نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروزه زندگی جوامع بشری به سوی راحت بودن سبک زندگی پیش رفته‌است. به گونه‌ای که همه‌ی تولیدکنندگان به دنبال ساختن ابزاری برای راحت کردن زندگی، هستند. وسایلی از قبیل: ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و… جزو ابزاری می‌باشند، که برای کمک به افراد ساخته شده‌اند. گذشتگان ما مجبور بودند که لباس‌هایشان را با دست شست‌و‌شو دهند، یا ظروف آشپزخانه را حتی اگر در حجم زیادی بود، خودشان بشویند. اما امروزه با خرید ماشین ظرفشویی ، کار خانم‌های خانه‌دار بسیار راحت شده‌است.

روی سخن مطلب ما در مورد ماشین ظرفشویی است، که تحولی بزرگ در خانه‌داری محسوب می‌‌شود. کار بااین وسیله بسیار راحت بوده و کافی است شما عزیزان غذاهای موجود در ظروف را تمیز کرده و سپس درون ماشین و در جای مخصوصشان قرار دهید. همانطور که می‌دانید، شست‌و‌شو بسیار تمیز و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، حتی دیگر نگران حجم زیاد ظروف کثیف هم نخواهید بود.

اگر می‌خواهید به تازگی برای منزل خود ماشین ظرفشویی خریداری نمایید و یا در تکاپوی خرید جهیزیه می‌باشید، باید قبل از خرید این وسیله، نکاتی را مدنظر قرار دهید، تا انتخابی مقرون به صرفه و باکیفیت داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم، ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا با این نکات ضروری و مهم آشنا شوید.

نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی

عملکرد این محصول مورد علاقه بانوان به این گونه است که با چیدن ظروف کثیف درون دستگاه و تنظیم نمودن برنامه مورد نیاز و در آخر لمس دکمه شروع یا استارت، دستگاه شروع به کار می کند. ماشین ظرفشوئی با استفاده از مواد شوینده و تکنولوژی خاص که باعث آب پاشی سریع و قدرتمند بوده، فرآیند آبکشی با دمای بالا به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی به طور کلی در ۳ نوع تولید می شوند؛

رومیزی

در ماشین ظرفشویی مدل رومیزی جابجایی به راحتی امکان پذیر می باشدو شما در هر نقطه از آشپزخانه و یا روی صفحه کابینت ها که دلتان بخواهد به راحتی می توانید قرار دهید. هنگام قرار دادن ماشین ظرفشویی به محل تخلیه آب خروجی از دستگاه را هم مدنظر داشته باشید.

این نوع از ماشین های ظرفشویی بیشتر مناسب خانواده های کم جمعیت و یا خانواده هایی که زیاد مهمان ندارند، مناسب می باشد.از مزایای استفاده از مدل رومیزی به پرشدن سریع و قیمت کمتر نسبت به مدل های دیگر نام برد، که اغلب 4 الی 6 نفره می باشند. با ادامه انواع ماشین ظرفشویی در مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی همراهمان باشید.

ایستاده

این مدل ماشین ظرفشویی برای استفاده در خانواده های پر جمعیت یا خانواه هایی که پر رفت و آمد هستند، کاربرد داشته و از محبوبیت الایی برخوردار می باشند. این دستگاه ها معمولا 12 نفره بوده و زمانی بین 1/5 الی 2/5 ساعت برای شستشوی ظروف نیاز دارند.در هنگام خرید این مدل از ماشین های ظرفشویی به داشتن قابلیت شستشو نیم بار دقت داشته باشید تا در مصرف آب و برق صرفه جویی کرده باشید.

توکار

در این مدل ماشین ظرفشویی فضای بسیار کمتری نسبت به نوع ایستاده اشغال کرده و به دکوراسیون آشپزخانه نمای شیک و مدرن تری می بخشد. این وسیله پر کاربرد در نوع توکار، به طور معمول زیر سینک ظرفشویی و بین کابینت ها نصب می گردد.

نکات مهم هنگام خرید ماشین ظرفشویی

با توجه به مطلب پیش رو، فاکتورهای مهم نام برده شده را برای خرید این دستگاه کاربردی مدنظر داشته باشید:

بازدهی انرژی

ماشین ظرفشویی کارآمد و مفید می باشد که دارای گواهی برچسب انرژی ستاره دار باشد. این گواهی بدان معنا است که دستگاه با استانداردهای بهره وری تعین شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست سازگار می باشد. محصولاتی که دارای این گواهی باشند به طور متوسط 12 درصد بازدهی انرژی کارآمدتر و 30 درصد مصرف آب کمتری دارند.

سنسورهای تشخیص میزان کثیفی

دارا بودن این سنسور در مدل های جدید از ماشین های ظرفشویی، کارایی دستگاه را بالا برده و باعث تمیز تر شدن ظروف در هنگام شستشو می شود. این سنسور نسبت به میزان کثیفی ظروف، مقدار و فشار آب را تنظیم می کند، که این قابلیت تا حد زیادی مصرف آب را پائین می آورد.

شستشو بدون صدا

عموما ماشین های ظرفشویی خوب در رنج 50 دسیبل یا کمتر عمل می کنند. ماشین های ظرفشویی که در آن ها از لوله های فولادی ضد زنگ استفاده شده، سر و صدا را بهتر جذب می کنند. اما از لحاظ دوام و تحمل درجه حرارت بالا و راندمان خشک کردن کارایی بهتری نسبت به دستگاه هایی که لوله پلاستیکی در آن ها به کار رفته، دارند.

سهولت در استفاده

ماشین های ظرفشویی رتبه بهترین را به خود اختصاص داده اند زیرا علاوه بر کیفیت و قدرت شستشو، استفاده از آن برای مصرف کنندگان ساده و آسان می باشد. تنظیمان پیچیده و دکمه های زیاد استفاده از دستگاه را دشوار کرده و سبب نارضایی در مصرف کننده می شود.

ویژگی های مهم و کاربردی در ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی متناسب با برند تولید کننده دارای ویژگی های کاربردی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی به توضیح آن ها می پردازیم.

ظرفیت: میزان ظروفی که امکان قرارگیری درون ماشین ظرفشویی دارد، با ظرفیت دستگاه مشخص می شود.
سبدهای قابل تنظیم: اگر ماشین ظرفشوییتان دارای این قابلیت باشد، امکان شستشوی ظروف بزرگتر را هم دارید.
سبد قاشق و چنگال: ماشین های ظرفشویی جدید علاوه بر سبد قاشق و چنگال، در قسمت بالایی دستگاه سینی را طراحی کرده اند تا فضای بیشتری برای قراردادن قاشق و چنگال ها داشته باشید.
فیلتر غذا: برخی از مدل های ماشین ظرفشویی دارای آسیاب های مخصوص برای خرد کردن و بیرون دادن مواد غذایی همراه با آب می باشند. دستگاه های قدیمی فاقد این آسیاب ها بوده که حتما باید قبل از قرار دادن ظروف داخل ماشین آن ها را از هرگونه موادعذایی با دستمال مرطوف پاک کرده باشید.
آب گرمکن: با داغ بودن آب نیاز به خیس کردن و آبکشی های مکرر را از بین برده و در مصرف آب صرفه جویی می کند. به طور معمول ماشین های ظرفشویی به آب گرم متصل می شوند. آب گرم منازل عموما در دمایی بین 48 الی 55 درجه سانتی گراد تنظیم می شوند، اما در ماشین های ظرفشویی دمای آب باید 60 درجه سانتی گراد باشد تا عمل شستشو به خوبی انجام شود.

فیلتر آب: اغلب بانوان از باقی ماندن لکه های آب بر روی ظروف ناراضی هستند.دلیل بر جای ماندن این لکه ها آب های فیلتر نشده می باشد که باعث پائین آمدن کیفیت شستشو می شود. برای اینکه این مشکل را حل کرده باشید در زمان خرید ماشین ظرفشویی دقت داشته باشید که دستگاه مورد نظرتان سیستم فیلترینگ آب داشته باشد. وجود این قابلیت در ماشین ظرفشویی باعث از بین رفتن لکه ها و بهبود عملکرد دستگاه می شود.
ضدعفونی کردن ظروف: این ویژگی در دستگاه های جدید اضافه شده که کارایی را بسیار آسان کرده است.به خاطر داشته باشید اگر ماشین ظرفشوییتان فاقد این قابلیت می باشد بعد از هر بار شستشو مقداری ضدعفونی کننده درون دستگاهتان بریزید.
نوع مخزن داخلی: مخزن ها در دو نوع استیل ( فولاد ضد زنگ ) و پلاستیک ساخته می شوند. هر کدام از این مخزن ها دارای مزایا و معایبی می باشند. اما بهتر است که نوع استیل آن را خریداری نمائید. زیرا مخزن های استیل ضد زنگ بوده، چرک نمی شود، آب نمی شود و ماندگاری بالاتری نسبت به نوع پلاستیکی دارد. ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را با دقت مطالعه نمائید.
شاخک زیرین دندانه دار: دارا بودن ماشین ظرفشویی به این قابلیت، قراردادن ظروف بزرگ را راحت تر می کند.
کنترل بخار: در هنگام خرید حتما دقت داشته باشید تا محصول مورد نظرتان دارای گزینه کنترل بخار باشد. زیرا ماشین هایی که فاقد این گزینه می باشند، بعد از اتمام عمل شستشو هنگامی که درب دستگاه را باز می کنید بخار فراوانی به سمتتان می آید یا اینکه بخار به قطرات آب تبدیل شده و باعث ایجاد لکه بر روی ظروف می شوند.
براق کننده: این ویژگی یکی از جذاب ترین تکنولوژی هایی است که تولید کنندکان این عرصه به محصولات تولیدیشان اضافه کرده اند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. عملکرد این سیستم به گونه ای است که در هنگام شستشوی ظروف مایع براق کننده ای بر روی آن ها ریخته می شود. براقی ظروف وقتی آن ها را بر روی میز برای استفاده چیده اید می درخشند که باعث ایجاد حس خوبی در شما می شود.

ماشین ظرفشویی ایرانی یا خارجی

ماشین های ظرفشویی داخلی نسبت به نوع خارجی کیفیت ساخت متوسطی دارند که هزینه کمتری برای خرید آن پرداخت می کنید. در این میان بهترین ماشین های ظرفشویی ایرانی که می توان نام برد پاکشوما و اسنوا می باشدکه نسبت به سایر برندها کیفیت بالاتری دارند. با خرید برند ایرانی نگرانی بابت خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی می توان به برندهای بوش، زیمنس، سامسونگ، ال جی و میله اشاره کرد که با توجه به قیمت بالا در برابر کیفیت برتر با توجه به شرایط موجود در صورت بروز مشکل در دستگاهتان برای خدمات پس از فروش مشکل خواهید داشت. با نکات پایانی در ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی همراهمان باشید.

نکان مهم هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ماشین ظرفشویی مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین ظرفشویی زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ویژگی های عالی و قابل توجه در ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S که می توان یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب ما باشد ، ابعاد و سایز زیبا این ماشین ظرفشویی است که توجه ما را جلب می کند . کمپانی عالی میدیا در طراحی این ماشین ظرفشویی از سبک طراحی مینیمالیستی استفاده کرده است که با کاهش دادن دیواره های ماشین ظرفشویی به افزایش ظرفیت ماشین ظرفشویی کمک می کند که ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S دارای ظرفیت 8 نفره است . ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S با دو سبد برای جا دادن ظروف و یک نگهدارنده قاشق و چنگال می تواند همه ظرف های کثیف شما را در خود جای دهد و استرس بعد از مهمانی برای شستن ظرف را از بین می برد . ابعاد ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S حدود 590 × 500 × 550 میلی متر و وزن آن 26 کیلو گرم است و جا به جایی آن بسیار ساده و آسان می باشد . زمان شستشو یکی از مهم ترین پوئن های عملکرد ماشین ظرفشویی است که ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S به طرزی عالی از آن برخوردار است . یکی از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S شستشوی سریع 30 دقیقه ای است که در زمان بسیار کم 30 دقیقه ظرف های شما را تمیز می کند . در سرعت این ماشین ظرفشویی عواملی همچون قدرت آب و بخار گرم دخیل هستند که در مدت زمان کم ظرف ها را به بهترین شیوه تمیز و پاکیزه می کند . از چرخه 30 دقیقه ای در ماشین ظرفشویی رو میزی میدیا 8 نفره مدل WQP8-3802F-S که فوق سریع در زمانی که نیاز به انجام دو بار دارید استفاده کنید و هنگام میزبانی یک مهمانی شام زندگی خود را آسان تر کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1352W محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل M150 یک محصول مدرن با کاربری آسان از خانواده محصولات ایکس ویژن است. ظرفیت شستشوی این ماشین ظرفشویی 14 نفره بوده و برای خانواده های پر جمعیت گزینه ای بسیار مناسب است. محصول دارای 8 برنامه متنوع و 4 عملکرد شستشو است که امکان شستشوی انواع ظروف را برای کاربران فراهم می کند. داخل دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده و 3 سبد مجزا برای چیدن ظروف دارد. رده مصرف انرژی این محصول A++ است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می گیرد. مدل M150 یک محصول کاملا کم مصرف است که در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه می شود. قابلیت باز شدن خودکار درب پس از شستشو، امکان تنظیم ارتفاع سبد برای شستن ظروف بلندتر، قابلیت شستشوی دو ناحیه ای و خشک کن اضافی برای خشک کردن بهتر ظروف از سایر ویژگی های این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند‌های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می‌رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و ... همکاری می‌کند. این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی‌های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است. ماشین ظرفشویی مدل WYG-15822.ES یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های وست پوینت می باشد که با تکنولوژی اختصاصی DRY PLUS به وسیله فن توربو جهت خشک کردن ظروف بعد از چرخه شستشو و تکنولوژی نیمه شور با سیستم انحصاری ، تبدیل به یکی از کامل ترین ظرفشویی های بازار شده است . 3 سبد بودن و قابلیت نتظیم ارتفاع سبد ها این ظرفشویی فضای کافی برای استفاده را به شما هدیه می دهد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی سری 4 بوش یکی از کم مصرف‌ترین ظرفشویی‌های موجود در بازار می‌باشد. این ظرفشویی دارای برچسب مصرف انرژی ++A است که نشان دهنده مصرف پایین این دستگاه می‌باشد.میزان مصرف انرژی سالیانه 254 کیلو وات و مصرف آب سالیانه 1792 لیتر را دارا می‌باشد که باید دقت داشته باشید که این آمار نسبت به میزان مصرف شما از دستگاه متغیر می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی بوش باید به آن دقت داشته باشید میزان صدای دستگاه می‌باشد، میزان صدای ماشین ظرفشویی فقط 44db است که این آمار برای یک ماشین ظرفشویی 14 نفره فوق العاده می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «مجیک» مدل «KOR-2155B» یکی از محصولات کارآمد و زیبای ساخت این شرکت است که با ابعاد نسبتا کوچک و جمع‌وجور خود امکان استفاده‌ی رومیزی دارد. این ظرف‌شویی ظرفیت 8نفره دارد و به همین خاطر به خانواده‌های پرجمعیت توصیه نمی‌شود. ماشین ظرف‌شویی مجیک مدل KOR-2155B از برنامه‌های مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شست‌وشوی ظروف کریستالی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات بهره می‌برد. همچنین این محصول دارای قابلیت خشک‌کردن ظروف نیز است. دسترسی به تنظیمات برنامه‌ی ماشین ظرف‌شویی KOR-2155B از طریق دکمه‌های پنل تنظیماتی که در قسمت بالای دستگاه قرار دارد، ممکن است و وجود چراغ‌های نشانگر متعدد، مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه را آسان کرده‎ است. سیستم الکترونیکی تأخیر در شروع زمان شست‌وشو هم به کمک کاربر می‌آید تا بتوان با انعطاف بیشتری از دستگاه استفاده کرد. این ویژگی به‌خصوص می‌تواند در ساعت‌های اوج مصرف به‌ کمک شما بیاید تا شروع کار دستگاه را برای چند ساعت بعد تنظیم کنید و با تغییر زمان شست‌وشو بدون نگرانی به کارهای دیگر خود بپردازید. یکی از مزیت‌های ماشین‌های ظرف‌شویی رومیزی بی‌نیازی به خم‌شدن برای گذاشتن و برداشتن ظروف در ماشین است که باعث راحت‌تر شدن کار با دستگاه می‌شود. با قرار دادن این ماشین ظرف‌شویی روی کانتر یا میز و اتصال آن به شیر آب و برقراری سیستم آب خروجی و البته تأمین برق آن، می‌توان از قابلیت‌های مختلف و کاربردی دستگاه بهره برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل MDF - 15308 S ساخت شرکت معتبر پاکشوما است. این محصول با داشتن 7 برنامه شست‌وشو توانایی شستن پاکیزه ظروف با درجات مختلف کثیفی را دارد. این ظرفشویی دارای 3 طبقه است که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول داشتن قابلیت شست‌وشو سبزیجات بوده که شست‌وشو آن‌ها دغدغه بسیاری از افراد است. بعد از میهمانی‌های بزرگ معمولا فضای آشپزخانه با ظروف بزرگ و قابلمه نا مرتب به نظر می‌رسد. به همین منظور شرکت پاکشوما با تولید ظرفشویی MDF - 15308 S با قابلیت شست‌وشو ظروف بزرگ و قابلمه این مشکل را بر طرف ساخته است. چنان چه میزان ظروف شما برای شست‌وشو کم است می‌توان تنها از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی استفاده کرد و از اتلاف آب و برق جلوگیری به عمل آورد. محفظه داخلی ماشین از جنس استیل ضد زنگ بوده که در برابر دمای بالای آب و شوینده‌های قوی مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اتوماتیک تشخیص نشت آب و قابلیت تاخیر در شست‌وشو تا 24 ساعت اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 دارای 6 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌ Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مجیک مدل MAGIC-DW15NW به شکل ساده و زیبایی طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، این مدل 15 نفره ، سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف، گرید انرژی ++A نشان مصرف بهینه انرژی، 6 برنامه شستشو، امکان شستشو با نصف ظرفیت را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S با ظرفیت 15 نفره یکی از محصولات پیشرفته و کارآمد در دسته‌ی ظرفشویی است. این ماشین با ویژگی‌های برتر و کارایی قوی، امکان شستشوی ظروف شما را فراهم می‌سازد. ظرفیت بزرگ این ماشین لباسشویی اجازه می‌دهد تا تمامی ظروف شما، حتی برای یک گروه بزرگ، به یکباره شسته شوند. با ظرفیت 15 نفره، ماشین ظرفشویی جی پلاس GDW-N4983S مناسب برای استفاده در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و خانواده‌های بزرگ است. دیگر ویژگی‌های برجسته این ماشین عبارتند از تنوع برنامه‌های شستشو؛ با برنامه‌های مختلفی انواع ظروف به‌راحتی می‌توانید استفاده کنید. ماشین ظرفشویی GDW-N4983S همچنین با موتور قدرتمند و کم صدا تجهیز شده است. در حین شستشو، نویز و صدا بسیار کمی ایجاد می‌شود، که برای راحتی شما و اطرافیانتان بسیار مهم است. این دستگاه دارای قابلیت اعمال عملکرد Strong Wash بر روی 4 برنامه اصلی جهت انجام شستشوی پر قدرت، برنامه بهداشتی جهت شستشوی با کیفیت ظروف و ضدعفونی کردن آنها Hygiene Wash است. همچنین به قابلیت Auto Open Door به منظور باز شدن خودکار درب پس از اتمام فرآیند شستشو جهت بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف مجهز بوده و قابلیت اعمال عملکرد Express بر روی 4 برنامه اصلی جهت کاهش زمان شستشو با حفظ الگوریتم اصلی شستشو را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی کندی 15 نفره 3 سبد تحت لیسانس کشور ایتالیا ساخت شرکت پاکشوما و گارانتی رسمی پاک سرویس،دارای برنامه تمیز کننده ظروف کریستال و بلور داخل تمام استیل که حفظ پاکیزگی دستگاه و ضد عفونی ظروف کمک بسیاری میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی مجیک مدل KOR-1107A یکی از جدیدترین و پرفروش ترین مدل های ظرفشویی 6 نفره در بازار ایران بوده که توسط کشور کره ساخته شده است. این دستگاه با طراحی توکار خود، زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می بخشد و کابین داخلی و درب استیل ضد زنگ، زیبایی آنرا دو برابر کرده است. این مدل ظرفشویی مجیک با ارتفاع 49 سانتی متر، عمق 44 و عرض 53 سانتی متر تولید شده است. و نیز در هر فضای از پیش تعیین شده‌ و استانداردی جای می‌ گیرد. پس با خیال راحت این ظرفشویی اصل کره را با 12 ماه ضمانت شرکت سهند الکترونیک از فروشگاه لوازم خانگی متین با قیمت مناسب خریداری بفرمایید. مشخصات ظرفشویی 6 نفره مجیک مدل KOR-1107A ماشین ظرفشویی مجیک تمام اتوماتیک در مقایسه با دیگر ظرفشویی ها یک مدل متفاوت بوده و یک محصول کم مصرف بشمار می رود. بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ و ضد چربی ساخته شده و از طراحی لوکس و زیبایی برخوردار بوده و در کل به نسبت قابلیت های بی شمار، قیمت مناسبی دارد. پس هرچه زودتر نسبت به خرید ظرفشویی از متین استور اقدام کنید. این دستگاه مجهز به جدول تعیین وضعیت سختی آب است که برای عملکرد دقیق تر، سختی گیر میباشد. در واقع سختی گیر نمک های کلسیم و منیزیم که موجب سختی آب شده را با استفاده از آن سختی آب را حذف میکند. ظرفشویی 6 نفره مجیک امکان شستشوی سریع، میوه و سبزی، ظروف کریستالی و تاخیر در شستشو را دارد. ظرفشویی مدل KOR-1107A مجیک از صفحه نمایش لمسی برخوردار نیست. و نیز کمپانی مجیک طراحی خاص دکمه‌ های آنرا جایگزینی برای زیبایی این محصول کرده است. دارا بودن دو سبد، درب اتوماتیک و شستشو با استفاده از بخار STEAM از قابلیت های مهم این دستگاه محسوب می شوند. این دستگاه از مصرف برق و آب پایینی برخوردار بوده و در هر چرخه شستشو، هزینه های مصرفی پایینی روی دست شما خواهد گذاشت.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور بدون تسمه، گرید انرژی ++A تعداد برنامه 6 غیر سیم کارت خور جنس وان stainless steel توان مصرفی شسشتوp1850 ولتاژ فرکانس. 220-240v-50Hz دارای نشانگر اتمام نمک قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت دارای نشانگر اتمام مایع جلادهنده قابلیت تنظیم ارتفاع ضدعفونی کردن ظروف امکان شستشوی میوه و سبزی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بکو 28424 دارای رنگ سفید و طراحی منحصر به فرد است. بکو ماشین ظرفشویی DFN28424 W را با علاوه بر طراحی زیبا بلکه با کاربری و کارایی فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار داده است. در این ماشین ظرفشویی ظرفیت 15 نفره است و می توان ظرف هایی که به طور معمول تعداد 15 نفر استفاده می کنند را با آن شستشو داد. موتور این ماشین ظرفشویی بکو از نوع گیربکسی پرو اسمارت است که میزان صدای کم و سنسور های مختلف از ویژگی بارز آن است. تعداد برنامه های آن 8 عدد بوده و می تواند برای هر نوع ظروفی مورد استفاده قرار گیرد. رده انرژی مصرف آن A++ بوده و کارایی شستشوی آن دارای گرید A می باشد. در آن میزان صدا 43 دسیبل است که نشان می دهد این دستگاه می تواند شب موقع خواب هم ظرف ها را بدون سر وصدا شستشو دهد. داخل آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و تعداد سبد ها و یا طبقه های آن 3 عدد می باشد. یکی از ویژگی های بارز در این ماشین ظرفشویی، ناحیه پر فشار می باشد که برای شستشوی قابلمه و یا ظروف بسیار کثیف به کار برده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش آلمان سه طبقه سری 4 با عملکرد بی صدا شما را شگفت زده خواهد کرد ، سطح نویز به 44 دسی بل و حتی تنها 41 دسی بل در طول برنامه بی صدا می رسد . پشتیبانی از اتصال Wi-Fi و ارتباط هوشمند Home Connect امکان اتصال با تلفن همراه را فراهم می کند. ماشین ظرفشویی استیل ضد زنگ SMS4ECW26M بوش دستیار ضروری شما خواهد بود. با گنجایش 14 ست ظروف و عملکردهای ویژه خشک کردن اضافی ، نیمه بار و SpeedPerfect+ به خوبی از ظروف شما مراقبت می کند. موتور EcoSilence عملکرد بالایی دارد و در عین حال بسیار کم صدا و مقرون به صرفه است. سطح سبد بالایی به لطف سیستم Rackmatic قابل تنظیم ارتفاع است. ماشین ظرفشویی فولادی ضد زنگ SMS4ECW26M دارای یک درمان سطح ویژه AntiFingerprint است که از اثر انگشت جلوگیری می کند. AquaSensor و LoadSensor می توانند میزان ظروف و سطح کثیفی را تشخیص دهند. سپس به طور خودکار برنامه شستشوی ایده آل را بر اساس آن انتخاب می کند. دستیار دوز کمک می کند تا قرص های شستشو به طور موثرتری حل شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا میزان بالایی کارآمد است. صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها نیز بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود. این ظرفشویی مجهز به چندین برنامه شستشو می باشد که این برنامه ها شامل شستشوی قوی 70 درجه سانتیگراد، خودکار 65-45 درجه سانتیگراد، اقتصادی 50 درجه سانتیگراد، شستشوی ظروف شیشه ای 40 درجه سانتیگراد، شستشوی سریع 1 ساعت 65 درجه سانتیگراد، آبکشی اولیه می باشد. این دستگاه همچنین مجهز به 3 گزینه ویژه شامل سرعت متغیر، شستشوی بهداشتی و خشک کن اضافی می باشد. با انتخاب عملکرد سرعت متغیر زمان برنامه شستشو تا 50 درصد کاهش می یابد؛ بدون آن که تأثیر عملکرد شستشو کاهش یابد. سیستم AquaStop متشکل از شیلنگ دو جداره، شیر ایمنی و همچنین شیار با سوئیچ شناور در مقابل آسیب ها و نشت های احتمالی آب تضمین %100 را ارائه می دهد. در صورت نشت آب از هر جایی در ظرفشویی، این سیستم امنیتی 24 ساعته آب را قطع کرده و مانع نشت آن می شود. تشخیص نشتی آب با استفاده از سنسورهایی صورت می‌گیرد که در کف دستگاه تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ECI03E با 6 بررنامه شستشو، سه سبد در سه طبقه، آسانسور دار. ماشین ظرفشویی بوش آسانسور دار به شما امکان تنظیک ارتفاع سبد میانی تا 5 سانتی متر و در سه سطح را می دهد. چیدمان داخلی بسیار هوشمندانه ای داشته و ظرفیت اسمی این ظرفشویی بوش سری 6 برای 13 نفره طراحی شده است. دمای آب تا 70 درجه سانتی گراد گرم می شود و می توانید ظروف را با آن استریل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند بوش برای همه برند نام آشنایی است و کیفیت محصولات بوش نیازی به تعریف ندارد. ظرفشویی بوش هم جز پرفروش ترین برند ظرفشویی است. ظرفشویی بوش مدل 6ZCI08 ساخت آلمان است. این ظرفشویی 14 نفره دارای 3 سبد است که یک سبد آن به صورت مجزا برای قاشق و چنگال است. در طراحی این ظرفشویی از زئولیت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی را با وجود سبک مدرن ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26M به آشپزخانه خود راه دهید! استایل شیک و مدرن این دستگاه قطعا باب سلیقه اکثرا کاربران می باشد، به طوری که حتی افراد خوش سلیقه را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. این ماشین ظرفشویی در دو طیف رنگی به خط تولید رسیده و علی رغم زیبایی برآزنده اش، از ظرفیتی فوق‌العاده گسترده برخوردار است که نتایج شستشو ایده آلی در اختیار قرار می‌دهد. آسایش و راحتی را با این دستاورد جدید، ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26M تجربه کنید! استفاده از نهایت هوش و ذکاوت طراحان آلمانی برای ساخت 4ECI26M توانسته یک جعبه جادویی را در اختیار تان قرار دهد و زیر سایه آن رفاه و آسایش را در آشپزخانه خود احساس کنید. در کنار استایل زیبای این ماشین ظرفشویی بوش می‌توانید در هر سبد 7 ست نهار خوری قرار دهید و با نظم بیشتری آنها را بارگذاری کنید. این دستگاه مزیت جالب تری که دارد، باز شدن درب آن به صورت تمام اتومات می‌باشد که پس از هر بار چرخه شستشو به طور خودکار درب ماشین ظرفشویی باز می‌شود، تا از این طریق نم و رطوبت های اضافی داخل دستگاه خارج شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1352W محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم. بستن

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M4573 دارای 6 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌ Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B یک ماشین ظرفشویی محبوب است. این ماشین ظرفشویی قابلیت شستشوی ظروف برای 14 نفر را دارد، که به شما امکان می‌دهد مقدار زیادی ظرف را در یک بار شستشو پاک کنید. بوش 46nw01b دارای سه سبد مجزا است، این ویژگی به شما امکان می‌دهد از فضای داخلی ماشین ظرفشویی به بهترین نحو استفاده کنید و ظروف را به طور موثرتر شستشو دهید. ظرفشویی سری4 بوش آلمان دارای برنامه‌های مختلفی مانند شستشوی معمولی، شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و برنامه‌های خاص دیگر است. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تنظیمات مورد نظر خود را برای شستشو انتخاب کنید و به بهترین نحو ممکن ظروف خود را شستشو دهید. بوش آلمان مونتاژ سری های سری 6، سری 8، سری 4 خود را در کشور های مختلفی انجام می‌دهد. ظرفشویی سری 4 مونتاژ ترکیه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S ماشین ظرفشویی مبله است. این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل 15 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF - 15306 S دارای 3 سبد بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 47 دسی‌بل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده می‌شود. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود. در کل این ماشین، 8 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت مجهز شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی «مایدیا» مدل «WQP6-3208A» یکی از محصولات خوش‌ساخت کاربردی این برند است. ابعاد نسبتا کوچک این ماشین ظرفشویی استفاده‌ی رومیزی از آن را ممکن کرده است و برای کسانی که دچار مشکل کمبود جا هستند یا تعداد ظروف کمی برای شستن دارند، انتخابی ایده ال است. این مدل گنجایش شستن ظروف 6 نفر را در هر بار روشن‌شدن دارد.مصرف انرژی دستگاه نسبتا کم است و از رتبه‌ی A+ برخوردار است. علاوه‌براین میزان 6.5 لیتر آب در هر سیکل شستشو استفاده می‌شود که نسبت به مقدار آب مصرفی در شستشوی دستی بسیار بهینه است.این مدل مجهز به یک نیم‌طبقه مخصوص قاشق و چنگال است. تعداد 5 برنامه‌ی شستشو در این مدل وجود دارد که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند هر کدام را انتخاب کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی کندی مدل CDP-1L39 دستگاهی کارآمد است. این ماشین ظرف‌شویی ایستاده دارای دکمه‌هایی در جلوی بدنه است که تمام عملیات دستگاه مانند تنظیم زمان، نوع شست‌وشو و ... از طریق این دکمه‌ها تنظیم می‌گردد. در پشت در ِ دستگاه، محل قرارگیری قرص و مایع شست‌وشو است. سبدهای شست‌وشو در دو‌طبقه برای ظروف بزرگ، کوچک، لیوان‌ها و ... قرار گرفته است و یک سبد پرتابل نیز برای قاشق و چنگال پیش‌بینی شده است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 6 برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. رده مصرف انرژی این محصول A+ است و شست‌وشو توسط این ماشین ظرف‌شویی با سرعت و کیفیت و با رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق انجام می‌شود. از مزیت‌های بزرگ این دستگاه امکان شست‌وشو با تاخیر است. با استفاده از این قابلیت می‌توان ظرف‌ها را در زمانی خارج از پیک مصرف برق شست یا زمان شست‌وشو را موقعی تعیین کرد که از سر کار به خانه می‌رسید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و قصد تهیه ماشین ظرفشویی مبله دارید، یکی از گزینه‌هایتان ماشین ظرفشویی کروپ مدل DMC-2140 است. این مدل برای افرادی که به صرفه‌جویی انرژی اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است. این ماشین قادر به کسب رده انرژی ++A شده است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست‌وشو برای این مدل ۹ لیتر اعلام شده است. این مدل صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 49 دسی‌بل اعلام شده است. استفاده از محفظه استیل ضدزنگ باعث شده تا این محصول ماندگاری بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به قابلیت شست‌وشوی ظروف بلوری، قابلیت شست‌وشوی اقتصادی و قابلیت شست‌وشوی شدید اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای ۸ برنامه شست‌وشو بوده و ظرفیت آن ۱۴ نفره است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم شست‌وشوی ۹۰ دقیقه‌ای و قابلیت شست‌وشو با تاخیر اشاره کرد.

Crop DMC-2140

شستشوی ظروف آن هم پس از نوش جان کردن یک وعده غذایی خوشمزه اصلا کار دلچسبی نیست. امروزه برای راحت‌تر شستن ظروف ماشین‌های ظرفشویی به یکی از المان‌های اصلی هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده‌اند. شرکت «کروپ» (Crop) ماشین ظرفشویی مدل «DMC-2140» خود را با ظرفیتی بالا و بر اساس نیاز افرادی که میزان استفاده از ظروف‌ بالایی دارند عرضه کرده است.

شستن آسان ظروف در اندازه‌های مختلف

شرکت سازنده برای اینکه بتوان با این ماشین ظرفشویی ظروف با ابعاد گوناگون را به شکل راحت‌تری شست برای آن دو سبد تعریف کرده است. این سبدها به شکلی طراحی شدهاند که برداشتن قاشق، چنگال و ظروف دیگر از ماشین ظرفشویی به سادگی تمام انجام شود. این سبدها در کنار برنامه‌های شست‌وشو ارزش خرید مطلوبی به ماشین ظرفشویی DMC-2140 داده‌اند.

برنامه‌ شست‌وشوی شدید

با استفاده از این برنامه شست‌وشو قادر خواهید بود حجم زیادی از ظروف بسیار کثیف را به آسانی بشویید. گاهی اوقات حتی تمیز کردن باقیمانده غذا روی ظرف هم آزاردهنده است که با استفاده از این برنامه حتی باقیمانده غذا هم به سرعت تمیز می‌شود. این برنامه شست‌وشوی ظروف را در دو مرحله و با درجه آب می‎‌شوید و با چند بار آبکشی کردن، ظروفی تمیز و درخشان را برای کاربر به همراه می‌آورد.

شست‌وشوی اقتصادی و سریع

همانطور که از نام این برنامه شست‌وشو مشخص است، با استفاده از آن ظروف به سرعت و با کم‌ترین مصرف آب و انرژی انجام می‌شود. این برنامه برای آن دسته از ظروف مناسب است که چندان کثیف نیستند و با صرف انرژی کمی، بازدهی مطلوبی را به وجود خواهند آورد. شست‌وشوی سریع هم مثل برنامه شست‌وشوی اقتصادی برای ظروفی مناسب است که میزان کثیفی بالایی ندارند. البته این برنامه باعث می‌شود که ظرف به سرعت تمیز شود. از آنجا که در این برنامه از پیش‌ شست‌وشوی ظروف خبری نیست، درصورتی که عجله دارید که ظرفتان شسته شود به این برنامه فکر کنید.

شروع با تأخیر و حساس

با توجه به سرعت زندگی روزمره، بسیاری از ما مجبور می‎شویم حتی برای شست ظروف هم برنامه‌ریزی کنیم، در این زمان است که برنامه‌ای مثل « شروع با تأخیر»  به کارمان می‌آید. این برنامه کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند زمان شروع فرآیند ظرفشویی را تنظیم کند. باتوجه به اینکه ماشین ظرفشویی DMC-2140 کروپ برای خانواده‌های پرجمعیت ساخته شده است، چنین برنامه‌ای هم کاملاً کاربردی خواهد بود. بسیاری از کاربران ظروفی دارند که نسبت به آن‌ها حساس هستند. این ظروف که معمولاً از نوع بلور و کرستال هستند به راحتی خط و خش و آسیب می‌بینند. برای جلوگیری از چنین مشکلی، برنامه شست‌وشوی حساس به کاربر کمک خواهد کرد. این برنامه ظروف را در دما و حالتی می‌شوید که کم‌ترین تکان و تغییر را تجربه کنند.

مصرف انرژی

این ماشین ظرفشویی کروپ توانسته بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد. این محصول تنها یک پله با سقف مصرف بهنیه انرژی فاصله دارد و میزان انرژی بسیار بهینه‌ای مصرف می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

جمع‌بندی

ماشین ظرفشویی کروپ مدل DMC-2140یک دستگاه مدرن با ویژگی‌هایی مطلوب است. این دستگاه در کنار ظرفیت بالا و برنامه‌های متنوع شست‌وشو، صفحه نمایش دیجیتالی دارد که از همه نظر آن را به دستگاهی برای زندگی امروزی تبدیل کرده است. سبدهای کاربردی باعث شده‌اند تا بتوان بر اساس نیاز و به خوبی و آسانی ظروف کثیف پس از یک وعده دل‌چسب را با خیالی راحت در آن قرار داد. بنابراین، اگر خانواده پرجمعیت دارید یا اهل مهمانی و دورهمی هستید، این محصول مدرن را به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان درنظر بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-K351S محصولی از شرکت جی پلاس است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکا ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل ۱۳ نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-K351S دارای ۵ برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین لباسشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است. گفتنی است در این محصول سبدی مجزا برای قاشق و چنگال تعبیه شده و سبد میانی در این مدل قابلیت تغییر ارتفاع دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت LG، یکی از معتبر‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. شستن ظروف برای سلامت پوست دست ضرر دارد. چراکه استفاده از مایع ظرف‌شویی، رطوبت دست را از بین می‌برد. در نتیجه برای رفع این مشکل، استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی، بهترین راه‌حل است. ماشین ظرف‌شویی LG مدل DC34 ، یک محصول با کیفیت و با طراحی خاص است. ماشین ظرف‌شویی DC34 ، با ظرفیت 14 کیلوگرم با متوسط مصرف آب سالیانه 2600 لیتر و نشان مصرف انرژی A+++ ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به قفل کودک، صفحه‌ی نمایش لمسی LED، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ‌تر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر، مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار، مجهز به حس‌گر تشخیص میزان کثیفی ظروف، استریلیزه کردن ظروف از طریق سیستم شستشوی بسیار داغ، مجهز به دکمه نصف ظرفیت (Half Load)، اشاره کرد.

طراحی و ساخت

این ماشین ظرفشویی یک ماشین ظرفشویی مبله است. ماشین ظرفشویی‌های مبله به نسبت مدل‌های رومیزی نیاز به فضای بیشتری دارند و به طبع از ظرفیت بالاتری نیز برخوردارند. بیشتر این ماشین‌ها حدود اندازه‌ی استانداردی دارند و کابینت‌سازها نیز با توجه به همین موضوع فضای خالی مشخصی را در بین کابینت‌ها خالی می‌گذارند. البته بازهم بهتر است تا همواره برای داشتن اطمینان بیشتر از قرار گیری صحیح دستگاه در داخل فضای خالی کابینت، ابعاد آن را بررسی کرد. در ذیل نیز سعی می‌شود تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی این محصول به شکلی مناسب بررسی شود تا بتوان دید بهتری نسبت به آن پیدا کرد.

کم‌‌صدا و آرام

      این ماشین ظرفشویی در زمان کارکردن، صدایی در حدود 43 دسی‌بل تولید می‌کند که باعث می‌شود در رده ماشین‌های ظرفشویی کم‌صدا قرار بگیرد. در واقع موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive) این دستگاه به همراه المان‌های کاهش صدای که در آن کار شده، باعث می‌شود تا این محصول صدایی کم داشته باشد و صدای آن در زمان صرف غذا مزاحمتی ایجاد نکند.

موتور بدون تسمه Inverter Direct Drive

      گفتیم که یکی از دلایل کم‌صدا بودن این محصول استفاده از موتور بدون تسمه است. در واقع این موتور به دلیل اجزای کمتری که به نسبت موتورهای تمسه‌دار دارد، صدای کمتری از خود تولید می‌کند. این موتور همچنین به نسبت موتورهای تسمه‌دار مصرف کمتر و عملکرد بهینه‌تری هم دارد که باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن مصرف برق چندان زیاد نباشد.

شستشوی بهداشتی

        یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مناسب این دستگاه گزینه‌ی شستشوی بهداشتی آن است. با استفاده از این سیستم، دمای آب مورد استفاده برای شست‌وشوی ظروف داخل دستگاه افزایش پیدا کرده که باعث می‌شود تا بیشتر باکتری‌های موجود از بین بروند و ظروف به صورت بسیار بهداشتی تمیز و استریل شوند.

سیستم خشک کردن Hybrid Dry

      این سیستم یکی از مناسب‌ترین راه‌حل‌ها برای خشک کردن ظروف است. در واقع در این سیستم خشک کردن، در آخرین دور آب‌کشی بر روی ظروف از آب داغ استفاده می‌شود که این آب داغ بر روی محفظه داخلی ماشین که سرد است به صورت قطراتی ظاهر می‌شود و به خروجی آب راه پیدا می‌کند. در همان زمان یک فن داخلی نیز در داخل دستگاه به کار افتاده و به انجام بهتر این پروسه کمک می‌کند. به این دلیل که در این سیستم خشک کردن نیازی به المنت حرارتی و گرما نیست، در نتیجه چنین ماشین‌هایی مصرف برق کمتری هم دارند.

سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor

      برای افزایش بهینه‌ بودن این دستگاه، بوش برای آن از سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor استفاده کرده است. با استفاده از این سنسور دستگاه می‌‎تواند میزان کثیفی ظروف را تعیین کند. سپس بر اساس این میزان، دستگاه به صورت خودکار زمان مورد نیاز برای شست‌وشو، دما و تعداد دفعات آب‌کشی را تعیین می‌کند که در نتیجه مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب را در پی دارد.

سبد‌های قابل تنظیم Smart Rack

        سبدهای داخلی این محصول به صورت قابل تنظیم تولید شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا بر حسب نیاز و نوع ظروفی که قصد شستن دارید، بتوانید آن را به خوبی تنظیم کنید. با استفاده از این سبدها می‌توان در این ماشین ظرفشویی نسبت به شستشوی قابلمه‌های 30 سانتی‌متری نیز اقدام کرد.

مصرف انرژی

      این ماشین ظرفشویی ال جی توانسته بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A+++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد که این محصول نیز در رده سقف مصرف بهینه انرژی قرار دارد. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد که باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

نتیجه‌گیری

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC34 از مصرف انرژی بسیار خوب و مناسبی برخوردار است. این ویژگی در کنار دیگر قابلیت‌هایی چون صدای کم، گزینه‌ی شستشوی بهداشتی، موتور بدون تسمه و سیستم پیشرفته خشک کردن Hybrid Dry، سنسور تشخیص میزان کثیفی، سبدهای قابل تنظیم و ... شرایطی ایجاد می‌کنند تا با یک ماشین ظرفشویی مناسب برای تمیز کردن ظروف خانه خود مواجه شوید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی ال جی DC75، یکی از ماشین‌های ظرفشویی کامل شرکت ال‌جی است که با ظاهری زیبا و بدنه‌ی مقاوم طراحی شده و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. این دستگاه 14 نفره است و از حیث گنجایش و مصرف انرژی انتخابی مناسب برای اغلب خانواده‌ها به شمار می‌رود. این ماشین ظرفشویی که در طبقه‌بندی رنگی تیتانیوم قرار می‌گیرد  از نظر طراحی ظاهری و داخلی (برخورداری از تعداد مناسبی از قفسه) نیز مورد توجه سلیقه‌های مختلفاست. ماشین ظرفشویی ال جی DC75 علیرغم امکانات و گنجایش قابل توجه، از نمودار مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است. همچنین این محصول دارای دکمه‌ی لمسی، قفل کودک و 7 برنامه‌ی شستشو هم است. دیگر قابلیت بارز این مدل، برخورداری از سه طبقه‌ی مجزا همراه با سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack) است. این دستگاه علاوه بر برنامه‌های پیش‌فرض دارای چند برنامه انتخابی اضافی، و چند برنامه شستشو با بخار است. از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول می‌توان به حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY ( جهت شستشوی کریستال)، برنامه Cool dry، اشعه ماوراءبنفش(UV) جهت از بین بردن باکتری‌ها تا 99.9%، برنامه شستشوی اقتصادی با نصف ظرفیت، جت پمپ مجهز به فناوری اینورتر (Inverter Direct Drive )، سیستم خشک‌کن Hybrid، شستشوی بسیار داغ، سیستم شستشوی ظروف با بخار، صفحه‌نمایش LED، طبقه مجزا برای قاشق و چنگال، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی‌متر، مجهز به دکمه‌ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه، سیستم تشخیص عیب خودکار (Smart Diagnosis System)، سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)، موتور بدون تسمه (Direct Drive)، و شستشوی بسیار داغ اشاره کرد. لازم به ذکر است سازنده این دستگاه یعنی شرکت LG، از معتبر‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و ضمن تولید و عرضه محصولات با کیفیت و متنوع از محبوبیت قابل توجهی بین مصرف‌کنندگان برخوردار است.

TrueSteam

تکنولوژی TrueSteam یا بخارشوی تعبیه‌شده در این ماشین‌ظرف‌شویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قراردادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. TrueSteam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیزکردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قراردادن DC75 روی برنامه‌ی بخارشور می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.

سبد هوشمند

ال‌جی در طراحی این ماشین ظرف‌شویی سبدهایی با قابلیت جابه‌جایی تعبیه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید طبق چینش ظروف سبدها را تنظیم کرده و فضای کافی را برای قراردادن انواع ظروف فراهم شود. درنتیجه مقدار بیشتری از ظروف در آن قابل‌شست‌وشو هستند. هنگام قراردادن ظروف داخل سبدها به این امر توجه داشته باشید که باید آب یا بخار به سطح تمامی ظروف برسد؛ چرا که درصورت قراردادن اشتباه ظرف بخشی از آن تمیز نمی‌شود. گفتنی است طبقه‌ی سوم مجزایی برای DC75 در نظر گرفته شده است که برای قراردادن قاشق، چنگال و کفگیر محل مناسبی به حساب می‌آید.

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ظرفشویی با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی موردنیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین‌ظرف‌شویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

کارکرد ماشین

  موتور اینورتر دایرکت‌درایو این ماشین ظرفشویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

کم‌صدا با مصرف انرژی کم

بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی در این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. همچنین ال‌جی با کاهش صدای این ماشین ظرف‌شویی آن را به محصولی مناسب برای استفاده در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز طراحی کرده است. این کار به لطف تکنولوژی loDecibel انجام شده است. صدای تولیدی از آن 38دسی‌بل بوده و مزاحمتی برای افراد منزل ایجاد نمی‌کند. مواد سازنده‌‎ی ماشین‌ظرفشویی عایق و کاهش‌دهنده‌ی میزان صدا هستند و باعث می‌شوند صداهای تولیدشده‌ توسط موتور دستگاه تا حد زیادی به بیرون انتقال پیدا نکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی ازجمله وسایل مهم و پرمصرف در آشپزخانه است که به صرف انرژی و وقت کمتر برای شستن ظروف کمک می‌کند. ماشین ظرف‌شویی «مایدیا» مدل «WQP8-3803A» یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت این برند است. ابعاد نسبتا کوچک این ماشین ظرف‌شویی استفاده‌ی رومیزی از آن را ممکن کرده است و برای کسانی که دچار مشکل کمبود جا هستند یا تعداد ظروف خیلی زیادی برای شستن ندارند، انتخابی ایدئال است. به‌طورکلی این دستگاه به خانواده‌هایی با جمعیت متوسط توصیه می‌شود. این مدل گنجایش شستن ظروف 8 نفر را در هر بار روشن‌شدن دارد. مصرف انرژی دستگاه نسبتا کم و از رتبه‌ی A+ برخوردار است. علاوه‌براین، در هر سیکل شست‌وشو فقط 8 لیتر آب استفاده می‌شود که نسبت به مقدار آب مصرفی در شست‌وشوی دستی بسیار بهینه است. این مدل مجهز به یک قفسه‌ی مخصوص بشقاب و ظروف بزرگ و یک نیم‌طبقه‌ی مخصوص قاشق و چنگال است. در قسمت بالایی بدنه‌ی دستگاه یک پنل افقی تنظیمات تعبیه شده است. از طریق این پنل دسترسی و اعمال تنظیماتی همچون تعیین زمان شست‌وشو، انتخاب زمان شست‌وشو و... صورت می‌گیرد. تعداد 7 برنامه‌ی شست‌وشو در این مدل وجود دارد که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند هر کدام را انتخاب کند. یک نمایشگر دیجیتال LED نیز در میانه‌ی این پنل وجود دارد که کار با دستگاه را آسان کرده است. این مدل همچنین مجهز به سیستم تاخیری زمان شروع کار است که تا 24 ساعت می‌تواند زمان شست‌وشو را به تاخیر بیندازد. علاوه‌براین سیستم تمیزکننده‌ی SelfClean برای این ماشین ظرف‌شویی در نظر گرفته شده است. مایدیا یک شرکت بزرگ و بین‌المللی است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته جایگاه مناسبی در بازار لوازم خانگی برای خود دست و پا کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 15305 ماشین ظرفشویی مبله است. این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل 15 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF 15305 دارای 3 سبد می باشد. این مدل صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 47 دسی‌بل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده شده است. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود. در کل این ماشین، 8 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 15305 به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت مجهز شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 ماشین ظرفشویی مبله است. این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی پاکشوما  مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی  نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما برای تفکیک ظروف، 2 قفسه بالایی تعبیه کرده است. این مدل صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 49 دسی‌بل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده شده است. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود. در کل این ماشین، 7 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت مجهز شده است.

طراحی و ساخت

یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت پاکشوما ، ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 است.این کالا یک ماشین‌ظرفشویی مبله است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مدل برای استفاده خانواده پرجمعیت با افرادی که مهمانی‌های پر جمعیت می‌گیرند گزینه مناسبی است. شما با خرید این کالا یک ماشین ظرف‌شویی با کیفیت و زیبا ساخت شرکت پاکشوما خواهید داشت. جدا از بحث کارایی، طراحی بسیار زیبایی برای این مدل دیده می‌شود. ماشین‌های ظرف‌شویی به دلیل سایز، در آشپزخانه و خانه بسیار به چشم می‌آید. با داشتن این ماشین، زیبایی آشپزخانه‌تان چندین برابر می‌شود و به راحتی این محصول با باقی لوازم آشپزخانه شما ست می‌شود.

 از نظر کارایی در وحله اول باید بدانید این ماشین از نوع مبله است. برای افرادی که فضای بزرگی دارند و مصرف ظروف بالایی دارند این مدل توصیه می‌شود. ااین ماشین برای ظرفیت 14 نفر طراحش شده است. یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها میزان مصرف برق زیاد و سرسام آور ماشین‌های ظرفشویی است اما ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 با داشتن نمودار مصرف A++ یک ماشین کم مصرف محسوب می‌شود. این استاندارد موجب شده است استفاده از این کالا به‌صرفه باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی کصرف می‌شود. متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو 10 لیتر است.

سایر ویژگی‌ها

از ویژگی‌های این مدل می‌توان به 3 سبد آن برای تفکیک ظروف اشاره کرد. برای این مدل 7 برنامه شستشو در نظر گرفته شده است. این 7 برنامه را با توجه به زمان و ظروف درون ماشین مشخص می‌کنید. برای مثال این مدل برنامه شستشو یرای ظروف حساس دارد. از دیگر قابلیت‌های این مدل، قابلیت شستشوی میوه وسبزیجات است. پاکشوما برای بالاتر بردن ایمنی این محصول از قفل کودک استفاده کرده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «ال ‌جی» (LG) مدل «DC45» را با ظاهر خاص، بدنه‌ی مقاوم، مصرف انرژی بسیار پایین به همراه صدای بسیار کم طراحی کرده‌اند. این محصول 14 نفره‌ی 168 پارچه که در طبقه‌بندی رنگی تیتانیوم قرار می‌گیرد، با نمودار مصرف انرژی A++، متوسط مصرف9 لیتر آب در هر شست‌وشو و میزان صدای 43 دسی‌بل تولید شده است. همچنین این محصول دارای دکمه‌ی لمسی، قفل کودک و شش برنامه‌ی شست‌وشوست. از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول می‌توان به حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY (جهت شست‌وشوی کریستال)، اشعه‌ی ماوراءبنفش (UV)  جهت ازبین‌بردن باکتری‌ها تا 99.9%، برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی با نصف ظرفیت، جت پمپ مجهز به فناوری اینورتر (Inverter Direct Drive )، سیستم خشک‌کن  Hybrid، شست‌وشوی بسیار داغ، صفحه‌نمایش  LED، طبقه‌ی مجزا برای قاشق و چنگال، قابلیت شست‌وشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی‌متر، مجهز به دکمه‌ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه، مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار  (Smart Diagnosis System)، مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف  (Soil Sensor)، موتور بدون تسمه (Direct Drive)، شست‌وشوی بسیار داغ و طبقه‌های با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد. در نظر داشته باشید که شرکت  LG، یکی از برندهای معتبر‌ و شناخته‌شده‌‌ی موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

شست‌وشو با بخار

تکنولوژی TrueSteam یا بخارشوی تعبیه‌شده در این ماشین‌ظرف‌شویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قراردادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. TrueSteam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیزکردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قراردادن DC45 روی برنامه‌ی بخارشور می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.

چگونگی کارکرد ماشین

موتور اینورتر دایرکت‌درایو این ماشین ظرف‌شویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

سبد هوشمند

ال‌جی در طراحی این ماشین ظرف‌شویی سبدهایی با قابلیت جابه‌جایی تعبیه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید طبق چینش ظروف سبدها را تنظیم کرده و فضای کافی را برای قراردادن انواع ظروف فراهم شود. درنتیجه مقدار بیشتری از ظروف در آن قابل‌شست‌وشو هستند. هنگام قراردادن ظروف داخل سبدها به این امر توجه داشته باشید که باید آب و مواد شونده به سطح تمامی ظروف برسد؛ چراکه درصورت قراردادن اشتباه ظرف بخشی از آن تمیز نمی‌شود.

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ظرفشویی با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی موردنیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین‌ظرف‌شویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

فضای بیشتر با مصرف انرژی کم

بازدهی انرژی در این ماشین لباسشویی بسیار زیاد است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. این موتور با کنترل مصرف انرژی باعث می‌شود تمامی انرژی مصرف‌شده صرف کارکرد اصلی آن شود. همچنین به دلیل ابعاد کوچک این موتور، فضای بسیار کمی توسط آن اشغال می‌شود و نسبت به مدل‌های مشابه، جای بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های ظرفشویی امروزه به یکی از کالاهای پرکاربرد منازل تبدیل شده‌اند. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351 محصولی از شرکت جی پلاس است که به شکل زیبا و کلاسیکی طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی جلوه‌‌ی خاصی به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد و برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. استفاده از این محصول علاوه بر آنکه زحمت شستن ظروف را از کارهای روزمره‌ی شما کم خواهد کرد منجر به صرفه‌جویی در مصرف آب و زمان می‌شود. همانطور که می‌دانید هنگام شستن ظروف به صورت دستی آب زیادی مصرف خواهد شد که ماشین‌های ظرفشویی این مشکل را حل کرده‌اند. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351 دارای دو سبد برای قرار دادن ظروف است و از ویژگی‌های آن می‌توان به تجهیز ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺷﺴﺘﺸﻮی ﺳﺮﯾﻊ در 30 دﻗﯿﻘﻪ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺷﺴﺘﺸﻮی روزاﻧﻪ در 90 دقیقه، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﯿﺶ ﺷﺴﺘﺸﻮ ﺟﻬﺖ ﺧﯿﺲ ﺧﻮردن ﻇﺮوف (Pre-Rinse)، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺷﺴﺘﺸﻮی ﭘﺮﻗﺪرت ﺑﺮای ﻇﺮوف ﺑﺴﯿﺎر ﮐﺜﯿﻒ(Intensive) ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺟﻬﺖ ﺷﺴﺘﺸﻮی اﻗﺘﺼﺎدی (Eco)، ﺳﺒﺪ ﻣﺠﺰا ﺑﺮای ﻗﺎﺷﻖ و ﭼﻨﮕﺎل و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺗﻨﻈﯿﻢ ارﺗﻔﺎع ﺳﺒﺪ ﻣﯿﺎﻧﯽ، اﻧﺠﺎم ﺷﺴﺘﺸﻮ در زﻣﺎن دﻟﺨﻮاه( Delay Start) و ﻗﻔﻞ ﮐﻮدک اشاره کرد.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-K462NS محصولی از شرکت جی پلاس است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکل ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-K462NS دارای 5 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین لباسشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری جدید ظرفشویی های ال جی با تکنولوژی QuadWash که به واسطه طراحی منحصر به فرد و بعلاوه شکل نازل پایین، پاچش آب را از تمام زوایا و به گونه ای اعمال میکند که تمام گوش و کنار ظروف از هر نوعی به سریعترین ، کم مصرف ترین و بهترین شیوه ممکن شستشو شود، وجود برنامه Turbo در این دستگاه سبب شده تا‌یک سیکل کامل شستشو برای ظروف کثیف را تنها در 59 دقیقه و به کمک Quadwash به بهترین و سریعترین نحو انجام دهد، سنسور تشخیص کثیفی ظروف، شستشو با قدرت پاچش آب دوگانه در سبد بالا و پایین، ضد عفونی و استریلیزه کردن ظرف ها از طریق آبکشی با آب داغ، شستشوی بسیار سریع در 34 دقیقه، برنامه شستشو برای ظروف حساس تنها بخشی از امکانات کاربردی این دستگاه است. بدنه داخلی تمام استیل و ضد زنگ، کشو های هوشمند با قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی جدید جهت چیدمان بسیار راحت و بهینه ظروف از دیگر ویژگی های ظرفشویی های سری XD ال جی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-K351S محصولی از شرکت جی پلاس است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکا ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل ۱۳ نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-K351S دارای ۵ برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین لباسشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است. گفتنی است در این محصول سبدی مجزا برای قاشق و چنگال تعبیه شده و سبد میانی در این مدل قابلیت تغییر ارتفاع دارد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل