مد و پوشاک

نکات مهم خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش روزمره زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

به‌عنوان یک خانم، خرید کفش زنانه (Buy Women’s Shoe) مناسب که هم بتواند کاربردی باشد و هم تمام ویژگی‌های کفشی جذاب را نیز دربرگیرد، امری دشوار است. اما با در نظر گرفتن مدل‌های مختلف، رنگ‌ها و یا اینکه پاشنه‌دار باشد یا تخت، جلوباز باشد یا بَندی، جستجو برای یافتن بهترین کفش زنانه آسان تر می شود. در ادامه با مقاله راهنمای خرید کفش روزمره زنانه همراهمان باشید تا نکات مهم برای خریدی هوشمندانه را بدانید. خرید کفش زنانه

انواع کفش زنانه

کفش های زنانه انواع مختلفی دارند، اما از میان این مدل های متنوع خانم ها به 6 مدل کفش بیشتر نیاز دارند که خواسته آنها را برای موقعیت های مختلف تامین می کند. با داشتن این 6 مدل کفش برای مناسبت ها و موقعیت های مختلف آماده هستید.

کفش پاشنه بلند جلوبسته

کفش های پاشنه دار کلاسیک و جلو بسته بسیار کاربردی بوده و مناسب انواع مجالس هستند. این مدل کفش ها برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است و هر خانم به یک جفت از آنها نیاز دارد.

کفش پاشنه بلند جلوباز و بند دار

کفش های پاشنه دار جلوباز و بند دار فانتزی تر هستند و با لباس های خاصی ست می شوند. این مدل کفش ها برای مناسبت هایی مانند تولد، جشن عقد و… استفاده می شوند.

کفش اسپرت پاشنه تخت

کفش های اسپرت و بدون پاشنه پرکاربردترین کفش زنانه هستند که برای موقعیت های مختلفی مانند محل کار، دانشگاه، خرید و … مناسب اند. این مدل کفش ها روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و باید حسابی راحت باشند.

صندل تابستانی

صندل ها هم مخصوص تابستان هستند. بالاخره هر فصل کفش مخصوص به خودش را می خواهد. تابستان که هوا گرم است صندل های چرم بهترین گزینه اند، زیرلا بسیار خنک و راحت هستند.

نیم بوت

نیم بوت ها هم برای فصل پاییز مناسب اند هم زمستان. استفاده از نیم بوت های زنانه استایل تان را متفاوت و شیک می کند. همچنین پاهایتان را از سرما حفظ می کنند. همه خانم ها به یک جفت نیم بوت نیاز دارند.

کتانی

کتانی ها را همه دوست دارند. هر خانمی به یک جفت از آنها نیاز دارد تا با تیپ اسپرتش ست کند یا زمانی که می خواهد ورزش و پیاده روی کند از آن استفاده کند.

جنس کفش زنانه

گاهی اوقات نوع کفش را جنس و متریال آن تعیین می‌کند. رایج‌ترین مواد مورد استفاده در ساخت کفش عبارتند از: چرم، جیر، تکستایل (مرتبط با پارچه)، سینتتیک (مواد مصنوعی)، رابر (لاستیک)، فوم و پلاستیک. هر کدام از اینها کاربردهای خاص خود را در ساخت کفش دارند. بسته به طراحی، هر ماده در جای مناسب خود استفاده می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید کفش روزمره زنانه

  • کفش هم اندازه با سایز پایتان انتخاب نمائید.
  • کفشی با جنس و مرتیال مرغوب انتخاب نمائید.
  • کفی کفش هایتان را با دقت بیشتری انتخاب نمائید.
  • کفش را مناسب با شرایطتان انتخاب نمائید.
  • به عرض و پهنای جلوی کفش توجه نمائید.
  • از برندهای معتبر کفش خریداری نمائید.
  • هنگام خرید کفش حتما جوراب بپوشید.
  • و …

بهترین زمان خرید کفش

این روزها شمار مبتلایان به مشکلات پا در حال افزایش است؛ می‌پرسید چرا؟ چون کفش مناسب را انتخاب نمی‌کنیم! کفش‌های استاندارد به گونه‌ای طراحی می‌شوند که نحوه گام برداشتن‌ ما را تا حدامکان از حالت طبیعی و نرمال خارج نکنند. سایز مناسب و اندازه بودن کفش بسیار مهم است زیرا اگر کفش شما تنگ یا گشاد باشد، استایل شما را به هم می‌ریزد و باعث ناراحتی پا می‌شود. بهترین زمان خرید کفش، در پایان روز و به هنگام عصر است؛ چرا که در پایان روز پا به بزرگترین اندازه خود می‌رسد؛ به همین علت برای خرید یک کفش مناسب، بهتر است ساعات اولیه صبح را انتخاب نکنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش روزمره زنانه گفته شد، می توانید کفش زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش روزمره زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل چرم طبیعی کد 641.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول تولید ایران می باشد و از مرغوبترین پوست دباغی شده و بهترین زیره تهیه شده است. کالج کلاسیک اسپرت مردانه چرم طبیعی که از رویه چرم طبیعی گاوی، آستر و کفی چرم طبیعی تولید شده است. رویه این محصول از چرم گاوی بوده که علاوه بر زیبایی و خاص بودن، در پا بسیار راحت میباشد. آستردوزی چرم و کفی چرم مانع از تعریق و بوبد پا میشود. کفی این کفش ژله ای طبی بوده که علاوه بر راحتی، تعریق را جذب میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل چرم طبیعی کد 642.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش روزمره کد 642 از جنس اشبالت و چرم طبیعی تهیه و تولید شده است. جنس رویه هورس طبیعی ، خود بر دوام محصول گام محکمی است. آستر دوزی چرم طبیعی این محصول علاوه بر کیفیت بالا، باعث میشود پا احساس راحتی کند و از تعریق جلوگیری کند. جنس زیره این محصول tpu بوده و باعث راحتی پا میشود. طرح چرم کفش مدل اسپرت می باشد که علاوه بر زیبایی ، قابلیت ست پذیری با استایل کژوال و اسپرت نیز داراست. این ست نیز می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل چرم طبیعی کد 640.1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش روزمره کد 640 از جنس چرم طبیعی تهیه و تولید شده است. جنس رویه چرم طبیعی از نوع برنیش صادراتی بوده ، خود بر دوام محصول گام محکمی است. آستر دوزی چرم طبیعی این محصول علاوه بر کیفیت بالا، باعث میشود پا احساس راحتی کند و از تعریق جلوگیری کند. جنس زیره این محصول EVA بوده و باعث راحتی پا میشود. طرح چرم کفش مدل اسپرت می باشد که علاوه بر زیبایی ، قابلیت ست پذیری با استایل کژوال و اسپرت نیز داراست. این ست نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه چرم عطارد مدل چرم طبیعی کد SH53 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش تمام چرم طبیعی گاوی برند چرم عطارد از مرغوبترین چرم طبیعی گاوی دباغی شده در مجموعه چرم عطارد تولید شده است. تمام رویه کفش صدرصد از «چرم طبیعی گاوی رُستیک » و آستر داخل کفش تمام چرم طبیعی بزی میباشد ، همچنین یک لایه کتان در زیر پنجه برای راحتی بیشتر پا استفاده شده است. استفاده از چرم طبیعی گاوی و بزی امکان تنفس طبیعی پا را فراهم و در استفاده طولانی مدت باعث میشود پای شما بو نگیرد همچنین زیره کفش فوق العاده با کیفیت بوده و برای استفاده طولانی مدت روزانه بسیار مناسب است. تجربه و دانش دباغی و تولید محصولات چرم طبیعی و تکیه بر هنر هنرمندان این مجموعه در برند چرم عطارد تمایزی خاص ایجاد کرده است. کفش های برند ثبت شده چرم عطارد در بسته بندی تمام چوبی که مناسب هدیه نیز میباشد برای شما عزیزان ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل چرم طبیعی کد 00166t.k رنگ زرد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش تمام چرم زنانه 00166 کفشی است اسپرت و نیمه رسمی با استایل لاکچری اسپرت که جنس رویه این کفش تمام چرم گاوی ترکمان درجه 1. جنس آستر تمام چرم طبیعی میشن ضد تعریق بزی رنگ قرمز می باشد . کفی این کفش طبی تمام چرم میشن بزی آنتی باکتریال می باشد . و زیره این کفش رابر خارجی آنتی شوک و ضد سایش خارجی ترک می باشد. قالب این کفش ترک بوده و بسیار راحت می باشد و یک سایز از استاندارد بزرگ می باشد. رنگ این کفش زرد می باشد .برای انتخاب یک سایز کوچکتر از سایز استاندارد خود انتخاب کنید.رنگ این کفش مشکی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه پاتکان مدل 634 کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کفش های طبی برای سلامت پا امری ضروری است . این کفش زنانه با رعایت مولفه های طبی این امر را محقق می سازد. این کفش علاوه بر طراحی رسمی و زیبا تمامی فاکتورهای مورد نیاز در طراحی کفش طبی را در نظر گرفته است. رویه چرم مصنوعی، زیره پلی اورتان، کفی آناتومیک از ویژگی های اساسی این کفش می باشد. رویه این کفش از چرم مصنوعی مرغوب ساخته شده که امکان گردش هوا به منظور جلوگیری از ایجاد بوی بد پا را فراهم می سازد. کفش پاتکان کد 634 دارای پاشنه 3 سانتی متر و شیب داخلی 1.5 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه کد 324099802 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه، جنس زیره کفش از P.V.C و جنس رویه از چرم مصنوعی می باشد. دور تا دور کفش دارای دوخت بوده و بوسیله بند باز و بسته می شود. کفش دارای تیکه دوزی قهوه ای رنگ در کنار کفش است و مناسب استفاده روزمره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه سینا مدل صدف کد 1 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تولیدی طبی سینا در راستای تغییر و تحول در صنعت کفش و برطرف کردن نیازهای مشتریان محترم و همچنین کمک به اشخاصی که ناراحتی هایی را در ناحیه پا کمر و زانو دارند محصولی زنانه و کاملا طبی تولید نموده که علاوه بر طبی بودن دارای ظاهری شیک و زیبا و دوامی طولانی میباشد.این کفش زنانه دارای قالبی استاندارد ، پنجه ای پهن و پد خارپاشنه میباشد.جنس رویه این کفش خوش پا از مرغوبترین چرم های صنعتی میباشد .داخل کفش کفی طبی قرار دارد که این کفی از فشار های وارده به کف پا ، کمر و زانو به هنگام پیاده روی و ایستادن های طولانی مدت جلوگیری میکند.زیره ان نیز از جنس پی یو میباشد که با توجه به طراحی خاص در کف ان از سرخوردن و لغزش جلوگیری میکند.و این محصول با جنس مرغوب خارجی و با هنرمندی زحمتکشان ایرانی تولید میشود

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تیشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی زنانه ایران طب مدل لیا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از انتخاب کفش طبی برای پیاده‌‌روی روزانه بهتر است اول از همه، علت و مزایای پوشیدن کفش طبی را بدانید. کفش‌های طبی کفش‌های خاصی هستند که پا و مچ پا را می‌پوشاند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پا در آن‌ها راحت‌تر بوده و برای افرادی که هنگام پیاده‌روی در ناحیه پا و ساق‌پا احساس درد می‌کنند بسیار مناسب است.مردم اغلب به دلایل مختلفی از قبیل حادثه، سن و انجام کارهای روزمره معمولا دچار آسیب‌های مختلف در ناحیه پا و ساق‌ پا می‌شوند. بلند کردن اجسام، زانو زدن و یا ایستادن طولانی در هر یک از آسیب‌های وارده به پا با درد توام خواهد بود. اگر دچار مشکلاتی در پا و ساق‌ پا شدید که با درد همراه بود بهتر است هنگام پیاده‌روی کفش طبی پا کنید. پزشکان مراکز مراقبت سلامت، پوشیدن کفش طبی را برای بیمارانی که از درد پا و ساق‌ پا رنج می‌برند تایید کرده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل بازی مرکب اسکوییدگیم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش روزمره زنانه مدل بازی مرکب یا همان اسکویید گیم از مدل های ترند شده به دنبال معروفیت سریال بازی مرکب می باشد. این مدل علاوه بر مد بودن آن از کیفیت و راحتی مناسبی برخوردار است. جنس زیره آن همانطور که در تصاویر مشخص است بسیار نرم و منعطف بوده و برای روزمره و پیاده روی بسیار مناسب است. استایل جذاب آن مناسب مد پسندان ،خاص پسندان، ست پسندان و دیگر عاشقان مد و فشن می باشد. قالب این مدل استاندارد است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل 359001902 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه از جنس رویه چرم مصنوعی و جنس زیره پلی اورتان. بوده و دارای طرح پاندا کنار کفش می باشد. بسته شدن با بند بوده و ارتفاع پاشنه 5 سانت صورت میگیرد. مدل زبانه بلند و کف کفش چسبی است. مدل پنجه گرد و مناسب استفاده روزانه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل SPO_M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش اسپورتی که در تصاویر ملاحظه میکنید نمونه ای کامل از یک محصول راحت، زیبا و مقاوم است که با اقتباس از طراحی روز دنیا و تغییر المانهای جزیی به یک محصول بسیار با کیفیت تولید داخل بدل شده است. رویه کفش از چرم مصنوعی درجه یک میباشد، اما پرداخت آن به نحوی است که یک ظاهر نیمه براق و با رنگ مسی را بوجود اورده است و با توجه به ناهمواری های فیزیکی موجود برروی سطح چرم، سایه روشن های طبیعی و کم نظیری را در این رویه نیمه براق بوجود میاورد. این همه در کنار زیره با کیفیت از جنس پی یو و کفی طبی، ارامش بسیار زیادی را در راه رفتن ایجادمیکند، ضمن اینکه این کفی با کیفیت با دوخت سراسری به رویه زیبای کفش دوخته شده تا همه مزیت های گفته شده در کنار استحکام بالای محصول قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی زنانه مدل هارت جورابی کد 100 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش روزمره زنانه مدل هارت طرح قلبی بسیار زیبا و جذاب بوده و علاوه بر آن از کفی طبی و کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. این مدل نوع جورابی بافتی بوده و جنس بافت آن ضخیم و باکیفیت است و قابل قیاس با نمونه های مشابه نیست. علاوه بر همه این ها از زیره با جنس پیو یا پلی اورتان به صورت تزریق شده برخوردار است که بهترین جنس برای زیره کفش محسوب می شود. زیره پیو بسیار منعطف و سبک بوده و علاوه بر آن احتمال شکستگی آن بسیار پایین تر از زیره هایی از جنس پی وی سی و پلیمر است و به طور کلی عمر طولانی تری دارد. این کفش مدل هارت در رنگ های متنوعی از قبیل طوسی و مشکی و سفید و صورتی در قالب محصولات مختلفی موجود می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شلوار مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی زنانه ایران پا مدل شیدا رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش طبی چرم چهار فصل زنانه مدل شیدا از برند کفش ایران پا تبریز(IP) با رویه ای از چرم طبیعی گاوی ، آستری چرم و کفی طبی از پد کامفورت اعلای خارجی محصولی با کیفیت ساخت ایران_تبریز است. در تولید این محصول از بالاترین تکنولوژی روز صنعت کفش جهان استفاده شده است. زیره طبی این مدل با استفاده از مواد پلی یورتان B40 شرکت کمیسان ترکیه در 5 لایه طراحی و به رویه آن متصل شده است.طراحی بر اساس رفلکسولوژی طبیعی پا، راحتی،زیبایی و دوام این مدل موجب شده تا گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که بسلامتی و راحتی پا خود اهمیت ویژه ای میدهند و بدنبال محصولی با طول عمر بالا جهت ایستادن و پیادروی های روزمره و بلند مدت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل M.D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ونس اسپرت رنگ سفید،رویه ای بسیار نرم از جنس چرم مصنوعی و زیره ای انعطاف پذیر دارد. نرمی ، سادگی و سبک بودن این کفش آن را برای استفاده روز مره مناسب کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل S5214 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصل مدل 2021 با پس زمینه مشبک همچنین مدل سبک مناسب 3 فصل اول سال میباشد.موجودی انبار این محصول سایز 36 اروپا یا اندازه پا 23 سانت و همچنین سایز 38 اروپا یا اندازه پا 24 سانتیمتر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه رجحان مدل 5246H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرم رجحان با بکارگیری چرم 100% طبیعی در محصولات خود، سعی کرده است تا بهترین کیفیت کالا را به مشتریان خود ارائه کند. چرم رجحان یکی از برندهای نو ظهور کشور در این صنعت می باشد که همواره رسالت خود را در ارائه بهترین نوع چرم و توجه به کیفیت در حین راحتی و زیبایی با مناسب ترین قیمت، قرار داده است. این مدل کفش با کد5246Hتولید شده است و به دلیل طراحی به روز و کیفیت بالای این محصول مورد اقبال عمومی قرار گرفته است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی زنانه مدل 2699 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش طبی زنانه کد 2699 طراحی زیبا و پرطرفداری دارد جنس این صندل از فلوتر خارجی درجه یک ساخته شده است بسیار سبک و دارای رنگ جذابی می باشد هوا داخل کفش به راحتی در گردش است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه دکتر فام کد B.K.2.2.8.0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش چرم زنانه دکتر فام یکی دیگر از سری کفش های تمام چرم و تمام طبی شرکت کفش طبی چرم دکتر فام تبریز است ، تمام تلاش در تولید این کفش بر این بوده است که در آن راحتی پا در اولویت اول قرار گرفته و پای شما در آسایش کامل در یک کفش واقعا طبی قرار گیرد . کفش فوق با بکارگیری از مرغوب ترین چرم طبیعی توانسته علاوه بر زیبایی ، دوام فوق العاده ای نیز داشته باشد. همچنین با توجه به بکارگیری کفی طبی و قالب سازی کاملا طبی ، راحتی بسیار زیادی را برای استفاده های طولانی در راه رفتن برای پای شما به همراه می آورد ؛ که این مهم ترین مشکل در کفش های کالج قلمداد می شود . در واقع همین تخت بودن زیره و طبی نبودن کفش است که موجب آسیب به پا و کمر می شود که این مشکل در این کفش با توجه به طراحی آن کاملا حل شده است و بسیار مناسب برای افرادی است که با بیماری در ناحیه پا ، دست و پنجه نرم میکنند و یا با مشکل دیابت مواجه هستند. این کفش علاوه بر استحکام فوق العاده بالا تضمینی است برای راحتی پای شما در تمام مدتی که در داخل کفش قرار دارد. لازم به ذکر است که این کفش تمام چرم بوده و حتی کفی داخل آن نیز از چرم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل دندی کد 202310 رنگ کرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش راحتی برند دندی بسیار با کیفیت و راحت طراحی شده است تا تجربه‌ی پیاده ‌روی بدون پا درد را برای شما دوست عزیز به ارمغان آورد. محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا