خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروزه زندگی جوامع بشری به سوی راحت بودن سبک زندگی پیش رفته‌است. به گونه‌ای که همه‌ی تولیدکنندگان به دنبال ساختن ابزاری برای راحت کردن زندگی، هستند. وسایلی از قبیل: ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و… جزو ابزاری می‌باشند، که برای کمک به افراد ساخته شده‌اند. گذشتگان ما مجبور بودند که لباس‌هایشان را با دست شست‌و‌شو دهند، یا ظروف آشپزخانه را حتی اگر در حجم زیادی بود، خودشان بشویند. اما امروزه با خرید ماشین ظرفشویی ، کار خانم‌های خانه‌دار بسیار راحت شده‌است.

روی سخن مطلب ما در مورد ماشین ظرفشویی است، که تحولی بزرگ در خانه‌داری محسوب می‌‌شود. کار بااین وسیله بسیار راحت بوده و کافی است شما عزیزان غذاهای موجود در ظروف را تمیز کرده و سپس درون ماشین و در جای مخصوصشان قرار دهید. همانطور که می‌دانید، شست‌و‌شو بسیار تمیز و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، حتی دیگر نگران حجم زیاد ظروف کثیف هم نخواهید بود.

اگر می‌خواهید به تازگی برای منزل خود ماشین ظرفشویی خریداری نمایید و یا در تکاپوی خرید جهیزیه می‌باشید، باید قبل از خرید این وسیله، نکاتی را مدنظر قرار دهید، تا انتخابی مقرون به صرفه و باکیفیت داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم، ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا با این نکات ضروری و مهم آشنا شوید.

نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی

عملکرد این محصول مورد علاقه بانوان به این گونه است که با چیدن ظروف کثیف درون دستگاه و تنظیم نمودن برنامه مورد نیاز و در آخر لمس دکمه شروع یا استارت، دستگاه شروع به کار می کند. ماشین ظرفشوئی با استفاده از مواد شوینده و تکنولوژی خاص که باعث آب پاشی سریع و قدرتمند بوده، فرآیند آبکشی با دمای بالا به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی به طور کلی در ۳ نوع تولید می شوند؛

  • رومیزی
  • ایستاده
  • توکار

رومیزی

در ماشین ظرفشویی مدل رومیزی جابجایی به راحتی امکان پذیر می باشدو شما در هر نقطه از آشپزخانه و یا روی صفحه کابینت ها که دلتان بخواهد به راحتی می توانید قرار دهید. هنگام قرار دادن ماشین ظرفشویی به محل تخلیه آب خروجی از دستگاه را هم مدنظر داشته باشید.

این نوع از ماشین های ظرفشویی بیشتر مناسب خانواده های کم جمعیت و یا خانواده هایی که زیاد مهمان ندارند، مناسب می باشد.از مزایای استفاده از مدل رومیزی به پرشدن سریع و قیمت کمتر نسبت به مدل های دیگر نام برد، که اغلب 4 الی 6 نفره می باشند. با ادامه انواع ماشین ظرفشویی در مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی همراهمان باشید.

ایستاده

این مدل ماشین ظرفشویی برای استفاده در خانواده های پر جمعیت یا خانواه هایی که پر رفت و آمد هستند، کاربرد داشته و از محبوبیت الایی برخوردار می باشند. این دستگاه ها معمولا 12 نفره بوده و زمانی بین 1/5 الی 2/5 ساعت برای شستشوی ظروف نیاز دارند.در هنگام خرید این مدل از ماشین های ظرفشویی به داشتن قابلیت شستشو نیم بار دقت داشته باشید تا در مصرف آب و برق صرفه جویی کرده باشید.

توکار

در این مدل ماشین ظرفشویی فضای بسیار کمتری نسبت به نوع ایستاده اشغال کرده و به دکوراسیون آشپزخانه نمای شیک و مدرن تری می بخشد. این وسیله پر کاربرد در نوع توکار، به طور معمول زیر سینک ظرفشویی و بین کابینت ها نصب می گردد.

نکات مهم هنگام خرید ماشین ظرفشویی

با توجه به مطلب پیش رو، فاکتورهای مهم نام برده شده را برای خرید این دستگاه کاربردی مدنظر داشته باشید:

بازدهی انرژی

ماشین ظرفشویی کارآمد و مفید می باشد که دارای گواهی برچسب انرژی ستاره دار باشد. این گواهی بدان معنا است که دستگاه با استانداردهای بهره وری تعین شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست سازگار می باشد. محصولاتی که دارای این گواهی باشند به طور متوسط 12 درصد بازدهی انرژی کارآمدتر و 30 درصد مصرف آب کمتری دارند.

سنسورهای تشخیص میزان کثیفی

دارا بودن این سنسور در مدل های جدید از ماشین های ظرفشویی، کارایی دستگاه را بالا برده و باعث تمیز تر شدن ظروف در هنگام شستشو می شود. این سنسور نسبت به میزان کثیفی ظروف، مقدار و فشار آب را تنظیم می کند، که این قابلیت تا حد زیادی مصرف آب را پائین می آورد.

شستشو بدون صدا

عموما ماشین های ظرفشویی خوب در رنج 50 دسیبل یا کمتر عمل می کنند. ماشین های ظرفشویی که در آن ها از لوله های فولادی ضد زنگ استفاده شده، سر و صدا را بهتر جذب می کنند. اما از لحاظ دوام و تحمل درجه حرارت بالا و راندمان خشک کردن کارایی بهتری نسبت به دستگاه هایی که لوله پلاستیکی در آن ها به کار رفته، دارند.

سهولت در استفاده

ماشین های ظرفشویی رتبه بهترین را به خود اختصاص داده اند زیرا علاوه بر کیفیت و قدرت شستشو، استفاده از آن برای مصرف کنندگان ساده و آسان می باشد. تنظیمان پیچیده و دکمه های زیاد استفاده از دستگاه را دشوار کرده و سبب نارضایی در مصرف کننده می شود.

ویژگی های مهم و کاربردی در ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی متناسب با برند تولید کننده دارای ویژگی های کاربردی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی به توضیح آن ها می پردازیم.

ظرفیت: میزان ظروفی که امکان قرارگیری درون ماشین ظرفشویی دارد، با ظرفیت دستگاه مشخص می شود.
سبدهای قابل تنظیم: اگر ماشین ظرفشوییتان دارای این قابلیت باشد، امکان شستشوی ظروف بزرگتر را هم دارید.
سبد قاشق و چنگال: ماشین های ظرفشویی جدید علاوه بر سبد قاشق و چنگال، در قسمت بالایی دستگاه سینی را طراحی کرده اند تا فضای بیشتری برای قراردادن قاشق و چنگال ها داشته باشید.
فیلتر غذا: برخی از مدل های ماشین ظرفشویی دارای آسیاب های مخصوص برای خرد کردن و بیرون دادن مواد غذایی همراه با آب می باشند. دستگاه های قدیمی فاقد این آسیاب ها بوده که حتما باید قبل از قرار دادن ظروف داخل ماشین آن ها را از هرگونه موادعذایی با دستمال مرطوف پاک کرده باشید.
آب گرمکن: با داغ بودن آب نیاز به خیس کردن و آبکشی های مکرر را از بین برده و در مصرف آب صرفه جویی می کند. به طور معمول ماشین های ظرفشویی به آب گرم متصل می شوند. آب گرم منازل عموما در دمایی بین 48 الی 55 درجه سانتی گراد تنظیم می شوند، اما در ماشین های ظرفشویی دمای آب باید 60 درجه سانتی گراد باشد تا عمل شستشو به خوبی انجام شود.

فیلتر آب: اغلب بانوان از باقی ماندن لکه های آب بر روی ظروف ناراضی هستند.دلیل بر جای ماندن این لکه ها آب های فیلتر نشده می باشد که باعث پائین آمدن کیفیت شستشو می شود. برای اینکه این مشکل را حل کرده باشید در زمان خرید ماشین ظرفشویی دقت داشته باشید که دستگاه مورد نظرتان سیستم فیلترینگ آب داشته باشد. وجود این قابلیت در ماشین ظرفشویی باعث از بین رفتن لکه ها و بهبود عملکرد دستگاه می شود.
ضدعفونی کردن ظروف: این ویژگی در دستگاه های جدید اضافه شده که کارایی را بسیار آسان کرده است.به خاطر داشته باشید اگر ماشین ظرفشوییتان فاقد این قابلیت می باشد بعد از هر بار شستشو مقداری ضدعفونی کننده درون دستگاهتان بریزید.
نوع مخزن داخلی: مخزن ها در دو نوع استیل ( فولاد ضد زنگ ) و پلاستیک ساخته می شوند. هر کدام از این مخزن ها دارای مزایا و معایبی می باشند. اما بهتر است که نوع استیل آن را خریداری نمائید. زیرا مخزن های استیل ضد زنگ بوده، چرک نمی شود، آب نمی شود و ماندگاری بالاتری نسبت به نوع پلاستیکی دارد. ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را با دقت مطالعه نمائید.
شاخک زیرین دندانه دار: دارا بودن ماشین ظرفشویی به این قابلیت، قراردادن ظروف بزرگ را راحت تر می کند.
کنترل بخار: در هنگام خرید حتما دقت داشته باشید تا محصول مورد نظرتان دارای گزینه کنترل بخار باشد. زیرا ماشین هایی که فاقد این گزینه می باشند، بعد از اتمام عمل شستشو هنگامی که درب دستگاه را باز می کنید بخار فراوانی به سمتتان می آید یا اینکه بخار به قطرات آب تبدیل شده و باعث ایجاد لکه بر روی ظروف می شوند.
براق کننده: این ویژگی یکی از جذاب ترین تکنولوژی هایی است که تولید کنندکان این عرصه به محصولات تولیدیشان اضافه کرده اند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. عملکرد این سیستم به گونه ای است که در هنگام شستشوی ظروف مایع براق کننده ای بر روی آن ها ریخته می شود. براقی ظروف وقتی آن ها را بر روی میز برای استفاده چیده اید می درخشند که باعث ایجاد حس خوبی در شما می شود.

ماشین ظرفشویی ایرانی یا خارجی

ماشین های ظرفشویی داخلی نسبت به نوع خارجی کیفیت ساخت متوسطی دارند که هزینه کمتری برای خرید آن پرداخت می کنید. در این میان بهترین ماشین های ظرفشویی ایرانی که می توان نام برد پاکشوما و اسنوا می باشدکه نسبت به سایر برندها کیفیت بالاتری دارند. با خرید برند ایرانی نگرانی بابت خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی می توان به برندهای بوش، زیمنس، سامسونگ، ال جی و میله اشاره کرد که با توجه به قیمت بالا در برابر کیفیت برتر با توجه به شرایط موجود در صورت بروز مشکل در دستگاهتان برای خدمات پس از فروش مشکل خواهید داشت. با نکات پایانی در ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی همراهمان باشید.

نکان مهم هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی

  • حداقل هفته ای یک بار ماشین ظرفشویی را روشن نمائید.
  • برای پیشگیری از آسیب رسین به قطعات و بدنه، روی آن آب نپاشید.
  • از مواد سفید کننده درون مخزن استفاده نکنید.
  • در صورت باز بودن درب مراقب باشید آسیبی وارد نشود.
  • پس از اتمام شستشو تا خشک شدن طروف درب ماشین را باز بگذارید.
  • پس از اتمام کار فیلتر را تمیز نمائید تا دستگاه در دفعات بعدی عملکرد بهتری داشته باشد.
  • بیشتر از حجم ظروف را داخل آن نگذارید.
  • مواد شوینده را دور از دسترس اطفال قرار دهید.
  • و …

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ماشین ظرفشویی مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین ظرفشویی زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی مایدیا مدل MCFD55320w خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اشین ظرفشویی مدیا MCFD55320w یکی از دستگاه‌ های اساسی و کارآمد در هر آشپزخانه خانگی است که برای شستشو انواع ظروف، سرویس‌ ها و وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با طراحی مدرن، عملکرد قوی و ویژگی‌ های قابل اعتماد، به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا، ظروف خود را تمیز کنند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی سام مدل DW186 WI/N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی سام در رنگ های نقره ای - سفید با ظرفیت ظرفشویی (15 نفره) و تعداد برنامه شستشوی ظرفشویی آن دارای صفحه نمایش لمسی, 7 برنامه شستشو اصلی, قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, قابلیت شستشو با تاخیر, قفل کودک, قابلیت تمیز کنندگی اضافی extra cleaning و قابلیت خشک کن اضافی (extra drying) می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15822.ES خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند‌های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می‌رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و ... همکاری می‌کند. این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی‌های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است. ماشین ظرفشویی مدل WYG-15822.ES یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های وست پوینت می باشد که با تکنولوژی اختصاصی DRY PLUS به وسیله فن توربو جهت خشک کردن ظروف بعد از چرخه شستشو و تکنولوژی نیمه شور با سیستم انحصاری ، تبدیل به یکی از کامل ترین ظرفشویی های بازار شده است . 3 سبد بودن و قابلیت نتظیم ارتفاع سبد ها این ظرفشویی فضای کافی برای استفاده را به شما هدیه می دهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW 3140 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی سری Blaze اولین سری وارد شده از ظرفشویی کنوود به بازار ایران میباشد. ماشین‌ ظرفشویی 14 نفره کنوود به جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها مجهز شده‌ و به گونه‌ای طراحی شده‌ است که شستشوی ظروف را برای شما آسان میکند. ماشین ظرفشویی کنوود دارای 7 برنامه اصلی شستشو ست و برای سهولت انجام کار، در مواقعی که عجله دارید دارای برنامه‌ سریع شویی می باشد که می‌توانند ظرف تنها 30 دقیقه ظروف را کامل بشوید. علاوه بر این، ماشین‌ ظرفشویی KENWOOD دارای سبد کشویی کارد و چنگال است تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «کندی» (Candy) مدل «CDPN 2D622O» با ظرفیت 16نفره تولید شده است. این دستگاه به قابلیت شست‌وشوی سریع و ‌بهداشتی مجهز شده است. این مدل 10 برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض دارد که گستره وسیعی از برنامه‌های شست‌وشو را شامل می‌شود. دستگاه CDPN 2D622O کندی موتوری بسیار کم‌صدا دارد و طول عمر زیاد موتور و دوام بالا از دیگر مزایای این محصول است. میزان آب مصرفی این مدل به‌طور میانگین 10  لیتر در هر سیکل شست‌وشو است. این ظرف‌شویی دارای سه سبد با طراحی و ارتفاع متفاوت است که برای ظروف مختلف کوچک و بزرگ مناسب هستند. طراحی خاص قطعات سبدها جایگاه مطلوبی را برای قرارگیری لیوان‌‌ و فنجان‌ها ایجاد کرده‌اند. گفتنی است امکان تنظیم زمان شروع شست‌وشو با تأخیر وجود دارد و می‌توانید کارکرد دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. علاوه‌براین، پنل کنترل این محصول هم از نوع لمسی است و علاوه بر زیباتر کردن ظاهر ماشین ظرف‌شویی، کاربری آسانی را هم برای آن به همراه دارد. گفتنی است این ماشین ظرفشویی دارای رده مصرف انرژی A++ است که نشان از مصرف پایین انرژی CDPN 2D622O دارد. درمجموع ویژگی‌های به‌روز این ماشین ظرفشویی برند کندی ارزش خرید بالایی به آن داده است.

Candy

کندی نخستین ماشین لباسشویی ایتالیایی را در سال 1945 تولید و به بازار عرضه کرد و کم‌کم با طراحی وساخت دیگر لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی نام برند کندی را در ایتالیا بر سر زبان‌ها انداخت. امروزه کندی یک نام تجاری بین‌المللی است که طیف وسیعی از لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه را به مشتریان ارائه می‌دهد. محصولات این برند ترکیبی از تکنولوژی روز با طراحی شیک ایتالیایی هستند. در طول دهه‌ها، هدف کندی همیشه ثابت باقی مانده است؛ این هدف ارائه محصولات نوآورانه قیمت مقرون‌به‌صرفه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است.

آرامش در خانه

این محصول در رده ماشین‌ ظرف‌شویی‌های  Super Silent کندی قرار می‌گیرد. در واقع موتور این دستگاه با عملکرد الکترونیکی خاص و المان‌های کاهش صدای متعددی که در آن کار شده است باعث می‌شود که این محصول صدایی حدود 43 دسی‌بل تولید کند که میزان بسیار مطلوبی به‌حساب می‌آید. همین موضوع موجب می‌شود که صدای این ظرفشویی در زمان صرف غذا یا کار در آشپزخانه مزاحمتی ایجاد نکند. اگر بخواهیم بیشتر درمورد میزان صدای این محصول توضیح دهیم باید بگوییم که یک یخچال معمولی حدود 50 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. با مقایسه میزان صدای یخچال با ماشین ظرفشویی CDPN 2D622O حتماً متوجه صدای کم این دستگاه می‌شوید.

مصرف انرژی و ویژگی‌ها

ماشین ظرفشویی CDPN 2D622O که با نام Evo Space 3 هم شناخته می‌شود در رده ماشین ظرفشویی‌های مبله قرار می‌گیرد. این دستگاه طراحی مدرنی دارد و پنل لمسی وظاهر خوش‌ساخت آن برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب است. با استفاده از  قابلیت Delay  یا شست‌وشوی با تأخیر این ظرفشویی که با نام امکان تنظیم زمان شروع کار هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید با توجه به برنامه‌ی روزانه‌ی خود کارکرد دستگاه را هماهنگ کنید. با موکول کردن شروع شست‌وشو به زمان دلخواه می‌توانید پایان کار دستگاه را تشخیص داده و به‌طور مثال آن را با زمان بیدارشدن از خوابتان هماهنگ کنید. درواقع این موضوع باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع کار دستگاه را مشخص کرد. برنامه آبکشی مجدد باعث می‌شود که بتوانید ظروف چرب و کثیف را دوباره آبکشی کنید تا به نتیجه نهایی دلخواهتان برسید. برنامه شست‌وشوی اقتصادی و سریع دیگر ویژگی جالب این محصول است که با استفاده از آن می‌توانید ظرف‌هایی که زیاد کثیف نیستند را به‌سرعت و بدون مصرف زیاد آب و انرژی بشویید. ماشین ظرفشویی دارای قطعه‌ای به نام رزین است که سختی آب را کم می‌کند برای شست‌وشوی رزین به نمک ظرفشویی نیاز دارید. نبود نمک در ماشین ظرفشویی ممکن است به دستگاه آسیب وارد کند؛ به همین دلیل است که کندی نشانگر میزان نمک را برای CDPN 2D622O درنظر گرفته است. فناوری ضد نشت آب (Aqua Stop) هم در این محصول به کار گرفته شده است که برای حفاظت کامل در مقابل نشتی آب ابداع مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این فناوری سنسوری وجود دارد که در صورت نشت آب، آن را تشخیص می‌دهد و بلافاصله جریان ورودی شیر آب را از طریق شیر برقی دستگاه قطع می‌کند. مجموعه این برنامه‌ها و ویژگی‌ها CDPN 2D622O را به محصولی به‌روز تبدیل کرده‌اند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 دارای 6 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌ Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی مجیک مدل MAGIC-DW15NS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مجیک مدل MAGIC-DW15NS به شکل ساده و زیبایی طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، این مدل 15 نفره ، سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف، گرید انرژی ++A نشان مصرف بهینه انرژی، 6 برنامه شستشو، امکان شستشو با نصف ظرفیت را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی هاردستون مدل DW25315W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور بدون تسمه، گرید انرژی ++A تعداد برنامه 6 غیر سیم کارت خور جنس وان stainless steel توان مصرفی شسشتوp1850 ولتاژ فرکانس. 220-240v-50Hz دارای نشانگر اتمام نمک قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت دارای نشانگر اتمام مایع جلادهنده قابلیت تنظیم ارتفاع ضدعفونی کردن ظروف امکان شستشوی میوه و سبزی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6EMI65Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS6EMI65Q سری 6 استیل از محصولات خوش ساخت برند BOSCH با طراحی خاص و ظاهر زیبا تولید و روانه بازار شده. ماشین ظرفشویی بوش 6EMI65 بصورت مبله با رنگ استیل بسیار منحصر بفرد، یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای خرید به شمار میرود. ظرفیت 13 نفره براحتی حجم زیادی از ظروف را در محفظه‌های خود جای می‌دهد و نیاز یک خانواده پرجمعیت را برآورده خواهد کرد. ظرفشویی سری 6 بوش مدل 6EMI65Q با رنگ استیل بسیار عالی و قابلیت ضد اثر انگشت از کثیفی بیش از حد جلوگیری می‌کند. ماشین ظرفشویی بوش 6EMI65 ساخت کشور ترکیه است. ماشین ظرفشویی بوش 6EMI65 با ظرفیت 13 نفره در رنگ استیل با بدنه ضد زنگ و مقاوم بصورت مبله یکی از بهترین و زیباترین محصولات بوش است. کمپانی بوش برای طراحی این ظرفشویی ظرافت بالایی را به خرج داده، رنگ زیبای نقره‌ای با استفاده از بدنه فولادی چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. نحوه باز شدن درب ماشین تا زاویه 90 درجه باعث می‌شود؛ براحتی بتوانید سبدها را از داخل آن بیرون بیاورید و کاربری آسانتری را برایتان ایجاد می‌کند. صفحه نمایش لمسی که در قسمت بالای ماشین ظرفشویی بوش 6EMI65 امکان کاربری آسانتری را ایجاد کرده، وجود برنامه‌ها و عملکردهای مختلف از نمایشگر براحتی قابل برنامه ریزی می‌باشد. در بخش داخلی ماشین ظرفشویی بوش 6EMI65Q ، از جنس استیل ضد زنگ کمک گرفته‌اند که در مجاورت آب و رطوبت به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی نمی‌شود. ماشین ظرفشویی بوش 6EMI65 از سه سبد مجزا ساخته شده، که دو سبد آن برای قرارگیری ظروف طبقه‌ بندی شده و یک سبد در بالا و مجزا جهت قرار دادن قاشق، چنگال و چاقو در نظر گرفته شده. بطور کلی ظرفیت بالای این ماشین ظرفشویی مشکل بسیاری از خانواده‌ها را در مهمانی‌ها و مراسمات حل کرده؛ زیرا با تنظیم سبدها میتوان حجم زیادی از ظروف را مورد شستشو قرار داد. این محصول با ابعاد 60x60x85 سانتی متر بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های مدرن امروزی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV6ECX51E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی توکار بوش BOSCH مدل SMV6ECX51E با ظرفیت 13 نفره و رده انرژی +++A وسیله ای حرفه ای و توکار بوده و مناسب برای کسانی است که آشپزخانه های یکدست و یک رنگ می پسندند. داخل ظرفشویی 88TX36E ، سه سبد تعبیه شده که از سبد پلاستیکی برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه میباشند. پنل ظرفشویی توکار بوش به صورت لمسی و داخل درب تعبیه شده که توسط آن میتوانید برنامه های شستشو و گزینه های ویژه را انتخاب نمایید. برنامه های شستشو شامل شستشوی بی صدا ، شستشوی قوی ، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع ، شستشوی اقتصادی ، شستشوی اتوماتیک میباشد. برنامه های ویژه نیز شامل جرم گیر ، خشک کن اضافی ، کنترل از راه دور ، Speed ​​Perfect+ و IntensivZone میباشد. فناوری Activewater استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو ، موجب گردش آب هدفمند، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. توسط ویژگی شروع با تاخیر نیز میتوانید برنامه شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید . این قابلیت موجب میشود در زمان هایی که در منزل نیستید و حتی نیمه شب بتوانید دستگاه را روشن نمایید . سیستم تشخیص تعداد ظروف متناسب با ظروف داخل دستگاه ، آب استفاده می نماید و از اسراف جلوگیری میکند. سیستم Aqua sensor نیز میزان کثیفی آب را در مرحله شستشو می سنجد و در صورت تمیز بودن آب در مراحل دیگر شستشو نیز از آن استفاده می نماید. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید. با شروع به کار ماشین ظرفشویی ، مدت زمان باقیمانده شستشو بر روی زمین نشان داده میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی سام در رنگ های  نقره ای - سفید با ظرفیت ظرفشویی (15 نفره) و تعداد برنامه شستشوی ظرفشویی آن دارای صفحه نمایش لمسی, 7 برنامه شستشو اصلی, قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, قابلیت شستشو با تاخیر, قفل کودک, قابلیت تمیز کنندگی اضافی extra cleaning و قابلیت خشک کن اضافی (extra drying) می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 یکی از ماشین ظرفشویی های کاربردی ساخت شرکت الگانس است که برای آشپزخانه های کم جا و کوچک و خانواده های کم جمعیت، گزینه مناسبی است. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 10 نفر، می تواند به راحتی روی کابینت آشپزخانه شما جای بگیرد. قابلیت استریلیزه کردن ظروف در دمای 80 درجه این مزیت را دارد که شما می توانید از پاکیزه شدن ظروف خود اطمینان کامل حاصل نمایید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 دارای 3 آبفشان داخلی برای شست و شوی نقاط کور دستگاه است تا ظروف در آن نقاط نیز به راحتی شسته شوند. قابلیت اضافه کردن ظرف هنگام کار نیز یکی دیگر از ویژگی های این ماشین ظرفشویی است. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 دارای 9 برنامه عملکرد از پیش تعیین شده است که برنامه شست و شو با تعویق و برنامه شست و شوی 60 دقیقه ای از برنامه هاای عملکردی آن می باشد. همچنین این دستگاه دارای دکمه نصف ظرفیت بوده و می توانید با انتخاب طبقه مورد نظر، فقط ظروف آن طبقه را بشویید. 2 طبقه مجزا، نشانگر میزان کسری نمک و مایع، برنامه حفاظتی برای هنگام قطع ناگهانی برق، حافظه خاموش و روشن شدن دستگاه و صفحه نمایشگر LCD دیجیتال از دیگر ویژگی های کاربردی ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی سام مدل DW-192 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی 15 نفره سام مدل DW-192 در رنگ های نقره ای – سفید در بازار موجود است. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی, 9 برنامه شستشو اصلی, قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, قابلیت شستشو با تاخیر, قفل کودک, قابلیت auto open door, قابلیت self clean, قابلیت خشک کن اضافی (extra drying) و قابلیت شستشو سریع می باشد. از ویژگی های دیگر این ظرفشویی میتوان به کنترل هوشمند جهت شستشوی با تاخیر(1تا24ساعت)- داری سنسور تشخیص نشتی آب – سیستم ضد عفونی کردن ظروف – سیستم کنترل هوشمند جهت شروع با تاخیر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش با باز دهی بالا و موتور قدرتمندی که دارد به همراه مصرف بهینه انرژی به نحو احسنی پاسخگوی نیازهای کاربران خود می باشد. ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q در سال 2021 توسط کشور ترکیه و ظرفیت 14 نفره تولید و روانه بازار شد، که از جمله سری ماشین ظرفشویی های جدید و کارآمد به حساب می آید. این دستگاه فوق دارای 3 سبد مجزا و جدا از هم به همراه یک باکس اضافه طراحی شده است که جزء سری کمپانی بوش می باشد. امکانات بی نظیر و جذایی در ساخت سری 6 به کار گرفته شده است که با این حال از رنج قیمت خوبی برخوردار می باشد. کیفیت ، کارایی و امکانات عالی ماشین ظرفشویی 14 نفره ترکیه با قیمت منصفانه ایی که دارد به راحتی در بازار توانسته خریداران و کاربران متعدی را به خود جذب نماید. قیمت مناسب موجب نشده تا از کارایی آن کاسته شود بلکه تمامی امکانات و مواردی که ظرفشویی های ایده آل دنیا دارند در ساخت این سیستم نیز تعبیه شده است . پیشنهاد ما به شما که دنبال دستگاهی با امکانات به روز و همگام با تکنولوژی های حال حاضر می باشید ظرفشویی سری 6 بوش مدل sms6hmw28q است. سه سبدی که در قیمت بالا به آنها اشاره نمودیم هر کدام برای جا دادن نوعی ظروف می باشند. یکی از این سبدها مخصوص قاشق و چنگال می باشند و دو سبد دیگر برای قرار دادن ظروف همانند بشقاب ، کاسه و ….. تعبیه شده اند. ظرفیت 14 نفره در نظر گرفته شده ، ظرفشویی بوش برای مهمانی های بزرگ و خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب بوده ودیگر نیازی نیست تا چندین بار دستگاه را روشن کنیم و از آن استفاده کنیم بلکه تنها با یک دفعه روشن نمودن سیستم می توان تمامی ظرف های کثیف را به بهترین نحو ممکن شست. هنگام استفاده از دستگاه موجود اصلا نگران سرو صدای ایجاد شده نباشید زیرا به گونه ایی طراحی شده که هنگام بهره برداری صدایی بسیار کم به میزان 40 دسی بل را تولید می کند که به هیچ عنوان موجب ایجاد سرو صدا اذیت و آزار شما نمی شود. صدا آنقدر کم است که به جرات می توان گفت دستگاهی بی صدایی می باشد. برند بوش همواره در ساخت ماشین ظرفشویی های خود دیواره و بدنه را عایق نموده و از موتور پیشرفته و امروزه بدون صدای Eco Silence استفاده می کند،که در کنار توان و قدرت بالایی که دارد و اصطحکاک کمی که دارا می باشند از صدایی بسیار کم نیز برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353202 یک محصول از برند قدیمی و باکیفیت اسنوا است که با استاندارد و متناسب با آشپزخانه ایرانی ارائه شده است. این ماشین ظرفشویی ارزشمند، با ویژگی‌هایی نظیر کاهش مصرف برق و آب، سیستم عیب یاب هوشمند و برنامه‌های متنوع شستشو، می‌تواند توجه هر خانواده‌ای را به خود جلب کند. همچنین، این محصول دارای گارانتی 24 ماهه است که نشان از کیفیت و اعتماد سازنده به محصول خود دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه، که ارزش آن را افزایش می‌دهد، پایین بودن میزان مصرف برق آن است. این ویژگی مهم موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی برای کاربر می‌شود و همچنین به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. از طرفی، سطح مصرف آب این دستگاه نیز بسیار پایین بوده و حدود ۱۱ لیتر است. این ویژگی مثبت باعث می‌شود که این دستگاه به عنوان یک گزینه محیط زیستی و صرفه‌جویانه برای مصرف‌کنندگان باشد. همچنین، این ویژگی موجب می‌شود که کاربران بتوانند از این دستگاه با آرامش و اطمینان بیشتری استفاده کنند، زیرا نگرانی‌های مربوط به مصرف اضافی برق و آب برای آن‌ها کاهش می‌یابد. به‌طور خلاصه، ویژگی‌های پایین بودن مصرف برق و آب این دستگاه آن را به یک گزینه مناسب و محیط زیستی در صنعت برق و آب می‌کند. این ویژگی‌ها موجب می‌شود که این دستگاه مورد توجه و تقاضای بیشتری قرار گیرد و یک گام مهم در جهت حفظ محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برداشته شود. این دستگاه دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند است که در صورت برخورد با مشکلات در عمل‌کرد ماشین ظرفشویی، به شما اخطار می‌دهد. برنامه‌های شستشوی ماشین بسیار متنوع هستند و شامل شستشوی سریع، شستشوی ظروف حساس، شستشوی ظروف چینی و شیشه‌ای و غیره هستند. انتخاب نوع برنامه شستشو باید با توجه به نوع ظروف انجام شود و این انتخاب بر عهده شما خواهد بود. مشخصات فنی ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 درباره این موضوع که آیا ماشین ظرفشویی اسنوا ارزش خرید و استفاده را دارد نظر شما را به ویژگی‌های فنی این ابزار کاربردی جلب می‌کنم. اما به‌طور کلی باید اشاره کنیم که اسنوا به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت بالا و تنوع و امکانات محصولات خود، به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که آن‌ها کالای با کیفیت و با عمر بالا را خریداری می‌کنند. ابعاد ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متر و عمق ۶۰۰ سانتی‌متر دارد. این ابعاد مناسبی برای نصب در آشپزخانه‌های مختلف است. ویژگی‌های مصرفی ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 این ماشین ظرفشویی دارای مشخصات مصرف انرژی A++ است که نشان‌دهنده میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی واحد است. همچنین، میزان مصرف برق و آب این دستگاه نیز بسیار پایین است که منجر به صرفه‌جویی در مصارف این دو منبع می‌شود. سیستم عیب‌یابی هوشمند ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 دارای سیستم عیب‌یابی هوشمند است که در صورت مواجهه با هر گونه مشکل، به شما اخطار می‌دهد. این ویژگی مهم برای حفظ عمر مفید دستگاه و رفع سریع مشکلات است. برنامه‌های متنوع شستشو این ماشین ظرفشویی دارای برنامه‌های متنوعی برای شستشوی ظروف مختلف است. این برنامه‌ها شامل شستشوی ظروف حساس و چینی می‌شود که باعث شستشوی بهینه و بدون خطا می‌شود. گارانتی ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 این ماشین ظرفشویی دارای گارانتی ۲۴ ماهه است که از طرف برند اسنوا ارائه می‌شود. این گارانتی امکان تعمیر و تعویض قطعات در صورت نیاز را فراهم می‌کند. کارایی و عمل‌کرد ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353202 ارائه‌دهنده عمل‌کرد بسیار کارآمد و کاربردی است. این ماشین ظرفشویی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر ماشین‌های ظرفشویی متمایز می‌کند. کارایی در شستشوی ظروف ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی است که به شما امکان می‌دهد ظروف خود را با بهترین شکل ممکن شستشو کنید. این برنامه‌ها شامل شستشوی سریع، شستشوی ظروف حساس و شستشوی ظروف چینی و شیشه‌ای می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 برای هر نوع ظرفی مناسب باشد و به شما امکان دهد تا بدون نگرانی از آسیب به ظروف خود استفاده کنید. صدای کم در حین عمل‌کرد یکی از ایرادات بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی، صدای بلندی است که در حین عمل‌کرد آن‌ها تولید می‌شود. اما ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 دارای صدای کمی است که حین عمل‌کرد منجر به ایجاد هرگونه ناراحتی برای شما نمی‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که می‌توانید در هر زمانی از این ماشین استفاده کنید، حتی در زمان‌هایی که در حال استراحت هستید. کارایی در شستشوی ظروف چینی اغلب افراد نگرانی دارند که از ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف چینی استفاده کنند زیرا ممکن است آن‌ها به هم بخورند یا آسیب ببینند. اما ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 دارای برنامه‌های اختصاصی برای شستشوی ظروف چینی است که به شما اطمینان می‌دهد که ظروف شما با احتراز و دقت شستشو می‌شوند، بدون اینکه به آن‌ها آسیبی وارد شود. نتیجه گیری با توجه به مشخصات فنی و عملکرد ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202، می‌توان نتیجه گرفت که این ماشین دارای ابعاد مناسبی برای استفاده در آشپزخانه‌های مختلف است. همچنین با مصرف انرژی کمتر و مشخصات مصرف انرژی A++، این ماشین نشان‌دهنده صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. علاوه بر این، برنامه‌های اختصاصی برای شستشوی ظروف چینی نشان از کارایی و عملکرد بسیار کارآمد این ماشین می‌دهد. بنابراین، ماشین ظرفشویی اسنوا SDW-F353202 یک گزینه عالی برای هر خانواده‌ای است که به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کارایی بالا و مصرف انرژی کمتر هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی زئولیت دار BOSCH SMS8ZDW48 با رده انرژی +++A ظرفشویی سری 8 است که علاوه بر طراحی فوق العاده از امکانات مناسبی نیز برخوردار است. این ظرفشویی دارای 3 سبد بوده که سبد بالایی از جنس پلاستیک مقاوم برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه می باشد. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است. برنامه های شستشو شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی آرام یا شبانه، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع و پیش شستشو می باشند. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، قابلیت تنظیم از راه دور HOME CONNECT ، برنامه جرم گیر و Vario Speed Plus vh را دارد.ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی 8zdi48 قابلیت استفاده با نصف ظرفیت است تا باعث کاهش مصرف آب و برق بدلیل ظروف کمتر از ظرفیت ظرفشویی شود. ویژگی Hygiene plus نیز موجب شستشوی بهداشتی شده و باکتری های ظروف را از بین میبرد. فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند ، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن ، آب مصرف می نماید. ظرفشویی بوش قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سنسور DosageAssist میزان مواد شوینده و آب مصرفی را نسبت به کثیفی کنترل می نماید. توسط سیستم ضد نشت ، در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کولر آبی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B یک ماشین ظرفشویی محبوب است. این ماشین ظرفشویی قابلیت شستشوی ظروف برای 14 نفر را دارد، که به شما امکان می‌دهد مقدار زیادی ظرف را در یک بار شستشو پاک کنید. بوش 46nw01b دارای سه سبد مجزا است، این ویژگی به شما امکان می‌دهد از فضای داخلی ماشین ظرفشویی به بهترین نحو استفاده کنید و ظروف را به طور موثرتر شستشو دهید. ظرفشویی سری4 بوش آلمان دارای برنامه‌های مختلفی مانند شستشوی معمولی، شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و برنامه‌های خاص دیگر است. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تنظیمات مورد نظر خود را برای شستشو انتخاب کنید و به بهترین نحو ممکن ظروف خود را شستشو دهید. بوش آلمان مونتاژ سری های سری 6، سری 8، سری 4 خود را در کشور های مختلفی انجام می‌دهد. ظرفشویی سری 4 مونتاژ ترکیه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاکشوما، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است که با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این برند با توجه به نیازهای روزانه خانوارها، محصولاتی را طراحی و تولید می‌کند که باعث افزایش راحتی و کیفیت زندگی می‌شود. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W یکی از محصولات پرکاربرد و با کیفیت این برند است که با ویژگی‌های متنوع و منحصر به فرد خود، به یکی از گزینه‌های مناسب برای خانوارها تبدیل‌ شده‌است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ظرفیت بالا: این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 15 نفره، امکان شستشوی تعداد زیادی ظرف را فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که شما بتوانید در یک دور شستشو، تمام ظروف مورد نیاز خود را تمیز کنید. دارای سه سبد: با توجه به نیازهای مختلف کاربران، این محصول دارای سه سبد مختلف برای قرار دادن انواع ظروف است. میوه و سبزی شوی: این ماشین ظرفشویی علاوه بر توانایی شستشوی ظروف، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات را نیز دارد که این امکان به دلیل وجود مواد مضر و آلودگی‌های محیطی بسیار مفید است و کم صدا و کم مصرف: با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که در این محصول استفاده‌شده‌است، هنگام کار کردن صدای کمی تولید می‌کند و همچنین مصرف انرژی کمی دارد که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی می‌شود، اشاره کرد. در کل، می‌توان گفت که ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W با توجه به ویژگی‌های فوق، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانوارهایی است که به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کیفیت، پیشرفته و کارآمد هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی BOSCH SMS8ZDI48 با رده انرژی +++A ظرفشویی سری 8 است که علاوه بر طراحی فوق العاده از امکانات مناسبی نیز برخوردار است. این ظرفشویی دارای 3 سبد بوده که سبد بالایی از جنس پلاستیک مقاوم برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه می باشد. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است. برنامه های شستشو شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی آرام یا شبانه، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع و پیش شستشو می باشند. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، قابلیت تنظیم از راه دور HOME CONNECT ، برنامه جرم گیر و Vario Speed Plus vh را دارد.ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی 8zdi48 قابلیت استفاده با نصف ظرفیت است تا باعث کاهش مصرف آب و برق بدلیل ظروف کمتر از ظرفیت ظرفشویی شود. ویژگی Hygiene plus نیز موجب شستشوی بهداشتی شده و باکتری های ظروف را از بین میبرد. فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند ، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن ، آب مصرف می نماید. ظرفشویی بوش قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سنسور DosageAssist میزان مواد شوینده و آب مصرفی را نسبت به کثیفی کنترل می نماید. توسط سیستم ضد نشت ، در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552W با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا 15 نفر ازجمله دستگاه‌هایی است که مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. استفاده از ماشین‌های ظرفشویی با ظرفیت بالا در مهمانی‌ها به کمک شما می‌آیند. صدای کم 44 دسی‌بلی این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها هم بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود و از نظر میزان نمودار مصرف انرژی در رده A++ قرار می‌گیرد. این ظرفشویی مجهز به 8 برنامه شستشوی اصلی و 3 برنامه‌ی انتخابی اضافه شستشو است. برنامه‌های شستشوی متنوع ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552W برای تمیز کردن انواع ظروف کاربرد دارد. فضای داخلی این ماشین ظرفشویی از 3 سبد جداگانه برای ظروف و 1 سبد مجزا برای قاشق و چنگال تشکیل‌ شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا ظروف خود را از هم تفکیک کرده و منظم در ماشین بچینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-K351S محصولی از شرکت جی پلاس است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکا ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل ۱۳ نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-K351S دارای ۵ برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین لباسشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است. گفتنی است در این محصول سبدی مجزا برای قاشق و چنگال تعبیه شده و سبد میانی در این مدل قابلیت تغییر ارتفاع دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک ماشین ظرف‌شویی با کیفیت می‌گردید ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9005 با طراحی و کیفیت بالای یکی از گزینه‌های شماست. این ماشین ظرفشویی مبله ظرفیتی دارد که می‌تواند بشقاب و لیوان استفاده شده توسط 12 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. این ماشین برای افرادی که مهمانی‌های خانوادگی متعددی دارند بسیار انتخاب مناسبی است. الگانس با امکانات بسیاری برای این مدل نعبیه کرده است. ماشین‌ظرفشویی مدل EL9005 محصولی با کیفیت از برند معتبر الگانس است. است الگانس برندی معتبر است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقضا شده است. این محصول برای استفاده یک خانواده 12 نفره کافی است . گروه آن مبله است و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌تان قرار دهید. این مدل امکان شست‌وشوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک خانواده 12 نفره دارد.این مدل از کیفیت بالایی، مانند باقی محصولات الگانس برخوردار است. یکی از دغدغه‌های خریداران ماشین‌های ظرفشویی رومیزی پر کردن تمامی ظرفیت آن است. با استفاده از این مدل دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد. این مدل در ابعاد گنجایش،  پهنا 600 میلی متر، عمق 600 میلی متر و ارتفاع  850 میلی متر طراحی شده است. این مدل دارای محفظه داخلی استیل است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 7 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 7 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌تان نحوه شستشو و کار ماشین‌ظرفشویی الگانس مدل EL9005 را مشخص می‌کنید. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده است. EL9005 دارای امکانات ویژه‌ای مانند نمایشگر میزان کسری نمک و مایع است که با درنظر گرفتن کیفیت ساخت و این امکانات می‌توان این محصول را از شاخص‌ترین محصولات این گروه کالایی دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وی یو مدل VALZ-14FGW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات لوازم خانگی وی یو، با 30 سال سابقه درخشان جهانی ، یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی در سطح دنیاست. کیفیت ، ظرافت، زیبایی و برخورداری از استانداردهای کیفیتی وجه تمایز خاص محصولات وی یو با سایر برندهاست. استفاده از ماشین های ظرفشویی گام مهمی در صرفه جویی و مصرف بهینه آب است .ماشین ظرفشویی VALZ-14FG نیز علاوره بر طراحی زیبا، دارای پنل کاربری آسان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15620.ESC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می پردازد . وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد . این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه ) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می کند . این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است . ماشین ظرفشویی وست پوینت تحت لیسانس فرانسه ،با ظرفیت 15 نفر و سه سبد برای گنجایش بیشتر و مصرف انرژى +A یکى از بهترین کالاهاى موجود در بازار ایران است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15620.EC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می پردازد . وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد . این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه ) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می کند . این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است . ماشین ظرفشویی وست پوینت تحت لیسانس فرانسه ،با ظرفیت 15 نفر و سه سبد برای گنجایش بیشتر و مصرف انرژى +A یکى از بهترین کالاهاى موجود در بازار ایران است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی آ ا گ مدل FFB 83836 PM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی های آاگ علاوه بر مزیت های طراحی فیزیکی نسبت به سایر برندها در قسمت نرم افزاری (یعنی برنامه های شستشو) نیز مزیت های منحصر به فردی را تولید کرده است. یکی از برنامه های منحصر به فرد آاگ برنامه ProZone است. شاید شنیده یا دیده باشید که ظروف کریستالی بعد از چندین بار شستشو در ماشین های ظرفشویی کیفیت و شفافیت اولیه خود را از دست میدهند ، دلیل این موضوع شستشوی ظروف کریستالی به همراه ظروف پرچرب مانند قابلمه در یک برنامه است. وقتی ما ظروف کریستالی را با ظروف پرچرب را با هم در ماشین ظرفشویی قرار می‌دهیم ، ماشین ظرفشویی به دلیل وجود ظروف پرچرب دمای آب را بالا می‌برد و همین دمای بالای آب، شفافیت ظروف کریستالی را از بین می‌برد. در ماشین های ظرفشویی آاگ با وجود برنامه ProZone این مشکل حل شده است، در این برنامه دمای شستشوی سبد پایینی بین 55 تا 65 درجه است که ما ظروف پرچرب را در این سبد بارگیری می کنیم و دمای شستشوی سبد بالا بین 40 تا 50 درجه است که ظروف کم چرب (ظروف کریستالی) را نیز در این سبد می‌چینیم. پس با وجود این برنامه دمای شستشوی دو طبقه متفاوت خواهد بود و در نهایت کیفیت ظروف نیز حفظ شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی یونیوا مدل DC-35W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی یونیوا 14 نفره مدل D35-P15 رنگ سیلور تحت لیسانس انگلستان با طراحی مبله. با صفحه دیجیتال بزرگ حداکثر ظرفیت فضای داخلی بر اساس استاندارهای رایج بازار برابر است با 15 که معادل 14 نفره است. ماشین ظرفشویی سه طبقه یونیوا با 3 سبد مخصوص امکان قرار دادن ظروف مختلف با اندازه و ابعاد مختلف را فراهم نموده است. دو عدد آبپاش بازویی در کف و میانه دستگاه قرار گرفته تا به صورت برابر و باحداکثر کیفیت، آب در تمام زوایا به سمت ظروف اسپری شود و کثیفی در هیچ بخشی از آنها باقی نماند. در سبد بالایی می توانید سرویس کارد و چنگال را قرار دهید و در دو سبد دیگر نیز ظروف کوچک و بزرگ را قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP8-3803A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی ازجمله وسایل مهم و پرمصرف در آشپزخانه است که به صرف انرژی و وقت کمتر برای شستن ظروف کمک می‌کند. ماشین ظرف‌شویی «مایدیا» مدل «WQP8-3803A» یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت این برند است. ابعاد نسبتا کوچک این ماشین ظرف‌شویی استفاده‌ی رومیزی از آن را ممکن کرده است و برای کسانی که دچار مشکل کمبود جا هستند یا تعداد ظروف خیلی زیادی برای شستن ندارند، انتخابی ایدئال است. به‌طورکلی این دستگاه به خانواده‌هایی با جمعیت متوسط توصیه می‌شود. این مدل گنجایش شستن ظروف 8 نفر را در هر بار روشن‌شدن دارد. مصرف انرژی دستگاه نسبتا کم و از رتبه‌ی A+ برخوردار است. علاوه‌براین، در هر سیکل شست‌وشو فقط 8 لیتر آب استفاده می‌شود که نسبت به مقدار آب مصرفی در شست‌وشوی دستی بسیار بهینه است. این مدل مجهز به یک قفسه‌ی مخصوص بشقاب و ظروف بزرگ و یک نیم‌طبقه‌ی مخصوص قاشق و چنگال است. در قسمت بالایی بدنه‌ی دستگاه یک پنل افقی تنظیمات تعبیه شده است. از طریق این پنل دسترسی و اعمال تنظیماتی همچون تعیین زمان شست‌وشو، انتخاب زمان شست‌وشو و... صورت می‌گیرد. تعداد 7 برنامه‌ی شست‌وشو در این مدل وجود دارد که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند هر کدام را انتخاب کند. یک نمایشگر دیجیتال LED نیز در میانه‌ی این پنل وجود دارد که کار با دستگاه را آسان کرده است. این مدل همچنین مجهز به سیستم تاخیری زمان شروع کار است که تا 24 ساعت می‌تواند زمان شست‌وشو را به تاخیر بیندازد. علاوه‌براین سیستم تمیزکننده‌ی SelfClean برای این ماشین ظرف‌شویی در نظر گرفته شده است. مایدیا یک شرکت بزرگ و بین‌المللی است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته جایگاه مناسبی در بازار لوازم خانگی برای خود دست و پا کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر هنگام مهمانی از شستن ظروف فراری هستید و همیشه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، شما نیاز به یک ماشین ظرف‍‌شویی با کیفیت دارید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی مبله ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط 12 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. ابعاد دستگاه امکان استفاده آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد. ماشین‌ظرفشویی مدل EL9003 محصولی با کیفیت از برند معتبر الگانس است. است الگانس برندی معتبر است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقضا شده است. این محصول برای استفاده یک خانواده 12 نفره کافی است . گروه آن رومیزی است و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌تان قرار دهید. این مدل امکان شست‌وشوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک خانواده 12 نفره دارد.این مدل از کیفیت بالایی، مانند باقی محصولات الگانس برخوردار است. یکی از دغدغه‌های خریداران ماشین‌های ظرفشویی رومیزی پر کردن تمامی ظرفیت آن است. با استفاده از این مدل دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد. این مدل در ابعاد گنجایش،  پهنا 600 میلی متر، عمق 600 میلی متر و ارتفاع  850 میلی متر طراحی شده است. این محصول دارای دارای دو طبقه مجزا  است. این مدل دارای محفظه داخلی استیل است. ماشین‌های ظرف‌شویی در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کنند. رده مصرف انرژی این محصول  A+ است. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 6 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 6 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌تان نحوه شستشو و کار ماشین‌ظرفشویی الگانس مدل EL9003 را مشخص می‌کنید.

پیش درآمد

بعد از هر مهمانی یکی از بزرگترین دغدغه‌ها جمع شدن ظروف نشسته است.شستن ظروف می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. در کنار هدر رفتن زمان این کار بسیار خسته کننده است.‌ در آشپزخانه‌ها حجم کارهای روزانه بسیار زیاد است و این کارها با گذشت زمان می‌تواند طاقت‌فرسا شود. جدا از این حس برخی از کارها می‌تواند در دراز مدت برای سلامتمان مضر باشد. یکی از این کارها شستن ظروف است. حتما شما هم با این مورد مواجه شده‌اید، بعد از مهمانی خانوادگی باید زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظروف کنید و علاوه بر خستگی، تماس مستقیم مایع شستشو و آب در دراز مدت به دستانتان آسیب وارد می‌کند. این آسیب‌ها می‌تواند پوست پوست شدن دست و یا زبری و حتی حساسیت باشد. ماشین ظرفشویی برای تمامی خانواده‌ها کالایی بسایر مهم و پر استفاده‌ای است. داشتن یک ماشین‌ظرفشویی با کیفیت می‌تواند در مهمانی‌ها بسیار کارآمد باشد.

تاریخچه

اختراع ماشین ظرفشویی به سال 1886 برمیگردد. در آن سال یک خانم به نام ژوزفین کوچران، این وسیله را اختراع می کند . او به این دلیل که مهمانی‌های زیادی را برگزار می‌کرد کمبود این دستگاه را در محیط آشپزخانه حس کرد.و تصمیم گرفت چنین دستگاهی را اختراع کند. ماشین کوچران یک ماشین ظرفشویی دستی بود. قبل از همه‌گیر شدن الکتریسیته ، او اقدام به تاسیس یک شرکت برای تولید ابزار آشپزخانه کرد. ماشین های ظرفشویی دیگری توسط شرکت های بخار طراحی برای رستوران ها طراحی شده. آنها معمولا با عبور دادن  ظروف کثیف از آب گرم و با استفاده از یک نوار یا یک سبد چرخشی کار می‌کردند. تا دهه 1950، ماشین‌های ظرفشویی برای استفاده عموم مردم نبودند، با گذشت زمان و ارزان‌تر شدن این محصول،کم‌کم استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی در میان مردم رایج شد. امروزه با پیشرفت فناوری ماشین‌های ظرف‌شویی به سه دسته تقسیم می‌شوند. ماشین ظرفشویی توکار؛ بخش عمده‌ای از کسانی که ماشین‌های ظرفشویی توکار را انتخاب می‌کنند دنبال ایجاد تغییر در آشپزخانه و داشتن آشپزخانه‌ای بسیار مدرن هستند. این مدل‌ها فضای بسیار کمتری را نسبت به مدل‌های مبله اشغال می‌کنند. به طور معمول ماشین ظرفشویی توکار را زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها نصب می‌کنند.این مدل برای افرادی که فضای کمی دارند انتخاب مناسبی است. ماشین ظرفشویی رومیزی؛ این مدل روی کابینت و نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه جای می‌گیرد و به‌راحتی امکان جابه‌جایی دارد. این مدل بیشتر مناسب یک خانواده کوچک است که زیاد اهل مهمانی‌ دادن‌های پر‌جمعیت نیستند. مزیت این نوع ماشین ظرفشویی این است که سریع پر می‌شود و قیمتش هم از انواع دیگر این کالا، ارزان‌تر است و نهایتا ماشین ظرفشویی ایستاده؛ این مدل پرطرفدارترین مدل ماشین ظرفشویی در بازار است و بیشتر مناسب خانواده‌هایی است که مهمانی‌های بزرگی برگذار می‌کند یا آن دسته افرادی است که ترجیح می‌دهند ظرف‌های نشسته خود را از صبح تا شب داخل ماشین بگذارند و فقط یک‌بار در طول روز از آن استفاده کنند. هنگام خرید این ماشین‌ها، بهتر است انواعی را انتخاب کنید که قابلیت شست‌وشوی نصف ظرفیت را دارند. این بدان معناست که با پر کردن نصف ظرفیت ماشین، ظرف‌ها با مصرف آب و شوینده کمتری شسته خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

طراحی و امکانات

یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت الگانس ، ماشین‌ظرفشویی مدل EL9003 است.این کالا یک ماشین‌ظرفشویی مبله است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مدل برای استفاده یک خانواده که مهمانی‌های پر جمعیت می‌گیرند گزینه مناسبی است. شما با خرید این کالا یک ماشین ظرف‌شویی با کیفیت و زیبا ساخت شرکت الگانس خواهید داشت. این مدل با کیفیت بالا در ساخت و رعایت استاندارد‌های جهانی، یک کالا با ماندگاری و دوام بالا است. شایان ذکر است الگانس برندی با کیفیت است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. جدا از بحث کارایی، طراحی بسیار زیبایی برای این مدل دیده می‌شود. ماشین‌های ظرف‌شویی به دلیل سایز، در آشپزخانه و خانه بسیار به چشم می‌آید. با داشتن این ماشین زیبایی آشپزخانه‌تان چندین برابر می‌شود و به راحتی این محصول با باقی لوازم آشپزخانه شما ست می‌شود. از نظر کارایی در وحله اول باید بدانید ابن ماشین از نوع مبله است. برای افرادی که فضای بزرگی دارند و مصرف ظروف بالایی دارند این مدل توصیه می‌شود. این ماشین قابلیت گنجایش آن 600 میلی‌متر پهنا؛ 600 میلی‌متر عمق و 850 میلی‌متر ارتفاع است. این ابعاد برای 12 نفر کافی است. یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها میزان مصرف برق زیاد و سرسام آور ماشین‌های ظرفشویی است اما ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 با داشتن نمودار مصرف A+ ، 10% از مدل A بهینه‌تر است. این استاندارد موجب شده است استفاده از این کالا به‌صرفه باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی کصرف می‌شود. این دستگاه دارای محفظه داخلی استیل است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 6 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت شما را تامین می‌کند.

این مدل دارای امکانات کارآمد بسیاری است یکی از این امکانات،  قابلیت اضافه کردن ظروف در حین شست و شو است. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 6 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد. یکی از امکانات این مدل  برنامه شست و شوی ۶۰ دقیقه ای است. یکی از قابلیت‌های این مدل برنامه میوه‌شور است با استفاده از این برنامه شما نه تنها قادر به شستن ظرف‌ها، بلکه می‌توانید میوه‌هایتان را هم با کمک این مدل شستشو دهید. این ویژگی کار شما را بسیار آسان می‌کند و در نهایت دستانتان کمترین تماس را با آب و مواد شوینده خواهد داشت. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 دارای نشانگر کسری نمک و مایع است. برای افرادی که به دنبال تهیه ماشین ظرفشویی با کیفیت و مبله هستند، این مدل گزینه مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463NS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3206BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «مایدیا» مدل «WQP6-3206BS» یکی از محصولات خوش‌ساخت کاربردی این برند است. ابعاد نسبتا کوچک این ماشین ظرف‌شویی استفاده‌ی رومیزی از آن را ممکن کرده است و برای کسانی که دچار مشکل کمبود جا هستند یا تعداد ظروف کمی برای شستن دارند، انتخابی ایده ال است. این مدل گنجایش شستن ظروف 6 نفر را در هر بار روشن‌شدن دارد. مصرف انرژی دستگاه نسبتا کم است و از رتبه‌ی A+ برخوردار است. علاوه‌براین میزان 6.5 لیتر آب در هر سیکل شست‌وشو استفاده می‌شود که نسبت به مقدار آب مصرفی در شست‌وشوی دستی بسیار بهینه است. این مدل مجهز به یک قفسه‌ی مخصوص بشقاب و ظروف بزرگ و یک نیم‌طبقه مخصوص قاشق و چنگال است. تعداد هفت برنامه‌ی شست‌وشو در این مدل وجود دارد که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند هر کدام را انتخاب کند. یک نمایشگر دیجیتال LED نیز در میانه‌ی این پنل وجود دارد که کار با دستگاه را سهولت بخشیده است. این مدل همچنین به سیستم تاخیری زمان شروع کار مجهز است که می‌تواند تا 24 ساعت به تاخیر انداخته شود. علاوه‌براین سیستم تمیزکننده‌ی SelfClean برای این ماشین ظرف‌شویی در نظر گرفته شده است. مایدیا یک شرکت بزرگ و بین‌المللی است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته برای خود جایگاه مناسبی در بازار لوازم خانگی دست و پا کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «ال ‌جی» (LG) مدل «DC45» را با ظاهر خاص، بدنه‌ی مقاوم، مصرف انرژی بسیار پایین به همراه صدای بسیار کم طراحی کرده‌اند. این محصول 14 نفره‌ی 168 پارچه که در طبقه‌بندی رنگی تیتانیوم قرار می‌گیرد، با نمودار مصرف انرژی A++، متوسط مصرف9 لیتر آب در هر شست‌وشو و میزان صدای 43 دسی‌بل تولید شده است. همچنین این محصول دارای دکمه‌ی لمسی، قفل کودک و شش برنامه‌ی شست‌وشوست. از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول می‌توان به حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY (جهت شست‌وشوی کریستال)، اشعه‌ی ماوراءبنفش (UV)  جهت ازبین‌بردن باکتری‌ها تا 99.9%، برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی با نصف ظرفیت، جت پمپ مجهز به فناوری اینورتر (Inverter Direct Drive )، سیستم خشک‌کن  Hybrid، شست‌وشوی بسیار داغ، صفحه‌نمایش  LED، طبقه‌ی مجزا برای قاشق و چنگال، قابلیت شست‌وشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی‌متر، مجهز به دکمه‌ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه، مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار  (Smart Diagnosis System)، مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف  (Soil Sensor)، موتور بدون تسمه (Direct Drive)، شست‌وشوی بسیار داغ و طبقه‌های با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد. در نظر داشته باشید که شرکت  LG، یکی از برندهای معتبر‌ و شناخته‌شده‌‌ی موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

شست‌وشو با بخار

تکنولوژی TrueSteam یا بخارشوی تعبیه‌شده در این ماشین‌ظرف‌شویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قراردادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. TrueSteam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیزکردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قراردادن DC45 روی برنامه‌ی بخارشور می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.

چگونگی کارکرد ماشین

موتور اینورتر دایرکت‌درایو این ماشین ظرف‌شویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

سبد هوشمند

ال‌جی در طراحی این ماشین ظرف‌شویی سبدهایی با قابلیت جابه‌جایی تعبیه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید طبق چینش ظروف سبدها را تنظیم کرده و فضای کافی را برای قراردادن انواع ظروف فراهم شود. درنتیجه مقدار بیشتری از ظروف در آن قابل‌شست‌وشو هستند. هنگام قراردادن ظروف داخل سبدها به این امر توجه داشته باشید که باید آب و مواد شونده به سطح تمامی ظروف برسد؛ چراکه درصورت قراردادن اشتباه ظرف بخشی از آن تمیز نمی‌شود.

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ظرفشویی با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی موردنیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین‌ظرف‌شویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

فضای بیشتر با مصرف انرژی کم

بازدهی انرژی در این ماشین لباسشویی بسیار زیاد است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. این موتور با کنترل مصرف انرژی باعث می‌شود تمامی انرژی مصرف‌شده صرف کارکرد اصلی آن شود. همچنین به دلیل ابعاد کوچک این موتور، فضای بسیار کمی توسط آن اشغال می‌شود و نسبت به مدل‌های مشابه، جای بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر هنگام مهمانی از شستن ظروف فراری هستید و همیشه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، شما نیاز به یک ماشین ظرف‍‌شویی با کیفیت دارید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی رومیزی ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط 8 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. ابعاد دستگاه امکان استفاده آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد. ماشین‌ظرفشویی مدل WQP8-3802B محصولی با کیفیت از برند معتبر الگانس است. است الگانس برندی معتبر است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقضا شده است. این محصول برای استفاده یک خانواده 8 نفره کافی است . گروه آن رومیزی است و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌تان قرار دهید. این مدل امکان شست‌وشوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک خانواده 8 نفره دارد.این مدل از کیفیت بالایی، مانند باقی محصولات الگانس برخوردار است. یکی از دغدغه‌های خریداران ماشین‌های ظرفشویی مبله پر کردن تمامی ظرفیت آن است. با استفاده از این مدل دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد. این مدل در ابعاد گنجایش،  پهنا 550 میلی متر، عمق 550 میلی متر و ارتفاع  590 میلی متر طراحی شده است. این محصول دارای دارای دو طبقه مجزا  است. این مدل دارای محفظه داخلی استیل است. ماشین‌های ظرف‌شویی در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کنند. رده مصرف انرژی این محصول A+ است. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 7برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 7حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌تان نحوه شستشو و کار ماشین‌ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802Bرا مشخص می‌کنید. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441W با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا 14 نفر ازجمله دستگاه‌هایی است که مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. استفاده از ماشین‌های ظرفشویی با ظرفیت بالا در مهمانی‌ها به کمک شما می‌آیند. صدای کم 46 دسی‌بلی این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها هم بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود و از نظر میزان نمودار مصرف انرژی در رده A++ قرار می‌گیرد. این ظرفشویی مجهز به 6 برنامه شستشوی اصلی و 3 برنامه‌ی انتخابی اضافه شستشو است. برنامه‌های شستشوی متنوع ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441W برای تمیز کردن انواع ظروف کاربرد دارد. فضای داخلی این ماشین ظرفشویی از 2 سبد جداگانه برای ظروف و 1 سبد مجزا برای قاشق و چنگال تشکیل‌ شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا ظروف خود را از هم تفکیک کرده و منظم در ماشین بچینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی ال جی مدل DC35 ، یک محصول باکیفیت و کارآمد است. امروزه ماشین‌های ظرف‌شویی جزیی از وسایل ضروری منازل شده‌اند. این ماشین در رده ماشین ظرف‌شویی‌های مبله دسته‌بندی می‌شود و ظرفیت آن 14 نفره است. میزان مصرف انرژی این دستگاه بسیار پایین بوده و توانسته این محصول باکیفیت را در رده A++ قرار دهد. ماشین ظرف‌شویی ال جی مدل DC35 برای هر بار شستشو تنها به 10 لیتر آب نیاز دارد. این محصول دارای دو سبد برای قرارگیری ظروف است. در سبد پایین بشقاب و ظروف بزرگ و بلند قرارگرفته و در سبد یا طبقه بالا لیوان و استکان‌ها جای می‌گیرند البته می‌توان با انتخاب برنامه نصف ظرفیت، تنها طبقه پایینی را مورد شستشو قرار داد تا صرفه‌جویی بیشتر شود. گنجایش بالای این دستگاه که تا 168 پارچه ظرف و لیوان را در خود جای می‌دهد کمک بزرگی به افراد است تا پس از برگزاری میهمانی‌هایشان برای شستن ظروف وقت نگذارند و استراحت کنند. سیستم خشک‌کن هیبرید  و برنامه Cool Dry  به خشک‌کردن سریع و بهتر ظروف کمک می‌کند. محل قرار دادن قرص ظرف‌شویی یا اضافه کردن پودر ماشین ظرف‌شویی و جلا دهنده بر روی در و سمت داخلی آن قرار دارد. کیفیت بالای عملکرد و ساخت این دستگاه آن را به یکی از محبوب‌های ال جی بدل کرده است. استریلیزه کردن با شستشو در دمای 80 درجه سانتی گراد هم از مزایای این ماشین ظرف‌شویی محسوب می‌شود. ال جی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید و عرضه‌کنندگان محصولات لوازم‌خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته‌شده است.

طراحی و ساخت

ماشین ظرفشویی DC35 به شکل مبله طراحی شده است. این نوع ماشین‌های ظرفشویی به نسبت مدل‌های رومیزی به فضای بیشتری نیاز دارند و به طبع از ظرفیت بالاتری هم برخوردارند. بیشتر این ماشین‌ها دارای اندازه‌ی استانداردی هستند و کابینت‌سازها نیز با در نظر گرفتن همین موضوع فضای خالی مشخصی را برای قرار دادن آن‌ها بین کابینت‌ها در نظر می‌گیرند.

سبدهای قابل‌تنظیم Smart Rack

سبدهای داخلی این محصول به صورت قابل تنظیم تولید شده‌اند. بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود و شست‌و‌شوی ظروف گوناگون سبدها را تنظیم کرده و نسبت به شستن آن‌ها اقدام کنید. در این مدل از ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی طبقه‌ای جداگانه برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده و می‌توان سبدهای آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که ظروف بزرگ و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر را درن آن قرار داد.

میزان صدا

      این ماشین ظرفشویی در زمان کارکردن، صدایی در حدود 43 دسی‌بل تولید می‌کند که باعث می‌شود در رده ماشین‌های ظرفشویی کم‌صدا قرار بگیرد. در واقع موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive) این دستگاه به همراه المان‌های کاهش صدای که در آن کار شده، باعث می‌شود تا این محصول صدایی کم داشته باشد و صدای آن در زمان‌های مختلف مزاحمتی ایجاد نکند.

مصرف انرژی

      این ماشین ظرفشویی ال جی توانسته براساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A+++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد که این محصول نیز در رده سقف مصرف بهینه انرژی قرار دارد. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد که باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)

      برای افزایش بهینه‌ بودن این دستگاه، ال‌جی از سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor استفاده کرده است. با استفاده از این سنسور دستگاه می‌‎تواند میزان کثیفی ظروف را تعیین کند. سپس بر اساس این میزان، دستگاه به صورت خودکار زمان مورد نیاز برای شست‌وشو، دما و تعداد دفعات آب‌کشی را تعیین می‌کند که در نتیجه مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب را در پی دارد.

موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)

      گفتیم که یکی از دلایل کم‌صدا بودن این محصول استفاده از موتور بدون تسمه است. در واقع این موتور به دلیل اجزای کمتری که به نسبت موتورهای تمسه‌دار دارد، صدای کمتری از خود تولید می‌کند. این موتور همچنین به نسبت موتورهای تسمه‌دار مصرف کمتر و عملکرد بهینه‌تری هم دارد که باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن مصرف برق چندان زیاد نباشد.

سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)

    این سیستم یکی از مناسب‌ترین راه‌حل‌ها برای خشک کردن ظروف است. در واقع در این سیستم خشک کردن، در آخرین دور آب‌کشی بر روی ظروف از آب داغ استفاده می‌شود که این آب داغ بر روی محفظه داخلی ماشین که سرد است به صورت قطراتی ظاهر می‌شود و به خروجی آب راه پیدا می‌کند. در همان زمان یک فن داخلی نیز در داخل دستگاه به کار افتاده و به انجام بهتر این پروسه کمک می‌کند. به این دلیل که در این سیستم خشک کردن نیازی به المنت حرارتی و گرما نیست، در نتیجه چنین ماشین‌هایی مصرف برق کمتری هم دارند.

سیستم عیب یاب هوشمند

یکی دیگر از امکانات این مدل از ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی برخورداری از سیستم عیب‌یاب هوشمند است که پیش از این در محصولات دیگر ال‌جی همچون یخچال‌ها شاهدش بودیم. با استفاده از این ویژگی می‌توانید بدون نگرانی و بدون صرف هزینه‌ای خاص از مشکل ماشین ظرفشوییتان اطلاع پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

در نتیجه

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35 مصرف انرژی بسیار خوب و مناسبی دارد. این ویژگی در کنار دیگر قابلیت‌های خوبی مانند گزینه‌ی سیستم عیب‌یاب هوشمند، موتور بدون تسمه با صدای کم، سنسور تشخیص میزان کثیفی، سیستم پیشرفته خشک کردن Hybrid Dry، سبدهای قابل تنظیم، سیستم بخارشوی و 6 برنامه شست‌و‌شو این مدل از ظرفشویی‌های ال‌جی را به محصولی باکیفیت تبدیل کرده که می‌تواند انتخاب اول بسیاری از کاربران باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری جدید ظرفشویی های ال جی با تکنولوژی QuadWash که به واسطه طراحی منحصر به فرد و بعلاوه شکل نازل پایین، پاچش آب را از تمام زوایا و به گونه ای اعمال میکند که تمام گوش و کنار ظروف از هر نوعی به سریعترین ، کم مصرف ترین و بهترین شیوه ممکن شستشو شود، وجود برنامه Turbo در این دستگاه سبب شده تا‌یک سیکل کامل شستشو برای ظروف کثیف را تنها در 59 دقیقه و به کمک Quadwash به بهترین و سریعترین نحو انجام دهد، سنسور تشخیص کثیفی ظروف، شستشو با قدرت پاچش آب دوگانه در سبد بالا و پایین، ضد عفونی و استریلیزه کردن ظرف ها از طریق آبکشی با آب داغ، شستشوی بسیار سریع در 34 دقیقه، برنامه شستشو برای ظروف حساس تنها بخشی از امکانات کاربردی این دستگاه است. بدنه داخلی تمام استیل و ضد زنگ، کشو های هوشمند با قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی جدید جهت چیدمان بسیار راحت و بهینه ظروف از دیگر ویژگی های ظرفشویی های سری XD ال جی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا