نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

ظروف مسی از دیرباز در خانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و به دلیل زیبایی، دوام و خواص مفیدشان، همچنان طرفداران زیادی دارند. اگر قصد خرید ظروف مسی را دارید، توجه به نکات زیر به شما کمک می‌کند تا انتخابی درست و باکیفیت داشته باشید. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی در نکته خرید همراهمان باشید.

نکات مهم هنگام خرید محصولات مسی

جنس مس

ظروف مسی باکیفیت بالا از ۱۰۰٪ مس خالص ساخته شده‌اند. این ظروف سنگین‌تر هستند و گرما را به طور یکنواخت پخش می‌کنند. از خرید ظروفی که با فلزات دیگر روکش مسی شده‌اند خودداری کنید، زیرا کیفیت و دوام پایینی دارند.

ضخامت مس

ضخامت مس به کار رفته در ظروف، بر کیفیت و ماندگاری آنها تاثیر می‌گذارد. ظروف ضخیم‌تر، سنگین‌تر و گران‌تر هستند، اما در عین حال بادوام‌تر بوده و حرارت را به طور یکنواخت‌تر پخش می‌کنند. برای ظروف پخت و پز، ضخامت حداقل ۱.۲ میلی‌متر و برای ظروف دکوری، ضخامت ۰.۷ میلی‌متر مناسب است.

قلع‌کاری مس

داخل ظروف مسی باید با قلع پوشانده شود تا از واکنش مس با غذا جلوگیری کرده و از مسمومیت مس جلوگیری کند. قلع یک فلز سفید نرم است که به مرور زمان ساییده می‌شود و نیاز به احیا دارد. ظروف مسی که با فلزات دیگر مانند نیکل یا استیل ضد زنگ قلع‌کاری شده‌اند، برای پخت و پز مناسب نیستند.

وزن مس

وزن ظروف مسی اصل نباید سبک باشد، زیرا نشان‌دهنده استفاده از ورقه‌های نازک مس است که دوام پایینی دارند.

دستگیره‌ها

اگر قصد خرید ظروف مسی مانند قابلمه را دارید، حتما نمونه‌هایی را انتخاب کنید که دستگیره داشته باشند. دستگیره‌ها باید محکم باشند تا بتوانید ظروف را به راحتی و با خیال راحت جابجا کنید.

نکات نگهداری از ظروف مسی

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی گفته شد، می توانید محصولات مسی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصول مسی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شیرینی خوری الماس تراش، هدیه ای بی نظیر برای عزیزان و دوستانتان در مناسبت های مختلف است.بر روی زمینه مِشکی، تراش هایی زیبا و هنرمندانه حکاکی شده است که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. این شیرینی خوری زیبا به سبک جدیدی توسط هنر دست هنرمندان قلمزن و حکاک طراحی و ساخته شده است.ترکیب فوق العاده رنگ مِسی با رنگ مشکی، تعادل رنگی و فرمی این محصولِ زیبا را تداعی می کنند. این محصول می تواند به عنصر کانونی در قلب دکوراسیون داخلی خانه های سنتی و مدرن در نظر گرفته شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الماس تراش یعنی مس تراش کاری شده با الماس که ابتداء در اصفهان تولید شده و سپس ترکیه هم به تقلید از اصفهان دست به تولید آن زده است. رنگ طلایی مسی در زمینه مینای مشکی جلوه خاصی به محصول داده و آن را تبدیل به یکی از فرآورده های پر طرفدار مسی کرده است. ترکیب متریال مسی با هنر الماس تراشی یعنی محصولی که هم از جهت ماده و هم از جهت صورت ارزشمند است. طراحی زیبا و حکاکی هنرمندانه به این محصول جلوه خاصی بخشیده است به صورتی که در نور پردازی به شدت خودنمایی می کند. این اثر تماما کار دست است آن هم دست اساتید هنرمند اصفهانی که نقش های برجسته و فرورفته را به صورت ریز و ظریف روی مس پدیدار کرده اند. این اثر هنری می تواند به عنوان هدیه ای فاخر و لاکچری برای افراد خاص یا برای ویترین خانه به صورت دکوری و همچنین به صورت کاربردی برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل