خزر تی رکس (T-Rex) از نشانگرهای روشن بودن و همچنین خالی بودن مخزن نیز بهره می‌برد. چرخش 90 درجه دسته و همچنین قابلیت پارک عمودی از دیگر مشخصات این بخارشوی است که آن را به ابزاری قابل‌تأمل برای نظافت کف و سطوح تبدیل می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخار شوی کرشر مدل SC 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی «کرشر» مدل «SC 3»، محصولی با طراحی بسیار پیشرفته، ابعاد نسبتا کوچک، توان مصرفی بالا و قابلیت‌های ویژه است. این بخارشوی برای شست‌وشوی زمین و دیوار کارایی دارد. همچنین با توان مصرفی 1900 وات و وزن 3.14 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. این محصول که ظرفیت مخزن آبش به یک لیتر می‌رسد، می‌تواند تنها در 30 ثانیه، برای تولید بخار آماده شود. نگهداری و شست‌وشوی این محصول بسیار آسان است. گفتنی است که به همراه این بخارشوی، برس‌های مخصوصی برای شست‌وشوی سطوح مختلف، نازل‌های پنجره‌ای، نازل قدرتی، نازل دقتی و دیگر برس‌های مهم و کاربردی به کاربران ارائه می‌شود؛ درنتیجه به کمک این محصول بسیار پیشرفته می‌توانید به‌آسانی شیشه، میز، پوشش کف، سرامیک، سنگ و... را با قدرت بخار زیاد شست‌وشو دهید. وجود قفل ایمنی کودک، بروز هرگونه خطر را برای کودکان کنجکاو ناممکن می‌سازد. در نظر داشته باشید که کرشر شرکتی آلمانی است که در سال 1935 میلادی تاسیس شده است. این شرکت در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم شست‌وشوی خاص و ابزار صنعتی، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهد. کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی‌های خاص محصولات کرشر، در سراسر جهان شناخته ‌شده است. 

نگاه کلی

راهنمای بخار شوی کرشر مدل SC 3

برای دریافت راهنمای بخار شوی کرشر مدل SC 3  اینجا کلیک کنید

ساختار و بدنه

بخار شوی «کرشر» مدل «SC 3» مانند بسیاری از محصولات این شرکت به رنگ زرد و مشکی ساخته‌شده است. بدنه این محصول از پلاستیک است و در ساخت آن از مواد اولیه باکیفیت استفاده‌ شده است. این محصول هیچ قسمت جداشونده‌ای در بدنه اصلی ندارد و مخزن آب داخل بدنه تعبیه‌ شده است. دو چرخ نسبتاً بزرگ درعقب دستگاه تعبیه‌ شده است. این دو چرخ به همراه چرخ کوچک دوّار زیرین دستگاه به حرکت آسان دستگاه بر روی زمین و سطوح مختلف کمک شایانی می‌کند. البته برای حمل به‌صورت دستی هم دستگیره‌ای روی بدنه در نظر گرفته‌شده است. لوله‌ها و سری‌های این مدل نیز تمام پلاستیک است و به رنگ مشکی ساخته‌شده‌اند. در قسمت پشتی دستگاه جایگاهی برای قرارگیری قطعات در نظر گرفته‌ شده است که می‌تواند قطعات را در آن قرار داد و به‌اصطلاح دستگاه در حالت پارکینگ قرار می‌گیرد.

سیم برق

سیم بلند دستگاه محدودیت نزدیکی به پریز برق را کامل مرتفع می‌سازد و محدوده عملکرد دستگاه را افزایش می‌دهد ولی این سیم بلند کمی هم دست‌وپا گیر است و پس از اتمام کار باید توسط کاربر دسته شود و کنار دستگاه قرار گیرد چراکه سیم‌جمع‌کن در این مدل وجود ندارد.

لوله ها و سری ها

مدل SC 3 کرشر دارای دو لوله رابط نیم متری است که برای افزایش طول لوله بخار و دسترسی به نقاطی که در ارتفاع هستند (مثل پنجره‌های قدی) و یا تمیز کردن کف، از آن‌ها استفاده می‌شود. این دو لوله می‌توانند به همدیگر وصل شوند تا بلندتر شوند یا به‌صورت تک استفاده شوند. یک انتهای آن‌ها به دسته کنترلی متصل می‌شود و انتهای دیگر برای اتصال به لوله دیگر یا پارویی یا سری متمرکز استفاده می‌شود.

بخارشوی SC 3 دارای یک پارویی است که طراحی خاصی دارد. زیر این پارویی حوله یا پد مخصوص قرار می‌گیرد و توسط گیره‌های طرفین پارویی ثابت می‌شود. بخار از منافذ پارویی بیرون آمده و از حوله بیرون می‌آید؛ به‌این‌ترتیب کشیدن پارویی روی زمین باعث تمیزی سطوح می‌شود. سری‌های دیگر این مدل نیز برای تمیز کردن شیارها، درزها استفاده می‌شوند.

عملکرد

توان بالای بویلر این دستگاه باعث می‌شود تا توان 1900 واتی آن صرف داغ کردن و تبدیل آب به بخار ظرف 30 ثانیه شود. فشار 3.5 بار بخار از مجرای بخار رد شده و با فشار از آن خارج می‌شود. استفاده از سیستم کویل در این مدل باعث می‌شود تا مخزنی به‌عنوان مخزن فشار وجود نداشته باشد و آب در لحظه تبدیل به بخار شود. یکی از مزایای این روش این است که در صورت اتمام آب درون مخزن نیازی به صبر کردن برای خنک شدن دستگاه یا مخزن بخار نیست؛ به‌این‌ترتیب اختلالی درروند تمیزکاری پیش نخواهد آمد.

دستگیره کنترلی و شیلنگ

کنترل فشار بخار از روی دسته از مزایای این محصول است، توسط دسته ارگونومیک این مدل امکان بخار دهی با فشار زیاد یا کم ممکن می‌شود. برای شروع بخاردهی کافیست کاربر دکمه زردرنگ بزرگ زیر دسته کنترلی را فشار دهد. بزرگی این دکمه مانع از خستگی دست می‌شود. شیلنگ رابط پلاستیکی SC 3 کیفیت و ضخامت خوبی دارد که مانع از شکستگی یا له شدن حالت خرطومی آن می‌شود. این شیلنگ رابط از یک سو به بدنه دستگاه و از سوی دیگر به دستگیره کنترلی متصل است و جدا نمی‌شود. پس از اتمام کار این شیلنگ توسط کاربر به‌صورت گرد جمع شده و در کنار دستگاه قرار می‌گیرد.

فیلتر سختی گیر

آب دارای املاح و اجرامی است که ممکن است به چشم نیاید، هر چه قدر هم آب تصفیه‌شده باشد بازهم املاحی در آن وجود دارد که در صورت گرم شدن و جوش آمدن رسوب می‌کند. استفاده از قرص‌های سختی گیر در بخارشو های مخزنی معمول است ولی در SC 3 از کارتریج سختی گیر استفاده‌ شده است که به خاطر طول عمرش به‌صرفه‌تر است. تنظیم این کارتریج باید از روی راهنمای همراه دستگاه انجام شود تا بهترین عملکرد را برای آب استفاده‌شده داشته باشد. نکته قابل‌توجه این‌که این فیلتر نباید مدام گذاشته و برداشته شود چراکه حسگرهای داخل دستگاه دچار اختلال می‌شوند. این فیلتر یا کارتریج بار اول داخل دستگاه قرار می‌گیرد و تنها در صورت لزوم از دستگاه خارج می‌شود. پر کردن منبع آب هم از کناره‌های این فیلتر صورت خواهد گرفت. باید توجه داشت که درآوردن یا جاگذاری فیلتر در حین فعالیت دستگاه، می‌تواند در میزان بخار خروجی از دستگاه تأثیرگذار باشد. زمانی که مخزن اطراف کارتریج برای اولین بار پرشده باشد دستگاه نیاز به یک استراحت کوتاه‌مدت دارد در غیر این صورت از دستگاه در اولین بار استفاده آب خارج می‌شود. میزان حداکثر بخار خروجی پس از گذشت 30 ثانیه به حداکثر می‌رسد.

نتیجه گیری

SC 3 از شناخته‌شده‌ترین بخارشوهای شرکت کرشر است. در طراحی و ساخت این محصول تجربیات گذشته به کار گرفته‌شده است. کیفیت بالای ساخت و عملکرد بهینه این دستگاه تحت نام و برند کرشر می‌تواند اطمینان خاطری برای خریداران آن محسوب شود. گرچه اشکالات کمی مانند نبود سیم‌جمع‌کن، جدانشدن منبع آب و لزوم بلند کردن کل دستگاه برای خالی کردن منبع، نبود نشانگر آماده به بخاردهی، می‌تواند خریدار را به شک بیندازد ولی مشاهده عملکرد دستگاه باعث چشم‌پوشی بر این نقص‌ها می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی کرشر مدل SC5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

SC5 یکی از مدل‌های بخارشوی تولیدشده توسط شرکت «کِرشر» (Kärcher) محسوب می‌شود. از این نوع بخارشو، برای نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف مانند دیوار، پنجره، سرامیک، سرویس‌های بهداشتی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌کنند. کیفیت ساختی که برای تولید دستگاه‌های بخارشوی کرشر به‌کاررفته، در سطح بسیار بالایی است. SC5 با طول44، عرض 31 و ارتفاع 30 سانتی‌متر و وزن 6 کیلوگرم تولید می‌شود. این محصول با قدرت 2200 وات کار می‌کند. برای این محصول قابلیت تنظیم فشار بخار وجود دارد. لوله‌ی تلسکوپی دستگاه به کاربر در استفاده از دستگاه کمک زیادی می‌کند. اگر مدت‌زمان زیادی با این دستگاه کار می‌کنید، می‌توانید همزمان با استفاده از آن (در حالت روشن) به مخزن آب اضافه کنید. البته مخزن آب این دستگاه از دو قسمت ثابت و جداشونده تشکیل‌شده است. گنجایش آب برای مخازن ثابت و جدا‌شونده به ترتیب 500 و 1500 میلی‌لیتر در نظر گرفته‌شده است. در کنار بخارشو مدل SC5 دو سایز برس پارویی به همراه پد، دو نمونه سری لوله و نازل برس‌دار و لوله‌ی تلسکوپی قرار گرفته‌اند. شرکت کرشر، یکی از تولیدکنندگان مطرح در تولید برخی لوازم‌خانگی ازجمله انواع بخارشو و کارواش خانگی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را تولید و به بازار معرفی می‌کند. کارگاه‌های تولید این کشور در کشورهای مختلفی نظیر آلمان، ایتالیا، چین و ... مشغول فعالیت هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی تکنو مدل Te-3300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتما تا به حال متوجه شده‌اید که معمولا در هنگام شست‌وشو آب گرم تاثیر بیشتری از آب سرد دارد. این موضوع باعث‌ شده در دستگاه‌هایی که برای شست‌وشو تولید می‌شوند، امکان گرم‌کردن آب وجود داشته باشد. دستگاه‌هایی مانند ماشین ظرف‌شویی، انواع دستگاه لباس‌شویی و بخارشو ازجمله‌ی این محصولات هستند که بین افراد جامعه، بیشترین کاربری را دارند. بخارشوها با گرم‌کردن آب و فشرده‌کردن بخار ناشی از آن، وسیله‌ای بسیار مناسب برای تمیز‌کردن سطوح مختلف هستند و حتی از این دستگاه برای بخاردادن پرده و ملافه‌های بزرگ و لباس هم استفاده می‌شود. بخارشو در رسیدن به حد مطلوب نظافت، کاهش مصرف آب و صرفه‌جویی در زمان به شما کمک بسیار زیادی می‌کند. بخارشوها با امکانات کاربردی متنوعی توسط شرکت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند و می‌توانید براساس نیاز و بودجه‌ی خود، دستگاه موردنظرتان را انتخاب و تهیه کنید. بخارشوی «تکنو» مدل « Te-3300» یکی از محصولات کاربردی این برند است که از طراحی ساده‌ای برخوردار است. این بخارشوی از توان 1250 وات و فشار بخار 3.5 بار برخوردار است و موتور قدرتمند آن می‌تواند به راحتی انتظارات کاربر را برآورده کند. ابزارهای مختلفی که برای این مدل در نظر گرفته شده است امکان تمیز کردن انواع سطوح را به شما می‌دهد و کار شست‌وشوی سطوح گوناگون را آسان‌تر خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی ویداس مدل VIR-7588 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در امر نظافت منزل و محیط کار ابزارها و وسایل متعددی برای کمک به افراد تولید و روانه بازار شده است که این ابزار علاوه بر آسان کردن امر نظافت توانسته اند تمیزی بیشتری برای محیط به ارمغان بیاورند. یکی از این وسایل بخار شوی ها هستند که به وسیله بخار آب و مکش بسیار قوی سطوح مختلف از جمله سرامیک، کاشی، فرش، دیوار و پنجره ها را به خوبی تمیز می کنند. با استفاده از سری های متعددی که معمولا همراه با بخارشوی هستند به راحتی می توانید نقاطی که دسترسی به آن ها بسیار سخت است را تمیز کنید. استفاده از بخارشوی ها در مقایسه با روش های سنتی بسیار بهداشتی تر و سریعتر است.در هنگام خرید یک بخارشوی خوب باید به این نکات توجه بفرمائید: گنجایش مخزن آب، توان مصرفی، قدرت تولید بخار آب، وزن بدنه، ایمنی و قیمت.بخار شوی VIDAS مدل VIR-7588 ساخت کشور ایران می باشد و دارای توان مصرفی 2000 وات با گنجایش مخزن 1/5 لیتر می باشد. قدرت تولید بخار بخارشوی VIDAS مدل VIR-7588 شش بار است و تنها با بخار آب و بدون هیچ مواد شوینده دیگری میتوانید به راحتی سطوح مختلف را تمیز کنید. بخارشوی VIDAS مدل VIR-7588 دارای سیستم پایداری حرکت با 3 چرخ بدنه می باشد.روی دستگاه انواع سری از قبیل لوله خورطومی – گوشه گیر – کف شور میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشو کرشر مدل SC3 Easy Fix خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشوی کرشر مدل SC3 Easy Fix، محصولی با طراحی پیشرفته، ابعاد نسبتا کوچک، توان مصرفی بالا و قابلیت‌های ویژه است. این بخارشو که مناسب شست‌وشوی زمین و دیوار است، با توان مصرفی 1900 وات و وزن 3.1 کیلوگرم طراحی و ساخته‌شده است. این محصول که ظرفیت مخزن آب آن به 1 لیتر می‌رسد، تنها در 30 ثانیه می‌تواند آماده برای تولید بخار شود. هم‌چنین نگهداری و شست‌وشوی این محصول بسیار آسان است. گفتنی است که به همراه بخارشوی SC3 Easy Fix، برس‌های مخصوص شست‌وشوی سطوح مختلف، نازل‌های پنجره‌ای، نازل قدرتی، نازل دقتی و دیگر برس‌های مهم و کاربردی ارائه می‌شود؛ در نتیجه به کمک این محصول پیشرفته می‌توانید به‌آسانی شیشه، میز، پوشش کف سرامیک، سنگ و غیره را با قدرت بخار بالا شست‌وشو دهید. در نظر داشته باشید که کرشر یک شرکت آلمانی است که در سال 1935 میلادی تاسیس شده است. این شرکت در زمینه‌ طراحی و ساخت لوازم شست‌وشوی خاص و ابزار صنعتی، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را انجام می‌دهد. کیفیت ساخت بالا و طراحی‌های خاص محصولات کرشر در سراسر جهان تضمین‌شده است.

بخارشوی کرشر SC3 Easy Fix

نظافت کار وقت‌گیر و پرزحمتی است. انجام این کار می‌تواند در طی سال‌های طولانی به‌سلامتی انسان آسیب بزند. همین باعث شده است در طول سالیان گذشته تکنولوژی تلاش کرده است ابزارهایی را برای نظافت در اختیار افراد بگذارد تا این کار راحت‌تر شود. یکی از این ابزارها بخارشوی است. این وسیله به کمک دمای بالای بخار سطوح مختلف را پاک می‌کند و قابلیت پاک‌کردن سخت‌ترین لکه‌ها و چربی‌ها را هم دارد. برندهای مختلفی این محصول را در بازار عرضه کرده‌اند. یکی از بهترین گزینه‌هایی که در اختیار شماست بخارشوی کرشر مدل SC3 Easy Fix است.

برند کرشر یک برند آلمانی است که محصولات بسیار باکیفیتی را در بازار عرضه کرده است. بخارشوی‌های این برند هم بسیار باکیفیت‌اند. مدل SC3 Easy Fix مدلی کوچک و جمع‌وجور است که وزنی معادل سه کیلو و صد گرم دارد و یک لیتر آب را در خود جای می‌دهد. این وسیله توانی معادل ۱۹۰۰ وات دارد و در مدت‌زمان کمتر از سه دقیقه آب را به جوش آورده و آماده‌به‌کار می‌شود. سیم بلند این وسیله باعث شده است محدوده‌ی زیادی را می‌توانید به کمک آن تمیز کنید و حرکت دستگاه به کمک چرخ‌های مناسب راحت‌تر می‌شود. رنگ این دستگاه مانند سایر کالاهای کرشر ترکیبی از زرد و مشکی است که قدرت این محصولات را یادآور می‌شود.

بخارشوی SC3 Easy Fix لوازم مختلفی را همراه خود دارد. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آن نازل کف‌شوی است که روی خود حوله‌ی مخصوص کف دارد. نازل مخصوص شستشوی درزها و گوشه‌ها یکی دیگر از نازل‌های اصلی این دستگاه است. فرچه‌ی دیوار شوی و حوله‌ی مخصوص آن‌یکی دیگر از قطعات آن است. فرچه‌ی گرد کوچک هم یکی دیگر قطعات این دستگاه است که برای شستشوی سطوحی مانند گاز هم کاربرد دارد و می‌توانید وسایل مختلف را به کمک آن پاک کنید. این وسیله دو عدد لوله‌ی افزایش ارتفاع هم دارد که برای کاربری بهتر این وسیله و دسترسی به نقاط دورتر یا تنظیم ارتفاع کف‌شوی با قد فرد کاربرد دارد و کار با دستگاه را راحت می‌کند.

در نهایت می‌توان گفت بخارشوی یک وسیله‌ی کاربردی است. مخصوصاً این روزها که از سنگ و سرامیک بیشتر استفاده می‌شود تمیزکردن کف محیط‌های مختلف بدین‌وسیله بسیار راحت است. شما می‌توانید سایر سری‌های موجود برای این وسیله از جمله سری شیشه‌شور را جداگانه تهیه کنید و بیشترین بهره را از بخارشوی کرشر خود ببرید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی کرشر مدل SC4 Easy Fix خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخار شوی SC4 ایزی فیکس کارشر از جمله بهترین تولیدات این کمپانی در زمینه تولید بخارشوی است. این مدل برای تمیز کردن سطوح مختلف طراحی شده است و به خوبی می‌تواند محیط را عاری از هرگونه باکتری کند. همچنین نصب و جدا سازی حوله به نازل زمین در بخارشوی SC4 ایزی فیکس کارشر به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن و بدون دخالت دست هم صورت می‌گیرد و چون مجهز به محفظه نگهداری سیم برق و محل قرار گیری لوازم جانبی است بسیاری از کسانی که دوست دارند از بخارشوی در نظافت منزل استفاده کنند بر روی این مدل از بخارشوی کارشر هم‌نظر هستند. 2 هزار وات توان حرارتی، 3.2 بار قدرت پرتاب، شلنگ 2 متری،‌سیم 4 متری، مخزن یدکی، سیستم رسوب زدایی، سوپاپ اطمینان، کنترل جریان بخار و... از جمله مشخصات این مدل است که با مقایسه آن با سایر مدل‌های کارشر کاربر را می‌تواند به این نتیجه برساند که در انتخاب خود اشتباه نکرده است و یکی از بهترین گزینه‌های بخارشوی کارشر را با خود به خانه می‌برد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی بیترون مدل BSM-10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظافت منزل یکی از ضروری‌ترین اموری است که برای همه عموم مهم است. باید به‌دنبال بهترین راه‌حل برای پاکسازی گرد و غبار و کثیفی که در سطوح خانه می‌نشینند باشیم. امروزه انواع مختلف تی و زمین‌شوی در بازار وجود دارد. بهترین زمین‌شوی‌ها، زمین‌شوی برقی و حوله‌ای است که بنام بخارشوی در بازار عرضه شده است. بخارشوی مدل BSM-10، یکی از مدل‌های پرفروش شرکت بایترون است. بخارشوی بایترون عملکرد بالایی در شست‌وشو و نظافت دارد که برای منازل و سطح صاف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بخارشوی پرقدرت با توان مصرفی 900 وات به راحتی می‌تواند از پس هر لکه و جرم سر سخت و مقاومی بر بیاید. با قابلیت آب‌کشی و آب‌جمع‌کن و کیفیت ساخت مطلوب، برای نظافت هرچه‌‌ بهتر انواع کف‌‌پوش مناسب است. اقلام همراه این بخارشوی 3 عدد موکت، 1 عدد حوله و پایه برای استفاده روی فرش است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخارشو یکی از قدرتمندترین ابزار نظافت هر محیطی است که با استفاده از آن در کمترین زمان، می‌توان مکان وسیعی را به بهترین شکل ممکن شست. در حقیقت بخارشوها به علت ایجاد بخار و حرارت بسیار بالایی که دارند؛ سطوح را از شر میکروب‌ها و ویروس‌ها پاکسازی می‌کنند. بخارشو کرشر مدل SC 5 EASY FIX دقیقاً همان چیزی است که هر فردی در منزل خود به آن نیاز دارد. نسل جدید بخارشوهای کرشر تولید سال 2017 به بعد هستند که با تکنولوژی easy fix و حوله‌های زمین‌شوی و دیوارشوی بزرگ‌تر تولید شدند. با بخارشوی کرشر مدل SC 5 EASY FIX حتی سخت‌ترین و مقاوم‌ترین لکه‌ها و کثیفی‌ها در امان نخواهند بود که این مزیت مدیون عملکرد خلاقانه سیستم Vapo Hydro کرشر است. بخارشوی کرشر مدل SC 5 EASY FIX دارای مخزن قابل جداشدن است. همچنین می‌توان در هنگام استفاده از دستگاه، مخزن را آبگیری کرد که این مزیت این اجازه را به کاربر می‌دهد که بدون وقفه بتواند از دستگاه استفاده کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخارشوی سانلند مدل SL840 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخار شوی سانلند مدل SL-840 محصول جدید کمپانی سانلند که با سری های جدید وسیله ای کاربردی برای تمیزی هر چه تمام تر سطوح می باشد. این بخارشوی قادر است به فاصله میان کثیفی و سطح نفوذ کرده و آن را از سطح جدا نماید. حتی لکه های سرسخت هم با این دستگاه مقاومتی نخواهند داشت.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا