نکات مهم خرید عطر مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عطر مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در بازار متنوعِ امروز، انتخاب اکثر کالاها چندان کار راحتی نیست، به‌ویژه اگر این کار با انتخاب و خرید عطر یا اُدکلن گره خورده باشد. به طور کلی جدا از دانش و اطلاعات لازم در مورد رایحه‌های متنوع و نت‌های آن‌ها، انتخاب عطر یا اُدکلن از تمایل درونی شما سرچشمه می‌گیرد، چراکه نوع عطر شما نه تنها تمثیلی از شخصیت را می‌سازد بلکه تأثیری ماندگار هم از شما به جای می‌گذارد. با توجه به همین توضیحات هم در این نوشتار از سری راهنماهای خرید نکته خرید، به سراغ انواع عطر و ادکلن می‌رویم و هر آنچه در انتخاب و خرید عطر مردانه خوشبو نیاز است را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع عطر بر اساس گروه بویایی

انتخاب عطر و ادکلن یکی از سخت ترین انتخاب ها برای هر فردی است.یکی از بهترین راه ها برای خرید عطر و ادکلن با کیفیت و اصل و با ماندگاری بالا آشنایی با انواع عطر ها است.

اینها دسته بندی های اصلی هستند، مطلبی که شاید جز در عطر فروشی های حرفه ای تا به حال به در کمتر جایی شنیده باشید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از فروشنده ها هم این دسته بندی ها رو نمی شناسند.

نکته: عطرها بر اساس غلظت به دسته‌های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرایش تقسیم بندی می شوند.

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه

کیفیت محصول: اولین نکته در هنگام خرید عطر‌مردانه توجه به کیفیت اصل و اورجینال بودن آن است؛ زیرا امروزه با توجه به حضور برندهای مختلف تولید کننده عطر در بازار جهانی، بسیاری از سودجویان به سراغ رایحه ها و عطرهای پر فروش آنان رفته و توانسته اند با ظاهری یکسان اما کیفیتی به مراتب پایین تر مشابه آن چه اصل و غیر تقلبی می باشد را در قالب عطرهایی فِیک و غیر اصل وارد بازار کنند و بفروش برسانند. بهترین راه برای دستیابی به عطرهای اصل و غیر تقلبی خرید از فروشگاه های معتبر و پرهیز از خرید عطرهای ارزان قیمت با بسته بندی غیر استاندارد است.

انتخاب رایحه ای مناسب: دومین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید عطر‌مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب رایحه ای مناسب با ذائقه بویایی شما و همچنین توجه به مواد به کار رفته در ساختار این نوع از خوشبو کننده های مخصوص آقایان است. لازم به ذکر است در انتخاب یک رایحه مناسب باید جوانب زیادی از جمله رنگ پوست، طبع مزاجی، فصل طبیعتی که در آن هستید و غیره را در نظر گرفت.

انتخاب نوع: از دیگر نکات مهم در هنگام خرید یک عطر مردانه توجه به نوع آنان می باشد که ما در قسمت قبلی همین مطلب به توضیح مختصر اما کاملا مفیدی از تمام زیرشاخه های خوشبو کننده عطرها صحبت کرده ایم.

توجه به موقعیت مکانی: مورد بعدی که باید به هنگام خرید عطری مردانه به آن توجه کنید، موقعیت مکانی است که قرار است خود را برای حضور در آن خوشبو کنید. برای این منظور توجه داشته باشید که همواره بهتر است عطر و ادکلن محل کار شما با عطر و ادکلنی که برای مهمانی های دورهمی و یا رسمی از آن استفاده می کنید، متفاوت باشد؛ مثلا همیشه سعی کنید در محیط های اداری و یا کاری از عطرهای ملایم استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ زدن عطرهای تلخ، گرم و همچنین تند نروید.

تناسب با سن و سال: فاکتور مهم بعدی که خیلی در انتخاب یک عطر مردانه مناسب تاثیر گذار است، توجه به سن و سال شخصی است که می خواهد از یک عطر استفاده نماید. معمولا اغلب تولید کنندگان عطرها بر روی جعبه محصولات خود از شرایط سنی مصرف کنندگان یاد می کند که همین امر می تواند در خرید این قبیل از محصولات خوشبو کننده بسیار حائز اهمیت باشد. اما در کل بد نیست شما خریداران عزیز بدانید که عطرهای ملایم و شیرین برای سنین پایین و عطرهای تند و تلخ بیشتر مناسب استفاده مردانی بزرگسال می باشد.

مناسب با نوع پوست: بطور کلی ما دو نوع پوست انسانی داریم که یکی پوست های چرب و مرطوب بحساب می آیند و دیگری پوست های نوع خشک هستند. دارندگان پوست های چرب و مرطوب بهتر است همواره به سراغ خرید عطرهای ملایم با رایحه هایی شیرین و میوه ای بروند و دارندگان پوست های خشک نیز سعی کنند از عطرهایی استفاده کنند که دارای کمترین میزان الکل طبیعی در ساختار خود می باشند؛ بهترین گزینه برای آن ها استفاده از پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها می باشد.

صبور بودن: از دیگر نکات فوق العاده مهم و حیاتی در خرید لااقل یک عطر مردانه باکیفیت و مناسب، داشتن صبر و حوصله کافی می باشد که سبب می شود شما بتوانید به بهترین محصول خوشبو کننده برای خود و یا دوستانتان دست پیدا نمایید. یادتان باشد برای خرید یک عطر بیشتر از سه و یا چهار نوع رایحه مختلف را بو نکنید و و در بین بویایی هر یک از رایحه های آن ها نیز حتما دانه های قهوه را جهت خالی نمودن حس بویایی خود استشمام نمایید.

قیمت عطر مردانه: قیمت عطر مردانه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که مهمترین آن، اصل بودن کیفیت نهایی این قبیل از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. با ذکر تمامی نکات آورده شده در این مطلب، حال این شما هستید که باید متناسب با ذائقه بویایی و همچنین نوع تیپ و استایل تان به سراغ خرید عطری مناسب با میزان بودجه خود بروید.

نحوه افزایش ماندگاری عطر

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید عطر مردانه گفته شد، می توانید عطر و ادکلن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عطر و ادکلن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی هر چیز، می‌تواند یکی از بخش‌های مهم نمود آن باشد. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما درمقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر یکی از روش‌هایی که حس خوبی را به اطرافیان‌ منتقل می‌کند، خوش‌بو بودن است و به این منظور می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد. بوی این عطر که به زبان عامیانه ادکلن اونتوس،همین مکانیزم را دارد. شیشه‌ی زیبای این عطر به‌تنهایی برای تزیین میز شما کافی است. اونتوس همچنین برای کادو دادن به کسانی که دوستشان دارید، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. به محض اسپری، در نت های آغازین رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. با وجود این مخلوط سه‌گانه، شیرینی و گرمای هم‌زمان را خواهید داشت. کم‌کم و با گذشت مدتی نه‌چندان طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم آرتمیوس پاریس مدل مارزیو مشابه مون بلان لجند میباشد . مبدا این برند امارات و طبعی خنک و رایحه ای معطر تند دارد . نت های اولیه شامل اسطوخودوس .آناناس . ترنج . لیمو و نت های میانی سیب قرمز . میوه های خشک شده . خزه بلوط . شمعدانی . دانه تونکا . رز و نت های پایه دانه تونکا . چوب صندل می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ادکلن با ترکیبی از نت‌های آغازین پتی گرین، نارنگی و پرتقال ماندارین، احساس تازگی و شادابی را به شما القا می‌کند. با ورود به نت‌های میانی گل پنبه، اسطوخودوس و جلبک دریایی، شما به عمقی از دریاها و اقیانوس‌ها کشیده می‌شوید. این نت‌ها با عطری ملایم و دلنشین، حس آرامش و ثبات را به ادکلن اضافه می‌کنند. در نهایت، با نت‌های پایانی کهربا، مریم گلی، پاتچولی، نت‌های چوبی و سرو ویرجینیا، این سفر به یک پایان دلپذیر و دلنشین می‌رسد. این نت‌ها با حس دلپذیر و دلنشینی که به ادکلن می‌بخشند، شما را به یک تجربه حسی کامل و شگفت‌انگیز در دنیای دریا دعوت می‌کنند. به‌طور کلی، ادکلن “ایسلند” با ترکیبی از نت‌های مرکباتی، جلبک دریایی و عطرهای چوبی، یک تجربهٔ حسی غنی و منحصر به فرد را به شما هدیه می‌دهد، که در افق آن عطرهای اقیانوسی و دریایی آرامش و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عطر با نت آغازی خود، یعنی بهار نارنج، لیمو و شکوفه پرتقال، شروعی پرطراوت و جان‌بخش را تضمین می‌کند، درست مانند نسیمی ملایم در روزهای بهاری که روح را نوازش می‌دهد. پس از لذت بردن از این طراوت اولیه، نت میانی با ترکیباتی مثل رزماری، جوز، گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی و هل، شما را به سفری در دل طبیعت دعوت می‌کند. این ترکیبات گیاهی و ادویه‌جات با دقت انتخاب شده‌اند تا حسی از آرامش و تعادل را ایجاد کنند، در حالی که بر جذابیت کلی عطر می‌افزایند. نت پایانی، با هسته میوه، حبوبات تونکا، چوب ساج و خس خس، این مجموعه را به پایانی قدرتمند و ماندگار می‌رساند. این نت‌ها با هم ترکیب شده و لایه‌ای عمیق و جذاب به عطر می‌افزایند که ساعات طولانی پس از استفاده، همچنان حسی گرم و دلپذیر را حفظ می‌کند. ادکلن شرکتی “میلانو”، با ترکیبی متنوع از نت‌ها، نه تنها یک عطر است بلکه تجربه‌ای است که شما را از طراوت بهار تا عمق جنگل‌های انبوه همراهی می‌کند. این عطر برای آقایانی که به دنبال تفاوت و جذابیت هستند، انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از عطرهای زنانه‌ای که برای استفاده در روزها و شب‌های بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود «Blanche Immortelle» نام دارد. این پرفیوم غلیظ را شرکت آمریکایی «آتلیه کلون» (Atelier Cologne) طراحی و تولید می‌کند. عطر موردبحث حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد. با داشتن یک عطر 100 میلی‌لیتری تا مدت‌ها به عطر جدید احتیاج نخواهید داشت. Blanche Immortelle محصول سال 2014 است و از زمان معرفی تا امروز فروش و محبوبیت زیادی داشته و دارد. بوی شرقی و گلی این عطر انرژی مثبت و هیجان را در طول روزهای کاری و پرمشغله به شما هدیه می‌کند. با اسپری‌کردن Blanche Immortelle روی پوست و محل نبضتان بوی میموسا، نارنج و پرتقال ماندارین در فضای اطراف پخش می‌شود. بوی شیرین این نت‌ها شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل پایا، یاسمین و رز ترکی ساخته‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های گلی انرژی مثبت بیشتری را احساس خواهید کرد. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. گیاه پاتچولی، چوب صندل استرالیایی و علف وتیور عناصر سازنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این نت‌های چوبی تمرکز و تعادل روحی و جسمی بالایی را در شما ایجاد می‌کنند. بطری این عطر در همان پلتفرم آشنای عطرهای آتلیه کلون ساخته شده است. این بطری به‌راحتی در دست بانوان جا می‌شود. روی بطری در یک کادر قرمزرنگ نام این عطر و نشان تجاری آتلیه کلون را مشاهده می‌کنید. درپوش استوانه‌ای این عطر به‌خوبی روی سر آن سوار شده است. با خرید آتلیه کلون Blanche Immortelle کلکسیون عطرهایتان کامل‌تر می‌شود. این عطر را می‌توانید به بانوانی که دوستشان دارید هدیه بدهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل One Million همواره یکی از محبوب ترین و جذاب ترین محصولات پاکو رابان برای آقایان بوده که تاکنون در مدل ها و حجم های متفاوتی به بازار عرضه شده است. این عطرساز در سال 2020 مدل جدید خود یعنی One Million Parfum را به بازار عرضه کرد که از نظر ماندگاری، کیفیت ساخت و پخش بو نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت فراوانی داشته است. اگر از طرفداران One Million هستید حتما رایحه دل انگیز آن را می شناسید.این عطر طبیعتی گلی، گرم و خوراکی داشته و برای استفاده آقایان در تمام فصول سال پیشنهاد شده است. برای آشنایی بیشتر با نت های این محصول، قسمت مشخصات محصول را ببینید!

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خانه‌ی عطر «لالیک» (Lalique) در سال 2014، یکی از عطرهای برتر مردانه‌اش را طراحی و معرفی کرد. این ادوتویلت، «اوماژ اَلوم وویِجِر» (Hommage a l’homme Voyageur) نام دارد. این لالیک 100 میلی‌لیتری، با حال‌وهوای تند و گرم چوبی‌اش برای شب‌ها و روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. این عطر قوی، به هنگام اسپری شدن، مانند سفر کردن با کشتی روی آب‌های تیره و عمیق اقیانوس اطلس، حس عجیب‌وغریبی را در شما ایجاد می‌کند. بطری Hommage a l’homme Voyageur بر پایه‌ی بطری سری Duncan طراحی و ساخته شده است که از سال 1931 تولید می‌شود. اگر کمی با دقت به بطری Hommage a l’homme Voyageur نگاه کنید، متوجه طراحی ظریف و هوشمندانه‌ی آن خواهید شد. روی شیشه، طرح‌هایی مربعی توجه شما را به خودشان جلب می‌کنند که از مرکز به سمت بیرون آن در حال باز شدن هستند. در مرکز این اشکال هندسی، یک پلاک نقره‌ای‌رنگ قرار گرفته است. روی این پلاک، نام Hommage a l’homme Voyageur و در پایین آن، نشان تجاری لالیک به‌خوبی چاپ شده و دیده می‌شود. در مکعبی بطری با رنگ نقره‌ای‌اش، هارمونی خوبی با پلاک نقره‌ای و شیشه‌ی لاجوردی Hommage a l’homme Voyageur ایجاد کرده است. نکته‌ی قابل‌توجه دیگر درباره‌ی این بطری، جا شدن راحت آن در دست و وزن متوسط آن است. با اولین اسپری از Hommage a l’homme Voyageur روی لباس یا پوست و محل نبضتان، عطر گرم و شیرین هل و نارنج را احساس خواهید کرد. این ترکیب دوگانه، طراوت و شادابی را به همراه هیجان به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور، گیاه پاتچولی و پاپیروس تشکیل شده‌اند. بوی گیاه پاتچولی، با حال‌وهوای تند و شیرین و نزدیک به چوبش وقتی‌که با بوی علف وتیور مخلوط می‌شود، شادی، آرامش و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. با گذشت زمان، شاهد جانشینی نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی خواهید بود. وانیل، عنبر و خزه‌ی اوک‌موس عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. نت‌های پایانی با شیرینی و گرمای خود، توجه اطرافیان را به شما جلب می‌کنند. Hommage a l’homme Voyageur با بوی تند، گرم و شیرینش، برای روزها و شب‌های بهاری، پاییزی و زمستانی توصیه می‌شود. خرید عطر لالیک Hommage a l’homme Voyageur با توجه به قیمت مناسب، حجم 100 میلی‌لیتری، کیفیت و ماندگاری بالا و برند ارزشمندش، خاطره‌ای به‌یاد‌ماندنی را برایتان خواهد ساخت.

تاریخچه لالیک

بیش از یک قرن پیش در سال 1888، برند «لالیک» (Lalique) پایه‌گذاری شد و تا به امروز یکی از نمادهای لوکس در فرانسه به شمار می‌آید. در این متن نگاهی مفصل به زندگی موسس این برند خواهیم داشت. همچنین، به بررسی چگونگی ادامه‌ی مسیر لالیک پس از مرگ او خواهیم پرداخت.  «رنه ژول لالیک» (Rene Jules Lalique) در سال 1860 در کشور فرانسه متولد شد. او که در کالج هنر College Turgot تحصیل می‌کرد، در حالی که 12 سال بیشتر نداشت، پدر خود را از دست داد. پس از این اتفاق، رنه تحصیل درکالج را رها کرد و کارآموزی را نزد یک طلاساز در پاریس شروع کرد. او بعد از ظهرها و پس از ساعت کاری، به کلاس‌های کالجی در لندن می‌رفت. پس از این دوره او به لندن رفت و به ‌عنوان یک هنرمند آزاد برای چند جواهرساز معروف از جمله «کارتیر» (Cartier) و «بوشرون» (Boucheron) کار طراحی جواهر را انجام داد. در این زمان طراحی جواهرات بیشتر بر اساس به کار رفتن سنگ‌های قیمتی در آن ارزش‌گذاری می‌شد. اما رنه این دوران را با استفاده از فرم بدن حیوانات و انسان در طراحی‌های خود پایان داد. او بیشتر به جعبه و طراحی محصولات این‌چنینی توجه داشت و همین اهتمام او به این امر باعث پیشرفت جنبش هنر نو شد. رنه لالیک با همکاری «فرانسوا کوتی» در صنعت عطر و ادوکلن انقلابی مفهومی ایجاد کرد. در آن زمان عطرها در ویال‌های شیشه‌ای ساده‌ای فروخته می‌شدند. به همین دلیل اگر کسی می‌خواست آن را بهتر استفاده و نگه‌داری کند، باید یک شیشه یا ظرف گران‌قیمت را به طور جداگانه تهیه می‌کرد. اینجا بود که لالیک یکی دو مدل از عطرهای کوتی را با برچسب‌ها و شیشه‌ی زیبا طراحی و تولید کرد. رویکرد دیگر و درخشان رنه در این زمینه، راه‌اندازی فرایندی بود که طی آن تولید بطری در مقیاس گسترده همزمان با تولید عطر در شرکت خود انجام می‌شد. نتیجه‌ی این ابتکار و ایده‌ی درخشان، کاهش هزینه‌ی ساخت و تولید عطرهای مقرون به صرفه‌تر بود. این مفهوم تجارت جدید منجر به همکاری لالیک با برندهای معروفی همچون راجر اند گالت، گرلن، مولینارد و نینا ریچی برای طراحی شیشه‌‌ی عطر‌های آن‌ها شد. رنه به این کار بسنده نکرد و قطعات تزیینی و هودهای خلاقانه با معماری خاص خودش را برای کمپانی‌های خودروسازی طراحی کرد. رنه لالیک در سال 1945 درگذشت؛ اما استعداد هنری او به نسل‌های بعدی‌اش منتقل شد. ماری کلود، نوه‌ی لالیک بزرگ که اتفاقا شیشه‌گری و بلور را دنبال می‌کرد، تصمیم به راه‌اندازی خط تولید عطر خود به منظور احیای سنت پدربزرگش گرفت. از سال 1994 تا کنون، نسخه‌های لوکس و محدودی از این برند در هر سال معرفی می‌شود. قدیمی ترین عطر از خانه‌ی عطر لالیک در سال 1931 و جدیدترین آن‌ها در سال 2015 ساخته شده است.

  نت‌های آغازی   گیاه هل که بومی جنوب شرق آسیاست، با بوی تند، گرم و شیرینش، انرژی و هیجان را جایگزین اضطراب، نگرانی و افسردگی می‌کند.

  نارنج از خانواده‌ی مرکبات است. اسانس عطر نارنج، به وسیله‌ی بخار سرد به‌دست می‌آید. این میوه‌ی تلخ و شیرین، در بوی عطرها تفاوت، طراوت و درخشندگی ویژه‌ای ایجاد می‌کند. استشمام بوی نارنج، باعث افزایش نشاط و آرامش می‌شود.

  نت‌های میانی   علف وتیور که با نام گیاه خس‌خس هم شناخته می‌شود، بومی شرق آسیا به ویژه هند، اندونزی و هائیتی است. نت بویایی وتیور به وسیله‌ی تقطیر با آب به دست می‌آید. این نت بیشتر در ترکیب عطرهای شرقی استفاده می‌شود. ایجاد انرژی و تمرکز، از اثرات استشمام بوی علف وتیور هستند.

  گیاه پاتچولی که با نام نعناع هندی هم شناخته می‌شود، از خانواده‌ی گیاه نعناع است. این گیاه بوی شیرین و تندی شبیه به چوب دارد. استشمام بوی پاتچولی ناراحتی، افسردگی و بدخلقی را از فرد دور کرده و جرات و شجاعت ویژه‌ای به او می‌دهد.

  گیاه پاپیروس که از آن کاغذ می‌ساختند، به نوعی نماد مصریان باستان محسوب می‌شود. بوی پاپیروس، باعث آرامش و کم‌ شدن استرس می‌شود.

  نت‌های پایانی   وانیل با بوی شیرین و تندش گرمای ویژه‌ای به ترکیب عطرها اضافه می‌کند. بوی وانیل، برای سیستم عصبی بسیار مفید بوده و باعث کاهش ترس و واهمه و افسردگی می‌شود.

  اوک موس یا خزه‌ی درخت بلوط، در پای درخت بلوط می‌روید. این نت بویایی، بوی جنگل‌های مرطوب و خیس از باران را به ترکیب عطرها اضافه می‌کند.

  عنبر بوی شیرین و گرمی داشته و با جنس صمغی‌اش گرما و تندی را به بوی عطر اضافه می‌کند. گرمای صمغ، انرژی زیادی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در سال 2005، برند محبوب و دوست‌داشتنی «پاکو رابان» (Paco Rabanne) یکی از عطرهای خوب و قوی مردانه‌اش را به بازار معرفی کرد. این ادو تویلت 100 میلی‌لیتری «بلک اکس اس» (Black XS) نام دارد. این عطر تند و گرم با بوی شیرینش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو عطرساز مشهور و کاربلد با نام‌های «اولیویه کرسپ» (Olivier Cresp)  و «روزندو متیو» (Rosendo Mateu) انجام داده‌اند. بطری این عطر بسیار شیک و محکم طراحی شده است. روی بطری نشان Black XS و در پایین آن نشان Paco Rabanne را با رنگ سفید مشاهده می‌کنید. مانند دیگر اعضای خانواده‌ی بلک اکس اس، روی شیشه، طرح یک گل کار شده است. در بطری با رنگ تیره و خطوط زیبایش، به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اولین اسپری از پاکو رابان Black XS روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی مریم گلی و لیمو خواهید شد. این ترکیب شیرین و کمی تند، شادی و انرژی را به‌سرعت به شما منتقل خواهد کرد. پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب هل، دارچین و پرالین تشکیل ‌شده‌اند. این نت‌های گرم و شیرین، هیجان و شادی را در شما بیشتر می‌کنند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از گیاه جادویی پاتچولی، عنبر و چوب رزوود برزیلی ساخته‌ شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه، تمرکز و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌کنند. خرید عطر پاکو رابان Black XS با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول، شیشه‌ی محکم و مردانه، برند شناخته‌شده و قیمت منطقی و نه‌چندان بالا برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی هر چیزی، می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌های نمود آن باشد. شاید بتوان یک منظره‌ی زشت، یک ماشین بد صدا یا غذایی بدمزه را تحمل کرد، ولی محال است بتوانیم بوی نامطبوعی را بیش از چند دقیقه تحمل کنیم. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما در مقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر هم یکی از روش‌هایی که می‌توانید حس خوبی به اطرافیان‌تان منتقل کنید، بوی خوش دادن است؛ طبیعتا هم برای داشتن بویی خوش، می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برند عطری که استفاده می‌کنید برایتان مهم است، بدون شک نام «هرمس» (Hermes) را شنیده‌اید. شرکت فرانسوی و معروف هرمس در سال 2014 ادو تویلت «Terre D’Hermes» را تولید کرد. طراحی این ادو تویلت لوکس و خوش‌ساخت را ژان کلود النا (Jean-Claude Ellena) برعهده داشت. Terre De Hermes برای آقایان مدرن و شهری به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است. این عطر از خانواده‌ی بویایی سرخس‌هاست و برای استفاده‌ی روزانه در فصل بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. اگر طرفدار بوی چوب هستید، Terre De Hermes گزینه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توانید از کنار آن عبور کنید. اگر دوستی دارید که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند همین هرمس زیبا باشد. هنگامی که دو هرمس را روی محل نبض یا لباس خود اسپری کنید، به‌سرعت بوی پرتقال و گریپ‌فروت را احساس خواهید کرد. شیرینی همراه با تندی ناشی از این مرکبات و گیاهان معطر، احساس آرامش ویژه‌ای را به شما و اطرافیانتان القا می‌کند. سپس با گذشت زمان، این نت‌ها جای خود را به بوی فلفل می‌دهند. این ترکیب دوگانه با تضاد جالبی که به همراه دارد، باعث تغییر روحیه‌ی کسانی می‌شود که بوی آن را احساس می‌کنند. در انتها و پس از گذشت مدتی قابل‌توجه رایحه‌ی نت‌های چوبی، اوک‌موس و بنزویین جدیت خاصی را به بویTerre De Hermes  اضافه می‌کنند. این ترکیب تا انتهای مدت اثرگذاری Terre De Hermes باقی خواهد ماند. خرید عطر هرمس Terre De Hermes با توجه به حجم 75 میلی‌لیتری، پخش بوی بالا، ماندگاری قابل‌قبول و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، به خاطره‌ای به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد.

فصل پیشنهادی

نت ها

غلظت

پرفیوم (Parfum) خالص‌ترین و  معمولا گران‌ترین عطر‌ها از این دسته هستند. پرفیوم شامل ۲۰ تا ۳۰ درصد اسانس است که ماندگاری آن بیش از ۲۴ ساعت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند مشهور و محبوب «دانهیل» (Dunhill) در سال 2016 یکی از عطرهای باکیفیتش را معرفی کرده است. این ادو پرفیوم مردانه «آیکان الیت» (Icon Elite) نام دارد. آیکان الیت سومین عضو از مجموعه‌ی موفق و پرفروش آیکان است. این عطر بوی تند و تلخی دارد. با توجه به بوی گرم و تند این عطر استفاده از آیکان الیت در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. کمپین تبلیغاتی این عطر هم مانند دیگر عطرهای مجموعه‌ی آیکان موفق عمل کرده است. چهره‌ی اصلی در این کمپین همچنان «اندرو کوپر» (Andrew Cooper) نام دارد. آیکان الیت حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و با توجه به غلظت مناسبش تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌‎کند. بطری آیکان الیت بسیار شیک و با وزن بالایی ساخته شده است. این بطری فلزی به  رنگ مشکی است و شکلی استوانه‌ای دارد. برجستگی‌های زیادی که روی بطری ایجاد شده این عطر را خوش‌دست‌تر کرده‌اند. اگر به کف شیشه نگاه کنید، مایع زیتونی‌رنگ درون آن را مشاهده می‌کنید. اگر درپوش بطری را بردارید، روی شانه‌ی بطری نشان آلفرد دانهیل لاندن که روی آن حک شده را خواهید دید. نازل بطری به رنگ نقره‌ای است و عطر را خیلی خوب اسپری می‌کند. درپوش بطری با خاصیت آهنربایی و شکل زیبایش به‌خوبی روی بطری سوار شده است. روی درپوش نشان تجاری Dunhill با رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. پس از اسپری کردن آلفرد دانهیل آیکان الیت روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی چوب صندل، علف وتیور چوب آبنوس و هل خواهید شد. این ترکیب چوبی تند و تلخ تمرکز و هیجان فوق‌العاده‌ای را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر دانهیل Icon Elite با توجه به غلظت بالا، حجم 100 میلی‌لیتری، پخش بوی فوق‌العاده، ماندگاری بالا، بطری محکم و زیبا و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدیه ای از طرف شاهزاده... رایحهای چوبی از دریای مدیترانه همراه با عطر مرکبات که نماینده شخصیت بی پروا و آرمانگرای شیخ است -شخصیتی که تمام مردان به دنبال آن هستند و تمام زنان آرزوی آن را دارند. ترکیبی رویایی از ظرافت و مردانگی. این عطر محبوب و پرفروش -که برنده جوایز متعددی شده- نیز شامل خدمات پر کردن مجدد میشود به همین دلیل میتواند هدیهای فوقالعاده باشد. اپیولنت شیخ سافایر مردانه و زنانه نشاندهنده زندگی باشکوه و اشرافی شیخ و بانوی اوست. در اینجا رایحه ها به گونهای ترکیب شدهاند که در عین نمایش یک سبک زندگی رویایی، بتوانند جذابیت و رازآلود بودن شنهای صحرا را نیز به رخ بکشند. هدیهای درجه یک و ماندگار: مانند خودِ عشق.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم مردانه ایسی میاک مدل Wood & Wood یکی از جدیدترین محصولات این عطرساز است که در سال 2019 به بازار معرفی شده است. این عطر سرشار از رایحه های چوبی و طبیعی بوده، طبیعتی گرم و ادویه ای داشته و برای استفاده آقایان در تمام فصول مخصوصا بهار و پاییز توصیه شده است. برای آشنایی با نت های این عطر، قسمت مشخصات محصول را ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از عطرهایی که برای آقایان با سلیقه مناسب است را برند مشهور و معتبر «کرید» (creed) تولید می‌کند. مدل ادو پرفیوم لوکس، «سیلور مانتین واتر» (Silver Mountain Water) نام دارد. با دیدن این ادو پرفیوم، چند واژه لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق در ذهن شما تداعی می‌شود. این واژه‌ ها همگی بیان گر بوی میوه‌ ای و چوبی خوبی هستند که سیلور مانتین واتر ایجاد می‌ کند. طراحی و فرمولاسیون Silver Mountain Water در سال 1995 توسط «Olivier Creed Sixth Generation» انجام شده است. این ادو پرفیوم، ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد به‌ طوری‌ که وقتی آن را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، خیلی سریع بوی نارنج و پرتقال ماندارین در اطراف شما پخش می‌شود. این ترکیب مرکباتی-میوه‌ای، با بوی شیرینی که ایجاد می‌کند، شادی و نشاط ویژه‌ ای را به شما و اطرافیانتان می‌ بخشد. پس از مدتی، نت‌های میانی با بوی چای سبز و انگور سیاه، جانشین نت‌ های آغازی می‌ شوند. نت‌ های میانی، آرامش و تمرکز عمیقی در ذهن شما از خود به‌ جای می‌ گذارند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌ های میانی به‌ سوی نت‌ های انتهایی خواهید شد. نت‌ های پایانی که از ترکیب مشک، چوب صندل، صمغ درخت و گیاه باریجه تشکیل‌ شده‌اند، باعث ایجاد اعتماد به‌ نفس و آرام در شما خواهند شد. اگر به شیشه‌ سیلور مانتین واتر نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، برند کرید است که به‌ خوبی روی آن به شکل برجسته حک شده است. در بطری با رنگ سفیدش هماهنگی و هارمونی رنگی خوبی با شیشه ایجاد می‌‎کند. ادو پرفیوم مردانه‌ کرید مدل سیلور مانتین واتر، با بوی چوبی و میوه‌ ای‌ اش برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیشتر آقایان جوان همیشه دوست دارند مورد توجه باشند. از همین رو سعی می‌کنند شیک و مرتب به نظر برسند. یکی از ملزومات زیبایی و آراستگی داشتن عطری است که از همه لحاظ خیال آقایان را راحت کند. ادو پرفیوم «شیخ» (Shaik) مدل «اپالنت شیخ کلاسیک شماره 77» (Opulent Shaik Classic No 77) بهترین انتخاب برای آقایان است. این ادو پرفیوم در سال 2007 معرفی شد. با نگاهی به این عطر مجذوب طراحی قوی و هوشمندانه‌ی آن می‌شوید؛ بطری لوکسی که توسط طراحان ماهر اروپایی به‌منظور تداعی حال و هوای شرقی و عربی طراحی شده است. همچنین تزئین آن با استفاده از نقره‌ها و سنگ‌های قیمتی سواروفسکی به بهترین شکل انجام گرفته است. وقتی کلاسیک شماره 77 را اسپری می‌کنید، ترکیب نابی از رایحه‌های نارنج، لیمو، اسطوخودوس و عطر گیاه ریحان، در محیط به‌ سرعت پخش می‌شود. با وجود این بوی رازآلود توجه تمام اطرافیانتان به شما جلب خواهد شد. پس از مدتی به آرامی متوجه حضور بوی گل دوست‌داشتنی شمعدانی، میخک، تندی دارچین به همراه سیب خواهید شد. عطر سیب به تنهایی باعث غلیان احساسات عاشقانه‌ی شما می‌شود. سپس نت‌های میانی جای خود را به نت‌های انتهایی که شامل چوب درخت سرو، پاتچولی جادویی، اوک‌موس، گل لادن، شیرینی وانیل و مشک می‌دهند. برند «شیخ» (Shaik) در سال 2007 میلادی توسط شخصی که خود نیز شیخ نام دارد در کشور بحرین تأسیس شد. این شرکت در زمینه‌های تولید و فروش عطر، هدایای نفیس و کالاهای مد روز فعالیت می‌کند. اگر برای شما کیفیت رایحه و طراحی شیشه‌ی عطر از قیمت آن مهم‌تر است، بدون شک عطرهای شیخ یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیشتر عطر های مردانه کلاسیک در دسته عطرهای تلخ قرار می گیرند .یکی از تلخ ترین عطرهایی که به شما میتوان معرفی کرد ادکلن باروچ میباشد ادکلن بسیار عالی ،سبک،بادوام بسیار بالا متعلق به شرکت NBA و کشور مبدا فرانسه میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند مشهور «تام فورد» (Tom Ford) در سال 2012 یکی از عطرهای محبوب مردانه‌اش را معرفی کرد. این ادو پرفیوم «نوآر» (Noir) نام دارد. نوآر بوی تند، گرم و مرموزی داشته و در عین قدرت، ظرافت خاصی در طراحی و فرمولاسیونش دیده می‌شود. اگر به بطری Noir نگاهی کرده باشید، بدون شک روی شیشه‌ی سیاه آن نام TOM FORD و در پایین آن نام NOIR را دیده‌اید. این نوشته‌ها که با رنگ سفید روی بطری نوشته‌شده‌اند، به‌خوبی قابل‌مشاهده هستند. شکل مکعب مستطیلی و تخت نوآر بسیار جذاب و گیراست. روی در بطری، خطوط موازی زیادی وجود دارند که نشان‌دهنده‌ی حرکت رو به بالای این عطر هستند. طرح ساده و مینیمالیستی این بطری، برای آقایان مدرن امروزی بسیار موردپسند است. اگر Noir را روی پوست در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه بوی نارنج، گل شاه‌پسند، زیره‌ی سیاه، فلفل صورتی و گل بنفشه خواهید شد. این ترکیب تندوتیز، در اوج سرمای زمستان، به شما انرژی و هیجان بسیار زیادی منتقل خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌‌های میانی از فلفل سیاه، جوز هندی، گل شمعدانی، رز بلغاری، مریم‌گلی و زنبق تشکیل‌شده‌اند. تندی و شیرینی این ترکیب طبیعی، تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان کرده و نشاط و شادابی خاصی به شما می‎‌بخشد. با گذشت زمان نت‌های پایانی با وجود عنبر، گیاه پاتچولی، علف وتیور، Civet، وانیل، چرم، صمغ بنزویین و چوب درخت استیراکس جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این ترکیب عجیب‌وغریب و شلوغ، شادی، هیجان و جدیت ویژه‌ای را به ترکیب بویایی نوآر اضافه می‌کنند. ادو پرفیوم مردانه‌ی تام فورد مدل نوآر با بوی تند، گرم و شیرینش برای شب‌های پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری، بوی خوب، ماندگاری بالا و برند ارزشمند، خرید عطر تام فورد Noir کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو پرفیوم و ادو تویلت شرکت لوکابوسی محصول P.R.C با حجم 100 میلی لیتر میباشد که مناسب جوانان و بزرگسالان نیز است ، مدل HUGO BOSS با رایحه تلخ و شیرین دارای ماندگاری بالا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر مردانه فراگرنس ورد مدل Bavaria Man Intense از خانواده ادویه‌ای، چرم، چوبی و حیوانی بوده و درون آن از روایح رام، کهربا، وانیل، تنباکو و زنبق استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد. عطر گلی باواریا من اینتنس محصولی از برند مشهور فراگرنس ورد بوده که برای اولین بار توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای آقایان در فصول پاییز و زمستان است. عطر Bavaria Man Intense دارای روایحی شبیه به عطر Bvlgari Man In Black از برند نامدار بولگاری است. نت آغازین عطر باواریا من اینتنس مرکب از روایح ادویه‌جات، رام و تنباکو بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح چرم، گل زنبق و مریم است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح لوبیا تونکا، چوب گایاک و صمغ بنزوئین تشکیل شده است. مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان روایح جذاب آن را بر روی لباس و بدن استشمام نمود. عطر Bavaria Man Intense محصولی از برند نامدار فراگرنس ورد و ساخت کشور امارات است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از این عطر تند و خنک در روزهای داغ تابستانی، حال‌وهوای شما را به‌کلی عوض می‌کند. بطری این عطر خیلی شیک و ساده طراحی شده است و به‌راحتی در دست جا می‌شود. می‌توانید روی بطری یعنی در قسمت بالایی آن، نام CHROME و در پایین آن، نام AZZARO را مشاهده کنید که به‌صورت برجسته کار شده است. در بطری با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای‌اش، هارمونی رنگی مناسبی با گردن فلزی آن ایجاد کرده است. مایع آبی‌رنگ درون بطری، به‌وضوح از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. پس از اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبض یا لباستان، خیلی زود متوجه بوی رزماری، آناناس، شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و لیمو خواهید شد. این ترکیب شیرین و مرکباتی، شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیب گل کیکلامن، یاسمین، اوک‌موس (خزه‌ی درخت بلوط) و تخم گشنیز تشکیل ‌شده‌اند. تمرکز و آرامش نتیجه‌ی استشمام این نت‌های گلی است. با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از چوب صندل، دانه‌ی تونکا، مشک، اوک‌موس، چوب سدر، چوب رزوود برزیلی و هل ساخته ‌شده‌اند. نت‌های پایانی تعادل روحی، اعتمادبه‌نفس و هیجان را به شما هدیه می‌کنند. خرید عطر آزارو کروم با توجه به بوی تند و خنک، شیشه‌ی محکم و زیبا، بوی ماندگار و قیمت منطقی و نه‌چندان بالا برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Savoye بوی تند و خنک دارد و در تمام فصول سال قابل‌استفاده است. اگر به شیشه‌ی این عطر دقت کنید، نام Savoye را روی آن خواهید دید. در بطری به رنگ سیاه بوده و با خود شیشه هارمونی رنگی بسیار جالبی را ایجاد کرده است. به‌محض اولین روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر تندش باعث تند اسپری شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.برای هدیه دادن به پدر، همسر یا دوستتان گزینه‌ای اصلی و مهم حساب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن کچ د نویر از سری کارهای برند اماراتی فرگرانس ورد است. این محصول با حجم 100 میلی‌لیتری غلظتی از نوع ادو تویلت دارد که در سال 2019 روانه بازار های امارات گردید. CATCH De Noir با پخش بوی بالا و ماندگاری مناسب به یکی از پرفوش ترین کارهای برند فرگرانس ورد تبدیل گشته است. این استقبال به دلیل شباهت سفت و سخت با ادکلن آرماف کلاب د نویت می‌باشد و از آنجایی که کلاب د نویت مردانه نیر شباهت بسیار زیادی با ادکلن کرید اونتوس دارد،خرید ادکلن کچ د نویر با توجه به قیمت بسیار پایین آن و شباهت بسیار بالای آن با ادکلن کرید اونتوس پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پخش بو و باقیماندن خط بو در فضا یکی از ویژگی‌های عطر است که برای همه به ویژه آقایان از اهمیت زیادی برخوردار است. ادوپرفیوم مردانه ساواج مومباسا رایحه‌ای مردانه، شیک، تند، خنک و تلخ دارد و برای استفاده آقایان در همه فصول گزینه مناسبی به شمار می‌رود. ساختار رایحه عطر ساواج مومباسا ادویه، وانیل، مرکبات، اسموکی، خاک و زمین و گیاهان معطر بوده و از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است. در نت آغازین ادوپرفیوم مردانه ساواج مومباسا بوی خوش ترنج در فضا پیچیده و انرژی زیادی به شما می‌بخشد، بعد از مدتی ترکیب روایح اسطوخودوس، جوز، بادیان ختایی و فلفل سیچوان جای نت اولیه را گرفته و مشام شما را پر خواهد کرد و در نهایت هم بوی رایحه وانیل و آمبروکسان است که روی پوست و لباس شما باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ادو تویلت برای استفاده‌ی روزانه تهیه شده است. در نظر اول، رنگ سیاه و طراحی لوکس و مینیمالیستی بطری نگاه شما را به خود خیره می‌کند. با اولین اسپری، بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما نیز منتقل می‌شود. پس از کمی، آرام‌آرام، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود. این عناصر خنکی و شیرینی مطلوبی ایجاد می‌کنند. با گذشت زمانی از اسپری، رایحه‌های دانه‌ی تونکا و چوب صندل برای ماندگاری بیشتر لجند روی محل نبض یا لباس شما وارد می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از خانم‌ها عطرهایی با رایحه شیرین، گلی و میوه‌ای را می‌پسندند. رایحه عطری که به طور مداوم استفاده می‌کنیم می‌تواند تا حدودی بعضی از خصوصیات شخصیتی ما را نمایان کند. ادوپرفیوم زنانه ایفوریا مومباسا رایحه‌ای زنانه، اغواگر، گرم و شیرین دارد و برای استفاده خانم‌ها در فصول معتدل سال مثل پاییز و بهار گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این محصول رایحه‌ای شبیه به عطر Euphoria از برند کالوین کلین داشته و برای خانم‌های طرفدار این عطر محبوب بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. ساختار رایحه عطر ایفوریا مومباسا شرقی و گلی بوده و از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است. در نت آغازین ادوپرفیوم زنانه ایفوریا مومباسا بوی خوش انار در فضا پیچیده و به شما حس خوبی می‌دهد، بعد از مدتی ترکیب رایحه ارکیده و لاله مردابی جای نت اولیه را گرفته و مشام شما را پر خواهد کرد و در آخر هم بوی بنفشه، چوب ماهون، مشک و کهربا است که روی پوست و لباس شما باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معطر و خوشبو باشید. استفاده از عطر قدمت تاریخی دارد و از گذشته دور تا زمان حاضر، بشر به استفاده از رایحه‌های معطر علاقه‌مند بوده است. به همین دلیل برای تمایزبخشیدن به نوع رایحه‌ها، عطرها دارای تقسیم‌بندی برای بانوان و آقایان است. رایحه‌های طبیعی عطر همیشه از طرفدارن زیادی برخوردار است. ادکلن مردانه سیلورسنت اسکلاره که رایحه آن برگرفته از ادکلن مشهور Silver Scent Intense است. ادکلن سیلورسنت عطری قدرتمند با رایحه چوب‌های جنگلی شرقی که با توجه به تناژ بویی این محصول که بسیار گرم و تند است بی شک یکی از موفق‌ترین‌ها در فصول سرد سال است. ادکلن مردانه Silver Scent محصولی بسیار متفاوت و جذاب است که در همان اولین بار بوییدن آن، مجذوب رایحه بی‌نظیر و متفاوت آن می‌شوید. این ادکلن جز دسته ادکلن های با غلظت Eau De Perfume است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل