مد و پوشاک

نکات مهم خرید پیراهن مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پیراهن مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

پیراهن مردانه تابستانه یکی از انواع لباس هایی است که هر مردی باید در کمد لباس هایش داشته باشد. در ادامه با راهنمای خرید پیراهن مردانه همراهمان باشید تا بیشتر درباره این پیراهن ها بدانید.

انواع پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه مانند بسیاری دیگر از «البسه پایه» انواع مختلفی دارند. منظور از البسه پایه تمامی لباس هایی هستند که پوشیدنشان برای داشتن یک استایل کامل، و عادی ضروری است. به عنوان مثال شما نمی توانید پیراهن یا یک تیشرت را از استایل روزانه یا رسمی خود حذف کنید. اما پوشیدن اورکت، کت یا پلیور همیشه برای استایل تان ضروری نیست و فقط تکمیل کننده سایر لباس ها است.

انواع پیراهن های مردانه را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • پیراهن مردانه طرح دار (چهارخانه، راه راه، و ..)
  • پیراهن مردانه ساده
  • پیراهن Slim-Fit
  • پیراهن مردانه آستین بلند
  • پیراهن مردانه آستین کوتاه
  • پیراهن دارای پچ (پشت آستین)
  • پیراهن جین

نکات مهم هنگام خرید پیراهن مردانه

سایز پیراهن: اولین نکته ای که هنگام خرید یک پیراهن مردانه باید به آن توجه کنید، سایز مناسب آن با ابعاد جسمانی شما و یا کسی است که می خواهید پیراهن را برای او خریداری نمایید. سایز یک پیراهن مردانه در حقیت شامل بلندی آن، سرشانه های متناسب، یقه صاف و هم اندازه، آستین هایی تا مچ دستان شما و همچنین بخش کمری مناسب با سایز کمر و شکم شما می باشد که البته پیدا کردن پیراهنی که در تمام این موارد با سایز و اندازه شما کاملا مطابقت داشته باشد، کمی سخت و طاقت فرسا می باشد؛ مگر اینکه سفارش پیراهن خود را به یک خیاط ماهر بسپارید!

جنس لباس: امروزه برای تولید پیراهن های مردانه از پارچه هایی با جنس های نخی، پنبه ای، ابریشمی، الیاف طبیعی و یا مصنوعی استفاده می شود که انتخاب و خرید هر یک از آنها بیش از آنکه مربوط به سلیقه و نظر شما باشد به قیمت و میزان بودجه شما بستگی دارد! ناگفته نماند پیراهن های ابریشمی عموما از قیمت های بالاتری نسبت به دیگر اجناس پیراهنی برخوردار هستند.

رنگ آن: حتما می دانید که امروزه تیپ و استایل یک مردان تبدیل به یک مورد مهم و با اهمیت برای آنان شده است و سبب جذابیت بیشتر و زیبایی دو چندانی آن ها خواهد شد. یکی از مهمترین بخش های موجود در ایجاد یک تیپ فوق العاده جذاب، استفاده از رنگ هایی متناسب با پوست بدن شما می باشد که برای این منظور پیشنهاد می کنیم اگر دارای پوستی روشن هستید از لباس های تیره و اگر هم دارای پوست تیزه و سبزه هستید حتما از پیراهن هایی با رنگ روشن استفاده نمایید. از قلم نیافتد که انتخاب یک رنگ مناسب می تواند سبب نمایان ساختن لاغری و یا چاقی بدن شما نیز باشد.

تمیزی دوخت لباس: از دیگر نکات مهم که توصیه می کنیم حتما در حین خرید یک پیراهن مردانه به آن توجه کنید، نگاه کردن به دوخت لباس و جادکمه های پیراهن مدنظرتان می باشد تا بتوانید از دوخت تمیز و باکیفیت لباس مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید.

قیمت پیراهن مردانه: همانطور که می دانید پارامترهای مختلفی از جمله برند، جنس، نوع دوخت و سایر مواردی از این دست بر روی قیمت پیراهن مردانه اثرگذار است که باید به آن توجه داشته باشید. خریداران محترم توجه داشته باشید اصولا پیراهن های مردانه بعد از شستشو کمی تنگ می شوند که البته این تنگ شدگی با یکی دوبار استفاده از پیراهن کاملا مرتفع می شود و تنها لازم بود که از این نکته نیز اطلاع حاصل نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید پیراهن مردانه گفته شد، می توانید پیراهن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیراهن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه جوتی جینز مدل بیسیک کد 3030119 رنگ سبز سدری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین کوتاه مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: کم است. جیب:یک جیب پاکتی در قسمت سینه دارد. جزئیات مدل: کات هلالی پایین لباس دارد. قد لباس: برای سایز L، در حدود 75 سانتی متر است. مدل با قد 188 سانتی متر و وزن 82 کیلوگرم، سایز L پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این پیراهن مردانه آستین کوتاه سبز سدری است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شلوار لی به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه پاتن جامه مدل رگولار 102721030002538 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین بلند مردانه تولید برند پاتن جامه می باشد. جنس پیراهن صد در صد پنبه (نخ) است. زیر دست بسیار لطیف خنک مناسب استفاده در فصول گرم و بهار می باشد. یقه برگردان دارای تک جیب روی قسمت سینه است. قد نسبتاً بلند تا رو - زیر باسن است. پیراهن قواره دار ، جهت اطلاع از اندازه دقیق پیراهن به جدول اندازه در آلبوم تصاویر دقت فرمایید. xx مدل با قد 187 سانتی متر و وزن 71 کیلوگرم سایز L پوشیده است xx

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه جوتی جینز مدل جین کاغذی کد 3030112 رنگ آبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف:69%نخ پنبه و 31%پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: کم است. جیب: دو جیب پاکتی روی قسمت سینه دارد. جزئیات مدل: تکه دوزی دارد. قد پیراهن: برای سایز L ، در حدود 74 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این پیراهن جین مردانه آبی روشن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه جوتی جینز مدل ocean رنگ سرمه‌ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن جزو مدل‌هایی است که آقایان به داشتن چندین مدل از آن نیاز دارند. "پیراهن آستین کوتاه مردانه جوتی جینز JootiJeans " یکی از مدل‌های جدید و متفاوت است. همیشه طرح پارچه لباس و طراحی‌های آن جزو المان‌هایی بوده که برای بسیاری از افراد مهم هستند. پارچه این مدل طرح‌دار بوده و بسیار راحت، نرم و سبک است. پایین پیراهن به شکل هلالی برش خورده است. جنس الیاف این مدل خاص از 100 درصد ویسکوز تشکیل شده است. این پیراهن برای روزهای گرم سال یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. پیراهن آستین کوتاه مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% ویسکوز است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: کم است. جزئیات مدل: دارای برش هلالی پایین لباس، پارچه فوق العاده نرم، لطیف، سبک و خنک، جلوی لباس اندکی کوتاه تر است. قد پشت لباس: مناسب سایز M، در حدود 77 سانتی متر است. قد مدل 183 سانتی متر، وزن 80 کیلوگرم و سایز M پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. این پیراهن به رنگ‌ سرمه‌ای سفید تولید شده و فاقد جیب است. یکی از طراحی‌های جالب این مدل جلوی لباس بوده که اندکی از پشت آن کوتاه‌تر دوخته شده است و جلوه‌ای زیباتر به پیراهن بخشیده است. برای ست کردن این پیراهن می‌توانید از زیر آن یک تیشرت پوشیده و با شلوار جین و کتانی ست کنید. نحوه شستشو این مدل به صورت دستی و ماشینی با ماکزیمم دمای 30 درجه سانتی‌گراد امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مانگو مدل NA247PLA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید الیاف این پیراهن از تکنولوژی EASY IRON استفاده شده است. EASY IRON سبب میشود که پارچه پیراهن پس از شستشو کمتر چروک شده و راحت تر اتو شود (این خاصیت تا 30 الی 40 مرتبه شستشو دوام دارد). قواره این پیراهن کمی بزرگ است، جهت انتخاب سایز مناسب حتما به راهنمای سایز در عکسها مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه جک اند جونز مدل 12181602 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه برند دانمارکی جک اند جونز مدل 12181602 که ساخته شده است از 100 % الیاف طبیعی نخ و پنبه می باشد این پیراهن دوخت بسیار باکیفیت دارد و استایل خاصی دارد. این پیراهن با وزن تقریبی 200 گرمی در کشور دانمارک طراحی و در کشور بنگلادش تولید شده هست.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن مردانه مدل هاوایی کد H-05H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه آستین کوتاه مردانه طرح هاوایی از جنس نخ بسیار مرغوب بوده که بدلیل خنک بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در فصل گرم تابستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی کد PI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه آستین کوتاه طرح هاوایی از جنس نخ بسیار مرغوب بوده که بدلیل خنک بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در فصلهای گرم بهار و تابستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل پهلوان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با عرض سلام و احترام خدمت شما. پیراهن مورد نظر (سایز بزرگ) از پارچه با کیفیت پنبه وکش تهیه و تولید شده است.بسیار باکیفیت (بدون آبرفت و رنگدهی)می باشد. پارچه از لطافت بالایی برخوردار است و نیاز به اتو در تایم بالا ندارد. مناسب فصل های بهار و تابستان است. کیفیت را از ما بخواهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی جنتلمن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه آستین کوتاه طرح هاوایی جنتلمن از جنس الیاف نخ بسیار مرغوب بوده که بدلیل خنک بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در فصل گرم تابستان می باشد و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت پوستی ایجاد نمیکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی جنتلمن 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه آستین کوتاه طرح هاوایی جنتلمن از جنس الیاف نخ بسیار مرغوب بوده که بدلیل خنک بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در فصل گرم تابستان می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل 198612 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین کوتاه بدون جیب است. برای شست و شوی پیراهن بهتر است دمای اب 30 درجه باشد. جنس پارچه نخی خنک و مقاوم شست و شوی مدام.برای اتو کردن است بهتر دمای پایین باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی Pir-28 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن هاوایی پارچه نخ درجه یک است . پیراهن فوق العاده خنک و مخصوص کسانی که از گرما بیزار هستند تولید شده است .پارچه این کار 2 بار شست رفته است که باعث می شود این کار آبرفت نداشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مدل M2520 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پیراهن از پارچه تترون تایلندی اصل تهیه شده ، دوخت آن صنعتی است و از لایه چسب SNT ترک در تولید آن استفاده شده است. همچنین الیاف بکار رفته 40 درصد پنبه و 60 درصد پلی استر می باشد که احساس راحتی و خنکی را به همراه شستشو و اتوی راحت برای شما به ارمغان می آورد تا تضمینی بر کیفیت این محصول باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مدل L 700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن نخی اسپورت آستین بلند که به آن اسلیم فیت نیز گفته میشود با قواره استاندارد عرضه شده . این پیراهن از مرغوب ترین نوع پارچه موجود در بازار به نام سارینا با جنس صددرصد نخ تولید شده است. زیر دست و متقال این پارچه از تراویرای استفاده شده که لطافت و نرمی خاصی به لباس بخشیده است ، همچنین یقه این پیراهن به صورت برگردان با لایی چسبی مرغوب کار شده است . دکمه یقه این پیراهن به صورت تک و متفاوت بوده که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است . در هنگام خرید توجه فرمایید سایز بندی این پیراهن از نمونه هایی که در بازار معروف به پیراهن کلاسیک و یا جعبه ای است جذب تر و در اصطلاح اندامی می باشد، پس حتما جهت انتخاب سایز مناسب به جدول و اندازه های موجود در تصاویر مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه پاتن جامه مدل 121721010040340 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

پیراهن آسیتن کوتاه مردانه تولید شرکت پاتن جامه می باشد. جنس پیراهن صد در صد پنبه بوده زیر دست مناسب دارد. دو جیبه دکمه دار مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی می باشد. جدول اندازه پیراهن در آخرین عکس آلبوم تصاویر قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل SABS 4045 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک پیراهن مردانه یکی از اساسی ترین نیاز های هر فرد محسوب می شود که نقش موثری بر استایل آقایان دارد. این دسته از لباس ها با توجه به شرایط مختلف دچار تغییراتی می شوند. از همین رو پیراهن نخی آستین کوتاه یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل گرما است. امروزه پیراهن مردانه تبدیل به انتخاب اول آقایان برای مهمانی و دورهمی های دوستانه و یا حتی مجالس رسمی شده است. در واقع این نوع پوشش که طراحی خاص خود را نیز دارد به راحتی در اکثر موقعیت ها قابل استفاده است. اگر بخواهیم برای فصل تابستان از میان انواع متفاوتی از پیراهن ها یکی را به عنوان پرطرفدارترین لباس انتخاب نماییم بدون شک پیراهن نخی طرح دار و آستین کوتاه مردانه از اولین انتخاب های ما خواهد بود. احتمالا شما نیز هنگامی که به کمد لباس های خود نگاهی میاندازید، بیشترین تنوع لباستان مربوط به پیراهن مردانه است. پوشش راحت، زیبا و سبک که اگر بخواهیم ویژگی های مثبتش را بیان کنیم آنقدری می شود که براحتی بتوان دلیل محبوبیت زیادش را فهمید. البته در کنار همه ویژگی هایی که این لباس را منحصر به فرد میکند، بدون اغراق راحتی این پوشش مهم‌ترین خصوصیت آن به شمار میرود. پیراهن مردانه چهارخانه بطور معمول آستین های کوتاه و جنس خنکی دارند. چراکه این دسته از پوشش ها بیشتر در روز های گرم تابستان استفاده می شوند و باید جنس آن ها مناسب دمای بالای هوا باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که یکی از وظایف اصلی پیراهن مردانه تابستانی مراقبت از بدن در برابر گرمی هوا و نور خورشید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه والیانت کد VP007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین کوتاه مردانه والیانت از جنس پارچه پلی استر پنبه سارینا که پارچه بسیار سبک ، و لایی یقه آن از جنس بسیار مرغوبى داراست ، و یک گلدوزی ظریف بر روی سینه قرار دارد و از کیفیت دوخت بالایی برخوردار است ، پیراهن مردانه والیانت با دوخت صنعتی دو سوزنه و تمیز و از نخ با کیفیت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه نوبل لیگ مدل 8825481 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه نوبل لیگ سایز ریگولار یا همان آزاد از 100 درصد نخ تولید شده است و مناسب افراد چاق و آزاد پوش می باشد . لطفا در انتخاب سایز دقت بفرمایید ... شما می توانید جدول سایزبندی را به همراه اندازه های کمر و سینه و بازو را در قسمت عکس ها مشاهد بفرمایید . این برند نوبل لیگ یکی از زیرشاخه های برند لیدل آلمان است که به طور اختصاصی انواع لباس مردانه تولید می کند. این برند شامل همه لباس های مردانه می شود به عبارتی تنوع محصولات در کنار کیفیت فوق العاده آن، محبوبیت این برند را جهانی ساخته است. تنوع رنگ و طرح و کیفیت فوق العاده در لباس های مردانه برند نوبل لیگ و تولید در سه مرحله ریگولار ( آزاد ) اسلیم فیت ( جذب ) سوپر اسلیم فیت ( خیلی جذب ) از امتیازات این برند محسوب می شود. محصولات این برند برای هر نوع سلیقه ای مناسب هستند و قابلیت ست شدن با انواع استایل های رسمی و غیررسمی را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مدل BMZR1106-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن ساده آستین بلند مردانه که قواره آن اصطلاحا اسپورت بوده که تنپوش بسیار زیبایی ایجاد می نماید و در طرح پارچه از ترکیب رنگ خاکستری تیره بمنظور ایجاد زیبایی بیشتر در پیراهن بکار رفته است. با توجه به اینکه پیراهن ها اسپورت می باشند، فاقد جعبه بوده و همچنین با توجه قواره اندامی هنگام انتخاب سایز مناسب خود، استفاده از جدول سایز موجود در تصاویر، بسیار به شما در انتخاب سایز مناسب کمک میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی کد H-WOLF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن های هاوایی از جنس نخ تهیه می شوند که بسیار سبک و خنک می باشند و مناسب استفاده در فصل های گرم بهار و تابستان هستند. این پیراهن اندامی و قواره کوچک است و حداقل می بایست دو سایز بزرگتر سفارش گردد.بنابراین جهت انتخاب صحیح سایز،به جدول سایزبندی موجود در آلبوم تصاویر مراجعه نمایید و پس از مقایسه با یکی از پیراهن های خود اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا