نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون بی سیم دو کانال TW100دارای دو عدد میکروفون دستی بیسیم گیرنده برد بالا می باشد. این میکروفن بی سیم برای داشتن آزادی حرکت بدون از دست دادن کیفیت صدا مناسب است. این کالا قابل استفاده در کلیه برنامه های سخنرانی، آموزشی، ورزشی، مذهبی، موسیقی و غیره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش دستبافت دو ونیم متری باابعاد 113×194با طرح قابی و بافته هنرمندان عشایر خراسان است.تمام پشم است.مواد اولیه استفاده شده در تولید این فرش با استفاده از مواد طبیعی و به شیوه سنتی رنگرزی شده است. رنگرزی سنتی، با توجه به اینکه خود هنری دیرین است، علاوه بر مزیت‌هایی که در ماندگاری و زیبایی فرش ایجاد می‌نماید، بر ارزش هنری فرش نیز می‌افزاید.اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که خانه ای مدرن اما علاقه مند به فرش ایرانی هستید این فرش مناسب فضای گرم منزل شماست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روان‌نویس مناسب نگارش، طراحی و سایه‌زنی نوک بلند فلزی مناسب استفاده با خط‌کش‌ها و شابلن‌ها جوهر با رنگ‌دانه‌ی غیرقابل جعل (مطابق با ISO 14145-2)، مقاوم دربرابر نور، ضدآب قابل پاک‌شدن از روی کاغذ کالک، عدم پخش شدگی به هنگام علامت گذاری با ماژیک علامت‌زن جعبه‌ی مخصوص استدلر Cap Off: می‌توانند تا حداقل ۱۸ ساعت بدون درپوش باقی بمانند بی آن که جوهر آن‌ها خشک شود طول عمر بالا به واسطه‌ی بدنه پلی پروپیلن

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

NT5 یک میکروفون کندانسر (خازنی) با دیافراگم کوچک عالی است که برای برنامه های ضبط طراحی شده است. این محصول با کپسول کندانسر کاردیوئیدی 0.5 اینچی طلا کاری شده است و صدایی صاف و متعادل بسیار کمی را ارائه می دهد. الگوی قطبی کاردیوئید فوق العاده دقیق و پاسخ فرکانس وسیع آن، میکروفون NT5 را برای ضبط از سازهای صوتی و اجراهای زنده را ایده آل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیتار پاپ اسپیروس مارکت مدل C80 میتواند انتخاب درستی باشد برای هر کسی که علاقه مند به این ساز زیباست،و قصد دارد نواختن آن را فرابگیرد. سایز کامل استاندارد یا 4/4،آن را برای بزرگ‌سالان،و نوجوانان 9 سال به بالا مناسب می‌سازد. هدف اسپیروس مارکت در ساخت این ساز،در نظر داشتن کیفیت،در عین حفظ صدای مطلوب،و ظاهر زیبای آن بوده،تا بتواند سال ها پاسخگوی نیاز نوازندگان باشد. این گیتار دسته ای از جنس چوب افرا دارد،که اسپیروس مارکت به دلیل ویژگی استحکام بسیار بالای این چوب از آن استفاده کرده،تا سالها و بدون هیچگونه مشکل برای نوازندگان قابل استفاده باشد. همچنین در ساخت صفحه ی انگشت گزاری،از چوب رزوود به کار برده شده،تا در اثر تماس با سیم ها خورده نشود،و تا سال های طولانی حالت اولیه ی خود را حفظ کند،و بدین ترتیب از ایجاد گز در گذر زمان جلوگیری شود. به کار بردن این چوب برای صفحه انگشت گزاری،و فرت های مرغوب از جنس برنج،بازتولید صحیح و بی‌نقص نت‌ها را،درکنار راحتی نوازنده هنگام اجرا،تضمین می‌کنند. صفحه پشت گیتار از جنس چوب ماهون،کناره‌ها از جنس چوب افرا،و صفحه‌ی رویی آن از جنس چوب صنوبر است،که از مرغوب ترین چوب ها برای ساخت گیتار با کیفیت به شمار می آیند.صفحه‌ی رویی صنوبر،صدایی زیبا و گرم به گیتار می‌بخشد،که برای اجرای تمرینات مقدماتی،بسیار مناسب است،و این دقیقا همان چیزی است که یک نوازنده‌ی تازه‌کار،برای یادگیری تدریجی آهنگ‌ها نیاز دارد. در ساخت این ساز،از ماشین هد با کیفیت مرغوب،از جنس کروم استفاده شده،که باعث میشود مدت طولانی در کوک باقی بماند،تا با خیالی آسوده به تمرینات خود ادامه دهید،و نحوه‌ی کوک‌کردن گیتار را به‌سادگی بیاموزید. درمجموع این گیتار برای هر کس که تمایل دارد اصول نوازندگی گیتار را بیاموزد،انتخابی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نقاشی خیابان دوویل فرانسه یک نقاشی رنگ روغن اثر ادوارد لئون کورتس نقاش سبک پست امپرسیونیسم است که در سال 1925در فرانسه طرح گردید. طراحی و اجرای این نقاشی با رنگ روغن مرغوب بر روی پارچه بوم کنواس انجام شده این اثر باز‌آفرینی یکی از شاهکارهای هنری جهان است که میتواند جهت دکوراسیون خانه، مغازه، کافه، رستوران، هتل و...استفاده کرد و‌همچنین هدیه‌ای ماندگار وارزشمند باشد. تمامی مراحل اجرای تابلو و بوم کار دست هنرمندان کشورمان می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شکلات خوری فیروزه کوب برای سرو خوراکی هایی مانند شکلات،تنقلات و … بدون محدودیت استفاده می گردد.ظروف فیروزه کوبی اصفهان از زیباترین محصولات صنایع دستی ایرانی بشمار می روند. شما می توانید از ظروف مسی فیروزه کوب در چیدمان دکوری پیرامون خود استفاده کرده و اصالت خاصی به ویترین منزل یا دفتر کار خود دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نخ و نقشه کامپیوتری ( عددی) تابلوفرش دستبافت با تعداد 531 گره و 282 رج در جشمار 50 که این طرح دارای 40 رنگ می باشد.طراحی و رنگبندی جذاب و زیبا مناسب برای بافندگان تابلوفرش و هنرجویان و علاقمندان به رشته قالیبافی است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش دستبافت با تعداد 600 گره و 400 رج در جشمار 50 که این طرح دارای 101 رنگ می باشد.طراحی و رنگبندی جذاب و زیبا مناسب برای بافندگان تابلوفرش و هنرجویان و علاقمندان به رشته قالیبافی است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رولت خوری لب تاجی ملیله کاری از سری محصولات خاص صنایع دستی ملیله اصفهان است. کد بانوان ایرانی از رولت خوری ملیله کاری برای سرو انواع خوراکی ها مانند کیک و شیرینی بهره می برند. همچنین شکل زیبای آن به ما اجازه می دهد برای تزئین ویترین خود از رولت خوری لب تاجی استفاده کنید. رنگ نقره ایی رولت خوری دسته ملیله یکی از ویژگیهای محبوبیت آن است که امکان ست کردن با دیگر محصولات دکوری را به شما می دهد. جنس زیرساخت رولت خوری لب تاجی ملیله کاری از فلز مس مرغوب می باشد. که پس از ساخت و پرداخت با نقره آبکاری و برای جلوگیری از سیاه شدن نقره , بر روی آن لایه ایی محافظ کشیده شده. بدلیل داشتن روکش محافظ یر روی ظروف ملیله کاری , در صورت نیاز شما می توانید بدون نگرانی آنها را با آب بشویید. توجه فرمایید از مواد شوینده قوری استفاده نشود. در صورت نگهداری صحیح , ظروف ملیله کاری اصفهان طول عمر بالایی دارند. هر گونه فشار و ضربه می تواند آشیب جدی به ظرف وارد کند. رولت خوری لب تاجی دسته ملیله گزینه خوبی برای هدیه به دوستان و آشنایان شماست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قالیچه های فانتزی مستطیل شکل پرز بلند, بافته شده با الیاف بسیار لطیف, قابلیت شستشو با ماشین بدون رنگ دهی. استفاده از الیاف کتان و پنبه در زیر کار. قابل استفاده جهت پر کردن فضاهایی از خانه که امکان استفاده از طرح های سنتی وجود ندارد.همچنین قابل استفاده کنار تخت خواب یا راهروی ورودی منزل. همچنین به عنوان فرش اتاق کودک در خانه های غربی بسیار مورد استفاده میباشد. اینگونه فرش ها با رنگ آمیزی شاد به خانه شما فضای جدید میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Yanmai SF-900 plus میکروفونی جمع و جور با بدنه تمام فلزی است که هم مقاومت خوبی در برابر ضربه ها دارد و هم با توجه به سطح بالای میرایی و هدایت صدا در فلزات، صدایی با کیفیت بالاتر ارائه می دهد. شما با استفاده از این میکروفون می توانید به میزان قابل توجهی کیفیت صدای خود را در برودکست ها افزایش دهید. این میکروفون به صورت اختصاصی برای ارتقاء کیفیت صدای ویدئوها، پادکست ها و استریم های شما طراحی شده است. میکروفون SF-900 سه کپسول کندانسری 14میلیمتری ضد شوک با حساسیت بالا دارد؛ و 4 الگوی قطبی برای دریافت صدا ارائه می دهد که می توانید در شرایط و کاربردهای مختلف بسته به نوع نیازتان، یکی از 4 الگوی استریو، کاردیود، همه جهته و دو جهته را انتخاب کنید. میکروفون یانمای مدل SF-900 باتری داخلی ندارد و توان مورد نیاز آن از طریق اتصال کابل USB به سیستم کامپیوتری شما تأمین می شود. از این رو عملکردی راحت و آسان بصورت اتصال و اجرا(Plug and Play) بدون نیاز به نصب درایور و یا نرم افزاری اضافی دارد و فقط کافیست آن را به رایانه و سیستم صوتی خود متصل کنید تا آماده بکار شود و مخاطبانتان را با صدایی فوق العاده، شگفت زده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول، قابلیت اتصال هدفون مانیتورینگ، برای نظارت بر محتوای در حال ضبط و کلیدهای کنترلی است که برای تنظیم حجم صدای هدفون و میکروفن بصورت جداگانه تعبیه شده است. البته برای راحتی شما در مواقعی که نمی خواهید صدای شما ضبط شود، دکمه ای برای حالت بی صدا هم بر روی بدنه این میکروفون قرار گرفته که میکروفون را فعال و غیر فعال می کند. طراحی این محصول به صورت رومیزی است و می تواند مکملی برای دکوراسیون و زیبایی اتاق مطالعه و کار شود و قابلیت اتصال به انواع پایه های بازوئی را نیز دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نقاشی رنگ روغن نفیس سبک نقاشی شرق گرا می‌باشد. تابلو توسط استاد با سابقه بیست و پنج ساله کشیده شده است. ابعاد نقاشی 110 در 88 است کناره های بوم کارشده و بدون قاب هم زیباست. تابلو قابل شستشو و نظافت است . رنگ به کار رفته وینزور است که به مرور زمان کیفیت رنگ از بین نمی‌رود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اثر در سه لت بوم چوبی به صورت نمادین؛ خورشید ، جَو، و دو گلدان را در سمت راست و چپ خورشید طراحی و اجرا شده است، جنس قاب بوم چوبی می‌باشدو قاب و پشت زمینه تابلو چوبی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنر ترمه بافی حدود چهار صد سال سابقه دارد.این پارچه گران بها بافته شده از الیاف بسیار لطیف است که از صنایع نساجی نفیس ایران میباشد و با طرحهای بسیار متنوعی جهت کاربردهای گوناگون بافته می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امکانات این نسخه به شرح ذیل می باشد. حقوق/دستمزد : مقادیر ثابت حقوق و دستمزد ,حقوق مبنا ,انواع حکم ,علل انفصال ,شعب بیمه ,شعب مالیات ,ثبت کارکرد ماهیانه ,محاسبه عیدی ,معرفی پرسنل ,محاسبه حقوق ,جدول مالیات بخش دولتی ,جدول مالیات بخش خصوصی , ساختار سازمانی.. امکان ثبت نوع استخدامی :ساعتی،دائمی،بیمه شده، اقماری،قراردادی شغل دوم،چاپ قرارداد وزارت کار مطابق آخرین فرمت ارائه شده وزارت کار،معرفی احکام متعدد استخدامی برای ھر یک از پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و انجام محاسبات و تھیه گزارشات بنا به آخرین احکام با حفظ سوابق،معرفی انواع استخدام و تفکیک در گزارشات بر اساس نوع استخدامی امکان معرفی عوامل خاص نظیر مرخصی،عیدی و … محاسبه حقوق ماھانه پرسنل با توجه به عوامل حقوقی)مزایاو کسورات و (…مرتبط با نوع استخدام،محاسبه و ارائه لیست ھای حقوق ماھانه،گزارش فیش ھای حقوق ماھانه کارکنان با احتساب مانده بدھی ھا و مرخصی ھا،امکان انتخاب موارد دلخواه برای چاپ فیش حقوقی نرم افزار حقوق و دستمزد معرفی جدول مالیات حقوق و امکان تغییر آن توسط کاربر معرفی سوابق تحصیلی به تفکیکی پرسنل شامل آخرین مدرک تحصیلی ، نام دانشگاه …و معرفی ویژگی ھای مختلف،) شماره شناسنامه، تصویر، جنسیت، مدارک تحصیلی، تابعیت و(…طبقه بندی کارکنان به تفکیک محل و واحدھای خدمت،،معرفی محل ھای، مختلف خدمت و امکان تفکیک گزارشات بر اساس محل خدمت معرفی واحد ھای مختلف سازمان و امکان تفکیک گزارشات بر اساس واحد ھای مختلف.وسایر موارد دیگر…

پیکربندی :اطلاعات ثابت حقوق و دستمزد. لیست برخی گزارشهای موجود :گزارش کارکرد بر اساس کد پرسنلی ,گزارش کارکرد براساس واحد ,گزارش لیست پکیج ها. انتخاب ستونھای مورد نظر برای خروجی ،خروجی /Hm Exce/wordو سایر موارد دیگر،لازم به ذکر است سیستم گزارشگیری نرم افزار کاملا انعطاف پذیر بوده و کاربر می تواند بر روی ھر یک از فیدلھا مانور داده و انواع گزارشھای مختلف از ھر یک از تک تک گزارش ھا گرفته و میتواند گزارشھای جدیدی را ایجاد نموده و یا گزارشھای موجود را با سلیقه خود اصلاح نماید.وسایر موارد دیگر… بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون ( میکروفن ) استودیویی مدل GA-868 یکی از محصولات خوب و با کیفیت از برند GEM Audio می باشد . این میکروفن کاندنسر با دیافراگم 16 میلی متری جزو دسته میکروفن های با دیافراگم متوسط به حساب می آید . توصیه می گردد از این محصول در محیط های استودیویی و آکوستیک استفاده گردد تا نویز محیطی کمتری را به خود جذب نماید . برای استفاده از GA-868 ، به کارگیری فانتوم پاور 48+ ولت ( 48V+ ) ضروری می باشد . این محصول نسخه صادراتی می باشد که از طریق کشورهای حاشیه خلیج فارس به تمام نقاط دنیا عرضه می گردد . GA-868 از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و خوش دست بوده و همچنین از لحاظ کیفیت صدا و کیفیت ساخت در حد مطلوبی می باشد . دارای بدنه فلزی آنتی استاتیک بوده و در چهار رنگ مشکی ، سفید ، نقره ای و طلایی عرضه می شود که هرکدام از این رنگ ها زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است . شاک مانت این microphone نیز از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است که با نصب میکروفون بر روی آن زیبایی این میکروفن را چندین برابر کرده است . این میکروفن برای مصارفی از قبیل ضبط وکال ، گویندگی و خوانندگی در حد آماتور و مبتدی ، ضبط پادکست ، ضبط صدای ساز ، تولید محتوا ، ضبط ویدیوهای آموزشی ، استریم ( با استفاده از کارت صدای لایو و فانتوم پاور 48+ ولت ) و … کاربرد دارد . برای ضبط وکال جهت گویندگان رادیو ، تلویزیون ، سینما و خواننده های آماتور میتوان از این محصول استفاده کرد. به منظور ضبط صدای ساز ، میکروفون باید در مجاورت ساز قرار گیرد. میتوان از آن برای ضبط صدا جهت تولید پادکست و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی اینترنتی استفاده نمود. همچنین میتوان برای استفاده در هنگام استریم کردن و در محیط بازی ها (به همراه کارت صوتی مخصوص Live یا Broadcast ) از آن استفاده کرد. نکته قابل توجه و مهم این است که برای استفاده از این محصول حتما نیازمند فانتوم پاور 48+ ولت و یا کارت صداهای دارای فانتوم پاور 48+ ولتی داخلی می باشید. محتویات این محصول شامل کیف آلومینیومی ، میکروفون GA-868 ، شاک مانت فلزی ، کابل XLR به XLR و کاتالوگ می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده‌ی کیفیت که ساخت داخل کشور وبرای اولین بار تولیده و غنای صدای گیتار چوب به‌کاررفته در ساخت این ساز است. سازندگان حرفه‌ای گیتار می‌دانند که از چه نوع چوبی برای چه سبکی از نوازندگی گیتار استفاده کنند. در ساخت گیتار از انواع چوب‌ها استفاده ‌شده است؛ ولی امروزه، سازندگان حرفه‌ای بر سر چند مدل چوب برای ساخت گیتار کلاسیک اتفاق‌نظر دارند. شما در هنگام خرید گیتار باید بدانید که از چه نوع چوبی در ساخت آن استفاده شده است و هرکدام چگونه صدا می‌دهند و مناسب چه سبکی هستند. نکته‌ی مهم دیگر طرز استفاده از چوب‌ها در ساخت گیتار است. معمولا در ساخت بدنه‌ی گیتار‌های بااصالت و حرفه‌ای، از چوب‌های یکپارچه استفاده می‌شود. چوب یکپارچه باعث طنین بیشتر صدا و همچنین تولید هارمونیک‌های دقیق‌تر و درنتیجه ارائه‌ی کیفیت صدایی مطلوب‌تر می‌شود. در ساخت گیتار‌های غیرحرفه‌ای و ارزان‌قیمت برای کاهش هزینه‌ی تولید از اصل یکپارچگی استفاده نمی‌شود و رویه‌ی بدنه به‌صورت لمینت ساخته می‌شود. پس جنس چوب و روش استفاده از آن در ساخت گیتار بسیار حیاتی است. حالا می‌خواهیم شما را بیشتر با مراحل طرز ساخت گیتار آشنا کنیم. بدنه‌ی گیتار کلاسیک از سه بخش (رویه، پشت و اطراف) تشکیل ‌شده و هر بخش بهتر است از چوب یکپارچه باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هایلایتر یا ماژیک علامت زن سری باس قدمت زیادی بین تولید کنندگان این محصول دارد، در واقع اولین ماژیک علامت زن توسط شرکت استابیلو تولید شده است. هایلایتر باس جزو بهترین و پر فروش ترین هایلایتر های دنیاست و شرکت استابیلو شرکتی پویا و نوآور می باشد. نوآوری استابیلو و محبوبیت باس دست به دست هم داد و هایلایت پاستلی باس در اوایل سال 2017 پرده برداری شد. گرایش نوجوانان به محصولات با رنگهای پاستلی«کم رنگ» باعث روی آوردن شرکت استابیلو به تولید این محصول شد. ست 23 تایی همراه با استند رومیزی به مناسبت 50 سالگی شرکت استابیلو تولید و اخیرا روانه بازار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالیمبای ۱۷ کلیدی Gecko مدل MC-BL از جنس چوب افرا رنگ شده ساخته شده است و دارای تیغه های استیل می باشد. برند جکو در حال حاضر بهترین تولید کننده ی کالیمبا در جهان است و تلاش دارد هر روز محصولات بهتری را به بازار عرضه کند. در ابتدا کالیمباهای تولیدی این کمپانی با تیغه هایی بدون حک شدن نُت تولید می شدند و درون جعبه ، استیکر نُت قرار داشت. در مدل های جدید کالیمبای ساخته شده، حروف نُت با عمق 0.1 میلی متر با استفاده از دستگاه دقیق بر روی تیغه ها حک شده اند در صورتی که در مدل های غیر اصل ، نت ها با عمق بسیار زیاد و کیفیت پایین بر روی تیغه ها حک می شوند. در این مدل نیازی به استیکر نُت نمی باشد. کوک مدل MC-BL بر روی گام دو ماژور (C-Tone) می باشد. درون جعبه ، دفترچه آموزشی وجود دارد که با اسکن QR کدهای موجود در آن به راحتی می توانید فیلم های آموزشی مرتبط را مشاهده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگ درام SLAP سری H که دست ساز می‌باشد. طنین و حجم صدایی بسیار آرامبخش و رویایی دارد. جنس منحصر بفرد این ساز که ساخته شده از بهترین متریال استیل ضد زنگ میباشد . حجم صدای بالا و نگهداری مناسب کوک می‌باشد. طرح زیبای این ساز و رنگ سبز مورد استقبال علاقه مندان هنگ درام قرار گرفته است. کیس این ساز نیز یک کیس فوق العاده خاص و ضد ضربه و بسیار زیبا می‌باشد که این ساز را نسبت به دیگر سازهای هنگ درام متمایز کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

MPK Mini Plus به نسل دوم کی‌بِدهای حساس به فشار آکایی تجهیز شده است و بدنه این میدی کنترلر نیز مانند MPK Mini، بسیار خوش‌ساخت و جمع‌و‌جور است؛ اما این محصول جدید، از کنترل‌های جانبی بیشتری نسبت به MPK Mini برخوردار است و علاوه بر آن، به ترنسپورت کنترل نیز مجهز است. در بالای کیبورد MPK Mini Plus، هشت درام پد MPC Pad حساس به فشار، با نور پس‌زمینه RGB وجود دارد که نواختن درام لاین‌هایی پویا و طبیعی را امکان‌پذیر می‌کنند. این میدی کیبورد ضمن داشتن کلاویه هایی بسیار خوش دست و حرفه ای خود، دارای فینگر پدهای دقیق و حساسی، با کیفیت محصولات سری MPC است که با داشتن نور زمینه LED برای نواختن سازها و تولید سشنهای کوبه ای یا ریتم ها بسیار کارآمد است. به‌علاوه، این پدها امکان ارسال پیام‌های CC و تغییر پارامترهای موجود در DAW را نیز دارند. در سمت راست این پدها، پنلی متشکل از هشت ناب دیجیتال وجود دارد که می‌توان با تعریف آنها برای هر یک از پارامترهای نرم‌افزاری موجود در DAW، پارامترهای مورد نظر را به‌صورت زنده و سخت‌افزاری کنترل کرد. همچنین یک جوی‌استیک X/Y نیز در این میدی کنترلر تعبیه شده است که می‌توان تا چهار پارامتر مختلف را به‌صورت همزمان برای آن تعریف کرد. همانطور که گفته شد، یک بخش ترنسپورت نیز در این دستگاه وجود دارد که شامل دکمه‌های پخش، توقف، ضبط و یافتن بخشی خاص از پروژه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر AKAI MPK Mini Plus، برخورداری آن از یک سکوئنسر دو-ترک پلی‌فونیک است که هر استپ کلید آن، تا هشت نت به‌صورت همزمان و هر استپ درام آن، تا 16 نت را به‌صورت همزمان دریافت و پخش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول از جنس چرم طبیعی و کاملا دست دوز می باشد . جنس چرم این کیف پول از پوست گاومیش دباغی شده و در شهر آق قلا تولید و تهیه شده است . یک سمت داخل این کیف دو جیب برای پول و سمت دیگر آن شش برش برای کارت و یک جیب در زیر آن تعبیه شده است . دور رادور کیف با نخ های آغشته به موم طبیبعی ( جهت ماندگاری و طول عمر بیشتر آن ) دوخته شده هست . رنگ این کیف قهوه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بسته نوشت‌افزار شامل 4 عدد مداد قرمز «فکتیس» (Factis) است. از مداد قرمز می‌توان برای نگارش‌های روزمره که احتیاج به علامت گذاری یا نیاز به نگارش با رنگ دیگری به غیر از مشکی دارند، استفاده کرد. رنگ بدنه آن‌ها قرمز بوده که با رنگ اصلی مداد هماهنگ است به همین دلیل تشخیص رنگ آن برای کاربر راحت‌تر است. این مدادها دارای بدنه‌ای به طول تقریبا 17 سانتی‌متری و سطح مقطعب شش ضلعی به طول 7 میلی‌متر هستند. بدنه شش ضلعی آن باعث می‌شود تا هنگام استفاده به انگشتان فشار زیادی وارد نشده و دچار خستگی نگردند; همچنین مانع از لیز خوردن آن‌ها از دست و روی میز می‌شود. مداد ابزاری است که افراد در شرایط مختلف شغلی و تحصیلی، از آن استفاده‌های متعدد می‌کنند. از این وسیله برای نوشتن، طراحی و نقاشی استفاده می‌شود. در زبان فارسی، مداد به معنای مرکب تحریر بوده و در متون کهن نیز همین معنا را می‌دهد. بخش خارجی مدادها معمولا از چوب یا کاغذ ساخته شده و درون آن، بخش استوانه‌ای شکل و باریکی است که مغزی نامیده می‌شود. این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود. در سال 1560 میلادی، یک زوج ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو، اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند. پس از آن، این ایده تاکنون با اندکی تغییر به عنوان ایده اصلی طراحی مداد به کار گرفته شده است. «فکتیس» (Factis) به عنوان یکی از شرکت‌های شناخته شده در تولید نوشت‌افزار، شکل‌های متنوعی از انواع نوشت‌افزار را به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل