خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروزه آشپزخانه ها روز به روز به سمت مدرنیته شدن پیش می روند، از این رو دستگاه های پخت و پز هم از این پیشرفت به دور نمانده اند، امروز قصد داریم شما را با مایکروویو که یک دستگاه پخت و پز مدرن است آشنا کنیم. دستگاه مایکروویو در مقایسه با سایر دستگاه های پخت و پز سرعت آشپزی را چند برابر می کند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. پس در صورت نیاز سعی در خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام داشته باشید.

مایکروویو به عنوان یکی از بهترین فناوری های موجود در جهان می باشد که نقش بسیار مهمی در تسهیل زندگی بشر داشته است. شاید تا به حال هنگام خرید لوازم آشپزخانه این سوال که چه تفاوتی بین مایکروویو و مایکروفر برای گرم کردن و پختن غذا وجود دارد. ما در این مقاله سعی در معرفی کامل این محصولات داریم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

ماکروویو چیست؟

ماکروویو ها دستگاهی برای پخت و پز که با استفاده از امواج با طول موج کوتاه عمل می کند.
امواج کوتاه عموما در قسمت های مختلف کارایی های متفاوتی دارند. به عنوان مثال برای برنامه های تلویزیونی، رادار و تلفن همراه به کار گرفته می شود. در صنعت برای فرآوری و در آشپزخانه برای پختن انواع غذا نورد استفاده قرار می گیرد. این امواج کوتاه در برخورد با یک ماده رفتارهای متفاوتی نشان می دهند. به عنوان مثال مواد فلزی امواج را منعکس، شیشه و پلاستیک عبور و مواد دارای آب مانند غذاها انرژی این امواج را جذب می کنند. مواد غذایی در مایکروویو باید به صورت یکسان و یکنواخت باشد، تا به یک اندازه پخته شوند.اگر قسمتی از غذا حجیم تر باشد نسبت به قسمت های دیگر خام خواهد ماند.

مایکروفر چیست؟

مایکروفر دستگاهی است که سبب پختن غذا با دمای یکسان در یک محیط بسته انجام می شود.

سولاردام چیست؟

این دستگاه توسط کمپانی LG ابداع شد، که ترکیبی از مایکروویو و امواج گرمایشی نوری می باشد. درون محفظه پخت سولاردام یک هیتر زغالی تعبیه شده که نوعی المنت نوری می باشد. داخل المنت ها رشته های زغالی قرار دارد که امواج نورانی با گرما و عمق نفوذ بسیار بالا تولید می کند.در کف محفظه دستگاه چند نوع هیتر سرامیکی و هالوژنی قرار گرفته که امواج گرمایشی نوری را از پائین به مواد غذایی می تاباند. با این نحوه عملکرد غذا کاملا مغز پخت خواهد شد.

تفاوت مایکروویو و مایکروفر

برخی از مردم عملکرد مایکروویو را با مایکروفر یکی می دانند، اما در واقع به این گونه نیست.اصلی ترین تفاوت میان این دو محصول در فرایند پخت و پز می باشد. مایکروفر از دما و گرما برای پخت استفاده کرده، در صورتی که مایکروویو علاوه بر دما و گرما از اشعه Wave به کار می گیرد. مایکروویو مواد غذایی را با ساطع کردن امواج با طول موج کوتاه برای پخت در زمان کمی درست می کند، اما در مایکروفر با استفاده از المنت های گرمایی در زمان نسبتا بیشتری، پخت غذا انجام می شود. در مایکروفر غذا به طور کامل گرم شده و به به اصطلاح مغز پخت می شود.

مایکروفر ها دارای کانوکشن، گریل از پشت و حرارت سه بعدی می باشند، که در سه مدل رومیزی توکار و روی فر در بازار موجود می باشد. ارزانترین مدل در مایکروویو یا مایکروفر نوع رومیزی می باشد. این دو محصول با قدرت 600 وات الی 1400 وات تولید می شود که نسبت به میزان استفاده، قدرت آن را انتخاب نمائید.

در ادامه بخوانید: خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام

تفاوت مایکروفر و مایکروویو با سولاردام

در سولاردام محفظه داخلی به صورت استوانه ای ساخته شده تا امواج گرمایی بهتر بر روی مواد غذایی منعکس شوند. نسبت سرعت پخت مواد غذایی در سولاردام با آون های المنتی معمولی 3 برابر و با مایکروویو 1.5 برابر بیشتر می‌باشد. سرعت پخت بالا در غذا باعث حفظ شدن ارزش غذایی در مواد شده و غذای حاصله خوشمزه تر می باشد. سولاردام علاوه بر تمام ویژگی های مهم یک مایکروفر می‌تواند غذا را از پایین هم گریل کند. برلی پخت غذاهایی که نیاز به گریل دو طرفه دارند، سولاردام بهترین انتخاب است.

مزایا و معایب استفاده از مایکروویو، مایکروفر و سولاردام

هر کدام از محصولات ذکر شده در بالا دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه مقاله به یکایک آنها می پردازیم.

مزایای استفاده از مایکروویو

  • کاهش زمان پخت
  • مصرف انرژی کمتر
  • حفظ ارزش غذایی در مواد
  • نیاز کمتر به ظروف جهت پخت
  • مناسب برای یخ زدایی

معایب استفاده از مایکروویو

  • استفاده از ظروف مخصوص
  • استفاده از پوشش مناسب برای غذای در حال پخت
  • عدم خوشمزگی غذا
  • ترکیدن مواد غذایی مانند تخم مرغ و انواع تن ها
  • سرد شدن سریع غذا

مزایای استفاده از مایکروفر

  • پخت سریع تر نسبت به اجاق ها
  • حفظ ارزش غذایی نسبت به پخت غذا به روش سنتی
  • آشپزخانه ای خنک تر
  • ایمنی بیشتر نسبت به پخت غذا با اجاق
  • پخت یکنواخت

معایب استفاده از مایکروفر

  • از بین نرفتن میکروب های احتمالی در مواد غذایی
  • از هم پاشیدگی ذرات تشکیل دهنده مواد غذایی

مزایای استفاده از سولاردام

  • پخت یکنواخت غذا
  • استفاده آسان
  • خوشمزه تر شدن غذا

معایب استفاده از سولاردام

  • نامناسب برای پخت غذای زیاد
  • قیمت گران تر نسبت مایکروویو و مایکروفر ها
  • محل قرار گیری

نکته: ما توسط مقاله راهنمای خرید مایکروویو، مایکروفر و سولاردام برای شما همراهان همیشگی توصیه داریم که قبل از اقدام به خرید، مکان مناسب برای قرار دادن این دستگاه در فضای آشپزخانه را مد نظر داشته باشید. محل قرارگیری نوع دستگاهی که نیاز دارید را مشخص کنید. این محصولات در سه دسته رومیزی، توکار و روی فر تولید شده که همه یک نوع کارایی را دارند.

ویژگی های کاربردی در مایکروویو، مایکروفر و سولاردام

قفل کودک

اگر در منزل کودک دارید، امکان باز کردن درب دستگاه توسط آن خطر آفرین می باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید از خطرات احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

تایمر

این گزینه به شما امکان تنظیم زمان پخت غذا را می دهد. با وجود این قابلیت از سوختن غذا جلوگیری کنید.

طبخ خودکار

در صورتی که قرار است آشپزی آسان تری در پیش رو داشته باشید، می توانید گزینه طبخ خودکار غذای دلخواهتان را انتخاب نمائید.

سینی چرخان

دستگاه هایی که قابلیت چرخاندن ظرف غذای درون محفظه را دارند، هنگام طبخ برای چرخاندن جهت ظرف، نیازی به توقف دستگاه نخواهید داشت.

هدایت گرما

این ویژگی در برخی از مدل ها موجود می باشد که گرما را به سمت مواد غذایی هدایت کرده و باعث پخت سریع تر مواد غذایی می گردد.

صفحه نمایش دیجیتال

برخی مدل ها با داشتن صفحه نمایش دیجیتال قابلیت های متعددی را برای کاربر امکان پذیر می کنند.

قابلیت های کاربردی دیگر

برخی از مایکروفر ها دارای قابلیت تشخیص رطوبت و یا خشک شدن مواد غذایی هنگام پخت می باشند، که به کاربر وضعیت غذا را اطلاع می‌دهد.

در ادامه بخوانید: خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام

سایز

دستگاه های بزرگ میزان انرژی مصرفی بالاتری دارند هنگام خرید با توجه به نحوه عملکرد دستگاه و تعداد اعضای خانواده، سایز مناسب را انتخاب نمائید. عملکردهای مختلف دستگاهی که خریداری می کنید باید قابلیت یخ زدایی، گرم کردن و در نهایت پخت غذا را داشته باشد. مطمئن شوید محصولی را که می خواهید بخرید تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

در صورتی که محصول خریداری شده شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن هم نگذشته باشد می توانید به راحتی از خدمات پس از فروش آن محصول بهره مند شوید. هنگام خرید به داشتن گارانتی دستگاه دقت فراوان داشته باشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مایکروویو ، مایکروفر و سولاردام مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مایکروویو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز مایکروویو نیولند مدل NL-2744-BL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو نیولند (Microwave oven) مدل: NL-2744-BL ؛ این محصول با توان مصرفی 1500 وات و گنجایش 34 لیتر دارای 6 سطح قدرت و دارای جت یخ زدا می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به عملکرد از پیش تعیین شده و عملکرد گریل سیگنال پایان پخت و پز و قفل ایمنی کودک اشاره کرد . این محصول دارای صفحه گردان شیشه ای و دارای تایمر 99 دقیقه و 99 ثانیه ای می باشد و همچنین دارای توری سه پایه می باشد. با مایکروویو نیولند،آرامش را زینت بخش منزل خود کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SD681S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SD681S گنجایشی 32 لیتری را به کاربر عرضه می‌کند، بنابراین می‌توان آن را از حیث ظرفیت در دسته مایکروویوهای متوسط طبقه بندی کرد. فضای داخلی این اجاق توسط پوشش اپوکسی پوشانده شده است که در مقام مقایسه با انواع استیل جایگاه پایین‌تری دارد. برخلاف ظاهر حرفه ای دستگاه باید اعلام کنیم مایکروویو Panasonic NN-SD681S یکی از کم امکانات‌ترین مایکروویوهای موجود در بازار می‌باشد، در این مدل تنها از امواج مایکرو برای پخت و پز استفاده می‌شود و خبری از گریل و یا کانوکشن در آن نمی‌باشد. توان مایکرو این دستگاه 1000 وات می‌باشد و از این حیث می‌توان آن را با صدها مدل دیگر موجود در بازار در یک سطح ارزیابی کرد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به برنامه های اتوماتیک پخت و همچنین وجود سنسور پخت غذا و گرم نمودن اشاره کرد. به طور کلی مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SD681S را می‌توان مناسب افرادی دانست که به دنبال مایکروویوی ساده به همراه ظاهری زیبا هستند، اگر انتظار چندانی از دستگاهی چون مایکرویو ندارید و بیشترین استفاده‌ تان از این اجاق گرم نمودن غذای روز قبلتان می‌باشد و به زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌شود این مدل را هم در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو برلین مدل BG-1110S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سولاردام در اصل فناوری ترکیبی از مایکروویو و امواج گرمایشی نوری (اشعه و المنت) است. این محصول به تازگی نقش مهمی را در آشپزخانه ها ایفا می کند به طوری که سهم قابل توجهی از پخت و پز به کمک آن انجام می گیرد. ظرفیت سولاردام BG1110S برابر با 38 لیتر است. برترین ویژگی این سولاردام مجهز بودن به تکنولوژی پخت نوری (هیتر ذغالی) می باشد. نکته قابل توجه در این پخت افزایش سرعت زمان پخت با حفظ طعم لذیذ همیشگی غذاست. سولاردام برلین امکان پخت به 5 روش مختلف را فراهم می کند که عبارتند از مایکرویو (Microwave)، کانوکشن (Convection)، پخت با بخار، پخت ترکیبی و گریل این دستگاه مجهز به 28 برنامه پخت اتوماتیک از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که به راحتی و فقط با انتخاب نوع برنامه می توان غذای مورد نظر را تهیه کرد. با استفاده از سولاردام برلین می توان انواع شیرینی ها و کیک های خوشمزه را به همان کیفیت طبخ در فرگازی تهیه نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو بلک اند دکر مدل MZ2111P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو بلک اندکر مدل MZ2111P از امکانات مهم و کارآمد این مایکروویو باید به قدرت موتور 700 وات، صفحه نمایشگر LED و بدنه‌ای با جنس بسیار عالی و محکم فلزی اشاره کرد. همچنین دارای ظرفیت 20 لیتری محفظه است که به راحتی تعداد ظرف بیشتر و یا چندین غذا را می‌توان همزمان در داخل آن برای گرم شدن قرار داد که این خود باعث صرفه‌جویی بسیار زیادی در مصرف انرژی می‌شود از ظرفیت 20 لیتری برخوردار است که تعداد ظروف بیشتری و یا مقدار زیاد غذای زیادی را برای گرم کردن در ان قرار داد و با این قابلیت در مصرف انرژی بسیار کم مصرف میباشد. ا از تایمر 35 دقیقه ای برای عملکرد برخوردار است که زمان مناسبی برای مغز پخت کردن غذا می باشد. قابلیت های یخ زدای مواد غذایی، بخارپز کردن غذا، زمان سنج و قفل کودک نیز در این دستگاه مایکروویو طراحی شده است. وسیله ای زیبا و بسیار پر کاربرد در آشپزخانه میباشد.مایکروویو نوعی موج است که بین امواج رادیویی و تابش مادون قرمز روی طیف الکترومغناطیسی قرار می‌گیرد. در مورد دستگاه های مایکروویو، فرکانس موجی که معمولاً استفاده می‌شود تقریباً 2450 مگاهرتز است.امواج در این محدوده فرکانسی خاصیت جالبی دارند. آن‌ها جذب آب، چربی و قند می‌شوند و پس از جذب مستقیماً به حرکت اتمی-گرما تبدیل می‌شوند. این امواج دارای ویژگی جالب و مرتبط دیگری نیز هستند، آن‌ها جذب اکثر پلاستیک‌ها، شیشه‌ها و سرامیک‌ها نمی‌شوند.فلزها تابش مایکروویو را منعکس می‌کنند و به همین دلیل قابلمه‌های فلزی در اجاق مایکروویو به خوبی کار نمی‌کنند. همچنین به همین دلیل این دستگاه‌ها دارای دیواره‌های فلزی هستند تا تابش را منعکس کنند. قدرت و توان موتور مایکروویو بلک اند دکر مدل MZ2111P در حدود 700 وات است که عملکرد بالایی در پخت غذا می دهد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید یخچال و فریزر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو دوو مدل MW8265SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مایکروویو دارای 11 سطح درجه حرارت برای پخت انواع مواد غذایی است و برنامه پخت اماده داخل منو همچنین یخزدایی سریع و برای طبخ انواع غذاها می توانید آن را به کار برید. این مایکروویو دارای قفل اتوماتیک درب و بوسیله آن می توانید از بازشدن درب دستگاه در هنگام کار و بروز حوادث و سوانح، جلوگیری کنید. مایکروویو دوو دارای تایمر با حداکثر میزان قابل تنظیم به اندازم 99 دقیقه می باشد که برای تنظیم زمان پخت از آن استفاده می شود. همچنین اگر عمل پخت به اتمام برسد این دستگاه با هشدار اتمام پخت، شما را با خبر می سازد. برای تنظیم نحوه کار و دمای درون دستگاه مایکروویو می توانید از دکمه های لمسی آن استفاده کرده و مایکروویو را در حالت موردنظر خود قرار دهید. این مایکروویو دارای کنترل پنل و صفحه نمایش است که می توانید به وسیله آن ها عملکرد دستگاه را مشاهده و تنظیم کنید. مایکروویو دوو دارای حداکثر قدرت خروجی 1100 وات می باشد. جنس بدنه و قطعات این مایکروویو از استیل ضد زنگ و طول عمر بالا می باشد. این دستگاه دارای دفترچه راهنما می باشد و می توانید در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو داتیس مدل DTM-928 Reflex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو DTM-928 Reflex با شیشه رفلکس از جدیدترین محصول گروه تولیدی صنعتی داتیس است. این مایکروویو دارای 5 توان راه اندازی،بدنه تمام استیل، صفحه تمام لمسی، 8 برنامه پخت، قفل کودک ، پخت سریع و سیستم یخ زدایی بر اساس وزن و دما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مایدیا مدل AC034AB6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو مایدیا مدل AC034AB6 از سری مایکروویوهای کاربردی این برند است. محفظه داخلی مایکروویو از جنس استیل و مقاوم و بادوام است. گنجایش دستگاه 32 لیتر و مناسب برای کاربردهای روزمره خانگی است. پنل کنترل دستگاه در سمت راست و در کنار دستگیره در آن قرار گرفته که شامل سه ردیف دکمه و پیچ تنظیمات در زیر آن‎‌هاست. از ویژگی‌های کاربردی این دستگاه قابلیت پخت ترکیبی است که با استفاده از آن پخت انواع غذا با توجه با ترکیب حالت‌های پخت گوناگون انجام می‌شود. مایکروویو AC034AB6 همچنین قابلیت انجام پخت به صورت گریل را دارد. این حالت پخت بدون استفاده از اشعه و با ایجاد و گردش هوای داغ، غذای شما را گریل می‌کند. دکمه زمان‌سنج که در قسمت میانی پنل تنظیمات در نظر گرفته شده، قابل‌تنظیم تا مدت‌زمان 95 دقیقه است. سیستم یخ‌زدای این مایکروویو امکان آب‌کردن یخ مواد منجمد را در مدت‌زمان کوتاه فراهم کرده است و عملیات یخ‌زدایی را با توجه به وزن و زمان انجام می‌دهد. علاوه‌براین برای اینکه خیال شما هنگام روشن‌بودن مایکروویو راحت باشد، برای این دستگاه قفل ایمنی کودک در نظر گرفته شده است. مایدیا تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات باکیفیت در صنعت لوازم خانگی برقی است. نوآوری، استفاده از مواد باکیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده و راضی نگه داشته است.

معرفی مایکروویو مایدیا مدل AC034AB6

این دستگاه یک مایکروویو رومیزی با طراحی ساده و کلاسیک است که در رنگ نقره‌ای طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ظرفیت مناسب برای استفاده‌ی روزمره و معمولی در خانه یا محیط کار را دارد و محفظه‌ی داخلی آن با گنجایش 32  لیتر ساخته شده است. فضای داخلی مایکروویو و همچنین قسمت خارجی بدنه‌ی آن از جنس استیل مقاوم و ضدزنگ ساخته شده است و درمجموع استحکام و مقاومت زیادی دارد. درون محفظه‌ی داخلی ماکروویو سینی چرخان شیشه‌ای قرار دارد که با چرخش مداوم و یکنواخت غذا، پختی همسان را در تمام سطح غذا به وجود می‌آورد. علاوه‌بر سینی چرخان، این مدل مجهز به یک سینی فلزی با طراحی شبکه‌ای است.

تنظیمات و عملکرد

تمام چیزی که برای تنظیم کارکرد دستگاه نیاز دارید، می‌توانید در قسمت راست درِ مایکروویو پیدا کنید. این دستگاه دارای دکمه‌های فشاری و یک پیچ ولومی بزرگ و یک صفحه‌نمایش دیجیتالی بزرگ است. با وجود این صفحه‌نمایش مشاهده و اعمال تنظیمات مایکروویو به آسانی ممکن شده است. ده برنامه‌ی پخت پیش‌فرض برای این مدل در نظر گرفته شده که طبخ آسان غذا را ممکن ساخته است. ولوم پایینی مایکروویو می‌تواند برای تنظیم تایمر، تعیین وزن مواد منجمد برای یخ‌زدایی و انتخاب برنامه‌ی پخت از طریق منوی مایکروویو استفاده شود. تایمر این مایکروویو تا حداکثر 99 دقیقه قابل تنظیم است و در با صدای آلارم شما را از پایان زمان پخت مطلع می‌کند.

پخت گریل و کانوکشن

دستگاه مدل AC034AB6 محصولی چندمنظوره است که علاوه‌بر قابلیت کار با امواج مایکروویو، امکاناتی همچون پخت گریل و کانوکشن را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. کارکرد گریل برای ترد و برشته‌کردن سطح بیرونی غذا ایدئال است و با گرمایش المنت‌های حرارتی فلزی داخل محفظه‌ی فر کار می‌کند. کانوکشن عملکردی شبیه به فر دارد و با فعال‌سازی آن هوای گرم به صورت یکنواخت در اطراف غذا به جریان می‌افتد و پختی یکسان در تمام سطح آن انجام می‌شود. استفاده از کانوکشن باعث پخته‌شدن سطح بیرونی و در عین حال آبدار ماندن و حفظ طراوت و تازگی بخش درونی و طعم خوب غذا می‌شود. پخت کانوکشن می‌تواند برای تهیه‌ی انواع غذا و کیک و دسر استفاده شود. گفتنی است وجود قابلیت پخت ترکیبی در این محصول باعث شده بتوانید قابلیت‌های پخت با اشعه، گریل و کانوکشن را در کنار هم و به صورت ترکیبی استفاده کنید تا بهترین نتیجه برای پخت غذای محبوبتان حاصل شود.

قابلیت یخ‌زدایی

شاید برایتان پیش آمده باشد که فراموش کنید گوشت‌ها را از قبل از فریزر درآورید تا برای پخت غذا آماده باشند. امکان یخ‌زدایی قابلیت کارآمدی است که در بعضی مایکروویوها در نظر گرفته شده است. مایکروویو مدل AC034AB6 از قابلیت یخ‌زدایی بهره‌مند است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید با خیال راحت موادغذایی منجمد را در زمانی کوتاه یخ‌زدایی یا Defrost کنید. زمان مورد نیاز برای یخ‌زدایی براساس وزن ماده‌ی منجمد تعیین می‌شود که همان‌طورکه گفته شد، از طریق ولوم پیچی پنل سمت راست دستگاه قابل تنظیم است. 

جمع‌بندی

مایکروویو مدل AC034AB6 محصولی کاربردی از شرکت مایدیا است که با گنجایش متوسط، بدنه‌ی مستحکم و طراحی ساده‌ی خود می‌تواند برای استفاده در خانه و محیط کار مناسب باشد. این دستگاه قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار داده و برخورداری از ویژگی گریل، کانوکشن و پخت ترکیبی آن را به گزینه‌ی مطلوبی برای پخت انواع غذا تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو فلر مدل 281 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو فلر مدل MW 281 قدرت، کارایی و راحتی را با یک طراحی ساده و زیبا برای تکمیل آشپزخانه شما ارائه می دهد. مایکروویو فلر کاربری آسان برای استفاده از رابط دیجیتال با کنترل زمان و وزن و نیز یخ زدایی دارد و همچنین دارای هشت برنامه از پیش تعیین شده پخت و پز برای پاپ کورن، پیتزا، سیب زمینی، ماهی و ... نیز می باشد. دارای تنظیم درجه پخت و پز، به این معنی که شما می توانید سطح قدرت را به طور کامل در طول دوره پخت و پز بدون وقفه تنظیم کنید. با توان 1450 وات و ظرفیت 28 لیتر یک همه کاره برای آشپزخانه شما میتواند باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مدل MH8265-CLS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو MH8265-CLS نسل جدیدی از مایکروویو های NeoChef ال جی است که با ظرفیت بالا (42 لیتر) و محفظه آنتی باکتریال، مناسب برای مصارف خانگی می باشد. مایکروویو 8265 با بهره برداری از اینورتر هوشمند « Smart Inverter » که یک فناوری دقیق برای پخت و پز عالی است، غذاها را سریعتر از همیشه برایتان آماده می سازد و به وسیله کنترل دمای دقیق تر، شما می توانید انواع ظروف را در دستگاه جایگذاری نمایید بدون ترس از شکستن و خراب شدن آن ها.مایکروویو 42 لیتری 8265 یکی از امتیازات مایکروویو مدل 8265، پخت گوشت به طور یکنواخت است که با قدرت واقعی 1200W به راحتی این میزان قدرت احساس می شود به طوری که موجب آبدارتر شدن و مغزپخت شدن بیشتر گوشت و مرغ خواهد شد. در کنار این ها، مایکروویو قادر به سرخ کردن و یا گرم کرد مواد غذایی است. گفتیم که مایکروویو 42 لیتری ، از خاصیت ضد باکتری « Anti-Bacterial » بهره می برد و این خود به تنهایی 99٫99 درصد از باکتری و میکروب های موجود در محفظه را از بین می برد؛ همچنین به واسطه همین قابلیت، تمیز کردن دستگاه تنها با یک پارچه نرم و مرطوب به راحتی امکان پذیر است .یخ زدایی مایکروویو ال جی مدل 8265 با تنظیم دقیق دمای داخل اجاقک میتوانید گوشت یخ زده مرغ و گوشت قرمز را به صورت یک سان و به دمایی که میخواهید گرم شود و عمل یخ زدایی را انجام میدهد . طبق تجربه سر اشپز در مایکروویو 8265 میتوانید گوشت و مواد غذایی منجمد و یخ زده را با تنظیم حرارت متناسب با کار یخ زدایی کرد و در اسرع وقت شما به مواد غذایی اماده برای اشپزی متفاوت دسترسی داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو جی پلاس مدل GMW-P349 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 3.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر پاناسونیک مدل NN-CD67MB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروفر 27 لیتری 4 در 1 با قابلیت سرخ کردن با هوا به همراه 131 برنامه منوی خودکار به تهیه آسان وعده های غذایی سالم برای کل خانواده کمک می کند. عملکرد سرخ کردن هوا از طریق گردش هوای گرم در اطراف غذا با سرعت بالا برای تهیه غذاهای ترد، قهوه ای و آبدار که ممکن است جایگزین سالم تری برای غذاهای سرخ شده سنتی باشند، کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر پاناسونیک مدل NN-SM255 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM255W مایکروویو پاناسونیک NNSM255W با برخی از بهترین مواد موجود در صنعت ساخته شده است که آن را قوی و بادوام می کند، علاوه بر این، این اجاق مایکروویو پاناسونیک از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده میکند که آن را بسیار کارآمد تر می کند تا غذا های لذیذی را در محیط پخت مناسب تهیه کنید. این لوازم آشپزخانه شگفت‌انگیز از برند پاناسونیک را به خانه ببرید و از آشپزی بدون دردسر لذت ببرید و با این مایکروفر پاناسونیک می‌توانید با دستور العمل‌های متفاوتی هستند و نشان‌دهنده طراحی و ظرفیت آشپزی نوآورانه می باشد. مایکروفر سفید پاناسونیک طراحی جذابی دارد و با مایکروویو 1400 واتی پاناسونیک نه تنها نصب و جابجایی آن آسان است، بلکه از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی نیز به صرفه تر است. به نیازهای کل خانواده شما و همچنین اعضای خانواده و دوستان کوچک به راحتی پاسخگو می باشد. ابعاد مایکروفر از نظر ارتفاع و عرض 443 × 340 × 340 میلی متر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو کنوود مدل MWM25 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو کنوود مدل MWM25 یکی از بهترین محصولات برند KENWOOD است که از توانایی زیادی برای پخت و پز و گرم نگه داشتن غذا برخوردار است. این دستگاه از طراحی زیبا و شیک و خصوصیاتی کاربردی بهره می برد و دارای ظرفیت 25 لیتر است و مناسب برای استفاده خانواده های با جمعیت متوسط تا زیاد می باشد. مایکروویو 25 لیتری کنوود مدل MWM25 از استیل ضد زنگ ساخته شده و به رنگ استیل و مشکی به بازار عرضه شده است. این محصول در سال 2020 توسط کشور چین ساخته شد. و یکی از مشخصات بارز آن، پخش حرارات یکنواخت است که قادر است پخت مواد غذایی را به صورت کامل و با حرارت یکنواخت انجام دهد.این مایکروویو 25 لیتری 16 کیلوگرم وزن دارد و یک مایکروویو رومیزی محسوب می شود. که براحتی بر روی کابینت های آشپزخانه قرار گرفته و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. محفظه ی داخلی این مایکروویو 800 وات از سرامیک صیلقی محکم نچسب تشکیل شده است. که کاربران بعد از هر بار استفاده با یک دستمال براحتی و به آسانی می توانند آنرا تمیز کنند. بهره بردن از 8 برنامه پخت مختلف از جمله پخت ترکیبی در دو سطح برای گریل، یکی از ویژگی های مهم این دستگاه است. که این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که با کمترین زحمت، خوشمزه ترین غذا را تهیه نمایند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو داتیس مدل DTM928 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

مایکرویو DTM-928 یکی از مدل هایی است که به دلیل امکانات و ویژگی هایی که دارد نظرها را به خود جلب خواهد کرد.به عنوان مثال این مایکرویو از منوی اتومات، سیستم یخ زدایی، ساعت، تایمر، دو نوع پخت ترکیبی، پخت سریع، قفل کودک و … برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 3.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. برندجی پلاس; یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌های به‌روز، بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را به خود جذب کند. مایکروویو GMW-M347W یکی از محصولات جدید جی پلاس می باشد.این محصول دارای تایمر پخت جهت تنظیم توان و زمان دلخواه قابلیت پخت سریع و یخ زدایی براساس وزن و زمان می باشد. همچنین امکان فعال سازی فن جهت بو زدایی و ذخیره سازی تنظیمات دلخواه را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مونوگرام مدل MGBM2808XGE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماکروویو توکار برند لوکس مونوگرام به گنجایش 26لیتر و به ابعاد 45x60 دارای امکاناتی از قبیل: سیستم کنترلی الکترونیکی / دارای گریل / قفل کودک / 8 برنامه پخت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر داتیس مدل N2DTM-944NEW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروفر 944 جز جدیدترین مایکروفرهای داتیس می باشد که دارای 22 برنامه پخت می باشد می باشد که دارای 9 پخت دستی و 13 پخت اتوماتیک می باشد ، این مایکروفر دارای گنجایش 44 لیتری می باشد که دارای گریل ، یخ زدایی و قفل کودک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو شارپ مدل R-340 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند شارپ یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور ژاپن است ، ماکروویو شارپ مدل R-340 دارای منوی گرم کردن سریع، یخ زدایی سریع ، گرم کردن پیتزا ، گرم کردن برنج و پیتزا و گرم کردن سبزی جات به صورت پیش فرض می باشد و همچنین میتوانید به میزان دلخواه زمان گرم کردن را زیاد کنید ، ظرفیت دستگاه 32 لیتر می باشد و به شما اجازه میدهد تا بتوانید به راحتی غذای مخصوص 6 تا 8 نفر را به سرعت داغ کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CT65MM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو پاناسونیک دارای موتور با توان 900 وات و گنجایش 27 لیتر است. محفظه داخلی‌ آن برای پخت و گریل انواع غذاها مناسب می‌باشد. سینی شیشه‌ای آن به قطر 31 سانتی‌متر و یه صورت گردان طراحی شده است. با استفاده از نمایشگر و کلیدهای لمسی می‌توانید نوع، زمان و برنامه پخت را تنظیم کنید. مایکروویو پاناسونیک دارای 10 منوی پخت خودکار غذا است. که می‌توانید انواع مختلفی از غذاها را با تنظیم وزن آماده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مایدیا مدل MW-F2826-EBL-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو 25 لیتری لمسی میدیا مدل MW-F2826-EBL-S دارای 10 سطح قدرت مایکروویو را ارائه می دهد تا به شما امکان می دهد شدتی را که می خواهید غذایتان پخته یا گرم شود را انتخاب کنید. با عملکرد کباب کردن، غذا را می توان بدون دردسر کبابی، کباب یا پخته کرد. توان 900 وات به گرم شدن سریع و سریع کمک می کند، حتی می توانید غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را بپزید، یخ زدایی کنید و بجوشانید. پنل نمایشگر تمام دیجیتال این محصول با کنترل تمام لمسی و تایمر به شما امکان کارکرد آسان و سریع را میدهد. قابلیت یخ زدایی دستی که امکان یخ زدایی و پخت را در یک مرحله فراهم می کند، می توانید تا 1 کیلوگرم مرغ، ماهی یا گوشت منجمد را در 15 دقیقه یخ زدایی کنید. دستگیره درب بازشو کششی درب ، باز و بسته کردن درب را سبک می کند. دارای قابلیت ایمنی قفل کودک، قفل کودک را با فشار دادن 3 بار نمایشگر خاموش کنید. قابلیت +30s Express Start که به کمک آن می‌توانید با یک لمس «START/+30SEC» مایکروویو را با قدرت کامل به مدت 30 ثانیه روشن کنید. این عملکرد شروع سریع برای تهیه غذای سریع عالی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو داتیس مدل DTM-928 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو داتیس مدل 928s دارای شیشه ساخت شرکت SCHOTT ایتالیا به رنگ طوسی متالیک میباشد. این مایکروویو دارای منوی اتومات، سیستم یخ زدایی، دارای تایمر تنظیم زمان پخت، دارای سیستم پخت سریع، قفل کودک و … است. همچنین بدنه داخلی آن کاملا از جنس استینلس استیل میباشد و دارای 28 لیتر ظرفیت میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر مایدیا مدل MW-F3630-T5X-W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت مایدیا از دیرباز یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی برقی میباشد . ظرفیت داخلی این محصول با اندازه 36 لیتری برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت مناسب است.مایکروفر MW-F3630-T5X مایدیا یکی از بهترین و با امکاناتترین مایکروفر های موجود در بازار میباشد . جنس فضای داخلی این مایکروفر از استیل ضد زنگ میباشد که بسیار راحت قابل تمیز کردن است و بر اثر حرارت بر خلاف مدل های لعابی بازار نمیسوزد و زرد میشود . این مایکروفر دارای گریل بوده که در پخت بهتر غذا ها میتوان از استفاده نمود و همچنین از پخت ترکیبی نیز میتوان استفاده نمود . یکی دیگر از امکانات خوب این مایکروفر داشتن برنامه یخزدایی مواد میباشد . این مایکروفر دارای برنامه های غذایی از پیش تعیین شده برای غذاهای مختلف نیز است کار کرد آن بسیار راحت بوده و طراحی بسیار زیبایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مایدیا مدل مایکروویو مایدیا مدل EG142A5L 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین مدل مایکروویو مایدیا مدل EG142A5L که نسخه بروز شده سال 2022 می باشد محفظه داخلی آن دارای 42 لیتر گنجایش است. این محصول دارای یک کنترل پنل دیجیتال است؛ در قسمت بالای دکمه‌های تنظیمات، یک صفحه‌نمایش دیجیتال وجود دارد که به کمک آن مشاهده و اعمال تنظیمات دلخواه به‌سهولت قابل‌انجام است. هفت برنامه پخت اتوماتیک برای این مایکرویو در نظر گرفته شده است. تایمر این محصول قابل‌تنظیم تا مدت‌زمان 99 دقیقه است. همچنین مجهز به حالت گریل است. این حالت پخت بدون استفاده از اشعه و تنها با گردش هوای داغ، غذای شما را گریل می‌کند. در صورتی که تمایل به استفاده از مواد یخ‌زده داشته باشید، می‌توانید از سیستم یخ‌زدای دستگاه استفاده کنید که دکمه جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم یخ‌زدا قادر به یخ‌زدایی مواد منجمد بر اساس وزن و زمان آن‌هاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مایدیا مدل MW-F3020-AHZ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو مدل « MW-F3020-AHZ» از سری محصولات زیبا و کاربردی برند «مایدیا» (Midea) است. توان بیشینه این دستگاه برابر با 1000 وات است. برای این مایکروویو یک پنل دیجیتالی در نظر گرفته شده است که کار کردن با آن را ساده تر کرده است. از طریق این پنل امکان تنظیم برنامه پخت به صورت دستی، انتخاب یکی از برنامه‌های پخت اتوماتیک از پیش آماده و همچنین تنظیمات زمان‌بندی امکان‌پذیر است. این دستگاه از گنجایش مناسب 30 لیتری برخوردار است. مایکروویو MW-F3020-AHZ علاوه‌بر حالت کار با امواج، می‌تواند از قابلیت‌هایی همچون ویژگی پخت گریل و پخت ترکیبی هم بهره می‌برد. با استفاده از حالت گریل، مایکروویو MW-F3020-AHZ، بدون استفاده از اشعه و تنها با گردش هوای داغ، غذای شما را گریل می‌کند. همچنین در صورتی که مایل به استفاده از مواد منجمد باشید، می‌توانید از سیستم یخ‌زدای مایکروویو استفاده کنید که قادر به یخ‌زدایی هوشمند بر اساس محاسبه وزن و زمان است.

معرفی

این روزها با وجود پیشرفت‌هایی که در حوزه‌ی لوازم پخت‌وپز برقی رخ داده، آشپزی از هر زمان دیگری آسان‌تر شده و زحمت طبخ غذا به کمترین حد رسیده است. مایکروویوها یکی لوازم پرطرفداری هستند که در این راه کمک زیادی به ما کرده‌اند. ماکروویوها با تولید امواج، مولکول‌های آب داخل غذا را ارتعاش داده و با نفوذ به عمق ماده‌ی غذایی، آن را به‌سرعت و به‌صورت یکنواخت از داخل و بیرون داغ کرده و می‌پزند. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های مهم مایکروویو MW-F3020-AHZ می پردازیم.

طراحی

مایکروویو مدل MW-F3020-AHZ، محصولی زیبا با طراحی شکیل و ظاهری جذاب است. طول این دستگاه برابر با 52 سانتی‌متر ، عرض آن 44 سانتی‌متر و ارتفاع آن برابر با 33 سانتی‌متر است. فضای داخلی بزرگ مایکروویو گنجایشی معادل 30 لیتر دارد و بسیار جادار است. درون محفظه‌ی داخلی ماکروویو سینی چرخان دایره‌ای شکل تعبیه شده است که با گردش مداوم غذا، پختی یکنواخت و همسان را رقم می‌زند. تمام چیزی که برای تنظیم کارکرد دستگاه نیاز دارید، می‌توانید در قسمت راست درِ مایکروویو پیدا کنید. این دستگاه دارای دکمه‌های فشاری و یک صفحه‌نمایش دیجیتالی بزرگ است. با وجود این صفحه‌نمایش مشاهده و اعمال تنظیمات مایکروویو به‌آسانی ممکن شده است. از نکات قابل توجه که یکی از نقاط قوت این دستگاه است، این است که برای یخ‌زدایی از مواد غذایی دارای برنامه بوده و با تعیین وزن مواد غذایی یا زمان مورد نیاز به دستگاه، می‌توان یخ زدایی بسیار کامل و خوبی را تجربه کنیم. شرکت سازنده برای مراقبت از رفتارهای کودکان در رابطه با این دستگاه، یک قفل کودکی را طراحی کرده‌اند تا کودکان از خطرات احتمالی و گاها جبران نشدنی این دستگاه در امان باشند.

تنظیمات و عملکرد

 از طریق پنل تنظیمات دستگاه، می‌توانید حالت کارکرد مایکروویو یا گریل را انتخاب کنید. کارکرد گریل برای ترد و برشته‌کردن سطح بیرونی غذا ایدئال است و با گرمایش المنت‌های حرارتی داخل محفظه‌ی فر کار می‌کند. کمی پایین‌تر دکمه‌ای برای اضافه کردن 30 ثانیه‌ای زمان در نظر گرفته شده است. در قسمت پایین دکمه‌ها، یک ولوم یخ‌زدایی بر اساس وزن و زمان تعبیه شده است.

مایکروویو MW-F3020-AHZ  محصولی چندمنظوره است که علاوه‌بر قابلیت کار با امواج مایکروویو، امکاناتی همچون پخت گریل را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. کارکرد گریل برای ترد و برشته‌کردن سطح بیرونی غذا ایدئال است و با گرمایش المنت‌های حرارتی فلزی داخل محفظه‌ی فر کار می‌کند. البته شرکت مایدیا برای این محصول خود پخت ترکیبی را هم در نظر گرفته است که می تواند کمک زیادی در پخت انواع غذا داشته باشد.

نگاه کلی

مایکروویو در عصر امروزی بشریت وسیله‌ای بسیار کاربردی است. برای همه ما که در منزل از این وسیله بهره می‌بریم به‌دفعات پیش آمده است که دارای وقت و یا حوصله برای طبخ و یا گرم کردن غذا نبودیم و از این وسیله کاربردی استفاده کرده‌ایم. مایکروویو مدل MW-F3020-AHZ محصولی کارآمد از برند مایدیا است که با گنجایش 30 لیتر روانه بازار شده است. بهره‌گیری از قابلیت‌های یخ‌زدایی بر اساس وزن و زمان، قابلیت گریل و پخت ترکیبی به ارزش خرید این محصول افزوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو ال جی مدل MS92SCR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سولاردام...، کمتر کسی است که اسم این کالای معروف کمپانی ال‌جی را نشنیده باشد، خیلی‌ها آن را‌ یک آشپز حرفه‌ای میدانند، خیلی‌ها‌ یک کدبانو و خیلی‌ها‌ یک همه کاره درآشپزخانه، سولاردام در واقع‌ یک دستگاه نیست، مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و کارایی هاست، سولاردام‌ یک فر است، مانند فرهایی که شعله بالا و پایین در آنها به طور همزمان روشن میشود در این دستگاه هم گریل بالا و پایین به طور همزمان روشن شده و میتواند مورد استفاده قرار بگیرد، و البته این شمایید که میتوانید توان گریل‌ها را به دلخواه تنظیم نمایید، سولاردام مجهز به کانوکشن است، همان فن معروف که باعث ایجاد گرمای کاملا ‌یکنواخت در محیط دستگاه و پخت ‌یکنواخت مواد میشود و بسیار برای پخت شیرینی و کیک کاربرد دارد، سولاردام مجهز به 4 گریل مختف و البته تکنولوژی انحصاری هیتر ذغالی است، هیتری از جنس رشته‌های کربنی که به کمک طیف نور قرمز لامپ‌های هالوژنی خود طبیعی‌ترین و مطلوب‌ترین پخت ممکن را برای شما انجام میدهد، انگار که بر روی ذغال طبیعی ‌یا درون تنورهای سنتی غذا پخته‌اید، دقیقا با همان طعم واقعی، طبیعی و تنوری، البته سولاردام به امکان مایکرو نیزمجهز است ودر صورت لزوم میتوانید به تنهایی ‌یا در پخت‌های ترکیبی از آن استفاده نمایید و البته توان مایکرو را از 90 وات تا 900 وات خودتان تنظیم کنید. در این مدل دستگاه شما مجهز به سنسور آشپزی است،‌یعنی اگر ماده غذایی در حال سوختن باشد به طور اتوماتیک عملکرد را متوقف مینماید. این دستگاه دارای برنامه‌های پخت غذای ایرانی، بخارپز،‌یخ زدایی حرفه ای و...است، استفاده از آن بسیار راحت بوده و نمونه آن در برند دیگری وجود ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر اسنوا مدل SC-54304 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروفر توکار اسنوا مدل 54304 قابلیت یخ زدایی بر حسب وزن در 5 حالت انتخابی گوشت گوساله، گوشت مرغ، ماهی، میوه و نان و قابلیت یخ زدایی بر حسب دما را دارد. برنامه پخت ماکرو، پاپ کورن، سیب زمینی، نوشیدنی داغ و ... از ویژگی های مایکروفر اسنوا مدل SC-54304 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر اسنوا مدل SG-54311 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کامپکت مایکروویو توکار اسنوا مدل SG-54311 سری Asimo یکی از محصولات توکار برند اسنوا می باشد. کامپکت مایکروویو اسنوا با ظرفیت 45 لیتر یکی از محصولات با کیفیت اسنوا می باشد که با طراحی زیبا و منحصر بفرد نمای زیبایی به هر آشپزخانه می بخشد. نمای ظاهری این مایکروویو شیشه ای و به رنگ خاکستری است. همچنین مخزن داخلی این محصول از جنس استنلس استیل (Stainless Steel) بوده و مجهز به لامپ داخل مخزن است. این محصول قابلیت هر دو عملکرد مایکروویو و گریل را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM332 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی پاناسونیک همیشه در تولید مایکروفر توانسته است که سهم بزرگی از خرید و فروش بازار را در دست بگیرد که دلیل این فروش بالا هم یکی کیفیت بالای دستکاه ها و همچنین تنوع محصول زیاد و از همه مهم تر قیمت های بسیار مناسب مایکروویو های ان می باشد.یکی از مدل های خوش قیمت این برند مدل Panasonic NN-SM332 Microwave می باشد که جز مایکروویو های ارزان قیمت بازار با کیفیت خوب می باشد. مایکروویو NN-SM332 در رنگ سفید تولیدشده و دارای ظرفیت 25 لیتر می باشد که در این رنج قیمت مناسب می باشد.همچنین این مدل دارای قابلیت یخ زدایی دستی نیز هست.توان این مدل خوش قیمت نیز 800 وات می باشد که با این توان شما می توانید به اماده سازی غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی بپردازید.از دیگر مشخصات مایکروویو NN-SM332 نیز سینی گردان 288 میلیمتری و قابلیت تنظیم زمان و دارای 5 سطح مایکروویو می باشد.همچنین پنل این مایکروویو دارای دو ولوم تنظیم می باشد که ولوم بالایی در اصل برای تنظیم کردن 4 حالت پخت تا 4 درجه و یک حالت یخ زدایی می باشد و ولوم پایینی نیز برای تنظیم زمان از 0 تا 35 دقیقه می باشد و همچنین وزن از 0 تا 1 کیلوگرم می باشد.در ضمن سعی کنید در هنگام خرید این مایکروفر و قرار دادن ان در هر جایی از بالا حدود 15 سانتیمتر و از کنارها حدود 10 سانتیمتر فاصله بگذارید تا جریان هوای اطراف به راحتی به ان برسد و عمر مایکروفر شما هم بالا رود.در کل اگر به دنبال خرید یک ماکروفر ارزان قیمت و کاملا کابردی و راه انداز خانگی هستید, مایکروفر 25 لیتری سفید NN-SM332 یا همان مدل 332 برای خرید مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر سامسونگ مدل CE288 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروفر سامسونگ مدل CE288 دارای محفظه 28 لیتری از جنس لعاب سرامیکی است که طراحی ساده ولی جذابی دارد. از ویژگی های این محصول می توان به سیستم پخت یکنواخت (TDS)، سنسور هوشمند رطوبت، تکنولوژی Slim Fry و بخارشوی داخل محفظه اشاره کرد. عملکردهای مربوط به پخت این مایکروفر شامل گریل، کانوکشن، پخت ترکیبی و یخ زدایی مواد غذایی منجمد است. سینی گردان دستگاه از جنس شیشه ای مقاوم بوده که امکان غیرفعال سازی گردش آن نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروفر مایدیا مدل MW-F2824-EFP-W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت مایدیا از دیرباز یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی برقی میباشد . مایکروفر MW-F2824-EFP-Wمایدیا یکی از بهترین و با امکاناتترین مایکروفر های موجود در بازار میباشد . جنس فضای داخلی این مایکروفر از استیل ضد زنگ میباشد که بسیار راحت قابل تمیز کردن است و بر اثر حرارت بر خلاف مدل های لعابی بازار نمیسوزد و زرد میشود . این مایکروفر دارای گریل بوده که در پخت بهتر غذا ها میتوان از استفاده نمود و همچنین از پخت ترکیبی نیز میتوان استفاده نمود . یکی دیگر از امکانات خوب این مایکروفر داشتن برنامه یخزدایی مواد میباشد . این مایرو دارای برنامه های غذایی از پیش تعیین شده برای غذاهای مختلف نیز است کار کرد آن بسیار راحت بوده و طراحی بسیار زیبایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو میگل مدل GMW 342 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو میگل مدل GMW 342 با ظاهری ساده اما زیبا و کارایی کامل تمام نیاز های شما را پاسخگو خواهد بود. دارای عملکردهای فن هوای گرم، گریل، یخ‌زدایی و 10 منوی پخت خودکار ظرفیت این مایکرو 34 لیتر و محفظه داخلی آن از جنس استیل ضدزنگ، دارای زمان سنج 95 دقیقه‌ای و قفل ایمنی کودک نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو توکار آریستون مدل MP 776 IX HA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایکروویو «آریستون» مدل «MP 776 IX HA» یکی از مدل‌های توکار این شرکت است. نصب توکار دستگاه علاوه‌بر کمک به استفاده‌ی بهینه از فضا، ظاهر مدرن و شکیلی به آشپزخانه‌ی شما می‌دهد و آن را به انتخابی خوب برای آشپزخانه‌های کوچک تبدیل کرده است. این دستگاه از نه برنامه‌ی پخت سنتی و پنج برنامه‌ی پخت ویژه بهره‌مند است. این دستگاه علاوه‌بر قابلیت کار با اشعه، دارای حالت پخت گریل هم هست. در این حالت، گرما به وسیله‌ی المنت‌های حرارتی مایکروویو تولید می‌شود. این حالت برای برشته‌کردن سطح مواد غذایی کاربردی است. گفتنی است ظرفیت داخلی این مایکروویو به 40 لیتر می‌رسد. دستگاه MP 776 IX HA از قابلیت پخت بخارپز بهره‌مند است. وجود نمایشگر بزرگ مشاهده و تنظیم عملکرد مایکروویو را آسان کرده است. قابلیت یخ‌زدایی از دیگر مزایای این محصول است. به‌کمک این سیستم می‌توانید در زمانی کوتاه گوشت، مرغ و ماهی یخ‌زده را به‌سرعت یخ‌زدایی کرده و بعد شروع به پخت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو مایدیا مدل MW-F2826-EBL-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت داخلی این محصول با اندازه ۲۸ لیتری برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت مناسب است.دارای گریل میباشد و همچنین اگر از نظر ظاهری به این مایکروویو دقت کنید؛ همراه با صفحه نمایش LED آن متوجه طراحی زیبایش خواهید شد. کنار صفحه نمایش توابعی همچون مدت زمان کارکرد، تنظیم زمان، قفل کودک و انتخاب شروع سریع قرار گرفته‌اند و هر کدام در زمان مورد نیاز عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماکروویو «پاناسونیک» مدل «NN-GD692S»، یک محصول میان‌رده است که در کنار کیفیت ساخت بالا، از قیمت بسیار مناسبی بهره می‌برد. این محصول علاوه‌بر قابلیت پخت با امواج مایکرو، قادر به گریل‌کردن موادغذایی از طریق المنت‌های تعبیه‌شده در داخل اجاق هم است. ظرفیت داخلی مایکروویو به 31 لیتر می‌رسد. از دیگر مشخصات این ماکروویو می‌توان به انواع برنامه‌ی پخت، قابلیت یخ‌زدایی، صفحه‌نمایش، مجهزبودن به فناوری اینورتر و توان کارکرد مایکروویو 1050 وات اشاره کرد. گفتنی است این محصول قابلیت کارکرد در حالت پخت ترکیبی را دارد و با ادغام دو حالت کار با اشعه و المنت‌های گرمایشی، پختی سریع را رقم می‌زند. پاناسونیک (Panasonic)، یکی از معتبر‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان، به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت از سال 1918 میلادی آغاز به کار کرده است. پاناسونیک در زمینه‌های مختلفی ازجمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی رایانه، لوازم‌خانگی برقی و... فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

NN-GD692S

فضای داخلی 31لیتری این دستگاه آن را در دسته‌ی متوسط‌های بازار از لحاظ فضای قابل استفاده قرار می‌دهد. مایکروویوهای 31لیتری نه آنقدر بزرگ هستند که کاربر بعد از خرید آن‌ها از ابعاد خارجی آن راضی نباشد و نه آنقدر کوچک هستند که کاربر بعد از خرید متوجه این موضوع شود که فضای داخلی آن نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای وی از یک اجاق مایکروویو باشد. این اجاق از لحاظ طراحی نمونه‌ای محافظه‌کار ارزیابی می‌شود، دکمه‌ها و صفحه‌نمایش در منطقی‌ترین جای ممکن قرار گرفته‌اند و دکمه‌ی انتخاب‌گر چرخان (قرارگرفته در مرکز صفحه کلید)، راحتی فوق‌العاده‌ای را هنگام کار با دستگاه به کاربر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مثبت این اجاق نوع طراحی درِ آن است که هیچ‌گونه دستگیره‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است و به جای آن دکمه‌ای فشاری در پایین‌ترین قسمت صفحه کلید قرار گرفته است که با فشاردادن این دکمه، درِ دستگاه باز می‌شود. حذف دستگیره از درِ این مدل، علاوه‌براینکه ظاهری مدرن به دستگاه بخشیده است، حس بهتری را هنگام بازکردن درِ مایکروویو به کاربر می‌بخشد. همان‌طورکه در ابتدا اشاره شد، این اجاق قادر به پخت موادغذایی از طریق امواج مایکرو با توان کاری 1050 وات است که به رویه‌ای ثابت در بین تولیدکنندگان مختلف تبدیل شده است، همچنین المنت‌های تعبیه‌شده در دستگاه قادرند با توان کاری 1160 وات انرژی الکتریکی را به حرارت و البته مقداری نور تبدیل کند که حرارت حاصله از این تبدیل انرژی می‌تواند طعم، عطر و ظاهر ویژه‌ای به غذاها ببخشد. توسط دکمه‌ی پخت ترکیبی تعبیه‌شده روی دستگاه، می‌توان پخت مواد‌غذایی را به کمک دو سیستم امواج مایکرو و همچنین حرارت گریل به طور هم‌زمان انجام داد و بدین ترتیب زمان مورد نیاز برای پخت موادغذایی را کاهش داد. از امکانات دیگر این مایکروویو می‌توان به 19 برنامه‌ی پخت و یخ‌زدایی خودکار اشاره کرد که کاربر را قادر می‌سازد تنها با انتخاب نوع ماده‌غذایی غذای مورد نظر را طبخ کند.

سخن پایانی

    NN-GD692S را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی دانست که برای اولین بار قصد تهیه‌ی اجاق مایکروویو را دارند، فضای داخلی و همچنین امکانات به‌کاررفته در این دستگاه همگی گویای رده متوسط بودن این مدل در بین انتخاب‌های دیگر موجود در بازار است؛ همچنین نوع طراحی این اجاق به‌گونه‌ای است که می‌تواند اکثر سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. این مدل همانند تمامی محصولات شرکت ژاپنی پاناسونیک تعادل خوبی بین قیمت، امکانات و کیفیت برقرار کرده است و به‌عنوان مایکروویوی مطمئن می‌توان روی آن حساب باز کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو پاناسونیک مدلNN-SM33HW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی پاناسونیک همیشه در تولید مایکروفر توانسته است که سهم بزرگی از خرید و فروش بازار را در دست بگیرد که دلیل این فروش بالا هم یکی کیفیت بالای دستکاه ها و همچنین تنوع محصول زیاد و از همه مهم تر قیمت های بسیار مناسب مایکروویو های ان می باشد.یکی از مدل های خوش قیمت این برند مدل Panasonic NN-SM33HM Microwave می باشد که جز مایکروویو های ارزان قیمت بازار با کیفیت خوب می باشد. مایکروویو NN-SM33HM در رنگ سفید تولیدشده و دارای ظرفیت 25 لیتر می باشد که در این رنج قیمت مناسب می باشد.همچنین این مدل دارای قابلیت یخ زدایی دستی نیز هست.توان این مدل خوش قیمت نیز 800 وات می باشد که با این توان شما می توانید به اماده سازی غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی بپردازید.از دیگر مشخصات مایکروویو NN-SM33HM نیز سینی گردان 288 میلیمتری و قابلیت تنظیم زمان و دارای 5 سطح مایکروویو می باشد.همچنین پنل این مایکروویو دارای دو ولوم تنظیم می باشد که ولوم بالایی در اصل برای تنظیم کردن 4 حالت پخت تا 4 درجه و یک حالت یخ زدایی می باشد و ولوم پایینی نیز برای تنظیم زمان از 0 تا 35 دقیقه می باشد و همچنین وزن از 0 تا 1 کیلوگرم می باشد.در ضمن سعی کنید در هنگام خرید این مایکروفر و قرار دادن ان در هر جایی از بالا حدود 15 سانتیمتر و از کنارها حدود 10 سانتیمتر فاصله بگذارید تا جریان هوای اطراف به راحتی به ان برسد و عمر مایکروفر شما هم بالا رود.در کل اگر به دنبال خرید یک ماکروفر ارزان قیمت و کاملا کابردی و راه انداز خانگی هستید, مایکروفر 25 لیتری سفید NN-SM33HM یا همان مدل 33 برای خرید مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایکروویو ال جی مدل MS94WCR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

MS94 مایکروویو سولاردام از برند ال‌جی با 38 لیتر ظرفیت می‌باشد. این دستگاه مجهز به پخت نوری می‌باشد، پخت نوری طعم غذا را حفظ می‌کند و لذت چشیدن طعم واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه دارای پخت چندگانه می‌باشد که انواع آن شامل: کانوکشن، گریل، مایکرو و ترکیبی می‌باشد. سولاردام MS94 دارای فن کانوکشن می‌باشد، که این فن موجب پخش‌ یکنواخت دما در محیط سولار می‌شود؛ در نتیجه پخت به صورت ‌یکنواخت انجام می‌شود. بخارپز قابلیتی است که بسیاری در پخت غذاهای خود استفاده می‌کنند، این مایکرو با این قابلیت و وجود ظرف مخصوص برای بخارپز کردن غذا شرایطی را برای این نوع پخت فراهم کرده است. این دستگاه نسبت به فرهای برقی 50% صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا