مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید هودی و سویشرت مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

هودی و سویشرت مردانه تفاوتی با هم ندارند جز اینکه سویشرت جلو باز است و زیپ می‌خورد و هودی‌ها جلو بسته هستند و مدل‌های کلاه‌دارشان محبوب‌تر! با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز، در این نوشته به راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه پرداخته‌ایم تا اگر وسط خریدهای پاییزه هوس خرید هودی و یا سویشرت کردید، هوشمندانه‌تر انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید هودی و سویشرت مردانه

هنگام خرید هودی و سویشرت به شش نکته دقت کنید تا خرید بهتری داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می شوند:

جنس داخل لباس: داخل بسیاری از هودی ها حالت کرکی دارد. این حالت باعث ایجاد گرمای بیشتر می شود اما اگر جنس پارچه داخلی، کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث نشستن کرک روی موها یا لباس تان شود. برای پایین آوردن این ریسک، بهتر است جنس داخل و خارج لباس شبیه هم باشند یا حتما از کیفیت جنس هودی یا سویشرت تان مطمئن شوید.

توجه به جنس پارچه: بهترین جنس برای هودی یا سویشرت مردانه نخ پنبه است. لباس هایی که از نخ پنبه تهیه شده اند، بسیار لطیف هستند و می توانند بدن را گرم و راحت نگه دارند.

انتخاب رنگ: اگر دوست دارید یک خرید اقتصادی داشته باشید و تعداد خریدهایتان را محدود کنید، سراغ رنگ های سرمه ای تیره، طوسی و مشکی بروید. شاید در مورد ست کردن بقیه رنگ ها به مشکل بر بخورید اما این سه رنگ، با بیشتر گزینه های چرخه رنگ ها ست می شوند.

بند دار یا ساده: هودی ها یا سویشرت هایی که دور یقه شان بندندارد و ساده هستند نسبت به مدل های بند دار، امکانات بیشتری به شما می دهند. مثلا می توانند استایل های جدی تری برایتان بسازند یا نگذارند کم سن و سال به نظر برسید.

در نظر گرفتن جزئیات: به خاطر داشته باشید هودی ها و سویشرت ها علاوه بر اینکه برای اسپرت کردن استایل شما طراحی شده اند، باید تداعی کننده احساس گرما باشند. بنابراین هیچ وقت سراغ مدل هایی با قد کوتاه نروید. بهتر است هودی شما بلند باشد و حداقل کمی زیر کمرتان بیاید و حس گرم نگه داشتن بدن را منتقل کند. نکته دیگر اینکه مدل های جیب دار نسبت به مدل های ساده شما را گرم تر و اسپرت تر نگه می دارند.

دقت به فرم آستین: ممکن است دوست داشته باشید یک هودی گشاد بپوشید، این مسئله ایرادی ندارد مگر اینکه علاوه بر تنه، آستین های لباس هم گشاد باشند. از آنجایی که آستین گشاد به راحتی زیر هر لباسی جا نمی شود، ممکن است نتوانید از ست هایی که در ادامه برایتان معرفی می کنیم، استفاده کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه گفته شد، می توانید هودی و سویشرت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هودی و سویشرت مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه کریویت مدل 10513114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سویشرت ورزشی کریویت آمیخته ای از 100 درصد پلی استر می باشد داخل کرک شانه شده است و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است این مدل از لباس لیورجی قواره دار است و سایزبندی آن بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل 1997001-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه پوشاک ورزشی برای ورزشکاران جایگاه ویژه‌ای دارند. از محبوب‌ترین آن ها میتوان به سویشرت های ورزشی اشاره کرد، این سویشرت ها در طرح‌ها و انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که بسته به نیاز هر شخصی می‌توان آن‌ها را تهیه و استفاده نمود. سویشرت ورزشی مدل 1997001-1 جنس پلی استر دارد که از قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. علاوه بر آن ویژگی اصلی آن استفاده از پوشش ضد آب در تهیه الیاف آن است که این مدل را به انتخابی کاربردی برای ورزشکاران تبدیل کرده است .طراحی و دوخت این سری به صورتی است که پس از پوشیدن جزئی از شخص می‌شود. این سویشرت زیبا با داشتن آستین بلند و یقه ایستاده برای ورزش‌های بدنسازی، دویدن، دوچرخه سواری و ... بسیار مناسب خواهد بود. رنگ این محصول بسیار زیبا است و با اکثر پوشیدنی های ورزشی به خوبی ست می‌شود. سویشرت های ورزشی جزو آن دسته از لباس هایی هستند که امروزه بدون توجه به سن، جنسیت یا دیگر ویژگی های متمایز پوشیده می شوند.پس می‌تواند انتخاب و همراه مناسبی برای شما در این فصول سرد برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه طرح ورزشی کد S171 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.در زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد. و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مدل FW-4TIK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از هودی نایک اسپرت مدل FW-4TIK مشکی می‌توانید حتی در هوای سرد و خنک، کماکان به تمرینات خود ادامه داده و از پوشیدن هودی لذت ببرید. این هودی ورزشی از جنس ترکیبی نخ پنبه است که علاوه بر جذب رطوبت باعث خنک ماندن فضای درون کلاه می‌شود. هودی نایک اسپرت مدل FW-4TIK دارای سرآستین و لبه‌ی انتهایی با خاصیت کشسانی است که در زمان فعالیت‌های ورزشی، احساس آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد. رنگ مشکی و طرح ساده این هودی به گونه ای است که به‌راحتی با انواع شلوار ها ست می‌‌شود و با توجه به اسپرت بودن این هودی ها (قابل استفاده برای خانم ها و آقایان) گزینه خوبی برای ست کردن زوج هاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مدل C-0976 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این هودی ورزشی کلاه دار از یک لایه لطیف پارچه استرج لطیف جهت گرم نگه داشتن بدن درهنگام فعالیت های ورزشی می باشد.جنس این سویشرت ورزشی از پارچه استرج و پلی استر لطیف است که علاوه بر دوام دربرابر شستشو های مکرر تنفس قابل توجهی برای خشک نگه داشتن بدن درهنگام تعرق شدید فراهم می آورد.بافت پارچه این سویشرت مردانه ورزشی کاملا کشسان بوده به طوری که بدن در هنگام اجرای فعالیت های ورزشی امکان آزادی حرکت فراوانی دارد.این هودی ورزشی مردانه علاوه بر امکان استفاده در فعایت های روزمره پوششی مناسبی برای گرم وخشک نگه داشتن بدن در هنگام دویدن،ورزش کردن،باشگاهای ورزشی و دیگر رشته ورزشی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه آندر آرمور مدل BG3218-600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه آندر آرمور دارای رویه‌ای از جنس پنبه و پلی‌استر بوده که علاوه بر استحکام زیاد، به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن به خوبی از خود در برابر سرما حفاظت کنید. استفاده از پنبه در ساخت این هودی باعث افزایش هواخوری در سطح زیر پارچه شده تا در صورت تعریق زیاد سطح پوست شما را خشک نگه دارد. همچنین پلی‌استری که در ساخت این هودی به کار رفته شده باعث افزایش سرعت خشک‌شوندگی آن شده تا در صورت استفاده در هنگام بارش باران یا برف بتوانید طی مدت زمان کوتاه‌تری از این هودی استفاده کنید. استفاده از تکنولوژی‌های Moisture Transport و Anti-odor در این هودی باعث شده تا از رشد باکتری‌های حاصل از تعریق زیاد که باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند جلوگیری شود. همچنین این هودی از تکنولوژی ColdGear در محصولات آندر آرمور استفاده می‌کند که با حفظ دمای بخش داخلی به شما در گرم نگه داشتن بدنتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مکرون مدل بانجو رنگ مدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی ورزشی مکرون مدل BANJO دارای دوخت و فرم مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این هودی کلاه دار دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این هودی از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مکرون مدل چندا رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی ورزشی مکرون مدل CHENDA دارای دوخت و فرم مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این هودی کلاه دار دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این هودی از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل نمسیس رنگ زرد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوخت و فرم این محصول طبق استانداردهای روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این سویشرت دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این سویشرت از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل نمسیس رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوخت و فرم این محصول طبق استانداردهای روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این سویشرت دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این سویشرت از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مسترمانی مدل Running-MR-05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با کیفیتی بسیار بالا از پارچه درجه یک غواصی تهیه شده و دارای زیپ های باکیفیت و شب رنگ بوده و از چاپی منحصر به فردی برخوردار است. این نوع پارچه دارای مقداری کِش میباشد و از لحاظ سایزبندی مشکلی ایجاد نمیکند. این محصول با نمونه اورجینال خود تفاوتی ندارد. همچنین این کالا محصولی صد در صد ایرانی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا