ورزش و سفر

نکات مهم خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از عواملی که باعث می‌شود، خیلی از افراد از ورزش کناره گیری کنند، عدم دسترسی به باشگاه ورزشی است. اگر شما هم با رفتن به باشگاه ورزشی مشکل دارید به شما توصیه می‌کنم با خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مشکل خود را به راحتی حل نمایید. این کمپانی اقدام به تولید بسته‌های ورزشی می‌کند که شما به راحتی بدون نیاز به خارج شدن از محل کار و زندگی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر شما ویدئو‌های ورزشی موجود در این مجموعه را یاد بگیرید، با این مجموعه ارزان قیمت می‌توانید کل حرکت‌های ورزشی که در باشگاه با وسایل ورزشی خاص انجام می‌دهید را در منزل با این مجموعه انجام دهید. لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را به راحتی می‌توان در یک گوشه از اتاق نصب کرد و به وسیله آن بیشتر حرکت‌های ورزشی را به راحتی انجام داد و به تناسب اندام دلخواه خود رسید.

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس از چند عدد تسمه پارچه‌ای و دستگیره مخصوص ساخته شده‌اند که شما می‌توانید با اتصالات درون مجموعه آن را به سقف اتاق یا روی درب نصب کرده و حرکات ورزشی خود را با آن انجام دهید. کار با این وسیله ورزشی بسیار ساده است، فقط باید از طریق دیسک آموزشی درون مجموعه آن را به درستی نصب کنید. اگر از قبل تجربه استفاده از لوازم ورزشی باشگاه را داشته باشید، احتمالا با این وسیله هم بدون هیچ مشکلی کار خواهید کرد. لوازم تناسب اندام تی‌آر ایکس طول عمر بالایی دارند و در صورت استفاده درست و اصولی از آن‌ها سالیان سال می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول دارای دو نمونه تولید داخل و نمونه وارداتی می‌باشد که نمونه تولید داخل هم از کیفیت دوخت و جنس بسیار باکیفیتی برخوردار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تناسب اندام خود بها می‌دهید و تحت هر عنوانی توان خروج از منزل و رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید به شما توصیه می‌کنم، لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را خریداری کنید. ممکن است قصد خرید این وسیله را هم داشته باشید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌ باشید، اما اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع لوازم تناسب اندام تی آر ایکس آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لوازم تناسب‌ اندام تی‌ آر ایکس چیست؟

تی آر ایکس یا به لاتین T.R.X مخفف Total Body Resistance نوعی رشته ورزشی است که خیلی از افراد آن را به ورزش‌های دیگر مانند بدنسازی ترجیح می‌دهند. برای انجام این ورزش شما نیاز به لوازم ورزشی TRX دارید. کسانی که به ورزش پیلاتس و یوگا علاقه دارند به احتمال زیاد به TRX هم علاقه دارند و به راحتی می‌توانند وارد این رشته ورزشی شوند. این ورزش به شما کمک می‌کند چربی‌های اضافی بدن خود را سوزانده و به ماهیچه تبدیل کنید. به تصور اشتباه برخی افراد تسمه‌های تی آر ایکس به علت نداشتن ثبات لازم ممکن است باعث آسیب دیدگی بدن شما شوند، در صورتی که اصلا این طور نیست و اگر حرکات ورزشی خود را به درستی با آن‌ها انجام دهید به هیچ عنوان به بدن شما آسیب نمی‌زنند.

مزایای ورزش تی آر ایکس

  • بالا بردن تعادل
  • افزایش استقامت بدن
  • افزایش انعطاف پذیری
  • بالا بردن چربی سوزی
  • ثبات بدن

نکته: حرکات کششی که همراه با استقامت باشند، کالری زیادی از بدن را سوزانده و به همین دلیل تعادل عضلانی بهتری را فراهم می کنند.

انواع لوازم ورزشی TRX

مدل Home: چنانچه می خواهید از لوازم تی آر ایکس مورد نظرتان در محیط امن خانگی و یا محل کارتان استفاده کنید، این مدل برایتان انتخاب خوبی است. TRX Home از توان تحمل وزنی مناسب با تسمه هایی مستحکم برخوردار است. عمده این محصولات هم از قطعه ای جهت نصب بر روی درب و هم از گیره ای جهت نصب بر روی دیوار و یا سقف خانه و محل کارتان برخوردار می باشند.

مدل Pro: اگر می خواهید از لوازم تی آر ایکس نسبتاً حرفه ای تری در مقایسه با نوع خانگی آن ها استفاده کنید، مدل های Pro برایتان بهترین هستند.  این نوع از محصولات از هر جهتی که به آنان نگاه کنید از مدل های خانگی برایتان باکیفیت تر و قوی تر می باشند. به همین خاطر عمدتاً باشگاه های ورزشی مشتری پروپاقرص خرید آنان هستند.

مدل Force: به TRX Force مدل ارتشی نیز گفته می شود. همانطور که از نامش مشخص است از این پک ورزشی برای انجام تمرینات تی آر ایکس در سطوح بسیار حرفه ای و سنگین استفاده می شود. تمامی بندها، قلاب ها و همچنین تسمه های به کار رفته در تی آر ایکس های این مدلی. از مقاومت و قدرت تحمل وزن به مراتب بالاتری نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است. رنگ تی آر ایکس های این مدلی همچون رنگ تجهیزات نظامی تدارک دیده می شود.

مدل Rip: این نمونه یکی دیگر از طبقه بندی های موجود برای لوازم تی آر ایکس است. کار با مدل ریپ به نسبت دیگر مدل ها کمی متفاوت تر است و معمولا باشگاه های و مربیان ورزشی برای تقویت گروهی اعضای تیم خود دست به دامن خرید این مدل از محصولات می شوند. از نظر سبکی، کم حجمی و همچنین انعطاف پذیری همچون دیگر مدل های قبلی می باشند.

نکات مهم هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس

قیمت محصول: اولین و شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید تی آر ایکس قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید لوازم تناسب اندام را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.

نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر لوازم ورزشی مدل‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به سبک ورزشی و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید، نمونه Home و اگر مقداری حرفه‌ای‌تر می‌خواهید نمونه Pro و برای باشگاه هم نمونه Rip پیشنهاد می‌شود زیرا با مدل‌های دیگر متفاوت است. اگر برای آموزش نیروهای نظامی و آتش نشانی می‌خواهید هم نمونه Force یا ارتشی بهترین گزینه است.

جنس تسمه‌های محصول: هرگز موقع خرید لوازم ورزشی از جنس ماده‌ای که وسایل از آن ساخته می‌شوند، غافل نشوید. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید لوازم تی آر ایکس باید به آن توجه داشته باشید، جنس‌ تسمه‌های آن باشد. بهترین جنس برای ساخت تسمه‌های این محصول نایلون می‌باشد، زیرا نسبت به نخ مقاوم‌تر بوده و تحمل وزن‌های بالاتر را نیز دارد.

کیفیت قلاب: بعد از توجه به جنس تسمه‌ها بهتر است به سراغ کیفیت قلاب‌ها بروید. اگر قلاب‌هایی که تسمه‌ها به آن متصل می‌شوند، کیفیت لازم را نداشته باشند خیلی سریع دچار ضعف و شکستگی می‌شوند. شکسته شدن این قلاب خطر زیادی برای شما به همراه دارد و ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

میزان تحمل وزن: حتما هنگام خرید به مشخصات محصول توجه کنید، مقدار وزن قابل تحمل هر تی آر ایکس در مشخصات آن ذکر شده است. امروزه اکثر مدل‌های تی آر ایکس قابلیت تحمل ۶۰۰ کیلوگرم وزن را دارند. البته شما به این نکته اکتفا نکنید و حتما از فروشنده در این مورد سوال کنید. البته اگر برند معروف و شناخته شده‌ای را خریداری نمائید این عدد به واقعیت بیشتر نزدیک است.

قابلیت تنظیم آسان: از اینکه تمامی مدل‌های لوازم تی آر ایکس قابلیت تنظیم تسمه را دارند که شکی نیست. زیرا برای انجام هر حرکت ورزشی خاص شما نیاز به کوتاه و بلند کردن طول تسمه‌ها دارید. اگر مکانیسم کوتاه و بلند شدن تسمه‌ها ساده باشد، شما با سرعت و راحتی بیشتری این کار را انجام می‌دهید. اما اگر مکانیسم پیچیده‌ای داشته باشند باید مدت زمان زیادی از زمان ورزش خود را به کوتاه و بلند کردن تسمه اختصاص دهید.

کیفیت دوخت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که کمتر کسی هنگام خرید لوازم تی آر ایکس به آن توجه می‌کند، کیفیت دوخت تسمه می‌باشد. شما حتی اگر بهترین جنس تسمه را هم خریداری کرده باشید، اما دوخت آن کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی سریع از محل دوخت پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. حتما به جنس نخی هم که با آن دوخته می‌شود توجه کنید.

امکانات جانبی: همیشه در کنار لوازم ورزشی تی آر ایکس یک سری لوازم جانبی قرار دارد که ممکن است، فروشنده تعدادی از آن‌ها را به شما ارائه ندهید به همین علت حتما از موجودی کل این لوازم اطمینان حاصل کنید. درون جعبه این وسایل معمولا یک کیف حمل و نگهداری لوازم، کاتالوگ، لوح آموزشی و در برخی از مدل‌ها کاغذ آموزش نصب می‌باشد. پس حتما از موجود بودن وسایل درون بسته اطمینان حاصل کنید.

با توجه به نکاتی که در این مطلب ( خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس ) گفته شد، می توانید لوازم تناسب اندام TRX مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزشی TRX ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز نیمکت مدرج مدل اعلاء وینر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیمکت مدرج حرفه ، از استحکام فوق العاده ای برخوردار است . پروفیل بکار رفته از نوع مستحکم است و مقاوم در برابر ضربه و سنگینی است . این نیمکت مدرج مناسب انجام حرکات شکم، زبر شکم، پرس سینه، بالاسینه و سرشانه است. این نیمکت مدرج یک میز حرفه ای به تمام معناست. جنس بدنه استحکام زیادی دارد و پشتی و نشیمن گاه بسیار راحتی دارد. پشتی این نیمکت به صورت در زوایای مختلف حتی پایین تر از خط افق هم قابل تنظیم است که اجازه انجام طیف وسیعی از حرکات را برای ورزشکاران فراهم می نماید. شما می توانید از این نیمکت برای به حداکثر رساندن تمرینات ورزشی خود، آن را در چندین موقعیت مختلف تنظیم کنید. نیمکت چند حالته می تواند از یک شیب 17 درجه به یک شیب 90 درجه تغییر حالت دهد. هدف از طراحی این نیمکت ها برای کمک به ایجاد ثبات و استقرار صحیح برای یک تمرین بی خطر و موثر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه دیسک کمر مدل t1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه کشش ستون فقرات یک روش جدید جهت درمان دیسک کمر است . با استفاده از این دستگاه یک خلاع در مرکز دیسک ایجاد شده که باعث مکیدن دیسک های بیرون زده به مرکز دیسک شده و فشار ناشی از بیرون زدگی دیسک بر روی ریشه های عصبی را از بین ‌می‌برد درد کمر را کاهش و بهبود می‌دهد . این دستگاه در یک شرکت فناور مرکز رشد تولید شده و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و دارای پروانه ساخت از دانشگاه علوم پزشکی است. دستگاه کشش ستون فقرات t1 روشی آسان و موثر برای از بین بردن درد کمر و ستون فقرات و بهبود آنها از طریق کشش ستون فقرات ،مفاصل و عصب های آن این دستگاه پزشکی در شرکت فناور مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی در کلاس Aطراحی و توسط سازمان غذا و دارو – دانشگاه علوم پزشکی – تجهیزات پزشکی ،مجوز ساخت را برای کمک به درد کمر ، بهبود دیسک های فتق شده ،تنگی کانال نخاعی ،رفع اسپاسم عضلات کمر،سیاتیک و رفع انحنای ستون فقرات به دلیل اسپاسم عضلانی را گرفته است دارای گواهی نامه ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی ،دارای تاییدیه علمی از پارک علم و فن آوری و دارای استاندارد بین المللی iso 13485 تجهیزات پزشکی است. دستگاه کشش ستون فقرات مدل t1 یک فناوری علمی را معرفی می‌کند که با طراحی ارگونومیک به آرامی نیروی کشش دوگانه ای را برای کشش و از بین بردن درد ستون فقرات بر روی دیسک ها به صورت فشار معکوس توزیع میکند و باعث برگشت دیسک‌های بیرون زده به حالت اولیه شده و ریشه‌های عصبی درگیر را آزاد کرده و درد کمر را از بین می برد. دستگاه کشش ستون فقرات مدل t1 یک وسیله کاملا طبیعی است ، روشی کاملا جدید برای درمان کمر درد در خانه ،بدون دردسرهای مراجعه به فیزیوتراپی و عمل جراحی است. ساخت بادوام،سبک وزن و قابل حمل:قاب فولادی ،پایداری و دوام را ایجاد می کند.تکیه گاه های غلطکی و دستگیره ها از بهترین نوع فوم پوشیده شده اند که استفاده از آنها موقعیتی مناسب را برای هر کاربر با هر سنی را ایجاد کرده که یک کشش راحت در ستون فقرات و ماهیچه های جانبی ایجاد می‌کند.دارای وزنی بسیار سبک،کمتر از 2 کیلو گرم،که کاربر احساس بسیار راحتی حین کار را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترامپولین ای ترام مدل iTs300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترامپولین های فضای باز که عمدتا به ترامپولین های باغی معروف هستند تجربه جدیدی از هیجان و تفریحات فضای آزاد را برای کاربران به ارمغان می آورند. ترامپولین iTs300 آیترام دارای قطر فریم 300 و ارتفاع پایه ها 70 سانتی متر است. این ترامپولین دارای توری محافظ از جنس نخ ابریشم و پلی استر است که مقاومت مناسبی در مقابل تابش نور فرابنفش دارد. این توری محافظ به ارتفاع 160 سانتی متر امنیت کاربر را در پرش های بلند با ترامپولین تامین میکند. استفاده از فوم محافظ و کاور پوشاننده میله های توری و کلاهک های ایمنی در لبه این میله ها از کاربر در مقابل برخورد با آن محافظت میکند. زیپ دوطرفه بکار رفته در توری محافظ امکان باز کردن و یا بستن توری را از داخل فراهم میکند. تحمل وزن این ترامپولین 150 کیلوگرم است در عین حال شایان ذکر است که تحمل وزن بالا دلیل بر امکان اسفاده توسط دو یا چند نفر را نمیدهد. یاداور میشویم که ترامپولین وسیله ای کاملا انفرادی است و امکان استفاده همزمان توسط چند نفر به دلیل خطرات ناشی از احتمال برخورد کاربران بایکدیگر هنگام پرش مجاز نیست.پرش با ترامپولین های آیترم به شما حس خوب تعلیق و هیجان در روز های گرم تابستان در فضای دلپذیر جمع های خانوادگی را به ارمغان می آورد. کفی استفاده شده در این ترامپولین از جنس پلی پروپیلن است که مقاومت بالایی در مقابل تابش نور خورشید دارد ، همچنین قابلیت نسب نردبان مخصوص ترامپولین وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه تناسب اندام فری موشن مدل Functional Training FMSY1912 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه چند منظوره کراس اور تک ردیفه فری موشن FMSY1912 برای کسانی مناسب است که ضمن اینکه وقت کافی برای رفتن به سالن ورزشی ندارند و می خواهند از تناسب اندام مناسبی برخوردار باشند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که 120 نوع تمرین را شامل می گردد تا شما بتواند تک تک عضلات را به صورت مجزا تمرین دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن تردمیل بمو مدل 1200 حجم 250 میلی لیتر بسته 42 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تردمیل‌ها یکی از وسایلی هستند که برای ورزشکاران بسیار پرکاربرد هستند. در باشگاه‌های بدنسازی همیشه چند تردمیل به چشم می‌خورد و برخی از مردم در خانه‌ی خود نیز تردمیل دارند. راه رفتن و دویدن روی تردمیل نقش بسیار مهمی در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده‌آل دارد. تردمیل‌ها گاهی نیاز به سرویس دارند که روغن کاری یکی از بخش‌های سرویس آن است. روغن‌های تردمیل که از سیلیکون تهیه می‌شوند یک بخش بسیار ضروری برای سرویس کردن تردمیل هستند. این روغن از منابع معدنی تهیه شده است و فاقدهر گونه مواد نفتی و مواد نارسانا می باشد و بدون آب است و چنانچه روی دست بریزد نیز مشکلی به وجود نمی آورد چون خلوص آن بالا می باشد. روغن نامرغوب و ناخالص در موتور رسوب کرده و باعث سوختگی سیم پیچ موتور می شود. پس از هر30 ساعت استفاده و یا هر 6 ماه عدم استفاده از تردمیل یکبار حدود 15 الی 20 سی سی از روغن BEMO مدل 1200را استفاده نمایید. کنار تسمه را با وسیله پلاستیکی غیر برنده بلند نموده و با دقت 7 الی 10 سی سی روغن را عمود بر تسمه تردمیل روی صفحه ثابت زیری تزریق نمایید و نصف دیگر روغن را در طرف دیگر تسمه اضافه نمایید. مدت 20 دقیقه با سرعت متوسط بگذارید تسمه گردش نماید تا تمامی بخش های تسمه روغن یکنواخت پخش شود. درزمان چرخش تسمه و روغن کاری از آن استفاده ننمایید. شرکت بمو این محصول را در قوطی‌ های 250 میلی‌ لیتری عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن تردمیل بمو مدل 1200 حجم 250 میلی لیتر بسته 64 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تردمیل‌ها یکی از وسایلی هستند که برای ورزشکاران بسیار پرکاربرد هستند. در باشگاه‌های بدنسازی همیشه چند تردمیل به چشم می‌خورد و برخی از مردم در خانه‌ی خود نیز تردمیل دارند. راه رفتن و دویدن روی تردمیل نقش بسیار مهمی در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده‌آل دارد. تردمیل‌ها گاهی نیاز به سرویس دارند که روغن کاری یکی از بخش‌های سرویس آن است. روغن‌های تردمیل که از سیلیکون تهیه می‌شوند یک بخش بسیار ضروری برای سرویس کردن تردمیل هستند. این روغن از منابع معدنی تهیه شده است و فاقدهر گونه مواد نفتی و مواد نارسانا می باشد و بدون آب است و چنانچه روی دست بریزد نیز مشکلی به وجود نمی آورد چون خلوص آن بالا می باشد. روغن نامرغوب و ناخالص در موتور رسوب کرده و باعث سوختگی سیم پیچ موتور می شود. پس از هر30 ساعت استفاده و یا هر 6 ماه عدم استفاده از تردمیل یکبار حدود 15 الی 20 سی سی از روغن BEMO مدل 1200را استفاده نمایید. کنار تسمه را با وسیله پلاستیکی غیر برنده بلند نموده و با دقت 7 الی 10 سی سی روغن را عمود بر تسمه تردمیل روی صفحه ثابت زیری تزریق نمایید و نصف دیگر روغن را در طرف دیگر تسمه اضافه نمایید. مدت 20 دقیقه با سرعت متوسط بگذارید تسمه گردش نماید تا تمامی بخش های تسمه روغن یکنواخت پخش شود. درزمان چرخش تسمه و روغن کاری از آن استفاده ننمایید. شرکت بمو این محصول را در قوطی‌ های 250 میلی‌ لیتری عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند نگهدارنده دمبل مدل SLP66 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استند نگهدارنده دمبل و یا همان مقر دمبل های ایروبیک یکی از وسیله های مهم و قابل استفاده در باشگاه های ورزشی و محیط خانگی و همچنین فروشگاه های ورزشی می باشد. مقر دمبل با توجه به طراحی زیبا و همچنین کم جا بودن آن یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این مقر ها در قسمت قرار گرفتن دمبل دارای محافظ پلاستیکی جهت خورده نشدن روکش دمبل ها و سالم ماندن آنها می باشد. این مقر چهار طرفه می باشند که هر طرف دارای ده طبقه می باشد . در واقع کلا 40 عدد دمبل میتوان گذاشت . محصول کاملا با کیفیت و با دوام و مطابق با تمامی استانداردهای لازم می باشد . این محصول کاملا ایرانی می باشد.محصول دارای رنگ الکترو استاتیک کوره ای است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خرک ژیمناستیک مدل PH01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرک پرش فومی از جمله وسایل کمک آموزشی پرش خرک در شاخه ژیمناستیک هنری می باشد. این خرک از چهار طبقه تشکیل شده است که ارتفاع هر طبقه 25 سانتی متر است. این طبقه ها توسط چسب های زبره و نرمه به یکدیگر متصل می شوند و در نتیجه می توان با کم و یا زیاد کردن تعداد طبقات، ارتفاع آن را متناسب با رده های سنی مختلف تغییر داد. همچنین از این وسیله می توان در تمرینات پارکور به عنوان سکوی پرشی یا سد پرشی به خوبی استفاده نمود. با جدا کردن طبقات از یکدیگر و قرار دادن آن ها به صورت طولی در امتداد هم نیز می توان یک تشک ایمنی امن برای حرکات مختلف ژیمناستیک از جمله بالانس و چرخ و فلک و نیم وارو مهیا نمود. از هر کدام از طبقات نیز می توان به تنهایی به عنوان استپ استفاده نمود. خرک پرش PH01 از فوم پلی اتیلن فشرده شده درجه یک تشکیل شده است که توسط روکش های برزنت پلاستیکی مرغوب پوشانده شده اند. روکش های یک رو مواد به کار رفته خرک پرش PH01 قابل شست و شو بوده و به راحتی تمیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو طول 100 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیشترین کاربرد سیم‌های روکش دار، استفاده در دستگاههای بدنسازی می‌باشد. روکش در این گونه سیم‌ها برای جلوگیری از تماس مفتول‌های سیم بکسل با قرقره‌ها و پارگی مفتول و روان شدن حرکت سیم می‌شود و همچنین به دلیل تماس مستقیم این سیم-ها با پوست بدن، لایه پی وی سی بر روی این سیم‌ها پوشیده شده است تا از ایجاد حساسیت و زخمی شدن پوست جلوگیری کند. این سیم از مغزی روکشدار فولادی با ساختار 19x6 و پوشش پی وی سی تشکیل شده است و قطر آن 6 میلی‌متر میباشد. سایز سیم دستگاه بدنسازی با توجه به میزان بار آن انتخاب می‌شود. مثلا سیم‌های مورد استفاده در دستگاه‌هایی که عضلات پا در آن تقویت می‌شوند مقاوم‌تر از سیم‌هایی هستند که برای تقویت عضلات دست به کار برده می‌شود. مقاومت حرارتی این سیم‌ها تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. یکی از مشکلات اغلب سیم‌های بدنسازی سایش آن بر روی قرقره دستگاه بدنسازی و پاره شدن سیم می‌باشد . سیم بکسل دایکو که در ژاپن تولید شده دارای انعطاف و قابلیت سایشی بسیار بالا در دستگاه‌های بدنسازی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بدنسازی مدل صندلی تعادلی ایروبیک بال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی توپ تعادلی محصولی جدید و نوین برای استفاده مدیران، کارمندان، دکتران ،مهندسان،طراحان و برنامه نویسان که مدت زیادی از صندلی استفاده می کنند. دارای قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب با قد شما می باشد،که منجر به افزایش سطح انرژی و بهره وری موثر و تمرکز در محل کار می شود. مناسب برای همه افراد، همچنین برای زنان باردار ، مناسب برای مکان های همچون خانه، اداره، باشگاه بدنسازی، مدرسه و غیره . این صندلی توپ ایجاد تعادل و انعطاف پذیری خوبی دارد که کمک می کند به گردش خون ،کاهش خستگی عضلانی و تسکین درد کمر و گردن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتل بل مدل آیرون وزن 30 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از استانداردترین و باکیفیت ترین کتل بل ایرانی هست که توانسته با مدل های خارجی رقابت کند و تمامی استاندرد های مدل های مشابه خارجی را دارا باشد این محصول تنها کتل بل ایرانی مورد تایید کمیته کتل بل و تربیت بدنی می باشد و به ورزشکار تمرین حرفه ای رو هدیه میدهد و از نقاط قوت این محصول این است که کاملا با تعادل هست و جنسی نشکن دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتل بل مدل آیرون وزن 32 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیرون کتل بل شبیه گلوله توپ طراحی‌شده و از جنس چدن نشکن است. این وزنه در ورزش‌های مختلفی استفاده می‌شود و فقط محدود به تمرینات قدرتی نیست. تمرین با کتل بل شامل تمرینات قدرتی، انعطافی و هوازی است؛ن محصول از استانداردترین و باکیفیت ترین کتل بل ایرانی هست که توانسته با مدل های خارجی رقابت کند و تمامی استاندرد های مدل های مشابه خارجی را دارا باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش مینی لوپ وومنز بست مدل Heavy خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاورباند وومنز بست برای تمرینات موثرتر شما تولید شده است. با استفاده از کش وومنز بست می توانید ماهیچه های خود را بدون نیاز به استفاده از تجهیزات ورزشی پیچیده تمرین دهید. این محصول از پارچه درجه یک ساخته شده و با دارا بودن یک نوار سیلیکونی در طول تمرین پیچش و لغزشی نخواهد داشت. در ساخت این محصول تعادل کاملی بین پارچه باکیفیت و حداکثر دوام ایجاد شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز پرس مدل MX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز پرس سینه 4 کاره خانگی با طراحی منحصر به فرد جهت انجام حرکات بدنسازی نظیر پرس سینه تخت-زیرسینه-بالاسینه، سرشانه 90 درجه می باشد که مناسب فضاهای کوچک بوده و با توجه به استفاده از پروفیل های صنعتی، این محصول از استحکام بالایی برخوردار می باشد. استفاده از مکانیزم شفت و ورق جهت تغییر زاویه راحت صندلی و استحکام بالاتر از مزایای این محصول نسبت به محصولات مشابه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز وزنه هالتر کد 200 وزن 15 کیلو گرم بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این کالا جهت استفاده میله هالتر های آستین دار می باشد . وزن هر عدد 15000 گرم می باشد. قطر جای میله هالتر 5 سانتی متر می باشد . وزنه تمام لاستیک در 2 نوع خانگی و باشگاهی قابل استفاده است و دارای جای دست برای سهولت در جابجایی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز پرس مدل 2021 مجموعه 7 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه 7 کاره شامل حرکات پرس سینه,بالاسینه,زیرسینه,جلوپا,پشت پا,شکم و پارالل است.این دستگاه تاشو بوده و پس از هربار استفاده در عرض 10 ثانیه به راحتی میتوانید آن را جمع کرده و در فضایی بسیار کوچکی در حد نیم مترقرار دهید.در ساخت دستگاه از پروفیل قوی استفاده شده است و تا وزنی معادل چهارصد کیلوگرم تحمل دارد.ارتفاع تکیه گاه دستگاه در حالات مختلف قرار میگیرد و از این لحاظ برای تمامی حرکات پرس سینه و همچنین تمامی فیزیک های بدنی مناسب میباشدشامل یک جایگاه هالتر جهت حرکات پرس سینه و زیرسینه و جایگاهی مختص حرکت بالاسینه میباشد.در قسمت جلوی دستگاه وزنه قرار داده و حرکت جلوپا(متحرک)،پشت پا(متحرک) و شکم(ثابت) را به راحتی انجام دهید.در پشت دستگاه دو عدد جایگاه دست قرار داده شده است تا به کمک آن حرکت پارالل را به راحتی انجام دهید.طول میله هالتر 180 سانتیمتر و از جنس استیل بدون زنگ میباشدکه دارای 4 وزنه 5 کیلویی است .تمرینتان تمام شد؟!دستگاه را در عرض چند ثانیه جمع کرده و در گوشه اتاقتان بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تاور 200 مدل Door Gym خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنسازی یا زیبایی‌اندام ورزشی است که در آن فرد بدن‌ساز با انجام تمرین‌های مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و البته متناسب مبادرت می‌ورزد. ورزش بدنسازی از رشته های پرطرفدار در کشور می باشد. بدنسازی بخصوص در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. این ورزش کامل ترین ورزش دنیا و جزء اساسی پیشرفت در سایر رشته ها می باشد و برای رشد بهتر در بدنسازی باید به چهار اصل اساسی در این ورزش ، که هر یک از این اصل ها خود جزئیات ریزتری دارد ، توجه کنید. این 4 اصل مهم شامل : تغذیه اصولی ، تمرین صحیح ، استراحت به میزان کافی و تمرکز کافی می باشند. اگر به اصول ذکر شده کم توجهی شود ، قطعا پیشرفت کمتری خواهید داشت ، افرادی که می خواهند در این ورزش موفق باشند باید برای هر کدام از اصول یاد شده برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.دستگاه بدنسازی TOWER 200 را می توان یک باشگاه بدنسازی کامل بر روی درب معرفی نمود؛ با انجام حدود 281 حرکت های مختلف ، یک باشگاه کامل و کم جا و با هزینه بسیار مناسب در منزل یا محل کار خود داشته باشید . مهمترین ویژگی دستگاه تاور 200 مونتاژ بسیار راحت و نصب بسیار ساده آن می باشد و وزنی حدود 5 کیلوگرم دارد. این دستگاه دارای 3 جفت کش با ضخامت های مختلف ( نازک – متوسط – ضخیم ) می باشد که دارای سری به رنگ های قرمز و خاکستری و مشکی است. این دستگاه دارای پوستر رنگی بزرگ دوطرفه جهت نشان دادن حرکت به صورت تصویری و فیلم آموزشی اورجینال قاب دار برای استفاده صحیح و آسان است ، همچنین جهت عمر بیشتر قرقره های دستگاه و طول عمر بیشتر خود دستگاه لازم است بعد از هر 10 ساعت استفاده آن را روغن کاری نمایید تا سطح اصطحکاک آن کم شود و باعث ساییدگی نشود. محتویات دستگاه TOWER 200 شامل پوستر آموزشی و دفترچه آموزشی 281 حرکت و DVD آموزشی می باشد. دستگاه بدنسازی TOWER 200 وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه فیله کمر مدل 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروفیل استفاده شده در ساخت این دستگاه از نوع پروفیل صنعتی است و به همین دلیل تحمل وزن بالایی دارد و تا 200 کیلو گرم را به حتی تحمل میکند .رنگ مورد استفاده از نوع الکترو استانیک می باشد . میله ای که تشک دستگاه روی آن است قابل تنظیم است و امکان استفاده افراد با قد های متفاوت را امکان پذیر می کند .جنس تشک از نوع فوم سرد است و رویه آن تمام چرم می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیمکت بدنسازی مدل B110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیمکت‌های بدنسازی که جزو اساسی ترین و مهم‌ترین وسایل بدنسازی هستند. نمیکت‌های مدرج قابلیت تغییر ارتفاع و تغییر انتقال نیرو به نواحی مختلف را بر روی بدن ما دارند که می‌تواند تاثیر بسیاز زیادی در فرم گرفتن و تقویت عضله باشد. استفاده راحت، کم جا بودن، جنس الیاف عالی همه از مزایای این محصول بوده و با تهیه آن بخش زیادی از تمرینات بدنسازی را می‌توانید در خانه یا محل کار خود انجام دهید. از مزایای این دستگاه به کم جا بودن، تحمل وزن عالی، استفاده از الیاف ضد حساسیت و استفاده از روکش چرم مصنوعی نام برد. الیاف استفاده شده در این دستگاه به مرور زمان و استفاده تغییر شکل نخواهد داد. شما با تهیه نیمکت مدرج و دستگاه اسکات پا نوین مستر فیتنس می‌توانید بسیاری از تمرینات بدنسازی خود را در خانه یا محل کار خود انجام دهید. نیمکت بدنسازی مدل B110 از پروفیل صنعتی طراحی و ساختشده است. بدنه‌‌ی بسیار قوی باعث تحمل تا وزن بالا را داشته باشد. الیاف استفاده شده در نیمکت مدل B110 از بهترین الیاف بوده که در گذشت زمان و تمرینات زیاد تغییر شکل نخواهد داد. این نیمکت از دو طرف نشیمن و بالا تنه قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هالتر باربل مدل mg22.5 وزن 22.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزنه باربل نوعی دمبل دسته بلند مشابه بادی پامپ است که در گروه وزنه‌ های آزاد قرار می گیرد . اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی با استفاده از باربل درگیر و تقویت می‌شوند و در تقویت و افزایش حجم عضلانی بخش‌ های مختلف بدن کاربرد دارد. باربل ‌ها بسته به جنس و سن فرد استفاده ‌کننده قابل تغییر هستند و در وزن های 5تا 40 کیلوگرمی توسط شرکت های ایرانی تولید می گردد. افزایش وزن باربل ها به صورت 5 و 2.5 کیلویی میباشد .جنس این محصول از فلز است و روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. همچنین قطر میله‌ی وسط باربل که باید از این محل در دست گرفته شود 30 میلی‌متر می باشد و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تاور مدل 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تاور مدل 200 یک محصول بی نظیر و کاربردی برای ورزش همه افراد منزل از مبتدی تا حرفه ای در منزل می باشد و شما به راحتی می توانید بدون اشغال فضای زیاد و ایجاد سر و صدای اضافی به تمرین بدنسازی خود بپردازید. بیش از 200 حرکت بدنسازی برای تمامی عضلات بدن توسط این دستگاه طراحی شده است و شما با استفاده از کتابچه ی راهنما میتوانید به راحتی تمرینات مورد نظر خود و یا مربی خود را در منزل به صورت کامل انجام دهید. این دستگاه شامل کتابچه راهنما، پوستر آموزشی حرکات، دفترچه آموزشی 281 حرکت ورزشی و DVD آموزشی می‌باشد.همچنین این دستگاه دارای پدهای اضافی و نرم برای جلوگیری از صدمه به در می‌باشد. کیفیت و دوام این محصول عالیست و فقط کافی است به صورت مرتب قرقره ها روغن کاری شوند تا طول عمر این دستگاه ورزشی بیشتر شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترامپولین ای ترام مدل iTr150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترامپولین iTr150 از بهترین ترامپولین‌های ساخت کمپانی آیترام است که دارای قطر خارجی 150 سانتیمتر معادل 60 اینچ است. این ترامپولین دارای کفی از جنس پلی پروپیلن مقاوم در برابر تابش نور خورشید است و بجای فنر در آن از کش‌های لاتکس استفاده شده است. این ترامپولین‌ها کاملا بدون صدا بوده و کفشک‌های ضربه گیر لاستیکی نصب شده روی پایه‌های ترامپولین تمام صدای ناشی از ضربه را جذب کرده و هیچ مزاحمتی برای ساکنین طبقات پایین ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این مورد از لغزش و لیز خوردن ترامپولین هنگام استفاده روی سطوح صاف مانند سرامیک را جلوگیری می‌کند. در ترامپولین iTr150 تعداد 38 عدد کش منقطع استفاده شده است، که هر کدام به صورت مجزا پرس و حلقه شده‌اند. این مورد ایمنی کاربر را در صورت پاره شدن هر یک از کش‌ها کاملا تامین می‌کند. این محصول تحمل وزن 120 کیلوگرم را دار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیمکت بدنسازی مدل mg7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای شیب منفی قابلیت اجرای پنج حرکت پرس سینه، بالا سینه ، زیر سینه ، شکم و سرشانه – جنس فلزی – قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی – ارگونومی عالی – محصول ایران نشیمنگاه وتکیه گاه در این میز قابلیت تنظیم در چندین حالت مختلف را دارد که نیاز ورزشکاران را در انجام بسیاری از حرکات مرتفع می کند. جنس بدنه از پروفیل صنعتی می باشد و جنس تشک از فوم سرد با رویه چرم و دوختی باکیفیت و زیبا است .از دیگر قابلیت های این نیمکت تحمل وزن بالا است که در باشگاه و خانه مورد استفاده می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترامپولین مدل Tsky110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترامپولین وسیله ای مفرح جهت افزایش شادابی و تحرک و همچنین افزایش گردش خون به منظور افزایش قوای بدن می باشد. همچنین برای کودکان وسیله ای مناسب جهت افزایش قد، تمرکز و حافظه است. و نیز با توجه به حفاظ دار بودن آن باعث افزایش امنیت و جلوگیری از پرت شدن می شود. با توجه به برتری کش بانجی از نظر عمر کاری به دلیل عدم شکنندگی و همچنین ارتجاع پرش، این محصول توانسته است جایگزین مناسبی برای انواع فنری آنها شده باشد. قابل استفاده تا وزن 100 کیلو به طوری که رنج سنی بزرگسال هم قابلیت استفاده از آن را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله هالتر پاورجیم مدل 001 به همراه وزنه پامپ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست میله پامپ یک مجموعه تمرین با وزنه را ارایه می دهد که بعنوان راه حل بهبود فعالیت های روزانه برای تمامی مردم با نیازمندی تفاوت کارامد است. بادی پامپ که با وزنه و هالتر سرو کار دارد ورزش بسیار مناسبی برای لاغری و تناسب اندام است که از مدت کوتاهی زمان شروع ورزش نتایج آن را روی بدن خود مشاهده میکنید. بادی‌پامپ ورزشی هوازی-قدرتی می باشد که در آن از هالتر برای انجام تمرینات قدرتی و استقامتی استفاده می‌کند. کلاس‌های بادی‌پامپ که معمولاً ۶۰-۵۰دقیقه طول می‌کشند، توسط مربیان حرفه‌ای اداره می‌شوند. بادی ‌پامپ تمریناتی بسیار مفرح و البته سخت هستند که ضربان‌قلب را بالا برده، روی کلیه قسمت‌های بدنتان کار می‌کنند و کالری بسیار بالایی می‌سوزاند. بادی پامپ ابتدا توسط کمپانی لس میلز و در کشور نیوزلند معرفی و آغاز شد . اما این ورزش پر هیجان ، قدرتی و موثر امروزه در کشورهای دیگر از جمله ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد . تمرینات با وزنه و بار امروزه بخش مهمی از تمرین های آمادگی جسمانی با اهداف مختلفی تبدیل شده است. این اهداف می تواند شامل کاهش وزن، تقویت عضلات، توان بخشی به افراد مسن یا هر هدف ورزشی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام فوردی پرو مدل 3.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کش تمرینی ورزش معلّق فوردی پرو ۴D PRO یک نوع از کش های رشته ی تی آر ایکس می باشد . کیفیت بالا و تمرینات رقابتی این پکیج وجه تمایز این بسته می باشد که خود دلیل بر محبوبیّت آن شده است .موادی که در تسمه های ویژه ورزش فوردی پرو به کار رفته است ، از مواد مورد استفاده در بند های چتربازی می باشد . قلاب های ضربه ای بسیار قوی ، حلقه های فولادی ، کمربند ترکیبی و … ازویژگی های این پکیج می باشد . ورزش معلّق فوردی پرو ۴D PRO برای انجام حرکات پا ، پهلوها ، شکم و بالاتنه می باشد . تمرین با کش فوردی پرو نه تنها برای ورزش بلکه برای درمان نیز استفاده می شود . با ورزش فوردی پرو امکان درمان مفاصل آسیب دیده وجود دارد و می تواند به توانبخشی حرکتی و درمان کمک کند .۴D PRO یک تمرین جدید است و اساسا یک سیستم تمرین مقاومتی باند کششی است.کش تمرینی ورزش معلّق فوردی پرو همان طور که از نامش پیداست بند تمرینی دارای خاصیّت کشسانی می باشد . این وجه تمایز با بند تی آر ایکس کمک می کند تا با تمرین دادن عضلات کاری کند که عضلات بتوانند سریع تر و مستقل از هم کار کنند . در استفاده از بند های رایج تی آر ایکس به دلیل سختی وسفتی سیستم ، در تکرار تمرین ، رفته رفته جنبش کند تر می شود . ولی در استفاده از کش تمرینی ورزش معلّق فوردی پرو انعطاف پذیری بیشتر شده و  با وجود به کار کشیدن مداوم از ماهیچه ها فشار روی مفاصل کمتر می شود .فضای مورد نیاز برای تمرین ورزش فوردی پرو برای هر نفر نصب از ارتفاع ۳ متری و فضای روی زمین آن ۲ متر در ۲ متر می باشد. متعلقات کش تمرینی ورزش معلق فوردی پرو ۴D Pro عبارتند از :2 عدد DVD آموزشی، کیف حمل،۴ عدد کش اصلی،تسمه افزایشی،۷ عدد کارابین پیچ دار،۲ عدد تسمه قابل تنظیم،۲ عدد زیر انداز،۲ عدد لنگرگاه پشت درب ( برای کاربران خانگی که در فضای منزل استفاده می کنند . )تسمه ی درختی این پکیج مناسب برای ورزشکاران حرفه ای می باشد که قصد استفاده در فضای باز ، پارک ها و یا مسافرت را دارند .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش مینی لوپ تراباند مدل professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کش مینی تراباند معرفی شده با طول 25 سانتی متر و عرض 5 سانتی متر از لاتکس درجه 1 ساخته شده و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA میباشد که قدرت آن ها به ترتیب از سبکترین رنگ (زرد | سبز | صورتی | قرمز | بنفش | آبی | خاکستری و مشکی) بوده و دارای ابعادی استاندارد میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تی آر ایکس رنجر مدل پرو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با توجه به مشغله افراد و هزینه های زیاد باشگاه با تهیه بند ورزشی تی آر ایکس رنجر می توانید باشگاه را به منزل خود بیاورید و با افزایش توان استقامتی و عضلانی خود یک رنجر واقعی شوید. گروه تولیدی تی آر ایکس رنجر با استفاده از مواد اولیه مناسب محصولی را تولید می کند که از نظر کیفیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. به عنوان مثال دستگیره مورد استفاده از جنس سیلیکون می باشد که بر خلاف دستگیره های اسفنجی از طول عمر به مراتب بیشتری برخوردار است. استفاده از این بند برای تمامی ورزشکارانی مناسب می باشد زیرا با تقویت عضلات میانی، نقطه ضعف استفاده از وسایل بدنسازی در تقویت عضلات برطرف می شود. افرادی که در ورزش های رزمی، ژیمیناستیک، فوتبال و ... فعالیت می کنند با استفاده از بند تی آر ایکس می توانند بدن خود را آماده تر کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل Ranger Lady خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با توجه به مشغله افراد و هزینه های زیاد باشگاه با تهیه بند ورزشی تی آر ایکس رنجر می توانید باشگاه را به منزل خود بیاورید و با افزایش توان استقامتی و عضلانی خود یک رنجر واقعی شوید. گروه تولیدی تی آر ایکس رنجر با استفاده از مواد اولیه مناسب محصولی را تولید می کند که از نظر کیفیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. به عنوان مثال دستگیره مورد استفاده از جنس سیلیکون می باشد که بر خلاف دستگیره های اسفنجی از طول عمر به مراتب بیشتری برخوردار است. استفاده از این بند برای تمامی ورزشکاران مناسب می باشد زیرا با تقویت عضلات میانی، نقطه ضعف استفاده از وسایل بدنسازی در تقویت عضلات برطرف می شود. افرادی که در ورزش های رزمی، ژیمیناستیک، فوتبال و ... فعالیت می کنند با استفاده از بند تی آر ایکس می توانند بدن خود را آماده تر کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آجر یوگا مدل یوگیمت کد 1GR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کمک آجر یوگا مدل yogimats نه تنها آسانها آسان تر می شود، بلکه انجام آن ها نیز لذت بخش تر خواهد بود و تمام افراد با قدرت بدنی متفاوت می توانند آن را به آسانی انجام دهند.جنس فومی آجر یوگی مت محصولات ارائه شده با خصوصیاتی همچون ضد لغزش بودن، عایق حرارتی، لطافت و …هم اکنون آجر یوگا یوگی مت نیز در بسیاری از آموزشگاه های یوگا و یا به صورت خصوصی برای انجام حرکاتی مانند حرکت مثلث یوگا مورد استفاده قرار میگیرد.ا. آجر یوگا yogimats بسیار سبک و خوش دست می باشد .آجر یوگا پایداری بالایی دارد و ضد لغزش بودن این محصول باعث می شود بتوان از دو بلوک بر روی هم گذاشته شده جهت اجرای حرکات پیچیده و حرفه ای یوگا و حرکات و آساناهایی که نیاز به ارتفاع بیشتری دارند نیز استفاده نمود. این محصول برای انجام آسانا های یوگا و حرکات پیچیده مانند مثلث یوگا استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش بدنسازی 5 رشته بدون روکش بهمراه کاور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کش های بدنسازی امروزه از اهمیت بالایی بین ورزشکاران برخوردار هستند. افرادی که به دلایل مختلف امکان رفتن به باشگاه‌های بدنسازی یا سایر مجموعه‌های ورزشی را ندارند، به منظور حفظ تناسب اندام خود به انجام تمرینات ورزشی در منزل می‌پردازند. از این رو برای تحت فشار قرار دادن عضلات خود و همچنین امکان انجام تنوع بالاتری از حرکات ورزشی و بدنسازی از لوازم و تجهیزات ورزشی گوناگونی مانند کش‌های ورزشی استفاده می‌کنند. کش‌های بدنسازی CX از محبوب ترین انواع کش‌های ورزشی به شمار می‌روند و امکان انجام رنج گسترده ای از حرکات مقاومتی و هوازی را برای ورزشکاران فراهم می‌آورند. کش های سی ایکس بدنسازی از مقاومت‌های مختلف هستند که با توجه به آن فشار وارد شده بر عضلات نیز تغییر می‌کند. معمولا فشار وارده در این کش ها از 10 پوند شروع شده و تا 50 پوند نیز افزایش می‌یابد. اما نمی‌توان به طور دقیق بیان کرد که هر مقاومت چه فشاری را معادل کار با وزنه و دمبل به عضلات وارد می‌سازد. اما به طور مثال یک کش بدنسازیCX با مقاومت 20 پوند، در حرکت جلو بازو فشاری در حدود دمبل 5 کیلوگرمی بر عضلات وارد می‌کند. اما اگر به دنبال خرید یک کش بدنسازی با کیفیت هستید که به شما امکان استفاده از مقاومت‌های مختلف را داده و بتوانید مقادیر مختلف فشار را به عضلات خود وارد کنید، ما به شما کش بدنسازی 5 قدرته را پیشنهاد می‌دهیم. در این پکیج شما از 5 کش مختلف با مقاومت‌های 10،15،20،25 و 30 پوند بهره می‌برید و امکان استفاده همزمان از این کش‌ها به صورت همزمان برای افزایش فشار نیز، به دلیل وجود قلاب های موجود در این پکیج وجود دارد. از دیگر مزایای قابل توجه این نوع از کش بدنسازی می‌توان به وجود یک گیره اتصال اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد آن را لای درب اتاق قرار دهید تا بتوانید حرکات بیشتری را انجام داده و در زوایای مختلف فشار را به ماهیچه های خود وارد کنید. دسته های فومی این کش‌ها از جذب رطوبت ناشی از عرق کردن در حین ورزش جلوگیری کرده و از سر خوردن آن از روی دست‌ها ممانعت به عمل می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل NK-3363 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم آموزشی فورس کیت، با وزن سبک برای تمرینات تعلیقی کل بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول TRX توسعه یافته است تا تحرک، قدرت، استقامت و ثبات هسته بدن را در هر مکانی ارتقا بخشد. فورس کیت در رده اولین نسل محصولات تی آر ایکس با اضافه شدن ویژگی های جدید می باشد که طرفداران زیادی دارد و بعد از تمرین احساس قدرت و توانایی بیشتری به ورزشکار می دهد. اگر به دنبال یک چالش برای تمرین کلی بدن خود هستید حتما بند تی آر ایکس مدل force kit را امتحان کنید. با تمرینات تقویت کننده هسته بدن، سریع تر چربی سوزی در ناحیه میان تنه انجام می گیرد و در نتیجه عضله سازی و افزایش استقامت و نیز انعطاف پذیری بیشتر را به همراه دارد. بند فورس کیت TRX با یک کارابین لنگر در انتهای بند و یک لنگر درب تی آر ایکس برای تجربه کاربری بهتر می باشد. یک کیف حمل وسایل و DVD آموزشی تمرینات دارد. ویژگی برتر این محصول قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت بالا و کارایی انجام کل تمرینات TRX است. شما می توانید آن را در هر جایی مانند باشگاه ورزشی، خانه، پارک یا هر فضای بازی که بتوانید آن را به آن ببندید، با خود همراه ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بادی شیپر بدنسازی مدل NK-895 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول بی نظیر Body Shaper Trainer مانند یک مربی بدنسازی بدن شما را با سطوح مقاومتی متغیر تمرین داده و فرآیندهای متابولیک بدن را افزایش می دهد. جهت جلوگیری از بیماری های قلبی-عروقی انجام تمرینات با بادی شیپر طنابی بسیار موثر می باشد. دسته های این محصول به گونه ای طراحی شده که تنوع گستردگی تمرینات مختلف را بیشتر روی عضلات بالاتنه و شانه ها امکان پذیر کرده است. بادی شیپر 2410E قابل انطباق با حرکات مناسب جهت عضله سازی بدن می باشد و به کمک امکان اضافه کردن وزنه در یک سمت این وسیله تمرینات چرخشی با استفاده از سیستم قرقره این محصول منحصربفرد شده و برای ساختن عضلات اصلی بدن، ایجاد تعادل ماهیچه ها،حفظ ثبات مفصلی و تقویت عضلات شکمی امکان پذیر است. این بادی شیپر طنابی از جنس نایلون محکم و بادوام بوده و یک کیف جهت جمع آوری و جابه جایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل ّFREE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم‌ترین ابزار این ورزش بند بلند TRX، یک بند خیلی قوی و مستحکم است و جای پا و دست دارد و از سقف آویزان میشود. این بندها از جنس بند چتر بازی تولید می‌شود و برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد کش نیست و خاصیت کشسانی ندارد! لوازم مورد نیاز تی آر ایکس فقط یک بند نیست. این بند به سقف یا دیوار باید نصب ‌شود که برای نصب حتما به سازه تی آر ایکس نیاز دارید. تجهیزات دیگر مثل بالشتک تمرین، طناب درختی، تسمه برای نصب به ستون‌های افقی و چند وسیله دیگر است که همه در بسته مخصوص آن وجود دارند. گاهی بعضی تولید کنندها، کتابچه تمرینی یا سی دی آموزشی هم در بسته بندی آن قرار می‌دهند. بسیاری از افراد معتقدند تنها راه پرورش عضلات و افزایش قدرت بدن، تمرین با دمبل یا هالتر می‌باشد. تصور این که تمرین با وزن بدن و نیروی جاذبه می‌تواند نتیجه مشابه با تمرین مقاومتی را بدهد برای افراد دشوار است. شاید تعجب آور باشد که هر دو این تمرین ها برای رساندن شما به هدفتان نتیجه مشابهی دارد. مطالعات نشان داده که تمرین با تی آر ایکس یک راه عالی برای تقویت عضله، افزایش قدرت،‌ بهبود تعادل و سلامت قلب می‌باشد. در واقع تفاوتی میان این دو نیست و هر کدام که برایتان لذت بخش تر است، شما را سریعتر به هدفتان می رساند. بیش از 1300 حرکت استاندارد و کاملا کاربردی برای این TRX ابداع شده است که واقعاً بینظیر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدل PRO SYS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تی ار ایکس پرو سیس ساخت کشور چین به سفارش شرکت دنیای تی آر ایکس جدیدترین مدل موجود در بازار ایران در سال ۲۰۲۰ میباشد. این مدل به جهت دارا بودن کارابین باشگاهی و همچنین تسمه دورو بافت ضخیم، مقاوم ترین بند موجود در بازار میباشد. تحمل وزن این مدل ۳۷۰ کیلو گرم است که نسبت به سایر مدل ها حدودا ۳ برابر بیشتر میباشد. این محصول در دنیا به نام باشگاه ۱ کیلویی شهرت دارد. باشگاهی که میتواند همیشه و هر جا در کنار شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا