نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید وسایل خانه و آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب و خرید وسایل خانه و آشپزخانه یکی از کارهای مهم و سخت برای هر خانمی است. به طوری که زمان زیادی صرف انتخاب و ورود این وسایل به خانه می‌شود. مسائلی که این انتخاب را دشوار کرده‌اند صرفاً حساسیت بالای خانم‌ها نیست. بلکه بازار داغ لوازم خانگی ایرانی و خارجی در بازار است که انتخاب را دشوار می‌کند.

نکات مهم خرید وسایل خانه و آشپزخانه

نکات مهمی برای خرید هر کدام از وسایل مورد نیاز در خانه و آشپزخانه وجود دارد که انتخاب را آسان تر می کند. اما ما در ادامه سعی داریم نکات کلی خرید اینگونه وسایل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا انتخاب شایسته ای در مورد هر محصول داشته باشید.

قیمت و برند محصول

 قبل از خرید هر وسیله‌ای دو معیار کلیدی قیمت و برند برای هر خریداری مهم است. به همین دلیل خریداران اغلب به دنبال خرید بهترین برند با مناسب ترین قیمت هستند. اما خب باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که اجناس با برندهای معتبر به دلیل کیفیت بالا، قیمت بیشتری هم دارند. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن میزان بودجه خود به دنبال بهترین برند موجود در بازار باشید.

تناسب سایز وسایل با فضای خانه

تعیین اندازه دایره انتخاب شما را محدود تر می‌کند. مشخص کنید چه چیزی بیشترین سازگاری را با فضای خانه و آشپزخانه شما دارد. به این ترتیب می توانید انتخاب های خود را محدودتر کرده و راحتتر بهترین وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

انتخاب وسایل منطقی

برخی از وسایل مورد نیاز در خانه و آشپزخانه کاربردی هستند و نبود هر کدام باعث ایجاد مشکلاتی می شود. در مقابل هم وسایلی در بازار موجود است که بود و نبود آنها در منزل تاثیری در آسایش ما نداشته و می توان از خریدشان چشم پوشی کرد. بنابراین هنگام خرید هر وسیله ای برای خانه و آشپزخانه خود، سعی کنید انتخابی منطقی داشته و به اصل نیاز های خود توجه کنید.

گارانتی

برای خرید هر محصولی مخصوصا وسایل برقی دقت داشته باشید که گارانتی معتبری داشته باشد. تا در صورت خرابی بتوانید به راحتی آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

نکته: خرید لوازم خانگی یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای خانه محسوب می شود . بنابراین در نظر گرفتن این نکات اساسی به شما در تصمیم گیری بهتر کمک شایانی خواهد کرد.

لیست وسایل مورد نیاز خانه و آشپزخانه

شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید وسایل خانه و آشپزخانه ضروری این لیست را تهیه نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه گفته شد، می توانید وسایل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه وسایل خانه و آشپزخانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن فکر مدل CULINACHEF همزنی بسیار پرقدرت و در عین حال بسیار زیباست. این همزن از سیستم گرداننده گیربکس با چرخ دنده های فلزی بهره میگیرد از این رو میتوان این دستگاه را همزنی بسیار مناسب برای کار در منزل،کارگاه های کوچک قنادی و مراکز نیمه صنعتی تولید کیک و شیرینی معرفی نمود.یکی از نکات مثبت این همزن دارا بودن دو کاسه 5 لیتری میباشد،یکی از جنس استیل و دیگری از جنس شیشه نشکن و هر دو کاسه نیز دارای هود محافظ برای ریخته نشدن مواد به بیرون هستند.همزن فوق دارای 6سرعت متفاوت و همچنین کلید پالس برای کارکرد لحظه ای است. یکی دیگر نقاط قوت این دستگاه دارا بودن دو ورودی برای قرار گرفتن سری های همزن است و این نکته با قرار گرفتن دو سری خمیرگیر تاثیرش را در عملکرد دستگاه دوچندان میکند. در ضمن تمامی سری های این دستگاه از جنس استیل هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حشره کش برقی صاعقه مدل SA210 یکی دیگر از محصولات کارخانه SAEGHA ایران میباشد که از معروف ترین برند های تولید کننده حشره کش برقی و چسبی در ایران و خاورمیانه است. در روزهای گرم تابستان یا در مکان‌هایی که حشرات پروازی شما را آزار می‌دهد، استفاده از حشره کش‌های برقی می‌تواند در برابر نیش‌زدن از بدن شما و الودگی ایجاد شده توسط حشره محافظت کند . امروزه استفاده حشره کش‌های برقی، جایگزین اسپری‌ها، پودرها و موادهای شیمیایی مضر شده است. مدل SA210 توسط دو لامپ ماوراء‌ بنفش(UV) با قدرت 10 وات برای از بین بردن حشرات پروازی طراحی شده است. حشره کش بوسیله لامپUV حشرات را مجذوب خود کرده و پس از بین بردن آنها توسط انرژی الکتریکی صاعقه وار با تابش نور UV محیط داخل خود را باکتری زدایی کرده و باعث میشود محیط داخل دستگاه همیشه عاری از میکروب مانده و از زندگی و رشد میکروبها و آلودگی در داخل آن جلوگیری میکند. این مدل دستگاه تا فضای 80 متر مربع را پوشش میدهد که بدون ایجاد سم و گازهای سمی در محیط ، حشرات مزاحمی مثل مگس، پشه، زنبور و … را از بین برده و باعث ایجاد آرامش و زندگی و خوابی راحت داشته باشید. دیگر نگران انتقال آلودگی و ویروسها و بیماریها به بدن شما یا فرزند و خانواده شما نباشید. این دستگاه را می‌توانید به‌راحتی روی میز یا طاقچه بگذارید یا در بهترین حالت از سقف اتاق ( با ارتفاع 2 متری از سطح زمین) آویزان کنید و تنها با زدن دوشاخه آن‌را به برق شهر از ورود حشرات جلوگیری کنید .یکی از مزیت‌های این مدل در مقایسه با اسپری ها یا پودرها، جلوگیری از گازهای سمی و مواد شیمیایی فوق العاده خطر ناک برای انسان است. به دلیل اینکه کاملا بهداشتی و بدون بو بوده و ضرری برای بدن انسان ندارد، همواره موجب ایجاد آرامش و زندگی راحت و عاری از هرگونه حشره پروازی خواهد شد. نور تابشی این دستگاه می تواند حشرات را حتی از فاصله نسبتا دوری تحت تاثیر خود قرار دهد و به خود جذب کند و بعد از آنکه حشره به توری فلزی اطراف لامپ رسید در یک صدم ثانیه از بین ببرد. ترانس این مدل از حشره‌کش صاعقه، برق 220 ولت شهری است و توان مصرفی دستگاه برابر 40 وات در نظر گرفته شده است. گفتنی است، این مدل دستگاه دارای تشت مخصوص برای جلوگیری از پخش شدن بقایای حشرات دارد که قابل شستشو است و از پخش میکروب در محیط اطراف جلوگیری می‌کند. اگر

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بعد از استقبال از طرح Hale و عدم تجدید چاپ آن توسط نساجی، گروه بومرنگ اقدام به تولید محصول با طرح Halenew کرده است، این مدل از پارچه های که میتوان آن را از دسته پارچه های پتینه ای و ابروبادی خواند از محبوبترین سری روتختی های بازار است، پارچه این محصول از جنس پنبه پلی استر و با درصد بالای پنبه و تراکم بالا می باشد که جزو بادوام ترین و لطیفترین پارچه های رسته روتختی و ملحفه است، الیاف این محصول هم از نوع سیلیکونه میکرو ورجین می باشد که جزو مرغوبترین الیاف های مورد استفاده در صنعت کالای خواب است. این کالا شامل یک روتختی به ابعاد 220x230 و یک جفت روبالشی می باشد. همانطور که در تصاویر مشخص است این کالا دارای تنوع های رنگی گوناگون است که در تمامی تنوع های رنگی پارچه استفاده شده زیر روتختی به رنگ طوسی نسبتا روشن می باشد. به بیان بیشتر وقتی تنوع کرم را انتخاب می کنید، رنگ روبالشی ها و رویه روتختی (یک طرف روتختی) به رنگ کرم و رنگ طرف دیگر طوسی است. برای خرید روبالشی اضافه یا ملحفه کش دار ست همین محصول میتوانید با جستجوی ملحفه بومرنگ مدل Halenew و HalenewB سایز و رنگ مد نظر خود را انتخاب بفرمائید. درجه کیفی این محصول در رتبه بندی برند بومرنگ A می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه KLF04 با لبه‌های منحنی و بدنه‌ی استیل زیبایی‌بخش آشپزخانه است و در رنگ‌های متنوع، شاد و جذابی تولید شده است. با شروع به کار کتری، موتور آن با توان 2400 وات و در زمانی کوتاه المنت حرارتی را داغ می‌کند. این توان در مقایسه با مدل‌های مشابه بسیار پرقدرت محسوب می‌شود. گفتنی است ظرفیت این دستگاه به 1.7 لیتر می‌رسد. امکان چرخش کتری روی پایه به صورت 360 درجه وجود دارد و به این ترتیب حتی افراد چپ‌دست هم به راحتی می‌توانند با دستگاه کار کنند. از مزایای این مدل، امکان تنظیم درجه حرارت آب است. از آن‌جایی که بعضی از دم‌نوش‌ها بهتر است در دماهای به‌خصوصی دم بکشند، این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود. شما می‌توانید دمای آب را در 50، 60، 70، 80، 90، 95 یا 100 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. به علاوه برای جلوگیری از سرخوردن کتری روی سطح میز یا کابینت، پایه‌های چسبنده‌ی ضدلغزش زیر دستگاه تعبیه شده است. این مدل دارای قابلیت گرم‌نگهداشتن آب است و از نشانگر میزان آب هم بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گاز سوزنیک کالا 6000 صبا مدل MN6A با توان حرارتی بسیار بالا تمام محیط را در روزهای سرد زمستانی گرم می کند. این بخاری مجهز به سنسور اکسی پیلوت (کنترل اکسیژن) می باشد که سلامتی افراد را تضمین و از بروز هرگونه خطری جلو گیری می کند. بخاری گاز سوز نیک کالا 6000 صبا مدل MN6A با روکش لعاب نسوز طراحی شده که زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط خانه و یا محل کار می بخشد. این بخاری با گاز شهری تنظیم شده است و چنانچه الزاما تصمیم به استفاده از گاز مایع (کپسول) داشته باشید باید تغییراتی در سیستم سوخت بخاری (پیلوت، اوریفس، ...) به عمل آید که این امر باید حتما توسط سرویس کاران آموزش دیده (مجاز) نیک کالا انجام شود.کیفیت بخاری های گازی نیک کالا امروزه فقط به ظاهر آراسته و طراحی صنعتی آن نیست . در این بخاری ها با ارتقاء بازدهی حرارتی حدود 20 درصد مصرف گاز کاهش یافته و با صرفه جویی مبلغی را که برای خرید بخاری پرداخت شده است از طریق صرفه جویی به شما باز می گردد . طراحی بخاری زیبا بوده و استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE و TSE کیفیت محصول را تایید کرده اند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دست خشک کن نورتکس 2000 وات دارای بدنه مقاوم پلی اتیلن مناسب جهت مکان های پر رفت و آمد با سرعت خشک کردن مناسب میباشد.این مدل دارای قدرت موتور بالا و قیمت مناسب می باشد. مناسب جهت مکان های پر رفت و آمد با سرعت خشک کردن دست در حدود 12 الی 15 ثانیه است. موتور و هیتر این دستگاه صنعتی می باشد و مناسب جهت استفاده زیاد ساخته شده است.در صورت استفاده بیش از 6 دقیقه به صورت مداوم سیستم محافظ فعال شده و دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش می کند و با برطرف شدن مانع مجددا شروع به کار می نماید. این محصول دارای پوشش ضد آب IPX2 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل «Chrome Arch کد 24647» از برند «زیپو» (zippo) یکی از فندک‌های زیبا و در عین حال ساده از این برند محبوب است. علاوه بر جذابیت بیرونی فندک، مکانیسم احتراق و عملکرد این فندک هم از محبوبیت خاصی بهره می‌برد. با باز کردن در فندک و شنیده‌شدن صدای آشنای کلیک این در فنری، شاهد سیستم متفاوت ایجاد شعله‌ی فندک هم هستیم که می‌تواند به خوبی جلب توجه کند. طرح منحنی روی آن که به شکل کمان است از جمله ویژگی‌های بارز طراحی این مدل به شمار می‌رود و جذابیت خاصی را به همراه دارد. ویژگی بارز فندک‌های زیپو که آن‌ها را از بقیه‌ی فندک‌ها جدا می‌کند خاصیت Windproof بودن آن‌ها است یعنی شعله‌ی آن در برابر باد مقاومت کرده و خاموش نمی‌شود. از گذشته تا کنون مشکل بزرگی که در فندک‌ها وجود داشت همین مسئله‌ی خاموش شدن‌شان در برابر وزش باد بود که کمپانی زیپو با یک طراحی هوشمندانه و تغییر ساختار داخلی فندک‌هایش، این مشکل را نیز برطرف کرد. سوخت این مدل فندک از نوع بنزینی است و با بنزین مخصوص زیپو قابل شارژ شدن است. این فندک دارای ابعاد 5.5 × 3.5 × 1.3 سانتی‌متر هستند و وزن آن 55 گرم است، این فندک سبک و خوش‌دست بسیار راحت در دست و جیب جا می‌گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. جنس بدنه‌ فندک از فلز با روکش کروم و به رنگ نقره‌ای است. این مدل از فندک در نوامبر سال 2014 در کشور آمریکا طراحی و ساخته شده است. نوع احتراق آن سنگی یا چخماقی است. سنگ و فتیله قابلیت تعویض دارند. در مجموع، اگر قصد خرید یک فندک جذاب را دارید که کلکسیون اکسسوری‌های خاص و لوکس خود را کامل‌تر کنید، یا می‌خواهید برای دوست خود هدیه‌ای به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی تهیه کنید، این مدل گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حاوی ActivBiome+، ترکیبی انحصاری از پری‌بیوتیک‌ها، جو دو سر و کدو تنبل غلات کامل است. غذای خوشمزه در اندازه لقمه متوسط   تغذیه متعادلی را برای سلامتی کلی فراهم می کند تا به حیوان خانگی شما کمک کند بهترین احساس را داشته باشد به بدن حیوان خانگی شما کمک می کند تا مواد مغذی حیاتی را جذب و استفاده کند پروتئین با کیفیت بالا برای کمک به حفظ عضلات بدون چربی و کنترل وزن تغذیه متعادل و مواد معدنی برای سلامت اندام های حیاتی تقویت گوارش و هضم آسان تقویت کلیه و محیط ادراری

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر آبی مدل BF5 برفاب یکی از دستگاه های سرمایشی کاربردی با بدنه فلزی و پوشال برای ایجاد هوای خنک و مطبوع به شمار می رود. کولرهای آبی برفاب در مدل های پرتابل و معمولی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. همچنین کولرهای آبی برفاب از پدهای پوشالی و سلولزی به منظور انجام فرآیند خنک سازی استفاده به عمل می آورند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک فلورین ساختار نرم و ژله ای دارد و برای افرادی که سلیقه نرم (هتلی) داشته باشند گزینه بسیار مناسبی است، این سبک از تشک دارای فنر های ریز و مجهز به سیستم عدم انتقال حرکت در طول و عرض تشک می‌باشد است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ست شامل 4 عدد پایه به ارتفاع 2.5 متر و 5 عدد کفی سایز 95x40 به همراه پیچ و مهره می باشد. پایه و کفی طوسی رنگ از نوع ضخیم و هر دو شرکتی می باشند و مترفه نیستند. همانطور که در عکس مشاهده میکنید این کفی ها از نوع سه خم است به این معنی است که می تواند در استحکام کفی تاثیر بسزایی بگذارد. یکی از معروف ترین و پرطرفدا ترین قفسه بندی ها است.این نوع قفسه ها درانبار های قطعات، فروشگاهها، ادارات و منازل کاربرد دارد.یکی از بزرگ ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در حجم برای محیط های کم جا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید. استفاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید. و هر زمان که نیاز بود به آن ها راحت دسترسی پیدا کنید. استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها درر متراژ و جای ابار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شعر تابلو : مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته ام از بدنم. شاعر : مولانای بزرگ !! طراحی تلفیقی اختصاصی و ثبت شده گالری چارگوش !! - تکنیک دیجیتال طراحی و با چاپ بسیار نفیس - طراح: احمد قلی زاده - مجموعه تابلوهای گالری چارگوش تلاشی است برای ارتقای زبان بیان هنر ایران زمین. - دارای فضا سازی های عمیق و مجموعه بسیار گسترده ای از طرح های زیبای تلفیقی پارسی می باشد. - که با تکنیک دیجیتال طراحی و با چاپ بسیار نفیس پنجره ای متفاوت از انتخاب طرح و هنر پارسی را به مردم هنردوست ایران زمین تقدیم نموده

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساخته شده از 100٪ پنبه - یک ماده طبیعی و بادوام که با هر شستشو نرم تر می شود.پنبه یک ماده نرم و طبیعی است که تنفس می کند، رطوبت را جذب می کند و در برابر پوست شما احساس راحتی می کند. پنبه یک ماده طبیعی نرم و با مراقبت آسان است که می توانید آن را با ماشین شستشو دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هود مخفی B 2068 U یکی از بهترین تولیدات شرکت بیمکث هست که درون کابینت نصب می شود و هیچ نمایی از بدنه هود در معرض دید قرار نمی گیرد به همین دلیل هم به زیبایی محیط آشپزخانه کمک می کند هم صدای بسیار کمی تولید می کند.هود مخفی B2068 دارای نورپردازی با تکنولوژی SMD،روشنایی و نورپردازی کاملاً یکنواخت و ملا ...

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای 2 ریل تلسکوپی می باشد و دارای 2 سینی لعابی و یک فن کانوکشن می باشد و 16 برنامه پخت می باشد و دارای بدنه خودتمیز کنی می باشد و جدیدترین صفحه لمس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نزاز نام یکی از برند های تولیدکننده ایرانی کتری و قوری به شمار می رود که برای تولید محصولات خود از استیل ضد زنگ 18/8 با نیکل 304 استفاده می ‌کند. بدنه کتری های این برند معمولاً یک تکه هستند و این امر موجب می ‌شود که کتری های این برند چنانچه بدون آب روی شعله قرار بگیرند سوراخ نشوند. لازم به ذکر است که کتری های متفرقه به علت دو تکه بودن بودنشان امکان سوراخ شدنشان بسیار بالاست. این کتری ها دارای قابلیت جذب رسوبات و املاح هستند و به همین علت استفاده از آن ها به جلوگیری از ابتلا به بیماری های سنگ کلیه و مثانه کمک شایانی می کند. مدل 3031 کتری های نزاز دارای کفه نسبتا پهنی می باشد که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون نگرانی از رسیدن شعله مستقیم به سطح بیرونی کتری، از شعله بزرگتر اجاق گاز برای سریعتر جوشیدن آب استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هود «هوم ال هاوس » مدل «133» محصولی زیبا و کاربردی از این شرکت داخلی است. این هود از طراحی شیشه و آهن مشکی ترکیبی پایین شیشه هود استفاده شده است که شکل زیبایی به هود می دهد . و در دسته‌ی هودهای توکار (مخفی) قرار می‌گیرد.هود 133 با عرض 70 سانتی‌متر می‌تواند بالای اجاق‌گازهایی با همین عرض یا با عرض بیشتر استفاده شود. موتور هود کارکردی بهینه و کم‌صدا دارد این موتور قابلیت کارکرد در چهار دور را دارد و با روشن‌کردن دستگاه هوای بالای گاز با قدرت از لوله‌ی خروجی هود به بیرون هدایت می‌شود. به کمک چراغ‌های LED کم‌مصرف دستگاه، می‌توانید سطح گاز و ظروف پخت را روشن کنید و دید بهتری در حین آشپزی داشته باشید. گفتنی است برای جذب چربی و گردوغبار موجود در هوا فیلتر آلومینیومی برای این هود در نظر گرفته شده است که قابلیت شست‌وشو دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین باربیکیو در منازل و فضای باغ یا آلاچیق کاربرد بسیار زیادی دارد. این باربیکیو با عرض 70 سانتی متر که شامل 40 سانتی متر کباب پز و 30 سانتی مترپلوپز میباشد میتواند پاسخگوی نیاز شما جهت هرگونه پخت و پز کباب استیک برگر و همچنین سرخ کردن و... در منزل و فضای باغ یا آلاچیق شما باشد و با توجه به دارا بودن پلو پز نیازی به استفاده از اجاق های اضافی دیگر ندارید.در قسمت باربیکیو روی هر مشعل یک عدد ناودانی چدنی تعبیه شده که باعث پخت مطلوب تر کباب و جلوگیری از سوختن ان میشود(شعله غیر مستقیم). از مزایای دیگر این باربیکیو رنگ ضد زنگ و ضد رطوبت بوده و همچنین میز روی پایه برای قرار دادن زغال انبر کفگیر و چرخ زیر پایه برای حمل و نقل راحت است. همچنین لازم به ذکر است این باربیکیو از پایه جدا بوده و به سادگی میتوان در خودروی شخصی به همراه پایه جای داد. همچنین این باربیکیو دارای سینی چکه گیر، درب گرد و درب مسطح، میز چوبی تاشو، طبقه مجزا جهت گریل، ناودانی چدنی برای هر لوله جهت شعله غیر مستقیم و چرخ جهت جا به جایی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7462 ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارد. بدنه این قهوه ساز از ترکیبی از استیل و پلاستیک ساخته شده است و رنگ مشکی آن جذابیت آن را دو چندان کرده است. قوری قهوه ساز HD7462 فیلیپس گنجایش معادل 10 تا 15 فنجان قهوه است . یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این قهوه ساز سیستم ضد چکه و قطع کن خودکار آن است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Indoor +7 به طور خاص برای گربه هایی که تحرک کم و سن بالای 7 سال رو دارند تولید شده است و استفاده از این غذا باعث کاهش بوی مدفوع و ادرار میشود. این غذا حتی در سلامت دهان و دندان بسیار نقش مهمی دارد که به گیر افتادن کلسیم در دهان کمک می کند. همچنین باعث جلوگیری از تحلیل بافت های عضلانی و ایجاد توده های چربی در بدن گربه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس چاقوهای شرکت GIFFINI از بهترین و با کیفیت ترین چاقو های جهان میباشد و این مدل از پایه چوبی بسیار جدیدی استفاده کرده که جذابیت آشپزخانه شما را بسیار بیشتر میکند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد هر سگمنت 8.3x15 سانتی متر وابعادکلی دستگاه 43x15 سانتی متر است 1- حالت نمایش: زمان ( ساعت و دقیقه )، نمایش دما (C °) ، نمایش تاریخ ( روز و ماه ) و درصد رطوبت در چرخه نمایش زمان ( قابل تنظیم ، پیش فرض هر یک دقیقه 5 ثانیه نمایش ). 2- نمایش زمان (12 ساعته / 24 ساعته) . در حالت 12 ساعته آیکن PM روی ساعت روشن میگردد . 3- سطح درخشندگی: با توجه به سنسور نور تعبیه شده در محصول تنظیم سطح روشنایی به صورت خودکار با توجه به نور محیط تنظیم میشود . میتوان سطح روشنایی را می توان به صورت دستی در 10 سطح تنظیم کرد . 4- هشدار روزانه ( آلارم ): 1 آلارم قابل تنظیم شخصی . در زمان مورد نظر به مدت 1 دقیقه آلارم به صدا درمیاید و در صورت فشردن هریک از کلید های کنترل صدا قطع میگردد .( در محصولات آپشنال این مورد ممکن است متغیر باشد ) 5- کنترل از راه دور: تنظیمات ساعت با کنترل از راه دور مادون قرمز برای کار راحت تر از فاصله ی 3 تا 5 متری درنظر گرفته شده است . 6- منبع تغذیه: تامین برق ورودی از طریق آداپتور 5 ولت 2 آمپر با کابل USB TYPE Bو یا درصورت لزوم میتوان از سیمهای خارج شده از پشت محصول ، محصول را به خروجی گرفته شده از آداپتور مجاز مطابق برشور راهنمای کاربر متصل نمود ، درصورت قطع جریان برق ، باتری سکه ای داخلی به طور خودکار تنظیمات ساعت را حفظ میکند.(ساعت نمایش داده نمی شود) 7- نصب آسان: با توجه به وزن کم ساعت ، آنرا میتوان به راحتی روی دیوارنصب و یا روی میز قرار داد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاکفشی اعیان.جنس ملامینه.سطح ضدخش.طراحی ساده و کاربردی.وزن متناسب با ابعاد.قابل استفاده در منزل و محل کار.تحمل وزن متناسب با ابعاد و به صورت استاندارد.در رنگ های متنوع.بسته بندی با لوگو و برند اعیان می باشد.هنگام خرید و دریافت کالا به بسته بندی و لوگوی برند اعیان دقت فرمایید xتنها در صورتی کالای انتخابی مطابق با تصاویر و مشخصات درج شده خواهد بود که هنگام انتخاب فروشنده، فروشنده رسمی برند اعیان یعنی اعیان دکورا که با تیک آبی مشخص شده است را انتخاب نمایید. xهنگام خرید و دریافت کالا به بسته بندی و لوگوی برند اعیان دقت فرماییدx

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه مبلشویی 1600 green در محل با پارویی مخصوص مبل (پاشنده و مکنده) و دارای یک موتور مکنده با حجم مخزن 20 لیتر مناسب برای شرکت ها،مجتمع ها،و... میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 65P735 با سایز 65 اینچ یک گزینه عالی برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در خانه است. این تلویزیون با دقت تصویر 4K Ultra HD و فناوری HDR، تصاویری واقع‌گرایانه و با جزئیات بالا را ارائه می‌دهد. سیستم عامل تلویزیون 65P735 اندروید 11 است که امکانات هوشمندی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به آسانی به اینترنت متصل شده و از برنامه‌ها و سرویس‌های استریمینگ محبوب استفاده کنید. این تلویزیون دارای ورودی و خروجی‌های متنوعی است که شما را قادر به اتصال دستگاه‌های خارجی مانند کنسول بازی، دی وی دی پلیر و سیستم صوتی می‌کند. همچنین، تلویزیون 65P735 دارای گیرنده دیجیتال داخلی است که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های تلویزیونی را بدون نیاز به استفاده از سیم‌کارت تماشا کنید.

تلویزیون تی سی ال مدل 65P735

تلویزیون تی سی ال مدل 65P735 با ابعاد ۶۵ اینچی خود، تجربه تماشای فیلم و سریال را به سطح جدیدی می‌برد. با کیفیت تصویر Ultra HD - ۴K یا ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰، صفحه نمایش این تلویزیون می‌تواند در انعکاس جزئیات تصویر کم نظیر عمل کند. این تلویزیون از HDR10 پشتیبانی می‌کند که کیفیت تصویر را بیش از پیش ارتقا می‌دهد. با استفاده از رابط هوشمند اندرویدی، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف از طریق این تلویزیون فراهم است. همچنین، اسپیکرهای داخلی این تلویزیون با توان ۹ وات، صدایی قدرتمند و واضح را ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های بصری

تلویزیون تی سی ال مدل 65P735 با وضوح Ultra HD - ۴K و ارائه تصاویر بسیار واضح و با جزئیات بالا، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش از تماشای فیلم و سریال را به ارمغان می‌آورد. این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا جزئیات تصویر را با دقت بالا تماشا کنید. همچنین، این وضوح تصویر، تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی را لذت‌بخش‌تر از پیش می‌کنند. ناگفته نماند که این تلویزیون از ویژگی‌های دیگری هم در زمینه‌ی بصری بهره‌مند است که به ارزش خرید آن می‌افزایند.  برای مثال، پنل در نظر گرفته شده برای این تلویزیون از نوع VA بوده که به دلیل پوشش طیف رنگ سیاه، آن را به گزینه‌ای مناسب برای تماشای فیلم و سریال تبدیل می‌کند. همچنین، یکی از قابلیت‌های جذاب تلویزیون تی سی ال مدل ۷۵P۷۳۵ در این زمینه، صفحه نمایش با پشتیبانی از استاندارد HDR10 است. این استاندارد باعث بهبود رنگ‌ها و تصاویر می‌شود. با داشتن این تکنولوژی، برخورداری از تجربه‌ای فوق‌العاده از کیفیت بصری در تماشای برنامه‌های تلویزیونی به معنای واقعی کلمه امکان پذیر می‌شود. این محصول با سایز ۶۵ اینچی، یکی از تلویزیون‌های بزرگ بازار به شمار می‌رود.

رابط هوشمند اندرویدی، کارآمد و ارزشمند

تلویزیون تی سی ال مدل 65P735 با بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید، مناسب برای کسانی است که دوست دارند از برنامه‌های مختلف در تلویزیون خود استفاده کنند. رابط کاربری این تلویزیون به گونه‌ای طراحی‌ شده ‌است که کاربران بتوانند به راحتی برنامه‌های خود را مدیریت کنند. با استفاده از رابط هوشمند و سیستم‌عامل اندرویدی این تلویزیون، می‌توانید از برنامه‌های مختلف و پرکاربرد اندرویدی و حتی بازی‌ها استفاده کنید. این برنامه‌ها به‌طور مستقیم بر روی تلویزیون شما نصب می‌شوند و شما می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، امکان وبگردی و تماشا و استریم ویدیوهای آنلاین از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده کاربردی و ارزشمند این تلویزیون و این رابط هوشمند است. در نهایت، با استفاده از رابط کاربری هوشمند اندروید در تلویزیون تی سی ال، می‌توانید تجربه خود از یک تلویزیون را به سطحی جدید ارتقا دهید.

ویژگی‌های صوتی و امکانات ارتباطی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلویزیون، امکانات ارتباطی آن است و امروزه با توجه به تعداد بسیار بالای محصولات جانبی می‌توان ادعا کرد که اهمیت این موضوع دو چندان شده است. خوشبختانه تلویزیون تی سی ال مدل 65P735 از این نظر یک محصول ایده‌آل است و هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. پورت LAN به همراه قابلیت اتصال بی‌سیم به اینترنت یا Wi-Fi در این تلویزیون وجود دارد تا با توجه به امکانات خود یکی را برای اتصال به اینترنت استفاده کنید. همچنین، این تلویزیون دارای سه پورت HDMI با نسخه‌ ۲.۱ است که با توجه به سرعت انتقال داده‌ی خود عملکرد مطلوبی در زمینه‌های مختلف اعم از استفاده توسط کنسول‌های بازی خواهند داشت.

تجربه تماشای تلویزیون می‌تواند با کیفیت صدای بالا تلفیق شده و در مجموع لذت دو چندانی داشته باشد. این مدل از تلویزیون تی سی ال به دو اسپیکر داخلی مجهز شده که هر کدام توان خروجی 9.5 وات و در مجموع ۱۹ وات دارند. این توان بالا، صدایی قوی و واضح را ایجاد می‌کند که می‌تواند هر نوع افکت صوتی را با جزئیات بالا تولید کند. اسپیکرهای داخلی این مدل تلویزیون، با توجه به توان خروجی بالایی که دارند، قادر به ایجاد صداهایی با فرکانس بالا و پایین هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا صدای تلویزیون در حالت‌های مختلف اعم از تماشای فیلم، بازی یا شنیدن موسیقی با کیفیت بالایی ارائه شود.

سخن آخر

تلویزیون تی سی ال مدل ۶۵P۷۳۵ گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و کیفیت تصویر ایده‌آل از یک تلویزیون هستند. این تلویزیون با پشتیبانی از HDR10، تصاویری با رنگ‌های غنی و جزئیات بیشتر را نمایش می‌دهد. همچنین، با استفاده از رابط هوشمند اندرویدی، کاربران قادر خواهند‌ بود برنامه‌های مختلف را بر روی تلویزیون خود نصب و از آن‌ها استفاده کنند. کیفیت تصویر Ultra HD - ۴K این تلویزیون، تصاویر با کیفیت بالا ارائه می‌کند. در کنار موارد ذکر شده، اسپیکرهای داخلی این تلویزیون با توان ۱۵ وات، تجربه صوتی کم‌نظیری را به ارمغان خواهند آورد. در مجموع، با خرید این تلویزیون تجربه‌ی تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را به سطح جدید خواهید برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری ـ شومینه 15000 ایران شرق مدل آذران از سری شومینه های گاز سوز طرح کلبه ای (هود دار) ایران شرق می باشد که بیش از 50 سال سابقه تولید انواع وسایل گازسوز را در کارنامه خود دارد . شومینه 15000 آذران از سری بخاری های با سایز متوسط است که قابلیت گرم کردن اتاق و حال پذیرایی در ابعاد متوسط را دارد . این بخاری مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط ( ODS ) است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط اقدام به قطع خودکار بخاری خواهد کرد . همچنین بخاری برای کنترل فشار گاز ورودی مجهز به دستگاه گاورنر می باشد .شعله بخاری دارای ترموکوپل است که در صورت خاموش شدن شعله بخاری ، جریان گاز را قطع خواهد کرد . پیلوت بخاری سه شعله است و شیر کنترل بخاری برای تنظیم میزان دلخواه شعله ولومی می باشد . در تزئینات این بخاری از قطعات برنجی براق و گرافیک روی هود استفاده شده که باعث ایجاد جلوه زیبا در محصول شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله حمام بنتون به سفارش برند بنتون توسط شرکت ازدیلک ترکیه تولید شده است. اُزدیلک نام برندی ترک است که انواع و اقسام منسوجات خانگی را تولید و به علاقه مندان ارائه می کند. این برند بزرگترین تولید کننده حوله و کالای خواب در اروپا و ششمین تولید کننده برتر در سطح جهان می باشد. این محصول از نخ صد درصد پنبه رینگ با نرمی، لطافت و آبگیری فوق العاده تولید شده است. توصیه می شود حوله ها قبل از مصرف با آب 40 درجه و مواد شوینده بدون آنزیم شسته شود . لازم به ذکر است که پرزدهی اندک بعضی از حوله ها بعد از 3 بار شستشو مرتفع می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله ورزشی مدل Power Epic علاوه‌بر قدرت و سرعت بالایی که در جذب آب دارد، پرز نمی‌دهد. جنس آن از نخ و نرمی و لطافت خاصی دارد که به پوست آسیب نمی‌رساند. حوله ورزشی مدل Power Epic برخلاف دیگر حوله‌های موجود در بازار، حتی بعد از گذشت مدت زمان طولانی، کیفیت و ثبات رنگ خود را بعد از شستشوهای مکرر حفظ می‌کند.حوله ورزشی مدل Power Epic قابلیت شستشو با دست و ماشین لباس‌شویی را دارد. این حوله یک تکه، تنوع بسیار زیادی در رنگ‌بندی دارد و برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای اینکه مهمانی شام به بهترین شکل ممکن برگزار شود، نیاز‌است که ظروفی استاندارد و باکیفیت در دسترس داشته باشید. برای مثال بشقاب‌های زیبا و سرویس‌های قاشق و چنگال باید از نوع مرغوبی انتخاب شوند. اگر قاشق و چنگال فاقد کیفیت باشند، ممکن است در هنگام خوردن غذا، به لب و دهان شما آسیب وارد کنند. سرویس قاشق و چنگال 25 پارچه هیسار مدل UM180 از استیل ساخته‌شده است و طراحی بسیار زیبایی دارد. حتی اگر برای استفاده‌ روزمره به‌دنبال یک ست قاشق و چنگال کاربردی هستید، این‌محصول انتخاب بسیار ایده‌‌آلی خواهد‌بود. برای حفظ براق‌بودن این ست بهتر‌است آن‌را در ماشین ظرف‌شویی نشویید و بعد از شست‌وشو نیز با دستمال نرم خشک کنید. با این‌کار زیبایی محصولات استیل برای مدت بیشتری حفظ خواهد شد. این ست شامل کفگیر، قاشق غذاخوری، چنگال میوه‌خوری، کارد میوه‌خوری و چنگال غذاخوری است. سرویس قاشق و چنگال 25 پارچه هیسار مدل UM180 دارای بسته‌بندی مقوایی است و می‌تواند برای هدیه هم گزینه‌ مناسبی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل از کولر، بدلیل حذف قطعات مکانیکی نظیر پولی، تسمه، محفظه‌ی حلزونی و یاتاقان ها نیاز به سرویس و نگهداری نداشته و با توجه به بدنه پلیمری فاقد هرگونه صدا و لرزش می باشد. بدنه ی پلیمری دستگاه علاوه بر کاهش وزن چشمگیر دستگاه، در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نور خورشید، مقاومت بسیار بالایی دارد. بستر پد سلولزی، از مرغوبترین سلولز موجود تهیه شده است که لایه خارجی آن آغشته به لمینت ضد رسوب جهت افزایش راندمان و بهره وری بالا می باشد و در نواحی که سختی آب بالا باشد با توجه به وجود پمپ تخلیه که به صورت اتوماتیک اقدام به تخلیه آب تشت و آبگیری مجدد می نماید، می توان با خیالی آسوده در دوره طولانی مدت، از آن استفاده نمود. با توجه به پلتفرم خاص فن آکسیال ، می توان در هر دو جهت دمش و مکش از این مدل از کولرها استفاده نمود. قابلیت تغییر دور که باعث تنظیم حجم هوادهی دقیق این کولرها می باشد، باعث آسایش و راحتی هر چه بیشتر شده است. این نسل از کولرها در مدل های بالازن، پایین زن و روبروزن ارائه می شود و دارای خروجی با سطح مقطع گرد و چهارگوش جهت اتصال به سیستم کانال کشی بی نیاز از واسط یا برزنت ساخته می شود. به منظور تسهیل در حمل و نقل و عبور از مکان های با عرض کم جهت نصب در پشت بام یا تراس، این مدل از کولرها در مدل دمونتاژ نیز موجود بوده و شامل دو پک بسته بندی شده مستقل می باشد، که با توجه به نقشه مونتاژ که همراه با دستگاه ارسال میشود، می توان در کمترین زمان ممکن و به راحتی آن را مونتاژ و آماده به کار نمود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل