مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید شلوار مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شلوار مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شلوار مردانه بخش مهمی از یک استایل عادی روزمره را به خود اختصاص می دهد. اگرچه در نگاه اول هیچ شلواری مثل سایر اجزای لباس در نیم تنه بالایی به چشم نمی آید، اما نمی توان از اهمیت انتخاب و خرید شلوار مردانه درست و کاملا مناسب با فرم و حجم بدن غافل ماند. اگر همیشه اولویت انتخاب و خرید شلوار هایتان بر حسب زیبایی یا مد و ترند های سالانه بوده است، دست نگه دارید و این مطلب را که به بررسی ویژگی ها، قیمت شلوار مردانه و نحوه انتخاب آن می پردازد، مطالعه کنید تا بهترین شلوار مردانه برای خود تهیه نمایید.

نکات مهم هنگام خرید شلوار مردانه

نوع شلوار مردانه

شلوار های مردانه معمولا به چند دسته کلی تقسیم میشوند: شلوارهای اندامی، شلوارهای دم‌پا گشاد و شلوار راسته. شلوارهای دمپا گشاد در قسمت‌های ران، چسبیده به بدن هستند و در قسمت نزدیک به مچ پا، فضای آزاد زیادی دارند. شلوارهای راسته شلوارهایی هستند که از قسمت ران تا به پایین به یک اندازه دوخته می‌شوند.

اگر فردی لاغر هستید، بهتر است که از شلوارهای اندامی استفاده کنید تا اضافی پارچه‌ای که در شلوار وجود دارد، ظاهر بدی به پاهای شما ندهد.
اگر چاق هستید، به شما توصیه می‌کنیم که شلوار دمپا گشاد بپوشید. این کار باعث می‌شود که تناسب میان پاهای شما و بالاتنه ایجاد شود.

نوع پارچه شلوار

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی میدهند در ابتدا بایستی به نوع جنس و کیفیت پارچه دقت کنید. زیرا هر پارچه ای دوام خود را ندارد و پس از یک مدت ظاهر اولیه خود را از دست میدهد و از ریخت میافتد.
انواع پارچه های مختلف تهیه شده برای شلوار میتوان به پارچه های لینن ، کتان ، جین ، فلانل و پشم نام برد. برای روز های گرم تابستان میتوانید از شلوار با دوخت لینن استفاده کنید . برای بهار و تابستان نیز شلوار های کتان نیز مناسب میباشد.

از پرطرفدارترین نوع پارچه های شلواری میتوان به نوع کتان اشاره کرد که در حین سبک بودن وزن و راحتی مناسب برای روز های گرم نیز مناسب میباشد.

رنگ شلوار مردانه

رنگ های مشکی ، سرمه ای ، قهوه ای ، خاکستری از بیشترین محبوبیت برخوردارند. معمولا رنگ شلوار را با پیراهن و بافت یا کت ست کنید جلوه ی بیشتری خواهد داشت.

شلوار زیپ دار یا دکمه ای

البته که انتخاب زیپ یا دکمه ی یک انتخاب سلیقه می باشد اما شلوارهایی که در جلوی آنها زیپ وجود دارد محبوبیت بیشتری دارد از آنجایی که استفاده از زیپ راحت تر و سریع تر می باشد امتیاز بیشتری را نیز دارا می باشد.

مزیت های داشتن زیپ سریع تر و راحت تر بودن استفاده از آن می باشد اما یکی از معایب آن احتمال فراموش کردن بستن آن است دکمه بسیار مطمئن تر است اما زمان بیشتری برای بستن آن نیاز است در بیشتر فروشگاه ها شلوار های دارای زیپ فروش بیشتری دارند و اغلب آقایان علاقه بیشتری به خرید شلوار های زیپ دار دارند.

دم پای شلوار مردانه

انتخاب دم پای شلوار بستگی به سلیقه شخص دارد و اینکه تیپ و استایلی که مد نظر خواهد داشت . برخی دوست دارند قد شلوارشان کوتاه باشد تا اینکه بالای کفش قرار گیرد . مانند شلوار جین هایی که در همین چند وقت اخیر مد شده است . برخی دیگر از آقایان خیر دوست دارند شلوار روی کفش آنها یک چین کوچک بیفتد که هم مدل کفش مشخص باشد هم اینکه دارای ظاهری مردانه تر باشند.

معمولا شلوار های مردانه با قد کوتاه باید آزاد تر باشند و شلوار هایی که بلند تر هستند بایستی اسلیم فیت یا راسته باشند. تا خوردن پایین شلوار یا یک چین پایین شلوار ربطی به مد روز ندارد و این مورد بیشتر به سلیقه خود شخص مربوط میشود .

پل کمربند شلوار مردانه

به طرز دوخت پل شلوار ها دقت کنید که به درستی دوخت شده باشند و در محل مناسب از کمرتان قرار بگیرد یا کمربندی که برای شلوار خود انتخاب میکنید پهنای آن کمربند اندازه پل شلوارتان باشد . در ضمن شلوار هایی که دارای پل هستند را هیچگاه بدون کمربند نپوشید زیرا جالب به نظر نمیاید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

افزایش طول عمر شلوار مردانه

دقت داشته باشید که در تمامی لباس ها یک تکه پارچه سفید رنگ وجود دارد که تمام اطلاعات لباس را در آن نوشته است. از این اطلاعات می توان به چگونگی شستشوی لباس، درجه حرارت آبی که قرار است لباس را با ان بشویید، نوع مایع شوینده و درجه حرارت اتو در آن ذکر شده است. که بسیاری از افراد به این نکته توجهی نداشته و با این کار عمر شلوار را کم می کنند.

برخی از شلوارها را نمی توان در خشک کن انداخت و برخی دیگر را باید حتما با دست شست. از این رو مطالعه جزئیات و اطلاعات لباس بسیار اهمیت دارد.

نحوه صحیح شستشوی شلوار مردانه

لازم است بدانید برای شستن شلوارهای رنگی، جین و کتان نباید از مایع سفید کننده و یا پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید چراکه به تار و پود لباس آسیب می رسانند و از همین رو مدت زمان کمتری می توانید از شلوار استفاده کنید.

استفاده از مایع لباسشویی به همراه نرم کننده های موجود در بازار بهترین انتخاب برای شستن شلوار مردانه می باشد. برای شستن کت و شلوار مردانه بهتر است خودتان اقدام نکنید چراکه شستن آن ها یک عمل حرفه ایست و ممکن است شما نتوانید آن را به درستی انجام دهید در نهایت آنچه از ماشین تحویل می گیرد، یک لباس کهنه خواهد بود که شاید دیگر نتوانید آن را به تن کنید. بنابراین لازم است دقت کنید که همه لباس ها را نمی توانید خودتان بشویید و انتظار نتیجه ای فوق العاده داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید شلوار مردانه گفته شد، می توانید شلوار مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوار مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل Sb-M-VK0021-g خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به کمد لباس های خود نگاهی بیاندازید حتما یک نمونه شلوار کتان مردانه در آن پیدا خواهید کرد لباس های محبوبی که از دهه های و حتی صده های گذشته راه خود را به بازار ها و کمد لباس افراد باز کرده اند. داشتن ظاهری زیبا، راحتی بالا و در عین حال طول عمر مناسب، از جمله دلایل پر طرفدار بودن این دسته از لباس ها بشمار می روند. شلوار کتان لباسی است که می توان از آن هم جمع های دوستانه استفاده کرد و هم در مهمانی های نیمه رسمی. البته این دسته از شلوار های مردانه استایل کژوالی دارند و بطور معمول در مراسم ها رسمی کمتر استفاده می شوند. که یان موضوع ارتباط زیادی با استایل شما دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پول اند بیر مدل اسلش BSK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسلش کرم رنگ پول اند بیر یکی از بهترین محصولات این برند مطرح می باشد جنس کتان بسیار مرغوب این محصول آن را در میان محبوب ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت قرار داده . دوخت شکیل پارچه با کیفیت سایز استاندارد و استایل شیک از مشخصه های بارز این محصول به شمار می آید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل 101222010362440 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان مردانه مدل فیگارو پاتن جامه می باشد. جنس شلوار کتان کش بوده و حالت کشی دارد. استایل شلوار راسته بوده و دارای دمپا و فاق متوسط است. زیردست لطیف , پارچه با تراکم بالا و ضخامت متوسط دارد. مناسب استفاده در فصول گرم و نیمه گرم می باشد. شلوار های تولید پاتن جامه بر اساس اینچ می باشد لذا جهت اطلاع از اندازه دقیق کالا به جدول اندازه در آلبوم تصاویر دقت فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل اسلش چهار نقاب SAB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش چند جیب یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل 101221010070434 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان مردانه تولید شرکت پاتن جامه می باشد. جنس شلوار 65 درصد کتان / 35 درصد پلی استر مدل شلوار راسته می باشد. مناسب استفاده روزمره و مهمانی. اندازه شلوار های پاتن جامه بر اساس اینچ می باشد. خواهشمند است جهت اطلاع از اندازه دقیق کالا به جدول اندازه در آخرین عکس آلبوم تصاویر دقت فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه صدرا مدل BN کد R-40421 رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن دخترانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

شلوار مردانه صدرا یکی از برترین ها و بهترین ها در طراحی و دوخت بوده و با تنوع بسیار در طراحی و رنگ بین مصرف کنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.دوختی یکنواخت و درشت با نخی محکم و زیبا باعث شده خطوطی خاص در کناره های محصول خودنمایی کرده و این خود بر زیبایی کار افزوده است. دو جیب کار شده بصورت رو کار بوده و این امر راحتی استفاده از این شلوار را بیشتر از پیش فراهم کرده است،همچنین فرم این شلوار به صورت راسته و دم پا ساده می باشد؛ برند صدرا همواره می کوشد شلوارهایی برای سلایق متفاوت تولید کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل 101221010033539 رنگ سرمه ای تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان مردانه تولید شرکت پاتن جامه می باشد. جنس شلوار 97 درصد پنبه 3 درصد لاکرا (کش) می باشد. جنس پارچه نسبتاً ضخیم می باشد. شلوار راسته و مدل فیگارو پاتن جامه می باشد. جدول اندازه در آلبوم تصاویر قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل 101321010147846 کمر کشی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان کمر کش مردانه تولید شرکت پاتن جامه می باشد. جنس شلوار کتان - 65 درصد پلی استر / 35 درصد پنبه می باشد. پارچه نسبتاً براق. مناسب استفاده روزمره و ورزشی. جدول اندازه در آلبوم تصاویر قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل 123221010161579 فیگارو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان مردانه مدل فیگارو تولید پاتن جامه می باشد. جسن شلوار 97 درصد کتان / 3 درصد لاکرا می باشد. پارچه با رنگرزی خمی با ثبات نوری بسیار بالا می باشد. پارچه براش خورده زیر دست بسیار نرم و دارای مقدار کمی کش است.استایل شلوار راسته (فیگارو پاتن جامه) می باشد/ جدول اندازه در آلبوم تصاویر قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه دیورسو مدل کجرا کتان رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه کتان کجرا میباشد . نوع دوخت صنعتی است و قواره کار آزاد کلاسیک است . دارای پارچه ای سبک و خنک میباشد . مورد استفاده روزانه ، اداری ، رسمی ، مهمانی و اسپرت است . مناسب برای چهار فصل است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه اچ اند ام مدل 01915 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار مردانه اچ اند ام یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات سال 2022 می باشد. از اصلی ترین دلایل محبوبیت این شلوار امکان استفاده در مهمانی ها و روزمره و دانشگاه و همینطور مکان های اداری و رسمی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل فیگارو 123221010142546رنگ قهوه ای تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان مردانه تولید پاتن جامه می باشد. جنس پارچه 97 درصد کتان (پنبه) - 3 درصد لاکرا (کش) می باشد. شلوار کتان با مقدار کش پایین مدل فیگارو پاتن جامه (استایل راسته) می باشد. اندازه فاق و دمپا متوسط می باشد. جهت اطلاع از اندازه دقیق شلوار به جدول سایز در آلبوم تصاویر مراجعه فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا