نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید همزن برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شاید پیش از این خرید یک همزن برقی جزو واجبات یک آشپزخانه نبود، اما امروزه الزام وجود همزن های برقی برای پخت خوراکی هایی نظیر کیک یا همزدن تخم مرغ و … در هر آشپزخانه ای احساس می شود. خرید همزن هم مانند خرید هر وسیله دیگری در منزل نیازمند مطالعه نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی می باشد، زیرا با توجه به تنوع اجناس موجود در بازار انتخاب یک گزینه از میان گزینه های موجود کار دشواری است.

همزن برقی چیست؟

نام دیگر همزن، میکسر می باشد و وظیفه مخلوط کردن، غلیظ کردن و یکنواخت کردن انواع مواد خشک و خیس را بر عهده دارد. همزن های برقی موجود در بازار به دو نوع معمولی و کاسه دار تقسیم می شوند. اولین بار شخصی به نام رالف کالیر همزن برقی را اختراع کرد. معمولا در بازار همزن های برقی دو نوع رومیزی و دستی دارند. مدل رومیزی این همزن ها دارای پایه است و مدل دستی آن در دست قرار می گیرد و نیازی به داشتن پایه ندارد.

انواع همزن برقی

مدل معمولی (بدون پایه)

رایج ترین نوع از همزن برقی موجود در بازار کشورمان است. برای استفاده از از این مدل همزن ها تنها کافی است تیغه دستگاه را در ظرف مملو از مواد غذایی مورد نظرتان قرار داده و سپس دستگاه را روشن نمایید. همزن های معمولی عمدتا دارای تعدادی تیغه جانبی برای هم زدن انواع و اقسام مواد غذایی می باشند. برخی از آنان بصورت تک موتور و برخی دیگر از دو موتور در ساختار قنی خود برخوردارند.

مدل کاسه دار (پایه دار)

همزن های کاسه دار یا بهتر است بگوییم ایستاده نسل جدیدتری از همزن های برقی هستند. این دستگاه ها خود دارای کاسه ای مخصوص برای ریختن مواد و سپس هم زدن آنان با یکدیگر است. معمولا آشپزانی که به دنبال پخت و پزی حرفه ای هستند از این مدل دستگاه های برقی استفاده می کنند. علاقه مند به خرید این نوع از همزن ها بایستی به حجم کاسه آنان نیز توجه لازم را داشته باشند. از طرفی فراموش نکنید که اندازه و زن مدل های کاسه دار در مقایسه با مدل های معمولی کاملا بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید همزن برقی

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی

برندهای معروف تولیدکننده همزن برقی

اگر بخواهیم تعدادی از برندهای معروف در حوزه تولید و فروش همزن‌های برقی ساده و ایستاده را معرفی کنیم به فهرست زیر می‌رسیم:

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی گفته شد، می توانید همزن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه همزن برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن یکی از دستگاه هایی است که کاربردهای فراوانی در آشپزخانه و آشپزی دارد و به نوعی می توان گفت عصای دست آشپزهای حرفه ای و مبتدی می باشد. از این دستگاه معمولا برای هم زدن و ادغام مواد شیرینی و کیک و یا انواع خمیرها استفاده می شود. همزن دستی HD-6010HM یکی از مدل های کارآمد و پر کاربرد شرکت هیلداکس می باشد که با قیمت مناسب و طراحی کاربر پسند تولید و ارائه شده است. این همزن بدون کاسه، قدرتی معادل 600 وات دارد و 5 حالت سرعت را جهت راحتی کار، در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند به راحتی سرعت لازم را برای مواد سفت و یا معمولی برگزیند. به همراه سرعت های متعدد، این همزن همچنین از حالت Turbo نیز جهت تسریع بخشیدن به حرکت تیغه ها استفاده می کند که این حالت در مواقعی که موادی مانند یخ داخل کاسه باشد و یا بخواهید در مدت زمان کمتری مخلوط آماده شود بسیار مفید است. این همزن دستی هیلداکس با بدنه استیل و با طراحی بسیار زیبا در اختیار کاربران قرار گرفته، به همراه تیغه های اصلی خودش که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دستی بوش BOSCH مدل MFQ4080 دارای طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه می باشد . توان موتور همزن بوش 500 وات بوده که علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد. این دستگاه علاوه بر همزن مجهز به گوشت کوب برقی و خرد کن نیز می باشد. جنس تیغه های گوشتکوب برقی از استیل ضد زنگ بوده که در مدت زمان کوتاهی انواع مواد غذایی را پوره می نماید. طراحی خاص سری همزن و توپ های روی آن موجب ورود بیشتر هوا به داخل ترکیب می شود . این ویژگی سبب آماده سازی سریع تر خامه و تخم مرغ شده و بافت لطیف تری به مواد غذایی می دهد. همزن MFQ4080 دارای دو سری همزن می باشد. سری خمیر زن دستگاه نیز برای ورز دادن خمیر استفاده می شود. پنل دستگاه مجهز به یک کلید کشویی برای تنظیم سرعت در 5 درجه و عملکرد توربو می باشد . برای فعال نمودن عملکرد توربو کافیست کلید کشویی را روی حالت M قرار دهید تا دستگاه با بیشترین قدرت خود شروع به کار نماید . یک کلید نیز برای جداسازی آسان سری ها تعبیده شده است. برای جلوگیری از پاشیده شدن مواد خوراکی در هنگام استفاده از گوشتکوب برقی یک لیوان در اندازه 600 میلی لیتری همراه با درپوش ارائه شده است . کلیه قطعات قابل جداسازی دستگاه را میتوان توسط ماشین ظرفشویی شستشو داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن فکر مدل CULINACHEF همزنی بسیار پرقدرت و در عین حال بسیار زیباست. این همزن از سیستم گرداننده گیربکس با چرخ دنده های فلزی بهره میگیرد از این رو میتوان این دستگاه را همزنی بسیار مناسب برای کار در منزل،کارگاه های کوچک قنادی و مراکز نیمه صنعتی تولید کیک و شیرینی معرفی نمود.یکی از نکات مثبت این همزن دارا بودن دو کاسه 5 لیتری میباشد،یکی از جنس استیل و دیگری از جنس شیشه نشکن و هر دو کاسه نیز دارای هود محافظ برای ریخته نشدن مواد به بیرون هستند.همزن فوق دارای 6سرعت متفاوت و همچنین کلید پالس برای کارکرد لحظه ای است. یکی دیگر نقاط قوت این دستگاه دارا بودن دو ورودی برای قرار گرفتن سری های همزن است و این نکته با قرار گرفتن دو سری خمیرگیر تاثیرش را در عملکرد دستگاه دوچندان میکند. در ضمن تمامی سری های این دستگاه از جنس استیل هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار وینینگ استار مدل ST-5532 یک دستگاه بسیار کارآمد است که می تواند نیازهای شما را در زمینه هم زدن و ورزدادن مواد غذایی برآورده کند. این همزن با توان مصرفی 450 وات و ولتاژ 220-240 ولت، قدرت بالایی دارد و می تواند با سرعت های مختلف به کار خود بپردازد. حجم کاسه این همزن 4.5 لیتر است که فضای کافی را برای قرار دادن مواد مختلف فراهم می کند. این همزن همراه با یک جفت همزن و چنگگ خمیر ارائه می شود که با یک دکمه قابل جدا شدن و تعویض بوده و شما را قادر می سازد تا انواع خمیر، خامه، تخم مرغ و … را به راحتی و به صورت یکنواخت هم بزنید. علاوه بر چرخیدن بازوهای دستگاه، کاسه آن نیز قابلیت چرخش 360 درجه دارد که قدرت ترکیب و یکدست مخلوط شدن مواد را تا حد بالایی افزایش می دهد. طول کابل این همزن 1.2 متر است که امکان حرکت راحت را برای شما فراهم می کند. اگر به دنبال یک همزن کاسه دار با کیفیت و قابل اعتماد هستید، همزن وینینگ استار مدل ST-5532 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن جی پاس مدل GSM43013 یکی از محصولات برند جی‌پاس است که با قابلیت تنظیم سرعت در 7 درجه‌ی مختلف پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این محصول با 3 سری مختلف به خریدار عرضه می‌شود که هر کدام از سری‌ها کارایی‌های متفاوتی دارند و توسط آن‌ها می‌توانید انواع کارهای آشپزی مربوط به مخلوط کردن مواد اولیه را انجام دهید. این 3 سری، برای مخلوط کردن انواع مواد با هم به کار می‌روند. کاسه این محصول از جنس استیل است به همین خاطر در برابر آسیب‌های مختلف، مقاومت مناسبی دارد. در نظر داشته باشید که کاسه این محصول از نوع ثابت است و امکان چرخش نخواهد داشت. برای جلوگیری از پاشیدن مواد غذایی به بیرون از کاسه و آلوده شدن محیط آشپزخانه و دستگاه، شرکت تولید کننده پوشش محافظی برای کاسه در نظر گرفته است که از بیرون پاشیدن مواد جلوگیری خواهد کرد.

استفاده از همزن

اگر از روزهایی که پختن نان در خانه‌ها کار روزمره و یا هفتگی بود فاکتور بگیریم، پختن نان، شیرینی و خوراکی‌هایی از این قسم، فقط با دست و بدون کمک گرفتن از لوازم برقی مربوطه کار آسانی نیست. امروزه با وجود طراحی، ساخت، تولید و عرضه‌ی همزن‌ها و فرها و دیگر ابزار مربوط به آشپزی نظیر انواع قالب‌ها و دیگر لوازم این حوزه، انجام کارهای آشپزی و پخت کیک و نان و شیرینی تبدیل به کار آسان‌تری شده است. برای کسانی که به دسر و شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی علاقه دارند همزن‌ها یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم برقی هستند که علاوه بر آسان کردن فعل پخت، کیفیت بیشتری را برای خوراکی شما به ارمغان می‌آورند. تا چندی پیش انجام کار هم زدن مواد اولیه، با همزن‌های دستی صورت می‌گرفت، اما جدا از آنکه این کار زحمت زیادی داشت ممکن بود به علت خسته شدن دست مواد به صورت یکدست و به خوبی با هم مخلوط نشوند بنابراین کیک یا شیرینی یا هر خوراکی دیگری که مواد اولیه‌ی آن را با همزن‌های دستی مخلوط می‌کردیم، کیفیت بالایی نداشت. همزن‌های برقی از تولیداتی هستند که در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. حسن همزن‌های بدون پایه این است که جای کمی می‌گیرند و حمل و نقل آن‌ها هم کار آسانی است. اما از طرف دیگر عدم وجود ظرف مخصوص و یا همان پایه باعث می‌شود که هر بار برای استفاده نیاز به تهیه‌ی ظرفی داشته باشید که عمل مخلوط کردن مواد اولیه در آن انجام شود. همزن‌های پایه‌دار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و دارای ویژگی‌ها و کارایی‌های متفاوتی هستند. این وسیله برقی با توجه به تعداد سری و قابل چرخش یا ثابت بودن پایه انواع مختلفی دارد. همچنین خرید یک همزن برقی ایده‌آل می‌تواند علاوه بر آسان‌تر کردن انجام آشپزی، جلوه‌ی بهتر و زیباتری به دکوراسیون آشپزخانه‌ی شما ببخشد. استفاده از همزن‌های بدون پایه اندکی نسبت به موارد پایه دار دشوارتر است و اگر دنبال این هستید که از آشپزی کردن لذت بیشتری ببرید توصیه می‌شود از همزن‌های پایه‌دار استفاده شود که علاوه بر موارد گفته شده ابزار و امکانات بیشتری در مقایسه باسایر گزینه‌ها در اختیار شما قرار خواهد داد. این مدل‌ها با یک استند ضد لغزش فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نخواهند کرد و با استفاده از آن‌ها می‌توان یک شیرینی‌پزی خانگی در آشپزخانه داشت.

همزن جی پاس مدل GSM43013

همزن جی پاس مدل GSM43013 ظرفیت بالایی دارد به همین دلیل لازم نیست برای هر بار آشپزی چند بار کاسه‌ی آن را خالی و پر کنید و می‌توانید کارهای خود را تنها با یک بار روشن کردن دستگاه انجام دهید. توان مصرفی این دستگاه 600 وات است. بنابراین این دستگاه با این توان تعریف‌شده‌ می‌تواند قابلیت‌های یک همزن پایه‌دار را به بهترین شکل به کار گیرد و نتیجه ایده آل را فراهم کند. سری‌های همزن، خمیرزن و ورز دهنده در این دستگاه می‌توانند کمک شایانی به آشپزها و شیرینی پزها یا علاقه‌مندان این موارد کنند. مشکلی که در استفاده از بسیاری از همزن‌های پایه‌دار و یا حتی بدون پایه وجود دارد این است که بسیاری اوقات وقتی مواد اولیه‌ی شما مایع باشند امکان پاشش آن‌ها به بیرون از ظرف و کثیف شدن محیط آشپزخانه و دستگاه وجود دارند اما شرکت جی‌پاس برای این مسئله چاره‌ای اندیشیده است به نحوی که روی کاسه‌ی این همزن محافظی قرار می‌گیرد تا مانع پاشش مواد به بیرون از ظرف شود. به این ترتیب علاوه برمخلوط شدن مواد غذایی با هم لازم نیست نگران آغشته شدن دستگاه یا محیط آشپزخانه به مواد غذایی باشید. سری‌ها یا همان میله‌های این دستگاه استحکام بالایی دارند و قدرت دستگاه را به‌خوبی برای هم‌زدن خمیرهای نرم تا سفت منتقل می‌کنند به همین خاطر دغدغه‌ی آسیب رسیدن به آن‌ها هنگام مخلوط کردن مواد متراکم‌تر شما را آزار نخواهد داد. کاسه‌ی این همزن هم از جنس استیل است به همین خاطر دوام بیشتری دارد و مانند بسیاری دیگر از نمونه‌ها مانند نمونه‌های پلاستیکی با افتادن از دستتان یا بی‌احتیاطی‌های احتمالی هنگام شستشو شکسته و آسیب‌دیده نخواهد شد.

ویژگی‌ها

همزن جی پاس مدل GSM43013 دارای قابلیت تنظیم سرعت در 7 درجه است که می‌توانید با توجه به موادی که قصد مخلوط شدنشان را دارید این مقدار را تعیین کنید. این دستگاه به یک دکمه‌ی رهاکننده‌ی میله‌ها مجهز شده است و توسط آن می‌توانید سری‌های همزن را بسته به نیاز خود تعویض کنید. به این ترتیب امکان جدا شدن سری‌ها حین کار هم بسیار کمتر خواهد شد. در کنار تمام ویژگی‌هایی که برای این محصول ذکر شد لازم است بدانید که کاسه‌ی این دستگاه از نوع ثابت است به همین خاطر ممکن است نیاز باشد گاهی با دخالت دست مواد را به سمت وسط کاسه منتقل کنید تا از مخلوط شدن کامل آن‌ها مطمئن شوید. همانطور که می‌دانید مدل‌هایی که دارای کاسه‌ی چرخان هستند کارایی بهتر و احتمالاً به همین نسبت قیمت بالاتری هم دارند. این محصول طراحی کاربردی و ساده‌ای دارد و همچنین دارای میله‌ی همزن و میله‌ی خمیرزن است. میله‌های آن باکیفیت بوده و جنس مناسبی دارند و همچنین به‌راحتی باکمی فشار، در قسمت مخصوص نصب می‌شوند و با فشار همان دکمه می‌توان آن‌ها را خارج کرد. با میله‌های همزن می‌توان حجم سفیده‌ی تخم مرغ را‌ به‌راحتی سه برابر و آن را به کف تبدیل کرد. میله‌های خمیرزن نیز خمیر مورد استفاده در کیک، نان و شیرینی را ورز داده و امکان تهیه‌ی نان‌ و شیرینی‌های ترد وخوشمزه را به شما می‌دهند. در نهایت همزن جی پاس مدل GSM43013 محصولی ساده و جمع‌وجور و البته کارآمد است. معمولاً استفاده از دستگاه همزن برقی در همه‌ی خانه‌ها نیاز خواهد شد و وجود آن گهگاهی می‌تواند کارها را بسیار آسان کند. این محصول دارای قابلیت‌های فراوانی است و حجم‌ کم آن امکان تهیه‌ی انواع نان و شیرینی را به‌صورت حرفه‌ای، حتی برای کسانی که آشپزخانه‌های کوچکی دارند، میسر کرده است. این محصول با سه سری می‌تواند نیاز شما به داشتن همزن را برطرف کند و توسط آن می‌توانید انواع دسر، کیک و شیرینی را بدون زحمت‌های زیاد و خسته‌کننده برای خود و خانواده تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی آزور مدل AZ-934SM با موتور قدرتمند 1500 وات و ظرفیت 6 لیتر که از کاسه استیل برخوردار است این مدل همزن حرفه ای آزور به چرخ دنده گیربکسی فلزی بسیار مقاوم مجهز شده است این همزن توانایی تنظیم قدرت چند حالته را دارد و از بدنه کاملا فلزی تشکیل شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن لکسیکال مدل LMX-1706 نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 300 وات و سیم پیچ صددرصد مسی، علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد.همچنین این همزن دارای دو سَری شامل: همزن و خمیرزن می باشد. همچنین برروی دستگاه یک کلید کشویی برای تنظیم سرعت در 5 درجه و یک کلید نیز برای جداسازی سری ها تعبیه شده است که تمیز کردن آن را آسان می کند. این همزن همچنین دارای عملکرد توربو است که با فشار دادن آن می‌توان از حداکثر توان موتور برای چند لحظه استفاده کرد. با خرید این محصول علاوه برصرفه جویی درهزینه های خرید، فضای کمتری ازآشپزخانه اشغال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خمیرگیر 8 کیلویی ساخت ایران است و جنس پاتیل آن استیل ودارای گیربکس واسکازینی میباشد و موتور دستگاه طرح ژنو همچنین دنده های گیربکس فلزی پاروی دستگاه سه شاخه و از جنس آلومینیوم آبکاری شده میباشد ، این دستگاه مناسب برای خمیرگیری نانوایی ، قنادی و مصارف خانگی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل «GMB 250 WS/BKS» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «میگل» (Migel) است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار شده است. این مدل مانند دیگر محصولات برند میگل، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه همراه شده است. کاسه این مدل، از جنس پلاستیک تهیه شده و قابلیت چرخش با دست را دارد. همزن GMB 250 WS/BKS با دو سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است. این سری‌ها از جنس کروم ساخته شده‌اند که از مقاومت خوبی برخوردارند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در 6 سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. با استفاده از دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جدا شده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار ویداس مدل 3885 برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن حرفه ای در هر آشپزخانه ای است. تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ. مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند. برای خرید همزن نکاتی همچون کاسه دار و بدون کاسه بودن. جنس همزن، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. همزن کاسه دار ویداس مدل VIR-3885 یکی از مدل های همزن کاسه دار برند ویداس است که کیفیت بالایی دارد. این همزن دارای موتور 350 وات و کم صدا میباشد. همزن کاسه دار ویداس مدل VIR-3885 یکی از بهترین همزن های برند ویداس شناخته شده است. بدنه دستگاه از پلاستیک بسیار مستحکم و استیل با دوام است و جنس کاسه تمام استیل و دارای ظرفیت 4 لیتر  میباشد که حجم بالایی از مواد غذایی را میتوان به راحتی درون ظرف میکس کرد. همزن ویداس دارای چرخش 360 درجه کاسه برای عملکرد های مختلف است و جنس پره ها از استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. کلیدی هم برای تنظیم میزان قدرت و توربوی دستگاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی کاسه دار پارس خزر مدل Herford با توان 200وات، محصول شرکت پارس خزر که برای هم زدن و مخلوط کردن مواد مختلفی همچون خمیر کیک و شیرینی و … بسیار کاربردی می باشد. دسته همزن با طراحی ارگونومیکی که دارد، استفاده طولانی مدت از دستگاه را فراهم می سازد و می توان از آن به دو صورت دستی و یا پایه دار استفاده نمود.برای این محصول 5 سرعت در نظر گرفته شده که متناسب با نیاز و نوع مواد غذایی، سرعت همزن برقی کاسه دار پارس خزر مدل Herford قابل تنظیم خواهد بود. همچنین این محصول به عملکرد توربو نیز مجهز شده و در صورت نیاز و با فشردن کلید مخصوص آن، همزن با قدرت و توان بیشتری کار می کند.همزن برقی پارس خزر مدل Herford، شامل دو میله همزن و دو میله خمیرزن استیل ضد زنگ می باشد و این سری ها به کمک یک دکمه، از همزن به راحتی جدا می شوند. کاسه همزن از جنس پلاستیک با ظرفیت 3.5 لیتر ساخته شده و برای استفاده آسان از دستگاه، کاسه به صورت گردان طراحی شده است و این ویژگی، موجب ترکیب یکنواخت مواد داخل کاسه می گردد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن«میگل» (migel) مدل «gmb250» محصولی با طراحی ساده و کاربردی است که در کنار توان مصرفی پایین، عملکردی مناسب دارد. این همزن پایه‌دار به کمک دو عدد پره‌ی همزن از جنس استیل ضدزنگ و کاسه‌ی مخصوص با ظرفیت بالا، کاربری آسانی دارد. همچنین توان مصرفی نسبتا پایین، خمیرزن و امکان تنظیم سرعت از قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول به‌حساب می‌آیند. این دستگاه دارای تنظیمات سرعت و نیز دکمه‌ی توربو است. دکمه‌ی آزادسازی میله‌ها نیز روی دسته قرار گرفته است. می‌توان دستگاه همزن را از پایه جدا کرد و به صورت جداگانه از آن بهره برد. میله‌های همزن هم همراه این مدل عرضه می‌شوند که برای خمیرزدن کاربرد دارند. پایه‌های ضدلغزش دستگاه مانع از لرزش و جابه‌جایی آن حین فعالیت خواهند شد. گفتنی است که این مدل در کنار عملکرد توربو، از قابلیت شست‌وشوی کاسه در ماشین ظرف‌شویی بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دستی جی پاس مدل GHM6127 با درنظر گرفتن توان 200 وات قادر به میکس کردن مواد غذایی مختلف می باشد.  جنس بدنه همزن برقی جی پاس از پلاستیک مرغوب بوده که علاوه بر ظاهری زیبا تمیز کردن آن را هم سهولت می بخشد. همزن برقی با طراحی بی نظیر خود عده کثیری از مصرف کنندگان را بخود جلب نموده است. همزن یکی از وسایل مورد نیاز برای افرادی که پخت انواع کیک ،نان ،چیزکیک، دسر  و…. را انجام می دهند. همزن برقی وسیله است که برای مخلوط کردن و هم زدن موادغذایی با سرعت های مختلف را فراهم می آورد.ولتاژ برق مصرفی همزن دستی جی پاس ۲۲۰ می باشد. برروی همزن دستی جی پاس مدل GHM6127 یک کلید تربو و پنچ سرعت متفاوت از کمترین سرعت تا بالاترین نصب شده است. حال میتوان با در نظر گرفتن نوع مواد غذایی سرعت دلخواه خود را تنظیم نمود. این محصول دارای دو جفت تیغه از جنس فلز است که هرکدام برای یک نوع مواد غذایی طراحی شده است. این دو مدل تیغه یکی برای همزدن خمیر و دیگری برای همزدن مایعات از جمله مایع کیک، انوع سس، حجم دادن به تخم مرغ، خامه و…. مورد نیاز است. برای بیرون آوردن تیغه های میله ای از دستگاه کافیست دکمه ی اجکت روی دستگاه را فشار داده و آن را از وسیله جدا نمود. در زمانهای دور برای همزدن موادغذایی از چنگال استفاده می کردند که امروزه با همزن های برقی این کار را ساده تر و راحتر کرده است. همزن برقی وسیله ایست که براحتی در دست نگه داشته می شود و از دوتیغه برای همزدن و یک موتور ساخته شده است. با داشتن همزن جی پاس مدل GHM6127 دیگر نگران پذیرایی خود در مهمانی و جشن ها از نوع انواع کیک و دسر نباشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه استند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل « Te-708» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «تکنو» است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این مدل مانند دیگر محصولات برند تکنو، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه استیل همراه شده است. جنس بدنەی آن از پلاستیک فشرده مقاوم با توان موتور 1300 وات فوق العاده قوی و بادوام را داراست. این همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت است و به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت این مدل را در 6 حالت تنظیم کنید. ظرفیت این محصول نیز مناسب است. همزن Te-708 با سه سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است، تا دست آشپز را در تهیه و پخت غذاهای مختلف باز نگه دارد. کاسه استیل ضدزنگ دستگاه کاملا در محل خود قفل می‌شود و حین کار دستگاه هیچ لرزشی احساس نمی‌شود و پس از اتمام کار، کاسه بازشده و قابل شست‌و‌شوی دستی و ماشینی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «متئو» (Matheo) مدل «HMB502»، یک محصول با طراحی ساده و کاربردی است که در کنار توان مصرفی پایین، از تنوع رنگ بالایی هم بهره می‌برد. این همزن پایه‌دار، به کمک دو عدد پره‌ی همزن از جنس کروم و کاسه‌ی مخصوص با ظرفیت بالا، کاربری آسانی دارد. همچنین توان مصرفی نسبتا پایین، خمیرزن و امکان تنظیم سرعت ، از قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول به‌حساب می‌آیند. گفتنی است که این مدل در کنار عملکرد توربو، دارای قابلیت شستشوی کاسه در ماشین ظرف‌شویی است. در نظر داشته باشید که متئو، شرکتی معتبر است که در زمینه‌های مختلفی از جمله لوازم‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و... فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد. همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت، برای تمام کاربران، بیش‌از‌پیش شناخته شده است.

همزن متئو مدل HMB502

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن 12 لیتر هنریچ Heinrichs HKM8120 از محصولات تولید شده توسط برند آلمانی هنریچ است. همزن هایی همچو مدل 8120 که از سیستم گیربکسی استفاده می‌کنند دارای قدرتی بسیار بالا تر و کارایی بهتر هستند. تمام قطعات استفاده شده در این همزن ها از طریق فروشگاه اینترنتی کالاموج قابل تهیه است. لذا حتی در صورت آسیب به قطعات و عدم امکان استفاده مجدد از آن‌ها، لازم نیست نگران تهیه همزن جدید باشید. همه این قطعات قابل جای‌گذاری هستند. ویژگی ها و مشخصات این همزن را در مقاله فروشگاه بخوانید; دارای پایه ضدلغزش دارای 4 سری متفاوت تنظیمات سرعت: 8 سرعته دارای نمایشگر LED جنس کاسه: استیل ظرفیت کاسه: 12 لیتر جنس پره ها: استیل توان: 1800 وات با وجود حجم بالای موادغذایی که می‌توانید داخل کاسه استیل این همزن بریزید، لازم است کفی و پایه ها به گونه ای طراحی شوند که همزن در هنگام کار تکون نخورد. چرا که با وجود قدرت بالای موتور دستگاه و فشار وارده به پره ها و کاسه، لغزش ها در ابتدا اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسند. اما با وجود پایه های ضد لغزشی که در کف محصول قرار دارند، هیچ لغزشی متوجه دستگاه نخواهد بود. گستردگی کارایی همزن 12 لیتر هنریچ Heinrichs HKM8120 از سری های متفاوت و متنوع آن مشخص است. هر چهار سری قرار گرفته در پک دستگاه از جنس استیل رنگ ثابت ساخته شدند. این سری ها در برابر رطوبت و .. آسیب‌پذیر نبوده و سال‌ها، عملکردی با کیفیت ارائه خواهند داد. سری های قرار گرفته بر روی محصول عبارتند از: پره های خمیر زن پره تخت پره مفتولی موتور گیربکسی قرار داده شده در محفظه دستگاه از توان 1800 وات پشتیبانی می‌کند. این موتور پرقدرت امکان تغییر سرعت در 8 حالت را فراهم می‌دارد. این بدان معناست که در صورت استفاده از هریک از لول های سرعت، توان مشخصی از دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. و تنها با استفاده از بالاترین سرعت همه 1800 وات انرژی دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. نمایشگر LED کوچک تعبیه شده روی پایه اصلی همزن 12 لیتر هنریچ Heinrichs HKM8120 نشانگر میزان سرعت انتخاب شده به کاربر است. با استفاده از این قطعه به سادگی از وضعیت دستگاه و میزان قدرت استفاده شده مطلع شوید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌ها می‌توانند در آشپزی‌های آماتور تا حرفه‌ای خصوصا در شیرینی‌پزی و نان‌پزی نقش مهمی داشته باشند. این کالاهای مفید را می‌توان برای پخت اکثریت خوراک‌هایی که نیاز به میکس شدن مواد غذایی قبل از طبخ و پخت دارند استفاده کرد. همزن آزور مدل AZ-931SM یکی از همین وسایل سودمند و سرعت‌بخش به آماده‌سازی مواد غذایی برای آشپزی است. کاسه این وسیله کارآمد ۷ لیتر گنجایش دارد و می‌تواند حجم زیادی از مواد غذایی را آماده یا مخلوط کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه این است که عمل‌کرد پالس دارد و می‌توان آن را در ۸ سرعت تنظیم کرد. سری‌های همزن آزور مدل AZ-931SM از آلومینیوم ساخته شده که در برابر عوامل محیطی استقامت بالایی دارد و مدت زمان طولانی و مراتب زیاد استفاده تاثیری روی آن نمی‌گذارد. جنس کاسه این دستگاه از استیل ضد زنگ است. این همزن می‌تواند به صورت سیاره‌ای مواد غذایی درون کاسه را هم بزند. منظور از سیاره‌ای چرخش درون و دور کاسه و نزدیک دیواره کاسه است.

معرفی

اگر بخواهید در آشپزخانه‌ خود شیرینی و کیک درست کنید، نیاز به این خواهید داشت که موادی مثل تخم‌مرغ را تا میزان زیادی هم بزنید، خمیر را ورز بدهید و در آخر هم خمیر را با مواد دیگر مخلوط کنید. برای چنین کاری دستان‌تان را خسته نکنید؛ وسیله‌ای مثل همزن می‌تواند این کار را برای‌ شما انجام دهد. احتمالا در برنامه‌های آشپزی دیده‌اید که مربی به بینندگان می‌گوید "تخم‌مرغ را آن‌قدر هم بزنید تا کاملاً کف کند". اگر حوصله و توانایی‌اش را دارید می‌توانید برای این کار از چنگال استفاده کنید؛ اما بهتر است برای این کار از یک همزن استفاده کنید. وقتی می‌خواهید خمیر آماده شود، با دست آن را ورز می‌دهید تا مواد آن کاملاً داخل هم بروند؛ ولی برای این کار باید انرژی زیادی را مصرف کنید؛ برای همین استفاده از یک همزن می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند. همزن‌های برقی معمولاً در دو نوع کاسه‌دار و دستی تولید می‌شود و می‌تواند آشپزی را آسان‌تر کرده و به آن سرعت ببخشد. همزن مدل AZ-931SM از محصولات برند آزور است که به‌صورت کاسه دار و با طراحی زیبا و موتور پرقدرت راهی بازار شده است. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم.

زیبا و پرقدرت

بدنه همزن برقی AZ-931SM به‌طور کامل از استیل ساخته شده که ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است. ضمن این‌که استفاده از استیل باعث شده تا این همزن از استحکام بالایی هم برخوردار شود. البته استفاده از استیل در بدنه این محصول باعث شده تا در مقایسه با سایر همزن‌های پلاستیکی موجود در بازار وزن بیشتری داشته باشد. در قسمت جلوی دستگاه یک ولوم تعبیه شده است که با چرخاندن آن می‌توان سرعت همزن را تغییر داد. کمی بالاتر از آن کلید ایمنی دستگاه قرار گرفته است. با چرخاندن این کلید و جابه‌جایی نیمه بالایی همزن، دسترسی به سری همزن امکان‌پذیر می‌شود. روی بدنه این محصول از برند آزور دو درپوش تعبیه شده است. با جدا کردن این درپوش‌ها و تهیه قطعات مناسب، می‌توان از دستگاه AZ-931SM به‌عنوان چرخ‌گوشت و مخلوط‌کن هم استفاده کرد. قدرت موتور همزن آزور 1200 وات است که به کمک چرخ‌دنده‌ها و گیربکس فلزی به کار گرفته شده در آن امکان هم زدن مواد بسیار سخت را برای این دستگاه فراهم کرده است.

سرعت فوق‌العاده

همزن برقی AZ-931SM، علاوه بر قدرت بالا در سرعت‌های مختلفی هم قابل تنظیم است. شرکت آزور برای این مدل قابلیت تنظیم سرعت را در 8 حالت مختلف در نظر گرفته است  تا بتوانید با توجه به نوع مواد مصرفی و نتیجه مورد نظر خود بهترین سرعت کارکرد را برگزینید. علاوه بر این همزن مدل AZ-931SM به عملکرد پالس هم مجهز شده  که با چرخش سریع و ناگهانی پره‌ها اجازه‌ی هم‌زدن و خرد کردن مواد سفت‌وسخت‌تر را به کاربر می‌دهد.

قابلیت هم زدن سیاره‌ای

سری‌های همزن AZ-931SM در جهت‌های مختلفی حول محور عمودی می‌چرخد که شباهت زیادی به چرخش سیاره‌های منظومه شمسی به دور خورشید دارد؛ به همین دلیل نام سیاره‌ای (Planetary) برای آن انتخاب شده است. حرکت منحصر به فرد قطعه همزن در این مدل باعث می‌شود تا مواد غذایی به‌صورت یکنواخت هم زده شوند و نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان آورد. همزن AZ-931SM علاوه بر هم زدن، از قابلیت خمیرزن و ورز دهنده هم برخوردار است. همراه با این همزن سری‌های مخصوص فلزی ارائه شده است که به کارایی این دستگاه افزوده است. از سری تخت برای هم زدن و ترکیب موادی که به شکل خمیری هستند استفاده می شود. همزن مفتولی هم می‌توان برای زدن هوا در سفیده تخم‌مرغ یا خامه مناسب است و از آن می‌توان برای تهیه خمیرهای رقیق استفاده کرد.

گواهینامه‌ها

همزن AZ-931SM توانسته است گواهینامه‌های CE و ROHS را هم کسب کند. اما داشتن این گواهینامه‌ها به چه معنی است؟ علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپا را نشان می‌دهد. محصولی که علامت CE بر روی آن قرار گرفته است، نشان می‌دهد که مطابق با الزامات اساسی قوانین مربوط به سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست اروپا تولید شده است. در محصولاتی که دارای استاندارد RoHS هستند از موادی استفاده شده است که برای سلامتی انسان و طبیعت مضر نیست.

نگاه کلی

چه از علاقه‌مندان به آشپزی حرفه‌ای باشید، چه بخواهید به‌صورت تفننی برای خود و خانواده‌تان کیک و شیرینی‌های متنوع تهیه کنید، وجود یک همزن برقی در خانه لازم است. همزن آزور مدل AZ-931SM یکی از محصولات کارآمد این شرکت است که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره‌مند است. این محصول علاوه بر زیبایی مقاومت زیادی نیز دارد در ضمن با جداسازی کاسه از بدنه دستگاه، به‌راحتی پاک می‌شود. همزن AZ-931SM یک دستگاه برای تمام مصارف آشپزخانه است. توان و حجم ظروف این دستگاه آن را از یک دستگاه خانگی بالاتر برده تا جایی که علاوه‌بر خانواده‌های بزرگ و پرجمعیت حتی در رستوران‌های کوچک و کافی‌شاپ‌ها هم قابل‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی کاسه‌ای جنرال اینترنشنال مدل GI-901CS محصولی کارا جهت استفاده در هر آشپزخانه‌ای است. این محصول قابلیّت استفاده‌ی دوگانه دارد، به این معنا که هم می‌توان دستگاه هم‌زن را از پایه‌ی نگهدارنده جدا و به‌صورت دستی از آن استفاده کرد و هم با قراردادن بر روی پایه و به‌صورت خودکار از آن استفاده نمود. کاسه‌ی این محصول از جنس استیل ضدّزنگ می‌باشد و قابلیّت چرخش دارد، که این امکان، استفاده از این محصول را آسان‌تر می‌کند. حجم 2 لیتری درنظرگرفته‌شده برای کاسه باعث می‌شود که حجم بیش‌تری از مادّه‌ی غذایی موردنظر در یک‌بار استفاده مخلوط شود. این دستگاه مجهّز به دو نوع سَری بیتر (beater) و سَری خمیرزن (dough hook) برای وَرز دادن خمیر می‌باشد. این محصول با کاربرد دوگانه‌ی خود، انتخابی مناسب جهت آماده‌کردن غذا و پختِ کیک‌ و شیرینی‌های خوشمزّه‌ی خانگی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌های کاسه دار یکی از بهترین و در عین حال مهم ترین و پر استفاده ترین ابزارها برای شیرینی پزی و قنادی است. بدون شک در هنگام خرید تمامی لوازم برقی کیفیت، قدرت و طول عمر آن برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. همزن کاسه دار مونوگرام MG-10005 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین همزن‌های برقی ساخته شده و موجود در بازار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار صنعتی کورس مدل CKR 1529 دارای توان 1300W که مجهز به سیستم گیربکس فلزی و موتور پر قدرت تمام مسی میباشد. این همزن با کیفیت فوق العاده ، همه کار و زحمت پخت و پز و تهیه کیک و شیرینی، تهیه خامه و سس‌ها و دیگر ترکیبات غذایی، به هم زدن مواد به صورت حرفه‌ای را به خوبی انجام میدهد. اینکه یک وسیله خوب، همه این کارها را بر عهده بگیرد، بسیار لذت بخش است و کار شما فقط تعیین کردن حجم و اندازه‌ی مواد خواهد بود. هم زدن و میکس مواد را به یک دستگاه هم‌زن خوب بسپارید همزن کورس مدل CKR 1529 این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که نسبت به کیفیت کار مطمئن باشید. دستگاه همزن کاسه دار صنعتی کورس مدل CKR 1529 یک نتیجە عالی را از تهیە مواد اولیە دستوالعمل‌های پخت فراهم می‌سازد. این همزن کاسه‌دار یک کاسه استیل با ظرفیت 4.5 لیتر دارد جنس کاسه استیل ضد زنگ بوده و بر روی آن درپوشی قرار می‌گیرد که از پاشیدن مواد در حین هم زدن بر روی سطوح ممانعت می‌کند. این درپوش شفاف یک منفذ برای افزودن مواد دارد. درضمن دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت تا 6 درجه و کلید توربو میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مزایای همزن‌های کاسه‌ایی، بهبود کیفیت مواد آماده شده و همزده و جلوگیری از کثیف شدن و پاشیدن مواد موجود در کاسه در محیط آشپزخانه است. همزن کاسه‌دار برگامو مدل BG-SM3560SB، همزنی قوی با توان 1600 وات و 6 سرعت تنظیم متفاوت است که متناسب با نوع مواد و نیاز شما تغیر می‌کند. این مدل دارای عملکرد پالس و پایه ضد لغزش است. همزن کاسه دار برگامو مدل BG-SM3560SB، کاسه‌ایی از جنس استیل ضد زنگ دارد که حجم آن 8 لیتر است. این همزن دارای نمایشگر LED بر روی بدنه خود و همچنین دارای سیستم ضدچکه است. این همزن سه عدد پره از جنس استیل ضد زنگ دارد که پره خمیر برای ورز دادن خمیر، ترکیب کردن مواد مانند مخلوط کیک، خمیر کوکی و مایعات و هوادهی موادی مانند خامه و سفیده تخم مرغ است. با داشتن همزن دارای پره مخصوص خمیر زنی، تهیه نان، دسر، کیک و شیرینی و … بسیار آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «فکر» مدل «Sierra»، عصای دست آشپزها و شیرینی‌پز‌های خانگی است. کوچکی، سبکی، نداشتن ریخت‌وپاش و سادگی عملکرد، استفاده از آن را راحت می‌کند. همزن فکر مدل Sierra دارای موتور الکتریکی با قدرتی متناسب است که تقریبا امکان هم‎زدن هر نوع مخلوطی را دارد. با تنظیم سرعت یا استفاده از دکمه‌ی توربو که با سرعت زیاد اقدام به هم‌زدن می‌کند، می‌توان مخلوط‌هایی با میزان همزدگی مختلف تهیه کرد. تفاوت سری‌های همزن این دستگاه، به عملکرد آن تنوع می‌بخشد. این سری‌ها فلزی و بسیار مقاوم هستند. با دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جداشده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند؛ ضمنا پس از اتمام کار با جداسازی قلاب‌ها و همزن‌ها، مجموع دستگاه جای کمی اشغال می‌کند. این محصول به همراه محفظه‌ای برای نگه‌داری وسایل و قرارگیری بدنه‌ی اصلی عرضه می‌شود؛ به‌این‌ترتیب نگه‌داری این همزن در کابینت یا روی میز به‌راحتی صورت می‌گیرد. دسته‌ی این همزن طوری طراحی شده که به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و در میانه‌ی کار می‌توان آن را به صورت عمودی هم قرار داد. کیفیت و عملکرد مناسب این همزن، کاربر را راضی نگه می‌دارد. فکر محصولات خود را به 106 کشور جهان ازجمله ایران و ترکیه صادر می‌کند. این کارخانه جزو اولین برندهای لوازم خانگی در دنیاست که توانسته هرساله با نوآوری، تولید و حفظ کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی پیشرفت چشمگیر داشته باشد. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل « Te-707» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «تکنو» است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این مدل مانند دیگر محصولات برند تکنو، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه استیل همراه شده است. جنس بدنەی آن از پلاستیک فشرده مقاوم با توان موتور 1000 وات فوق‌العاده قوی و بادوام را داراست. این همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت است و به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت این مدل را در 6 حالت تنظیم کنید. ظرفیت این محصول نیز مناسب است. همزن Te-707 با سه سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است، تا دست آشپز را در تهیه و پخت غذاهای مختلف باز نگه دارد. کاسه استیل ضدزنگ دستگاه کاملا در محل خود قفل می شود و حین کار دستگاه هیچ لرزشی احساس نمی شود و پس از اتمام کار، کاسه بازشده و قابل شستشوی دستی و ماشینی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن هپی کیچن مدل HK714E، محصولی مناسب جهت مخلوط‌کردن، هم‌زدن و وَرز دادن خمیر، موادّ غذایی و مایعات می‌باشد. در طرّاحی این محصول از به‌روزترین سبک‌های طرّاحی اروپایی استفاده شده است. از جمله ویژگی منحصربه‌فرد این دستگاه می‌توان به طرّاحی بدنه‌ی آن اشاره کرد، که قسمت زیرین آن به‌صورت تخت طرّاحی شده است و شما در حین استفاده می‌توانید آن را به‌راحتی و به‌صورت ایستاده بر بر روی میز قرار دهید. این دستگاه مجهّز به 2 نوع سری است، که از یک مدل از این سَری برای هم‌زدن مایعات و مخلوط‌کردن استفاده می‌شود و سَری دیگر جهت خمیرزنی و ورزدادن خمیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای 4 سرعت مختلف و همچنین عملکرد توربو می‌باشد. پس‌از فشار دادن بر روی کلید توربو و در هنگام انتخاب هریک از سرعت‌های چهارگانه، دستگاه به حدّاکثر توانِ خود رسیده و پس از برداشتن دست از روی کلید فشاری، دستگاه با سرعت انتخاب‌شده‌ی قبلی به کار خود ادامه می‌دهد. جهت خاموش‌کردن این دستگاه باید سرعت را بر روی «عدد صِفر» قرار داد. این هم‌زنِ برقی با موتور قدرتمند و طرّاحی زیبا، انتخابی مناسب جهت آماده‌کردن غذا و تهیه‌ی شیرینی‌های خوشمزّه‌ی خانگی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل