نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مدادشمعی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروزه هم افراد حرفه ای و هم افراد مبتدی از پاستل برای کشیدن نقاشی های مختلف استفاده می‌کنند و این ابزار از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. نکته خرید در این مطلب قصد ارائه نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی و معرفی بهترین برند های مداد شمعی به کاربران را دارد. بنابراین چنانچه قصد خرید پاستل و مداد شمعی دارید و می خواهید انواع مختلف آن را بشناسید پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مدادشمعی چیست؟

مداد شمعی ترکیبی چسبنده از موم، رنگدانه و سایر مواد می‌باشد که برای طراحی و رنگ آمیزی استفاده می‌شود. اگر در ساختار مداد شمعی از ترکیب‌های روغنی استفاده شود پاستل روغنی نامیده می‌شود، بقیه مواردی که صرفا از رنگدانه و موم و اتصال دهنده خشک ساخته می‌شود پاستل نامیده می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید مداد شمعی

بهترین برندهای تولیدکننده پاستل و مداد شمعی

برندهای مختلفی در داخل و خارج از کشور به کار تولید پاستل و مداد شمعی مشغول هستند. هر یک از این برندها سعی کرده اند تا فرمولاسیون متفاوتی را برای تولید محصولات خود مورد استفاده قرار دهند و همین موضوع سبب شده تا کیفیت، دوام و غلظت رنگ محصولات تولیدی توسط آنها با یکدیگر متفاوت باشد. از جمله برندهای ایرانی که به کار تولید پاستل و مدادشمعی مشغول است می‌توان به برند آریا اشاره نمود. این برند با تولید محصولات با کیفیت توانسته در بین مشتریان داخلی محبوبیت بالایی کسب کند و فروش محصولات خود در بازار را افزایش دهد.

از جمله برندهای خارجی تولید کننده و عرضه کننده پاستل و مداد شمعی نیز می‌توان به برندهای نظیر چیکی چیکی، فابر کاستل، برونزیل و… اشاره نمود. بنابراین بسته به این که می خواهید پاستل و مداد شمعی را برای چه منظوری استفاده کنید و آیا کاربرد شما حرفه ای می باشد یا معمولی می توانید اقدام به خرید پاستل و مداد شمعی با برند دلخواه خود نمایید. قیمتی که برای عرضه پاستل ها و مداد شمعی های خارجی در نظر گرفته شده نسبت به مدل های مشابه ایرانی بالاتر می باشد.

دلیل این امر هم پرداخت هزینه های جانبی برای واردات این محصول نظیر هزینه گمرکی، هزینه های مربوط به حمل و نقل و غیره است. بنابراین با خرید پاستیل ها و مداد شمعی های تولید داخل علاوه بر اینکه می‌توانید مبلغ کمتری برای این خرید این محصولات هزینه کنید، با حمایت از تولیدات داخلی می توانید منجر به شکوفایی اقتصادی کشور نیز شوید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی گفته شد، می توانید مداد شمعی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مدادشمعی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید طرح های خود را با رنگ آمیزی پر رنگ به تصویر بکشید، استفاده از پاستل حرفه ایی آرتیست از برند آریا را به شما پیشنهاد می کنیم. از ویژگی مهم این نوع از پاستل ها ، مواد به کار رفته در آن ها است که مانع شکنندگی آن می شود.و همچنین پوشش کاغذی که دور پاستل رو احاطه کرده است مانع از کثیف شدن دست های ما در زمان کار با آنها می شود. مهمترین مزیت این پاستل جنس روغنی آن است، که احتیاج به تثبت کننده ندارد و ماندگاری رنگ آن بالاست. نکته قابل توجه برای رنگ آمیزی طرح ها با پاستل حرفه ایی آرتیست این است که باید از سطوح صاف استفاده کرد تا نتیچه مطلوب کسب نمود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل