خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید کیک پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیک پز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کیک پز یک محصول آشپزخانه ای بسیار مهم برای بانوان ایرانی است که به کمک آن موفق به پخت انواع و اقسام کیک‌ها در طعم‌های گوناگون و بسیار خوشمزه می‌شوند و حتی ممکن است از آن برای پخت نان‌های گوناگون نیز استفاده کنند. پس اگر شما نیز قصد خرید یک کیک پز مناسب و ایده آل را برای خود کرده‌اید، توصیه می‌کنیم در ادامه ی این نکته خرید همراهمان باشید تا کمی بیشتر با راهنمای خرید کیک پز آشنایی پیدا نمایید.

کیک پز برقی چیست؟

در گذشته با قرار دادن کیک پزها روی شعله ی گاز کیک را می پختند. ولی اکنون ظروف پخت کیک برقی جایگزین مدل های قدیمی تر شده است‌. این نوع ظروف با صرف کمترین زمان، کیک نرم و خوشمزه ای را به شما تحویل می دهد.

کیک پز برقی دستگاهی چند کاره است. از آن برای درست کردن انواع کیک و شیرینی، سرخ کردن گوشت و مرغ، سرخ کردن ماهی و یا بخارپز کردن سبزیجات و پخت پیتزا استفاده می کنند.

روش استفاده از آن بسیار آسان می باشد به این صورت که مواد اولیه درست کردن کیک را با یکدیگر خوب مخلوط کرده و در ظرف پخت کیک ریخته و پس از نیم ساعت کیک حاضر می شود. اگر فکر میکنید که ممکن است فراموش کنید که دستگاه شما روشن است بعضی انواع کیک پزها قابلیت خاموش کردن خودکار دارند (تایمر) که برای پختن یک کیک خوش طعم، کیک پز گزینه بسیار مناسب و خوبی است.

نکته: بیشتر مردم به انواعی از کیک و شیرینی علاقه‌مند اند، اما به صورت تقریبی تعداد کمی هستند که نحوه ی پخت کیک هایی خوشمزه و لذیذ را می‌دانند. یکی از دلایل آن، نداشتن وسایل مورد نیاز برای پختن انواع کیک و شیرینی است. با خرید کیک پز به سادگی می توانید، کیک‌های خوشمزه درست کنید.

انواع کیک پز

کیک پز ها در کل به دو نوع المنت دار و بدون المنت تقسیم می شوند:

  • کیک پز بدون المنت: این مدل کیک پزها روی شعله ی گاز قرار می گیرند و کیک را می پزند. باید توجه کرد که برای قرار دادن آنها روی شعله ی گاز حتما باید از شعله پخش کن استفاده کرد تا حرارت ملایم به ظرف برسد و کیک نسوزد.
  • کیک پز المنت دار: این نوع کیک پز برقی بوده و کارایی بسیار آسان تری نسبت به نمونه قبلی خود که فاقد النمت بوده، دارد.

نکات مهم هنگام خرید کیک پز

جنس بدنه: توجه به جنس بدنه یک دستگاه کیک پز از جمله اولین نکاتی است که باید هنگام خرید، آن را مد نظر خود قرار دهید. جنس بدنه یک کیک پز در عین دوام و ماندگاری خود باید از زیبایی‌های ظاهری نیز برخوردار باشد. به همین خاطر اصولاً تولید کنندگان ایرانی و یا حتی خارجی برای تولید کیک پزهای خود از جنس فلز آلومینیومی و یا گرانیتی استفاده می‌کنند.

جنس لایه داخلی: اصلی‌ترین نکته برای یک کیک پز، بیرون آوردن کامل و درست آن از قالب کیک پزی است که برای این منظور حتماً باید جنس لایه داخلی آن نچسب و یا از جنس تفلون برخوردار باشد. ناگفته نماند کیک پزهایی که جداره آن‌ها از طرح لانه زنبوری نیز برخوردار است سبب عدم چسبندگی محتویات شما به هنگام پخت به کناره‌های ظرف خواهد شد.

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: از آنجایی که شستن یک ظرف کیک پزی با توجه به امکان چسبندگی مقداری از مواد به داخل ظرف خیلی هم راحت و آسان نیست و پیشنهاد می‌کنیم شما به دنبال خرید کیک پزی باشید که از قابلیت انجام شستشو با ماشین‌های ظرفشویی نیز برخوردار باشد.

تک کاره یا چند کاره بودن محصول: از دیگر نکات مهمی که توصیه می‌کنیم به هنگام خرید کیک پز به آن توجه نمایید، تک کاره یا چند کاره بودن آن است. مدل‌هایی که از قابلیت‌های مختلفی نظیر: پخت انواع نان و شیرینی، سرخ کردن گوشت و مرغ و سبزیجات  و حتی پخت خمیر پیتزا نیز برخوردارند در دسته کیک پزهای چند کاره قرار می‌گیرند که در کنار قیمت بیشتر خود، می‌توان از آنان خدمات بیشتری را نیز دریافت نمود.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیک پز

امکانات جانبی: امروزه با کمی گشت و گذار بیشتر در بازارهای داخلی کشورمان می‌توانید با کیک پزهای متنوع و مختلفی مواجه شوید که از امکانات جانبی به مراتب پیشرفته تر و حرفه ای تری نیز همچون: تایمر زمانی، هشدار دهنده تأخیر در پخت، صفحه نمایشگر و … برخوردار هستند. البته فراموش نکنید که این نوع از دستگاه‌های مجهز به امکانات جانبی قطعاً با قیمت‌های بیشتری نیز در بازار به فروش رسانده می‌شوند.

قیمت خرید کیک پز: همانطور که با مطالعه موارد فوق از آن مطلع شده‌اید، عوامل گوناگونی بر روی قیمت کیک پزها تأثیر می‌گذارد و این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام یک از کیک پزهای موجود در بازار را با توجه به مشخصات آن‌ها خریداری خواهید کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کیک پز گفته شد، می توانید کیک پز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیک پز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل سه دوخت 60cm خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه پرس سه دوخت(تفلونی) یکی دیگر از تولیدات شرکت سپهر الکترونیک است که جهت بسته بندی فویل آلومینیوم (وسلفون و نایلون و نایلکس)ساخته شده است و برای کارخانجات با خط تولید فراوان و ظرفیت تولید بالا مناسب است. این دستگاه در سایز های 50 ، 40 30 60 سانتی متری تولید شده است و با توجه به نیاز مشتریان در سایز های دلخواه تولید می شود.(سفارش بالای 30عددسایزدلخواه تولیدمی شود) این دستگاه شامل ولوم تنظیم حرارت و فن خنک کننده می باشد. این دستگاه به وسیله کوره حرارتی نایلون شمارا بسته بندی می کند و تنظیم ولوم بستگی به ضخامت نایلون شما دارد. این دستگاه به وسیله حرارت دائم خود،(باعث سرعت دربسته بندی وجلوگیری از اتلاف وقت می شود) تولید می‌کند که باعث افزایش سرعت کار دستگاه در بسته بندی محصولات پلاستیکی می‌شود و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.دستگاه پرس سه دوخت(تفلونی) با حرارت دائم در انحصار سپهرالکترونیک است. این دستگاه دارای وزن کمی است که حمل آن را برای شما آسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بستنی ساز جیپاس مدل 63027 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ستنی ساز جیپاس مدل 63027یکی از ساده ترین و در عین حال جالبترین دستگاه های لوازم خانگی است. این دستگاه ، محبوب بچه‌هاست. بستنی ساز جیپاس ، با یک کاسه 1.5 لیتری روانه بازار می‌شود. این گنجایش ، برای تهیه بستنی یک خانواده متوسط ، کفایت میکند. جنس بدنه این دستگاه ، پلاستیک فشرده است. این پلاستیک بسیار با کیفیت بوده و طول عمر دستگاه را تضمین می کند. برای سهولت کار با بستنی ساز جیپاس ، دستگاه حالت اتوماتیک دارد. عملاً شما بعد از وارد کردن شیر و بقیه مواد ، کار دیگری لازم نیست انجام دهید. این دستگاه با یک موتور قدرتمند و کم صدا در زمانی حدود 30 دقیقه ، بستنی را آماده می کند. شما بستنی را در داخل یخچال بگذارید و بعد از نیم ساعت می توانید آن را میل نمایید. ستنی ساز جیپاس مدل GIM63027 یکی از ساده ترین و در عین حال جالبترین دستگاه های لوازم خانگی است. این دستگاه ، محبوب بچه‌هاست. بستنی ساز جیپاس ، با یک کاسه 1.5 لیتری روانه بازار می‌شود. این گنجایش ، برای تهیه بستنی یک خانواده متوسط ، کفایت میکند. جنس بدنه این دستگاه ، پلاستیک فشرده است. این پلاستیک بسیار با کیفیت بوده و طول عمر دستگاه را تضمین می کند. برای سهولت کار با بستنی ساز جیپاس ، دستگاه حالت اتوماتیک دارد. عملاً شما بعد از وارد کردن شیر و بقیه مواد ، کار دیگری لازم نیست انجام دهید. این دستگاه با یک موتور قدرتمند و کم صدا در زمانی حدود 30 دقیقه ، بستنی را آماده می کند. شما بستنی را در داخل یخچال بگذارید و بعد از نیم ساعت می توانید آن را میل نمایید. بستنی ساز جیپاس ، یکی از دستگاه های پرطرفدار مخصوصاً در میان بچه هاست. این دستگاه دارای یک بدنه پلاستیکی است. پلاستیکی که بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بالایی دارد. در قسمت بالای این بستنی ساز ، یک دکمه تعبیه شده است. با این دکمهٔ فشاری ، خاموش و روشن نمودن دستگاه انجام می‌شود. از لحاظ اندازه ، بستنی ساز جیپاس ، فضای زیادی نمی‌خواهد. شما به راحتی در گوشه ای از آشپزخانه می توانید از آن استفاده نمایید. وقتی درپوش دستگاه را باز کنید.با دو قطعه مواجه میشوید. یکی تیغه های پلاستیکی که کارِ هم زدن شیر را برای تهیه بستنی انجام می دهد. دیگری کاسه استیل ضد زنگ که بستنی با آن درست می شود. طول کابل برق این دستگاه نیز مناسب است. ضمن آنکه نوع آن دو شاخه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن ایکوا مدل ABS1800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ایکوا زیر مجموعه آکویس و عضو گروه شرکت های Fortuna سوئیس می باشد و یکی از پیشگامان تولید دست خشک کن و صابون ریز الکترونیک ( اتوماتیک )در اروپا است .این محصول دارای نشان استاندارد CEاروپا و با سطح استاندارد ایمنی IPX1 در مقابل ریزش عمودی آب است . دست خشک کن های تولیدی این شرکت مجهز به موتور مخصوص دست خشک کن ( و نه موتور سشوار ) وبا داشتن سنسور مادون قرمز جهت عملکرد بدون تماس دست بهترین بهداشت را به شما ارئه میدهد . با پایین ترین دسیبل صدا در نوع خود بسیار کم صدا می‌باشد و هیچ مزاحمتی را برای اطرافیان ایجاد نخواهد کرد و همچنین به دلیل داشتن حجم کم، فضای کمتری را نیز اشغال خواهد کرد. این دستگاه قابل استفاده در خانه و مکان‌های عمومی است و باعث کاهش ایجاد زباله ( هدر رفت دستمال کاغذی )می‌شود و استفاده از آن برای سنین مختلف بسیار راحت است.این محصولات از جنس استنلس استیل(استیل بهداشتی)304 و ABS ضد حریق است . دارای بدنه ضد سرقت و طراحی زیبا و استاندارد می‌باشد که با داشتن آن در سرویس بهداشتی خود می‌توانید با کم‌ترین هزینه در مصرف انرژی، بهداشت را رعایت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن جانسون مدل 5500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دست خشک کن JOHNSON ایتالیا مدل 5500 با قدرت 1500 وات و بدنه روکش کروم جهت استفاده خشک کردن دست و خشک کردن سر می باشد.مناسب جهت استفاده در استخر ها ، رختکن ها ؛ به علت قرارگیری مناسب خروجی دستگاه و دو حالته بودن زمان دستگاه (جهت خشک کردن سر با نزدیک کردن دست به مدت 30 ثانیه روشن بوده و سپس خاموش می گردد . و در حالت دست خشک کن با نزدیک کردن دست و دور کردن آن 5 ثانیه کار می کند و سپس خاموش می گردد)این محصول دارای قابلیت نصب آسان می باشد.این محصول دارای چشم الکترونیکی است.دارای ابعاد کوچک (23x9 ارتفاع 23 سانتی متر) و مناسب جهت استفاده در مکان های با فضای کم می باشد.این محصول دارای ظاهر زیبا و شکیل می باشد.زاویه منحنی خم شده به سمت پایین برای بهتر خشک کردن سر و بدن شخص است.دارای کارکرد هم دست خشک کن و هم به عنوان سشوار دیواری است.این دستگاه ساخت ایتالیا می باشد.تایمر خاموش شدن دستگاه در دو حالت 5 و 30 قابل تنظیم است (حالت دست خشک کن و حالت سر خشک کن)دارای چسب دو طرفه جهت نصب راحت به دیوار می باشد. در صورت نیاز به پیچ کردن بر روی دیوار میتوان از پایه نصب آسان استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاپ کورن ساز آریته مدل Partytime 2957 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پاپ کورن ساز با عملکرد هوای گرم بدون نیاز به روغن، به شما اجازه می دهد تا در کمتر از 2 دقیقه پاپ کورن های تازه و لذیذ را آماده کنید. پاپ کورن ها مستقیماً در فنجان شیک این پاپ کورن ساز سرو می شوند و شما می توانید با قاشق اندازه گیری موجود، به راحتی تعداد مورد نظر خود را سرو کنید. علاوه بر این، با توجه به عملکرد هوای گرم، نیازی به استفاده از روغن ندارید. این به معنای این است که می توانید از این پاپ کورن ساز به عنوان یک جایگزین سالم برای تنقلات چرب و روغنی استفاده کنید. بنابراین، شما می توانید لذت پاپ کورن های لذیذ را به همراه دوستان و خانواده خود ببرید، بدون نگرانی از افزایش وزن یا مشکلات سلامتی. پاپ کورن ساز آریته پارتی تایم از مواد با کیفیت ساخته شده است. بدنه آن از پلاستیک مقاوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این به معنای این است که شما می توانید از این پاپ کورن ساز به مدت طولانی استفاده کنید و نگرانی از خراب شدن آن نداشته باشید. پاپ کورن ساز آریته با قدرت 1100 وات عمل می کند و در کمتر از 2 دقیقه آماده سازی پاپ کورن را انجام می دهد. ظرفیت این پاپ کورن ساز بر حسب گرم 60 گرم است، که به معنای این است که می توانید تعداد زیادی پاپ کورن را در هر دفعه آماده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبزی خردکن کارا الکتریک مدل SC2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبزی خرد کن کارا الکتریک مدل KARA ELECTRIC SC2 محصولی با کیفیت، ساخت داخلی (ایران) می باشد؛ این دستگاه از ابعاد بسیار مناسب و طراحی عالی بهره مند است که امکان اشپزی ارگانیک را برایتان فراهم می کند؛ با این محصول می توانید در کم ترین زمان، به بهترین شکل انواع سبزی را خرد نمایید. در ادامه به بررسی مشخصات سبزی خرد کن کارا الکتریک مدل KARA ELECTRIC SC2 خواهیم پرداخت.دارای توان مصرفی 310 وات، ظرفیت 3500 میلی لیتر، ظرف خردکن از جنس پلاستیک، تیغه 2 پره از (جنس استیل ضد زنگ)، بدنه پلاستیکی، سنگ تیز کن، وزن 4.5 کیلو گرم و ابعاد مناسب می باشد.محصولی کاربردی است که براحتی امکان تهیه غذا های ارگانیک را برایتان فراهم می کند چرا که با تیغه های تیز دو طرفه ای و ابعاد مناسبی که دارد، به سرعت سبزیجات را به بهترین نحو خرد کرده و امکان مصرف سبزی تازه در وعده های غذایی را برایتان ممکن می سازد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گلیم فرش به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کرسی مدل leeko -35-90 مجموعه 13 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرسی تاشو بوده ودرفصلهایی ک استفاده نمیشود خیلی راحت جمع شده وفضای کمی را اشغال میکند.کرسی بدن ما را از پایین داغ نگه می دارد ، یعنی همان جایی که خون های سرد (بلغم و سودا) میل به ماندن در آنجا را دارند. این خون ها آنجا تجمع می کنند، گاهی آنقدر رسوب می کنند که بیماری هایی مانند زخم های دیابت و … را پدید می آورند. کرسی باعث می شود این خون های سرد در جریان بدن فعال شده و به جاهای دیگر رفته و اصطلاحاً رسهست.وب نکنند. برای رفاه حال مشتری ابعاد میزکرسی ولحاف راطوری طراحی کردیم که حتی درفضای کوچیک هم قابل استفاده هست. ابعاداین پک شامل میز چوبی 90*90 سانتی متری ولحاف 3.5*3.5 مترازجنس الیاف است.

کرسی، انتخاب مناسب برای زمستان

استفاده از کرسی‌های برقی امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است. کرسی مدل leeko -35-90  در واقع یکی از انواع مختلف بخاری برقی موجود در بازار می‌باشد که سایز و طراحی ظاهری بسیار مناسبی برای استفاده در زیر کرسی دارد. اکثر افراد علاقه‌مند به استفاده از کرسی به جای کرسی‌های ذغالی قدیمی هستند به همین دلیل اقدام به خرید هیتر برقی می‌کنند. چرا که استفاده از آن‌ها بسیار آسان‌تر است و امکان تنظیم دما در آن‌ها نیز وجود دارد و همچنین از ایمنی بیشتری برخوردار می‌باشند. کرسی چیست؟ کرسی را می‌توان نوعی از لوازم گرمایشی خانه‌ها در روزگاری نه چندان دور معرفی کرد. استفاده از این وسیله گرمایشی علاوه بر گرما بخش بودن و داشتن خواص درمانی فراوان، به دلیل دور هم آمدن افراد در کنار کرسی باعث به وجود آمدن صمیمیت بین اعضای خانواده می‌شد.   هنوز هم افرادی هستند که علاقمند به استفاده از کرسی باشند. می‌توان گفت خرید هیتر برقی مناسب برای زیر کرسی بهترین گزینه برای این دسته افراد است.   در هنگام خرید هیتر برقی باید به چند نکته اساسی توجه نمود. از مهمترین این نکات می‌توان به ایمن‌ بودن بخاری برقی، استاندارد بودن آن، کم بودن میزان مصرف انرژی توسط این کالا و اندازه، شکل و طراحی آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن جانسون مدل 5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دست خشک کن 5000 جانسون ایتالیا دارای 1500 وات قدرت و بدنه سفید جهت استفاده خشک کردن دست و خشک کردن سر می باشد.مناسب جهت استفاده در استخر ها ؛ به علت قرارگیری مناسب خروجی دستگاه و دو حالته بودن زمان دستگاه (جهت خشک کردن سر با نزدیک کردن دست به مدت 30 ثانیه روشن بوده و سپس خاموش می گردد . و در حالت دست خشک کن با نزدیک کردن دست و دور کردن آن 5 ثانیه کار می کند و سپس خاموش می گردد)دارای ابعاد کوچک (23x9 ارتفاع 23 سانتی متر) و مناسب جهت استفاده در فضا های کوچک و استخر ها می باشد.این محصول دارای طراحی خاصی برای بهتر خشک کردن سر و دست می باشد.دست خشک کن JOHNSON 5000 سفید کاملا ساخت ایتالیا می باشد که در پشت بدنه نیز حک شده است.دارای پایه نصب آسان است که توسط چسب دو طرفه و یا پیچ و رولپلاک جهت نصب راحت روی دیوار می باشد. در قسمت زیرین دستگاه دست خشک کن دو عدد سوراخ وجود دارد که میتوان توسط بستن پیچ بازکردن کشویی را ناممکن میکند (جلوگیری از سرقت)تایمر دست خشک کن راپیدو در دو حالت تایمر 5 ثانیه و 30 ثانیه تنظیم میشود. در کنار بدنه دستگاه پیچ وجود دارد که با بازکردن قاب ؛ دکمه دو حالته وجود که تایمر را میتوان تنظیم نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ شیر برقی مدل AT42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خامه گیر 140 لیتری با برق تکفاز 220 ولت خانگی کار می کند و در هر ساعت 140 لیتر، شیر را به خامه تبدیل می کند. این محصول در دامداری ها، کارگاه های لبنیاتی و خانه ها قابل استفاده است.بدنه بیرونی این خامه گیر از چدن طراحی و تولید شده است. استفاده از چدن از یک سو سبب افزایش قابل توجه مقاومت و استحکام می شود به گونه ای که در هنگام کار هیچ لرزشی مشاهده نخواهد شد، از سویی دیگر نیز بدنه به گونه ای است که در مقابل ضربه و رطوبت به میزان قابل توجهی مقاوم می باشد. بدنه داخلی شامل بخشی می باشد که پیاله ها در آن قرار دارد و شیر از طریق انجا وارد پیاله ها می شود. این قسمت به دلیل ارتباط مستقیمی که با شیر دارد از جنس استیل طراحی و تولید شده است تا از نظر بهداشتی شرایط بهینه ای برای استفاده از این خامه گیر برقی مهیا شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن نورتکس مدل HD 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دست خشک کن نورتکس 1200وات دارای بدنه مقاوم پلی اتیلن مناسب جهت مکان های پر رفت و آمد با سرعت خشک کردن مناسب میباشد.این مدل دارای قدرت موتور بالا و قیمت مناسب می باشد. مناسب جهت مکان های پر رفت و آمد با سرعت خشک کردن دست در حدود 12 الی 15 ثانیه است. موتور و هیتر این دستگاه صنعتی می باشد و مناسب جهت استفاده زیاد ساخته شده است.در صورت استفاده بیش از 6 دقیقه به صورت مداوم سیستم محافظ فعال شده و دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش می کند و با برطرف شدن مانع مجددا شروع به کار می نماید. این محصول دارای پوشش ضد آب IPX1 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فوندو و شکلات ساز کوک پلاس مدل Mutfaksever خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فوندو و شکلات ساز کوک پلاس که جریان مداوم شکلات ذوب شده را فراهم می کند برای اعیاد، تولدها، جشن تولد نوزادان و مهمانی ها ضروری خواهد بود. علاوه بر شکلات، می توانید پنیر ذوب شده یا سس هایی مانند باربیکیو، رنچ، چیپس، سیب زمینی سرخ کرده و سایر سبزیجات را اضافه کنید تا طعم های جدید را امتحان کنید. خطر سوختن شکلات یا سس شما از بین می رود. از آنجایی که جریان مداوم شکلات را فراهم می کند، می توانید فورا میوه، مارشمالو، کراکر، کلوچه و بستنی خود را با شکلات بپوشانید و به راحتی می توانید فوندو را در خانه تهیه کنید. این یک هدیه بسیار شیک، مفید و سرگرم کننده است. قطعات آن به راحتی جدا می شود و تمیز کردن آن بسیار آسان است. استفاده از آن بسیار آسان است،با یک دکمه کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو شوی پاکیزان مدل 30 آبریز دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی و پتوشویی دوتسمه 30 کیلویی پاکیزان همراه با شلنگ آبریز : بهترین مدل و قوی ترین مدل بین محصولات پاکیزان و همچنین بزرگترین و پرقدرت ترین پتوشور خانگی تولید شده توسط گروه تولیدی پاکیزان ( روان زاده ) است. دارای موتور پرقدرت و دو تسمه برای انتقال بهتر قدرت به شفت آلومینیومی می باشد.بدنه استیل و کفی ضد زنگ آن بصورتی است که توان شستشوی سنگین ترین پتوها و روفرشی ها را با بهترین نوع تمیزی داشته باشد. دوام و قدرت بالا در شرکت پاکیزان :شرکت پاکیزان با حفظ کیفیت و طراحی قدیمی،استفاده از پایه های پلاستیکی جهت عدم لرزش و سرو صدا به همراه نکات ایمنی عدم برق گرفتگی را لحاظ کرده است.کیفیت شستشو در این پتوشور بزرگ بدلیل داشتن چنگ زن بغل دیگ بالاتر رفته و چرخش دو جهته نیز با این امکانات ترکیب شده و مرحله تمیزی را یک پله بالاتر برده است.همچنین کیفیت و ضخامت بدنه نیز بالاتر رفته تا از پارگی و سوراخی محفظه جلوگیری شود. انتقال قدرت موتور گیربکسی با دو تسمه :عمل انتقال قدرت در این پتوشور 30 کیلویی را دوتسمه برعهده دارند.این تفکر مهندسی شده باعث می شود سرعت موتور توسط چرخ دنده ها به قدرت تبدیل شده و توسط تسمه دیگری به شفت انتقال یابد.از بابت خدمات و پشتیبانی نیز با پاسخگویی 24 ساعته و استفاده از دوستان نماینده در سراسر کشور است. اما نکته مهمتر اینکه قطعات بکاررفته در تمامی قطعه فروشی ها موجود می باشد و خیال شما از نظر تامین قطعات را راحت می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاپ کورن ساز دسینی مدل papcorn خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پفیلا ساز دسینی یا پاپ کورن ساز دسینی دارای توان 1200 وات است و پس از روشن شدن دستگاه با جابه جایی هوای داغ داخل محفظه ذرت ها را تبدیل به پفیلا یا پاپ کورن می کند و پاپ کورن تهیه شده بزرگ و سبک شده و بر اثر چرخش هوا به برون دستگاه هدایت می گردد با دستگاه پفیلا ساز دسینی (پاپ کورن ساز دسینی) شما می توانید هر زمان که اراده کنید پفیلا یا پاپ کورن درست کنید. تنوع در محصولات، طراحی زیبا و کیفیت بالای این برند برای همگان شناخته شده است. این محصول با ظاهری زیبا و کارآیی آسان با کیفیتی قابل توجه نیاز شما را برطرف و رضایت شما را جلب خواهد نمود. مشخصات پاپ کورن ساز دسینی: توان 1200 وات جنس پلاستیک و ظرفیت 300

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند جی پاس با عرضه بیش از 1500 کالا در زمینه لوازم خانگی یکی از برند های معتبر در آسیا و اروپا محسوب می شود . دستگاه پاپ کورن ساز جیپاس مدل GPM830 جهت تولید پاپ کورن برای کافی شاپ ها و رستوران های کوچک و یا برای استفاده در منازل ، کاربرد دارد. علت این تخصیص دوگانه ظرفیت قابل توجه تولید پاپ کورن در واحد زمان بوده که در مقایسه با انواع معمول و رایج ، ظرفیت و سرعت تولید مناسب و به نسبت بالایی دارد. نحوه کار با دستگاه بسیار آسان بوده و با ریختن ذرت از بالا داخل محفظه استیل آن ، با دمش باد گرم ، پاپ کورن ( پفیلا ) تولید شده ، بعلت افزایش حجم و سبک تر بودن پاپ کورن ، به بالای مخزن رانده و به بیرون سرازیر می شود که با قرار دادن یک ظرف در زیر خروجی می توان آنها را جمع آوری و برای مصرف ارائه کرد. توان مصرفی دستگاه 1200 وات بوده و با برق شهری 220 ولت کار می کند و سه شاخه دستگاه مجهز به فیوز جهت حفاظت از دستگاه و شبکه برق خانگی در برابر اتصال کوتاه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخ ساز هایکو مدل HZB-16AL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخساز HICON HZB-16AL شیائومی یخساز HICON HZB-16AL شیائومی یکی از محصولات زنجیره زیست محیطی شیائومی است که توسط کمپانی HICON تولید شده است. این دستگاه هوشمند قادر است در مدت 6-9 دقیقه 9 قطعه یخ درست کرده و نهایتا در عرض 24 ساعت حدود 15 کیلوگرم یخ تولید کند. یخساز HICON HZB-16AL شیائومی دارای مخزن آب 2 لیتری بوده و از سیستم هشدار برای جلوگیری از تمام شدن آب برخوردار است. عملکرد کمپرسور کم صدا بوده و با تنها 40db صدا، بدون سر و صدا کار می‌کند. این دستگاه هوشمند با برخورداری از سنسور، زمانی که یخ به طور کامل تشکیل می‌شود به شما هشدار می‌دهد. بدنه یخساز از مواد فولادی، مس و آلومینیومی ساخته شده، مواد ABS به کار رفته در ساخت دستگاه باعث ایجاد ظرافت بوده، ظاهری مدرن به آن می‌بخشد. طراحی بخش شیشه‌ای دستگاه، امکان مشاهده روند یخ‌سازی را فراهم می‌کند؛ می‌توانید پیشرفت مراحل ساخت یخ را ببینید. دریچه گرما از دستگاه محافظت کرده و اتلاف گرما را تسریع کرده، عمر مفید آن را حفظ می‌کند. ابعاد یخساز HICON HZB-16AL شیائومی 222 x 313 x 320 میلی‌متر است و ابعاد یخ تولیدی آن حدود 26 x 32 میلی‌متر می‌باشد. ظرفیت مخزن یخ 0.6 کیلوگرم و به اندازه 60 قرص است. توجه: پس از تهیه یخساز HICON HZB-16AL شیائومی، دستگاه باید حداقل 24 ساعت کنار بماند تا محلول خنک کننده استقرار یابد و بتوان از دستگاه به طور معمول استفاده کرد. اگر بدون کنار گذاشتن از آن استفاده کنید، دستگاه قادر به تولید یخ نخواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کرسی مدل yalda_pluse_m4.90 مجموعه ۱۳ عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرسی تاشو بوده ودرفصلهایی ک استفاده نمیشود خیلی راحت جمع شده وفضای کمی را اشغال میکند.کرسی بدن ما را از پایین داغ نگه می دارد ، یعنی همان جایی که خون های سرد (بلغم و سودا) میل به ماندن در آنجا را دارند. این خون ها آنجا تجمع می کنند، گاهی آنقدر رسوب می کنند که بیماری هایی مانند زخم های دیابت و … را پدید می آورند. کرسی باعث می شود این خون های سرد در جریان بدن فعال شده و به جاهای دیگر رفته و اصطلاحاً رسوب نکنند. برای رفاه حال مشتری ابعاد میزکرسی ولحاف رادرسایزهای مختلف طراحی کردیم.کرسی در۲سایز ۷۰×۷۰و ۹۰×۹۰سانتی متر لحاف کرسی در۳سایز ۳×۳متر و۳.۵×۳.۵متر و۴×۴متر ودر۲جنس الیاف وپشم ارائه میشود که شرح هرمحصول درقسمت مشخصات فنی درج شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کرسی مدل nasim -meri 4-90 مجموعه 13 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرسی تاشو بوده ودرفصلهایی ک استفاده نمیشود خیلی راحت جمع شده وفضای کمی را اشغال میکند.کرسی بدن ما را از پایین داغ نگه می دارد ، یعنی همان جایی که خون های سرد (بلغم و سودا) میل به ماندن در آنجا را دارند. این خون ها آنجا تجمع می کنند، گاهی آنقدر رسوب می کنند که بیماری هایی مانند زخم های دیابت و … را پدید می آورند. کرسی باعث می شود این خون های سرد در جریان بدن فعال شده و به جاهای دیگر رفته و اصطلاحاً رسوب نکنند. برای رفاه حال مشتری ابعاد میزکرسی ولحاف راطوری طراحی کردیم که حتی درمنازل 60 یا70 متری هم قابل استفاده هست. ابعاداین پک شامل میز چوبی 90*90سانتی متری ولحاف4*4 مترازجنس پشم است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتوشوی آساندیس مدل L5000 دوتکه رنگی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پتوشوی دوتکه رنگی گیربکس دار 40 کیلویی آساندیس: بزرگترین و پرقدرت ترین پتوشوی خانگی تولید شده توسط شرکت تولیدی آساندیس است.این دستگاه با ظرفیت 40 کیلوگرم و با اتکا به موتور چپ و راست استاندارد و گیربکس خارجی قدرتمندی که دارد میتواند همزمان 3 پتو یک نفره را مورد شستشو قرار دهد بدون اینکه آسیبی به موتور و گیربکس آن وارد شود .در این مدل برخلاف برندهای مشابه بجای دوتسمه از گیربکس خارجی استفاده شده است که باعث انتقال بهتر قدرت میشود.ضخامت ورق استفاده شده 0.5 میباشد که نسبت به سایر مدل ها ضخیم تر میباشد که باعث افزایش عمر و مقاومت دستگاه میشود.شستن پتو از جمه معضلاتی هست که خانم های خانه دار همیشه درگیر آن هستند و با توجه به اینکه شستن پتو های پر حجم میتواند آسیب جدی به موتور ماشین های لباسشویی وارد کند مردد هستند که از ماشین های لباسشویی استفاده کنند یا نه که در جواب باید گفت ابدا شستن پتو و پرده های بزرگ با ماشین های لباسشویی توصیه نمیشود که در تکرار قضیه میتواند موجب آسیب جدی ماشین لباسشویی شود. اما با اتکا به این دستگاه با خیال راحت و بدون دغدغه فکری میتوان پتو و پارچه های ضخیم و سنگین رو شستشو داد.لازم به ذکر است ظرفیت این پتوشوی 40 کیلوگرم و دارای نشان استاندارد و یک سال گارانتی میباشد و در دو رنگ قرمز و آبی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کرسی تاشو مدل 90r همراه هیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول بصورت پک عرضه می شود که محتویات آن شامل : چهارعدد پایه چوبی/چهار عدد پیچ 8 سانتی،2 عدد پیچ 6 سانتی ، یک عدد قلاب نگهدارنده هیتر برقی ، یک عدد آچار مخصوص پیج ها می باشد. طریقه مونتاژ: ابتدا پایه ها را در گوشه های صفحه کرسی طبق شماره پایه قرار داده و سپس هر کدام را با پیچ های 8 سانتی با استفاده از آچار مخصوص داخل پک به بدنه کرسی نصب کنید‏. ، سپس ما بین لولاهای وسط کرسی را با استفاده از پیچ ۶ سانت ببندید ، پس از این فرایند قلاب هیتر را در وسط صفحهروی قید وسط در جای تعبیه شده پیچ کنید تا بسته شود و بتوانید وسیله گرمایشی خود را زیر سقف کرسی نصب کنید تا پا به وسیله گرمایشی برخورد نکند. سپس کرسی را برگردانده و از آ استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه وکیوم سینبو مدل SINBO DZ-280 / 2SD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه وکیوم مواد غذایی مدل SINBO DZ-280 2SD برای تازه نگه داشتن مواد غذایی ایده آل است و مواد را مدت زمان پنج برابر بیشتر نگهداری می کند. برای مصارف خانگی یا رستوران های کوچک مانند هتل ها یا رستوران ها بسیار مناسب است. این دستگاه برای نگهداری مواد غذایی شما در برابر باکتری ها ایده آل است. برای بسته بندی های خانگی، تجاری سبک در صنایع غذایی، پزشکی (اتاق تمیز) و یا الکترونیکی قابل استفاده است. این دستگاه مانع از فریزسوختگی در گوشت، ماهی و مرغ می شود. قهوه، چای، ادویه جات و ترشی جات را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارید. این کالا از اقلام مهم شما در برابر اثرات مضر الکتریسیته ساکن، رطوبت، زنگ زدگی، اکسیداسیون و ... در معرض طولانی مدت محیطی محافظت می کند. غذا را پس از بسته بندی تازه نگه می دارد، از بوگرفتگی و از دست رفتن آب مواد برای مدت طولانی در دمای معمولی جلوگیری می کند. بسته بندی در 3 مرحله انجام می شود: کیسه را پر کنید و لبه آن را روی دستگاه قرار دهید، درب را ببندید و دکمه را فشار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه و سبزی خشک کن دسینی مدل 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایتالیایی دسینی (Dessini) یکی از تولید کنندگان بنام ومشهور ایتالیایی است. این شرکت در تولید انوع لوازم خانگی سابقه درخشانی دارد وبه دلیل کیفیت بسیار بالا ، طراحی های متنوع ،نوآوری ،استفاده از مواد با کیفیت،  قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت از استقبال زیادی بین مردم برخوردار است.میوه های خشک از تنقلات خوشمزه و سالم هستند که می توانند جایگزین مناسب برای تنقلات ناسالم باشند.میوه و سبزی خشک کن دسینی دستگاهی کارامد برای دوست داران میوه های خشک و برگه های میوه است.این محصول علاوه بر میوه قابلیت خشک کردن سبزیجات و گلدها را دارد.بهترین قطر میوه برای خشک کردن این دستگاه 5 میلید متر است.این دستگاه با برخورداری از 5 طبقه مجزا اجازه خشک کردن چند نوع میوه را دریک زمان می دهد.5 سینی بزرگ دستگاه روی هم قرار میگیرند.سینی ها قابلیت جداسازی از بدنه را داردکه نظافت آن را راحت تر کرده است.دارای پیچ ولوم بروی دستگاه است که می توان دما و حرارت و تایمر را با آن تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه آب جوش آزور مدل AZ-601EK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتری برقی آزور مدل AZ-601EK با توان 2200 وات و المنت فلزی این کتری برقی مجهز به سیستم گرم نگهدارنده آب است و همچنین از ال ای دی هشدار دهنده جوش آمدن آب برخوردار می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبزی خرد کن سبزیران مدل 3000 عقاب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبزی خردکن سبزیران مدل 3000  عقاب یک دستگاه ابداعی ایرانی و کارآمد است که توسط گروه سیف الهی طراحی، ساخته و عرضه‌شده است. این دستگاه با توانی که دارد می‌تواند حجم زیادی سبزی را خرد و ریز کند. سبزی خردکن سبزیران مدل 3000 عقاب با بهره‌گیری از تیغه فلزی بسیار برنده از جنس استیل ضدزنگ، فعالیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. بدنه تمام استیل این محصول زیبایی خاصی به آن می‌دهد. در شیشه‌ای برای جلوگیری از پاشش سبزی خردشده به بیرون و محل کار همراه دستگاه عرضه می‌شود. دکمه خاموش و روشن دستگاه در جلوی آن قرار دارد و به‌صورت چرخشی عمل می‌کند. سبزی باید به میزان نصف حجم مخزن داخل دستگاه شود و سپس روشن شود. پس از ریز شدن سبزی‌ها می‌توان دریچه جلویی را بازکرده و سبزی خردشده را با کاردک مربوطه خارج کرد. این دستگاه برای خرد کردن سبزی و موادی مانند کلم، فلفل، سیب‌زمینی، هویج، جوانه گندم، کرفس، نخود خیس شده، مغز گردو و مغز بادام و پسته و نخودچی طراحی‌شده و موادی که آبدار هستند یا باعث ورود آب یا آب سبزی و صیفی وارد دستگاه و موتور شود نباید وارد دستگاه شوند. توصیه‌شده است هرچند دقیقه استراحتی کوتاه به موتور داده شود تا عمر آن طولانی‌تر شود. به همراه این دستگاه کفگیر چوبی، سنگ تیز کننده تیغه‌ها و وسایل مربوط به باز کردن تیغه‌ها نیز عرضه می‌شود. این وسیله برای تمام کسانی که مایل به استفاده از سبزی در غذاها و خورش‌های مصرفی‌شان هستند کاربرد دارد، برای تهیه ترشی نیز می‌توان انواع کلم و سبزی را خرد کرد. این دستگاه با ظرفیتی که دارد در گروه وسایل خانگی برقی قرار می‌گیرد و برای استفاده صنعتی مناسب نیست. سبزیران تولیدکننده دستگاه‌های نوآورانه و کارآمد در بازار لوازم‌خانگی برقی ایران است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه خشک کن رومانتیک هوم مدل DFF33 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میوه‌های خشک از تنقلات خوشمزه و سالم‌اند که می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای تنقلات ناسالم باشند. میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF33 دستگاهی کارآمد برای دوست‌داران میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه است. این محصول علاوه‌بر میوه‌، قابلیت خشک‌کردن سبزیجات و گل‌ها را دارد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید برگه‌های میوه را با اطمینان از سلامت و بهداشت کامل آن‌ها در محیط خانه‌ی خود تهیه کنید. میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF33 با برخورداری از پنج طبقه‌ی مختلف اجازه‌ی خشک‌کردن چند نوع میوه را در یک زمان به کاربر می‌دهد. این دستگاه از موتور 350 وات برخوردار است . پنج سینی بزرگ دستگاه روی هم قرار می‌گیرند و قابلیت جداسازی از بدنه را دارند که نظافت آن‌ها را آسان‌تر کرده است. این سینی‌ها مشبک هستند تا گرما به‌خوبی میان آن‌ها منتقل شود. از طریق دکمه‌های تنظیمات دستگاه می‌توانید دمای کار آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه خشک کن دسینی مدل 2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میوه خشک کن دسینی مدل 2000 یک دستگاه خشک کن برقی است که به منظور خشک کردن میوه ها، سبزیجات و سایر مواد غذایی به کار می رود. این دستگاه دارای قابلیت کنترل دما و زمان خشک کردن است و با استفاده از فناوری هوای گرم، میوه ها و سبزیجات را به صورت یکنواخت و بهینه خشک می کند. میوه خشک کن دسینی مدل 2000 دارای ظرفیت بالایی است که به شما اجازه می دهد در یک دوره زمانی کوتاه تعداد زیادی از میوه ها و سبزیجات را خشک کنید. علاوه بر این، این دستگاه بسیار ساده و آسان در استفاده است و می توان آن را برای استفاده در منزل، کارخانه ها و فروشگاه ها به کار برد. این دستگاه دارای سیم برق با طول بیشتری نسبت به نیم متر است، در حدود یک متر طول دارد. قدرت مصرفی آن نیز حدود 400 وات می باشد. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. این دستگاه دارای پنج طبقه برای خشک کردن میوه ها و سایر مواد غذایی می باشد که هر کدام از این طبقات دارای شبکه های تهویه برای تأمین هوای مورد نیاز برای خشک کردن مواد غذایی هستند. همچنین، دستگاه دارای یک درب شیشه ای در قسمت بالایی است که به شما اجازه می دهد در هر لحظه به وضعیت خشک کردن مواد غذایی داخل دستگاه دسترسی داشته باشید. همچنین، دستگاه دارای قابلیت کنترل دما و زمان خشک کردن است و می توانید مطابق با نوع مواد غذایی مورد نظرتان و با توجه به سلیقه خود، زمان و دمای مناسب را تنظیم کنید. این دستگاه برای استفاده در منزل، رستوران ها، کارخانه ها و فروشگاه ها مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن رینا مدل 8000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دست خشک کن برقی رنا 2500 وات رنا دارای بدنه استیل خش دار ضد ضربه و قدرت فوق العاده بالا دارای چشمی حساس به حرکت، محافظ اتوماتیک دستگاه، خروجی چرخشی، سرعت خروج هوا 18 متر در ثانیه، حجم دمیدن هوا 388 متر مکعب در ساعت میباشد.احساس بد خیس ماندن دست ها در محیط های اداری و اماکن پر رفت و آمد، چالشی مشترک برای افراد محسوب می شود.دست خشک کن برقی رنا Reena 8000 این مشکل را به آسانی هر چه تمام تر حل کرده و احساس خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.شرکت آذین صنعت با ارایه این محصول، دغدغه ی خشک کردن دست در اماکن پر رفت و آمد را از بین برده است.این دست خشک کن برقی، با موتور پر قدرت خود و طراحی بی نظیر ظاهری، علاوه بر کارایی بالا، جلوه ی خاص و زیبایی را به محیط اطراف خود می بخشد.کیفیت و قدرت بالای دست خشک کن برقی رنا Reena 8000 سرعت انجام کار خشک کردن دست ها را بالا برده است.قدرت این موتور 2500 وات می باشد که قدرت قابل توجهی برای این دستگاه های دست خشک کن محسوب می شود.سرعت خروج هوا از این دستگاه 18 متر در ثانیه و حجم دمیدن هوای آن 388 متر مکعب در ساعت است.زمان خشک کردن دست با این قدرت محصول، 10 الی 15 ثانیه به طول خواهد انجامید.برق مصرفی این دست خشک کن برقی ، 220 ولت برق شهر می باشد که به وسیله ی کابل تعبیه شده در دستگاه به موتور انتقال می یابد.اندازه ی کوچک این دستگاه، امکان جا ی گیری راحت آن را فراهم آورده است.بدنه ی استیل آن بسیار مقاوم و ضد ضربه می باشد.همچنین این استیل خش دار ضد زنگ بوده و با ریختن آب روی آن مشکلی پیش نمی آید.طراحی حرفه ای این دستگاه به گونه ای است که کاملن ضد آب می باشد و با ریخته شدن آب روی آن، مشکلی برای موتور پیش نخواهد آمد.خروجی هوای چرخشی این محصول کار خشک کردن دست و البته صورت را آسان نموده است.یکی از بهترین و خاص ترین قابلیت های این دستگاه، قابلیت خشک کردن صورت علاوه بر دست می باشد.خروجی چرخشی دست خشک کن برقی رنا Reena 8000 این قابلیت را به دستگاه افزوده است.به این ترتیب که با چرخاندن این خروجی به سمت دلخواه، صورت را نیز خشک می کند.جنس این خروجی استیل براق است که علاوه بر کیفیت عالی، جلوه ی خاصی به نمای ظاهری خش دار دستگاه داده است.تکنولوژی چشمی کمک شایانی به مصرف بهینه برق کرده و باعث سرفه جویی در مصرف آن می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خشک کن لباس بالکونی دریم مدل tx12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به فضای کم آپارتمان‌ها و سبک زندگی شهرنشینی و هم‌چنین فضای کم بالکن و تراس‌های امروزی، امکان خشک و ضدعفونی کردن لباس برای خیلی از افراد وجود ندارد. ممکن است افراد لباس‌های خیس و مرطوب شسته شده را در مکان‌های بسیار نامناسب و اشباع از باکتری و میکروب جهت خشک شدن پهن کنند، این کار علاوه بر ایجاد ظاهری نامناسب،‌‌ به جذب میلیون‌ها باکتری و میکروب بر روی لباس‌‌‌های خیس کمک شایانی می‌کند. لباس‌ها برای خشک، ضدعفونی و استریلیزه شدن، نیاز حتمی و شدید به اشعه UV، آفتاب و گردش هوا دارند. متاسفانه واحدها و آپارتمان‌هایی هستند که حتی از داشتن فضای تراس و بالکن هم محروم هستند و با مشکل کمبود فضا جهت خشک کردن لباس و ملحفه روبه‌رو هستند. از این رو خشک کن لباس بالکونی دریم مدل tx12 با کمک علم و فناوری روز و قابلیت‌هایی که دارد، به مشکلاتی از این دست پایان داده و در این موضوع به کمک افراد آمده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آسیاب صنعتی یوزیران مدل UI-124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب «الاکلنگی، گهواره ای مفصلی یوزیران» مدل «UI_124» محصولی کارآمد، صنعتی کوچک رومیزی و خوش‌ساخت از این شرکت داخلی ایرانی است که با کاربری آسان برای آسیاب‌کردن انواع ادویه جات سخت، چرب، خشک، دانه‌ها، سبزیجات خشک، قهوه و... استفاده می‌شود. کاربری این دستگاه بسیار آسان است؛ کافی است پس از اتصال به برق، دکمه آسیاب را فشار دهید تا چرخش تیغه با 28000دور بر دقیقه شروع شود. گفتنی است این آسیاب، دستگاهی تک‌سرعته است. موتور آسیاب با توان مصرفی 2400 وات کار می‌کند که توان بالایی برای مصارف عطاری و صنعتی آزمایشگاهی محسوب می‌شود. محفظه‌ی داخلی آسیاب 3 لیتر از موادغذایی را در خود جا می‌دهد. بدنه‌ی آسیاب مدل UI124 از جنس استیل ضد زنگ 5میل بادوام ساخته شده است و طراحی ساده‌ای دارد. از نکات قابل‌توجه در مورد این محصول می‌توان به قابلیت آسیاب دانه‌های قهوه و انواع ادویه‌ی خوش‌عطر و طعم و تازه به کمک تیغه‌ی مستحکم با ضخامت سه میل استیل اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن مدل AFP HERO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دست خشک کن برقی سری JET رینا مدل HERO از با کیفیت ترین دست خشک کن های موجود میباشد بدنه استیل این دستگاه با شیار هایی که در کناره های آن قرار دارند حس زیبایی و قدرت را در ذهن تداعی مینماید . این دستگاه دارای موتور ژاپنی با قدرت بالا و لامپ uvجهت نور پردازی زیبا و ضدعفونی دست میباشد توجه : وات پایین این دستگاه نشان کم قدرت بودن این دستگاه نمیباشد‍‍، زیرا این دستگاه دارای فن با قدرت بالا و هیتر با مصرف کم میباشد که وات مصرفی آنرا پایین میاورد ولی در عمل سرعت خشک کنندگی این دستگاه از بسیاری نمونه های با وات مشابه بیشتر است .بهترین انتخاب جهت استفاده در منازل و مکان های اداری با تردد بالا( بین 10 الی 40 نفر متوسط هر دستگاه) طرز استفاده از دست خشک کن : کافیست دست خود را در مقابل دست خشک کن بگیرید ، چشمی دستگاه به راحتی حرکت دست شما را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک روشن شده ، سریعا دستان شما را خشک مینماید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخ خرد کن اوربیگوز مدل pk4200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با یخ خردکن Orbegozo PK 4200 به سرعت و به راحتی از کوکتل های خوشمزه با دوستان لذت ببرید. با این دستگاه می توانید به سرعت یخ خرد شده برای تهیه لیوان درست کنید. خوش بگذره و خوش بگذرانید دارایی های: قدرت 100 وات دارد که له کردن یخ را در کوتاه مدت با نتایج عالی تضمین می کند. ظرفیت مخزن: ظرف جمع آوری حداکثر 0.7 لیتر ظرفیت دارد. تیغه استیل ضد زنگ: دارای تیغه استیل ضد زنگ که نتیجه برش عالی را به دست می آورد که عمر طولانی تری دستگاه را تضمین می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه خشک کن آزور مدل AZ-721FD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میوه خشک کن آزور مدل AZ-721FD با توان 400 وات با قابلیت تنظیم دما و زمان برای خشک کردن انواع میوه مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتالی و سینی مخصوص لواشک می باشد این میوه خشک کن آزور از 5 سینی برای خشک کردن انواع میوه برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه وکیوم سیلورکرست مدل SV 125 C3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه وکیوم توسط برند سیلورکرست طراحی و در کشور آلمان تولید شده است که با عنوان وکیوم هوا و آب بندی شناخته شده است. این محصول از میزان قدرت 160 وات برخوردار است. ظاهر آن بسیار زیبا و جذاب است و می‌توانید آن را در هرکجای آشپزخانه خود قرار دهید و از استفاده با آن، لذت ببرید.این محصول دارای یک بانک رول سلفن است که از میزان طول 5 متر و میزان عرض 28.5 سانتی‌متر برخوردار می‌باشد و همچنین دارای 2 عدد سنسور است که برای چک نمودن خلا استفاده می‌شود که درصورت بروز مشکلی، قادر هستند تا شما را آگاه کنند. یکی از خصوصیت‌های خوب این دستگاه، مصرف کم برق آن است که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از مصرف برق، از آن استفاده نمایید. همچنین خصوصیت دیگر آن، میزان وزن کم آن است که شما ‌به راحتی قادر خواهید بود که آن را از جایی به جای دیگر منتقل کنید و درنهایت جایی مناسب برای آن پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کره گیر برقی پاکیزان مدل 45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کره گیر 45 کیلویی پاکیزان مشهد بزرگترین و پرقدرت ترین پتوشور و کره گیر های خانگی تولید شده توسط گروه تولیدی پاکیزان ( روان زاده ) است. دارای موتور پرقدرت و برای انتقال بهتر قدرت به شفت آلومینیومی می باشد.بدنه استیل و کفی ضد زنگ آن می باشد. دوام و قدرت بالا در شرکت پاکیزان :شرکت پاکیزان با حفظ کیفیت و طراحی قدیمی،استفاده از پایه های پلاستیکی جهت عدم لرزش و سرو صدا به همراه نکات ایمنی عدم برق گرفتگی را لحاظ کرده است.کیفیت چرخش در این کره گید بزرگ بدلیل داشتن چنگ زن بغل دیگ بالاتر رفته و چرخش دو جهته نیز با این امکانات ترکیب شده و مرحله تولید کره را یک پله بالاتر برده است.همچنین کیفیت و ضخامت بدنه نیز بالاتر رفته تا از پارگی و سوراخی محفظه جلوگیری شود. انتقال قدرت موتور گیربکسی :عمل انتقال قدرت در این کره گیر 45 کیلویی را برعهده دارند.این تفکر مهندسی شده باعث می شود سرعت موتور توسط چرخ دنده ها به قدرت تبدیل شده و توسط تسمه دیگری به شفت انتقال یابد.از بابت خدمات و پشتیبانی نیز با پاسخگویی 24 ساعته و استفاده از دوستان نماینده در سراسر کشور است. اما نکته مهمتر اینکه قطعات بکاررفته در تمامی قطعه فروشی ها موجود می باشد و خیال شما از نظر تامین قطعات را راحت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخ ساز جی پاس مدل GIM63015UK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند جیپاس GEEPAS با ارائه بیش از 1500 محصول در زمینه لوازم خانگی عموما" برقی بیش از 30 سال فعالیت مستمر دارد . دستگاه یخساز جیپاس مدل GIM63015UK برای تولید قطعه های یخ در دو سایز که قابل انتخاب می باشد با ظرفیت 1400 قطعه یخ در 24 ساعت کاربرد دارد . این دستگاه بطور اتوماتیک کار می کند و بدون لرزش و صدا با کمپرسور 100 وات و کم مصرف ، از دوام بالایی برخوردار است .عموما" این دستگاه در رستوران ها و کافی شاپ ها و تالارهای پذیرایی که مصرف یخ زیاد است کاربرد دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو شوی پاکیزان مدل 30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی و پتوشویی دوتسمه 30 کیلویی پاکیزان : بزرگترین و پرقدرت ترین پتوشور خانگی تولید شده توسط گروه تولیدی پاکیزان ( روان زاده ) است. دارای موتور پرقدرت و دو تسمه برای انتقال بهتر قدرت به شفت آلومینیومی می باشد.بدنه استیل و کفی ضد زنگ آن بصورتی است که توان شستشوی سنگین ترین پتوها و روفرشی ها را با بهترین نوع تمیزی داشته باشد. دوام و قدرت بالا در شرکت پاکیزان :شرکت پاکیزان با حفظ کیفیت و طراحی قدیمی،استفاده از پایه های پلاستیکی جهت عدم لرزش و سرو صدا به همراه نکات ایمنی عدم برق گرفتگی را لحاظ کرده است.کیفیت شستشو در این پتوشور بزرگ بدلیل داشتن چنگ زن بغل دیگ بالاتر رفته و چرخش دو جهته نیز با این امکانات ترکیب شده و مرحله تمیزی را یک پله بالاتر برده است.همچنین کیفیت و ضخامت بدنه نیز بالاتر رفته تا از پارگی و سوراخی محفظه جلوگیری شود. انتقال قدرت موتور گیربکسی با دو تسمه :عمل انتقال قدرت در این پتوشور 30 کیلویی را دوتسمه برعهده دارند.این تفکر مهندسی شده باعث می شود سرعت موتور توسط چرخ دنده ها به قدرت تبدیل شده و توسط تسمه دیگری به شفت انتقال یابد.از بابت خدمات و پشتیبانی نیز با پاسخگویی 24 ساعته و استفاده از دوستان نماینده در سراسر کشور است. اما نکته مهمتر اینکه قطعات بکاررفته در تمامی قطعه فروشی ها موجود می باشد و خیال شما از نظر تامین قطعات را راحت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن رینا مدل NEW HERO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از دست خشک کن های زیبا رینا، دست خشک کن مدل نیو هیرو است. این دستگاه خشک کن دست دستشویی بدنه ای شیک و براق از جنس استیل بدون رنگ دارد. این دستگاه با مجهز بودن به یک موتور A/C ژاپنی با توان 800 وات هوا را به سمت دستان شما پرتاب می‌کند و البته مصرف برق و سر و صدای بسیار پایینی دارد. دست خشک کن رینا مدل هیرو مجهز به دو فیوز برای حفاظت از هیتر و حفاظت از بورد و موتور فن دستگاه در مقابل روشن ماندن طولانی مدت و داغ کردن است. دیگر ویژگی این دستگاه، لامپ LED زیر آن است که درهنگام روشن بودن، نور آبی زیبایی به روی دستان شما می تاباند. دست خشک کن برقی Reena برای مکان های عمومی دارای تردد بالا مناسبت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز برقی مُرسانا مدل D826 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پخت کیک یا پیتزا ، بخصوص در منازلی که فاقد فر هستند یک مشکل است. بعضی از افراد از تابه برای پخت کیک یا پیتزا استفاده می‌کنند. برای رفع این مشکل با کمترین هزینه یک ابزار مناسب را خدمت شما معرفی می‌کنیم. با کیک پز برقی MORSANA این مشکل را به آسانی حل کنید. شما برای پختن انواع شیرینی ، پختن انواع کیک ، پیتزا ، سرخ کردن مرغ و جوجه ، می‌توانید از دستگاه کیک پز برقی مُرسانا استفاده نمایید. ابزار و وسایل برقی بسیاری در حوزه لوازم آشپزخانه طراحی شده است که هر ساله مدل های جدیدتری از آن به بازار معرفی می‌شود. بعضی از این محصولات خلاقانه هستند و قابلیت انجام کار چند محصول را در یک وسیله دارند. دستگاه 3 کاره مُرسانا یک نمونه از آن می‌باشد. از دستگاه 3 کاره مُرسانا، برای پخت انواع پیتزا ، کیک ، مرغ و… می‌توان استفاده نمود. کیک پزهای خانگی وسایلی هستند که به خوبی به افراد کمک خواهند کرد در منزل خود، با کمترین امکانات انواع کیک‌های ساده را تهیه کنند. با این دسته از محصولات دیگر نگران نداشتن دستگاه فر در منزل خود نباشید زیرا این محصول این کار را هم برای شما انجام می دهد. این دسته از لوازم آشپزخانه، نسل جدیدی از کیک پزهای چند کاره به حساب می آیند. کیک پز و پیتزا پز برقی وسیله ای کاربردی برای هر خانه و آشپزخانه ای می‌باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان، یک فست فود خوشمزه را در اختیار شما بگذارد. در قسمت رویی دربِ این محصول، یک فضای شیشه ای وجود دارد که به مصرف کننده کمک خواهد کرد تا روند پخت را بهتر مشاهده کند. از مزیت های کیک پز برقی مرسانا، این می‌باشد که بر روی درب این محصول، یک سوپاپ خروج بخار تعبیه شده است که باعث می‌شود بخار اضافهء درون ظرف به آسانی به بیرون منتقل شود. دستگیرهء بزرگ و مقاوم روی درب، برای جابجایی بهتر آن بوده و کابل برق مخصوص، به انتهای دسته متصل می شود. طراحی جذاب و فانتزی که برای فر برقی مرسانا انجام شده، توانسته است نظر خانم های بسیاری را به سمت خود جلب نماید. خرید کیک پز برقی به شما کمک خواهد کرد تا تجربه پخت یک غذا یا کیک خانگی را در کنار دوستانتان داشته باشید. اگر به دنبال خرید کیک پز برقی جدید با طرحی خاص هستید، انتخاب این محصول یک گزینهء خوب برای شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز مدل tababist خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیک پز مدل تابابیست وسیله ای سه منظوره برای تهیه کیک ، پیتزا و مرغ در منزل می باشد.قابلمه این کیک پز دارای روکش نچسب باکیفیت و مرغوبی بوده که استفاده و شستشوی آن را آسان نموده است. کارهایی که می توان با این دستگاه برقی انجام داد شامل: پختن همه نوع شیرینی، پختن انواع کیک، سرخ کردن مرف و جوجه، سرخ کردن گوشت، سرخ کردن و پختن ماهی و دم کردن سبزیجات با بخار خودشان، بدون آن که ویتامین آنها از بین برود. مرغ، جوجه، گوشت ماهی و جوجه بریان دستگاه را 20 دقیقه قبل از شروع به سرخ کردن یا بریان نمودن گرم کنید، یک جوجه که وزنش 750 تا یک کیلوگرم باشد ( به طوری که کاملا در دستگاه جای گیرد و درب دستگاه باز نماند) پس از تمیز نمودن و شستن آن را با یک دستمال تمیز خشک نمایید. سپس آن را به حد کافی کره یا روغن مالی کرده و در داخل دستگاه برقی قرار دهید، پس از نیم ساعت سرخ شدن جوجه را به طریقی برگردانید که روی دیگر آن به طرف بالا قرار گیرد در این صورت نیم ساعت دیگر باید جوجه در دستگاه سرخ شود در صورتی که گوشت، جوجه یا مرغ سفت باشد، لازم است که مدت سرخ شدن از یک ساعت و نیم افزایش یابد. در این هنگام مرغ سوخاری خوشمزه ای بعمل خواهد آمد. همچنین از این وسیله می توانید برای پختن و تهیه انواع کیک، شیرینی و پیتزا استفاده نمایید و لذت یک دورهمی خوشمزه را به خود و خانواده هدیه دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز و پیتزاپز برقی لاوان مدل shelh خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شما برای پختن انواع شیرینی ، پختن انواع کیک ، سرخ کردن مرغ و جوجه ، پخت پیتزا، میتوانید از دستگاه کیک پز لاوین استفاده نمایید . کیک پز برقی لاوین ساخت کشور ایران است و این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . جنس قابلمه این کیک پز از آلومینیوم تولید شده است . جنس درونی ظرف کیک پز نیز از تفلون نچسب بوده و حالت زنبوری دارد که کیفیت تفلون را در این محصول بسیار بالا برده است و شما براحتی میتوانید انواع کیک و شیرینی را در این کیک پز تهیه نمایید . ظرف کیک پز را براحتی می توانید شستشو دهید ، ولی به خاطر داشته باشید فقط از اسفنج و آب گرم و مایع ظرفشویی استفاده کنید و از سیم و یا اسکاچ و پودرهای زبر استفاده نکنید . در هنگام جدا کردن کیک نیز سعی نمایید از قاشق چوبی و یا کفگیر مخصوص ظروف تفلون استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا