خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید چای ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چای ساز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راستش را بخواهید امروزه نوشیدنی های گرم زیادی وارد فرهنگ خورد و خوراک ما ایرانیان شده است که البته هیچ کدام نتوانسته اند جای چای را نزد ما ایرانی ها بگیرند و همچنان ملت ایران به دنبال این هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن به یک چای خوش رنگ و خوش طعم و تازه دم دست پیدا کنند. برای این موضوع بهترین راه خرید چای ساز است که اصلا هم از پروسه عجیب و پیچیده ای برخوردار نیست، تنها کافی است برای انتخاب یک چای ساز مناسب و باکیفیت به چند نکته ساده توجه نمود.

چای‌ ساز چیست؟

چای ساز وسیله‌ای کاملا برقی است و برای آماده سازی و گرم نگه داشتن چای از آنها بهره برده می‌شود. معمولا فناوری و تکنولوژی این دستگاه خیلی بالا نیست. به طور کلی از دو بخش تشکیل شده است: کتری و قوری. درون کتری این وسیله المنتی وجود دارد که آب را گرم می‌نماید.

فواید استفاده از دستگاه چای‌ساز

  • نسبت به کتری و قوری های معمولی، آب را در مدت زمان بسیار کوتاهی به نقطه‌ی جوش می‌رساند.
  • در مقایسه با کتری و قوری‌های روگازی که گاز زیادی را مصرف می‌کنند، مصرف برق این مدل بسیار پایین می‌باشد.
  • به دلیل وجود تفاله گیر در قوری، شست‌و‌شو و خارج کردن تفاله‌های چای از آن بسیار راحت خواهد بود.
  • به راحتی درون کابینت جای می‌گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  • می‌توانید از چای ساز به عنوان وسیله‌ای برای چیدمان آشپزخانه‌تان استفاده کنید.
  • به دلیل قابلیت گرم نگه داشتن چای، به راحتی می‌توانید برای چند بار از چای آماده شده، نوش جان کنید.

انواع چای ساز‌

چای ساز دم‌آور: این مدل از چای ساز‌ها برقی می‌باشند و شکل ظاهری آنها چیزی شبیه به کتری و قوری‌های روگازی است. چون در این دسته از چای سازهای برقی هم قوری روی کتری قرارمی‌گیرد و چای آرام آرام با گرمای کتری که به قوری منتقل می‌شود، دم می‌کشد. عطر و طعم چایی که در این مدل از چای ساز ها آماده می‌شود درست شبیه دم کشیدن چای بر روی گاز است. پس اگر چای خور ماهری هستید و تفاوت طعم چای حاضر شده بر روی گاز را با چای ساز برقی متوجه می‌شوید، به سراغ خرید این مدل بروید.
چای ساز دارای پایه: در این مدل از چای سازها، قوری و کتری در کنار یکدیگر و بر روی پایه یا استندی قرار گرفته‌اند. در نتیجه هر دوی آنها از طریق برقی که صفحه‌ی نگهدارنده به آنها وارد می‌کند، کار خواهند کرد. برخی از این مدل‌ها دارای درجه‌ی تنظیم، فناوری فیلتر قوری، تایمر و… هستند. بدیهی است که هرچه امکانات بیشتری داشته باشند، قیمت آنها هم بالاتر می‌رود.
چای ساز فاقد قوری: جالب است بدانید که بعد از تولید این مدل از چای سازهای برقی، خیلی با استقبال مصرف کنندگان مواجه نشد. چراکه عملکرد پایینی دارد و چای بی‌کیفیتی را آماده می‌کند. حجم چای آماده شده در آن هم بسیار کم است و بیشتر برای زندگی مجردی و دانشجویی کاربرد دارد. در نتیجه می‌توان گفت اگر به سراغ خرید چایساز فاقد قوری نروید، بهتر است.

نکات مهم هنگام خرید چای ساز

  • مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در خرید چایساز مناسب، جنس و طراحی آن است. بدنه‌ دستگاه باید به‌خوبی طراحی شده‌ باشد و تا جای ممکن، نباید حرارت داخل چای‌ساز به بدنه منتقل شود.
  • دسته نگه‌دارنده‌ بدنه چای‌ ساز، از جنسی باشد که داغ نشود و تحمل حداکثر وزن چای‌ ساز را داشته‌ باشد. بسیاری از چای‌سازها، در اثر استفاده مداوم یا قرار گرفتن در معرض حرارت، می‌شکنند یا داغ می‌شوند و تغییر حالت می‌دهند.
  • نکته‌ بعد اینکه هنگام خرید، دقت کنید که میزان مصرف برق چای‌ ساز، در محدوده منطقی و مناسبی باشد. معمولا چای‌سازها در محدوده‌ ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات مصرف برق دارند. دقت کنید که این عدد بیشتر از این محدوده نباشد تا هزینه برق مصرفی‌تان افزایش پیدا نکند.
  • اگر انتخاب نهایی‌تان در جنس چای‌ ساز، استیل است، دقت کنید که حتما ضدزنگ و ضدرسوب باشد؛ اگر پس از استفاده از چای‌سازتان با مشکل چربی بستن روی آب مواجه شدید، چندبار با سرکه و آب سرد، چای‌سازتان را بشورید تا از شر این مشکل رها شوید.
  • به‌یاد داشته ‌باشید که چای‌سازی مناسب است که حتما فیلتر آب و فیلتر داخل قوری داشته ‌باشد.
  •  هنگام خرید چایساز به فرورفتگی انتهای کتری نگاه کنید. این قسمت، مهم‌ترین قسمت چای‌ ساز است. این قسمت، رسانای چای‌ساز است که به برق متصل می‌شود تا به حرارت لازم برسد. دقت کنید که حتما رسانای کتری، فلزی باشد. رسانای پلاستیکی، کیفیت لازم را ندارد و مدت رساندن دمای آب به نقطه‌ جوش را طولانی‌تر می‌کند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید چایساز

نحوه نگهداری از چای ساز

  • برای افزایش عمر و بازدهی چای ساز خود بهتر است هیچگاه آن را در کنار اجاق گاز و دیگر وسایل گرمازای آشپزخانه تان قرار ندهید.
  • سعی کنید دوشاخه دستگاه را به پریز برقی بزنید که به محض ضرور بتوانید آن را به سادگی از منبع جدا نمایید.
  • برای پیچیدن سیم به دور دستگاه صبر کنید تا بدنه آن کاملا خنک شود.
  • در هنگام تعیین پارامترهای تعیین شده بر روی دستگاه با دکمه های آن به نرمی رفتار کنید.
  • از گذاشتن سریع و محکم کتری و قوری بر روی یکدیگر و در بر روی صفحه چای ساز که موجب خط افتادن آن می شود، اجتناب نمایید.
  • در صورت بروز مشکل و خرابی در دستگاهتان آن را به نمایندگی های مجاز برند محصولتان ارجاع دهید.
  • برای تمیز کردن چای ساز حتما آن را از برق خارج کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید چای ساز گفته شد، می توانید چای ساز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چایساز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز چای ساز فکر مدل روهمی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی این چای ساز از نوع سرهم بوده و قوری آن بر روی کتری قرار می گیرد.اما چیزی که این چای ساز را متفاوت کرده است کتری آن است که از جنس فایبر گلاس مخصوص و ضد رسوب است.ظرفیت کتری دراین مدل 2 لیتر بوده و می تواند ظرفیت مناسبی را برای آماده سازی چای در اختیار شما قرار دهد. چای ساز مدل BESTEA FAKIR دارای توان 1800 وات بوده و در کمترین زمان ممکن آب داخل آن خواهد جوشید. این محصول به سیستم خاموش شدن خودکار نیز مجهز است و در صورتی که آب داخل کتری کم باشد و یا بجوشد چای ساز به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. این چای ساز قابلیت گرم نگهدارنده دارد و می تواند پس از دم کشیدن چای آنرا به صورت گرم و اماده مصرف نگهدارد.برای این کار دکمه ای بر روی دسته ان در نظر گرفته شده است که با روشن کردن آن چایساز به صورت خودکار چای داخل قوری را گرم و آماده مصرف نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 280 CHINESE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چایساز میگل مدل GTS 280 با طراحی زیبا و منحصر به فرد و سیستم دم آوری خودکار وسیله ای فوق العاده جهت تهیه یک فنجان چای با حفظ عطر و طعم آن می باشد. سیسم ایمنی محافظت در برابر گرمای بیش از حد تعبیه شده در این دستگاه، سلامت آن را تضمین می کند. این محصول نسخه وارداتی این کالا می باشد که نسبت به نسخه ایرانی دارای کیفیت مونتاژ و کیفیت قطعات بهتری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز سوناشی مدل STT-08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز STT-08 سوناشی دارای کتری شیشه ای 1.8 لیتر و قوری شیشه ای یک لیتری. این مدل چای ساز از المنت مخفی بهره می برد به باعث دو چندان شدن زیبایی آن شده ، هنگام روشن بودن کتری با پخش نور آبی رنگ داخل آب زیبایی آن دو چندان شده که جلوه خاصی را به آن می دهد. کتری و قوری این چای ساز در کنار هم رو یک صفحه قرار گرفته اند که قوری گرم کن مخصوص خود را دارد و از طریق دکمه لمسی Mod امکان انتخاب حالت سرو چای یا قهوه وجود دارد.همچنین با لمس کردن دکمه بالا یا پایین می توان دما را کم یا زیاد کرد. نمایشگر روی پنل دمای آب را به صورت لحظه ای نشان می دهد و پایه بدون سیم و 360 درجه کتری ، کار کردن با آن را ایمن ، آسان تر و دستگاه را شکیل تر نشان می دهد. این چای ساز با داشتن کیفیت و قیمت مناسب و همچنین با داشتن گارانتی معتبر ارزش خریدمناسبی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز کورس مدل CTM1570 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز کورس مدل CTM1570 یک چای ساز روی هم دیجیتال با توان 2200 وات، قابل اعتماد و مطمئن برای دم کردن چای در سریع ترین زمان است. این چای ساز برقی دارای کتری 1.7 لیتری و قوری 1 لیتری است که قوری در بالای کتری قرار می گیرد و دم کردن چای با این مدل چای ساز روی هم، سریع تر از چای ساز کنار هم صورت می گیرد. زیرا بخار حاصل از جوش آمدن کتری به آرامی چای داخل قوری را دم می کند. جنس کتری و قوری چای ساز کورس از شیشه پیرکس باکیفیت است که برخلاف جنس استیل، چای فوق العاده خوش رنگ و خوش طعمی را فراهم می کند. یکی از ویژگی های مهم و ضروری چای ساز برقی، خاموش شدن خودکار پس از جوش است که باعث می شود به محض جوش آمدن، کتری در حالت گرم نگهدارنده قرار بگیرد و آب داخل کتری با دمای ملایم جوش بخورد و چای به آرامی دم بکشد. در نهایت اگر آب کتری تمام شود، چای ساز حس می کند و به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا به سیستم چای ساز آسیب وارد نشود و سال ها از این چای ساز بدون تعمیر و سرویس کردن به خوبی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز گوسونیک مدل HST-874 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «گوسونیک» مدل «HST-874» چای‌ساز ساده، باکیفیت و ارزان‌قیمتی است که از یک سیستم ایمنی با 3 سطح کارکردی بهره می‌برد: زمانی که آب جوش‌ می‌آید، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود؛ دستگاه کنترل‌کننده‌ی سرامیکی، در صورت خشک‌شدن آب کتری، از دستگاه محافظت می‌کند و دیگری اینکه در صورت داغ‌شدن بیش از اندازه‌، محافظ دستگاه به کار می‌افتد. حجم کتری این دستگاه 1.5 لیتر و حجم قوری آن 1.2 لیتر است و جنس کتری از استیل و جنس قوری از شیشه بوده و سینی این دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است. کف این دستگاه از جنس پلاستیک است؛ اما این مزیت را دارد که دیگر نگران شکستن بر اثر گرم و سرد شدن یا ضربه‌خوردن اشیا به آن نباشید. صفحه‌ی این دستگاه به‌راحتی و با هر پارچه‌ای تمیز می‌شود. درکل با توجه به ویژگی‌های کاربردی چای‌ساز گوسونیک مدلHST-874 می‌توان آن را یک گزینه‌ی مناسب برای هر خانه‌ای به‌شمار آورد. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی چای‌ساز گاسونیک مدل HST-874

چای‌ساز گاسونیک مدل HST-874 عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با قراردادن کتری و سپس قوری روی این صفحه و فشار دکمه‌ی خاموش/روشن دستگاه شروع به‌ کار می‌کند. توان این دستگاه حدود 1800 وات است و می‌توان به‌سرعت، آب را به جوش آورد. این دستگاه، صفحه‌ی گرم‌نگهدار دارد و مادامی که دستگاه روشن است و قوری روی قسمت مخصوص قرار دارد، چای داخل آن گرم باقی می‌ماند.

    کتری این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده است و این امر، عمر طولانی آن را تضمین می‌کند. ظرفیت کتری 1.5 لیتر است و از نظر ظرفیت در بازه‌ی نرمال محصولات این گروه کالایی قرار می‌گیرد. کتری دارای درپوش متصل است و برای جلوگیری از سوختن دست با بخار آب، هنگام بازکردن در کتری، یک دکمه روی دستگیره قرار گرفته است؛ همچنین با استفاده از قلاب کوچک قرارگرفته در قسمت لولای درپوش کتری، می‌توان در آن را باز کرد. یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه، روکش استیل قسمت داخلی در کتری است.

      قوری نیز از شیشه ساخته شده است و ظرفیت مناسبی دارد. داخل قوری یک تفاله‌گیر از استیل ضدزنگ وجود دارد. قوری دارای درپوش متصل است و برای جلوگیری از سوختن دست با بخار آب هنگام بازکردن در قوری، یک دکمه زیر دستگیره قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS290 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز فلر مدل TS290 با طراحی منحصر به فرد وینتیج دارای کتری از جنس شیشه آلمانی براق و کتری با بدنه استیل با ظرفیت 1.7 لیتر این چای ساز توانای تنظیم آب در سه مرحله 85 درجه 95 درجه و 100 درجه را دارد و همچنین از المنت استریکس برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 190 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز مدل GTS 190 از جمله بهترین چای ساز پرفروش و پرطرفدار از شرکت میگل است. این شرکت در طراحی این چای ساز به سادگی و زیبایی اهمیت فراوانی داده است و با نگاهی به این محصول می‌توان ادعا کرد که در محقق کردن این امر هم موفق بوده است. این چای ساز دارای یک کتری با ظرفیت 1.7 لیتر است. همچنین، قوری این چای ساز میگل از جنس شیشه دارای صافی توری استیل ضد زنگ است و این موضوع مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌این‌ترتیب چای به صورت صاف سرو می‌شود. لازم به ذکر است که گنجایش کتری چای ساز مدل GTS 190 معادل 1.7 لیتر و ظرفیت قوری آن معادل 1 لیتر است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه چای ساز مدل GTS 190 می‌توان به توان بالای کتری آن اشاره کرد و این موضوع سبب می‌شود تا بتواند در طول مدتی کوتاه حجم کامل آب درون خود را به جوش آورد. توان مصرفی این چای ساز 1900 وات است. بدنه‌ی دو جداره جهت جلوگیری از داغ شدن و آسیب رساندن هنگام تماس با پوست از ویژگی های منحصر به فرد این چای ساز است. لازم به ذکر است که دم آوری خودکار و وجود فیلتر استیل ضدزنگ داخل قوری از دیگر مشخصات بارز این چای ساز قلمداد می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش از جمله محصولات پرفروش و محبوب موجود در بازار بوده و توسط این برد با قدمت و مطرح تولید شده است. این دستگاه چای ساز دارای کتری استیل مدرج با ظرفیت 1.8 لیتر و مجهز به دستگیره پلاستیکی و درپوش پلاستیکی جدا شونده است. همچنین، یک قوری چینی با ظرفیت 0.7 لیتر مجهز به فیلتر با قاب پلاستیکی و مش فلزی برای این چای ساز در نظر گرفته شده است. کتری چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش دارای قابلیت چرخش 360 درجه کتری روی سینی دیجیتال است. از دیگر ویژگی‌های این چای ساز دو کاره می‌توان به برخورداری از پنل لمسی برای تنظیم کاربرد آن اشاره کرد. همچنین، این محصول دارای دستگیره در زیر سینی برای حمل راحت است که باعث می‌شود حمل و نقل جابجایی آن آسان باشد. لازم به ذکر است که قابلیت‌های دیگری اعم از سیستم ایمنی محافظت از قطعات الکتریکی در مقابل گرم شدن بیش از حد یا بدون آب کار کردن محصول، سیستم خاموش شدن خودکار گرم نگهدار قوری پس از یک ساعت جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش دمای چای درون قوری با رنج 50 تا 80 درجه سانتی‌گراد با قابلیت تنظیم در دو حالت قوری شیشه‌ای و قوری چینی در این دستگاه به چشم می‌خورند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS 286 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز مدل «TS 286» محصولی کارآمد و خوش‌ساخت از شرکت «فلر» است. کتری و قوری چای‌ساز طراحی شفافی دارند و از جنس شیشه ساخته شده‌اند. به این ترتیب به راحتی می‌توانید از میزان آب باقیمانده در دستگاه مطلع شوید. ظرفیت کتری چای‌ساز 2 لیتر است و گنجایش قوری آن به 800میلی‌لیتر می‌رسد. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند. با جداکردن فیلتر از قوری می‌توانید به راحتی قطعات دستگاه را تمیز کنید. با توجه به اینکه سیم دستگاه به پایه‌ی آن متصل است امکان جابه‌جایی راحت و آزادانه‌ی کتری وجود دارد؛ همچنین نوع طراحی دستگاه اجازه‌ی چرخش 360 درجه‌ی کتری را روی پایه می‌دهد و به این ترتیب افراد چپ‌دست هم در استفاده از دستگاه مشکلی نخواهند داشت. چای‌ساز مدل TS 286 به سیستم ایمنی مجهز است که در صورت اتمام آب داخل کتری، عملکرد دستگاه را متوقف می‌کند و به این ترتیب مانع از آسیب‌دیدن قطعات دستگاه می‌شود. این چای‌ساز مجهز به چراغ‌ نشانگر است که وضعیت کار دستگاه را به شما اطلاع می‌دهد. چراغ نشانگر در زمان جوش‌آوردن آب به رنگ قرمز و در وضعیت دم‌آوردن به رنگ آبی روشن می‌شود. فضای مخصوصی برای جمع‌آوری سیم زیر پایه‌ی کتری در نظر گرفته شده است که نگهداری دستگاه و جمع‌آوری آن را آسان‌تر کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز کرکماز مدل A850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چایساز با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ 18.10 و به رنگ قرمز، سبز و بژ تولید شده و علاوه بر استحکامی که دارد زیبایی خاصی به آشپزخانه شما خواهد بخشید و هنگام استفاده از آن بخاطر زیبایی ظاهری و کارایی منحصربفردش لذت خواهید برد. چایساز کرکماز مدل مدرنا کد A850 دارای توان مصرفی 1600 وات بوده اما با این حال در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی خواهد کرد. این چای ساز دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و هر گاه آب داخل کتری به درجه جوش برسد و یا مخزن آن بدون آب بماند دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شده و از صرف انرژی بیش از حد و یا آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری خواهد کرد. همچنین برای چای ساز کد A850 کرکماز سیستم گرم نگه دار طراحی شده و هنگامی که دستگاه را روی این حالت قرار دهید چای شما برای مدت طولانی تری گرم خواهد ماند. کتری چای ساز دارای 1.5 لیتر ظرفیت بوده و می توانید در هر بار استفاده تا 25 فنجان چای را آماده کرده و از مهمانهای خود با چای خوش رنگ و طعمی پذیرایی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز تفال مدل BJ201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی اجمالی چای ساز: چای ­ساز تفال مدل TEFAL BJ201 در رنگ مشکی با طراحی زیبا و کیفیت بالایی تولید شده است که توانسته است خریداران بسیاری را به سوی خود جلب نماید. در چای ­ساز قوری و کتری در این مدل به صورت عمودی روی هم قرار می­گیرند که این مدل برای کسانی که دم کشیدن چای روی بخار آب را به شیوه سنتی می پسندد، بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز دلمونتی مدل DL 440 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- دارای نمایشگر دیجیتال - فیلتر صافی از جنس استیل - نور LED - خاموش کردن خودکار - سیستم گرم نگهدار - بدنه از جنس استیل ضد زنگ - شیشه ای باکیفیت - تنظیم دما

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز مونوتک مدل 16500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چایساز ترکیه ای مونوتک نیز یکی از همین محصولات است که شرکت تولید کننده سعی دارد محصولی با کیفیت مناسب تولید نماید تا بتواند با برندهای خاص تر در این حوزه رقابت نماید. برای خرید یک چایساز مهم این است که شما چه می خواهید و وجود چه پارامترهایی برای شما در خرید یک محصول مهم است؟ بیشتر به نام برند توجه دارید و یا قیمت آن مد نظر شماست و یا شاید رنگ و شکل ظاهری آن برای شما بیشتر اهمیت دارد.چایساز مونوتک ساخت ترکیه مدل MTM-1650 دارای کتری و قوری با بدنه ای شیشه ای می باشد که قسمت پایه و دسته های آن از پلاستیک نسوز ساخته شده است.وزن این محصول معادل 0.750 کیلوگرم می باشد و بسیار سبک است و قابلیت چرخش 360 درجه بر روی پایه را دارد بنابراین کار با آن برای کاربر بسیار راحت می باشد. مخزن کتری این چایساز 2.0 تا 2.5 لیتر و قوری این محصول 1.0 تا 1.5 لیترگنجایش دارد. توان مصرفی چایساز مونوتک 1500 تا 2000 وات می باشد که آب را به سرعت به نقطه جوش می رساند.کلید روشن کردن این چایساز زیر دستگیره کتری قرار دارد و به محض آن که آب داخل کتری به درجه جوش رسید به واسطه سیستم قطع خودکاری که برای آن در نظر گرفته شده است خاموش می گردد.همچنین برای این چایساز کلیدی در نظر گرفته شده است که با انتخاب آن می توانید چای را به مدت طولانی تری گرم نگهدارید که در این حالت دستگاه شما تنها از 240 وات انرژی برای این منظور استفاده خواهد کرد. کتری و قوری چایساز مونوتک ساخت ترکیه مدل MTM-1650 از جنس پیرکس بوده و در برابر حرارت مقاوم است.کف کتری چایساز مونوتک کد 1650 از جنس استیل و المنتهایی که در کف این محصول به کار رفته نیز از استیل ضد زنگ می باشد که دوام و استحکام این محصول را تضمین می نماید.برای داخل قوری این چایساز یک صافی از جنس استیل در نظر گرفته شده است که می تونید انواع چای را داخل آن بریزید و آماده نمایید و چای یکدست و خوشرنگی را بدون ذره ای تفاله در اختیار داشته باشید ضمن آن که به راحتی می توانید این صافی را از داخل قوری بیرون آورده و شستشو نمایید. چایساز مونوتک مدل MTM-1650 دارای سیمی به طول یک متر می باشد و برای جمع کردن سیم آن نیز محفظه ای در زیر پایه کتری در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آیفون تصویری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز تفال مدل BJ201F41 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز مدل «BJ201F41» محصولی کارآمد و خوش‌ساخت از شرکت «تفال» است. کتری و قوری چای‌ساز طراحی شکیل دارند، کتری از جنس پلاستیک و قوری از جنس پیرکس ساخته شده‌اند. کتری 1.9 لیتر حجم دارد و روی پایه ی اصلی قرار می گیرد. المنت های حرارتی در کف کتری آب را به سرعت به جوش می آورند. برق کل دستگاه توسط پایه‌ی زیرین کتری تامین می‌شود که دارای کابل برق بوده و طوری طراحی‌ شده است تا در صورت نیازنداشتن به کابل بلند، اضافات سیم در آن قرار گیرد و کابل برق کوتاه‌تر باشد. باوجود این پایه، کتری در حین فعالیت و گرم‌شدن می‌تواند گردش 360 درجه داشته باشد و محدود به چپ و راست نشود. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند. با جداکردن فیلتر از قوری می‌توانید به راحتی قطعات دستگاه را تمیز کنید چای‌ساز تفال BJ201F41 درمجموع یک دستگاه باکیفیت از شرکت خوش‌نام تفال است که گزینه‌ای مطلوب برای لذت بردن از یک نوشیدنی خوش‌طعم با کمترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان به شمار می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 070 - B به همراه قوری چینی هدیه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در کشور ما چای است که در اغلب خانواده‌ها حداقل یک نفر به این نوشیدنی علاقه‌مند است. داشتن یک چای‌ساز خانگی سرعت تهیه‌ی این نوشیدنی را بیشتر می‌کند و زحمت آماده‌سازی آن را کمتر خواهد کرد. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود. چای ساز میگل مدل GTS 070 - B از تولیدات ساده و کاربردی است که به همراه یک قوری هدیه به خریدار عرضه خواهد شد. در واقع با وجود دو قوری استفاده از این چای‌ساز آسان‌تر خواهد بود چرا که می‌توانید از یکی از قوری‌ها برای دم کردن دمنوش‌های خانگی استفاده کنید. قوری این محصول بر روی کتری قرار می‌گیرد به همین دلیل جای خیلی کمی را بر روی کابینت آشپزخانه‌ی شما اشغال خواهد کرد. کتری این چای ساز قادر است آب را در زمانی کوتاه به دمای جوش برساند. سیم اتصال به برق دستگاه به قسمت پایه متصل است و این ویژگی باعث شده بتوان پس از جوشیدن آب، آزادانه کتری را جابه‌جا کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز ویداس مدل VIR-2079 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «ویداس» VIR-2079» جدیدترین چای‌ساز این شرکت می باشد. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام در جداگانه دارند . کتری 1.7 لیتر حجم دارد و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. بدنه‌ی کتری ترکیبی از شیشه‌ی مقاوم به حرارت و استیل است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. درصورتی‌که در کتری را بردارید، امکان قرارگیری قوری روی آن وجود دارد. قوری حجم یک لیتری دارد. بدین ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم بالا برای تعداد زیادی از افراد ممکن است. گفتنی است شرکت ویداس برندی ایرانی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی است. محصولات این شرکت طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی را دربرمی‌گیرند: ماکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه‌ساز ، ساندویچ‌ساز، پلوپز، آرام‌پز، سرخ‌کن، چرخ‌گوشت، غذاساز، جاروبرقی، اتو و... . خدمات پس از فروش عالی و قیمت مناسب، از امتیازات ویژه‌ی محصولات ویداس به‌شمار می‌آیند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز مدل «GTS 220» محصولی کارآمد و خوش‌ساخت از شرکت «فلر» است. کتری و قوری چای‌ساز طراحی شفافی دارند و از جنس شیشه ساخته شده‌اند. به این ترتیب به راحتی می‌توانید از میزان آب باقیمانده در دستگاه مطلع شوید. ظرفیت کتری چای‌ساز 1.7 لیتر است و گنجایش قوری آن به 0.8 میلی‌لیتر می‌رسد. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند. با جداکردن فیلتر از قوری می‌توانید به راحتی قطعات دستگاه را تمیز کنید. با توجه به اینکه سیم دستگاه به پایه‌ی آن متصل است امکان جابه‌جایی راحت و آزادانه‌ی کتری وجود دارد؛ همچنین نوع طراحی دستگاه اجازه‌ی چرخش 360 درجه‌ی کتری را روی پایه می‌دهد و به این ترتیب افراد چپ‌دست هم در استفاده از دستگاه مشکلی نخواهند داشت. چای‌ساز مدل GTS 220 میگل به سیستم ایمنی مجهز است که در صورت اتمام آب داخل کتری، عملکرد دستگاه را متوقف می‌کند و به این ترتیب مانع از آسیب‌دیدن قطعات دستگاه می‌شود. این چای‌ساز مجهز به چراغ‌ نشانگر است که وضعیت کار دستگاه را به شما اطلاع می‌دهد. همیشه قبل از روشن کردن دستگاه درپوش را محکم ببندید، مطمئن شوید که درپوش به درستی قفل شده است. در غیر اینصورت، کتری به صورت خودکار خاموش نخواهدشد و ممکن است آب در حال جوش از کتری بیرون بریزد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز اونیک مدل J-V 220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز اونیک مدل J-V 220، یکی از زیباترین مدل چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام زیبایی و کیفیت مناسبی دارند. حجم کتری 2 لیتر است و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم و قابل جابه‌جایی بوده و چرخش روی پایه‌، بدون محدودیت است. بدنه‌ی کتری ترکیبی از استیل و پلاستیک مقاوم به حرارت است و جنس داخلی کتری کاملا استیل میباشد. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد. کتری دارای صافی توری بزرگ و ظرفیتی ۱.۲ لیتری دارد. بدین‌ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم زیاد نیز وجود دارد. هنگامی‌که چای را برای دم‌کشیدن درون قوری می‌ریزید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز دسینی مدل 8008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز مدل 8008 دستگاه کاربردی از این شرکت است که از 3 قطعه اصلی کتری، قوری و صفحه‌ی گرم نگهدارنده تشکیل شده است که قابلیت حفظ گرما را به مدل 8 ساعت دارد. تنظیمات دستگاه از طریق دکمه‌های تعبیه شده روی صفحه کتری که دیجیتال است قابل دسترسی است که قابلیت تنظیم دما را دارد. به گونه‌ای که می‌توان برای گرم کردن چای قهوه انواع دمنوش و غیره استفاده کرد و دمای کارکرد از طریق صفحه led دستگاه قابل مشاهده است. کتری و قوری این چای ساز هر دو شیشه‌ای هستند و کتری آن دارای چراغ در قسمت پایینی است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد آن در تاریکی نیز قابل مشاهده است. کتری و قوری این چای ساز به ترتیب دارای ظرفیت 2 لیتر و 1.2لیتر است. این چای ساز دارای سیستم جوش سریع است. سیستم ایمنی چای ساز در صورت تمام شدن آب کتری کارکرد دستگاه را به صورت خودکار متوقف می‌کند و از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند. این چای ساز دارای توان مصرفی 2200 وات است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل 060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز ایستاده میگل با کتری ۱.۹ لیتری استیل و قوری شیشه ای، آماده دم کردن چای خوش رنگ است. قوری ساخته شده در کارخانه schott آلمان و 1.1 لیتر ظرفیت دارد. سیستم خاموش شدن خودکار پس از به جوش آمدن و نیز هنگام اتمام آب کتری مانع از آسیب رسیدن به دستگاه می شود. قوری دارای فیلتر تفاله گیر استیل ضدزنگ می باشد. دارای محل جمع‌آوری سیم برق و با قابلیت استفاده جداگانه به عنوان کتری برقی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 070 - A به همراه قوری پیرکس هدیه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در کشور ما چای است که در اغلب خانواده‌ها حداقل یک نفر به این نوشیدنی علاقه‌مند است. داشتن یک چای‌ساز خانگی سرعت تهیه‌ی این نوشیدنی را بیشتر می‌کند و زحمت آماده‌سازی آن را کمتر خواهد کرد. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود. چای ساز میگل مدل GTS 070 - A از تولیدات ساده و کاربردی است که به همراه یک قوری هدیه به خریدار عرضه خواهد شد. در واقع با وجود دو قوری استفاده از این چای‌ساز آسان‌تر خواهد بود چرا که می‌توانید از یکی از قوری‌ها برای دم کردن دمنوش‌های خانگی استفاده کنید. قوری این محصول بر روی کتری قرار می‌گیرد به همین دلیل جای خیلی کمی را بر روی کابینت آشپزخانه‌ی شما اشغال خواهد کرد. کتری این چای ساز قادر است آب را در زمانی کوتاه به دمای جوش برساند. سیم اتصال به برق دستگاه به قسمت پایه متصل است و این ویژگی باعث شده بتوان پس از جوشیدن آب، آزادانه کتری را جابه‌جا کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فیلیپس مدل HD_7301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فیلیپس» مدل «HD7301/00» یکی از زیباترین و کاراترین چای‌سازهای فیلیپس است. این دستگاه از سه قسمت کلی کتری برقی و قوری و پایه تشکیل‌ شده است. برق کل دستگاه توسط پایه‌ی زیرین کتری تامین می‌شود که دارای کابل برق بوده و طوری طراحی‌ شده است تا در صورت نیازنداشتن به کابل بلند، اضافات سیم در آن قرار گیرد و کابل برق کوتاه‌تر باشد. باوجود این پایه، کتری در حین فعالیت و گرم‌شدن می‌تواند گردش 360 درجه داشته باشد و محدود به چپ و راست نشود. بدنه‌ی کتری از پلاستیک است و با رنگ مشکی براقی که دارد، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. نشانگر کناری کتری میزان آب را در کتری نشان می‌دهد. دکمه‌ی روشن/خاموش شدن کل دستگاه در زیر دسته کتری قرار دارد و روی دسته، دکمه‌ی جوش‌آمدن یا گرم نگه‌داشتن تعبیه ‌شده است. لامپ‌های نشانگر روی دسته، وضعیت کتری را نمایش می‌دهد. قوری مدل HD7301/00 از جنس شیشه‌ی مقاوم به حرارت است و صافی توری آن گنجایش زیادی دارد تا حجم زیادی از برگ چای را در خود جای دهد؛ به‌این‌ترتیب برگ چای دم می‌کشد، ولی وارد فنجان یا استکان نمی‌شود. حجم قوری و کتری در حدی است که با مقدار مناسبی چای خشک، می‌توان برای تعداد نفرات زیادی نوشیدنی تهیه کرد. این محصول گزینه‌ای مناسب برای خریداران محسوب می‌شود و عرضه‌ی آن توسط فیلیپس مزیتی مهم تلقی می‌شود تا انتخاب آن برای خریداران راحت‌تر باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 070 - WP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز ایستاده میگل مدل GTS 070 - WP که یکی از بهترین چای‌سازهای موجود در بازار است. این محصول بسیار مقاوم و دارای طول‌عمر بسیار بالا است که همراه همیشگی شما در آشپزخانه خواهد بود. کتری از جنس شیشه با کیفیت عالی است. همچنین ظرفیت بالای 2.5 لیتری کتری بسیار مناسب خانواده‌های ایرانی است. قوری با متریال چینی و با ظرفیت 1 لیتر است. لامپ LED قرمز (برای حالت جوش) و آبی (برای حالت گرم نگهداری) جلوه بسیار زیبایی به چای‌ساز می‌دهد. تمهید ایمنی خاموش‌شدن دستگاه هنگام بی‌آب بودن و یا داغ‌شدن بیش از اندازه دستگاه، از خرابی محصول پیشگیری می‌کند. قابلیت گردش 360 درجه کتری روی پایه، محفظه جمع‌آوری سیم، فیلتر رسوبات آب جدا شدنی به‌منظور تمیزکاری آسان و بسیاری دیگر از ویژگی‌های این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز سیماران مدل STM-815 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز سیماران مدل STM-815 با طراحی زیبا و شیک قادر خواهد بود تا هر نوع چای را با طعم واقعی آن برای شما آماده کند تا در هر لحظه از نوشیدن چای خود لذت ببرید. این چای ساز دستگاهی بسیار کارآمد برای دم کردن چای به شیوه ی کلاسیک است. این چای ساز با توان بالای خود بسیار سریع تر از چای سازهای مشابه خود آب را می جوشاند و همچنین می توان آن را درموقعیت گرم نگهدارنده قرار داد تا مصرف انرژی آن کاهش یابد. در این وضعیت، دستگاه آب را در کمترین دما می جوشاند و از جوشیدن غیر ضروری پیشگیری می کند همچنین باعث می شود که چای درون قوری، داغ بماند و در مصرف انرژی صرفه جویی گردد. برای ایمنی، ترموستات خودکار از دستگاه محافظت می کند. هنگامی که آب تمام شود، دستگاه خاموش می‌گردد و پس از اضافه کردن آب، چای ساز آغاز به کار می کند. این چای ساز دارای صافی آب می باشد و اتصال کتری به پایه به صورت بی سیم است و کتری بر روی پایه قابلیت چرخش 360 درجه دارد. پلاستیک این دستگاه از مواد بسیار باکیفیت توتال فرانسه بوده و المنت به کار رفته در این چای ساز از نوع اوتر انگلستان میباشد . این دستگاه هم چنین می تواند به عنوان یک کتری در آشپزخانه شما مورد استفاده قرار گیرد که در این حالت باید از درپوش ساده ی ارائه شده همراه دستگاه استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز گوسونیک مدل GST-766 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در کشور ما است که از دیرباز جزئی جدانشدنی از زندگیمان بوده است. داشتن یک چای‌ساز خانگی سرعت تهیه این نوشیدنی را بیشتر می‌کند و از زحمت آن می‌کاهد. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود. چای‌ساز «گاسونیک» مدل «GST-766» یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت این برند است. این دستگاه از جمله چای‌سازهایی است که کتری و قوری آن جایگاه جداگانه‌ای روی صفحه دستگاه دارند و به عبارت دیگر روی هم قرار نمی‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های این مدل وجود یک پنل لمسی بر روی صفحه بدنه آن است که اعمال تنظیمات لازم از طریق آن امکان‌پذیر است.همچنین یک صفحه‌نمایش دیجیتالی در این قسمت تعبیه شده که کار با دستگاه را راحت‌تر می‌کند. کتری این چای‌ساز از جنس استیل و دارای ظرفیت 1.7 لیتر است. همچنین قوری 1.5 لیتری این دستگاه از جنس شیشه است و یک صافی استیل درون آن قرار دارد که محل ریختن برگ چای است. لازم به ذکر است توان مصرفی این چای‌ساز 2200 وات و از بهره‌بری بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سماور برقی NS-525 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی است که از کتری و قوری تشکیل شده است. این مجموعه کامل برای تهیه چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سماور برقی دارای تعدادی المنت می‌باشد، که این المنت‌ها با جریان برق گرم شده و آب را به جوش می‌آورند. این نوع چای ساز به دلیل استفاده از جریان برق ظرف مدت زمانی کوتاه آب را به نقطه جوش می‌رسانند، به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. موتور قدرتمندی که برای این سماور برقی در نظر گرفته شده دارای توان مصرفی 1800 وات می‌باشد و همین موتور پر توان در به جوش آمدن سریع آب نقش دارد. ترموستات ویژه‌ای که برای این محصول تعبیه شده از نوع پدالی بوده و ساخت شرکت STRIX انگلستان است. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده سماور برقی ناسا الکتریک NS-525 شیشه‌ای بودنش می‌باشد. در واقع بدنه این چای ساز از جنس شیشه برو سیلیکاتی بوده که نسبت به سایر شیشه‌ها از مقاومت بالاتری در برابر شوک حرارتی برخوردار است. ظرفیت مخزن آب این سماور 3 لیتر بوده و این ظرفیت بالا شما را از پر کردن سریع و مکرر آن بی نیاز می‌سازد. به واسطه شیشه‌ای بودن بدنه NS-525 به چای ساز شیشه‌ای نیز معروف است. قوری نیز از جنس همان شیشه بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می‌برد. در ادامه شما را با سایر ویژگی‌های سماور برقی ناسا الکتریک 525 آشنا خواهیم ساخت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز تولیپس مدل TM-A 458 CC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز 458 تولیپس یکی از با کیفیت ترین چای ساز جهت خرید چای ساز و دم آور است.چای ساز در آشپزخانه نقش مهم و بخصوصی برای ایرانی ها دارد. مردمان ایرانی علاقه وافری به چای دارند و در روز نیز حجم بالایی از آن را مصرف می کنند. یک نوشیدنی گرم که نوشیدن آن در کنار شیرینی و برخی از این موارد می تواند لذت بخشد باشد.به لطف چای ساز مدل TM-458 تولیپس پلاس همواره به چای تازه و آب گرم مطلوب دسترسی خواهید داشت. طراحی جذاب و زیبای این محصول در کنار کیفیت ساخت بالای آن با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و استفاده از سرامیک در ساخت بدنه ، نوستالژی بصری قوری و کتری های قدیمی را در کنار کیفیت و کارایی نوین قرار داده و محصولی منحصر به فرد را در اختیار شما گذاشته است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز تکنو مدل Te-915 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطعا چای از نوشیدنی‌هایی است که دربین ما ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار و پر مصرف است. چای‌سازهای برقی از جمله لوازم خانگی پرکاربرد استند که تهیه‌ی این نوشیدنی پرطرفدار را بسیار آسان کرده‌اند. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا استند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود. چای‌ساز «تکنو» مدل «TE-915» از جمله دستگاه‌های خوش‌ساخت این شرکت است که از کتری استیل و قوری شیشه‌ای ساخته شده است. کتری 2 لیتری و قوری که گنجایش 1.2 لیتر دارد در کنار هم و روی صفحه‌ی اصلی دستگاه قرار می‌گیرند. صافی داخلی قوری برگ چای را از نوشیدنی جدا می‌کند. لازم به ذکر است موتور این چای‌ساز با توان 2200 وات کار می‌کند و در مدت زمانی کوتاه آب را به دمای جوش می‌رساند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS 285 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فلر»، مدل «TS285»، یکی از زیباترین مدل چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام زیبایی و کیفیت مناسبی دارند. حجم کتری 2 لیتر است و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم و قابل جابه‌جایی بوده و چرخش روی پایه‌، بدون محدودیت است. بدنه‌ی کتری ترکیبی از پلاستیک و قطعات استیل و شیشه‌ی مقاوم به حرارت است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد. قوری مدل TS285، صافی توری بزرگ و ظرفیتی یک لیتری دارد. بدین‌ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم زیاد نیز وجود دارد. هنگامی‌که چای را برای دم‌کشیدن درون قوری می‌ریزید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد. در چای‌ساز فلر، مدل TS285، چراغ نشانگر آبی زمان گرم نگه‌داری و چراغ نشانگر قرمز زمان جوش‌آوری نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS 070 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فلر» مدل «TS 070» یکی از زیباترین چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام در جداگانه دارند و برخلاف بسیاری از مدل‌ها با یک در ارائه نمی‌شوند. کتری 2.5 لیتر حجم دارد و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم بوده و قابل‌جابه‌جایی بدون محدودیت است. مسلما بدون سیم بودن به معنی شارژی‌بودن نیست؛ بلکه بدین معنی است که پایه با سیم برق به پریز متصل شده و کتری روی آن قرار می‌گیرد. پس از برداشتن کتری از روی پایه عملکرد دستگاه قطع می‌شود. بدنه‌ی کتری ترکیبی از شیشه‌ی مقاوم به حرارت و پلاستیک است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. درصورتی‌که در کتری را بردارید، امکان قرارگیری قوری روی آن وجود دارد. قوری مدل TS070 صافی توری بزرگ و ظرفیتی کمتر از یک لیتر دارد. بدین ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم بالا برای تعداد زیادی از افراد ممکن است. هنگامی‌که چای را برای دم کشیدن در قوری قرار می‌دهید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا برگ چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا