مد و پوشاک

نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کمربند مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از اجزای لباس آقایان کمربند مردانه است. از کمربند­های مردانه ضمن حفظ ثبات شلوار، برای داشتن ظاهری شیک و زیبا نیز استفاده می­ شود. بنابراین اگر کمربند خود را به درستی انتخاب کنید نشان دهنده این است که شما به عنوان یک آقا نحوه صحیح پوشش‌تان را بلد هستید. اما اشتباه در ست کردن کمربند نشان می‌دهد که شما هنوز نیاز به آموزش در این زمینه دارید. خوشبختانه اصول اولیه‌ی استفاده درست از کمربند بسیار ساده است. سایر اصول مطابق سلیقه شخصی می‌تواند تغییر کند و در واقع فضای زیادی برای اعمال سلیقه شخصی در آن وجود دارد. کمربند­های مردانه انواع مختلفی دارند و شما می­توانید بسته به سلیقه­ ی خود یک کمربند مردانه با طرح و رنگ خاص خود انتخاب کنید. در ادامه با مقاله راهنمای خرید کمربند مردانه همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

کمربند چیست؟

کمربند از یک تسمه یا نوار باریک و انعطاف پذیر ساخته می شود. جنس کمربند معمولا از چرم، پلاستیک و لاستیک می باشد که به دور کمر بسته می شود. وظیفه اصلی کمربند نگه داشتن شلوار و سایر لباس ها به دور کمر است. اگر به تاریخ مراجعه کنیم قدمت استفاده از کمربند به عصر برنز برمی گردد. البته شکل ظاهری کمربند در دوره های مختلف تاریخی دچار تغییراتی شده اما به طور کلی همه از یک اصل پیروی می کنند.

انواع کمربند مردانه

کمربندهای راحتی و روزمره

نکته مثبت در مورد این کمربندها این است که تنوع مدل بالایی دارند و در انواع مختلف چرم، سنگ دوزی شده، گلدوزی شده، بافتنی و … موجود هستند. بنابراین هر نوع تیپ و سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک کمربند دلخواه از این میان برای خود پیدا کنید. اما سعی کنید مدل‌های ساده‌تر را انتخاب کنید تا در ترکیب و ست کردن آن با لباس‌ها دچار مشکل نشوید. این مدل کمربند از نظر رنگبندی محدودیتی ندارد و شما هر رنگی را می‌توانید برای آن انتخاب کنید و حتی می‌توانید آن را در رنگ متضاد با لباس‌های خود هم در نظر بگیرید. یکی از محبوب‌ترین انواع کمربند روزمره و راحتی کمربند بافتنی است که از بافته شدن چندین رشته چرم تشکیل می‌شود، این نوع کمربند تنها برای فصل تابستان مناسب است و با شلوار تابستانی  تیشرت ترکیب زیبایی به وجود می‌آورد و برای تنوع هم که شده بهتر است یک عدد از این کمربندها را در کمد لباس خود داشته باشید.

کمربندهای رسمی

هر مردی حداقل به یک عدد کمربند رسمی در کمد لباس‌های خود نیاز دارد. پس اگر برای لباس رسمی خود دنبال کمربند هستید بهتر است این کمربند را از جنس چرم ظریف و باکیفیت و در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و یا رنگ‌های خنثای دیگری که با کفش و شلوار شما هماهنگ باشد انتخاب کنید. از انتخاب مدل‌های طرح‌دار و غیرساده با سگک‌های بزرگ و مشخص اجتناب کنید. چون این مدل‌ها با لباس‌های رسمی همخوانی و هماهنگی ندارند. این که کت و شلوار خود را با کمربند بپوشید یا نپوشید به سلیقه خودتان بستگی دارد، اما کمربندی که برای کت و شلوار انتخاب می‌کنید باید از نظر رنگ، جنس و سایز کاملا مناسب تیپ رسمی باشد.

نکات مهم هنگام خرید کمربند مردانه

جنس و رنگ کمربند: خوشبختانه امروزه تولید کنندگان زیادی در بازار پر تقاضای کمربندها وارد شده اند و توانسته اند با بهره گیری از انواع مختلف چرم ها نظیر چرم گاوی موفق به تولید طیف گسترده ای از کمربندهای رنگی در کنار دیگر کمربندهای پارچه ای و یا بافته شده شوند. استفاده از کمربند چرم معمولا باید در تیپ های رسمی صورت گیرد و با جنس و رنگ کفشی که آن را به پا کرده اید نیز در تناسب متقابلی باشد؛ مثلا چنانچه شما از یک کفش چرم براق و یا مات مشکی استفاده می کنید باید برای داشتن یک تیپ مناسب از کمربند چرمی مشکی رنگ براق و یا مات نیز در کنار آن استفاده نمایید. ناگفته نماند که انتخاب و خرید کمربند‌مردانه در حالت های فانتزی و غیر رسمی بسیار متنوع و راحت تر می باشد.

اندازه کمربند: پیشنهاد می کنیم پیش از خرید یک کمربند مردانه، حتما اندازه دور کمرتان را داشته باشید تا در این صورت موفق به خرید یک کمربند مردانه متناسب با سایر کمرتان شوید. برای این منظور بهتر است همیشه سایز و اندازه کمربند خود را ۲ تا ۳ سایز بزرگتر از دور کمرتان در نظر بگیرید. ناگفته نماند اندازه کمربندی مناسب است که بعد از بسته شدن به دور کمر،‌ تنها به اندازه نصف فاصله گیره کمربندهای دوخته شده بر روی شلوار از آن باقی مانده باشد.

سگک کمربند مردانه: قطعا تاکنون با کمی گشت و گذار در بازارهای ایران با کلی کمربند مواجه شده اید که از سگک های بسیار بزرگ و فانتزی برخوردار بوده اند. استفاده از این نوع کمربندهای سگک بزرگ تنها برای تیپ های غیر رسمی است و چنانچه شما برای محیط های رسمی به دنبال یک کمربند مردانه مناسب می گردید، بایستی حتما آن کمربند از سگکی کوچک و رنگی متناسب با سایر فلزاتی که در نوع پوشش خودتان استفاده کرده اید، برخوردار باشد. مثلا اگر از گیره کراوات و یا دکمه سردست طلایی رنگ در ظاهر خود استفاده می کنید، باید سگک کمربند شما هم طلایی رنگ باشد نه نقره ای و یا برنزی! البته رعایت این مورد در تیپ و استایل های غیر رسمی و فانتزی کاملا اختیاری است.

قیمت کمربند مردانه: قیمت کمربندهای مردانه بیشتر با توجه به جنس و برندی که معمولا خیلی هم دیده نمی شود، برآورد می شود. در بین تمام کمربندهای پارچه، بافتی و همچنین چرمی، کمربندهای چرمی از قیمت های به مراتب بیشتری برخوردار هستند که ارزش پولی آن ها نیز با توجه به نوع چرم مصنوعی و یا طبیعی شان مشخص می شود.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کمربند مردانه

نحوه نگهداری از کمربند مردانه

  • برای شستن کمربندهای بافته شده و پارچه ای خود مطابق با دستورالعمل مناسب با جنس کمربندتان اقدام نمایید.
    هیچ‌گاه کمربندهای چرم طبیعی و مصنوعی خود را با مواد شوینده شیمیایی مورد شستشو و تمیزی قرار ندهید. زیرا باعث صدمه زدن به ساختار اصلی آن ها می شود.
  • چنانچه نیاز به ایجاد سوراخی بر روی کمربند جهت بستن هرچه بهتر آن داشتید، از تجهیزاتی استفاده کنید که نوک تیز باشند و صدمه ای به ناحیه پیرامون سوراخ ایجاد شده بر روی کمربند مردانه شما نمی زنند.
  • در هنگام قیچی کردن کمربند برای کوتاه کردن آن از یک قیچی با لبه های تیز و بُران استفاده کنید تا لبه های کمربند ریش ریش نشود.
  • به هنگام بستن کمربند، بیش از اندازه سر آن را برای جلو آمدن سوراخ نکشید و به آرامی نیز آن را از دور کمرتان باز نمایید.
  • و … .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سارافون زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کمربند مردانه گفته شد، می توانید کمربند مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کمربند مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ساسبند مردانه سی اچ ار کد MH090BRDRIL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساس بند دکمه ای یکی از خاص ترین اکسسوریهای مردانه برای استایلهای کلاسیک میباشد.و دوره استفاده از آن به اوخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ میلادی برمیگردد.این محصول بهترین انتخاب برای کسانی است که استایل و تیپ کلاسیک را میپسندند. این محصول که چند قابلیت مختلف را در یک پکیج برای شما فراهم میکند، با عنوان کیت ساسبند شناخته میشود که این قابلیت را دارد که نوع اتصال به شلوار را با سلیقه خودتان مشخص کنید.یراق آلات این کار ۳ نوع اتصال دکمه ای ، گیره فلزی، و قلاب بصورت جداگانه و ترکیبی برای شما فراهم میکند‌.دکمه های این ساس بند بصورت پین و قزن میباشد که امکان جابجایی بر روی شلوارهای مختلف را فراهم می کند. استفاده از چرم ضخیم و دوخت درشت باعث ظاهری کلاسیک برای این محصول میباشد که اگر با کراوات و یا پاپیون ست شود استایل شمارا کامل میکند. بر خلاف اکثر محصولات مشابه برای نصب دکمه های این ساسبند نیازی به نخ و سوزن و یا پرچ کردن دکمه بر روی شلوار نیست ساسبند دارای پین سوزنی و قفل گوشواره ای میباشد که امکان جایجایی و نصب آسان بر روی انواع شلوار را برای شما میسر میکند. از مشکلات ساسبند دکمه ای به علت نصب ثابت دکمه بر روی شلوار محدود کردن شما به استفاده از یک مدل شلوار میباشد، که در این محصول این نقیصه برطرف شده و شما به سهولت امکان جابجایی دکمها را بروی انواع شلوارها میدهد. در کنار این یراق آلات دو عدد دکمه سر آستین یا دکمه سردست جهت ست کردن با ساس بند وجود دارد. توصیه میشود برای استفاده در محافل رسمی و خاص ان را با اتصال دکمه استفاده کنید و اگر تمایل به استفاده بصورت روزمره دارید میتوانید از اتصالات گیره یا قلاب استفاده کنید. این کیت ساس بند تمام نیازهای شما را با توجه به نوع سلیقه و پوششتان میسر میکند. نکته بسیار مهم‌در استفاده از ساس بند عدم استفاده از کمربند میباشد.استفاده از این دو بصورت همزمان یکی از اشتباهات رایج برخیی افراد میباشد که باید به آن توجه کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه طرح katus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از محصولات پر طرفدار میباشد که به دلیل طرح و جنس آن مورد استقبال قرار می گیردچرم استفاده شده در آن از چرم مصنوعی درجه 1 می باشد که دلیل ماندگاری و کیفیت محصول است و شایان به ذکر است که چرم نرم و قابل انعطاقی بوده و سبک است 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه مدل T1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول تهیه شده از چرم طبیعی میباشد .استفاده از قلاب با کیفیت آبکاری خوب این اطمینان را میدهد که رنگ پردیدگی در فلاب صورت نگیرد پهنای کمربند 3.5 میباشد و مناسب برای استفاده در کت و شلور و همچنین انواع شلوار های پارچه ای و کتان میباشد. همچنین این محصول در بسته بندی ارائه میشود که میتوان به عنوان هدیه به عزیزان که دوستشان داریم داده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه چرم بارثاوا کد 3102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نوآوری و تنوع در طراحی و تمام چرم بودن از ویژگی های بارز محصولات چرم بارثاوا است. اگر به دنبال یک هدیه شیک و متفاوت هستند که ضمن حفظ زیبایی و اصالت از طراحی منحصربه‌فرد هم بهره‌ برده باشد، «محصولات چرم طبیعی بارثاوا » را می‌توانید مدنظر خود قرار دهید. کمربند 1304چرم طبیعی بارثاوا دورو می باشد که یکرو چرم طبیعی فولوتر گاوی به رنگ مشکی است و یکرو چرم طبیعی گاوی هورس طوسی است با دوسگگ که چرم متصل به هرکدام به رنگ یکروی کار می باشد و می توان با اکسسوری های مختلف ست کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساسبند مردانه مدل SP3002LSwt خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ساسبندهای کش سفید با عرض 3 سانت با پیراهن مردانه ترکیبی است که کمتر در مجالس دیده می شود. از این رو شما می توانید پیشرو بوده و زیبایی پوشش و ترکیب بندی زیبای لباس خود را به رخ دیگران بکشید. این ترکیب کمی رسمی بودن شما کمک می کند و تلفیقی از تیپ های رسمی و اسپرت می باشد. از این ترکیب می توانید در عکاسی های مادلینگ خود در عروسی ها و مراسم های ویژه بهره ببرید. ساسبند و یا بند شلوار یکی از خاص ترین و درعین حال قدیمی ترین اکسسوری پوشاک می باشد.  ساسبند های خود را در دو نوع کش بافت و پارچه ای تولید شده که به تمام نیازهای بازار داخلی پاسخ میدهد. کسانی که به دنبال زیبایی و ایجاد وجه تمایز نسبت سایرین می باشند از ساسبند های پارچه ای که اغلب با پاپیون هم رنگ آن ست می شود استفاده می کنند. کسانی هم هستند که علاوه بر زیبایی به دنبال ایجاد ایستایی مناسب شلوار بر روی بدن خود می باشند که در این حالت از ساسبند های با جنس کش استفاده می نمایند. افراد با هیکل بزرگتر و وزن بالا ساسبند های 3 سانت را جهت زیبایی بیشتر استفاده می نمایند. وجود گیره های تنظیم شونده این امکان را به مشتری میدهد که با هر قد و سایزی بتوانند از محصول فوق استفاده نمایند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساسبند مردانه سی اچ آر کد M060BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساسبند یا همان بند شلوار نوار های کشی یا چرمی است که از روی شانه ها رد می شوند و به کمک گیره یا دکمه به شلوار وصل می شوند. تاریخ ساسبند به اوایل قرن نوزده بر می گردد. استفاده از ساسبند به همراه پاپیون و یا کراوات می تواند به استایل شما حالت کلاسیک و خاصی دهد. اکثر ساسبند ها در دو نوع باریک و پهن می باشند که هر چقدر پهنای ساسبند کمتر باشد، ظاهر اسپرت تری به شما می دهد. برای انتخاب ساسبند به این نکته توجه داشته باشید«استایل اسپرت ساسبند های 1 تا 2 سانتی متری و برای استایل های رسمی و کلاسیک ساسبند های 2.5 تا 3.5 سانتی متری استفاده می کنند» برند سی اچ آر بزرگترین توزیع کننده ساسبند با بهترین کیفیت و طرح ها در ایران می باشد که بیش از 130 مدل انواع ساسبند و پاپیون و کراوات و انواع اکسسوری مردانه تولید می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه مدل KD-102005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمربند از جمله کلیدی‌ترین اکسسوری‌های مردانه است. این اکسوری مهم در تقسیم بندی هیکل شما بسیار موثر است،اگر بدرستی انتخاب نشود تفاوت و زیبایی بین پیراهن و شلوار و حتی کت شما نمایان نخواهد شد.سکگ این کمربند،کلیپس میخی است که تا 11 سانتی‌متر قابل تغییر سایز است. برای طول عمر کمربند بهتر است، آن‌را بصورت عمودی آویزان کرد. این کمربند هم برای استفاده رسمی و روزمره قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه چرم آرمان مدل 201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمربند 3.5 زبانه دار تولید شده از چرم طبیعی درجه یک می باشد . در سایز بندی و رنگ بندی متنوع همراه با جعبه فانتزی بسیار شیک عرضه می گردد . مورد استفاده هدایا و کادوهای تبلیغاتی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نگهدارنده پیراهن مردانه سی اچ آر کد HW095BUD بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هولدر ( نگهدارنده پیراهن ) کالاییست که هر شخص شیک پوش باید در کمد لباس خود داشته باشد. این کالا شامل 2 عدد نوار کشی با گیره های ظریف است که هر کدام به صورت جداگانه به دور ران پا به صورت کمربندی فیکس میشود و گیره های آن به پایین پیراهن بسته میشود. این کالا باعث میشود در طول فعالیت های روزانه اعم از نشستن برخاستن پیاده روی کردن و ... پیراهن شما به صورت کاملا مرتب در جای خود ثابت بماند. در تولید این کالا از نخ پنبه ای استفاده شده که هیچ آزاری برای شما پوست شما ندارد. همچنین بند و گیره های این کار بسیار ظریف است و در زیر شلوار به صورت کامل مخفی میشود. این کالا قابل استفاده برای آقایان و خانم ها میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساسبند نگهدارنده پیراهن مردانه سی اچ آر کد HE096 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هولدر ( نگهدارنده پیراهن ) کالاییست که هر شخص شیک پوش باید در کمد لباس خود داشته باشد. این کالا شامل 2 عدد نوار کشی با گیره های ظریف است که هر کدام به صورت جداگانه به دور ران پا به صورت کمربندی فیکس میشود و گیره های آن به پایین پیراهن بسته میشود. این کالا باعث میشود در طول فعالیت های روزانه اعم از نشستن برخاستن پیاده روی کردن و ... پیراهن شما به صورت کاملا مرتب در جای خود ثابت بماند. در تولید این کالا از نخ پنبه ای استفاده شده که هیچ آزاری برای شما پوست شما ندارد. همچنین بند و گیره های این کار بسیار ظریف است و در زیر شلوار به صورت کامل مخفی میشود. این کالا قابل استفاده برای آقایان و خانم ها میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه چرم کی تی مدل چرم طبیعی کد 125BR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به اینکه خرید آنلاین شرایط خاص خود را دارد و در این گونه خرید مشتری محصول را از نزدیک ندیده و لمس نمی کند و همچنین با توجه به هزینه های بالای پست محصول و وقت و نیروی کار زیاد درگیر در مراحل مختلف بسته بندی تا ارسال و تحویل به مشتری و در نهایت هدف اصلی مشتری مداری و رضایت حداکثری خریداران عزیز ما برای کمربند های مختلف درجه کیفیت و کاربردی تعیین کرده ایم که کمک قابل توجهی به شما در خرید میکند . در نظر داشته باشید که این تفکیک کیفیت بر اساس بازخورد گرفته شده از خریدهای مشتریان بوده و تنها برای آگاهی هر چه بیشتر شما آن را قرار داده ایم درجه بندی ها چرم طبیعی در 4 دسته VIP و 5 ستاره 4 ستاره و 3 ستاره و درجه بندی چرم صنعتی نیز در 3 دسته A و AA و AAA در نظر گرفته شده است. مشخصات: جنس کمربند چرم طبیعی میباشد عرض کمربند 3.5 سانتی متر میباشد سگک سوزنی میباشد جنس سگک اعلا میباشد بسته بندی چوبی بسیار خاص مناسب برای هدیه میباشد درجه کیفیت VIP میباشد  

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
و اما چگونه می توانید چرم طبیعی را از چرم صنعتی تشخیص دهید اولین ، ساده ترین و آشکار ترین راه قیمت محصول است چرم طبیعی قیمت بالایی دارید در صورتی که چرم صنعتی را گاها با قیمت هایی حتی کمتر از قیمت پست محصول میشود تهیه کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه مدل ریلی چرم طبیعی NU277BR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به اینکه خرید آنلاین شرایط خاص خود را دارد و در این گونه خرید مشتری محصول را از نزدیک ندیده و لمس نمی کند و همچنین با توجه به هزینه های بالای پست محصول و وقت و نیروی کار زیاد درگیر در مراحل مختلف بسته بندی تا ارسال و تحویل به مشتری و در نهایت هدف اصلی مشتری مداری و رضایت حداکثری خریداران عزیز ما برای کمربند های مختلف درجه کیفیت و کاربردی تعیین کرده ایم که کمک قابل توجهی به شما در خرید میکند . در نظر داشته باشید که این تفکیک کیفیت بر اساس بازخورد گرفته شده از خریدهای مشتریان بوده و تنها برای آگاهی هر چه بیشتر شما آن را قرار داده ایم درجه بندی ها چرم طبیعی در 4 دسته VIP و 5 ستاره 4 ستاره و 3 ستاره و درجه بندی چرم صنعتی نیز در 3 دسته A و AA و AAA در نظر گرفته شده است. و اما چگونه می توانید چرم طبیعی را از چرم صنعتی تشخیص دهید اولین ، ساده ترین و آشکار ترین راه قیمت محصول است چرم طبیعی قیمت بالایی دارید در صورتی که چرم صنعتی را گاها با قیمت هایی حتی کمتر از قیمت پست محصول میشود تهیه کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمربند مردانه چرم عطارد مدل B15 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمربند برند رسمی چرم عطارد به رنگ مشکی با عرض 3.5 سانتی‌متر برای انواع شلوار مناسب است. این کمربند از سه لایه که شامل رویه تمام چرم طبیعی گاوی به رنگ مشکی ، لاستیک میانی کمربند جهت آهار دار شدن آن و لایه پشتی کمربند تشکیل شده است. همچنین نکته بسیار مهم در این کمربند امکان کوتاه کردن آن است، پیچ خاصی در زیر کمربند تعبیه شده است که با باز کردن آن قسمت اصلی کمربند جدا می‌شود سپس می‌توانید آن را به اندازه مورد نظر کوتاه کنید و پیچ را ببینید تا کاملاً سایز شما شود. این محصول در بسته بندی اختصاصی برند چرم عطارد به صورت وکیوم شده برای شما ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تسمه کمربند مردانه کی تی مدل چرم صنعتی کد IN302BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تسمه چرم صنعتی چرم کی تی مناسب برای سگک های پلاکی و قلابدار هستند توجه فرمایید که این تسمه مناسب کمربند های ریلی نمی باشد پس لطفا قبل از خرید دقت لازم را داشته باشید.عرض تسمه 3.3 الی 3.5 سانتی متر بوده و سگک مورد نیاز باید 3.5 یا کمی بیشتر عرض داشته باشد. در صورت بلند بودن تسمه به راحتی می توانید از قسمتی که به سگک متصل میشود به میزان لازم تسمه را کوتاه کنید . ترجیحا از اضافه کردن سوراخ خورد داری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تسمه کمربند مردانه کی تی مدل ریلی چرم کد NUST311BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تسمه گاومیش چرم طبیعی چرم کی تی مناسب برای سگک های ریلی هستند توجه فرمایید که این تسمه مناسب سگک های پلاکی و قلاب دار نمی باشد پس لطفا قبل از خرید دقت لازم را داشته باشید. جنس تسمه از پوست گاومیش است که یکی از ضخیم ترین پوست ها مورد استفاده برای کمربند است و از آنجا که این چرم بسیار ضخیم و محکم است احتیاج به 2 لایه کردن و یا دوخت نیست و به تنهایی قابل استفاده است .تسمه های تک لایه ضخیم از با دوام ترین نوع تسمه های مورد استفاده برای کمربند می باشند .عرض تسمه 3.3 الی 3.5 سانتی متر بوده و سگک مورد نیاز باید 3.5 یا کمی بیشتر عرض داشته باشد. در صورت بلند بودن تسمه به راحتی می توانید از قسمتی که به سگک متصل میشود به میزان لازم تسمه را کوتاه کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سگک کمربند مردانه کی تی مدل ریلی BU331BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لطفا دقت فرمایید سگک مدل ریلی می باشد و فقط برای تسمه های ریلی قابل استفاده است و برای تسمه های سوراخ دار قابل استفاده نیست لطفا در هنگام خرید به این نکته توجه فرمایید که بعد از خرید به مشکل برخورد نکنید .سگک از نوع اعلا و از جنس الیاژ زینک بوده و برای تسمه های صنعتی و طبیعی قابل استفاده است .عرض تسمه مورد نیاز 3.3 سانتی متر الی 3.5 سانتی متر می باشد. جنس سگک در واقع از آلیاژ زینک می باشد که به علت وجود نداشتن در گزینه های دیجی کالا کروم انتخاب شده است .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا