نکات مهم و راهنمای خرید حوله به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید حوله باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

حوله همواره یکی از ضروری‌ترین کالاها برای زندگی رزومره بوده است اما با گذر زمان انواع حوله‌ها برای مصارف مختلف به وجود آمدند که بسیاری از افراد بدون توجه به جنس و کاربری‌شان از آنها استفاده می‌کنند. افرادی هم هستند که انتخاب درستی دارند اما نمی‌دانند چطور از حوله‌ها مراقبت کنند تا عمر مفیدشان بیشتر شود و مجبور نشوند زود به زود برای خرید حوله اقدام کنند. با ما همراه باشید تا انواع حوله‌ها و نکات مهم در مراقبت از آنها به‌خصوص حوله‌ تن پوش را با هم مرور کنیم.

نکات مهم هنگام خرید حوله

به کیفیت حوله توجه کنید

در صورتی که بدون توجه به جنس و برند، حوله‌ای تهیه کنید، ممکن است یک حوله نامرغوب با قیمت یک حوله باکیفیت به‌دست آورید که نه تنها هزینه‌ای بالا صرف آن کرده‌اید، بلکه جنس زبر آن به پوستتان آسیب بزند. از این رو پیش از خرید حوله خوب، توصیه می‌کنیم به قدرت جذب، لطافت، دوام، خشک شدن سریع و ماندگاری رنگ حوله توجه نمایید.

الیاف حوله را بررسی کنید

معمولا حوله دست و صورت و حوله استخری یا تن پوش، از الیاف گوناگونی تهیه می‌شوند. این الیاف نه تنها در قیمت، بلکه در کیفیت حوله نیز تاثیر بسزایی دارند. برخی از این الیاف‌ها زودتر خشک می‌شوند و برخی دیگر جنس لطیفی دارند که در ادامه به انواع الیاف حوله خوب و استاندارد می‌پردازیم.

حوله پنبه: پنبه یکی از الیاف مرسوم تولید حوله تن پوش و استخری است که آب را به خوبی جذب می‌کند. حوله‌هایی که از الیافی همچون پنبه ساخته می‌شوند، هنگام شستشو زبر و کهنه نخواهند شد.

حوله پلی‌استر: معمولا حوله‌ دست و صورت را از الیافی همچون پلی‌استر تهیه می‌کنند که آب را به خوبی جذب می‌کند و به سرعت خشک می‌شود. اما حوله پلی‌استر نسبت به الیاف دیگر، میزان لطافت کمتری دارد.

حوله بامبو: حوله‌هایی که از الیافی همچون بامبو تهیه می‌کنند، آب را به خوبی جذب می‌کنند، سریع خشک می‌شوند و میزان باکتری کمتری به خود جذب می‌کنند. با این حال حوله بامبو، ضخامت کمتری نسبت به حوله‌های دیگر دارد.

حوله میکروفیبر: معمولا حوله میکروفیبر قیمت پایین‌تری نسبت به حوله‌های دیگر دارد. از مزیت‌های این مدل حوله می‌توان به وزن سبک آن اشاره کنیم.

ویژگی های ظاهری حوله را بررسی کنید

هنگامی که می‌خواهید یک حوله خوب تهیه کنید، علاوه بر کیفیت، ظاهر حوله نیز اهمیت دارد. چرا که بر خلاف خرید لباس، ممکن است پس از خرید حوله تن پوش، استخری یا دست و صورت سال‌ها از آن استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از خرید حوله به اندازه و مدل آن توجه نمایید.

برند حوله در کیفیت آن تاثیر دارد

خرید حوله‌های ایرانی، بهتر و به‌صرفه‌تر از حوله‌های خارجی یا چینی است. چرا که معمولا قدمت کارخانه‌های تولید حوله ایرانی زیاد است و این برندهای ایرانی از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. برای مثال حوله لایکو، پردیس، ناوالس و حوله پودایران نه تنها تنوع بسیاری دربر دارند، بلکه در طی سال‌های گذشته، کیفیت آن‌ها رضایت مشتریان ایرانی زیادی را جلب کرده است.

بهترین روش نگهداری از حوله

حوله‌ها به دلیل رطوبت، گرما، اکسیژن موجود بین الیاف و مواد مغذی حاصل از پوسته‌های بدن شما، محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری‌ها به شمار می‌روند. یک متخصص در زمینه‌ی بیولوژی و پاتولوژی در دانشگاه پزشکی نیویورک اعلام کرد که حداکثر پس از ۳ بار استفاده از حوله باید آن را بشویید.

حوله‌ها هر چقدر که باکیفیت و بادوام باشند باید از آنها در برابر اثرات منفی شست‌وشو، خشک کردن و فضای نگهداری مراقبت کنید. بنابراین بهتر است درباره‌ی ترفندهای نگهداری بیشتر بدانید:

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید حوله گفته شد، می توانید حوله مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه حوله با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس حوله پالتویی ایپک یول تولید گروه نساجی ایپک یول، ست شامل تن پوش، حوله دستی و دمپایی میباشد. ستی زیبا و شیکی که یک حس آرامش و راحتی را بعد از استحمام برای شما به ارمغان میاورد. تن پوش دارای کلاه دوخته شده به حوله، به همراه کمربند میباشد. اندازه حوله از سرشانه تا پایین 120سانتی متر و عرض حوله 130 سانتی متر هست. حوله بدون پرز و رنگ دهی بوده و از نخ پنبه خالص تولید شده است . نرمی و لطافت حوله سبب آبکشی بالا آن شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله پالتویی تن پوش سلین مدل PS-2023 کلاهدار از جنس نخ پنبه ترک و با کیفیت عالی و پارچه ضخیم دوخته شده است. سایز حوله از سر شانه تا پایین 130 سانتی متر و عرض کمری142 سانتی متری می باشد این حوله یکی از بهترین تولیدات حوله سلین می باشد بسیار نرم و لطیف بوده و دارای رنگ های متنوع و مشتری پسند می باشد.راهنمای شستشو حوله در دمای 30 درجه با لباسشویی پر ومدت زمان 30 دقیقه شستشو انجام گیرد به هیچ عنوان از مواد آنزیم داراستفاده نکنید برای حفظ کیفیت و نرمی حوله از نرم کننده استفاده شود پس ازشستشو حوله را در هوای آزاد و دور از تابش مستقیم خورشید خشک نماییداین حوله دارای این ابعاد میباشد .قدازسرشانه 115 سانتیمتر عرض سرشانه 59سانتی متر طول آستین 50 سانتیمتر دورکمر 108 سانتیمتراست

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله ای نرم و راحت با برند ایکیا دارای چذب اب عالی و مناسب برای استخر و حمام برای شما ارسال خواهد شد این محصول درارای نشان استاندارد از اتحادیه اروپا را دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله بامبو به دلیل استفاده از الیاف طبیعی حجم و ضخامت کمتری دارد. اما این نازکی نمی‌تواند به قابلیت جذب آب آن آسیبی وارد کند. برعکس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حوله بامبو، قابلیت جذب آب بالای آن است. تا جاییکه می‌توان گفت قدرت جذب آب الیاف بامبو بیش از 3 برابر بیشتر از حوله نخی است. به همین دلیل از آن به عنوان حوله دست و صورت در سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز استفاده می‌کنند.یکی از ویژگی‌های این حوله با الیاف طبیعی این است که به دلیل اینکه ساختاری عاری از مواد شیمیایی دارد، به راحتی در محیط زیست تجزیه می‌شود و بعد از استفاده نیز آسیبی به طبیعت نخواهد رساند.همچنین حوله نخی ممکن است پرزدهی داشته باشد و گاهی اوقات نمی‌دانیم چه کنیم که حوله پرز ندهد. اما حوله بامبو هنگام استفاده هیچ پرزی ندارد و به همین دلیل می‌تواند برای حوله تن پوش نیز کاربردی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله های پالتویی ارس مدل ورونا سوپر سافت و فوق العاده نرم و لطیف و کلاسیک هستند که دارای رنگ های قوی و الهام گرفته ازطبیعت می باشند و فضای حمام شما را بسیار زیبا و اصیل و دلنشین می کنند. لطافت حوله های ورونا به دلیل استفاده از پنبه مخصوص سوپر سافت است. از این لطافت روی پوست خود لذت ببرید. حوله های کرک دار با طرح زیبا و مینیمال در طیف گسترده ای از رنگ ها بافته، دور دوزی و بسته بندی شده است. اطمینان داریم ورونا به زودی از حوله های مورد علاقه شما خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله های پالتویی لایکو مدل مخمل لوکس که رویه ی بیرونی این محصول از مخمل تولید شده و مواد اولیه مرغوب با آبگیری و لطافتی فوق العاده در رنگ های متنوع ارائه می شود. سایز قدی این محصول از سر شانه 115 سانتیمتر و عرض شانه آن 45 سانتیمتر می باشد. کلاه دوخته شده و کمربند حوله ای آن امکان پوشش راحت تر را برای آنها فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حمام یونیسکس Avril که در آن می توانید احساس آرامش را در پایان حمام ادامه دهید، آب اضافی بدن را به راحتی جذب می کند. این حمام که می توانید روزانه از آن استفاده کنید یا به عزیزانتان هدیه دهید با طراحی ساده و شیک خود در مادام کوکو منتظر شماست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله تنپوش کلاهدار مهبافت طرح «لوزانا» یکی از حوله های بسیار مناسب جهت استفاده روزمره است ، این حوله با کیفیت و بسیار نرم و لطیف دارای 21 نوع رنگبندی متنوع و دارای بسته بندی خاص و شیک مناسب هدیه دادن است. این محصول کلاهدار جذاب با سایز XXL به همراه یک عدد کمربند دارای ضمانت پرز و رنگ است ، به این معنی که با رعایت دستورالعمل شتستشو درج شده در محصول ، به هیچ وجه رنگ و پرز نمیدهند. حوله تنپوش مهبافت طرح «لوزانا» دارای قیطان دوزی در کناره های یقه حوله است که زیبایی ساده و شیک این محصول را چندین برابر کرده. این حوله به دلیل ظاهر و بسته بندی فوق العاده شیک یکی از بهترین انتخاب های شما برای هدیه و استفاده شخصی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ازدیلک یکی از مطرحترین برندهای تولید انواع سرویس و کالای خواب می باشد و دایره متنوعی از محصولات در جنس های مختلف را به مشتریان ارائه می دهد. ست های حوله این برند با الیاف پنبه ای علاوه بر زیبایی چشم نواز از قدرت جذب بالایی برخوردار بوده و به واسطه دوخت با کیفیت خود بسیار با دوام هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اُزدیلک نام برندی ترک است که انواع و اقسام منسوجات خانگی را تولید و به علاقه مندان ارائه می کند. این برند بزرگترین تولید کننده حوله و کالای خواب در اروپا و ششمین تولید کننده برتر در سطح جهان می باشد. این محصول از نخ صد درصد پنبه رینگ با نرمی، لطافت و آبگیری فوق العاده تولید شده است. توصیه می شود حوله ها قبل از مصرف با آب 40 درجه و مواد شوینده بدون آنزیم شسته شود . لازم به ذکر است که پرزدهی اندک بعضی از حوله ها بعد از 3 بار شستشو مرتفع می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله دستی آذربافت مدل کارنا از الیاف پنبه ای تهیه شده و بسیار نرم و لطیف است بنابراین برای انواع پوست ناراحتی و حساسیت ایجاد نمی کند طراحی و رنگبندی این محصول متناسب با سلیقه ایرانی است کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و در شستشو مکرر رنگ و پرز نمی دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله هنر با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید و بافت حوله با بروزترین دستگاه های حوله بافی میهمان منازل شما عزیزان است.همواره در کارخانه حوله هنر تلاش شده است از مرغوبترین مواد اولیه استفاده شود.مهم ترین ارکان یک حوله رنگ و بافت و نخ حوله می باشد.نخ استفاده شده در حوله های هنر 100% پنبه میباشد که ضد حساسیت بوده و به هیچ وجه پرز نمی دهد.و تراکم و بافت حوله عمری طولانی به آن داده است .رنگ های استفاده شده در حوله هنر ثابت بوده و رنگ نمیدهند.آبگیری این حوله ها بسیار بالا بوده و در سایز بزرگ 40x75 مناسب برای منزل و محل کار برای خشک کردن دست و صورت گزینه مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله پالتویی طرح رنگین کمان معروف به حوله های سنتی یزدی به صورت لباسی (پالتویی) بوده و صد در صد نخی است و بدون آبرفت است. از مزیت های این حوله پالتویی سبک بودن و کم حجم بودن آن است و به سرعت خشک می شود. از آن می توان هم در منزل و هم در مسافرت استفاده نمود. طرح این حوله بسیار زیبا و قدرت جذب آب آن بالاست. اگر از حوله های پنبه ای سنگین خسته شده اید، این حوله لباسی را هم تجربه کنید. شاید دیگر غیر این حوله، از حوله دیگری استفاده نکنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله آشپزخانه راولا دارای جنس لطیف و نرم با جذب آب بالا و رطوبت گیری زیاد می باشد و از حوله مرغوب با رنگ ثابت تولید شده و سعی شده است با دقت در دوخت، محصولی مناسب و با کیفیت به شما عزیزان ارائه شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله استخری شایسته (Shayesteh) مدل «تبسم» یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. رنگ‌های متنوع شاد و زیبای این حوله، جذابیت آن را دوچندان کرده‌اند. این طرح ساده هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است و گزینه‌ای بهداشتی و کاربردی برای استفاده در محیط‌های عمومی مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر و... به شمار می‌آید. دو طرف حوله طرح «تبسم» پرزهایی نرم به چشم می‌خورد که در مقایسه با حوله‌های طرح مخمل، سرعت و قدرت بیشتری در جذب آب و رطوبت دارد. بافت حوله از الیاف طبیعی و ضد حساسیت پنبه تشکیل شده است. پنبه علاوه بر لطافت و طول عمر بالا، در برابر شست‌و‌شوی مداوم نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. این حوله‌ی نرم برخلاف محصولات مشابه در بازار، رنگ و پرز نمی‌دهد و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، نخ‌ها از بافت اصلی آن جدا نمی‌شوند. برای جلوگیری از ریش‌ریش شدن این مدل، دورتادور آن به‌خوبی دوخته شده است؛ به‌این‌ترتیب هنگام استفاده یا شست‌وشو، نخ‌کش نخواهد شد. حوله حمام شایسته مدل «تبسم» با ابعاد بزرگ 75 × 140 مناسب برای حمام بوده و با رنگ‌بندی متنوعی که در اختیار مصرف کننده قرار داده شده، انتخاب را برای همگان آسان کرده است. افرادی هستند که تمایلی به استفاده از حوله‌های تن‌پوش یا همان پالتویی ندارند، برای این افراد حوله‌های حمامی با ابعادی که ذکر شده بهترین انتخاب خواهد بود. طرح حوله شایسته مدل تبسم، کاملا ساده بوده و در حاشیه‌های آن نقش‌ های محو و زیبا و ساده‌ای می‌بینید که در عین سادگی، جذابیت خوبی به آن بخشیده است. جنس حوله‌های شایسته از پنبه با کیفیت بوده و بدون شک هیچ حساسیت پوستی بعد از استفاده از این حوله به سراغ شما نخواهد آمد. حوله مدل تبسم غیرمخمل طراحی شده و هر دو طرف آن از آبگیری خوبی برخوردار است. دیگر از شر حوله‌هایی که به سختی به خود آب می‌گیرند خلاص شدید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله استخری جوآ بسیار زیبا با زمینه سفید و طرح گلدار می باشد که اطراف حوله نیز دوردوزی شده است و در سایز 130x70سانتی متر ارائه میگردد. این حوله دورو آبگیر و بدون پرزدهی بوده و هنگام استفاده حس نرمی و لطافت را به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 4 تیکه پالتویی آلامع در رنگ بندی های جذاب و بروز شامل حوله پالتویی یک جفت روفرشی یک عدد دستی و لیف جنس نرم و لطیف با آبگیری عالی بافته شده با صدرصد نخ پنبه اعلا رنگ ثابت میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این حوله محصول کشور ترکیه میباشد. جهت ریسندگی نخ رینگ که برای تولید حوله استفاده می شود، معمولاً از پنبه با طول الیاف بلندتر استفاده می گردد و مناسب ترین نوع نخ برای تولید انواع پارچه و حوله در ضخامت های مختلف و با لطافت بالا همین نخ رینگ است، که البته از قیمت گرانتری نیز برخوردار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حوله دستی برنو ، بسیار زیبا با طرح هایی برجسته می باشد که اطراف حوله علاوه بر طرح دار بودن،دوردوزی نیز شده است و در رنگ های متنوع با سایز 40x80 سانتی متر ارائه میگردد. این حوله دورو آبگیر بوده و هنگام استفاده حس نرمی و لطافت را به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این حوله از بهترین الیاف طبیعی پنبه بافته شده است و لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد؛ بنابراین هنگام استفاده از آن، پوستتان آزرده نخواهد شد. پنبه علاوه بر لطافت، در مقایسه با برخی الیاف مصنوعی باعث بروز حساسیت یا آلرژی برای افراد مختلف نمی‌شود. این حوله‌ آبگیری مناسبی دارد و رطوبت موجود روی پوست بدن را به سرعت به خود جذب می کند. همچنین این حوله به دلیل ابعاد مناسب میتواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل