خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید توستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر اهل خوردن صبحانه برای شروع یک صبح دل انگیز هستید و یا تمایل دارید که همیشه نان تست گرم در اختیار داشته باشید، داشتن یک توستر نان برای شما ضروری است. قبل از خرید یک توستر خوب نیازمند اطلاعات و راهنمایی دقیق برای انتخاب بهترین گزینه خرید توستر هستید. از این رو در ادامه با نکته خرید همراه شوید تا نکات مفیدی برای خرید این محصول بدست آورید.

توستر نان چیست؟

از لحاظ فنی توستر نان وظیفه ی برشته کردن نان را به وسیله ی تابش مستقیم گرمایی بر عهده دارد. (دقت فرمایید این نوع حرارت دهی مشابه حرارت ذغال چوب است و با حرارتی که توسط فر برقی (آون توستر) و یا ساندویچ ساز (اسنکر) ایجاد می شود ، متفاوت است .)

این وسیله در اصل برای برشته کردن نان تست ساخته شده است و در کشور ما بعضی مدل های آن برای برشته کردن نان های ایرانی نیز به کار می‌رود.

ویژگی‌های دستگاه توستر نان

دستگاه‌های توستر نان چند ویژگی مهم دارند که باید به آن‌ها دقت کنید.

کشوی جمع آوری خرده نان: این کشو مخصوص جمع آوری خرده نان است که در برخی از توسترها تعبیه شده است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا خرده‌های نان را به راحتی از دستگاه بیرون بیاورید تا در استفاده‌های بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود.
قابلیت تنظیم حرارت: با استفاده از قابلیت تنظیم حرارت این دستگاه می‌توانید حرارت را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کرده و از سوختگی نان جلوگیری کنید.
قابلیت یخ زدایی: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا نان‌هایی که درون فریزر بوده‌اند را به سادگی یخ زدایی کنید.
قابلیت قطع خودکار و توقف: قطع خودکار و دکمه توقف عملیات این مدل از توسترها این امکان را فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید.

انواع دستگاه توستر نان

تک جایگاه کشیده: حالت این توسترها معمولا کشیده‌تر از بقیه‌ی مدل‌های موجود در بازار است، در نتیجه به راحتی می‌توانید دو تکه نان را در آن برشته نمایید. به دلیل اینکه نان‌های ایرانی از قبیل سنگک و بربری طول زیادی دارند، این مدل از توسترها برای برشته کردن این نان‌ها مناسب‌تر خواهند بود. یکی از مزیت‌های این مدل قرار دادن آنها بر روی میز است.
دو جایگاه: این مدل از توسترها دارای دو جایگاه برای قرار دادن نان تست در آنها می‌باشد. اگر خانواده‌ی کم جمعیتی دارید، خرید این مدل را به شما را پیشنهاد می‌کنیم. چون اندازه‌ی کوچکی دارد، برای قرار دادن بر روی میز مناسب خواهد بود.
چهار جایگاه: جالب است بدانید که این نوع از توسترها بیشتر برای رستوران‌ها مناسب می‌باشد، چون حجم زیادی از نان را در طول روز برشته می‌کنند. اگر جزو آن دسته از خانواده‌های پرجمعیتی هستید که باید برای هر وعده نان زیادی را گرم و برشته کنید، خرید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. اندازه‌ی این دستگاه نسبت به دو مورد قبل بزرگتر است و برای قرار دادن بر روی میز مناسب نخواهد بود.
نکات مهم هنگام خرید توستر نان

نکات مهم هنگام خرید توستر نان

قبل از خرید توستر نان به نکات زیر توجه کنید:

  • کاربرد اصلی توستر نان برشته کردن و گرم کردن نان است، بنابراین میزان کارایی آن را برای خود بسنجید.
  • تعداد شیار مستقیما به دفعات مصرف و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد. برای خانواده‌های کم‌جمعیت یک توستر نان با دو شیار پاسخگو خواهد بود.
  • قبل از خرید توستر نان محل قرارگیری این وسیله را در آشپزخانه مشخص کنید.
  • بهتر است توستری را خریداری کنید که از بدنه با کیفیتی ساخته شده باشد. توسترهایی با بدنه پلاستیک در برابر ضربات مقاوم نیستند و از کیفیت پایینی برخوردارند. بدنه‌های فلزی از جمله استیل هم ظاهر مدرن‌تری به آشپزخانه می‌دهند و هم زیباترند.
  • توستری انتخاب کنید که دارای کنترل دما و حرارت باشد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید مقدار حرارت دستگاه را تعیین کنید.
  • توجه داشته باشید توستری که خریداری می‌کنید باید به راحتی تمیز شود و شست‌و‌شوی آسانی داشته باشد. این کار باعث می‌شود خورده‌های نان از مصرف دفعات قبل بسوزند و به نان تازه بچسبند.
  •  هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی آن توجه کنید.
  • دستگاهی را انتخاب کنید که به صورت خودکار و هنگام احساس خطر خاموش شده و از خود محافظت کند.
  • این دستگاه معمولا پای ثابت میزهای صبحانه می‌باشد، بنابراین برای زیبایی سفره و میز صرف صبحانه، باید توستری زیبا و جذاب انتخاب کنید.
  • چون شما عزیزان قرار است در طول روز حداقل یکبار از این وسیله بهره ببرید، پس باید به سراغ خرید مارکی بروید که وزن کمی داشته باشد و سنگینی آن را هنگام جا به جایی احساس نکنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید توستر نان گفته شد، می توانید توستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توستر نان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز توستر بوش مدل TAT3A011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وعده صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی انسان است، افرادی که به صبحانه خود اهمیت می‌دهند از اهمیت نان گرم و تازه در این وعده باخبرند. توسترها یکی از ابزارهای مفیدی هستند که ما را در داشتن نان تست گرم برای صبحانه ای لذیذ همراهی می‌کنند. توستر ابزاری کوچک و جمع و جور است که فضای زیادی را در فضای آشپزخانه اشغال نمی‌کند و کار کردن با آن ساده است. توستر TAT3A011 یکی از محصولات فوق‌العاده شیک و با کیفیت کمپانی معظم بوش است که در ادامه مروری بر مشخصات آن خواهیم داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر آریته مدل Moderna خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالای فوق از سری مدرنای برند آریته دلونگی میباشد. این سری از محصولات Moderna 0149 شرکت دارای طراحی مدرن و رنگبندی سفید ومشکی و قرمز میباشد و دارای کتری برقی ،توستر،اسپرسوساز و میکسر میباشد.برند آریته متعلق به شرکت دلونگی ایتالیا است که در سال 1964 در فلورانس تاسیس شد ، شهری که مهد خلاقیت و اختراعات درخشان محسوب می شود. آریته دارای 57 اختراع ثبت شده منحصر به فرد است که متناسب با مأموریت این شرکت ، برای سهولت زندگی روزمره طراحی شده است. نوآوری ها منجر به خلق محصولات واقعاً موردنیاز می شود که وجود آنها از مشاهدات ساده و شهودی حاصل می شود ، محصولی که نه تنها از نظر کیفیت و سهولت استفاده انتظارات مشتری را برآورده می کند بلکه طرح و روند رنگ را نیز پیش بینی و شکل می دهد و مطابق با سلیقه مد و مشتری است. نوآوری و عملکرد سنگ بنای فلسفه آریته است. هوش ، دانش و شهود افرادی که آریته را تشکیل می دهند ، راز نحوه اجرای ایده های جدید است ، به آنها شکل مشخصی می دهد ، شروع با نیازهای مشتریان ، توسعه و ایجاد محصولاتی برای آنها ، که در واقع محصولات جدیدی را به ارمغان می آورد. ، کیفیت بهتر و لذت زیادی به زندگی روزمره شما می دهد. آریته به خاطر طراحی های درخشان خود مشهور است که با عملکرد پیشرفته ، کیفیت کار و طراحی متمایز است ، که اثر آن چندین خط دستگاه استثنایی و منحصر به فرد است. قیمت مقرون به صرفه آریته به دلیل حضور خط تولید کارخانه در چین است که با نظارت مستقیم و کامل طراحان و مهندسین شرکت دلونگی و آریته برروی کیفیت آن ها تولید می گردد. آریته ، در بسیاری از بازارهای اروپا ، در بخش دستگاه های آشپزخانه ، تجهیزات قهوه ساز و اتوی بخار ، پیشرو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر بوش مدل TAT5P425 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر بوش TAT5P425 با توان 970 وات و بهره گیری از سیستم گرمایش المنتی توستری پر قدرت و با دوام است. تعداد درگاه قرار گیری نان درد این توستر 2 عدد است، که می تواند 2 قطعه نان را برای شما به خوبی توست کند. کمپانی بوش برای این توستر از جنس استیل/پلاستیک استفاده برده است، که باعث کاستن از وزن و افزایش استحکام در آن شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر بوش مدل 3P423 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر بوش BOSCH مدل TAT3P423 با حداکثر توان 970 وات ، دارای بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم و به صورت عایق حرارت میباشد. در این دستگاه دو جایگاه برای قرار گیری نان تعبیه شده است . توسط توستر بوش میتوان نان های درون منزل را به صورت تازه و برشته میل نمایید. توستر 3P423 بر روی پنل خود دارای یک ولوم چرخشی برای تنظیم حرارت در 6 درجه و کلید های یخ زدایی و توقف عملیات میباشد. توسط عملکرد یخ زدایی میتوانید نان ها را به محض خروج از فریزر درون دستگاه قرار دهید و پس از یخ زدایی ، توسط درجه حرارت دلخواه ، برشته نمایید . قطعه فلزی مخصوصی که در بین دو جایگاه نان قرار دارد برای گرم نمودن نان های گرد و بزرگ و گرم نمودن مجدد نان استفاده میشود. این دستگاه دارای سیستم ایمنی میباشد و در صورت چسبیدن نان به داخل دستگاه ، توستر به صورت خودکار خاموش میشود و مانع از سوختن نان میشود. یک سینی مخصوص قرار گیری خرده نان در زیر دستگاه تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر جی پاس مدل GBT36537 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر نان جی پاس مدل GBT36537 یکی از محصولات فوق العاده با کیفیت شرکت جی پاس تحت لیسانس انگلستان می باشد. این توستردارای 4 لاین نان ،کیفیت بینظیر بدنه استیل و مشکی رنگ بصورت شطرنجی وباکیفیت ومستحکم می باشد. این توستر دارای چراغ های نشانگر آبی رنگ می باشد که تشخیص توستر از لحاظ روشن بودن یا خاموش بودن و قرارگرفتن بر روی حالت خاص(یخ زدایی و گرم کردن) را راحت تر می سازد و زیبایی خاصی به دستگاه می بخشد .همچنین دارای پنل کنترل دوگانه مستقل جهت تنظیمات توست کردن از درجه 1 تا 7 بصورت دکمه ولومی، دکمه کنسل کردن،دکمه یخ زدایی و دکمه گرم کردن مجددنان بصورت جفتی می باشد.(هرجفت لاین دارای تنظیمات مستقل جداگانه خود می باشد).این دستگاه دارای عملکرد قطع اتوماتیک می باشد که از سوختن نان جلوگیری می کند و دارای دو عدد سینی خرده نان در زیر دستگاه می باشد که قابل جداشدن جهت دور ریختن خرده نان ها می باشد.بدنه خارجی دستگاه به هیچ وجه هنگام روشن بودن دستگاه داغ نمی شودو دارای خاصیت سرد بودن(Cool-touch) می باشد.توان مصرفی دستگاه حدود 1450 تا 1750 وات می باشد.همچنین در زیر دستگاه قسمت جمع آوری سیم دستگاه تعبیه شده است که از اشغال فضای سیم در محیط آشپزخانه جلوگیری می نماید. بستن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر دبلیو ام اف مدل Bueno-pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای 6 سطح حرارت دهنده قابل تغییر و دکمه های عملکرد روشن شامل عملکرد متوقف کردن ، گرم کردن / پس از نان تست و یخ زدایی است . مرکز نان یکپارچه آن حتی باعث قهوه ای شدن نان می شود . همچنین یک سینی برای خرده نان در طراحی آن در نظر گرفته شده که به صورت متحرک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر سانفورد مدل SF5753BT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر نان سانفورد مدل SF5753BT مناسب برای تهیه 2تکه نان به صورت همزمان است.این محصول قابلیت یخ زدایی، گرم کردن مجدد و لغو عملیات از عملکردهای تعریف شده را دارد و امکان تنظیم میزان برشتگی نان در 6 درجه از دیگر قابلیت‌های این توستر است. ممکن است خانواده هر یک از اعضای خانواده، میزان برشتگی خاصی مد نظرشان باشد. شما می‌توانید به صورت مجزا نان را در این دستگاه قرار داده و میزان برشتگی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این محصول دارای سینی مخصوصی است که به شما در پاکیزه نگه داشتن محیط اطراف دستگاه کمک می‌کند. در صورتی که نان برشته شد و قسمتی از نان به صورت خرده نان جدا شد داخل سینی قرار می‌گیرد و در نهایت به راحتی دور ریخته خواهد شد. قابلیت مهم دیگر این است که برای گرم کردن تکه های بزرگ نان می توان قطعه فلزی مخصوص را بر روی دستگاه نصب کرد و نان را بر روی آن قرار داد. به کمک عملکرد یخ زدایی می توانید ابتدا نان فریزر شده را یخ زدایی کرده و سپس آن را برشته کرد. همچنین می توان با استفاده از عملکرد گرم کردن مجدد، نان تست شده را بدون اینکه برشته شود گرم کرد. همچنین کابل برق توستر را می توان در قسمت مخصوص جمع آوری کرد. بستن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر کنوود مدل TTM480 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر مدل TTM480 محصولی کارآمد از شرکت « کنوود » (Kenwood) است که با توان مصرفی 1800 وات به بازار عرضه شده است. این محصول دارای 4 درگاه برای قرار گرفتن نان است. این دستگاه انتخابی مناسب برای برشته‌کردن سریع و آسان انواع نان محسوب می‌شود. خرده‌نان‌ها در کشوی جمع‌آوری مخصوص این کار می‌ریزند که به‌راحتی از دستگاه بیرون می‌آید تا در استفاده‌های بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود. قابلیت یخ‌زدایی که یکی از مشخصات بارز و کاربردی این توستر است این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از نانی که به‌صورت منجمد در فریزر نگهداری می‌شود، یک نان تست باکیفیت و تازه روی میز صبحانه قرار دهد. با استفاده از قابلیت تنظیم حرارت این دستگاه می‌توانید حرارت را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کرده و از سوختگی نان جلوگیری کنید. همچنین طراحی متفاوت این تستر باعث می‌شود با قرارگرفتن بین لوازم آشپزخانه ترکیب زیبایی را به وجود آورده و لذت آشپزی و آماده‌کردن صبحانه را برای شما دوچندان کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر مایدیا مدل MT-RW2L20W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

7 تنظیمات به شما امکان می دهد انواع مختلف نان را بدون خطر سوختن برشته کنید. تنظیم قهوه ای شدن را به دلخواه خود تنظیم کنید و نان تست خود را همانطور که می خواهید تهیه کنید 2 اسلات متغیر بزرگ برای اندازه های مختلف نان مناسب میباشد. نگهداری نان در وسط دستگاه می‌شود تا نتایج یکنواخت قهوه‌ای شدن هر دو طرف قابل مشاهده باشد. به لطف ویژگی خود محوری قفسه نان یکپارچه برای گرم کردن نان ها، شیرینی ها و رول های مورد علاقه شما به راحتی عملکرد گرم کردن مجدد نان تست را در چند ثانیه انجام میدهد و عملکرد یخ زدایی به برشته کردن نان یخ زده کمک می کند. هر لحظه که دوست دارید با فشار دادن دکمه توقف توقف کنید، به لطف سینی خرده نان قابل جابجایی به راحتی تمیز می شود، ویژگی بالابر بالا برای جدا کردن آسان تکه های کوچک نان. حفاظت خودکار اضافی از محصول در برابر اتصال کوتاه محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر دبلیو ام اف مدل Stelio 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توستر دبلیو ام اف WMF Stelio Toaster Edition نان تست بدون دردسر است . این توستر 2 تکه دارای محفظه عایق حرارتی نفیس Cromargan® با روکش مات ابریشمی خیره کننده است که هر میز آشپزخانه را زیبا می کند . این توستر 2 درگاهی که هفت درجه را برای نتایج سفارشی و متناسب با هر سلیقه ارائه می دهد . همچنین مجهز به دکمه‌های کاربردی روشنایی مناسب از جمله توقف ، گرم کردن مجدد و یخ‌زدایی و همچنین مرکز داخلی نان برای نتایج یکنواخت قهوه‌ای شدن دارد . این توستر 2 شیار که دارای گواهینامه GS برای ایمنی است ، به لطف سینی خرده نان قابل جابجایی و ذخیره سازی کابل ، به راحتی تمیز می شود و به راحتی قابل نگهداری است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر تولیپس مدل BT -A420 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر نان مدل BT-A420 متناسب با سلایق مختلف به گونه ای طراحی شده که قابلیت برشته کردن نان را به صورت یکنواخت دارد و همچنین اگر نان های خریداری شده را داخل فیریزر نگهداری می کنید با دارا بودن دکمه دیفراست ( یخ زدایی ) درکمترین زمان به صورت یکنواخت نان را یخ زدایی می کند. از ویژگی های دیگر این مدل داشتن دکمه قطع اضطراری است که در هنگام نیاز می توانید از آن استفاده کنید. دارای سینی جمع آوری خرده نان است و همچنین از لحاظ شکل ظاهری دارای بدنه استیل ضد زنگ است و تمیز کردن دستگاه را برای کاربر آسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر تولیپس مدل BT-A421 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر امروزه از وسایل پر طرفدار و پرکاربرد برای آشپزخانه است . توستر نان مدل BT-A421 متناسب با سلایق مختلف به گونه ای طراحی شده که قابلیت برشته کردن نان را به صورت یکنواخت دارد و همچنین اگر نان های خریداری شده را داخل فیریزر نگهداری می کنید با دارا بودن دکمه دیفراست ( یخ زدایی ) درکمترین زمان به صورت یکنواخت نان را یخ زدایی می کند. از ویژگی های دیگر این مدل داشتن دکمه قطع اضطراری است که در هنگام نیاز می توانید از آن استفاده کنید. دارای سینی جمع آوری خرده نان است و همچنین از لحاظ شکل ظاهری دارای بدنه فلزی و رنگ مشکی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر مدل پروفی کوک1110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت قوی پروفی کوک به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی لوازم خانگی متنوع در دنیا شناخته می‌شود. توستر نان مستقیما با گرما در ارتباط است. پس بهتر است از موادی ساخته شود که در برابر گرما مقاوم باشد و در عین حال زیبا نیز باشد. چه گزینه‌ای بهتر از جنس استیل. این توستر از استیل ضد زنگ و با طراحی زیبا ساخته شده است. توان توستر نان 1110 پروفی کوک بین 860 تا 1050 وات است. این تغییر به علت درجه‌بندی هایی است که می‌توان در هنگام تست‌کردن نان و دیگر مواد اعمال کرد. استفاده از توستر نان proficook مدل PC-TAZ 1110 ساده است ولی یکی دو مورد رو باید بهتون متذکر بشیم. نان یا کیک یا ماده‌ی غذایی دیگر را با دست یا انبرک درون شکاف قرار دهید. اگر ماده‌ی غذایی یخ بسته است دستگاه آن را برای ما یخ زدایی می‌کند. چگونه؟ پس از قرار دادن در شکاف، دکمه‌ی یخ‌زدایی یا همان Defrodt را می‌زنیم تا یخ نان را ذوب کند. سپس درجه حرارت را روی درجه‌ی دلخواه قرار داده و توستر پروفی کوک را به حال خود رها می‌کنیم. پس از برشته شدن، توستر به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. البته می‌توانید زودتر از موعد نیز به صورت دستی دستگاه را خاموش کنید. سینی جمع‌آوری خرده نان از ملزومات توسترها است تا از کثیف شدن محیط جلوگیری کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر کیچن‌اید مدل 5KMT2115 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر کیچن‌اید مدل 5KMT2115 دستگاهی جمع‌وجور، زیبا و باکیفیت از کیچن‌اید است. این تُستر با توان زیادی که دارد می‌تواند قابلیت‌های زیادی را ارائه دهد. طراحی آن به‌گونه‌ای است که در هر بار استفاده می‌تواند 2 عدد نان را تُست کند. برنامه‌های از پیش تعیین‌شده امکان، یخ‌زدایی، تست نان یخ‌زده، گرم کردن پیراشکی و کلوچه و... را ممکن می‌سازد. توستر کیچن‌اید مدل 5KMT2115 دارای سینی جمع‌آوری خرده‌نان نیز هست تا پس از چند بار استفاده، خرده‌نان‌ها نسوخته و ایجاد بو و دود نکنند. بدنه تمام فلزی است محصول در رنگ‌های متنوع و چشم‌نوازی تولیدشده تا به زیبایی محل استفاده بیفزاید. محل قرارگیری دکمه‌ها و پیچ تنظیم در جلوی دستگاه، امکان استفاده آسان از این محصول باکیفیت را به کاربر می‌دهد. محفظه‌ای در بدنه برای نگهداری کابل برق نیز در نظر گرفته‌شده است. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که بدنه آن در حین فعالیت خنک باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر مدل وولن WO1151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر مدل WO1151، یکی از دستگاه های پر کاربردی است که با گنجایش 42 لیتر و قدرت 2000 وات به بازار ارائه شده و امکان آماده سازی غذاهای متنوع و سالمی را به دلیل استفاده از المنت فراهم می کند. در این مدل دو المنت در بالا و پایین آون قرار گرفته و با بهره گیری از قدرت بالا، به سرعت گرم شده و می توان به سهولت انواع غذاهای کبابی و قابل پخت را به لطف آن تهیه کرد. در قسمت راست، پنل کنترلی چرخشی تعبیه شده که به راحتی قابل دسترس بوده و برای تنظیم حرارت، تایمر و المنت ها کاربرد دارند. دمای داخل آون WO-1151 می‌تواند تا دمای حداکثر 250 درجه سانتی گراد افزایش یابد و همچنین توسط تایمر، زمان تا 90 دقیقه قابل تنظیم می باشد و بدین ترتیب وولن با اطمینان خاطر از کیفیت بالا، عملکرد عالی این محصول را تضمین می کند. فن کانوکشن و پخت با گردش هوای گرم، امکان طبخ یکنواخت و مطلوب غذاها را میسر می سازد و برخورداری از قابلیت جوجه گردان و تهیه مرغ بریان برای وعده های غذایی، بر محبوبیت این مدل افزوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر هات پوینت مدل TT12EAR0UK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر هات پوینت مدل TT12EAR0UK یک توستر بسیار زیبا و مدرن از جنس استیل ضد زنگ با توان 850 وات است. همچنین توستر دارای حالت یخ زدایی ، گرم کردن شیرینی و حرارت دهی مجدد است. توستر TT12EAR0UK مجهز به یک اهرم آسانسوری است که امکان استفاده از نان های کوچکتر و همچنین شیرینی را برای شما فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر هات پوینت مدل TT22EUM0UK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر هات پوینت مدل TT22EUM0UK یک توستر بسیار زیبا و مدرن از جنس استیل ضد زنگ با توان 900 وات است. این توستر دارای حالت یخ زدایی ، گرم کردن شیرینی و حرارت دهی مجدد است. توستر TT22EUM0UK مجهز به یک اهرم آسانسوری بوده که امکان استفاده از نان های کوچکتر و همچنین شیرینی را برای شما فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر فلر مدل TO 80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر «فلر» (Feller) مدل TO 80، یک محصول با طراحی بسیار ساده و درعین‌حال کاربردی است که از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم بهره می‌برد. این محصول، با دو عدد درگاه قرارگیری نان، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای آماده کردن نان توست برای صبحانه‌ی یک خانواده‌ی کوچک به‌حساب می‌آید. همچنین داشتن کشوی جمع‌آوری خرده‌نان، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. از دیگر مشخصات کلی TO 80 می‌توان به توان مصرفی متوسط، بدنه‌ی پلاستیکی، دکمه‌ی لغو عملکرد، محفظه برای جمع‌کردن کابل برق و عملکرد یخ‌زدایی اشاره کرد. تُستر مدل TO80 در سه دسته رنگی عرضه شده است. رنگ سفید و نقره ای که تنها تفاوت آنها در رنگ دسته ها و درجه می باشد و رنگ مشکی که بسته به محل مورد استفاده می توان رنگ مناسب را از بین آنها انتخاب کرد. در نظر داشته باشید که فلر، یک شرکت آلمانی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله لوازم‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و غیره، فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت، برای تمام کاربران، بیش‌از‌پیش، تضمین‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر بوش مدل TAT6A003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوش تولیدکننده لوازم خانگی مطرح در جهان، توستر دیگری را با مدل TAT6A003 تولید کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. در این مدل از توسترهای بوش دو جایگاه برای قرار دادن نان در نظر گرفته شده تا بتواند با سرعت و کیفیتی قابل قبول نان را برشته و گرم کند. خرده نان ها در کشوی جمع آوری مخصوص این کار می ریزند که به راحتی از دستگاه بیرون می آید تا در استفاده های بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود. قابلیت یخ زدایی و گرم کردن مجدد نیز در این دستگاه در نظر گرفته شده است. با استفاده از قابلیت تنظیم حرارت این دستگاه می توانید حرارت را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کرده و از سوختگی نان جلوگیری کنید. همچنین قابلیت قطع خودکار و دکمه توقف عملیات این مدل از توسترهای بوش این امکان را فراهم می آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید. این محصول وزنی حدود 2.5 کلیوگرم دارد که می تواند مناسب باشد. اگر شما یکی از مصرف کنندگان محصولات بوش، این شرکت مطرح و معتبر تولیدکننده لوازم خانگی هستید قطعا می دانید در بازار لوازم خانگی برقی از این شرکت به نیکی یاد می شود و علاقه مندان همواره محصولات آن را بررسی و خرید می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر هات پوینت مدل TT22EUP0UK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر هات پوینت مدل TT22EUP0UK یک توستر بسیار زیبا و مدرن از جنس استیل ضد زنگ با توان 900 وات است. همچنین توستر دارای حالت یخ زدایی ، گرم کردن شیرینی و حرارت دهی مجدد است. توستر TT22EUP0UK مجهز به یک اهرم آسانسوری است که امکان استفاده از نان های کوچکتر و همچنین شیرینی را برای شما فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر گوسونیک مدل GBT_655 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر گوسونیک مدل GBT-655 محصولی با طراحی بسیار مدرن و درعین‌حال کاربردی است که از قیمت ‌به‌صرفه‌ای هم بهره می‌برد. این محصول، با دو عدد درگاه قرارگیری نان، گزینه‌ی بسیار مناسبی جهت آماده‌کردن نان تُست برای صبحانه‌ی یک خانواده‌ی کوچک به‌حساب می‌آید؛ همچنین داشتن کشوی جمع‌آوری خرده‌نان، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. از دیگر مشخصات کلی آن می‌توان به توان مصرفی متوسط، بدنه‌ی با کیفیت، دکمه‌ی لغو عملکرد، عملکرد یخ‌زدایی اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر اپکس مدل ABT-210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر اپکس مدل 210 از توسترهای کارآمد بازار می باشد. این دستگاه مانند بسیاری از توسترها دارای دو شیار قرارگیری نان می باشد که با دستگیره و پیچ تنظیم کنترل می شوند. این دستگاه با توان بالایی که دارد به راحتی نان های تست را برشته و آماده میل کردن می کند. میزان برشتگی در 6 حالت قابل تنظیم است. قابلیت خاموش شدن به صورت دستی و خودکار وجود دارد. قابلیت یخ زدایی و لغو عملکرد نیز در این دستگاه تعریف شده است. سینی جمع آوری خرده نان در این مدل باعث می شود تا پس از برشته شدن تکه های نان، خرده ریز های نان به راحتی از دستگاه خارج شوند و در استفاده های بعدی از توستر، نسوزند و دود نکنند. امکان دوباره گرم کردن نیز در این توستر در نظر گرفته شده است. اپکس عرضه کننده لوازم خانگی برقی است که با ارائه محصولات با کیفیت، کارآمد و اقتصادی خود را به خریداران معرفی کرده و رضایت آنها را جلب کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر تفال مدل TL365ETR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر «تفال» مدل «TL365ETR» دستگاهی زیبا و بادوام از تفال است. این دستگاه با قابلیت‌های متعدد می‌تواند علاوه‌بر برشته‌کردن نان، برای یخ‌زدایی از نان‌های فریزری هم استفاده شود. این دستگاه دارای یک شیار قرارگیری نان است که البته طراحی عریضی دارد. به‌این‌ترتیب دو نان تست به راحتی داخل شیار نان جای می‌گیرند. همچنین با وجود شیار عریض می‌توانید نان‌های بزرگ‌تر را بدون برش در دستگاه جای دهید. با استفاده از دکمه‌ی اسلایدی روی بدنه می‌توانید درجه‌ی برشتگی نان را در هفت حالت مختلف تنظیم کنید. برخورداری از سینی جمع‌آوری خرده‌نان از دیگر مزایای این توستر است. قابلیت یخ‌زدایی که مشخصات بارز و کاربردی این توستر است این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از نانی که به صورت منجمد در فریزر نگهداری می‌شود، یک نان تست باکیفیت و تازه  روی میز صبحانه قرار دهد. به علاوه کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت گرمایش دوباره یا Reheat، بدون آنکه نگران میزان گرم‌شدن نان تست‌شده در مرتبه‌ی دوم باشد، تنها به میزان لازم به آن حرارت داده و آن را دوباره گرم کند. دستگاه TL365ETR تفال با بدنه‌ی مستحکم استیل ساخته شده که در قسمت‌های جانبی با پلاستیک ترکیب شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر بوش مدل TAT6A913 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر بوش مدل TAT6A913 با توستر نان بوش یک صبح زیبا را با طعم خوش یک نان تست شده به زیبایی شروع کنید. این توستر بوش یکی از جدیدترین محصولات شرکت بوش بوده که ساخت کشور چین است. حداکثر توان مصرفی این توستر بوش 915 - 1090 وات است. بدنه آن از جنس استیل ضدزنگ بوده که مجهز به عایق حرارتی است که این قابلیت باعث می‌شود بدنه این توستر به هیچ عنوان داغ نشود. توستر مدل TAT6A913 دارای 2 درگاه نان است که داری دو المنت گرمایی بزرگ بوده که با سرعت و باکیفیت نان‌های شما را گرم و برشته می‌کند. این مدل توستر مشکی بوش دارای پایه‌ استیل ضدزنگ بوده که روی دستگاه قرار می‌گیرید تا شما بتوانید نان‌، کلوچه، شیرینی و ... را که حجم بیشتری دارند روی آن قرار داده تا یکنواخت گرم و برشته شوند، زیرا این مدل توستر مجهز به عملکرد برشته شدن یکنواخت متناسب با ضخامت نان می‌باشد. ویژگی و امکانات توستر بوش TAT6A913 توستر بوش TAT6A913 مجهز به آسانسور است که برای بالا آورده نان می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید نان با توستر بوشقطعات کوچیک‌تر هم در داخل این دستگاه بگذارید. یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل تستر نان جدید بوش این است که دارای سیستم گرم کردن مجدد و یخ‌زدایی است و این اطمینان را به شما می‌دهیم که زره‌ای از کیفیت و مزه‌ خوارکی شما تغییر نمی‌کند. همچنین این توستر نان مجهز به حسگر الکترونیکی با طراحی ارگونومیک است و دارای 6 حالت گرمایشی برای عملکرد بی‌وقفه برای تست کردن و تنظیم میزان برشتگی می‌باشد. توستر بوش TAT6A913 دارای سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما بوده که از سوختگی و کم برشته شدن نان جلوگیری می‌کند. توستر نان مدل TAT6A913 دارای عملکرد بالا و پایین بردن دستی نان است و همچنین با مجهز بودن به ویژگی High Lift باعث آسودگی در بیرون آوردن برش‌های نان می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد این مدل توستر این است کشو جمع‌آوری نان و دو درگاه نان آن قابلیت شستشو را دارند. از دیگر ویژگی‌های این توستر می‌توان به دکمه توقف، چراغ نورانی که هنگام روشن بودن دستگاه فعال می‌شود و سیستم خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان، نیز اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر بوش مدل TAT6A001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوش تولیدکننده لوازم خانگی مطرح در جهان، توستر دیگری را با مدل TAT6A001 تولید کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. در این مدل از توسترهای بوش دو جایگاه برای قرار دادن نان در نظر گرفته شده تا بتواند با سرعت و کیفیتی قابل‌قبول نان را برشته و گرم کند. خرده‌نان‌ها در کشوی جمع‌آوری مخصوص این کار می‌ریزند که به‌راحتی از دستگاه بیرون می‌آید تا در استفاده‌های بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود. قابلیت یخ‌زدایی و گرم کردن مجدد نیز در این دستگاه در نظر گرفته‌شده است. با استفاده از قابلیت تنظیم حرارت این دستگاه می‌توانید حرارت را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کرده و از سوختگی نان جلوگیری کنید. همچنین قابلیت قطع خودکار و دکمه توقف عملیات این مدل از توسترهای بوش این امکان را فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید. این محصول وزنی حدود 2.5 کلیوگرم دارد که می‌تواند مناسب باشد. اگر شما یکی از مصرف‌کنندگان محصولات بوش، این شرکت مطرح و معتبر تولیدکننده لوازم خانگی هستید قطعا می‌دانید در بازار لوازم‌خانگی برقی از این شرکت به نیکی یاد می‌شود و علاقه‌مندان همواره محصولات آن را بررسی و خرید می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر میگل مدل GTO-80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر مدل GTO 80 میگل مناسب برای تهیه 2 تکه نان به صورت همزمان است.این محصول قابلیت یخ زدایی، گرم کردن مجدد و لغو عملیات از عملکردهای تعریف شده را دارد و امکان تنظیم میزان برشتگی نان از دیگر قابلیت‌های این توستر است. ممکن است خانواده هر یک از اعضای خانواده، میزان برشتگی خاصی مد نظرشان باشد. شما می‌توانید به صورت مجزا نان را در این دستگاه قرار داده و میزان برشتگی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این محصول دارای سینی مخصوصی است که به شما در پاکیزه نگه داشتن محیط اطراف دستگاه کمک می‌کند. در صورتی که نان برشته شد و قسمتی از نان به صورت خرده نان جدا شد داخل سینی قرار می‌گیرد و در نهایت به راحتی دور ریخته خواهد شد. این دستگاه اندازه‌ی بزرگی ندارد به همین دلیل فضای زیادی از محیط آشپزخانه را اشغال نخواهد کرد. از طرفی بسیار سبک است و اگر فضای کمی دارید می‌توانید آن را در کابینت قرار داده و فقط زمان استفاده آن را خارج کنید و روی میز قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر فیلیپس مدل 2637 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر فیلیپس HD2637 دارای توان 950 وات بوده و یکی از قدرتمند ترین انواع توستر است. بهره گیری از سیستم گرمایشی المنت باعث می شود، کیفیت گرمای خروجی و همچنین طول عمر این محصول بیشتر شود. دستگاه 2637 دارای بدنه ای به رنگ استیل است و امکان هماهنگ شدن با انواع دیزاین محیط آشپزخانه های مختلف را دارا می باشد. وزن این توستر 1.5 کیلوگرم که باعث می شود به راحتی بتوانید محل قرارگیری آن را تعویض کنید. سیم برقی که برای این توستر در نظر گرفته شده 85 سانتی متر است که در مقایسه با توستر های دیگر طول سیم بلندتری به حساب آمده و امکان قراردادن آن را در فواصل دور تر از پریز برق ممکن می کند. توستر PHILIPS دارای دو درگاه نان بوده و دو قطعه نان را می تواند برای شما برشته کند. سیستم کنترل در این محصول به صورت دکمه ای و چرخشی طراحی شده که باعث سهولت استفاده برای شما شده و شکل بصری توستالژیک و زیبایی برای محیط شما بوجود می آورد. جنس بدنه در این توستر از استیل ضد زنگ انتخاب شده که استحکام مناسبی برای استفاده طولانی مدت در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر مدل KING FIESTA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر نان و شیرینی کینگ ترکیه با طراحی جذاب و امکانات پیشرفته ای عرضه شده است. این توستر 800 واتی دارای 7 تنظیم تست و عملکرد لغو، یخ زدایی و گرم کردن مجدد می باشد. دارای بدنه ای مقاوم و دکمه های تعبیه شده روی دستگاه و 2 اسلایس برای ضخامت های مختلف نان می باشد. دارای پایه های سیلیکونی ضدلغزش می باشد. همچنین بدون سوزاندن انگشتان در حین کار میتوانید میزان تست نان را با استفاده از بالابر بدون توقف عملیات مشاهده کنید. سینی کشویی خرده نان و سیم قابل جابجایی به تمیز و مرتب نگه داشتن محیط کار شما کمک می کند. برای انواع نان ضخیم، نازک ، بربری، شیرینی، کلوچه و مواد غذایی قابل استفاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر کنوود مدل TTM440 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برشته‌کن، برشتگر یا توستر دستگاه ی برقی است که از آن برای گرم یا برشته کردن نان استفاده می شود. از توستر جهت گرم یا برشته کردن دو برش نان به صورت هم زمان استفاده می شود، که توان مصرفی این دستگاه چیزی حدود 600 تا 1200 وات می باشد. توستر کنوود مدل TTM440 از جمله دستگاه های با کیفیت در این زمینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر کنوود مدل kMix TCX751 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این توستر 2 شیار که در فضا صرفه‌جویی می‌کند روی میز کار آشپزخانه عالی به نظر می‌رسد. صبح‌های آخر هفته را با شیرینی‌های گرم شده، نان‌های باگت یا نان‌های شیرین لذت ببرید. از قفسه گرم کردن نان برای یک صبحانه خوشمزه استفاده کنید. دقیقاً همانطور که دوست دارید در مورد نان تست خود سازش نکنید. با سطوح قهوه ای قابل تنظیم، می توانید تجربه صبحانه خود را سفارشی کنید، نان تست همه کاره تنظیمات مختلف بدین معنی است که می توانید پیش نمایش نان تست خود را بدون لغو آن مشاهده کنید، نان خود را یخ زدایی کنید، نان نان تست را یخ زدایی کنید، و نان تست را در هر زمانی لغو یا دوباره گرم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر نیکایی مدل 555S1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرم کن نان ( توستر نان ) NBT555S1 دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت مطرح نیکای است. برای این مدل از توسترهای نیکای دو جایگاه برای قرار دادن نان در نظر گرفته شده تا بتواند با سرعت و کیفیتی قابل‌قبول نان را برشته و گرم کند. خرده‌نان‌ها در کشوی جمع‌آوری مخصوص این کار می‌ریزند که به‌راحتی از دستگاه بیرون می‌آید تا در استفاده‌های بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود. قابلیت یخ‌زدایی و گرم کردن مجدد نیز در این دستگاه در نظر گرفته‌شده است. با استفاده از قابلیت تنظیم حرارت این دستگاه می‌توانید حرارت را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کرده و از سوختگی نان جلوگیری کنید. همچنین قابلیت قطع خودکار و دکمه توقف عملیات این مدل از توسترهای نیکای این امکان را فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید. بد نیست بدانید توان مصرفی این توستر 750 وات است. تولید محصولاتی مانند گرم کن نان ( توستر نان ) نیکای امکاناتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، سبب شده نیکای به یکی از شرکت‌های مطرح در بازار لوازم خانگی تبدیل شود.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا