مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لباس زیر زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چقدر برای انتخاب درست لباس زیر وقت می‌گذارید؟ برخی از خانم‌ها برخلاف هزینه و زمان زیادی که صرف خرید مانتو، شلوار یا سایر لباس‌ها می‌کنند، هیچ اهمیتی به انتخاب درست لباس زیر نمی‌دهند. اگر شماهم از این دسته از افراد هستید، باید بدانید که لباس زیر تأثیر زیادی در سلامت و استایل شما دارد.در این مطلب می‌خواهیم نکاتی که هنگام خرید لباس زیر زنانه باید درنظر بگیرید را مورد بررسی قرار دهیم. پس با این نکات آشنا شوید و از این پس نگاهی متفاوت‌تر به انتخاب لباس زیر مناسب داشته باشید.

انواع شورت زنانه

شورت پادار: این شورت‌ها باسن و قسمتی از ران پا را پوشش می‌دهند و برای استفاده در دوران قاعدگی مناسب خواهند بود. همچنین از این شورت‌ها برای زیردامن نیز استفاده می‌شوند.
شورت کلاسیک: بسیاری از افراد هنگام خرید لباس زیر، شورت‌های کلاسیک را که در بسته‌های چندتایی در بازار وجود دارند، ترجیح می‌دهند. اگر لباس تنگی برتن داشتید به دلیل مشخص شدن خط شورت‌های کلاسیک از آن‌ها استفاده نکنید.
شورت گنی: اگر می‌خواهید اندامتان در ناحیه شکم خوش فرم تر به نظر برسد این نوع شورت‌ها گزینه مناسبی برای شما خواهند بود زیرا شکم را تا بالای ناف پوشش داده و اندام را زیباتر نشان می‌دهند. زیر شلوارهای فاق بلند و پیراهن‌های جذب از این لباس زیر استفاده کنید.

انواع سوتین زنانه

سوتین اسفنجی (پددار): داخل کاپ این سوتین‌ها اسفنج به کار می‌رود که حجم این اسفنج کم یا زیاد است. اگر سینه‌های کوچکی دارید، این نوع سوتین برای شما مناسب خواهد بود. زیرا سینه را بزرگتر از سایز طبیعی نشان می‌دهد.
سوتین بدون بند: این سوتین‌ها هیچ بندی روی شانه ندارند و به وسیله بند کمری بسته می‌شوند و برای لباس‌های دکلته مناسب‌اند. در انتخاب سایز این نوع سوتین‌ها دقت کنید؛ زیرا در صورت تنگ یا گشادی بیش از حد قابل استفاده نخواهند بود.
سوتین توری: این نوع سوتین از جنس تور است و طرح‌ها و مدل‌های متنوعی مثل فنردار، بدون فنر، اسفنجی و… دارد. ویژگی اصلی این سوتین‌ها راحتی و زیبایی آن‌ها است و با لباس‌های مختلفی قابل‌استفاده‌اند.
سوتین شیردهی: این سوتین‌ها ظاهری شبیه به سوتین‌های معمولی دارند، اما در طراحی آن‌ها دوکاپ وجود دارد و از موادی مانند پنبه و بامبو تولید می‌شوند. قسمت بالایی این سوتین‌ها به راحتی کنار می‌رود و شیردهی را برای مادران آسان می‌کند.
سوتین کپسول‌دار: این سوتین‌ها هنگام فعالیت‌های ورزشی مناسب‌اند زیرا وجود دوکاپ در آن‌ها باعث گردش جریان هوا و جلوگیری از بیماری پوستی می‌شود. همچنین سینه‌ها را هنگام فعالیت و ورزش ثابت نگه می‌دارند.

نکات مهم هنگام خرید لباس زیر زنانه

انتخاب لباس زیر مناسب علاوه بر اینکه به زیبایی و شیک بودن شما کمک می کند، در حفظ سلامتی شما نیز تاثیر گذار است. اگر لباس زیر با کیفیتی را انتخاب نکنید، ممکن است دچار مشکلات پوستی شوید. ما در ادامه نکاتی را برای بانوان در انتخاب لباس زیر مناسب ارائه داده ایم لطفا در ادامه همراه ما باشید.

سایز مناسب خود را انتخاب کنید:

لباس زیر شما باید بسیار راحت باشد و شما با پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید. بنابراین بهتر است از انتخاب لباس های زیر تنگ و یا خیلی بزرگ خودداری کنید. همیشه لباس زیری را خریداری کنید که کاملا اندازه شما باشد و هنگام پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

جنس پارچه ها را بشناسید:

انتخاب جنس پارچه مناسب تاثیر بسیار مهمی در سلامت پوست شما دارد. به همین دلیل بهتر است لباس های زیری را انتخاب کنید که جنس پارچه آن نخی و پنبه ای است. این نوع پارچه ها، قابلیت جذب رطوبت بدن شما را دارند و باعث می شوند که پوست شما خشک باقی بماند.

مراقب لباس های زیر خود باشید:

بهتر است لباس های زیر با کیفیت را خریداری کنید. توصیه می شود از خرید لباس های زیر بی کیفیت و ارزان قیمت اجتناب کنید. بهتر است برای جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی، لباس های زیر خود را با دست و آب خنک بشویید. سعی کنید لباس های زیر خود را با ماشین لباسشویی نشوئید، زیرا الیاف لباس های زیر ظریف است و به راحتی آسیب می بینند.

الیاف طبیعی را انتخاب کنید:

لباس زیر تنها لباسی است که برای مدت طولانی با پوست شما در تماس است. بنابراین بسیار مهم است که برای جلوگیری از حساسیت های پوستی و اگزما، جنس لباس های زیر خود از الیاف طبیعی انتخاب کنید. همچنین بهتر است از خریدن و پوشیدن لباس های زیری که جنس آنها از الیاف نایلونی و پلاستیکی است، خودداری کنید.

لباس های زیری که از الیاف مصنوعی و نایلونی تولید می شوند، به دلیل تعریق زیاد و عدم جذب رطوبت بدن، باعث به وجود آمدن بیماری های قارچی و حساسیت می شوند. متاسفانه بیماری های پوستی به راحتی به قسمت های دیگر بدن نیز سرایت می کنند. در صورت ابتلا به بیماری های پوستی سریعا به پزشک مراجعه کنید.

سعی کنید درگیر مد نشوید:

توصیه می شود به دنبال مد نباشید و لباس های زیری را انتخاب کنید که با پوشیدن آنها احساس راحتی می کنید. اولویت خرید لباس زیر باید در راحتی و حفظ سلامتی شما خلاصه شود.

شستشو و نگهداری لباس زیر زنانه

با توجه بـه این کـه لباس زیر بسیار حساس اسـت، بهتر اسـت کـه آن رابا دست بشویید و یا درصورت استفاده از ماشین لباسشویی باید برنامه ماشین لباس شویی را بر روی لباس‌های حساس تنظیم کنید چرا کـه دمای بالا یا دور تند ماشین لباسشویی باعث می شود کـه بافت لباس آسیب ببیند و عمر آن کوتاه شود.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید لباس زیر زنانه گفته شد، می توانید لباس‌زیر زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لباس زیر زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گن زنانه کوئین رال مدل ساعت شنی Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزارهایی که برای لاغری، تناسب اندام، تسکین دردهای عضلانی و... مورد کاربرد قرار می گیرد گن یا کمربندهایی ساخته شده از جنس لاتکس است؛ گن ساعت شنی نیز نوعی از گن های لاغری است که برای افراد دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو مناسب می باشد. گن کوئیین رال کمک می کند فرم و استایل بدن افراد به شکل ساعت شنی (یعنی کمر و پهلوهایی باریک تر) نزدیک شود که این روزها محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر کمک به زیبایی اندام و افزایش انحنای بدن در پهلوها، گن ساعت شنی از عضلات ناحیه کمر نیز محافظت کرده و ممکن است برای برخی از افراد پس از عمل جراحی شکم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت زنانه فروت آو د لوم مدل 791zd بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق را برند معتبر Fruit of the loom تولید کرده است و در آن از میکروفایبرهای بسیار لطیف استفاده شده است تا کامل با اندام فیت شود، کمر بند و دور حلقه ی ران از متریال درخشنده و بسیار نرمی ساخته شده که کاملا اندام را در خود میگیرد و از این طریق در طی فعالیت های روزانه جابجایی محصول دور اندام به حداقل می رسد که راحتی دوچندانی را برای کاربر به ارمغان می اورد. جنس محصول 92 درصد پلی استر و 8 درصد اسپاندکس است که راحتی و کشش مناسب محصول را فراهم می کند و قسمت تحتانی محصول به منظور جلوگیری از حساسیت های پوستی از 100 درصد نخ ارگانیک درست شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سوتین زنانه آر کرسنتینی مدل DELFINO1 رنگ سفید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این لباس محصول شرکت Rcrecentini و از مجموعه های برند ایتالیایی cotton club می باشد. طرح بسیار زیبا و بند دار بودن آن به زیبایی و منحصر به فرد بودن این سوتین می افزاید. این سوتین جکدار می باشد که قابلیت جدا کردن پد فرم دهنده نیز در آن تعبیه شده است. کیفیت دوخت بسیار بالا و هم چنین طراحی منحصر به فرد این محصول ایتالیایی ، آن را بسیار متمایز و خاص پسند کرده است. سایزهای این محصول انگلیسی می باشد که تبدیل آنها به سایز ایرانی و اروپایی به شرح زیر است : 36 = 80 38 = 85

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سوتین زنانه ینینچی مدل 1900 رنگ سفید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوتین دکلته ینینچی مناسب برای لباس مجلسی میباشد بند پارچه ای و بند نامرئی برای استفاده های مختلف در پک این کالا موجود میباشد این کالا محصول کشور ترکیه میباشد در سه رنگ سفید مشکی کرم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت زنانه کد 7106 مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت نخ پنبه ترک در طرح های مختلف گلدار آبرنگی و… دور کمر شورت یک کش باریک تمام نخ و ضد حساسیت دوخته شده جنس شورت از پنبه اعلا درجه یک و کاملا لطیف و نرم است. این شورت از 95 درصد پنبه درجه یک ترک که کاملا لطیف و ضد حساسیت است و 5 درصد الاستین برای حالت کشسانی و خوش فرم شدن آن بر روی تن تشکیل شده است. همچنین برای مقاومت بیشتر شورت و بالا رفتن کیفیت آن مورد استفاده قرار گرفته است. الیاف با کیفیت شورت نخ پنبه ترک الا طرح دار برخی افراد به جنس هایی مانند پلی استر و نایلون حساسیت دارند و در انتخاب لباس زیر باید به این نکته توجه کنند. این ست تمام نیازها و انتظارات شما در مورد یک لباس زیر مناسب را فراهم می کند. این لباس زیر از الیافی لطیف و نرم تهیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل زنبوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن های لاغری از قرن ها پیش برای تناسب اندام و خوش فرم شدن آن طرفداران زیادی داشته است. به تازگی ، این گن ها نه تنها برای افراد مشهور بلکه برای همه افراد به عنوان جز اصلی کمد لباس تبدیل شده اند. یکی از فواید گن لاغری این است که به شما کمک می کند که بدون ناراحتی و بسیار سریع فرم بدن خود را شکل دهید و زیبا به نظر برسید. اما سوالی که معمولا مطرح می شود این است که آیا گن های لاغری به کاهش وزن کمک می کنند؟ بسیاری از مشتریان در هنگام خرید انواع گن در مورد این موضوع سوال می پرسند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
تاکنون مطالعات زیادی در مورد این سوال صورت گرفته است که هر کدام پاسخ های متفاوتی ارائه داده اند. خبر خوب این است که گن لاغری به طور مستقیم به شما کمک می کند که به محض پوشیدن چند سایز کم کنید و به طور غیر مستقیم فرآیند لاغری و کاهش وزن را برای شما آسان می کند. بسیاری از محصولات ما , ناحیه موردنظر را تا 3 برابر فشرده می کند ، و پوشیدن مرتب آن می تواند به شما در کاهش 1-3 سایز کمک کند!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه ینینچی مدل پروتز دار کد 180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت پروتز دار بغل ران یک لباس زیر جذاب است که به تازگی در این یکی دو سال اخیر وارد بازار شده و در همین مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده است.با این شورت پروتز دار علاوه بر اینکه بدون انجام ورزش و عمل جراحی اندامی جذاب خواهید داشت خانمهایی که کمی شکم یا پهلو دارند می توانند از این شورت پروتز بغل ران استفاده کنند تا علاوه بر داشتن باسنی زیبا,صاحب هیکلی تراشیده شوند تا بتوانند لباس مورد علاقه خود را در مهمانی ها بپوشند و هیچ کس هم به راز شما پی نبرد. مکانیزم این شورت به این صورت ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل فاق بلند کد SH1110-05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید .با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه هیلاریس مدل Slimming-C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوتین لاغری بدون پد فول کاپ هیلاریس یک سوتین کاهش دهنده حجم بافت سینه به صورت دائمی است. با یک دوره مصرف هشت ماه تا یک سال باعث کاهش حجم بافت سینه می شود. توجه داشته باشید سوتین لاغری هیلاریس یک سوتین کاهش حجم دائمی است و در کوتاه مدت عملکردی ندارد.این سوتینفقط بافت برجستگی سینه را کاهش می دهد و سایز دور کمر را کاهش نمی دهد. سایز دور کمر با استخوان بندی ارتباط مستقیم دارد و برای کاهش دور کمر هیچ راهی وجود ندارد. سوتین لاغری هیلاریس کاپ سینه را تغییر میدهد. مثلا اگر شما از سوتینی با سایز 85D استفاده میکنید ، بعد از یک دوره استفاده از سوتین لاغری هیلاریس می توانید به یک سوتین با سایز 85C یا 85B برسید. این سوتین قابل استفاده به صورت روزمره است و میتوانید در طول روز برای هر نوع فعالیت در خانه ، محل کار ، محل تحصیل ، گردش و تفریح ، میهمانی و ورزش از آن استفاده کنید. استفاده از این سوتین نیازی به ورزش ندارد اما با انجام حرکات ورزشی میتوانید سرعت تاثیر آن را بیشتر کنید. پیشنهاد می شود این سوتین را حداکثر 8 ساعت در روز استفاده کنید و بعد از 8 ساعت یک تا دو ساعت به پوست خود اجازه تنفس دهید. با توجه به این که این سوتین با لایه لمینیت نایلونی پوشش داده شده تنفس و هوا رسانی به پوست به سختی انجام می شود. پس ، از استفاده طولانی مدت از سوتین به صورت یک نواخت و شبانه روزی خودداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل G16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل 08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید. با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل 09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید. با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید پیراهن مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل G19 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل 7317 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه مدل 7317 در ترکیه تولید شده است. رنگ آن مشکی و از پارچه‌ ماکرو فایبر در تولیدش استفاده‌ شده که خاصیت ضد آنتی باکتریال دارد و از تجمع میکروب‌ های مولد بوی نامطبوع در آن جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن لاغری ساعت شنی قزن پرسی جلیقه ای کد 777 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

100% لاتکس ساخت کلمبیا هوک (۳ ردیف قرن پرسی) فنر داخلی (جهت لول نشدن گن) ساخته شده از ۶ لایه اکسپرس شده استفاده از الیاف 100 لاتکس طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن پوشش نرم و راحت جهت جلوگیری از حساسیت های پوستی و امکان استفاده چند ساعته در طی روز محکم و بادوام چربی سوز با قابلیت و فرم دهنده ی عالی کمک به کاهش وزن و محکم کردن بدن ایجاد وضعیت مناسب و صحیح در حالت بدن جلوگیری از تشکیل سلولیت ضد باکتری و ضد حساسیت دارای تکنولوژی نساجی بدون درز ایجاد احساس رضایت این گن ها 10 الی 15 سانت کسش می آیند دوستان عزیز برای انتخاب گن مناسب خود سایزهای زیر را با متر اندازه بگیرید ۱. دور باریکترین قسمت کمر که زیر دنده ها میشه ۲. دور شکم از خط ناف ۳. قد و وزن ۴. سایز لباس اندازه ی دور گن با سایزxs برابر 61 سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 70 الی 72 سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایزs برابر 66 سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 72 الی 79 سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایزm برابر 68 سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 80 الی 89 سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایزL برابر 75 سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 90 الی 99 سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایزxL برابر 80 سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 100 الی 110سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایز2XL برابر 85سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 110 الی 119 سانت می باشد اندازه ی دور گن با سایز3XL برابر 90سانت است و مناسب افرادی استکه دور ناف آنها (بزرگترین قسمت شکم) 120 الی 125 سانت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه نانو تن پوش مدل NaNo-G3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت گنی زنانه آنتی باکتریال نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص درمانی ضد حساسیت، ضد بو، ضد قارچ، ضد باکتری با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا