نکات مهم خرید تونیک زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تونیک زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تونیک لباس شیک، راحت و محبوب زنانه است که جایگاه ویژه ای در صنعت مد پیدا کرده و امروزه با طرح و رنگ هایی متفاوت در کمد لباس خانم ها دیده می شود. فرم دهی به اندام، کاربردهای متعدد، راحتی و فرم زیبا از عواملی است که سبب اقبال به این پوشش زنانه شده است. در ادامه ی اینمقاله از نکته خرید با راهنمای خرید تونیک زنانه همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد این نوع لباس زنانه بدست آورید.

تونیک چیست؟

تونیک زنانه لباسی با آستین کوتاه یا آستین بلند و کمی گشاد است که کناره ها، ران ها و به طور کلی پایین تنه را کاملاً می پوشاند. در فروشگاه های لباس و فروشگاه های آنلاین ، گاهی اوقات پیراهن های کوتاه زنانه را پیراهن کوتاه می نامند.

این لباس بسیار کاربردی را می توان به روش های مختلف با سایر لباس ها سفارشی کرد. یکی دیگر از مزایای آن این است که برای همه افراد با هر فرم بدنی مناسب است.

مزایای خرید تونیک زنانه

انواع تونیک زنانه

تونیک کمربند دار: همان طور که از نام آن پیداست این مدل تونیک زنانه با کمربند استفاده می شود و مناسب خانم های با اندام ساعت شنی است.
تونیک بلوز: بلندی این تونیک ها می تواند متفاوت باشد. حتی کوتاه ترین مدل این تونیک ها از انواع مختلف بلوزها بلندتر است و تا روی ران را می پوشاند. طرح و رنگ این تونیک ها متنوع است و خانم ها با توجه به سلیقه خود می توانند از تونیک های تک رنگ و یا طرخ دار استفاده کنند.
تونیک گشاد: این مدل از پارچه های نرم و روان دوخته می شود و مدلی گشاد و چین دار دارد که معمولا طرح دار است.
تونیک پیله دار: این مدل از پارچه های ضخیم تر دوخته می شود و با پیلی روی آن در نقاط مختلف ایجاد فرم می شود تا ایراد های اندامی را بپوشاند.
تونیک یقه دار: بسیاری از تونیک های نخی یقه دارند و مدل این یقه ها می‎تواند باعث زیبایی این تونیک ها شود. یقه ایستاده، یقه هفت، یقه رافل دار و غیره از انواعی هستند که می توانید انتخاب کنید.
تونیک اندازه:  این مدل تونیک راسته است و مدل کلاسیک تونیک زنانه است.

نکات مهم هنگام خرید تونیک زنانه

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تونیک زنانه گفته شد، می توانید تونیک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تونیک زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو شومیزی زنانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100%پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: کم است. جزئیات مدل: پشت لباس کمی بلندتر، سرآستین مچی دارد. قد لباس: برای سایز XXL، در حدود 73 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این مانتو شومیزی زنانه مشکی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بلوز بافت زنانه را می توان یکی از پرطرفدارترین لباس های زنانه برای فصل سرد سال دانست. این لباس بافتنی به دلیل نوع دوخت و نخی که در آن بکار رفته، یکی از انتخاب های شما برای پاییز و زمستان محسوب می شود. اگر بخواهیم بطور دقیق تر بررسی نماییم بلوز بافت در عین زیبایی می تواند استایل منحصر به فردی را برای شما ایجاد نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تونیک بافتنی زنانه یکی از زیباترین و جذاب ترین مدل های بافت می باشد اغلب خانم های شیک پوش و خوش سلیقه ایرانی با فرا رسیدن فصل سرما از این بلوز های بافتنی می توانند استفاده کنند تونیک  یقه اسکی زنانه، پوششی مناسب برای استفاده روزمره خانم های ساده پسند است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر سارافونی بافت با یقه گرد و آستین حلقه ای، رنگ لباس طوسی می باشد. مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان. . قد لباس 78 سانتی متر میباشد. لباس فری سایز مناسب سایزهای 36 تا 42 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ زنانه اسمارا مناسب ترین انتخاب از نظر راحتی و خنک بودن است. این محصول به راحتی پوشیده می‌شود و قابلیت ترکیب با همه مدل لباس‌ها را دارد و بهترین انتخاب برای استفاده در زیر مانتو می باشد. نخ و پنبه ی استفاده شده در این محصول و همچنین بافت بسیار محکم آن، اندامی زیبا را به شما هدیه میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک زنانه با کیفیت بالا و طراحی زیبا مناسب برای مهمانی و استفاده روزمره می باشد و از دوخت مناسبی برخوردار است. در چاپ این لباس‌ها از رنگ‌های با کیفیت بسیار زنده و شفاف استفاده شده است که قابلیت شستشو بدون افت رنگ را دارا می باشند. رنگ ها کاملا طی حرارت بالا به خورد الیاف پارچه رفته و هیچگونه برجستگی در قسمت چاپ حس نمی شود. جنس تونیک ها اسپان درجه یک است. الیاف تشکیل دهنده پارچه از الیاف مصنوعی (پل استر) است. در قدیم الیاف مصنوعی بسیار زمخت بودند و بدن را اذیت می کرد و عبور و مرور هوا از میان آنها به سختی انجام می شد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی الیاف سنتتیک با ظرافت و لطافت خاص تولید می‌شوند حتی از الیاف پنبه لطیف‌تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تونیک زیبا محصول کشور ترکیه است. طراحی این تونیک به این گونه است که پارچه تریکو نخی ساده که لبه آستین و لبه تونیک به صورت گلدوزی می باشد که به زیبایی کار می افزاید. پشت لباس ساده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک اسمارا آمیخته ای ازنخ و پنبه و الاستین می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست ... به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید ... به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید ... حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک زنانه اسمارا آمیخته ای از 100 درصد ویسکوز می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید . این تونیک زیبا را بپوشید و از زندگی لذت ببرید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک مجلسی وارداتی . جنس کرپ درجه یک ، آستین گیپور کار شده، دارای سایز بزرگ میباشد ابعاد سایز بزرک: دور سینه 128 سانت قد لباس 90 سانت قد آستین 60 ابعاد سایز کوجکتر : دور سینه 105 قد لباس 80 قد آستین 60 میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک مورد نظر از پارچه باکیفیت کرپ تهیه و تولید شده است که به هیچ عنوان آبرفت و رنگ دهی ندارد. بر روی این محصول نگین کاری شده است که مقاوم در برابر شستشو می باشد. تن پوش بسیار شیک و زیبایی دارد و مناسب مهمانی و استفاده روزمره می باشد. هدف ما جلب رضایت کامل مشتریان عزیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با عرض ادب و احترام خدمت شما تونیک مورد نظر از پارچه باکیفیت کرپ تهیه و تولید شده است که به هیچ عنوان آبرفت و رنگ دهی ندارد. جنس گل های به کار رفته بر روی لباس از پارچه خود لباس می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به محصول داده است. تن پوش و طراحی بسیار زیبایی دارد. هدف ما جلب رضایت کامل مشتریان عزیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با عرض سلام و احترام خدمت شما پیراهن مورد نظر از پارچه پنبه تهیه و تولید شده است. پارچه این پیراهن سبک و دارای حالت کشسانی مناسبی است. مناسب برای فصل های بهار و تابستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دنیای مد و پوشاک، دنیایی پر از طرح های رنگارنگ و مدل های متفاوت هست، نقش گل های بهاری بروی پوشاک بانوان و دختران زیبایی منحصر به فردی دارد. این رنگ بندی وقتی با گل های زیبا همراه می شود نشاط انسان را افزون کرده و امید به زندگی و شادی را بیشتر می کند. بانوان باسلیقه و خوش پوش همیشه و در همه زمان از طرح های شاد استقبال می کند. پوشاک طائمه برندی ایرانی و با کیفیت است که به مد و پوشاک در تولید اهمیت زیادی می دهد. تولید جدید این برند شومیز و بلوز زیبای کرپ کشی در زمینه مشکی جلو هفت و پشت گرد، در جلوی این محصول پارچه کرپ با طرح گل رز می باشد. یقه محصول به شکل هفتی و آستین سه ربع است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک زنانه از جنس نخ ویسکوز و مدل یقه گرد بوده و آستین کوتاه می باشد. تونیک دارای طرح اکلیلی روی پارچه و تونیک سه دکمه تزئینی دارد. پارچه لباس قابلیت کشسانی داشته و مناسب شست و شو و استفاده روزانه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک زنانه از جنس نخ فلامنت و مدل آستین کلوش دو قلو و یقه کرواتی بوده و دارای مدل آزاد و طرح پارچه بافت زنجیری می باشد. اندازه قد آستین سه ربع بوده و مناسب شستشو و استفاده روزمره است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل