نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

آون توسترها به یکی از لوازم ضروری در بسیاری از آشپزخانه‌ها تبدیل شده‌اند. آنها برای گرم کردن، برشته کردن، پخت و پز و یخ‌زدایی انواع غذاها ایده‌آل هستند. با این حال، با تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب آون توستر مناسب می‌تواند دشوار باشد. از این رو در این نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر در نکته خرید قصد داریم چند نکته مهم برای در نظر گرفتن هنگام خرید آون توستر را با شما همراهان گرامی در میان بگذاریم.

نکات مهم هنگام خرید آون توستر

ظرفیت: به اندازه فضای داخلی آون توستر و تعداد افرادی که برای آنها آشپزی می‌کنید توجه کنید. آون توسترها در اندازه‌های مختلفی از کوچک و جمع و جور تا بزرگ و جادار عرضه می‌شوند.

توان مصرفی: توان مصرفی آون توستر نشان دهنده قدرت آن است. به طور کلی، هر چه توان مصرفی بیشتر باشد، آون توستر سریعتر گرم می‌شود و غذا را سریعتر می‌پزد. با این حال، آون توستر با توان مصرفی بالاتر نیز انرژی بیشتری مصرف می‌کند.

ویژگی‌ها: آون توسترها با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها عرضه می‌شوند، از جمله:

برند و قیمت: آون توسترها از طیف گسترده‌ای از برندها و قیمت‌ها در بازار موجود هستند. قبل از خرید، تحقیق کنید و نظرات را بخوانید تا بهترین آون توستر را برای نیازها و بودجه خود پیدا کنید.

یادت باشه که: 

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید آون توستر گفته شد، می توانید آون توستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آون توستر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز  آون توستر بیشل مدل BL-OV-N031 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر بیشل مدل BL-OV-031 وسیله ای بسیار کاربردی و کم جا هست که کار با آن بسیار آسان و راحت می باشد. این آون توستر مدل BL-OV-031 یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش برند بیشل می باشد که با امکانات ویژه ای به بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی های بارز آون توستر این است که فضای زیادی اشغال نمی کند و برای افرادی که فضای کافی در آشپزخانه ندارند می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. نصب این محصول به صورت توکار است و نیازی به کابینت برای جهت جایگذاری داخل آن ندارد. با استفاده از این محصول کاربردی و کم جا می توانید انواع غذا ها را در کوتاه ترین حالت ممکن آماده کنید. این آون توستر دارای ظرفیت 42 لیتر می باشد که جهت پخت، تست، برشته کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی به روشی کاملا سالم طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فر برقی رومیزی دیجیتال T755 موتور جوجه گردان فن کانوکشن شلف طبقه شیشه دوجداره عایق حرارتی پوشش لعاب آسان تمیز شونده برنامه پخت خودکار سنسور دمای الکترونیکی سینی مستطیل گرانیتی سینی گرد گرانیتی دستکش نخی الیاف دار لولای تلسکوپی و لاستیک آب بندی المنت پایین مخفی پایه قابل تنظیم 12برنامه پخت اتوماتیک و 6برنامه دستی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر دستی لوکس ‏Destilux‏ مارک کالا ‏Destilux‏ آون توستر دستی لوکس با طراحی ساده و ظرفیت زیاد و همچنین قیمت به‌صرفه، انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 60 لیتری، امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. این دستگاه قابلیت جوجه‌گردان نیز دارد و به این منظور میله‌ی جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است همچنین این دستگاه تنظیم دما به صورت اتوماتیک را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. زمان‌سنج تعبیه‌شده در دستگاه 90 دقیقه‌ای است و در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌رسانی به صدا درمی‌آید تا از سوختن غذا جلوگیری شود. توان مصرفی این آون توستر 2200 وات است. به کمک 4 المنت قدرتمند تعبیه‌شده از جنس استیل ضدزنگ، بازده این دستگاه بسیار بیشتر شده است. علاوه‌براین، عملکرد جریان هوای داغ به صورت یکدست به پخت یکنواخت و با‌ کیفیت این آون توستر منجر شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اون توستر، رومیزی، کن، مدل DIYA Black، سازنده کن تجارت آریا، ایران، دارای 8 برنامه پخت، ظرفیت 36 lit، گرید انرژی فاقد گرید، نوع کلید دیجیتالی، وضعیت کانوکشن دارد، توان مصرفی 1200 W

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فر برقی ابکازو مدل OT-11145 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین فرهای ایرانی ساخته شده است که از توان مصرفی 1800 وات برخوردار است. این فر امکان تنظیم دما تا 230 درجه را فراهم می‌کند. همچنین یک پانل کنترل لمسی دارد که امکان تنظیم راحت‌تر را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان با صفحه نمایش دیجیتال، المنت‌های حرارتی استیل، امکان تنظیم زمان و همچنین دارا بودن جوجه گردان، لامپ داخلی، فن کانوکشن و قفسه‌های مخصوص برای خشک کردن میوه‌ها اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از جدید ترین محصولات داتیس است که با توجه به نیازهای بازار طراحی و تولید شده است و با ویژگی هایی منحصر به فردی که دارد به زودی نظرها را به خود جلب خواهد کرد. از ویژگی منحصر به فرد این محصول می توان به دارای 6 برنامه پخت دستی و 8 برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد. از دیگر ویژگی های فر برقی رومیزی داتیس مدل DT 865 داتیس بدنه دارای عایق حرارتی الیاف سرامیکی، فن کانوکشن، لامپ داخلی فر، بدنه داخلی لعاب شده easy to clean، موتور جوجه گردان و … است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر و هواپز چند منظوره کومتای مدل آ60 AirFryer دارای فن بسیار قوی دارای جوجه گردان و میوه خشک کن و 4 المنت خطی از بالا و 2 المنت خطی از پایین فول امکانات با کیفیت بسیار عالی 12 برنامه پخت در 4 رنگ سفید و نقره ای و مشکی و آبی آسمانی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اون توستر، رومیزی، کن، مدل DIYA cream، سازنده کن تجارت آریا، ایران، دارای 8 برنامه پخت، ظرفیت 36 lit، گرید انرژی فاقد گرید، نوع کلید دیجیتالی، وضعیت کانوکشن دارد، توان مصرفی 1200 W می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توسترها به عنوان یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار آشپزخانه شناخته می‌شوند. آون توستر کن مدل TO3600 از جمله آون توسترهای با کیفیت است که با طراحی ظاهری ساده اما جذاب و رنگ‌بندی‌های بسیار زیبای خود می‌تواند نظر مثبت خریداران را جلب کند. فضای داخلی این آون توستر با سه طبقه‌ی مجزا از جمله نکات بارز این محصول است و می‌توان حجم قابل قبولی از غذاها را درون آن قرار داد. آون توستر کن مدل TO3600 از ظرفیت 36 لیتری بهره می‌برد و می‌تواند برای خانواده‌های نسبتاً کم جمعیت و یا جمعیت متوسط مناسب باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، شلف مشبک و جوجه‌گردان و سینی خرده نان برای این آون توستر در نظر گرفته شده است و شاهد تعبیه شدن قفل کودک و چراغ داخلی در آن هستیم. از دیگر مشخصات این آون توستر می‌توان به بهره‌مندی از نمایشگر دیجیتال، فن کانوکشن، دکمه‌های لمسی، قابلیت ذخیره‌ی برنامه‌ها با 8 برنامه‌ی پخت پیش فرض و قابلیت شستشو اشاره کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتماً نام برند داتیس را تا بحال شنیده اید ، در اولین برخورد با نام داتیس به ذهنتان می‌رسد حتما با کالای تولیدی خارجی روبرو هستید. با تلاش های متخصصان کشورمان داتیس توانسته جایگاه بسیار بالایی را در بازار لوازم خانگی پیدا کند. داتیس از تکنولوژی و ماشین آلات بروز برای تولیدات خود استفاده میکند تا کیفیت نهایی محصولات خود را بالا برده و دیگر حتی نگاه به برندهای خارجی را نندازیم. فرهای توکار داتیس علاوه بر زیبایی، امکانات قابل قبولی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، و در کنار صدای کم هودهای تولیدی توسط این برند طول عمر و کیفیت محصول رضایت شما را جلب خواهد کرد. با هودهای پرقدرت داتیس دیگر خیالتان بابت بوی پخت و پز و آشپزی های طولانی برایتان دلچسب تر خواهد شد. فر برقی روکار داتیس Datees مدل 736 مشکی جدید جزو دسته فرهای با منبع انررژی برق محسوب میشود. فر هواپز داتیس 736 از جنس شیشه مشکی با صفحه کنترل تمام لمسی ، با 16 برنامه پخت اتوماتیک شامل 13 برنامه پخت اتوماتیک یک برنامه گرمکن ، یک برنامه یخ زدایی و یک برنامه هواپز و 7 برنامه دستی امکانات ویژه ای را داراست . فر روکار برقی داتیس 736 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت داتیس میباشد ، وجزو دسته بندی فرهای برقیست و منبع انرژی این فر برق است. فر روکار آشپزخانه از جمله تجهیزاتیست که وجود آن درهر آشپزخانه ای ضروریست . اگر طرفدار پخت غذاهای خاص و یا شیرینی و کیک هستید پیشنهاد میکنیم . با تهیه یک فر روکار تمام برقی با کیفیت نیاز خود را برای همیشه برطرف کنید . درفر برقی داتیس از 4 المنت برقی استفاده شده که دما را به همان میزان که دلخواه شماست تغییر میدهد . نه بیشتر و نه کمتر ! از بزرگترین مزیت فرهای برقی داتیس امنیت بسیار بالای آنهاست و دیگر دردسر شلنگهای ایمنی گاز و خطر نشت آنرا ندارید . شما میتوانید با خیالی آسوده فر داتیس 736 را به برق شهری متصل کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید . و با تنظیم درجه فردامنه دمایی 50 ~ 250 درجه سانتی گراد را ایجاد کرده که برای پخت تمامیه غذاها مناسب است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر «متئو» (Matheo) مدل «EO099»، با طراحی بسیار ساده، ظرفیت بالا و قیمت کاملا ‌به‌صرفه برای مصارف معمول خانگی ساخته ‌شده است. این آون توستر با امکان تنظیم حرارت تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد، می‌تواند دمای بسیار بالایی را تولید کند. همچنین تایمر 60دقیقه‌ای، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. توان مصرفی این آون توستر در مقایسه با دیگر کالا‌های مشابه‌، در وضعیت خوبی قرار دارد. از دیگر مشخصات کلی EO099 می‌توان به چهار المنت قدرتمند از فولاد ضدزنگ و سینی غذا و قفسه‌ی سیمی اشاره کرد. این مدل در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به تمام‌سفید، تمام‌مشکی، نقره‌ای و قرمز اشاره کرد. در مدل قرمز، رویه و در به رنگ مشکی هستند. در نظر داشته باشید که متئو، برندی معتبر است که در زمینه‌های مختلف ازجمله لوازم‌خانگی برقی، لوازم پخت‌و‌پز مخصوص رستوران‌ها و... فعالیت‌های گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد؛ همچنین کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت، برای تمام کاربران بیش‌از‌پیش شناخته شده است.

آون توستر متئو مدل EO099

آون توستر «متئو» مدل  «EO099»، یکی از پرکاربرد‌ترین آون‌توستر‌هاست که حجم آن به 9 لیتر می‌رسد. آون توستر متئو مدل EO099، ساده، زیبا و کاربردی طراحی شده و قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد که آن را برای مصارف خانگی بسیار مناسب می‌کند. چهار المنت حرارتی قدرتمند از فولاد ضدزنگ به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین این دستگاه قرار گرفته‌اند. این توستر چندمنظوره است؛ با این وسیله می‌توان هم عمل گرم‌کردن نان و هم عمل برشته‌کردن و پخت برخی موادغذایی را انجام داد. از توستر متئو EO099، عموما برای تست‌کردن نان، گرم‌کردن نان‌های فریزشده، تهیه‌ی پیتزا، چیپس و پنیر و گریل‌کردن مواد استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت

توان مصرفی این آون توستر در مقایسه با دیگر کالا‌های مشابه‌، در وضعیت خوبی قرار دارد. آون توستر برقی متئو مدل  EO099، دارای توان 800 وات است که این دستگاه را کارآمدتر می کند. درِ این توستر شیشه‌ای است و تمام عملیات پخت از بیرون قابل تماشاکردن است. در این محصول یک تایمر 60 دقیقه‌ای با زنگ اتمام پخت قرار داده شده است. کنترل زمان در عملیات پخت و پز، قابلیت بسیار خوبی است که این دستگاه از آن بهره می‌برد. داخل محفظه‌ی این توستر، یک قفسه‌ی سیمی تعبیه شده که می‌توان موادغذایی را به منظور گریل‌کردن روی این قفسه‌ی گریل قرار داد. از دیگر مشخصات کلی EO099 می‌توان به سینی غذا اشاره کرد. در زیر قفسه‌ی سیمی این توستر، سینی غذا قرار گرفته است که روغن غذا و همچنین خرده‌های آن به آن سرازیر می‌شود؛ بنابراین تمیزکاری و نظافت دستگاه به آسان انجام می‌شود. یک چراغ نشانگر هم روی بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده که وضعیت روشن یا خاموش بودن آن را به شما نمایش می‌دهد. دستگیره‌ی این دستگاه از جنس استیل مقاوم و طول سیم آن 90 سانتی‌متر است.

جمع بندی

توستر برقی متئو مدل EO099 با گنجایش 9 لیتر و قابلیت‌های زیاد، یک دستگاه پرکاربرد خانگی به شمار می‌آید. این دستگاه با ابعاد 34×20×21  سانتی‌متر، جای خیلی کمی در آشپزخانه می‌گیرد. قفسه‌ی مخصوص گریل و سینی جمع‌شدن چکه‌های روغن، استفاده از این وسیله را راحت‌تر کرده‌اند. خرید این محصول برای کاربر بسیار مقرون به‌صرفه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر ویکنز مدل VIC-340 با برخورداری از ظرفیت 50 لیتر و موتور قوی، امکان تهیه غذاهای حجیم، سالم و متنوعی را به راحتی و ظرف مدت کوتاهی فراهم می کند. ویکنز برای زیباتر کردن این آون، درب آن را به صورت رفلکس طراحی کرده که علاوه بر کیفیت ساخت فوق العاده بالا، زینت بخش آشپزخانه ها می باشد. پنل لمسی و صفحه نمایش دیجیتال از دیگر نقاط قوت آون توستر Vicenz VIC 340 محسوب می شود که افزون بر نمای ظاهری زیبا، کار با دستگاه را آسانتر می نماید. برای این آون 50 لیتری، یک سینی و توری در نظر گرفته شده تا بتوان به سهولت غذاها را گریل و کباب کرد و یا نان و شیرینی های خوشمزه ای را در آنها آماده نمود و یا به کمک جوجه گردان، یک مرغ کامل را برای میهمانان و یا خانواده بریان کرد. آون توستر 340 به عملکرد کانوکشن نیز مجهز شده که با ایجاد جریان یکنواخت هوای داغ، امکان پخت بهتر و مطلوب تری را بوجود می آورد. همچنین دمای داخل آون را بسته به نوع مواد غذایی، می‌توان تا 250 درجه سانتی گراد تنظیم کرد و وجود تایمر قابل تنظیم باعث می شود تا در صورت فراموشی، غذاها نسوزند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر بیشل مدل BL-OV-031 وسیله ای بسیار کاربردی و کم جا هست که کار با آن بسیار آسان و راحت می باشد. این آون توستر مدل BL-OV-031 یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش برند بیشل می باشد که با امکانات ویژه ای به بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی های بارز آون توستر این است که فضای زیادی اشغال نمی کند و برای افرادی که فضای کافی در آشپزخانه ندارند می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. نصب این محصول به صورت توکار است و نیازی به کابینت برای جهت جایگذاری داخل آن ندارد. با استفاده از این محصول کاربردی و کم جا می توانید انواع غذا ها را در کوتاه ترین حالت ممکن آماده کنید. این آون توستر دارای ظرفیت 42 لیتر می باشد که جهت پخت، تست، برشته کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی به روشی کاملا سالم طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فر رو میزی یا سولار DT-740 یکی از پر طرفدار ترین مدل های داتیس است. این مدل با ویژگی های منحصر به فرد خود طرفدار های زیادی برای خود پیدا کرده است.این محصول دارای 6 برنامه پخت نیمه اتوماتیک و 18 برنامه اتوماتیک می باشد.دارای لامپ سولار جهت گریل و پخت موا غذایی با توان 1200 وات، دو عدد المنت حرارتی و یک عدد لامپ حرارتی نوری از ویژگی های این محصول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توسترها یکی از لوازم پرکاربرد و کار راه انداز آشپزخانه به شمار می آید و جای کمی اشغال می کند.این دستگاه ها معمولاٌ با استفاده از المنت های حرارتی کار کرده و برخی از آن ها به فن نیز مجهز هستند که گرما را در محفظه به جریان در می آورد و آون توسترها با درب شیشه ای بهترین گزینه هستند، چرا که می توانید بر تمام مراحل پخت نظارت داشته باشید. آون توستر گالریا مدلGSEO60HB یک آون توستر با کیفت است این آون دارای سینی پیتزا و کیک است و یک صفحه کنترل لمسی برای آن تعبیه شده تا کار با آن راحت تر شود توان مصرفی آن 1800 وات است که نشان دهنده قدرت بالای آن درپخت و پز است مجهز به عملکرد پخت کانوکشن و برنامه یخ زدایی است قابلیتی که در اکثر آن توستر ها دیده نمی شود اما کارایی این دستگاه را بالا برده است در این آون توستر قابلیت تنظیم زمان تا 99 دقیقه و امکان تنظم دمای المنت پایین و بالا را دارد این دستگاه دارای چهار المنت هیتر دو عدد بالا و دو عدد پایین تا یک پخت یکنواخت به شما بدهد و مجهز به جوجه گردان خودکار با موتور قدرتمند است . شیشه آون توستر گالریا رفلکس بوده و دستگاه دارای سینی غذا ، توری و دستگیره سینی و جوجه گردان است تا به شما امکان آشپزی راحت را بدهد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر مدل 657 تکنو آون توستر با ظرفیت 65 لیتر آون توستر با پنل لمسی و عملکردهای مختلف مثل جوجه گردان، کانوکشن و لامپ داخلی و ... این آون تستر قابلیت تنظیم دما، تایمر داشته و برای گرم کردن، برشته کردن، تست کردن و پخت انواع مواد غذایی، گوشت، سبزیجات، کیک و شیرینی و ... است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توستر سپهر الکتریک مدل SE4581B با توان 1800 وات و گنجایش 45 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل نان، برنج و یا غذا های خوراکی را گرم کرده و از آن لذت ببرید. ولتاژ این دستگاه 220 ولت است. توستر سپهر الکتریک مدل SE4581B یک سال و نیم یا 18 ماه گارانتی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای پرجنب‌وجوش امروز آون توسترها نقش پررنگی را بازی می‌کنند. در آشپزخانه‌های امروزی توسترها از اجاق‌گاز واجب‌تر به‌نظر می‌رسند اون توسترME-AFO 996 مباشی با قابلیت سرخ کن میباشد یعنی دستگاه دوکاره میباشد و دارای چندین عملکرد مختلف میباشد این آون 23 لیتر ظرفیت داشته و سه قفسه دارد.توان مصرفی این توستر 1700 وات است این توستر از شیشه‌های ضد حرارت بهره می‌برد. دو المنت در سقف و دو المنت در کف توستر وجود دارد. همچنین در قسمت رویی و در دو قسمت طرفین هواکش قرار داده‌شده‌است. به همراه این آون توستر یک سینی (که از آن به عنوان چکه‌گیر و سینی فِر می‌توان استفاده کرد)، یک سیخ جوجه‌گردان و دوعدد دستگیره‌فلزی ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فر برقی رومیزی مدل DT 730 یکی از جدید ترین محصولات داتیس است که با توجه به نیازهای بازار طراحی و تولید شده است و با ویژگی هایی منحصر به فردی که دارد به زودی نظرها را به خود جلب خواهد کرد. از ویژگی منحصر به فرد این فر برقی رومیزی را می توان به توان حرارتی تا 2000 وات اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آون توستر DT 730 داتیس بدنه دارای عایق حرارتی الیاف سرامیکی، بدنه داخلی لعاب شده و… است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون‌توستر «سایا» (Saya) مدل «Vulcan 20» یکی از محصولات کاربردی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای موتور 1500 وات است و از گنجایش داخلی 20 لیتر بهره‌ می‌برد و با توجه به ظرفیت نسبتا کم خود برای استفاده‌ی شخصی یا استفاده در مغازه و ادارات مناسب است. درِ آون‌توستر Vulcan 20 از جنس شیشه‌ی دوجداره و عایق حرارت ساخته شده است. پنل تنظیمات دستگاه در سمت راست قرار گرفته و شامل سه پیچ ولومی است. از طریق این پنل امکان تنظیم دمای کارکرد دستگاه تا حداکثر 230 درجه‌ی سانتی‌گراد وجود دارد. چهار المنت حرارتی میله‌ای برای این مدل در نظر گرفته شده که در بالا و پایین محفظه‌ی داخلی آون‌توستر قرار گرفته‌اند؛ همچنین وجود یک تایمر 60دقیقه‌ای کمک می‌کند که با خیال راحت غذا را درون آون‌توستر قرار دهید و به کارهای خود برسید. دستگاه Vulcan 20 دارای قابلیت جوجه‌گردان است و برای ایمنی، دو دستگیره‌ی مخصوص جهت جابه‌جا کردن سینی طبخ و سیخ جوجه‌گردان در نظر گرفته شده است. در انتهای زمان تعیین‌شده زنگ هشدار تایمر به صدا در خواهد آمد و شما را از اتمام پخت آگاه می‌کند. سایا تولید و عرضه کننده لوازم خانگی است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و زیبا مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر یا فربرقی رومیزی داتیس مدل DT-725 جدیترین تولید این شرکت با دو فن و ظرفیت 46 لیتر واقعی می باشد که قابلیت استفاده روی کابینت و داخل کابینت با حفظ فاصله یک سانتیمتر از اطراف را دارد.از ورق خودرویی ضخیم جهت ساخت بدنه استفاده شده است و جهت عایق بندی به جای الیاف شیشه از الیاف سرامیکی با ضخامت بالا استفاده شده است بطوری که دارای کمترین اتلاف حرارتی است وزن خالص 26کیلویی این توستر این موضوع را تایید می کند.نحوه کنترل این توستر توسط یک پنل لمسی قدرتمند در قسمت بالا می باشد.در این پنل 4برنامه پخت پیش فرض از جمله یخ زدایی،کیک،میوه،پیتزا،مرغ و گوشت وجود دارد و علاوه بر برنامه پیش فرض بصورت 10حالت المنتها،فن و جوجه گردان قابل انتخاب هستند.علاوه براین پنل دارای 8 حافظه جهت ذخیره برنامه دلخواه شما می باشد.در این توستر شما می توانید المنتها را بصورت تکی و همزمان روشن نمایید و زمان و دما را به دلخواه تنظیم کنید.بدنه داخلی توستر تمام لعاب و المنتهای کف مخفی می باشد و به این صورت تمیز کردن درون توستر براحتی انجام می شود.درون توستر 4 طبقه استیل تعبیه شده و همراه با توستر دو عدد شلف یک عدد سینی،دو انبر،سیخ جوجه گردان و یک عدد سبد مخصوص سرخ کردن و خشک کردن میوه وجود دارد.از جمله مشخصات بارز این توستر وجود دو فن به جای یک فن است.یک فن در زیر پنل جهت خنک نگه داشتن پنل و فن دیگر داخل توستر جهت یکنواختی حرارات تعبیه شده است.درب توستر دوجداره است و شیشه داخلی براحتی باز و تمیز می شود.با استفاده از سبد سرخ کن شما براحتی می توانید انواع مواد غذایی را بدون روغن سرخ کنید.به دلیل استفاده از دو فن شما می توانید از آب جهت پخت برخی از نانها استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر کورس مدل COT 1595 یکی از محصولات کاربردی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای المنت های 1800 وات است و از گنجایش داخلی 42 لیتر بهره‌ می‌برد و با توجه به ظرفیت متوسط خود برای استفاده‌ی شخصی و خانواده های متوسط مناسب است. در آون توستر COT 1595 از جنس شیشه‌ی دوجداره و عایق حرارت ساخته شده است. پنل تنظیمات دستگاه در سمت راست قرار گرفته است. از طریق این پنل قابلیت کنترل دما از 80 تا 230 درجه وجود دارد. وجود یک تایمر 120 دقیقه‌ای کمک می‌کند که با خیال راحت غذا را درون آون‌توستر قرار دهید و به کارهای خود برسید. این دستگاه دارای قابلیت جوجه‌گردان و فن کانوکشن است و برای ایمنی، دو دستگیره‌ی مخصوص جهت جابه‌جا کردن سینی طبخ و سیخ جوجه‌گردان در نظر گرفته شده است. در انتهای زمان تعیین‌شده زنگ هشدار تایمر به صدا در خواهد آمد و شما را از اتمام پخت آگاه می‌کند. این دستگاه دارای سینی پخت، توری و دستگیره نگهدارنده میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر حرفه ای آ ا سه AEC مدل AEC-O6020 ، بدون شک یکی از کاملترین و با کیفیت ترین آون توستر های موجود در باز به شمار می رود. این دستگاه می تواند در آشپزخانه به عنوان کمک آشپز سبیار مفید عمل کند. این دستگاه دارای ظرفیت 50 لیتر و توان مصرفی 1500 وات است. بدنه خارجی این دستگاه از جنس استیل ساخته شده که علاوه بر ضد زنگ بوده به مقاومت و استحکام بدنه کمک بسیاری میکند. دستگاه آون توستر آ ا سه مدل AEC-O6020، دارای کاملترین پک لوازم به منظور آشپزی است. از جمله لوازم این دستگاه میتوان به: سیخ جوجه کردان، سینی غذا ، سینی پیتزا و توری داخل فر، اشاره کرد. درب فر این دستگاه دارای دو جداره شیشه بوده که علاوه بر جلوگیری از داغ شدن بیش از حد شیشه خارجی، از اتلاف بیش از حد انرژی جلوگیری می کند. این دستگاه آون توستر دارای لامپ داخل فر نیز بوده که هنگام کار می توانید داخل آن را مشاهده کرده و از کیفیت کار آن با خبر شوید. این دستگاه دارای کنتری دیجیتالی و صفحه بزرگ ال سی دی میباشد که تنظیمات زیادی را میتوان با آن مشخص کرد شیشه جلو از نوع رفلکس (آینه ای) بوده که به این دستگاه ظاهری زیبا بخشیده است. کنترل حرارتی این مدل آون توستر تا 250 درجه سانتی گراد و دارای تایمر 60 دقیقه ای میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر داتیس مدل 814 یکی از جدید ترین محصولات داتیس است که با توجه به نیازهای بازار طراحی و تولید شده است و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد به زودی نظرها را به خود جلب خواهد کرد. از ویژگی منحصر به فرد این آون توستر می توان به پنج برنامه پخت (کلید شش حالته)، لامپ داخلی فر، شیشه داخلی لوئی(بازتاب حرارت به داخل آون)، چهار عدد المنت حرارتی (بالا و پایین) اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آون توستر 814 داتیس نمای بیرونی یک دست سفید آن است که مانند دیگر مدلهای شرکت خبری از شیشه ی مشکی نیست و نمای بیرونی دستگاه به صورت کامل سفید است. از دیگر قابلیت های این دستگاه میتوان به شیشه دوجداره ، موتور جوجه گردان و فن کانوکشن اشاره نمود. آون توسترهای شرکت داتیس یک فر برقی حرفه ای را با قیمت مناسب و ویژگی های منحصر به فرد در اختیار شما قرار میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر بایترون مدل TO-680 یا به عبارتی فر برقی بایترون وسیله ای بسیار زیبا و کارآ است که توسط این شرکت معتبر وارد بازار شده است. این دستگاه گنجایش بالایی داشته و می تواند حجم زیادی غذا را با المنت های پر قدرت خود آماده صرف کند. آون توستر بایترون مدل TO-680 پنل کنترلی ساده ای دارد و از صفحه نمایش استفاده نمی کند. سه پیشچ تنظیم حالات فعالیت دستگاه را مشخص می کنند. به وسیله این پیچ های تنظیم می توان درجه حرارت دستگاه، زمان پخت و جهت یا مکان روشن شدن المنت ها را تعیین کرد. به این ترتیب پخت مواد غذایی به بهترین شکل ممکن می شود. به همراه این دستگاه سینی های پخت و سینی چکه گیر روغن یا خرده نان نیز عرضه می شود که می تواند بسیار کارآمد باشد تا در استفاده های بعدی روغن یا خرده های غذای قبلی نسوخته و دود نکنند. در دستگاه شیشه ای بوده و با دستگیره پلاستیکی باز می شود. پایه های زیرین دستگاه نیز باعث فاصله گرفتن دستگاه از سطح زیرین شده و مانع از بروز خطر سوختگی می شوند. بایترون از تولیدکنندگان و عرضهکنندگان لوازمخانگی برقی است که با ارائهی محصولات باکیفیت، طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگیهای محصولات بایترون است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه آون توسترها به یکی از وسایل پرکاربرد در هر خانه‌ای تبدیل شده‌اند و بسیاری از خانواده‌ها، یکی از این دستگاه‌ها را برای آشپزخانه خود تهیه کرده‌اند. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید لوازم آشپرخانه فعالیت دارد شرکت درنیکا است. یکی از محصولات این شرکت، آون توستر مدل DS4004 است. این دستگاه حجم و وزن متعادلی دارد. ظرفیت این دستگاه ۴۵ لیتری است. این دستگاه دارای دو قفسه است و می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. یکی از ویژگی‌های این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت است و دمای آن را می‌توانید تا ۳۲۰ درجه تنظیم نمایید. همچنین با استفاده از قابلیت تایمر در این دستگاه می‌توانید زمان مورد نظر برای آن را تعیین نمایید. تایمر این دستگاه حداکثر ۹۰ دقیقه‌ای است و جوجه گردان را نیز می‌توان به قابلیت‌های این دستگاه اضافه کرد. اگر به دنبال یک آون توستر هستید می‌توانید این دستگاه را انتخاب نمایید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر برقی تولیپس Tulips مدل OT-A4507 BD با توان 1800 وات و گنجایش 45 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 4507 تولیپس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود. با استفاده از ولوم های عملکرد می توان المنت ها را در 4 وضعیت مختلف شامل وضعیت خاموش، المنت بالا، المنت پایین و هر دو المنت قرار داد، ولوم کنترلی دیگر قابل تنظیم در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان همراه با فن هوای گرم می باشد. به کمک ولوم تایمر نیز می توانید بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا را تا 60 دقیقه با قابلیت قطع خودکار تنظیم نمایید, این دستگاه مجهز به میوه خشک کن هم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه  مدل «Vulcan-10» از آون‌توسترهای کاربردی و کوچک «سایا» است. این دستگاه یک آون دم‌دستی است که برای گرم‌کردن یا تست و برشته‌کردن غذا مناسب است. همچنین می‌توانید برای مواردی مثل آب‌کردن پنیر پیتزای روی غذا یا پخت‌های سطحی و کوتاه‌مدت روی این آون حساب کنید.  توان موتور آون به 800 وات می‌رسد و از دو المنت شیشه‌ای با محافظ فلزی بهره می‌برد. پنل تنظیمات دستگاه در سمت راست قرار گرفته است. آون‌توستر سایا از دو ولوم چرخشی برای تنظیم دما و زمان‌سنج برخوردار است. این دستگاه تا حداکثر دمای 230 درجه‌ی سانتی‌گراد قابل تنظیم است. علاوه‌براین تایمر آون تا حداکثر 60 دقیقه تنظیم می‌شود و می‌توان برحسب نوع پخت و حجم موادغذایی، زمان پخت را به مقدار دلخواه تنظیم کرد. یک سینی و یک شبکه‌ی پخت به همراه آون ارائه می‌شود و امکان تنظیم ارتفاع سینی به کمک شیارهای روی دیواره‌ها وجود دارد.

طراحی و ساخت

آون‌توستر Vulcan-10 یک دستگاه کوچک و در عین حال پرکاربرد است. این مدل یک آون‌توستر کوچک محسوب می‌شود و برای مواد کم‌حجم مناسب است. ظرفیت کل آون به 10 لیتر می‌رسد. برای مشاهده‌ی آسان روند پخت، سایا درِ آون را به صورت شفاف طراحی کرده است. پایه‌های بلند آون فاصله‌ی کافی را بین دستگاه و سطح زیرین ایجاد کرده و به گردش هوای اطراف آن کمک می‌کنند. دیواره‌های داخلی آون‌توستر با شیارهای فرورفته‌ای طراحی شده است که درواقع برای تنظیم ارتفاع سینی و شبکه‌ی پخت آن کاربرد دارند. بدنه‌ی دستگاه از جنس استیل بوده و استحکام زیادی دارد. در کنار این آون‌توستر، سینی و شبکه‌ی پخت ارائه می‌شود. به‌علاوه دستگیره‌ی مخصوصی برای نگهداری و حمل سینی آون در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند به‌راحتی و بدون خطر آسیب‌رساندن به خود، آن را داخل دستگاه بگذارد. گفتنی است چراغ نشانگری برای نمایش حالت کار آون در نظر گرفته شده است.

عملکرد

    تنظیمات این آون‌توستر ساده است. دو ولوم کنترلی مسئولیت انجام تمام تنظیمات دستگاه را به عهده دارند. دمای دستگاه Vulcan-10 تا حداکثر 230 درجه‌ی سانتی‌گراد قابل تنظیم است و گرمای آن از طریق دو المنت در شیشه‌ای تامین می‌شود. المنت‌های آون با یک قطعه‌ی منحنی فلزی محافظت می‌شود. آون Vulcan-10 با برخورداری از موتور 800 وات امکان انجام عملیات برشته‌ و تست‌کردن و پخت کیک را به شما می‌دهد. این دستگاه مجهز به تایمر داخلی است که می‌توانید تا حداکثر یک ساعت آن را تنظیم کنید. می‌توانید زمان پخت را به مقدار دلخواه تنظیم کرده و با خیال راحت به کارهای خود برسید.

جمع‌بندی

آون Vulcan-10 سایا دستگاهی با قدرت متوسط است که برای برشته‌کردن، گرم‌کردن، یخ‌زدایی و سایر عملیاتی که نیاز به قدرت خیلی زیادی نداشته باشند مناسب است. این دستگاه گنجایش نسبتا کمی دارد و البته فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی‌کند. به طور کلی سایا این محصول را برای استفاده‌های کوتاه‌مدت طراحی کرده و می‌تواند یک گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه برای پخت‌وپزهای سبک باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر برقی تولیپس Tulips مدل OT-4506 BD با توان 2000 وات و گنجایش 45 لیتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمی حجم زیادی از انواع مواد غذایی شامل غذاهای گوشتی، نان و... را پخته یا روی قفسه مخصوص،‌ گریل نمایید. این دستگاه مجهز به قطعه جوجه گردان بوده و درون محفظه چهار المنت حرارتی به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین قرار گرفته اند. از طریق درب شیشه ای دوجداره و به کمک لامپ روشنایی داخل فر و نمایشگر دیجیتال دستگاه نیز می توان بر مراحل پخت غذا نظارت کامل داشت. همچنین دستگیره درب از جنس استیل مقاوم ساخته شده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. آون توستر 4506 تولیپس مجهز به فن کانوکشن و توزیع هوای گرم بوده تا پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. درجه حرارت پخت نیز قابل تنظیم است که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و با توجه به حجم و نوع مواد غذایی می توان دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم نمود. با استفاده از ولوم های عملکرد می توان المنت ها را در 4 وضعیت مختلف شامل وضعیت خاموش، المنت بالا، المنت پایین و هر دو المنت قرار داد، ولوم کنترلی دیگر قابل تنظیم در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان همراه با فن هوای گرم می باشد. به کمک ولوم تایمر نیز می توانید بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا را تا 120 دقیقه با قابلیت قطع خودکار تنظیم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر آژینه مدل 6020 با طراحی ساده و ظرفیت زیاد و همچنین قیمت به‌صرفه، انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 60 لیتری، امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. این دستگاه قابلیت جوجه‌گردان نیز دارد و به این منظور میله‌ی جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است همچنین این دستگاه تنظیم دما به صورت اتوماتیک را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. زمان‌سنج تعبیه‌شده در دستگاه 90 دقیقه‌ای است و در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌رسانی به صدا درمی‌آید تا از سوختن غذا جلوگیری شود. توان مصرفی این آون توستر 2200 وات است. به کمک 4 المنت قدرتمند تعبیه‌شده از جنس استیل ضدزنگ، بازده این دستگاه بسیار بیشتر شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه توستر هم به لحاظ کاربرد و هم به لحاظ قیمت به یکی از پر مصرف‌ترین وسایل آشپزخانه تبدیل شده است. شما می‌توانید در باغ، ویلا، محل کار یا منزل با استفاده از توستر انواع غذا را طبخ کنید، غذای خود را گرم کنید. انواع ماهی و گوشت را گریل کرده و انواع پیتزا و فست فود را به راحتی با حالت فر آن پخت کنید. بنابراین در خرید دستگاه توستر شک نکنید چرا که به یکی از پر کاربردترین ابزار آشپزخانه شما تبدیل خواهد شد. یک توستر خوب، باید دارای المنت خوب و موغوب باشد، تایمر و ترموستات داشته باشد و ابزار مناسب جهت پخت و پز به حساب آید. یقیناً می‌توان مطمئن بود که توستر کوپکس مدل TC-2445 نسبت به تمامی رقبای هم قیمت خود پیشتاز است. این توستر دارای المنت قوی ساخت ترکیه است که غذای شما در در کمترین زمان گرم می‌کند و می‌پزد. همچنین این محصول دارای تایمر از یک دقیقه تا 90 دقیقه بوده و دمای فر آن را می‌توانید از 60 تا 260 درجه سانتی‌گراد تغییر دهید. در این توستر می‌توانید انواع نان و غذا را گرم کنید، انواع برنج، خورشت و گوشت را طبخ کنید، انواع ماهی و گوشت را گریل کرده و انواع کیک را بپزید. ظرفیت این توستر 45 لیتر واقعی بوده و شما می‌توانید از المنت بالا، المنت پایین یا هر دو بصورت همزمان یا مجزا استفاده کنید.

نگاه کلی

اون توستر کوپکس، محصولی کوچک اما پرکاربرد

اون توستر را باید یک محصول کاربردی و جمع و جور معرفی کرد که در عین واحد دو قابلیت بسیار پر کاربردی را برای شما در دسترس قرار می‌دهد. اون توستر در حقیقت ترکیب کوچک‌تری از ماکرویو و توستر است و شما امکان استفاده همزمان این دو قابلیت را در کنار هم دارید. آون توستر کوپکس مدل TC-2445 یک محصول بسیار مرغوب و با امکانات فراوان است که شما با داشتن آن در منزل یا محل کار، تمام نیازهای گرم کردن و پخت سریع مواد غذایی را در کمتر زمان برطرف می‌کنید.

برخلاف تصور عده‌ای، اون توستر یک محصول اضافی در خانه نیست و شما با وجود آن می‌توانید کارایی‌های بسیار گوناگونی را انجام دهید. شما با استفاده از مدل TC-2445 می‌توانید هر روز صبح نان گرم و برشته‌ای را بدون آنکه خشک شود، میل کنید یا با استفاده از قابلیت‌های آون آن غذاهایی سریع و راحت را بپزید.

هم غذا گرم کنید و غذا بپزید

آون توستر کوپکس مدل TC-2445 دارای دو طبقه مجزا است که به وسیله سینی‌های فلزی لعاب‌دار از یکدیگر جدا می‌شوند. شما این مکان را دارید که هر سینی را با توجه به حجم مواد غذایی خود جابه‌جا کنید یا سینی را دربیاورید. قابلیت دیگر دستگاه، جوجه‌گردان آن است که شما حتی می‌توانید یک مرغ درسته را نیز در درون آون توستر قرار داده و حسابی گریل کنید. همانطور که اشاره شد آون توستر کوپکس مدل TC-2445 بسیار برای پخت غذاهای سریع مناسب است. در قسمت سمت راست دستگاه یک دکمه‌های چرخان جهت تنظیم دما دیده می‌شود. این دستگاه دارای ترموستات قابلیت تنظیم دما از ۶۰ الی ۲۶۰ درجه سانتیگراد است که با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید غذاهایی مانند پیتزا، لازانیا، خوراک مرغ و... را که بافتی نرم دارند و تقریبا نیم پخت هستند را بپزید. سنی نچسب دستگاه باعث شده که غذاها به سینی نچسبن و امکان مغز پخت شدن آنها فراهم شود.

نتیجه‌گیری

آون توستر کوپکس مدل TC-2445  برای افرادی که خانه کوچکی دارند یا تمایلی به پول خرج کردن ندارند؛ بسیار مناسب است. زیرا این محصول می‌تواند برای شما کارهای توستر و بعد ماکرویو را تا حدودی انجام دهد. همچنین این محصول بسیار مناسب شرکت‌هایی است که آشپزخانه آن مجهز به گاز نبوده و در تأمین غذایی کارمندان خود مشکل دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر تمام لمسی کاخلر مدل KH-1110-G با طراحی منحصر بفرد و با کیفیت ساخت بسیار بالا یک محصول کاملا ایده ال به حساب می آید همانطور که غذا ها تفاوت پیدا کرده اند نسبت به آن ها دستگاه های پخت پز هم تغیر کرده اند و دیگر فر های بزرگ و اجاق گاز های قدیمی جای خودشان را به آون توستر ها و داده اند از جمله ویژگی آون توستر ها می توان به فضای کم ، طرز استفاده آسان و سریع ، و ظاهری زیبا و… . اشاره نمود. آون توستر کاخلر یک دستگه کاملا خاص با ویژگی ها و قابلیت های فراوان می باشد آون توستر به دلیل ظاهری شیک و لاکچری میتواند زیبا بخش آشپزخانه شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر «تکنو» مدل «Te-551» یکی از محصولات کاربردی و با طراحی ساده است که توسط این برند تولید شده است. این دستگاه یکی از آون توسترهای با ظرفیت نسبتا زیاد محسوب می‌شود و گنجایش 50 لیتر را داراست و می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی با خانواده‌های با جمعیت متوسط باشد. فضای داخلی بزرگ دستگاه مزیتی است که اجازه قرار دادن غذاهای حجیم‌تر یا قرار دادن غذا در دو طبقه را به کاربر می‌دهد. همچنین این محصول امکان استفاده به‌عنوان یک جوجه‌گردان را نیز دارد و یک سیخ جوجه‌گردان به همراه آن به کاربر ارائه می‌شود. این آون توستر دارای قدرت 2000 وات است. بر روی بدنه دستگاه و در سمت راست در آون توستر، پنل تنظیمات قرار گرفته است . این پنل امکان تنظیم دمای کار، انتخاب المنت حرارتی و تنظیم زمان پخت را به کاربر می‌دهند. المنت‌های حرارتی این آون توستر امکان استفاده از آن‌ها در سه حالت بالا، پایین و همزمان بالا و پایین وجود دارد. آون توسترها یکی از محصولات کاربردی بین لوازم‌خانگی محسوب می‌شوند. آون توستر درواقع یک اجاق کوچک است که توسط آن می‌توان تمامی غذاها را گرم کرد، دوباره پخت، تست و برشته کرد و حتی بعضی غذاها را یخ‌زدایی کرد. آون توستر«Oven Toaster » نه‌تنها ازبس برشته کردن نان صبحانه شما برمی‌آید، بلکه با توجه به ساختار آن می‌توانید انواع غذاهای خود را در آن گرم‌کنید، سبزیجات و گوشت خود را در آن گریل کنید و یا پیتزا و همبرگر خانگی بپزید. اگر که دستگاه آون توستر شما دارای سیخ‌های جوجه‌گردان باشد هم می‌توانید از آن‌ها برای برشته کردن و پخت یکنواخت مرغ استفاده کنید. شرکت تکنو با طراحی آون توستر مدل «Te-551» کار شمارا برای تهیه‌ی غذاهایی ماندد پیتزا، ساندویچ‌ها و غیره راحت کرده است. برند تکنو تحت لیسانس ایتالیا است و مونتاژ محصولات آن در ایران انجام می‌شود. این برند با نزدیک به نیم‌قرن سابقه درخشان در صنعت لوازم‌خانگی، جز برندهای محبوب در بازار ایران است. در ادامه برای بررسی کامل آون توستر تکنو مدل «Te-551» همراه ما باشید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر 60 لیتری پارس پیدن سری جدید جز با کیفیت ترین توسترهای لمسی دیجیتال محسوب می‌شود که قیمت مناسب و کیفیت بالای آن موجب رضایت و استقبال مشتریان شده است و کیفیت ساخت بالا و تنوع رنگ این محصول در کنار قیمت مناسب آنرا در این رده محصولات ویژه کرده است. این محصول مدرن با ظاهری مطلوب و امروزی به زیبایی آشپزخانه شما خواهد افزود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر داتیس مدل DT-700 یکی از جدید ترین محصولات داتیس است که با توجه به نیازهای بازار طراحی و تولید شده است و با ویژگی هایی منحصر به فردی که دارد به زودی نظرها را به خود جلب خواهد کرد. از ویژگی منحصر به فرد این آون توستر می توان به حجم 52 لیتر اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آون توستر DT-700 داتیس سیستم آسان باز شوی درب فر، ولوم آهنی، شیشه سکوریت مشکی، بدنه داخلی لعاب شده با لعاب easy to clean، هفت برنامه پخت (کلید نه حالته) و… است. و در واقع این محصول به عنوان فر برقی رومیزی قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر دیجیتال هافمن مدل « مدل VOLCANO-Digital-50L» یک محصول با کیفیت و مطمئن ساخت ایران میباشد ، قطعات با کیفیت وارداتی ، آون تمام استیل و ظرفیت 50 لیتر و مصرف کم و عایق بندی بهینه و کامل از ویژگی های این محصول فوق العاده زیبا است. این آون توستر مجهز به کانوکش و جوجه گردان قوی می باشد. قابلیت برنامه ریزی و تنظیم دما و نمایشگر دیجیتال بهمراه 9 برنامه پخت از پیش تعریف شده استفاد از این محصول را راحت و کاربر پسند کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آون توستر داتیس مدل DT-860 یکی از جدید ترین محصولات داتیس است که با توجه به نیازهای بازار طراحی و تولید شده است و با ویژگی هایی منحصر به فردی که دارد به زودی نظرها را به خود جلب خواهد کرد. از ویژگی منحصر به فرد این آون توستر می توان به داشتن برنامه پخت دستی اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آون توستر DT-860 داتیس بدنه دارای عایق حرارتی الیاف سرامیکی، فن کانوکشن، لامپ داخلی فر، بدنه داخلی لعاب شده با لعاب easy to clean، موتور جوجه گردان و… است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل