خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید وسایل خانه و آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب و خرید وسایل خانه و آشپزخانه یکی از کارهای مهم و سخت برای هر خانمی است. به طوری که زمان زیادی صرف انتخاب و ورود این وسایل به خانه می‌شود. مسائلی که این انتخاب را دشوار کرده‌اند صرفاً حساسیت بالای خانم‌ها نیست. بلکه بازار داغ لوازم خانگی ایرانی و خارجی در بازار است که انتخاب را دشوار می‌کند.

نکات مهم خرید وسایل خانه و آشپزخانه

نکات مهمی برای خرید هر کدام از وسایل مورد نیاز در خانه و آشپزخانه وجود دارد که انتخاب را آسان تر می کند. اما ما در ادامه سعی داریم نکات کلی خرید اینگونه وسایل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا انتخاب شایسته ای در مورد هر محصول داشته باشید.

قیمت و برند محصول

 قبل از خرید هر وسیله‌ای دو معیار کلیدی قیمت و برند برای هر خریداری مهم است. به همین دلیل خریداران اغلب به دنبال خرید بهترین برند با مناسب ترین قیمت هستند. اما خب باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که اجناس با برندهای معتبر به دلیل کیفیت بالا، قیمت بیشتری هم دارند. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن میزان بودجه خود به دنبال بهترین برند موجود در بازار باشید.

تناسب سایز وسایل با فضای خانه

تعیین اندازه دایره انتخاب شما را محدود تر می‌کند. مشخص کنید چه چیزی بیشترین سازگاری را با فضای خانه و آشپزخانه شما دارد. به این ترتیب می توانید انتخاب های خود را محدودتر کرده و راحتتر بهترین وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

انتخاب وسایل منطقی

برخی از وسایل مورد نیاز در خانه و آشپزخانه کاربردی هستند و نبود هر کدام باعث ایجاد مشکلاتی می شود. در مقابل هم وسایلی در بازار موجود است که بود و نبود آنها در منزل تاثیری در آسایش ما نداشته و می توان از خریدشان چشم پوشی کرد. بنابراین هنگام خرید هر وسیله ای برای خانه و آشپزخانه خود، سعی کنید انتخابی منطقی داشته و به اصل نیاز های خود توجه کنید.

گارانتی

برای خرید هر محصولی مخصوصا وسایل برقی دقت داشته باشید که گارانتی معتبری داشته باشد. تا در صورت خرابی بتوانید به راحتی آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

نکته: خرید لوازم خانگی یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای خانه محسوب می شود . بنابراین در نظر گرفتن این نکات اساسی به شما در تصمیم گیری بهتر کمک شایانی خواهد کرد.

لیست وسایل مورد نیاز خانه و آشپزخانه

شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید وسایل خانه و آشپزخانه ضروری این لیست را تهیه نمایید.

  • یخچال و فریزر (ساید بای ساید، دوقلو، دوطبقه)
  • گاز (رو میزی یا اجاق گاز)
  • ماشین لباس شویی
  • ماشین ظرف شویی
  • مایکروویو یا سولاردوم یا فر (اگر اجاق گاز دارای فر باشد لازم به تهیه ی فر جداگانه نیست)
  • آب میوه گیری
  • چای ساز
  • پلوپز، زودپز، آرام پز و بخار پز (می توانید از چندکاره ها استفاده کنید)
  • چرخ گوشت
  • گوشت کوب برقی
  • غذا ساز
  • آب مرکبات گیری
  • ساندویچ ساز
  • قهوه ساز
  • کباب پز
  • توستر
  • سرخ کن
  • مخلوط کن
  • آسیاب
  • همزن
  • میوه خشک کن
  • سبزی خرد کن
  • جاروبرقی
  • بخارشو
  • سرویس غذاخوری، سرویس پذیرایی، سرویس کریستال
  • لوازم مربوط به پخت و پز مثل قوری و کتری، سرویس قابلمه، سرویس کفگیر و ملاقه و چاقو و …
  • سرویس قاشق و چنگال مثل سرویس قاشق دم دستی، سرویس قاشق مهمان، کارد و چنگال پذیرایی و …
  • لوازم پلاستیکی آشپزخانه مثل سبد در سایزهای مختلف، ظروف حبوبات، قالب های ژله و …
  • وسایل مربوط به میز آشپزخانه مثل میز و صندلی آشپزخانه، فنجان قهوه خوری، سرویس صبحانه خوری، سینی و …
  • سرویس چوب مثل تخت، کمد، دراور و …
  • فرش
  • مبلمان
  • تابلو
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه گفته شد، می توانید وسایل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه وسایل خانه و آشپزخانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز توالت فرنگی هادی سرام مروارید مدل خودشور ژینو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توالت فرنگی هادی سرام مروارید (آذین سرام برنا)مدل ژینو از پرفروش ترین فرنگی های این شرکت میباشد. این توالت فانتزی ساخته شده از بهترین مواد اولیه و طراحی فوق العاده حس داشتن یک توالت فرنگی لوکس را به شما القا خواد کرد. لعاب این توالت از نوع درجه یک و ضد رسوب و ضد لک میباشد که در برابر مواد شوینده نیز مقاوم است. همچنین ای توالت دارای خودشور (بیده) است که باعث راحتی شما در نظافت شخصی میشود و مناسب افراد مسن و دارای معلولیت است. همچنین در کنار این توالت یک سوراخ برای شیر سرد و گرم تعبیه شده است که در صورت نیاز میتوانید آن را نیز اضافه کنید.(این محصول بدون شیرآلات به فروش میرسد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز پذیرایی مدل پازل بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر دنبال میز جلو مبلی مدرن هستی و میخواهید با یک تیر دو نشون بزنید این میز میتواند بهترین انتخاب شما باشد چون شما با خرید این میز یک میز دیگر دریافت میکنید که به راحتی زیر میز بزرگ قرار میگیرد و میتوانید در صورت لزوم از میز کوچک در سایر بخش های خانه استفاده کنید.چوب استفاده شده در این میز ام دی اف برجسته می باشد بصورتی که سطح رویی چوب بافت و لمس دارد.کلافه بدنه میز از پروفیل سبک ساخته شده است بصورتی که میوانید به راحتی آنرا جابه جا کنید.رنگ استفاده شده در میز از نوع پودری الکترواستاتیک میباشد که در مقابل خراشیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.ابعاد بصورت استاندارد طراحی شده که با هر نوع مبلمان در خانه شما تناسب داشته باشد.با این میز دیگه کمبود میز توی خونه ندارید.لطفا به این نکته توجه کنید که رنگ های موجود فقط رنگ های صفحه چوبی است برای مثال درصورت انتخاب رنگ سفید فقط صفحه های میز سفید میشود. در بعضی از خانه‌ها، همه ملزومات برای دور هم نشستن و گپ‌وگفت‌های صمیمانه، فراهم است. میز جلو مبلی یکی از تجهیزاتی است که باعث می‌شود افراد خانواده دور هم جمع شوند و لحظات خوشی را سپری کنند. میز جلو مبلی مدل پازل دو عدد، یک میز زیبا و مدرن است که ظاهر خانه شما را جادو می‌کند. این میز می‌تواند پیام‌آورِ صمیمیت و دورهمی‌های بیشتر باشد. میز دو عددی پازل دارای پایه‌های فلزی و روکش MDF است و ظاهری بسیار متفاوت دارد. شما می‌توانید این میز دوتایی را با سلیقه خودتان بچینید. یکی از گزینه‌ها برای چیدمان، قرار دادن این دو میز در کنار یکدیگر و جلوی مبل است. این محصول زیبا، ساخت بسیار ظریف و تمیزی دارد. لبه‌های این میز بسیار تمیز و مقاوم است و جلوه خاصی به آن بخشیده. کلاف بدنه از پروفیل سبک ساخته شده است و به همین دلیل می‌توانید میزها را به راحتی جابه‌جا کنید. رنگ استفاده شده در این محصول از نوع پودری الکترواستاتیک است که باعث افزایش مقاومت آن در برابر خراش و زنگ‌زدگی شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 23 پارچه آشپزخانه بهاز کالا کد 499 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی می باشد و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کولر آبی 3500 جهان افروز مدل JAC380 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر آبی جهان افروز مدل JAC380 به گونه ای طراحی و ساخته شده است که رطوبت لازم را در هوای گرم و خشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند. به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود، درنتیجه عمر یاطاقان ها وکولر بسیار طولانی است. موتور و پمپ آب کولرهای جهان افروز از نوع موتوژن میباشد. از دیگر مشخصات این کولر ها بدنه محکم و مقاوم، ضخامت ورق میباشد. جهان افروز علاوه بر تولید کولر، اجاق گاز هم تولید میکند. جهان افروز با شعار ایرانی کالای با کیفیت ایرانی بخر در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار از نظر کیفیت و کمیت در رقابت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه خشک کن کاکس مدل CX1230 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میوه‌های خشک‌شده به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین خوراکی‌های سالم و خوشمزه، همواره جایگاه ویژه‌ای در جامعه بین‌المللی داشته‌اند. خشک کردن میوه‌ها، علاوه بر حفظ طعم و مزه طبیعی آن‌ها، باعث حفظ ارزش‌های غذایی و افزایش مدت‌ماندگاری آن‌ها می‌شود. در این راستا، میوه خشک کن کاکس مدل CX1230 به عنوان یکی از وسایلی که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت خانگی میوه‌های خشک‌شده را تهیه کنید، جایگاه خود را در این دسته بندی لوازم آشپزخانه پیدا کرده است این میوه خشک کن با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های قابل توجهی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، تبدیل شدن میوه‌های تازه به خشک و خوشمزه را به یک تجربه ساده و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. اولین ویژگی که در نگاه اول به چشم می‌خورد، وزن سبک آن است که این مدل را برای استفاده در خانه بسیار مناسب می‌سازد. با وزنی کمتر از 3 کیلوگرم، می‌توانید آن را به راحتی حمل و نقل کنید و در هر جایی از خانه خود قرار دهید قدرت توان مصرفی 270 وات این دستگاه، به شما امکان می‌دهد به سرعت و با کارایی بالا میوه‌ها را خشک کنید. جنس بدنه این میوه خشک کن نیز از پلاستیک فشرده مرغوب تهیه شده است که از نظر مقاومت و دوام بسیار قابل اطمینان است. همچنین، دارای 5 عدد سبد خشک کن قابل جداشدن و چرخش دستی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی میوه‌ها را بر روی آن قرار داده و از تمام فضا استفاده کنید یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل، تایمر 18 ساعته آن است. با این تایمر، می‌توانید زمان خشک کردن میوه‌ها را به دقت و طبق دفترچه راهنمای همراه محصول تنظیم کنید. قابلیت تنظیم درجه حرارت نیز از دیگر مزیت‌های این میوه خشک کن است. با قابلیت تنظیم درجه حرارت از 35 تا 75 درجه، شما می‌توانید براساس نیاز و نوع میوه، دمای مناسب برای خشک کردن را انتخاب کنید و نتیجه بهتری به دست آورید با تمامی این ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد، میوه خشک کن کاکس مدل CX1230 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین میوه‌های خشک‌شده هستند. این دستگاه با عملکرد قوی، طراحی زیبا و کاربری آسان، تجربه‌ای لذت‌بخش از خشک کردن میوه‌ها را برای شما فراهم می‌کند. با میوه خشک کن کاکس مدل CX1230، اکنون می‌توانید در هر زمان و هر مکان، لذت میوه‌های خشک شده تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زودپز برقی فوما مدل FU _ 1200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زود پز برقی فوما مدل Fuma FU-1200 زودپز در رده بهترین وسایل پخت وپز درآشپزخانه به حساب می آید. کمپانی فوما نیز یکی از معروفترین برندهایی است که توانسته محصولاتی مناسب با سلیقه افراد ارائه دهد. این مدل به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر داشتن دریچه سوپاپ اطمینان، به علت نچسب بودن ظرف، غذا در آن ته نمی گیرد. دسته هایی که در دوطرف این زودپز قرار دارد، باعث حمل آسان تر این محصول می شود. همچنین دارای ظرفیت 6 لیتری و 8 برنامه پخت وپز می باشد. زودپز همانطور که از اسم آن معلوم است، وسیله ایی است تا شما خیلی سریعتر بتوانید غذا را آماده کنید. در بسیاری از موارد این سوال مطرح شده است که این روش باعث نمی شود که ویتامین های موجود درآن از بین برود. اشتباهی که بسیاری از مردم تصور می کنند، درحالی که زودپز کاملاً برعکس عمل می کند وحتی باعث می شود غذا  تمام ویتامین های خودش را حفظ کند. زودپز دارای یک دریچه اطمینان است که باعث می شود شما نگران بازشدن ناگهانی درب آن نباشید. چون در زمانی که فشار بخار آب به حدی برسد که ظرف نتواند دیگر آن را تحمل کند، این دریچه باز می شود. از طرفی به خاطر حلقه لاستیکی که در محل اتصال در پوش به بدنه وجود دارد، از خارج شدن بخار آب به بیرون جلوگیری می کند. اگر دنبال بهترین وسیله برای پخت انواع گوشت و سبزیجات در کمترین زمان هستید ما به شما زودپز فوما مدل FU _ 1200 را پیشنهاد می دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اتو پرسی مارشال مدل 11100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تو پرس خانگی هوشمند قدرت 1900 وات سنسور امنیتی خاموش کننده خودکار (auto shut-off) مجهز به فیلتر ضد رسوب (anti – water filter) دارای خروجی بخار 110 گرم در دقیقه دارای بوستر تقویت بخار 140 گرم در دقیقه آمادگی بخار در 3 الی 5 دقیقه دارای کفه تمام فلز برای حرارت دهی بهتر اندازه طول صفحه 90 سانتیمتر حجم مخزن آب 800 سی سی قدرت پرس 46 کیلوگرم واقعی مجهز به سیستم کنترل کننده مواد معدنی EMC سیستم بخار از بالا مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال دارای سیستم بخار اتوماتیک در هنگام پرس بدون امکان چسبندگی صفحه فلزی به پارچه در زمان کار با اتو به همراه پایه اتو فلزی در دو وضعیت ارتفاع پایه اتو تلسکوپی پیشرفته (آپشن)

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کولر آبی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سماور گازی رضایی کد L-808 ظرفیت 5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گذشته‌ها تصویر مادربزرگ‌ها در کنار یک سماور گازسوز بود که هیچگاه خاموش شدنش را نمی‌دیدیم. یک دلیل محکم برای اینکه دوره همی بشینیم و از اتفاق‌های خوب و بد روزمان بگوییم. هوای بچگی را با همین لحظه‌های خوب استشمام کردیم و یادگاری آن لحظه‌ها همچنان در ذهنمان نقش بسته است و گهگاه دلمان تنگ آن دوران می‌شود. طعم چای آن روزها می‌تواند با یک سماور گازی اما بسیار باکیفیت تر قابل تکرار باشد. سماور گازسوز رضایی با ظرفیت 5 لیتری‌اش می تواند همان انتخاب باشد. این شرکت در زمینه‌ی انواع سماورهای گازی، ذغالی، برقی و روگازی پیشرفت فوق العاده داشته و توانسته محصول ایرانی را به سطح بالایی از کیفیت برساند. جنس بدنه ان از برنج که آلیاژی از مس و فلز روی است و درصد رسوبات آهکی را به تناسب کاهش می‌دهد، می باشد. سماور گازسوز لحظات زیبایی را به همراه یک چای دل‌چسب برای خانواده‌تان به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپلیت کولر گازی 12000 ابکازو مدل AC-12HR-R410A EBKAZO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی یکی از وسیله ضروری در فصل گرما محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی ابکازو مدل AC-12HR-R410A است. این کولر از دو جز یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. ظرفیت سرمایشی این مدل 12000 و گرمایشی آن 13000 است.این کولر دارای تایمر 24 ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت 24 ساعته را در فاصله 24 ساعت فراهم می‌کند.جریان هوای 360 درجه این مدل نوید هوایی خنک و با توزیعی یکنواخت و آرام در تمامی جهت‌های اتاق را می‌دهد. این مدل جزو سری های ON/OFF است که به صورت دور ثابت کار می کند یعنی به گونه ای طراحی شده است بعد از رساندن به دمای مورد نظر که تنظیم می شود سنسور دمای دستگاه عمل کرده و دستگاه به حالت اتوماتیک خاموش می شود و سپس بعد از گرم شدن هوا دوباره دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هود مخفی آلتون مدل H701B سایز 70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد 70 cm میباشد. رنگ محصول مشکی میباشد. میزان صدا 56 دسی بل میباشد. نوع هود مخفی میباشد. نوع کلید لمسی میباشد. نوع فیلتر 3 لایه قابل شستشو میباشد. جک آرام باز شو میباشد. قدرت موتور فلزی توربو 4 دور میباشد. قدرت مکش 750 متر مکعب بر ساعت میباشد. جنس بدنه هود شیشه سکوریت مشکی لب آینه ای است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی مدیریتی کاد گستر مدل T141 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی مدیریتی کاد گستر (کد ثبت : 449457 ) مدل T141 از دسته محصولات ترند و پرفروش بازار با پشتی پلاستیکی و بسیار شیک با رویه تمام پارچه ای و پشتی کمر قابل تنظیم و پشتی گردن دوحالت تنظیمی (ارتفاع + زاویه) که برای نشستن طولانی مناسب بوده و به دلیل داشتن فضای خالی در قسمت های مختلف پشتی پارچه امکان تنفس هنگام استفاده مداوم را دارد کاملا ضد تعریق می باشد پشتی این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن قطعه پلاستیکی اضافی قابل تنظیم برای پشتی کمر علاوه عمر بیشتر محصول کاملا ارگونومیک شده است پارچه های این محصول وارداتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند علاوه بر این برای این محصول قطعه آویز کت طراحی شده که برای محیط کاری بسیار کار آمد بوده و در صورت عدم نیاز به راحتی جدا می شود دسته های این محصول دو حالت تنظیمی هستند که علاوه بر تنظیم ارتفاع پد دسته ها به صورت ریلی به جلو و عقب حرکت کرده و قابل تنظیم هستند برای این محصول مکانیزم براکتدار شرکت پاس استفاده شده که علاوه بر مقاوت بالا در برابر فشار زیاد کفی به صورت همزمان با پشتی تغییر زاویه می دهد و در زوایای مختلف قابل قفل می باشد پایه های این محصول از فولاد 1.5 میلیمتری آبکاری شده تولید شده و جک این محصول کلاس 4 پلاس می باشد چرخ ها و پد دسته های این محصول از جنس PU می باشند ف به دلیل پارچه بودن رویه کفی دانسیته فوم افزایش پیدا کرده است که از هوازدگی جلوگیری شود و عمر بیشتری داشته باشد وزن این محصول 18 کیلوگرم می باشد و در حالت تخلیه بودن جک صندلی ارتفاع کل محصول 118 سانتی متر ، ارتفاع تا بالای کفی 46 سانتی متر ، طول کفی 50 سانتی متر ، ارتفاع تا بالای دسته ها در حالت پایین 67 سانتی متر و عرض کفی 50 سانتی متر می باشد (در ضمن عرض دسته ها 62 سانتی متر میباشد یعنی برای جا شدن زیر میز حد اقل عرض میز 63 و ارتفاع آن 68 باید باشد) x حد اکثر ارتفاع محصول بدون در نظر گرفتن افزایش ارتفاع پشتی گردن ذکر شده که امکان افزایش دارد ولی در حالت کلی ارتفاع محصول به وسیله جک 12 سانت امکان افزایش دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سینی وینکس مدل W547 مجموعه دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در صورتی که به دنبال یک ظرف متفاوت برای پذیرایی از میهمانان خود هستید سینی Winex مدل W547 یک محصول منحصر به فرد بوده و انتخاب بسیار خوبی است. این سینی علاوه بر سرو چای می‌تواند برای سرو اقلام خوراکی دیگر نیز مناسب باشد. این محصول از ورق استیل 18/10 ضد زنگ باضخامت 1 میلی‌متر تولید شده و دسته های آن استیل، از جنس خود سینی است. از دیگر مزایا این محصول، داشتن رنگ ثابت و کف براق طرح دار است. طرح برجسته روی دسته ها و حاشیه سینی زیبایی کم نظیری را به این محصول بخشیده است. سینی Winex مدل W547 فضای کافی را برای چیدمان لیوان یا فنجان چای به شما می‌دهد و سایز متوسط برای 6 تا 8 نفر و سایز بزرگ برای 10 تا 12 نفر مناسب است. از ویژگی‌های خوب این سینی پذیرایی، می‌توان به دو دسته‌ی تعبیه شده در دو طرف آن اشاره کرد که حمل آن را برای شما آسان نموده است و دسته ها از پشت به سینی پیچ شده که در مقایسه با اتصال پرچی در سایر سینی ها، اتصال مطمئن تری است. بخاطر داشته باشید برای این‌که کف سینی همانند روز اول آینه‌ای و براق بماند، در صورت ریختن مایعات، آن را با یک دستمال تمیز، خشک کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مخلوط کن پاناسونیک مدل MX1061 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخلوط‌کن پاناسونیک MX1061 یک دستگاه جمع‌وجور است برای استفاده‌های گاه‌به‌گاه که می‌تواند کمک بزرگی باشد. بدنه موتور از جنس پلاستیک و رنگ سفید است که با طراحی ساده و شیکی که دارد، استفاده از آن را خوشایند می‌کند. زیر این بدنه پایه‌های ضد لغزش وجود دارد که دستگاه را در حین فعالیت ثابت نگه می‌دارد. دستگاه MX1061 پاناسونیک با یک دکمه فعال‌شده و تک سرعته است. پارچ شیشه‌ای این مخلوط‌کن دارای تیغه‌های محکم از استیل ضدزنگ است که می‌تواند هر چیزی را خرد کند. ظرفیت یک لیتری پارچ امکان تهیه 3 تا 4 لیوان آبمیوه را می‌دهد. علاوه بر این‌یک آسیاب کوچک به همراه این دستگاه ارائه می‌شود که می‌توان پودرهای مختلفی با آن تهیه کرد مانند پودر قهوه، زعفران، فلفل و ... . پاناسونیک سالهاست با تولید لوازم برقی خانگی در سراسر جهان طرفداران خود را خوشحال و راضی نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قفس پانسیون حیوانات خانگی مدل 614 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قفس پانسیون 614بستری با ابعاد 98×78×97 مناسب برای بخش پانسیون کلینیک ها و بیمارستان ها و پانسیون های نگهداری حیوانات خانگی در طول روز تمامی حیوانات در کنار هم (مگر در شرایط خاص) در محیط های مناسب در طول ساعات شبانه روز در آن نگهداری می شوند. قفس پانسیون 614بستری یکی از دغدغه های دائمی صاحبان حیوانات خانگی نگهداری از حیواناتشان برای زمانی است که آن ها در مسافرت هستند یا بنا به دلایلی امکان نگهداری از پت خود را ندارند. پانسیون گزینه خوبی است به شرطی که بتواند محیط خانه را بدون استرس برای پت شما به وجود آورد. البته محیط نگهداری آن ها در طول روز باید 2 بار به منظور جلوگیری از بروز احتمالی بیماری با رعایت نکات بهداشتی نظافت شود (وسط روز و آخر شب) و قفس حیوانات نیز هر روز صبح تمیز گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زودپز برقی نوتریکوک مدل SP204K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Smart Pot 2 چیزی فراتر از یک زودپز برقی است. این ابرقهرمان آشپزخانه شما است که آشپزی را آسان تر و سریعتر از همیشه می کند. این جای چندین وسیله آشپزخانه با عملکردهای مختلف از جمله پخت و پز تحت فشار ، تفت دهنده ، آرام پز ، پخت و پز برنج ، بخارپز ، تهیه ماست و گرم شدن غذا و .... است. استفاده از آن بسیار ساده است و فضای زیادی را روی کانتر آشپزخانه شما اشغال نمی کند. زودپز هوشمند نوتریکوک دارای ویژگی های جدیدی است که برای سهولت شما طراحی شده اند. صفحه کنترل ساده با نمایشگر LED روشن و نشانگر وضعیت پخت و پز به آشپزهای خانگی اجازه می دهد تا خودشان روی تجربه آشپزی تمرکز کنند. همچنین این زودپز از برنامه آشپزی هوشمند Sous Vide برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کف ساز شیر ملیتا مدل Cremio خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کف شیرساز ملیتامدل Cremio دستگاهی ایده آل برای تهیه‌ی فوم شیر و شیر گرم است. این دستگاه اتوماتیک می‌تواند فوم شیر سرد (برای تهیه دسر و بستنی)آیس لاته و آیس کاپوچینو و یا گرم را به صورت ساده برای تهیه لاته، ماکیاتو و کاپوچینو و سایر رسپی و دستور العمل های مختلف نوشیدنی های قهوه تهیه کنید. درجه Max فوم : در این حالت 150 میلی لیتر شیر سرد را به فوم شیر گرم و مخلوط ایده آل برای لاته و کاپوچینو تبدیل می کند. با نگهداری انگشت خود روی این گزینه شیر به فوم سرد برای تهیه (ایس کافی و...)تبدیل میشود. درجه Max شیرگرم : در این حالت 250میلی لیتر شیر سرد را به صورت شیر گرم شده برای هاتچاکلت تبدیل می کند. کف سرامیک نچسب و قابل شستشو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری هیزمی مدل گرد دوطبقه فردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری هیزمی گرد ارتفاع98 وقطر49 سانتی متر/بار بسیار تمیز و با کیفیت / ورق ضخیم/بار سنگین/دارای خروجی دودکش15/قابل جابجای برای استفاده در کمپ/مناسب خانه.مغازه.ویلا.کافه و رستوران و ...این بخاری به راحتی گرما را منتقل میکند و در طی کمترین زمان محیط را گرم میکند. دودکش تعبیه شده در بالای این بخاری استاندارد است و دود ناشی از سوختن چوب و یا هرچیز دیگر را به بیرون از محیط منتقل میکند. امکان ویژه که این بخاری از آن برخوردار هست دریچه تعبیه شده در بالای آن است که با استفاده از آن میتوانید میزان آتش ناشی از سوختن را کنترل کرده و آن را تنظیم کنید و یا زمانی که شعله آتش تمام شد مانع از بیرون رفت حرارت شوید. این بخاری دارای کشو در پایین هست که به راحتی میتوانید خاکریز های سوخته را خارج کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه و سبزی خشک کن نانانی مدل NFDH-92 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر دوست دارید میوه‌ها و سبزیجات خود را خشک کنید و از طعم و مزه‌ و سالم بودن آن‌ها لذت ببرید، میوه و سبزی خشک کن نانانی مدل NFDH-92 گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این دستگاه با توان مصرفی 600 وات، قابلیت خشک کردن انواع میوه‌ها و سبزیجات را دارد. شما می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات خود را بر روی 5 ردیف سینی قرار دهید و با تنظیم دما و زمان مورد نظر، به راحتی آن‌ها را خشک کنید. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک با کیفیت است که مقاوم در برابر حرارت و ضربه است. همچنین دارای درب شفاف است که به شما امکان مشاهده‌ی وضعیت میوه‌ها و سبزیجات را می‌دهد. میوه و سبزی خشک کن نانانی مدل NFDH-92 دستگاهی کاربردی، اقتصادی و سالم است که می‌تواند تنوع بیشتری به تغذیه‌ی شما ببخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت «پارس خزر‌» (Pars Khazar) مدل‌ «MG-1600P»، محصولی بسیار ساده با کاربری آسان و توان مصرفی مناسب است و قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. این چرخ‌گوشت که در طبقه‌بندی رنگی ساده قرار می‌گیرد، با توان مصرفی 1000 وات و میزان خروجی 1200 گرم در دقیقه تولید شده است؛ همچنین این محصول به قابلیت‌های سیستم چرخش معکوس و سوسیس‌ساز هم مجهز است. از دیگر مشخصات کلی MG-1600P می‌توان به دارابودن نشان استاندارد ملی ایران، محفظه برای نگه‌داری گوشت یا سبزی و جمع‌آوری سیم اشاره کرد.  گفتنی است، همراه این محصول، ظرف پلاستیکی برای جمع‌آوری گوشت و سبزی چرخ‌شده هم به کاربر ارائه می‌شود. شرکت بزرگ ایرانی پارس خزر، از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌ی ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف 5000 DFT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌خیاطی مدل «5000D» عرضه شده توسط شرکت «کاچیران» است و در سری چرخ خیاطی های نیولایف قرار دارد. این دستگاه مجهز به سیستم DFT (شانه کارپیش بر بالا) است و با پشتیبانی از طرح‌های دوخت مختلف، این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌سازد تا بتواند تنوع گسترده ای از دوخت در اختیار داشته باشد. بدنه دستگاه آلومینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 6 میلی‌متر را انجام دهد. مجموع انواع دوخت مدل 5000D به‌صورت ترکیبی تا 139 طرح می‌رسد. این دستگاه دارای گردونه تنظیم عرض دوخت و گردونه تنظیم وضعیت سوزن است. پدال این مدل الکترونیکی و دو وضعیته بوده و به کاربری آسان‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول از سری نیولایف دارای جعبه مخصوص قطعات و لوازم نیز هست. این مدل امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ کاربرد و قابلیتی مهم است. لامپ LED هم در این محصول اضافه شده است. گفتنی است این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت دیواری اِلِنسی مدل Grand خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت گراند با قطر 80 سانتی متر بعنوان مکمل کنسول و یا در اتاق های نشیمن و تلویزیون استفاده می شود. آینه ای بودن ساعت با ابعاد بزرگ آن به انعکاس بیشتر نور در محیط و منعکس کردن انرژی مثبت در فضا کمک می کند. برخلاف ساعت‌های کلاسیک دیگر طراحی شده، طراحی این محصول به گونه ای است که بخش زیادی از صفحه ساعت را آینه تشکیل می‌دهد و بدون هرگونه نقش و نگار اضافه، صفحه اعداد رومی روی آینه قرار گرفته است. نمای بیشتر آینه این ساعت برای فضاهایی که از نورهای تزئینی مانند نورپردازی در کناف سقف، هالوژنها و لوسترهایی با تعداد شعله‌های نوری زیاد استفاده می‌کنند، انعکاس بیشتری ایجاد می‌کند و درخشش بسیار زیبایی در زمان روشنایی نورها به چشم می‌آید. از ویژگی‌های ساعت دیواری گراند سایز بزرگ، استفاده از آینه‌های شیشه‌ای با ضخامت 5 میلی متری است که انعکاس بالایی داشته و دارای بدنه‌ای از جنس چوب ام دی اف 16 میلی متری است. عقربه های ساعت با توجه به سبک طراحی آن کلاسیک است که به جلوه ساعت گراند افزوده است و برای هر رنگ ساعت، به همان رنگ، عقربه اختصاصی در بسته قرار دارد. بدنه چوبی که در پشت آینه کار شده است ، طرح گراند را از دیوار برجسته نشان می دهد. قلب ساعت دیواری گراند را یک موتور کوارتز تایوانی اصل مدل 12888 کمپانی معتبر Youngtown تایوان به حرکت در می آورد. صفحه ساعت با یک میخ روی دیوار قابل نصب بوده و براحتی قابل جابجاییست . این محصول توسط برند ((Elenci)) طراحی و تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکرچر گربه هیوا پت مدل A87 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکرچر گربه هیواپت مدل A87 یکی از اسکرچرهای محبوب است. ابعاد این سازه 60x60 با ارتفاع 200 سانتی متر و وزن تقریبی 25 کیلوگرم می باشد. تخته های این محصول از پارچه پولیش نرم و لطیف پوشیده شده و ستون های آن نیز به همراه نخ کنفی و پارچه پولیش پوشانده شده است. تخته های متعدد این محصول برای استراحت و سرگرمی گربه ها بسیار مناسب می باشد. یک ننو در طبقه پایین اسکرچر تعبیه شده تا گربه به راحتی درون آن استراحت کند. دارای یک نشیمنگاه و یک پوم پوم است که از آن آویزان شده. همچنین وجود لانه گربه باعث زیبایی بیشتر این محصول می شود. یک سبد نیز دارد تا گربه شما درون آن بازی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هود مخفی داتیس مدل گلوریا الترا سایز 80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داتیس یکی دیگر از هودهای خود را با مدل Gloria Ultra وارد بازار کرد. هود داتیس مدل گلوریا با ویژگی و امکانات خوبی همراه شده است که موتور آن مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور و از جنس فلز می باشد. این مدل هود با قدرت مکش:700 تا 900 CFM تولید شده تا در رده هودهای خوب موجود در بازار قرار گیرد. داتیس هود خود را با طراحی بسیار زیبا و شیک تولید کرده تا مناسب شما باشد. این هود جهت قرارگیری در داخل کابینت به صورت کاملا مخفی و توکار می باشد که با ظرافت خود، زیبایی را به آشپزخانه شما میبخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز 5 شعله اسنوا مدل SGC5-31112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز آدرینا اسنوا مدل SGC5-31112 Adrina Series با استفاده از سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا کیفیت و کارایی خود را بیش از پیش افزایش داده است.اجاق گازهای سری جدید اسنوا با مجهز شدن به تکنولوژی انحصاری چربی گریز نانوکلین به راحتی پاک با یک دستمال پاک می شود. این اجاق گاز با استفاده از لعاب درون فر ETC آسان پاک شو دیگر خیال همه را در استفاده از فر راحت نموده است. این اجاق گاز با حفظ طراحی مدرن خود با نام آدرینا، نظر تمام کسانی را که زیبایی، کارایی و عملکرد به یک اندازه برایشان اهمیت دارد به خود جلب نموده و هماهنگی آن با سبک های جدید دکوراسیون آشپزخانه، حس زیبایی شناسی این دسته افراد را برآورده نموده است. در اجاق گاز آدرینا اسنوا مدل SGC5-31112 Adrina Series هر نوع آلودگی که روی این پوشش‌ های چربی‌گریز وجود داشته باشد به راحتی با استفاده از یک دستمال پاک خواهد شد.اجاق گاز آدرینا (Adrina) از خانواده اجاق گازهای مدرن اسنوا می باشد، اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سینک ظرفشویی استیل گرویتی مدل GS705 توکار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سینک ظرفشویی گرویتی مدل GS705 برند گرویتی در زمینه تجهیزات آشپزخانه به تولید و عرضه سینک نیز مشغول می باشد. سینک های گرویتی همگی با بالاترین کیفیت و شیوه تولید به دست مشتریان می رسد. سینک ظرفشویی گرویتی GS705 یک سینک استیل باکیفیت بوده که به مرور زمان دچار زنگ زدگی و آسیب نمی گردد و همچنین با طراحی اصولی و درست در ابعاد استاندارد موجب خستگی و یا آسیب به اندام شما نمی گردد و همچنین در طراحی آشپزخانه شما یک سبک و سیستم درست به شما ارائه می کند.سینی این سینک با طراحی دارای الگو به شما در داشتن یک آشپزخانه مدرن و زیبا بسیار کمک می کند و همچنین خروجی مربع به متفاوت بودن سینک شما موثر خواهد بود. سیفون ها قابل سفارش بر روی سینک می باشند که سیفون ها به سبک ایتالیایی توسط مجموعه گرویتی طراحی و تولید شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرخ کن بدون روغن ایوولی مدل EVKA-AF5508D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با افزایش مشغله و افزایش رستوران ها و فست فود ها و افزایش هزینه روغن، کمتر جایی پیدا میکنید که غذای رژیمی و کم چرب را برای شما سرو کند. سرخ کن های بدون روغن از محصولات جدید بازار بوده که علاوه بر صرفه جویی در مصرف روغن ،غذای شما را بدون روغن ،رژیمی و کاملا سالم سرخ میکند. سرخ کن هوشمند بدون روغن ایوولی مدل EVKA-AF5508D از سری تولیدات جدید شرکت ایوولی با طراحی و مهندسی شده ایتالیا و ساخت چین میباشد. این محصول با دارا بودن ظرفیت 5.5 لیتر از سرخکن های نسبتا سایز بزرگ بازار بوده که با توان 1700 وات به راحتی از پخت و سرخ کردن تمامی مواد غذایی بر می آید. صفحه کنترل این محصول تمام لمسی بوده که علاوه بر تنظیم دستی زمان و میزان حرارت ،امکان شروع 8 برنامه پخت پیش فرض مانند یخ زدایی ،سیب زمینی ،مرغ،ماهی ،نان ،کیک ،میگو و… را دارا میباشد. سبد و بدنه این محصول از نوع استیل ضد زنگ بوده که طول عمر محصول را افزایش میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-40MH416N سایز 40 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی مدل GTV-40MH416N محصولی با کیفیت از برند مطرح جی پلاس است. این مدل با کیفیت با سایز 40 اینچی روانه بازار شده است و مناسب سالن‌های پذیرایی کوچک و متوسط است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های متعدد و کارآمدی دارد. جی پلاس برای GTV-40MH416N پنلی با کیفیت Full HD در نظر گرفته تا تصاویری پویا و با جزئیات بالایی برای بینندگان نمایش دهد. شرکت جی‌پلاس برای این مدل بلندگو‌هایی با قدرت خروجی صدای 16 واتی در نظر گرفته که کیفیت مطلوبی را می‌توان از آن انتظار داشت. وجود گیرنده دیجیتال تلویزیون، امکان پخش تمام شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیما را با کیفیت HD برای شما فراهم خواهد کرد. در مجموع تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-40MH416N یک محصول با کیفیت و ارزش خرید بالا می‌توان دانست. این دستگاه دارای پورت‌های نظیر USB و HDMI است که میزان استفاده از تلویزیون را برای شما بیشتر می‌کند.

تلویزیونی خوش‌نام از یک برند ایرانی

تلویزیون از آن دسته وسایلی است که به ندرت افراد قصد تعویض آن را در سر می‌پرورانند؛ زیرا بابت خرید یک تلویزیون باید مبلغ تقریباً زیادی را پرداخت کنند. معمولا تلویزیون‌ها در خانه‌های ایرانی بعد از تحولات عظیمی که در حوزه تکنولوژی پیش بیایید؛ عوض می‌شود. به طور مثال با روی کار آمدن تلویزیون‌هایی با اندازه‌های بزرگ، صفحه‌نمایش‌های HD و البته هوشمند؛ اکثریت افراد به تکاپوی خرید یک تلویزیون جدید افتادند. به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام خرید یک تلویزیون نهایت دقت خود را به خرج دهید تا این وسیله دسته کم چندین سال برای شما کار کند. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-40MH416N یک محصول مطمئن برای خرید شما است.

حتماً هنگام خرید وسایل برقی منزل، به شرکت سازنده و ویژگی‌های یک دستگاه دقت کافی داشته باشید. با این کار شما یک دستگاه مطمئن و مرغوبی خریداری می‌کنید که تا مدت‌های طولانی برای شما کار می‌کند و از کار نمی‌افتد. به علت تحریم‌های موجود در کشور، بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که از وسایل برندهای ایرانی استفاده شود. زیرا در صورت خراب شدن، قطعات جانبی آن، راحت در بازار پیدا می‌شود. جی پلاس یکی از برندهای پرقدرت داخلی است که اخیراً بازار لوازم خانگی کشور را با تولید محصولات با کیفیت خود در دست گرفته است. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-40MH416N از آن دسته محصولات خوب و مرغوب این برند است که می‌توانید روی کیفیت آن حساب باز کنید.

تصاویر خوبی را دریافت کنید

مهم‌ترین پیش شرط در مؤلفه‌های یک تلویزیون با کیفیت؛ داشتن صفحه نمایش بسیار خوب و مطابق تکنولوژی‌های روز دنیا است. به همین دلیل توصیه می‌شود به شدت روی این نکته تمرکز شود تا تلویزیونی با صفحه نمایش عالی خریداری کنید. مدل GTV-40MH416N دارای صفحه نمایش LED با کیفیت تصویر Full HD است. کنتراست تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی بهتر است و تا حدود زیادی تابش نور به صفحه که سبب تیرگی می‌شود را خنثی می‌کند. همچنین درجه دقت رنگ در صفحه‌نمایش‌های ال ای دی بالاتر است که همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که رنگ‌بندی‌های زیادی را دارد به‌صورت دقیق و شفاف نشان دهد. از دیگر مزایای این نوع تکنولوژی می‌توان به ایجاد اندازه بزرگ‌تر برای مانیتور، طول عمر بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. نکته مثبت دیگر این تلویزیون آن است که قابلیت ارتقا کیفیت صفحه نمایش در آن وجود دارد. صفحه نمایش این مدل تخت است که همین ویژگی باعث می‌شود تا در مورد نصب آن راحت‌تر تصمیم بگیرید، چرا که هم می‌توانید آن را روی میز قرار دهید یا آنکه به وسیله پایه‌های قوی به دیوار بچسبانید. همچنین این مدل مجهز به کاهش‌دهنده نویز تصاویر نور پس زمینه Direct-LED است که در این حالت تصاویر بدون هیچ مشکلی و شفاف به نمایش در می‌آید و چشمان شما هنگام مشاهده طولانی برنامه‌های تلویزیونی اذیت نمی‌شود.

اندازه مناسب برای خانه شما

هنگام خرید به اندازه و سایز صفحه نمایش تلویزیون دقت داشته باشید. تنها سایز یک تلویزیون معیار خرید نیست که هر آنچه بزرگ‌تر باشد پس برای منزل شما بهتر است. سایز تلویزیون را باید با توجه به متراژ خانه خود خریداری کنید. بزرگ بودن تلویزیون نسبت به متراژ خانه یک معضل است؛ چرا که در بلند مدت سبب آسیب رسیدن به چشم شما می‌شود. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-40MH416N دارای سایز 40 اینچ است. این ابعاد برای منزل‌هایی با متراژ 70 تا 100 متر مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بی محدودیت متصل شوید

از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه می‌توان به وجود چندین پورت کاربردی اشاره کرد. این تلویزیون دارای سه عدد پورت HMDI و  دو عدد پورت USB است. وجود پورت کاربردی مانند HDMI به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌هایی نظیر پلی‌استیشن را به تلویزیون خود متصل کرده و بازی‌های دوست‌داشتنی خود را انجام دهید.

نتیجه‌گیری

اگر چندان اهل تکنولوژی و فناوری‌های وابسته آن نیستید؛ تلویزیون مدل GTV-40MH416N برای شما بسیار کافی است. در این تلویزیون خبری از امکانات هوشمند نیست به همین دلیل قیمت آن تا حدود زیادی مقرون‌به‌صرفه برایتان تمام می‌شود؛ اما کیفیت تصویر بسیار خوب آن شما را راضی خواهد کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز حوله دستی آذرریس تبریز مدل موج سایز 75×40 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوست ما مهم‌ترین بخشی است که باید به آن توجه کنیم و در مراقبت از آن نهایت دقت و تلاش را داشته‌ باشیم. در صورت عدم توجه به این عضو حساس مشکلات جبران‌ ناپذیری برای ما پیش خواهد آمد. استفاده از مواد شوینده و صابون‌ها و شامپوهای باکیفیت یکی از راه‌هایی است که در مراقبت از پوست قابل توجه است. نه تنها در انتخاب مواد شوینده و بهداشتی باید نهایت دقت را داشته باشیم بلکه حوله‌هایی که مورد استفاده قرار می‌دهیم نیز باید از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار باشند. حوله‌های پنبه‌ای به دلیل الیاف باکیفیت و ضدحساسیتی که دارند بهترین انتخاب برای پوست خواهند بود. حوله‌ی دستی آذرریس تبریز مدل «موج» است که با طراحی ساده و در عین حال زیبا می‌تواند جای خود را در خانه‌ی بانوان با سلیقه پیدا کند. حوله‌ی طرح موج دارای ابعاد 75 × 40 سانتی‌متر بوده و این سایز حوله برای استفاده شخصی در منزل کاملا استاندارد است. این حوله غیرمخمل بوده و و هر دوروی آن آبگیر است. با رنگ‌بندی متنوعی که دارد می‌توانید برای هر کدام از افراد منزل با توجه به نوع علاقه یک رنگ را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. شرکت آذرریس تبریز در سال 1376 وارد عرصه تولید حوله شده و با تولید محصولات باکیفیت توانسته با سرعت با دیگر تولیدکنندگان وارد رقابت شود. این شرکت واقع در شهرک صنعتی سلیمی واقع در جاده تبریز-آذرشهر است. در سال 1377، اولین فاز کارخانه به صورت خدمات رنگرزی و تکمیل حوله و دولاتابی نخ راه‌اندازی شد. فاز دوم کارخانه با وارد کردن دستگاه‌های پیشرفته نساجی از کشورهای ایتالیا و آلمان در سال 1379 افتتاح شد. این بدان معنی است که آذرریس تبریز قصد داشت با تولید کالاهایی با کیفیت فوق‌العاده وارد رقابت تنگاتنگی با تولید کنندگان خارجی شود و نام برند خود را به همگان بشناساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 4 پارچه وون مدل royal-2428 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به‌ دنبال آشپزی سالم هستید یا رژیم غذای خاصی را دنبال می‌کنید، باید از ظروفی استفاده کنید که این امر را برایتان فراهم سازند. ظروفی که میزان مصرف روغن را به حداقل رسانده و کیفیت مواد غذایی را حفظ کنند. ظروف پخت و پز ام جی اس با استفاده از گرانیت تولید شده و بسیار نچسب و باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر خط و سایش می شود. سرخ کردن انواع مواد غذایی در این محصول نیازی به روغن فراوان ندارد و با کمترین میزان روغن هم می‌توان به غذایی ترد و مغز پخت دست یافت.این ظروف به روش تحت فشار و حالت گداخته (فورج) تولید شده اند که دارای یکنواختی بالا و از الومینیوم خالص 98/5 دصدی استفاده شده و دارای استحکام بالا و عدم شکنندگی میباشد و همچنین در برابر ضربه فشار و حرارت کاملا مقاوم هستن و در اثر زمان کیفیت خود را به هیچ وجه از دست نمیدهند.در پوشش خارجی این ظروف از رنگ با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت (HEAT RESISTANT) استفاده شده است به نحوی که به مرور زمان یا با استفاده طولانی مدت، رنگ خارجی آنها تغییر نکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی مدل Pienza خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به جرات می‌توان گفت سرویس پخت و پز یک عضو جدا نشدنی از هر آشپزخانه‌ای است و قابلمه یکی از پرکاربردترین لوازم در آشپزخانه است به همین دلیل خرید قابلمه با درجه کیفی بالا خیلی مهم است. ولی با توجه به نیاز پخت مواد غذایی متفاوت مثل پخت برنج یا پخت خورش نیاز است سرویس قابلمه و تابه در سایزهای متفاوت برای کاربردهای مختلف داشته باشیم. سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی مدل Pienzaدقیقا مناسب با نیاز هر کدبانویی تولید شده است. این سرویس 8 پارچه دارای 4 قابلمه و یک تابه است. سایز این قابلمه‌ها 24، 20، 16 و سایز تابه 28 است. جنس بدنه این سرویس از آلومینیوم و جنس رویه از گرانیت است. دستگیره‌های این محصول از سلیکون ساخته شده است؛ داشتن کیفیت در عین زیبایی مزیت‌هایی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. کفی ضد خش از دیگر ویژگی‌های خوب این کالا است.

حرفه‌ای آشپزی کنید

فعالیت چشمگیر شرکت‌ها در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی موجب شده کالاهای زیادی در دسترس قرار گیرند که هر کدام دارای قابلیت‌های خاص خود هستند. از آن جایی که مدیریت منزل با خانم‌ها بوده و اکثر بانوان حساسیت بسیار زیادی در استفاده از لوازم آشپزخانه مناسب و با کیفیت دارند، قطعا شرکت‌هایی که بتوانند محصولات با کیفیت طراحی و تولید کنند، موفقیت‌های زیادی هم در زمینه فروش به دست خواهند آورد. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت خوبی دارد را می‌توان دسینی معرفی کرد و یکی از بهترین محصولات آن را هم می‌توان سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی مدل Pienza به حساب آورد.

طراحی

بدون تردید سرویس‌های پخت و پز برای خانه بسیار حائز اهمیت هستند و بدون آن‌ها امکان طبخ بسیاری از غذاها، حتی برنج هم وجود ندارد. سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی مدلPienza  می‌تواند نیاز بیشتر خانواده‌ها را به راحتی رفع کند. قابلمه‌های این سرویس از سایز 16 الی 28 هستند و مجموع وزن آن‌ها معادل 5 کیلوگرم است. همانطور که می‌دانید، جنس دسته قابلمه‌ها اهمیت زیادی دارد و در صورتی که شرکت‌های تولیدی به این مسئله توجه نداشته باشند، نتیجه‌ای به غیر از نارضایتی مشتریان به دست نخواهند آورد، اما شرکت دسینی برای سرویس پخت و پز 8 پارچه مدل Pienza خود از دسته‌هایی با جنس سیلیکون استفاده کرده و دوام بسیار زیادی از خود در برابر گرما نشان می‌دهند.

ویژگی‌ها

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این ست 8 پارچه پخت و پز می‌توان به درپوش باکیفیت شیشه‌ای اشاره کرد که رنگ مشابه استیل دارد، اما مهم‌تر از رنگ و حالت آن، کیفیت درپوش بوده که می‌توان عالی توصیف کرد. بیشتر افرادی که قصد خرید قابلمه و سرویس‌های پخت و پز دارند، برایشان کیفیت جنس کفی مهم است و اینطور که پیداست، سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی مدل Pienza مجهز به کفی ضد خش بوده و همین مسئله می‌تواند خیال بانوان و آشپزها را راحت کند. همچنین نباید از جنس بدنه آلومینیومی قابلمه‌ها هم غافل شد که توانسته‌اند کیفیت را تا حد زیادی افزایش دهند. بد نیست بدانید جنس روکش از گرانیت است. بر اساس گزارش‌های خریداران، دو نکته مهم درباره سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی مدل Pienza وجود دارد که شامل کیفیت بالای ساخت و بسته‌بندی بسیار مناسب می‌شود.

در صورتی که قصد خرید یک سرویس پخت و پز را دارید، بدون تردید می‌توانید سرویس 8 پارچه دسینی مدل Pienza را خریداری کنید. همچنین این ست پخت و پز دسینی در رنگ‌های مختلف همانند قرمز، سرمه‌ای، خاکستری، نسکافه‌ای و سبز در دسترس قرار دارد. توجه داشته باشید که این تنوع رنگ باعث شده جذابیت سرویس پخت و پز 8 پارچه دسینی تا حد زیادی افزایش پیدا کند و در نتیجه رضایت خریداران را به دست آورد. همانطور که می‌دانید، ظاهر یک محصول می‌تواند حتی از کیفیت هم مهم‌تر باشد؛ به نظر می‌رسد شرکت دسینی توانسته در تولید این سرویس پخت و پز، کیفیت را در کنار ظاهر جذاب حفظ کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 24 پارچه برندنی مدل آنتیکی سافوری کد 53734 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آنتیکی سافوری Antichi Sapori مجموعه‌ای با سبک آنتیک است. 24 قطعه طراحی شده برای تکمیل لوازم آشپزخانه شما. یادگار روزهای قدیم که به لطف ترکیب روکش آنتیک، کاملا با مدرنیته ترکیب می‌شود. با سرویس قاشق و چنگال آنتیکی سافوری در میان طعم‌های گذشته غوطه‌ور شوید و لذت اصیل‌ترین سفره‌ها را تجربه کنید. برندنی، تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه، که در اروپا به عنوان برندی معتبر شناخته شده است. محصولات برندنی در کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، ترکیه، چین، اندونزی، هند و... طبق طراحی و با کنترل کیفی مهندسین ایتالیایی تولید می‌گردد و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توستر آریته مدل 158 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آریته زیر گروه شزکت دلونگی ایتالیا میباشد و از این رو محصولات این شرکت،کیفیت بسیار بالایی دارند.توستر آریته مدل 158عضوی از مجموعه Classica شرکت آریته میباشد.مجموعه Classica دارای طراحی بسیار زیبایی میباشد که یادآور دوران کلاسیک هنر طراحی صنعتی میباشد. مجموعه Classica شامل کتری برقی،توستر نان و دستگاه اسپرسو میباشد. توستر 158 در کنار طراحی خیره کننده اش دستگاهی بسیار کامل و کارآمد با کیفیت بسیار بالا میباشد. این دستگاه دارای 6 درجه متفاوت برای تست و برشته کردن نان میباشد. مجهز به کلید دیفراست برای تست کردن نانهای منجمد میباشد. همچنین دارای سیستم قطع اتومات و دستی میباشد. یکی از نکات مثبت این توستر کلید گرمادهی از مرکز آن میباشد که برای طبخ ساندویچ از آن استفاده میگردد. توستر158 دارای دو محفظه توری شکل تمام استیل میباشد که میتوانند یک ساندویچ را درون خود جای دهند و سپس در دستگاه توستر قرار بگیرند،با استفاده از کلید گرمادهی از مرکز ساندویچی با پنیر آب شده ، محتویات کامل پخته شده و نانی برشته خواهیم داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 13 تکه مدل S1-101001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک عدد ساک خرید جهت استفاده روزمره به عنوان قلم 13 تقدیم خریداران عزیز می‌گردد. این سرویس کاملا قابل شستشو با دست یا ماشین لباسشویی است و همچنین در مقابل شستشو و پخت و پز اصلا رنگ پس نمی‌دهد. کلیه اقلام سه لایه هستند که این خصوصیت، مهمترین وجه تمایز آن از کالاهای مشابه می‌باشد. لایه داخلی بسیار ضخیم و با توجه به جنس پارچه به کار رفته، از محصولات دیگر باکیفیت‌تر است. جنس پارچه به کار رفته، از پارچه‌های ضخیم و باکیفیت مبلمان بوده که پس از بارها استفاده، به هیچ وجه حالت خود را از دست نمی‌دهد. این محصول با توجه به نمونه‌های موجود در بازار، کالایی کاملا منحصر به فرد است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق برقی رینوزیت استار مدل EL2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق برقی صفحه ای رینوزیت استار مدل EL2 یک اجاق برقی منحصر بفرد با دو شعله برقی دارای کنترل دماست که جدیدترین محصول شرکت رینوزیت استار است . این اجاق برقی با دو شعله المنتی 1500 واتی مناسب برای مکان هایی هست که در آنجا دسترسی به گاز شهری و مایع وجود ندارد و میتوان از انرژی برق جهت تامین گرما و پخت و پز استفاده کرد . ترموستات های بکار رفته در این اجاق گاز کاملا ایمن و دارای استاندارد بوده و بعد از رسیدن به دمای مورد نظر جهت حفظ ایمنی بیشتر بصورت خودکار قطع می شوند و ادامه سیستم گرمایی توسط چدن مخصوص که برای این محصول تعبیه شده تامین میشود . استفاده از این اجاق گاز شیک و منحصربفرد برای جاهای که دسترسی به گاز وجود ندارد میتواند بسیار مناسب و اثر بخش باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر پارس مدل FRZNF170 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر نوفراست 1700 مدل «FRZNF170» از محصولات کاربردی و باکیفیت ساخت این شرکت است که می‌تواند به صورت تکی یا به همراه یخچال‌های تک‌کاره و به صورت دوقلو مورد استفاده قرار بگیرد. فریزر نوفراست 1700 دستگاهی تک‌درب است و فضای داخلی آن توسط چند کشو تقسیم‌بندی شده است. این فریزر گنجایش257 لیتر را دارد و به 8 طبقه تقسیم شده است. دو کشوی دراوری کوچک فریزر می‌توانند برای ذخیره‌سازی مواد کم حجم‌تر مورد استفاده قرار بگیرند. این فریزر دارای قابلیت تنظیم دما به صورت الکترونیکی است. این فریزر از قابلیت انجماد سریع بهره‌مند است که با ایجاد سرمایش زیاد، علاوه‌بر محافظت از مواد غذایی قبلی، موجب یخ‌زدن سریع غذاهایی می‌شود که به تازگی درون دستگاه قرار می‌گیرند. گفتنی است شرکت پارس از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم خانگی به‌ویژه لوازم برقی خانگی است که طی سال‌ها، با عرضه‌ی محصولاتی که از بیشترین کیفیت و کمترین قیمت را دارد به یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای این گروه محصولات تبدیل ‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا