خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید همزن برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شاید پیش از این خرید یک همزن برقی جزو واجبات یک آشپزخانه نبود، اما امروزه الزام وجود همزن های برقی برای پخت خوراکی هایی نظیر کیک یا همزدن تخم مرغ و … در هر آشپزخانه ای احساس می شود. خرید همزن هم مانند خرید هر وسیله دیگری در منزل نیازمند مطالعه نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی می باشد، زیرا با توجه به تنوع اجناس موجود در بازار انتخاب یک گزینه از میان گزینه های موجود کار دشواری است.

همزن برقی چیست؟

نام دیگر همزن، میکسر می باشد و وظیفه مخلوط کردن، غلیظ کردن و یکنواخت کردن انواع مواد خشک و خیس را بر عهده دارد. همزن های برقی موجود در بازار به دو نوع معمولی و کاسه دار تقسیم می شوند. اولین بار شخصی به نام رالف کالیر همزن برقی را اختراع کرد. معمولا در بازار همزن های برقی دو نوع رومیزی و دستی دارند. مدل رومیزی این همزن ها دارای پایه است و مدل دستی آن در دست قرار می گیرد و نیازی به داشتن پایه ندارد.

انواع همزن برقی

مدل معمولی (بدون پایه)

رایج ترین نوع از همزن برقی موجود در بازار کشورمان است. برای استفاده از از این مدل همزن ها تنها کافی است تیغه دستگاه را در ظرف مملو از مواد غذایی مورد نظرتان قرار داده و سپس دستگاه را روشن نمایید. همزن های معمولی عمدتا دارای تعدادی تیغه جانبی برای هم زدن انواع و اقسام مواد غذایی می باشند. برخی از آنان بصورت تک موتور و برخی دیگر از دو موتور در ساختار قنی خود برخوردارند.

مدل کاسه دار (پایه دار)

همزن های کاسه دار یا بهتر است بگوییم ایستاده نسل جدیدتری از همزن های برقی هستند. این دستگاه ها خود دارای کاسه ای مخصوص برای ریختن مواد و سپس هم زدن آنان با یکدیگر است. معمولا آشپزانی که به دنبال پخت و پزی حرفه ای هستند از این مدل دستگاه های برقی استفاده می کنند. علاقه مند به خرید این نوع از همزن ها بایستی به حجم کاسه آنان نیز توجه لازم را داشته باشند. از طرفی فراموش نکنید که اندازه و زن مدل های کاسه دار در مقایسه با مدل های معمولی کاملا بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید همزن برقی

  • همراه داشتن سری‌ها( تیغه‌ها): این وسیله، تیغه‌های گوناگونی به همراه دارد که هر یک برای به هم زدن مواد خاصی پیش بینی شده‌اند برای نمونه می‌توان به: سری خمیر زن، تخم مرغ‌زن، ورز دهنده و … اشاره کرد.
  • قدرت و توان دستگاه: توان یک وسیله‌ی الکتریکی بیانگر قدرت آن است، هر مقدار این توان بالاتر باشد، مصرف انرژی که با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود، بیشتر است.
  • همزن برقی باید قابلیت تنظیم سرعت داشته باشد: به منظور تهیه و هم‌زدن مواد مختلف به سرعت‌های متفاوتی از همزن نیاز است. برای مثال: اگر قصد دارید خمیر آماده کنید بایداز نهایت سرعت موتور دستگاه استفاده نمایید، در حالی‌که برای مخلوط کردن تخم‌مرغ، کم‌ترین چرخش موتور کفایت می‌کند.
  • محل نگه‌داری سیم دستگاه: برای اینکه سیم همزن هنگام عدم استفاده و جابجایی ایجاد مزاحمت نکند و دستگاه جای کمتری بگیرد، داشتن محفظه‌ی مخصوص نگه‌داری سیم که معمولا در پشت دستگاه تعبیه شده، الزامی است.
  • اهمیت جنس تیغه‌ها: تیغه‌های همزن برقی به صورت مکرر و مستقیم با مواد غذایی در تماس هستند، داشتن مقاومت، برندگی و ضدزنگ بودن، کمترین انتظاری است که از آنها داریم. جنس این تیغه‌ها از پلاستیک، کروم یا استیل ضدزنگ است، قدر مسلم، کیفیت و دوام استیل و کروم بالاتر است.
  • تمیز کردن و شستن دستگاه: دستگاه همزن برقی به دلیل استفاده‌ی زیاد، آلوده یا آغشته به مواد غذایی می‌شود، بنابراین شست‌و‌شوی آن اهمیت فراوانی دارد، پس تلاش کنید قطعات همزنی که خریداری می‌کنید، حتی‌الامکان قابلیت جداشدن داشته باشند تا ضمن بهتر شسته شدن، بهداشت و طول عمر دستگاه تضمین شود.
  • وزن دستگاه مهم است: سبکی یا سنگینی همزن‌هایی که دارای پایه و ظرف هستند، چندان مهم نیست، چرا که همزن داخل کاسه قرار می‌گیرد، اما وزن همزن‌های بدون پایه که با دست نگه‌داری و مورد استفاده قرار می‌گیرند باید سبک باشد تا موجب خستگی دست نشود و شما بتوانید به راحتی و با احساسی خوشایند به کار ادامه دهید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی

  • جنس کاسه‌ی همزن‌های کاسه‌دار: این جنس از پلاستیک یا استیل است. نوع پلاستیکی به علت نرمی دوام کمتری دارند و به مرور زمان هم دچار خط و خش می‌شوند و ممکن است بعدا تهیه و جایگزینی آنها مشکل باشد. جنس استیل با مقاومت بالا در برابر ضربه، دوام و عمر بیشتر گزینه‌ی ایده‌آلی است. بهتر است پارچ همزن‌های کاسه‌دار، دارای لبه باشد تا مواد داخل آن بعد از مخلوط شدن، به راحتی و بدون هدررفت با قدری خم شدن در ظرف دیگری ریخته شود.
  • قیمت دستگاه همزن برقی: نوع همزن، توان، تعداد سری، سرعت موتور، تولید صدا و شرکت سازنده از جمله عواملی هستند که بر تعیین قیمت دستگاه تاثیر می‌گذارند.
  • تفاوت همزن با دستگاه مخلوط کن: همزن برقی با سرعت بسیار پایین‌تر و به تناسب تنظیم و درخواست شما مواد را هم می‌زند، در حالی که مخلوط‌کن اینطور نیست. بر خلاف مخلوط کن، همزن تیغه‌ای برای بریدن و خرد کردن ندارد.

برندهای معروف تولیدکننده همزن برقی

اگر بخواهیم تعدادی از برندهای معروف در حوزه تولید و فروش همزن‌های برقی ساده و ایستاده را معرفی کنیم به فهرست زیر می‌رسیم:

  • برند بوش
  • کِنوود
  • آ.اِ.گِ(AEG)
  • کوئیزین‌آرت
  • اِسمِگ
  • راسل هابز
  • بلک‌ اند دِکِر
  • براون

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی گفته شد، می توانید همزن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه همزن برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز همزن بیسمارک مدل BM2701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار بیسمارک آلمان با طراحی بسیار زیبا و موتور قوی با دارا بودن حالت توربو به شما این ویژگی را میدهد که همزن بسیار عالی با کیفیت را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن برگامو مدل BG-SM3562SG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برگامو مدل BG-SM3562SG یکی از مدل های همزن ایستاده و کاسه ای است که می تواند به شما در تهیه انواع رسپی ها کمک کند. موتور قدرتمند این همزن دارای توان 1600 وات است که می تواند انواع مواد با حجم زیاد را آماده کند. بدنه همزن از پلاستیک ABS ساخته شده که بسیار بادوام بوده و تمیز کردن آن آسان است. کاسه همزن از جنس استیل ضدزنگ با گنجایش 8 لیتر می باشد. همچنین همزن دارای 6 درجه مختلف سرعت است که می توانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید و با قابلیت عملکرد لحظه ای کنترل و دقت بیشتری به شما می دهد. همزن دارای سه سری مختلف: 1. چنگک: برای ورز دادن انواع خمیر 2. همزن تخت : برای ترکیب کردن مواد، مخلوط کیک، خمیر کوکی، مایه هاو… 3. همزن بالونی : برای هوادهی مواد، زدن خامه، فرم دادن سفیده تخم مرغ و.... می باشد. از دیگر قابلیت های این همزن می توان به چرخ دهنده های تمام فلزی، عملکرد ضدنشت و ضد پاشش مواد و نشانگر LED آن اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن دسینی مدل Regina SM-9090 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار دسینی مدل SM-9090، دستگاهی حرفه ای و با کیفیت ساخت بالاست که به موتور قدرتمندی با توان 1000 وات، مجهز گردیده و به عنوان یک دستیار آشپزی، به خوبی از پس تمام کارهای شیرینی پزی، تهیه کیک و مواد اولیه آشپزی بر می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن ادمیلسون مدل HM115 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزدن مکرر مواد غذایی با دست، ممکن است شما را در تهیه انواع کیک یا غذاهای خوشمزه دیگر اذیت کند. اما همزن برقی ادمیلسون این کار را به صورت خودکار و یک دست انجام و کار آشپزی را آسان می‌کند. همزن‌های برقی در مدل‌های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی تولید و روانه بازار شده‌‌اند. برخی از این مدل‌ها دارای ظرف مخصوص خمیر و برخی دیگر به صورت دستی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن مدل LMX-1706 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن لکسیکال مدل LMX-1706 نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 300 وات و سیم پیچ صددرصد مسی، علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد.همچنین این همزن دارای دو سَری شامل: همزن و خمیرزن می باشد. همچنین برروی دستگاه یک کلید کشویی برای تنظیم سرعت در 5 درجه و یک کلید نیز برای جداسازی سری ها تعبیه شده است که تمیز کردن آن را آسان می کند. این همزن همچنین دارای عملکرد توربو است که با فشار دادن آن می‌توان از حداکثر توان موتور برای چند لحظه استفاده کرد. با خرید این محصول علاوه برصرفه جویی درهزینه های خرید، فضای کمتری ازآشپزخانه اشغال می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن کپلر مدل KHM 270 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کپلر مدل KHM 270 از نوع همزن های با کاسه می باشد. این کاسه که از جنس استیل ضدزنگ است حجمی برابر با 4.5 لیتر دارد که در مقایسه با سایر همزن ها دارای ظرفیتی بالا می باشد. که این ویژگی باعث شده که شما حجم بالاتری از مواد را بتوانید میکس کنید. در ضمن برای این کاسه درپوشی نیز تعبیه شده تا هم کار با دستگاه را آسان کند و از پاشیدن مواد به بیرون جلوگیری شود و هم مانع ورود ناخواسته گرد و غبار به داخل کاسه شود. این دستگاه دارای موتوری قدرتمند است که توان 600 واتی دارد. از ویژگی های مهم همزن کپلر مدل KHM 270 ست 3 تایی سری همزن های آن است که شامل همزن استیل معمولی، همزن K شکل و خمیر زن است. با استفاده از این اکسسوری ها، میتوانید به شکل حرفه ای از دستگاه استفاده نمایید. این دستگاه دارای 5 سرعت مختلف و عملکرد پالس است که بنا به دلخواه شما میتواند مورد استفاده گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن سوکانی مدل SK-6632 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این از برند سوکانی ساخت چین می‌باشد که مدل آن 674 می‌باشد. برند سوکانی از جمله کمپانی‌های معتبر در دنیا می‌باشد که به دلیل استفاده از متریال مرغوب و تکنولوژی پیشرفته در تولید محصولاتش شهرتی جهانی دارد؛ بطوری که تمامی محصولات این شرکت دارای کیفیتی اروپایی و مورد تایید استاندارد CE اروپا می‌باشند. این همزن ، عملکرد ساده ای دارد و به راحتی قابل شستشو است. همچنین این کالا دارای سری یدک در شکل دیگر نیز هست. سرعت دستگاه در 5 حالت قابل تغییر است که موجب می شود این دستگاه کاربردی تر شده و استفاده از آن راحت تر شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن کیچن اید مدل 5KSM125EER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای اولین بار در سال 1914 ایده یک همزن برقی ایستاده توسط اقای هربرت جانستون (Herbert Johnston) مهندسی که در شرکت هوبارت (Hobart CO) مشغول به کار بود، پایه ریزی شد. در سال 1918 شرکت هوبارت نمونه هایی از این همزن ایستاده را به همسران مدیران ارشد شرکت می دهد تا آماده سازی غذا را برای اولین بار با یک دستگاه الکتریکی تجربه کنند. یکی از این همسران با بیان اینکه اصلا برایم مهم نیست که به این دستگاه چه می گویند، ولی این بهترین «کمک آشپزخانه» (KitchenAid) است که تا به حال داشتم، نام کیچن اید را بروی این محصول تثبیت می کند. امروزه کیچن اید متعلق به شرکت سرشناس ویرپول آمریکا (Whirlpool cop) بوده و یکی از مهمترین تولید کنندگان لوازم برقی کوچک و بزرگ جهت مصارف خانگی و صنعتی به حساب می اید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن دوالیت مدل 89300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برندی که می توانید به آن اعتماد کنید: از زمان تأسیس خود در سال 1945، ما همچنان به ارائه محصولات آشپزخانه با کیفیت بالا و نوآورانه ادامه داده ایم تا زندگی شما را آسان تر و شیک تر کنیم. اکنون ما میکسر دستی خود را برای شما آورده ایم، شریک عالی شما برای پخت همزن دوالیت با یک موتور 400 وات و تنظیمات چهار سرعته، میکسر دستی Dualit یک وسیله کاربردی برای آشپزخانه شما است. مطابق با سبک کلاسیک بریتانیایی Dualit که مصرف کنندگان آن را می شناسند و دوست دارند، میکسر دستی نه تنها براق و شیک است، بلکه با جدیدترین فناوری ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن یورولوکس مدل SM3956SB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن یورولوکس مدل SM3956SB نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 1400 وات و سیم پیچ صددرصد فلزی، علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد. همچنین این همزن دارای سه سَری از جنس استیل ضدزنگ شامل: همزن و خمیرزن و خامه زن است. همچنین روی این دستگاه، یک کلید برای تنظیم سرعت در 10 درجه با قابلیت عملکرد پالسی وجود دارد. سری ها نیز قابل جداسازی است که تمیز کردن آن را آسان می‌کند. با خرید این محصول علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید، فضای کمتری از آشپزخانه اشغال می‌شود. این دستگاه دارای کاسه استیل 4.5 لیتری جهت هم‌زدن و مخلوط کردن است. درب شفافی که برای کاسه در نظر گرفته شده است، هم از بیرون ریختن مواد جلوگیری می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که تغییرات غذا را هنگام هم‌زدن دنبال کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن آزور مدل AZ-931SM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌ها می‌توانند در آشپزی‌های آماتور تا حرفه‌ای خصوصا در شیرینی‌پزی و نان‌پزی نقش مهمی داشته باشند. این کالاهای مفید را می‌توان برای پخت اکثریت خوراک‌هایی که نیاز به میکس شدن مواد غذایی قبل از طبخ و پخت دارند استفاده کرد. همزن آزور مدل AZ-931SM یکی از همین وسایل سودمند و سرعت‌بخش به آماده‌سازی مواد غذایی برای آشپزی است. کاسه این وسیله کارآمد ۷ لیتر گنجایش دارد و می‌تواند حجم زیادی از مواد غذایی را آماده یا مخلوط کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه این است که عمل‌کرد پالس دارد و می‌توان آن را در ۸ سرعت تنظیم کرد. سری‌های همزن آزور مدل AZ-931SM از آلومینیوم ساخته شده که در برابر عوامل محیطی استقامت بالایی دارد و مدت زمان طولانی و مراتب زیاد استفاده تاثیری روی آن نمی‌گذارد. جنس کاسه این دستگاه از استیل ضد زنگ است. این همزن می‌تواند به صورت سیاره‌ای مواد غذایی درون کاسه را هم بزند. منظور از سیاره‌ای چرخش درون و دور کاسه و نزدیک دیواره کاسه است.

معرفی

اگر بخواهید در آشپزخانه‌ خود شیرینی و کیک درست کنید، نیاز به این خواهید داشت که موادی مثل تخم‌مرغ را تا میزان زیادی هم بزنید، خمیر را ورز بدهید و در آخر هم خمیر را با مواد دیگر مخلوط کنید. برای چنین کاری دستان‌تان را خسته نکنید؛ وسیله‌ای مثل همزن می‌تواند این کار را برای‌ شما انجام دهد. احتمالا در برنامه‌های آشپزی دیده‌اید که مربی به بینندگان می‌گوید "تخم‌مرغ را آن‌قدر هم بزنید تا کاملاً کف کند". اگر حوصله و توانایی‌اش را دارید می‌توانید برای این کار از چنگال استفاده کنید؛ اما بهتر است برای این کار از یک همزن استفاده کنید. وقتی می‌خواهید خمیر آماده شود، با دست آن را ورز می‌دهید تا مواد آن کاملاً داخل هم بروند؛ ولی برای این کار باید انرژی زیادی را مصرف کنید؛ برای همین استفاده از یک همزن می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند. همزن‌های برقی معمولاً در دو نوع کاسه‌دار و دستی تولید می‌شود و می‌تواند آشپزی را آسان‌تر کرده و به آن سرعت ببخشد. همزن مدل AZ-931SM از محصولات برند آزور است که به‌صورت کاسه دار و با طراحی زیبا و موتور پرقدرت راهی بازار شده است. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

زیبا و پرقدرت

بدنه همزن برقی AZ-931SM به‌طور کامل از استیل ساخته شده که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است. ضمن این‌که استفاده از استیل باعث شده تا این همزن از استحکام بالایی هم برخوردار شود. البته استفاده از استیل در بدنه این محصول باعث شده تا در مقایسه با سایر همزن‌های پلاستیکی موجود در بازار وزن بیشتری داشته باشد. در قسمت جلوی دستگاه یک ولوم تعبیه شده است که با چرخاندن آن می‌توان سرعت همزن را تغییر داد. کمی بالاتر از آن کلید ایمنی دستگاه قرار گرفته است. با چرخاندن این کلید و جابه‌جایی نیمه بالایی همزن، دسترسی به سری همزن امکان‌پذیر می‌شود. روی بدنه این محصول از برند آزور دو درپوش تعبیه شده است. با جدا کردن این درپوش‌ها و تهیه قطعات مناسب، می‌توان از دستگاه AZ-931SM به‌عنوان چرخ‌گوشت و مخلوط‌کن هم استفاده کرد. قدرت موتور همزن آزور 1200 وات است که به کمک چرخ‌دنده‌ها و گیربکس فلزی به کار گرفته شده در آن امکان هم زدن مواد بسیار سخت را برای این دستگاه فراهم کرده است.

سرعت فوق‌العاده

همزن برقی AZ-931SM، علاوه بر قدرت بالا در سرعت‌های مختلفی هم قابل تنظیم است. شرکت آزور برای این مدل قابلیت تنظیم سرعت را در 8 حالت مختلف در نظر گرفته است  تا بتوانید با توجه به نوع مواد مصرفی و نتیجه مورد نظر خود بهترین سرعت کارکرد را برگزینید. علاوه بر این همزن مدل AZ-931SM به عملکرد پالس هم مجهز شده  که با چرخش سریع و ناگهانی پره‌ها اجازه‌ی هم‌زدن و خرد کردن مواد سفت‌وسخت‌تر را به کاربر می‌دهد.

قابلیت هم زدن سیاره‌ای

سری‌های همزن AZ-931SM در جهت‌های مختلفی حول محور عمودی می‌چرخد که شباهت زیادی به چرخش سیاره‌های منظومه شمسی به دور خورشید دارد؛ به همین دلیل نام سیاره‌ای (Planetary) برای آن انتخاب شده است. حرکت منحصر به فرد قطعه همزن در این مدل باعث می‌شود تا مواد غذایی به‌صورت یکنواخت هم زده شوند و نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان آورد. همزن AZ-931SM علاوه بر هم زدن، از قابلیت خمیرزن و ورز دهنده هم برخوردار است. همراه با این همزن سری‌های مخصوص فلزی ارائه شده است که به کارایی این دستگاه افزوده است. از سری تخت برای هم زدن و ترکیب موادی که به شکل خمیری هستند استفاده می شود. همزن مفتولی هم می‌توان برای زدن هوا در سفیده تخم‌مرغ یا خامه مناسب است و از آن می‌توان برای تهیه خمیرهای رقیق استفاده کرد.

گواهینامه‌ها

همزن AZ-931SM توانسته است گواهینامه‌های CE و ROHS را هم کسب کند. اما داشتن این گواهینامه‌ها به چه معنی است؟ علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپا را نشان می‌دهد. محصولی که علامت CE بر روی آن قرار گرفته است، نشان می‌دهد که مطابق با الزامات اساسی قوانین مربوط به سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست اروپا تولید شده است. در محصولاتی که دارای استاندارد RoHS هستند از موادی استفاده شده است که برای سلامتی انسان و طبیعت مضر نیست.

نگاه کلی

چه از علاقه‌مندان به آشپزی حرفه‌ای باشید، چه بخواهید به‌صورت تفننی برای خود و خانواده‌تان کیک و شیرینی‌های متنوع تهیه کنید، وجود یک همزن برقی در خانه لازم است. همزن آزور مدل AZ-931SM یکی از محصولات کارآمد این شرکت است که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره‌مند است. این محصول علاوه بر زیبایی مقاومت زیادی نیز دارد در ضمن با جداسازی کاسه از بدنه دستگاه، به‌راحتی پاک می‌شود. همزن AZ-931SM یک دستگاه برای تمام مصارف آشپزخانه است. توان و حجم ظروف این دستگاه آن را از یک دستگاه خانگی بالاتر برده تا جایی که علاوه‌بر خانواده‌های بزرگ و پرجمعیت حتی در رستوران‌های کوچک و کافی‌شاپ‌ها هم قابل‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن کورس مدل CKR 1529 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار صنعتی کورس مدل CKR 1529 دارای توان 1300W که مجهز به سیستم گیربکس فلزی و موتور پر قدرت تمام مسی میباشد. این همزن با کیفیت فوق العاده ، همه کار و زحمت پخت و پز و تهیه کیک و شیرینی، تهیه خامه و سس‌ها و دیگر ترکیبات غذایی، به هم زدن مواد به صورت حرفه‌ای را به خوبی انجام میدهد. اینکه یک وسیله خوب، همه این کارها را بر عهده بگیرد، بسیار لذت بخش است و کار شما فقط تعیین کردن حجم و اندازه‌ی مواد خواهد بود. هم زدن و میکس مواد را به یک دستگاه هم‌زن خوب بسپارید همزن کورس مدل CKR 1529 این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که نسبت به کیفیت کار مطمئن باشید. دستگاه همزن کاسه دار صنعتی کورس مدل CKR 1529 یک نتیجە عالی را از تهیە مواد اولیە دستوالعمل‌های پخت فراهم می‌سازد. این همزن کاسه‌دار یک کاسه استیل با ظرفیت 4.5 لیتر دارد جنس کاسه استیل ضد زنگ بوده و بر روی آن درپوشی قرار می‌گیرد که از پاشیدن مواد در حین هم زدن بر روی سطوح ممانعت می‌کند. این درپوش شفاف یک منفذ برای افزودن مواد دارد. درضمن دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت تا 6 درجه و کلید توربو میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن کنوود مدل KMX750 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین آشپزخانه حرفه ای KMix KMX750 از کنوود مجهز به موتور قدرتمند 1000 واتی و دارای سیستم هوشمند کنترل 6 سرعته و کاسه 5 لیتری استیل است. این کاسه ظرفیت پخت 44 کاپ کیک را دارد. این ماشین آشپزخانه طراحی کنوود انگلستان و ساخت چین می باشد. بدنه تمام فلزی ضد زنگ، که وزن دستگاه را به 9 کیلوگرم رسانده است. این ماشین آشپزخانه دارای سه عدد سری و یک عدد درپوش کاسه و یک عدد کاردک می باشد. کاسه 5 لیتری مناسب برای تهیه 44 کاپ کیک است. همچنین با تهیه جداگانه 15 اکسسوری مختلف میتوانید چرخ گوشت و پاستا و سوسیس زن و ... به آن اضافه کنید. ابعاد دستگاه 35.5X24X38.5 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن یورولوکس مدل SM3957SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن یورولوکس مدل SM3957SS نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 1400 وات و سیم پیچ صددرصد فلزی، علاوه بر قدرت بالا، صدای پایینی نیز دارد. هم‌چنین این همزن دارای سه سَری از جنس استیل ضدزنگ شامل: همزن و خمیرزن و خامه‌زن است. هم‌چنین روی دستگاه، یک کلید برای تنظیم سرعت در 10 درجه با قابلیت عملکرد پالسی وجود دارد. سری‌ها نیز قابل جداسازی هستند که تمیز کردن آن را آسان می‌کند. با خرید این محصول علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید، فضای کمتری از آشپزخانه اشغال می‌شود. این دستگاه دارای کاسه استیل 4.5 لیتری جهت هم زدن و مخلوط کردن است. درب شفافی که برای کاسه در نظر گرفته شده است، هم از بیرون ریختن مواد جلوگیری می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که تغییرات غذا را هنگام هم زدن دنبال کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن هنریچ مدل KM 8078 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توانایی انجام چندین کار متفاوت را دارند. بدین ترتیب با استفاده از یک محصول شما از استفاده از چندین محصول مختلف بی نیاز می‌شوید. تا هم در وقت صرفه جویی کنید و هم محیط کمتری را اشغال نماید. همزن حرفه ای 8 لیتری هنریچ KM 8078یکی از این محصولات کاربردی در آشپزخانه شماست. توان این ماشین 1400 وات است. که هنگام استفاده از ان حس قدرت را به شما منتقل می‌کند. ظرف همزن این ماشین آشپزخانه بزرگ بوده و ظرفیت 8 لیتری دارد. همچنین 3 سری دارد تا برای همزدن و خمیر زدن و شرایط دیگر از آن استفاده کنید. جنس میله‌ها از استیل ضد زنگ است. همچنین روپوش ظرف همزن از ریختن مواد به بیرون جلوگیری می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن مدل BG-SM3552SB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌های کاسه‌دار، یک ابزار ضروری در آشپزخانه هستند که کار ما را در تهیه انواع دسر، کیک، نان و انواع شیرینی راحت می‌کنند. همزن کاسه‌دار برگامو مدل BG-SM3552SB دارای نمایشگر LED روی بدنه خود بوده و هم‌چنین دارای سیستم ضد چکه است. این همزن سه عدد پره دارد که شامل پره خمیر برای ورز دادن خمیر، ترکیب کردن مواد مانند مخلوط کیک، خمیر کوکی، مایع‌ها و هوادهی مواد مانند زدن خامه و فرم دادن سفیده تخم مرغ است. با داشتن این همزن که دارای پره مخصوص خمیرزنی نیز هست، می‌توانید همواره از آن برای تهیه انواع دسر، کیک و شیرینی و … استفاده کنید. همزن کاسه دار برگامو مدل BG-SM3552SB، یک همزن حرفه‌ای و قوی با توان 1500 وات است که توانایی آماده‌سازی خمیر و همزدن و میکس کردن انواع مواد از قبیل تخم مرغ، کره، خامه ، شیر و … را دارد. این محصول دارای 10 عدد تنظیم سرعت مختلف با عملکرد کنترل پالس است که با توجه به ماده مورد نظر و نوع نیاز شما تغییر می‌کند. ظرفیت کاسه این خمیر زن و همزن که از جنس استیل ضد زنگ است، 4.5 لیتر است که امکان آماده‌سازی حجم زیادی از مواد در هر بار استفاده را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن فکر مدل Sierra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «فکر» مدل «Sierra»، عصای دست آشپزها و شیرینی‌پز‌های خانگی است. کوچکی، سبکی، نداشتن ریخت‌وپاش و سادگی عملکرد، استفاده از آن را راحت می‌کند. همزن فکر مدل Sierra دارای موتور الکتریکی با قدرتی متناسب است که تقریبا امکان هم‎زدن هر نوع مخلوطی را دارد. با تنظیم سرعت یا استفاده از دکمه‌ی توربو که با سرعت زیاد اقدام به هم‌زدن می‌کند، می‌توان مخلوط‌هایی با میزان همزدگی مختلف تهیه کرد. تفاوت سری‌های همزن این دستگاه، به عملکرد آن تنوع می‌بخشد. این سری‌ها فلزی و بسیار مقاوم هستند. با دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جداشده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند؛ ضمنا پس از اتمام کار با جداسازی قلاب‌ها و همزن‌ها، مجموع دستگاه جای کمی اشغال می‌کند. این محصول به همراه محفظه‌ای برای نگه‌داری وسایل و قرارگیری بدنه‌ی اصلی عرضه می‌شود؛ به‌این‌ترتیب نگه‌داری این همزن در کابینت یا روی میز به‌راحتی صورت می‌گیرد. دسته‌ی این همزن طوری طراحی شده که به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و در میانه‌ی کار می‌توان آن را به صورت عمودی هم قرار داد. کیفیت و عملکرد مناسب این همزن، کاربر را راضی نگه می‌دارد. فکر محصولات خود را به 106 کشور جهان ازجمله ایران و ترکیه صادر می‌کند. این کارخانه جزو اولین برندهای لوازم خانگی در دنیاست که توانسته هرساله با نوآوری، تولید و حفظ کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی پیشرفت چشمگیر داشته باشد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن هیملر مدل HMS 8085-HSMS6065 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه‌دار حرفه‌ای هیملر مدل HSM 6065 با 1400W یک برند آلمانی دارای استاندارد ce سفارش اروپا می باشد که تمام قطعات عم از شاسی دستگاه،گیربکس،چرخ دنده ها و سری ها و حتی نقطه اتصال سری به دستگاه فلزی می باشد که با کیفیت فوق العاده ، همه کار و زحمت پخت و پز و تهیه کیک و شیرینی، تهیه خامه و سس‌ها و دیگر ترکیبات غذایی، به هم زدن مواد به صورت حرفه‌ای مربوط می‌شود. اینکه یک وسیله خوب، همه این کارها را بر عهده بگیرد، بسیار لذت بخش است و کار شما فقط تعیین کردن حجم و اندازه‌ی مواد خواهد بود. هم زدن و میکس مواد را به یک دستگاه هم‌زن خوب بسپارید هیملر این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که نسبت به کیفیت کار مطمئن باشید که کارگری چابک کارها را انجام می‌دهد و می‌توانید مثل یک کارفرما برخورد کنید. دستگاه هم‌زن هیملر یک نتیجە عالی از تهیە مواد اولیە دستوالعمل‌های پخت را فراهم می‌سازد. همزن کاسه‌دار هیملر یک کاسه با ظرفیت 6.5 لیتر دارد و در هر مرحله 2kg خمیر و 3.5 لیتر خامه یا مایه سس‌ها را فراهم می‌سازد، جنس کاسه استیل ضد زنگ بوده و بر روی آن درپوشی قرار می‌گیرد که از پاشیدن مواد در حین هم زدن بر روی سطوح ممانعت می‌کند. این درپوش شفاف یک منفذ برای افزودن مواد دارد. درضمن دستگاه دارای سه پره تمام فلزی (نشکن) مخصوص برای فرم دادن خامه / ورز خمیر نان و پیتزا و پره مخصوص تخم مرغ میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن هنریچ مدل km 6278 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه‌دار حرفه‌ای هنریچ مدل km 6278، همه کار و زحمت پخت و پز و تهیه کیک و شیرینی، تهیه خامه و سس‌ها و دیگر ترکیبات غذایی، به هم زدن مواد به صورت حرفه‌ای مربوط می‌شود. اینکه یک وسیله خوب، همه این کارها را بر عهده گیرد، بسیار لذت بخش است و کار شما فقط تعیین کردن حجم و اندازه‌ی مواد خواهد بود. هم زدن و میکس مواد را به یک دستگاه هم‌زن خوب بسپارید هنریچ این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که نسبت به کیفیت کار مطمئن باشید که کارگری چابک کارها را انجام می‌دهد و می‌توانید مثل یک کارفرما برخورد کنید. دستگاه هم‌زن هنریچ یک نتیجە عالی از تهیە مواد اولیە دستوالعمل‌های پخت را فراهم می‌سازد. همزن کاسه‌دار هنریچ یک کاسه با ظرفیت 6 لیتر دارد و در هر مرحله سه تا چهار کیلو از خمیر یا خامه یا مایه سس‌ها را فراهم می‌سازد، جنس این کاسه فلزی بوده و بر روی آن درپوشی قرار می‌گیرد که از پاشیدن مواد در حین هم زدن بر روی سطوح ممانعت می‌کند. این درپوش شفاف یک منفذ برای افزودن مواد دارد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن برقی تک الکتریک مدل BM1108-30WS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار تک الکتریک با توان مصرفی 300وات میباشد که برای درست کردن انواع شیرینیها مناسب است این همزن قابلیت جداشدن از پایه را دارد و از این رو میتوانید به صورت دستی استفاده کنید.حجم کاسه این همزن 3.4لیتر میباشد.کاسه این همزن چرخشی است که کمک میکند خمیری یک دست تهیه کنید این همزن دارای پنج سرعت میباشد و دارای یک حالت توربو برای مواردی که شما نیاز به سرعت بیشتری برای مخلوط کردن مواد و همزدن تخم مرغ دارید جنس بدنه این همزن پلاستیک و جنس کاسه استیل میباشد

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن تکنو مدل ای اند وی te-706 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار تکنو مدل Te-706 محصولی با طراحی خاص و زیباست که برای مصارف خانگی تولید شده و با توان مصرفی 300 واتی که دارد، به راحتی می توان مواد غذایی همچون خمیر کیک، خامه، تخم مرغ، سس و … را آماده نمود همزن کاسه دار تکنو مدل Te-706 به گونه ای ساخته شده تا بتوان در صورت لزوم هم به صورت دستی و هم با اتصال به پایه از آن استفاده نمود. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم و باکیفیت می باشد و این همزن کاسه دار تکنو به دو سری همزن، خمیرزن و گوشتکوب مجهز گردیده که از جنس استیل مرغوب تهیه شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن تکنو مدل Te-705 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار تکنو مدل Te-705 محصولی با طراحی خاص و زیباست که برای مصارف خانگی تولید شده و با توان مصرفی 300 واتی که دارد، به راحتی می توان مواد غذایی همچون خمیر کیک، خامه، تخم مرغ، سس و … را آماده نمود. همزن کاسه دار تکنو مدل Te-705 به گونه ای ساخته شده تا بتوان در صورت لزوم هم به صورت دستی و هم با اتصال به پایه از آن استفاده نمود. بدنه همزن کاسه دار تکنو مدل Te-705 از پلاستیک مقاوم و باکیفیت می باشد و این همزن کاسه دار تکنو به دو سری همزن و خمیر زن مجهز گردیده که از جنس استیل مرغوب تهیه شده اند. کاسه این مدل دارای ظرفیت 3.5 لیتر می باشد و فناوری چرخش اتوماتیک کاسه در آن لحاظ گردیده تا موجب مخلوط شدن بهتر مواد شود. تعداد سرعت در نظر گرفته شده برای همزن کاسه دار تکنو مدل Te-705 برابر با 5 سرعت به همراه عملکرد توربو است و برای برخی مواد می توان از سرعت های بالاتر با قدرت بیشتری استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا